Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Pieterw2
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 05-05-2021
Harribo schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 07:10:
[...]

Ik ben niet in de coinsiële positie om aan icons te denken :-)

Dani Alves ziet er aantrekkelijk uit maar weer duur. 350k op de pc voor weer een untradable.
Past ook niet in mijn serie a.
Voor nog minder geld heb ik cancelo ucl live, die doet het vast ook aardig. Die kan ik tenminste ook verpatsen.
En packs verwacht ik niets van.
Laat ik het zo zeggen: welke icon zou je aanraden haha?

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11 10:02
Harribo schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 07:10:
[...]

Ik ben niet in de coinsiële positie om aan icons te denken :-)

Dani Alves ziet er aantrekkelijk uit maar weer duur. 350k op de pc voor weer een untradable.
Past ook niet in mijn serie a.
Voor nog minder geld heb ik cancelo ucl live, die doet het vast ook aardig. Die kan ik tenminste ook verpatsen.
En packs verwacht ik niets van.
Cancelo heeft geen UCL Live.
Gurbuh schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 08:30:
[...]

Cancelo heeft geen UCL Live.
Kan kloppen maar wat is deze dan?
Verwarrend die kleurtjes
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/r0kygFNm/Screenshot-2018-12-04-08-57-32-01.png
Pieterw2 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 08:28:
[...]

Laat ik het zo zeggen: welke icon zou je aanraden haha?
Hahaha dat weet ik niet
Weet wel dat ik er zelf 1 zou gaan halen met minimale rating van +- 89 zodat ik hem het hele jaar kan gebruiken, ook met tots.
En een aanvallend ingesteld icon.

Vorig jaar heb ik slechts 5 icons kunnen gebruiken, hagi was mijn favoriet

[ Voor 45% gewijzigd door Harribo op 04-12-2018 09:03 ]

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
Verwijderd schreef op maandag 3 december 2018 @ 19:18:
Wat denken/vinden jullie van Dani Alves Flashback kaart?? Halen of investeringen verkopen?
Als ik de kaart zo zie, lijkt hij mij echt heerlijk! Toch hou ik het bij mijn Lala IF daar denk ik..
Vind hem net iets te duur voor een RB!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-11 16:54
Damn, mijn UCL Kimpembe is al 200K duurder dan waar ik 'm voor kocht op dag 1 :)

PSN: Maichel

• Pieterw2
Harribo schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 08:59:
[...]

En wat is deze dan?
[Afbeelding]

[...]

Hahaha dat weet ik niet
Weet wel dat ik er zelf 1 zou gaan halen met minimale rating van +- 89 zodat ik hem het hele jaar kan gebruiken, ook met tots.
En een aanvallend ingesteld icon.

Vorig jaar heb ik slechts 5 icons kunnen gebruiken, hagi was mijn favoriet
Hmm, vorig jaar heb ik 3 icons gebruikt: Crespo (prime), Rui Costa (prime) en Zanetti (prime). Deze had ik toen gedaan uit de SBC maar had ik uiteindelijk wel spijt van want er waren op een gegeven moment echt zoveel beter kaarten..

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:54
Harribo schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 08:59:
[...]

Kan kloppen maar wat is deze dan?
Verwarrend die kleurtjes
Dat is the one to watch kaart dus degene die meegaat met de informs ipv op basis van prestatie in cl of el

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-11 10:32
Maichel schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 09:01:
Damn, mijn UCL Kimpembe is al 200K duurder dan waar ik 'm voor kocht op dag 1 :)
Ik twijfelde nog om er gisteren een aantal te halen, is een van de weinige goede links met de nieuwe Alves. Is nu extinct. |:(

• Maichel
  • Laatst online: 25-11 16:54
WSL036 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 09:23:
[...]

Ik twijfelde nog om er gisteren een aantal te halen, is een van de weinige goede links met de nieuwe Alves. Is nu extinct. |:(
Yep, denk dat z'n price range omhoog zal gaan wel. Ik ga 'm niet verkopen alleen, bij gebrek aan beter in mijn L1 team :)

Thiago Silva als link kan ook nog :)

[ Voor 5% gewijzigd door Maichel op 04-12-2018 09:32 ]

PSN: Maichel

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-11 08:01
Pieterw2 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 09:03:
[...]

Hmm, vorig jaar heb ik 3 icons gebruikt: Crespo (prime), Rui Costa (prime) en Zanetti (prime). Deze had ik toen gedaan uit de SBC maar had ik uiteindelijk wel spijt van want er waren op een gegeven moment echt zoveel beter kaarten..
Er waren maar weinig betere kaarten dan Rui Costa. Crespo en Zanetti ben ik t mee eens. Had zelf Rui Costa en Larsson.
Larsson had net voor FIFA 19 uitkwam in dik 400 wedstrijden meer dan 1 op 1 (419 wedstrijden, 450 goals)

• Pieterw2
Shreddaaa schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 09:36:
[...]

Er waren maar weinig betere kaarten dan Rui Costa. Crespo en Zanetti ben ik t mee eens. Had zelf Rui Costa en Larsson.
Larsson had net voor FIFA 19 uitkwam in dik 400 wedstrijden meer dan 1 op 1 (419 wedstrijden, 450 goals)
Ja oke Rui Costa heeft voor mij ook veel gedaan en veel gescoord, maar vooral in het begin.
Maichel schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 09:32:
[...]

Yep, denk dat z'n price range omhoog zal gaan wel. Ik ga 'm niet verkopen alleen, bij gebrek aan beter in mijn L1 team :)

Thiago Silva als link kan ook nog :)
Ook die gaat in prijs flink omhoog

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-11 20:33
Ik zit te denken of ik Virgil van Dijk moet halen (al dan niet een IF)....
En dan eigenlijk vooral voor als hij wellicht een POTM kaart krijgt waarvoor je hem moet gebruiken in een SBC.

Iemand die weet of je altijd wel de speler zelf (Normaal of altijd dan een IF??) moet gebruiken voor de POTM SBC?

Als ik een hoop kaarten verkoop moet ik hem wel kunnen betalen, maar hij is zo duur :(

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-11 14:38
sirkeith schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 10:25:
Ik zit te denken of ik Virgil van Dijk moet halen (al dan niet een IF)....
En dan eigenlijk vooral voor als hij wellicht een POTM kaart krijgt waarvoor je hem moet gebruiken in een SBC.

Iemand die weet of je altijd wel de speler zelf (Normaal of altijd dan een IF??) moet gebruiken voor de POTM SBC?

Als ik een hoop kaarten verkoop moet ik hem wel kunnen betalen, maar hij is zo duur :(
Daar zit ik dus ook over na te denken. Aubameyang NIF ging van 250k naar 350k+ na zijn POTM kaart.
Dat zijn toch leuke meepakkers.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-11 15:13
Maichel schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 09:01:
Speel vaak tegen de normale Kimpembe is een sterke verdediger

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10 21:13
Om nog maar eens te illustreren dat je rank geen reet te maken heeft met wat je packed..... :)

Vorige week Division Rivals divisie 10 (yeah i know) rang 3:
walkout IF Sterling, verkocht voor 154k en Willian zat er nog achter.

Squad Battles goud 3 rewards gisteren: Mahrez (met borden).

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-11 15:03
Ik heb packte gisteravond voor de 2e keer binnen een paar dagen nif David Silva.
Toch bij elkaar weer 80k opgeleverd.

Verder mijn club maar eens geimporteerd bij Futbin.
Bleek ik een speler te hebben die nodig was voor een van de standaard sbc's die gewoon met 10sec voor 15k de deur uit ging.
Toch handig zo af en toe ;)

• Pieterw2
Miggell schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 11:00:
Ik heb packte gisteravond voor de 2e keer binnen een paar dagen nif David Silva.
Toch bij elkaar weer 80k opgeleverd.

Verder mijn club maar eens geimporteerd bij Futbin.
Bleek ik een speler te hebben die nodig was voor een van de standaard sbc's die gewoon met 10sec voor 15k de deur uit ging.
Toch handig zo af en toe ;)
Hoe kun je dat importeren dan?
Pieterw2 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 11:04:
[...]

Hoe kun je dat importeren dan?
Even onder tools menu kijken en de instructies volgen....
de rewards van div6 rank 1 untradable zijn 2 mega packs, 2 prime gold players en 2 rare gold packs.

Ik vraag me af wat de waarde van deze pakken in totaal zijn zonder echte walk outs en of het rechtvaardigt om niet voor de 50k te gaan.

Zit verder goed in de coins met 1 M op dit moment en een elftal dat af is. Dus spelers uit die packs ga ik toch niet gebruiken, maar voor SBC doeleinden gebruiken.

neig zelf om toch voor 50k te gaan. Zouden jullie dat ook doen?

[ Voor 7% gewijzigd door bvbal79 op 04-12-2018 11:13 ]

• buurman3
bvbal79 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 11:11:
de rewards van div6 rank 1 untradable zijn 2 mega packs, 2 prime gold players en 2 rare gold packs.

Ik vraag me af wat de waarde van deze pakken in totaal zijn zonder echte walk outs en of het rechtvaardigt om niet voor de 50k te gaan.

Zit verder goed in de coins met 1 M op dit moment en een elftal dat af is. Dus spelers uit die packs ga ik toch niet gebruiken, maar voor SBC doeleinden gebruiken.

je kunt toch ook vaak kiezen voor tradeable? maar dan is het aantal packs de helft.Als je al op 1M zit zou ik voor packs gaan iig.
Toch maar een extra van Dijk gekocht voor met onder de 200k. Kijken of het wat oplevert deze keer.

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:14
bvbal79 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 11:11:

Ik ga altijd voor untradable packs, ten eerste vind het leuker om packs te openen :P en anders is het sbc materiaal die ik toch regelmatig doe :)

• sirkeith
Dillenvd schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 10:29:
[...]

Daar zit ik dus ook over na te denken. Aubameyang NIF ging van 250k naar 350k+ na zijn POTM kaart.
Dat zijn toch leuke meepakkers.
Maar Auba had geen IF's...

Ik twijfel nu dus vooral of bij een eventuele VvD zijn normale kaart genoeg is, of dat er echt een IF voor nodig zal zijn (aangezien hij er al 2 heeft).

Met een beetje geluk verneukt EA het, en doen ze als requirements 1 IF, 1 Dutch player en 1 Liverpool speler.
En dat ik dan Wijnaldum kan gebruiken >:)
buurman3 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 11:16:
[...]

je kunt toch ook vaak kiezen voor tradeable? maar dan is het aantal packs de helft.Als je al op 1M zit zou ik voor packs gaan iig.
tradable vind ik niet opwegen tegen de coins. Dat is verlies draaien zonder pack luck. Maar untradables vult je club weer met SBC materiaal. Echter ik kan ook de 50k nemen en dan bij de SBC die ik wil kijken wat ik dan moet kopen. Vind het alsnog een lastige keuze :)

• DeeleNL
sirkeith schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 11:23:
[...]

Maar Auba had geen IF's...

Ik twijfel nu dus vooral of bij een eventuele VvD zijn normale kaart genoeg is, of dat er echt een IF voor nodig zal zijn (aangezien hij er al 2 heeft).

Met een beetje geluk verneukt EA het, en doen ze als requirements 1 IF, 1 Dutch player en 1 Liverpool speler.
En dat ik dan Wijnaldum kan gebruiken >:)
Die had geen IF nee. Het blijft natuurlijk een gok wat d requirements zijn ;) Om nu VVD aan te schaffen voor 180K vind ik best een gok, al zal zijn waarde niet heel snel dalen heb ik het idee, wat denken jullie?

• sirkeith
Dillenvd schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 11:30:
[...]

Die had geen IF nee. Het blijft natuurlijk een gok wat d requirements zijn ;) Om nu VVD aan te schaffen voor 180K vind ik best een gok, al zal zijn waarde niet heel snel dalen heb ik het idee, wat denken jullie?
Twee weken geleden was hij nog maar 118k....

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-11 13:47
bvbal79 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 11:29:
[...]

tradable vind ik niet opwegen tegen de coins. Dat is verlies draaien zonder pack luck. Maar untradables vult je club weer met SBC materiaal. Echter ik kan ook de 50k nemen en dan bij de SBC die ik wil kijken wat ik dan moet kopen. Vind het alsnog een lastige keuze :)
Ik ben vaak voor untradable gegaan. Leuker dan coins en heb er oa 2 icons uitgehaald, Buffon en Matuidi + een hoop SBC materiaal.

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11 19:02
Ik ben van plan om Fekir UCL te halen als die minimaal 87 is. Vind zijn prijs nu niet waard voor slechts +1.

Lyon is op dit moment niet zeker van de volgende ronde. Mijn plan is om de wedstrijd te kijken en dan beslissing maken om hem te kopen.

Iemand die zoiets al eerder heeft gedaan en wat waren de ervaringen?

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:48
mrjobby schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 11:39:
Ik ben van plan om Fekir UCL te halen als die minimaal 87 is. Vind zijn prijs nu niet waard voor slechts +1.

Lyon is op dit moment niet zeker van de volgende ronde. Mijn plan is om de wedstrijd te kijken en dan beslissing maken om hem te kopen.

Tsja, waar je ook rekening mee moet houden is dat hij bij een boost ook weer duurder wordt. Dat zie je al bij de kaartjes die zeker zijn van de volgende ronde & upgrade.

Dan ben je al te laat in, want tijdens de wedstrijd zal de prijs al stijgen. Sowieso gaan ze naar de EL, dus daar kan hij later ook nog updates krijgen, mocht OL het niet halen.

• Korkss
  • Laatst online: 22:39
bvbal79 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 11:55:
[...]

Dan ben je al te laat in, want tijdens de wedstrijd zal de prijs al stijgen. Sowieso gaan ze naar de EL, dus daar kan hij later ook nog updates krijgen, mocht OL het niet halen.
Juist, plus het feit dat de volgende rondes pas in Feb gespeeld worden. Zie voor die tijd de kaartjes wel weer dalen hoor! Ik zou er nu juist niet in investeren :*)

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

4231 sorry.

Inmiddels Zanette 88 een upgrade gegeven naar zijn prime.

Nu in dubio over hoe verder. Mijn huidige team houden of een aantal top icons halen en dit aanvullen met goede gouden spelers.

Qua timing zou ik nu mijn team kunnen verkopen, een goedkoper OP team terug kunnen kopen en half januari rond Lunar de top icons kunnen kopen. Waarschijnlijk zakt dan de prijs ook wel.

Veel afwegingen in ieder geval.....

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Mars18
Bean77 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 12:48:
[...]

4231 sorry.

Inmiddels Zanette 88 een upgrade gegeven naar zijn prime.

Nu in dubio over hoe verder. Mijn huidige team houden of een aantal top icons halen en dit aanvullen met goede gouden spelers.

Qua timing zou ik nu mijn team kunnen verkopen, een goedkoper OP team terug kunnen kopen en half januari rond Lunar de top icons kunnen kopen. Waarschijnlijk zakt dan de prijs ook wel.

Veel afwegingen in ieder geval.....
Cruyff....

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-11 10:32

Dit is wat iedereen doet en hierdoor betaal je dus tijdens/na de wedstrijd al meer.

Als je toch beslist om hem te kopen, kun je dat beter nu doen en eventueel volgende week vlak voor of tijdens de wedstrijd verkopen.

• buurman3
bvbal79 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 11:29:
[...]

het blijft een gok ja :)

• mrjobby
bvbal79 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 11:55:
[...]

Dus de UCL kaartjes kunnen ook stijgen in de EL? Dat was mij niet bekend. Is het dan zo dat wanneer ze uitgeschakeld worden voor de CL hij dan ook +1 krijgt aangezien ze naar de volgende ronde van de EL gaan?

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

mrjobby schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 13:26:
[...]

Dus de UCL kaartjes kunnen ook stijgen in de EL? Dat was mij niet bekend. Is het dan zo dat wanneer ze uitgeschakeld worden voor de CL hij dan ook +1 krijgt aangezien ze naar de volgende ronde van de EL gaan?
Nee, de +1 voor de volgende ronde krijgen ze niet en ze veranderen naar een europa leaugue kaart. Voor elke ronde die ze dan verder komen in de EL krijgen ze wel upgrades.

• mrjobby
ErnstMid schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 13:27:
[...]

Nee, de +1 voor de volgende ronde krijgen ze niet en ze veranderen naar een europa leaugue kaart. Voor elke ronde die ze dan verder komen in de EL krijgen ze wel upgrades.
Aha, en zit er behalve de looks verder nog verschil in de CL en EL kaarten?
mrjobby schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 13:30:
[...]

Aha, en zit er behalve de looks verder nog verschil in de CL en EL kaarten?
Wat bedoel je precies? De kaart blijft de kaart, met de nodige updates volgens schema of dat nu in de CL of in EL league is is om het even.

• ErnstMid

ErnstMid

bvbal79 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 13:57:
[...]

Wat bedoel je precies? De kaart blijft de kaart, met de nodige updates volgens schema of dat nu in de CL of in EL league is is om het even.
Klopt, behalve dus dat de UCL Live kaarten van clubs die naar de EL doorstromen niet de +1 krijgen voor het bereiken van de volgende ronde, alleen voor de rondes die ze daarna in de EL verder gaan.
ErnstMid schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 14:07:
[...]

Klopt, behalve dus dat de UCL Live kaarten van clubs die naar de EL doorstromen niet de +1 krijgen voor het bereiken van de volgende ronde, alleen voor de rondes die ze daarna in de EL verder gaan.
yup tuurlijk alleen een update als het er recht op heeft :)

BTW om steeds verwaring te voorkomen kunnen we ze beter allemaal op een hoop gooien en RTTF (Road to the final ) kaarten noemen, dat is ook hoe EA ze zelf noemt.

• Pieterw2
Heeft hier iemand met prime veron gespeeld? zoja, hoe speelt die?

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-11 15:22
Oke dus als ik het goed begrijp voor mijn Fabinho UCL Live:

1) Als Liverpool door gaat krijgt hij gewoon een +1 op al zijn stats
2) Als Liverpool 3e wordt en door gaat naar de EL wordt het kaartje omgezet in een EL Live kaartje en blijven zijn stats gelijk
3) Als Liverpool vervolgens een ronde verder komt in de EL krijgt hij pas een +1 op al zijn stats

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

GAITii schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 15:15:
Oke dus als ik het goed begrijp voor mijn Fabinho UCL Live:

1) Als Liverpool door gaat krijgt hij gewoon een +1 op al zijn stats
2) Als Liverpool 3e wordt en door gaat naar de EL wordt het kaartje omgezet in een EL Live kaartje en blijven zijn stats gelijk
3) Als Liverpool vervolgens een ronde verder komt in de EL krijgt hij pas een +1 op al zijn stats
correct, zo staat het ook gewoon op de EA FAQ als ik me niet vergis

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

https://www.ea.com/nl-nl/...te-team-road-to-final-faq

Ook nog eens in het Nederlands :)

Er zit trouwens wel een verneukeratief stukje in als ze doorgaan in de UCL:

In de volgende ronde moet de eerste wedstrijd gewonnen worden om +1 te krijgen, dus doorgaan is niet automatisch een upgrade!

[ Voor 63% gewijzigd door bvbal79 op 04-12-2018 15:30 ]

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-11 15:22
@bvbal79 Straks krijg je van die kapriolen dat ze thuis 0-0 spelen en uit 1-1 spelen. Blijven de upgrades wel lekker uit dan...

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• mrjobby
bvbal79 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 13:57:
[...]

Wat ik bedoelde is of het nog uitmaakt voor de kaart of de speler in de CL of EL zit. Maar je uitleg en de uitleg verder in dit topic geven al voldoende antwoord ;-) Bedankt iedergeval, ik ga nog even wachten met het halen van deze Fekir.
GAITii schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 15:32:
@bvbal79 Straks krijg je van die kapriolen dat ze thuis 0-0 spelen en uit 1-1 spelen. Blijven de upgrades wel lekker uit dan...
Dus dat inderdaad...of ze loten net toevallig eerst uit en dan thuis, waardoor ze uit blij zijn met een gelijkspel

Aan de andere kant kun je er ook van profiteren door speler nog goedkoop te kopen in jan/februari en dan tijdens de eerste wedstrijd na een 0-0 te verkopen als iedereen toch denkt dat het om een upgrade bij doorgaan is.

[ Voor 23% gewijzigd door bvbal79 op 04-12-2018 15:37 ]

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-11 16:20

iChaos

It's Lupus.

Voorlopig dik tevreden met mijn Italiaanse team:

Douglas Costa - Mandzukic - OTW Verdi
Milinkovic-Savic
De Rossi - Allan
Rodriguez - Acerbi- Miranda - Vrsaljko
Szczęsny

Twijfel heel erg wat ik er mee ga doen. Zit nu op 80k, en heb nog een untradable VvD, POTM Lucas Moura, Fernandinho, David Silva en Ederson. Wil in ieder geval nog Alex Sandro omdat hij zowel in het bovenstaande Italiaanse team als in een BPL/SerieA hybrid kan functioneren (Miranda en Douglas Costa eromheen). Kan ofwel gaan inzetten op o.a. Immobile, Handanovic, Chiellini, etc. om het Italiaanse team af te maken, of Walker en Gabriel Jesus kopen en de hybrid hebben. Iemand ideeën? :)

• Korkss
Na een mega slechte reeks van ruim 1500 skill points gezakt naar onder de 1100. Nu gaat het weer als be brandweer en zit ik alweer op bijna 1500 gelukkig :-D

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Serie a is in elk geval een stuk goedkoper.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Wat een cash moment zeg! Alle dure spelers zijn 20-25% in prijs gestegen. En dan IF Marquinhos op max BIN. Ik speel wel een tijdje met mn untradables 🤣
Cruyff is inderdaad een optie prime. Wel jammer dat de prijzen van de goede primes zo hoog liggen. Al reken ik ergens nog wel op sbc's om ze te kunnen halen op termijn.
Misschien is dat wel een beter idee om tzt de icon sbc's te doen en zo - weliswaar untradable - icons te kopen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:04
iChaos schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 15:49:
Voorlopig dik tevreden met mijn Italiaanse team:

Douglas Costa - Mandzukic - OTW Verdi
Milinkovic-Savic
De Rossi - Allan
Rodriguez - Acerbi- Miranda - Vrsaljko
Szczęsny

Twijfel heel erg wat ik er mee ga doen. Zit nu op 80k, en heb nog een untradable VvD, POTM Lucas Moura, Fernandinho, David Silva en Ederson. Wil in ieder geval nog Alex Sandro omdat hij zowel in het bovenstaande Italiaanse team als in een BPL/SerieA hybrid kan functioneren (Miranda en Douglas Costa eromheen). Kan ofwel gaan inzetten op o.a. Immobile, Handanovic, Chiellini, etc. om het Italiaanse team af te maken, of Walker en Gabriel Jesus kopen en de hybrid hebben. Iemand ideeën? :)
Voor de CAM zou ik doorsparen voor Dybala. Zeker zijn finesse shot is goud waard.
Alex Sandro is zeker een fijne speler, maar om nou om een links back een heel team te bouwen :?

Manolas zou ook niet misstaan achterin, heeft flink wat snelheid voor een CV
Voor de CM / CDM zou je ook Matuidi en Nainggolan kunnen overwegen, die zijn fysiek erg sterk en stuk beter dan de Rossi en Allan. Ga je geen spijt van krijgen.

Zelf heel lang met Serie A gespeeld.
Douglas Costa - Icardi IF - Cuadrado
Dybala
Nainggolan - Matuidi
Sandro - Manolas - Benatia - Florenzi
Szczezny IF

Deze inmiddels ingeruild voor voor een BPL team toen ik Aguero UCL (non tradable packte).

wijze woorden

bbblije schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 17:29:
Wat een cash moment zeg! Alle dure spelers zijn 20-25% in prijs gestegen. En dan IF Marquinhos op max BIN. Ik speel wel een tijdje met mn untradables 🤣
Net normale gold stuani verkocht voor 9k lol.

Alle prijzen liggen wel bizar hoog overigens. Misschien tijd om nu mijn icon team te verkopen. Eusebio 91 is inmiddels meer dan het dubbele waard dan wat ik ervoor betaald heb. Ferdinand is ook bizar duur. Dit moet toch een keer gaan ploffen?

• Mars18
Wie is er beter denken jullie?
Courtois of Oblak,

Ben erg tevreden over Oblak, echter 250.000 munten over, en heb weinig haalbare opties meer in mijn team.

• ErnstMid

ErnstMid

Bean77 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 18:06:
[...]

Net normale gold stuani verkocht voor 9k lol.

Alle prijzen liggen wel bizar hoog overigens. Misschien tijd om nu mijn icon team te verkopen. Eusebio 91 is inmiddels meer dan het dubbele waard dan wat ik ervoor betaald heb. Ferdinand is ook bizar duur. Dit moet toch een keer gaan ploffen?
Ik heb vanalles verkocht :) prima cashen zo... Kan me niet voorstellen dat dit zo heel lang blijft....
ErnstMid schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 18:24:
[...]

Ik heb vanalles verkocht :) prima cashen zo... Kan me niet voorstellen dat dit zo heel lang blijft....
Ik dus ook niet.

Ik verwacht echt niet dat eusebio 91 en cruyff 91 beide boven de 3mln blijven. Ferdinand 1,7mln is ook absurd.
Misschien de gok nemen en ook alles verkopen en een wat goedkope untradable/cheap team terug. En dan rond kerst/lunar actie eens kijken.

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11 10:02
Van Dijk niet eens bij nominees voor PL PotM :D crash baby crash
Bean77 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 18:31:
[...]

Ik dus ook niet.

Ik verwacht echt niet dat eusebio 91 en cruyff 91 beide boven de 3mln blijven. Ferdinand 1,7mln is ook absurd.
Misschien de gok nemen en ook alles verkopen en een wat goedkope untradable/cheap team terug. En dan rond kerst/lunar actie eens kijken.
En dan een paar weken met een minder team spelen?

Ik snap dat het verkopen aanlokkelijk is, maar als je zoveel speelt, maken die paar coins ook niet uit toch? Ik heb dat de afgelopen jaren eigenlijk nooit gedaan. Wil ook wel genieten van het spelen zelf, maar dat is hoe ik erin sta.

• FidoDido
Kan ik zelf nog wat aan die button delay doen? Verlies nu echt de meest belachelijk wedstrijden zo. Squad battles werkt alles perfect.
Kan al 2 dagen geen timed finish of drag back meer doen zit heel de speelstijl aan te passen vanwege button delay :S

Moet nog wat punten halen voor rank 2 divsie 5 namelijk anders was ik deze week wel gestopt met online even. Had met de weekend league eigenlijk alle 30 wedstrijden totaal geen probleem alleen rivals is nu rampzalig vreemd genoeg.

• ErnstMid

ErnstMid

Bean77 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 18:31:
[...]

Ik dus ook niet.

Ja, als je het niet heel erg vindt om zonder te spelen zou ik het zeker doen. Ik red me de komende tijd wel weer even met dembele ipv mbaple....

Je hebt met die icons natuurlijk wel meer last van de EA tax maar denk echt wel dat ze nog flink gaan zakken, zeker rond/na futmas

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Gurbuh schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 18:32:
Hij is al 10K gedaald, hopelijk zet dat nog even door. ;)
WSL036 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 09:23:
[...]

En Kurzuwa op links, Kimpenbe , Varane ernaast samen flashback Juanfran, en dan nog een ok keepert

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Gurbuh schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 18:32:
Sissoko zou echt een baas zijn, soort pogba. Pogba, Sisokko en Kante pff niet normaal

• bbblije

bbblije

Riiiiight

ErnstMid schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 18:57:
[...]

Ja, als je het niet heel erg vindt om zonder te spelen zou ik het zeker doen. Ik red me de komende tijd wel weer even met dembele ipv mbaple....

Je hebt met die icons natuurlijk wel meer last van de EA tax maar denk echt wel dat ze nog flink gaan zakken, zeker rond/na futmas
MMMMMMbaplé!

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14-11 11:16
Hmmm... lees veel dat mensen in de weekend league last hebben van de servers, maar ik kan in dat rivals geen fatsoenlijke pot spelen. Is divisie 4 beetje hoog niveau, want wellicht is dat de reden dat het me gewoon niet lukt? In WL win ik over algemeen simpel men potjes, maar in rivals is het verschrikkelijk zo slecht.
MauT86 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 21:50:
Hmmm... lees veel dat mensen in de weekend league last hebben van de servers, maar ik kan in dat rivals geen fatsoenlijke pot spelen. Is divisie 4 beetje hoog niveau, want wellicht is dat de reden dat het me gewoon niet lukt? In WL win ik over algemeen simpel men potjes, maar in rivals is het verschrikkelijk zo slecht.
Speel je toevallig met pressure?

@bbblije
YouTube: Gijp gaat stuk om verspreking Boskamp: ''Mbabwe?'' - VI ORANJE BLI... :+

[ Voor 20% gewijzigd door Bossie op 04-12-2018 22:13 ]

Fraaank schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 18:56:
[...]

Ik snap dat het verkopen aanlokkelijk is, maar als je zoveel speelt, maken die paar coins ook niet uit toch? Ik heb dat de afgelopen jaren eigenlijk nooit gedaan. Wil ook wel genieten van het spelen zelf, maar dat is hoe ik erin sta.
ErnstMid schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 18:57:
[...]

Inderdaad even met een minder team spelen. Eigenlijk wil ik betere icons hebben. Door ze nu voor hoge prijzen te verkopen hoop ik via een icon sbc of door een markt crash later toe te slaan.

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14-11 11:16
Bossie schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 22:11:
[...]
Neen, want dan zijn men spelers na 4 min kapot. Tegenstander krijgt het echter wel voor elkaar continu met druk te spelen en raast maar over ‘t veld.

Speel je toevallig met pressure?

@bbblije
YouTube: Gijp gaat stuk om verspreking Boskamp: ''Mbabwe?'' - VI ORANJE BLI... :+

• Korkss
Fraaank schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 18:56:
[...]

Ik speel ook gewoon lekker door. Van Ronnie (cr7) in de spits naar een andere jan doedel ga ik niet vrolijk van worden.
Mijn team staat, heb nog coins om te handelen dus daarmee sla ik wel toe tijdens die dagen. Maar mijn team blijft 100% staan, crash of niet.

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Welke custom tactics en instruction gebruiken jullie bij een 4321/4231?
Pff Divisie 5 is wel erg groot verschil. Ik kom tegen tegenstanders nu die continue finesse timed shots buiten de 16 erin pegelen. Wat is daar de beste tactiek tegen?

De ene pot verlies je met 8-0 en dan win je weer een keer met 2-0...

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 25-11 13:58
De Bruyne verkocht en die 350k geïnvesteerd in 83/84 UCL rare spelers en in 83/84 spelers voor aankomende futmas.

Ben benieuwd.
Jack_Mojo schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 22:59:
De Bruyne verkocht en die 350k geïnvesteerd in 83/84 UCL rare spelers en in 83/84 spelers voor aankomende futmas.

Ben benieuwd.
Had je niet beter tot donderdag kunnen wachten? Dat is het moment om in te slaan

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 25-11 13:58
bvbal79 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 23:05:
[...]

Had je niet beter tot donderdag kunnen wachten? Dat is het moment om in te slaan
Waarschijnlijk wel ja, alleen donderdag geen minuut tijd om te spelen. Heb nu 83 rated cl rares voor 4000 gekocht en 83 rated La Liga middenvelders voor 1500. Kon wss beter maar ach, een beetje winst is al mooi meegenomen.

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
bvbal79 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 22:43:
Pff Divisie 5 is wel erg groot verschil. Ik kom tegen tegenstanders nu die continue finesse timed shots buiten de 16 erin pegelen. Wat is daar de beste tactiek tegen?

Speel zelf 4231 en heb mijn 2 cdms dan op cover center staan, verder altijd het sterke been van de tegenstander afdekken, als mijn tegenstander bijvoorbeeld salah op rechtsvoor heeft staan hou ik er altijd rekening mee dat mijn tegenstander naar binnen snijd en een finesse shot wil proberen. Is natuurlijk wel een beetje afhankelijk van je tegenstander maar vaak proberen ze hun aanvallers op dezelfde manier vrij te spelen. Dus is ook gewoon een beetje een kwestie van je tegenstander aanvoelen en geconcentreerd spelen.
Speel zelf inmiddels in divisie 4 zit op 1700 skill niveau

• cubert20
  • Laatst online: 25-11 16:22
kut stadions met rare lichtinvallen.
Jack_Mojo schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 23:27:
[...]

Waarschijnlijk wel ja, alleen donderdag geen minuut tijd om te spelen. Heb nu 83 rated cl rares voor 4000 gekocht en 83 rated La Liga middenvelders voor 1500. Kon wss beter maar ach, een beetje winst is al mooi meegenomen.
mobile app :) maar die 83 ga je wel wat winst op maken

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Donderdag inslaan? Ik ga juist proberen donderdag me dure spelers te verkopen omdat ik dan denk dat de peik het hoogst is in de week en maandag investeringen doen.. rond futmas hoop ik de hoge rating spelers weer voor goedkoper terug te kopen..

Vanavond liep 4321/4231 voor geen meter... Even geschakeld naar 4321-2 en ineens liep het als een trein!
Dat futmas duurt nog wel wat weken lijkt me?

• FidoDido
bvbal79 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 23:05:
[...]

Denk UCL rare juist volgende week juiste moment is :) laatste ronde en er komen SBC dan zakken die altijd hard. Verkoop UCL rare juist na deze rondes altijd voor 2x zoveel :)

• ErnstMid

ErnstMid

Razz89 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 23:56:
Donderdag inslaan? Ik ga juist proberen donderdag me dure spelers te verkopen omdat ik dan denk dat de peik het hoogst is in de week en maandag investeringen doen.. rond futmas hoop ik de hoge rating spelers weer voor goedkoper terug te kopen..

Vanavond liep 4321/4231 voor geen meter... Even geschakeld naar 4321-2 en ineens liep het als een trein!
Maandag is ook een goede dag, alleen worden er op donderdag ook enorm veel packs geopend. Dan zie je dus meestal ook een dipje, en dan trekt het weer aan omdat de wl begint :)

Verwijderd

Harribo schreef op woensdag 5 december 2018 @ 07:11:
Dat futmas duurt nog wel wat weken lijkt me?
De 14e begint het waarschijnlijk als je kijkt naar voorgaande jaren. Dus deze Donderdag lijkt mij het perfecte moment om de hype nog voor te zijn.

• FidoDido

Speel zelf divisie 5 maar laatste weken is dat pittiger dan de eerste weken. Was van 1330 naar 1140 gezakt :P sta gelukkig nu weer net boven de 1200.
Moet zelf ook behoorlijk spelen als ik even niet scherp ben wordt het afgestraft.

Moet zeggen dat ik de timed finishing steeds beter beheers en dat wint mij op momenten ook wedstrijden en idd vooral buiten de 16. Sinds ik Anderson SIF, Mahrez SIF en Bergkamp op de cam posities heb lopen gaat het me wel makkelijker af met dat soort schoten :P

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:12
De laatste dagen speel ik opvallend vaak tegen pace teams van 2-3 miljoen die de bus parkeren en alleen maar aan het counteren zijn en zelf totaal niet voetballen.. ik snap niet wat de lol daarvan is.
Hebben jullie dit ook?

• Meneer iCy
  • Laatst online: 25-11 13:32

Meneer iCy

swarma

Zoek nog leuke budget spelers uit het duitsesegment. Een SP, RV en een CV.

Budget is niet erg hoog, iets van 10k mag het totaal kosten. Ben een beginnende speler.en hoop een team rond de rating van 82-83 te hebben zodat ik een beetje mee kan komen. Heb al een vlug frans team ingekocht met depay in de spits en daarmee lukt het aardig, maar wil richting een duits teampje.

https://www.futbin.com//19/squad/2651394

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-11 13:46
icy schreef op woensdag 5 december 2018 @ 08:12:
Zoek nog leuke budget spelers uit het duitsesegment. Een SP, RV en een CV.

Budget is niet erg hoog, iets van 10k mag het totaal kosten. Ben een beginnende speler.en hoop een team rond de rating van 82-83 te hebben zodat ik een beetje mee kan komen. Heb al een vlug frans team ingekocht met depay in de spits en daarmee lukt het aardig, maar wil richting een duits teampje.

https://www.futbin.com//19/squad/2651394
Tah als CV, Bellarabi of Pulisic als RW, Augustien, Rebic, Philipp CL of Plea als spits.

• Meneer iCy
  • Laatst online: 25-11 13:32

Meneer iCy

swarma

Joster schreef op woensdag 5 december 2018 @ 08:37:
[...]

Tah als CV, Bellarabi of Pulisic als RW, Augustien, Rebic, Philipp CL of Plea als spits.
Dank je,

Denk dat ik voor Philipp CL ga als spits en Pulisic.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:54
Hmm die gignac brengt wel herinneringen terug. Twijfel of hem te doen.
stomley schreef op woensdag 5 december 2018 @ 08:54:
Hmm die gignac brengt wel herinneringen terug. Twijfel of hem te doen.
Vorig jaar tot de kerst met zijn league SBC kaart gespeeld, niets mis mee en met de voorzetten dit jaar waarschijnlijk nog sterk er.

Ik haal hen waarschijnlijk als de Dani Alves SBC voorbij is.

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
Zijn er al mensen die met Dani Alves gespeeld hebben hier? Aan te raden?! :)

• DeeleNL

Hier ook Rivals divisie 5. Zit nu rond de 1200 punten, terwijl ik een aantal weken geleden op 1300+ stond. Gisteren 2 Rival potjes gespeeld, 5-0 verlies en 6-2 winst, valt geen touw aan vast te knopen. Je wordt gekoppeld aan tegenstanders met ongeveer dezelfde skill rating, maar deze kunnen ook best met een team van 2-3 miljoen staan terwijl ik met mijn 400k team aan kom zetten.

Speel zelf (nog) 3-5-2, maar er zijn tegenstanders die alle tricks beheersen, daar kan ik 5 verdedigers tegenover zetten maar dat gaat voor mij niet werken. Elke wedstrijd 100% focus en niet happen met de backs is wel een vereiste om resultaat te halen. Heb nu de LM en RM op 'stay back on defence' en 'get behind' staan, dit is wel vol te houden voor spelers met H/H workrates en een goede stamina.
De komende tijd eens uitproberen hoe dit gaat.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Keeper naar de lange hoek bewegen.

• RFRF
  • Laatst online: 14-09-2021
Ik speelde laatst een potje Rivals (Div. 3) tegen een team met hoofdzakelijk zilveren spelers. Meteen bij de aftrap speelt hij de bal terug naar zijn keeper en schiet hij hem in eigen doel en verbreekt de verbinding. Iemand een idee waarom je zoiets zou doen?

• bbblije

bbblije

Riiiiight

RFRF schreef op woensdag 5 december 2018 @ 09:17:
Ik speelde laatst een potje Rivals (Div. 3) tegen een team met hoofdzakelijk zilveren spelers. Meteen bij de aftrap speelt hij de bal terug naar zijn keeper en schiet hij hem in eigen doel en verbreekt de verbinding. Iemand een idee waarom je zoiets zou doen?
Terug naar divisie 5. Rewards zijn het zelfde, tegenstanders makkelijker.

• RFRF
  • Laatst online: 14-09-2021
bbblije schreef op woensdag 5 december 2018 @ 09:18:
[...]

Oke, dank je! Blijft bijzonder... :)
bbblije schreef op woensdag 5 december 2018 @ 09:18:
[...]

Is dat zo? Zit altijd in Divisie 3 te ploeteren, haal dan Rank II of Rank III, maar de rewards zijn dus precies hetzelfde?

• ErnstMid

ErnstMid

Fraaank schreef op woensdag 5 december 2018 @ 09:29:
[...]

Is dat zo? Zit altijd in Divisie 3 te ploeteren, haal dan Rank II of Rank III, maar de rewards zijn dus precies hetzelfde?
Blijf weg aub. Heb al moeite genoeg in divisie vijf.
Pagina: 1 ... 78 ... 200 Laatste