Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11 10:02
Bossie schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 11:12:
[...]

Zou hem gewoon halen, 75 stamina moet genoeg zijn.
Wel moeilijk te linken mocht je niet full Serie A (blijven) spelen.
Denk dat ik hem niet haal. Mij echt te duur en ik heb al goede spelers daar met Matuidi en Naingolan
Ik moet mij gewoon focussen op de posities die wel verbeterd kunnen worden.
Dat is nu nog steeds de lb positie, alex sandro, daarna ga ik voor dybala. Ben ik wel tijd zoet mee aangezien ik weinig coins heb er de packs van oa de mm weer totaal niets opleverden.
Grootste gouden was lindelof nif 79...frustrerend

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 01-12-2018 11:34 ]

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16:22
Heb 2 hybrids gemaakt waar ik over twijfel.
Merk dat ik niet geschikt ben voor alleen maar kleine mannetjes :)

https://www.futbin.com/19/squad/2510712
ingame opstelling is dit waarbij ik iedereen op full chem heb. Lukaku als targetman en headers en butra voor de steekpasjes tussendoor.
Zitten wat meer uitbouwmogelijkheden in, wbt mahrez if etc.

of

https://www.futbin.com/19/squad/2510708
Waarbij ik gewoon voor power en snelheid kies. Kluivert wint die headers wel en dan liggen er wel wat mogelijkheden.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:09
Zo 3 aankopen gedaan voor mn serie A team, Nainggolan, Matuidi en Manolas. Wat hier ook door diverse mensen aangeraden is.

Hamsik is hierdoor van CVM naar CAM gegaan. Pjanic nu op de bank als CAM achter de hand.

Opstelling nu 3-5-2:

Immobili - Mandzukic (IF 86)
Hamsik
Insigne - Nainggolan - Matuidi - Cuadrado
Koulibaly - Manolas - Benatia
Szczesny (IF 87)

Ben hier wel blij mee :*)

De volgende teamgeest stijlen:

Immobile = Jager
Mandzukic = Ervaren schutter
Hamsik = Maestro
Insigne = Spil
Nainggolan = Motor
Matuidi = Motor
Cuadrado = Spil
Koulibaly = Schaduw
Manolas = Anker
Benatia = Schaduw
Szczesny = Schild

Iemand hier nog goede kritische argumenten om deze stijlen anders te doen?

Wellicht nog eens Mertens aanschaffen voor plek Immobile omdat ik met Mandzukic al een fysiek sterke spits heb, daarnaast dan een wat meer rappe spits met een goede dribbel.

[ Voor 24% gewijzigd door Sleehond op 01-12-2018 12:43 ]

Bossie schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 10:22:
Ik wilde Fifa points kopen tijdens de BF Lightening rounds voor de ultimate pack, maar dat lukte ivm store issues. Had zojuist een pop-up dat de points alsnog zijn toegevoegd incl twee ultimate packs als extraatje.
Mbappe gepacked lol, echter past hij totaal niet in mijn team helaas en is hij te prijzig om als sub te gebruiken:
https://www.futbin.com/19/squad/2407369

Iemand nog leuke ideeen, ik twijfel om Mahrez te verkopen samen met Mbappe en dan icon terug te halen.
Het issue met Mahrez is echter dat ik denk dat de Salah van dit jaar is en zeker nog een paar upgrades gaat krijgen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 10:22:
Ik wilde Fifa points kopen tijdens de BF Lightening rounds voor de ultimate pack, maar dat lukte ivm store issues. Had zojuist een pop-up dat de points alsnog zijn toegevoegd incl twee ultimate packs als extraatje.
Nice.. en kwam er wat uit :)
bvbal79 schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 12:49:
[...]

Nice.. en kwam er wat uit :)
70k aan kaartjes uit de ultimate packs, helaas untradeable.
Wilde punten laten staat tot futmas, maar 5 minuten later de player packs gehaald waar Mbappe zat.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11 19:02
Iemand ervaring met deze kaart? https://www.futbin.com/19/player/17096/Marco%20Verratti/

Ik heb de gewone versie en vooral de 91 fysiek spreekt me wel aan maar kom nooit iemand tegen met hem in het team
mrjobby schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 13:22:
Iemand ervaring met deze kaart? https://www.futbin.com/19/player/17096/Marco%20Verratti/

Ik heb de gewone versie en vooral de 91 fysiek spreekt me wel aan maar kom nooit iemand tegen met hem in het team
Tijdelijke boost, zou dat in mijn achterhoofd houden

• mrjobby
Bossie schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 13:25:
[...]

Tijdelijke boost, zou dat in mijn achterhoofd houden
Hoe tijdelijk? Want tot nu toe hebben ze m al hele tijd
mrjobby schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 13:36:
[...]

Hoe tijdelijk? Want tot nu toe hebben ze m al hele tijd
https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/ultimate-scream

Zal wel in de FAQ staan, gaat er voornamelijk om dat je op tijd moet verkopen anders ga je gegarandeerd verlies maken als je gekocht hebt met een goede statboost.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-11 15:13
Bijna weer gekwalificeerd voor de WL van volgende week.
Vandaag iets van 8 gewonnen en 2 verloren.

Elftal is nu
https://www.futbin.com/19/squad/2516491

Lozano SIF gekocht voor de bank.

Neymar 33 wedstrijden en 30 goals, wat een held.
Suarez toch al 100 wedstrijden en 75 goals

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Mars18 schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 15:21:

Elftal is nu

Je speelt de 41212 met cm’s zo te zien. Is dat niet te aanvallend?

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:14
Pfff deze weekend league gaat alles behalve lekker vanmiddag 8 potjes gespeeld 4 gewonnen en 4 verloren. Maar speel zelf als een natte krant :P Begon met 2 verlies partijen van 5-0 had ook geen schijn van kans toen won ik er 4 speelde zelf matig maar won ze toch nog eenvoudig daarna 2 wedstrijden weer totaal geen kans.

Verloor er 1 met 8-1 waarom ik tegen deze moest spelen is mij een vraagteken gewoon 8 perfect timed finesse shots van buiten de 16 en die beheerste zoveel trucjes kwam er totaal niet aan te pas :P

Alle 8 wedstrijden ieder geval geen server problemen ervaren dus kan in dit geval kan ik alleen mezelf verwijten haha merk wel dat weekend league niet echt aan mij besteed is kan de concentratie en focus niet vasthouden en dat wordt meteen keihard afgestraft :)

Zal deze weekend league afronden maar niet zeker of ik het gauw weer doe denk dat rivals en squad battles meer mijn ding is, is toch wat meer casual gamen.
Merk nu wel als ik die streams kijk hoe ontzetten moeilijk het is om een constant niveau te blijven spelen, respect :P

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Wat is jullie cm voorkeur voor bpl cam heb ik al.. Eventueel een cdm kan ook daar heb ik nu matic

Budget is 100k

Burp

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
FidoDido schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 15:39:
Pfff deze weekend league gaat alles behalve lekker vanmiddag 8 potjes gespeeld 4 gewonnen en 4 verloren. Maar speel zelf als een natte krant :P Begon met 2 verlies partijen van 5-0 had ook geen schijn van kans toen won ik er 4 speelde zelf matig maar won ze toch nog eenvoudig daarna 2 wedstrijden weer totaal geen kans.

Verloor er 1 met 8-1 waarom ik tegen deze moest spelen is mij een vraagteken gewoon 8 perfect timed finesse shots van buiten de 16 en die beheerste zoveel trucjes kwam er totaal niet aan te pas :P

Alle 8 wedstrijden ieder geval geen server problemen ervaren dus kan in dit geval kan ik alleen mezelf verwijten haha merk wel dat weekend league niet echt aan mij besteed is kan de concentratie en focus niet vasthouden en dat wordt meteen keihard afgestraft :)

Zal deze weekend league afronden maar niet zeker of ik het gauw weer doe denk dat rivals en squad battles meer mijn ding is, is toch wat meer casual gamen.
Merk nu wel als ik die streams kijk hoe ontzetten moeilijk het is om een constant niveau te blijven spelen, respect :P
Voor mijn gevoel is de input delay nu echt bizar. Net zo'n stroperig potje gespeeld.
Resultaten vallen tot nu toe nog wel mee (3w 2v beide op penalties). Maar het loopt niet echt lekker.

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22-11 15:59
Jammer dat het bij de meesten zo stroef loopt. Ikzelf ga 6-1 waarbij die ene verlies partij enorm onterecht was, maar daar tegenover weer één onterechte winst staat. Zo heft dat elkaar weer op! Van Basten tot nu toe zeer tevreden over samen met Larsson voorin.

Dit zegt nog niks, want begin vaker zo goed en daarna is het toch zaak om dat vast te houden. Heb de Super League SBC al af, had al ongeveer de helft van de benodigde zilveren en bronzen kaarten. Alleen wil heel graag dat de Eredivisie snel een keer online komt! Deze heb ik al helemaal ingekocht.

[ Voor 16% gewijzigd door SH-FR op 01-12-2018 16:27 ]

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-11 15:13
Delano1992 schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 15:38:
[...]

Je speelt de 41212 met cm’s zo te zien. Is dat niet te aanvallend?
Dan is het de verkeerde, ze staan LM en RM

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

DeBers schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 16:12:
[...]

Voor mijn gevoel is de input delay nu echt bizar. Net zo'n stroperig potje gespeeld.
Resultaten vallen tot nu toe nog wel mee (3w 2v beide op penalties). Maar het loopt niet echt lekker.
Hetzelfde hier echter wisselt het enorm per potje.
Heb KDB en Mbappe verkocht, en Baby Butre en Fred OTW teruggehaald voor nu, Butre loopt vrijwel 1:1 terwijl ik hem vaak in de rust breng.

• DeBers
Vraagje over loyalty. Moeten spelers echt in de basis 11 staan voor loyalty? Of kan ik ze ook op de bank zetten? Ik wil namelijk graag een keer die geavanceerde sbcs doen zonder hele tijd aan en uit te hoeven zetten.

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-11 18:27
DeBers schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 18:16:
Vraagje over loyalty. Moeten spelers echt in de basis 11 staan voor loyalty? Of kan ik ze ook op de bank zetten? Ik wil namelijk graag een keer die geavanceerde sbcs doen zonder hele tijd aan en uit te hoeven zetten.
basis of je moet ze in laten vallen, ze moeten minuten maken dat is het meer.

• fifanoob
Ik zelf zit een beetje vast qua tactiek en opstelling en weet ik veel wat..

Speel altijd 433 met een nummer 10 dus de 433(4). Maar vind het toch wel lastig voetballen met 1 spits..
Maar ik wil ook met vleugels spelers spelen.. heb een tijdje 424 geprobeerd maar dat is het ook niet echt..

Terwijl ik met Neymar Suarez IF en bale voorin speel. Daar achter nog ben Yedder.. met links van hem kroos en rechts van hem modric..

4231 ook een beetje geprobeerd maar dan vind ik weer dat mijn vleugels zo ver terug getrokken staan, ook wel logisch want dan spelen ze als LM en RM ipv LV en RV...

Zit in divisie 5 met rivals maar verlies de laatste tijd veel meer dan ik win.. van 1550 vaardigheidspunten zit ik nu op 1250..

Wat dat betreft weet ik het niet meer :(
fifanoob schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 18:36:

Speel altijd 433 met een nummer 10 dus de 433(4). Maar vind het toch wel lastig voetballen met 1 spits..
Maar ik wil ook met vleugels spelers spelen.. heb een tijdje 424 geprobeerd maar dat is het ook niet echt..

Terwijl ik met Neymar Suarez IF en bale voorin speel. Daar achter nog ben Yedder.. met links van hem kroos en rechts van hem modric..

4231 ook een beetje geprobeerd maar dan vind ik weer dat mijn vleugels zo ver terug getrokken staan, ook wel logisch want dan spelen ze als LM en RM ipv LV en RV...

Zit in divisie 5 met rivals maar verlies de laatste tijd veel meer dan ik win.. van 1550 vaardigheidspunten zit ik nu op 1250..

4231 Wide beginnen en switchen naar 4231 Narrow zodat je wingers naar de L/RCAM posities gaan.

Verwijderd

4-2-2-2 proberen? Die cams zijn bijna buitenspelers. Het enige verschil is dat je ze handmatig diep moet laten lopen.

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:39

Ik denk zelf dat je juist niet zo veel moet switchen qua formatie en tactieken. Mensen winnen een x aantal games en denken het dan helemaal uitgevonden te hebben, paar potjes verliezen en alles deugt ineens niet meer.

Kies een formatie, zoek daar de juiste spelers bij, qua tactiek doe niet te gek. Ga spelen en hou hieraan vast. Je leert je spel dan het best en gaat vanzelf om de tekortkomingen heen spelen.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• FidoDido

Wat @Bossie bossie zegt probeer 4231 narrow, blijf toch elke keer op deze terug vallen na wat experimenteren met andere formaties. Gewoon 4231 wide en ingame naar narrow wisselen.
Is solide achterin en je kan er genoeg kansen mee creëren.

• Gurbuh
433(5) <3

• fifanoob
Bossie schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 18:39:
[...]

4231 Wide beginnen en switchen naar 4231 Narrow zodat je wingers naar de L/RCAM posities gaan.
Als je gewoon begint met narrow dan doen ze dat niet?

Ga het eens testen, nog speciale speler instructies die nodig zijn? of is dat meer naar mijn peroonlijke smaak?

Voor de rest ook tnx voor de reacties.

• mrjobby
Bossie schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 14:04:
[...]

https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/ultimate-scream

Zal wel in de FAQ staan, gaat er voornamelijk om dat je op tijd moet verkopen anders ga je gegarandeerd verlies maken als je gekocht hebt met een goede statboost.
Check, er staat dat het onbekend is wanneer het gebeurt. Ik ga dat risico niet nemen en zoeken naar een alternatief. Thanks

• Hellbl5zer
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 27-05-2021
Iemand ervaring met prime rijkaard of vieira 86 voor de cdm in een 41212(2)?

Huidige team:
http://i.imgur.com/Ihj8xYV.jpg

Ps: de hoeveelheid coins is te danken aan een Eusebio 91 uit een gouden top spelers pakket🤭

• jOnAt
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-11 21:13
Kleine rectificatie voor mijn kritiek op de patch van gisteren. Dat alles zo traag als stront door een trechter liep, had blijkbaar meer te maken met de servers. Nog niet eerder meegemaakt dus dacht altijd dat dat onzin was, maar gisternacht speelde aanzienlijk vloeiender met ook betere resultaten.

Ik speel als sinds jaar en dag 41212 wide en snelle opbouw met dropback werkt voor mij uitstekend. Iedereen begint als een malle naarvoren te lopen als je aanvalt, maar je bent niet zo kwetsbaar op de counter omdat verdedigers wel achteruit lopen.

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
Mars18 schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 15:21:

Elftal is nu

Hoe bevalt Marcelo? Ik heb alba nu maar die is wel kwetsbaar in de lucht, hoor verhalen dat Marcelo zijn low workrate in verdedigen soms een probleem is en dat hij veel uit positie loopt, hoe ervaar jij dit?

• FidoDido
Net een wedstrijd tegen iemand, letterlijk 1 schot op doel van hem die via me verdediger afketst en erin gaat. Zelf 25 schoten en 15 op doel en verlies 1-0 die keeper pakte werkelijk alles en schiet zelf 4x op de paal dat zijn echt van die klote wedstrijden om te verliezen :P moet me dan echt inhouden haha zat echt met verbazing af te vragen hoe ik deze verloren heb 8)7

Uiteindelijk sta ik nu op 8 wins van de 15 wedstrijden morgen maar weer is verder al met nog boven de 50% win ratio :P Bergkamp heeft me af en toe toch uit de brand geholpen :)

• SH-FR
jOnAt schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 19:35:

Ik speel als sinds jaar en dag 41212 wide en snelle opbouw met dropback werkt voor mij uitstekend. Iedereen begint als een malle naarvoren te lopen als je aanvalt, maar je bent niet zo kwetsbaar op de counter omdat verdedigers wel achteruit lopen.
Ik speel nu ook deze formatie alleen niet met de tactics die jij nu beschrijft. Ben net begonnen met deze formatie te spelen en aangezien ik 11-2 ga in de WL kan ik niet ontevreden zijn. Vorig Weekend Goud 1 en daarvoor lig ik dus opnieuw op koers.

Weet natuurlijk niet wat jij wekelijks haalt, maar heb je nog tips mbt spelers in deze formatie, tactics etc etc?

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:53
https://www.easports.com/...Id=eXATExc8nO2c5:FFA19PS4

Iemand nog updates voor 50k? Of ik ga toch maar het serie a squad als fitness maken die hier werd aangedragen
G3 binnen, hoewel ik 5 potjes nodig had om de laatste overwinning binnen te slepen |:(
Baby Butragueno doet het meer dan prima, en heeft al leuk aantal rage quits veroorzaakt, wat een chaos creëert hij voorin.

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:04
Ligt het aan mij of is pace en skills weer een van de belangrijkste eigenschappen geworden in fifa19?

Voorheen kwam ik door goed voetbal wel redelijk ver. Merk dat ik er nu vooral uitgerend en getrickt word....

krijg de ene na de andere steekpass over de flanken tegen...

[ Voor 13% gewijzigd door Valandil op 01-12-2018 20:40 ]

wijze woorden

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-11 11:57

3-5-2 is de laatste weken mijn favoriete opstelling! Dan heb je de 2 spitsen, vleugelspelers en als bonus nog een CAM ook! Je zou het niet verwachten maar dit is verdedigend ook mijn sterkste opstelling als ik de vleugelspelers op come back on defence zet. Als je ze dan ook nog op get in behind zet dan doen ze aanvallend ook nog leuk mee.

• sjakieman
Beavbusi schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 20:32:
https://www.easports.com/...Id=eXATExc8nO2c5:FFA19PS4

Iemand nog updates voor 50k? Of ik ga toch maar het serie a squad als fitness maken die hier werd aangedragen
Zo kunnen we je team niet zien. De link gaat dan naar ons eigen team.

Edit: Nu werkt het dus wel. Als je Lucas steeds een conditiekaartje geeft kan je dit team erbij maken. Hier heb ik de 1e maanden mee gespeeld en speelde geweldig: https://www.futbin.com/19/squad/1039828

Van de keeper de gewone versie halen en het kost je minder dan 50k!

[ Voor 26% gewijzigd door sjakieman op 01-12-2018 20:57 ]

• sjakieman
Valandil schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 20:39:
Ligt het aan mij of is pace en skills weer een van de belangrijkste eigenschappen geworden in fifa19?

Voorheen kwam ik door goed voetbal wel redelijk ver. Merk dat ik er nu vooral uitgerend en getrickt word....

krijg de ene na de andere steekpass over de flanken tegen...
Skills werken vanaf de start van Fifa 19 al beter dan in 18. Ik doe ze zelf niet maar kan er niet zo heel veel tegen doen als ik een tegenstander tegen kom die er echt goed in is. Dit gebeurt gelukkig niet heel vaak want de meesten zijn er minder goed in (steeds zelfde trick, verkeerde momenten, te vaak, te weinig, verkeerde voortzetting enz.). In Fifa 18 kon ik het in 99% van de gevallen juist heel makkelijk verdedigen. Maar in het begin van Fifa 19 speelde ik een keer een wedstrijd tegen een speler met Depay en nog 1tje met 5 skills. Hij scoorde de 1-0 met de aftrapgoal en ging toen alleen maar tricks doen met die 2 spelers. Het duurde gewoon steeds ongeveer 10 minuten voordat ik de bal eindelijk weer had...
sjakieman schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 20:46:
[...]

Zo kunnen we je team niet zien. De link gaat dan naar ons eigen team.
Ik zie zijn team.

• sjakieman
Hmm nu wel ja, net kreeg ik mijn inlogscherm...

• Beavbusi
sjakieman schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 20:55:
[...]

Hmm nu wel ja, net kreeg ik mijn inlogscherm...
Ah oke was al aan het kijken. Anyway, nog tips ? :P

• tukkerterror90
Iemand ervaring met Marcelo als linksback

• FidoDido
SH-FR schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 20:27:
[...]

Ik speel nu ook deze formatie alleen niet met de tactics die jij nu beschrijft. Ben net begonnen met deze formatie te spelen en aangezien ik 11-2 ga in de WL kan ik niet ontevreden zijn. Vorig Weekend Goud 1 en daarvoor lig ik dus opnieuw op koers.

Weet natuurlijk niet wat jij wekelijks haalt, maar heb je nog tips mbt spelers in deze formatie, tactics etc etc?
Ben ik ook wel benieuwd naar in fifa 18 mijn favoriete formatie maar fifa 19 nog niet geprobeerd voor mijn gevoel kwetsbaar maar misschien met wat goede tips en tactics het proberen waard morgen :)

Welke settings gebruik jouw nu dan voor je custom tactics en speler instructies?

• sjakieman
Beavbusi schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 20:59:
[...]

Ah oke was al aan het kijken. Anyway, nog tips ? :P
Had al in de edit gezet maar waarschijnlijk gemist: Als je Lucas steeds een conditiekaartje geeft kan je dit team erbij maken. Hier heb ik de 1e maanden mee gespeeld en speelde geweldig: https://www.futbin.com/19/squad/1039828

• Korkss
tukkerterror90 schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 21:23:
Iemand ervaring met Marcelo als linksback
Ja ik heb hem al best lang, ik vind hem heerlijk. Echt een pitbull, snel, sterk en wint nog best vaak kopballen.
Hij gaat door zn high rate voor attacking wel hoger staan, maar bij mij komt hij hierdoor vaak voor zijn man, waardoor ik easy de bal pak.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• tukkerterror90
Korkss schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 22:51:
[...]

Ja ik heb hem al best lang, ik vind hem heerlijk. Echt een pitbull, snel, sterk en wint nog best vaak kopballen.
Hij gaat door zn high rate voor attacking wel hoger staan, maar bij mij komt hij hierdoor vaak voor zijn man, waardoor ik easy de bal pak.
Oké bedankt voor je reactie, ga ik hem toch maar eens proberen ipv jordi alba.

• SH-FR
Vandaag WL liep op een gegeven moment uitstekend met 12-2, maar inmiddels is het me wéér overkomen dat er ineens een paar wedstrijden achter elkaar geen ene moer meer lukt en alles ook maar verkeerd gaat, waardoor ik nu 14-6 ga.

Nog steeds prima, maar baal wel enorm, was namelijk nergens voor nodig. Ik heb dit echt elk weekend, vorig weekend stond ik 17-3 toen ik ineens 4 wedstrijden ongeveer achter elkaar verloor. Heel frustrerend. Hierdoor geloof ik ook dat er iets is wat de gameplay beïnvloed. Als je ook ziet hoé ik die wedstrijden dan verlies.

Tot zover het geklaag. Van Basten is wel echt geweldig om mee te spelen, die hou ik voorlopig zeker in mijn team. Het leuke is dat iedereen hem een beetje over het hoofd ziet.

• SH-FR
FidoDido schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 22:13:
[...]

Ben ik ook wel benieuwd naar in fifa 18 mijn favoriete formatie maar fifa 19 nog niet geprobeerd voor mijn gevoel kwetsbaar maar misschien met wat goede tips en tactics het proberen waard morgen :)

Welke settings gebruik jouw nu dan voor je custom tactics en speler instructies?
Moet ook wel zeggen dat ik je mening deel. Het is best een prima opstelling, maar je laat ook behoorlijk wat ruimte achter, en toen ik tegen wat betere tegenstanders kwam in WL werd dat pijnlijk duidelijk. Echter ik ben er wel mee naar 2000 Skillpunten in DR geklommen.

Heb de twee ST op achter linies kruipen, backs op achterblijven, CDM idem dito. Verder volgens mij niks. Omdat ik denk dat ik nog wel meer uit deze formatie te halen is, ben ik benieuwd naar jOnAt zijn ervaringen.

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-11 20:20
gisteren speelde ik tegen iemand die had echt iets heel slims bedacht. Bij een uittrap van de keeper, roept hij alle spelers naar zich toe. Vervolgens doet die een mega lange uittrap en dan komt vardy gelijk 1op1 tegen de keeper te staan aan de andere kant van het veld. Echt bloed irritant en ik had 2 goals tegen. Ik heb al lopen googlen maar kan nergens vinden hoe hij dat flikt

Edit
het is een nieuwe fifa19 glitch zie ik nu :)

[ Voor 6% gewijzigd door harrybeuker op 02-12-2018 10:23 ]

• michi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02 05:14
Ik snap helemaal niets meer van dese game. Win helemaal niets meer. Gelukkig geen weekend league dit weekend . Na 3 potjes rivals al weer klaar mee. Van de 10 ballen die ik goed lijk af te pakken raak ik er direct weer 8 kwijt. Zelfde als tegenstanders die tegen mij aanlopen ook bijna altijd de bal blijven houden. Ramos lijkt wel een g elftal speler. Komende week maar eens oefenen met sb .
harrybeuker schreef op zondag 2 december 2018 @ 10:08:
gisteren speelde ik tegen iemand die had echt iets heel slims bedacht. Bij een uittrap van de keeper, roept hij alle spelers naar zich toe. Vervolgens doet die een mega lange uittrap en dan komt vardy gelijk 1op1 tegen de keeper te staan aan de andere kant van het veld. Echt bloed irritant en ik had 2 goals tegen. Ik heb al lopen googlen maar kan nergens vinden hoe hij dat flikt

Edit
het is een nieuwe fifa19 glitch zie ik nu :)
Hahaha ff proberen natuurlijk
Vast een snelle spits met snelheid 90+ en dan achter de linies kruipen?

• jOnAt
SH-FR schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 20:27:
[...]

Laat ik beginnen te stellen dat ik een hele gemiddelde speler ben. DR zit ik al een tijd in div 5 met 1500 pt. WL haal ik meestal goud 2. Dus als er iemand tips kan gebruiken ben ik het wel ;)

Mijn favoriete goals zijn altijd die uit voorzetten, vandaar dat ik al sinds fifa 2008 in deze formatie speel. Speel dan met een linkspoot op links en rechts op rechts. Steekpass op de flanken en dan de 16 in pompen. Mijn elftal ziet er nu als volgt uit:

https://www.futbin.com//19/squad/2002899

Toen ik vrijdag speelde als een krant en met 8-1! van de mat werd gespeeld, was ik er wel klaar mee. Speelde altijd op balbezit (met de instelling possession) en verdedigend op balanced, maar ik werd vaak volledig weggecounterd. Bovendien haalde ik te weinig rendement uit mijn voorzetten. Verliezen kan ik goed tegen, maar niet als ik meer balbezit en kansen had.

Sindsdien speel ik met Sané op rechts en Willian op links in een meer counter gerichte stijl. Dat bevalt heel goed en ik win aanzienlijk meer. Aguero staat op get in behind, en Lukaku op balanced of target man. Beiden op stay forward. RM en LM staan op cut inside en get in behind. Eriksen heb ik geen instellingen voor. Wijnaldum (volgens mij de belangrijkste positie in deze formatie) op stay back en cover centre. Beide backs ook op stay back.

CT zijn als volgt: Verdedigend: Drop back; Width 5; Depth 5. Aanvallend: Fast build up; width 5; Players in box 6; Corners en FK 3.

Voor mij echt een uitkomst. Toen ik speelde op possession was er veel te weinig beweging. Als ik tegen een speler kwam die speelde met hoge pressie en dropback eindigde ik altijd rondtikkend bij zijn 16 om te proberen door een enorme muur aan verdedigers heen te komen. Nu ben ik met 4 passes aan de overkant en gaat er altijd wel iemand diep. Verdedigend lijkt het wel alsof met dropback iedereen overtuigend meeverdedigd.

Hoe dat gaat tegen betere spelers moet ik nog uitvinden. Heb in het verleden ook 4231 wide gespeeld en dan gaf ik bijna niets weg. Nadeel was wel dat ik ook weinig creëerde. Als jullie eens een potje willen doen (wel Xbox) dan laat maar weten. DM ik even mijn gamertag.

• mrjobby
Ik lees regelmatig wat hier over 4-2-3-1 dus ik dacht ik geef het een kans. Vind het tot nu toe heerlijk spelen dus wil hier voorlopig verder mee gaan. Ik start met wide en wijzig ingame naar narrow.

https://www.futbin.com/19/squad/2543927

Dit is het team wat ik voor ogen heb. Op Neymar, Griezmann en Sandro na heb ik iedereen al en rond de 700K nu dus zou redelijk snel dit team kunnen regelen. Iemand nog opmerkingen of tips?

[ Voor 5% gewijzigd door mrjobby op 02-12-2018 11:40 ]

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

3 potjes weekend leage en het stress niveau gaat door het dak. Wat frustrerend :p stoppen voordat ik iets kapot maak ;)

6-1 inmiddels, heb zelf het idee dat ik beter moet worden. Maar het is ook een bizar gevecht. Slechte aannames, ping-pong, ongewenste passes. Niet goed voor je hart joh!
jOnAt schreef op zondag 2 december 2018 @ 11:33:
[...]
Voor mij echt een uitkomst. Toen ik speelde op possession was er veel te weinig beweging. Als ik tegen een speler kwam die speelde met hoge pressie en dropback eindigde ik altijd rondtikkend bij zijn 16 om te proberen door een enorme muur aan verdedigers heen te komen. Nu ben ik met 4 passes aan de overkant en gaat er altijd wel iemand diep. Verdedigend lijkt het wel alsof met dropback iedereen overtuigend meeverdedigd.
Zo herkenbaar, eindeloos breien als je eenmaal bij de 16 bent vanuit balbezit en als je zelf vanuit de omschakeling diepgaat kun je rennen wat je wilt, maar er is altijd een CB die je lopend inhaalt en van de bal ramt (hoe zijn dit overigens geen overtredingen :X )

Omgekeerd, zijn mijn tegenstanders in de counter ontzettend gevaarlijk en desondanks dat je hun spitsen uitschakeld is de gangbare tactiek tegenwoording om vanaf de zestien diagonaal in te schieten voor een rebound of een middenvelder vanuit de 2e linie te positioneren voor een finesse shot.

Laatste twee potjes waren 4-4/3-3 door dit soort dingen, viel me overigens meermaals op dat mijn backs het middenveld in gelokt worden om vervolgens de bal in de hoek te diep te spelen (ik bestuur ze op dat moment niet zelf).

oh btw, kick-off goals zijn duidelijk nog een dingetje ;(

@bbblije Veel sweaty drop back/constant pressure teams op dit moment. Vind het prima dat een tegenstander constant pressure speelt, maar het voelt alsof je eigen team daardoor een soort debuff krijgt waardoor je zelf vertraagd terwijl de tegenstander juist versneld. Passing is bijzonder random waardoor je eigenlijk gedwongen word om ook dit soort manieren te gaan spelen.

[ Voor 11% gewijzigd door Bossie op 02-12-2018 11:52 ]

• FidoDido
Bossie schreef op zondag 2 december 2018 @ 11:48:
[...]

Zo herkenbaar, eindeloos breien als je eenmaal bij de 16 bent vanuit balbezit en als je zelf vanuit de omschakeling diepgaat kun je rennen wat je wilt, maar er is altijd een CB die je lopend inhaalt en van de bal ramt (hoe zijn dit overigens geen overtredingen :X )

Omgekeerd, zijn mijn tegenstanders in de counter ontzettend gevaarlijk en desondanks dat je hun spitsen uitschakeld is de gangbare tactiek tegenwoording om vanaf de zestien diagonaal in te schieten voor een rebound of een middenvelder vanuit de 2e linie te positioneren voor een finesse shot.

Laatste twee potjes waren 4-4/3-3 door dit soort dingen, viel me overigens meermaals op dat mijn backs het middenveld in gelokt worden om vervolgens de bal in de hoek te diep te spelen (ik bestuur ze op dat moment niet zelf).

oh btw, kick-off goals zijn duidelijk nog een dingetje ;(

@bbblije Veel sweaty drop back/constant pressure teams op dit moment. Vind het prima dat een tegenstander constant pressure speelt, maar het voelt alsof je eigen team daardoor een soort debuff krijgt waardoor je zelf vertraagd terwijl de tegenstander juist versneld. Passing is bijzonder random waardoor je eigenlijk gedwongen word om ook dit soort manieren te gaan spelen.
Die kickoff goals stoor ik me mateloos aan, letterlijk 2 wedstrijden gekost. Probeer er wat aan te doen maar sommige weten deze zo goed te gebruiken. Voel het eigenlijk direct aankomen en toch kan ik het niet voorkomen.
Zelf lukt het me overigens niet :P

Wat je aangeeft mijn tegenstanders counteren goed en ik krijg het simpelweg niet voor elkaar :9
Gelukkig ervaren meerdere mensen dezelfde punten, soms vraag je je af heb ik dit nu alleen

Heb ook veel van die pinpong wedstrijden kan de bal moeilijk in bezit houden gaat echt over en weer soms.

• Beavbusi
sjakieman schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 22:31:
[...]

Had al in de edit gezet maar waarschijnlijk gemist: Als je Lucas steeds een conditiekaartje geeft kan je dit team erbij maken. Hier heb ik de 1e maanden mee gespeeld en speelde geweldig: https://www.futbin.com/19/squad/1039828

Nooit 442 gespeeld eigenlijk.. niet te simpele opstelling ? :p

Verwijderd

Ik speel momenteel een erg sterke weekend league. Ik zit momenteel op de helft en ik ga 15-0. Hoop minimaal elite 3 te gaan halen. Vooral Butragueno bewijst zn waarde dit weekend. Hij scoort ongelofelijk veel. Heb momenteel 43 goals deze weekend league gescoort en heb er 19 tegengekregen. Ik ben nu ook begonnen met het investeren in futmas. Ik pik informs uit een goede competitie/ met een goede nationaliteit voor weinig op. Je hebt ze waarschijnlijk weer nodig met de futmas sbcs

• Beavbusi
Verwijderd schreef op zondag 2 december 2018 @ 13:17:
Ik speel momenteel een erg sterke weekend league. Ik zit momenteel op de helft en ik ga 15-0. Hoop minimaal elite 3 te gaan halen. Vooral Butragueno bewijst zn waarde dit weekend. Hij scoort ongelofelijk veel. Heb momenteel 43 goals deze weekend league gescoort en heb er 19 tegengekregen. Ik ben nu ook begonnen met het investeren in futmas. Ik pik informs uit een goede competitie/ met een goede nationaliteit voor weinig op. Je hebt ze waarschijnlijk weer nodig met de futmas sbcs
Zoals welke dan? Kan ik met 50k anders ergens in invensteren... moet dat eigenlijk is gaan doen. Geef eigenlijk al mn coins uit aan sbc/packs en daar kom ik dus geen stap mee verder

Verwijderd

Beavbusi schreef op zondag 2 december 2018 @ 13:28:
[...]

Zoals welke dan? Kan ik met 50k anders ergens in invensteren... moet dat eigenlijk is gaan doen. Geef eigenlijk al mn coins uit aan sbc/packs en daar kom ik dus geen stap mee verder
Heb in inform Mina geinvesteerd, inform Adriano en inform lang. Inform Mina en Adriano speciaal voor de futmas sbcs en if Lang is waarschijnlijk ook nodig met de bundesliga potm sbc
Ik heb hem ook gehaald nadat ik Mbappe had gepacked, hij heeft echt bizar veel impact om mijn spel en elke bal die in 16 in bereik komt knalt ie bove in het doel.

Ben wel benieuwd hoe je hem gebruikt, want heb het gevoel dat er meer uit hem te halen valt dan wat ik nu doe.

• FidoDido
Zo ga vandaag wel lekker begin vrij slecht met 3 verlies partijen op een rij daarna 6 games win streak ook met wat billenknijpers dat ik zelf zo stom uitverdedigd en het mezelf moeilijk maak :) en had 3 rage quits lekker voor tijd besparing :P moet zeggen zodra Bergkamp er snel wat finesse shots in ramt sommige zoiets hebben van Doei :P

Nu gold 3 gehaald met 6 games resterend :) moet zeggen dat de 4231 narrow met de volgende custom settings echt een game changer is geweest voor mij.

Pressure on heavy touch dan 4 balkjes op width en depth
Fast build up met widt 5 en players in de box 6 de andere op 2 balkjes
Dan de LCAM, RCAM en CAM op come back on defense
De CDMs op stayback en cover center
De backs ook op stayback

[ Voor 10% gewijzigd door FidoDido op 02-12-2018 15:21 ]

• SH-FR
Inmiddels 17-6 in WL en dus nog 3 vd 7 wedstrijden winnen voor Goud 1. Een slechte fase na 12 winst nekt me helaas (waarschijnlijk) voor Elite 3.

Ik lees hier veel verhalen dat de 4-2-3-1 narrow zo lekker speelt, is dit zo en wat zijn precies de voordelen van deze formatie?
FidoDido schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:20:
Zo ga vandaag wel lekker begin vrij slecht met 3 verlies partijen op een rij daarna 6 games win streak ook met wat billenknijpers dat ik zelf zo stom uitverdedigd en het mezelf moeilijk maak :) en had 3 rage quits lekker voor tijd besparing :P moet zeggen zodra Bergkamp er snel wat finesse shots in ramt sommige zoiets hebben van Doei :P

Nu gold 3 gehaald met 6 games resterend :) moet zeggen dat de 4231 narrow met de volgende custom settings echt een game changer is geweest voor mij.

Pressure on heavy touch dan 4 balkjes op width en depth
Fast build up met widt 5 en players in de box 6 de andere op 2 balkjes
Dan de LCAM, RCAM en CAM op come back on defense
De CDMs op stayback en cover center
De backs ook op stayback
Zijn je spelers niet moe daarna? Ik speel er ook mee maar dan defensief als ik voor sta, begin met 4-2-2-2 en aanvallend ga ik naar 4-3-3.

Na 28 wedstrijden zit ik ook voor het eerst op Gold 3. Ging niet altijd van een leien dakje, maar goed 50% ben ik tevreden over.
SH-FR schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:59:
Inmiddels 17-6 in WL en dus nog 3 vd 7 wedstrijden winnen voor Goud 1. Een slechte fase na 12 winst nekt me helaas (waarschijnlijk) voor Elite 3.

Ik lees hier veel verhalen dat de 4-2-3-1 narrow zo lekker speelt, is dit zo en wat zijn precies de voordelen van deze formatie?
Geen gaten op het middenveld en 9 man in de verdediging :)

• FidoDido
bvbal79 schreef op zondag 2 december 2018 @ 16:24:
[...]

Zijn je spelers niet moe daarna? Ik speel er ook mee maar dan defensief als ik voor sta, begin met 4-2-2-2 en aanvallend ga ik naar 4-3-3.

Na 28 wedstrijden zit ik ook voor het eerst op Gold 3. Ging niet altijd van een leien dakje, maar goed 50% ben ik tevreden over.
Ja iets vermoeider maar kan er 90 minuten mee spelen, en wissel tussendoor ook nog wel is naar andere formaties. Maar als ik het idee heb dat de tegenstander beter is switch ik naar deze.
Je kan er ieder geval 90 minuten mee spelen.

Heb de 41212 wide geprobeerd maar dat is toch echt niet mijn ding wordt compleet overlopen ik verdedig daar zelf te slecht voor, ik moet toch die zekerheid inbouwen van 2cdm's.
Gebruik 4222 als mijn ultra attack als ik die ene goal moet maken, moet zeggen dat die me wel bevalt :)

• Korkss
FidoDido schreef op zondag 2 december 2018 @ 16:57:
[...]

Ja iets vermoeider maar kan er 90 minuten mee spelen, en wissel tussendoor ook nog wel is naar andere formaties. Maar als ik het idee heb dat de tegenstander beter is switch ik naar deze.
Je kan er ieder geval 90 minuten mee spelen.

Heb de 41212 wide geprobeerd maar dat is toch echt niet mijn ding wordt compleet overlopen ik verdedig daar zelf te slecht voor, ik moet toch die zekerheid inbouwen van 2cdm's.
Gebruik 4222 als mijn ultra attack als ik die ene goal moet maken, moet zeggen dat die me wel bevalt :)
Ik heb dit ook met 1 CDM, voelt echt te kwetsbaar. Heb alleen als ik met 2 CDM’s speel ik juist aanvallend weer het gevoel heb minder sterk te zijn!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Welke Butragueno heb je? Ik twijfel zelf tussen Butragueno 86 en Raul 88. Wordt sowieso wennen, want heb nu Kane als spits, Hazard en Salah op de flanken. Als ik Butragueno haal heb ik 3 kleine aanvallers.

Edit; heb trouwens prima weekend league gehad. 19/30 gewonnen, net 1 winst te kort voor goud 1. Maar heb er wel vertrouwen in dat dit een van de volgende weekenden wel goed gaat komen. Helaas kan ik nog maar 1 weekend spelen dit jaar ivm vakantie etc.

[ Voor 13% gewijzigd door Xamsix op 02-12-2018 18:19 ]

PSN/Steam: Xamsix

• SH-FR
PS4 voor vandaag uitgezet want ben helemaal klaar met deze onzin. Ik begin vandaag vol goede moed aan de WL want moest van de 7 wedstrijden er 3 winnen voor Gold 1. Ik was 4 wedstrijden onderweg en ik wist echt niet wat ik meemaakte. Ik geloof oprecht niet dat mijn team ooit zó slecht heeft gespeeld. Alle 4 wedstrijden verloren, geen goal gemaakt. Ik kan niet een ding noemen wat goed ging en ben er nu goed klaar mee.

Sowieso na deze WL echt zorgen dat ik een team (vooral formatie) heb waar ik lekker mee kan spelen. Misschien val ik wel weer terug op de 4-4-1-1. Maar dit sloeg echt alles, gisteren ging het opzich best nog wel prima.

[ Voor 5% gewijzigd door SH-FR op 02-12-2018 18:25 ]

Verwijderd

Xamsix schreef op zondag 2 december 2018 @ 18:18:
[...]

Welke Butragueno heb je? Ik twijfel zelf tussen Butragueno 86 en Raul 88. Wordt sowieso wennen, want heb nu Kane als spits, Hazard en Salah op de flanken. Als ik Butragueno haal heb ik 3 kleine aanvallers.

Edit; heb trouwens prima weekend league gehad. 19/30 gewonnen, net 1 winst te kort voor goud 1. Maar heb er wel vertrouwen in dat dit een van de volgende weekenden wel goed gaat komen. Helaas kan ik nog maar 1 weekend spelen dit jaar ivm vakantie etc.
87. Kan met zowel links als rechts afronden. En kan goed in de combinatie voetballen. Ben zo tevreden dat ik zeker weet dat ik zn prime binnenkort ga halen.

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10-11 19:53
Verwijderd schreef op zondag 2 december 2018 @ 18:34:
[...]

87. Kan met zowel links als rechts afronden. En kan goed in de combinatie voetballen. Ben zo tevreden dat ik zeker weet dat ik zn prime binnenkort ga halen.
Welke opstellng speel je?

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:04
[...]

Sindsdien speel ik met Sané op rechts en Willian op links in een meer counter gerichte stijl. Dat bevalt heel goed en ik win aanzienlijk meer. Aguero staat op get in behind, en Lukaku op balanced of target man. Beiden op stay forward. RM en LM staan op cut inside en get in behind. Eriksen heb ik geen instellingen voor. Wijnaldum (volgens mij de belangrijkste positie in deze formatie) op stay back en cover centre. Beide backs ook op stay back.

CT zijn als volgt: Verdedigend: Drop back; Width 5; Depth 5. Aanvallend: Fast build up; width 5; Players in box 6; Corners en FK 3.

.
Thx voor de tip!

Werk goed. Zeker nu de vleugel verdedigers meekomen naar binnen en de ruimte enorm klein maken voor de tegenstanders.

Heb vergelijkbare opstelling:

Aguero lukaku
Sane Eriksen Son
Kante
Mendy sanchez bailly walker
Lloris

Nu sparen voor van Dijk d:)b

wijze woorden

Verwijderd

De cam variant van 4-2-3-1.

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Verwijderd schreef op zondag 2 december 2018 @ 18:34:
[...]

Geen last van dattie niet zo sterk is? Dat lijkt me namelijk wel vervelend...

PSN/Steam: Xamsix

IF Sam Larsson incoming? Assist en goal tegen PSV. Of gaat EA weer voor 1 of andere Ajacied?!

• Sleehond
Fraaank schreef op zondag 2 december 2018 @ 19:26:
IF Sam Larsson incoming? Assist en goal tegen PSV. Of gaat EA weer voor 1 of andere Ajacied?!
"1 of andere ajacied"...
man man man.... frustraties?

Overigens een prachtige goal hoor van Larsson dus ja zou leuk zijn.

• sjakieman
Beavbusi schreef op zondag 2 december 2018 @ 12:51:
[...]

Nooit 442 gespeeld eigenlijk.. niet te simpele opstelling ? :p
4-4-2 is de startopstelling. Onder de knoppen heb ik van meeste verdedigende naar meest aanvallende: 4231(2), 4411, 352 en ook ook 442 maar dan met Lucas en Perisic als spitsen.

• SH-FR
Ongelofelijk, maar ik ben alsnog Goud 1 geëindigd. Nadat ik 4 wedstrijden achter elkaar verloor, won ik opeens de 3 wedstrijden erna achter elkaar en dat was precies genoeg om te eindigen op 20-10. Bizar. Alsnog niet tevreden, maar mag zeker niet klagen als je met nog 3 wedstrijden te gaan ze allemaal moet winnen.

Vind het echt enorm tof om met van Basten te spelen, die man is echt een complete spits en natuurlijk een van de beste Nederlandse spelers ooit. Speelt geweldig. Salah vind ik buiten zijn zieke linker ook niet heel bijzonder, was meer onder de indruk van Bale. Moet dus gaan puzzelen hoe ik dat ga oplossen.

In ieder geval ga ik denk ik toch overstappen op een andere formatie, vind de 4-1-2-1-2 wel vermakelijk, maar verdedigend net iets te kwetsbaar. Tips zijn altijd welkom natuurlijk, al hoor ik veel positieve verhalen over 4-2-3-1.

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11 20:23
Ik hoop Neres ;)

I like how you keep the mouse running...

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Lastig keuzes.. benieuwd naar jullie voorkeuren ..

Fabinho - Casemiro
Varane - Bailly if
Sif Lala - Valencia - Walker

• Sleehond
Razz89 schreef op zondag 2 december 2018 @ 20:17:
Lastig keuzes.. benieuwd naar jullie voorkeuren ..

Fabinho - Casemiro
Varane - Bailly if
Sif Lala - Valencia - Walker
Casemiro, Varane en SIF Lala

• FidoDido
SH-FR schreef op zondag 2 december 2018 @ 19:59:
Ongelofelijk, maar ik ben alsnog Goud 1 geëindigd. Nadat ik 4 wedstrijden achter elkaar verloor, won ik opeens de 3 wedstrijden erna achter elkaar en dat was precies genoeg om te eindigen op 20-10. Bizar. Alsnog niet tevreden, maar mag zeker niet klagen als je met nog 3 wedstrijden te gaan ze allemaal moet winnen.

Vind het echt enorm tof om met van Basten te spelen, die man is echt een complete spits en natuurlijk een van de beste Nederlandse spelers ooit. Speelt geweldig. Salah vind ik buiten zijn zieke linker ook niet heel bijzonder, was meer onder de indruk van Bale. Moet dus gaan puzzelen hoe ik dat ga oplossen.

In ieder geval ga ik denk ik toch overstappen op een andere formatie, vind de 4-1-2-1-2 wel vermakelijk, maar verdedigend net iets te kwetsbaar. Tips zijn altijd welkom natuurlijk, al hoor ik veel positieve verhalen over 4-2-3-1.
Gold 1 is zeer netjes hoor :) ben op gold 3 blijven steken had nog 6 wedstrijden denk misschien gold 2 maar won er nog maar 1 van de 6 :P de focus was weg.

Ben toch wel fan van de 4231 narrow, red mij telkens uit de brand. Zou zeggen probeer het is paar potjes uit zeker poging waard!

Weet niet of je Lucas POTM hebt ben benieuwd of Salah echt een verbetering is tegenover hem, nadeel van Lucas is zijn rechterbeen op rechts. Vraag me beetje af welke speler een verbetering is ten opzichte van hem. Misschien iemand advies of tip
Xamsix schreef op zondag 2 december 2018 @ 18:51:
[...]

Dat Sanchez/VVD/Kimpembe smash! red hij het niet, maar het gebeurt ook regelmatig dat hij de bal terugpakt of er simpelweg langsglipt.

87 Butregueno zou je kunnen vergelijken met een TOTS Yedder.
Deze week maar eens testen in 4231, maar icm met een tweede sterkere spits gaat het in ieder geval prima.

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-11 15:22
Wat een weekend weer... Afgelopen week voor de weekend league Walker, Lacazette en Fabinho UCL Live gekocht.

Vrijdag 4-6, frustrerend, vaak te gehaast, dom en eigen schuld 4 verlengingen verloren
Zaterdag 11-10, ging lekker
Vandaag 18-12, ging heel lekker

Voor het eerst Gold 2 behaald nadat ik normaal bij Silver 1 stopte.

4-2-3-1 is zo voor mij wel de meest stabiele formatie in de WL.
De twee CDM's bepalen voor mij echt de hele game. Heb hier Fabinho UCL Live en Fred.
Fabinho houd ik statisch en is voor mij een goed en betrouwbaar aanspeelpunt vanuit de verdediging.
Fred is een kleine en snelle stofzuiger om Fabinho heen welke ik altijd selecteer bij een tegenaanval.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

FIFA is echt echt...kijkend naar Liverpool - Everton :)

Ook Arsenal - Tottenham komt zo uit het boekje met Auba zijn timed finesse shot

[ Voor 43% gewijzigd door bvbal79 op 02-12-2018 20:45 ]

• Gurbuh
IF Sam Larsson incoming? Assist en goal tegen PSV.
Is wel matig voor een aanvaller.

• jOnAt
Valandil schreef op zondag 2 december 2018 @ 18:39:
[...]

Thx voor de tip!

Werk goed. Zeker nu de vleugel verdedigers meekomen naar binnen en de ruimte enorm klein maken voor de tegenstanders.

Heb vergelijkbare opstelling:

Aguero lukaku
Sane Eriksen Son
Kante
Mendy sanchez bailly walker
Lloris

Nu sparen voor van Dijk d:)b
Mooi dat het werkt :) Hoe bevalt Kanté? Had hem eigenlijk voor de WL willen kopen, maar had net de coins niet. Wijnaldum IF doet het bij mij op die positie prima, maar ik mis wat agressie in het afpakken van ballen.

• fifanoob
Is dat al een if waard? Zijn eerste goal dit jaar?

• sjakieman
FidoDido schreef op zondag 2 december 2018 @ 20:23:
[...]

Gold 1 is zeer netjes hoor :) ben op gold 3 blijven steken had nog 6 wedstrijden denk misschien gold 2 maar won er nog maar 1 van de 6 :P de focus was weg.

Ben toch wel fan van de 4231 narrow, red mij telkens uit de brand. Zou zeggen probeer het is paar potjes uit zeker poging waard!

Weet niet of je Lucas POTM hebt ben benieuwd of Salah echt een verbetering is tegenover hem, nadeel van Lucas is zijn rechterbeen op rechts. Vraag me beetje af welke speler een verbetering is ten opzichte van hem. Misschien iemand advies of tip
4231 narrow is toch wel duidelijk de populairste opstelling dit jaar maar ik krijg die voor mij niet echt werkend. Heb het idee dat ik veel te voorspelbaar speel met die opstelling. Misschien als je goed bent met skill moves dat dat minder een probleem is maar bij mij werkt het niet.

Toch had ik dit weekend weer een poging gedaan nadat ik 2x in een oefenpotje verloor (en 1x met moeite won) van @Vissert. Nadat ik zijn opstelling (4231) en (aanvallende) tactiek gekopieerd had won ik het 4e potje eindelijk met goed spel. Maar in de weekend league bleek dit voor mij opnieuw geen goede opstelling. Ben zelfs weer terug naar de oude vertrouwde 4411. Maar speel het grootste gedeelte van de wedstrijden met mijn 352, die werkt toch duidelijk het best.

• FidoDido
Heb net maar besloten POTM Lucas te vervangen voor SIF Mahrez wordt nu is tijd om wat coins te spenderen :) Voor de WL NIF Son al vervangen voor SIF Anderson en de Gea voor Ederson, de Gea is toch echt een verbetering zeker de coins waard geweest deze WL.

Heb nu dit team
https://www.futbin.com//19/squad/1362789

Heb nu nog Kane als spits en beetje twijfel gevoel over hem soms is die geweldig en soms zie ik hem de hele wedstrijd niet. Zou Aubameyang een goede upgrade zijn? Lees daar ook ja en nee verhalen over.

Iemand nog tips voor bepaalde posities? Walker komt nog wel een keer maar hoopt eigenlijk dat die nog wat zakt. En moet zeggen dat Alonso met Shadow nog zo slecht niet is denk dat alleen Robertson IF beter is persoonlijk.

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-11 23:04
[...]

Laat ik beginnen te stellen dat ik een hele gemiddelde speler ben. DR zit ik al een tijd in div 5 met 1500 pt. WL haal ik meestal goud 2. Dus als er iemand tips kan gebruiken ben ik het wel ;)

Mijn favoriete goals zijn altijd die uit voorzetten, vandaar dat ik al sinds fifa 2008 in deze formatie speel. Speel dan met een linkspoot op links en rechts op rechts. Steekpass op de flanken en dan de 16 in pompen. Mijn elftal ziet er nu als volgt uit:

https://www.futbin.com//19/squad/2002899

Toen ik vrijdag speelde als een krant en met 8-1! van de mat werd gespeeld, was ik er wel klaar mee. Speelde altijd op balbezit (met de instelling possession) en verdedigend op balanced, maar ik werd vaak volledig weggecounterd. Bovendien haalde ik te weinig rendement uit mijn voorzetten. Verliezen kan ik goed tegen, maar niet als ik meer balbezit en kansen had.

Hoe dat gaat tegen betere spelers moet ik nog uitvinden. Heb in het verleden ook 4231 wide gespeeld en dan gaf ik bijna niets weg. Nadeel was wel dat ik ook weinig creëerde. Als jullie eens een potje willen doen (wel Xbox) dan laat maar weten. DM ik even mijn gamertag.
Is Wijnaldum niet te aanvallend als CDM? Ik dacht meer aan eens speler als Fernandinho op die positie?

• DeBers
Wat een bizar slechte WL heb ik gespeeld. Ben er totaal klaar mee. Op vrijdag echt lekker. Bijna alles gewonnen. Op zaterdag en zondag verlies ik echt alles in de laatste 10 minuten. Zojuist een 3-1 voorsprong weggegeven omdat er een IF Sane in kwam in de spits. Die maakt er even drie in 20 minuten en 1 in verlenging. Ik heb een hekel aan mijzelf.

Edit: Ik ga ook mijn complete serie A team verkopen. Helemaal klaar mee. Ik ga BPL.

[ Voor 11% gewijzigd door DeBers op 02-12-2018 22:30 ]

Verwijderd

Xamsix schreef op zondag 2 december 2018 @ 18:51:
[...]

Nee zeker niet. Kan namelijk niks met fysiek sterke spelers. Moet het hebben van mn tikkie taka en van de trucjes.

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:21
Wat lopen sommigen hier te mopperen: Het kan namelijk altijd slechter. Brons 3 geëindigd met WL hier!
En EA knalt de servers eruit terwijl iedereen zijn laatste potjes WL speelt...

goed bezig

• sjakieman
bvbal79 schreef op zondag 2 december 2018 @ 23:46:
En EA knalt de servers eruit terwijl iedereen zijn laatste potjes WL speelt...

goed bezig
Werkt hier gewoon nog hoor...
sjakieman schreef op zondag 2 december 2018 @ 23:47:
[...]

Werkt hier gewoon nog hoor...
Dan heb je mazzel..op Reddit regent het disconnects

Edit/ ze zijn weer up zie ik

[ Voor 7% gewijzigd door bvbal79 op 02-12-2018 23:50 ]

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02:24
21-8 en de laatste niet meer gespeeld omdat het niets toevoegt. Als ik vrijdag iets beter had gepresteerd had elite er ingezeten, maar desondanks erg tevreden; beste score dit jaar en goed voetbal gespeeld.

Daarom des te gekker dat begin vd week niets lukte (met exact hetzelfde team en team instellingen) en ik ruim 350 rivals punten ben gezakt.. Nou ja, rustig weer omhoog grinden dan maar..

[ Voor 6% gewijzigd door Jaap. op 03-12-2018 00:25 ]

Pagina: 1 ... 76 ... 200 Laatste