• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10-2025
bvbal79 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 19:05:
Jezus...ik zag de teller op 58000 staan qua rare player packs.....allemaal weg na 4 minuten.

Geen SBC helaas
is er iets speciaals vanavond?

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-12-2025
Man man, niet bij te houden al die kaartjes..

Ff kijken of er nog koopjes zijn, mensen nog tips?
buurman3 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 19:10:
[...]

is er iets speciaals vanavond?
TOTGS kaarten in packs

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Ghengis schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 18:11:
Dit is wel bizar, ik heb 8 wedstrijden gespeeld, 8 verloren. Op verschillende momenten, verschillende oorzaken.

Ik ben geen ster FIFA speler maar in divisie 5 redelijk stabiel. Nu zak ik echt volledig door het ijs.
Vanmorgen ging het eindelijk normaal, leuke wedstrijden en zowaar ook wat kunnen winnen 4-6 ofzo.
Vanmiddag gaat het weer zoals mn vorige 2 WL pogingen alle ballen gaan de verkeerde kant op, maar ondanks dat toch nog kans op kans die ook allemaal mis gaan.
Uiteindelijk verlies ik dan omdat ik niet de verdediger te pakken krijg die het dichtste bij de bal is :( stuk of 8x 2-1 /1-0 verlies achter elkaar) Laat maar weer zitten dus.

Oh ja heb ook geen schietrichting pijl meer bij pingels, is dat bij iedereen zo? ik schiet ze door het midden maar natuurlijk bleven ze dit keer allemaal staan
ben meer verbaasd dat er geen POTM SBCs zijn.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:25
Ben nu wel even klaar met kopen :P nog even wat rechtback informs opgepikt vermoed dat deze volgende WL wel weer gaan stijgen Lala en Meunier waren met de dani alves sbc wel erg goedkoop.

Geen ervaring met dit soort aankopen hopelijk pakt het goed uit :P denk dat ik voor 600 a 700k aan investments heb gekocht nog 400k over, voor de zekerheid even wat achter de hand houden :)

Heb uiteindelijk ook maar 1 gnarby kunnen oppikken en geen carvajal. Maar als dit zo robertson geval wordt dan komt het wel goed :)

Laat futmas maar komen :) wie weet spendeer ik zelf en anders verkopen ligt eraan welke speler ze gaan gebruiken met de sbc's

[ Voor 11% gewijzigd door FidoDido op 07-12-2018 19:43 ]

Heb ik een pack, genaamd gouden top spelers, duur pakket.
Duurste speler eruit levert 900 op, schandalig gewoon

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-01 19:14
Harribo schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 19:51:
daarom is het ook kans op een goeie speler. is niet geen garantie

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:57
Ik kreeg net 1000 fifa points op de ps4 :)

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-01 09:58
t mac schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 20:03:
Ik kreeg net 1000 fifa points op de ps4 :)
Hoe dan...!?

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:49
Nadat ie via ideal had afgerekend ;)

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:57
Nee, ik kreeg een berichtje op de ps4. Iemand had dat laatst hier ook dacht ik.

• FidoDido
Je had gisteren kante het is niet elke dag feest....

Er zijn genoeg WL spelers die elite rang eindigen en als beste speler valeri krijgen, dat is pas klote!! En die hebben packs van 100K en TOTW packs.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Bonus voor ps plus digitaal verlengen.

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-01 11:19

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Je moet echt je verwachtingen bijstellen man. Of van de klaagstoel af.

Verwijderd

FidoDido schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 20:09:
[...]

Er zijn genoeg WL spelers die elite rang eindigen en als beste speler valeri krijgen, dat is pas klote!! En die hebben packs van 100K en TOTW packs.
Ik heb idd in 4x elite nog maar 1x een inform van 50k gehad... maar goed. Op den duur gaat het eens meezitten
FidoDido schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 20:09:
[...]

Eergisteren maar ok. Blijf hem in mijn basis houden.
Maar een goud top spelers pakket....

Die Wl spelers... Daar heb ik het mee te doen...

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 07-12-2018 20:36 ]

Harribo schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 20:35:
[...]

Eergisteren maar ok. Blijf hem in mijn basis houden.
Maar een goud top spelers pakket....

Die Wl spelers... Daar heb ik het mee te doen...
Niet nodig, de rewards zijn een extraatje, het gaat om de competitie :P

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-12-2025
t mac schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 20:09:
Nee, ik kreeg een berichtje op de ps4. Iemand had dat laatst hier ook dacht ik.
Klopt ik had dit een paar maand terug, elke maand kiezen ze een paar mensen uit en die krijgen dan 1050 fifa punten..

Ik zie dat ben yedder totw kaartje tegenwoordig zon 160k waard is? Heb hem ooit gekocht voor 60k.
Hij bevalt mij erg goed omdat ie 2 benig is en goede finness schot heeft..

Kan hem ook verkopen en griezman in de spits zetten.. maar die is niet echt 2 benig..

Wat zal ik doen.. heb Suarez al op 10 staan, ook een speciaal kaartje zon rode dus niet verhandelbaar dus die blijft sowieso.. kan die ook weer in de spits zetten en ben yedder of griezman op 10 zetten.. lastig

[ Voor 43% gewijzigd door fifanoob op 07-12-2018 21:34 ]

Moet nu ook ff kwijt dat de ea sinterklaas mijn nu beloonde met een alli ucl twv een 80k. Dus mag ff niet klagen
Hoewel ik ook wel denk mmm combi met kante?

[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 07-12-2018 21:35 ]

totsgs Alba uit bewaarde marquee packs :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Hoelang zitten de totgs players in de packs?

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-01 13:33
Net een stuk of 12 UCL rare spelers gekocht voor max 900, die zullen binnenkort wel weer stijgen naar rond de 3k dus lekker mee genomen dat de SBC's er op zo'n raar moment zijn

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Pompi schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 22:41:
Net een stuk of 12 UCL rare spelers gekocht voor max 900, die zullen binnenkort wel weer stijgen naar rond de 3k dus lekker mee genomen dat de SBC's er op zo'n raar moment zijn
Nu komen er veel op de markt dinsdag verkopen die toch wel weer voor meer?

Burp

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-01 13:33
Wii4all schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 22:45:
[...]

Nu komen er veel op de markt dinsdag verkopen die toch wel weer voor meer?
Kan, ik heb ze er vorige keer voor rond de 3.5k op gegooid omdat ik ze snel weg wou. Dus had er misschien meer uit kunnen halen. Heb op spelers geselecteerd die in grote competitie spelen en nationaliteit van ander groot Europees land hebben, zodat ze extra makkelijk in te passen zijn en dus ook sneller verkopen

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik heb er zelfs een paar voor 650 gehaald van die rare ben benieuwd 900 moet zeker wel lukken disndag verwacht ik

Burp

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-01 19:14
Ik moet zo leren finess schieten want het kost mij zoveel punten omdat ik het gewoon niet kan. Ik heb teveel tijd nodig ofzo en timed finished krijg ik ook echt niet onder de knie.

Ik krijg zo veel kansen die normale spelers er 100% inschieten maar in choke gewoon omdat ik teveel moet nadenken.

[ Voor 24% gewijzigd door stomley op 08-12-2018 00:56 ]

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

bbblije

Riiiiight

Als de markt dan toch zo dipt, nieuw team :p

https://www.futbin.com/19/squad/2752759

Benieuwd naar Arias, op papier niet onspeelbaar. Volgende stap is wel FSD Lerma voor Fabinho en dan Davinson Sanchez en Aurier?

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:20
Ondanks dat mijn vorige team echt heel fijn speelde wilde ik toch wat anders. :p

Dit is het geworden: https://www.easports.com/...ffId=pB4inecR6HW:FFA19XBO

In-game switch ik naar 4-2-3-1. Eriksen staat dan op middle cam en Firmino in de spits.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 17-12-2025
Ik vraag me af of er ooit wel eens een medewerker van ea een echte voetbal wedstrijd heeft gezien... Ik heb nog nooit een wedstrijd gezien dat een team 4 x op de paal en 3 keer op de lat schiet in 1 wedstrijd... in FIFA is dit zown beetje iedere wedstrijd het geval.

• RenoD87
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-11-2024

RenoD87

Arnhem

Lachwekkend die TOTGS. Geen enkele speler van Ajax bijv. Alleen maar de melkkoeien...

PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026

• Klojet
  • Laatst online: 12-01 10:27
Wil mijn team op termijn gaan verbeteren op termijn. Ik speel 4-1-2-1-2, het gaat met name om de beide centerbacks en de doelman, de LB en RB moeten een icon gaan worden, en ik denk dat ik Kante in de CDM laat, op het moment staan van Dijk IF, Sanchez RTTF en De Gea achter, kan dit buiten icons nog beter of is dit de max?

https://www.discogs.com/user/Klojett

Oké de markt is gestoord... IF Carvajal niet te krijgen. Prijs range update. Gaan ze nu voor 5k meer :)
Klojet schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 07:33:
Wil mijn team op termijn gaan verbeteren op termijn. Ik speel 4-1-2-1-2, het gaat met name om de beide centerbacks en de doelman, de LB en RB moeten een icon gaan worden, en ik denk dat ik Kante in de CDM laat, op het moment staan van Dijk IF, Sanchez RTTF en De Gea achter, kan dit buiten icons nog beter of is dit de max?
Heb RTTF Fabinho ipv Kante aangezien Kante alleen maar goedkoper zal worden terwijl Fabinho nog wel een paar upgrades gaat krijgen.

Heb Ramos/Juanfran achterin ipv van Dijk, maar ik heb het gevoel dat mijn verbetering voornamelijk van de speelwijze moeten komen ipv spelers. Mijn CB/Backs worden steeds redelijk eenvoudig uit positie getrokken als ze ai controlled zijn waardoor de counter vervolgens snel volgt, als ze wel in de duels kunnen komen en dan heb ik de bal vrijwel ook altijd.

• FidoDido
bvbal79 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 07:35:
Oké de markt is gestoord... IF Carvajal niet te krijgen. Prijs range update. Gaan ze nu voor 5k meer :)
Gnarby heeft ook al een range update :) Maar wacht mooi een week want robertson ging na TOTW hard omhoog.

Heb alleen dus wel alles te hoog ingekocht. Had gisteren ingekocht aan 83 en 84 rated etc nu zakt alles echt pas. Die markt is soms zo raar om perfect te timen. Met black friday was ik te laat nu ben ik te vroeg |:(

[ Voor 25% gewijzigd door FidoDido op 08-12-2018 09:07 ]

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-01 19:07
Sleehond schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 11:21:
[...]

Dank voor deze post!

Ben enthousiast geraakt door je post. Mede doordat ik zelf al 3-5-2 speelde en nog steeds zoekende was naar je juiste tactics.

Gisteren jouw instellingen doorgevoerd, 4 potjes Rivals gedaan, 4-0 winst, 3-1 winst, 2-0 winst en 1x een verlies van 1-2. Het lijkt dus wel goed te werken.

Die 4-0 winst was wel bizar, die gozer had allemaal 90+ spelers en icons, dus ik ging met lood in de schoenen beginnen, maar ik speelde hem gewoon weg. Of hij is gewoon echt slecht in FIFA...

Spelers zijn wel vrij snel vermoeid, de CVs en de LM en de RM. De LM en RM zijn rond 65e minuut helemaal op. CVs lijken ook snel leeg te zijn. Komt dat door de pressure instelling? Opsich heb ik wel goede bankzitters om ze op te vangen overigens.
Mooi dat het goed gaat! Je kan het ook op balanced zetten als je team weinig stamina heeft.

• sjakieman
RenoD87 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 11:33:
Ik wil met onderstaand squad de hier veel besproken 3-5-2 van sjakieman gaan proberen.
Hierbij wil ik wel Pique inbrengen voor Sule aan de start van een potje.
Denken jullie dat deze squad geschikt is voor de 3-5-2?
Naast dat ik graag opmerkingen en tips ontvang van jullie, heb ik nu ook al 2 vragen:

- De Bundesliga SBC voor Gnabry moet ik nog doen. Echter twijfel ik, ook gezien de chemistry door de LM positie, of ik niet beter de Gnabry IF (RM) versie moet halen als deze straks weer op de markt is. Scheelt wat coins maar ook in rating. 86 om 84.

- Ik twijfel tussen Goretzka UCL of Goretzka OTW. Eerstgenoemde is nu al beter en goedkoper.

https://www.futbin.com//19/squad/2728983
Ja dat moet zeker lukken. Ik heb wel altijd met wat snellere CB's gespeeld aan de zijkanten maar denk dat dit ook wel werkt. Je kan ook Goretzka als RM neerzetten, hij kan dat geweldig! Dan kan je een extra middenvelder erbij zetten. Zelf vind ik de UCL kaarten niet de meerprijs waard. Verschil met de gouden kaart zal je niet merken.

• sjakieman
Valandil schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:35:
laatste keer dat ik tegen een 3-5-2 speelde, vlogen bij hem de goals om zijn oren.
Ik vond het redelijk gatenkaas achterin en mijn LM en RM hadden alle ruimte om op te stomen en gevaarlijke voorzetten te geven. Met Lukaku in de spits was het voor hem vrij simpel om ze af te maken (4 goals in 1 wedstrijd). Bij 7-1 stopte de tegenstander ermee.

Zelf ook overwogen voor 3-5-2, maar bij een 4-3-3 tegenstander (wat de meeste hebben) sta je toch vaak 1op1 achterin en verdedigen is niet mijn sterkste kant. |:(

Zelf speel ik nu 4-1-3-2 en dat bevalt goed. Zeker met Kante als stofzuiger.
Waarschijnlijk speelde hij dan met zijn LM en RM op stay forward. Zelfs op balanced doen ze verdedigend namelijk nog behoorlijk goed mee.

4-3-3 is juist de makkelijkste tegenstander als je 3-5-2 speelt. Elke aanvaller die de bal krijgt heeft gelijk 2 man op zich. Heb nog bijna nooit van een 4-3-3 verloren. Het moeilijkst zijn juist nog de tegenstanders die alles door het midden spelen (41212(2) en 4312).

Bij Fifa 18 was dit trouwens wel zo. Toen was een 3 mans defensie zo makkelijk te bespelen als je wijd ging staan.

• FidoDido
sjakieman schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 09:56:
[...]

Ja dat moet zeker lukken. Ik heb wel altijd met wat snellere CB's gespeeld aan de zijkanten maar denk dat dit ook wel werkt. Je kan ook Goretzka als RM neerzetten, hij kan dat geweldig! Dan kan je een extra middenvelder erbij zetten. Zelf vind ik de UCL kaarten niet de meerprijs waard. Verschil met de gouden kaart zal je niet merken.
Zit zelf met deze selectie uit te vogelen hoe alles in te vullen met 352
https://www.futbin.com//19/squad/1362789

Heb nu Alsonso naar de LM verplaatst en Anderson op de CAM omdat Anderson toch snel leeg is rond de 70ste minuut.. Mahrez heeft zat stamina.

Heb dan van Dijk, Sanchez en Valencia op de CB posities. Twijfel of Valencia op CB verstandig is of om fabinho en valencia om te draaien van positie.
Weet even niet welke spelers op welke posities wijsheid is, heb al verschillende dingen uitgeprobeerd.

Gisteren 2 potjes online ermee gespeeld de eerste verloor ik met 2-0 maar dat lag meer aan mij. Maakte 2 fouten en ja dan is het klaar :P en 1 gelijkspel begon met 2-0 achter en kwam terug tot 2-0.
Wat mij wel opviel beide wedstrijden begonnen beide de eerste helft met team pressure en de 2de helft gingen ze parkeer de bus doen daar is amper door te komen :S
Heb ontzettend veel moeite met team pressure en kan dat vervolgens laat in de wedstrijd niet afstraffen.

• sjakieman
Vissert schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 15:29:
[...]

Bean is gek.

Ja paar leuke potjes gespeeld tegen Sjakieman. Toen hij "mijn" tactiek gebruikte, had ik niks in te brengen. Had verwacht dat hij er wel mee door zou gaan.

@Harribo

Binnenkort even een potje doen? Misschien dat we elkaar kunnen helpen?
Jouw tactiek werkte helaas ook alleen tegen jou! ;)
Heb het dat weekend best veel geprobeerd in de weekend league maar denk toch dat het duidelijk meer bij jouw speelstijl past.

• sjakieman
FidoDido schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 15:41:
[...]

Taktiek werkt lekker!! ik verander er niets aan. Heb zelf alleen offline getest maar merk gewoon in van alles dat die lekker in balans is :)
Verdedigend heb je die 5 man en aanvallend kan je ook genoeg uitrichten.

Zit zelf alleen met mijn spelers uit te zoeken welke ik nu op welke positie zet :P SIF Mahrez die houd het makkelijk vol op RM SIF Anderson niet heb daar maar Alonso (Europa League) gezet en Anderson op de CAM gaat stukken better :)

Valt me ook op dat beide CDMs met deze settings er heerlijk irritant tussen zitten.

Al met al goede taktiek! thumbs up
Goed om te horen dat het goed werkt!
FidoDido schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 10:04:
[...]

Zit zelf met deze selectie uit te vogelen hoe alles in te vullen met 352
https://www.futbin.com//19/squad/1362789

Heb nu Alsonso naar de LM verplaatst en Anderson op de CAM omdat Anderson toch snel leeg is rond de 70ste minuut.. Mahrez heeft zat stamina.

Heb dan van Dijk, Sanchez en Valencia op de CB posities. Twijfel of Valencia op CB verstandig is of om fabinho en valencia om te draaien van positie.
Weet even niet welke spelers op welke posities wijsheid is, heb al verschillende dingen uitgeprobeerd.

Gisteren 2 potjes online ermee gespeeld de eerste verloor ik met 2-0 maar dat lag meer aan mij. Maakte 2 fouten en ja dan is het klaar :P en 1 gelijkspel begon met 2-0 achter en kwam terug tot 2-0.
Wat mij wel opviel beide wedstrijden begonnen beide de eerste helft met team pressure en de 2de helft gingen ze parkeer de bus doen daar is amper door te komen :S
Heb ontzettend veel moeite met team pressure en kan dat vervolgens laat in de wedstrijd niet afstraffen.
Ja je hebt best veel opties met de spelers die je hebt. Fabinho als CB lijkt me wel een leuk experiment! In Fifa 18 heb ik ook een tijdje met Bakayoko als CB gespeeld, dat werkte ook erg goed! Je kan ook Alonso als CDM neerzetten en dan Valencia met zijn 2 WF op RM. Mahrez moet dan wel op links.

[ Voor 20% gewijzigd door sjakieman op 08-12-2018 10:21 ]

• sjakieman
Miggell schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 15:55:
Vraagje, is Marcelo aan te raden als LM in de 352?
Zit te denken aan een hybrid met Marcelo op LM en Valencia IF op RM
Qua stats zeker! Weet alleen niet hoe het gaat met zijn H/L workrate. Heb wel het idee dat workrates deze Fifa minder invloed hebben dat bij Fifa 18. De spelers luisteren beter naar de tactiek die je instelt.

• sjakieman
Gurbuh schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 16:44:
[Afbeelding]

Zou dit werken voor de "Sjakieman 352"? :P
Zeker, leuk team! Meunier IF is geweldig als RM! Die kan echt alles! Perisic speelt bij mij als LW maar als CAM/CF is hij echt geweldig, zo speelde hij de 1e maanden in mijn 4-4-1-1.

Dalbert is dan wel weer wat minder maar die zou je altijd in de rust kunnen wisselen. Qua type spelers zou het zeker moeten werken!

• sjakieman
Jack_Mojo schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 17:28:
Ben ook met de 352 van Sjakie aan de slag gegaan. Tot nu toe echt een verademing, heb het idee dat ik met 12 man op het veld sta waar ik voorheen het gevoel had dat ik met 10 man op het veld stond.

Of het is een placebo effect of Sjakie snapt er wel wat van. Tot dusver ga ik voor het tweede. Valencia IF op RM speelt ook goddelijk. Als dat een RA kaartje zou zijn zal hij minstens 5x zo duur zijn geweest.
Goed om te horen! Ik denk ook dat tegenstanders die tegen de 352 spelen dit gevoel ook hebben. Op de radar zie je namelijk dat je tegen 2 CDM's met daarachter 5 verdedigers op rij aan loopt. Maar in de aanval doen er opeens 6-7 spelers mee!

De reden dat ik begon met experimenteren met de 3-5-2 was omdat ik een keer helemaal weggespeeld werd door een 3-5-2. Ik probeerde al mijn 5 opstellingen maar overal leek ik spelers te kort te komen. En dat terwijl in Fifa 18 de 3 mans defensies mijn favo tegenstanders waren.
@sjakieman
Als je elke keer quote dan hoef je geen 5 berichten aan te maken ;)

3-5-2 van je overigens ook geprobeerd, maar helaas geen succes.

[ Voor 29% gewijzigd door Bean77 op 08-12-2018 10:42 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 10:41:
@sjakieman

Probeer het nog eens als je dadelijk weer een stacked team hebt gehaald.

• sjakieman
stomley schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 00:35:
Ik moet zo leren finess schieten want het kost mij zoveel punten omdat ik het gewoon niet kan. Ik heb teveel tijd nodig ofzo en timed finished krijg ik ook echt niet onder de knie.

Ik krijg zo veel kansen die normale spelers er 100% inschieten maar in choke gewoon omdat ik teveel moet nadenken.
Dat is ook mijn probleem. Ik kan wel oefenen en in de training schiet ik 100% van de finesse timed shots perfect. Maar in de wedstrijd krijg ik het niet voor elkaar, ga te veel denken over wat ik moet doen zodat ik al niet eens meer in schietpositie kom of te laat schiet. Misschien toch te oud om nog teveel nieuwe dingen te leren. Heb het maar weer uitgezet. ;)

Wel jammer want ik zie wel de meerwaarde (net als de skill moves). Helaas is er ook niet meer een modus waar je dit even goed in een echte wedstrijdsituatie kan oefenen zoals de kwalificatietoernooien van vorig jaar. Dan had je vaak veel mindere tegenstanders waar je makkelijk verschillende dingen kon oefenen.
Bean77 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 10:41:
@sjakieman

Ik weet het, sorry beetje lui! ;) En anders werd het wel een heel lang bericht. Maar zal er voortaan wat meer samen voegen.
Gurbuh schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 14:49:
Iemand die een competitief team voor mezelf kan samenstellen wat uiteindelijk in 352 en 433 kan spelen? Volgende spelers sowieso erin:

Al in bezit: UCL Perisic, LW Stoichkov (mag op 7-8 chem), CL Meunier, IF Fahrmann
Te kopen: Nainggolan.

Wat heb ik eventueel nog (untradeable) om te gebruiken: NIF Chiellini, IF Reus, IF Valencia, Milinkovic-Savic, Fabinho, Flashback Juanfran, CL Telles, CL De Rossi, SBC Skriniar, IF Partey, NIF Ederson, NIF de Vrij.

Spelers die ik niet wil: Mertens, Icardi, Mandzukic, Dzeko.

Meunier IF liefst als RCB in de 352.

Zoals je ziet ben ik niet snel tevreden :P Max wat ik wil uitgeven naast Naing is een miljoen ofzo.
Alle spelers op 10 chem behalve Kimpembe op 8 en Stoickov op 7 en al je wensen vervuld: https://www.futbin.com/19/squad/2761744. En in 352 staat het dan zo: https://www.futbin.com/19/squad/2761800

Nou nu maar eens tijd om zelf mijn 1e WL potje te gaan spelen! ;)

[ Voor 40% gewijzigd door sjakieman op 08-12-2018 11:08 ]

Bossie schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 10:47:
[...]

Probeer het nog eens als je dadelijk weer een stacked team hebt gehaald.
Vooralsnog baal ik nog dat de goede prime icons zo vreselijk duur zijn. Met een R9 en Pele is mijn geld al op zowat.

Wat zouden jullie maken in onderstaande formatie voor 18, max 18,5mln?
Spelers die er in staan zijn untradables.

https://www.futbin.com/19/squad/1331167

Bean77 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 11:09:
[...]

Vooralsnog baal ik nog dat de goede prime icons zo vreselijk duur zijn. Met een R9 en Pele is mijn geld al op zowat.

Wat zouden jullie maken in onderstaande formatie voor 18, max 18,5mln?
Spelers die er in staan zijn untradables.

https://www.futbin.com/19/squad/1331167
Haal de spelers die tot F19 blijven staan en vul het aan met meta, zo heb je voldoende om door te kunnen blijven handelen.

Bossie schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 11:12:
[...]

Haal de spelers die tot F19 blijven staan en vul het aan met meta, zo heb je voldoende om door te kunnen blijven handelen.
Wat zijn voor jou meta spelers voor verdediging en cdms?

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-12-2025
Wat een packluck gisteren:

- IF aubameyang
- Mbappe

Heb nu 1,5 miljoen over, wat raden jullie nog aan in dit team, met bovenstaand budget?
Ik heb IF Carvajal al gekocht,

https://www.futbin.com/19/squad/2762385

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Bean77 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 11:20:
[...]

Wat zijn voor jou meta spelers voor verdediging en cdms?
Hetzelfde als vorig jaar lijkt me, pak Gullit, Viera, Maldini als basis en ga dan de as verder aanvullen met de 5* WF aanvallers.

De andere posities zijn afhankelijk van je formaties.

Bossie schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 11:31:
[...]

Hetzelfde als vorig jaar lijkt me, pak Gullit, Viera, Maldini als basis en ga dan de as verder aanvullen met de 5* WF aanvallers.

De andere posities zijn afhankelijk van je formaties.
Zit nu een beetje te kijken naar dit. https://www.futbin.com/19/squad/2762472
Was aanvankelijk bezig met varane en ramos, maar liep vast op de cdm. Kante is toch wel fijn.
Misschien maandag maar eens gaan kopen. De prime icons zijn dan blijvertjes tot einde fifa.

edit: reus en eusebio zouden dan ingame switchen van positie

[ Voor 5% gewijzigd door Bean77 op 08-12-2018 11:37 ]

• ErnstMid

ErnstMid

Bean77 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 11:36:
[...]

Zit nu een beetje te kijken naar dit. https://www.futbin.com/19/squad/2762472
Was aanvankelijk bezig met varane en ramos, maar liep vast op de cdm. Kante is toch wel fijn.
Misschien maandag maar eens gaan kopen. De prime icons zijn dan blijvertjes tot einde fifa.

edit: reus en eusebio zouden dan ingame switchen van positie
Links Marcelo/casemiro/ramos, rechts varane/lala/kante?
@Bean77 is Poggy is echt zo goed als CDM, dat is juist de positie waar ik hem nog niet geprobeerd heb.

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11-2025
Heeft iemand dit wel eens gehad? Ik was lekker spelers aan het inkopen en opeens...

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/mx1x6f.png

Kan nog wel op de mobile app en console inloggen.

• Klojet
Bossie schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 07:59:
[...]

Heb RTTF Fabinho ipv Kante aangezien Kante alleen maar goedkoper zal worden terwijl Fabinho nog wel een paar upgrades gaat krijgen.

Heb Ramos/Juanfran achterin ipv van Dijk, maar ik heb het gevoel dat mijn verbetering voornamelijk van de speelwijze moeten komen ipv spelers. Mijn CB/Backs worden steeds redelijk eenvoudig uit positie getrokken als ze ai controlled zijn waardoor de counter vervolgens snel volgt, als ze wel in de duels kunnen komen en dan heb ik de bal vrijwel ook altijd.
Thanks, ga vanmiddag even uitvogelen hoe ik het rond kan brijen met de chemie. Maar is Juanfran daadwerkelijk zo goed?

Iemand ervaring met Zanetti 92 overigens? Zit te twijfelen om de icon nog even te voltooien, en hij leek me voor RA de beste optie.

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:49
Mars18 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 11:22:
Wat een packluck gisteren:

- IF aubameyang
- Mbappe

Heb nu 1,5 miljoen over, wat raden jullie nog aan in dit team, met bovenstaand budget?
Ik heb IF Carvajal al gekocht,

https://www.futbin.com/19/squad/2762385
Suarez out Butra in 8)

G
Bossie schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 11:54:
@Bean77 is Poggy is echt zo goed als CDM, dat is juist de positie waar ik hem nog niet geprobeerd heb.
Ik vind hem op cm het lekkerst. Cdm liever kante

[ Voor 27% gewijzigd door Korkss op 08-12-2018 12:26 ]

Klojet schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 12:23:
[...]

Thanks, ga vanmiddag even uitvogelen hoe ik het rond kan brijen met de chemie. Maar is Juanfran daadwerkelijk zo goed?

Iemand ervaring met Zanetti 92 overigens? Zit te twijfelen om de icon nog even te voltooien, en hij leek me voor RA de beste optie.
Ik hen zijn Flashback kaartje aangezien ik met een La Liga gestart ben, Ramos ernaast en heb nog een Untradeable UCL Casemiro dus zou altijd wel dat driehoekje proberen in te knutselen.

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01 11:36
sjakieman schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 10:03:
[...]

Waarschijnlijk speelde hij dan met zijn LM en RM op stay forward. Zelfs op balanced doen ze verdedigend namelijk nog behoorlijk goed mee.

4-3-3 is juist de makkelijkste tegenstander als je 3-5-2 speelt. Elke aanvaller die de bal krijgt heeft gelijk 2 man op zich. Heb nog bijna nooit van een 4-3-3 verloren. Het moeilijkst zijn juist nog de tegenstanders die alles door het midden spelen (41212(2) en 4312).

Bij Fifa 18 was dit trouwens wel zo. Toen was een 3 mans defensie zo makkelijk te bespelen als je wijd ging staan.
Je hebt gelijk.
Gisteren tegen iemand die 3-5-2 wel goed had staan. Is inderdaad alsof ze een extra verdediger hebben maar aanvallend ook sterk genoeg zijn.

Alleen een snelle counter wil nog wel eens voor gevaar zorgen tegen deze opstelling, maar kwam er moeilijk doorheen.

wijze woorden

• sjakieman
Valandil schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 13:08:
[...]

Je hebt gelijk.
Gisteren tegen iemand die 3-5-2 wel goed had staan. Is inderdaad alsof ze een extra verdediger hebben maar aanvallend ook sterk genoeg zijn.

Alleen een snelle counter wil nog wel eens voor gevaar zorgen tegen deze opstelling, maar kwam er moeilijk doorheen.
Maar dan alleen als de counter langs de zijkanten gaat want in het midden heb je er nog altijd 3. En een counter via de zijkant is vaak toch minder gevaarlijk.

Ik heb wel ontdekt dat er verdedigend 1 zwak punt is aan de 3-5-2 om rekening mee te houden: Als de tegenstander 41212(2) of 4312 speelt dan staan de wingers automatisch meer naar voren omdat er op de vleugels niemand staat. Dat is op zich goed. Maar soms staan bij deze formaties die backs van de tegenstander op get forward. Als de tegenstander even blijft rondtikken staat deze back soms helemaal vrij op de vleugel, geen idee waarom de RM/LM dan opeens niet mee loopt. Het komt niet zo vaak voor dat tegenstanders zo spelen maar als ze het doen is het verstandig om toch even van formatie te wisselen.

Weekend league gaat best lekker! Niet verwacht met maar 3 uurtjes slaap vannacht. Dat levert meestal de volgende dag alleen maar frustrerende potjes op omdat je net iets langzamer reageert. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door sjakieman op 08-12-2018 13:22 ]

sjakieman schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 13:18:
[...]

Maar dan alleen als de counter langs de zijkanten gaat want in het midden heb je er nog altijd 3. En een counter via de zijkant is vaak toch minder gevaarlijk.

Ik heb wel ontdekt dat er verdedigend 1 zwak punt is aan de 3-5-2 om rekening mee te houden: Als de tegenstander 41212(2) of 4312 speelt dan staan de wingers automatisch meer naar voren omdat er op de vleugels niemand staat. Dat is op zich goed. Maar soms staan bij deze formaties die backs van de tegenstander op get forward. Als de tegenstander even blijft rondtikken staat deze back soms helemaal vrij op de vleugel. Het komt niet zo vaak voor dat tegenstanders zo spelen maar als ze het doen is het verstandig om toch even van formatie te wisselen.
Hetzelfde met 4321 vorig jaar, je CB's komen dan 1:1 met de aanvallers van de tegenstander waardoor je in de omschakeling met through balls meteen erg kwetsbaar bent. De truck was toen om juist zoveel mogelijk de tegenstander te vertragn om je team meer tijd te geven om weer in positie te komen.

Bossie schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 11:54:
Ik ga hem eens proberen. Fifa 18 wel eens als cdm gebruikt maar toen had hij geen H/L workrates.

4e nederlaag in de WL door een rode kaart aan mijn kant, dat gebeurd me anders nooit, als in geen enkele rode kaar vorige maand.

Lijkt door inputlag te komen waardoor tackels simpelweg later worden uitgevoerd.

Sowieso is de "schorsing" na een rode kaart compleet zinloos, dat zou ook gewoon verwijderd kunnen worden.

[ Voor 20% gewijzigd door Bossie op 08-12-2018 13:42 ]

Verwijderd

Iedereen heel veel succes in Fut Champions!

Wat raden jullie mij aan ik heb een budget van 300k daarvan wil ik een top speler halen ik zat te denken aan Ageuro of Salah wie zou ik halen en hopen hoog te eindigen.

Of een andere topper help me!

Alvast bedankt! ;)

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-01 09:38
Echt ik snap helemaal niks meer van deze gigantische kutgame. Sta echt op het punt de cd door midden te breken en het never en nooit meer aan te raken.

Gisteravond 5 om 0 in de WL, game voelde lekker vlot aan. En ja letterlijk vandaag sta ik 6 om 10. Om te janken, spelers lijken wel 10 conditie te hebben of 50kg lood in de schoenen.
Snap van mijzelf echt niet waarom ik deze game nog speel. Simpele teams van 100K tikken mij gewoon weg en dat terwijl ik vorige week nog gewoon 18 om 12 heb gehaald.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

GAITii schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 15:19:
Echt ik snap helemaal niks meer van deze gigantische kutgame. Sta echt op het punt de cd door midden te breken en het never en nooit meer aan te raken.

Gisteravond 5 om 0 in de WL, game voelde lekker vlot aan. En ja letterlijk vandaag sta ik 6 om 10. Om te janken, spelers lijken wel 10 conditie te hebben of 50kg lood in de schoenen.
Snap van mijzelf echt niet waarom ik deze game nog speel. Simpele teams van 100K tikken mij gewoon weg en dat terwijl ik vorige week nog gewoon 18 om 12 heb gehaald.
Het is soepele gameplay versus alles duurt 1-2 seconde, hetzelfde hier helaas vanmiddag.

• ErnstMid

ErnstMid

Bossie schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 15:35:
[...]

Het is soepele gameplay versus alles duurt 1-2 seconde, hetzelfde hier helaas vanmiddag.
Same here, heel frustrerend

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-01 09:38
Hoeveel gaan jullie op dit moment in de WL?

Ik loop gewoon constant vast randje 16, elk schot wordt geblokt of heb geen tijd voor goede timed finishing want dan is de tegenstander er wel weer bij.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• ErnstMid

ErnstMid

GAITii schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 16:13:

Ik loop gewoon constant vast randje 16, elk schot wordt geblokt of heb geen tijd voor goede timed finishing want dan is de tegenstander er wel weer bij.
2-4 :')

• Klojet
Ga op het moment 11-9, denk dat ik tot de 14 wins speel, morgen geen tijd en het loopt zo bedroevend te haperen dat ik er voor nu maar even mee stop, ondanks dat ik ze wel weet te winnen. Het spelplezier gaat er zo wel wat vanaf. Vanavond tegen een uur of 10 start ik 'm wel weer op.

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 21-12-2025
10-3 hier en niet geheel toevallig heb ik 2 van de 3 wedstrijden verloren van teams van hooguit 100k zoals bovenstaande. Je merkt inderdaad per wedstrijd erg veel verschil met hoe soepel de gameplay is.

De wedstrijden tegen die goedkope teams voelden gescript, op een gegeven moment selecteer ik blijkbaar opeens mijn keeper, loopt hij uit positie daardoor en tegengoal. Andere wedstrijd loopt de Gea de bal met zijn godsamme eigen hoofd (!) in het doel.

Hoe dan ook, het enige advies wat ik kan geven: probeer toch je rust te pakken. Doe even een halfuurtje iets anders, zodat je weer vanaf 0 kan gaan spelen. Ikzelf betrap me erop dat ook niet te doen maar is simpelweg de beste oplossing.

Tot nu toe brengt 4-2-3-1 me nog niet heel ver, kom aanvallend daardoor gewoon te kort. Echter elke keer van formatie wisselen helpt me ook niet. Merk wel dat tegen bepaalde tegenstanders de 4-3-3 toch het effectiefste blijft. Misschien dat tegen de écht goede spelers 4-2-3-1 juist wel effectief is.
GAITii schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 16:13:

idd, het voelt eigenlijk simpelweg weg als FUT 17/18 waarbij je constant tegen een blok verdedigers aanloopt maar vrijwel niets kan doen.

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 15-01 09:32
Iemand enig idee waarom spelers niet reageren als je op R1 drukt om pressie te geven? Ingedrukt houden ook geen effect :S

SiberischeHusky Shepsky

• FidoDido
sjakieman schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 10:19:
[...]

Goed om te horen dat het goed werkt!

[...]

Ja je hebt best veel opties met de spelers die je hebt. Fabinho als CB lijkt me wel een leuk experiment! In Fifa 18 heb ik ook een tijdje met Bakayoko als CB gespeeld, dat werkte ook erg goed! Je kan ook Alonso als CDM neerzetten en dan Valencia met zijn 2 WF op RM. Mahrez moet dan wel op links.
Fabinho als CB is zo slecht nog niet werkt best goed. Heb valencia als CDM gezet ook erg prettig die raast echt tussen de linies door :) Mahrez toch op rechts gehouden zijn linkervoet is van goud :)

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:20
Partypooper schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 01:20:
Ondanks dat mijn vorige team echt heel fijn speelde wilde ik toch wat anders. :p

Dit is het geworden: https://www.easports.com/...ffId=pB4inecR6HW:FFA19XBO

In-game switch ik naar 4-2-3-1. Eriksen staat dan op middle cam en Firmino in de spits.
Goed ik heb nu ongeveer 20 potjes gespeeld in Division Rivals en Squad Battles. Link van het team staat hier boven.

Dit is voor mijn gevoel het fijnste team waar ik mee gespeeld heb. Voornamelijk Eriksen bevalt me erg goed. Ongelooflijk goede longshots en super goede passing.

Stark IF kan ik overigens aanraden. Die staat eigenlijk altijd goed, fysiek sterk genoeg en heeft standaard 80 pace. Gooi er een sentinel op en je hebt een super verdediger!

Alexander Arnold IF bevalt me ook goed. Hij is niet speciaal maar doet zijn werk goed.

Tot zover super tevreden dus! Voor nu ook geen wijzigingen op de planning, eerst maar eens sparen en dan zien we het wel weer. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-01 20:20
Wat vinden jullie van die nieuwe toni kroos sbc. Doen of niet doen? Ik zit nu nog te twijfelen of ik een la liga team ga maken met serie a erdoor. Is hij het waard?
DeBers schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 20:27:
Wat vinden jullie van die nieuwe toni kroos sbc. Doen of niet doen? Ik zit nu nog te twijfelen of ik een la liga team ga maken met serie a erdoor. Is hij het waard?
Ik heb nog even getwijfeld, maar hij blijft gewoon te sloom. En de echte upgrade valt me ook wat tegen.

• FidoDido
DeBers schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 20:27:
Twijfel ook heb al een laliga fitness squad. Maar zijn fysieke statistieken zijn nogal matig.
Heb al een UCL Isco untradable.

Maar verkoop inmiddels al weer wat investments de markt gaat weer keihard omhoog voor sommige spelers :)
Denk dat dit een truc van EA om je club weer leeg te trekken voor FUTmas. Als je hem voor weinig kan maken, heb je wel voor weinig een 91 rated speler en 2 leuke packs.
Bean77 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 20:32:
[...]

Ik heb nog even getwijfeld, maar hij blijft gewoon te sloom. En de echte upgrade valt me ook wat tegen.
minimale stat upgrade ivm zijn NIF, lekker laten gaan
Bizar hoe EA al jaren de kaart van Kroos vrijwel onbruikbaar maakt.

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Heerlijk weekend tot nu toe! 12 gespeeld 10 gewonnen, pc heeft update gehad, rip finesse en tot nu merk ik daar veel van. Niet meer van die stumpers die niets anders kunnen dan met Rodrigo vanaf de 16 het verschil maken. Erg fijn.
Packluck nog steeds prima, gister Ramos uit sbc gehaald dus ben een happy camper.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

bbblije

Riiiiight

Prijzen gaan nog lager.. is dit de Futmas crash?!?

• ErnstMid

ErnstMid

bbblije schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:24:
Prijzen gaan nog lager.. is dit de Futmas crash?!?
Zit erg te twijfelen om mbappe en kante op te pikken....alleen zijn ze goedkoper geweest dus denk dat ik maandag/dinsdag ga kijken hoe het dan is.
simons schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 20:51:
Heerlijk weekend tot nu toe! 12 gespeeld 10 gewonnen, pc heeft update gehad, rip finesse en tot nu merk ik daar veel van. Niet meer van die stumpers die niets anders kunnen dan met Rodrigo vanaf de 16 het verschil maken. Erg fijn.
Packluck nog steeds prima, gister Ramos uit sbc gehaald dus ben een happy camper.
Geen finesse OP meer?
simons schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 20:51:
Laat die patch maar snel na de PS4 komen dan, die 20m finesse goals slaan nergens op.

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 21-12-2025
Zit op schema met 10 wedstrijden per weekenddag maar soepel loopt het zeker niet, sta op het moment 14-5. Eerlijk gezegd verlies ik met de week meer motivatie om WL te blijven spelen. In Rivals sta ik met ditzelfde team op ruim 2100 vaardigheidspunten en nader ik Divisie 2.

In de WL echter verlies ik echt wedstrijden waarvan ik achteraf denk: Hoe is dat in godsnaam mogelijk? Van de 5 verliespostjes was er, puur op spelbeeld lettend én echt objectief beoordelend, 1 terecht. De andere 4 waren alle stats in mijn voordeel.

Kan toch wel te maken hebben dat wanneer ik Rivals speel ik toch kan spelen met veel snellere en soepele gameplay (dit is mijn ervaring, misschien bij jullie anders). Hoe dan ook, dit weekend maar gewoon weer focussen op Gold 1 maar het lukt me helaas elk weekend niet om die stap naar Elite 3 te maken.

Hoe gaat WL bij jullie en wat zijn de verdere ervaringen?

Edit: Zojuist wéér een wedstrijd verloren met 4-3. Dubbel zoveel schoten, een 3-1 voorsprong, en een verliespartij door een penalty-cadeautje, kopbal zomaar in eigen doel en 90 min goal. Schiet mij maar lek

[ Voor 15% gewijzigd door SH-FR op 08-12-2018 23:12 ]

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Nee is history!!❤

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

SH-FR schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 22:41:
Zit op schema met 10 wedstrijden per weekenddag maar soepel loopt het zeker niet, sta op het moment 14-5. Eerlijk gezegd verlies ik met de week meer motivatie om WL te blijven spelen. In Rivals sta ik met ditzelfde team op ruim 2100 vaardigheidspunten en nader ik Divisie 2.

In de WL echter verlies ik echt wedstrijden waarvan ik achteraf denk: Hoe is dat in godsnaam mogelijk? Van de 5 verliespostjes was er, puur op spelbeeld lettend én echt objectief beoordelend, 1 terecht. De andere 4 waren alle stats in mijn voordeel.

Kan toch wel te maken hebben dat wanneer ik Rivals speel ik toch kan spelen met veel snellere en soepele gameplay (dit is mijn ervaring, misschien bij jullie anders). Hoe dan ook, dit weekend maar gewoon weer focussen op Gold 1 maar het lukt me helaas elk weekend niet om die stap naar Elite 3 te maken.

Hoe gaat WL bij jullie en wat zijn de verdere ervaringen?

Edit: Zojuist wéér een wedstrijd verloren met 4-3. Dubbel zoveel schoten, een 3-1 voorsprong, en een verliespartij door een penalty-cadeautje, kopbal zomaar in eigen doel en 90 min goal. Schiet mij maar lek
Ik heb de afgelopen drie weken WL gespeeld en elke week is er helaas wel iets negatiefs te noemen.
Alle issues zijn gerelateerd aan twee dingen, mechanics abuse en servers.

Mechanics:
- Finesse shots abuse, vrijwel elk potje word er wel 1-2 vanaf 20m in de hoek gelegd
- Kick Off goals, zie het te vaak helaas, scoor ze zelf ook maar die onzin mogen ze wel eens fixen
- Keepers mogen je spelers gewoon neerhalen en daarnaast mogen keepers wel iets langzamer worden
- Verdedigen, teveel dingen om te noemen
- De bal is nooit vrij maar gaat altijd magnetisch naar een speler
- Scheidsrechters/overtredingen
- Passing/spelhervatting, meegeven kracht/richting aan passes etc lijkt per wedstrijd anders te zijn (lag?)

Servers:
- lag/input-delay, heeft teveel invloed op gameplay, vooral op pressure spelende tegenstanders en 50/50s

./rant :)
G3, ik stop er weer mee, maar het dieptepunt waren de potjes verloren door rode kaarten (4) en het potje waarbij de Gea in 92 minuut een terugspeelbal in eigen goal passte (0-1).

WL is altijd een achtbaan helaas. Had gister wel het idee (het idee dus, denk niet dat het echt zo is) dat ik geen duwtje kon uitdelen en kreeg een vrije trap tegen, waarbij andersom zijn Lukaku heel makkelijk ging liggen en vrije trappen in ontvangst kon nemen. Zal puur mijn eigen frustratie zijn.

Switchen van speler gaat soms ook nog niet goed bij mij. Komt er een voorzet aan, switch de game tot 2x toe tijdens de voorzet naar de verkeerde verdediger. Ik weet dat je dat ook met je analoge stick kan doen, maar toch.

• FidoDido
Bossie schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 23:52:
[...]

Ik heb de afgelopen drie weken WL gespeeld en elke week is er helaas wel iets negatiefs te noemen.

Mechanics:
- Finesse shots abuse, vrijwel elk potje word er wel 1-2 vanaf 20m in de hoek gelegd
- Kick Off goals, zie het te vaak helaas, scoor ze zelf ook maar die onzin mogen ze wel eens fixen
- Keepers mogen je spelers gewoon neerhalen en daarnaast mogen keepers wel iets langzamer worden
- Passing/spelhervatting, meegeven kracht/richting aan passes etc lijkt per wedstrijd anders te zijn (lag?)

Servers:
- lag/input-delay, heeft teveel invloed op gameplay, vooral op pressure spelende tegenstanders en 50/50s

G3, ik stop er weer mee, maar het dieptepunt waren de potjes verloren door rode kaarten (4) en het potje waarbij de Gea in 92 minuut een terugspeelbal in eigen goal passte (0-1).
Herkenbaar helaas, weekend League laat ik komende tijd ook even gaan. Te veel frustraties zoals jij ze ook noemt. Hopelijk veranderd dat in het nieuwe jaar.

Hou het voorlopig wel even bij de rivals en squad battles. Heb Read dead redemption maar gekocht kan ik beide mooi even spelen.

Nog nooit futmas gedaan dus wil dat wel meepakken nog :) traden kan altijd nog :)

Verwijderd

Op de helft ga ik 14-1. 1 pot verloren, maar dat was mijn eigen schuld. Speelde niet lekker gisteravond. Heb nu Desailly verkocht en heb Ramos gehaald. Ik vind Ramos eerlijk gezegt beter. Iets dat ik niet had verwacht. De 500k die ik over had heb ik geinvesteerd in 17 84 rateds , 60 83 rateds , 3x if Sulejmani , 6x if Vida , 8x if Ramirez ,5x if Martin , 5x Iniesta, 2x Higuain en 1x Cavani. Hoop hier goede winst op te pakken zodat ik een stuk dichter bij een goede icon cvm ben. (Twijfel tussen 88 Petit en prime Rijkaard, andere suggesties zijn ook welkom)
Ik was wat moe dit weekend en om dan verplicht zoveel potje wl te doen, had ik geen zin in. Had ook nog andere dingen op het program.

Dacht doe ff een sbc om mijn transferlist aan te vullen. Een of andere csl team voor een prime electrum pack.
Springt Auba if 88 eruit... Tjonge 600k waard.
Vandaag maar verkopen, morgen is de markt verzadigd vanwege sb packs.

Maar nu zit ik te denken, kan natuurlijk wat kopen om kante beter in te passen in mijn serie a team. The a team :-P
Maar ik aas eigenlijk ook op dybala op cam en dan 2 spitsen, Aguero en Icardi

Wat is wijsheid

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 09-12-2018 11:03 ]

Verwijderd schreef op zondag 9 december 2018 @ 10:47:
Hoop hier goede winst op te pakken zodat ik een stuk dichter bij een goede icon cvm ben. (Twijfel tussen 88 Petit en prime Rijkaard, andere suggesties zijn ook welkom)
Heb vorig jaar beide gehad, Petit is ook prima als LCM en is daardoor tot het einde in mijn team gebleven.
Rijkaard is goed, maar erg lomp, voornamelijk een placeholder tot je access krijgt tot endgame CDM's.

@Harribo BPL is simpelweg de endgame competitie, ik zou daardoor simpelweg gaan switchen.
Als Auba je bevalt, zou je bijvoorbeeld hem kunnen verkopen en zijn NIF terughalen zodat je 200k? extra hebt voor de switch.

[ Voor 18% gewijzigd door Bossie op 09-12-2018 11:09 ]

Bossie schreef op zondag 9 december 2018 @ 11:07:
[...]

@Harribo BPL is simpelweg de endgame competitie, ik zou daardoor simpelweg gaan switchen.
Als Auba je bevalt, zou je bijvoorbeeld hem kunnen verkopen en zijn NIF terughalen zodat je 200k? extra hebt voor de switch.
Mmm ik voel wat aversie tegen een pl team. Ook vanwege de prijs. Spelers van dezelfde rating zijn volgens mij in de serie a een stuk goedkoper dan hun pl collega's. Maar zal het ff gaan berekenen. Thnx
Hoewel die 83 jesus wel knap irritant is om tegen te spelen.

Tis jammer dat de icons op de pc vanaf een 900k zijn, anders kocht ik er daar 1 van.
[...]

Mechanics:

Servers:

Af en toe vraag je je af onder welke label fifa 19 onder amusement valt. Is dat vanwege het spel of het cabaret in het spel :+

[...]

...
Deze 2 irritaties herken ik.
Ik kan aardig verdedigen al zeg ik het zelf (beter dan aanvallen), maar ik pak de bal meerdere keren achter elkaar af en toch suist die bal voor de voeten van de tegenstander. Of werk hem meerdere keren weg met hetzelfde resultaat.

Ik word soms onderuit geschopt tot en met en de kleinste duw van mij en het is overtreding en dan ook soms een penalty.

Blijft gewoon cheat ai van het spel.
Jij hebt een topteam toch? Misschien dat je daarom zo genaaid word?
Want veel beter zijn dan je tegenstander en dan makkelijk winnen is natuurlijk niet de bedoeling :-P
Harribo schreef op zondag 9 december 2018 @ 11:21:
[...]

Mmm ik voel wat aversie tegen een pl team. Ook vanwege de prijs. Spelers van dezelfde rating zijn volgens mij in de serie a een stuk goedkoper dan hun pl collega's. Maar zal het ff gaan berekenen. Thnx
Hoewel die 83 jesus wel knap irritant is om tegen te spelen.

Tis jammer dat de icons op de pc vanaf een 900k zijn, anders kocht ik er daar 1 van.
vraag/aanbod, je kan andersom ook afvragen waarom vrijwel iedereen toch voor die duurdere spelers kiest ;)

@Bean77 Het verbaast me hoe weinig er aan de core issues word gedaan, want het merendeel van deze dingen zitten er al sinds frostbite en zullen er volgend jaar ook wel weer in zitten.

En toch zullen we F20 in juni allemaal al wel weer in de pre-order hebben staan ;)

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23:14
Het blijft toch frustrerend dat je ong 600 a 700 skillpunten ineens naar beneden gaat en echt ongelooflijk veel bullshit tegenkomt. Ligt dat dan aan mijn internetverbinding of zijn de servers in het weekend gewoon ruk?

Ik merk vaak in de eerste vijf minuten al of mijn spel snel en soepel loopt of niet. Als dat niet het geval is win ik 99/100 keer die pot ook niet.
Pagina: 1 ... 83 ... 200 Laatste