Valandil schreef op maandag 26 november 2018 @ 13:51:
[...]
Nee, speel regelmatig. Daarnaast packte ik in het begin al vrij snel Modric, dus denk niet dat dat veel uitmaakt.
Je moet blijkbaar echt gewoon mazzel hebben
Vraag aan anderen; hoe word ik nu beter? Ik heb het idee dat ik al enige tijd op hetzelfde niveau speel en weet niet hoe ik progressie kan boeken. Had verwacht na 250+ wedstrijden wel uit divisie 6 te kunnen gaan, maar iedere keer als ik bijna promotie maak verlies ik weer een aantal potjes (dik) waarbij ik compleet wordt weggespeeld. Mijn spelers voelen ineens stroperig aan, kom niet onder de druk uit en passing gaat veels te vaak fout en rechtstreeks in de voeten van de tegenstander.
Mijn verdediging is ineens gatenkaas en kom niet door de verdediging van de tegenstander heen.
Ondanks dat ik vind dat ea met de ai teveel vingers in de pap voor wat betreft het spelverloop, zijn er toch wel wat dingen die je kunt doen.
Belangrijkste is: analyseer goed waar het fout gaat?
Wordt er bijv. slecht verdedigt mbt mandekking, maak een opstelling met 3 cvm's en zet die op mandekking (dat kan helaas niet met cm's).
Heb je te trage middenvelders... Koop snellere, desnoods een soort cam die wel snel is.
Zo doe ik het. Werkt aardig.
Ook belangrijk is, denk ik tenminste, dat je anticipeert op de opstelling en manier van spelen van de tegenstander.
Veel tegenstanders hebben vaak dat ze hetzelfde doen. Als je dat door krijgt, gewoon pauzeren, en actie ondernemen in je team management.
Nadeel is tegenwoordig wel dat pauzeertijd snel omvliegt.
En uiteraard goede spelers kopen. Goede rating maar dat is niet altijd een garantie dat ze ook daadwerkelijk beter spelen. Tis vaak dan ook de manier van spelen wat het verschil maakt