Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:11
cubert20 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 07:09:
[...]

Doe alsjeblieft op alle keepers een basic kaartje.
Kijk maar eens op futbin wat de verschillende kaartjes doen met de stats.
Dank voor deze tip.... maar... ik vind hier niks over op futbin. Heb je een link naar de informatie die je bedoeld?

Dank voor je melding, want lees het graag na...

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 25-11 15:56
@Harribo Jij speelt op de pc toch? add mij vandaag even kroonalex ik wil wel even een potje tegen je spelen.

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-11 08:01
ajaxalex schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 08:35:
@Harribo Jij speelt op de pc toch? add mij vandaag even kroonalex ik wil wel even een potje tegen je spelen.
Ik zal je ook adden Alex. Ik heb alleen geen Kante op 8 chrm....

• ajaxalex
Shreddaaa schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 08:38:
[...]

Ik zal je ook adden Alex. Ik heb alleen geen Kante op 8 chrm....
Mijn Hernandez heb ik op 9 chem.. :|
https://www.futbin.com/19/squad/1199007

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
bvbal79 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 07:31:
[...]

kan dat tegenwoordig met keepers?
Het idee is dat bij goede keepers die al stats in de 90+ hebben een +15 minder effect heeft.
Een boost op alle stats is dan logischer.

• Pieterw2
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 05-05-2021
Hebben jullie er toevallig ook last van dat als je een timed finesse schot (groen) wil doen, dat je alsnog een hard schot op goal schiet? Gisteren is dit mij een paar keer overkomen.. Ben benieuwd. Zal wel aan mij liggen haha.
[...]

Dat weet ik, het staat erbij immers. Ik wilde dus een chem kaartje zodat hij beter zou duiken etc. Zodat lange ballen er allemaal niet in zeilen. Maar blijkbaar werkte dat niet goed. Ik zal er eens ook een basic kaart op doen
bvbal79 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 07:33:
[...]

Ik zou stoppen met FIFA...als je denkt dat Kante op 8 chem de reden van je nederlagen is.
Mag jij mij vertellen waarom zonder kante het opeens beter gaat? Zit, voor mij althans, soms weinig logica in.

Maar de keren dat ik hem gebruikte was het wel een baas hoor. Scoorde ook nog. Maar net alsof ieder ander dan verkeerd ging staan. Heb formatie geswitcht, klopte allemaal.

[ Voor 38% gewijzigd door Harribo op 07-12-2018 09:36 ]

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10 21:13
[...]

ik speel al sinds start FIFA 19 met Navas & 'muur' - vind het een topkeeper. Duiken komt op 99 en balbehandeling op 96. Basic kaartje geeft betere performance denk je?

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 11:18
Reageer niet vaak , maar lees altijd dat het inderdaad aan van alles ligt behalve ze eigen skills 8)7

Misschien gewoon eens wat meer oefenen en wat minder zeiken op de game..........
dutchgio schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 09:01:
[...]

Het idee is dat bij goede keepers die al stats in de 90+ hebben een +15 minder effect heeft.
Een boost op alle stats is dan logischer.
Dat was mijn vraag niet :) waar op futbin kun je dat terugvinden bedoelde ik :)

• Solotov
Ben momenteel overgestapt om met 5-2-1-2 en 3-5-2 te spelen. Minder lang balbezit dan voorheen maar de goals vallen als rijpe appelen.

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 25-11 13:58
Die UCL rare prijzen gaan al lekker omhoog!

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:55
Iemand hier nog goede tips om te oefenen kwa vooral verdediging en toch de nodige effectieve skills?

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11 19:02
Ik heb een aantal Laporte's ingekocht. Nu stijgt de prijs iets (Wss vanwege de MM Chelsea - Man City). Zal ik ze nu/vandaag allemaal op de lijst zetten of zal ik bewaren en gokken op dat een man city speler POTM wordt?

• buurman3
Miggell schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 09:54:
Iemand hier nog goede tips om te oefenen kwa vooral verdediging en toch de nodige effectieve skills?
L2 trigger (jockey) is essentieel, gebruik je die al?

NB. ik zou zelf ook wel de beste passeer-skill onder de knie willen krijgen. :)

• Jack_Mojo
mrjobby schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 09:57:
Ik heb een aantal Laporte's ingekocht. Nu stijgt de prijs iets (Wss vanwege de MM Chelsea - Man City). Zal ik ze nu/vandaag allemaal op de lijst zetten of zal ik bewaren en gokken op dat een man city speler POTM wordt?
Ik gok op het tweede. De hele community geilt op de pl dus verwacht wel dat de prijzen weer aardig omhoog gaan met de potm. Maar goed, blijft gissen.

• Miggell
buurman3 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:00:
[...]

L2 trigger (jockey) is essentieel, gebruik je die al?

NB. ik zou zelf ook wel de beste passeer-skill onder de knie willen krijgen. :)
Gebruik ik wel, alleen wellicht tips over hoe/wanneer dit nou precies te gebruiken?

• buurman3
Miggell schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:13:
[...]

Gebruik ik wel, alleen wellicht tips over hoe/wanneer dit nou precies te gebruiken?
ik gebruik het bijna altijd icm staande tackle (rondje).

• obelix998
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-01 09:49
buurman3 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:24:
[...]

Ik heb het idee dat de afstand tussen aanvaller en verdediger te groot is als L2 is ingedrukt voor een staande tackle. Ik laat dan dus meestal L2 los. Maar ik laat me graag corrigeren door betere spelers..
Pieterw2 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 09:07:
Hebben jullie er toevallig ook last van dat als je een timed finesse schot (groen) wil doen, dat je alsnog een hard schot op goal schiet? Gisteren is dit mij een paar keer overkomen.. Ben benieuwd. Zal wel aan mij liggen haha.
Andere vraag, hoe ik krijg dat timertje ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Jack_Mojo
Bossie schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:34:
[...]

Andere vraag, hoe ik krijg dat timertje ?
Trainer aanzetten. Is wel irritant vind ik.

• Pieterw2
Jack_Mojo schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:40:
[...]

Trainer aanzetten. Is wel irritant vind ik.
Je kan ook instellen dat je alleen het timertje ziet en de rest van de trainer niet.

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-11 14:38
buurman3 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:24:
[...]

Ik doe dat hetzelfde, maar ben tegenwoordig wel extra voorzichtig met het gebruik van ‘rondje’ (PS4) binnen de 16m. Pingels worden erg makkelijk gegeven heb ik het idee 8)7

• Jack_Mojo
Pieterw2 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:44:
[...]

Je kan ook instellen dat je alleen het timertje ziet en de rest van de trainer niet.
Je blijft je looprichting pijltje altijd zien helaas.

• Pieterw2
Jack_Mojo schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:50:
[...]

Je blijft je looprichting pijltje altijd zien helaas.
Hmm geen last van haha.

• RenoD87
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-11-2024

RenoD87

Arnhem

Vond ik in het begin ook echt storend, maar merk er nu niets meer van

PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:11
sjakieman schreef op woensdag 5 december 2018 @ 23:02:
Ik ben eruit! Ik heb de ideale opstelling en tactiek gevonden voor Fifa 19!

Een hele tijd geleden schreef ik hier over mijn 4-4-1-1 opstelling met later nog een paar wijzigingen tot ik de ideale tactiek rond had voor die formatie. Die 4411 is hier toen een tijdje best populair geweest. Nadat ik klaar was met tweaken van de 4411 ging ik op zoek naar een andere opstelling. Ik geloof nog steeds dat het het beste is om minstens 2 en liever meer normale opstellingen (naast de eventuele laatste 10 minuten dichthouden en eventuele alles of niets) onder de knoppen te hebben zitten omdat niet elke opstelling altijd werkt. Er zijn veel opstellingen die ik heb geprobeerd met allerlei verschillende tactieken zoals de 4231, 41212(2), 442 en 4231(2). Maar de enige die bleef hangen was de 352, een leuke back-up tactiek voor als het niet liep. Ik twijfelde al eerder om bijvoorbeeld mijn 442 te posten maar was nooit helemaal tevreden.

De laatste tijd heb ik geprobeerd om de 352 mijn vaste startformatie te maken omdat het ook gewoon heel leuk speelt. En ik denk dat ik nu de ideale instellingen gevonden heb. Ik heb de laatste dagen niets meer veranderd en heb het getest bij goede en slechte connectie, tegenstanders die veel druk zetten of blijven rond tikken tot een kans, tegen tegenstanders die alles door het midden spelen tot tegenstanders die alleen voorzetten geven, met mijn redelijk goede 1e team en mijn mindere tweede team (met totaal andere type spelers erin) en het werkt zo goed dat ik zelfs niet meer over durf te schakelen naar 1 van mijn andere opstellingen als het een keer wel slecht loopt. Het is de laatste week ook geen 1x beter gegaan nadat ik overschakelde naar een andere opstelling terwijl dat normaal iets is wat ik heel vaak doe!

Dus zoek je nog een leuke opstelling voor erbij, probeer deze echt uit! Het is wel een systeem dat ideaal is als je van een beetje rondtikken houdt totdat je een goede kans ziet (al kan je ook snel counteren als de tegenstander te aanvallend speelt). Het is ook geen probleem als je denkt dat je er de spelers niet voor hebt. Ik start met beide opstellingen namelijk ook met 4 verdedigers en bij mijn reserve team (dat niet minder presteert dan mijn 1e team) staan een aantal spelers op posities waarvan je denkt dat zou ik toch niet zo doen of gebruiken (Mariano (Galatasaray (79 rating) als RM, Roussillon (78 rating) als CB, Gotze flashback als spits) en Plea IF als LM). Ook in mijn 1e team staan totaal verschillende spelers op de vleugels maar wel met dezelfde instructies: Perisic en Meunier IF). Eigenlijk moet ik nog op zoek naar de juiste spelers voor dit systeem voor mijn 2e team maar vind het leuker om met de tactiek te spelen dan dat... ;)

Dit zijn de instellingen die ik gebruik:
defensive style: pressure on heavy touch
width: 5
depth: 4

offensive style: balanced
players in box: 3
corners: 3
free kicks: 3

ST: beide op stay forward, de snelste op get in behind en de sterkere/betere passer op mixed
CAM: stay forward, het beste werkt een wat grotere speler met een goed afstandschot en pass zoals Talisca IF in mijn 2e team maar in mijn 1e team staat Ben Yedder IF daar en dat werkt ook
LM/RM: get in behind en come back on defence. Het maakt niet uit of je hier een vleugelaanvaller (wel het liefst met wat fysiek), back of allround middenvelder neer zet. Allemaal hebben ze hun eigen voordelen. Ze moeten alleen wel een goede stamina hebben (85+) of je moet hiervoor een wissel op de bank houden.
CDM: beide op cut passing lanes, stay back while attacking en cover wing (ivm met de 3 verdedigers). Het beste is hier een allround middenvelder die kan aanvallen maar ook goed kan verdedigen zoals Goretzka (met shadow). Een verdedigende middenvelder kan eventueel ook, zou geen Eriksen of de Bruyne hier neerzetten.
CD: Zet de sterkste verdediger in het midden. Tah en Benatia hebben beide 90+ strength, dat werkt erg goed. Aan de zijkanten kan je het best spelers hebben die iets beweeglijker zijn zoals Kimpembe, Sanchez, Paulista maar ook backs als Alex Sandro werken perfect.

Ook al heb je maar 3 echte verdedigers, bij balbezit van de tegenstander sta je eigenlijk altijd met 5 op een lijn. Verdedigend is deze opstelling dan ook erg sterk, heb nog nooit zo vaak de 0 gehouden in spannende wedstrijden in de laatste week maar aanvallend krijg je altijd kansen (en meestal veel ook!). Het is erg makkelijk om balbezit te houden want overal op het veld heb je meerdere afspeelopties en driehoekjes waarin je rond kan passen.

Mocht iemand dit gaan proberen dan ben ik erg benieuwd naar de resultaten (of misschien wijzigingen in de tactiek die voor jou beter werken)!
Dank voor deze post!

Ben enthousiast geraakt door je post. Mede doordat ik zelf al 3-5-2 speelde en nog steeds zoekende was naar je juiste tactics.

Gisteren jouw instellingen doorgevoerd, 4 potjes Rivals gedaan, 4-0 winst, 3-1 winst, 2-0 winst en 1x een verlies van 1-2. Het lijkt dus wel goed te werken.

Die 4-0 winst was wel bizar, die gozer had allemaal 90+ spelers en icons, dus ik ging met lood in de schoenen beginnen, maar ik speelde hem gewoon weg. Of hij is gewoon echt slecht in FIFA...

Spelers zijn wel vrij snel vermoeid, de CVs en de LM en de RM. De LM en RM zijn rond 65e minuut helemaal op. CVs lijken ook snel leeg te zijn. Komt dat door de pressure instelling? Opsich heb ik wel goede bankzitters om ze op te vangen overigens.

• RenoD87

RenoD87

Arnhem

Ik wil met onderstaand squad de hier veel besproken 3-5-2 van sjakieman gaan proberen.
Hierbij wil ik wel Pique inbrengen voor Sule aan de start van een potje.
Denken jullie dat deze squad geschikt is voor de 3-5-2?
Naast dat ik graag opmerkingen en tips ontvang van jullie, heb ik nu ook al 2 vragen:

- De Bundesliga SBC voor Gnabry moet ik nog doen. Echter twijfel ik, ook gezien de chemistry door de LM positie, of ik niet beter de Gnabry IF (RM) versie moet halen als deze straks weer op de markt is. Scheelt wat coins maar ook in rating. 86 om 84.

- Ik twijfel tussen Goretzka UCL of Goretzka OTW. Eerstgenoemde is nu al beter en goedkoper.

https://www.futbin.com//19/squad/2728983

• dutchgio
  • Niet online
RenoD87 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 11:33:
Ik wil met onderstaand squad de hier veel besproken 3-5-2 van sjakieman gaan proberen.
Hierbij wil ik wel Pique inbrengen voor Sule aan de start van een potje.
Denken jullie dat deze squad geschikt is voor de 3-5-2?
Naast dat ik graag opmerkingen en tips ontvang van jullie, heb ik nu ook al 2 vragen:

- De Bundesliga SBC voor Gnabry moet ik nog doen. Echter twijfel ik, ook gezien de chemistry door de LM positie, of ik niet beter de Gnabry IF (RM) versie moet halen als deze straks weer op de markt is. Scheelt wat coins maar ook in rating. 86 om 84.

- Ik twijfel tussen Goretzka UCL of Goretzka OTW. Eerstgenoemde is nu al beter en goedkoper.

https://www.futbin.com//19/squad/2728983
Zorg voor wissels op de flanken, die zitten niet erg ruim in de stamina.

• RenoD87

RenoD87

Arnhem

dutchgio schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 11:38:
[...]

Zorg voor wissels op de flanken, die zitten niet erg ruim in de stamina.
Ja, hiervoor wil ik denk ik Alaba en Kimmich inbrengen Of Coman en Sancho. Een beetje afhankelijk van waar de wedstrijd om vraagt.

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11:06
Hebben jullie nog ideeën (evt qua formatie) om dit team te verbeteren?
Ik merk zelf dat ik het beste spel speel als ik 4-3-3 (2) heb staan, de combi Cavani/Mbappe is dodelijk geweest tot nu toe.

Overigens switch ik tijdens de wedstrijd Nainggolan en Vecino om.

https://www.futbin.com/19/squad-builder/view/2730724

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:56
laatste keer dat ik tegen een 3-5-2 speelde, vlogen bij hem de goals om zijn oren.
Ik vond het redelijk gatenkaas achterin en mijn LM en RM hadden alle ruimte om op te stomen en gevaarlijke voorzetten te geven. Met Lukaku in de spits was het voor hem vrij simpel om ze af te maken (4 goals in 1 wedstrijd). Bij 7-1 stopte de tegenstander ermee.

Zelf ook overwogen voor 3-5-2, maar bij een 4-3-3 tegenstander (wat de meeste hebben) sta je toch vaak 1op1 achterin en verdedigen is niet mijn sterkste kant. |:(

Zelf speel ik nu 4-1-3-2 en dat bevalt goed. Zeker met Kante als stofzuiger.

wijze woorden

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-11 10:32
Niemand deze nog gepost? 8)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dtz0omiWwAAU0eC.jpg

• buurman3
begin spontaan te kwijlen met mijn La Liga team... :o

• WSL036
buurman3 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:53:
[...]

Ik met name door de CAM Neymar. Hierdoor in te passen in bijna alle teams :*)
buurman3 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:53:
[...]

Valt wel mee toch? die 2 zijn identiek bijna aan hun UCL kaart

• dutchgio
  • Niet online
Een +1 of +2 op alle fysiek of passing stats doet niet zoveel.Andere positie zoals Neymar is wel interessant.

• buurman3
bvbal79 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 13:06:
[...]

Valt wel mee toch? die 2 zijn identiek bijna aan hun UCL kaart
Wel als je nog zoals ik met Lucas Vázquez op rechts speelt...
buurman3 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 13:19:
[...]

Wel als je nog zoals ik met Lucas Vázquez op rechts speelt...
Ok dat snap ik wel, maar dan had je ook zijn UCL kaart al kunnen kopen :)

En wat is er mis met Lucas Vazquez. Ik vind het een topper in mijn 2de team, scoort veel, vond Bale niet veel beter op rechts :)

[ Voor 4% gewijzigd door bvbal79 op 07-12-2018 13:32 ]

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Zojuist even 1 potje WL gespeeld, kom 3-0 voor met rust. Binnen no-time staat het 3-3... Hup de verlenging in kom meteen 5-3 voor, pingel tegen 5-4 en toen gelukkig uit kunnen spelen.

Meteen me PS4 uitgezet, wat een bevalling!

• Solotov
WSL036 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:57:
[...]

Ik met name door de CAM Neymar. Hierdoor in te passen in bijna alle teams :*)
Krijgt wss ook de prijs van een gemiddelde Icon.
Schandalig goede kaart.

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Shreddaaa schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 13:36:
[...]

Krijgt wss ook de prijs van een gemiddelde Icon.
Schandalig goede kaart.
heb 1.8 miljoen op de plank,,, nu maar hopen dat dat genoeg is voor CAM Neymar

• Solotov
Valandil schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:35:
laatste keer dat ik tegen een 3-5-2 speelde, vlogen bij hem de goals om zijn oren.
Ik vond het redelijk gatenkaas achterin en mijn LM en RM hadden alle ruimte om op te stomen en gevaarlijke voorzetten te geven. Met Lukaku in de spits was het voor hem vrij simpel om ze af te maken (4 goals in 1 wedstrijd). Bij 7-1 stopte de tegenstander ermee.

Zelf ook overwogen voor 3-5-2, maar bij een 4-3-3 tegenstander (wat de meeste hebben) sta je toch vaak 1op1 achterin en verdedigen is niet mijn sterkste kant. |:(

Zelf speel ik nu 4-1-3-2 en dat bevalt goed. Zeker met Kante als stofzuiger.
Ligt volledig aan tactiek.
Bij mij in 3-5-2 komende de LM en RM (Alex Sandro en IF Meunier) terug bij verdedigen waarop 1 van de cb’s instapt naar de man met de bal. Dus tegen 4-3-3 speel ik effectief met 5 achter de bal.
Vervolgens aanvallend rijt je met 1-2’s de hele verdediging aan stukken.

• buurman3
bvbal79 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 13:31:
[...]

Ok dat snap ik wel, maar dan had je ook zijn UCL kaart al kunnen kopen :)

En wat is er mis met Lucas Vazquez. Ik vind het een topper in mijn 2de team, scoort veel, vond Bale niet veel beter op rechts :)
Op zich goeie speler ja. Maar sparen voor Bale is geen goed idee? Op pace en shooting scheelt dat al 13-14 punten (tussen beide basis gouden kaarten)

• WSL036
Lorenzoaliandro schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 13:38:
[...]

Ik heb ongeveer hetzelfde, maar ik ben er bang voor... 2-2,5 miljoen zal niet raar zijn
buurman3 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 13:43:
[...]

Op zich goeie speler ja. Maar sparen voor Bale is geen goed idee? Op pace en shooting scheelt dat al 13-14 punten (tussen beide basis gouden kaarten)
Bale kwam meer tot zijn recht in de spits vond ik. Maar goed andere vertellen weer goede verhalen over Bale, dus zou niet gelijk zeggen geen goed idee :)

• buurman3
bvbal79 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 14:30:
[...]

Bale kwam meer tot zijn recht in de spits vond ik. Maar goed andere vertellen weer goede verhalen over Bale, dus zou niet gelijk zeggen geen goed idee :)
Thanks :) En mijn Diego Costa (SP) vervangen voor Suarez? Is 100k goedkoper - spaar ik eerst voor hem...

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:44
Iemand die een competitief team voor mezelf kan samenstellen wat uiteindelijk in 352 en 433 kan spelen? Volgende spelers sowieso erin:

Al in bezit: UCL Perisic, LW Stoichkov (mag op 7-8 chem), CL Meunier, IF Fahrmann
Te kopen: Nainggolan.

Wat heb ik eventueel nog (untradeable) om te gebruiken: NIF Chiellini, IF Reus, IF Valencia, Milinkovic-Savic, Fabinho, Flashback Juanfran, CL Telles, CL De Rossi, SBC Skriniar, IF Partey, NIF Ederson, NIF de Vrij.

Spelers die ik niet wil: Mertens, Icardi, Mandzukic, Dzeko.

Meunier IF liefst als RCB in de 352.

Zoals je ziet ben ik niet snel tevreden :P Max wat ik wil uitgeven naast Naing is een miljoen ofzo.

[ Voor 4% gewijzigd door Gurbuh op 07-12-2018 14:49 ]

Lorenzoaliandro schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 13:38:
[...]

Snap dat de vraag hier vaker gesteld is, maar hoe kom jij aan zoveel coins?

• Jack_Mojo
Mijn A team verkocht om te investeren, dat ziet er goed uit. Alleen mijn B team speelt echt als dikke stroop. Valt geen pot mee te winnen.

Nu maar hopen dat ik mijn investeringen maar snel kan verkopen.

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Harribo schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 14:59:
[...]

Heb ten eerste de duurste editie gekocht van fifa. Daarnaast speel ik divisie 4 rivals, standaard rank 2. En gold 1,2 of 3 In WL afhankelijk hoeveel zin ik heb. Daarnaast een paar keer pack luck gehad met o.a de bruyne , de Gea 2x en griezmann vast nog wel paar toppers. , heb daarnaast goed gehandeld in o.a. CL spelers en otws. en nu bijvoorbeeld al me normale neymar verkocht voor 700k. Waardoor ik dus nu op ongeveer 1.8 miljoen kom.

• Vissert
  • Laatst online: 21-11 11:21
Terug van weggeweest :+ Ik heb jullie wel gemist hoor :+

Mijn team voor komend weekend: https://www.futbin.com/19/squad/2396252

Het doel is Gold 1 dit weekend.

Heb ik trouwens nog wat gemist de laatste 250 pagina's?
[...]

Die heeft hij gekregen van @Bean77. Die werkt bij EA.

Harribo, jij zit dit jaar toch op PS4? Hoe bevalt het? Beter als PC?

[ Voor 13% gewijzigd door Vissert op 07-12-2018 15:11 ]

• buurman3
iemand tips voor upgrades?

4-1-2-1-2

Rodrigo - Costa
Coutinho - Isco - Vazquez
Alba - Umtiti - Casemiro - Pique - Carvajal
Navas

allen basic gouden kaartjes. 118k coins.
Vissert schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 15:10:

[...]

Nuh, Bean heeft alweer een megateam en harribo heeft nog steeds ruzie met het spel.
Sjakieman post overigens steeds leuke tactics :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• RFRF
  • Laatst online: 14-09-2021

[...]

Harribo heeft een hele slechte keeper, geen packluck tot gisteren dus nu loopt Kante alleen maar in de weg bij zijn eigen team

• Vissert
Bossie schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 15:26:
[...]

Nuh, Bean heeft alweer een megateam en harribo heeft nog steeds ruzie met het spel.
Bean is gek.

Ja paar leuke potjes gespeeld tegen Sjakieman. Toen hij "mijn" tactiek gebruikte, had ik niks in te brengen. Had verwacht dat hij er wel mee door zou gaan.

@Harribo

Binnenkort even een potje doen? Misschien dat we elkaar kunnen helpen?

Verwijderd

RFRF schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 15:26:
[...]

Harribo heeft een hele slechte keeper, geen packluck tot gisteren dus nu loopt Kante alleen maar in de weg bij zijn eigen team
hahaha kante die in de weg loopt :9~ 8)7

Welkom!

Nou ik heb de ps4 weg gedaan. Beviel me minder als de pc, maar dat is persoonlijk. Zo'n apparaat vraagt steeds om gamen als ie thuis voor mijn neus staat. Dat wilde ik niet.

En als vrekkige boer weigerde ik de extra online kosten te betalen :-)

Maar heb je niet dit soort kwesties, dan zal het vast leuk spelen zijn!

Vissert en alex kroon : kunnen we wel ff doen, kan alleen nog niet zeggen wanneer. Maar lijkt me leuk!

[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 07-12-2018 15:35 ]

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:56
Shreddaaa schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 13:39:
[...]

Ligt volledig aan tactiek.
Bij mij in 3-5-2 komende de LM en RM (Alex Sandro en IF Meunier) terug bij verdedigen waarop 1 van de cb’s instapt naar de man met de bal. Dus tegen 4-3-3 speel ik effectief met 5 achter de bal.
Vervolgens aanvallend rijt je met 1-2’s de hele verdediging aan stukken.
Ok, maar dan heb je wel backs op de LM en RM positie lopen...
Ga het toch eens uittesten

wijze woorden

• ajaxalex
Harribo schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 15:32:
[...]

Welkom!

Nou ik heb de ps4 weg gedaan. Beviel me minder als de pc, maar dat is persoonlijk. Zo'n apparaat vraagt steeds om gamen als ie thuis voor mijn neus staat. Dat wilde ik niet.

Vissert en alex kroon : kunnen we wel ff doen, kan alleen nog niet zeggen wanneer. Maar lijkt me leuk!
Stuur die invite, ik wacht erop :9

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:57
[...]

Heb je daarop ook een antwoordt gegeven toen :) dus even terug zoeken zou ik zeggen

• Vissert
Harribo schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 15:32:
[...]

Welkom!

Als je je PS4 hebt weggedaan dan word het lastig om een potje te spelen :+

• FidoDido
sjakieman schreef op woensdag 5 december 2018 @ 23:02:
Ik ben eruit! Ik heb de ideale opstelling en tactiek gevonden voor Fifa 19!

Een hele tijd geleden schreef ik hier over mijn 4-4-1-1 opstelling met later nog een paar wijzigingen tot ik de ideale tactiek rond had voor die formatie. Die 4411 is hier toen een tijdje best populair geweest. Nadat ik klaar was met tweaken van de 4411 ging ik op zoek naar een andere opstelling. Ik geloof nog steeds dat het het beste is om minstens 2 en liever meer normale opstellingen (naast de eventuele laatste 10 minuten dichthouden en eventuele alles of niets) onder de knoppen te hebben zitten omdat niet elke opstelling altijd werkt. Er zijn veel opstellingen die ik heb geprobeerd met allerlei verschillende tactieken zoals de 4231, 41212(2), 442 en 4231(2). Maar de enige die bleef hangen was de 352, een leuke back-up tactiek voor als het niet liep. Ik twijfelde al eerder om bijvoorbeeld mijn 442 te posten maar was nooit helemaal tevreden.

De laatste tijd heb ik geprobeerd om de 352 mijn vaste startformatie te maken omdat het ook gewoon heel leuk speelt. En ik denk dat ik nu de ideale instellingen gevonden heb. Ik heb de laatste dagen niets meer veranderd en heb het getest bij goede en slechte connectie, tegenstanders die veel druk zetten of blijven rond tikken tot een kans, tegen tegenstanders die alles door het midden spelen tot tegenstanders die alleen voorzetten geven, met mijn redelijk goede 1e team en mijn mindere tweede team (met totaal andere type spelers erin) en het werkt zo goed dat ik zelfs niet meer over durf te schakelen naar 1 van mijn andere opstellingen als het een keer wel slecht loopt. Het is de laatste week ook geen 1x beter gegaan nadat ik overschakelde naar een andere opstelling terwijl dat normaal iets is wat ik heel vaak doe!

Dus zoek je nog een leuke opstelling voor erbij, probeer deze echt uit! Het is wel een systeem dat ideaal is als je van een beetje rondtikken houdt totdat je een goede kans ziet (al kan je ook snel counteren als de tegenstander te aanvallend speelt). Het is ook geen probleem als je denkt dat je er de spelers niet voor hebt. Ik start met beide opstellingen namelijk ook met 4 verdedigers en bij mijn reserve team (dat niet minder presteert dan mijn 1e team) staan een aantal spelers op posities waarvan je denkt dat zou ik toch niet zo doen of gebruiken (Mariano (Galatasaray (79 rating) als RM, Roussillon (78 rating) als CB, Gotze flashback als spits) en Plea IF als LM). Ook in mijn 1e team staan totaal verschillende spelers op de vleugels maar wel met dezelfde instructies: Perisic en Meunier IF). Eigenlijk moet ik nog op zoek naar de juiste spelers voor dit systeem voor mijn 2e team maar vind het leuker om met de tactiek te spelen dan dat... ;)

Dit zijn de instellingen die ik gebruik:
defensive style: pressure on heavy touch
depth: 4

offensive style: balanced
players in box: 3
corners: 3
free kicks: 3

ST: beide op stay forward, de snelste op get in behind en de sterkere/betere passer op mixed
CAM: stay forward, het beste werkt een wat grotere speler met een goed afstandschot en pass zoals Talisca IF in mijn 2e team maar in mijn 1e team staat Ben Yedder IF daar en dat werkt ook
LM/RM: get in behind en come back on defence. Het maakt niet uit of je hier een vleugelaanvaller (wel het liefst met wat fysiek), back of allround middenvelder neer zet. Allemaal hebben ze hun eigen voordelen. Ze moeten alleen wel een goede stamina hebben (85+) of je moet hiervoor een wissel op de bank houden.
CDM: beide op cut passing lanes, stay back while attacking en cover wing (ivm met de 3 verdedigers). Het beste is hier een allround middenvelder die kan aanvallen maar ook goed kan verdedigen zoals Goretzka (met shadow). Een verdedigende middenvelder kan eventueel ook, zou geen Eriksen of de Bruyne hier neerzetten.
CD: Zet de sterkste verdediger in het midden. Tah en Benatia hebben beide 90+ strength, dat werkt erg goed. Aan de zijkanten kan je het best spelers hebben die iets beweeglijker zijn zoals Kimpembe, Sanchez, Paulista maar ook backs als Alex Sandro werken perfect.

Ook al heb je maar 3 echte verdedigers, bij balbezit van de tegenstander sta je eigenlijk altijd met 5 op een lijn. Verdedigend is deze opstelling dan ook erg sterk, heb nog nooit zo vaak de 0 gehouden in spannende wedstrijden in de laatste week maar aanvallend krijg je altijd kansen (en meestal veel ook!). Het is erg makkelijk om balbezit te houden want overal op het veld heb je meerdere afspeelopties en driehoekjes waarin je rond kan passen.

Mocht iemand dit gaan proberen dan ben ik erg benieuwd naar de resultaten (of misschien wijzigingen in de tactiek die voor jou beter werken)!
Taktiek werkt lekker!! ik verander er niets aan. Heb zelf alleen offline getest maar merk gewoon in van alles dat die lekker in balans is :)
Verdedigend heb je die 5 man en aanvallend kan je ook genoeg uitrichten.

Zit zelf alleen met mijn spelers uit te zoeken welke ik nu op welke positie zet :P SIF Mahrez die houd het makkelijk vol op RM SIF Anderson niet heb daar maar Alonso (Europa League) gezet en Anderson op de CAM gaat stukken better :)

Valt me ook op dat beide CDMs met deze settings er heerlijk irritant tussen zitten.

Al met al goede taktiek! thumbs up

• MustacheNick
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 24-11 12:21
Korkss schreef op donderdag 6 december 2018 @ 21:55:
Zo even een avondje sbc’s gedaan. Mn hele club zat vol met loze spelers, dus was heerlijk puzzelen. Heb ca 20k nog uitgegeven en 9 sbc’s voltooid.
Icardi, Miranda, nog een zooi gouden en rare gouden en als topper nog umtiti. Zeer tevreden :-D
Gisteren hetzelfde gedaan. Op futbin gekeken welke SBC's het waard zijn naar mijn mening. Voornamelijk de SBC's zoals AC milan en Napoli, 18 Packs opgespaard door de SBC's. Wilde wachten met openen voor de TOTGS van vandaag maar kon mezelf niet bedwingen. Alles geopend en Ramos, Sterling en Ederson eruit!

Niet geheel ontevreden! Ik kan iedereen met veel spelers in zijn club aanraden om de SBC's te doen voor de competities. Eerst maar eens kijken welke het waard zijn.

hieronder even een lijstje welke SBC's ik voltooid heb en het naar mijn mening waard zijn mits je al spelers in je club hebt hiervan:

- OL 20k Pack
- Frankfurt 20k Pack
- Hoffenheim 20k Pack
- Bremen 20k Pack
- Benfica 25k Pack
- Lazio 25k Pack
- Leverkussen 25K Pack
- Galatasaray 25k Pack
- Porto 30k Pack
- AC Milan 30k Pack
- Dortmund 30k Pack
- Sporting 30k Pack
- Inter 30k Pack
- Juve 35K Pack
- Napoli 45k Pack
- Roma 45k Pack
- PSG 45k Pack
- Besiktas 45k Pack

• Vissert
MustacheNick schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 15:42:
[...]

Gisteren hetzelfde gedaan. Op futbin gekeken welke SBC's het waard zijn naar mijn mening. Voornamelijk de SBC's zoals AC milan en Napoli, 18 Packs opgespaard door de SBC's. Wilde wachten met openen voor de TOTGS van vandaag maar kon mezelf niet bedwingen. Alles geopend en Ramos, Sterling en Ederson eruit!

Niet geheel ontevreden! Ik kan iedereen met veel spelers in zijn club aanraden om de SBC's te doen voor de competities. Eerst maar eens kijken welke het waard zijn.

hieronder even een lijstje welke SBC's ik voltooid heb en het naar mijn mening waard zijn mits je al spelers in je club hebt hiervan:

- OL 20k Pack
- Frankfurt 20k Pack
- Hoffenheim 20k Pack
- Bremen 20k Pack
- Benfica 25k Pack
- Lazio 25k Pack
- Leverkussen 25K Pack
- Galatasaray 25k Pack
- Porto 30k Pack
- AC Milan 30k Pack
- Dortmund 30k Pack
- Sporting 30k Pack
- Inter 30k Pack
- Juve 35K Pack
- Napoli 45k Pack
- Roma 45k Pack
- PSG 45k Pack
- Besiktas 45k Pack
Als toevoeging kun je hier door futbin je club laten analyseren.

https://www.futbin.com/stc/analyze

Waarbij je te zien krijgt wel SBCs je tegen (grofweg) welke prijs kunt doen.

• FidoDido
Vissert schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 15:47:
[...]

Als toevoeging kun je hier door futbin je club laten analyseren.

https://www.futbin.com/stc/analyze

Waarbij je te zien krijgt wel SBCs je tegen (grofweg) welke prijs kunt doen.
Of deze gebruiken :)
https://docs.google.com/s...ZsETdiMnQoCrIc/edit#gid=0

• RenoD87

RenoD87

Arnhem

Zal er om 16:00 een aankondiging zijn van de TOTGS, net als bij de TOTW?

Bossie schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 15:26:
[...]

Nee man, ik heb een zwaar budget team :(
Jullie hebben echt een verkeerd beeld van mij :P

https://www.futbin.com/19/squad/2635460

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:32
Bean77 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 15:51:
[...]

Nee man, ik heb een zwaar budget team :(
Jullie hebben echt een verkeerd beeld van mij :P

https://www.futbin.com/19/squad/2635460
Ja en 19 mio op de bank hahaha
Joster schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 15:52:
[...]

Ja en 19 mio op de bank hahaha
:+

Wel gelukkig IF Neymar voor de prijsdrop verkocht. Maar goed die zal ook wel weer gaan aantrekken na de hype van de cl kaarten.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Miggell
Vraagje, is Marcelo aan te raden als LM in de 352?
Zit te denken aan een hybrid met Marcelo op LM en Valencia IF op RM

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Vraagje ik zoek een 2e spits naast Lukaku.
Heb nu Firminho, maar daar ben ik absoluut niet tevreden over.
Agüero of Aubameyang dacht ik zelf.
Ik creëer mn kansen voornamelijk vanaf de vleugel, Firminho mist heel veel volleys, skills ed kan ik niet
buurman3 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 14:39:
[...]

Thanks :) En mijn Diego Costa (SP) vervangen voor Suarez? Is 100k goedkoper - spaar ik eerst voor hem...
Suarez of Griezmann, beide toppers vind ik persoonlijk. Griezmann, gaat echter TOTGS krijgen denk ik, dus die is even uit packs en zal in prijs stijgen.
FidoDido schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 15:37:
[...]

Heb je daarop ook een antwoordt gegeven toen :) dus even terug zoeken zou ik zeggen
Ik word dement, val in herhaling... Dank :-)
Miggell schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 15:55:
Vraagje, is Marcelo aan te raden als LM in de 352?
Zit te denken aan een hybrid met Marcelo op LM en Valencia IF op RM
Zou kunnen, maar je wilt het liefst een speler met high/high

• buurman3
bvbal79 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 16:06:
[...]

Suarez of Griezmann, beide toppers vind ik persoonlijk. Griezmann, gaat echter TOTGS krijgen denk ik, dus die is even uit packs en zal in prijs stijgen.
En is Ben Yedder IF aan te raden?
buurman3 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 16:10:
[...]

En is Ben Yedder IF aan te raden?
Ook :) ik heb ze alle 3 en dat scheelt een hoop :)

• FidoDido
Harribo schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 16:07:
[...]

Ik word dement, val in herhaling... Dank :-)
En kijk op youtube wat video's help ook veel. Ik volg 2 kanalen betreffende trading. Na een aantal gezien te hebben krijg je zelf ook wat meer gevoel over de markt.

Nick - RunTheFUTMarket
Focuss - Kanaal Omtrent FIFA

Is mijn eerste fut met fifa en wist 3 maanden terug niets van trading inmiddels zit ik op 3,4 miljoen transfer profit :) En dan trade ik nog redelijk risico vrij :9

• buurman3
bvbal79 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 16:27:
[...]

Ook :) ik heb ze alle 3 en dat scheelt een hoop :)
gehehe. Ik ga voor Suarez.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-11 21:14
Iemand die weet hoe de servers nu zijn? Kon vandaag eerder naar huis dus wel zin in potje WL maar wil hem niet weggooien als er lag is

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Pompi schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 16:32:
Iemand die weet hoe de servers nu zijn? Kon vandaag eerder naar huis dus wel zin in potje WL maar wil hem niet weggooien als er lag is
Bij mij ging het prima :)

Yedder if, griezmann en Suarez alledrie erg goed. Suarez echt een killer maar vind die andere twee lekkerder op de rest van het veld :)

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-11 21:14
ErnstMid schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 16:35:
[...]

Bij mij ging het prima :)

Yedder if, griezmann en Suarez alledrie erg goed. Suarez echt een killer maar vind die andere twee lekkerder op de rest van het veld :)
Sorry was vergeten te zeggen welke console, maar toevallig PS4?

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Pompi schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 16:35:
[...]

Sorry was vergeten te zeggen welke console, maar toevallig PS4?
Xbox :)

• Gurbuh
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/A5GALIb.jpg

Zou dit werken voor de "Sjakieman 352"? :P
Gurbuh schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 16:44:
[Afbeelding]

Zou dit werken voor de "Sjakieman 352"? :P
Kun je niet beter 5221 spelen dan?

• Gurbuh
Fraaank schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 16:53:
[...]

Kun je niet beter 5221 spelen dan?
Want dat is precies hetzelfde? En een formatie met een RF/LF hetzelfde als met een CAM en 2 ST?
Gurbuh schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 16:55:
[...]

Want dat is precies hetzelfde? En een formatie met een RF/LF hetzelfde als met een CAM en 2 ST?
Dalbert en Munier zijn LB/RB en in jouw plaatje staan de LM/RM. Zonde van de chemistry, of het moet niet anders kunnen...

Volgens mij is het zo beter:

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/xp1tlz.png

• Gurbuh
Fraaank schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 17:00:
[...]

Dalbert en Munier zijn LB/RB en in jouw plaatje staan de LM/RM. Zonde van de chemistry, of het moet niet anders kunnen...

[Afbeelding]
Yes ok, dit is mijn basis formatie die ik ingame meteen ga omzetten. Ik dacht niet dat ik dat in dit topic erbij hoefde te vermelden.
Gurbuh schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 17:03:
[...]

Yes ok, dit is mijn basis formatie die ik ingame meteen ga omzetten. Ik dacht niet dat ik dat in dit topic erbij hoefde te vermelden.
Aaah ok, helder. Had het niet door. Bijna tijd voor weekend, je weet hoe dat gaat... O-)

• Gurbuh
Fraaank schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 17:08:
[...]

Aaah ok, helder. Had het niet door. Bijna tijd voor weekend, je weet hoe dat gaat... O-)
Ben ook blij dat het weekend is ja :P ik begin trouwens dan in 541 maar is zowat hetzelfde.

• Jack_Mojo
Ben ook met de 352 van Sjakie aan de slag gegaan. Tot nu toe echt een verademing, heb het idee dat ik met 12 man op het veld sta waar ik voorheen het gevoel had dat ik met 10 man op het veld stond.

Of het is een placebo effect of Sjakie snapt er wel wat van. Tot dusver ga ik voor het tweede. Valencia IF op RM speelt ook goddelijk. Als dat een RA kaartje zou zijn zal hij minstens 5x zo duur zijn geweest.
Jack_Mojo schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 17:28:
Ben ook met de 352 van Sjakie aan de slag gegaan. Tot nu toe echt een verademing, heb het idee dat ik met 12 man op het veld sta waar ik voorheen het gevoel had dat ik met 10 man op het veld stond.

Of het is een placebo effect of Sjakie snapt er wel wat van. Tot dusver ga ik voor het tweede. Valencia IF op RM speelt ook goddelijk. Als dat een RA kaartje zou zijn zal hij minstens 5x zo duur zijn geweest.
Ik pak hem ook maar ff op, vorig jaar heel wat 352 gespeeld en dat ging prima.
WL games tot nu toe kunnen samengevat worden met dat potjes worden beslists door kickoff en rebound goals (boring).

Fraaank schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 17:00:
[...]

[Afbeelding]
Is die belotti if een beetje een fijne spits?

Misschien dat ik deze regenachtige weekend ook eens met de wl begin. Vrees dat ik weggetikt word

Zit te denken om wat inkopen te doen voor futmas. Ik neem aan 83 84 s is handig?

[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 07-12-2018 17:32 ]

• Gurbuh
Harribo schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 17:31:
[...]

Zit te denken om wat inkopen te doen voor futmas. Ik neem aan 83 84 s is handig?
Niet als lone striker iig. Daarom nu zo proberen. Ik heb m als WL player pick dus wil graag dat ie werkt...
Harribo schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 17:31:
[...]

Misschien dat ik deze regenachtige weekend ook eens met de wl begin. Vrees dat ik weggetikt word

Geen idee, vorig jaar was het een beest!

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-11 13:47
Dit is wel bizar, ik heb 8 wedstrijden gespeeld, 8 verloren. Op verschillende momenten, verschillende oorzaken.

Ik ben geen ster FIFA speler maar in divisie 5 redelijk stabiel. Nu zak ik echt volledig door het ijs.

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22-11 15:59
3 potjes gespeeld, 2 om 1. Eerste wedstrijden meteen verloren tegen een behoorlijk slecht team en ook een behoorlijk slechte tegenstander. Dat was typisch zo’n wedstrijd waarin alles verkeerd viel en uiteindelijk penalty’s de doorslag gaven
IF Carvajal....hij heeft me toch blij verrast. Gisteren dacht ik dat het nog toevallig allemaal goed viel, zit hij overal goed tussen en haalt hij de angel uit de linker vleugel van de tegenstander (heb wel een shadow kaartje op hem).

Jammer dat 80% van zijn kaarten nu in het bezit is van handelaars.
Nog 5 minuten en dan hopelijk een mini market crash, het zal me benieuwen. klaar om 84 spelers in te slaan, nu ook de FB Alves voorbij is.

[ Voor 18% gewijzigd door bvbal79 op 07-12-2018 18:56 ]

Jezus...ik zag de teller op 58000 staan qua rare player packs.....allemaal weg na 4 minuten.

Geen SBC helaas

[ Voor 9% gewijzigd door bvbal79 op 07-12-2018 19:05 ]

• Jack_Mojo
Dus gewoon ordinair pakketjes openen.
Pagina: 1 ... 82 ... 200 Laatste