We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zoekfunctie...Jpzuyd schreef op woensdag 28 november 2018 @ 23:45:
Het is hier al vaak genoeg voorbij gekomen maar kan/wil iemand nog een keer de custom tactics posten voor de 4-4-1-1 opstelling. Ik speel nu 4-4-2 narrow maar na de patch win ik niks meer,ik wil deze variant gaan proberen. Alvast bedankt!
Morgen rewards day; wat zijn de wensen hier?
Douglas Costa, of reguliere Alex Sandro! Maar een Mbappe doe ik ook niet moeilijk overJaap. schreef op donderdag 29 november 2018 @ 00:10:
Vandaag weinig verbetering, afgedaald naar 1550 punten nu, div 5 weer dusMorgen weer proberen, ik weiger te geloven dat ik letterlijk van de een op de andere dag er niets meer van bak
Morgen rewards day; wat zijn de wensen hier?
https://www.futbin.com/19/squad/2220319
[ Voor 4% gewijzigd door bbblije op 29-11-2018 07:09 ]
IF Suarez vond ik heel log, zeker als je Griezmann gewend bent. Pogba vind ik een 1 trick pony, speelt vaak maar op 1 plaats goed (LCAM). Niet mijn middenvelder.michi schreef op donderdag 29 november 2018 @ 07:29:
Is pogba het waard voor die munten? Heb Douglas Costa ucl gepackt. (Zou die nog minder waard worden nu die ook een inform heeft? )Genoeg voor pogba nu maar twijfel om hem of Suarez te halen. Speel dan wel met een middenveld Casemiro , griezman , Suarez. Misschien iets te aanvallend?
Als je aanvallend speelt, hoeft dat geen probleem te zijn. Spelers maken je team niet, jij zit aan de knoppen... dus bepaald wat voor speler bij jouw speelstijl past. Dit is een grote valkuil in FIFA, er is een meta, maar die komt met een speelstijl.
Wat zouden jullie kiezen met 500k coins?bbblije schreef op donderdag 29 november 2018 @ 07:33:
[...]
IF Suarez vond ik heel log, zeker als je Griezmann gewend bent. Pogba vind ik een 1 trick pony, speelt vaak maar op 1 plaats goed (LCAM). Niet mijn middenvelder.
Als je aanvallend speelt, hoeft dat geen probleem te zijn. Spelers maken je team niet, jij zit aan de knoppen... dus bepaald wat voor speler bij jouw speelstijl past. Dit is een grote valkuil in FIFA, er is een meta, maar die komt met een speelstijl.
Heb nu :
Oblak
Marcelo
Ramos
Godin
Lala if
Casemiro
Kondogbia
Griezman
Neymar
Fekir ucl
Mbappe
Speel 4-4-1-1
Kondogbia vind ik echt verschrikkelijk. Lijkt een handelingssnheid van een slak te hebben.
Kijk daar ga je al nat, Kondogbia is voor heel veel mensen de meta. Ik moet toegeven dat ik ook een tijd lekker met hem gespeeld heb, maar nu Fabinho (meta) en Allan (meta) heb staan.michi schreef op donderdag 29 november 2018 @ 07:56:
[...]
Wat zouden jullie kiezen met 500k coins?
Heb nu :
Oblak
Marcelo
Ramos
Godin
Lala if
Casemiro
Kondogbia
Griezman
Neymar
Fekir ucl
Mbappe
Speel 4-4-1-1
Kondogbia vind ik echt verschrikkelijk. Lijkt een handelingssnheid van een slak te hebben.
Marcello klagen mensen dag en nacht over. Casemiro kon bij mij niets goed doen. Het is allemaal zo persoonlijk! Het beste is nagaan wat je mist, en dit zoeken op Futbin/head.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Neymar ondertussen 640K. Ik heb begrepen dat dit komt omdat hij niet in pakketjes zat afgelopen tijd. Verwachten jullie dat hij weer gaat zakken? (was normaal tussen de 520 - 560) Ik zou het zonde vinden om hem nu te kopen en dat die over een week weer flink gezakt is ;-)
[ Voor 70% gewijzigd door mrjobby op 29-11-2018 08:49 ]
Ik hoop een beetje op de ICON SBC, heb 30x 86 en hoger op mijn lijst staan om te verkopenRicloo86 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 08:31:
Zou er vandaag nog boeiende SBC komen?
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=M.E.T.Amrjobby schreef op donderdag 29 november 2018 @ 08:36:
Kan iemand mij vertellen wat er wordt bedoeld met "meta"?
[..]
PSN: Kjujay
Dat is inderdaad niet gek!FidoDido schreef op donderdag 29 november 2018 @ 08:48:
[...]
Ik hoop een beetje op de ICON SBC, heb 30x 86 en hoger op mijn lijst staan om te verkopen
Ik heb weinig handel voer momenteel.
eigenlijk zonde want heb nu 1.5miljoen coins, beter investeren, maar waarin?
Ik speel ook met een NL team, maar op LB heb ik gesmokkeld met RTTF Tagliafico. GK heb ik CL CIllesen.Fraaank schreef op woensdag 28 november 2018 @ 21:27:
[...]
Ik speel met een NL-team. Je kunt Depay "makkelijk" linken met o.a. Promes, Fekir en dan nog wat andere Franse speler.
Ik zal zelf speel dus met een NL-team, wat deze FIFA best aardig gaat, behalve de LB en GK positie (voor beetje normaal geld).
[ Voor 73% gewijzigd door sirkeith op 29-11-2018 09:25 ]
Als je een Narrow formatie speelt is Marcello een held, dan heb je gewoon een extra buitenspelerbbblije schreef op donderdag 29 november 2018 @ 08:14:
[...]
Marcello klagen mensen dag en nacht over. Casemiro kon bij mij niets goed doen. Het is allemaal zo persoonlijk! Het beste is nagaan wat je mist, en dit zoeken op Futbin/head.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Alles is ook hoe je speelt natuurlijkBossie schreef op donderdag 29 november 2018 @ 09:49:
[...]
Als je een Narrow formatie speelt is Marcello een held, dan heb je gewoon een extra buitenspeler
Ik neem aan dat je switcht naar een 4231?bbblije schreef op donderdag 29 november 2018 @ 06:58:
[...]
Douglas Costa, of reguliere Alex Sandro! Maar een Mbappe doe ik ook niet moeilijk over
https://www.futbin.com/19/squad/2220319
Mooi elftal! Mijn recente streak heeft me aan het denken gezet of ik ook niet wat om moet gooien, maar ik kom er achter dat dit doordat Eriksen fantastisch speelt en ik POTM Hazard heb gedaan ik mezelf eigenlijk weinig mogelijkheden laat zonder concessies te doen op chem.
mrjobby schreef op donderdag 29 november 2018 @ 08:36:
Kan iemand mij vertellen wat er wordt bedoeld met "meta"?

Was een bekende transgender uit GTST.
PSN: Maichel
Heb ook die Tagliafico, maar op goal heb ik niet Cillesen. Als je van Dijk hebt kun je Alisson pakken, bij de Vrij kun je Handanovic pakken, is een stuk beter.sirkeith schreef op donderdag 29 november 2018 @ 09:22:
Player picks waren weer ruk...Alexander-Arnold en Santi MinaHad op Lozano gehoopt.
[...]
Ik speel ook met een NL team, maar op LB heb ik gesmokkeld met RTTF Tagliafico. GK heb ik CL CIllesen.
Pogba uit een 50k pack gehaald, in mijn team als linksmidden heel erg goed. Middenveld, Pogba, Prime Socrates en UCL live Fabinho werkt uitstekend.michi schreef op donderdag 29 november 2018 @ 07:29:
Is pogba het waard voor die munten?
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
pittige tijden toch!Maichel schreef op donderdag 29 november 2018 @ 09:56:
[...]
[Afbeelding]
Was een bekende transgender uit GTST.
Momenteel heb ik Scream Blind (speelt heerlijk) en IF De Ligt, dus helaas heb ik ook een Nederlandse keeper nodig...Fraaank schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:01:
[...]
Heb ook die Tagliafico, maar op goal heb ik niet Cillesen. Als je van Dijk hebt kun je Alisson pakken, bij de Vrij kun je Handanovic pakken, is een stuk beter.
Scream Blind heeft bij mij ook een tijdje (en soms nu nog) als CDM gespeeld. Heerlijke speler inderdaad!sirkeith schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:21:
[...]
Momenteel heb ik Scream Blind (speelt heerlijk) en IF De Ligt, dus helaas heb ik ook een Nederlandse keeper nodig...
1 wedstrijd zag je opeens iedereen 20x zo hard rennen. Slecht.
Gelukkig waren er een paar tegenstanders die er echt niets van konden, dus niet alles verloren.
Maar de ai... Mijn ballen vnl op de paal, mijn verdedigers lopen tegen elkaar op en lopen over passen heen. Naingolan krijgt een hoge bal en gaat 4x lopen bokje springen voordat die bal onder controle is.
Een rw die dribbelt en zonder een man in de buurt valt opeens de bal van zijn voeten.
En ga zo maar door... Tja... Ouderwets fut ai...
Gelukkig is het iets minder erg dan vorig jaar maar nog een beetje minder mag ook wel
Packs leverden niets op van rivals.
Dacht ga voor de packs aangezien de prijzen hoog liggen
Hangt van de tegenstander af, heb 433(4) Griezmann CAM, 442 en 4231! En dan nog een 5 in de back hold opstellingJaap. schreef op donderdag 29 november 2018 @ 09:55:
[...]
Ik neem aan dat je switcht naar een 4231?
Mooi elftal! Mijn recente streak heeft me aan het denken gezet of ik ook niet wat om moet gooien, maar ik kom er achter dat dit doordat Eriksen fantastisch speelt en ik POTM Hazard heb gedaan ik mezelf eigenlijk weinig mogelijkheden laat zonder concessies te doen op chem.
Nice!!bbblije schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:22:
Ik haal Mané uit mn rewards. Nu nog erin passen... Overal prima pull!
uit mijn rewards had ik echt 3 x niks.
Deed toch nog maar een keer een UCL upgrade en krijg Aguero
Weliswaar niet verhandelbaar (had 500k kunnen opleveren), maar hij past wel in mijn team met Dybala erachter
wijze woorden
Ik vind het altijd zo allu hoedje, maar wel super vreemd. Als je wat goeds krijgt, krijg altijd een speler die je wel kunt gebruiken, maar heel je team om moet gooien.Valandil schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:54:
[...]
Nice!!
uit mijn rewards had ik echt 3 x niks.
Deed toch nog maar een keer een UCL upgrade en krijg Aguero
Weliswaar niet verhandelbaar (had 500k kunnen opleveren), maar hij past wel in mijn team met Dybala erachter
[ Voor 29% gewijzigd door 1987Michael1987 op 29-11-2018 11:38 ]
If ben yedder hoop ik? Dan suarez outErnstMid schreef op donderdag 29 november 2018 @ 11:25:
Gloeiende, ik heb teveel spitsen maar die sbc Depay... wat een beestIk denk dat ik maar met pijn in het hart afscheid ga nemen van Suarez of ben Yedder..
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Ja akkoord, maar nam al aan dat je in de regel Allan niet als meest offensieve middenvelder liet spelenbbblije schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:51:
[...]
Hangt van de tegenstander af, heb 433(4) Griezmann CAM, 442 en 4231! En dan nog een 5 in de back hold opstelling
Op reddit staat een topic waar je misschien wel wat aan hebt.Ricloo86 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 11:51:
Weet iemand een site met diverse voorbeeld teams voor wat inspiratie op te doen?
https://www.reddit.com/r/...edition_november_29_2018/
haha ja IF ben Yedder... Suarez is echt een killer in de 16 maar daarbuiten vind ik hem een beetje tegenvallen. Maar hij is wel wat sterker dan ben Yedder. en het is natuurlijk Suarez he
Pas maar op dat hij je niet bijt als je 'm er uit wil halenErnstMid schreef op donderdag 29 november 2018 @ 12:04:
[...]
haha ja IF ben Yedder... Suarez is echt een killer in de 16 maar daarbuiten vind ik hem een beetje tegenvallen. Maar hij is wel wat sterker dan ben Yedder. en het is natuurlijk Suarez he
Ik probeer juist te knop te vinden dat hij in het veld eens bijt... denk dat mehmet yildraz dat wel door de vingers wil zienJaap. schreef op donderdag 29 november 2018 @ 12:06:
[...]
Pas maar op dat hij je niet bijt als je 'm er uit wil halen
Maar oprecht, als Suarez een schietkans krijgt om en nabij de zestien is het een goal... als hij alleen wat terugzakt op het veld en wat moet doen met een bal kan ik niet zo goed met hem overweg.
DR rewards maar even de untradable packs genomen om mijn club weer met spelers aan te vullen. Op IF Lang kwam er verder ook alleen maar onzin uit, goed voor de SBC later dan maar.
Het spel zelf verrast me met de nieuwe patch. Zelf vind ik het een verbetering en jojo nu tussen div 6 en 5 de hele tijd. Vooral zuiniger met je spelers omgaan bevalt me wel. Zie vaak dat tegenstanders na 79 minuten 3 wisselspelers inbrengen, dat is voor mij dan het zijn om full attack en de team press aan te zetten. Deze potjes win ik dan ook wat makkelijker.
Ik zie in Pedro wel een aardige RW, heb nu Willian NIF.
Wat zouden jullie doen?
Ben voor de untradeable packs gegaan bij de DR rewards (2 mega, 4 jumbo gold)
Ik zou voor de packs gaan. Squad Battles win je toch wel, ongeacht wie je erin zet.Dillenvd schreef op donderdag 29 november 2018 @ 12:50:
Nog 1 online potje winnen en dan is mijn 14e swap speler binnen. Ik twijfel sterk tussen Pedro als aanvulling voor mijn BPL (squad battle) team of het Jumbo Rare Player Pack. Als ik het laatste kies komen we weer op een gevoelig onderwerp: Packluck
Wat zouden jullie doen?
Dan doe ik iets niet goed in SBRFRF schreef op donderdag 29 november 2018 @ 13:03:
[...]
Ik zou voor de packs gaan. Squad Battles win je toch wel, ongeacht wie je erin zet.
Dan zou ik eerder voor Willian Pedro gaan... die kun je niet op een andere manier krijgenDillenvd schreef op donderdag 29 november 2018 @ 12:50:
Nog 1 online potje winnen en dan is mijn 14e swap speler binnen. Ik twijfel sterk tussen Pedro als aanvulling voor mijn BPL (squad battle) team of het Jumbo Rare Player Pack. Als ik het laatste kies komen we weer op een gevoelig onderwerp: Packluck
Wat zouden jullie doen?
Volgens mij zijn deze de laatste paarWSL036 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 13:28:
Hoeveel swap spelers komen er nog na deze weekly objectives?
Thanks, dan wissel ik de laatste in
Dacht ik hoor... pin me er niet op vastWSL036 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 13:34:
[...]
Thanks, dan wissel ik de laatste inHeb er nu 7, dus die laatste behalen heeft voor mij niet zoveel zin meer..
Verwijderd
Nee heelveel IF zijn omhoog aan 't gaan kijk alleen all werner IF's Depay IF en Reus IFGurbuh schreef op donderdag 29 november 2018 @ 13:58:
Marquinhos IF aardig omhoog, zeker omdat nu de kans op een upgrade voor Kimpembe een stuk is toegenomen?
Wauw 93k... overweegt de verkoop...Gurbuh schreef op donderdag 29 november 2018 @ 13:58:
Marquinhos IF aardig omhoog, zeker omdat nu de kans op een upgrade voor Kimpembe een stuk is toegenomen?
Behalve de 83/84...ik ben ze alweer aan het inslaan voor de volgende keer
Fabinho heeft het omgekeerde gedaan, maar die gaat in ieder geval nergens heen.
Ja heerlijk! Suarez nog redelijk wat winst opgeleverd ook nogbvbal79 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 14:27:
Er zitten weer muntjes in het spel...het is donderdag...alles gaat omhoog.
Behalve de 83/84...ik ben ze alweer aan het inslaan voor de volgende keer
De UCL versie? Dat wordt toch gewoon de CL versie als liverpool het niet haalt?Bossie schreef op donderdag 29 november 2018 @ 15:04:
[...]
Fabinho heeft het omgekeerde gedaan, maar die gaat in ieder geval nergens heen.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
EL bedoel jeRoyz schreef op donderdag 29 november 2018 @ 15:13:
[...]
De UCL versie? Dat wordt toch gewoon de CL versie als liverpool het niet haalt?
Oké ik pack dus vandaag Erksen IF untradeable. Naast de spelers op de bank van bovenstaande teams heb ik ondertussen ook nog Bernardo Silva (CL) Boateng 86 en Matuidi 85 erbij gekregen. Daarnaast heb ik nog (relevante) spelers als Schmeichel, Florenzi, Ake, Wijnaldum, Rashford, Di Maria, Tolisso en dergelijke.Joster schreef op maandag 19 november 2018 @ 09:53:
[...]
Volgens mij was aangekondigd dat je de LM zou houden, een RM zou krijgen en de SBC niet nog een keer kon doen..
Anyway, ik heb hem nu ook binnen en uit mijn eerste packje kwam Neuer lopen. Echt top voor mijn pack-only team
Ik start nu zo: https://www.futbin.com/19/squad/1773916
En wissel eigenlijk altijd meteen naar dit: https://www.futbin.com/19/squad/1852126
Afhankelijk van het wedstrijdverloop gaat Götze eruit voor Guilavogui (slot op de deur in een 41212) of Gnabry / Sancho
Iemand een leuke suggestie voor 2 teams kijkende naar de Futbin selecties en bovenstaande spelers? Heeft eigenlijk ook geen nut dit want het liefste blijf ik gewoon pack only spelen
https://www.futbin.com/19/squad/2445833
Heb hier nu mertens staan, maar die mist de snelheid om er voor te blijven en wordt regelmatig ingehaald.
Elke andere spits krijgt 8 chem.
Bijna elke spits wordt eruit gerend... dat is eenmaal anders aan Fifa19. Aan de bal ben je veel trager.cubert20 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 16:15:
Iemand een idee welke snelle spits hier het beste past?
Heb hier nu mertens staan, maar die mist de snelheid om er voor te blijven en wordt regelmatig ingehaald.
Elke andere spits krijgt 8 chem.
Zelf erg te spreken over Icardi IF....
Of Zola de spits in en Dybala op CAM zetten.
Anders Cristiano Ronaldo, als je de coins hiervoor hebt
[ Voor 4% gewijzigd door Valandil op 29-11-2018 16:36 ]
wijze woorden
Idd, dan krijgt de kaart updates op basis van prestaties liverpool in EL, maar geen +1 die andere UCL kaarten krijgen voor het behalen van knockout.bvbal79 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 15:24:
[...]
EL bedoel jeJa ook als hij weg gaat bij liverpool zullen de resultaten van liverpool lijdend zijn en niet PSG
Nee heb ongeveer 200k, heb nog wel een scream bas dost. Kan hem altijd even uit proberen op 8 chem.Valandil schreef op donderdag 29 november 2018 @ 16:35:
[...]
Bijna elke spits wordt eruit gerend... dat is eenmaal anders aan Fifa19. Aan de bal ben je veel trager.
Maar mertens mist net de stamina en de kracht om een speler voor te blijven over een meter of 30.
Ga ook nog eens 451 proberen met mertens en zola op CAM, als dat bevalt kan ik lukaku ipv mandzukic als targetman proberen.
[ Voor 9% gewijzigd door cubert20 op 29-11-2018 18:02 ]
Heb inmiddels Naingollan aangeschaft voor CVM positie aangeschaft.
Opstelling nu 3-5-2:
Immobile - Mandzukic (IF 86)
Insigne - Pjanic - Cuadrado
Hamsik - Nainggolan
Koulibaly - Skrinair - Benatia
Szczesny (IF 87)
Ik wil toe naar:
Insigne - Hamsik - Cuadrado
Matuidi - Nainggolan
Chiellini - Skrinair - Koulibaly
Szczesny (IF 87)
Dus: Pjanic eruit en Hamsik naar voren. Matuidi aanschaffen en dan staan de CVMs op hun juiste plek met voorkeursvoet. Chiellini aanschaffen zodat er een left foot CV staat aan die kant en Koulibaly naar rechts vanwege right foot.
Dan centraal achterin...
Bonucci, Manolas of Skrinair?
Verwijderd
Dost raad ik niet aan. Door zn lage balance voelt hij alsnog sloom aan. Uit de serie A is Mertens de enige optie na Ronaldo als snelle spitscubert20 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 18:01:
[...]
Nee heb ongeveer 200k, heb nog wel een scream bas dost. Kan hem altijd even uit proberen op 8 chem.
Maar mertens mist net de stamina en de kracht om een speler voor te blijven over een meter of 30.
Ga ook nog eens 451 proberen met mertens en zola op CAM, als dat bevalt kan ik lukaku ipv mandzukic als targetman proberen.
ManolasSleehond schreef op donderdag 29 november 2018 @ 18:10:
[...]
Dan centraal achterin...
Hij is kopsterk, maar heeft voor een centrale verdediger ook aardig wat pace! En dat is wel fijn tegenover snelle tegenstanders.
Heb Skrinair gehad en ook Chiellini, maar uiteindelijk heb ik nu het duo Manolas en Benatia
Overweeg eventueel Benatia in te ruilen voor Koulibaly, maar weet niet of dat echt veel verschil maakt.
wijze woorden
Insigne IF heb ik een tijdje meegespeeld beviel echt goed in een 2 spitsen systeem.Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2018 @ 18:15:
[...]
Dost raad ik niet aan. Door zn lage balance voelt hij alsnog sloom aan. Uit de serie A is Mertens de enige optie na Ronaldo als snelle spits
Ik ga nu voor het eerst voor het duo Chielini en Nacho (UCL). Ik ben benieuwd hoe die het samen doen.Valandil schreef op donderdag 29 november 2018 @ 18:31:
[...]
Manolas
Hij is kopsterk, maar heeft voor een centrale verdediger ook aardig wat pace! En dat is wel fijn tegenover snelle tegenstanders.
Heb Skrinair gehad en ook Chiellini, maar uiteindelijk heb ik nu het duo Manolas en Benatia
Overweeg eventueel Benatia in te ruilen voor Koulibaly, maar weet niet of dat echt veel verschil maakt.
@Valandil :Wat is er mis met Chiellini?
Cvms zijn Naingolan en Matuidi. Maar Naingolan vind ik net wat te traag eigenlijk.
Hamsik altijd fijne speler, loopt overal.
Mijn team :
Immobile Icardi
Mertens
Perisic Matuidi Hamsik
Kolarov ucl Chiellini Manolas Hysaj ucl
Handanovic
Ik weet nog steeds niet welke opstelling het lekkerst speelt.
Tegen pl teams kom ik soms snelheid tekort. Ook zie je dat het balletje voor pl teams wat makkelijker valt uit bijv een kluts. Heel frustrerend. En uiteraard maar rennen die pl teams.
Verder op de bank :
Suso if 86, Insigne, Mandzukic ucl, Cuadrado, Milinkovic, Koulibaly, Higuain, Benatia, Khedira
Higuain is untradable anders had ik hem al lang verkocht
Eerste aankoop wordt Kolarov vervangen, staat soms slecht te verdedigen en hief zelfs een paar keer buitenspel op.
Ga voor alex sandro
Wat voor opstelling is het effectiefst tegen een 4-3-3?
[ Voor 79% gewijzigd door Harribo op 29-11-2018 20:27 ]
Met wat ga je verdedigen op je cv's na want je cvm zal vaak te ver uit positie zijn om de weg te sluiten.Sleehond schreef op donderdag 29 november 2018 @ 18:10:
[...]
Heb inmiddels Naingollan aangeschaft voor CVM positie aangeschaft.
Opstelling nu 3-5-2:
Insigne - Pjanic - Cuadrado
Hamsik - Nainggolan
Koulibaly - Skrinair - Benatia
Szczesny (IF 87)
Ik wil toe naar:
Insigne - Hamsik - Cuadrado
Matuidi - Nainggolan
Chiellini - Skrinair - Koulibaly
Szczesny (IF 87)
Dus: Pjanic eruit en Hamsik naar voren. Matuidi aanschaffen en dan staan de CVMs op hun juiste plek met voorkeursvoet. Chiellini aanschaffen zodat er een left foot CV staat aan die kant en Koulibaly naar rechts vanwege right foot.
Dan centraal achterin...
Ik zou het heel fijn vinden om tegen jou middenveld te spelen.
Ik heb de 2 CVMs op het afdekken van de vleugels staan. Tevens komen de LM en de RM terug bij verdediger. Ik merk hierdoor dat de verdediging toch best stabiel is en tegelijkertijd een goed bevolkt middenveld heb.stomley schreef op donderdag 29 november 2018 @ 20:21:
[...]
Met wat ga je verdedigen op je cv's na want je cvm zal vaak te ver uit positie zijn om de weg te sluiten.
Ik zou het heel fijn vinden om tegen jou middenveld te spelen.
Wat bedoel jij precies als ik vragen mag?
Tip, vervang Handanovic voor Szczesny IF 87.Harribo schreef op donderdag 29 november 2018 @ 20:19:
Ik heb voor serie a team Chiellini en manolas achterin. Hoewel koulibaly wel een beest is.
@Valandil :Wat is er mis met Chiellini?
Cvms zijn Naingolan en Matuidi. Maar Naingolan vind ik net wat te traag eigenlijk.
Hamsik altijd fijne speler, loopt overal.
Mijn team :
Immobile Icardi
Mertens
Perisic Matuidi Hamsik
Kolarov ucl Chiellini Manolas Hysaj ucl
Handanovic
Ik weet nog steeds niet welke opstelling het lekkerst speelt.
Tegen pl teams kom ik soms snelheid tekort. Ook zie je dat het balletje voor pl teams wat makkelijker valt uit bijv een kluts. Heel frustrerend. En uiteraard maar rennen die pl teams.
Verder op de bank :
Suso if 86, Insigne, Mandzukic ucl, Cuadrado, Milinkovic, Koulibaly, Higuain, Benatia, Khedira
Higuain is untradable anders had ik hem al lang verkocht
Eerste aankoop wordt Kolarov vervangen, staat soms slecht te verdedigen en hief zelfs een paar keer buitenspel op.
Ga voor alex sandro
Wat voor opstelling is het effectiefst tegen een 4-3-3?
Ik vind hem zoveel fijner, Handanovic deed echt rare dingen bij mij.
CDMs op stay back en cover center, lm/rm dekken de zijkanten.Sleehond schreef op donderdag 29 november 2018 @ 20:26:
[...]
Ik heb de 2 CVMs op het afdekken van de vleugels staan. Tevens komen de LM en de RM terug bij verdediger. Ik merk hierdoor dat de verdediging toch best stabiel is en tegelijkertijd een goed bevolkt middenveld heb.
Je cvm zijn beide high high. Zelfs met stay back zijn ze bij mij vaak te ver naar voren. Als ze ook nog de vleugel afdekken loop ik door het midden heen en heb ik vrij spel om van afstand uit te halen. Ik zie het zelf als vrij riskant om die 2 als cvm neer te zetten.Sleehond schreef op donderdag 29 november 2018 @ 20:26:
[...]
Ik heb de 2 CVMs op het afdekken van de vleugels staan. Tevens komen de LM en de RM terug bij verdediger. Ik merk hierdoor dat de verdediging toch best stabiel is en tegelijkertijd een goed bevolkt middenveld heb.
De 3-5-2 waarmee ik speel is defensief juist heel goed. Maar ik gebruik 'm als 1 van de 4 opties. Tegen teams die wijd staan werkt het geweldig (tegen een 433 nog niet verloren met mijn 352 geloof ik)! Maar het is belangrijk om meerdere formaties onder de knoppen te hebben zitten. 352 werkt niet altijd, net als de andere opstellingen.Dillenvd schreef op woensdag 28 november 2018 @ 23:12:
[...]
Ik speel 3-5-2 ondertussen al een tijdje, aanvankelijk was ik erg tevreden echter lijkt het nu steeds lastiger te worden. Kan natuurlijk allemaal schijn of toeval zijn, maar ik speel dus vaak tegen de Hazards POTM, Auba POTM, dat is gewoon niet leuk meer. Je hoeft maar een keer te overmoedig te zijn met instappen en ze staan 1 op 1 met je keep. FOCUS op de backs is bij deze formatie wel de key, want de terugvallende LM, RM en CDM’s werpen echt wel hun vruchten af.
Dit is mijn squad:
https://www.futbin.com/19/squad/1354060
Speel nu nog met subs en reserves uit de BPL want dat is mijn 2e team waar ik mee om en om speel. Zit er sterk aan te denken om over te stappen naar één team waar ik in hoef te investeren, anders gaat het óf heel veel coins kosten óf het ene team loopt wel erg ver uit. Dan het andere team voor de SB potjes achter de hand te houden.
Ik heb ook behoorlijk last van het stamina verhaal, Hamsik op CAM is beter te doen dan Mertens. Hetzelfde geldt voor Perisic en Costa, Callejon en Cuadrado.
Lees hier over Icardi IF dat he zo’n goede kopper is, zou dat dan die complete spits kunnen zijn die mij van goals kan voorzien? wellicht in een 4-3-3 systeem met een LW en RW met goede voorzet?
Tips zijn welkom!
sjakieman in "[Multi] FIFA 19 Ultimate Team"Jpzuyd schreef op woensdag 28 november 2018 @ 23:45:
Het is hier al vaak genoeg voorbij gekomen maar kan/wil iemand nog een keer de custom tactics posten voor de 4-4-1-1 opstelling. Ik speel nu 4-4-2 narrow maar na de patch win ik niks meer,ik wil deze variant gaan proberen. Alvast bedankt!
[ Voor 13% gewijzigd door sjakieman op 29-11-2018 21:00 ]
Ik heb wat willekeurige redelijk populaire icons (Petit, Bergkamp, Blanc) van vorig jaar opgezocht en dan zie je dat de prijs op 1 december op het hoogtepunt zat. Er is echter geen garantie dat dit dit jaar weer hetzelfde zal zijn.Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2018 @ 20:58:
Gaan die Icons nog een keer omlaag kwa prijs? Tot wanneer blijven ze stijgen?
Probleem zit hem in de icon sbc waardoor ze zo hoog blijven.Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2018 @ 20:58:
Gaan die Icons nog een keer omlaag kwa prijs? Tot wanneer blijven ze stijgen?
Waren deze ook niet rond die tijd beschikbaar als SBC?sjakieman schreef op donderdag 29 november 2018 @ 21:10:
[...]
Ik heb wat willekeurige redelijk populaire icons (Petit, Bergkamp, Blanc) van vorig jaar opgezocht en dan zie je dat de prijs op 1 december op het hoogtepunt zat. Er is echter geen garantie dat dit dit jaar weer hetzelfde zal zijn.
https://www.futbin.com/19/squad/2458406
Dit is mijn team start in een 4321 en gebruik dit ingame.
Nou draait de bruyne niet echt lekker.
Zouden jullie pogba op de positie van de bruyne zetten en op cvm een andere speler neerzetten of...?
Benieuwd wat jullie met de posities van de bruyne en pogba zouden doen..
Alvast bedankt!
vind dit wel een leuke optie om eens te proberenValandil schreef op donderdag 29 november 2018 @ 16:35:
[...]
Bijna elke spits wordt eruit gerend... dat is eenmaal anders aan Fifa19. Aan de bal ben je veel trager.
felipe anderson bezorgt mij in elk geval vaak zat problemen.
Verwijderd
Weet ik niet meer, begon vorig jaar pas in november met spelen, had toen niet het idee dat ik ooit met een icon zou kunnen spelen dus niet echt op gelet. Keek net wel naar de niet-prime versies maar ook die zullen dalen als er een SBC voor de prime versie komt natuurlijk.Bossie schreef op donderdag 29 november 2018 @ 21:17:
[...]
Waren deze ook niet rond die tijd beschikbaar als SBC?
Je kan ze evt eens omwisselen, maar Poggy is geen CDM en KBD speelt bij mij het best als CM.Razz89 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 21:18:
Wie kan mij even advies geven..
https://www.futbin.com/19/squad/2458406
Dit is mijn team start in een 4321 en gebruik dit ingame.
Nou draait de bruyne niet echt lekker.
Zouden jullie pogba op de positie van de bruyne zetten en op cvm een andere speler neerzetten of...?
Benieuwd wat jullie met de posities van de bruyne en pogba zouden doen..
Alvast bedankt!
Pogba als middelste cam en kante kopen als cvm? Is dat wat lijkt je? Wou heel graag de bruyne maar komt in deze formatie bij mij niet uit de voeten...Bossie schreef op donderdag 29 november 2018 @ 22:13:
[...]
Je kan ze evt eens omwisselen, maar Poggy is geen CDM en KBD speelt bij mij het best als CM.
En doe mahrez en felipe echt niet weg want die scoren aan de lopende band beide!
Ik deed 4-2-2-2 maar ben benieuwd naar jullie ideeen?
Nou ik heb een potje tegen Szczesny gespeeld en die was onthutsend zwak. Weet alleen niet of dat zijn if versie was. Zijn nif heb ik zelf gehad, dat vond ik maar niets.Sleehond schreef op donderdag 29 november 2018 @ 20:30:
[...]
Tip, vervang Handanovic voor Szczesny IF 87.
Ik vind hem zoveel fijner, Handanovic deed echt rare dingen bij mij.
btw zijn 87 if zie ik momenteel niet beschikbaar , wel zijn if 86
[ Voor 64% gewijzigd door Harribo op 29-11-2018 22:24 ]
Op PS4 begint zijn koop nu prijs vanaf circa 90k, kleine week geleden heb ik hem nog gekocht voor 70k.Harribo schreef op donderdag 29 november 2018 @ 22:20:
Toch nog steeds benieuwd....welke opstelling is het effectiefst tegen een 4-3-3 pl team?
[...]
Nou ik heb een potje tegen Szczesny gespeeld en die was onthutsend zwak. Weet alleen niet of dat zijn if versie was. Zijn nif heb ik zelf gehad, dat vond ik maar niets.
Wel grappig, bij mij was juist Handanovic onthussend zwak, allerlei ballen maar wegboxen recht in de voeten van de tegenstander...
Tegen 4-3-3 (4) is de 4-3-3 met de enkele cdm en 2 cm’s altijd heel erg goed. Tegen die 4-3-3 is 4-1-2-1-2 (2) dan weer heel goed. Of 4-2-2-2.Harribo schreef op donderdag 29 november 2018 @ 22:20:
Toch nog steeds benieuwd....welke opstelling is het effectiefst tegen een 4-3-3 pl team?
[...]
Nou ik heb een potje tegen Szczesny gespeeld en die was onthutsend zwak. Weet alleen niet of dat zijn if versie was. Zijn nif heb ik zelf gehad, dat vond ik maar niets.
Goed dat ik niet zelf hoef te kopen meer
De patch is een verademing. Ik zit nu wat steviger in div5 (1400) en mensen rage quiten zelfs. De constante pressie wordt niet meer gespeeld of ze zijn na 60 min op en ik schakel over naar 4333. Dit weekend WL weer op het programma. Zal niet alle wedstrijden kunnen spelen maar ben benieuwd.
Daarnaast Prime Marco van Basten gekocht, nu sparen (al gaat dat nog heel lang duren) voor Cruijff. Ik heb inmiddels 4 Icons in mijn team (Zola, Hierro, van Basten, Larsson) waarbij ik Zola heb gedaan via de Icon set zodat ik die over een tijdje in kan leveren voor een betere icon. Larsson ben ik zó tevreden over, die vervang ik niet. Als iemand op zoek is naar een enorm goede icon voor iets meer dan een miljoen, niet twijfelen, koop Larsson. Die man kan alles: koppen, schieten, dribbelen en rennen.
Mijn opstelling is als volgt:
De Gea
Alonso RTTF - Ramos - Hierro - Juanfran FB
Fabinho - Hazard POTM - Salah IF - Zola
van Basten - Larsson
Zal binnenkort laten weten hoe van Basten speelt, heb nu nog maar 2 potjes met hem gespeeld.
[ Voor 18% gewijzigd door SH-FR op 30-11-2018 00:22 ]
Logisch ook; veel packs geopend en zelfs als je niets noemenswaardigs packt stijgt je liquiditeit omdat je er altijd iets uit haalt. Daarnaast wordt er zo links en rechts op Twitch morgen een nieuwe icon SBC verwacht en het zou maar zo een grote kunnen zijn om de hype van BF door te trekken naar Futmas. Dus wellicht dat mensen zich daar op voorbereiden. Heb ik zelf wel gedaan en heb een kleine 8 ton in 85-90 kaarten gestoken; ofwel om zelf een icon SBC te doen, of om te cashen als er niets noemenswaardigs bij zit.bvbal79 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 23:41:
De markt slaat op hol. Na BF zit iedereen blijkbaar flink in de coins. Mijn team is in een avond 600k in waarde gestegen 🙄
De patch is een verademing. Ik zit nu wat steviger in div5 (1400) en mensen rage quiten zelfs. De constante pressie wordt niet meer gespeeld of ze zijn na 60 min op en ik schakel over naar 4333. Dit weekend WL weer op het programma. Zal niet alle wedstrijden kunnen spelen maar ben benieuwd.
@Verwijderd ik denk niet dat ze veel gaan zakken eigenlijk. Sterker nog; ik denk dat ze alleen maar duurder worden als er een echte top icon beschikbaar wordt.
Verder: goed bezig! Merkte vandaag ook een stuk minder constant pressure. Wellicht had ik gister gewoon pech met de tegenstanders die ik tegen kwam. Hier (langzaam) de lijn omhoog weer ingezet en na m'n laatste pot weer boven de 1600 en weer in Div 4.
Ik zou ook ragequitten als de tegenstander na 60 minuten opeens drie spelers extra inzet.bvbal79 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 23:41:
De markt slaat op hol. Na BF zit iedereen blijkbaar flink in de coins. Mijn team is in een avond 600k in waarde gestegen 🙄
@Razz89 ik speel met KDB/Poggy als CMs in 41212, in andere formaties was het steeds een of de ander die opviel maar als CM’s zijn ze beide bepalend.
[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 30-11-2018 04:47 ]
Nou als er 3 wisselspelers inkomen zijn de andere 8 nog te moeBossie schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 04:45:
[...]
Ik zou ook ragequitten als de tegenstander na 60 minuten opeens drie spelers extra inzet.
@Razz89 ik speel met KDB/Poggy als CMs in 41212, in andere formaties was het steeds een of de ander die opviel maar als CM’s zijn ze beide bepalend.
Als ik dan nog meer dan 60% energie heb schakel ik over op 4-3-3 en na 75 min gaat team press dan aan...werkt tot nu toe prima. Tot nu toe doet de tegenstander dan rage quiten
[ Voor 4% gewijzigd door bvbal79 op 30-11-2018 07:39 ]
Echter liep het gister een stuk minder dan de afgelopen tijd, kan ook wel wennen zijn maar mis denk ik toch dat stukje fysiek. Spelen hier meer mensen met Eriksen op de CAM?
Yes hier, maar wel de reguliere versie! Hij is LCM als ik 4321 speel en CCAM als ik 4231 speel.huis-r schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 08:39:
Gister had ik het geluk om Sterling & Eriksen uit de Player Pick's te krijgen. Voorheen speelde IF Arnautovic op de CAM, maar daar wil ik nu eigenlijk Eriksen hebben in een 4231(2) ingame formatie.
Echter liep het gister een stuk minder dan de afgelopen tijd, kan ook wel wennen zijn maar mis denk ik toch dat stukje fysiek. Spelen hier meer mensen met Eriksen op de CAM?
Hij speelt fantastisch, heeft een goede pass en kan met links en rechts vanuit alle hoeken en standen scoren, de truc is wel om 'm uit de duels te houden. In mijn team in ieder geval by far de beste speler.
Hier ook! Heb hem samen met Pogba en Fabinho op het middenveld staan als CM (4-3-3)! Echt heerlijk inderdaad zo lang je hem uit de duels weet te houden!Jaap. schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 08:51:
[...]
Yes hier, maar wel de reguliere versie! Hij is LCM als ik 4321 speel en CCAM als ik 4231 speel.
Hij speelt fantastisch, heeft een goede pass en kan met links en rechts vanuit alle hoeken en standen scoren, de truc is wel om 'm uit de duels te houden. In mijn team in ieder geval by far de beste speler.
Woesh!bvbal79 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 07:38:
[...]
Nou als er 3 wisselspelers inkomen zijn de andere 8 nog te moe
Als ik dan nog meer dan 60% energie heb schakel ik over op 4-3-3 en na 75 min gaat team press dan aan...werkt tot nu toe prima. Tot nu toe doet de tegenstander dan rage quiten
Hint:
4333
Speel hem als rcm en soms cam beide posities speelt die prima. Vind zijn fysiek eigenlijk zo slecht nog niet win er toch duels mee. Zou met zijn IF blijven spelen heb de gold versie en vind die toch best goedhuis-r schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 08:39:
Gister had ik het geluk om Sterling & Eriksen uit de Player Pick's te krijgen. Voorheen speelde IF Arnautovic op de CAM, maar daar wil ik nu eigenlijk Eriksen hebben in een 4231(2) ingame formatie.