Haha precies! Toch ben ik benieuwd of er mensen zijn die hem doen! Volgens mij zijn er inderdaad meer dan voldoende opties voor de LW positie...obelix998 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 13:22:
[...]
Ja, en dat voor een speler met fysiek 61...
Nou POTM Sterling gaat hem niet worden, toch denk ik wel 300k kwijt voor een kaart die net zo goed is als POTM Lucas?!
+/- 300k voor een matige kaart, kun je net zo goed IF Anderson halen. Blij dat ik toen de POTM Hazard heb gedaan.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
You read my mindxavento schreef op woensdag 12 december 2018 @ 13:31:
+/- 300k voor een matige kaart, kun je net zo goed IF Anderson halen. Blij dat ik toen de POTM Hazard heb gedaan.
Ben benieuwd wat mn City investeringen gaan opleveren. Heleboel spelen al met LW Hazard. Snap sowieso niet dat het een LW is.
Je kunt voor dat geld trouwens beter IF Sane halen maar goed, op m’n 80 Stones die ik voor 1100 heb gekocht zal ik wel wat winst pakken.
Je kunt voor dat geld trouwens beter IF Sane halen maar goed, op m’n 80 Stones die ik voor 1100 heb gekocht zal ik wel wat winst pakken.
[ Voor 36% gewijzigd door Jack_Mojo op 12-12-2018 13:37 ]
https://www.futbin.com/19/player/17385/Jonas%20Martin/
Vanochtend heb ik deze vriend ingekocht voor 12,250 p.s. voor Futmas. Zit er aan te denken om deze nu te verkopen en hopen dat die weer wat gaat zakken als de hype over is voor sterling SBC. Goed idee of niet?
Vanochtend heb ik deze vriend ingekocht voor 12,250 p.s. voor Futmas. Zit er aan te denken om deze nu te verkopen en hopen dat die weer wat gaat zakken als de hype over is voor sterling SBC. Goed idee of niet?
Wanneer krijgen die UCL live kaarten de upgrades? Zie dat een Sanchez of een Fabinho nog steeds 86 zijn ipv 87.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Heb Anderson SIF inderdaad die is het meer waard en goedkoper. Vroeg me al af waarom in 1x de man city kaarten verkochten helemaal niet door dat ze hem al online hadden gezet.xavento schreef op woensdag 12 december 2018 @ 13:31:
Winst is winst toch ik heb al mijn IF gelist voor futmas prijzen dus of ze nu weg gaan of dan maakt nietmrjobby schreef op woensdag 12 december 2018 @ 13:56:
https://www.futbin.com/19/player/17385/Jonas%20Martin/
Wat is ong de richtprijs voor een rare 83 speler uit een grote league rond futmas? Rond de 2500? Heb namelijk heel wat Trigueros. Als ik die nu kwijt kan is dat ook prima.FidoDido schreef op woensdag 12 december 2018 @ 14:30:
[...]
Winst is winst toch ik heb al mijn IF gelist voor futmas prijzen dus of ze nu weg gaan of dan maakt nietje kan je winst weer investeren ergens anders
Denk als de groepsfase echt is afgelopen. Vanavond zijn de laatste wedstrijden en denk dat ea alles tegelijk doet. Dus misschien zelfs pas na donderdag.GAITii schreef op woensdag 12 december 2018 @ 14:26:
Wanneer krijgen die UCL live kaarten de upgrades? Zie dat een Sanchez of een Fabinho nog steeds 86 zijn ipv 87.
Ligt aan de posities, de backs en vleugelspelers van 83 list ik voor 3500k and de centrale posities voor 2900k heb ze allemaal al een week staan en zo nu en dan verkoopt er 1Jack_Mojo schreef op woensdag 12 december 2018 @ 14:39:
[...]
Wat is ong de richtprijs voor een rare 83 speler uit een grote league rond futmas? Rond de 2500? Heb namelijk heel wat Trigueros. Als ik die nu kwijt kan is dat ook prima.
paceeeeeeeeeeeee
Maar ik ga hem niet halen. Lucas zit al vast op de bank, Lozano 85 vind ik leuker als supersub en bovendien heeft die 4*wf. Nah, ik pak de coins/winst wel van de spelers die in waarde gaan stijgen
Maar ik ga hem niet halen. Lucas zit al vast op de bank, Lozano 85 vind ik leuker als supersub en bovendien heeft die 4*wf. Nah, ik pak de coins/winst wel van de spelers die in waarde gaan stijgen
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
ik skip hem ook, dadelijk wel ff kijken als ik nog een paar discard IFs kan verkopen.Bean77 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 15:55:
paceeeeeeeeeeeee
Sowieso geen fan van Sterling, snap ook niet waarom hij POTM is, misschien dat zijn nationaliteit meespeelt.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zal denk ik met Futmas te maken hebben. De andere genomineerden zijn allemaal degelijke Futmas kandidaten.Bossie schreef op woensdag 12 december 2018 @ 16:02:
[...]
ik skip hem ook, dadelijk wel ff kijken als ik nog een paar discard IFs kan verkopen.
Sowieso geen fan van Sterling, snap ook niet waarom hij POTM is, misschien dat zijn nationaliteit meespeelt.
Twijfel om mn untradeble IFs en untradebles Vertonghen, Mane en Ederson in te leveren voor Sterling. Gaat me denk iets van 100k kosten. In FIFA 18 vond ik overigens de 93 Sterling nog kut spelen..
Of toch maar wachten tot een betere SBCs, bv met futmas?
Twijfels, twijfels.
Of toch maar wachten tot een betere SBCs, bv met futmas?
Twijfels, twijfels.
Dat lijkt me sterk want die prijs staat compleet los van FIFA.Vissert schreef op woensdag 12 december 2018 @ 16:07:
[...]
Zal denk ik met Futmas te maken hebben. De andere genomineerden zijn allemaal degelijke Futmas kandidaten.
De servers op de PS4 voelen om dit moment echt lekker aan, smooth en snel spel. Speelt echt een stuk beter dan het de afgelopen dagen heeft gedaan. Nog steeds af en toe wel rare dingetjes maar minder en makkelijker mee om te gaan. Dus als iemand nog even een bepaalde rank bij Rivals wil veilig spelen zou ik het nu even proberen
Hier op de Xbox ook, speelt heel fijn. Heb echt een week lopen kutten.Pompi schreef op woensdag 12 december 2018 @ 18:14:
De servers op de PS4 voelen om dit moment echt lekker aan, smooth en snel spel. Speelt echt een stuk beter dan het de afgelopen dagen heeft gedaan. Nog steeds af en toe wel rare dingetjes maar minder en makkelijker mee om te gaan. Dus als iemand nog even een bepaalde rank bij Rivals wil veilig spelen zou ik het nu even proberen
Eerste keer dat ik hoop op een 82 rated player pick!
Waarom maken ze van elke speler een LW, waardeloos! Alleen Mbappe, Bale en Salah op rechts
Er schijnt een update te zijn geweest?
Want ik vind fut online opeens raar spelen. Het lijkt wel alsof spelers aan elastiekjes zitten.
Ook heb ik enorm veel gelijke spelen erbij zitten. Veel meer dan normaal.
Net alsof niemand mag winnen of zo. En veel ballen tegen de paal.
Raar spel
Want ik vind fut online opeens raar spelen. Het lijkt wel alsof spelers aan elastiekjes zitten.
Raar spel
Krijg je op de pc geen melding?Harribo schreef op woensdag 12 december 2018 @ 19:43:
Er schijnt een update te zijn geweest?
Raar spel
Zodra er een update is geweest dan krijg ik daar melding van zodra ik fifa opstart en dan lees ik ook altijd de wijzigingen door
En Messi op rechtsbbblije schreef op woensdag 12 december 2018 @ 18:51:
[...]
Waarom maken ze van elke speler een LW, waardeloos! Alleen Mbappe, Bale en Salah op rechtseventueel Suso...
Is eigenlijk een CAM (of CF). Net als Mahrez.
Had POTM Lucas moeten doen
[ Voor 8% gewijzigd door bbblije op 12-12-2018 20:06 ]
Zal hem vast weg geklikt hebben.fifanoob schreef op woensdag 12 december 2018 @ 19:49:
[...]
Krijg je op de pc geen melding?
Zodra er een update is geweest dan krijg ik daar melding van zodra ik fifa opstart en dan lees ik ook altijd de wijzigingen door
Deze week dit team maar eens proberen, net sbc Depay afgerond. Speelt opzich prima maar had wel meer verwacht van Depay. Verder benieuwd naar Gnabry.
https://www.futbin.com/19/squad/2816161
Heb nu in mijn andere team sterling op RM staan maar daar heb je tot nu toe weinig aan.. te klein en te weinig fysiek om iets uit te richten. Vind "dynamische" spelers wel leuk dus laat hem nog maar even staan in de hoop dat city ver komt.
Heb nu in mijn andere team sterling op RM staan maar daar heb je tot nu toe weinig aan.. te klein en te weinig fysiek om iets uit te richten. Vind "dynamische" spelers wel leuk dus laat hem nog maar even staan in de hoop dat city ver komt.
Felipe anderson sif 🙌bbblije schreef op woensdag 12 december 2018 @ 20:06:
[...]
Edit: ging om rw.. las het verkeerd.
[ Voor 7% gewijzigd door Razz89 op 12-12-2018 20:43 ]
Dat heb ik ook met Depay helaas.Ambianz schreef op woensdag 12 december 2018 @ 20:21:
Deze week dit team maar eens proberen, net sbc Depay afgerond. Speelt opzich prima maar had wel meer verwacht van Depay. Verder benieuwd naar Gnabry.
Zit nu met een upgrade keuze, godin of matuidi vervangen voor ramos/kante...wat zouden jullie doen?
Aan Lucas POTM mis je niks aan, die is bij mij echt ronduit slecht. Die gaat binnenkort in een SBC verwerkt wordenbbblije schreef op woensdag 12 december 2018 @ 20:06:
[...]
Shit... Lyon op achterstand. Ik heb een UCL Live Fekir... Wat gebeurd er als Lyon naar de EL gaat? Krijgt hij daar levels? Of is het dan voorbij met die kaart?
Dan krijgt ie niet de +1 voor de volgende ronde maar wel upgrades voor winst daarnaDeBers schreef op woensdag 12 december 2018 @ 21:35:
Shit... Lyon op achterstand. Ik heb een UCL Live Fekir... Wat gebeurd er als Lyon naar de EL gaat? Krijgt hij daar levels? Of is het dan voorbij met die kaart?
Ah shit. Dan moet ik hem nog langer vasthoudenErnstMid schreef op woensdag 12 december 2018 @ 21:38:
[...]
Dan krijgt ie niet de +1 voor de volgende ronde maar wel upgrades voor winst daarna
Wel grappig om te lezen dat mensen die UCL live kaarten hebben naar wedstrijden kijken van ga alsjeblieft doorDeBers schreef op woensdag 12 december 2018 @ 21:35:
Toen voor 159k gekocht is nu het dubbele waard
Ik volg al weken dortmund, hup WitselFidoDido schreef op woensdag 12 december 2018 @ 21:40:
[...]
Wel grappig om te lezen dat mensen die UCL live kaarten hebben naar wedstrijden kijken van ga alsjeblieft doorhad dat gister met Sanchez zo blij dat PSV Inter op een gelijk spel hield
Toen voor 159k gekocht is nu het dubbele waardmaar die gaat niet weg hoe duur die ook wordt
Maar voor de rating van fekir is het dan beter als ze naar de el gaan. Dan kan hij de 90+ halen.
Ik heb ook Nacho nog. Als real deze winter goed inkoopt kan dat ook wel een hele dure en goede verdediger worden.FidoDido schreef op woensdag 12 december 2018 @ 21:40:
[...]
Wel grappig om te lezen dat mensen die UCL live kaarten hebben naar wedstrijden kijken van ga alsjeblieft doorhad dat gister met Sanchez zo blij dat PSV Inter op een gelijk spel hield
Toen voor 159k gekocht is nu het dubbele waardmaar die gaat niet weg hoe duur die ook wordt
Ben vandaag volledig afgemaakt, 10 potjes gespeeld (niet achter elkaar) en alle 10 verloren in rivals. Het leek wel of mijn division volledig bevolkt was met spelers die 10 klasse beter waren dan ik. Uiteindelijk de laatste gewonnen en met een scorende laliga Rodrigo en dus mijn swap kaart binnen gehaald.
Maar wat een tegenstand, niet normaal meer...
Maar wat een tegenstand, niet normaal meer...
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Verwijderd
Ik heb toen der tijd OTW Cancelo gepackt maar ik heb nu nog geen update op die kaart gekregen terwijl hij wel in het nieuwe totw zit. Weet iemand hoe dat zit?
Kan een paar uur duren...komt later.Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:19:
Ik heb toen der tijd OTW Cancelo gepackt maar ik heb nu nog geen update op die kaart gekregen terwijl hij wel in het nieuwe totw zit. Weet iemand hoe dat zit?
Moet zeggen dat of de patches het spel goed hebben gedaan of ik geluk heb gehad vandaag. Zelfs een team met alle mega icon kon ik vandaag in div5 verslaan. Het lijkt of er meer ruimte is ontstaan om te tikken.
De servers waren vandaag ook goed inderdaad.
En daar gaat mijn Fekir de lucht in. Ik denk dat ik ga cashen. Lyon gaat niet veel verder komen.
Wat maakt het uit je kan ingame toch gewoon switchenbbblije schreef op woensdag 12 december 2018 @ 18:51:
[...]
Waarom maken ze van elke speler een LW, waardeloos! Alleen Mbappe, Bale en Salah op rechtseventueel Suso...
Maar dan moet je die andere goede LW op RW zetten?tukkerterror90 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:27:
[...]
Wat maakt het uit je kan ingame toch gewoon switchen
EINDELIJK! El Sharaawy scoort en nu heb ik hem. Zenuwslopend eind met enorme input lag. Maar hij is binnen. Ik ga mijn xbox een tijdje niet aanraken.FidoDido schreef op woensdag 12 december 2018 @ 07:39:
[...]
Dat is 1 van de redenen dat ik die opdrachten niet meer doe zo herkenbaardie 2 swap kaarten met rivals opdrachten skip ik ook je gaat je er zo erg op focussen en als het dan niet lukt wordt je pissig
Online gaat sinds de vorige weekend league zo bagger bij mij en dat ligt aan mij in dit geval dus dacht moet nog maar 2 swap kaartjes voor Lerma die komen vast wel via een andere weg binnen is de frustratie niet waard
Wat betreft de patch ik merk niets van de aanpassing finesse shots. misschien dat ik ze alleen maar op een manier doe die niet overpowered was. Maak nog steeds mijn finesse shots van buiten de 16. Aangezien ik mensen hier zie posten dat ze niet meer lukken. Of zal de kwaliteit van een speler nu zwaarder tellen?aangezien ik o.a bergkamp, anderson sif en mahrez sif heb en deze hangen ze nog steeds prachtig in het netje
Het is wel de EA Sports Player of the Month. Dus EA zal wel een vinger in de pap hebben.Jaap. schreef op woensdag 12 december 2018 @ 18:05:
[...]
Dat lijkt me sterk want die prijs staat compleet los van FIFA.
Nou gister ook gewoon 5 rivals gewonnen van de 5. Voorlopig dus alleen woensdag en zondags spelen. Beduidend minder last van delay dese dagen. Heb voor untradable rewards gekozen. Team is eigenlijk bijna compleet. Dus coins niet echt meer nodig. Alleen nog uit te breiden met icons. Beste was een if van 82
Op PC ook. Heb nu ook een nieuw team en speel 352. Was in het begin erg wennen, maar komt steeds beter tot z'n recht. Speel nu met Icardi en Werner in de spits, maar die Icardi valt me wel heel erg tegen.bvbal79 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:59:
[...]
Moet zeggen dat of de patches het spel goed hebben gedaan of ik geluk heb gehad vandaag. Zelfs een team met alle mega icon kon ik vandaag in div5 verslaan. Het lijkt of er meer ruimte is ontstaan om te tikken.
De servers waren vandaag ook goed inderdaad.
Wat is jullie ervaring met Nainggolan? Speelt CAM bij mij, maar bakt er weinig van. Ook als CDM vind ik hem mwah. Wat is er gebeurd met de halve God/Man-Belg van vorig jaar?
Ik ben niet echt tevreden over de kwaliteit van de serie A keepers. Daarnaast heb ik een Courtois en De Gea untradeable en zou ik die dus graag gebruiken.
Zien jullie mogelijkheden om die in dit team te fietsen: https://www.futbin.com//19/squad/2929996
Ik heb ongeveer 400-500k budget.
Zien jullie mogelijkheden om die in dit team te fietsen: https://www.futbin.com//19/squad/2929996
Ook gekozen voor untradebles, omdat ik mijn team wel prima vind. Kwam er toch nog thiago Silva uitlopen. Scheelt toch weer coins bij een sbc.
Tuurlijk! Lala 2if rechts, varane cb en dan Courtois op de goal. Matuidi daar dan op cdmDeBers schreef op donderdag 13 december 2018 @ 08:29:
Ik ben niet echt tevreden over de kwaliteit van de serie A keepers. Daarnaast heb ik een Courtois en De Gea untradeable en zou ik die dus graag gebruiken.
Is het nog verstandig om nu te investeren in discard IF? Ze zijn al redelijk gestegen door Sterling POTM.
Benieuwd wie hier straks een Kanté of Salah uit de player picks haalt!
Voor wie zouden jullie gaan IF De Marcos of IF Carvajal.
Heb voor Division Rivals gekozen voor 44.000 munten om 1 van deze spelers te kopen.
Heb voor Division Rivals gekozen voor 44.000 munten om 1 van deze spelers te kopen.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik heb eerst altijd IF De Marcos gehad, prima speler.Mars18 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 08:54:
Nu heb ik IF Carvajal, iets minder snel maar aanvallend een stuk sterker en ook verdedigend staat ie z'n mannetje wel.
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
Ik vond de Marcos zeer degelijk. Carvajal wel in de club maar niet mee gespeeld.Mars18 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 08:54:
Helaas, wel veel 84’s voor de transfer listH_idde schreef op donderdag 13 december 2018 @ 08:52:
Benieuwd wie hier straks een Kanté of Salah uit de player picks haalt!
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
En dan nog de laatste keuze,
Casemiro of IF Party ?
Zie Koen Weijland met IF Party spelen.
Casemiro speelt al lekker in de ploeg, eigenlijk niks mis mee.
https://www.futbin.com/19/compare/605/17258
Casemiro of IF Party ?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Lekker begin van de morgen, eerst krijg ik Kane uit Rivals reward pack en daarna Ter Stegen uit een WL pack en heb nog 5 packs te openen. Hopelijk betekend het niet dat mijn luck nu weg is.
Player pick:
Ghoulam: Wel de meest fysieke back in de Serie A, een competitie die ik vrij veel gebruik maar niet echt Napoli spelers.
Dembele: LW staat bij mij vast: dat is Perisic (waar ie in de uiteindelijke opstelling dan ook eindigt) maar dit lijkt me wel een leuke invaller..
What to pick?
Ghoulam: Wel de meest fysieke back in de Serie A, een competitie die ik vrij veel gebruik maar niet echt Napoli spelers.
Dembele: LW staat bij mij vast: dat is Perisic (waar ie in de uiteindelijke opstelling dan ook eindigt) maar dit lijkt me wel een leuke invaller..
What to pick?
Selchte player picks, juan mata en ghoulam. Uit de 2 100 packs nog pique, godin en alli. Kan erger
Mata en Zapata als rode speler gekozen uit de speler picks.
Manolas als hoogste uit pakjes, pff
Manolas als hoogste uit pakjes, pff
Helaas ga ik deze week 2 Swap-weekly objectives niet halen. Heb te weinig kunnen spelen om genoeg Rival potjes te kunnen winnen, laat staan ook nog eens 8x te scoren met een Italiaanse, of 4x met LaLiga speler. Heb gisteren avond de tijd gevonden om 3 Rival potjes te doen, 2x verloren en 1x gelijk. Elke scheet werd door de man met de fluit bestraft, terwijl mijn spelers keer op keer gevloerd werden en dan was er niks aan de hand
ook bijna alle duels werden verloren en als je je daar aan gaat storen gaat vervolgens niks meer lukken
Maar snel gestopt met Rivals en een paar goede potjes Squad Battles gedaan om toch de 3e Swap-weekly objective te halen.
Maar snel gestopt met Rivals en een paar goede potjes Squad Battles gedaan om toch de 3e Swap-weekly objective te halen.
Je zult maar uit de ene Kante picken en de andere Salah.
Helaas moest ik het doen met Tarkowski en Frantz. Rival Rewards gekozen voor munten en packs uit Gold 3 WL waren ook lekker bagger.
Toch weer een 120K rijker en de teller staat nu op 1,2 miljoen. Zit eraan te denken toch maar eens een dikke aanvaller of baby icon te kopen.
Helaas moest ik het doen met Tarkowski en Frantz. Rival Rewards gekozen voor munten en packs uit Gold 3 WL waren ook lekker bagger.
Toch weer een 120K rijker en de teller staat nu op 1,2 miljoen. Zit eraan te denken toch maar eens een dikke aanvaller of baby icon te kopen.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Dat met die Italianen is geen SwapDeeleNL schreef op donderdag 13 december 2018 @ 09:11:
Helaas ga ik deze week 2 Swap-weekly objectives niet halen. Heb te weinig kunnen spelen om genoeg Rival potjes te kunnen winnen, laat staan ook nog eens 8x te scoren met een Italiaanse, of 4x met LaLiga speler. Heb gisteren avond de tijd gevonden om 3 Rival potjes te doen, 2x verloren en 1x gelijk. Elke scheet werd door de man met de fluit bestraft, terwijl mijn spelers keer op keer gevloerd werden en dan was er niks aan de handook bijna alle duels werden verloren en als je je daar aan gaat storen gaat vervolgens niks meer lukken
![]()
Johnny van de BurgerKing?GAITii schreef op donderdag 13 december 2018 @ 09:11:
dikke aanvaller
Je hebt gelijk. Ik haalde de 12 online overwinningen en de Parolo EL kaart door elkaar! BedanktGurbuh schreef op donderdag 13 december 2018 @ 09:13:
[...]
Dat met die Italianen is geen Swap
[...]
Johnny van de BurgerKing?
Desalniettemin heb ik ze beide niet gehaald haha
Pff hier helemaal niks. Hoogste speler was Kagawa... En uit de player picks 2x Ghoulam als hoogste. Dus 2e x maar voor een 82 rated gegaan.
Ik had 2x Delaney, eerste pick was met Ghoulam. Maar Delaney gekozen omdat die beter zou passen en toen zat hij natuurlijk ook in 2de pick en daar maar Marega gekozen.Vissert schreef op donderdag 13 december 2018 @ 09:16:
Pff hier helemaal niks. Hoogste speler was Kagawa... En uit de player picks 2x Ghoulam als hoogste. Dus 2e x maar voor een 82 rated gegaan.
Ik speel met IF Partey, top speler. Casemiro nog niet mee gespeeld.Mars18 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 09:06:
Casemiro of IF Party ?
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
If partey heeft iets beter cm skills lijkt me, heb er zelf ook over zitten twijfelen maar dan mis ik m'n Braziliaanse link met Sandro en Costa...Mars18 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 09:06:
Casemiro of IF Party ?
Misschien nog halen als sub, hij is niet super duur iig
Ronaldo loopt inmiddels 26 wedstrijden en 35 goals.
Nog op 5 chem
Nog op 5 chem
Blij met het gelijkspel van Lyon gisteren, zodat m'n UCL Fekir ook een upgrade krijgt 
(En m'n Kimpembe natuurlijk ook
)
(En m'n Kimpembe natuurlijk ook
PSN: Maichel
Bruno Fernandes if en immobile, Kan slechter iig
Grappig trouwens dat Donnarumma 2 x in 1 TOTW zit
1: https://www.futbin.com/19...3/Gianluigi%20Donnarumma/
2: https://www.futbin.com/19/player/17433/Alfredo%20Donnarumma/
1: https://www.futbin.com/19...3/Gianluigi%20Donnarumma/
2: https://www.futbin.com/19/player/17433/Alfredo%20Donnarumma/
YES! Player Pick Dembele en Kante!
Player Pick Ghoulam en iemand waar ik de naam alweer van ben vergeten (82). Wel Khoulibaly CL (89) uit een zeldzaam megapakket, dus kassa!
Zouden jullie de upgrade godin - varane het waard vinden? Wil in toekomst met kante op middenveld spelen dus voor chem een Franse CV nodig( maar voordat ik die heb ben ik wel maand verder) of zou ik beter voor if godin kunnne gaan of ucl live piqué?
Kimpembe geen optie?michi schreef op donderdag 13 december 2018 @ 09:56:
Zouden jullie de upgrade godin - varane het waard vinden? Wil in toekomst met kante op middenveld spelen dus voor chem een Franse CV nodig( maar voordat ik die heb ben ik wel maand verder) of zou ik beter voor if godin kunnne gaan of ucl live piqué?
Had Godin een lange tijd, was zeker prima. Maar vind dat Varane nu nog beter is, en meer duels wintmichi schreef op donderdag 13 december 2018 @ 09:56:
Vind zelf het verschil tussen een high rated kaart en zijn if het meestal niet waard. Veel duurder maar in verhouding minder verbetering. Zou ik voor godin nif - varane gaanmichi schreef op donderdag 13 december 2018 @ 09:56:
Godin bevalt hier nog prima naast umtiti, niet bijzonder opvallend maar doen hun werk wel uitstekend
Varane en Godin zijn beide goed. Heb Godin in mijn 2de team maar doet er niet voor onder. Maar ik heb ook Kante in mijn 1ste team dus daarom daar Varane.michi schreef op donderdag 13 december 2018 @ 09:56:
Twijfel Twijfel... Iemand wel eens untradeable packs gekozen bij Rivals rewards?
packs waren waardeloos. Fabregas was veruit de meest waardevolle.....
Uit playerpick kreeg ik Dembele (LV), maar met een BPL team heb ik daar niet zoveel aan....
Goed SBC voer dan maar
Uit playerpick kreeg ik Dembele (LV), maar met een BPL team heb ik daar niet zoveel aan....
Goed SBC voer dan maar
wijze woorden
Twijfel er zelf ook over. Div 5 rank 3, dus niet zo hoge rewards.huis-r schreef op donderdag 13 december 2018 @ 10:05:
Twijfel Twijfel... Iemand wel eens untradeable packs gekozen bij Rivals rewards?
- 32.000 coins
- 2x premium jumbo gold & 1x mega pack
- 4x premium jumbo gold & 2x mega pack untradeable
IF Carvajal heeft hier een klein streepje voor omdat hij aanvallend iets beter is en er wat mij betreft net wat vaker tussen zit. IF De Marcos is value voor de coins. Die man heeft een stamina en gaat maar door.Mars18 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 08:54:
Dus zo makkelijk is de keuze niet en als je krap bij kas zou zitten zou ik zeggen IF de Marcos
Aangezien ik toch voor een RTG (Pack only) strategie ben gegaan heb ik de laatste gedaanDeeleNL schreef op donderdag 13 december 2018 @ 10:06:
[...]
Twijfel er zelf ook over. Div 5 rank 3, dus niet zo hoge rewards.
- 32.000 coins
Nope.... Maar je zou t kunnen doen met t oog op futmas dat je je club wat aanvult. Moet wel zeggen dat ik vandaag zat te twijfelen om die reden..huis-r schreef op donderdag 13 december 2018 @ 10:05:
@DeeleNL ik zit precies in dezelfde situatie haha, afgelopen weekend ook weinig gespeeld. Wat doe jij?
Ik twijfel nooit pak altijd untradeable zie het puur als SBC materiaal. En met futmas inzicht kan het goed uitpakken, of niet want het blijft gelukhuis-r schreef op donderdag 13 december 2018 @ 10:05:
Ja doe het eigenlijk elke week, soms geluk soms pech. Had 1 keer aubameyang terwijl Auba toen POTM was, dus die kon ik bijna gratis doenDeeleNL schreef op donderdag 13 december 2018 @ 10:06:
[...]
Twijfel er zelf ook over. Div 5 rank 3, dus niet zo hoge rewards.
- 32.000 coins
Toch de coins.. kan ik altijd wel gebruikenhuis-r schreef op donderdag 13 december 2018 @ 10:08:
@DeeleNL ik zit precies in dezelfde situatie haha, afgelopen weekend ook weinig gespeeld. Wat doe jij?
Hahah oke, ik ga straks eerst m'n WL rewards openen en op basis van die output beslissen wat ik doe. Ik breng jullie later op de hoogteDeeleNL schreef op donderdag 13 december 2018 @ 10:12:
[...]
Toch de coins.. kan ik altijd wel gebruiken
Mensen ik wordt echt helemaal gek van dat sinds maandag online zeker 30% van de passes verkeerd gaat,.
Ze gaan of naar de verkeerde speler of gewoon rechtstreeks naar de tegenstander.
Spelers lopen zo raar, ze gaan diep en als je de pass geeft lopen ze net weer terug.
Zo is er echt niks te winnen, verlies van de meest slechte teams ineens, en dan zit ik al op het prutser niveau.
Wl nog zilver 1 gehaald, dat is voor mijn doen goed, daarna misschien 2 van de 10 verloren.
Iemand enig idee wat ik ineens verkeerd doe met passen?
Ze gaan of naar de verkeerde speler of gewoon rechtstreeks naar de tegenstander.
Spelers lopen zo raar, ze gaan diep en als je de pass geeft lopen ze net weer terug.
Zo is er echt niks te winnen, verlies van de meest slechte teams ineens, en dan zit ik al op het prutser niveau.
Wl nog zilver 1 gehaald, dat is voor mijn doen goed, daarna misschien 2 van de 10 verloren.
Iemand enig idee wat ik ineens verkeerd doe met passen?
Lacazette en firmino als tradables uit mijn packs. Meer winst gepakt dan de keuze voor coins.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Zit even op weinig coins, dus komend weekend maar IF De Marcos proberen in de WLbvbal79 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 10:07:
[...]
IF Carvajal heeft hier een klein streepje voor omdat hij aanvallend iets beter is en er wat mij betreft net wat vaker tussen zit. IF De Marcos is value voor de coins. Die man heeft een stamina en gaat maar door.
Dus zo makkelijk is de keuze niet en als je krap bij kas zou zitten zou ik zeggen IF de Marcos
Had niemand mij even kunnen vertellen dat Silver 1 ook 2000 punten oplevert? Potverdikkie lopen spelen als de neten om 1000 punten te krijgen (dacht dat ik 1000 punten maar zou krijgen) haha.
Ik heb voor untradable rewards gekozen voor Squad Battles en WL:
Insigne (untradable)
Verratti (untradable)
Carvajal (tradable)
Ga zeker niet klagen
Insigne (untradable)
Verratti (untradable)
Carvajal (tradable)
Ga zeker niet klagen
Gezien mijn packluck uit het verleden leek mij dit verstandiger (ook al weet je het nooit, maat van mijn vorige week CR7 gepackt, die heeft nu +2.5mln extra en liep voorheen achter op mij qua transfer profithuis-r schreef op donderdag 13 december 2018 @ 10:14:
[...]
Hahah oke, ik ga straks eerst m'n WL rewards openen en op basis van die output beslissen wat ik doe. Ik breng jullie later op de hoogte
Soms kies ik voor de untradeable, soms de tradeable, ligt er ook aan welke rang van SB ik heb gehaald om het te compenseren. WL nog geen ervaring mee, op vrijdag sowieso geen tijd om te spelen. Wat zou in WL realistisch haalbaar zijn als ik normaal in Rivals Div. 5 tussen 1200 en 1300 punten zit?
Je krijgt ook nog een aantal punten afhankelijk van de rank die je haalt in rivalsFraaank schreef op donderdag 13 december 2018 @ 10:23:
Had niemand mij even kunnen vertellen dat Silver 1 ook 2000 punten oplevert? Potverdikkie lopen spelen als de neten om 1000 punten te krijgen (dacht dat ik 1000 punten maar zou krijgen) haha.
Insigne (untradable)
Verratti (untradable)
Carvajal (tradable)
Ga zeker niet klagen
Ik speel qua rivals ook zoiets, slinger beetje rond de 1200 meestal. Nu twee keer WL gedaan en liep 1:1... alleen nooit zo veel tijd om te spelen dus heel ver kwam ik daar niet mee. Maar dat moet sowieso haalbaar zijn en iets beter lijkt me ook welDeeleNL schreef op donderdag 13 december 2018 @ 10:25:
[...]
Gezien mijn packluck uit het verleden leek mij dit verstandiger (ook al weet je het nooit, maat van mijn vorige week CR7 gepackt, die heeft nu +2.5mln extra en liep voorheen achter op mij qua transfer profit).
Soms kies ik voor de untradeable, soms de tradeable, ligt er ook aan welke rang van SB ik heb gehaald om het te compenseren. WL nog geen ervaring mee, op vrijdag sowieso geen tijd om te spelen. Wat zou in WL realistisch haalbaar zijn als ik normaal in Rivals Div. 5 tussen 1200 en 1300 punten zit?
[ Voor 47% gewijzigd door ErnstMid op 13-12-2018 10:28 ]
Ik zit exact op hetzelfde niveau als jouw en ik heb 2x gold 3 kunnen halen van de 2x dat ik wl heb gespeeldDeeleNL schreef op donderdag 13 december 2018 @ 10:25:
[...]
Gezien mijn packluck uit het verleden leek mij dit verstandiger (ook al weet je het nooit, maat van mijn vorige week CR7 gepackt, die heeft nu +2.5mln extra en liep voorheen achter op mij qua transfer profit).
Het is ieder geval best pittig en intensief om te spelen vond ik persoonlijk.
[ Voor 4% gewijzigd door FidoDido op 13-12-2018 10:32 ]