Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16:22
Je hoeft niet alleen maar groene linkjes te hebben hoor.
allemaal oranje is ook prima.
Sleehond schreef op maandag 26 november 2018 @ 19:37:
[...]

Sorry duurde even, maar hier mijn 3-5-2 huidige opstelling.

https://www.futbin.com/19/squad/2345228

Ik heb Szczesny IF en Mandzukic IF onlangs aangekocht.

Ik zou 4-2-3-1 kunnen doen, maar dan kom ik op de backs uit Ghoulham en Joao Cancelo... maar tja... vind die beiden niet indrukwekkend?

Of ik moet naar Kholarov IF en Manolas centraal. Maar dan mis ik een goede link met Hamsik en Insigne.

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
simons schreef op maandag 26 november 2018 @ 18:16:
Nadat ik vrijdag al heel vies mijn beste pull ooit heb gehad
[Afbeelding]

Dacht ik, mijn vrouw is toch de hond aan het uitlaten, eten is klaar, dus knutsel ff een tradable OTW in elkaar....
[Afbeelding]

Hoe zeer ik baal van de gameplay, mijn packluck is net als fifa18 echt niet normaal meer...

Mijn team waar ik erg mee suck in de WL :)
[Afbeelding]
Dat zijn beste spelers om uit pakketjes te krijgen jemig :P volgens mij ben je de enige die wat uit die TOTW heeft gehaald :P Op youtube videos van mensen gezien die ze 20x doen en de beste speler een 84 rated
Sleehond schreef op maandag 26 november 2018 @ 19:37:
[...]

Sorry duurde even, maar hier mijn 3-5-2 huidige opstelling.

https://www.futbin.com/19/squad/2345228

Ik heb Szczesny IF en Mandzukic IF onlangs aangekocht.

Ik zou 4-2-3-1 kunnen doen, maar dan kom ik op de backs uit Ghoulham en Joao Cancelo... maar tja... vind die beiden niet indrukwekkend?

Of ik moet naar Kholarov IF en Manolas centraal. Maar dan mis ik een goede link met Hamsik en Insigne.

Met 4-2-3-1 kan ik dit op korte termijn maken

https://www.futbin.com/19/squad/2347988

Kolarov, Manolas en Joao Cancelo moet ik dan aanschaffen.

Wat zou voor mij online mee4 balans bieden?
352 is erg leuk om te spelen aangezien je zowel de bekende 41212 Narrow driehoek hebt alsmede een LM/RM om lekker breed te kunnen spelen. Je moet echter verdedigend wel erg goed zijn om overeind te blijven. Je moet je LM/RM sowieso op come back on defence zetten, om de wingers van de tegenstander op te vangen. Daarnaast is het heel belangrijk om counters zoveel mogelijk te vertragen zodat je wingers ook daadwerkelijk tijd hebben om terug te gaan en dat je verdediging laag staat.

Voor zowel 352/4231 zou ik ieder geval eerst je CDMs gaan upgraden want Khedira is langzaam en Hamsik is meer een CM/CAM. Ik zou bijvoorbeeld voor zoiets gaan;
https://www.futbin.com/19/squad/2349282

In ieder geval ervoor zorgen dat je Naingolan je volgende upgrade word, vervolgens bijvoorbeeld Matuidi en dan staat dat blok in ieder geval. Vervolgens kun je kiezen om bijvoorbeeld Mertens te halen voor CAM of Chiellini om een linksbenig LCB te hebben.

Het nadeel van serie-a is wel dat de high rated CB's niets kunnen behalve verdedigen. Ze hebben vrijwel allemaal lage stamina/passing wat nogal eens wat irritatie kan opleveren helaas.

[ Voor 17% gewijzigd door Bossie op 26-11-2018 21:14 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16:22
Heb 2x de untradeable gedaan.
1x discard 80 en 1x martial
2 keer de tradeable gedaan.
1x rashica die weer de blender in ging.
En wederom 1x martial.

Vind het helemaal prima, 1x martial als sub en 1x verkopen voor een tonnetje.

Kom ik weer wat dichter bij Zola om te kopen, nog zo`n 2ton te gaan.
Twijfel tussen de 85 en 87 versie.

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

FidoDido schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:42:
[...]

Dat zijn beste spelers om uit pakketjes te krijgen jemig :P volgens mij ben je de enige die wat uit die TOTW heeft gehaald :P Op youtube videos van mensen gezien die ze 20x doen en de beste speler een 84 rated
Het wordt nog erger, uit flits SBC pakje komt Pogba.... moet denk ik utjoep kanaal beginnen

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:26
Heb het team weer aangepast. Voorlopig houd ik het even zo. Speelt ontzettend goed in een 4-2-3-1 formatie.

Link naar het team: https://www.easports.com/...ffId=fk8BUjNO37I:FFA19XBO

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:17
Partypooper schreef op maandag 26 november 2018 @ 21:57:
Heb het team weer aangepast. Voorlopig houd ik het even zo. Speelt ontzettend goed in een 4-2-3-1 formatie.

Link naar het team: https://www.easports.com/...ffId=fk8BUjNO37I:FFA19XBO
Als ik je een tip mag geven: probeer anderson talisca eens op cam. Echt een heerlijke speler. Goed schot, lengte en staat altijd goed. Bovendien 4* skillmoves

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Bossie schreef op maandag 26 november 2018 @ 21:05:
[...]

352 is erg leuk om te spelen aangezien je zowel de bekende 41212 Narrow driehoek hebt alsmede een LM/RM om lekker breed te kunnen spelen. Je moet echter verdedigend wel erg goed zijn om overeind te blijven. Je moet je LM/RM sowieso op come back on defence zetten, om de wingers van de tegenstander op te vangen. Daarnaast is het heel belangrijk om counters zoveel mogelijk te vertragen zodat je wingers ook daadwerkelijk tijd hebben om terug te gaan en dat je verdediging laag staat.

Voor zowel 352/4231 zou ik ieder geval eerst je CDMs gaan upgraden want Khedira is langzaam en Hamsik is meer een CM/CAM. Ik zou bijvoorbeeld voor zoiets gaan;

In ieder geval ervoor zorgen dat je Naingolan je volgende upgrade word, vervolgens bijvoorbeeld Matuidi en dan staat dat blok in ieder geval. Vervolgens kun je kiezen om bijvoorbeeld Mertens te halen voor CAM of Chiellini om een linksbenig LCB te hebben.

Het nadeel van serie-a is wel dat de high rated CB's niets kunnen behalve verdedigen. Ze hebben vrijwel allemaal lage stamina/passing wat nogal eens wat irritatie kan opleveren helaas.
Thnx voor je zeer waardevolle post!

Ga hier eens goed naar kijken, denk idd Naingolan als eerste target fixxen. Matuidi is ook zeker interessant. Vind Khedira idd te min wel. Hamsik daarentegen wel fijne speler, is erg aanwezig maar zoals je zegt meer een CM/CAM eigenlijk.

Thnx voor de goede tips.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Wat is dat toch dat je met 1 goal de hele grip op de wedstrijd kan verliezen. Gebeurt bij mij, zowel als bij de tegenstander. Je team gaat blunderen, of je schiet alles naast of op de lat. Terwijl de minst of geringste kans van de tegenspeler er in gaat. Kan toch niet anders dan dat er met de sliders wordt gespeeld. Iemand met wat lossen “krijgt” een win. Enige wat de pro’s kunnen is het spel zo abusen dat ze de sliders de moeder Ikea keuken. Win net 8-2 bij een pot waar in ik marginaal beter was, maar verlies daarvoor 3 potten waarbij ik ze scoor volgens het boekje en de tegenstander ze er in frommelt nadat al mn spelers er al een voet tussen hadden gezet. Zou de BS ook niet veel vaker voorkomen in de lagere divisies omdat eigenlijk niemand speelt zoals het “heurt”, maar iedereen lekker casual aan het forceren is...

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 19:20
bbblije schreef op maandag 26 november 2018 @ 22:52:
Wat is dat toch dat je met 1 goal de hele grip op de wedstrijd kan verliezen. Gebeurt bij mij, zowel als bij de tegenstander. Je team gaat blunderen, of je schiet alles naast of op de lat. Terwijl de minst of geringste kans van de tegenspeler er in gaat. Kan toch niet anders dan dat er met de sliders wordt gespeeld. Iemand met wat lossen “krijgt” een win. Enige wat de pro’s kunnen is het spel zo abusen dat ze de sliders de moeder Ikea keuken. Win net 8-2 bij een pot waar in ik marginaal beter was, maar verlies daarvoor 3 potten waarbij ik ze scoor volgens het boekje en de tegenstander ze er in frommelt nadat al mn spelers er al een voet tussen hadden gezet. Zou de BS ook niet veel vaker voorkomen in de lagere divisies omdat eigenlijk niemand speelt zoals het “heurt”, maar iedereen lekker casual aan het forceren is...
Hmm ik heb heel vaak dat de gameplay tussen 20:00 en 22:30 heel stroperig aan voelt, bijvoorbeeld als je een pass geeft dat het langer duurt voor dat de pass ook daadwerkelijk word gegeven, is wel heel frustrerend, iemand die weet hoe dat kan? Of zijn de servers dan misschien druk bezet ofzo?

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-11 08:01
bbblije schreef op maandag 26 november 2018 @ 22:52:
Het verschil met de pro’s zit ‘m in het aantal goals dat ze maken en de spelers met wie ze spelen. Als jij 5 a 6 icons en top tier spelers op kan stellen en iedere bal richting goal perfect timed, dan verlies je ook niet op dergelijke manieren. Kijk bijv naar Fuji’s RTG WL wedstrijden. Die gozer is gruwelijk goed in t spel, speelt met Mbappe, POTM Hazard etc. en loopt nog steeds tegen onnodige losses aan doordat er gekke dingen gebeuren.
Zo ook Castro.

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-11 08:01
Sleehond schreef op maandag 26 november 2018 @ 22:12:
[...]

Thnx voor je zeer waardevolle post!

Ga hier eens goed naar kijken, denk idd Naingolan als eerste target fixxen. Matuidi is ook zeker interessant. Vind Khedira idd te min wel. Hamsik daarentegen wel fijne speler, is erg aanwezig maar zoals je zegt meer een CM/CAM eigenlijk.

Thnx voor de goede tips.
Ik zou Hamsik op CAM zetten en Pjanic op CDM...
Uiteindelijk Pjanic, Khedira, Insigne, Immobile en Koulibaly vervangen voor Naingolan, Matuidi, Perisic/Costa, Mertens/Dybala en Manolas.
Je hebt nu een te aanvallende, zwakke linksmid, niet gebalanceerd middenveld en 2 aanspeelpunten.

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 24-11 18:06
Bossie schreef op maandag 26 november 2018 @ 21:05:
[...]

Daarom staat Bonucci er bij mij in, die kan nog een pass geven.

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:40
Harribo schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:03:
[...]

Ondanks dat ik vind dat ea met de ai teveel vingers in de pap voor wat betreft het spelverloop, zijn er toch wel wat dingen die je kunt doen.

Belangrijkste is: analyseer goed waar het fout gaat?
Wordt er bijv. slecht verdedigt mbt mandekking, maak een opstelling met 3 cvm's en zet die op mandekking (dat kan helaas niet met cm's).
Heb je te trage middenvelders... Koop snellere, desnoods een soort cam die wel snel is.

Zo doe ik het. Werkt aardig.
Ook belangrijk is, denk ik tenminste, dat je anticipeert op de opstelling en manier van spelen van de tegenstander.
Veel tegenstanders hebben vaak dat ze hetzelfde doen. Als je dat door krijgt, gewoon pauzeren, en actie ondernemen in je team management.
Nadeel is tegenwoordig wel dat pauzeertijd snel omvliegt.

En uiteraard goede spelers kopen. Goede rating maar dat is niet altijd een garantie dat ze ook daadwerkelijk beter spelen. Tis vaak dan ook de manier van spelen wat het verschil maakt
Goede spelers ligt het niet aan...

Beetje team aangepast. Van 4-3-3 (4) dus met 2 cm en 1 cam nu overgezet naar 4-2-3-1 met 2 cdm en 1 cam.
CAM is voor mij cruciaal.
Hamsik naar de bank verbannen en Matuidi erbij op het middenveld.

https://www.futbin.com/19/squad-builder/2356696/copy

Nog tips voor de spelers instructies ?

wijze woorden

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Valandil schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 00:21:
[...]

Goede spelers ligt het niet aan...

Beetje team aangepast. Van 4-3-3 (4) dus met 2 cm en 1 cam nu overgezet naar 4-2-3-1 met 2 cdm en 1 cam.
CAM is voor mij cruciaal.
Hamsik naar de bank verbannen en Matuidi erbij op het middenveld.

https://www.futbin.com/19/squad-builder/2356696/copy

Nog tips voor de spelers instructies ?
Ik merk toch wel dat tegen het einde van een wedstrijd iemand met een hogere rating nog een actie kan maken die de wedstrijd kan bepalen. Zeker als het close is, zo ook icons...

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-11 12:52
@Sleehond Mijn italiaans team is ook nog zoekende:

https://www.futbin.com//19/squad/2363454

Hamsik bevalt uitstekend op de CAM, hij kan erg goed schieten. Echter Khedira is wel de zwakste schakel, traag, en met H/H ook nog eens vaak uit positie. Goedkoopste upgrade is Allan of Matuidi op de plek van Khedira.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Ik heb het er vaak over, maar kwam nu de video tegen: delen hoe counter ik de speelstijl van mijn tegenstander. Staat los van de BS die dan alsnog kan gebeuren :9

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Razz89 schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:09:
https://www.futbin.com/19/squad/2346671
iemand tips of veranderingen aan mijn squad?
budget op x1 is 2.1 mil
Iemand voor mij nog tips mbt tot het team?
Wik namelijk nu alles gaan inslaan ben het wachten op het juiste moment zat haha

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-11 08:36

Schuimpje

Couch Warrior

Na wat goede tips van gisteren ziet mijn team er nu alsvolgt uit: https://www.futbin.com//19/squad/2363854
Ik twijfel alleen nog om deze opstelling 4-2-3-1(2) te houden of toch voor de 4-4-1-1 te gaan. En welke custom tactics kan ik het beste nemen? Heb nu de verdedigers en LB-RB op stay back staan en de spits + griezmann op voorin blijven. Ook heb ik griezmann op valse spits gezet.

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:32

Meneer iCy

swarma

Nu weet ik weer waarom je fifa niet later dan release moet kopen. 5 kansloze potjes gehad om je skill rating te bepalen. Allemaal met minimaal 1 totw speler en allemaal met 100% team spirit.

Ach nu kan het leuke beginnen. Je eigen team bij elkaar te gaan sprokkelen.

Speel hem op de xbox en heb hem van het weekend gekocht.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Overigens een aanrader: SIF Mahrez, ik packte hem uit de onverhandelbare TOTW SBC maar past perfect in mijn team. Echt een heerlijke speler.

Ga nu denk ik sparen voor Neymar op links.. Nog maar 200k....

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-11 20:33
Fraaank schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:20:
[...]

Speelt voor mij ook heerlijk. Sinds jaren weer een spits die meer dan 1 op 1 loopt, en zo goed ben ik niet:

[Afbeelding]

Niet opschepperig bedoelt, maar ik heb nog 900k te besteden. Ik ga deze week van Dijk en OTW Alisson halen inplaats van de Vrij en Handanovic.

Enige wat ik nu nog kan bedenken is een Icon voor van de Beek. Al hoop ik stiekem dat hij een League SBC krijgt.
Ik heb de knoop ook door gehakt en ga ook voor SBC Depay, zijn normale versie speelt inderdaad ook al heerlijk!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-11 15:13
Was heel het weekend weg, gisteren op de valreep nog aan de black friday pakjes hype mee gedaan.
Wat een teleurstelling, ik stop er mee nu ;)

Gisteren 10 pakjes van 1000 punten en 10 pakjes van 500 punten geopend. Geen enkele speler was meer dan 11.000 munten waard. Wat een mooie black friday actie pff, wat was jullie ervaring?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Meneer iCy
  • Laatst online: 13:32

Meneer iCy

swarma

Wat zijn de beste manieren om snel coins/packs te verdienen? Nog steeds de daily/weekly competition?

Uiteraard de TOTW kaarten inkopen en later verkopen, maar goed daar heb ik nog geen coins voor.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Maichel
  • Laatst online: 16:54
TweakerVincent schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:14:
Ik wil fifa street spelen en lees op sites uit augustus 2018 dat er een fifa street modus zou komen. Bestaat deze in fifa 19?
Nee, die is er niet. In Journey zit een level wat lijkt op FIFA street, maar dat is maar een paar minuten van het verhaal. Er is geen losse street mode.

Screenshot uit Journey mode:

Afbeeldingslocatie: https://sm.ign.com/ign_ap/screenshot/default/maxresdefault_hqen.jpg

PSN: Maichel

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Lukaku IF gepackt , dus maar eens uitgeprobeerd gisteren.

Ik kan er niet mee spelen, wat is hij traag en een draaicirkel van een tank.

Hoe benut je deze speler goed? (2 kopgoals , dat wel).

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Mars18 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 09:14:
Was heel het weekend weg, gisteren op de valreep nog aan de black friday pakjes hype mee gedaan.

Gisteren 10 pakjes van 1000 punten en 10 pakjes van 500 punten geopend. Geen enkele speler was meer dan 11.000 munten waard. Wat een mooie black friday actie pff, wat was jullie ervaring?
Niet gedaan, wel SBC flash gedaan
1x Griezmann, 1x Willian, 2x UCL D. Sanchez en vanochtend 1x Fabinho
Verder veel juist verkocht, totale winst van Black Friday en Cyber Monday zit ik nu op bijna 1M
Ik heb mijn club gisteren even vol gegooid met 86+ lager krijgen we ze niet, en kan ze dan zelf gebruiken voor toekomstige SBC, dan wel in de hype verkopen.

Verder ook nog 20 82-83 rated UCL kaarten ingeslagen door te snipen, waarvan de helft nu al met 100% winst verkocht en de rest hoop ik vanavond mijn slag mee te slaan.

Overigens is mijn panel van mijn OLED van het weekend vervangen nadat er inbranding was opgetreden door FIFA. Alles onder garantie. Kom ik nu pas achter de HDR game mode...

Geen idee of dat veel uitmaakt met het nieuwe paneel of dat het placebo effect is, maar ik ben zowaar gepromoveerd naar div 5 en win ook daar nog 50% van mijn potjes.

Is de update er trouwens al voor de consoles? Ik wil wel eens af van dat team pressure van iedereen zonder stamina verlies :)
Ricloo86 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 09:43:
Lukaku IF gepackt , dus maar eens uitgeprobeerd gisteren.

Ik kan er niet mee spelen, wat is hij traag en een draaicirkel van een tank.

Hoe benut je deze speler goed? (2 kopgoals , dat wel).
In FIFA 18 werkte hij het best in een 2 spitsen systeem, als aanspeelpunt met een snelle spits ernaast.
Mars18 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 09:14:

Iets soortgelijks gedaan, beste pull was Sandro IF dus ga niet klagen.
Achteraf gezien had ik moeten wachten tot de 2k packs gisteren, maar had ze gemist tijdens de lightning rounds en niet nogmaals verwacht :)

Wat ik fout gedaan is dat ik mijn team heb uitgebouwd ipv mijn coins te hebben gebruikt voor investeringen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
@Bossie

Volgens mij hoeft het nog niet te laat te zijn, de flash SBC's zorgen nog steeds voor wat reuring op de markt!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15:56
Ben je bezig met de Flashsbc, klapt de webapp eruit..
Het lijkt wel alsof al die sbc's ontworpen zijn voor coinsinks... komt werkelijk niets uit de packs, zo frusterend

Eigenlijk verdien ik tot nu toe vnl coins met spelers kopen als de prijzen laag zijn. Verkopen als ze stijgen.
Zo had ik grotendeels de eredivisie gekocht, duurt nooit lang en ze gaan dubbel over de kop.
Al die tijdelijke sbc's leveren niets op tot nu toe

[ Voor 53% gewijzigd door Harribo op 27-11-2018 10:33 ]

• Valandil
Harribo schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 10:30:
Het lijkt wel alsof al die sbc's ontworpen zijn voor coinsinks... komt werkelijk niets uit de packs, zo frusterend
kan je alleen maar gelijk geven... afgelopen tientallen pakketjes leverde alleen een Godin op... de rest was echt ronduit slecht (gemiddeld tussen de 78 en 82 rated)

wijze woorden

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Valandil schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 10:32:
[...]

kan je alleen maar gelijk geven... afgelopen tientallen pakketjes leverde alleen een Godin op... de rest was echt ronduit slecht (gemiddeld tussen de 78 en 82 rated)
Dan heb je in ieder geval nog een Godin :9 Verder dan een hartverzakking voor Nacho ben ik niet gekomen ;) Maar wel Mbappe gehaald gisteren, meteen een hattrickje in de pocket en eindelijk promotie naar div 5. Kwam constant in de 1180/1190 range om dan weer te verliezen... maar nu te pakken :)
Valandil schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 10:32:
[...]

Ja verdorie en dan mag je nog blij zijn met godin.
Mijn afgelopen 50 (?) packs alleen otamendi nif en een 78 if die voor 11k weg ging.
Laatste ucl flash sbc leverde 3 spelers op wo Viergever en nog twee van dat soort kneuzen.

Krijg de indruk dat het ea systeem nu zeer karig is met goede beloningen. Ik denk dat ik ff een sbc pauze neem van dagen

[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 27-11-2018 10:37 ]

• Ricloo86

Eigenlijk verdien ik tot nu toe vnl coins met spelers kopen als de prijzen laag zijn. Verkopen als ze stijgen.
Zo had ik grotendeels de eredivisie gekocht, duurt nooit lang en ze gaan dubbel over de kop.
Ik mag niet klagen eigenlijk, Lukaku IF en Marcelo CL. (compenseert de 100e packs met niets de eerste maand)

Dan doe je toch echt iets niet goed als je veel coins aan die SBC gaat uitgeven. Ik heb ze allemaal met gemak gedaan en hooguit max 2k uitgegeven als het net niet klopte met de spelers die ik zelf heb.

Verder verkoopt alles nu...zelfs de bronzen spelers gaan weliswaar voor 200 weg, maar ze gaan weg van mijn transferlist. Zoals eerder gezegd, ik heb ondertussen al bijna 1M winst gemaakt met al die SBC's deze dagen, en dan was ik nog zo dom geweest om niet allemaal 83-84 spelers in te slaan...ook die gaan voor boven de 3k weg.

Wat ik dit jaar geleerd heb van FIFA is niet te varen op pack luck maar gewoon alles uit te buiten waar het kan, vervolgens kun je dan zelf je spelers bij elkaar kopen die je wil. Met deze methode heb ik nu Prime Petit en Messi kunnen kopen.

[ Voor 29% gewijzigd door bvbal79 op 27-11-2018 10:54 ]

• Ricloo86
bvbal79 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 10:51:
[...]

Dan doe je toch echt iets niet goed als je veel coins aan die SBC gaat uitgeven. Ik heb ze allemaal met gemak gedaan en hooguit max 2k uitgegeven als het net niet klopte met de spelers die ik zelf heb.

Verder verkoopt alles nu...zelfs de bronzen spelers gaan weliswaar voor 200 weg, maar ze gaan weg van mijn transferlist. Zoals eerder gezegd, ik heb ondertussen al bijna 1M winst gemaakt met al die SBC's deze dagen, en dan was ik nog zo dom geweest om niet allemaal 83-84 spelers in te slaan...ook die gaan voor boven de 3k weg.

Wat ik dit jaar geleerd heb van FIFA is niet te varen op pack luck maar gewoon alles uit te buiten waar het kan, vervolgens kun je dan zelf je spelers bij elkaar kopen die je wil. Met deze methode heb ik nu Prime Petit en Messi kunnen kopen.
Spelers gewoon allemaal bewaren die niets opleveren, komen altijd weer van pas.

Moet wel zeggen dat ik dit de moeilijkste versie qua handelen vind.

Ricloo86 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 10:59:
[...]

Spelers gewoon allemaal bewaren die niets opleveren, komen altijd weer van pas.

Moet wel zeggen dat ik dit de moeilijkste versie qua handelen vind.
Dat komt door al die youtubers, iedereen volgt hun adviezen waardoor je eigenlijk geen goede marktwerking krijgt. zo ook de BF crash. Ook hier was meniggeen ervan overtuigd dat hij nog zou komen. Maar een Fabinho 85 verkoop ik vandaag nog voor 70k. Andere high rated spelers hadden hun diepte punt 2 weken geleden. Dus een echte crash hebben we niet, behalve voor specifieke spelers/ratings en tijdstippen (tijdens lighting rounds zag je dat de prijzen iets zakte, maar zich weer snel herstelde, kijk bijvoorbeeld naar IF Forrest 84 als graadmeter op futbin)

Tot nu zijn 2 opties altijd wel effectief gebleken:
- IF discard
- Kopen na WL en verkopen voor de WL

[ Voor 6% gewijzigd door bvbal79 op 27-11-2018 11:04 ]

• Ricloo86
Ik zit te wachten op een mooi moment om IF Martial en IF Lukaku te verkopen, kan er niet mee spelen haha

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20:14
Maichel schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 09:27:
[...]

Nee, die is er niet. In Journey zit een level wat lijkt op FIFA street, maar dat is maar een paar minuten van het verhaal. Er is geen losse street mode.

Screenshot uit Journey mode:

[Afbeelding]
Thanks! Jammer vond fifa street altijd erg tof
Andere tip voor coins genereren is nu je rare gold listen voor +1k. Ik heb al mijn exotische gelist die ik toch niet in een SBC ga gebruiken (gold rare BL2 of EFL1) en ze verkopen allemaal :)

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:46
bvbal79 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 09:57:
[...]

Niet gedaan, wel SBC flash gedaan
1x Griezmann, 1x Willian, 2x UCL D. Sanchez en vanochtend 1x Fabinho
Bizar. Mijn hoogste uit de flash SBC's (gisteren 5 en vandaag 3 stuks) was Vrsjalko 8)7

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:16

Kju

M'n La liga team verkocht. RDR2 Online start vandaag dus zal ik nu aanmerkelijk minder Fifa spelen.
Vorig jaar was m'n squad maar 10% waard van wat het geweest was toen ik na een paar maanden pauze weer Fifa ging spelen. Ik hou m'n BPL team wel https://www.futbin.com/19/squad/2313611

Ik heb alleen helemaal geen BPL gevolgd dit jaar en heb geen flauw idee of het goedkoop ook beter kan. Ik wil er ondanks dat ik nog dik 1,6 miljoen over heb maar wil nog max 100 tot 200k in steken om nog mee te kunnen komen. De untradebles zijn De Gea, Sokratis, IF Wijnaldum en Flashback Sturridge. Ik ben niet zo onder de indruk van IF Wijnaldum en Sokratis dus die mogen eventueel ook vervangen worden. Sturridge, Davinson Sanchez, Matic en Fernandinho wil ik houden.

[ Voor 8% gewijzigd door Kju op 27-11-2018 11:30 ]

PSN: Kjujay

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Mensen hier ervaring met Carvajal? Ik zie hem momenteel vaak terugkomen in La Liga squads. Ik heb daar momenteel IF De Marcos staan, ben benieuwd of Carvajal (eventueel zijn UCL) kaart het waard is?

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:16

Kju

IF De Marcos vond ik minder opvallend dan de reguliere Carvajal.

PSN: Kjujay

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

bvbal79 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 11:02:
[...]

Dat komt door al die youtubers, iedereen volgt hun adviezen waardoor je eigenlijk geen goede marktwerking krijgt. zo ook de BF crash. Ook hier was meniggeen ervan overtuigd dat hij nog zou komen.
Het mag toch onderhand bekend zijn dat de echte crash een aantal dagen voor BF plaats vindt. Hoogtepunt qua prijzen lag rond vrijdag 16e dieptepunt maandag de 19e. In dat weekend vond de crash plaats. Bovendien verwachtingen over crash zijn ook belangrijk, voor de crash een team verkopen en met BF terugkopen tegen de helft van de prijs is gewoon onrealistisch.
Maar een Fabinho 85 verkoop ik vandaag nog voor 70k. Andere high rated spelers hadden hun diepte punt 2 weken geleden. Dus een echte crash hebben we niet, behalve voor specifieke spelers/ratings en tijdstippen (tijdens lighting rounds zag je dat de prijzen iets zakte, maar zich weer snel herstelde, kijk bijvoorbeeld naar IF Forrest 84 als graadmeter op futbin)

- IF discard
De high rated spelers kon je op momenten redelijk goedkoop kopen, na lightingrounds kon je wel eens iets oppikken. Maar feitelijk een algehele daling zat er niet in, er zat nog meer dan voldoende coins in de markt om de prijzen te stabiliseren ook omdat heel veel mensen hun spelers ruimt van te voren hadden verkocht.

Kopen maandag verkopen op donderdag is een echt beproefde methode, evenals IF uit de grote competities die tegen discard verkocht worden. Jovic bijvoorbeeld gekocht voor 10k en verkocht voor 15750 net voor POTM als je de coins hebt om er 10 a 20 van te kopen dan loop je wel binnen. Ik koop nu Icons, prime Desailly vorige week gekocht voor 1.6 ml.... vandaag gaat hij al voor 1.9 ml en denk donderdag er meer voor te krijgen.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Heb trouwens wel op een andere manier packluck; tot nu toe 9 van de 20 teams voltooid van de ligue 1 sbc en er komen elke keer weer genoeg 'waardevolle' spelers uit de pakketjes lopen om de investering weer goed te maken :) Er komen alleen nog een paar vervelende aan (Nimes, Stade Reimes....)
Ricloo86 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 11:05:
Ik zit te wachten op een mooi moment om IF Martial en IF Lukaku te verkopen, kan er niet mee spelen haha
Speelde laatst tegen iemand die Lukaku als CM gebruikte, die kan wel een balletje vasthouden :X
Martial al als ST geprobeerd?

• Ricloo86
Bossie schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:27:
[...]

Speelde laatst tegen iemand die Lukaku als CM gebruikte, die kan wel een balletje vasthouden :X
Dat is dan ook het enige wat hij kan daar haha

Nee nog niet, is het wat? vind hem beetje knullig aanvoelen ofzo

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22-11 15:59
Gisteren rond 1 uur kwam er een Flash SBC uit waarbij je een Rare Gold Player kon kiezen uit een Player Pick. Kon ik ineens Marcelo kiezen en 130k binnen :) Bizar.
Bossie schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:27:
[...]

Soms zie je ook mandzukic als CM. Log als wat, maar fysiek en lengte genoeg.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Ricloo86 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:30:
[...]

Dat is dan ook het enige wat hij kan daar haha

Nee nog niet, is het wat? vind hem beetje knullig aanvoelen ofzo
Deze Fifa nog niet geprobeerd, maar sniper erop een testen lijkt me.
Zijn traits/WF is wel aangepast ivm FUT18, misschien dat hij niet zo zwaar op meer is maar stats zijn nog steeds prima.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bean77 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:50:
[...]

Soms zie je ook mandzukic als CM. Log als wat, maar fysiek en lengte genoeg.
En voor de vroege cross, dodelijke inkop loper!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:46
bvbal79 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 11:02:
[...]

Dat komt door al die youtubers, iedereen volgt hun adviezen waardoor je eigenlijk geen goede marktwerking krijgt. zo ook de BF crash. Ook hier was meniggeen ervan overtuigd dat hij nog zou komen. Maar een Fabinho 85 verkoop ik vandaag nog voor 70k. Andere high rated spelers hadden hun diepte punt 2 weken geleden. Dus een echte crash hebben we niet, behalve voor specifieke spelers/ratings en tijdstippen (tijdens lighting rounds zag je dat de prijzen iets zakte, maar zich weer snel herstelde, kijk bijvoorbeeld naar IF Forrest 84 als graadmeter op futbin)

- IF discard
Ik ben zo blij dat ik me hier allemaal niet meer druk om hoeft te maken, heerlijk rustig :9
Schuimpje schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 11:35:
Mensen hier ervaring met Carvajal? Ik zie hem momenteel vaak terugkomen in La Liga squads. Ik heb daar momenteel IF De Marcos staan, ben benieuwd of Carvajal (eventueel zijn UCL) kaart het waard is?
IF Marcos in team 1 en Carvajal in team 2. Weinig verschil behalve dat Carvajal sneller moe is dan IF Marcos en je dus de flank aan het einde de lobballetjes verloren gaan.

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:22
Gisteren een Alli (84) uit zo'n PL-upgrade gekregen en toch maar eens geprobeerd in Rivals op de CAM positie in 4-2-3-1.
Wat een fijn spelertje is dat zeg, heb daar al een 200 potjes Firmino. Maar Alli speelt daar toch heel wat fijner, 5 goals uit 4 wedstrijden. Kopt fijn, is redelijk sterk.

Bewijst maar weer dat spelers van 100K niet perse fijner hoeven te zijn als een speler van 5K.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

GAITii schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 14:08:
Gisteren een Alli (84) uit zo'n PL-upgrade gekregen en toch maar eens geprobeerd in Rivals op de CAM positie in 4-2-3-1.
Wat een fijn spelertje is dat zeg, heb daar al een 200 potjes Firmino. Maar Alli speelt daar toch heel wat fijner, 5 goals uit 4 wedstrijden. Kopt fijn, is redelijk sterk.

Bewijst maar weer dat spelers van 100K niet perse fijner hoeven te zijn als een speler van 5K.
Alli is ook een fijne speler. Ook trouwens als CM meer dan verdienstelijk.

Ik had Muller eruit btw

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Wanneer is het nou weer verstandig om in die 83 rated spelers te investeren?

vorig jaar deden ze volgens mij rond de kerst toch een zelfde soort flash sbcs met totw mogelijkheden?

Burp

Verwijderd

Wii4all schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 14:50:
Wanneer is het nou weer verstandig om in die 83 rated spelers te investeren?

vorig jaar deden ze volgens mij rond de kerst toch een zelfde soort flash sbcs met totw mogelijkheden?
Wanneer ze weer rond de 1,500 coins zitten denk ik. Nu zijn ze nog te duur.
Dit is wel erg makkelijk coins verdienen zeg...alles op mijn transferlist is verkocht bijna...had er 100 listed staan, staan er nu nog maar 25...hoe moet ik dit zo snel aanvullen :)
bvbal79 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 15:00:
Dit is wel erg makkelijk coins verdienen zeg...alles op mijn transferlist is verkocht bijna...had er 100 listed staan, staan er nu nog maar 25...hoe moet ik dit zo snel aanvullen :)
Ik verkoop alles boven de 1k. 86+ wacht ik nog even mee, ik weet nog niet zeker of dit de juiste prijzen zijn.
Als gevolg daarvan ook nu een team dat ik niet meer durf te laten zien, maar goed had 12,5k fp voor 5 2,5k packs gekocht. En heel veel geluk mee gehad ;)
De 86+ spelers zijn de afgelopen dagen nog niet nodig geweest en zitten mogelijk nog ver onder hun max prijs.

[ Voor 13% gewijzigd door Bean77 op 27-11-2018 15:25 ]

Verwijderd

Ik hoop stiekem wel nog op een SBC met een UCL rare requirement.

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-11 16:32
Check je club op non-rare populaire nations. Net wat Spaanse CV's verkocht voor 2400 ??? Die flash SBC's zijn prima zo :)

Verwijderd

Skann schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 15:28:
Check je club op non-rare populaire nations. Net wat Spaanse CV's verkocht voor 2400 ??? Die flash SBC's zijn prima zo :)
Thanks

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Bean77 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 15:24:
[...]

Ik verkoop alles boven de 1k. 86+ wacht ik nog even mee, ik weet nog niet zeker of dit de juiste prijzen zijn.
Als gevolg daarvan ook nu een team dat ik niet meer durf te laten zien, maar goed had 12,5k fp voor 5 2,5k packs gekocht. En heel veel geluk mee gehad ;)
De 86+ spelers zijn de afgelopen dagen nog niet nodig geweest en zitten mogelijk nog ver onder hun max prijs.
86 blijven vrij laag ja, heb wel mijn 87+ te koop staan maar al wel voor de buyout prices wanneer er een sbc uitkomt wie weet zit er een lazy buyer tussen dan is het weer mooi meegenomen :)

Mijn lijst is zo goed als leeg en mijn club ook heb echt 0x 83,84 en 85 rated spelers meer, weer wachten dat ze normale prijzen worden en dan groot inslaan :P
Was mijn eerste black friday met fifa achteraf stom dat ik geen 83 en 84 heb ingeslagen haalde mijn info uit de youtube video's maar ze zaten er allemaal flink naast !! ook met de zogenaamde drop van high rated spelers zijn juist duurder geworden :P

Heb nog wel wat fitness cards ingeslagen voor 100k gok ik dus als ik die weer verkoop toch nog een aardige profit

[ Voor 5% gewijzigd door FidoDido op 27-11-2018 15:33 ]

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Hier ook heel de lijst leeg toch mooi 450K profit gemaakt afgelopen dagen.

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-11 18:27
hier net zo, ben door al mijn investering spelers heen.. Wel een kleine halve miljoen extra coins verdiend door
"black friday " .

En het leukste ik heb mijn team niet verkocht terwijl heel veel youtubers zeiden dat je dat moest doen want anders liep je veel coins mis. Achteraf blij dat ik toch een tikkeltje eigenwijs ben met sommige dingen :d
huis-r schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 10:06:
@Bossie

Volgens mij hoeft het nog niet te laat te zijn, de flash SBC's zorgen nog steeds voor wat reuring op de markt!
Klopt, er was echter nog maar 8k over na de laatste upgrades :)
70k inmiddels door tampermonkey en de flash SBCs

FidoDido schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 15:31:
[...]

86 blijven vrij laag ja, heb wel mijn 87+ te koop staan maar al wel voor de buyout prices wanneer er een sbc uitkomt wie weet zit er een lazy buyer tussen dan is het weer mooi meegenomen :)

Mijn lijst is zo goed als leeg en mijn club ook heb echt 0x 83,84 en 85 rated spelers meer, weer wachten dat ze normale prijzen worden en dan groot inslaan :P
Was mijn eerste black friday met fifa achteraf stom dat ik geen 83 en 84 heb ingeslagen haalde mijn info uit de youtube video's maar ze zaten er allemaal flink naast !! ook met de zogenaamde drop van high rated spelers zijn juist duurder geworden :P

Heb nog wel wat fitness cards ingeslagen voor 100k gok ik dus als ik die weer verkoop toch nog een aardige profit
Ik had als uitgangspunt van vorige fifa's dat bij een piek de 83 voor 3k en de 84 voor 5k coins zouden gaan. Dat is wel speculeren omdat je nooit weet welke acties EA wanneer doet. Ik had eerder de keus gemaakt om hoge rated spelers massaal in te slaan wat een tijd geleden goed uitpakte met de icon sbc's en nu dus weer goed gegokt. En ach Kagawa's voor max 1k oppikken maak je nooit verlies op.
Ik hou nu de prijzen weer in de gaten en ga goedkope spelers gewoon weer kopen.

• Valandil
Harribo schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 10:34:
[...]

Ja verdorie en dan mag je nog blij zijn met godin.
Mijn afgelopen 50 (?) packs alleen otamendi nif en een 78 if die voor 11k weg ging.
Laatste ucl flash sbc leverde 3 spelers op wo Viergever en nog twee van dat soort kneuzen.

Krijg de indruk dat het ea systeem nu zeer karig is met goede beloningen. Ik denk dat ik ff een sbc pauze neem van dagen
Klagen helpt blijkbaar... _/-\o_
wat SBC's gedaan en daar kwam uit verschillende pakketjes de volgende noemenswaardige spelers:
Verratti 86 (25k ongeveer)
Son 84 (23k ongeveer)
Bernardo Silva 84 (6k maar??)
Mane (65k ongeveer)

UCL flash gaf mij Tadic.... |:(

Moet wel zeggen dat dit het resultaat is heel veel packs en circa 20K investering...
Helaas een Serie A team... dus kan niemand gebruiken. Overweeg een BPL team op te gaan tuigen met Mane, Son en Bernardo Silva...

Paar weken geleden Aubameyang gepackt en verkocht... achteraf gezien spijt van. Had ik wel graag een team om hem heen willen bouwen. Maarja dan moet ik afscheid nemen van Icardi IF die bij mij waanzinnig veel scoort.

wijze woorden

Verwijderd

Al met al een geslaagde black friday met 700k winst.. zit nu op 1.4 miljoen transferprofit en doe niet eens heel erg mijn best..

Heb/had nu weer alles geïnvesteerd in IF’s waaronder Allison, Batshuayi, Orban, Rashida,Valencia, etc, 86 87 88 89 kaarten en een berg UCL rare kaarten voor vanavond en morgen.

Op naar de 2 miljoen 🚙

• 1987Michael1987
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16-10-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 18:35:
Al met al een geslaagde black friday met 700k winst.. zit nu op 1.4 miljoen transferprofit en doe niet eens heel erg mijn best..

Heb/had nu weer alles geïnvesteerd in IF’s waaronder Allison, Batshuayi, Orban, Rashida,Valencia, etc, 86 87 88 89 kaarten en een berg UCL rare kaarten voor vanavond en morgen.

Op naar de 2 miljoen 🚙
Ja UCL kaarten heb ik ook maar zie nog geen SBC ben bang verkeerde inverstering gedaan

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
1987Michael1987 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 19:04:
[...]

Ja UCL kaarten heb ik ook maar zie nog geen SBC ben bang verkeerde inverstering gedaan
Hij is er toch echt al hoor :-)

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Mannen kleine vraag, ik heb zojuist douglas cost 87 ucl kaart gehaald. Deze kaart is echter geen ucl live maar wanneer kan hij een update krijgen? Zeker alleen als hij in de team van de groupfase zit ofzo?
Delano1992 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:02:
Mannen kleine vraag, ik heb zojuist douglas cost 87 ucl kaart gehaald. Deze kaart is echter geen ucl live maar wanneer kan hij een update krijgen? Zeker alleen als hij in de team van de groupfase zit ofzo?
Niet

edit: nieuwe patch is echt geweldig, je kan nu gewoon schieten als je je aanvaller vrijspeelt ivm dat er drie verdedigers met Dhalsim achtige trappen je schoot blokken.

Mahrez OTW speelt tot nu redelijk onopvallend, maar hij vervangt ook POTM Hazard dus dat is eigenlijk erg positief. Tot nu toe 1 op 1 met goal contributions als CAM :)

[ Voor 34% gewijzigd door Bossie op 27-11-2018 20:05 ]

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Delano1992 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:02:
Antwoord zit al in je vraag hè, geen UCL live.

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-11 18:27
Bossie schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:03:
[...]

Niet

edit: nieuwe patch is echt geweldig, je kan nu gewoon schieten als je je aanvaller vrijspeelt ivm dat er drie verdedigers met Dhalsim achtige trappen je schoot blokken.

Mahrez OTW speelt tot nu redelijk onopvallend, maar hij vervangt ook POTM Hazard dus dat is eigenlijk erg positief. Tot nu toe 1 op 1 met goal contributions als CAM :)
Ik snap je opmerking over de patch niet zo goed? :9
Heb nu eindelijk geluk met sbc serie a
Higuain, benatia, skriniar, khedira
Allemaal nifs untradable.
En 2x dezelfde if...
Stop ze wel in de tradable totw sbc

Maar als ik ga rekenen met de opbrengst , heb ik deze coins er ook wel nu in zitten. En dan untradable resultaat.
Tja het kan eigenlijk nog steeds niet uit maar ja... Tis wel leuk dat gokken

Edit: hoop niet dat ik uit de totw sbc Johnson if 76 trek... Stikt ervan op de markt
Vast allemaal teleurgestelde mensen

[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 27-11-2018 20:28 ]

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-11 23:04
Ik heb een BPL elftal en speel 4-3-3 (4), heb een voorhoede met Hazard-Aguero-Salah, en middenveld met Fabinho-de Bruyne-Fernandino. Ik speel graag op de balbezit, ik ben nu op zoek naar goede CT. Ik merk dat momenteel mijn team uit elkaar valt waardoor mijn middenveld overlopen wordt, ondanks dat ik Fabinho & Fernandino op 'stay back' heb staan.

Welke CT passen bij een 4-3-3 tactiek gebaseerd op balbezit?
gaizka schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:57:
Ik heb een BPL elftal en speel 4-3-3 (4), heb een voorhoede met Hazard-Aguero-Salah, en middenveld met Fabinho-de Bruyne-Fernandino. Ik speel graag op de balbezit, ik ben nu op zoek naar goede CT. Ik merk dat momenteel mijn team uit elkaar valt waardoor mijn middenveld overlopen wordt, ondanks dat ik Fabinho & Fernandino op 'stay back' heb staan.

Welke CT passen bij een 4-3-3 tactiek gebaseerd op balbezit?
Als je team uitelkaar valt, is het veld dan niet simpelweg te lang/groot, oftewel je verdediging hoger zetten?

• Valandil
jerommeke96 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 19:19:
[...]

Hij is er toch echt al hoor :-)
En hoe! Pack Matuidi UCL kaart
Weliswaar untradeble, maar heb een serie A team en toevallig gewone Matuidi al op het middenveld.

Erg blij met deze upgrade d:)b

Ondanks mijn eerdere gezeur over packluck, ben ik vandaag toch wel te spreken over de packs....

wijze woorden

• crab-
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-11 13:50
Klojet schreef op maandag 26 november 2018 @ 13:35:
Heeft er iemand al met flashback Pedro gespeeld, en wat zijn de ervaringen. Ik kan hem bijna oppikken voor in me BPL team. Hij zou dan op de plek van SIF Mahrez (Rechtsmid) komen, of op de bank.

Hoe levert iedereen hier zijn futswapspelers in?
Ook ik ben erg benieuwd of hier al iemand met flashback Pedro speelt/ heeft gespeeld. Hij zou evt William gaan vervangen in mijn BPL team.

Verwijderd

Iedereen die voor Ajax is gefeliciteerd ! Mijne Tagliafico UCL live investeringen komen nu ook uit! Had er 20 gekocht voor 16k

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Wat is de beste chem style om op ramos te gebruiken?

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-11 23:04
Bossie schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 21:01:
[...]

Als je team uitelkaar valt, is het veld dan niet simpelweg te lang/groot, oftewel je verdediging hoger zetten?
Dat kan het ook zijn inderdaad, ik ga het eens testen!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15:56
Welke icon raden jullie aan van +-1mil

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Wat een ongelooflijke patch weer zeg, bagger

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:46
ajaxalex schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 21:53:
Welke icon raden jullie aan van +-1mil
Butra 90

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 19:20
Merk wel dat spelers sneller moe worden, speel met druk na fout tegenstander, is het nodig om dat nu op gebalanceerd te zetten denken jullie? Merk dat mijn spelers het laatste kwartier echt kapot zijn dus dat is straks met wl helemaal een probleem als je verlenging krijgt

• Valandil
tukkerterror90 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 22:35:
Merk wel dat spelers sneller moe worden, speel met druk na fout tegenstander, is het nodig om dat nu op gebalanceerd te zetten denken jullie? Merk dat mijn spelers het laatste kwartier echt kapot zijn dus dat is straks met wl helemaal een probleem als je verlenging krijgt
Daar heb je bij voetbal (en ook FIFA) wisselspelers voor :Y

wijze woorden

Schuimpje schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 21:40:
Wat is de beste chem style om op ramos te gebruiken?
Ik gebruik Anchor.

@tukkerterror90 ik gebruik press after possesion loss, en ik trek juist potjes in de laatste 30 minuten naar me toe.

[ Voor 24% gewijzigd door Bossie op 27-11-2018 22:43 ]

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-11 11:57
Skann schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 15:28:
Maar dit kan toch altijd met elke willekeurige speler? Ik verkoop mijn dubbele altijd voor minstens 2k. Wel niet binnen een uur maar er zijn er altijd genoeg weer verkocht als ik weer nieuwe packs open en weer ruimte op mijn transferlijst nodig heb. Als ik spelers een keer list om een speciale reden (SBC) dan verkoop ik de gouden rares en non-rares voor 4k/5k of meer.

Heb nu alweer 1,75 miljoen en een goed team met Suarez, Bale, Ben Yedder IF, Douglas Costa enz. Twijfel om misschien een icon te halen. Ballack ziet er op zich wel leuk uit... Aan de andere kant misschien zonde om alles in 1 speler te stoppen, heb dan ook geen geld meer dat ik snel uit kan geven als het nodig is.

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11 19:02
Waarom is Neymar opeens gestegen? Ik ben al weken aan het sparen voor hem en nu is die opeens stuk duurder (Van 530K naar 600K)

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-11 23:01
In het weekend was hij uit packs volgens mij. Van dijk en Salah zijn ook weer duurder geworden :(

• Razz89
Alles blijft stijgen.. wou net vandaag een team van 2mill halen zo van nou is flink gestegen laatste tijd maar blijft nu al een week op 1 lijn en nu vandaag ineens squad 150k duurder...
Denk dat ik lekker wacht en voor futmas maar mijn mainsquad ga kopen en nog mooi 2a3 weken met cheap squad ga spelen.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Razz89 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 00:42:
Alles blijft stijgen.. wou net vandaag een team van 2mill halen zo van nou is flink gestegen laatste tijd maar blijft nu al een week op 1 lijn en nu vandaag ineens squad 150k duurder...
Denk dat ik lekker wacht en voor futmas maar mijn mainsquad ga kopen en nog mooi 2a3 weken met cheap squad ga spelen.
Zou je niet wachten tot fifa 20? :+

• Razz89
bbblije schreef op woensdag 28 november 2018 @ 00:48:
[...]

Zou je niet wachten tot fifa 20? :+
Nee dat is me net iets te lang.. maar die 2a3 weken hou ik nog wel vol als het me veel gaat schelen maar dat is de vraag maar...

Verwijderd

Schuimpje schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 22:30:
Wat een ongelooflijke patch weer zeg, bagger
Ligt het niet gewoon aan jezelf? Elke x klaag je over de patch als die uit, het is misschien handiger om in die tijd de patch goed onder de knie te krijgen
Pagina: 1 ... 72 ... 200 Laatste