Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sulejmani and Fahrman uit player picks, heb Bakayoko overgeslagen ;)

@bbblije Godin is prima, het issue met dat soort verdedigers is dat in de omschakeling prime jesus/martial gewoon om ze heen rennen :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-05 09:18
Krijg Timo Werner uit de player picks :) Is even kijken wat ik hiermee kan, heb namelijk een BPL en LaLiga team. Ieder geval een hele goede subersub denk ik zo :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21:41
Voor de untradebles gegaan in divisie 5 omdat ik met futmas ook wel wat sbc’s wil gaan doen. Sane en verder amper 82 of 83 rated spelers. Ach, je weet het ook van te voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iehmoow
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 28-08-2024
huis-r schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:05:
[...]

Speelde je met beide Françoisen als CDM's?
SpeelDE ja ;)

Ben nu naar een first owner overgestapt en aangezien zij gekocht waren moesten ze het veld ruimen. De combinatie van hen is wel echt heel prettig. Kanté als stofzuiger en Pogba die met stay back echt wel voldoende terugkomt, maar ook kan playmaken wanneer je spits en cam in niemandsland staan achter de verdedigers van je tegenstander.

Ik moet daarbij wel zeggen dat ik veel vanuit eigen balbezit speel. Ik tikte met hen dus heel veel op en neer tussen kanté en pogba tot er een afspeelmogelijkheid zich aandiende voorin (POTM Auba, POTM Hazard, FB Sturridge, SIF Red Mahrez).

on another note; ik wilde vanaf deze week gaan beginnen met packs sparen voor TOTY. Ik speel nu toch first owner, dus wil ik mijn team upgraden dan moet ik wel echt goeie kaarten packen. Packs openen om de inhoud te verkopen heeft toch geen zin en met 3.3m op de bank en 1500 spelers in de club heb ik een voldoende buffer om eventuele SBC's te doen.

[ Voor 18% gewijzigd door Iehmoow op 06-12-2018 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieterw2
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 05-05-2021
Carvalal en Fahrmann uit de player picks, kan erger. Verder nog Manolas en paar 84 en 83. Opzich prima rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
@Iehmoow
Ah nice, ja ik speel dus nu sinds maandag met Kante en Fabinho als CDM's waar ik hiervoor met Fred en Fabinho speelde. Maar heb nu af en toe het idee dat ik wat mis voorin.. Pogba kan misschien dat gat wel invullen, echter moet ik dan nog even 200k bij elkaar sparen.

Maargoed; doelen stellen he :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iehmoow
huis-r schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:19:
@Iehmoow
Ah nice, ja ik speel dus nu sinds maandag met Kante en Fabinho als CDM's waar ik hiervoor met Fred en Fabinho speelde. Maar heb nu af en toe het idee dat ik wat mis voorin.. Pogba kan misschien dat gat wel invullen, echter moet ik dan nog even 200k bij elkaar sparen.

Maargoed; doelen stellen he :-)
Zeker, ik denk ook dat Kanté en Fabinho samen wel heel defensief is, waardoor de linies wat ver uit elkaar komen liggen. Zoals ik al zei; die Fransozen complimenteren elkaar heel mooi. Misschien kun je als oplossing Fabinho eens op get forward proberen, om hem een beetje te pushen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Anoniem: 1025825

Harribo schreef op donderdag 6 december 2018 @ 08:57:
Bij rivals gekozen voor untradable packs.
Kante eruit. Prachtig maar kan ik helemaal niets mee. Rest van de packs weer bagger.

Oh oh wat een spijt.. Toch maar weer de coins volgende keer
Maar ja stiekem hoop ik dan op een icon, kans is natuurlijk nihil
Als je teleurgesteld bent met Kante kan je beter een ander spel gaan spelen. Bouw er gewoon een team omheen. Kante is beste non icon cvm van het spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1025825

Aubameyang uit mn player picks! Aangezien ik butragueno niet wil vervangen wordt het een supersub. Mn totw pack was redelijk. Sulejmani. Is wel eens slechter geweest. Met Rivals heb ik voor 70k gekozen. Packs stellen uiteindelijk toch vaak teleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:32
Iehmoow schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:21:
[...]

Zeker, ik denk ook dat Kanté en Fabinho samen wel heel defensief is, waardoor de linies wat ver uit elkaar komen liggen. Zoals ik al zei; die Fransozen complimenteren elkaar heel mooi. Misschien kun je als oplossing Fabinho eens op get forward proberen, om hem een beetje te pushen?
Ik zou anders Fernandinho proberen, die is wat minder vededigend dan Fabinho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-05 14:41
Matige packs gekregen, Veratti als hoogste waarde.

Morgen ga ik zo de WL splen in game

https://www.futbin.com/19/squad/2684851

Courtois gekocht inplaats van Oblak.

Vond eigenlijk wel de 1e wedstrijden dat Courtois veel fouten maakte, ballen in de voeten van tegenstander tikte bij een schot

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-05 03:23
Gold 2 geeindigd afgelopen weekend, beste speler uit de packs; Pickford! Yay!

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-05 22:15
dutchgio schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:32:
[...]

Ik zou anders Fernandinho proberen, die is wat minder vededigend dan Fabinho.
fernandinho is toch juist meer verdedigend? hij heeft toch juist high defence en fabinho mid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-03 16:21
Zelf deze week niet veel Rivals gespeeld.
Rank 3 geeindigd in div5.
Untradeable packs gekozen met als hoogste Higuain nif.
Niet echt een aanwinst voor in mn LaLiga team, maar 88 rated altijd handig in een sbc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:53
Kante eruit. Prachtig maar kan ik helemaal niets mee. Rest van de packs weer bagger.

Dude, Kante, ook al had ik een Saudi Arabie team zou ik een gat in de lucht springen. Maar denk dat jij nog niet blij bent met een Icon Alan Shearer.

Jij had toch een Serie A team? Dan is die opzich wel in te passen met een Matiudi of een IF Bakayoko.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
stomley schreef op donderdag 6 december 2018 @ 06:21:
[...]

In welke divisie heb je deze Tactic geprobeerd?
Ik speel behoorlijk vast in divisie 4 met deze 2 teams:

https://www.futbin.com/19/squad/2311768 en https://www.futbin.com/19/squad/2113643

Ingame ziet het er zo uit:
https://www.futbin.com/19/squad/2685040 en https://www.futbin.com/19/squad/2685025

Ik ben verder geen geweldige Fifa speler. Het lukt me niet om de timed finishing aan te leren en doe zelfs nooit finesse shots. Ook skill moves doe ik nooit. Dat maakt de tactiek voor mij belangrijker en gelukkig vind ik dat ook 1 van de leukste dingen om mee te prutsen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Goelan schreef op donderdag 6 december 2018 @ 08:27:
[...]

Leuke opstelling! Ik ga hem eens proberen met mijn 2e team.

Ik heb ook last gehad van het euvel dat niets meer leek te lopen. Ik kreeg vaak goals binnen 5 minuten om te oren, omdat mijn verdediging vreemd reageerde. Daardoor wat aanpassingen gedaan in m'n team en op zoek gegaan naar een andere opstelling. Ik ben de laatste tijd geswitched van 4-3-1-2, naar 4-2-3-1 naar 4-3-3 (met de laatste twee formaties kon ik niet overweg. Ik ben niet goed met van buiten naar binnen trekken en op de goal finessen. Ik ben meer van het rondtikken en wachten om een opening). Nu speel ik 4-1-2-1-2 (2e). Dit bevalt tot nu toe goed!
Die 1e 5 minuten goals komen ook vaak omdat je dan nog in je standaardopstelling staat omdat je bepaalde spelers wilt inpassen. Ook al switch je gelijk over na de aftrap, het duurt toch even voor ze switchen. Ik heb sinds kort deze beginopstellingen heel verdedigend gezet en heb sindsdien geen aftrapgoals meer tegen gehad in het begin van de wedstrijd. Enige nadeel is dat je ze zelf ook niet meer scoort... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:53
WL-rewards is het wel weer waard. Erachter zat nog Lacazette van 5K maar die had ik al.
Player picks had ik Bakayoko en Chicharito.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RnrvgrC.png

Nu met Rivals Rank 1 D5 voor coins (58K) of packs kiezen? :P

[ Voor 11% gewijzigd door GAITii op 06-12-2018 09:50 ]

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-05 15:36

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

bbblije schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:08:
Godin, prima pull! Prima verdediger ook als ik hier mensen moet geloven?

Conceed veel vanuit corners, lijkt me een goede tegen!
Yes! Prima is denk ik wel de juiste benaming :) hij kopt bij mij in ieder geval heel erg fijn, zowel achterin als voorin. Wil hem ooit wel gaan vervangen door Ramos maar hij voldoet nu echt nog prima naast umtiti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-05 14:41
GAITii schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:38:
[...]

Dude, Kante, ook al had ik een Saudi Arabie team zou ik een gat in de lucht springen. Maar denk dat jij nog niet blij bent met een Icon Alan Shearer.

Jij had toch een Serie A team? Dan is die opzich wel in te passen met een Matiudi of een IF Bakayoko.
Ik zou een bronze Serie A speler opstellen vanaf de aftrap wisselen met Kante ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
FidoDido schreef op donderdag 6 december 2018 @ 06:47:
[...]

Tnx voor het delen!, ga deze is instellen voor mijn ultra verdediging ben nu wel nieuwschierig geworden. Merk laatste tijd wel dat de meeste erg behoudend spelen en dan voor de snelle uitbraak gaan. Als ik het zo hoor kan je hier wel wat mee tegenhouden :) En heb zelf regelmatig moeite om dat ene doelpunt voorsprong te houden
Ben benieuwd! Nu is het ook weer niet zo dat ik deze zou aanraden om alleen te gebruiken om in de laatste 10 minuten een stormloop tegen te houden. Op zich werkt dat wel maar dan zou ik de instellingen nog iets anders zetten. Ik heb zelf een 4231(2) die ik gebruik voor de laatste minuten als de tegenstander alles of niets speelt. Deze heb ik al sinds september en nooit meer gewijzigd omdat het bijna altijd goed werkt. Heb de instellingen nu niet bij de hand maar kan vanavond wel even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 1025825 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:25:
[...]

Als je teleurgesteld bent met Kante kan je beter een ander spel gaan spelen. Bouw er gewoon een team omheen. Kante is beste non icon cvm van het spel.
Idd, op een bepaald moment stap je sowieso over van serie-a naar BPL/La-Liga dus dit is een goed moment.
Misschien dat je hem nog kan invoegen met bijvoorbeeld Matuidi, een humble brag zou ik tenminste nog kunnen begrijpen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Hoewel ik elke week minstens in goud 2 eindig had ik 1 keer een speler met een rating van 85 in de player picks. Nooit hoger en 84 rated spelers heb ik ook maar 4x kunnen kiezen.

Krijg ik vandaag eindelijk weer een 85, Fahrman. Erg blij mee want speel nog met de normale versie. Krijg ik 'm bij de 2e player pick nog een keer (met een 82er als 2e beste keus...)...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-04 17:08

bbblije

Riiiiight

Iedereen met coins, IF Pique. 88 rated voor 70-75K. Investeren maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
sjakieman schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:52:
[...]

Ben benieuwd! Nu is het ook weer niet zo dat ik deze zou aanraden om alleen te gebruiken om in de laatste 10 minuten een stormloop tegen te houden. Op zich werkt dat wel maar dan zou ik de instellingen nog iets anders zetten. Ik heb zelf een 4231(2) die ik gebruik voor de laatste minuten als de tegenstander alles of niets speelt. Deze heb ik al sinds september en nooit meer gewijzigd omdat het bijna altijd goed werkt. Heb de instellingen nu niet bij de hand maar kan vanavond wel even kijken.
Gebruik ook 4231(2) voor de laatste minuten, het punt is meer dat ik geen idee heb welke formatie ik weg moet doen :) Hoewel ik ook nog een verdedigende 4231 narrow formatie heb kan en deze heeft mij de WL doorgeholpen dus die blijft :P

Zodra ik juist de boel dicht gooi achterin krijg ik er juist altijd 1 om de oren, dus geloof deze fifa er niet zo in om de boel dicht te gooien :) speel al met vrij compacte formaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Is er hier iemand die ervaring heeft met de Unassigned Pile?
Ik had namelijk 45 IF Mooy's op die Pile staan, maar had er nog 40 op mijn Transferkandidaten staan (gewonnen dus). Deze heb ik nu per ongeluk ook aangeklikt en naar die Unassigned Pile gezet (85 nu dus in totaal). Zie echter dat FUT aangeeft dat ik er maar 50 Items ''niet aangewezen'' zijn. Ben ik nu de lul?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

PetrCech_3 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 10:23:
Is er hier iemand die ervaring heeft met de Unassigned Pile?
Ik had namelijk 45 IF Mooy's op die Pile staan, maar had er nog 40 op mijn Transferkandidaten staan (gewonnen dus). Deze heb ik nu per ongeluk ook aangeklikt en naar die Unassigned Pile gezet (85 nu dus in totaal). Zie echter dat FUT aangeeft dat ik er maar 50 Items ''niet aangewezen'' zijn. Ben ik nu de lul?
Nee, assignen en dan update die lijst. Beetje zoals bij een pack waar teveel items inzitten. Krijg je een refresh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-05 19:02

Kante is een van de beste CDM in Fifa19.
Ik zou daar gerust een team om heen bouwen.

Ik packte vorige week een Aguero UCL (non-tradable).
Daar een team omheen gebouwd met ook Kante op het middenveld. Fijne speler.

Voor rewards ook voor untradables gekozen.
Packte ik vanochtend een untradable Dybala. :9
Past ook niet in mijn BPL team, maar wel als wissel voor mijn CM positie Eriksen
Ook goed voor SBC's

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
bbblije schreef op donderdag 6 december 2018 @ 10:25:
[...]

Nee, assignen en dan update die lijst. Beetje zoals bij een pack waar teveel items inzitten. Krijg je een refresh.
Top! Hopen dat Mooy een beetje gaat risen dan richting de PotM. Kon hem voor 14k niet laten liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:32
stomley schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:38:
[...]

fernandinho is toch juist meer verdedigend? hij heeft toch juist high defence en fabinho mid?
Workrates wel, maar qua stats heeft Fernandinho iets meer aanvallende intenties.
Ik heb ze naast elkaar staan maar met Fabinho achterin blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Zal ik weer eens een WL proberen dit weekend? Morgen de hele dag vrij maar de rest van het weekend geen tijd... mmmm.

ach, waarom ook niet :)
PetrCech_3 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 10:26:
[...]

Top! Hopen dat Mooy een beetje gaat risen dan richting de PotM. Kon hem voor 14k niet laten liggen...
Hij zit al rond de 17k. dus lijkt me een uitstekende investering :o

[ Voor 51% gewijzigd door ErnstMid op 06-12-2018 10:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

ErnstMid schreef op donderdag 6 december 2018 @ 10:33:
Zal ik weer eens een WL proberen dit weekend? Morgen de hele dag vrij maar de rest van het weekend geen tijd... mmmm.

ach, waarom ook niet :)
Waarom niet? Omdat het puur kwaad is! Die spel modus haalt het aller slechtste in de mensheid naar boven :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PetrCech_3
ErnstMid schreef op donderdag 6 december 2018 @ 10:33:
Hij zit al rond de 17k. dus lijkt me een uitstekende investering :o
Ja, maar daar neem ik geen genoegen mee. Haha. Heb ze vanaf 28k gezet. Downgraden kan altijd nog (heb wat geleerd van de BundesPotM, waar ik ze verkocht voor 25/30k en ze uiteindelijk voor 50k gingen... Haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

bbblije schreef op donderdag 6 december 2018 @ 10:34:
[...]

Waarom niet? Omdat het puur kwaad is! Die spel modus haalt het aller slechtste in de mensheid naar boven :+
haha ja dat is ook wel weer een goed punt :9 Gelukkig kan ik fifa frustraties heel makkelijk laten varen en beschouw ik mezelf als een hele matige fifa speler - dat frustreert een stuk minder dan altijd de schuld aan het spel geven O-) behalve die servers... oi oi oi....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-05 16:01

Meneer iCy

swarma

Dilemma,

Optie 1: 24k coins (handig om mijn duitse team af te maken)
Optie 2 1x Zeldzame elektrum, 1x Premium Jumbo Goud
Optie 3 2x Zeldzame onverhandelbare elektrum, 2x premium jumbo

Grrrrrrr

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-05 10:07
PetrCech_3 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 10:35:
[...]

Ja, maar daar neem ik geen genoegen mee. Haha. Heb ze vanaf 28k gezet. Downgraden kan altijd nog (heb wat geleerd van de BundesPotM, waar ik ze verkocht voor 25/30k en ze uiteindelijk voor 50k gingen... Haha)
17.5k ongeveer, nog een goed moment om er een paar op te pikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-04 10:22
GAITii schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:38:
[...]

Maar denk dat jij nog niet blij bent met een Icon Alan Shearer.
Das dan ook de allerslechtste icon :P

Ik had 88 Stoichkov in mn untradeable Rivals packs _O_ Heb alleen al een vaste LW dus ga m denk ik off-chem ergens inbouwen. Verder flink wat Gnabry's ingeslagen, hoop dat die de Robertson route gaat nemen en deze keer ga ik minder snel cashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
Dillenvd schreef op donderdag 6 december 2018 @ 10:44:
[...]

17.5k ongeveer, nog een goed moment om er een paar op te pikken?
Voor mij niet meer. Ik pik ze altijd direct op donderdag nadat de TotW uit is. Nu ben ik bijvoorbeeld voor Ramirez (13k/13.25k) gegaan. Over het algemeen zijn ze dan het goedkoopst (vrijdagochtend is nog wel eens een uitzondering). Daarna voor 60 tot 100%+ op de lijst zetten. Elk uur relisten en geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-05 19:12
Ik zit met een dilemma. Ik heb een untradeable courtois en een untradeable de gea. Om een van de twee wil ik een nieuw team gaan bouwen. Wie van de twee is de betere keeper? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-05 19:12
PetrCech_3 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 10:47:
[...]

Voor mij niet meer. Ik pik ze altijd direct op donderdag nadat de TotW uit is. Nu ben ik bijvoorbeeld voor Ramirez (13k/13.25k) gegaan. Over het algemeen zijn ze dan het goedkoopst (vrijdagochtend is nog wel eens een uitzondering). Daarna voor 60 tot 100%+ op de lijst zetten. Elk uur relisten en geduld hebben.
Heb je het hier dan specifiek over BPL spelers? Of bedoel je serie A ramirez? Want die zie ik niet zo ver strijgen. Ik heb flink ingekocht op mls totw spelers vanwege de tots speler die binnenkort moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Gurbuh schreef op donderdag 6 december 2018 @ 10:44:
[...]

Das dan ook de allerslechtste icon :P

Ik had 88 Stoichkov in mn untradeable Rivals packs _O_ Heb alleen al een vaste LW dus ga m denk ik off-chem ergens inbouwen. Verder flink wat Gnabry's ingeslagen, hoop dat die de Robertson route gaat nemen en deze keer ga ik minder snel cashen.
Probeer ook Gnabrys in te slaan heb er gelukkig 1 kunnen krijgen tot nu toe:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
Ik zit ook met een dilemma.
Speel met een LaLiga team maar heb ook nog een tradeable Lewandowski staan.
Nu speel ik met Benzema in de spits, die het trouwens vrij aardig doet en gebruik ik Lewa als sub.

Heb zitten kijken naar hybrid tussen LaLiga/Bundesliga, maar dit is nog niet echt een haalbare kaart volgens mij.
Of iemand een goede tip?
Speel nu met volgend team:
https://www.futbin.com//19/squad/2687907

Hybrid met BPL is volgens mij een betere optie als ik er zo naar kijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
DeBers schreef op donderdag 6 december 2018 @ 10:52:
[...]

Heb je het hier dan specifiek over BPL spelers? Of bedoel je serie A ramirez? Want die zie ik niet zo ver strijgen. Ik heb flink ingekocht op mls totw spelers vanwege de tots speler die binnenkort moet komen.
SerieA Ramirez. Goedkoopste SerieA 82-rated is 19k. Daar zit dus wel wat rek in. Zal geen goudmijn worden maar interessant genoeg voor mij om een kleine (20stuks gekocht) investering te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-04 10:22
Miggell schreef op donderdag 6 december 2018 @ 10:55:
Nu speel ik met Benzema in de spits, die het trouwens vrij aardig doet en gebruik ik Lewa als sub.

Heb zitten kijken naar hybrid tussen LaLiga/Bundesliga, maar dit is nog niet echt een haalbare kaart volgens mij.
Of iemand een goede tip?

Hangt er vanaf wat er eventueel weg mag.. Met Alcantara heb je een mooie dubbellink met Lewa en een entrypoint naar La Liga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
DeBers schreef op donderdag 6 december 2018 @ 10:49:
Ik zit met een dilemma. Ik heb een untradeable courtois en een untradeable de gea. Om een van de twee wil ik een nieuw team gaan bouwen. Wie van de twee is de betere keeper? :)
Kan alleen over de gea spreken, maar die heeft deze WL echt mijn ass gered :P voor mij 1 van de beste aankopen dit jaar. Heeft nog geen blunder gemaakt als ik het vergelijk met ederson een wereld van verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
wie zouden jullie op CAM/CF zetten vanuit de premier league in een 4-4-1-1 of een 4-2-3-1 (2)?
budget is ongeveer 250k daarvoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
Gurbuh schreef op donderdag 6 december 2018 @ 11:01:
[...]

Hangt er vanaf wat er eventueel weg mag.. Met Alcantara heb je een mooie dubbellink met Lewa en een entrypoint naar La Liga.
Kan idd Thiago achter hem zetten.
Maar dan moet naast Thiago wel een spaanse CDM staan.
Zal dan Saul of Sergio moeten worden, veel meer keus is er niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier heb ik Gnabry en een 81 rated uit mijn player picks. Gnabry is wat mij betreft een goede sub.
DR voor de coins gegaan.
WL kreeg ik niet veel uit behalve IF Bakoyoko en nog een low rated IF

Ondertussen veel 83 spelers voor 700-100 coins ingeslagen. de 84 gaan nog hopelijk zakken na de flashback. Daarnaast wat 85 gesniped.

Alleen IF Carvajal....krijg hem gewoon niet te pakken helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
bvbal79 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 11:09:
Hier heb ik Gnabry en een 81 rated uit mijn player picks. Gnabry is wat mij betreft een goede sub.
DR voor de coins gegaan.
WL kreeg ik niet veel uit behalve IF Bakoyoko en nog een low rated IF

Ondertussen veel 83 spelers voor 700-100 coins ingeslagen. de 84 gaan nog hopelijk zakken na de flashback. Daarnaast wat 85 gesniped.

Alleen IF Carvajal....krijg hem gewoon niet te pakken helaas.
Ja alleen de 83 zijn het nu waard om proberen op te pikken :P Maar tussen de 700 en 100 coins lukt mij niet echt moet ik zeggen is meer tussen de 1 a 1,5k maar goed ook prima voor futmas :P
Denk misschien voor de high rated morgen beter is maar zal niet veel zakken vermoed ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FidoDido schreef op donderdag 6 december 2018 @ 10:53:
[...]

Probeer ook Gnabrys in te slaan heb er gelukkig 1 kunnen krijgen tot nu toe:P
Nou ik ga met jullie mee heb er net 1 kunnen snipen...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrSnoww
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 20:36
TUURLIJK!!
Eerste pakkie kwam meteen Naingolan eruit gerend, al super tevreden mee voor mijn DR untradeable rewards.
Tweede pakkie komt fcking MESSI eruit! Heb jammer genoeg een BPL team, maar die kunnen mn rug op.
Volgende 2 packs waren niks, maar ik ga niet klagen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrSnoww schreef op donderdag 6 december 2018 @ 11:20:
TUURLIJK!!
Eerste pakkie kwam meteen Naingolan eruit gerend, al super tevreden mee voor mijn DR untradeable rewards.
Tweede pakkie komt fcking MESSI eruit! Heb jammer genoeg een BPL team, maar die kunnen mn rug op.
Volgende 2 packs waren niks, maar ik ga niet klagen !
Hybride team maken met aguero en messi in de spits :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieterw2
stomley schreef op donderdag 6 december 2018 @ 11:03:
wie zouden jullie op CAM/CF zetten vanuit de premier league in een 4-4-1-1 of een 4-2-3-1 (2)?
budget is ongeveer 250k daarvoor
Doorsparen voor de bruyne?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-05 18:11
Miggell schreef op donderdag 6 december 2018 @ 10:55:

Of iemand een goede tip?

Ik heb een hybrid LaLiga/BPL/Bundesliga, misschien kun je daar wat uithalen. Denk dat Lewa op CVM je veel opties biedt

https://www.futbin.com/19/squad/2689488

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Futmas squad is klaar, veelal untradable, investeringen en/of OP relatief goedkope kaarten. https://www.futbin.com/19/squad/2688894

Godin een shadow, Pique een anchor. Snelheid op de vleugels. Hopelijk vlieger er minder voorzetten in :|

[ Voor 29% gewijzigd door bbblije op 06-12-2018 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
WSL036 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 11:27:
[...]

Ik heb een hybrid LaLiga/BPL/Bundesliga, misschien kun je daar wat uithalen. Denk dat Lewa op CVM je veel opties biedt

https://www.futbin.com/19/squad-builder/view/2689069
Kan je squad niet zien.
Niet opgeslagen denk ik??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-03 17:26
bbblije schreef op donderdag 6 december 2018 @ 11:31:
Futmas squad is klaar, veelal untradable, investeringen en/of OP relatief goedkope kaarten. https://www.futbin.com/19/squad/2688894

Godin een shadow, Pique een anchor. Snelheid op de vleugels. Hopelijk vlieger er minder voorzetten in :|
Je traagste verdediger een anchor en je snelste een shadow ?

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-05 18:11
Miggell schreef op donderdag 6 december 2018 @ 11:34:
[...]

Kan je squad niet zien.
Niet opgeslagen denk ik??
Nu wel?
https://www.futbin.com/19/squad/2689488

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenoD87
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-11-2024

RenoD87

Arnhem

bbblije schreef op donderdag 6 december 2018 @ 10:22:
Waarom en wanneer zal deze gaan stijgen denk je?

PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
Ja, misschien had ik er bij moeten zetten dat ik nu een kleine 300k heb om te investeren ;)
Dus Pogba, Kante etc halen is een klein beetje onhaalbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RenoD87 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 11:48:
[...]

Waarom en wanneer zal deze gaan stijgen denk je?
Nee zou daar ook niet in investeren. Door de UCL live kaart is zijn IF minder belangrijk en daarnaast zijn er vele goedkopere IF 86-87 te vinden voor SBC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iehmoow
Ik ben wel benieuwd naar hoe jullie tegen de red picks aankijken. In mijn ogen is het al stukken beter dan de monthly's van vorig jaar, maar het zorgt wel voor nóg meer untradeables (naast de rivals rewards) die ik niet in mijn team kan bouwen. De beste picks van mij staan in de foto hieronder (2 WL's niet gespeeld, verder altijd gold 2/3, dus altijd 2 picks)

Denken jullie dat ik lucky/unlucky ben, hebben jullie betere/mindere picks met vergelijkbare resultaten?

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/a/MwTTtkN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSnoww
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 20:36
bvbal79 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 11:21:
[...]

Hybride team maken met aguero en messi in de spits :)
Mijn BPL team was al deels hybride met laliga defenders.
De goede BPL spelers die ik heb zijn jammer genoeg nontradable (Auba, Kane, Pogba).

Nu ga ik voor dit: https://www.futbin.com/19/squad/2690563
Heb nog 200k op de "bank". Denk dat mijn eerste upgrade Griezman wordt voor Kondogbia zodat ik weer 4-2-3-1 kan gaan spelen.

EDIT:
Auba is jammer genoeg heel moeilijk te linken in een hybrid....

[ Voor 6% gewijzigd door MrSnoww op 06-12-2018 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrSnoww schreef op donderdag 6 december 2018 @ 12:09:
[...]

Mijn BPL team was al deels hybride met laliga defenders.
De goede BPL spelers die ik heb zijn jammer genoeg nontradable (Auba, Kane, Pogba).

Nu ga ik voor dit: https://www.futbin.com/19/squad/2690563
Heb nog 200k op de "bank". Denk dat mijn eerste upgrade Griezman wordt voor Kondogbia zodat ik weer 4-2-3-1 kan gaan spelen.

EDIT:
Auba is jammer genoeg heel moeilijk te linken in een hybrid....
Je kunt toch prima 4-2-3-1 in game switchen met costum tactics?
plaats Kondogbia en Casemiro op de CDM plekken, heb daar in het begin mee gespeeld, werkte perfect daarvoor zet je Messi/Auba/Pogba en in de spits heb je dan Lacazette

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Iehmoow schreef op donderdag 6 december 2018 @ 12:04:
Ik ben wel benieuwd naar hoe jullie tegen de red picks aankijken. In mijn ogen is het al stukken beter dan de monthly's van vorig jaar, maar het zorgt wel voor nóg meer untradeables (naast de rivals rewards) die ik niet in mijn team kan bouwen. De beste picks van mij staan in de foto hieronder (2 WL's niet gespeeld, verder altijd gold 2/3, dus altijd 2 picks)

Denken jullie dat ik lucky/unlucky ben, hebben jullie betere/mindere picks met vergelijkbare resultaten?

[Afbeelding]
Ik denk dat je heel lucky bent. Ik heb 2 85's (toevallig de laatste 2 weken) en 4 onbruikbare 84's. De rest is al helemaal niks. En ik heb elke WL gespeeld en haal dan minstens gold 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenoD87

RenoD87

Arnhem

Wow, die Gnabry IF is echt niet op te pikken op het moment. Wat is zijn Max BIN? 70.000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou geef het maar op met IF carvajal. Lees ook dat de upgrade van IF de Marcos niet bijzonder is.

/edit toch gelukt om er 1 te snipen voor 100k :)

[ Voor 27% gewijzigd door bvbal79 op 06-12-2018 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
RenoD87 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 12:22:
Wow, die Gnabry IF is echt niet op te pikken op het moment. Wat is zijn Max BIN? 70.000?
Ik probeer het via de companion app, maar weinig kans dat ik hem op die manier kan snipen denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dillenvd schreef op donderdag 6 december 2018 @ 12:28:
[...]

Ik probeer het via de companion app, maar weinig kans dat ik hem op die manier kan snipen denk ik!
Juist de app is perfect om te snipen
ik heb nu 2 gnabry en 1 Carvajal kunnen pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
bvbal79 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 12:29:
[...]

Juist de app is perfect om te snipen
ik heb nu 2 gnabry en 1 Carvajal kunnen pakken
Ik ben door op de speler en vervolgens 'buy now' te klikken telkens een stap te laat. Maar de aanhouder wint..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenoD87

RenoD87

Arnhem

Dillenvd schreef op donderdag 6 december 2018 @ 12:31:
[...]

Ik ben door op de speler en vervolgens 'buy now' te klikken telkens een stap te laat. Maar de aanhouder wint..!
Hier hetzelfde. Waarschijnlijk ook veel autobuyers actief nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dillenvd schreef op donderdag 6 december 2018 @ 12:31:
[...]

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Bedankt. Voor hoeveel heb je Carvajal gekocht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dillenvd schreef op donderdag 6 december 2018 @ 12:37:
[...]

Bedankt. Voor hoeveel heb je Carvajal gekocht?
100k max bin, ik ga er vanuit dat hij in de orde van 120-150k uiteindelijk waard moet zijn als de prijs update doen. Tot die tijd kijk ik of hij wel of niet beter is dan IF de Marcos

Volgende target SIF Iago Aspas, ik hoop dat hij nog een 10k daalt, stats zien er goed uit voor een CAM/RW positie, maar ook als ST lijkt hij me goed

[ Voor 48% gewijzigd door bvbal79 op 06-12-2018 12:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

oh wat leuk, handanovic en fabinho hobbelen uit het pakketje van de Napoli SBC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

xavento schreef op donderdag 6 december 2018 @ 11:36:
[...]

Je traagste verdediger een anchor en je snelste een shadow ?
Pique wordt niet veel sneller, maar wel een stuk sterker. Godin heeft die kracht al, en gaat naar 82 sprint speed. Perfect duo zo! Robertson is niet super snel, Semedo wel. Prima balans gecombineerd met Godin en Pique. Het is dit jaar niet enkel pace, pace, pace. Kijk maar eens op futbin. Kan je chem styles uitproberen, zie wat ze doen, wat de beste opties zijn voor jouw speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
maar ja wie dan in de tussentijd daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stomley schreef op donderdag 6 december 2018 @ 12:53:
[...]

Eriksen, elke keer als ik tegen hem speel dan knalt hij ze van buiten de 16 er met gemak in met een finesse (timed?) shot
Delle Alli vind ik ook irritant, die kun je ook proberen is maar 7k nu

[ Voor 11% gewijzigd door bvbal79 op 06-12-2018 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
bvbal79 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 12:56:
[...]

Eriksen, elke keer als ik tegen hem speel dan knalt hij ze van buiten de 16 er met gemak in met een finesse (timed?) shot
dat is misschien nog wel een goeie ja, had niet aan hem gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieterw2
stomley schreef op donderdag 6 december 2018 @ 12:53:
[...]

Ook een tijd met firmino gespeeld op cam, werkte ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 23:06
bbblije schreef op donderdag 6 december 2018 @ 10:22:
Je verwacht dat hij veel duurder gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stomley schreef op donderdag 6 december 2018 @ 08:58:
[...]

wow echt spijt hebben van een kante.. je snapt dat dit een speler is van 400k he?
Ja joh!
Super speler maar serieus, ik pas hem niet in mijn serie a team.
Heb Matuidi maar in mijn 4-3-3 kan ik er niets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op donderdag 6 december 2018 @ 13:01:
[...]

Ja joh!
Laat je team zien dan, misschien kunnen we je helpen hem erin te passen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Harribo schreef op donderdag 6 december 2018 @ 13:01:
[...]

Ja joh!
Dan gewoon als de brandweer erin wisselen als je er qua basis team niet uitkomt. Kante echt stukken beter dan matuidi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

fifanoob schreef op donderdag 6 december 2018 @ 12:58:
[...]

Je verwacht dat hij veel duurder gaat worden?
Vanwege toekomstige SBC’s. Zijn normale kaart koste eerst 10-15k. Is door SBC’s permanent 30-35k. Dit is een 88 IF, vergelijkbare kaarten kosten 200k. Pique is niet bijzonder bruikbaar op het moment, maar dat moment gaat komen! Alleen wanneer... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-05 09:42
sjakieman schreef op woensdag 5 december 2018 @ 23:02:
Ik ben eruit! Ik heb de ideale opstelling en tactiek gevonden voor Fifa 19!

Een hele tijd geleden schreef ik hier over mijn 4-4-1-1 opstelling met later nog een paar wijzigingen tot ik de ideale tactiek rond had voor die formatie. Die 4411 is hier toen een tijdje best populair geweest. Nadat ik klaar was met tweaken van de 4411 ging ik op zoek naar een andere opstelling. Ik geloof nog steeds dat het het beste is om minstens 2 en liever meer normale opstellingen (naast de eventuele laatste 10 minuten dichthouden en eventuele alles of niets) onder de knoppen te hebben zitten omdat niet elke opstelling altijd werkt. Er zijn veel opstellingen die ik heb geprobeerd met allerlei verschillende tactieken zoals de 4231, 41212(2), 442 en 4231(2). Maar de enige die bleef hangen was de 352, een leuke back-up tactiek voor als het niet liep. Ik twijfelde al eerder om bijvoorbeeld mijn 442 te posten maar was nooit helemaal tevreden.

De laatste tijd heb ik geprobeerd om de 352 mijn vaste startformatie te maken omdat het ook gewoon heel leuk speelt. En ik denk dat ik nu de ideale instellingen gevonden heb. Ik heb de laatste dagen niets meer veranderd en heb het getest bij goede en slechte connectie, tegenstanders die veel druk zetten of blijven rond tikken tot een kans, tegen tegenstanders die alles door het midden spelen tot tegenstanders die alleen voorzetten geven, met mijn redelijk goede 1e team en mijn mindere tweede team (met totaal andere type spelers erin) en het werkt zo goed dat ik zelfs niet meer over durf te schakelen naar 1 van mijn andere opstellingen als het een keer wel slecht loopt. Het is de laatste week ook geen 1x beter gegaan nadat ik overschakelde naar een andere opstelling terwijl dat normaal iets is wat ik heel vaak doe!

Dus zoek je nog een leuke opstelling voor erbij, probeer deze echt uit! Het is wel een systeem dat ideaal is als je van een beetje rondtikken houdt totdat je een goede kans ziet (al kan je ook snel counteren als de tegenstander te aanvallend speelt). Het is ook geen probleem als je denkt dat je er de spelers niet voor hebt. Ik start met beide opstellingen namelijk ook met 4 verdedigers en bij mijn reserve team (dat niet minder presteert dan mijn 1e team) staan een aantal spelers op posities waarvan je denkt dat zou ik toch niet zo doen of gebruiken (Mariano (Galatasaray (79 rating) als RM, Roussillon (78 rating) als CB, Gotze flashback als spits) en Plea IF als LM). Ook in mijn 1e team staan totaal verschillende spelers op de vleugels maar wel met dezelfde instructies: Perisic en Meunier IF). Eigenlijk moet ik nog op zoek naar de juiste spelers voor dit systeem voor mijn 2e team maar vind het leuker om met de tactiek te spelen dan dat... ;)

Dit zijn de instellingen die ik gebruik:
defensive style: pressure on heavy touch
width: 5
depth: 4

offensive style: balanced
width: 5
players in box: 3
corners: 3
free kicks: 3

ST: beide op stay forward, de snelste op get in behind en de sterkere/betere passer op mixed
CAM: stay forward, het beste werkt een wat grotere speler met een goed afstandschot en pass zoals Talisca IF in mijn 2e team maar in mijn 1e team staat Ben Yedder IF daar en dat werkt ook
LM/RM: get in behind en come back on defence. Het maakt niet uit of je hier een vleugelaanvaller (wel het liefst met wat fysiek), back of allround middenvelder neer zet. Allemaal hebben ze hun eigen voordelen. Ze moeten alleen wel een goede stamina hebben (85+) of je moet hiervoor een wissel op de bank houden.
CDM: beide op cut passing lanes, stay back while attacking en cover wing (ivm met de 3 verdedigers). Het beste is hier een allround middenvelder die kan aanvallen maar ook goed kan verdedigen zoals Goretzka (met shadow). Een verdedigende middenvelder kan eventueel ook, zou geen Eriksen of de Bruyne hier neerzetten.
CD: Zet de sterkste verdediger in het midden. Tah en Benatia hebben beide 90+ strength, dat werkt erg goed. Aan de zijkanten kan je het best spelers hebben die iets beweeglijker zijn zoals Kimpembe, Sanchez, Paulista maar ook backs als Alex Sandro werken perfect.

Ook al heb je maar 3 echte verdedigers, bij balbezit van de tegenstander sta je eigenlijk altijd met 5 op een lijn. Verdedigend is deze opstelling dan ook erg sterk, heb nog nooit zo vaak de 0 gehouden in spannende wedstrijden in de laatste week maar aanvallend krijg je altijd kansen (en meestal veel ook!). Het is erg makkelijk om balbezit te houden want overal op het veld heb je meerdere afspeelopties en driehoekjes waarin je rond kan passen.

Mocht iemand dit gaan proberen dan ben ik erg benieuwd naar de resultaten (of misschien wijzigingen in de tactiek die voor jou beter werken)!
Bedankt voor het posten! Speel vooralsnog naar tevredenheid met de 4-4-1-1 tactic die je eerder had gepost en wil deze ook proberen.

Wat ik echter niet geheel begrijp is dat switchen van opstelling na de aftrap. Ik begrijp dat je andere tactics en opstellingen kan 'mappen' onder 'attacking' etc. Echter, mijn vaste team heeft een LA, RA, LM en RM: Hoe pas ik dat lekker in, in 3-5-2? Om optimaal gebruik te kunnen maken van de tactic zal ik toch wat spelers (LA, RA) moeten opofferen lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02 05:14
Geïnvesteerd in 50 stones voor 750-900. Hopen dat die nog wat oplevert mocht Sterling potm worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
bvbal79 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 12:56:
[...]

Delle Alli vind ik ook irritant, die kun je ook proberen is maar 7k nu
Omdat ik met de MM sbc Fabinho heb gepackt speel ik nu 4-3-3(4)
met Fabinho - Lallana (swap) - Fernandinho op het middenveld waar ik voorheen nog met Lallana (swap) - Mkhitaryan - Fernandinho speelde. Mkhitaryan speelde voor mij erg fijn, onderschept veel, heeft een goede drive richting de 16 en scoorde regelmatig. Baal nog altijd dat ik zijn EL kaart niet heb gehaald.
Dit betreft mijn SB (fitness) squad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bbblije schreef op donderdag 6 december 2018 @ 13:08:
[...]

Vanwege toekomstige SBC’s. Zijn normale kaart koste eerst 10-15k. Is door SBC’s permanent 30-35k. Dit is een 88 IF, vergelijkbare kaarten kosten 200k. Pique is niet bijzonder bruikbaar op het moment, maar dat moment gaat komen! Alleen wanneer... :Z
En waarom zou je een 88 IF nodig hebben? aan wat voor SBC denk je dan aan....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
bvbal79 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 13:17:
[...]

En waarom zou je een 88 IF nodig hebben? aan wat voor SBC denk je dan aan....
misschien een icon sbc met pele ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stomley schreef op donderdag 6 december 2018 @ 13:18:
[...]

misschien een icon sbc met pele ofzo?
En wat voor rating verwacht je dan te moeten hebben? Voor een 88 squad heb je voldoende aan een 85 IF bijvoorbeeld

Daarvoor heb ik dus een stuk of 10 Szcecny IF 86 gehaald voor 25k toen het op zijn laagst was.

[ Voor 15% gewijzigd door bvbal79 op 06-12-2018 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

bvbal79 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 13:19:
[...]

En wat voor rating verwacht je dan te moeten hebben? Voor een 88 squad heb je voldoende aan een 85 IF bijvoorbeeld
Niemand houdt een geweer tegen je hoofd, hè...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bbblije schreef op donderdag 6 december 2018 @ 13:21:
[...]

Niemand houdt een geweer tegen je hoofd, hè...
Nou nee, ik probeer gewoon rationaal na te denken en geef aan dat het een slechte investering is tenzij je een goed tegen argument hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

bvbal79 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 13:22:
[...]

Nou nee, ik probeer gewoon rationaal na te denken en geef aan dat het een slechte investering is tenzij je een goed tegen argument hebt.
Tijd zal het leren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prima,je moet zelf weten natuurlijk wat je met je coins doet, maar de rest raad ik af om überhaupt in te investeren dus.

[ Voor 11% gewijzigd door bvbal79 op 06-12-2018 13:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RenoD87

RenoD87

Arnhem

Gnabry IF proberen te snipen.. het is alsof ik 5 dagen in mijn tentje voor de Free Record Shop lig om concertkaartjes te kopen anno 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 13:04:
[...]

Laat je team zien dan, misschien kunnen we je helpen hem erin te passen....
Ja dat dacht ik ook al .

Dit is mijn team, Kante erbij gedaan:
https://www.futbin.com/19/squad/2693323

Higuain, Kante, Benatia zijn untradable

Heb voor chem alleen Matuidi, zou Pogba nog kunnen kopen maar om nu een heel top pl team bij elkaar te sprokkelen, gaat mij te ver.
ErnstMid schreef op donderdag 6 december 2018 @ 13:05:
[...]
Dan gewoon als de brandweer erin wisselen als je er qua basis team niet uitkomt. Kante echt stukken beter dan matuidi
Ik heb ook bewust gekozen voor een goedkopere seria team ipv een pl team.

[ Voor 31% gewijzigd door Harribo op 06-12-2018 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:50
RenoD87 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 13:25:
Gnabry IF proberen te snipen.. het is alsof ik 5 dagen in mijn tentje voor de Free Record Shop lig om concertkaartjes te kopen anno 1999
Uberhaupt dat hij 70k is.. het is hoogstens een supersub imo. Maar dat snipen is wel lachen inderdaad, hopelijk voor jou gaat zijn pricerange omhoog :).

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AntraXxX schreef op donderdag 6 december 2018 @ 13:28:
[...]

Uberhaupt dat hij 70k is.. het is hoogstens een supersub imo. Maar dat snipen is wel lachen inderdaad, hopelijk voor jou gaat zijn pricerange omhoog :).
volgens mij is de beste RW/LW op dit moment in de Bundesliga...
Pagina: 1 ... 80 ... 200 Laatste