Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Als ik mij niet heb ingeschreven voor WL behoud je toch je ticket voor een volgende keer?

Dit weekend te druk met de kids en die man met witte baard om veel te kunnen spelen.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 05-11 07:54
Ricloo86 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 09:28:
Als ik mij niet heb ingeschreven voor WL behoud je toch je ticket voor een volgende keer?

Dit weekend te druk met de kids en die man met witte baard om veel te kunnen spelen.
Jazeker.

Verwijderd

Ricloo86 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 09:28:

Zekers, ach man is toch veel mooier dan die 30 potjes fifa!

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:03
Even een tijdje niet hier geweest maar ondertussen wel af en toe bezig geweest met FUT 19.
Over packluck tot nu toe niet heel veel te klagen.
Uit de DR packs gisteren onder andere Fabinho NIF gekregen.
En eerder al oa Ramos, Lewa en Isco gepacked
Twijfel is nu alleen of ik mijn LaLiga team om wil bouwen naar een hybrid met PL.

Speel nu in 4-2-3-1(2) met volgende spelers:

Adan
Semedo - Ramos - Paulista - Hernandez
Saul - Vidal
Dembele - Isco - Guedes
Benzema

Iemand ideeen voor een leuke hybrid met PL?

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Oke, dank mannen. Helder, ik ga gewoon met IF Eriksen blijven spelen. Kan ook haast niet anders als dat hij een geweldenaar is. Ik denk dat ik mijn strategie gewoon iets moet aanpassen en wat anders met de CCAM spelen in de 4231(2) formatie.

Wellicht dat ik ook wel is ga proberen om 4321 te spelen, maar dat vereist hoogstwaarschijnlijk nog meer training :-)

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:39
huis-r schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 09:40:
Oke, dank mannen. Helder, ik ga gewoon met IF Eriksen blijven spelen. Kan ook haast niet anders als dat hij een geweldenaar is. Ik denk dat ik mijn strategie gewoon iets moet aanpassen en wat anders met de CCAM spelen in de 4231(2) formatie.

Wellicht dat ik ook wel is ga proberen om 4321 te spelen, maar dat vereist hoogstwaarschijnlijk nog meer training :-)
Ik zou voor de bruyne gaan, is in alle opzichten beter als eriksen.

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:22
Speel hier sinds een week met wat langere en fysiek sterkere CAM in 4-2-3-1 narrow en dat is wel een verademing dan met een wat kleinere speler.

Heb vrij kleine buitenspelers en als spits Lacazette en met Alli nu op CAM creëer ik ineens kopkansen bij de eerste paal bij corners en bij voorzetten is hij er op 1 of andere manier altijd.

Ben zelf in het echt wel fan van een type speler als Eriksen, in FIFA ben ik nooit goed met hem. Wellicht doet die het goed op LCAM of RCAM.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Verwijderd

Spelen jullie in rivals en wl nou heel anders?
WL lukt alweer 2x op rij totaal niet wordt compleet overlopen en de rivals loopt juist de laatste weken weer lekker.

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-11 20:33
GAITii schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 09:53:
Speel hier sinds een week met wat langere en fysiek sterkere CAM in 4-2-3-1 narrow en dat is wel een verademing dan met een wat kleinere speler.

Heb vrij kleine buitenspelers en als spits Lacazette en met Alli nu op CAM creëer ik ineens kopkansen bij de eerste paal bij corners en bij voorzetten is hij er op 1 of andere manier altijd.

Ben zelf in het echt wel fan van een type speler als Eriksen, in FIFA ben ik nooit goed met hem. Wellicht doet die het goed op LCAM of RCAM.
Ik heb 1 keer geprobeerd om mijn Scream Bas Dost op die nummer 10 positie te zetten, maar dat was toch niks. Maar dat is dan ook wel meer een houten klaas als je hem vergelijkt met Alli 8)7

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Miggell schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 09:35:
Even een tijdje niet hier geweest maar ondertussen wel af en toe bezig geweest met FUT 19.
Over packluck tot nu toe niet heel veel te klagen.
Uit de DR packs gisteren onder andere Fabinho NIF gekregen.
En eerder al oa Ramos, Lewa en Isco gepacked
Twijfel is nu alleen of ik mijn LaLiga team om wil bouwen naar een hybrid met PL.

Speel nu in 4-2-3-1(2) met volgende spelers:

Adan
Semedo - Ramos - Paulista - Hernandez
Saul - Vidal
Dembele - Isco - Guedes
Benzema

Iemand ideeen voor een leuke hybrid met PL?
https://www.futbin.com/19/squad/2475039 met nog een vleugje Serie A

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:04
Harribo schreef op donderdag 29 november 2018 @ 20:19:
Ik heb voor serie a team Chiellini en manolas achterin. Hoewel koulibaly wel een beest is.
@Valandil :Wat is er mis met Chiellini?

Cvms zijn Naingolan en Matuidi. Maar Naingolan vind ik net wat te traag eigenlijk.
Hamsik altijd fijne speler, loopt overal.

Mijn team :
Immobile Icardi
Mertens
Perisic Matuidi Hamsik
Kolarov ucl Chiellini Manolas Hysaj ucl
Handanovic

Ik weet nog steeds niet welke opstelling het lekkerst speelt.
Tegen pl teams kom ik soms snelheid tekort. Ook zie je dat het balletje voor pl teams wat makkelijker valt uit bijv een kluts. Heel frustrerend. En uiteraard maar rennen die pl teams.

Verder op de bank :
Suso if 86, Insigne, Mandzukic ucl, Cuadrado, Milinkovic, Koulibaly, Higuain, Benatia, Khedira

Higuain is untradable anders had ik hem al lang verkocht

Eerste aankoop wordt Kolarov vervangen, staat soms slecht te verdedigen en hief zelfs een paar keer buitenspel op.
Ga voor alex sandro

Wat voor opstelling is het effectiefst tegen een 4-3-3?
Ik vond Chiellini zo wendbaar als een vrachtwagen en traag. Benatia is meer wendbaar.
4-3-3 is ruk om tegen te verdedigen. Helemaal met de BPL teams met Sane, Mane, Hazard, Aubameyang etc..

Zelf ben ik ook nog zoekende naar de ideale opstelling. Heb nu is 4-2-3-1
Aguero UCL
Douglas Costa - Dybala - Cuadrado
Nainggolan - Matuidi UCL
Alex Sandro - Manolas - Benatia - Florenzi
Szczesny IF

op de bank: Suso IF 86, Mandzukic, Icardi IF, Perisic, Hamsik

CVM staan op stay back om de counter eruit te halen.
Overweeg een mix te gaan maken tussen Seria A en BPL in een 4-4-2 opstelling:

Aguero UCL - Icardi IF
Mane - Kante - Matuidi UCL - Cuadrado
Mendy - Sanchez - Manolas - Florenzi
keeper?

Mane heb ik onlangs uit een pack gekregen (Aguero ook, maar is niet verhandelbaar)

wijze woorden

Verwijderd

sirkeith schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 09:58:
[...]

Ik heb 1 keer geprobeerd om mijn Scream Bas Dost op die nummer 10 positie te zetten, maar dat was toch niks. Maar dat is dan ook wel meer een houten klaas als je hem vergelijkt met Alli 8)7
vind hem zelf wel een prima spits, veel potjes mee gespeeld op het begin

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 09:56:
Spelen jullie in rivals en wl nou heel anders?
WL lukt alweer 2x op rij totaal niet wordt compleet overlopen en de rivals loopt juist de laatste weken weer lekker.
Weekend league is simpel weg een paar niveautjes hoger dan rivals.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Valandil schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 09:59:
[...]

Ik vond Chiellini zo wendbaar als een vrachtwagen en traag. Benatia is meer wendbaar.
4-3-3 is ruk om tegen te verdedigen. Helemaal met de BPL teams met Sane, Mane, Hazard, Aubameyang etc..

Aguero UCL
Nainggolan - Matuidi UCL
Szczesny IF

Aguero UCL - Icardi IF
keeper?

Mane heb ik onlangs uit een pack gekregen (Aguero ook, maar is niet verhandelbaar)
Mane is hate of love. Ik ben echt heel blij met hem, maar hij heeft wat meer de tijd nodig tijdens de opbouw. Mertens en Griezmann sprinten de gaten in, Mane is wat afwachtend. Maar als je goed met R1/L1 speelt komt hij uiteindelijk op precies de plek uit waar ik hem nodig hebt, het is dus ondanks zijn pace wat rustiger spelen. Verder dendert hij wel over de flanken en geeft goede voorzetten. Maar dit zorgt er dus ook voor dat hij wat ver terug valt en het even duurt voordat hij op de goede plek bij het doel is.

• RFRF
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09-2021
Vraagje; Indien je de player picks van de vorige weekend league niet opent deze week maar wacht tot komende donderdag, kun je dan kiezen uit de TOTW spelers van de nieuwe week?

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
Wat is volgens jullie de beste tijd om WL te spelen voor de gunstigste tegenstanders?
In mijn ervaring is zondag avond dramatisch. Dan kom ik alleen maar icon teams tegen.
Hoe is vrijdag?

Verwijderd

DeBers schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 10:13:
Wat is volgens jullie de beste tijd om WL te spelen voor de gunstigste tegenstanders?
In mijn ervaring is zondag avond dramatisch. Dan kom ik alleen maar icon teams tegen.
Hoe is vrijdag?
toevallig had ik alleen vorige week zondag tijd en moet zeggen ging beter dan normaal 10-1. Maar moet wel zeggen dat ze wel allemaal sterke teams hadden inderdaad!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 09:30:
[...]

Zekers, ach man is toch veel mooier dan die 30 potjes fifa!
Dat sowieso! Al ben ik geen fan van al die klote feestdagen is het zien van die blije koppies altijd leuk.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• sirkeith
RFRF schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 10:08:
Vraagje; Indien je de player picks van de vorige weekend league niet opent deze week maar wacht tot komende donderdag, kun je dan kiezen uit de TOTW spelers van de nieuwe week?
Nee, de playerpicks gaan niet mee naar een nieuw TOTW.

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
bvbal79 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 10:14:
[...]

Met hoeveel spelers speel jij met 4333 :)
Ok nog één poging dan
bvbal79 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 23:41:
...op en ik schakel over naar 4333. Dit weekend WL weer op het programma...
Bossie schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 04:45:
[...]

Ik zou ook ragequitten als de tegenstander na 60 minuten opeens drie spelers extra inzet.

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:53
Iemand een idee voor een origineel of OP META cheap etc. fitness teampje voor 50k?

hoor het graag

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11 10:02
bvbal79 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 10:14:
[...]

Met hoeveel spelers speel jij met 4333 :)
13! en een keepert denk ik.

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Gurbuh schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 10:57:
[...]

13! en een keepert denk ik.
Grapjas, de 4333 wordt zonder keeper gespeeld. Daarom zie je hem ook niet heeeeel veel voorkomen >:)
[...]

Aguero UCL
Nainggolan - Matuidi UCL
Szczesny IF

Aguero UCL - Icardi IF
keeper?

Ik heb inderdaad nu Chiellini eruit gedaan en koulibaly erin. Verdedigend is het nu beter inderdaad! Won bijna alles gisteravond. Zolang de verbindingen maar goed blijven
Toch raar, Chiellini is in elke fut een fijne verdediger en met 89 rating in dit stadium verwacht je toch meer

Pffff tja jij hebt geluk met packs. Ik totaal niet. Afgelopen maanden lulaku als topper, de rest er qua waarde een stuk onder.

Maar jouw plan is mijn plan ook. Heb alleen niet de packluck of coins. Eerst alex sandro, dan naar een Argentijnse combi kijken. Hoe speelt dybala? Lees er verschillende verhalen over.

Zou de gea nemen als keeper? Als hij net zo goed is als in fut 18. Je kunt voor de chemie nog vogelen met de manager. Deed ik vorig jaar met mijn tots ligue 1 team. Ligue 1 had geen goede keepers

In dat opzicht ben ik wat klaar met de sbc's, tis voor mij echt een enorme coinsink. 1 en al bagger uit de packs.
Ik ga me nu meer focussen op handelen. Kijken of dat me lukt. Kijken wanneer de prijzen laag zijn

[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 30-11-2018 11:22 ]

• K-Toppah
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-11 11:32
Met pijn in mijn hart Overmars maar eens een keer weg gedaan. Speelt erg lekker, maar heb vorig jaar al grotendeels met hem gespeeld en wil toch eens wat anders.

O.a. Rijkaard 86 aangeschaft. Zijn stats zijn niet indrukwekkend, maar ingame blijkt het echt een hele fijne allround middenvelder..

https://www.futbin.com/19/squad/162133

Verwijderd

K-Toppah schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 11:28:
Met pijn in mijn hart Overmars maar eens een keer weg gedaan. Speelt erg lekker, maar heb vorig jaar al grotendeels met hem gespeeld en wil toch eens wat anders.

O.a. Rijkaard 86 aangeschaft. Zijn stats zijn niet indrukwekkend, maar ingame blijkt het echt een hele fijne allround middenvelder..

https://www.futbin.com/19/squad/162133
leuk team!

Hoe is van Basten in game? echter vraag ik me af waarom je Fahrman hebt en niet voor neuer heb gekozen voor 15k meer?

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:09
[...]

Aguero UCL
Nainggolan - Matuidi UCL
Szczesny IF

Aguero UCL - Icardi IF
keeper?

Zou je niet Matuidi en Nainggolan omdraaien? Matuidi is links benig en Nainggolan rechtsbenig. Helpt wellicht ook wel goed?

Je opstelling is interessant met 4-2-3-1 daar wil ik mogelijk ook naar toe werken, mits ik goede backs kan vinden. Alex Sandro kost wel wat natuurlijk en rechtsachter denk ik dan aan Joao Cancelo (mogelijk een special card als die betaalbaar is).

Verwijderd

Vraagje....
Ik heb Pericic, cuadrado, florenzi en hamsik als live UCL kaarten.. ze zijn allemaal omhoog gegaan in prijs. Is het verstandig om ze nu te verkopen? En dan even een wat goedkoper team te maken.. en dan met futmas weer een echt team kopen?

Edit: trouwens gister Gullit baby gekregen uit een jumbo premium goud pakketje:) voor 1,5 miljoen verkocht!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2018 11:34 ]

TimoVeld schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 10:43:
[...]

Ok nog één poging dan

[...]

[...]
Ah..my bad :)

Meestal zet de tegenstander na 60 3 nieuwe spelers is vandaar dat dit kwartje niet bij mij viel 🙈

[ Voor 22% gewijzigd door bvbal79 op 30-11-2018 11:42 ]

• K-Toppah
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-11 11:32
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 11:30:
[...]

leuk team!

Hoe is van Basten in game? echter vraag ik me af waarom je Fahrman hebt en niet voor neuer heb gekozen voor 15k meer?
Thanks!

Heb pas een paar potjes met van Basten gespeeld, dus is nog wat lastig te zeggen. Hij verraste me wel positief met zijn beweeglijkheid en voetbalt wat minder clunky dan bv. Suarez die ik er naast heb staan.

Ik heb voor Fahrman gekozen met name vanwege de "saves with feet" trait. Ook heb ik het gevoel dat "comes with crosses" een hoop kopdoelpunten tegen scheelt.

• MustacheNick
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 24-11 12:21
Ik speel ondertussen met dit team: https://www.futbin.com/19/squad/2477438

Gisteren bij de division rival packs gekozen voor de untradeable packs. Kwam Pogba eruit :o :o

Weekend league rewards zat niet veel bijzonders in.. Player pick was Santi Cazorla 83 Rated, Mooi voor in een SBC.

Ik zit een beetje met de LM positie in mijn Squad.. Wie raden jullie daar aan? Ik heb momenteel IF Martial die het redelijk doet.

Iemand verder nog tips voor mijn team? Kijken of we met dit wat meer Weekend League wedstrijden kunnen winnen.

• Valandil
Harribo schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 11:17:
[...]

Ik heb inderdaad nu Chiellini eruit gedaan en koulibaly erin. Verdedigend is het nu beter inderdaad! Won bijna alles gisteravond. Zolang de verbindingen maar goed blijven
Toch raar, Chiellini is in elke fut een fijne verdediger en met 89 rating in dit stadium verwacht je toch meer

Pffff tja jij hebt geluk met packs. Ik totaal niet. Afgelopen maanden lulaku als topper, de rest er qua waarde een stuk onder.

Maar jouw plan is mijn plan ook. Heb alleen niet de packluck of coins. Eerst alex sandro, dan naar een Argentijnse combi kijken. Hoe speelt dybala? Lees er verschillende verhalen over.

Zou de gea nemen als keeper? Als hij net zo goed is als in fut 18. Je kunt voor de chemie nog vogelen met de manager. Deed ik vorig jaar met mijn tots ligue 1 team. Ligue 1 had geen goede keepers

In dat opzicht ben ik wat klaar met de sbc's, tis voor mij echt een enorme coinsink. 1 en al bagger uit de packs.
Ik ga me nu meer focussen op handelen. Kijken of dat me lukt. Kijken wanneer de prijzen laag zijn
Mijn packluck was afgelopen week waanzinnig met Mane, Verratti, Son, Aguero UCL, Matuidi UCL (beide niet verhandelbaar) en vanochtend Alex Sandro, maar die heb ik al... d:)b

Heb (inmiddels had) veel spelers in de club (kleine 500) en totaal aan 40K aan coins verbruikt voor SBC's. Scheelt dat ik het puzzelen met SBC's leuk vind en daar prima wat aan wil uitgeven. Natuurlijk balen voor als er niks tussen zit. Dat heb ik ook een hele lange periode gehad. Nu kon ik al die "rommel" spelers deze week weer gebruiken voor SBC's waarmee ik weer enorme luck heb gehad. Kortom, misschien is een SBC direct even niets, dan gewoon vast blijven houden en wachten op de volgende.

Handelen is niet mijn ding, kost teveel tijd en aandacht.
Vandaag even flink wat bronze spelers dumpen.

Dybala speelt overigens wel prima! Erg wendbaar en goed finesse shot! Van de 97 wedstrijden heeft hij er 55 gescoord vanuit zijn CAM positie.

PS: Ligue 1 heeft een Buffon... schijnt niet heel verkeerd te zijn :P
Sleehond schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 11:33:
[...]

Zou je niet Matuidi en Nainggolan omdraaien? Matuidi is links benig en Nainggolan rechtsbenig. Helpt wellicht ook wel goed?

Je opstelling is interessant met 4-2-3-1 daar wil ik mogelijk ook naar toe werken, mits ik goede backs kan vinden. Alex Sandro kost wel wat natuurlijk en rechtsachter denk ik dan aan Joao Cancelo (mogelijk een special card als die betaalbaar is).
Juist niet, beide kunnen namelijk dan met hun goede been direct op doel schieten. Hun rol is overigens meer om te stoppen dan te scoren, maar als ze in scoringspositie komen kunnen ze gelijk uithalen.

Alex Sandro is zijn investering zeker waard. Florenzi op rechtsachter ook, hoewel hij niet veel zal verschillen met Cancelo.

[ Voor 16% gewijzigd door Valandil op 30-11-2018 11:57 ]

wijze woorden

• cubert20
  • Laatst online: 16:22
Beavbusi schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 10:53:
Iemand een idee voor een origineel of OP META cheap etc. fitness teampje voor 50k?

hoor het graag
seria A heb je voor weinig een prima team. Zaza en belotti, gomez kan cam allan cdm. vul de rest maar in.

• DeBers
Nou.. Het begin is weer lekker twijfelachtig. 3 gespeeld 1 gewonnen, 2 verloren op penalties. Voor mijn gevoel aardig wat input lag.

• DeBers
cubert20 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 11:54:
[...]

seria A heb je voor weinig een prima team. Zaza en belotti, gomez kan cam allan cdm. vul de rest maar in.
Wat is een fitness team?

Verwijderd

een goedkoop 2e team om je spelers van je head team weer op 99 conditie te krijgen zonder daar bij squad fitness te gebruiken.

• DeBers
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 12:22:
[...]

een goedkoop 2e team om je spelers van je head team weer op 99 conditie te krijgen zonder daar bij squad fitness te gebruiken.
Als je met een ander team speelt, dan gaat de fitness van de anderen omhoog? Dat wist ik niet. Ik dacht dat ze daarvoor op de bank moesten zitten of sub zijn.

Edit: Ik ga dan denk ik ook even een BPL fitness team maken rond mijn SIF Mahrez

[ Voor 9% gewijzigd door DeBers op 30-11-2018 12:24 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
DeBers schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 12:23:
[...]

Als je met een ander team speelt, dan gaat de fitness van de anderen omhoog? Dat wist ik niet. Ik dacht dat ze daarvoor op de bank moesten zitten of sub zijn.

Edit: Ik ga dan denk ik ook even een BPL fitness team maken rond mijn SIF Mahrez
Dat moet ook, dat is het idee van een fitness team. Je eerste team zit dan op de bank en vice versa.

• DeBers
dutchgio schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 12:25:
[...]

Dat moet ook, dat is het idee van een fitness team. Je eerste team zit dan op de bank en vice versa.
Top. Thnx. Ga ik even een fitness team maken met Lacazette enzo.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Bji EA worden ze steeds gekker...ik bezoek net met chrome de website zoals ik al jaren doe, krijg je ineens de melding unsupported browser

Burp

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11 19:02
Wii4all schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 12:27:
Bji EA worden ze steeds gekker...ik bezoek net met chrome de website zoals ik al jaren doe, krijg je ineens de melding unsupported browser
Ik kom de FUT Web app gewoon op met Chrome

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
mrjobby schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 12:31:
[...]

Ik kom de FUT Web app gewoon op met Chrome
Nu net opnieuw gedaan en hij doet het nu weer.

Iets te snel van mij...... 8)7

Burp

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
Zijn er hier mensen die mij de verschillen kunnen uitleggen tussen de 4-3-3 en de 4-3-2-1? Speel zelf eigenlijk altijd 4-3-3 en als ik de 4-3-2-1 zie lijkt het me eigenlijk vrijwel niks verschillen (op de buitenspelers na die wat verder naar binnenstaan)? :?

• sirkeith
Beavbusi schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 10:53:

hoor het graag
Zoiets ofzo:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DG7GWKv.png

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:14
Had zin om coins uit te geven :p heb Felipe Anderson sif gekocht als vervanging voor Son, hoop dat die bevalt vind :) 400k voor hazard nog te veel.

En moet zeggen prime Bergkamp is echt mijn held :) deze week mee gespeeld die afstand finesse shots vooral timed zijn meesterlijk van hem. Ze gaan er zo ontzettend lekker in :)

Nu de weekend League weer is proberen voor de 2de keer hopelijk kan ik gold 3 evenaren maar hoop meer op wat betere connecties.

Verwijderd

FidoDido schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 13:54:
Had zin om coins uit te geven :p heb Felipe Anderson sif gekocht als vervanging voor Son, hoop dat die bevalt vind :) 400k voor hazard nog te veel.

En moet zeggen prime Bergkamp is echt mijn held :) deze week mee gespeeld die afstand finesse shots vooral timed zijn meesterlijk van hem. Ze gaan er zo ontzettend lekker in :)

Nu de weekend League weer is proberen voor de 2de keer hopelijk kan ik gold 3 evenaren maar hoop meer op wat betere connecties.
Je mag ze volgende x ook aan mij geven O+

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
H_idde schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 12:45:
Zijn er hier mensen die mij de verschillen kunnen uitleggen tussen de 4-3-3 en de 4-3-2-1? Speel zelf eigenlijk altijd 4-3-3 en als ik de 4-3-2-1 zie lijkt het me eigenlijk vrijwel niks verschillen (op de buitenspelers na die wat verder naar binnenstaan)? :?
Je speelt bij 4-3-2-1 met CDM's die verder voor de verdediging spelen.
De buitenspelers zijn ook verder teruggetrokken als LM/RM in plaats van de echte buitenspelers LW/RW in 433.

Ik probeer nu wat anders. Met 433 (4) wordt ik overlopen, inmiddels ook gedegradeerd uit div 5 na een verlies reeks. 4-3-2-1 speelt alleen met de spits op een eiland. Misschien 433 met CDM of 4-1-4-1 eens proberen...

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 14:09:
[...]

Je mag ze volgende x ook aan mij geven O+
Haha zal best :p Ben er zuinig op, heb er veel trading voor moeten doen :) tot nu toe is andrrson mijn duurste investering. Nog 500k over en zo 500k op mijn transferlijst.

Verwijderd

FidoDido schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 14:20:
[...]

Haha zal best :p Ben er zuinig op, heb er veel trading voor moeten doen :) tot nu toe is andrrson mijn duurste investering. Nog 500k over en zo 500k op mijn transferlijst.
pff kom er nog niet in de buurt van, wel 300 fitness squads nu proberen te verkopen :)

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22-11 15:59
Ga zometeen met dit team beginnen aan de Weekend League, met 4-1-2-1-2 een nieuwe formatie en een aantal nieuwe spelers. Vorige week dik Gold 1 gehaald (22-8) en hoop nu heel misschien Elite 3 te halen, maar als ik opnieuw Gold 1 haal ben ik al erg tevreden.

https://www.futbin.com/19/squad/2481509

Gisteren van Basten gekocht en naast Larsson 2 idolen in de voorhoede :). Heb al een aantal potjes met van Basten gespeeld en zijn schot is buitenaards. Hij heeft oa al 2 zieke volleys gescoord. Verder snel genoeg en koppend ook erg sterk. Over Larsson heb ik geen woorden, die man kan echt alles en loopt 1 op 1 bij mij.

Verder is Salah IF untradeble (gekregen uit Rivals Rewards), idem dito voor Fabinho. Ben van plan om Zola te vervangen voor een betere icon (hoewel Zola zeker niet slecht is) wanneer er hopelijk vanavond een nieuwe Icon SBC uit komt.

Iemand nog vragen of opmerkingen ik hoor ze graag :)

[ Voor 8% gewijzigd door SH-FR op 30-11-2018 14:25 ]

Verwijderd

SH-FR schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 14:22:
Ga zometeen met dit team beginnen aan de Weekend League, met 4-1-2-1-2 een nieuwe formatie en een aantal nieuwe spelers:

https://www.futbin.com/19/squad/2481509

Gisteren van Basten gekocht en naast Larsson 2 idolen in de voorhoede :). Heb al een aantal potjes met van Basten gespeeld en zijn schot is buitenaards. Hij heeft oa al 2 zieke volleys gescoord. Verder snel genoeg en koppend ook erg sterk. Over Larsson heb ik geen woorden, die man kan echt alles en loopt 1 op 1 bij mij.

Verder is Salah IF untradeble (gekregen uit Rivals Rewards), idem dito voor Fabinho. Ben van plan om Zola te vervangen voor een betere icon (hoewel Zola zeker niet slecht is) wanneer er hopelijk vanavond een nieuwe Icon SBC uit komt.

Iemand nog vragen of opmerkingen ik hoor ze graag :)
damm wat een dream team, elite 3 op zijn minst mag ik hopen

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
dutchgio schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 14:13:
[...]

De buitenspelers zijn ook verder teruggetrokken als LM/RM in plaats van de echte buitenspelers LW/RW in 433.

Ik probeer nu wat anders. Met 433 (4) wordt ik overlopen, inmiddels ook gedegradeerd uit div 5 na een verlies reeks. 4-3-2-1 speelt alleen met de spits op een eiland. Misschien 433 met CDM of 4-1-4-1 eens proberen...
Thanks, duidelijk! Ik ga eens wat proberen/schuiven na dit weekend denk ik! Durf het zo voor de start van de WL niet aan, haha! :)

• SH-FR
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 14:24:
[...]

damm wat een dream team, elite 3 op zijn minst mag ik hopen
Ben nooit een geweldige FIFA speler geweest, maar in tegenstelling tot vorig jaar (wanneer ik vaak Gold 2 haalde) haal ik nu regelmatig makkelijk Gold 1 en hoop heel sneaky een keer Elite mee te pakken.

Met dit team ook opgestoomt naar bijna 2000 skill rating in Rivals. Dus het helpt wel degelijk inderdaad :)

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-11 15:13
Ik heb nu 235.000 munten in mijn bezit.
Suarez heeft nu 100 wedstrijden gespeeld en ongeveer 75 keer gescoord, dat is eigenlijk erg goed. Maar omdat de aanval verder bestaat uit Neymar, Bale, Mbappe valt hij qua snelheid uit de toom.

Als ik suarez voor 323.000 verkoop. Kan ik helaas nog geen goede legend spits kopen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd

SH-FR schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 14:27:
[...]

Ben nooit een geweldige FIFA speler geweest, maar in tegenstelling tot vorig jaar (wanneer ik vaak Gold 2 haalde) haal ik nu regelmatig makkelijk Gold 1 en hoop heel sneaky een keer Elite mee te pakken.

Met dit team ook opgestoomt naar bijna 2000 skill rating in Rivals. Dus het helpt wel degelijk inderdaad :)
verder zou mijn keuze eerst op zoek te gaan naar een goeie links back.

nou 2000 is meer dan ik en ik haal toch vrijwel gemakkelijk gold 1, dus denk dat elite voor jou zeker haalbaar moet zijn!

• SH-FR
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 14:29:
[...]

verder zou mijn keuze eerst op zoek te gaan naar een goeie links back.

nou 2000 is meer dan ik en ik haal toch vrijwel gemakkelijk gold 1, dus denk dat elite voor jou zeker haalbaar moet zijn!
Weekend League vind ik toch wel een niveautje hoger altijd. Daarnaast, vorige week ging ik 17-3 en daarna vielen 50/50 wedstrijden een aantal keer de verkeerde kant op waardoor ik 20-8 ben geëindigd. Elite is in de praktijk erg moeilijk haalbaar, maar dit team speelt beter dan mijn vorige team waarmee ik dus bovenstaand record haalde.

Wie zou jij op linksback zetten? Aangezien Hazard nog volle chem moet houden..

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15:56
Dit weekend eindelijk weer tijd om WL te spelen, ga het met dit team proberen:
https://www.futbin.com/19/squad/1199007
Nog 300k op de bank en 400k op de transferlist. Eerst volgende upgrade wordt een icon CB, zit te denken aan Ferdinand. Of heeft iemand een andere mooie oplossing?

• Valandil
Complete team op de schop gedaan.
Ik had een geheel Serie A team, maar Aguero gepackt die niet verhandelbaar is.
Nu een combi tussen BPL en Serie A gemaakt.

Twijfelde nog even tussen de Bruyne en Kante, maar gezien het feit ik verdedigend niet heel goed ben, toch maar gekozen voor een sterk verdedigend middenveld.

Van Icardi IF kon ik geen afscheid nemen, dus nu een duo gevormd met Aguero in de spits.

4-4-2 is nieuw voor me, dus tips over spelers instructies zijn van harte welkom.
Zit te denken aan Aguero als valse spits om zo wat in te zakken en de ruimte tussen middenveld en aanval op te vullen.

https://www.futbin.com/19/squad/2482603

wijze woorden

Verwijderd

SH-FR schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 14:55:
[...]

Weekend League vind ik toch wel een niveautje hoger altijd. Daarnaast, vorige week ging ik 17-3 en daarna vielen 50/50 wedstrijden een aantal keer de verkeerde kant op waardoor ik 20-8 ben geëindigd. Elite is in de praktijk erg moeilijk haalbaar, maar dit team speelt beter dan mijn vorige team waarmee ik dus bovenstaand record haalde.

hangt van je budget natuurlijk af
ja, snap ik al kan je natuurlijk ook al vanaf min 1 wisselen

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-11 10:32
SH-FR schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 14:55:
[...]

Als je in een 4-3-3 begint kun je iedereen die je wilt linksback zetten. Door de custom tactics hoef je bij start wedstrijd niet eens op pauze te drukken ;)

https://www.futbin.com/19/squad-builder/view/2482991

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15:56
Valandil schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 15:03:

Twijfelde nog even tussen de Bruyne en Kante, maar gezien het feit ik verdedigend niet heel goed ben, toch maar gekozen voor een sterk verdedigend middenveld.

Van Icardi IF kon ik geen afscheid nemen, dus nu een duo gevormd met Aguero in de spits.

4-4-2 is nieuw voor me, dus tips over spelers instructies zijn van harte welkom.
Zit te denken aan Aguero als valse spits om zo wat in te zakken en de ruimte tussen middenveld en aanval op te vullen.

Icardi IF kan ik ook niet loslaten hoor, wat een baas is dat.

• Pieterw2
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 05-05-2021
Hoi guys,

Ik heb momenteel onderstaand team:

https://www.futbin.com/19/squad/2483941

Ik heb momenteel 1.3 miljoen munten, en ik ben hevig op zoek naar versterkingen (vooral in de achterste linie). Ik speel ingame 41212 smal met fernandinho (CVM) Firmino (LCM) En paulinho (RCM) Lucas (CAM) en Hazard en Auba spits.

Wat raden jullie mij aan? Vind het erg zonde om bijvoorbeeld een ramos en varane te kopen omdat ik denk dat deze binnenkort weer erg gaan dalen.

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-11 08:01
dutchgio schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 14:13:
[...]

Bij 4-3-2-1 speelt je zonder cdm’s en zijn je wingers eigenlijk een soort van extra spitsen.
Waar jij jouw theorie vandaan haalt is mij een raadsel...

• Solotov
Valandil schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 15:03:

4-4-1-1 spelen met Aguero achter Icardi?
En anders inderdaad Aguero false 9 instructie meegeven en Icardi target man instructie.

• ErnstMid

ErnstMid

Shreddaaa schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 16:29:
[...]

Bij 4-3-2-1 speelt je zonder cdm’s en zijn je wingers eigenlijk een soort van extra spitsen.
Waar jij jouw theorie vandaan haalt is mij een raadsel...
4-2-3-1 denk ik?

• Gurbuh
Op zich wel logisch dat iedereen in Boekarest met 7-9 icons speelt maar maakt het imo wel minder leuk kijken.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
SH-FR schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 14:22:
Gisteren van Basten gekocht en naast Larsson 2 idolen in de voorhoede :). Heb al een aantal potjes met van Basten gespeeld en zijn schot is buitenaards. Hij heeft oa al 2 zieke volleys gescoord. Verder snel genoeg en koppend ook erg sterk.
Hoor graag na het weekend hoe je mening dan over van Basten is, want hij staat bij mij op het "verlanglijstje"
Maandag tm Donderdag, heerlijke gameplay.
Vrijdag, 2sec framespikes/inputdelay ...

Zouden ze bij EA niet weten dat er iets in het weekend gespeeld word?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• SH-FR
Pompi schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 17:11:
[...]

Hoor graag na het weekend hoe je mening dan over van Basten is, want hij staat bij mij op het "verlanglijstje"
Heb inmiddels al 12 wedstrijden met hem gespeeld waarin hij 13x heeft gescoord. Het was aan het begin even wennen maar als je eenmaal onder de knie hebt hoe hij speelt dan geniet je ervan. In het kort:

83 snelheid is degelijk, zal niet de verdediging eruit rennen maar snel genoeg om ze voor te blijven. Schieten simpelweg cheaten. Elk afstandsschot en timed shot gaat erin. Koppend ook een monter, hij heeft ook al een aantal kopgoals voor me gemaakt. Ik ben er erg over te spreken.

Het heeft me sowieso enorm geholpen om Time-schieten te leren. Maak dubbel zoveel goals als ik eerder deed denk ik.

• SH-FR
WSL036 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 15:17:
[...]

Als je in een 4-3-3 begint kun je iedereen die je wilt linksback zetten. Door de custom tactics hoef je bij start wedstrijd niet eens op pauze te drukken ;)

https://www.futbin.com/19/squad-builder/view/2482991
Bedankt voor de tip! Heel bruikbaar. Echter weet ik nog niet of ik dat echt ga doen, vind de uitdaging aan FUT juist dat je zodanig puzzelt met de formatie waarin je wilt spelen dat je goed uitkomt.

Ik weet dat iedereen het doet, maar eigenlijk haalt dat de uitdaging een beetje uit de gamemode. Echter als ik er echt niet uit kom met de LB dan is het een goede optie. Ben tot nu toe over Alonso best tevreden.

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Verkopen mensen hier nog hun team binnenkort vanwege een verwachte futmas crash? Of zal dat wel meevallen?
Team van 2mill en twijfel dan ook om het wel/niet tijdelijk te verpatsen voor nu nog de hoge prijs als er dus wel een crash komt voor high rated kaarten.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
SH-FR schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 17:22:
[...]

Heb inmiddels al 12 wedstrijden met hem gespeeld waarin hij 13x heeft gescoord. Het was aan het begin even wennen maar als je eenmaal onder de knie hebt hoe hij speelt dan geniet je ervan. In het kort:

83 snelheid is degelijk, zal niet de verdediging eruit rennen maar snel genoeg om ze voor te blijven. Schieten simpelweg cheaten. Elk afstandsschot en timed shot gaat erin. Koppend ook een monter, hij heeft ook al een aantal kopgoals voor me gemaakt. Ik ben er erg over te spreken.

Het heeft me sowieso enorm geholpen om Time-schieten te leren. Maak dubbel zoveel goals als ik eerder deed denk ik.
Merk je nog iets van zijn M/M workrates? Want tot nu toe vooral aanvallers gehad met op zijn minst H als workrate voor aanval

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10-11 19:53
Heeft er iemand met Rijkaard 86 gespeeld? Hoe is hij ?

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07-11 12:48
Klote, ik heb voor het eerst in tijden mijn hele weekend vrij en ik heb 2000 punten, maar je kan je niet meer inschrijven als het al begonnen is :( Dat wist ik niet. Goed balen dit.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Razz89 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 17:25:
Verkopen mensen hier nog hun team binnenkort vanwege een verwachte futmas crash? Of zal dat wel meevallen?
Team van 2mill en twijfel dan ook om het wel/niet tijdelijk te verpatsen voor nu nog de hoge prijs als er dus wel een crash komt voor high rated kaarten.
Crash zal weer een tijd van te voren komen. Het is nog meer glazen bol. Ik heb nu een team waar ik lekker mee speel, ga ik nu een aantal weken met een sàvà team spelen om straks dezelfde spelers terug te kopen. Ikke niet weet.

• SH-FR
Pompi schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 17:26:
[...]

Merk je nog iets van zijn M/M workrates? Want tot nu toe vooral aanvallers gehad met op zijn minst H als workrate voor aanval
Eerlijk gezegd niet echt. Je merkt wel dat Larsson wat beweeglijker is, maar van Basten naast hem maakt net zo goed loopacties en het valt vooral op dat hij telkens op een plek staat waar hij gevaarlijk kan worden.

M/M is denk ik alleen lastig als je met één spits speelt. Met 4-3-3 is het belangrijker dat je spits hoge positioning heeft en heb je buitenspelers ernaast. Met twee spitsen heb ik in mijn geval een beweeglijke speler als Larsson ernaast, de ideale combinatie.

Ga nu 3-1 in WL en verloor net een uitermate frustrerende pot. Kwam 1-0 voor, niks aan de hand en nadat de bal twee keer goed viel voor mijn tegenstander uit de kluts stond het 1-2 en maakte hij de wedstrijd dood door achterin rond te gaan tikken en Ultra verdedigend te gaan staan, had er helaas geen antwoord op.

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-11 11:57
Harribo schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 11:17:
[...]

Maar jij zou toch eerst geen Fifa 19 kopen? Toen een tijd later toch wel met een PS4 erbij, maar weer teruggebracht en uiteindelijk de PC versie gekocht niet zo heel lang geleden. En nu heb je blijkbaar al een top Serie A team en je koopt nooit Fifa points... Hoe goed team had je wel niet willen hebben in zo'n korte tijd dan? Dan kan je toch niet klagen over packluck? Valt me sowieso wel op dat veel mensen klagen over packluck terwijl iedereen al met top teams speelt. Als de packluck nog een stuk hoger was voor iedereen dan speelde iedereen nu met 11 icons, dat zou pas saai zijn geweest!

Edit: Kan trouwens wel verklappen, als je eenmaal een topteam hebt met icons is het spel echt niet opeens leuker hoor! Eigenlijk is het spel het leukst als je nog genoeg te verbeteren hebt en daarvoor ook moet sparen.

[ Voor 5% gewijzigd door sjakieman op 30-11-2018 19:51 ]

• DeBers
Oef. Die flashback Boateng wil ik hebben. Helaas maar 2 dagen voor die SBC. Hoop dat ik de coins bij elkaar kan sprokkelen.

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-11 11:57
DeBers schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 19:50:
Oef. Die flashback Boateng wil ik hebben. Helaas maar 2 dagen voor die SBC. Hoop dat ik de coins bij elkaar kan sprokkelen.
Hoop stats idd! Alleen de stamina had iets hoger mogen zijn...

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-11 18:27
Kan je ergens in de app ook zien hoe de stats van boateng is?

NVM heb t al

https://www.futbin.com/squad-building-challenges

[ Voor 35% gewijzigd door fifanoob op 30-11-2018 20:14 ]

• DeBers
sjakieman schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 19:54:
[...]

Hoop stats idd! Alleen de stamina had iets hoger mogen zijn...
Ik heb hem gehaald. Ben enorm benieuwd. Had nog flink wat untradeables, dus heb het maar gewoon gedaan. Uiteindelijk maar 20k gekost en een hoop van mijn reserves voor mijn Serie A team :p

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Fuck wat is de WL moeilijk, en vol BS. Ik ben gekapt, rebound goals. Corner goals. 93+2 min aids. Niet mijn spel modi. Alsof ik een heel ander spel aan het spelen ben...

• Solotov
Het ging over 4-3-2-1..

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07-11 12:48
Ik had overigens een tijdje niet meer gespeeld voor de patch en het voelt sindsdien heel anders, echt een stuk minder gecontroleerd. Aantal dingen die me opvallen:
- diepte passes achter de verdediging (en pace) werken veel beter
- verdediging staat gewoon vaak fout
- aannames zijn een stuk slechter, met name voorwaarts in de loop (dat heeft al menig aanval onnodig verneukt)
- iedereen lijkt opeens met hoge pressing te spelen
- het is veel meer 'pinball', afgeketste schoten, 'scrimmages' in de 16 die dan goed vallen (voor mijn gevoel uiteraard)

Andere die het minder fijn vinden spelen sinds de patch?

• jOnAt
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-11 21:13
DennisCle schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 21:19:
Ik had overigens een tijdje niet meer gespeeld voor de patch en het voelt sindsdien heel anders, echt een stuk minder gecontroleerd. Aantal dingen die me opvallen:
- diepte passes achter de verdediging (en pace) werken veel beter
- verdediging staat gewoon vaak fout
- aannames zijn een stuk slechter, met name voorwaarts in de loop (dat heeft al menig aanval onnodig verneukt)
- iedereen lijkt opeens met hoge pressing te spelen
- het is veel meer 'pinball', afgeketste schoten, 'scrimmages' in de 16 die dan goed vallen (voor mijn gevoel uiteraard)

Andere die het minder fijn vinden spelen sinds de patch?
Precies dit! Ik kwam hier om precies hetzelfde te zeggen. De pacehoeren lijken weer rijkelijk beloond te worden. Het stoort me vooral dat hele doorzichtige loopacties van spitsen opeens niet meer door mijn verdedigers worden doorzien. Omdat ik altijd geneigd ben de fout bij mijzelf te zoeken ben ik wat gaan klooien met custom tactics. Aanvallend op balanced en met name snelle opbouw lijkt ervoor te zorgen dat spelers veel sneller de diepte zoeken. Als ik dat zelf toepas sta ik vervolgens wel telkens 1 op 1 achterin 8)7
Yes, voor het eerst naar div 3 in rivals. Lekkere winstreak de laatste dagen te pakken. Ik speel wat rustiger en wat meer ballen opzij of soms even terug en dat lijkt zijn vruchten af te werpen.

SIF Lozano gekocht voor op de bank als super sub (voor Cruyff meestal). Werkt ook meer dan prima.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 21:48:
Yes, voor het eerst naar div 3 in rivals. Lekkere winstreak de laatste dagen te pakken. Ik speel wat rustiger en wat meer ballen opzij of soms even terug en dat lijkt zijn vruchten af te werpen.

SIF Lozano gekocht voor op de bank als super sub (voor Cruyff meestal). Werkt ook meer dan prima.
Met de patch word voetballen opeens beloond ipv steeds door sweaty spelers afgestraft.
Nu nog ff deze gameplay in WL als met Rivals en dan word het helemaal leuk :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Gurbuh
7-3, prima voor m'n eerste dag WL :) 1x goed weggekomen en 2x lullig verloren. Moet echt even een goede opstelling en tactiek verzinnen om een voorsprong uit het vuur te slepen. Op een gegeven moment gaan tegenstanders vol pressen en dan gaat het heen en weer qua pingpong. Dat wil ik niet want ik heb dan te weinig controle. 5atb met Park de bus werkt echter ook weer niet omdat je men dan uitnodigt om te gaan finessen van rand 16.
Bossie schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 21:59:
[...]

Met de patch word voetballen opeens beloond ipv steeds door sweaty spelers afgestraft.
Nu nog ff deze gameplay in WL als met Rivals en dan word het helemaal leuk :)
hmm balen, dan wordt het een weer opgeheft door het ander :+

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 22:48:
[...]

hmm balen, dan wordt het een weer opgeheft door het ander :+
Ik speel lekker rustig in 41212, maar het blijft handig dat ik Auba/Hazard ook sweaty kan lanceren :+
Tweede spelsessie had geen lagspikes/frameskips, nu 4-3, dus niet meer vroeg in de avond beginnen dus.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bossie schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 22:59:
[...]

Ik speel lekker rustig in 41212, maar het blijft handig dat ik Auba/Hazard ook sweaty kan lanceren :+
Tweede spelsessie had geen lagspikes/frameskips, nu 4-3, dus niet meer vroeg in de avond beginnen dus.
0-4 ;w ik bak!

• CryptoNL
  • Laatst online: 24-11 20:23
Ik snap nog steeds niet dat die disconnect glitch na al die jaren nog steeds aanwezig is in bijvoorbeeld Draft. Iemand enig idee waarom daar niets aan gedaan word door EA?

SiberischeHusky Shepsky

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:22
4-6 hier, na eerst 4-0 te zijn gegaan...

Het blijft gewoon een onbegrijpelijk spel wat heel verslavend werkt want je wil die rewards op donderdag.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

GAITii schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 03:09:
4-6 hier, na eerst 4-0 te zijn gegaan...

Het blijft gewoon een onbegrijpelijk spel wat heel verslavend werkt want je wil die rewards op donderdag.
Hier sta ik op 6-7 na 3-0 werd het opeens 3-7 en sloot ik af met 6-7.

Inderdaad onbegrijpelijk
Ik wilde Fifa points kopen tijdens de BF Lightening rounds voor de ultimate pack, maar dat lukte ivm store issues. Had zojuist een pop-up dat de points alsnog zijn toegevoegd incl twee ultimate packs als extraatje.

Mmm boateng sbc ziet er aantrekkelijk uit..vond zijn 81 nif al niet slecht
Maar ja bak geld in stoppen voor een untradable....eigenlijk wat te duur ea...stamina 75... mmm ff bezinken

[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 01-12-2018 10:33 ]

• ErnstMid

ErnstMid

Harribo schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 10:24:
Mmm boateng sbc ziet er aantrekkelijk uit..vond zijn 81 nif al niet slecht
Maar ja bak geld in stoppen voor een untradable....eigenlijk wat te duur ea...stamina 75... mmm ff bezinken
Ja die stamina is wel jammer, een hele wedstrijd met de beste man op het middenveld gaat niet gebeuren...
ErnstMid schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 11:07:
[...]

Ja die stamina is wel jammer, een hele wedstrijd met de beste man op het middenveld gaat niet gebeuren...
Zou hem gewoon halen, 75 stamina moet genoeg zijn.

• ErnstMid

ErnstMid

Bossie schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 11:12:
[...]

Zou hem gewoon halen, 75 stamina moet genoeg zijn.
Ik sla hem zelf met m'n Calcio/la liga/Franse hybrid even over :) nu door investeren om voor Neymar te gaan:)
Pagina: 1 ... 75 ... 200 Laatste