Via de web app + tampermonkey gaat het wel stukken snellerbuurman3 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 14:51:
[...]
ik zag deze pic:
https://i.redd.it/2ebwiv33vol11.png
165 packs kopen, openen en listen poehee.... maar idd leuke winst
Ook maar een keer mijn team delen, vind 'm zelf wel tof geworden
Nu sparen voor Mbappe en/of Neymar en die dan inpassen.

PS: Die Kurzawa moet natuurlijk nog komen zodra de 9 swap spelers er zijn, daar staat nu de CL Kurzawa

PS: Die Kurzawa moet natuurlijk nog komen zodra de 9 swap spelers er zijn, daar staat nu de CL Kurzawa
PSN: Maichel
Ja leuk! Weer eens wat andersMaichel schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 16:11:
Ook maar een keer mijn team delen, vind 'm zelf wel tof gewordenNu sparen voor Mbappe en/of Neymar en die dan inpassen.
[Afbeelding]
Ik vind m echt super! Maar komt misschien ook omdat ik echt alleen L1 spelers wil (vind ik leukErnstMid schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 16:16:
[...]
Ja leuk! Weer eens wat andershoe bevalt Depay je? Hij is mij bij uit de basis verdwenen...
Verwacht niet dat die kaart ineens 500k wordt ofzo. Als ze EL halen krijgt ie erna ook nog updates mochten ze verder komen.GAITii schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 14:30:
Hihaa, vanavond Liverpool - Napoli. Heb hier nog een Fabinho UCL Live voor 350K gekocht.
Als Liverpool vanavond wint (wat ik hoop, ook omdat ze thuis spelen) en ze gaan door, dan wordt die kaart echt booming.
Mits CL, dan natuurlijk wel een upgrade ipv geen upgrade als ze de volgende ronde niet halen.Korkss schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 16:33:
[...]
Verwacht niet dat die kaart ineens 500k wordt ofzo. Als ze EL halen krijgt ie erna ook nog updates mochten ze verder komen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Voor hoeveel list je de spelers dan? Kijk je per speler wat deze waard is?Jaap. schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 14:47:
[...]
Ik heb er zonder twijfel al duizenden geopend sinds de start van Fifa19. Ja het is monnikenwerk en kost veel tijd. Maar zeker op lange termijn levert het ook heel veel op. De profit komt niet alleen van de spelers die je voor goed geld kan verkopen door league sbc's of andere sbc's, maar als je het goed doet bewaar je ook spelers zodat je zelf de league SBC's kan doen. Daarnaast heb je oneindige consumables, waardoor je alle gouden die je krijgt ook weer kan verkopen.
Ik heb afgelopen weekend de alle league SBC's (muv de Turkse) afgerond voor in totaal nog geen 50K: hier en daar miste ik nog een paar spelers die ik wel heb gekocht. Alles wat ik uit die packs heb getrokken (waaronder een TOTT Alba & Koulibaly) telt ook bij die winst op. In totaal is mijn transferprofit nu rond de 6 miljoen, waarvan het grootste gedeelte is geïnvesteerd in een base icon (je weet nooit wat EA gaat doen), 85+ rated spelers en een aantal IF's. Ook heb ik nog een (fresh) OTW Higuain die ik veel te duur heb gekocht, maar hij zal toch ooit een IF gaan krijgen?Ik weiger iig om verlies op hem te pakken
Leuk team! Ook een tijd met Ligue 1 gespeeld, zie je niet vaak! Vind Depay nog steeds een heerlijke speler! Hoe bevalt Balotelli?Maichel schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 16:11:
Ook maar een keer mijn team delen, vind 'm zelf wel tof gewordenNu sparen voor Mbappe en/of Neymar en die dan inpassen.
[Afbeelding]
Ik list voor wat de speler waard is; en check dus alle spelers.sjakieman schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 16:40:
[...]
Voor hoeveel list je de spelers dan? Kijk je per speler wat deze waard is?
Sommigen zullen het misschien gek vinden, maar ik vind al jaren deze methode en handelen op zich een bijna leuker tijdverdrijf dan het spelen van de game op zich. Stream of Netflix er bij; heerlijk.
omg. ik skip ff. duizenden packs zeg je.......Jaap. schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 16:59:
[...]
Ik list voor wat de speler waard is; en check dus alle spelers.
Sommigen zullen het misschien gek vinden, maar ik vind al jaren deze methode en handelen op zich een bijna leuker tijdverdrijf dan het spelen van de game op zich. Stream of Netflix er bij; heerlijk.
potjes voetballen is toch echt wat ik het liefst met 90% van mijn FIFA-avondjes doe
Kijk je dan gewoon op Futbin en die waardes list je hem voor? En wat doe je met contracten / consumables?Jaap. schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 16:59:
[...]
Ik list voor wat de speler waard is; en check dus alle spelers.
Niemand die even wil kijken ? Of als ik ze even in futbin zet als ik thuis ben ? Heb er zelf weinig verstand van... Voor wijnaldum wil ik swap lerma halen.Beavbusi schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 11:57:
Heb nu 2x sjakies 352 en dus Courtois gepacked --> 200k.
Jesus - Arnautovic
Firmino
Son-Wijnaldum CL - Fernandinho - Lucas
Sanchez - jan vert - sokratis
Allison
Gomez - Mandzukic
hamsik
perisic - milinkovic - de rossi - cuadrado
.... - de vrij - barzagli
IF olsen ofzo
Deze gemaakt ook naar aanleiding van advies hier.
WIl ze beide upgraden. Eerste team eigenlijk vooral lucas en sokratis. Tweede vooral achter en spits denk. Tips?
Depay sbc staat hier ook nog steeds in de spits. 3*wf wel een beetje jammer, maar wel leuke speler. Zijn curve schoten zijn soms echt heerlijk.Fraaank schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 16:53:
[...]
Leuk team! Ook een tijd met Ligue 1 gespeeld, zie je niet vaak! Vind Depay nog steeds een heerlijke speler! Hoe bevalt Balotelli?
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Meeste mensen hier hebben een baan tijdens kantoortijden. Dus als je iets om 12 post hebben velen het nog niet gezien om 18.00u...Beavbusi schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 17:34:
[...]
Niemand die even wil kijken ? Of als ik ze even in futbin zet als ik thuis ben ? Heb er zelf weinig verstand van... Voor wijnaldum wil ik swap lerma halen.
Haha , mensen met een kantoorbaan hebben juist tijd toch ? Maar je hebt gelijk. Ik zal wat geduldiger zijn :-)Shreddaaa schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 17:43:
[...]
Meeste mensen hier hebben een baan tijdens kantoortijden. Dus als je iets om 12 post hebben velen het nog niet gezien om 18.00u...
Dit is iets wat je kan tijdens het voetballen kijken met de laptop op de bankbuurman3 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 17:19:
[...]
omg. ik skip ff. duizenden packs zeg je.......
potjes voetballen is toch echt wat ik het liefst met 90% van mijn FIFA-avondjes doe
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
De Rossi is echt heel matig, discard spelers als Kessie en Allan zijn veel beter! In de serie A zijn ook veel betere centrale verdedigers, zal straks even voor je zoeken.Beavbusi schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 17:34:
[...]
Niemand die even wil kijken ? Of als ik ze even in futbin zet als ik thuis ben ? Heb er zelf weinig verstand van... Voor wijnaldum wil ik swap lerma halen.
Zit ik dan met mijn 85 blind en rafa cl kaarten..
Ja verdediging is idd niet best, De rossi ook niet en vind mandzukic/gomez ook niet wat. Middenveld verder prima.sjakieman schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 18:41:
[...]
De Rossi is echt heel matig, discard spelers als Kessie en Allan zijn veel beter! In de serie A zijn ook veel betere centrale verdedigers, zal straks even voor je zoeken.
In andere team Sokratis en Lucas niet echt lekker voor mij. Lucas te weinig stamina/kracht vooral.
Maargoed, misschien kan die 220k daar wat verandering in brengen, ben benieuwd
ajax en bayern kaarten gaat als de brandweer, wees er snel bij om te verkopen.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Hahaha dit jaar totaal geen packluck maar ea gunt me wel voor de 2de x ajax met de cl Sbc. Vorige x alles voor dikke winst verkocht toen alles weer gekocht voor de eredivisie sbc. Die leagues sbc is eigelijk wel een grotr grap heb al maanden spanje en de eredivisie klaar staan
Oef. Die insigne is wel erg lekker voor mijn serie A team. Maar 360k is wel heel erg duur.
De tering, vanavond loopt het echt stroef. Geen pass komt aan. Maar effe gestopt
Zojuist fucking dani de wit en mazrouai
Voor 6 now buy verkocht, samper nu ook voor 9k verkocht. Cashen mannen
Voor 6 now buy verkocht, samper nu ook voor 9k verkocht. Cashen mannen
Wil niet alleen maar negatief zijn over dit spel. Maar gameplay is weer om te janken vanavond. Win geen enkel duel,het duurt weer een seconde voordat er gepasst wordt. Druk je knop een keer kort in zodat hij direct speelt neemt hij hem eerst aan waardoor tegenstander er tussenkomt. Spitsen diegewoon niet op tijd in de bal komen. Enige dag dat ik er bijna geen last van heb is zondag. Dan vind ik fifa leuk. Win ik 80% van mijn wedstrijden zowel rivals als weekend league. Kan toch niet dat er zo een groot verschil zit in servers.
Ieder z'n dingbuurman3 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 17:19:
[...]
omg. ik skip ff. duizenden packs zeg je.......
Ik kijk naar compare price en kijk dan dat de prijs is. Als er meerdere op 200 max bin staan gaat ie de club in en wordt hij uiteindelijk gebruikt in silver upgrades. Als de minimale buy now hoger is list ik 'm soortgelijk.sirkeith schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 17:23:
[...]
Kijk je dan gewoon op Futbin en die waardes list je hem voor? En wat doe je met contracten / consumables?
- Contracten behoud ik 100 a 200 in mijn club zodat af en toe mijn spelers kan voorzien, overige quicksell ik.
- Individuele fitness houd ik er een kleine 100 in mijn club als 'voorraad', overige quicksell ik aangezien ze niet regelmatig verkopen en wel ruimte op de transferlijst innemen.
- Squad fitness behoud ik 50-75 als voorraad en alles erboven verkoop ik; met name in het weekend zijn ze gewild.
- Blessure kaarten behoud ik allemaal, die verkopen niet en zijn altijd handig.
- Trainingkaarten quicksell ik allemaal met uitzondering van de Rare training; die verkoopt goed. (enkel de veldspeler variant, de keeper variant quicksell ik)
- Kits, staff, badges, tenue's en stadions quicksell ik allemaal tenzij ik wat leuks zie wat ik zelf wil gebruiken.
Dit doe ik net zo lang tot dat de club 'vol' zit, wat wil zeggen dat alle spelers die ik pack ofwel verkopen ofwel duplicates zijn (dit zijn dus allemaal niet verkoopbare spelers die ik zo lang in mijn club heb bewaard) en dan ga ik voor alle leagues waarvan ik spelers niet wil bewaren voor league sbc's in de silver upgrade SBC gooien en begin ik weer opnieuw. Totdat alles wat uit die silver upgrades komt duplicates zijn en dan gaan alle silvers volgens het zelfde concept in de gold upgrade.
Precies dat! Zo ook weer PSV er op en beetje grindenBossie schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 17:46:
[...]
Dit is iets wat je kan tijdens het voetballen kijken met de laptop op de bank
Nog bedankt voor de championsleague rare tip ik had van de week wat blindjes ingeslagen die gingen voor rond de 900 coins van het weekend soms al voor 1500 verkocht. Nu de rest van de partij verkocht voor 2,9 k per stuk
Burp
Pff die Ajax kaarten verkopen hard.
Kleine week terug een Ajax team gekocht, leek me leuk. Gewoon oprecht om mee te spelen voor wat makkelijke squad battle potjes. Las hier net dat de prijzen hard gaan dus dacht toch maar ff kijken.
Dolberg gekocht voor 1200 en verkocht 4500
Frenkie gekocht voor 1400 en verkocht 3800
Tadic gekocht voor 2000 en verkocht 4400
Heb er nog stuk of 10 op de lijst staan en ik verkoop ze dus makkelijk met 2000 a 3000 winst per stuk nu.
Mijn god dit is lekker winst maken
Kleine week terug een Ajax team gekocht, leek me leuk. Gewoon oprecht om mee te spelen voor wat makkelijke squad battle potjes. Las hier net dat de prijzen hard gaan dus dacht toch maar ff kijken.
Heb er nog stuk of 10 op de lijst staan en ik verkoop ze dus makkelijk met 2000 a 3000 winst per stuk nu.
[ Voor 16% gewijzigd door Sleehond op 11-12-2018 20:23 ]
Niet alleen ajax spelers, van persie en jorgensen gaan ook voor 4,5k weg bijvoorbeeld. Ik ga mooi mijn eredivisie even legen heb alle spelers maar ga de sbc toch niet meer doen en dit is echt dik cashen zegSleehond schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 20:22:
Pff die Ajax kaarten verkopen hard.
Echt niet normaal hoe snel en voor wat voor bedragen eredivsie speler weg gaan
[ Voor 4% gewijzigd door FidoDido op 11-12-2018 20:32 ]
Inderdaad, je krijgt er wel een paar aardige packs voor terug...DeBers schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 19:17:
Oef. Die insigne is wel erg lekker voor mijn serie A team. Maar 360k is wel heel erg duur.
Hier alvast je Serie A team. Ben zelf ook wel fan van een kleine snelle spits en sterkere spits maar heb wel voor andere spelers gekozen. Achter de spits kan Hamsik op zich maar Milinkovic-Savic is een andere optie. Nainggolan is heel goed maar als je geen budget meer hebt dan kan je ook Kessie kopen, dat is echt een hidden gem voor 700 coins. Voor Cuadrado zijn er weinig alternatieven, zorg dat je een wisselspeler op de bank hebt voor hem na rust. Benatia in het midden in de verdediging en als je nog geld over hebt kan je van de keeper ook de IF of SIF halen:Beavbusi schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 19:13:
[...]
Ja verdediging is idd niet best, De rossi ook niet en vind mandzukic/gomez ook niet wat. Middenveld verder prima.
In andere team Sokratis en Lucas niet echt lekker voor mij. Lucas te weinig stamina/kracht vooral.
Maargoed, misschien kan die 220k daar wat verandering in brengen, ben benieuwdAlvast veel dank.
Gomez - Mandzukic => Mertens - Belotti IF
hamsik => Milinkovic-Savic
perisic - milinkovic - de rossi - cuadrado => Perisic, Nainggolan, Allan, Cuadrado
.... - de vrij - barzagli => Manolas, Benatia, Skriniar
IF olsen ofzo => Szczesny
Als je je spelers koopt probeer dan de spelers alvast met de juiste chem te kopen, zeker bij shadow. Een beetje zoeken en je hebt ze vaak voor dezelfde prijs.
[ Voor 6% gewijzigd door sjakieman op 11-12-2018 20:42 ]
Mijn Serie A team, misschien inspiratie voor je:Beavbusi schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 11:57:
Heb nu 2x sjakies 352 en dus Courtois gepacked --> 200k.
Jesus - Arnautovic
Firmino
Son-Wijnaldum CL - Fernandinho - Lucas
Sanchez - jan vert - sokratis
Allison
Gomez - Mandzukic
hamsik
perisic - milinkovic - de rossi - cuadrado
.... - de vrij - barzagli
IF olsen ofzo
Deze gemaakt ook naar aanleiding van advies hier.
WIl ze beide upgraden. Eerste team eigenlijk vooral lucas en sokratis. Tweede vooral achter en spits denk. Tips?
3-5-2
Immobile - Mandzukic (IF 86)
Insigne - Hamsik - Cuadrado
Nainggolan - Matuidi
Koulibaly - Manolas - Benatia
Szczesny (IF 87)
Dit met de instellingen van @sjakieman voor 3-5-2 en ben er erg tevreden mee.
Heb nu deze gemaakt @sjakieman @Sleehond
https://www.futbin.com/19/squad/2885565
https://www.futbin.com/19/squad/2885659
Alleen dus voor Lucas kan ik Mahrez --> te duur met goede stamina of Willian bedenken...
Nog ideen ? heb nog 30k ofzo
Alleen dus voor Lucas kan ik Mahrez --> te duur met goede stamina of Willian bedenken...
Dus alles wat 200 is gaat de club in en 200+ gaat op de lijst, ik ga dit even proberen! thanks voor de info.Jaap. schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 20:18:
[...]
Ieder z'n dingIk speel voornamelijk WL en af en toe wat rivals om een rank te securen.
[...]
Ik kijk naar compare price en kijk dan dat de prijs is. Als er meerdere op 200 max bin staan gaat ie de club in en wordt hij uiteindelijk gebruikt in silver upgrades. Als de minimale buy now hoger is list ik 'm soortgelijk.
[...]
Precies dat! Zo ook weer PSV er op en beetje grinden
Ik heb nu 3 potjes gespeeld sinds de nieuwe update en ik heb ongeveer 10 keer de lat geraakt. Toeval of hebben meer mensen hier last van? Vooral me laatste potje was erg met 6 keer de lat...
en nog een vraag. Als ik me xbox uitgooi duurt het ongeveer 20 tot 30 min dat ik op de web app kan omdat die zegt signed in on other device. Heeft iemand hier een truukje voor? ;-)
Volgens mij als je op het moment een baksteen met de tekst eredivisie speler erop zet verkoop je hem nog voor minimaal 2k buyout 
Duarte voor 3,7k verkocht gekkenhuis zeg minder dan een uur al 160k binnen geharkt
Duarte voor 3,7k verkocht gekkenhuis zeg minder dan een uur al 160k binnen geharkt
395k op de pc... Ik bedank ervoor, veel te duurgaizka schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 20:32:
[...]
Inderdaad, je krijgt er wel een paar aardige packs voor terug...
Hoewel je de gouden spelers nu wel makkelijker kwijt zult raken
Had eredivisie spelers verzameld, vnl van Ajax dus dat tikt wel aan
Vandaag had ik weer wat tijd om te spelen en bleef opnieuw maar winnen. Nadat ik maanden rond de 1700 points zat in Rivals ben ik nu in een paar dagen naar bijna 2100... Afgelopen weekend league had ik weinig tijd en heel weinig slaap gehad dus heb toen niet echt kunnen testen of ik nu echt beter speel. Ben dus erg benieuwd naar volgend weekend!
Ik vind Lucas een geweldige speler, hij is nog steeds mijn alltime topscorer, maar bij mij staat hij in de spits. Je kan Alli in de spits zetten en dan ingame wisselen met Lucas bij de start. Alli is wel een goede optie op de vleugel in de 352.Beavbusi schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 21:25:
Heb nu deze gemaakt @sjakieman @Sleehond
Eerst uitloggen bij Ultimate Team, dus gewoon naar algemene Fifa menu, en je hebt dat probleem niet (zo werkt het iig op de PS4).mrjobby schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 21:29:
[...]
Dus alles wat 200 is gaat de club in en 200+ gaat op de lijst, ik ga dit even proberen! thanks voor de info.
Ik heb nu 3 potjes gespeeld sinds de nieuwe update en ik heb ongeveer 10 keer de lat geraakt. Toeval of hebben meer mensen hier last van? Vooral me laatste potje was erg met 6 keer de lat...
en nog een vraag. Als ik me xbox uitgooi duurt het ongeveer 20 tot 30 min dat ik op de web app kan omdat die zegt signed in on other device. Heeft iemand hier een truukje voor? ;-)
[ Voor 12% gewijzigd door sjakieman op 11-12-2018 22:13 ]
Succes!mrjobby schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 21:29:
[...]
Dus alles wat 200 is gaat de club in en 200+ gaat op de lijst, ik ga dit even proberen! thanks voor de info.
En idd; eerst ultimate team afsluiten naar hoofdmenu fifa voordat je Fifa/xbox afsluit. Zo werkt het op de PC ook.
Misschien een domme vraag - maar hoe komen jullie / de profs aan al die zieke teams? Ik wil ook icons enzo maar 1) ik heb nooit(!) pack luck en 2) ik wil geen geld uitgeven aan coins.
Hoe kan ik dan in godsnaam van 0 naar een dergelijk team gaan? Zo kan ik nooit hoger komen dan div 3 omdat mijn team simpel weg niet goed genoeg is.....
Mag dit weekend weer weekend leaugue doen maar dat word weer 0/30 haha.
Hoe kan ik dan in godsnaam van 0 naar een dergelijk team gaan? Zo kan ik nooit hoger komen dan div 3 omdat mijn team simpel weg niet goed genoeg is.....
De profs geld, wij handelenseadogg schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 22:15:
Misschien een domme vraag - maar hoe komen jullie / de profs aan al die zieke teams? Ik wil ook icons enzo maar 1) ik heb nooit(!) pack luck en 2) ik wil geen geld uitgeven aan coins.
https://www.google.com/se......6..0j35i39.ujYi7uc8cUgseadogg schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 22:15:
YouTube: fifa 19 fut trading
https://www.youtube.com/channel/UCmGP3qWeAEN69rKXNvt_mEg
YouTube: Nick - RunTheFUTMarket
En in dit topic zoeken zou zeggen leef je uit
[ Voor 9% gewijzigd door FidoDido op 11-12-2018 22:22 ]
Koop lekker z'n (tradable) IF:DeBers schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 19:17:
https://www.futbin.com/19/player/16941/Lorenzo%20Insigne/
Je kan voor 200k een team maken dat echt niet veel slechter is dan de echte top teams. Met goede spelers ga je echt niet zomaar zoveel beter spelen. Als je nu met een team van 100k 0-30 haalt in de weekend league dan haal je met 11 icons ook geen 5 wins... Die icons zijn alleen belangrijk in een echte 50/50 wedstrijd die beslist wordt door een paar kleine details.seadogg schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 22:15:
Ik trade zo goed als niet en heb zo goed als geen packluck en heb inmiddels al een team van 1,15 miljoen en een reserveteam van 350k. Daarnaast nog 2 miljoen op de bank waar ik niets mee doe... Enige wat ik doe is mijn dubbele hoog listen (steeds opnieuw), probeer de basisspelers laag in te kopen en hoog te verkopen als ik ze niet meer gebruik en de rewards helpen ook wel mee (kies altijd coins). Ik doe alleen de SBC's die echt wat opleveren en die je voor weinig kunt doen (dat zijn er niet zoveel).
[ Voor 12% gewijzigd door sjakieman op 11-12-2018 22:33 ]
Verwijderd
Ik weet toch wel zeker dan een Gullit en Vieira verschil maken vergeleken met Kondogbia en Kante. Je wint dan zoveel meer duels. Daarnaast gaan tegenstanders er banger door spelen. Denk dat ik met zon team toch wel een paar overwinningen extra pak. R9 ook bijvoorbeeld. Voor hem is 1 kans genoeg. Cr7 is ook een stuk beter dan potm Auba. Als hij de lucht in gaat wint hij het altijd.sjakieman schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 22:30:
[...]
Je kan voor 200k een team maken dat echt niet veel slechter is dan de echte top teams. Met goede spelers ga je echt niet zomaar zoveel beter spelen. Als je nu met een team van 100k 0-30 haalt in de weekend league dan haal je met 11 icons ook geen 5 wins... Die icons zijn alleen belangrijk in een echte 50/50 wedstrijd die beslist wordt door een paar kleine details.
Ik trade zo goed als niet en heb zo goed als geen packluck en heb inmiddels al een team van 1,15 miljoen en een reserveteam van 350k. Daarnaast nog 2 miljoen op de bank waar ik niets mee doe...
Denk dat het voor jou meer verschil maakt omdat jij weet hoe je ze moet gebruiken. Jij bent hier ook met afstand de beste FUT speler geloof ik. Maar als je al niet goed bent dan zullen die Icons je ook niet helpen. Je eigen skill is toch met afstand het belangrijkste.Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 22:35:
[...]
Ik weet toch wel zeker dan een Gullit en Vieira verschil maken vergeleken met Kondogbia en Kante. Je wint dan zoveel meer duels. Daarnaast gaan tegenstanders er banger door spelen. Denk dat ik met zon team toch wel een paar overwinningen extra pak. R9 ook bijvoorbeeld. Voor hem is 1 kans genoeg. Cr7 is ook een stuk beter dan potm Auba. Als hij de lucht in gaat wint hij het altijd.
Jij zal met een gouden team van 200k ook wel minstens 20 wins halen in de WL terwijl veel spelers met Icons daar niet aan komen.
[ Voor 7% gewijzigd door sjakieman op 11-12-2018 22:41 ]
Yeah, Liverpool door. +1 voor Fabinho :-)
Schiet al richting bijna de 500K.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Verwijderd
Nu begrijp ik je beter inderdaad. Die spelers helpen je natuurlijk wel, maar als je nu 0 wint win je dan echt niet meer inderdaad. Het is natuurlijk heel belangrijk om basis skill te hebben. Vanaf de 20 overwinningen denk ik dat het wel echt uit gaat maken. Door de fysieke krachten van Gullit en Vieira op cvm kan je veel rustiger voetballen. Elk schot moet er in principe in vanaf de 20 overwinningen. En dan is het ook makkelijk dat je met elke speler in je team een schot kan leveren dat in ieder geval goed tussen de palen komt. Ben wel blij dat ik al 1 end game speler heb. Potm Hazard. Denk niet dat er een betere optie langs gaat komen dit jaar. Ben overigens nog steeds op zoek naar een icon cvm. Denk dat ik toch voor baby Ballack ga!sjakieman schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 22:38:
[...]
Denk dat het voor jou meer verschil maakt omdat jij weet hoe je ze moet gebruiken. Jij bent hier ook met afstand de beste FUT speler geloof ik. Maar als je al niet goed bent dan zullen die Icons je ook niet helpen. Je eigen skill is toch met afstand het belangrijkste.
Jij zal met een gouden team van 200k ook wel minstens 20 wins halen in de WL terwijl veel spelers met Icons daar niet aan komen.
Thanks! Ja als spits super, als cam een stuk minder maar nog steeds erg fijn. Ben benieuwd wanneer die een verandering als scream card krijgt...Fraaank schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 16:53:
[...]
Leuk team! Ook een tijd met Ligue 1 gespeeld, zie je niet vaak! Vind Depay nog steeds een heerlijke speler! Hoe bevalt Balotelli?
Inderdaad! Scheelt veel coins en tradableFraaank schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 22:29:
[...]
Koop lekker z'n (tradable) IF:
https://www.futbin.com/19/player/16941/Lorenzo%20Insigne/
Helaas niet voor max-bin kunnen verkopen toen hij even was uitverkocht tegen het einde van de wedstrijd.GAITii schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 23:00:
Yeah, Liverpool door. +1 voor Fabinho :-)
Nou ja, ik zie de upgrade voor hem en Alonso wel komen
Wel weer 100k verdiend door SBCs vanavond.
edit: ook +1 voor Sanchez natuurlijk
[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 11-12-2018 23:59 ]
Nou, de patch heeft zijn werk gedaan
onderstaand mijn eerste ervaring na vier games.
Finesse schoten zijn goed generfed; bijna nutteloos gemaakt. Zowel ik als mijn vier tegenstanders kregen er in de 4 wedstrijden wel geteld 0 binnen. Dat wil zeggen als het schot überhaupt op goal ging, want er lijkt veel en veel meer (AI) geblocked te worden dan afgelopen weekend. In het uiterste geval dat een schot dan wel op goal ging dan wordt in ieder geval veel vaker de paal of lat geraakt, bij zowel misses als goals. Daarnaast lijkt het overall tempo 5 versnellingen lager te zijn gezet, waardoor alles traag voelt en oogt. De goals die dan wel gescoord werden waren bijna zonder uitzondering rebound goals of sweaty goals waarbij net voor de keeper breed werd gelegd. Van de vier potjes 2 gelijk gespeeld en 2 verloren waardoor ik nu exact op 1600 ben uitgekomen.
Ongetwijfeld zal het te maken hebben met wennen aan de wijzigingen, maar ik vond het bovenal erg vermoeiend en niet echt plezierig om te spelen. Morgen maar eens kijken of ik er achter kan komen wat wel goed werkt
Finesse schoten zijn goed generfed; bijna nutteloos gemaakt. Zowel ik als mijn vier tegenstanders kregen er in de 4 wedstrijden wel geteld 0 binnen. Dat wil zeggen als het schot überhaupt op goal ging, want er lijkt veel en veel meer (AI) geblocked te worden dan afgelopen weekend. In het uiterste geval dat een schot dan wel op goal ging dan wordt in ieder geval veel vaker de paal of lat geraakt, bij zowel misses als goals. Daarnaast lijkt het overall tempo 5 versnellingen lager te zijn gezet, waardoor alles traag voelt en oogt. De goals die dan wel gescoord werden waren bijna zonder uitzondering rebound goals of sweaty goals waarbij net voor de keeper breed werd gelegd. Van de vier potjes 2 gelijk gespeeld en 2 verloren waardoor ik nu exact op 1600 ben uitgekomen.
Ongetwijfeld zal het te maken hebben met wennen aan de wijzigingen, maar ik vond het bovenal erg vermoeiend en niet echt plezierig om te spelen. Morgen maar eens kijken of ik er achter kan komen wat wel goed werkt
Ik ben zo ongelooflijk gefrustreerd. Ik probeer al 2 dagen die laatste pot te winnen waar ik met een Italiaan moet scoren. Scoort die k*t Immobile een keer, speel ik gelijk. De rest win ik. Echt al 20 potten gespeeld met 7/8 io de teller. Ik ben zo ongelooflijk gefrustreerd. Dat die controller nog heel is, is echt een wonder. Zo... Dat moest ik even kwijt.
vind de patch echt heerlijk. Finesse schoten gaan er voor mij nog steeds hetzelfde erin, maar ik deed ze dan ook niet vanuit een hoek van 180 graden, nee aannemen klein pasje maken hoek kiezen en timen klaar.
Zie je dat ie geblokt gaat worden doe ik een fakeschot je en knal ik hem met links erin
van 1180 ervaringspunten naar 1420 gegaan.
Wordt een leuke WL !
Zie je dat ie geblokt gaat worden doe ik een fakeschot je en knal ik hem met links erin
van 1180 ervaringspunten naar 1420 gegaan.
Wordt een leuke WL !
Dat is 1 van de redenen dat ik die opdrachten niet meer doe zo herkenbaarDeBers schreef op woensdag 12 december 2018 @ 00:26:
Ik ben zo ongelooflijk gefrustreerd. Ik probeer al 2 dagen die laatste pot te winnen waar ik met een Italiaan moet scoren. Scoort die k*t Immobile een keer, speel ik gelijk. De rest win ik. Echt al 20 potten gespeeld met 7/8 io de teller. Ik ben zo ongelooflijk gefrustreerd. Dat die controller nog heel is, is echt een wonder. Zo... Dat moest ik even kwijt.
Online gaat sinds de vorige weekend league zo bagger bij mij en dat ligt aan mij in dit geval dus dacht moet nog maar 2 swap kaartjes voor Lerma die komen vast wel via een andere weg binnen is de frustratie niet waard
Wat betreft de patch ik merk niets van de aanpassing finesse shots. misschien dat ik ze alleen maar op een manier doe die niet overpowered was. Maak nog steeds mijn finesse shots van buiten de 16. Aangezien ik mensen hier zie posten dat ze niet meer lukken. Of zal de kwaliteit van een speler nu zwaarder tellen?aangezien ik o.a bergkamp, anderson sif en mahrez sif heb en deze hangen ze nog steeds prachtig in het netje
[ Voor 19% gewijzigd door FidoDido op 12-12-2018 07:43 ]
Voor die swap kaarten hoef je alleen te winnen toch? Dat is wel wat anders dan met specifieke spelers scoren heFidoDido schreef op woensdag 12 december 2018 @ 07:39:
[...]
Dat is 1 van de redenen dat ik die opdrachten niet meer doe zo herkenbaardie 2 swap kaarten met rivals opdrachten skip ik ook je gaat je er zo erg op focussen en als het dan niet lukt wordt je pissig
Online gaat sinds de vorige weekend league zo bagger bij mij en dat ligt aan mij in dit geval dus dacht moet nog maar 2 swap kaartjes voor Lerma die komen vast wel via een andere weg binnen is de frustratie niet waard
Wat betreft de patch ik merk niets van de aanpassing finesse shots. misschien dat ik ze alleen maar op een manier doe die niet overpowered was. Maak nog steeds mijn finesse shots van buiten de 16. Aangezien ik mensen hier zie posten dat ze niet meer lukken. Of zal de kwaliteit van een speler nu zwaarder tellen?aangezien ik o.a bergkamp, anderson sif en mahrez sif heb en deze hangen ze nog steeds prachtig in het netje
En scoren met een La Liga speler.ErnstMid schreef op woensdag 12 december 2018 @ 08:09:
[...]
Voor die swap kaarten hoef je alleen te winnen toch? Dat is wel wat anders dan met specifieke spelers scoren he
Ik moet zeggen dat ik erg blij was met de SBC van gisteren. Een kleine 300k winst gemaakt met alle eredivisie spelers die ik had opgespaard. Na de SBC maar weer aanvullen
12 games winnen als je zelf als een natte krant speelt is knap lastig kan ik je vertellenErnstMid schreef op woensdag 12 december 2018 @ 08:09:
[...]
Voor die swap kaarten hoef je alleen te winnen toch? Dat is wel wat anders dan met specifieke spelers scoren he
klinkt allemaal makkelijk maar dat valt soms nog wel tegen, en je gaat je er toch mee bezig houden dus onbewust beïnvloed het toch het spel.
Daarom zei ik ook ik doe die dingen gewoon niet meer
[ Voor 4% gewijzigd door FidoDido op 12-12-2018 08:30 ]
Volgens mij is de patch is ook nog niet live op consoles, enkel op PC. Daarbij zijn mijn schoten ook eigenlijk zonder uitzondering altijd na een aanname / fake shot oid en in een hoek waarin het ook realistisch is dat er op goal geschoten wordt. Neymar/POTM Hazard en Eriksen zijn op zich ook niet de minste natuurlijk.FidoDido schreef op woensdag 12 december 2018 @ 07:39:
[...]
Dat is 1 van de redenen dat ik die opdrachten niet meer doe zo herkenbaardie 2 swap kaarten met rivals opdrachten skip ik ook je gaat je er zo erg op focussen en als het dan niet lukt wordt je pissig
Vooropgesteld denk ik dat ik gewoon wat langer nodig heb om te wennen en uit te vogelen wat nu wel werkt, dus we gaan het vanavond gewoon weer proberen. Ik hoop in ieder geval wel dat het niet vanavond iets soepeler en sneller aanvoelt dan het gister deed
Ik neem rivals niet zo serieus en voor die opdrachten bouw ik gewoon een La Liga team / Italiaans team (of in dit geval heb ik ze gecombineerd) en dan spelen. Ja je zult wellicht wat minder winnen dan als je met je 'main' team speelt, maar je weet in ieder geval zeker dat elke goal die je maakt in principe voldoende is, mits je wintFidoDido schreef op woensdag 12 december 2018 @ 08:28:
[...]
12 games winnen als je zelf als een natte krant speelt is knap lastig kan ik je vertellenen wat voor de 1 makkelijk is kan voor de ander al moeilijk genoeg zijn
En idd met laliga speler scoren en winnen.
klinkt allemaal makkelijk maar dat valt soms nog wel tegen, en je gaat je er toch mee bezig houden dus onbewust beïnvloed het toch het spel.
Daarom zei ik ook ik doe die dingen gewoon niet meer
[ Voor 21% gewijzigd door Jaap. op 12-12-2018 09:08 ]
Xbox had gister een update van 1,6gbJaap. schreef op woensdag 12 december 2018 @ 08:55:
[...]
Volgens mij is de patch is ook nog niet live op consoles, enkel op PC. Daarbij zijn mijn schoten ook eigenlijk zonder uitzondering altijd na een aanname / fake shot oid en in een hoek waarin het ook realistisch is dat er op goal geschoten wordt. Neymar/POTM Hazard en Eriksen zijn op zich ook niet de minste natuurlijk.
Vooropgesteld denk ik dat ik gewoon wat langer nodig heb om te wennen en uit te vogelen wat nu wel werkt, dus we gaan het vanavond gewoon weer proberen. Ik hoop in ieder geval wel dat het niet vanavond iets soepeler en sneller aanvoelt dan het gister deed
[...]
Ik neem rivals niet zo serieus en voor die opdrachten bouw ik gewoon een La Liga team / Italiaans team (of in dit geval heb ik ze gecombineerd) en dan spelen. Ja je zult wellicht wat minder winnen dan als je met je 'main' team speelt, maar je weet in ieder geval zeker dat elke goal die je maakt in principe voldoende is, mits je wint
Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht
Oh, my bad! Ik dacht dat altijd eerst PC werd uitgerold en dat consoles daarna gelijk volgden.Passievrucht schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:28:
[...]
Xbox had gister een update van 1,6gb
Dan heb ik niets gezegd!
Gister avond de update gedaan en 2 potjes gespeeld.
1 potje was wel merkwaardig, 3-4 verloren door 4 goals wat schoten waren die van richting werden veranderd door 1 van mijn spelers. Uh seriously...alle 4...
Ik heb wel mooie goals zelf gemaakt zonder finesse shot, en dan van randje 16 of er net buiten. Bijvoorbeeld schot buitenkantje voet vol in de kruising, dat voelde wel lekker en dat lukte voor de update minder, alhoewel ik toen meer gefocused was op finesse shots te doen en ik nu zoiets had van ik moet het wellicht ook even zonder proberen.
Vanavond nog maar wat potjes doen om verder te ervaren.
Gisteren dus ook nog even wat Ajax spelers verkocht die ik vorige week had gekocht. Ik zag hier voorbij komen dat de prijzen bizar hoog gingen. Ik heb er inderdaad iets van 30.000 winst op gemaakt door 11 spelers te verkopen
Nu bijna 75.00 gold, vanavond nog maar ff rivals spelen om Rang II veilig te stellen, komt er nog weer 39.000 bij en schiet ik de ton over. Maar even een plan maken wie ik wil gaan halen.
1 potje was wel merkwaardig, 3-4 verloren door 4 goals wat schoten waren die van richting werden veranderd door 1 van mijn spelers. Uh seriously...alle 4...
Ik heb wel mooie goals zelf gemaakt zonder finesse shot, en dan van randje 16 of er net buiten. Bijvoorbeeld schot buitenkantje voet vol in de kruising, dat voelde wel lekker en dat lukte voor de update minder, alhoewel ik toen meer gefocused was op finesse shots te doen en ik nu zoiets had van ik moet het wellicht ook even zonder proberen.
Vanavond nog maar wat potjes doen om verder te ervaren.
Gisteren dus ook nog even wat Ajax spelers verkocht die ik vorige week had gekocht. Ik zag hier voorbij komen dat de prijzen bizar hoog gingen. Ik heb er inderdaad iets van 30.000 winst op gemaakt door 11 spelers te verkopen
Nu bijna 75.00 gold, vanavond nog maar ff rivals spelen om Rang II veilig te stellen, komt er nog weer 39.000 bij en schiet ik de ton over. Maar even een plan maken wie ik wil gaan halen.
Niet onder de indruk van FB Gotze?Jaap. schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 09:51:
[...]
Klopt, en dat vind ik ook de leuke van de swapdeals; je 'krijgt' ze grotendeels voor dingen die je anders waarschijnlijk ook wel gedaan zou hebben. En als de kaarten dan nog interessant zijn is het helemaal goed. Ik heb zelf Guilavogi gehaald vorige maand; erg goede speler die me hielp Reus te linken, maar ben minder onder de indruk van FB Gotze, POTM Sancho en IF Gnabry dus wordt linken lastig en bankt Reus inmiddels weerVerder enkel de silver player packs gekozen met het oog op de league SBC's. Aangezien ik de meeste ingeleverd heb ga ik deze maand denk ik voor de Jumbo pack in de hoop op wat leuks.
[...]
Graag jullie informatie, ik heb Benzema gekocht voor 180k : https://www.futwiz.com/en/fifa19/player/karim-benzema/17912
Denken jullie dat die nog erg gaat stijgen of voor 200k eruit gooien?
Denken jullie dat die nog erg gaat stijgen of voor 200k eruit gooien?
@pascal073 Die gaat nog wel stijgen ivm de upgrade die hij gaat krijgen doordat RM sowieso doorgaat.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Dus nog even vasthouden zeg je?GAITii schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:10:
@pascal073 Die gaat nog wel stijgen ivm de upgrade die hij gaat krijgen doordat RM sowieso doorgaat.
Die positie zal hij bij mij nooit krijgen omdat de eerste naam die bij mij op het teamformulier komt Eriksen is. Ik heb Gotze als LCAM RCAM in 4231 en RCM in 4321 geprobeerd en waarschijnlijk ligt het aan mijn manier van spelen, maar hij heeft in mijn games gewoon minder impact dan bijv Barkley of Mkhitaryan. Probleem van die twee is alleen hun stamina.Joster schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:49:
[...]
Niet onder de indruk van FB Gotze?Die speelt bij mij als centrale CAM in een 4231 echt goed. Altijd op de juiste plek en ondanks zijn lage rating op long shots ragt hij er veel afstand schoten in.
Momenteel heb ik Rabiot op die plek om Neymar zo hoog mogelijke chem te geven op RF, maar ST/RCM en met name RF blijven posities waar ik nog niet echt tevreden over ben in mijn team en ik heb al behoorlijk aantal opties geprobeerd. Onderaan de streep heb ik er moeite mee om aan die kant hetzelfde rendement te creëren wat POTM Hazard/Eriksen op links wel creëren.
Ik heb Gotze ook een tijdje gebruikt, maar vond hem op een gegeven moment ineens niet meer fijn. Scoorde eerst regelmatig, veel assists. Daarna lukte ineens niets meer. Pogba staat er nuJaap. schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:23:
[...]
Die positie zal hij bij mij nooit krijgen omdat de eerste naam die bij mij op het teamformulier komt Eriksen is. Ik heb Gotze als LCAM RCAM in 4231 en RCM in 4321 geprobeerd en waarschijnlijk ligt het aan mijn manier van spelen, maar hij heeft in mijn games gewoon minder impact dan bijv Barkley of Mkhitaryan. Probleem van die twee is alleen hun stamina.
Momenteel heb ik Rabiot op die plek om Neymar zo hoog mogelijke chem te geven op RF, maar ST/RCM en met name RF blijven posities waar ik nog niet echt tevreden over ben in mijn team en ik heb al behoorlijk aantal opties geprobeerd. Onderaan de streep heb ik er moeite mee om aan die kant hetzelfde rendement te creëren wat POTM Hazard/Eriksen op links wel creëren.
Pogba, dat zou geen verkeerde zijn, maar dan moet ik die nog wel even packenWSL036 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:30:
[...]
Ik heb Gotze ook een tijdje gebruikt, maar vond hem op een gegeven moment ineens niet meer fijn. Scoorde eerst regelmatig, veel assists. Daarna lukte ineens niets meer. Pogba staat er nu
Ik weet niet wat het bij mij is met Gotze; qua passing en looplijnen prima, maar qua goals/assists gewoon te weinig. Terwijl POTM Reus juist erg goed speelde, alleen is hij zonder Gotze of andere goede hyper link op RF niet te linken (Ben niet onder de indruk van POTM Sancho/IF Gnabry).
Ach ik heb me redelijk goed voorbereid op Futmas, en krijg morgen weer WL Rewards; maar eens zien wat daar uit komt. Ik behaal met het team zoals ik het nu heb best acceptabele resultaten dus eigenlijk moet ik gewoon niet zeuren
Ook maar eens een kijkje in dit topic nemen. Dankzij dit gelukje, is dit nu mijn team.
Messi leverde zo'n 2,2 miljoen op. Heb het even geprobeerd met o.a. Neymar en Mbappe, maar daar kon ik helemaal niks mee. Met IF Kane is ongeveer elk schot een goal, dit team blijft dus wel even zo de komende tijd.
Messi leverde zo'n 2,2 miljoen op. Heb het even geprobeerd met o.a. Neymar en Mbappe, maar daar kon ik helemaal niks mee. Met IF Kane is ongeveer elk schot een goal, dit team blijft dus wel even zo de komende tijd.
Groningen
jullie nog tips voor dit serie A team.
Heb nog 300k over zeg maar voor versterkingen
https://www.futbin.com//19/squad/2900003
quadrado kon me eigenlijk niet helemaal bekoren....wellicht dat ik hem nog gebruik om te wisselen met callejon de tweede helft...
quadrado kon me eigenlijk niet helemaal bekoren....wellicht dat ik hem nog gebruik om te wisselen met callejon de tweede helft...
Burp
typisch EA, dembele boven Messi als IF verkiezen...Kante IF ziet er ook wel leuk uit, maar weet niet of dat de moeite /geld waard zal zijn voor die minimale upgrade.
Die Zapata bracht me ook in verwarring (gebruik hem als trade player), dacht die speelt toch bij AC Milan, blijkt dit een andere Zapata te zijn
[ Voor 16% gewijzigd door bvbal79 op 12-12-2018 10:56 ]
Hier zitten toch prachtkaarten bij!
Salah, Kante, Ghoulam, Cancelo..
Baal nu als een stekker dat ik afgelopen weekend mn WL niet heb afgemaakt (silver 2 geeindigd oid).
Ik gebruik zelf in een 3-5-2 formatie Koulibaly als een van de CB's, zou hem persoonlijk verkiezen boven Benatia, vind het een beast.Wii4all schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:50:
Verder heb ik Matuidi en Nainggolan als CDM's, deze vullen elkaar goed aan, maar misschien is Hamsik (bij mij nog CAM) zoals jij hem hebt staan voor de CDM positie ook een optie, zodat ik één wat aanvallender ingestelde CDM heb. Verder vind ik Mandzukic IF en Immobile in de spits ook een prima combi.
Baal er nog altijd van dat ik de Milinkovic-Savic EL SBC niet heb gedaan, zijn NIF kaart werkte voor mij ook lekker als CDM!
Messi heeft nog een TOTT card in packs.bvbal79 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:53:
[...]
typisch EA, dembele boven Messi als IF verkiezen...Kante IF ziet er ook wel leuk uit, maar weet niet of dat de moeite /geld waard zal zijn voor die minimale upgrade.
Die Zapata bracht me ook in verwarring (gebruik hem als trade player), dacht die speelt toch bij AC Milan, blijkt dit een andere Zapata te zijn
Die hamsik is nog een van de spelers waarbij ik nog niet helemaal van overtuigd ben......
matuidi en koulibaly maar is proberen
matuidi en koulibaly maar is proberen
Burp
Ze verkiezen Dembele niet boven Messi volgens mij. Omdat Messi op dit moment een TOTGS kaart heeft kan hij hier bovenop niet nog een IF kaart krijgen. Dat zal dan ook de reden zijn denk ik..bvbal79 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:53:
[...]
Poh, die Salah ST die zal wel wat gaan kosten ben ik bang. Maarr denk toch dat ik 'm is ga proberen!
Zijn er nog eredivisie spelers die wat opleveren? Heb er een paar gelist maar zijn verkocht voor laagst mogelijke bieding
Morgen maar eens Kante en Salah uit mijn player picks halen
.
Je bent te laat. Gisterenavond bergen voor mega bedragen verkocht. Jorgenson (die 010 gast) voor 5k bijvoorbeeld.michi schreef op woensdag 12 december 2018 @ 11:21:
Zijn er nog eredivisie spelers die wat opleveren? Heb er een paar gelist maar zijn verkocht voor laagst mogelijke bieding
Wellicht Suso IF als RM, de 86 versie proberen? Kaart ziet er erg goed uit.Wii4all schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:50:
Ah tuurlijk, effe gemist dat dat de reden isH_idde schreef op woensdag 12 december 2018 @ 11:11:
[...]
Ze verkiezen Dembele niet boven Messi volgens mij. Omdat Messi op dit moment een TOTGS kaart heeft kan hij hier bovenop niet nog een IF kaart krijgen. Dat zal dan ook de reden zijn denk ik..
Wat vind iedereen nu van de patch? Gisteren gespeeld en vond dat er weinig was veranderd (div5)
Trouwens kunnen bepaalde spelers speciale schoten al doen zonder dat ik de combi toetsen in druk? Suarez en Messi hebben hier nogal een handje van (low driven shots, finesse shots etc, klaag verder niet hoor
Ja balen, had gisteravond een vervroeg kerstdiner...boot gemist helaas. Nu zijn ze geen drol meer waard.Bean77 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 11:28:
[...]
Je bent te laat. Gisterenavond bergen voor mega bedragen verkocht. Jorgenson (die 010 gast) voor 5k bijvoorbeeld.
Sleehond schreef op woensdag 12 december 2018 @ 11:29:
[...]
Wellicht Suso IF als RM, de 86 versie proberen? Kaart ziet er erg goed uit.
Suso IF inderdaad, die was ik vergeten. Ook begonnen met Cuadrado, daarna Callejon geprobeerd maar maar toch overgestapt naar Suso (84 IF) vanwege de hoge passing en afstandschoten. IF 84 is nu zo'n 35k op de PS4, de IF 86 schiet richting de 95k, behoorlijk verschil, maar dit gaat misschien ook mijn volgende upgrade zijn.Wii4all schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:50:
[ Voor 3% gewijzigd door DeeleNL op 12-12-2018 11:39 ]
Helaas merk ik dat voor mij m'n NL-team niet goed genoeg is (nog). Daarom hou ik dat team ernaast, maar moet ik wel iets hebben waarmee ik iets kan uitrichten in de WL. Ik dacht zelf aan dit team:

Is weer eens wat anders dacht ik zelf. Werner, Baldé, Gnabry, Tah en de Vrij heb ik al.
Heb gekozen voor een 352 omdat ik hier veel positieve verhalen over lees!
Can wisselt met Goretzka of Nainggolan ingame

Is weer eens wat anders dacht ik zelf. Werner, Baldé, Gnabry, Tah en de Vrij heb ik al.
Can wisselt met Goretzka of Nainggolan ingame
[ Voor 5% gewijzigd door Fraaank op 12-12-2018 12:27 ]
Iemand advies? Heb rond de 200k te spenderen. Merk dat het middenveld wat minder is (snel moe).
https://www.easports.com/...Id=dzEVIC6DnPbqv:FFA19PS4
https://www.easports.com/...Id=dzEVIC6DnPbqv:FFA19PS4
Barcelona, Bayern en Spurs gaan nog voor goede bedragen weg.
Emre Can op CAM?Fraaank schreef op woensdag 12 december 2018 @ 11:42:
Helaas merk ik dat voor mij m'n NL-team niet goed genoeg is (nog). Daarom hou ik dat team ernaast, maar moet ik wel iets hebben waarmee ik iets kan uitrichten in de WL. Ik dacht zelf aan dit team:
[Afbeelding]
Ik hoop dat er vanavond alsnog een redelijke piek was aangezien ik er gisteren niet bij was om mijn spelers te verkopenBean77 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 11:28:
[...]
Je bent te laat. Gisterenavond bergen voor mega bedragen verkocht. Jorgenson (die 010 gast) voor 5k bijvoorbeeld.
Heb zelf nog wel wat eredivisie gasten voor 4,5k verkocht. Ook andere niet hoor die gingen voor discard of iets hoger weg.
Nog even m'n post gewijzigd. Emre Can staat daar voor Chemistry, ik wissel ingame Can en Goretzka om
Je kan ze nog verkopen. Ik heb gisteravond ook gemist, maar vanmorgen een aantal voor 3k+ kunnen verkopen. Toch leuk als je ze allemaal voor max 800 hebt ingekocht.bvbal79 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 11:30:
[...]
Ja balen, had gisteravond een vervroeg kerstdiner...boot gemist helaas. Nu zijn ze geen drol meer waard.
Koop ze van de week, als ze weer gedaald zijn, wel weer terug voor de league SBC.
mooi, ik had een flink aantal Laporte's ingekocht. Ben benieuwd voor hoeveel ik ze kwijt kan gaan rakenVissert schreef op woensdag 12 december 2018 @ 13:17:
Sterling SBC online. POTM LW kaart
edit:
en ben ze allemaal kwijt...stonden blijkbaar gelist voor 4k. Redelijke winst maar had er denk wel meer uit kunnen halen
[ Voor 20% gewijzigd door mrjobby op 12-12-2018 13:31 ]
Zal wel weer een behoorlijk prijskaartje aan zitten. 8 TOTW kaarten inleveren sowieso!Vissert schreef op woensdag 12 december 2018 @ 13:17:
Ik vraag me echt af wat EA hun gedachte hierachter is. Sterling is een RW, heeft alleen tegen united op LW gestaan en EA maakt dit een LW. Je hebt gelukkig nog geen goede LW's in de BPL....Vissert schreef op woensdag 12 december 2018 @ 13:17:
Ook echt een random moment om de SBC online te gooien.
Benieuwd wat ze met de Bundesliga POTM gaan doen...
Ja, en dat voor een speler met fysiek 61...H_idde schreef op woensdag 12 december 2018 @ 13:20:
[...]
Zal wel weer een behoorlijk prijskaartje aan zitten. 8 TOTW kaarten inleveren sowieso!