Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22-11 15:59
Ik ben dus uiteindelijk 20-10 geëindigd na de 2 voorgaande weken beide 20-8. Beetje vergelijkbaar dus. Echter met het team wat ik heb wil ik Elite 3 echt een keer voor elkaar zien te boxen. Heb zoveel goede spelers dat dat eigenlijk te doen moet zijn.

In ieder geval deze week puzzelen naar de juiste formatie en het vervangen van Alonso 84. Ik zat eens naar die SPFL te kijken en die LA lijkt extreem goed zeg, pfoe. Kan hem eventueel linken met een 4-3-3 startformatie.

Heb ook nog een tip voor diegenen die het niet doen: zorg dat je elke week zo’n 4 SB potjes speelt. Zojuist gedaan en krijg dan toch een 15k pack, Top Gemengd en 10k aan munten. Bij een van de potjes (wekelijkse team) gewoon Beginner gespeeld, controller weggelegd en 1500 punten binnengeharkt.

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Ik ben sinds een maandje ook bezig met fut en heb me nu opgebouwd tot dit team:

https://www.futbin.com/19/squad/2575719 (hoop dat de link werkt)

Door een beetje packluck heb ik nu 300.000 coins om te besteden, wat zouden nou echt goede versterkingen zijn voor dit team?
Ik zit zelf te denken aan een Mané voor Son of middenveld versterken met bv Fabinho voor fred of de verdediging met van Dijk voor Bailly of doorsparen voor een andere centrale aanvaller als Aguero of Aubameyang ipv Jesus.

Keuzes keuzes keuzes :)
Kunnen jullie je licht er eens op laten schijnen en helpen met kiezen :D

[ Voor 4% gewijzigd door Scavy op 03-12-2018 05:23 ]

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:14
Scavy schreef op maandag 3 december 2018 @ 05:09:
Ik ben sinds een maandje ook bezig met fut en heb me nu opgebouwd tot dit team:

https://www.futbin.com/19/squad/2575719 (hoop dat de link werkt)

Door een beetje packluck heb ik nu 300.000 coins om te besteden, wat zouden nou echt goede versterkingen zijn voor dit team?
Ik zit zelf te denken aan een Mané voor Son of middenveld versterken met bv Fabinho voor fred of de verdediging met van Dijk voor Bailly of doorsparen voor een andere centrale aanvaller als Aguero of Aubameyang ipv Jesus.

Keuzes keuzes keuzes :)
Kunnen jullie je licht er eens op laten schijnen en helpen met kiezen :D
van Dijk en Fabinho kan ik zeker aanbevelen, Sanchez en van Dijk is een sterk en goed duo! Fabinho op het middenveld vind ik persoonlijk een goede toevoeging echt zo stofzuiger die nodig is op momenten.

En Mane voor Son persoonlijk gewoon Son houden en voor een betere door sparen, Son zijn weakfoot van 5 is heerlijk!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:04
jOnAt schreef op zondag 2 december 2018 @ 20:57:
[...]

Mooi dat het werkt :) Hoe bevalt Kanté? Had hem eigenlijk voor de WL willen kopen, maar had net de coins niet. Wijnaldum IF doet het bij mij op die positie prima, maar ik mis wat agressie in het afpakken van ballen.
Hele fijne speler , zeker als je inderdaad wat agressie zoekt. Hij is aardig snel en pakt goed de ballen af.

wijze woorden

• Pieterw2
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 05-05-2021
Hoi guys,

Ik heb momenteel onderstaand team:

https://www.futbin.com/19/squad/2483941

Ik heb momenteel 1.3 miljoen munten, en ik ben hevig op zoek naar versterkingen (vooral in de achterste linie). Ik speel ingame 41212 smal met fernandinho (CVM) Firmino (LCM) En paulinho (RCM) Lucas (CAM) en Hazard en Auba spits.

Wat raden jullie mij aan? Vind het erg zonde om bijvoorbeeld een ramos en varane te kopen omdat ik denk dat deze binnenkort weer erg gaan dalen.

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:39
MadMoody schreef op zondag 2 december 2018 @ 23:45:
Wat lopen sommigen hier te mopperen: Het kan namelijk altijd slechter. Brons 3 geëindigd met WL hier!
+1 8)

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
WL liep dit weekend voor het eerst echt heerlijk, stond gistermiddag op 13 wins uit 16 potjes. Maar toen... 7 op rij verloren, al mijn mannen verloren ieder duel. Kwam constant 1-0 achter na 5 minuten en lukte me maar niet om te scoren.

Heel maf maar als ik hoger wil gaan eindigen moet ik zo'n serie toch gaan zien te voorkomen..

• sirkeith
  • Laatst online: 20-11 20:33
Hoppa, ik heb eindelijk de paarse Depay (SBC Ligue 1) in mijn bezit! :)

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Razz89 schreef op zondag 2 december 2018 @ 20:17:
Lastig keuzes.. benieuwd naar jullie voorkeuren ..

Fabinho - Casemiro
Varane - Bailly if
Sif Lala - Valencia - Walker
Nog meer mensen hier een voorkeursmening over?

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-11 13:47
sirkeith schreef op maandag 3 december 2018 @ 09:15:
Hoppa, ik heb eindelijk de paarse Depay (SBC Ligue 1) in mijn bezit! :)
Ik zit er ook aan te denken, heb je een schatting van wat hij jou gekost heeft?

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-11 15:22
Razz89 schreef op maandag 3 december 2018 @ 09:18:
[...]

Speel zelf met Fabinho UCL Live, Bailly non-IF en Walker.

Walker is echt top, Fabinho heeft een gebruiksaanwijzing maar is wel solide en Bailly wil ik gaan upgraden naar zijn IF of gaan voor van Dijk.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• sirkeith
Ghengis schreef op maandag 3 december 2018 @ 09:21:
[...]

Qua kosten zit ik wel wat goedkoper dan Futbin, ik denk ergens tussen de 200k en de 250k.

Verder nog wel wat redelijke pulls van de packs, o.a.:
Coutinho (50k)
2x Keylor Navas (21k per stuk)
2x een discord IF
een hele zooi aan 83 en 84's

Dus het zal denk ik rond de 100k hebben gekost.

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Hoppaa Kante is binnen :-D

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
[...]

Fabinho heb ik meegespeeld maar dat vond ik echt 3x niks heeft een draaicirkel van een vrachtwagen, casemiro heb ik niet mee gespeeld dus kan ik niet over oordelen, op de andere posities zou ik voor Varane en SIF Lala gaan.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-11 13:46
Oké komtie, ik speel pack only en heb een aardige rits aan spelers uit packs / sbc's. Degene die de 2 leukste teams kan maken van onderstaande spelers krijgt een ijsje 8)
DM:
Neuer
Schmeichel
Areola

RA
Kimmich
Dani Alves
Florenzi
Lala (SIF)

CV
Boateng
Kimpembe
David Luiz
Bailly (CL)
Tah (EL Live)

LA
Mendy
Wendell
Van Aanholt
Shaw
Kurzawa (SWAP) ?

CVM
Matuidi
Guilavogui (SWAP)

CM
Khedira
Gundogan
Goretzka
Rabiot
Herrera
Rudy (CL)
Eriksen (IF)
Tolisso

CAM
Lingard
Reus (POTM)
Oscar
Anderson Talisca

RM/RV
Lucas
Sancho (POTM)
Bernardo Silva (CL)
Salvio (CL)
Di Maria
Hulk

LM/LV
Bailey
Gnabry (League SBC)
Koke (Scream)
Rashford
Paulinho (POTY)

CA/SP
Götze (Flashback)
Werner
Paco Alcacer (SWAP)
Depay (League SBC)
Alex Teixeira

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-11 15:13
tukkerterror90 schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 19:42:
[...]

Hoe bevalt Marcelo? Ik heb alba nu maar die is wel kwetsbaar in de lucht, hoor verhalen dat Marcelo zijn low workrate in verdedigen soms een probleem is en dat hij veel uit positie loopt, hoe ervaar jij dit?
Prima verdediger, die veel onderscheppingen heeft.
Eindelijk komend weekend WL weer spelen, nog maar 3 overwinningen nodig deze week :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11 19:02
Nieuwe maand, nieuwe swap deals!

Ik ga wil me deze maand voor het eerst echt mee bezig houden. Zitten twee interessante spelers voor mij tussen (Kurzawa en Lasagna)

Deze kosten samen 13 swap spelers dus ik heb maar 1 swap speler marge.

Is er ergens een lijst die geupdate wordt wannneer een swap speler via een bepaalde manier te verdienen is? Of moet ik gewoon elke dag even checken of er iets nieuws is?

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Ghengis schreef op maandag 3 december 2018 @ 09:21:
[...]

Het heeft mij richting de 75k.. gekost denk ik :) Liep in het begin vrij aardig 1:1 qua kosten en rewards, de laatste paar waren wat lastiger en toen was ik ook wat ongeduldig geworden :P Heb wel vrij veel waardevolle zilver spelers uit alle packs gehaald, geen grote klappers maar het viel me niks tegen.

Heeft er een aantal aardige goals inliggen inmiddels _/-\o_
mrjobby schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:00:
Nieuwe maand, nieuwe swap deals!

Ik ga wil me deze maand voor het eerst echt mee bezig houden. Zitten twee interessante spelers voor mij tussen (Kurzawa en Lasagna)

Deze kosten samen 13 swap spelers dus ik heb maar 1 swap speler marge.

Is er ergens een lijst die geupdate wordt wannneer een swap speler via een bepaalde manier te verdienen is? Of moet ik gewoon elke dag even checken of er iets nieuws is?
Volgens mij zijn daar geen lijsten van. Ik zou alles gewoon wat in de gaten houden; let ook op squad battle rewards :) Die is wel makkelijk te missen als je dat niet speelt.

[ Voor 42% gewijzigd door ErnstMid op 03-12-2018 10:03 ]

• mrjobby
ErnstMid schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:01:

Volgens mij zijn daar geen lijsten van. Ik zou alles gewoon wat in de gaten houden; let ook op squad battle rewards :) Die is wel makkelijk te missen als je dat niet speelt.
check, dus Squad Battles, Squad Building Challenges en Weekly Objectives toch? Of zijn er nog meer die ik in de gaten moet houden?

[ Voor 31% gewijzigd door mrjobby op 03-12-2018 10:18 ]

• ErnstMid

ErnstMid

mrjobby schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:18:
[...]

check, dus Squad Battles, Squad Building Challenges en Weekly Objectives toch? Of zijn er nog meer die ik in de gaten moet houden?
Yes :) En je hebt je eerste al binnen als het goed is :P

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
Zijn er mensen die weten wanneer Futmas ongeveer begint? Zit erover te denken om mijn packs op te sparen tot die tijd omdat er nu toch geen hele interessante dingen in packs zitten en ik eigenlijk wel tevreden ben met hoe mijn team nu speelt! :)

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:53
Joster schreef op maandag 3 december 2018 @ 09:54:
Oké komtie, ik speel pack only en heb een aardige rits aan spelers uit packs / sbc's. Degene die de 2 leukste teams kan maken van onderstaande spelers krijgt een ijsje 8)

[...]
Hoe krijg jij Depay met alleen maar packs openen...

• jOnAt
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-11 21:13
gaizka schreef op zondag 2 december 2018 @ 22:13:
[...]

Is Wijnaldum niet te aanvallend als CDM? Ik dacht meer aan eens speler als Fernandinho op die positie?
Soms kan hij inderdaad wat te fanatiek meegaan in de aanval. Voordeel is wel dat hij door zijn high high ook bijna altijd wel mee terugkomt. Fabinho heb ik ook mee gespeeld, maar die vond ik hopeloos traag en log. Ik zie zelf Kante als beste optie voor die positie. De swap versie van Lerma ziet er ook best prima uit.

Gekke vraag wellicht; hoe verdedigen jullie? Ik ben gewend om om LT (L1) en A (X) ingedrukt te houden, maar mijn tegenstanders komen soms als magneten op mij af. Ben benieuwd hoe die dat voor elkaar krijgen. Wellicht alleen A en dan op de tegenstander afrennen?

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-11 13:46
Beavbusi schreef op maandag 3 december 2018 @ 11:43:
[...]

Hoe krijg jij Depay met alleen maar packs openen...
Z'n league SBC gedaan. Ik vind inkopen doen om een SBC te voltooien gewoon prima, maar in mijn teams gebruik ik alleen first owner spelers :)

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02:24
[...]

Walker, Van Dijk, Fabinho (beter nog Kante eigenlijk, maar weet niet precies hoe je met chem zit)
Pieterw2 schreef op maandag 3 december 2018 @ 08:29:
Hoi guys,

Ik heb momenteel onderstaand team:

https://www.futbin.com/19/squad/2483941

Ik heb momenteel 1.3 miljoen munten, en ik ben hevig op zoek naar versterkingen (vooral in de achterste linie). Ik speel ingame 41212 smal met fernandinho (CVM) Firmino (LCM) En paulinho (RCM) Lucas (CAM) en Hazard en Auba spits.

Wat raden jullie mij aan? Vind het erg zonde om bijvoorbeeld een ramos en varane te kopen omdat ik denk dat deze binnenkort weer erg gaan dalen.
Ik zou met die coins altijd een icon kopen. Gaan het hele jaar mee en dalen nauwelijks

Snap trouwens niet die icons sbc. Je moet een icon kopen voor een untradable icon? Mag het wel een super upgrade zijn! Das gewoon bijna 1000k weggooien.

Ik snap überhaupt vrij weinig waar mensen de coins vandaan halen. Zal wel een combi zijn van veel spelen (wat ik niet doe), kopen en packluck.

Ik speel gemiddeld 12 potjes fut per week. Jullie dan?

• Pieterw2
Harribo schreef op maandag 3 december 2018 @ 12:57:
[...]

Ik zou met die coins altijd een icon kopen. Gaan het hele jaar mee en dalen nauwelijks

Snap trouwens niet die icons sbc. Je moet een icon kopen voor een untradable icon? Mag het wel een super upgrade zijn! Das gewoon bijna 1000k weggooien.

Ik snap überhaupt vrij weinig waar mensen de coins vandaan halen. Zal wel een combi zijn van veel spelen (wat ik niet doe), kopen en packluck.

Welke icon zit je aan te denken?

• FidoDido
[...]

Wat dacht je van handelen op de transfermarkt?? Heb 3 miljoen transferprofit inmiddels begon ook gewoon met 0 coins zoals elke speler.

Verwijderd

Wordt Van Dijk nieuwe POTM?

• Pieterw2
Sterling ook een goede kans
POTM Van Dijk, dan mag Ramos snel in de verkoop en moet ik in ieder geval nog ff een Van Dijk kaartje to be safe.

Voor de speelronde van afgelopen weekend werd er vooral over Sane/Sterling gesproken maar heb beide niet nodig.

[ Voor 18% gewijzigd door Bossie op 03-12-2018 13:21 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

iemand tips hoe je moet handelen met fut?

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:48
Verwijderd schreef op maandag 3 december 2018 @ 13:31:
iemand tips hoe je moet handelen met fut?
Laag inkopen, hoog verkopen.

Maar misschien in dit topic zoeken naar "trading" / "handelen". Dan krijg je al heel veel zoekresultaten.

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-11 11:32
Pieterw2 schreef op maandag 3 december 2018 @ 13:18:
[...]

Sterling ook een goede kans
Las op meerdere plekken al dat VvD de award al heeft.
Sleehond schreef op zondag 2 december 2018 @ 19:38:
[...]

"1 of andere ajacied"...
man man man.... frustraties?

Overigens een prachtige goal hoor van Larsson dus ja zou leuk zijn.
Nee hoor, maar in het verleden heeft EA nog wel eens rare IFs uitgedeeld, niet alleen in de eredivise. En ja, ik zie graag Feyenoord IFs voorbij komen, moeten ze wel worden verdiend. Soms lijkt EA gewoon random een eredivisie-IF te selecteren, áls hij al wordt geselecteerd.

Dus nee, geen frustraties, maar blijkbaar roept het wel defensieve reacties op ;-)
fifanoob schreef op zondag 2 december 2018 @ 21:08:
[...]

Is dat al een if waard? Zijn eerste goal dit jaar?
Assist + Goal in de topper tegen PSV? Lijkt mij wel een IF waard, ook omdat EA deze wedstrijd in de Marquee Matchup had staan.

• Pieterw2
Slurpie schreef op maandag 3 december 2018 @ 13:56:
[...]

Las op meerdere plekken al dat VvD de award al heeft.
Dat is een andere award, de prijs die dus ook verbonden is met een FIFA-kaart wordt vrijdag uitgereikt.
Pieterw2 schreef op maandag 3 december 2018 @ 14:07:
[...]

Dat is een andere award, de prijs die dus ook verbonden is met een FIFA-kaart wordt vrijdag uitgereikt.
Volgens mij heb je bij geeneen POTM SBC nog een speciale kaart van de speler zelf nodig gehad toch? Vorig jaar was dat wel een paar keer zo.

• Pieterw2
Fraaank schreef op maandag 3 december 2018 @ 14:23:
[...]

Volgens mij heb je bij geeneen POTM SBC nog een speciale kaart van de speler zelf nodig gehad toch? Vorig jaar was dat wel een paar keer zo.
Klopt ja, vorig jaar was dat bij aguero zo.

• H_idde
Pieterw2 schreef op maandag 3 december 2018 @ 14:26:
[...]

Klopt ja, vorig jaar was dat bij aguero zo.
Volgens mij moest je bij Aubameyang afgelopen maand nog zijn normale kaart inleveren ook?! :?
H_idde schreef op maandag 3 december 2018 @ 14:29:
[...]

Volgens mij moest je bij Aubameyang afgelopen maand nog zijn normale kaart inleveren ook?! :?
Ah maar normale kaart van van Dijk heb ik al :D

• H_idde
Fraaank schreef op maandag 3 december 2018 @ 14:30:
[...]

Ah maar normale kaart van van Dijk heb ik al :D
Dan zit je sowieso goed! Het is niet te voorspellen met EA volgens mij, haha!

• Pieterw2
H_idde schreef op maandag 3 december 2018 @ 14:29:
[...]

Klopt, maar bij aguero meost je vorig jaar zelfs een inform inleveren, wat natuurlijk niet te betalen was haha

• H_idde
Pieterw2 schreef op maandag 3 december 2018 @ 14:33:
[...]

Klopt, maar bij aguero meost je vorig jaar zelfs een inform inleveren, wat natuurlijk niet te betalen was haha
Wat ik me wel afvraag. Stel het zou Sterling worden en je zou een IF in moeten leveren. Of je dan ook zijn rode IF uit weekend league rewards in zou kunnen leveren. Die heb ik toevallig uit mn rewards gehad afgelopen weekend! :+

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
H_idde schreef op maandag 3 december 2018 @ 14:45:
[...]

Wat ik me wel afvraag. Stel het zou Sterling worden en je zou een IF in moeten leveren. Of je dan ook zijn rode IF uit weekend league rewards in zou kunnen leveren. Die heb ik toevallig uit mn rewards gehad afgelopen weekend! :+
Volgens mij kan dat gewoon, maar het word VVD

• Pieterw2
[...]

Ja dat akn wel vgm

• SH-FR
Als van Dijk POTM word, dan wil ik hem zeker hebben. Vond zijn normale kaart al monsterlijk goed. Denk dat we ook wel kunnen stellen dat de kans aannemelijk is dat je zijn normale kaart in moet leveren. Die koop ik zsm in.

Net een potje Rivals gespeeld en wát een verschil met de WL zeg als het om de servers gaat. Enorm soepele gameplay, kan lekker tikken en totaal geen lag. Als ik het met elkaar vergelijk dan is het net alsof ik een andere game speel.
[...]

Nope. Rode kaartjes tellen niet mee als IF.

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Ik denk juist dat sterling potm gaat worden...

• Pompi
  • Registratie: November 2009
Razz89 schreef op maandag 3 december 2018 @ 15:38:
Ik denk juist dat sterling potm gaat worden...
Het is natuurlijk een fan vote, met de afgelopen POTM spelers zou je kunnen zeggen dat er al genoeg aanvallers zijn en aangezien veel spelers met VvD spelen nu dus op hem stemmen.

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:54
Toch maar naar mijn geweten geluisterd en Litmanen (88) gehaald. Moet toch met je idool van vroeger spelen.

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11 10:02
Pompi schreef op maandag 3 december 2018 @ 15:40:
[...]

met de afgelopen POTM spelers zou je kunnen zeggen dat er al genoeg aanvallers zijn
Zo denken mensen niet. Ze willen elke keer weer nieuwe minimale upgrades van toch al overpowerde spelers en dan liefst aanvallers.

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-11 15:22
Zit eraan te denken om zelf Bailly te vervangen door VvD, alleen welke versie? Heb een 500K coins op dit moment.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• sirkeith
SH-FR schreef op maandag 3 december 2018 @ 14:51:
Als van Dijk POTM word, dan wil ik hem zeker hebben. Vond zijn normale kaart al monsterlijk goed. Denk dat we ook wel kunnen stellen dat de kans aannemelijk is dat je zijn normale kaart in moet leveren. Die koop ik zsm in.

Net een potje Rivals gespeeld en wát een verschil met de WL zeg als het om de servers gaat. Enorm soepele gameplay, kan lekker tikken en totaal geen lag. Als ik het met elkaar vergelijk dan is het net alsof ik een andere game speel.
Hoe groot zal de kans zijn dat je Van Dijk IF moet inleveren dan?
Want ik wil hem ook wel heel erg graag, maar daar heb ik momenteel geen geld voor |:(

• ErnstMid

ErnstMid

[...]

Handelen! :P Bovendien krijg je vrij makkelijk relatief veel coins per week door squad battles en Rivals.
Voor de icons sbc's kun je baby icons inleveren, dus daarmee kun je een upgrade maken naar een betere. Baby Icons zijn er vanaf 550k. ofzo?

Maar je hebt zelf toch ook een heel ziek team of heb ik dat verkeerd gezien?

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-11 16:32
ErnstMid schreef op maandag 3 december 2018 @ 16:34:
[...]

Handelen! :P Bovendien krijg je vrij makkelijk relatief veel coins per week door squad battles en Rivals.
Voor de icons sbc's kun je baby icons inleveren, dus daarmee kun je een upgrade maken naar een betere. Baby Icons zijn er vanaf 550k. ofzo?

Let op; goedkoopste Baby icon op PS4 is nu 760k (Raul 86). Echt bizar trouwens!

• ErnstMid

ErnstMid

Skann schreef op maandag 3 december 2018 @ 16:39:
[...]

Let op; goedkoopste Baby icon op PS4 is nu 760k (Raul 86). Echt bizar trouwens!
oh wauw ja, dat is toch een stuk hoger dan ik dacht... op de xbox is Gattuso (87) de goedkoopste met 740k.

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10 21:13
spelen jullie trouwens via wifi of direct via netwerkkabel? (ps4)

ping is overigens 10ms. heb soms dat het spel opeens 5 sec fast forward lijkt te gaan...

[ Voor 41% gewijzigd door buurman3 op 03-12-2018 17:21 ]

SH-FR schreef op maandag 3 december 2018 @ 14:51:

Yep, dat was ook de redenen van mijn rant afgelopen vrijdag.

Als je weet dat extra capaciteit nodig is in het weekend, regel dat dan ...

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• cubert20
  • Laatst online: 25-11 16:22
buurman3 schreef op maandag 3 december 2018 @ 17:18:
spelen jullie trouwens via wifi of direct via netwerkkabel? (ps4)

ping is overigens 10ms. heb soms dat het spel opeens 5 sec fast forward lijkt te gaan...
netwerk, is toch een stuk stabieler als wifi.

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
Ok. In het kader van "if you cant beat em, join em" ga ik switchen naar een BPL team. Helaas te laat. Want ik zou graag auba potm hebben. Maar het is niet anders.

Heeft iemand een mooi voorbeeld van een team van ongeveer 750k? :) ik heb alleen mahrez sif al. Ik denk aan een 4-2-3-1 of iets van dien aard.

• FidoDido
DeBers schreef op maandag 3 december 2018 @ 18:03:
Ok. In het kader van "if you cant beat em, join em" ga ik switchen naar een BPL team. Helaas te laat. Want ik zou graag auba potm hebben. Maar het is niet anders.

Heeft iemand een mooi voorbeeld van een team van ongeveer 750k? :) ik heb alleen mahrez sif al. Ik denk aan een 4-2-3-1 of iets van dien aard.
Heb het volgende elftal met 4231
https://www.futbin.com//19/squad/1362789

Op de plek van Bergkamp had ik eerder eriksen. Sanchez UCL Live had ik opgepikt voor 150k maar is nu wel wat meer waard. Als linkback Robertson of Mendy. Van dijk is trouwens ook flink omhoog gegaan was eerder 130K

Als verdedigings duo zoiezo van dijk sanchez en de gea is sinds mijn aankoop het meer dan waard.
Valencia wil ik nog is upgraden met Walker maar vind ik zelf nog te duur.

En Als spits blijft persoonlijk, het liefst Auba gold maar moet nog wat coins overhouden voor handelen :P vind Kane zo slecht nog niet.

UCL Fred vandaag gekocht wil daar straks die Swap deal Lerma hebben.
Uiteindelijk wil ik kante of pogba op die plek maar zijn echt te duur

[ Voor 9% gewijzigd door FidoDido op 03-12-2018 18:22 ]

• ErnstMid

ErnstMid

Voor dat bedrag kun je toch ook een schitterend Frans of la liga team maken? De bpl heeft meer goede spelers maar ze zijn toch niet meteen beter dan vergelijkbare kaarten van andere competities?

Ik heb nog nooit met een bpl team gespeeld juist omdat je iedereen er mee ziet spelen.

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:53
sjakieman schreef op zondag 2 december 2018 @ 19:56:
[...]

4-4-2 is de startopstelling. Onder de knoppen heb ik van meeste verdedigende naar meest aanvallende: 4231(2), 4411, 352 en ook ook 442 maar dan met Lucas en Perisic als spitsen.
Hm, nu bijna 75k. Kan ook Fabinho halen :p ... of alles investeren. Lastig lastig

Verwijderd

Wat denken/vinden jullie van Dani Alves Flashback kaart?? Halen of investeringen verkopen?

• SH-FR
Heb besloten de formatie 4-2-3-1 een eerlijke kans te gaan geven. Wisselde net in-game mijn 4-1-2-1-2 om en kwam terug van een 3-1 achterstand.

Echter ben ik benieuwd naar mensen hun costum tacs bij deze formatie. Verder; zal ik dan 93 Prime van Basten of 90 Larsson als enige spits zetten?

Edit: Zie nu die 90 Dani Alves, wat een kaart zeg. Die gaat enorm duur worden. Helaas Juanfran 87 al die overigens het uitermate goed blijft doen.

[ Voor 21% gewijzigd door SH-FR op 03-12-2018 19:30 ]

ik start met:
press after poss lost, 4 , 4
balanced, 5, 5, 3, 2
back: stay back
cdm: stay back, cover center
cams: stay forward
ST: stay central, get in behind, conservative interceptions, stay forward (wel een slimme spits om dit allemaal te onthouden).

In de opbouw steeds de vrije man zoeken, af en toe een balletje terug is niet erg.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-11 15:17
Wat een kutspel zeg. Het is gewoon niet leuk meer om een online potje te starten. Letterlijk elke game zit een input lag op en schiet telkens 5 seconde door.

Beetje squad Battles doen dat is het wel

Verwijderd

SH-FR schreef op maandag 3 december 2018 @ 19:28:
Heb besloten de formatie 4-2-3-1 een eerlijke kans te gaan geven. Wisselde net in-game mijn 4-1-2-1-2 om en kwam terug van een 3-1 achterstand.

Echter ben ik benieuwd naar mensen hun costum tacs bij deze formatie. Verder; zal ik dan 93 Prime van Basten of 90 Larsson als enige spits zetten?

Edit: Zie nu die 90 Dani Alves, wat een kaart zeg. Die gaat enorm duur worden. Helaas Juanfran 87 al die overigens het uitermate goed blijft doen.
Ik gebruik de tactics en instructies van F2Tekzz. Die werken voor mij heel goed. Ik zal Larsson als enige spits nemen. Hij is wat technischer en dat is wel belangrijk om deze formatie goed uittevoeren.

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02:24
ErnstMid schreef op maandag 3 december 2018 @ 18:24:
[...]

Voor dat bedrag kun je toch ook een schitterend Frans of la liga team maken? De bpl heeft meer goede spelers maar ze zijn toch niet meteen beter dan vergelijkbare kaarten van andere competities?

Ik heb nog nooit met een bpl team gespeeld juist omdat je iedereen er mee ziet spelen.
Ik snap dat onderscheid wat sommigen maken ook niet: Aubameyang is echt niet significant beter dan Cavani, Lewandowski of Suarez. Het valt of staat voor het grootste deel met welke stijl je het prettigst vind.

Sterker nog; ik wou dat ik makkelijk kon switchen van league, want zowel POTM Auba als Red Bernardo Silva zijn simpelweg meh voor mij, maar doordat ik enkel met packed spelers speel ben ik afhankelijk van wat ik krijg en ik heb op het moment simpelweg niets beters.. Zelfde geldt trouwens voor de EL Mkhitaryan; weet niet wat andere ervaringen met hem zijn, maar ik heb zelden zo'n wisselvallige speler in mijn team gehad. De ene match maakt hij letterlijk uit alle hoeken en standen goals en de volgende zie je hem 90 minuten niet. En daar komt nog eens bij dat hij na een uur spelen grotendeels uitgeput is..
Verwijderd schreef op maandag 3 december 2018 @ 19:18:
Wat denken/vinden jullie van Dani Alves Flashback kaart?? Halen of investeringen verkopen?
Leuke kaart, maar High/Low als wingback is niet ideaal. Voor mij persoonlijk gaat VVD niet uit het centrum dit jaar, dus wordt het ook al lastiger linken. Ik sla 'm over en hoop dat ik straks niet te veel spijt ga hebben.
Weet niet welke investeringen je hebt gedaan, maar als het high rated spelers zijn, dan zou ik die nog even vasthouden tot de volgende Icon sbc; daar gaat over de hele breedte meer animo voor zijn dan voor deze kaart.. Plus zijn prijs is ook best fors voor een RB..

• SH-FR
Verwijderd schreef op maandag 3 december 2018 @ 20:08:
[...]

Ik gebruik de tactics en instructies van F2Tekzz. Die werken voor mij heel goed. Ik zal Larsson als enige spits nemen. Hij is wat technischer en dat is wel belangrijk om deze formatie goed uittevoeren.
Hmm dan is het helaas voor mij denk ik de enige oplossing om van Basten te verkopen, want of hij op centrale CAM goed uit de verf komt, ik denk het niet. Verder zet ik in-game dan Salah 89, Hazard 93 en Zola Prime op die posities.

Waar kan ik die tactiek vinden? :) Ga ook die van Bean proberen die hij hierboven heeft gezet, bedankt daarvoor! Gewoon kijken welke het lekkerst speelt.

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10-11 19:53
Heeft iemand van jullie met Cruijff gespeeld, in welke positie en welke opstelling.

• DeBers
ErnstMid schreef op maandag 3 december 2018 @ 18:24:
[...]

Dat is waar. Wat raden jullie aan voor een speler die het voornamelijk moet hebben van opbouwend voetbal en passing? Trucjes kan ik niet. Ik kan alleen een beetje slepen en af en toe een fakeshotje. Voor de rest kap ik voornamelijk met de linker duimstok. Mijn aanname was BPL omdat die spelers wat fysieke zijn. Kunnen makkelijk spelers van zich af houden.

• FidoDido
Ambianz schreef op maandag 3 december 2018 @ 19:52:
Wat een kutspel zeg. Het is gewoon niet leuk meer om een online potje te starten. Letterlijk elke game zit een input lag op en schiet telkens 5 seconde door.

Beetje squad Battles doen dat is het wel
Heb precies hetzelfde op het moment, zit gewoon 2 seconden tussen. Begint zo onderhand ronduit schandalig te worden dat het zo performed.
Zit onderhand die knoppen op me controller gewoon fijn te persen voor me gevoel.
Je merkt het ook met de timed finish indicator dan 1 a 2 seconden later wordt die groen en is de actie al voorbij... of een simpele pass om de ball weg te krijgen.

Zit ook steeds meer maar squad battles te spelen, nu is dat ook niet perfect, maar online is op sommige dagen echt te frustrerend aan het worden.

Vind fifa 19 echt fijn spelen qua gameplay en als alles goed werkt geniet ik er ook van laat dat voorop staan, maar button delay en slechte servers halen de fun er met momenten echt uit. Is gewoon slecht dat EA er zo de brui aangeeft.

Verwijderd

SH-FR schreef op maandag 3 december 2018 @ 20:15:
[...]

Hmm dan is het helaas voor mij denk ik de enige oplossing om van Basten te verkopen, want of hij op centrale CAM goed uit de verf komt, ik denk het niet. Verder zet ik in-game dan Salah 89, Hazard 93 en Zola Prime op die posities.

Waar kan ik die tactiek vinden? :) Ga ook die van Bean proberen die hij hierboven heeft gezet, bedankt daarvoor! Gewoon kijken welke het lekkerst speelt.
Ik kwam hem tegen op Youtube. My custom tactics & instructions | how to be #1 in the world. Volgensmij is dat hem. Zola prime en potm Hazard presteren zeer goed voor mij in deze formatie.

IF Auba incoming gok ik

• DeBers
Bean77 schreef op maandag 3 december 2018 @ 19:32:
ik start met:
press after poss lost, 4 , 4
balanced, 5, 5, 3, 2
back: stay back
cdm: stay back, cover center
cams: stay forward
ST: stay central, get in behind, conservative interceptions, stay forward (wel een slimme spits om dit allemaal te onthouden).

In de opbouw steeds de vrije man zoeken, af en toe een balletje terug is niet erg.
Welke formatie?
Handanovic begint opeens elke bal door te laten en te grabbelen. Toch maar szcesny if een kans gaan geven. Dit is echt dramatisch
ErnstMid schreef op maandag 3 december 2018 @ 16:34:
[...]

Doe ik maar ja welke speler koop en verkoop je op welke tijdstippen he?

Mwah ik heb een nif serie a team. Afgezien van Ronaldo en dybala heb ik ze wel.

Zie trouwens nog geen verschil tussen kolarov ucl en alex sandro nif.
Komt bij dat kolarov ook nog een crossing trait heeft. Kijk het nog ff aan

Mandzukic 85 ucl echt goede spits. Zijn if ook maar eens op wish list zetten

[ Voor 78% gewijzigd door Harribo op 03-12-2018 20:43 ]

• DeBers
Ik zat aan zoiets te denken als La liga team omdat ik een Courtois untradeable heb:
https://www.futbin.com//19/squad/2600847

• Korkss
DeBers schreef op maandag 3 december 2018 @ 20:39:
Ik zat aan zoiets te denken als La liga team omdat ik een Courtois untradeable heb:
https://www.futbin.com//19/squad/2600847
Waarom geen hybrid? Heb ook la liga met BPL. Echt fantastisch!

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• SH-FR
Ben eruit, inmiddels met veel pijn van Basten 93 verkocht en helaas daar wat verlies op gemaakt door de EA tax, moet ik echt lering uit trekken. Larsson word in 4-2-3-1 opstelling de enige spits:

De Gea
Tierney SBC - Hierro 91 - Ramos - Juanfran
Fabinho - Icon CVM (budget 1,7m)
Zola - Hazard POTM - Salah IF
Larsson

De enige positie die nog moet worden ingevuld is de 2e CVM. Ik zit ernstig te denken aan Rijkaard. Jullie ervaringen? Verder haal ik Alonso eruit en zet ik daar SBC Tierney neer, die geweldige stats heeft.

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-11 18:27
VvD POTM dus..

Verwijderd

SH-FR schreef op maandag 3 december 2018 @ 21:06:
Ben eruit, inmiddels met veel pijn van Basten 93 verkocht en helaas daar wat verlies op gemaakt door de EA tax, moet ik echt lering uit trekken. Larsson word in 4-2-3-1 opstelling de enige spits:

De Gea
Tierney SBC - Hierro 91 - Ramos - Juanfran
Fabinho - Icon CVM (budget 1,7m)
Zola - Hazard POTM - Salah IF
Larsson

De enige positie die nog moet worden ingevuld is de 2e CVM. Ik zit ernstig te denken aan Rijkaard. Jullie ervaringen? Verder haal ik Alonso eruit en zet ik daar SBC Tierney neer, die geweldige stats heeft.
Vorige fifa vond ik Petit erg goed. Misschien het proberen waard.

• FidoDido
Zo de transfermarkt is echt weer op hol geslagen, het is weer even dik cashen zeg. Mijn club maar weer even aan het legen de profit is zodanig hoog op sommige spelers , ben gek als ik het niet doe :P

• fifanoob
Fraaank schreef op maandag 3 december 2018 @ 14:02:
[...]

Nee hoor, maar in het verleden heeft EA nog wel eens rare IFs uitgedeeld, niet alleen in de eredivise. En ja, ik zie graag Feyenoord IFs voorbij komen, moeten ze wel worden verdiend. Soms lijkt EA gewoon random een eredivisie-IF te selecteren, áls hij al wordt geselecteerd.

Dus nee, geen frustraties, maar blijkbaar roept het wel defensieve reacties op ;-)

[...]

Assist + Goal in de topper tegen PSV? Lijkt mij wel een IF waard, ook omdat EA deze wedstrijd in de Marquee Matchup had staan.
Je gaat toch niet een if geven aan Larson die zijn eerste goal van het seizoen pas maakt? Lijkt mij een beetje stug..
FidoDido schreef op maandag 3 december 2018 @ 21:12:
Zo de transfermarkt is echt weer op hol geslagen, het is weer even dik cashen zeg. Mijn club maar weer even aan het legen de profit is zodanig hoog op sommige spelers , ben gek als ik het niet doe :P
Ja hier ook..ik hou alleen mijn 89-90 nog even de volgende icon SBC moet toch wat meer opleveren dan 10k per speler...

• DeBers
Vraagje. Gebruiken jullie analog sprint? Ik nog niet. Zou ik dat wel moeten doen om meer controle te krijgen?
Heb mijn opstelling gewijzigd naar 4-3-3 met 1 cam en 2 cm's.
Naingolan en Matuidi als cm's die ook kunnen verdedigen. Hamsik als cam, Icardi als spits. Insigne op lv. Cuadrado op rv.

Tik opeens bijna elk team weg nu. Bijzonder.
Ver naar voren verdediging, lange bal.

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 03-12-2018 22:49 ]

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Alles verkopen en lekker op de coins zitten! Spelen met untradables, WL bak ik toch geen snars van. SB is redelijk casual de afgelopen dagen, dat moet ook wel lukken met wat meta spelers.

• cubert20
  • Laatst online: 25-11 16:22
Zo dat was ook weer een nieuwe ervaring.
De spelers van de tegenstander leken wel een soort mieren on steroids, heb nog nooit spelers zo snel zien bewegen. Had het idee dat mijn spelers wel normaal bewogen en ook prima verbinding.
Was echt supervaag.
DeBers schreef op maandag 3 december 2018 @ 22:18:
Vraagje. Gebruiken jullie analog sprint? Ik nog niet. Zou ik dat wel moeten doen om meer controle te krijgen?
ik probeer zoveel mogelijk van die knop af te blijven
Volgens mij kun je nog niet eens stemmen?

• fifanoob
Bossie schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 00:25:
[...]

Volgens mij kun je nog niet eens stemmen?
https://www.liverpoolfc.c...k-pfa-player-of-the-month

? mijn engels is zo beroerd ;d

of is dat alleen intern van liverpool ofzo, ja weet ik ook veel hahaha :+

[ Voor 11% gewijzigd door fifanoob op 04-12-2018 01:52 ]

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-11 15:13
Neymar heeft er nu 44 gespeeld in mijn team en 42 goals.
Hoe is jullie ervaring er mee?

Wil ooit Cruyff,

Wat een video

YouTube: 91 CRUYFF HEEFT EEN BIZAR GOEDE EERSTE WL! | KOEN WEIJLAND DecemberM...

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

fifanoob schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 01:49:
[...]

https://www.liverpoolfc.c...k-pfa-player-of-the-month

? mijn engels is zo beroerd ;d

of is dat alleen intern van liverpool ofzo, ja weet ik ook veel hahaha :+
Dat is wat anders, aangezien de winnaar in October niet Auba was. De EA POTM gaat via de premier league site en de ea site.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Dat is van de Players Football Association, die wordt niet door de PL uitgereikt, voor die kun je zelf stemmen.
Pieterw2 schreef op maandag 3 december 2018 @ 13:06:
[...]

Welke icon zit je aan te denken?
Ik ben niet in de coinsiële positie om aan icons te denken :-)

Dani Alves ziet er aantrekkelijk uit maar weer duur. 350k op de pc voor weer een untradable.
Past ook niet in mijn serie a.
Voor nog minder geld heb ik cancelo ucl live, die doet het vast ook aardig. Die kan ik tenminste ook verpatsen.
En packs verwacht ik niets van.

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 04-12-2018 07:12 ]

• mrjobby
Mars18 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 06:41:
Neymar heeft er nu 44 gespeeld in mijn team en 42 goals.
Hoe is jullie ervaring er mee?
Bij mij 3 goals uit 4 wedstrijden. In de 4e wedstrijd ging die net aanleggen voor een niet te missen schot toen de verbinding verbrak dus daarom geen 100%. Heb wel het idee dat die sneller moe is dan de rest? Of zou dat komen dat ik op dit moment bijna elke bal naar hem speel 🙄

• FidoDido
Harribo schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 07:10:
[...]

Ik ben niet in de coinsiële positie om aan icons te denken :-)

Dani Alves ziet er aantrekkelijk uit maar weer duur. 350k op de pc voor weer een untradable.
Past ook niet in mijn serie a.
Voor nog minder geld heb ik cancelo ucl live, die doet het vast ook aardig. Die kan ik tenminste ook verpatsen.
En packs verwacht ik niets van.
Het is ook geen rechtback vind ik, alves zijn workrates zijn voor mij van een rechtsbuiten :P
DEF Low Attack High

En op coins verdienen terug te komen deze sbc is een mooi voorbeeld.
Op dit soort kaarten kan je dus dik verdienen ;) stond gisterochtend op 490k en nu op 850k en dan heb ik ook nog is 10x TOTW kaarten gekocht vanwege futmis. Denk dat de echte profit iets van 150k :)

Mensen kopen letterlijk alles daar kan je vanuit gaan met deze markt, heb zelfs sommige 83 rated voor 5 a 6 k verkocht en kocht ik vorig week voor 1 a 1.5k in. Enige wat ik nog fout doe is te weinig inkopen :P

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-11 15:03
Gisteravond nog even rivals gespeeld maar kom er nog niet uit kwa opstelling.
Was geswitched naar 4-2-3-1 (2) maar dit lijkt m toch nog niet helemaal te zijn voor me.
4-3-3 (3) geprobeerd maar ook hier nog niet heel tevreden over.
Iemand nog suggesties?
Wel met bij voorkeur spelers op de zijkanten.

Meer mensen trouwens zo tevreden over nif Sergio Ramos?
Miggell schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 08:20:
Gisteravond nog even rivals gespeeld maar kom er nog niet uit kwa opstelling.
Was geswitched naar 4-2-3-1 (2) maar dit lijkt m toch nog niet helemaal te zijn voor me.
4-3-3 (3) geprobeerd maar ook hier nog niet heel tevreden over.
Iemand nog suggesties?
Wel met bij voorkeur spelers op de zijkanten.

Meer mensen trouwens zo tevreden over nif Sergio Ramos?
Werd van het weekend een keer weggespeeld door een normale 41212 met een LM/RM. Zag er ook wel uit als een leuke formatie om te proberen.
Pagina: 1 ... 77 ... 200 Laatste