Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:14
Schuimpje schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 22:30:
Wat een ongelooflijke patch weer zeg, bagger
Wat is er bagger dan?

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-11 08:36

Schuimpje

Couch Warrior

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2018 @ 06:20:
[...]

Ligt het niet gewoon aan jezelf? Elke x klaag je over de patch als die uit, het is misschien handiger om in die tijd de patch goed onder de knie te krijgen
Oke, dan mag je die specifieke post even quoten als je wilt. Dit is namelijk de eerste keer dat ik over een patch klaag. Maar ‘t is al geregeld. Andere opstelling en alles loopt weer op rolletjes.

Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik er een beetje moedeloos van wordt dat de gameplay steeds zoveel veranderd. Misschien heb ik moeite met mezelf aanpassen dat kan natuurlijk ook.

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Aanvallend draait het ineens een stuk minder en verdedigend draait het ook niet. Echter is het middenveld wel positief veranderd, denk dat het gewoon weer ff 2 dagen aanpassen is. Was een beetje gefrustreerd dat ik ineens alles verloor gisteren avond. O-)

• michi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02 05:14
Schuimpje schreef op woensdag 28 november 2018 @ 08:06:
[...]

Aanvallend draait het ineens een stuk minder en verdedigend draait het ook niet. Echter is het middenveld wel positief veranderd, denk dat het gewoon weer ff 2 dagen aanpassen is. Was een beetje gefrustreerd dat ik ineens alles verloor gisteren avond. O-)
Had hetzelfde probleem. Ging de twee patches hiervoor eindelijk weer lekker en lijkt nu weer helemaal nergens op. Heb echt het meeste moeite met een tegen een situaties winnen. Elke keer krijgt mijn tegenstander de bal weer terug. Ook mijn passing is verschrikkelijk na de nieuwe updates. Schiet zo vaak de bal in de voet bij mijn tegenstander. Lijkt alsof mijn tegenstanders allemaal een magneet in hun voet hebben terwijl bij mijn verdedigers de bal elke keer net langs ze heen gaan 7(8)7
Oja heb bij rivals de trainer weer aangezet maar nog met weinig succes. Van DIV 4 alweer terug naar 6 :-(

• FidoDido
Schuimpje schreef op woensdag 28 november 2018 @ 08:06:
[...]

Herkenbaar hoor :P heb het online zelf nog niet geprobeerd met de nieuwe patch zal pas met de weekend league worden dus laat me verrassen dan :P

• FidoDido
michi schreef op woensdag 28 november 2018 @ 08:15:
[...]

Had hetzelfde probleem. Ging de twee patches hiervoor eindelijk weer lekker en lijkt nu weer helemaal nergens op. Heb echt het meeste moeite met een tegen een situaties winnen. Elke keer krijgt mijn tegenstander de bal weer terug. Ook mijn passing is verschrikkelijk na de nieuwe updates. Schiet zo vaak de bal in de voet bij mijn tegenstander. Lijkt alsof mijn tegenstanders allemaal een magneet in hun voet hebben terwijl bij mijn verdedigers de bal elke keer net langs ze heen gaan 7(8)7
Oja heb bij rivals de trainer weer aangezet maar nog met weinig succes. Van DIV 4 alweer terug naar 6 :-(
Zit in divisie 5 maar ben dus niet de enige die weer richting 6 gaat, krijg geen potje gewonnen deze week. Ben er even mee gestopt aangezien ik voor de komende weekend league nog wel mijn divisie 5 rewards wil behouden :)
Moet ieder geval flink incasseren deze week :P

Verwijderd

Schuimpje schreef op woensdag 28 november 2018 @ 08:03:
[...]

Oke, dan mag je die specifieke post even quoten als je wilt. Dit is namelijk de eerste keer dat ik over een patch klaag. Maar ‘t is al geregeld. Andere opstelling en alles loopt weer op rolletjes.

Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik er een beetje moedeloos van wordt dat de gameplay steeds zoveel veranderd. Misschien heb ik moeite met mezelf aanpassen dat kan natuurlijk ook.
Ik kan in de war zijn hoor, maar ik geloof dat je bij de vorige patch precies hetzelfde reageerde, maar fijn dat het weer goed gaat. De gameplay verandert in dit geval positief. Je moet meer zelf verdedigen. In plaats van dat de AI dat voor je doet. Ook zijn tackles een stuk effectiever.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2018 @ 08:25:
[...]

Ik kan in de war zijn hoor, maar ik geloof dat je bij de vorige patch precies hetzelfde reageerde, maar fijn dat het weer goed gaat. De gameplay verandert in dit geval positief. Je moet meer zelf verdedigen. In plaats van dat de AI dat voor je doet. Ook zijn tackles een stuk effectiever.
Dat je me eerder hebt zien klagen zal ik zeker niet ontkennen haha, was alleen niet patch gerelateerd. Maar goed dat maakt verder niks uit! Het zal inderdaad even aanpassen zijn omdat de Ai nu minder voor je doet.

Thanks voor de feedback!

Verwijderd

Iemand die mij kan vertellen wat ze veranderd hebben dan?

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11 10:02
Iemand hier met CL Stones gespeeld? Heb Ederson ook untradeable en dat is de beste keeper die ik gehad heb. Maar de CBs van City lijken een beetje matig. Nu dus gister Stones untradeable gepackt en benieuwd naar ervaringen.

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2018 @ 09:05:
Iemand die mij kan vertellen wat ze veranderd hebben dan?
Een flink aantal dingen, maar twee belangrijke:
1: De AI verdedigt niet meer zo goed. JE kon beter de AI laten verdedigen dan dat je het zelf deed
2: Continue druk zetten kost meer stamina.

Die laatste gaat mij enorm helpen. Ik ben erg slecht tegen constante druk :-)
Gisteren meteen gestegen van div 6 naar 5. Hoeft natuurlijk niet door de patch te komen :p
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2018 @ 06:20:
[...]

Ligt het niet gewoon aan jezelf? Elke x klaag je over de patch als die uit, het is misschien handiger om in die tijd de patch goed onder de knie te krijgen
Nou ik mag ook altijd graag zeuren over de ai maar ik heb eerlijk gezegd nog nooit ervaren dat dat aan een patch lag

Gisteren nog gespeeld op de pc, zie soms opeens dat mijn spelers er niks meer van kunnen maar itt fifa18, kan ik toch nog vaak met uiterste concentratie zo'n wedstrijd uit het vuur slepen. Vind het wel intensief... Wat een gevecht. Bijna in div 4.

Nee ik klaag vnl over de packs, voor mij zijn die bagger. Nu weer 7 if's gepackt, allemaal 78-81 rating... Ongelooflijke coinsink

Had ik vorig jaar ook om deze tijd totdat ik ergens in januari een icon trok.

Veel bpl tegenstanders... Allemaal 4-3-3 en dan in de spits auba, lw/rw zijn dan vaak hazard en lucas. Gaap... Origineel allemaal.
Florenzi moet ik dan niet als back zetten

[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 28-11-2018 09:16 ]

Verwijderd

DeBers schreef op woensdag 28 november 2018 @ 09:06:
[...]

1: De AI verdedigt niet meer zo goed. JE kon beter de AI laten verdedigen dan dat je het zelf deed

Gisteren meteen gestegen van div 6 naar 5. Hoeft natuurlijk niet door de patch te komen :p
Bedankt voor je duidelijke reactie!
Congrats met het behalen van div 5 zelf speel ik sinds het begin (4 weken geleden) in div 4 maar kom niet echt toe aan climben zit nu op 1680 ofzo. Gister 3 potjes gespeeld 2 gewonnen 1 verloren maar kon niet echt merken wat nou de grote patch changes waren.

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-11 10:32
Ik merk er ook nog niet zo veel van het AI verdedigen. Schoten worden nog steeds continu geblokt in de 16 door mijn tegenstander. Stamina merk ik wel. Begon op volle fitness, na een wedstrijd waren mijn 3 cams, die het meeste lopen, op 88 fitness terwijl de rest op 91-93 zat. Hiervoor was het altijd gelijkmatiger.

Na al zo vaak de TOTW SBC en alle flash SBC's gedaan te hebben, kwam er gisterochtend eindelijk een 90 Rivaldo uit mijn pakketje lopen 8)

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Nu online
Dat verdedigen maak ik me niet druk om, een wijs man vertelde ooit “aanval is de beste verdediging”
Als mijn tegenstander 5x scoort, maak ik er gewoon 6, problem solved :-D

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Verwijderd

Korkss schreef op woensdag 28 november 2018 @ 09:31:
Dat verdedigen maak ik me niet druk om, een wijs man vertelde ooit “aanval is de beste verdediging”
Als mijn tegenstander 5x scoort, maak ik er gewoon 6, problem solved :-D
Dat lijkt ook mijn sterke punt te zijn ja. Heb deze weekend league 99 goals gescoort, maar heb er ook maar liefst 59 tegengekregen. Dat is veel te veel natuurlijk. Wil daarom graag een icon cv toevoegen. Iemand een suggestie? ( ja ik hou de statistieken van de WL bij, om dit soort dingen op te laten vallen.)

• joeri681
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-11 16:27
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2018 @ 09:38:
[...]

Dat lijkt ook mijn sterke punt te zijn ja. Heb deze weekend league 99 goals gescoort, maar heb er ook maar liefst 59 tegengekregen. Dat is veel te veel natuurlijk. Wil daarom graag een icon cv toevoegen. Iemand een suggestie? ( ja ik hou de statistieken van de WL bij, om dit soort dingen op te laten vallen.)
Ik heb zelf een tijdje met 88 Rijkaard gespeeld. Dat beviel mij erg goed!

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 05-11 07:54
joeri681 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 09:39:
[...]

Ik heb zelf een tijdje met 88 Rijkaard gespeeld. Dat beviel mij erg goed!
Die heb ik ook gehad. Ik vond hem ook prettig alleen voelde hij mij wat log aan. In FIFA 18 heb ik een tijd met Matthaus gespeeld als cv. Heel bewegelijk, zat overal tussen en sterk alleen wat aan de kleine kant.

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11 19:02
t mac schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 23:26:
In het weekend was hij uit packs volgens mij. Van dijk en Salah zijn ook weer duurder geworden :(
Ah, dus nu zou die weer in de packs moeten zitten? Beter packen mensen m lekker vaak dan, dropt die prijs weer een beetje haha. Normaal gesproken had ik m nu kunnen kopen. Nog even wachten/sparen dus...
[...]

Behalve the gameplay changes, speelde rivals maandag/dinsdag sowieso erg goed (geen lag).

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Gurbuh schreef op woensdag 28 november 2018 @ 09:06:
Iemand hier met CL Stones gespeeld? Heb Ederson ook untradeable en dat is de beste keeper die ik gehad heb. Maar de CBs van City lijken een beetje matig. Nu dus gister Stones untradeable gepackt en benieuwd naar ervaringen.
Bij mij staat ie naast Sanchez als opbouwer. Het is geen wereldverdediger maar presteert wel prima.

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

[...]

Nice! Ik ook :) Eerste potje meteen gigantisch op de kloten... maar daarna weer wat potjes gewonnen :) En een mancrush op Mbappe in de spits :+
ErnstMid schreef op woensdag 28 november 2018 @ 10:22:
[...]

Nice! Ik ook :) Eerste potje meteen gigantisch op de kloten... maar daarna weer wat potjes gewonnen :) En een mancrush op Mbappe in de spits :+
Die is echt vervelend te verdedigen, alsof hij twee versnellingen meer heeft dan mijn verdedigers icm met zijn agi/balance/strength :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:43
michi schreef op woensdag 28 november 2018 @ 08:15:
[...]

Herkenbaar; ik heb letterlijk mijn team of tactics niet aangepast en ben de afgelopen dagen gezakt van ongeveer 2000 naar nu 1640 of zo. Ik krijg geen enkele game meer over de streep, creëer een stuk minder kansen en van de kansen die ik wel creëer schiet ik beduidend minder binnen. Heel erg frustrerend en ik hoop dat ik het kan fixen voor de komende weekend league want anders voorzie ik mijn slechtste editie van dit jaar..
[...]

Ik heb tot nu toe weinig verschil gemerkt; ik heb nog steeds bij elke bal die ik speel direct 1 of 2 man in de rug. Ook wat betreft stamina heb ik nog weinig verschil gemerkt; de tegenstander die bijv. zijn back laat voorzetten, de bal kwijt raakt waarna ik in de aanval ga om diezelfde back vervolgens mijn schot van de doellijn zie halen om daarna zelf weer in de aanval te gaan, zelfs in de 80+ minuut.. Vooral frustrerend :p

[ Voor 28% gewijzigd door Jaap. op 28-11-2018 10:59 ]

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:53
Ik heb met 4411 echt dat mijn twee cm's kapot zijn na 70 minuten. Speel met Alli/Fernandinho/Wijnaldum. Niet eens hoge druk, volgens mij pressure na een kutbal. Is dat normaal?

Verwijderd

Beavbusi schreef op woensdag 28 november 2018 @ 11:18:
Ik heb met 4411 echt dat mijn twee cm's kapot zijn na 70 minuten. Speel met Alli/Fernandinho/Wijnaldum. Niet eens hoge druk, volgens mij pressure na een kutbal. Is dat normaal?
jup, heb dat ook met mijn cm's

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
Ligt toch echt aan jezelf, alli heeft 90 stamina blijkbaar. Niet continue de sprint knop inhouden misschien ?

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:22
Ik heb dat sindskort ook. Er is iets veranderd in de drie weken dat ik op vakantie was. Mijn middenvelders staan nu ook veel meer uit positie waardoor het een gatenkaas is.

• ErnstMid

ErnstMid

Bossie schreef op woensdag 28 november 2018 @ 10:43:
[...]

Die is echt vervelend te verdedigen, alsof hij twee versnellingen meer heeft dan mijn verdedigers icm met zijn agi/balance/strength :(
Ja ik vind hem ook het best tot zijn recht komen in de spits, of anders RF... in een 41212 valt op hij de RM positie niet echt zo op als in de spits in ieder geval.

Bijna de ligue1 sbc af... dan kan ik in de voorhoede uit Suarez, Mbappe, Griezmann, Yedder IF, Costa en Depay kiezen... daar moeten toch wel goals mee te maken zijn zou je zo zeggen :+

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Ik speelde met 4-4-1-1 ook een stuk beter voor de patch dan na de patch, ben nu overgestapt naar de 4-3-3(3) opstelling werkt perfect.

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:54
ErnstMid schreef op woensdag 28 november 2018 @ 11:33:
[...]

Ja ik vind hem ook het best tot zijn recht komen in de spits, of anders RF... in een 41212 valt op hij de RM positie niet echt zo op als in de spits in ieder geval.

Bijna de ligue1 sbc af... dan kan ik in de voorhoede uit Suarez, Mbappe, Griezmann, Yedder IF, Costa en Depay kiezen... daar moeten toch wel goals mee te maken zijn zou je zo zeggen :+
Wel erg veel spitsen :) benieuwd wat voor opstelling je gaat gebruiken.

• ErnstMid

ErnstMid

stomley schreef op woensdag 28 november 2018 @ 11:44:
[...]

Wel erg veel spitsen :) benieuwd wat voor opstelling je gaat gebruiken.
Ja veel te veel eigenlijk...

Speel nu 41212 wide vooral, met Suarez mbappe spits, griezmann cam en Costa/yedder op lm en rm.

Casemiro als breker op cvm. Depay zal voornamelijk gaan dienen als Supersub om de eerste vermoeide speler te vervangen. Maar als hij goed bevalt kan hij ook yedder of Suarez gaan vervangen.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

ErnstMid schreef op woensdag 28 november 2018 @ 11:56:
[...]

Ja veel te veel eigenlijk...

Speel nu 41212 wide vooral, met Suarez mbappe spits, griezmann cam en Costa/yedder op lm en rm.

Casemiro als breker op cvm. Depay zal voornamelijk gaan dienen als Supersub om de eerste vermoeide speler te vervangen. Maar als hij goed bevalt kan hij ook yedder of Suarez gaan vervangen.
Wat vind je van Casemiro? Heb zelf momenteel CVM Links Kondogbia, CM Modric, CVM Rechts IF Partey.. twijfel om Casemiro te halen en te vervangen voor Partey..

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16:22
Had echt veel meer ucl live spelers moeten kopen als investering. Vond perisic en cuadrado interessant om te houden, maar als ik toch glazen bol kon kijken wanneer ze op hoogtepunt zijn en wanneer ze weer gaan kelderen :)

Ivan Perišic gekocht 175,000 bin 271,000 profit 82,450 High

Juan Cuadrado gekocht 264,000 bin 350,000 profit 68,500 High

• DeBers
Klopt. Bij mij ook exact hetzelfde. Naingolan kan ik standaard wisselen. Maar dat is wel ok. Eind van de wedstrijd hoeven zij ook niet heel veel meters meer te maken. Dan kunnen de LM/RM en ST het met zijn drieen wel. Een gewisselde cm schuift af en toe in.

• DeBers
cubert20 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 12:14:
Had echt veel meer ucl live spelers moeten kopen als investering. Vond perisic en cuadrado interessant om te houden, maar als ik toch glazen bol kon kijken wanneer ze op hoogtepunt zijn en wanneer ze weer gaan kelderen :)

Ivan Perišic gekocht 175,000 bin 271,000 profit 82,450 High

Juan Cuadrado gekocht 264,000 bin 350,000 profit 68,500 High
Shit.. Die skyrocketten inderdaad. Ik wilde Cuadrado nog halen.Maar ben al te laat zie ik.

• ErnstMid

ErnstMid

Schuimpje schreef op woensdag 28 november 2018 @ 12:12:
[...]

Wat vind je van Casemiro? Heb zelf momenteel CVM Links Kondogbia, CM Modric, CVM Rechts IF Partey.. twijfel om Casemiro te halen en te vervangen voor Partey..
Kondogbia is erg op voor z'n prijs maar vind hem niet beter dan casemiro. Heb matuidi als back op cvm. Eigenlijk ben ik niet echt onder de indruk van casemiro maar hij doet wel wat hij moet doen. Probleem is alleen dat er niet veel beters is... :')

Partey if niet geprobeerd, dus kan daar niet over oordelen

• buurman3
  • Laatst online: 30-10 21:13
Ik speel 41212 (wide). Wat is beter: vleugelspelers op LM en RM of echte middenvelders?

• cubert20
packluck, haal net uit een pakje van de chievo verona SBC Mbappe :)

Heb ik ook gelijk genoeg voor Zola.
Welke van de 3 zouden jullie kopen als CAM in 41212 achter mertens en mandzukic if.

[ Voor 48% gewijzigd door cubert20 op 28-11-2018 12:42 ]

cubert20 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 12:40:
packluck, haal net uit een pakje van de chievo verona SBC Mbappe :)

Heb ik ook gelijk genoeg voor Zola.
Welke van de 3 zouden jullie kopen als CAM in 41212 achter mertens en mandzukic if.
Dat hangt er vanaf of je ook genoeg hebt voor Del Piero :)

• cubert20
Bossie schreef op woensdag 28 november 2018 @ 12:57:
[...]

Dat hangt er vanaf of je ook genoeg hebt voor Del Piero :)
Nee kom op krap een miljoen :)

• Gurbuh
Ik vind bijna geen van mijn untradeables fijn, best wel kut is dat :P

• FidoDido
DeBers schreef op woensdag 28 november 2018 @ 12:17:
[...]

Klopt. Bij mij ook exact hetzelfde. Naingolan kan ik standaard wisselen. Maar dat is wel ok. Eind van de wedstrijd hoeven zij ook niet heel veel meters meer te maken. Dan kunnen de LM/RM en ST het met zijn drieen wel. Een gewisselde cm schuift af en toe in.
Staat Aggressive interceptions aan op de CM's ? ik heb deze alleen bij fabinho aanstaan bijvoorbeeld en die heeft minder stamina over dan de CM die het niet heeft.

• ErnstMid

ErnstMid

buurman3 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 12:33:
Ik speel 41212 (wide). Wat is beter: vleugelspelers op LM en RM of echte middenvelders?
Ik heb daar in ieder geval buitenspelers staan voor de chemistry maar het ligt er compleet aan hoe je (wil) spelen natuurlijk :) Voor mij is het zo dat ik eigenlijk alleen mn cvm heb die een beetje kan verdedigen...

• buurman3
ErnstMid schreef op woensdag 28 november 2018 @ 13:46:
[...]

Ik heb daar in ieder geval buitenspelers staan voor de chemistry maar het ligt er compleet aan hoe je (wil) spelen natuurlijk :) Voor mij is het zo dat ik eigenlijk alleen mn cvm heb die een beetje kan verdedigen...
Op links heb ik Coutinho, omgezet van linksbuiten naar linksmid met een kaartje. Is dat verstandig?

Verwijderd

buurman3 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 13:49:
[...]

Op links heb ik Coutinho, omgezet van linksbuiten naar linksmid met een kaartje. Is dat verstandig?
oeei, hoe heb je dit kunnnen doen...

• buurman3
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2018 @ 14:03:
[...]

oeei, hoe heb je dit kunnnen doen...
het verandert de eigenschappen van het kaartje toch niet? just asking :)

[ Voor 3% gewijzigd door buurman3 op 28-11-2018 14:06 ]

• DeBers
FidoDido schreef op woensdag 28 november 2018 @ 13:32:
[...]

Staat Aggressive interceptions aan op de CM's ? ik heb deze alleen bij fabinho aanstaan bijvoorbeeld en die heeft minder stamina over dan de CM die het niet heeft.
Nee hoor. Gewoon uit. Maar die cm's spelen ondanks achter blijven toch bijna box to box en pakken ook de zijkanten nog mee als de middenvelders een actie hebben gemaakt of een voorzet hebben gegeven.
Ik wilde zelf ook nooit op het veld cm spelen ;-)

Verwijderd

buurman3 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 14:06:
[...]

Haha nee was grapje, bij zoiets moet je gewoon kijken wat voor speler je daar wilt hebben. Der is niet per definitie iets goed of slecht!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:22
DeBers schreef op woensdag 28 november 2018 @ 14:09:
[...]

Nee hoor. Gewoon uit. Maar die cm's spelen ondanks achter blijven toch bijna box to box en pakken ook de zijkanten nog mee als de middenvelders een actie hebben gemaakt of een voorzet hebben gegeven.
Ik wilde zelf ook nooit op het veld cm spelen ;-)
Ik heb exact hetzelfde probleem dus. Ondanks Stay Back en Cover Center zijn ze overal te vinden. Formatie is daardoor gewoon onbruikbaar.

• DeBers
chengbondkwok schreef op woensdag 28 november 2018 @ 14:11:
[...]

Ik heb exact hetzelfde probleem dus. Ondanks Stay Back en Cover Center zijn ze overal te vinden. Formatie is daardoor gewoon onbruikbaar.
Bij mij helemaal niet onbruikbaar. Ik speel altijd met 4-4-1-1 en speelt heel lekker. Ik moet alleen eentje wisselen als het gelijk op gaat. Anders sluiten ze gewoon niet meer zo aan. Maar eind van de wedstrijd hoeft dat niet meer zo. Dan is het veld toch door fatigue van iedereen een stuk langer.

• ErnstMid

ErnstMid

buurman3 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 14:06:
[...]

Nee hoor :) Heeft alleen invloed op de chemistry van je speler, maar volgens mij scheelt dat maar 1 punt als je op RM iemand neerzet met RF of RW. Een CM op een RM plek zetten kost je wel meer chem.

• buurman3
ErnstMid schreef op woensdag 28 november 2018 @ 14:18:
[...]

Nee hoor :) Heeft alleen invloed op de chemistry van je speler, maar volgens mij scheelt dat maar 1 punt als je op RM iemand neerzet met RF of RW. Een CM op een RM plek zetten kost je wel meer chem.
de chem blijft gelijk op 10. geen nadelen dus, top thanks :)

Verwijderd

Mensen ervaringen met IF Reus op CAM?

• ErnstMid

ErnstMid

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2018 @ 14:30:
Alleen maar hele negatieve als ik tegenover m sta :X
buurman3 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 14:24:
[...]

de chem blijft gelijk op 10. geen nadelen dus, top thanks :)
Je kunt op Futbin trouwens ook bij een speler aangeven welke chem en teamchem hij heeft in je team, dan kun je meteen zien wat voor invloed dat heeft :)

[ Voor 45% gewijzigd door ErnstMid op 28-11-2018 14:35 ]

• Gurbuh
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2018 @ 14:30:
Centraal? Daar vond ik m te zwak, op RCAM is ie wel geniaal maar dat was meestal wel in invalbeurten to be fair.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Gurbuh schreef op woensdag 28 november 2018 @ 14:36:
[...]

Centraal? Daar vond ik m te zwak, op RCAM is ie wel geniaal maar dat was meestal wel in invalbeurten to be fair.
Dan doet Lingard het zelfde, voor fractie van de prijs.

• Gurbuh
bbblije schreef op woensdag 28 november 2018 @ 14:41:
[...]

Dan doet Lingard het zelfde, voor fractie van de prijs.
Lingard is duurder dan mijn Reus :+ Maar zou Lingard niet zo snel wide zetten.

Verwijderd

[...]

waarom niet dan heeft goeie pace en passen ?

Verwijderd

ErnstMid schreef op woensdag 28 november 2018 @ 14:33:
[...]

Alleen maar hele negatieve als ik tegenover m sta :X

[...]

Je kunt op Futbin trouwens ook bij een speler aangeven welke chem en teamchem hij heeft in je team, dan kun je meteen zien wat voor invloed dat heeft :)
Klinkt goed dus ;)

• Gurbuh
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2018 @ 14:54:
[...]

waarom niet dan heeft goeie pace en passen ?
Te zwak om zich in dat drukke midden staande te houden.

Verwijderd

Gurbuh schreef op woensdag 28 november 2018 @ 14:55:
[...]

Te zwak om zich in dat drukke midden staande te houden.
sorry maar meestal staat een cam vrij of alleen de CVM direct om zich heen...

• Gurbuh
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2018 @ 14:56:
[...]

sorry maar meestal staat een cam vrij of alleen de CVM direct om zich heen...
Sorry maar ik speel meestal tegen mensen met minstens 2 CBs en nog wat middenvelders.

• FidoDido
DeBers schreef op woensdag 28 november 2018 @ 14:12:
[...]

Bij mij helemaal niet onbruikbaar. Ik speel altijd met 4-4-1-1 en speelt heel lekker. Ik moet alleen eentje wisselen als het gelijk op gaat. Anders sluiten ze gewoon niet meer zo aan. Maar eind van de wedstrijd hoeft dat niet meer zo. Dan is het veld toch door fatigue van iedereen een stuk langer.
Ben deze week aan het testen geslagen met verschillende formaties in de gameplans. Merkte soms dat 4411 niet werkt bij bepaalde tegenstanders en had eigenlijk niet snel wat anders achter de hand.

Ultra defensief: 4231 wide
Defensief: 4321
Balanced: 4411
Attack: 4231 narrow
Ultra Attack: 4222

Ben alleen nog beetje aan het uitvogelen juiste settings heb offline even getest wat er allemaal gebeurt voor ik online erop los ga :P Denk op het niveau waarop ik speel en in game wissel van taktiek dit voor de tegenstanders ook irritant kan zijn (hoop ik :P )

Maar 4411 and 4231 narrow zijn wel mijn basis taktieken

Verwijderd

Gurbuh schreef op woensdag 28 november 2018 @ 15:01:
[...]

Sorry maar ik speel meestal tegen mensen met minstens 2 CBs en nog wat middenvelders.
jaa ik ook, maar die bewaken mijn 2 spitsen ofcourse ;)

• DeBers
FidoDido schreef op woensdag 28 november 2018 @ 15:18:
[...]

Ben deze week aan het testen geslagen met verschillende formaties in de gameplans. Merkte soms dat 4411 niet werkt bij bepaalde tegenstanders en had eigenlijk niet snel wat anders achter de hand.

Ultra defensief: 4231 wide
Defensief: 4321
Balanced: 4411
Attack: 4231 narrow
Ultra Attack: 4222

Ben alleen nog beetje aan het uitvogelen juiste settings heb offline even getest wat er allemaal gebeurt voor ik online erop los ga :P Denk op het niveau waarop ik speel en in game wissel van taktiek dit voor de tegenstanders ook irritant kan zijn (hoop ik :P )

Maar 4411 and 4231 narrow zijn wel mijn basis taktieken
Thanks. Aangezien 4411 mij erg ligt. Ga ik er van uit dat 4231 dat ook doet ;-) Die ga ik ook even toevoegen aan mijn arsenaal.
[...]

Ik heb OTW Mahrez centraal, die is ook niet bepaald sterk, zolang een van je aanvallers de bal onder druk kan vasthouden gaat het vaak wel goed :)

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-11 20:33
De bal afschermen werkt bij mij deze FIFA bijna niet meer (uit mijn hoofd L2 of R2, weet even niet meer welke knop dat was)...

Hoe doen jullie dan de bal vasthouden?
sirkeith schreef op woensdag 28 november 2018 @ 15:45:
De bal afschermen werkt bij mij deze FIFA bijna niet meer (uit mijn hoofd L2 of R2, weet even niet meer welke knop dat was)...

Hoe doen jullie dan de bal vasthouden?
L2, je moet wel de richting meegeven van de tegenstander waarvoor je je wil afschermen.

• ErnstMid

ErnstMid

Bossie schreef op woensdag 28 november 2018 @ 15:48:
[...]

L2, je moet wel de richting meegeven van de tegenstander waarvoor je je wil afschermen.
holy shit, weer wat geleerd :D Ik vond het ook altijd al dramatisch werken... eens kijken of het vanavond dan wel werkt :X
ErnstMid schreef op woensdag 28 november 2018 @ 15:48:
[...]

holy shit, weer wat geleerd :D Ik vond het ook altijd al dramatisch werken... eens kijken of het vanavond dan wel werkt :X
niet alles is assisted :>

• Gurbuh
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/APTAMuF.png

Zou dit werken met Zola en Depay? Perisic als spits is life dus dat ga ik sowieso niet veranderen :P

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:54
TOTW 11:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DtGSKM7U4AAuDno.jpg

Vanaf 19:00 in packs :*)

PSN: Maichel

• FidoDido
Zie ieder geval aantal potentieel SBC materiaal om in te slaan voor POTM :)
Persoonlijk voor mijn elftal alleen erikssen en misschien arnold interessant

Verwijderd

FidoDido schreef op woensdag 28 november 2018 @ 16:05:
[...]

Zie ieder geval aantal potentieel SBC materiaal om in te slaan voor POTM :)
Persoonlijk voor mijn elftal alleen erikssen en misschien arnold interessant
vanwaar dat je arnold interessanter vindt dan sterling?

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:54
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2018 @ 16:08:
[...]

Een back en een aanvaller?

PSN: Maichel

• Gurbuh
Prima week om geen WL pick pack te hebben :*)

• FidoDido
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2018 @ 16:08:
[...]

Heb POTM Lucas al dus zie het niet als een verbetering :) En backs in de premier league op walker na zijn wellicht intressant, baal ervan dat ik robertson inform niet voor 90k heb opgepikt :P

• Goelan
Gurbuh schreef op woensdag 28 november 2018 @ 16:14:
[...]

Ik dacht precies hetzelfde. Snel nog even m'n pakketjes open gemaakt die ik nog had staan. Pack toch nog IF Kamara. Ik denk dat ik die en untradable Batshuayi inlever om te kijken of ik een betere tradable TOTW speler kan krijgen nu er nog zoveel BPL spelers in zitten.

[ Voor 4% gewijzigd door Goelan op 28-11-2018 16:16 ]

Verwijderd

FidoDido schreef op woensdag 28 november 2018 @ 16:15:
[...]

Heb POTM Lucas al dus zie het niet als een verbetering :) En backs in de premier league op walker na zijn wellicht intressant, baal ervan dat ik robertson inform niet voor 90k heb opgepikt :P
Roberston is lb toch? had hem van WL. gebruik hem alleen nooit maar walker/valencia lijken we kwa stats allebei beter?

• DeBers
Gurbuh schreef op woensdag 28 november 2018 @ 16:14:
[...]

Ja. Ik heb gisteren ook snel 100k pack uit swap geopend omdat ik de voorspellingen op futbin al zag.

• DeBers
Goelan schreef op woensdag 28 november 2018 @ 16:16:
[...]

Ik dacht precies hetzelfde. Snel nog even m'n pakketjes open gemaakt die ik nog had staan. Pack toch nog IF Kamara. Ik denk dat ik die en untradable Batshuayi inlever om te kijken of ik een betere tradable TOTW speler kan krijgen nu er nog zoveel BPL spelers in zitten.
Ook daar is het risico op een 80/81 rating nog steeds enorm hoog hoor. Ik kreeg 2 keer olsen.

• Goelan
DeBers schreef op woensdag 28 november 2018 @ 16:21:
[...]

Ook daar is het risico op een 80/81 rating nog steeds enorm hoog hoor. Ik kreeg 2 keer olsen.
Herkenbaar... ik kreeg twee keer Batshuayi untradable |:(
Wat is er gebeurd met het "feit" dat EA percentages bij de packs moest zetten? Die TOTW-packs hebben volgens mij heel weinig opgeleverd voor mensen. Heb nog een tradable en untradable TOTW-pack, maar die bewaar ik nog wel even!

Het blijft trouwens raar dat je de rode kaarten niet kunt gebruiken als zijnde IF.

• Gurbuh
Fraaank schreef op woensdag 28 november 2018 @ 16:57:
Wat is er gebeurd met het "feit" dat EA percentages bij de packs moest zetten? Die TOTW-packs hebben volgens mij heel weinig opgeleverd voor mensen. Heb nog een tradable en untradable TOTW-pack, maar die bewaar ik nog wel even!

Het blijft trouwens raar dat je de rode kaarten niet kunt gebruiken als zijnde IF.
De odds zelf zijn niet veranderd he..
Gurbuh schreef op woensdag 28 november 2018 @ 17:00:
[...]

De odds zelf zijn niet veranderd he..
Het ging erom dat die inzichtelijk zouden worden met een percentage. Bv 15% kans op een >84+.

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Valt het meerdere mensen op dat spelers veel sneller door hun stamina heen zijn sinds de laatste update? Ik heb spelers met een conditie van 91 op hun kaartje en tijdens de wedstrijd loopt die balk helemaal leeg.

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-11 18:27
Soccer98 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 17:19:
Valt het meerdere mensen op dat spelers veel sneller door hun stamina heen zijn sinds de laatste update? Ik heb spelers met een conditie van 91 op hun kaartje en tijdens de wedstrijd loopt die balk helemaal leeg.
er is een patch geweest die dat deels heeft aangepast.
Ik zelf heb er niet zoveel last van, mijn spelers hebben nog steeds 94/93 conditie over na een wedstrijd daarvoor ook.

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-11 00:21
Fraaank schreef op woensdag 28 november 2018 @ 16:57:

Wat mij is opgevallen is dat deze percentages alleen staan bij packs die je met points/coins kan kopen. Packs die je 'krijgt' (dus ook SBCs, objectives, etc.) hebben dit niet. Vermoed dat wetgeving het alleen maar verplicht bij 'gekochte' packs.
fifanoob schreef op woensdag 28 november 2018 @ 17:23:
[...]

er is een patch geweest die dat deels heeft aangepast.
Ik zelf heb er niet zoveel last van, mijn spelers hebben nog steeds 94/93 conditie over na een wedstrijd daarvoor ook.
Heb er ook geen last van, maar mijn tegenstanders met high pressure ook niet zo volgens mij.

• FidoDido
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2018 @ 16:17:
[...]

Roberston is lb toch? had hem van WL. gebruik hem alleen nooit maar walker/valencia lijken we kwa stats allebei beter?
Ja klopt is een linksback bedoel meer dat goede backs in de BPL zeldzaam zijn. Dus wie weet dat deze inform voor een leuke prijs best behoorlijk presteert vind 90K voor walker op het moment te veel :)

• FidoDido
Sommige mensen letten echt niet op wat ze kopen snap het soms niet :P

Koop ashley young ucl rare voor 4,9k vanmiddag verkoop hem voor 8,9k net en je kan hem nog steeds voor 5k kopen :) ik vind het prima allemaal maar het stikt echt van de lazy buyers zoals ze ze noemen :P
Moreno ook is voor 2,4k te koop en verkoop het voor 4,8k.
Paar simpele voorbeelden maar geduld met verkopen wordt toch echt beloond :)

En een filter instellen is niet zo heel moeilijk zou ik zeggen.

Fitness cards verkoop je op het moment ook al voor 1600 dus wel lekker dat ik er 200 heb ingekocht afgelopen weekend meer trok ik niet werd wel saai :P

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:17
Zijn er hier mensen die een team hebben of weten met Depay erin?

Probeer wat in elkaar te knutselen maar krijg het niet echt voor elkaar.

Heb nog guilavogi 84 (en evt Muller) achter de hand en wil er verder tussen de 200 a 300k aan uitgeven

Als cam bevalt talisca mij heel goed. Beweeglijke lange speler met een goed schot. Als iemand suggesties heeft voor een team, of opzetje. Graag!
De totw en ucl sbc's leveren tot nu toe alleen spelers die ik niet wil hebben. En ucl nog untradable ook. Het stikt nu ook op de markt van slechte if's

@FidoDido ik maak wel winst op spelers maar door die sbc's raak ik de coins weer kwijt

[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 28-11-2018 21:19 ]

Ambianz schreef op woensdag 28 november 2018 @ 20:22:
Zijn er hier mensen die een team hebben of weten met Depay erin?

Probeer wat in elkaar te knutselen maar krijg het niet echt voor elkaar.

Heb nog guilavogi 84 (en evt Muller) achter de hand en wil er verder tussen de 200 a 300k aan uitgeven

Als cam bevalt talisca mij heel goed. Beweeglijke lange speler met een goed schot. Als iemand suggesties heeft voor een team, of opzetje. Graag!
Ik speel met een NL-team. Je kunt Depay "makkelijk" linken met o.a. Promes, Fekir en dan nog wat andere Franse speler.

Ik zal zelf speel dus met een NL-team, wat deze FIFA best aardig gaat, behalve de LB en GK positie (voor beetje normaal geld).

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Lekker die nieuwe update start squad battles blijft hij laden bij de eerste wedstrijd. Dat laadicoontje rechts onder in blijft gaan, maar het scherm staat vast met de tegenstander zn opstelling in beeld.

Burp

• Symon1989
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-10-2024
Iemand suggesties voor dit team?
https://www.futbin.com//19/squad/1083077

Heb 900k over op dit moment en voor 500k investeringen op de transferlijst (voornamelijk 85 en 86 kaartjes).

Zit te denken om te upgraden naar dit:
https://www.futbin.com//19/squad/2418792

Iemand suggesties voor deze ploeg? Is Griezmann het waard ten opzichte van Ben Yedder?
Symon1989 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 21:46:
Iemand suggesties voor dit team?
https://www.futbin.com//19/squad/1083077

Heb 900k over op dit moment en voor 500k investeringen op de transferlijst (voornamelijk 85 en 86 kaartjes).

Zit te denken om te upgraden naar dit:
https://www.futbin.com//19/squad/2418792

Iemand suggesties voor deze ploeg? Is Griezmann het waard ten opzichte van Ben Yedder?
Als CAM wel, maar daar kun je Messi ook neer zetten en dan Yedder naar ST.
Ik zou meer denken aan andere upgrades zoals Ramos/Varane/Courtois en Coutinho.

Alba is prima, maar Marcelo is erg leuk om mee te spelen.

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:38
Bossie schreef op maandag 26 november 2018 @ 21:05:
[...]

352 is erg leuk om te spelen aangezien je zowel de bekende 41212 Narrow driehoek hebt alsmede een LM/RM om lekker breed te kunnen spelen. Je moet echter verdedigend wel erg goed zijn om overeind te blijven. Je moet je LM/RM sowieso op come back on defence zetten, om de wingers van de tegenstander op te vangen. Daarnaast is het heel belangrijk om counters zoveel mogelijk te vertragen zodat je wingers ook daadwerkelijk tijd hebben om terug te gaan en dat je verdediging laag staat.

Voor zowel 352/4231 zou ik ieder geval eerst je CDMs gaan upgraden want Khedira is langzaam en Hamsik is meer een CM/CAM. Ik zou bijvoorbeeld voor zoiets gaan;
https://www.futbin.com/19/squad/2349282

In ieder geval ervoor zorgen dat je Naingolan je volgende upgrade word, vervolgens bijvoorbeeld Matuidi en dan staat dat blok in ieder geval. Vervolgens kun je kiezen om bijvoorbeeld Mertens te halen voor CAM of Chiellini om een linksbenig LCB te hebben.

Het nadeel van serie-a is wel dat de high rated CB's niets kunnen behalve verdedigen. Ze hebben vrijwel allemaal lage stamina/passing wat nogal eens wat irritatie kan opleveren helaas.
Ik speel 3-5-2 ondertussen al een tijdje, aanvankelijk was ik erg tevreden echter lijkt het nu steeds lastiger te worden. Kan natuurlijk allemaal schijn of toeval zijn, maar ik speel dus vaak tegen de Hazards POTM, Auba POTM, dat is gewoon niet leuk meer. Je hoeft maar een keer te overmoedig te zijn met instappen en ze staan 1 op 1 met je keep. FOCUS op de backs is bij deze formatie wel de key, want de terugvallende LM, RM en CDM’s werpen echt wel hun vruchten af.

Dit is mijn squad:
https://www.futbin.com/19/squad/1354060

Speel nu nog met subs en reserves uit de BPL want dat is mijn 2e team waar ik mee om en om speel. Zit er sterk aan te denken om over te stappen naar één team waar ik in hoef te investeren, anders gaat het óf heel veel coins kosten óf het ene team loopt wel erg ver uit. Dan het andere team voor de SB potjes achter de hand te houden.

Ik heb ook behoorlijk last van het stamina verhaal, Hamsik op CAM is beter te doen dan Mertens. Hetzelfde geldt voor Perisic en Costa, Callejon en Cuadrado.

Lees hier over Icardi IF dat he zo’n goede kopper is, zou dat dan die complete spits kunnen zijn die mij van goals kan voorzien? wellicht in een 4-3-3 systeem met een LW en RW met goede voorzet?

Tips zijn welkom! d:)b
BoB_HenK schreef op woensdag 28 november 2018 @ 17:50:
[...]

Wat mij is opgevallen is dat deze percentages alleen staan bij packs die je met points/coins kan kopen. Packs die je 'krijgt' (dus ook SBCs, objectives, etc.) hebben dit niet. Vermoed dat wetgeving het alleen maar verplicht bij 'gekochte' packs.
Dit is inderdaad correct..het gaat om de betaalde packs
Pagina: 1 ... 73 ... 200 Laatste