En nu krijg ik rood omdat een tegenspeler een dragback doet tegen een speler van mij die op de grond ligt. Ik leg het even weg. Frustratie ten top.
Ik heb soms het idee he....dat ze dingen toevoegen aan het spel, zoals het instant switchen naar andere opstellingen tijdens de wedstrijd en dat ze dat dan 6 jaar later er weer uithalen om het later weer te presenteren als nieuwe feature.Bossie schreef op zondag 9 december 2018 @ 11:49:
[...]
@Bean77 Het verbaast me hoe weinig er aan de core issues word gedaan, want het merendeel van deze dingen zitten er al sinds frostbite en zullen er volgend jaar ook wel weer in zitten.
En toch zullen we F20 in juni allemaal al wel weer in de pre-order hebben staan
Ik bedoel voetbalspellen lopen nu al zo lang mee, dit soort dingen moeten toch inmiddels standaard erin zitten?
Tja we zullen F20 wel weer kopen, er is geen ander voetbalspel. Pes is helemaal tenenkrommend vind ik.
Omdat die spelers het populairst zijn denk ik. BPL is veruit de populairste competitie. Niet per definitie in fut de beste spelers. Aanvallend vind ik het top maar verdedigend mis ik oa wel een koulibaly etc.Bossie schreef op zondag 9 december 2018 @ 11:49:
[...]
vraag/aanbod, je kan andersom ook afvragen waarom vrijwel iedereen toch voor die duurdere spelers kiest
Ik heb besloten dat ik eerst maar Aguero/ Dybala koop. Kijken hoe dat gaat, switchen kan altijd nog.
Drietal dybala/icardi/aguero lijkt me feest om uit te proberen.
Ik heb het ff uitgezocht op futbin. Mijn team is ongeveer nu 500k waard, een pl team wat ik voor ogen heb, een 1200k. (zonder kante).
Zelf een pl team in elkaar gezet waarvan ik denk dat het goede spelers zijn. Coins heb ik ongeveer wel.
Tenzij de icon prijzen nog iets zakken maar daar lijkt het niet op toch?
@Jack_Mojo verstandig. Volgens mij is dit dubbelop: én slechte verbinding én de ai tegen
kan je beter gaan vissen
[ Voor 31% gewijzigd door Harribo op 09-12-2018 12:30 ]
Dat is subjectief aangezien het gebaseerd is op jouw definitie van de beste spelersHarribo schreef op zondag 9 december 2018 @ 12:23:
[...]
Omdat die spelers het populairst zijn denk ik. BPL is veruit de populairste competitie. Niet per definitie in fut de beste spelers. Aanvallend vind ik het top maar verdedigend mis ik oa wel een koulibaly etc.
Ik heb je team bekeken, maar het lijkt me vooral een team dat na 60-70minuten op is om vervolgens alsnog wedstrijden weg te geven.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat is inderdaad wel waar! Overkomt me wel eens. Lage stamina hebben mijn spelers?Bossie schreef op zondag 9 december 2018 @ 12:29:
[...]
Dat is subjectief aangezien het gebaseerd is op jouw definitie van de beste spelers
Ik heb je team bekeken, maar het lijkt me vooral een team dat na 60-70minuten op is om vervolgens alsnog wedstrijden weg te geven.
Die van de pl hebben betere stamina zeker...
lol net tegen een speler met 23 schoten op goal en geen doelpunt. Ik 5 schoten , 3 op goal en 2 doelpunten
Ik vermoed dat hij op basis van statistieken nu wel aan het ragen is, maar eigenlijk was het gewoon een dikke noob die elke keer dom op doel schoot.
Ik vermoed dat hij op basis van statistieken nu wel aan het ragen is, maar eigenlijk was het gewoon een dikke noob die elke keer dom op doel schoot.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik speel ook op PC maar krijg toch nog van die duidelijke finesse abusers tegen hoor.
Net nog modric die uit een hoek van 270 graden met zn zwakke been een first touch finesse binnenknalt.
Verder weet ik niet wat ik met mn Aubameyang moet. Hij is untradable, en scoort veel.
Alleen af en toe mist ie ineens alles, om vervolgens wel een paar assists te maken maar dat je toch verliest doordat hij de kansen mist..
Hij is idd erg wisselvallig, heb zijn POTM en deze begint inmiddels als sub.Shreddaaa schreef op zondag 9 december 2018 @ 13:13:
[...]
Verder weet ik niet wat ik met mn Aubameyang moet. Hij is untradable, en scoort veel.
Alleen af en toe mist ie ineens alles, om vervolgens wel een paar assists te maken maar dat je toch verliest doordat hij de kansen mist..
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik ben benieuwd of je nuttige tips hebt om wedstrijden waarin je beter bent naar je toe te trekken? Ik loop er elke keer tegen aan dat ik in pakweg minstens 25 vd 30 wedstrijden de bovenliggende partij ben maar toch verlies.Anoniem: 1025825 schreef op zondag 9 december 2018 @ 10:47:
Op de helft ga ik 14-1. 1 pot verloren, maar dat was mijn eigen schuld. Speelde niet lekker gisteravond. Heb nu Desailly verkocht en heb Ramos gehaald. Ik vind Ramos eerlijk gezegt beter. Iets dat ik niet had verwacht. De 500k die ik over had heb ik geinvesteerd in 17 84 rateds , 60 83 rateds , 3x if Sulejmani , 6x if Vida , 8x if Ramirez ,5x if Martin , 5x Iniesta, 2x Higuain en 1x Cavani. Hoop hier goede winst op te pakken zodat ik een stuk dichter bij een goede icon cvm ben. (Twijfel tussen 88 Petit en prime Rijkaard, andere suggesties zijn ook welkom)
Heb zelf Rijkaard maar ben een beetje in dubio. Was in het begin zeer tevreden over hem, maar deze WL leek hij idd wel een houten Klaas. Was nergens op tijd, leek er wel ‘geen zin’ in te hebben. Kante was voor mij de man die heel veel weghaalde. Verkijk je trouwens ook niet op Keane 90, die heb ik gehad en was heel positief verrast.
Gister gebeurde er wel iets grappigs. Heb de WL afgemaakt (20-8) toen ik nog 2 potjes ging spelen. Eerste wedstrijd verloor ik volkomen terecht, erg goede tegenstander. De tweede wedstrijd was erg gelijkopgaand met soepele gameplay en ik stond in de 116e minuut na een mooie goal 2-1 voor. Toen besloot ik: ach, ik kan geen Elite meer halen, ik geef deze (sportieve) tegenstander een winstpartij. Ik maakte dus laatste minuten verlenging 2 eigen goals.
Krijg ik een berichtje dat hij me heel dankbaar is en dat ik zijn held ben. En waarom? Deze man bleek 15 om 0 (!) te gaan en door mijn eigen goals werd zijn eerste verliespartij voorkomen. Hij meende zelfs soms in Top 100 te komen. Of dat helemaal waar is weet ik niet, maar als je 15-0 gaat ben je natuurlijk erg goed. Hij heeft me nu beloofd te laten weten wat zijn final result word 😁
Dit deed me des te meer eraan denken dat ik het echt beter moet kunnen doen dan ik nu doe in WL, maar deze wedstrijd voelde in tegenstelling tot de meeste anderen ook veel soepeler. Het was in ieder geval een erg leuk einde van de WL!
Heerlijk spelen sinds de update, win tot nu toe zo'n beetje alles. Tuurlijk wel een paar keer verloren maar ga nu richting 20 wins en dat zou voor het eerst in lange tijd zijn!
Je ziet nu duidelijk dat de afwezigheid van finesse abuse veel spelers parten speelt, waar ik voorheen (altijd rond eind wedstrijd) de deksel op de neus kreeg door het laffe finesse trucje, nu zie je de stakkers het proberen alleen vliegt de bal naast. De joy!!
Dat Socrates 2 minuten voor tijd de winnende binnen kopt maakt het zuur voor de tegenpartij extra prettig, vingertje op de mond en maar over het veld rennen alsof je de wereldcup heb gewonnen, haha.
Je ziet nu duidelijk dat de afwezigheid van finesse abuse veel spelers parten speelt, waar ik voorheen (altijd rond eind wedstrijd) de deksel op de neus kreeg door het laffe finesse trucje, nu zie je de stakkers het proberen alleen vliegt de bal naast. De joy!!
Dat Socrates 2 minuten voor tijd de winnende binnen kopt maakt het zuur voor de tegenpartij extra prettig, vingertje op de mond en maar over het veld rennen alsof je de wereldcup heb gewonnen, haha.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Ik voel me aangesproken ☺simons schreef op zondag 9 december 2018 @ 14:49:
Heerlijk spelen sinds de update, win tot nu toe zo'n beetje alles. Tuurlijk wel een paar keer verloren maar ga nu richting 20 wins en dat zou voor het eerst in lange tijd zijn!
Dit is deels waar, indien je geplaatste schoten gewoon goed timed, vliegen ze er alsnog heel, maar dan ook heel vaak in. Je kan het mensen verwijten dat ze dit gebruiken en dat snap ik, maar heb je de tijd genomen om zit zelf onder de knie te krijgen?
Ik wel en naast dat ik ook gewoon mooie goals scoor met aanvallen, maak ik er nu heel veel goals extra mee!
Wat is de theorie op het winst pakken op deze IF's dan?Anoniem: 1025825 schreef op zondag 9 december 2018 @ 10:47:
Op de helft ga ik 14-1. 1 pot verloren, maar dat was mijn eigen schuld. Speelde niet lekker gisteravond. Heb nu Desailly verkocht en heb Ramos gehaald. Ik vind Ramos eerlijk gezegt beter. Iets dat ik niet had verwacht. De 500k die ik over had heb ik geinvesteerd in 17 84 rateds , 60 83 rateds , 3x if Sulejmani , 6x if Vida , 8x if Ramirez ,5x if Martin , 5x Iniesta, 2x Higuain en 1x Cavani. Hoop hier goede winst op te pakken zodat ik een stuk dichter bij een goede icon cvm ben. (Twijfel tussen 88 Petit en prime Rijkaard, andere suggesties zijn ook welkom)
Worden IF's standaard meer waard na de week dat ze zijn uitkomen?
Meneer speelt op PC?simons schreef op zondag 9 december 2018 @ 14:49:
Dit weekend gespeeld met de tactiek die Dani Hagebeuk (Ajax Dani) gebruikt en aantal weken geleden in zijn livestream deelde en moet zeggen het speelde erg lekker. Veel wedstrijden die ik andere weekenden had verloren bleven nu tot het einde spannend en verloor dan vaak maar met 1 doelpunt verschil, verder werkte het ook ontzettend goed tegen de na de patch ultra populaire 4231 want ik kon daar nu heerlijk om heen spelen. De wedstrijden die ik heb verloren waren of door lag of doordat de andere gewoon beter was/beter team had, maar bied hoop voor toekomst als ik deze tactiek beter onder controle krijg en minder timed finesse tegen ga krijgen.
Anoniem: 1025825
Oei. Dat is lastig. In moeilijke wedstrijden scoor ik vaak door een lage strakke bal voor. Daarnaast moet je zorgen dat je tegenstander het vertrouwen in een resultaat gaat verliezen dus zorg dat je in de 1e 20 minuten meteen 1 of 2 grote kansen hebt en dat je de druk er goed op hebt. Je tegenstander wordt dan vaak zenuwachtig, waardoor je meer kansen krijgt. Ook tik ik vaak rond op eigen helft. De tegenstander komt toch wel. En als je in de aanval bent moet je het tempo hoog proberen te houden. Dus simpele ballen pass je dan strak (met r1) waardoor je tegenstander sneller uitstapt. Kwam zonet tegen prime Campbell. Dat is de slechtste centerback waar ik ooit tegen heb gespeeld. Hij was zo makkelijk te omspelen, maar hij reageerde ook niet op mijn diepteballen.SH-FR schreef op zondag 9 december 2018 @ 14:41:
[...]
Ik ben benieuwd of je nuttige tips hebt om wedstrijden waarin je beter bent naar je toe te trekken? Ik loop er elke keer tegen aan dat ik in pakweg minstens 25 vd 30 wedstrijden de bovenliggende partij ben maar toch verlies.
Heb zelf Rijkaard maar ben een beetje in dubio. Was in het begin zeer tevreden over hem, maar deze WL leek hij idd wel een houten Klaas. Was nergens op tijd, leek er wel ‘geen zin’ in te hebben. Kante was voor mij de man die heel veel weghaalde. Verkijk je trouwens ook niet op Keane 90, die heb ik gehad en was heel positief verrast.
Gister gebeurde er wel iets grappigs. Heb de WL afgemaakt (20-8) toen ik nog 2 potjes ging spelen. Eerste wedstrijd verloor ik volkomen terecht, erg goede tegenstander. De tweede wedstrijd was erg gelijkopgaand met soepele gameplay en ik stond in de 116e minuut na een mooie goal 2-1 voor. Toen besloot ik: ach, ik kan geen Elite meer halen, ik geef deze (sportieve) tegenstander een winstpartij. Ik maakte dus laatste minuten verlenging 2 eigen goals.
Krijg ik een berichtje dat hij me heel dankbaar is en dat ik zijn held ben. En waarom? Deze man bleek 15 om 0 (!) te gaan en door mijn eigen goals werd zijn eerste verliespartij voorkomen. Hij meende zelfs soms in Top 100 te komen. Of dat helemaal waar is weet ik niet, maar als je 15-0 gaat ben je natuurlijk erg goed. Hij heeft me nu beloofd te laten weten wat zijn final result word 😁
Dit deed me des te meer eraan denken dat ik het echt beter moet kunnen doen dan ik nu doe in WL, maar deze wedstrijd voelde in tegenstelling tot de meeste anderen ook veel soepeler. Het was in ieder geval een erg leuk einde van de WL!
Anoniem: 1025825
Ze worden sowieso meer waard als ze uit packs zijn, maar met fifa 17 en fifa 18 had je ze nodig met het futmas event dat waarschijnlijk Vrijdag begint. Ea brengt dan elke dag tot kerst 3 player sbcs uit.DeBers schreef op zondag 9 december 2018 @ 15:11:
[...]
Wat is de theorie op het winst pakken op deze IF's dan?
Lang leve ea... Midden in een weekend league pot sta op winnen en ineens gooit hij me verbinding eruit .. word hier zo moe van...
Ja, pak van elke totw altijd tussen de 80 TM 83 rated rond de 11k en weet ze 2 a 3 weken later voor 15/16 k te verkopen. Pak ze wel uit de grote competities of bepaalde nationaliteit. De 1 verkoopt natuurlijk makkelijker dan de ander. Maar heb er nog geen verlies op gemaakt.DeBers schreef op zondag 9 december 2018 @ 15:11:
[...]
Wat is de theorie op het winst pakken op deze IF's dan?
En met sommige SBC of potm stijgen sommige if keihard had laatst 5x firpo voor 11k en gingen weg voor 19k is een 81 rated Spaanse linksback
Huh wanneer? Heb 20 van die knuppels en gaan niet wegFidoDido schreef op zondag 9 december 2018 @ 17:28:
[...]
En met sommige SBC of potm stijgen sommige if keihard had laatst 5x firpo voor 11k en gingen weg voor 19k is een 81 rated Spaanse linksback
Volgens mij hebben ze de finesse shots op ps4 ook al een nerf gegeven ofniet?
Timed finesse lukte vrij aardig alleen het was niet een one-trick-pony zoals met de meeste van de spelers, je ziet nu ook dat heel veel spelers het nog steeds proberen en niet verder komen dan dat. Dat wordt dus heerlijk afgestraft nu, vanaf het begin heeft mij dit geïrriteerd. Ben de tel kwijt hoeveel wedstrijden ik heb verloren omdat zo'n stakker precies tegen het eind dit gebruikte.SH-FR schreef op zondag 9 december 2018 @ 14:54:
[...]
Ik voel me aangesproken ☺
Dit is deels waar, indien je geplaatste schoten gewoon goed timed, vliegen ze er alsnog heel, maar dan ook heel vaak in. Je kan het mensen verwijten dat ze dit gebruiken en dat snap ik, maar heb je de tijd genomen om zit zelf onder de knie te krijgen?
Ik wel en naast dat ik ook gewoon mooie goals scoor met aanvallen, maak ik er nu heel veel goals extra mee!
Was rond black friday met een sbc :)zo uur a 2 uur na een sbc kopen mensen echt blind in valt me op. Met de kroos sbc verkocht ik spelers die je op dat moment veel goedkoper kon krijgenGurbuh schreef op zondag 9 december 2018 @ 18:09:
[...]
Huh wanneer? Heb 20 van die knuppels en gaan niet weg
Maar met futmas zou er vast wel een sbc komen dat ze makkelijk weg gaan
[ Voor 9% gewijzigd door FidoDido op 09-12-2018 19:23 ]
@Bossie Pogba gaat hem niet worden. H/L kennelijk toch lastig. Teveel ruimte tussen mijn cdm en verdediging. Ik ga het met keane 90 met shadow proberen. Alleen nog even wachten op een betere prijs.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Yes, hou ze wel even vast. Zit me niet in de weg.FidoDido schreef op zondag 9 december 2018 @ 19:22:
[...]
Was rond black friday met een sbc :)zo uur a 2 uur na een sbc kopen mensen echt blind in valt me op. Met de kroos sbc verkocht ik spelers die je op dat moment veel goedkoper kon krijgen
Maar met futmas zou er vast wel een sbc komen dat ze makkelijk weg gaan
Begin wel te twijfelen of Gnabry IF out of packs nog wel zoveel gaat stijgen. Volgens mij is er een dikke supply. Kan nu 10-20k per kaart winst pakken maar dan sla ik mezelf voor mn kop als ie over een week voor 100k gaat

Mensen zijn echt gek geworden. Betalen 6-7k voor Engelse RM / LM's en 3-3,5k voor Spaanse CV's i.v.m. een SBC waar zo goed als iedereen toch weer poep uit krijgt. Ik vind het niet erg, zo weer 100k verdient
En het mooie is dat om de SBC te maken je ze niet eens nodig hebtJoster schreef op zondag 9 december 2018 @ 20:42:
Mensen zijn echt gek geworden. Betalen 6-7k voor Engelse RM / LM's en 3-3,5k voor Spaanse CV's i.v.m. een SBC waar zo goed als iedereen toch weer poep uit krijgt. Ik vind het niet erg, zo weer 100k verdient
Yup lighting rounds zorgen voor teveel aanwas. Ik heb nu bijna de hele TOTW in mijn club gestald. Prijzen zijn laag en ze zullen een keer stijgenGurbuh schreef op zondag 9 december 2018 @ 19:46:
[...]
Yes, hou ze wel even vast. Zit me niet in de weg.
Begin wel te twijfelen of Gnabry IF out of packs nog wel zoveel gaat stijgen. Volgens mij is er een dikke supply. Kan nu 10-20k per kaart winst pakken maar dan sla ik mezelf voor mn kop als ie over een week voor 100k gaat
Sinds de patch niet meer lekker gespeeld. Ook slechte WL sinds de introductie eigenlijk. Het lijkt wel op EA denkt: Frank, jij met je NL-team na 100+ wedstrijden...je moet geld gaan uitgeven, tijd voor een nieuw team.
Niet normaal ook hoeveel finesse-shotsgoals ik tegen heb gekregen...klein frustrerend weekend gehad en twijfel nu oprecht of ik m'n team ga verkopen. Ben 1 van de weinige op PC die eens wat anders doet, en dat wordt niet echt "beloond" ofzo.
Kan het team ook gewoon houden en voor de 800k die ik heb een leuke squad samenstellen. Neig dan naar Serie A.
Niet normaal ook hoeveel finesse-shotsgoals ik tegen heb gekregen...klein frustrerend weekend gehad en twijfel nu oprecht of ik m'n team ga verkopen. Ben 1 van de weinige op PC die eens wat anders doet, en dat wordt niet echt "beloond" ofzo.
Kan het team ook gewoon houden en voor de 800k die ik heb een leuke squad samenstellen. Neig dan naar Serie A.
Ik heb hem ook gewoon zonder gedaan inderdaad, haha.bvbal79 schreef op zondag 9 december 2018 @ 21:10:
[...]
En het mooie is dat om de SBC te maken je ze niet eens nodig hebt
https://www.futbin.com/19/squad/2818003
Heb afgelopen WL het tweede deel ook met 352 gespeeld. uiteindelijk 16 wins, laatste lukte net niet
41212 liep niet echt lekker meer dus toen dacht ik ach we kunnen het proberen.
Het fijne is dat je 2 cdm hebt en je dus een keer kunt veroorloven om daarmee in te stappen en niet gelijk 1 op 1 staat.
Verder leken mijn spelers hun conditie langer te kunnen behouden, dat was ook wel superfijn.
Het leek wel een stuk beter te staan als 41212 omdat je daar toch wel vaak wat gaten hebt in je opstelling.
Het enige wat ik wel moet onthouden is om gelijk even naar de ingame opstelling te gaan
Heb afgelopen WL het tweede deel ook met 352 gespeeld. uiteindelijk 16 wins, laatste lukte net niet
41212 liep niet echt lekker meer dus toen dacht ik ach we kunnen het proberen.
Het fijne is dat je 2 cdm hebt en je dus een keer kunt veroorloven om daarmee in te stappen en niet gelijk 1 op 1 staat.
Verder leken mijn spelers hun conditie langer te kunnen behouden, dat was ook wel superfijn.
Het leek wel een stuk beter te staan als 41212 omdat je daar toch wel vaak wat gaten hebt in je opstelling.
Het enige wat ik wel moet onthouden is om gelijk even naar de ingame opstelling te gaan
Ik heb wel geleerd om geduld te hebben soms verkocht ik te snel en week later kon ik mezelf ook wel voor de kop slaanGurbuh schreef op zondag 9 december 2018 @ 19:46:
[...]
Yes, hou ze wel even vast. Zit me niet in de weg.
Heb ook nog 1 Gnarby maar houd hem nog wel eventjes.
Heb dit weekend uit de sbc wel aardig spelers gepacked sane, neuer en isco ucl nu zijn ze heel goedkoop na volgende week zullen ze vast wel weer stijgen
Maar het is lastig ja je weet nooit van te voren of de keuzes slim zijn
Duitse spelers uit de bundesliga verkopen ook voor prijzen dat je denkt mensen zijn gekbvbal79 schreef op zondag 9 december 2018 @ 21:10:
[...]
En het mooie is dat om de SBC te maken je ze niet eens nodig hebt
En eerlijk gezegd zo wereld kaart is het ook weer niet
Als je een 800k speler list voor 2k ben je die idd zo kwijt...,
Hoe krijg je al die finesse shot goals nog tegen dan na de nerf, heb vandaag 10 wedstrijden gespeeld en geen 1 goal gemaakt of tegen gekregen met finesse shots buiten de 16, binnen de 16 werkt het nog prima, de eerste paar wedstrijden probeerde ik het nog wel van buiten de 16 maar die vlogen er allemaal naast of de keeper pakte ze dus het lijkt dat het van OP naar bijna niet meer te doen is gegaan probeer nu gewoon de kansen gewoon helemaal uit te spelen ipv die finesse shots van buiten de 16. Hoe ervaren jullie dit?Fraaank schreef op zondag 9 december 2018 @ 21:20:
Sinds de patch niet meer lekker gespeeld. Ook slechte WL sinds de introductie eigenlijk. Het lijkt wel op EA denkt: Frank, jij met je NL-team na 100+ wedstrijden...je moet geld gaan uitgeven, tijd voor een nieuw team.
Laat de patch maar snel komen naar de consoles!tukkerterror90 schreef op maandag 10 december 2018 @ 00:00:
[...]
Hoe krijg je al die finesse shot goals nog tegen dan na de nerf, heb vandaag 10 wedstrijden gespeeld en geen 1 goal gemaakt of tegen gekregen met finesse shots buiten de 16, binnen de 16 werkt het nog prima, de eerste paar wedstrijden probeerde ik het nog wel van buiten de 16 maar die vlogen er allemaal naast of de keeper pakte ze dus het lijkt dat het van OP naar bijna niet meer te doen is gegaan probeer nu gewoon de kansen gewoon helemaal uit te spelen ipv die finesse shots van buiten de 16. Hoe ervaren jullie dit?
Ben tot 14 winst gekomen, begon vrij slecht aan de WL. Kwalificatie voor komend weekend was het belangrijkst. Was de 1e weekend League sinds begin oktober.
14 winst en 11 verlies geloof ik.
Maar vanaf volgende week moet het beter gaan.
Ik kon het niet laten om door te gaan dit weekend met het verbeteren van mijn team.
C. Ronaldo is terug in mijn team, nadat hij mij in FIFA 18 al veel geholpen heeft. Hij heeft maar 90 pace, maar is nog zo snel in het spel en zo sterk dat hij iedereen afschud. 10 wedstrijden gespeeld en 15 goals.
Nu nog IF Carvjal terug halen
Heb nu een 5.000.000 miljoen team
https://www.futbin.com/19/squad/2829652
Ik kon het niet laten om door te gaan dit weekend met het verbeteren van mijn team.
C. Ronaldo is terug in mijn team, nadat hij mij in FIFA 18 al veel geholpen heeft. Hij heeft maar 90 pace, maar is nog zo snel in het spel en zo sterk dat hij iedereen afschud. 10 wedstrijden gespeeld en 15 goals.
[ Voor 7% gewijzigd door Mars18 op 10-12-2018 07:13 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Precies dus andersom. Niet normaal hoeveel finesse-schoten ik van randje 16/net buiten de 16 gewoon tegen heb gekregen. Veel tegenstanders deden ook niet eens meer een poging om een normale pot op de mat te leggen, maar deze alleen maar dit. Ik speel overigens op PC.tukkerterror90 schreef op maandag 10 december 2018 @ 00:00:
[...]
Hoe krijg je al die finesse shot goals nog tegen dan na de nerf, heb vandaag 10 wedstrijden gespeeld en geen 1 goal gemaakt of tegen gekregen met finesse shots buiten de 16, binnen de 16 werkt het nog prima, de eerste paar wedstrijden probeerde ik het nog wel van buiten de 16 maar die vlogen er allemaal naast of de keeper pakte ze dus het lijkt dat het van OP naar bijna niet meer te doen is gegaan probeer nu gewoon de kansen gewoon helemaal uit te spelen ipv die finesse shots van buiten de 16. Hoe ervaren jullie dit?
Ik snap dat er dingen in de game zitten die super-effectief zijn in de game, zoals vorig jaar de low-drivens en dit jaar in het begin de voorzetten. Het is alleen zonde dat 80% van de deelnemers van de WL puur hierop spelen waardoor voor mij het spelplezier er weer snel uit is.
Misschien wordt het tijd om de WL lekker een paar keer over slaan, en meer Rivals te gaan spelen. Alleen die player-picks zijn zo leuk uit de rewards :-D
Dit weekend voor het eerst niet meer dan 15 potjes gespeeld, ik vond de gameplay echt dramatisch. Ballen die te ver van me voet springen bij inspelen, frommelgoals waarbij ik een bal onderschep en deze dan toch weer voor de voeten van tegenstander komt. Ongekend wat een vreemde situaties ik ben tegen gekomen dit weekend.
Voorlopig ff een WL pauze :-)
Voorlopig ff een WL pauze :-)
Goed om te horen dat iedereen ongeveer dezelfde ervaring heeft met de WL, hoe frustrerend het ook is.Het verschil in gameplay is af en toe gewoon te groot en dan bedoel ik met name dat de passing heel anders aanvoelt en hoe je spelers vrijlopen. Je hebt soms gewoon geen controle over wat er gebeurt op bepaalde momenten door de enorme vertraging. Ik blijf het bijzonder vinden hoe iemand op 30-0 kan eindigen...
@Fraaank doordat je WL speelt krijg je per pot ook 400 DR punten. Dit is aan het einde van de 30 potjes toch gegarandeerd Rank 2. Losse potjes Rivals leveren dan in verhouding veel minder op, omdat je hier ook verlies bij hebt zitten.
Hier echt een poepweekend gehad, vrijdag ging ik 5-0. Dit was voor 00:00. Tot gistermiddag stond ik uiteindelijk 9-16. Uiteindelijk gisteravond na 22:00 nog een 5 potten gespeeld en die allemaal dik gepakt. 14-16 geëindigd. Gelukkig nog net Goud 3 wat weer 2 playerpicks oplevert.
Ik moet zeggen, ik heb echt pech gehad maar tegenstanders van mij zaten soms ook in hetzelfde schuitje. Zeker 2/3 potten gehad waarin ik 0-2 of 0-3 achtersta en vervolgens terugkom tot in de 87e minuut op gelijke hoogte en vervolgens diep in blessuretijd de winnende scoor. Je ziet denkbeelding diegene aan de andere kant dan echt zijn controller door midden breken. Om het dan nog even erger te maken gooi ik er even een extra lange celebration uit.
Hier echt een poepweekend gehad, vrijdag ging ik 5-0. Dit was voor 00:00. Tot gistermiddag stond ik uiteindelijk 9-16. Uiteindelijk gisteravond na 22:00 nog een 5 potten gespeeld en die allemaal dik gepakt. 14-16 geëindigd. Gelukkig nog net Goud 3 wat weer 2 playerpicks oplevert.
Ik moet zeggen, ik heb echt pech gehad maar tegenstanders van mij zaten soms ook in hetzelfde schuitje. Zeker 2/3 potten gehad waarin ik 0-2 of 0-3 achtersta en vervolgens terugkom tot in de 87e minuut op gelijke hoogte en vervolgens diep in blessuretijd de winnende scoor. Je ziet denkbeelding diegene aan de andere kant dan echt zijn controller door midden breken. Om het dan nog even erger te maken gooi ik er even een extra lange celebration uit.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Goede weekend league gehad, 20 wins gehaald. Mijn munten uitgegeven aan het onderstaande team. Speelt echt super fijn.
https://www.futbin.com/19/squad/2831795
Ingame 41212 smal. Hoe is het bij jullie gegaan?
Hoe krijg je dit team op 100 chem en alle spelers op 10 ?????????????Mars18 schreef op maandag 10 december 2018 @ 07:12:
Ben tot 14 winst gekomen, begon vrij slecht aan de WL. Kwalificatie voor komend weekend was het belangrijkst. Was de 1e weekend League sinds begin oktober.
Vraag ik mij ook af,triple20 schreef op maandag 10 december 2018 @ 09:27:
[...]
Hoe krijg je dit team op 100 chem en alle spelers op 10 ?????????????
Neymar heeft 10
Bale heeft 10
Griezmann heeft 8
Mbappe heeft 7
Ronaldo heeft slechts 4.
Teamgeest is nu 99
Echter Ronaldo is zo goed, dat als je een beetje normaal schiet je altijd wel scoort?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Niet.triple20 schreef op maandag 10 december 2018 @ 09:27:
[...]
Hoe krijg je dit team op 100 chem en alle spelers op 10 ?????????????
Hij heeft 2 RW’s die dus nooit allebei op 10 chem komen en Ronaldo heeft geen enkele link in dit team.
6 winstPieterw2 schreef op maandag 10 december 2018 @ 09:22:
Goede weekend league gehad, 20 wins gehaald. Mijn munten uitgegeven aan het onderstaande team. Speelt echt super fijn.
Heb wel het gevoel dat ik echt beter aan het worden ben van die WL potjes dus ga aankomend weekend denk ik opnieuw een poging wagen. Alhoewel ik dan weer weinig tijd heb, maar eens kijken of we dan 8 winst kunnen pakken
Waar zal ik het aan merken? Ronaldo die vaker op de paal schiet?Shreddaaa schreef op maandag 10 december 2018 @ 09:30:
[...]
Niet.
Hij heeft 2 RW’s die dus nooit allebei op 10 chem komen en Ronaldo heeft geen enkele link in dit team.
CR7 (sniper) met 3 chem versus 10Mars18 schreef op maandag 10 december 2018 @ 09:43:
[...]
Waar zal ik het aan merken? Ronaldo die vaker op de paal schiet?
Klopt het dat je komende week geen Swap Player kan verdienen met het halen van minimaal Zilver 3 in Squad Battles?
Al eens geprobeerd om je keeper in de hoek te zetten waar het finesse shot terecht gaat komen? Bij mij werkt dat echt prima. Natuurlijk ben je het haasje als ze in de andere hoek schieten, maar meestal kun je het redelijk voorspellen.Fraaank schreef op maandag 10 december 2018 @ 08:03:
[...]
Precies dus andersom. Niet normaal hoeveel finesse-schoten ik van randje 16/net buiten de 16 gewoon tegen heb gekregen. Veel tegenstanders deden ook niet eens meer een poging om een normale pot op de mat te leggen, maar deze alleen maar dit. Ik speel overigens op PC.
Ik snap dat er dingen in de game zitten die super-effectief zijn in de game, zoals vorig jaar de low-drivens en dit jaar in het begin de voorzetten. Het is alleen zonde dat 80% van de deelnemers van de WL puur hierop spelen waardoor voor mij het spelplezier er weer snel uit is.
Misschien wordt het tijd om de WL lekker een paar keer over slaan, en meer Rivals te gaan spelen. Alleen die player-picks zijn zo leuk uit de rewards :-D
PSN/Steam: Xamsix
WL ging hier ook wisselend. Ik kom nu vooral veel spelres tegen die hun keeper besturen waardoor finesse shots minder effectief zijn. Daarnaast moest ik nogal wennen aan mijn nieuwe team. Fabinho is drama en inmiddels weer verkocht. Liever Dembele er in en Allan op 8 chem dan spelen met Fabinho.
Uiteindelijk relatief makkelijk Gold 3 gehaald mede door 8 winsten achter elkaar.
@Mars18
Vind je het niet zonde om zoveel uit te geven voor Ronaldo? Je kan voor 5 miljoen echt veel ziekere teams maken?
Uiteindelijk relatief makkelijk Gold 3 gehaald mede door 8 winsten achter elkaar.
@Mars18
Vind je het niet zonde om zoveel uit te geven voor Ronaldo? Je kan voor 5 miljoen echt veel ziekere teams maken?
Is het slim om op dit moment weer in te investen in IF 82 spelers om rond de 12K op te pikken? Met name met het oog op futmas?
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Het probleem met FIFA is al jaren dat mensen FIFA spelen, en geen voetbal. En de pest is dat het in75% van de gavllen nog wordt veloond ook.
PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026
Ik heb wel het idee dat het deze FIFA meer loont om een out of the box te denken.RenoD87 schreef op maandag 10 december 2018 @ 11:07:
Het probleem met FIFA is al jaren dat mensen FIFA spelen, en geen voetbal. En de pest is dat het in75% van de gavllen nog wordt veloond ook.
Vind je? Iedere goede speler maakt gewoon gebruik van de exploits .. het klopt dat je ook wel mooie goals kán scoren, maar het wordt in ieder geval niet gestimuleerd door de game vind ik.ajaxalex schreef op maandag 10 december 2018 @ 11:08:
[...]
Ik heb wel het idee dat het deze FIFA meer loont om een out of the box te denken.
Men dribbelt maar weinig in deze game, het is gewoon weer het al oude één tweetje richting de zijlijn, vaak ook voorzetten waar de verdedigers dan helaas niet goed dekken.
Ik krijg zelden echt een uitgespeelde goal tegen, waar ik van denk: wow, dit is wel een heel mooie goal
Zal wel aan de generatie liggen .. met al die finesse shots maak je de game ook niet leuker mee.
Ik heb wel het idee dat er meer variatie in de goals zit dan vorig jaar. Vorig jaar was alles low driven en nu is er in ieder geval al variatie met voorzetten en finesse shots.
Vorig jaar moest je in ieder geval nog je best doen om in de 16 te komen, dit jaar tik je gewoon rond tot de 16 en schiet je op goal. Bij fifa 18 zag je nog wel goed uitgespeelde kansen.Vissert schreef op maandag 10 december 2018 @ 11:26:
Ik heb wel het idee dat er meer variatie in de goals zit dan vorig jaar. Vorig jaar was alles low driven en nu is er in ieder geval al variatie met voorzetten en finesse shots.
Dit jaar ook wel hoor. Misschien speel ik het wel gewoon op een belachelijk hoog niveau danPieterw2 schreef op maandag 10 december 2018 @ 11:29:
[...]
Vorig jaar moest je in ieder geval nog je best doen om in de 16 te komen, dit jaar tik je gewoon rond tot de 16 en schiet je op goal. Bij fifa 18 zag je nog wel goed uitgespeelde kansen.
Als ik naar mijn goals kijk dan is het van alles wat; corners, counters, voorzetten, uitgespeelde aanvallen en Eriksen met afstandsschoten.
Overigens heb ik gisteren, nadat ik de WL helemaal zat was, Crash Bandicoot Trilogy aangeschaft. Man wat een plezier zeg haha, good old gametimes!
Anders schieten. De eerste schoten kijk ik meestal wel de herhaling van. Irritant zou je zeggen, maar dat doe ik om te zien of de speler de keeper bestuurt. Zodra ik dat weet schiet ik een volgende keer de minder vanzelfsprekende hoek in. Dat heeft wel effect qua goals.Vissert schreef op maandag 10 december 2018 @ 10:53:
WL ging hier ook wisselend. Ik kom nu vooral veel spelres tegen die hun keeper besturen waardoor finesse shots minder effectief zijn. Daarnaast moest ik nogal wennen aan mijn nieuwe team. Fabinho is drama en inmiddels weer verkocht. Liever Dembele er in en Allan op 8 chem dan spelen met Fabinho.
@Mars18
Ondertussen bezig om te kijken of ik mijn nieuwe team wat goedkoper bij elkaar kan sprokkelen. Depay sbc in de spits doet het ook wel leuk. Wel jammer van zijn 3* wf.
Ik wil graag nu met 1 spits spelen.
Heb aguero, Icardi, mandzukic, Immobile
Dybala als cam erachter.
Wie zouden jullie er neer zetten?
Normaal gesproken zou ik zeggen aguero maar Icardi kopt ze er heel makkelijk in, dat is net wat aguero niet zo goed kan.
Ik speel ook graag vanaf de flanken.
Btw... Bakayoko if gekocht, lijkt me echt leuk om mee te spelen, heerlijke slager
Dybala als cam erachter.
Normaal gesproken zou ik zeggen aguero maar Icardi kopt ze er heel makkelijk in, dat is net wat aguero niet zo goed kan.
Btw... Bakayoko if gekocht, lijkt me echt leuk om mee te spelen, heerlijke slager
Je wil niet weten wat Ronaldo heeft gekost in het echt qua geldVissert schreef op maandag 10 december 2018 @ 10:53:
@Mars18
Ik ben geen goede FIFA speler meer (helaas) 97 winst en 97 loses.
Maar Ronaldo met deze 4 chem scoort wel 15 keer in 10 wedstrijden.
Zou je het leuk vinden om ziekere teams als voorbeeld te geven?
Ronaldo is wel een held hoor...
Dit dus, je veranderd echt zo vaak van team of poppetjes, terwijl je dat de vorige keer beweerde van niet, blijft nu effe minimaal 1 week met een team spelen....Harribo schreef op maandag 10 december 2018 @ 12:29:
Dybala als cam erachter.
Moet je nagaan wat ie doet op full chemMars18 schreef op maandag 10 december 2018 @ 12:51:
[...]
Je wil niet weten wat Ronaldo heeft gekost in het echt qua geld![]()
Ik zoek nog een spits voor mijn team, in het begin speelde Kane best lekker maar laatste week valt die totaal niet meer op. Scoor er amper meer mee.
https://www.futbin.com//19/squad/1362789
Zit zelf aan Auba NIF te denken zie weinig andere opties aangezien maar lees daar ook gemixte revies over. Bergkamp meer een CAM is dan een spits en Bergkamp op CAM is voor mij echt goud waard en te belangrijk
Zit zelf aan Auba NIF te denken zie weinig andere opties aangezien maar lees daar ook gemixte revies over. Bergkamp meer een CAM is dan een spits en Bergkamp op CAM is voor mij echt goud waard en te belangrijk
Als je zoveel geld in Ronaldo heb zitten, waarom bouw je niet gewoon een team om hem heen. Zet er een icoontje tussen en je hebt wat hybrides...Mars18 schreef op maandag 10 december 2018 @ 12:51:
[...]
Aguero of Lacazette? En anders gewoon die irritante Jesus in de spitsFidoDido schreef op maandag 10 december 2018 @ 13:27:
Ik zoek nog een spits voor mijn team, in het begin speelde Kane best lekker maar laatste week valt die totaal niet meer op. Scoor er amper meer mee.
https://www.futbin.com/19/squad/2838266Mars18 schreef op maandag 10 december 2018 @ 12:51:
[...]
Random wat leuke spelers gekozen. Zelf switch ik ingame altijd naar 4231 daar is dit team ook op bedacht met Ronaldinho als CAM en de Fransozen als CDM duo.
Spelers worden heel verschillend ervaren, Fabinho UCL OTW is echt op mijn middenveld een game-changer. Verdedigend kan ik echt op hem bouwen, aanvallend minder maar daar heb ik Socrates voor. Mijn middenveld is Pogba-Socrates-Fabinho en bevalt mij enorm!Vissert schreef op maandag 10 december 2018 @ 10:53:
Daarnaast moest ik nogal wennen aan mijn nieuwe team. Fabinho is drama en inmiddels weer verkocht. Liever Dembele er in en Allan op 8 chem dan spelen met Fabinho.
Post je hele team eens?simons schreef op maandag 10 december 2018 @ 13:37:
[...]
Spelers worden heel verschillend ervaren, Fabinho UCL OTW is echt op mijn middenveld een game-changer. Verdedigend kan ik echt op hem bouwen, aanvallend minder maar daar heb ik Socrates voor. Mijn middenveld is Pogba-Socrates-Fabinho en bevalt mij enorm!
Ja kan ook voor Lukaku gaan.bvbal79 schreef op maandag 10 december 2018 @ 13:32:
[...]
Aguero of Lacazette? En anders gewoon die irritante Jesus in de spits
Probeer Lukaku the BeasttttFidoDido schreef op maandag 10 december 2018 @ 13:27:
Zal vanavond wel ff plaatje posten...
Heb je geïnvesteerd in Lukaku ofzo?
Nee ik kan beamen dat Lukaku geweldig is. Staat op 230 goals in 200 wedstrijden bij mij.
Is goed! Ik speel met dit team.
https://www.futbin.com/19/squad/2396252
Waar Fabinho op de plek van Dembele stond. Hij voelde een stuk trager aan en was daardoor vaak te laat. Het voelt als of Dembele meer werk verzet en vaker op de goede plek staat. Het middenveld lijkt meer in balans zonder Fabinho. Dit was wel de normale versie ik snap dat de UCL versie wel beast is
[ Voor 49% gewijzigd door Vissert op 10-12-2018 13:47 ]
Icardi IFHarribo schreef op maandag 10 december 2018 @ 12:29:
Dybala als cam erachter.
Heb ik ook gehad met mijn Serie A team.
Precies wat je aangeeft; Aguero is een fijne spits, maar zeker niet kopsterk.
Mandzukic is kopsterk, maar geen killer aan de bal.
Immobile zit er een beetje tussenin
Icardi IF is best of both!
Zeker door zijn IF stats is hij best kopsterk. Scoorde bij mij aan de lopende band.
Wat ook eerder is aangegeven: Houd een tijdje vast aan een team zodat je je spel en speelwijze een beetje kan afstemmen op je spits. Ik wisselde in het begin ook iedere 5 wedstrijden van spits. Uiteindelijk gekozen voor Icardi IF voor de basis en Mandzukic als pinchhitter als er iets geforceerd moet worden in de 2e helft.
[ Voor 16% gewijzigd door Valandil op 10-12-2018 13:52 ]
wijze woorden
Strong link met Balde ook! Zit sterk te twijfelen over een Serie A team ipv NL. Of voor erbij.
Mensen hier die kroos hebben? Ben met die sbc bezig. Dit wordt het dan.
https://www.futbin.com/19/squad/2839201
Dan varane nog voor godin en dan sparen voor een icon.
Costa - Ronaldo - Balebvbal79 schreef op maandag 10 december 2018 @ 13:28:
[...]
Als je zoveel geld in Ronaldo heb zitten, waarom bouw je niet gewoon een team om hem heen. Zet er een icoontje tussen en je hebt wat hybrides...
SBC Kroos - Messi - Casemiro
Marcelo - Varane - Hierro - IF Carvajal
De Gea
Speel in game 4231
Bizar eigenlijk dat het gamen is veranderd naar het zitten op het puntje van je stoel met een hartslag van 200 om bij een verliespartij je controller kapot te gooien.huis-r schreef op maandag 10 december 2018 @ 12:08:
Overigens heb ik gisteren, nadat ik de WL helemaal zat was, Crash Bandicoot Trilogy aangeschaft. Man wat een plezier zeg haha, good old gametimes!
Waar speel je Pogba in dit team? CF? Denk dat IF Ben Yedder een betere ,misschien goedkopere, optie ismichi schreef op maandag 10 december 2018 @ 14:04:
Mensen hier die kroos hebben? Ben met die sbc bezig. Dit wordt het dan.
Lacazette had ik daarvoor die beviel opzich wel maar is vrij klein merk wel dat ik iets aan fysiek nodig heb, Ben nooit zo erg goed met kleine spitsenbvbal79 schreef op maandag 10 december 2018 @ 13:32:
[...]
Aguero of Lacazette? En anders gewoon die irritante Jesus in de spits
@Vissert @xamirz Daar zat ik dus ook beetje naar te kijken maar mensen klagen constant dat die zo lomp is en dat zijn balans ruk is. Vandaar nog niet echt geprobeerd gebruiken jullie de NIF of IF ?
Vind het lastig kiezen haha
Ik ben groot Lukaku fan. Vorige jaren altijd met Kane gespeeld maar Lukaku is de net wat snellere variant. Ik heb eigenlijk geen last van zijn slechte balans.FidoDido schreef op maandag 10 december 2018 @ 14:21:
[...]
Lacazette had ik daarvoor die beviel opzich wel maar is vrij klein merk wel dat ik iets aan fysiek nodig heb, Ben nooit zo erg goed met kleine spitsenAguero nog niet geprobeerd misschien daar nog is een poging mee wagen
@Vissert @xamirz Daar zat ik dus ook beetje naar te kijken maar mensen klagen constant dat die zo lomp is en dat zijn balans ruk is. Vandaar nog niet echt geprobeerd gebruiken jullie de NIF of IF ?
Vind het lastig kiezen hahabedankt voor de tips ieder geval!
ga maar wat experimentern komende weken met spitsen.
Ik ben nu overgestapt omdat ik een untradeable IF Auba heb
Had dit nog helemaal niet gezien, thanks man! Ik ben nog niet 100% overtuigd van 352 in alle wedstrijden maar heb er wel goede resultaten mee behaald op zich. Schakel nu tussen die en 433(5).sjakieman schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 10:48:
Alle spelers op 10 chem behalve Kimpembe op 8 en Stoickov op 7 en al je wensen vervuld: https://www.futbin.com/19/squad/2761744. En in 352 staat het dan zo: https://www.futbin.com/19/squad/2761800
Nou nu maar eens tijd om zelf mijn 1e WL potje te gaan spelen!
Ok dankValandil schreef op maandag 10 december 2018 @ 13:50:
[...]
Icardi IF
Heb ik ook gehad met mijn Serie A team.
Precies wat je aangeeft; Aguero is een fijne spits, maar zeker niet kopsterk.
Mandzukic is kopsterk, maar geen killer aan de bal.
Immobile zit er een beetje tussenin
Icardi IF is best of both!
Zeker door zijn IF stats is hij best kopsterk. Scoorde bij mij aan de lopende band.
Wat ook eerder is aangegeven: Houd een tijdje vast aan een team zodat je je spel en speelwijze een beetje kan afstemmen op je spits. Ik wisselde in het begin ook iedere 5 wedstrijden van spits. Uiteindelijk gekozen voor Icardi IF voor de basis en Mandzukic als pinchhitter als er iets geforceerd moet worden in de 2e helft.
Alleen if versie zie ik voor 190k, ucl 88 voor 60k.
Mandzukic is inderdaad ook fijn.
Eigenlijk doe ik dan niets met aguero, beter dan verkopen lijkt me?
Ja ok ik switch nogal vaak de laatste tijd. Heeft ook veel te maken met opeens goede spelers uit packs
Bedankt voor de optie,Vissert schreef op maandag 10 december 2018 @ 13:36:
[...]
https://www.futbin.com/19/squad/2838266
Random wat leuke spelers gekozen. Zelf switch ik ingame altijd naar 4231 daar is dit team ook op bedacht met Ronaldinho als CAM en de Fransozen als CDM duo.
En als je Ronaldo na de aftrap direct in het veld laat komen, dan is zijn chem 5?
In fifa 18 was het officieel 6.25 geloof ik.Mars18 schreef op maandag 10 december 2018 @ 14:40:
[...]
Bedankt voor de optie,
En als je Ronaldo na de aftrap direct in het veld laat komen, dan is zijn chem 5?
Daar hoopte ik op met mijn player picks IF Auba baal er nog steeds van dat ik zijn POTM niet heb gedaan achteraf. Maar kreeg Werner TIFVissert schreef op maandag 10 december 2018 @ 14:26:
[...]
Ik ben groot Lukaku fan. Vorige jaren altijd met Kane gespeeld maar Lukaku is de net wat snellere variant. Ik heb eigenlijk geen last van zijn slechte balans.
Ik ben nu overgestapt omdat ik een untradeable IF Auba heb
Maar heb lukaku NIF net opgepikt voor 99k met een Hunter kaart
Ga hem deze week proberen ieder geval en anders koop ik gewoon Auba NIF klaar
Off topic: had gnabry IF voor 90k erop gezet denk die koopt niemand is die in 1x keer weg
[ Voor 8% gewijzigd door FidoDido op 10-12-2018 14:47 ]
Ik haalde Auba uit een gold upgrade packFidoDido schreef op maandag 10 december 2018 @ 14:45:
[...]
Daar hoopte ik op met mijn player picks IF Auba baal er nog steeds van dat ik zijn POTM niet heb gedaan achteraf. Maar kreeg Werner TIFdat is een supersupersub
Maar heb lukaku NIF net opgepikt voor 99k met een Hunter kaartalleen Kane is nu 20K gezakt dus wacht nog even met verkopen
misschien is die donderdag weer wat duurder.

Auba is overrated zoals hier al eerder genoemd, prima als er ruimte is om te counteren/draaien maar zodra dit niet het geval is hij simpelweg onzichtbaar.FidoDido schreef op maandag 10 december 2018 @ 14:45:
[...]
Daar hoopte ik op met mijn player picks IF Auba baal er nog steeds van dat ik zijn POTM niet heb gedaan achteraf. Mar krijg Werner TIFdat is een supersupersub
Maar heb lukaku NIF net opgepikt voor 99k met een Hunter kaartalleen Kane is nu 20K gezakt dus wacht nog even met verkopen
misschien is die donderdag weer wat duurder.
Ik heb hem tussen Hazard POTM/Mahrez OTW staan dus misschien ben ik een beetje verwend mbt L1 dribbelen
In twee spitsen system gebruikt ik hem naast Butre 87 en dat is simpelweg zoveel meer agressiever dan Auba, achteraf gezien denk ik dat in mijn geval Aguero een betere match was geweest.
Ja daarom Auba NIF voor 300k is wel erg veel, daarom eerst Kane geprobeerd maar toch twijfel twijfel over hem.Bossie schreef op maandag 10 december 2018 @ 14:49:
[...]
Auba is overrated zoals hier al eerder genoemd, prima als er ruimte is om te counteren/draaien maar zodra dit niet het geval is hij simpelweg onzichtbaar.
Ik heb hem tussen Hazard POTM/Mahrez OTW staan dus misschien ben ik een beetje verwend mbt L1 dribbelen![]()
In twee spitsen system gebruikt ik hem naast Butre 87 en dat is simpelweg zoveel meer agressiever dan Auba, achteraf gezien denk ik dat in mijn geval Aguero een betere match was geweest.
Of dat ook komt omdat ik achter hem SIF Anderson, SIF Mahrez and Prime Bergkamp heb staan weet ik niet
Besteed die 300k plus extra strak liever voor een Pogba of Kante op het middenveld dan heb je meer value voor je geld.
Dit is natuurlijk je eigen mening haha. Ik gebruik POTM Auba ook naast POTM Hazard met daarachter POTM Lucas. En voor mij is die geweldig!Bossie schreef op maandag 10 december 2018 @ 14:49:
[...]
Auba is overrated zoals hier al eerder genoemd, prima als er ruimte is om te counteren/draaien maar zodra dit niet het geval is hij simpelweg onzichtbaar.
Ik heb hem tussen Hazard POTM/Mahrez OTW staan dus misschien ben ik een beetje verwend mbt L1 dribbelen![]()
Ik speel pogba op ca en griezmann dan spitsbvbal79 schreef op maandag 10 december 2018 @ 14:17:
[...]
Waar speel je Pogba in dit team? CF? Denk dat IF Ben Yedder een betere ,misschien goedkopere, optie is
kan iemand verklaren waarom ik soms biedingen zie op spelers van tientallen duizenden coins terwijl het kaartje gemiddeld voor 15k gaat?
foutjes van dronken spelers of duistere handel?
Dat laatste. Meerdere accounts waarvan mensen de munten van het ene naar andere account willen sluizenbuurman3 schreef op maandag 10 december 2018 @ 15:18:
kan iemand verklaren waarom ik soms biedingen zie op spelers van tientallen duizenden coins terwijl het kaartje gemiddeld voor 15k gaat?
aha thanks. je zal maar op de verkeerde bieden per ongelukWSL036 schreef op maandag 10 december 2018 @ 15:19:
[...]
Dat laatste. Meerdere accounts waarvan mensen de munten van het ene naar andere account willen sluizen

Hij is goed, maar als je eenmaal de agility van Hazard/Mahrez/Lucas gewend bent dan is het wel een truckPieterw2 schreef op maandag 10 december 2018 @ 14:56:
[...]
Dit is natuurlijk je eigen mening haha. Ik gebruik POTM Auba ook naast POTM Hazard met daarachter POTM Lucas. En voor mij is die geweldig!
Ja tuurlijk hij voelt wel minder soepel dan die andere, maar met de juiste chmstyle is die echt goedBossie schreef op maandag 10 december 2018 @ 15:22:
[...]
Hij is goed, maar als je eenmaal de agility van Hazard/Mahrez/Lucas gewend bent dan is het wel een truck
Heeft hier iemand al gespeeld met 1 van de versies van Raul (Icon). De coins komen dichter en dichter bij en mijn handen jeuken om IF Ben Yedder te vervangen door Raul 88 (92 is nu nog te duur voor mij). Lees goede verhalen over hem en zou prima als CA/CAM kunnen fungeren.
Ben Yedder IF wegdoen... je bent gekbvbal79 schreef op maandag 10 december 2018 @ 15:39:
Heeft hier iemand al gespeeld met 1 van de versies van Raul (Icon). De coins komen dichter en dichter bij en mijn handen jeuken om IF Ben Yedder te vervangen door Raul 88 (92 is nu nog te duur voor mij). Lees goede verhalen over hem en zou prima als CA/CAM kunnen fungeren.

Zonder gekheid, die ziet er wel lekker uit ja
Ja, dat is eigenlijk best bizar.. Daarom heb ik er denk ik ook gisteren extra van genoten dat ik me bezig hield met het behalen van een bonuslevel en zoveel mogelijk appels te verzamelenJack_Mojo schreef op maandag 10 december 2018 @ 14:13:
[...]
Bizar eigenlijk dat het gamen is veranderd naar het zitten op het puntje van je stoel met een hartslag van 200 om bij een verliespartij je controller kapot te gooien.
Ben daarom ook wel kieskeurig in het vervangen van mijn spelers en zeker als het Ben Yedder IF isErnstMid schreef op maandag 10 december 2018 @ 16:09:
[...]
Ben Yedder IF wegdoen... je bent gekIk heb nog niet genoeg coins voor een icon maar wel een mancrush op yedder en griezmann
![]()
Zonder gekheid, die ziet er wel lekker uit ja
Misschien toch maar een kerstcadeautje voor mezelf als mijn inkopen voor futmas goed uitpakken is de 88 versie betaalbaar
Ik sta inmiddels extreem hoog met Division Rivals (2190 punten) en dat betekend bijna Divisie 2 🤨. Dat is voor mijn doen wel echt heel hoog. Gisteren dus om de WL een beetje weg te spoelen nog 2 potjes Div Rivals gespeeld, en net als vorige week is het gewoon belachelijk hoeveel beter dat speelt: soepeler, sneller en je hebt het het idee alles wat je spelers doen onder controle te hebben.
Daarom raak ik des te meer overtuigd dat het hoog tijd word dat EA de servers in het weekend gaat verbeteren zodat je ook daar die gameplay ervaart. Zal niet gaan gebeuren, maar het verschil is zo extreem groot.
Heb overigens een nieuwe winstmakende methode te pakken die al langer bekend is: brons packs. Met al die League SBC’s maak je daar nu winst mee, gister zo’n 50k winst ook gemaakt, al heb ik daar extreem veel packs voor moeten openen 🤣
Daarom raak ik des te meer overtuigd dat het hoog tijd word dat EA de servers in het weekend gaat verbeteren zodat je ook daar die gameplay ervaart. Zal niet gaan gebeuren, maar het verschil is zo extreem groot.
Heb overigens een nieuwe winstmakende methode te pakken die al langer bekend is: brons packs. Met al die League SBC’s maak je daar nu winst mee, gister zo’n 50k winst ook gemaakt, al heb ik daar extreem veel packs voor moeten openen 🤣