Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
ErnstMid schreef op woensdag 5 december 2018 @ 09:30:
[...]

Blijf weg aub. Heb al moeite genoeg in divisie vijf.
Ach, als iedereen maar die degradaties blijft doen, heb je mijn niveau dus blijkbaar ook in niveau 5.

Waar ik nog steeds slecht tegen kan is het volgende:
Ik speel al 400 jaar FIFA, maar ik speel FIFA alsof het een normale voetbalwedstrijd is. Word dan altijd deels gefrustreerd van die gasten die alles van buiten de 16 alles inschieten, maar nog irritanter zijn de mensen die altijd de bal aannemen, een kleine dribbel naar achter maken, nog een dribbel naar achter maken, een dribbel naar de zijkant, nog een dribbel naar achter en dan de bal passen. Daarna begint het verhaal weer opnieuw.

Wat is daar nou leuk aan om zo te spelen?

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-11 10:32
Fraaank schreef op woensdag 5 december 2018 @ 09:32:
[...]

Ach, als iedereen maar die degradaties blijft doen, heb je mijn niveau dus blijkbaar ook in niveau 5.

Waar ik nog steeds slecht tegen kan is het volgende:
Ik speel al 400 jaar FIFA, maar ik speel FIFA alsof het een normale voetbalwedstrijd is. Word dan altijd deels gefrustreerd van die gasten die alles van buiten de 16 alles inschieten, maar nog irritanter zijn de mensen die altijd de bal aannemen, een kleine dribbel naar achter maken, nog een dribbel naar achter maken, een dribbel naar de zijkant, nog een dribbel naar achter en dan de bal passen. Daarna begint het verhaal weer opnieuw.

Wat is daar nou leuk aan om zo te spelen?
Ik vind FIFA dit jaar daardoor soms meer een rugby spel dan een voetbalspel :P

Zo speelde ik gisteren tegen mijn broertje (elite 2/3, divisie 2 speler) en ik vind het geen reet aan om tegen hem te spelen. Ga er vaak ook met 4-0 vanaf, maar die manier van spelen is niet mijn ding.

Ik vind het dus stiekem helemaal niet zo erg om in divisie 4 te blijven

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-11 13:47
Ik begon in 5 en heb daar altijd gezeten, nu beweeg ik héél langzaam naar 4. Maar in principe zit ik prima in 5, erg stabiel ben ik daar niet.

Is het inderdaad zo dat rewards in elke divisie gelijk zijn?

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:39
Ghengis schreef op woensdag 5 december 2018 @ 09:39:
Ik begon in 5 en heb daar altijd gezeten, nu beweeg ik héél langzaam naar 4. Maar in principe zit ik prima in 5, erg stabiel ben ik daar niet.

Is het inderdaad zo dat rewards in elke divisie gelijk zijn?
Ik zat in divisie 5 en als ik daar voor de coins ging kreeg ik 58000 munten en zit nu in divisie 4 als ik nu voor de coins ga krijg ik 65000 coins dus daar zit wel verschil in. Weet niet hoe het zit als je voor de packs gaat.

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 23-11 10:40
tukkerterror90 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 09:45:
[...]

Ik zat in divisie 5 en als ik daar voor de coins ging kreeg ik 58000 munten en zit nu in divisie 4 als ik nu voor de coins ga krijg ik 65000 coins dus daar zit wel verschil in. Weet niet hoe het zit als je voor de packs gaat.
Hier heb je een overzicht: https://www.fifauteam.com/fut-rivals-rewards-fifa-19/

Al vind ik de verschillen niet heel groot ... behalve de ultimate packs in DIV 1 dan :)
Nou ben niet de enige dus die klaagt over div 5 :)
Ik zit pas een weekje in div 5 nu stabiel en ben echt niet goed in dit spelletje (gisteren ging mijn skill level weer naar 1200), maar je ziet duidelijk wie het spelletje spelen voor de fun en hun die echt alleen maar voor de rewards gaan en de meta's gebruiken in dit spel. Mooie is dat in het weekend de Rivals een stuk leuker zijn om te spelen hierdoor, die gasten zijn dan te druk blijkbaar met de WL.

[ Voor 5% gewijzigd door bvbal79 op 05-12-2018 09:55 ]

Casual_T schreef op woensdag 5 december 2018 @ 09:48:
[...]

Hier heb je een overzicht: https://www.fifauteam.com/fut-rivals-rewards-fifa-19/

Al vind ik de verschillen niet heel groot ... behalve de ultimate packs in DIV 1 dan :)
https://www.futbin.com/division-rivals/division

Deze is ook goed, kun je live zien wat de status van punten is bij verschillende ranks. Ik ben deze week veilig en ga vanavond maar iets anders doen :)

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Hebben hier mensen nog kleine investeringen gedaan met het oog POTM?

• Iehmoow
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 28-08-2024
Casual_T schreef op woensdag 5 december 2018 @ 09:48:
[...]

Beste effort/reward is div 2 rank 3. Buiten de 30 potten WL 4(+-) potjes rivals spelen en je bent er en je krijgt 4 50k packs en 2 35k packs (untradeable).

Mijn probleem is dat ik een div 3 speler ben en de rewards daar voor mijn gevoel het kutste zijn qua effort/reward. div 2 haal ik net niet en div 4/5 is een walk in the park.

Mede daardoor naar een first owner team over gestapt. Courtois, Varane, Ramos, Pogba, Kanté zijn allemaal verkocht en speel nu met:

Neuer
FB Juanfran - Gimenez (pls EA, upgrade deze met een mooie pack) - EL Tah - EL Marcos Alonso
Fabinho - Goretzka
Red SIF Mahrez - POTM Hazard
FB Sturridge - POTM Aubamayang

Switch tussen 4222 en 4231, afhankelijk van de tegenstander. 4222 is nog nieuw voor me en kost me wat meer moeite, maar doordat ik Auba en Sturridge gebruik is 4231 ook lastig aangezien beide niet echt te porren zijn voor die CAM rol.

• WSL036
huis-r schreef op woensdag 5 december 2018 @ 10:06:
Hebben hier mensen nog kleine investeringen gedaan met het oog POTM?
Een redelijk safe investering is Man City spelers. Het gaat een beetje tussen Sane en Sterling, waarbij de kans volgens velen het grootst is dat die het wordt. Hou rekening met een City SBC, tegenstanders tegen wie hij gescoord heeft (Southampton, United en West Ham) en nationaliteit
bvbal79 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 09:54:
Ik zit pas een weekje in div 5 nu stabiel en ben echt niet goed in dit spelletje (gisteren ging mijn skill level weer naar 1200), maar je ziet duidelijk wie het spelletje spelen voor de fun en hun die echt alleen maar voor de rewards gaan en de meta's gebruiken in dit spel. Mooie is dat in het weekend de Rivals een stuk leuker zijn om te spelen hierdoor, die gasten zijn dan te druk blijkbaar met de WL.
Als ik voor de rewards ga dan speel ik simpelweg 4/5 potjes voor rank 3 in D5.
Qua tijd/rewards is dat echt bizar voor 60/90 minuten spelen :).

Hetzelfde voor rank 2 als je weekend league speelt.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 25-11 13:58
FidoDido schreef op woensdag 5 december 2018 @ 07:28:
[...]

Denk UCL rare juist volgende week juiste moment is :) laatste ronde en er komen SBC dan zakken die altijd hard. Verkoop UCL rare juist na deze rondes altijd voor 2x zoveel :)
En dan krijgen we daarna team of the groupe stage?

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 18:10
Graag jullie tips en tricks.
Ik zit momenteel in Div 6 met 1000/1100 punten, helaas kom ik er ook niet uit ( dan win ik 2 wedstrijden en dan verlies ik er weer 3 )
Nu draai ik op het volgende team:

https://www.easports.com/...ffId=kiHNgBr553g:FFA19XBO

Ook krijg ik nog 15k + 2 packs + PP pack ( 8 wins ) van de WL en Rank 2 Div 6 rewards.
ik ben eigenlijk 41212(2) gaan spelen omdat ik wat anders wilde ( voorheen speelde ik 433(4) )
Heb het gevoel dat ik toen meer won dan nu....
Kunnen jullie misschien leuke teams delen of tips geven waardoor me team misschien beter gaat presteren of gewoon een hele andere team met andere opstelling?
Alvast erg bedankt voor jullie informatie en tips/tricks

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:12
bvbal79 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 09:54:
Dit ervaar ik inderdaad ook, in het weekend speelt het veel leuker :)

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Jack_Mojo schreef op woensdag 5 december 2018 @ 10:23:
[...]

En dan krijgen we daarna team of the groupe stage?
Geen idee wanneer die komt zal vast volgende week zijn gok ik.

• Jack_Mojo
FidoDido schreef op woensdag 5 december 2018 @ 10:38:
[...]

Geen idee wanneer die komt zal vast volgende week zijn gok ik.
Maar dan zullen we ook wel sbc’s krijgen en zullen de UCL rares ook duurder worden.

• WSL036
pascal073 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 10:23:
Ik zit momenteel in Div 6 met 1000/1100 punten, helaas kom ik er ook niet uit ( dan win ik 2 wedstrijden en dan verlies ik er weer 3 )

Ook krijg ik nog 15k + 2 packs van de WL en Rank 2 Div 6 rewards.
ik ben eigenlijk 41212(2) gaan spelen omdat ik wat anders wilde ( voorheen speelde ik 433(4) )
Kunnen jullie misschien leuke teams delen of tips geven waardoor me team misschien beter gaat presteren of gewoon een hele andere team met andere opstelling?
Denk dat je het beste kunt kijken waardoor je de wedstrijden verliest. Als je merkt dat je veel tegengoals krijgt, kun je het beste investeren in jouw verdediging. Als je te weinig scoort, kun je eens naar je aanval kijken. Upgrades zijn altijd mogelijk, maar je kunt het beste eerst naar je spel kijken.

• WSL036
Jack_Mojo schreef op woensdag 5 december 2018 @ 10:41:
[...]

Maar dan zullen we ook wel sbc’s krijgen en zullen de UCL rares ook duurder worden.
Het moment daartussen is het moment dat je ze moet kopen ;)

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-11 15:03
pascal073 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 10:23:

Ook krijg ik nog 15k + 2 packs + PP pack ( 8 wins ) van de WL en Rank 2 Div 6 rewards.
Ik speelde zelf eerst ook 433(4), toen een tijdje gespeeld met 4231(2) omdat ik in eerstgenoemde teveel goals tegen kreeg.
Echter werkte dat ook niet goed genoeg voor me.

Speel nu 433(3) met dus 2 cdm en dit werkt tot nu toe best prima eigenlijk.

• pascal073
WSL036 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 10:42:
[...]

Denk dat je het beste kunt kijken waardoor je de wedstrijden verliest. Als je merkt dat je veel tegengoals krijgt, kun je het beste investeren in jouw verdediging. Als je te weinig scoort, kun je eens naar je aanval kijken. Upgrades zijn altijd mogelijk, maar je kunt het beste eerst naar je spel kijken.
Ik heb het vermoede dat ik ( nog denk ) met wingers speel en me CM's te veel op hun donder geef om naar buiten te trekken en voor te geven.
Verdedigen ja dat is moeilijk meestal hou ik de ballen wel weg bij me keeper maar soms glippen ze er ook gewoon door..

• pascal073
Miggell schreef op woensdag 5 december 2018 @ 10:42:
[...]

Ik speelde zelf eerst ook 433(4), toen een tijdje gespeeld met 4231(2) omdat ik in eerstgenoemde teveel goals tegen kreeg.
Echter werkte dat ook niet goed genoeg voor me.

Speel nu 433(3) met dus 2 cdm en dit werkt tot nu toe best prima eigenlijk.
Ik ga denk ik weer lekker gewoon met wingers spelen, zit momenteel op totaal 630k en krijg morgen me rewards.
Toevallig jij of iemand anders tips voor een leuke team met een sterke spits?

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:39
pascal073 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 10:56:
[...]

Ik ga denk ik weer lekker gewoon met wingers spelen, zit momenteel op totaal 630k en krijg morgen me rewards.
Toevallig jij of iemand anders tips voor een leuke team met een sterke spits?
Ik heb me tot een 3 weken geleden volledig laten meeslepen met alle youtubers en streamers. In deze fifa moet en zul je met buitenspelers spelen, zwaar overpowered etc etc.
Nou had ik dus heerlijk zo’n mbappe op de flank met een Felipe Anderson of een Sané. Heb nog nooit zoveel tonnen niks zien doen in een wedstrijd.
Het is gewoon niet mijn type spel om via de flanken aan te vallen en dan naar binnen te komen, finesse shot om vervolgens te gaan dabben. Voorzetten komen bij mij sowieso nooit aan dus dat deed ik ook never.
Nu speel ik lekker 4-1-2-1-2 smal en wat een verademing, aanvallen gaat nog soepeler, speel dat balletje heerlijk rond.
Wat ik hiermee wil aangeven, doe lekker wat je eigen gevoel aangeeft, iedereen speelt anders. Als CR7 voor de een fantastisch is, is hij voor de ander misschien wel niks. Zelfde voor de formatie en de tactieken!

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• FidoDido
  • Nu online
Jack_Mojo schreef op woensdag 5 december 2018 @ 10:41:
[...]

Mogelijk wel ja, soms gok je goed en soms gok je mis :) Maar niemand weet het precies ;)

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-11 16:54
Jammer eigenlijk dat je via de app geen push berichtje kan krijgen als er een nieuwe SBC is, of wanneer je spelers verkocht hebt ofzo.

Vooral met een nieuwe SBC is dat wel handig ivm bijvoorbeeld de swap players of flash SBCs enzo.

PSN: Maichel

• FidoDido
  • Nu online
pascal073 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 10:54:
[...]

Ik heb het vermoede dat ik ( nog denk ) met wingers speel en me CM's te veel op hun donder geef om naar buiten te trekken en voor te geven.
Verdedigen ja dat is moeilijk meestal hou ik de ballen wel weg bij me keeper maar soms glippen ze er ook gewoon door..
Persoonlijk is de 4231 narrow perfect voor mij, je hebt verdedigend de zekerheid en je speelt in feite ook met wingers en toch is het compact.
Maar wat wordt aangegeven niet elke formatie werkt voor iedereen. Normaal werkte 433 voor mij of 41212 wide maar met beide krijg ik verdedigend een pak slaag.
Ik maak in een wedstrijd nog wel is een frank de boertje of een veltmannetje zeg maar :P

• Miggell
Hoe zijn de ervaringen trouwens met Courtois nif en Marcelo nif?
Ik zit er namelijk zelf aan te denken deze 2 aan te schaffen als vervanging voor Adan nif en Hernandez nif.
ErnstMid schreef op woensdag 5 december 2018 @ 09:30:
[...]

Blijf weg aub. Heb al moeite genoeg in divisie vijf.
Joh dat zijn mensen die zich ook met icons bezig houden. Die hebben vaak teams waar jij en ik van kunnen dromen

Ik ben nog steeds op zoek naar een goede keeper.
Ik verlies gewoon wedstrijden dankzij Handanovic.
Kan nu Szczesny if 86 kopen voor 75k maar of dat nu een verbetering is?

Indien er geen goede keepers zijn voor een league moet ik maar net zo als vorig jaar gaan voor een de gea? Dan Spaanse manager

Andere zwakke plek is bij mij de rb positie, florenzi is actief maar verdedigend slecht

Btw... 4-3-3 met insigne op lv bevalt me het beste nu. Kan je heerlijk rondjes mee dribbelen, lekker irritant voor een houterige verdediging

[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 05-12-2018 11:22 ]

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:48
Miggell schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:18:
Hoe zijn de ervaringen trouwens met Courtois nif en Marcelo nif?
Ik zit er namelijk zelf aan te denken deze 2 aan te schaffen als vervanging voor Adan nif en Hernandez nif.
Courtois is een best goede keeper. Het enige minpunt in afgelopen WL was dat Courtois bij corners de bal niet goed wegtikt. Alisson stompt de bal tenminste een metertje of 20 weg. Courtois komt met een slap handje waardoor de bal niet uit de 16 verdwijnt. Ik kreeg zo een aantal tegendoelpunten hierdoor.

• Miggell
chengbondkwok schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:22:
[...]

Courtois is een best goede keeper. Het enige minpunt in afgelopen WL was dat Courtois bij corners de bal niet goed wegtikt. Alisson stompt de bal tenminste een metertje of 20 weg. Courtois komt met een slap handje waardoor de bal niet uit de 16 verdwijnt. Ik kreeg zo een aantal tegendoelpunten hierdoor.
Ok, punt is dat ik Alisson niet lekker verwerkt krijg in m'n huidige team ;)
Wel dank voor je info.
chengbondkwok schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:22:
[...]

Raar, hier stompt hij ze wel gewoon de 16 uit. Enige is dat hij ze soms stompt waarbij je dan denkt waarom vang je hem niet

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:48
bvbal79 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:24:
[...]

Raar, hier stompt hij ze wel gewoon de 16 uit. Enige is dat hij ze soms stompt waarbij je dan denkt waarom vang je hem niet
Misschien heb ik een bugged Courtois :+

Nee, maar als lijnkeeper is Courtois fantastisch, maar hoge ballen ben ik wel huiverig over ondanks z'n 1.99m....

• pascal073
FidoDido schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:17:
[...]

Persoonlijk is de 4231 narrow perfect voor mij, je hebt verdedigend de zekerheid en je speelt in feite ook met wingers en toch is het compact.
Maar wat wordt aangegeven niet elke formatie werkt voor iedereen. Normaal werkte 433 voor mij of 41212 wide maar met beide krijg ik verdedigend een pak slaag.
Ik maak in een wedstrijd nog wel is een frank de boertje of een veltmannetje zeg maar :P
Juist inderdaad dat heb ik dus precies hetzelfde :)

Nu nog een leuke team maken haha

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-11 17:54
FidoDido schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:17:
[...]

Hehe ja bij mij werkt de 4231 narrow dus helemaal niet omdat het niet mijn style is.

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Harribo schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:19:
[...]

Joh dat zijn mensen die zich ook met icons bezig houden. Die hebben vaak teams waar jij en ik van kunnen dromen

Indien er geen goede keepers zijn voor een league moet ik maar net zo als vorig jaar gaan voor een de gea? Dan Spaanse manager

Andere zwakke plek is bij mij de rb positie, florenzi is actief maar verdedigend slecht

Btw... 4-3-3 met insigne op lv bevalt me het beste nu. Kan je heerlijk rondjes mee dribbelen, lekker irritant voor een houterige verdediging
Weet niet hoeveel budget je hebt maar LaLa 2IF bevalt mij echt uitstekend op RB en Courtois de beste keeper waarmee ik tot nu toe gespeeld heb :) Die zijn te combineren met een franse CB ertussen, heb daar zelf Umtiti. Maar Lala is dan misschien wat lastiger met de spelers die ervoor staan.
ErnstMid schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:41:
[...]

Weet niet hoeveel budget je hebt maar LaLa 2IF bevalt mij echt uitstekend op RB en Courtois de beste keeper waarmee ik tot nu toe gespeeld heb :) Die zijn te combineren met een franse CB ertussen, heb daar zelf Umtiti. Maar Lala is dan misschien wat lastiger met de spelers die ervoor staan.
Mbappe :)

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11 19:02
mrjobby schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:00:
Nieuwe maand, nieuwe swap deals!

Ik ga wil me deze maand voor het eerst echt mee bezig houden. Zitten twee interessante spelers voor mij tussen (Kurzawa en Lasagna)

Deze kosten samen 13 swap spelers dus ik heb maar 1 swap speler marge.

Is er ergens een lijst die geupdate wordt wannneer een swap speler via een bepaalde manier te verdienen is? Of moet ik gewoon elke dag even checken of er iets nieuws is?
Voor diegene die het nog niet wist, futhead houd het bij
https://www.futhead.com/fut-swap-deals/
Razz89 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 22:39:
Welke custom tactics en instruction gebruiken jullie bij een 4321/4231?
even zoeken in dit topic op 4231 etc dan vind je genoeg settings. Ook recent die van mij erin gezet.
bvbal79 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 22:43:
Pff Divisie 5 is wel erg groot verschil. Ik kom tegen tegenstanders nu die continue finesse timed shots buiten de 16 erin pegelen. Wat is daar de beste tactiek tegen?

De ene pot verlies je met 8-0 en dan win je weer een keer met 2-0...
Wordt steeds erger. In divisie 3 moet ik ze geen milimeter geven zelfs. Daarom ook met 2 cdm's om de schoten van afstand zoveel mogelijk voor te zijn.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

mrjobby schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:52:
[...]

Voor diegene die het nog niet wist, futhead houd het bij
https://www.futhead.com/fut-swap-deals/
wat houd het bij dan? Dat er een nieuwe is maar hoe wat waar etc staat er niet bij :)

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-11 14:38
bvbal79 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:56:
[...]

wat houd het bij dan? Dat er een nieuwe is maar hoe wat waar etc staat er niet bij :)
https://www.fifauteam.com/fifa-19-swap-deals-guide/

Hier kijk ik altijd voor info over de swap objectives!

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11 19:02
bvbal79 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:56:
[...]

Als je op een van de te verkrijgen swap spelers klikt staat in de comments hoe en wat ;-)
Deze is wat overzichtelijker. Thanks

[ Voor 31% gewijzigd door mrjobby op 05-12-2018 12:43 ]

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:12
Harribo schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:19:
[...]

Hier staat Szczesny 87 onder de lat, beste keeper waar ik mee gespeeld heb. Ik had ook slechte ervaringen met Handanovic vandaar de switch.

• DeeleNL
WSL036 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 10:19:
[...]

Een redelijk safe investering is Man City spelers. Het gaat een beetje tussen Sane en Sterling, waarbij de kans volgens velen het grootst is dat die het wordt. Hou rekening met een City SBC, tegenstanders tegen wie hij gescoord heeft (Southampton, United en West Ham) en nationaliteit
Zou het nog 'safe' zijn om bijv. Sterling op te pikken voor +-30k? Ook Gundogan 84, 6.5k
of Silva 5.5k zullen dan misschien nog wat gaan stijgen?

• Iehmoow
mrjobby schreef op woensdag 5 december 2018 @ 12:42:
[...]

Als je op een van de te verkrijgen swap spelers klikt staat in de comments hoe en wat ;-)

[...]

Deze is wat overzichtelijker. Thanks
https://www.reddit.com/r/...z8/futswap_december_list/

Ik gebruik deze meestal. Vind ik wel praktisch aangezien ik toch dagelijks wel door Reddit heen scroll.

• stomley
Geen idee wat er veranderd is maar echt elk schot gaat tegenwoordig naast zelfs van 5 meter...

Gaat weer lekker deze week. Win opeens ook echt bijna niets meer. Ga alles maar sellen en een nieuw iets bouwen.

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

stomley schreef op woensdag 5 december 2018 @ 13:35:
Geen idee wat er veranderd is maar echt elk schot gaat tegenwoordig naast zelfs van 5 meter...

Gaat weer lekker deze week. Win opeens ook echt bijna niets meer. Ga alles maar sellen en een nieuw iets bouwen.
Dat is juist wat EA wil, meer coins en punten spenderen, niet doen dus je lose streak gaat vanzelf voorbij. probeer andere opstelling bv

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• WSL036
Dillenvd schreef op woensdag 5 december 2018 @ 12:57:
[...]

Zou het nog 'safe' zijn om bijv. Sterling op te pikken voor +-30k? Ook Gundogan 84, 6.5k
of Silva 5.5k zullen dan misschien nog wat gaan stijgen?
Denk niet dat ze die gaan vragen. Voor Auba hadden ze die "nodig" om hem duur te maken. Met een Engelse RW hebben ze meer opties (IF's, Engelse teams etc).

Gundogan en Silva zullen wel gaan stijgen (ook al is het in de hype), maar ik vind ze nu al redelijk duur, aangezien andere 84s normaal op te pikken zijn tussen de 3 en 4k
Nachtapotheker schreef op woensdag 5 december 2018 @ 12:57:
[...]

Hier staat Szczesny 87 onder de lat, beste keeper waar ik mee gespeeld heb. Ik had ook slechte ervaringen met Handanovic vandaar de switch.
Die 87 versie is op de pc markt niet meer te krijgen.

Ik heb trouwens loan de gea uit de fut extra's terwijl ik ondertussen Handanovic verkoop. Ideaal dat die punten van vorig jaar blijven staan. Zo krijg ik steeds nu 1000 extra per potje.
Niet vergeten mensen!

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 05-12-2018 14:34 ]

• Jack_Mojo
Ik zie die e-sporters alle passjes met R1 ingedrukt geven (zo’n harde pass). Als ik dat zelf doe vliegen de ballen alle kanten op, zowel de pass als de aanname. De lengte maakt niet echt uit, sporadisch lukt het. Of doe ik iets verkeerd?

Word namelijk moe van al die pisballetjes, dan staat de tegenstander gelijk weer in positie.

Het zal natuurlijk ook wel te maken hebben met de kwaliteit van je team.

[ Voor 10% gewijzigd door Jack_Mojo op 05-12-2018 14:55 ]

• WSL036
Jack_Mojo schreef op woensdag 5 december 2018 @ 14:54:
Ik zie die e-sporters alle passjes met R1 ingedrukt geven (zo’n harde pass). Als ik dat zelf doe vliegen de ballen alle kanten op, zowel de pass als de aanname. De lengte maakt niet echt uit, sporadisch lukt het. Of doe ik iets verkeerd?

Word namelijk moe van al die pisballetjes, dan staat de tegenstander gelijk weer in positie.

Het zal natuurlijk ook wel te maken hebben met de kwaliteit van je team.
Heb je niet toevallig ook de L1 knop ingedrukt? Volgens mij is L1+R1 en passen een pass waarvan je 100% zelf bepaalt hoe hard die gaat en waar die komt.

Het heeft zeker te maken met kwaliteit van de speler en ik vind het wel realistisch. Als je een pass hard inspeelt is het moeilijk te geven en voor de ontvanger moeilijker om aan te nemen.

• Iehmoow
WSL036 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 15:00:
[...]

Heb je niet toevallig ook de L1 knop ingedrukt? Volgens mij is L1+R1 en passen een pass waarvan je 100% zelf bepaalt hoe hard die gaat en waar die komt.

Het heeft zeker te maken met kwaliteit van de speler en ik vind het wel realistisch. Als je een pass hard inspeelt is het moeilijk te geven en voor de ontvanger moeilijker om aan te nemen.
Is dat serieus een feature in FIFA? Ik weet dat dit in PES zo werkt, maar in FIFA nooit geprobeerd...
:'( :'( :'( :'(

Nu maar knutselen aan een nieuw goedkoper team waarin ik wat untradables kan inpassen.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/BvZYwzCz/icons.jpg

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-11 20:33
19 miljoen coins, daaaaaaaaaaaamn
Bean77 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 15:05:

Nu maar knutselen aan een nieuw goedkoper team waarin ik wat untradables kan inpassen.

[Afbeelding]
Ik mis Prima Butregueno of OTW Ronaldo. edit: verkocht ipv gehaald ;)
Maarre iets minder handelen en meer spelen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 05-12-2018 15:16 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

[Afbeelding]
Wauw, echte handelaar of veel pack luck? 18 M, wat ga je ermee doen :)

Ander nieuws wat betreft ICONS SBCS:

https://twitter.com/EA_GZaro/status/1070036913476661248

Ik heb geen idee wat dit betekent, maar wrs voorlopig geen ICON SBC

Het zou kunnen dat ze voorlopig geen ICON SBC uitbrengen om de prijzen van de baby icons weer veel lager te krijgen. want als je nu een icon wil, moet je er 750k+ in steken.

[ Voor 14% gewijzigd door bvbal79 op 05-12-2018 15:26 ]

Bossie schreef op woensdag 5 december 2018 @ 15:15:
[...]

Ik mis Prima Butregueno of OTW Ronaldo.
dacht ook al, ik zit op het dubbele aantal wedstrijden :)

• FidoDido
  • Nu online

[Afbeelding]
Damn dat zijn speler om jaloers op te zijn. Dacht dat ik met mijn 3 miljoen trading al aardig wat had haha.

• WSL036
Iehmoow schreef op woensdag 5 december 2018 @ 15:04:
[...]

Is dat serieus een feature in FIFA? Ik weet dat dit in PES zo werkt, maar in FIFA nooit geprobeerd...
Steekpass weet ik dat het zo werkt, gewone pass weet ik niet 100% zeker..
Bossie schreef op woensdag 5 december 2018 @ 15:15:
[...]

Ik mis Prima Butregueno of OTW Ronaldo. edit: verkocht ipv gehaald ;)
Haha daar heb je wel een punt. Ben meer tijd bezig met handelen dan echt wedstrijden spelen :P
bvbal79 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 15:16:
[...]

Zit ook wat fp in hoor. Maar door in het begin met fp packs te openen een voorsprong gehad en daarom elke keer alles een stap voor waardoor ik maximale winst heb gepakt. Eusebio 91 had ik bijvoorbeeld voor 1,6mln gekocht en nu voor het dubbele verkocht.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Fraaank schreef op woensdag 5 december 2018 @ 09:29:
[...]

Is dat zo? Zit altijd in Divisie 3 te ploeteren, haal dan Rank II of Rank III, maar de rewards zijn dus precies hetzelfde?
Niet precies het zelfde, maar het is effort/reward. Het gaat om de rare players pack. Dat zijn vaak hele lucrative packs, waar je dan minder voor hoeft te ploeteren.
https://m.imgur.com/a/hqTQfp7
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NiIeSwF.jpg

Zou het

86 IF Carvajal staat nu op het verlanglijstje naast 87 Aspas :)

[ Voor 23% gewijzigd door bvbal79 op 05-12-2018 15:59 ]

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11 10:02
Yup

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DtqVq1ZXcAEoKq2.jpg

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-11 20:13
Wat zou die Aubameyang gaan kosten? :)
Protax schreef op woensdag 5 december 2018 @ 16:07:
Geen echte upgrades voor mijn serie a team.
Hoewel bakayoko wel leuk is. Kijken of hij dezelfde bakayoko van vorig jaar is

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11 10:02
Ik hoop op Chiellini, kan de SBC in... verder bagger.

• pascal073
Ik heb nog een 85 Werner destijds gekocht voor 125k.
Nu twijfel ik om hem nu te verkopen omdat de 87 Werner komt of even wachten tot de WL?

Verwijderd

Sick 3e IF Werner!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

pascal073 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 16:11:
Ik heb nog een 85 Werner destijds gekocht voor 125k.
Nu twijfel ik om hem nu te verkopen omdat de 87 Werner komt of even wachten tot de WL?
Zelf even kijken wanneer je hem verkoopt, gaat met een 3e IF alleen maar verder dalen. Maar je hebt goed ingekocht.

https://www.futbin.com/19/player/5145/Timo%20Werner/

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22-11 15:59
Chiellini, Auba en Werner zijn wel interessante spelers! Ze passen niet in mijn team maar misschien kan ik er nog wat mee.

Ga DIV 3 Rank 1 eindigen, maar wat zijn die rewards eigenlijk slecht. Alleen de 70k coins lijken interessant, de onverhandelbare packs zijn vooral bagger.
Vind Chiellini zijn 89 nif al niet zo, dus zijn if 90 hoef ik niet.
Straks sparen voor dybala nif

Edit: L1 ook geprobeerd voor harde passen maar dat schijnt dus niet meer te werken? L1+L2 nu?

[ Voor 35% gewijzigd door Harribo op 05-12-2018 18:16 ]

Protax schreef op woensdag 5 december 2018 @ 16:07:
Ik weet zeker dat ik die morgen als enige bruikbare kaart in mijn player picks krijg, simpelweg omdat ik de POTM al heb.

• Jack_Mojo
Zit te twijfelen om Alves nog te doen en dan dit als basis te nemen. Griezmann, Matuidi, Lukaku, Casemiro, Marcelo pas je zo in bv. Of Dybala en Aguero bv.

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/15i11dv.png

In game dan Kimpembe en Varane omwisselen en Valencia en Alves.

[ Voor 4% gewijzigd door Jack_Mojo op 05-12-2018 18:22 ]

Jack_Mojo schreef op woensdag 5 december 2018 @ 18:18:
Zit te twijfelen om Alves nog te doen en dan dit als basis te nemen. Griezmann, Matuidi, Lukaku, Casemiro, Marcelo pas je zo in bv. Of Dybala en Aguero bv.

[Afbeelding]

In game dan Kimpembe en Varane omwisselen en Valencia en Alves.
Tot dat je je team weer wisselt over een x aantal maanden en dan met een onbruikbare Alves zit. Denk er nog eens goed over na. In het algemeen zou ik coins meer investeren in de as van het veld dan op de back posities.

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Harribo schreef op woensdag 5 december 2018 @ 17:18:
Vind Chiellini zijn 89 nif al niet zo, dus zijn if 90 hoef ik niet.
Straks sparen voor dybala nif

Edit: L1 ook geprobeerd voor harde passen maar dat schijnt dus niet meer te werken? L1+L2 nu?
L1+pass = pass geven en dan maakt de speler die de pass geeft een loopactie
R1+pass = harde pass

• FidoDido
  • Nu online
Bossie schreef op woensdag 5 december 2018 @ 17:28:
[...]

Ik weet zeker dat ik die morgen als enige bruikbare kaart in mijn player picks krijg, simpelweg omdat ik de POTM al heb.
Heb de POTM niet gedaan achteraf spijt van :( dus ik hoop hem in de picks te hebben maar dan zal die er bij mij wel niet inzitten haha ;) Is de enige bruikbare voor mijn team.
Maar wat je zegt zo werkt het wel :P
EA slaat de plank mis. Max bin van IF Carvajal en Gnabry gaan nergens over. Beiden niet op de markt...of autobuyers

[ Voor 21% gewijzigd door bvbal79 op 05-12-2018 19:47 ]

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-11 11:57
bvbal79 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 15:16:
[...]

Het zou kunnen dat ze voorlopig geen ICON SBC uitbrengen om de prijzen van de baby icons weer veel lager te krijgen. want als je nu een icon wil, moet je er 750k+ in steken.
Ze kunnen toch ook gewoon een ICON SBC uitbrengen waar je geen icon voor nodig hebt? Dat is de makkelijkste manier om de prijzen te laten zakken. Maar geen idee of dat de bedoeling is.
ErnstMid schreef op woensdag 5 december 2018 @ 18:39:
[...]

L1+pass = pass geven en dan maakt de speler die de pass geeft een loopactie
R1+pass = harde pass
Thanks!

Tjonge ik speel 3 potjes, 3x gewoon beter, 3 a 4 x per wedstrijd op de paal en ja hoorrrrr....mijn keeper laat elke kans door.. dus tegenstander paar kansen bingo..tja wat moet je dan?
ziekende ai...heeft niets met kunde te maken
Szczesny is dus ook niets zucht

Zit trouwens te twijfelen of ik voor coins moet gaan 44k of de 4 untradable packs.
Tradable packs durf ik niet aan, dan heb ik er maar 2,tegenwoordig zulke slechte packs
sjakieman schreef op woensdag 5 december 2018 @ 20:32:
[...]

Ze kunnen toch ook gewoon een ICON SBC uitbrengen waar je geen icon voor nodig hebt? Dat is de makkelijkste manier om de prijzen te laten zakken. Maar geen idee of dat de bedoeling is.
Gewoon geen player picks doen en geen tijdslimiet.
Vorig jaar kon je bijvoorbeeld eerst de icon sbc’s doen voor een entry level icon, en deze vervolgens weer in een andere icon sbc doen.

@Harribo lekker laten gaan en niet druk om maken, het beste wat je kunt doen is aan je spelers/team vasthouden en proberen te verbeteren anders blijf je vastzitten in het constant wisselen incl EA tax.

[ Voor 16% gewijzigd door Bossie op 05-12-2018 21:06 ]

@Bossie was ook nog een gozer die expres pauzeerde op het laatst en alle filmpjes voorbij liet komen. Uiteraard kreeg ik wel weer de bal maar ja ik mag niet winnen van ea, weer paal en lat.
Dank Bossie :)

Spaar nog voor dybala, cr7 is onhaalbaar. Laat staan icons.

Dacht, zoek wat troost in Draft online, had nog een token. Eerste team wat ik tegen kom, heeft allemaal toppers, icons en cr7. Hij kon het ook nog goed. Dus heb het wel weer ff gehad.....wat een onrecht deze avond
Dacht daarna, dan ga ik sb spelen, maar ja als iets cheated ai dit jaar is, is het wel sb. Dus lekker potjes online spelen dan.

Btw...hoe haal ik een bal achter mijn standbeen langs? Lijkt me handige truc.
Ken maar twee trucs maar die zijn niet zo effectief

[ Voor 17% gewijzigd door Harribo op 05-12-2018 21:38 ]

• DeeleNL
Harribo schreef op woensdag 5 december 2018 @ 21:33:
@Bossie was ook nog een gozer die expres pauzeerde op het laatst en alle filmpjes voorbij liet komen. Uiteraard kreeg ik wel weer de bal maar ja ik mag niet winnen van ea, weer paal en lat.
Dank Bossie :)

Spaar nog voor dybala, cr7 is onhaalbaar. Laat staan icons.

Dacht, zoek wat troost in Draft online, had nog een token. Eerste team wat ik tegen kom, heeft allemaal toppers, icons en cr7. Hij kon het ook nog goed. Dus heb het wel weer ff gehad.....wat een onrecht deze avond
Dacht daarna, dan ga ik sb spelen, maar ja als iets cheated ai dit jaar is, is het wel sb. Dus lekker potjes online spelen dan.

Btw...hoe haal ik een bal achter mijn standbeen langs? Lijkt me handige truc.
Ken maar twee trucs maar die zijn niet zo effectief
Vanavond de switch terug gemaakt van 3-5-2 naar 4-3-3 (4). Het kan aan de kwaliteit van tegenstanders liggen dat ik ineens meerdere keren flink op m'n ballen kreeg. Maar ik blijf het gevoel hebben dat een formatie met 4 verdedigers voor mij het beste werkt.

Ik speel graag met een system met wingers en 2 spitsen, maar met 4-3-3(4) functioneert de CAM min of meer als 2e spits.

Heb vanavond uit de Marquee Matchup eindelijk weer een speler van waarde gepackt; Fabinho NIF.
Daarnaast Alexander-Arnold als RB toegevoegd aan mijn BPL team, die heb ik een aantal als investering in mijn club en kan er voorlopig wel een gebruiken.

Dit is momenteel mijn Serie A team:
https://www.futbin.com//19/squad/1354060

En dit is mijn BPL team (veelal voor SB potjes):
https://www.futbin.com//19/squad/1220893
Dillenvd schreef op woensdag 5 december 2018 @ 21:47:
[...]

Vanavond de switch terug gemaakt van 3-5-2 naar 4-3-3 (4). Het kan aan de kwaliteit van tegenstanders liggen dat ik ineens meerdere keren flink op m'n ballen kreeg. Maar ik blijf het gevoel hebben dat een formatie met 4 verdedigers voor mij het beste werkt.

Ik speel graag met een system met wingers en 2 spitsen, maar met 4-3-3(4) functioneert de CAM min of meer als 2e spits.

Dit is momenteel mijn Serie A team:
https://www.futbin.com//19/squad/1354060

En dit is mijn BPL team (veelal voor SB potjes):
https://www.futbin.com//19/squad/1220893
Ik speel precies hetzelfde als jou! ook 4-3-3 (4) met een cam erbij, met dezelfde redenen.
Ik switchte ook naar een andere opstelling maar dat ging niet goed. Deze opstelling werkt het beste.
Tip: zet Insigne op lv...supersnelle dribbelaar, scoort ook veel

Heb trouwens die Szczesny if weggedaan...was nog dramatischer bij dan Handanovic.
Nu even de Gea geprobeerd, die haalt die ene kans van de tegenstander eruit, zo win ik tenminste weer potjes nu.

Mertens als spits? die dat niet te weinig fysiek op die plek? Ik heb Icardi, Mandzukic of Immobile

[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 05-12-2018 22:47 ]

Harribo schreef op woensdag 5 december 2018 @ 22:03:
[...]

Ik speel precies hetzelfde als jou! ook 4-3-3 (4) met een cam erbij, met dezelfde redenen.
Ik switchte ook naar een andere opstelling maar dat ging niet goed. Deze opstelling werkt het beste.

Heb trouwens die Szczesny if weggedaan...was nog dramatischer bij dan Handanovic.
Nu even de Gea geprobeerd, die haalt die ene kans van de tegenstander eruit, zo win ik tenminste weer potjes nu.

Mertens als spits? die dat niet te weinig fysiek op die plek? Ik heb Icarid, Mandzukic of Immobile
Hoe vaak wissel jij niet van team?

• DeeleNL
Harribo schreef op woensdag 5 december 2018 @ 22:03:
[...]

Mertens als spits? die dat niet te weinig fysiek op die plek? Ik heb Icarid, Mandzukic of Immobile
Szczesny ben ik best tevreden over. Handanovic was ik al snel klaar mee :F
Mertens staat nu als spits omdat ik even niks anders had en omdat hij met zijn loopacties regelmatig 1 op 1 komt met de keeper. Stamina is laag dus heel vaak moet je dit niet doen. Mertens als CAM zou ook nog kunnen.
bvbal79 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 22:29:
[...]

Hoe vaak wissel jij niet van team?
Qua spelers niet veel hoor. Soms met de formaties wel. Hoewel de 4-3-3 wel het beste werkt tot nu toe.
Hoezo?
Dillenvd schreef op woensdag 5 december 2018 @ 22:34:
[...]
Szczesny ben ik best tevreden over. Handanovic was ik al snel klaar mee :F
Mertens staat nu als spits omdat ik even niks anders had en omdat hij met zijn loopacties regelmatig 1 op 1 komt met de keeper. Stamina is laag dus heel vaak moet je dit niet doen. Mertens als CAM zou ook nog kunnen.
Nou ik heb Szczesny nu 7 potjes geprobeerd, hij liet 9 van de 10 door, dan ben ik er wel klaar mee. Handanovic is ook niet veel maar iets beter dan. Denk dat ik toch een de Gea ga halen of zo, keepers in serie a zijn bagger.

Icardi en Immobile lopen ook goed. En Icardi kan extreem goed koppen, zoek maar eens op jumping en heading eigenschappen , handig voor aanvoer van de zijkanten

edit , zat nog ff te kijken naar de stats
Immobile 96 wedstrijden, 41 doelpunten, 21 assist
Icardi 70 , 31 , 13
Perisic 81 , 21 , 17
Hamsik 49, 16 ,11
Mandzukic 31, 13, 1
Mertens 77 , 9 , 10
Insigne 35 , 6 , 10

[ Voor 69% gewijzigd door Harribo op 05-12-2018 22:54 ]

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-11 11:57
Ik ben eruit! Ik heb de ideale opstelling en tactiek gevonden voor Fifa 19!

Een hele tijd geleden schreef ik hier over mijn 4-4-1-1 opstelling met later nog een paar wijzigingen tot ik de ideale tactiek rond had voor die formatie. Die 4411 is hier toen een tijdje best populair geweest. Nadat ik klaar was met tweaken van de 4411 ging ik op zoek naar een andere opstelling. Ik geloof nog steeds dat het het beste is om minstens 2 en liever meer normale opstellingen (naast de eventuele laatste 10 minuten dichthouden en eventuele alles of niets) onder de knoppen te hebben zitten omdat niet elke opstelling altijd werkt. Er zijn veel opstellingen die ik heb geprobeerd met allerlei verschillende tactieken zoals de 4231, 41212(2), 442 en 4231(2). Maar de enige die bleef hangen was de 352, een leuke back-up tactiek voor als het niet liep. Ik twijfelde al eerder om bijvoorbeeld mijn 442 te posten maar was nooit helemaal tevreden.

De laatste tijd heb ik geprobeerd om de 352 mijn vaste startformatie te maken omdat het ook gewoon heel leuk speelt. En ik denk dat ik nu de ideale instellingen gevonden heb. Ik heb de laatste dagen niets meer veranderd en heb het getest bij goede en slechte connectie, tegenstanders die veel druk zetten of blijven rond tikken tot een kans, tegen tegenstanders die alles door het midden spelen tot tegenstanders die alleen voorzetten geven, met mijn redelijk goede 1e team en mijn mindere tweede team (met totaal andere type spelers erin) en het werkt zo goed dat ik zelfs niet meer over durf te schakelen naar 1 van mijn andere opstellingen als het een keer wel slecht loopt. Het is de laatste week ook geen 1x beter gegaan nadat ik overschakelde naar een andere opstelling terwijl dat normaal iets is wat ik heel vaak doe!

Dus zoek je nog een leuke opstelling voor erbij, probeer deze echt uit! Het is wel een systeem dat ideaal is als je van een beetje rondtikken houdt totdat je een goede kans ziet (al kan je ook snel counteren als de tegenstander te aanvallend speelt). Het is ook geen probleem als je denkt dat je er de spelers niet voor hebt. Ik start met beide opstellingen namelijk ook met 4 verdedigers en bij mijn reserve team (dat niet minder presteert dan mijn 1e team) staan een aantal spelers op posities waarvan je denkt dat zou ik toch niet zo doen of gebruiken (Mariano (Galatasaray (79 rating) als RM, Roussillon (78 rating) als CB, Gotze flashback als spits) en Plea IF als LM). Ook in mijn 1e team staan totaal verschillende spelers op de vleugels maar wel met dezelfde instructies: Perisic en Meunier IF). Eigenlijk moet ik nog op zoek naar de juiste spelers voor dit systeem voor mijn 2e team maar vind het leuker om met de tactiek te spelen dan dat... ;)

Dit zijn de instellingen die ik gebruik:
defensive style: pressure on heavy touch
width: 5
depth: 4

offensive style: balanced
players in box: 3
corners: 3
free kicks: 3

ST: beide op stay forward, de snelste op get in behind en de sterkere/betere passer op mixed
CAM: stay forward, het beste werkt een wat grotere speler met een goed afstandschot en pass zoals Talisca IF in mijn 2e team maar in mijn 1e team staat Ben Yedder IF daar en dat werkt ook
LM/RM: get in behind en come back on defence. Het maakt niet uit of je hier een vleugelaanvaller (wel het liefst met wat fysiek), back of allround middenvelder neer zet. Allemaal hebben ze hun eigen voordelen. Ze moeten alleen wel een goede stamina hebben (85+) of je moet hiervoor een wissel op de bank houden.
CDM: beide op cut passing lanes, stay back while attacking en cover wing (ivm met de 3 verdedigers). Het beste is hier een allround middenvelder die kan aanvallen maar ook goed kan verdedigen zoals Goretzka (met shadow). Een verdedigende middenvelder kan eventueel ook, zou geen Eriksen of de Bruyne hier neerzetten.
CD: Zet de sterkste verdediger in het midden. Tah en Benatia hebben beide 90+ strength, dat werkt erg goed. Aan de zijkanten kan je het best spelers hebben die iets beweeglijker zijn zoals Kimpembe, Sanchez, Paulista maar ook backs als Alex Sandro werken perfect.

Ook al heb je maar 3 echte verdedigers, bij balbezit van de tegenstander sta je eigenlijk altijd met 5 op een lijn. Verdedigend is deze opstelling dan ook erg sterk, heb nog nooit zo vaak de 0 gehouden in spannende wedstrijden in de laatste week maar aanvallend krijg je altijd kansen (en meestal veel ook!). Het is erg makkelijk om balbezit te houden want overal op het veld heb je meerdere afspeelopties en driehoekjes waarin je rond kan passen.

Mocht iemand dit gaan proberen dan ben ik erg benieuwd naar de resultaten (of misschien wijzigingen in de tactiek die voor jou beter werken)!

• stomley
sjakieman schreef op woensdag 5 december 2018 @ 23:02:

Een hele tijd geleden schreef ik hier over mijn 4-4-1-1 opstelling met later nog een paar wijzigingen tot ik de ideale tactiek rond had voor die formatie. Die 4411 is hier toen een tijdje best populair geweest. Nadat ik klaar was met tweaken van de 4411 ging ik op zoek naar een andere opstelling. Ik geloof nog steeds dat het het beste is om minstens 2 en liever meer normale opstellingen (naast de eventuele laatste 10 minuten dichthouden en eventuele alles of niets) onder de knoppen te hebben zitten omdat niet elke opstelling altijd werkt. Er zijn veel opstellingen die ik heb geprobeerd met allerlei verschillende tactieken zoals de 4231, 41212(2), 442 en 4231(2). Maar de enige die bleef hangen was de 352, een leuke back-up tactiek voor als het niet liep. Ik twijfelde al eerder om bijvoorbeeld mijn 442 te posten maar was nooit helemaal tevreden.

De laatste tijd heb ik geprobeerd om de 352 mijn vaste startformatie te maken omdat het ook gewoon heel leuk speelt. En ik denk dat ik nu de ideale instellingen gevonden heb. Ik heb de laatste dagen niets meer veranderd en heb het getest bij goede en slechte connectie, tegenstanders die veel druk zetten of blijven rond tikken tot een kans, tegen tegenstanders die alles door het midden spelen tot tegenstanders die alleen voorzetten geven, met mijn redelijk goede 1e team en mijn mindere tweede team (met totaal andere type spelers erin) en het werkt zo goed dat ik zelfs niet meer over durf te schakelen naar 1 van mijn andere opstellingen als het een keer wel slecht loopt. Het is de laatste week ook geen 1x beter gegaan nadat ik overschakelde naar een andere opstelling terwijl dat normaal iets is wat ik heel vaak doe!

Dus zoek je nog een leuke opstelling voor erbij, probeer deze echt uit! Het is wel een systeem dat ideaal is als je van een beetje rondtikken houdt totdat je een goede kans ziet (al kan je ook snel counteren als de tegenstander te aanvallend speelt). Het is ook geen probleem als je denkt dat je er de spelers niet voor hebt. Ik start met beide opstellingen namelijk ook met 4 verdedigers en bij mijn reserve team (dat niet minder presteert dan mijn 1e team) staan een aantal spelers op posities waarvan je denkt dat zou ik toch niet zo doen of gebruiken (Mariano (Galatasaray (79 rating) als RM, Roussillon (78 rating) als CB, Gotze flashback als spits) en Plea IF als LM). Ook in mijn 1e team staan totaal verschillende spelers op de vleugels maar wel met dezelfde instructies: Perisic en Meunier IF). Eigenlijk moet ik nog op zoek naar de juiste spelers voor dit systeem voor mijn 2e team maar vind het leuker om met de tactiek te spelen dan dat... ;)

ST: beide op stay forward, de snelste op get in behind en de sterkere/betere passer op mixed
CAM: stay forward, het beste werkt een wat grotere speler met een goed afstandschot en pass zoals Talisca IF in mijn 2e team maar in mijn 1e team staat Ben Yedder IF daar en dat werkt ook
LM/RM: get in behind en come back on defence. Het maakt niet uit of je hier een vleugelaanvaller (wel het liefst met wat fysiek), back of allround middenvelder neer zet. Allemaal hebben ze hun eigen voordelen. Ze moeten alleen wel een goede stamina hebben (85+) of je moet hiervoor een wissel op de bank houden.
CDM: beide op cut passing lanes, stay back while attacking en cover wing (ivm met de 3 verdedigers). Het beste is hier een allround middenvelder die kan aanvallen maar ook goed kan verdedigen zoals Goretzka (met shadow). Een verdedigende middenvelder kan eventueel ook, zou geen Eriksen of de Bruyne hier neerzetten.
CD: Zet de sterkste verdediger in het midden. Tah en Benatia hebben beide 90+ strength, dat werkt erg goed. Aan de zijkanten kan je het best spelers hebben die iets beweeglijker zijn zoals Kimpembe, Sanchez, Paulista maar ook backs als Alex Sandro werken perfect.

Ook al heb je maar 3 echte verdedigers, bij balbezit van de tegenstander sta je eigenlijk altijd met 5 op een lijn. Verdedigend is deze opstelling dan ook erg sterk, heb nog nooit zo vaak de 0 gehouden in spannende wedstrijden in de laatste week maar aanvallend krijg je altijd kansen (en meestal veel ook!). Het is erg makkelijk om balbezit te houden want overal op het veld heb je meerdere afspeelopties en driehoekjes waarin je rond kan passen.

Mocht iemand dit gaan proberen dan ben ik erg benieuwd naar de resultaten (of misschien wijzigingen in de tactiek die voor jou beter werken)!
In welke divisie heb je deze Tactic geprobeerd?

• FidoDido
  • Nu online

Tnx voor het delen!, ga deze is instellen voor mijn ultra verdediging ben nu wel nieuwschierig geworden. Merk laatste tijd wel dat de meeste erg behoudend spelen en dan voor de snelle uitbraak gaan. Als ik het zo hoor kan je hier wel wat mee tegenhouden :) En heb zelf regelmatig moeite om dat ene doelpunt voorsprong te houden

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 05-11 07:54

Leuke opstelling! Ik ga hem eens proberen met mijn 2e team.

Ik heb ook last gehad van het euvel dat niets meer leek te lopen. Ik kreeg vaak goals binnen 5 minuten om te oren, omdat mijn verdediging vreemd reageerde. Daardoor wat aanpassingen gedaan in m'n team en op zoek gegaan naar een andere opstelling. Ik ben de laatste tijd geswitched van 4-3-1-2, naar 4-2-3-1 naar 4-3-3 (met de laatste twee formaties kon ik niet overweg. Ik ben niet goed met van buiten naar binnen trekken en op de goal finessen. Ik ben meer van het rondtikken en wachten om een opening). Nu speel ik 4-1-2-1-2 (2e). Dit bevalt tot nu toe goed!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Ik ga m ook proberen, de aangepaste 4-4-1-1 zat tactisch ook goed in elkaar en bracht mijn verlies reeks wat terug.

• huis-r
Hebben mensen al resultaten op basis van analyse van @sjakieman hierboven? Ben erg benieuwd!

Zelf heb ik ook op een blauwe maandag 352 geprobeerd maar eigenlijk niet echt aan vastgehouden om wat meer door te ontwikkelen. Overigens denk ik dat het erg goed is om 2 formaties aan te houden. Zo speel ik nu nog met de 4231 ingame en 4222!

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
Als ik het goed begrijp hebben ze de rewards voor de WL ook aangepast?!
Iemand een idee wat er anders gaat worden? Je kan de wijzigingen alleen in-game bekijken.. :?

• huis-r
@H_idde Ik las zojuist op Twitter dat dit aanpassing betreft in Tier 2 van Division 3. Volgens mij betreft dat hetgeen waar gisteren in dit forum over werd gesproken. Dat de beloningen met Div 3 overeenkomen met die in Div 5.

Dat zou nu opgelost moeten zijn.

EDIT: Het betreft wijzigingen in de rewards van Divison 10, 9, 3 en 2.

[ Voor 12% gewijzigd door huis-r op 06-12-2018 08:53 ]

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
huis-r schreef op donderdag 6 december 2018 @ 08:51:
@H_idde Ik las zojuist op Twitter dat dit aanpassing betreft in Tier 2 van Division 3. Volgens mij betreft dat hetgeen waar gisteren in dit forum over werd gesproken. Dat de beloningen met Div 3 overeenkomen met die in Div 5.

Dat zou nu opgelost moeten zijn.
Ah top! Thanks! :)
Bij rivals gekozen voor untradable packs.
Kante eruit. Prachtig maar kan ik helemaal niets mee. Rest van de packs weer bagger.

Oh oh wat een spijt.. Toch maar weer de coins volgende keer
Maar ja stiekem hoop ik dan op een icon, kans is natuurlijk nihil

[ Voor 17% gewijzigd door Harribo op 06-12-2018 08:58 ]

• stomley
Harribo schreef op donderdag 6 december 2018 @ 08:57:
Kante eruit. Prachtig maar kan ik helemaal niets mee. Rest van de packs weer bagger.

Oh oh wat een spijt.. Toch maar weer de coins
wow echt spijt hebben van een kante.. je snapt dat dit een speler is van 400k he?

• DeeleNL

Ik sta ook voor de keuze, div 5 rank 3 geeindigd, maar een paar potjes gedaan. Vorige week voor de untradeable packs gegaan, kwam niks bijzonders uit maar wel veel SBC materiaal natuurlijk. Coins (32k) is wel snel verdiend op deze manier..

Ik denk er nog even over na ;)

• Iehmoow

Kun je hem niet inbouwen? Ik vond hem echt megachill, zeker in combinatie met de aanvallender ingestelde Pogba. Ik heb ze verkocht omdat ik first owner verder wilde gaan, maar oh boy, wat mis ik die jongens. Speel nu met Goretzka en Fabinho, maar het is zo veel lastiger de bal vast te houden in het middenveld.

• huis-r
Iehmoow schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:02:
[...]

Kun je hem niet inbouwen? Ik vond hem echt megachill, zeker in combinatie met de aanvallender ingestelde Pogba. Ik heb ze verkocht omdat ik first owner verder wilde gaan, maar oh boy, wat mis ik die jongens. Speel nu met Goretzka en Fabinho, maar het is zo veel lastiger de bal vast te houden in het middenveld.
Speelde je met beide Françoisen als CDM's?

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Godin, prima pull! Prima verdediger ook als ik hier mensen moet geloven?

Conceed veel vanuit corners, lijkt me een goede tegen!

[ Voor 28% gewijzigd door bbblije op 06-12-2018 09:08 ]

• huis-r
Fahrmann & Chicarito.... Had beter gekund, misschien moet ik iets met Fahrmann gaan doen
Pagina: 1 ... 79 ... 200 Laatste