Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

obelix998 schreef op maandag 26 november 2018 @ 07:52:
Gisteren opnieuw een FUT Swap item verdiend door drie keer te winnen en te scoren met een spaanse speler. Wat ik wel grappig vind is dat ik eerst loop te balen met mijn BPL team, maar vervolgens twee spaanse spitsen erin zet en een paar hilarische potjes speel omdat ik iedere keer loop te vloeken als ik scoor met de verkeerde speler en goede scoringskansen mis omdat ik de bal afleg op een - hopelijk - spaanse speler :-D
Haha dit herken ik zo hard, mijn hele spel gaat naar de @#($@ door wanhopig de juiste spelers in scoringspositie te brengen 8)7
@Verwijderd Ben Yedder IF - past misschien niet helemaal in je basis bundesliga team maar echt een heeeeerlijke speler :)

Verwijderd

ErnstMid schreef op maandag 26 november 2018 @ 09:12:
[...]

Haha dit herken ik zo hard, mijn hele spel gaat naar de @#($@ door wanhopig de juiste spelers in scoringspositie te brengen 8)7
@Verwijderd Ben Yedder IF - past misschien niet helemaal in je basis bundesliga team maar echt een heeeeerlijke speler :)
Hoeft er ook zeker niet in te passen! Zou het denk je een betere CAM zijn dan james rodriguez?

• ErnstMid

ErnstMid

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2018 @ 09:20:
[...]

Hoeft er ook zeker niet in te passen! Zou het denk je een betere CAM zijn dan james rodriguez?
oef, dat durf ik zo niet te zeggen. Heb dit jaar nog niet met rodriguez gespeeld... speel ben yedder zelf in de spits met griezmann op CAM.

Hij is niet zo klinisch als Suarez maar schiet zoveel finesse shots erin...

edit: ook 5* WF trouwens, dat is wel een hele fijne eigenschap voor een CAM

[ Voor 8% gewijzigd door ErnstMid op 26-11-2018 09:25 ]

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-11 08:36

Schuimpje

Couch Warrior

Ik heb momenteel UCL Live Pique en Godin in de verdediging staan. Heb eindelijk genoeg coins voor Ramos. Vervangen voor welke van de 2?

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Verwijderd

Schuimpje schreef op maandag 26 november 2018 @ 09:33:
Ik heb momenteel UCL Live Pique en Godin in de verdediging staan. Heb eindelijk genoeg coins voor Ramos. Vervangen voor welke van de 2?
Nog niet met een van hun gespeeld, maar naar mijn idee Pique.

Verwijderd

ErnstMid schreef op maandag 26 november 2018 @ 09:24:
[...]

oef, dat durf ik zo niet te zeggen. Heb dit jaar nog niet met rodriguez gespeeld... speel ben yedder zelf in de spits met griezmann op CAM.

Hij is niet zo klinisch als Suarez maar schiet zoveel finesse shots erin...

edit: ook 5* WF trouwens, dat is wel een hele fijne eigenschap voor een CAM
Top,dankjewel overwegen waard!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2018 @ 09:35:
[...]

Nog niet met een van hun gespeeld, maar naar mijn idee Pique.
Opzich zijn pique en godin allebij goed in het verdedigen alleen zijn het allebij trage slakken. Ben alleen benieuwd wat er met pique gaat gebeuren komende tijd door zijn UCL minuten. Denk dat ik hem zolang even op de plek van Godin plaats.

FidoDido schreef op maandag 26 november 2018 @ 06:49:
Iemand ervaring met Bergkamp toevallig?
Kan deze natuurlijk niet verkopen als Nederlander zijnde
Vorig jaar vond ik hem vrij matig spelen eerlijk gezegd. Weet niet of hij veel anders speelt dan dit jaar.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:54
Is er eigenlijk een regel voor welke spelers er in t FUTMAS team komen? Volgens mij is dat gewoon random en nergens op gebasseerd, maar ik weet het niet zeker eigenlijk :)

PSN: Maichel

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11 10:02
Echt zo jammer dat ze destijds de '1,5' link eruit hebben gesloopt. Nu moet je per sé minstens een dubbellink hebben als je een speler met een dode link wilt compenseren.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:52
Maichel schreef op maandag 26 november 2018 @ 10:23:
Is er eigenlijk een regel voor welke spelers er in t FUTMAS team komen? Volgens mij is dat gewoon random en nergens op gebasseerd, maar ik weet het niet zeker eigenlijk :)
Waren oa. het niet spelers met een "feestelijke" naam. Santa Carzola etc.

• ronaldbaggio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-12-2024
Wie heeft er nog ideeën. Ik loop vast met de chem. als ik suarez gebruik. Dit kan ik opvangen met cavani en dan wisselen. Maar wellicht heeft nog een alternatief.

Heb Dybala en Kondogbia nog achter de hand

Suarez:
https://www.futbin.com//19/squad/2326297

Cavani:
https://www.futbin.com//19/squad/2327683

Een icon is nu geen optie. Ivm het ontbreken van coins :)

• Maichel
Terranova schreef op maandag 26 november 2018 @ 10:27:
[...]

Waren oa. het niet spelers met een "feestelijke" naam. Santa Carzola etc.
LOL geen idee, dat zou echt slecht zijn :D

Denk ook niet dat dat zo is, dan zou je elk jaar ongeveer dezelfde hebben en als ik kijk naar die van vorig jaar dan denk ik niet van zozo, die hebben een feestelijk naampje :+

Maar wie weet, zou zomaar kunnen :D

Poeh erg drukke dagen sinds black friday. Erg intensief aan het handelen geweest. Heel goedkoop 83 en 84 spelers opgepikt tijdens de crash en vervolgens op het hoogtepunt massaal weer verkocht. Erg intensief, maar de beloning is dat ik bijna een nieuwe aanwinst heb.
Ik merk dat ik nu echt de vruchten aan het plukken ben van een paar jaar Ultimate team spelen/handelen. En dat in combinatie met de geweldige tampermonkey script (geen auto buy of zoiets, alleen laagste bin prijs wordt genoemd).

IF Lozano verkopen want die wordt niet meer gebruikt sinds Depay sbc en dan vanuit de luie stoel eens kijken of ik de aanwinst kan snipen voor een leuk bedrag.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10-11 19:53
ronaldbaggio schreef op maandag 26 november 2018 @ 10:32:
Wie heeft er nog ideeën. Ik loop vast met de chem. als ik suarez gebruik. Dit kan ik opvangen met cavani en dan wisselen. Maar wellicht heeft nog een alternatief.

Suarez:

Cavani:

Als je Suarez wilt gebruiken moet hij wel linken natuurlijk. Je kunt hem in een 4321 op cm zetten en een driehoeje maken met de LB/CV of RB/CV

In game schakel je dan over naar verdedigend, waar je in game formatie staat.
bbblije schreef op maandag 26 november 2018 @ 09:11:
Ik kom niet uit divisie 7... divisie 5 had ik geen probleem om te handhaven, schommelde zo rond de 1000. Tot afgelopen weekend ik afschoof naar 750, nu kom ik tegenstanders tegen die ik niet of nauwelijks kan verslaan. Wat zitten er irritante mensen tussen... en dat terwijl ik het nu beter speel dan dat ik in divisie 5 deed. Maar iedereen wordt beter waarschijnlijk... maar ik heb geluk dat ik nog werkende controllers heb, absurde speelstijl van mensen. Gecombineerd met RNG bal fysica, he-le-maal leip van! En met een team van 5-600k erger ik me kapot :p kon het nog wel handelen toen ik nog geen toppers had... maar je verwacht meer van duurdere spelers hè :p
In die divisies is Fifa ook gewoon niet leuk, vrijwel alleen maar sweaty/meta-teams waar Jesus/Martial keurig hun rebounds uit de counter binnenwerken :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

ronaldbaggio schreef op maandag 26 november 2018 @ 10:32:

Suarez:

Cavani:

Of je brengt Suarez als sub in de 2e helft? Of je verkoopt hem en investeert het verder in je team?
Bossie schreef op maandag 26 november 2018 @ 10:52:
[...]

In die divisies is Fifa ook gewoon niet leuk, vrijwel alleen maar sweaty/meta-teams waar Jesus/Martial keurig hun rebounds uit de counter binnenwerken :X
Zo scoor ik ook nog steeds hoor :+, Seedorf is de meester in de afgeslagen corner van buiten de 16 erin knallen :)

[ Voor 44% gewijzigd door Bean77 op 26-11-2018 10:58 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:40
Harribo schreef op maandag 26 november 2018 @ 08:23:
Al weken pack na pack bagger.
De packluck is extreem laag laatste tijd.

Allerlei sbc's gedaan maar gewoon rommel. Heb het idee dat ik een vd velen ben die door het ea systeem zijn uitgekozen om slechts de markt aan te vullen met middelmatige spelers

Mijn sbc bereidheid is ook flink gedaald.
kan je de hand schudden... heel wat packs geopend de afgelopen dagen. Zelfs vandaag 4 jumbo packs...
hoogste rating was 82.... in een pack. De andere 3 kwamen niet eens boven de 80 uit.

In het verleden nog wel eens wat luck gehad met een Modric en Aubameyang, maar dat is alweer lang geleden... Laatste paar weken is ronduit ruk. En in de weekend league mag ik het opnemen tegen de MBappe's IF, Messi's, Kante's, Sane's IF etc... geen doen.

wijze woorden

Valandil schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:01:
[...]

kan je de hand schudden... heel wat packs geopend de afgelopen dagen. Zelfs vandaag 4 jumbo packs...
hoogste rating was 82.... in een pack. De andere 3 kwamen niet eens boven de 80 uit.

In het verleden nog wel eens wat luck gehad met een Modric en Aubameyang, maar dat is alweer lang geleden... Laatste paar weken is ronduit ruk. En in de weekend league mag ik het opnemen tegen de MBappe's IF, Messi's, Kante's, Sane's IF etc... geen doen.
Ik word met mijn icon team nog regelmatig weggespeeld door teams zonder IF's, messi's en mbappe's etc.

Zo gisteravond na een aantal avonden geen FIFA meer gespeeld te hebben paar leuke potjes gedaan, speel nu met 2 teams om en om en dat gaat wel prima, zorgt ook voor wat afwisseling. Had al Prime Petit en door al het handelen toch maar Kante gehaald voor Casemiro.

Vandaag en morgen eens kijken wat EA in petto heeft met de SBC's. Morgen heb ik al een rijtje UCL rare/nor rare van 81-83 klaar staan
[...]

Speel met m'n NL-team ook zulke teams soms van de mat. Het lijkt voor een deel ook mentaal te zijn als je in het laad-scherm een super BPL-team ziet met POTM Hazard, IF Sané etc.

Je kunt het op taktiek wel eens winnen, als ze niet goed opletten.

Overigens: Je zou met de patch op PC moeten kunnen merken dat teams met hoge druk na 70-80 minuten moe zouden moeten zijn. Heb het deze WL niet gezien. Ben zovaak een hele wedstrijd onder druk gezet en dan was de fitness van de tegenstander vaak maar iets minder dan die van mezelf.
[...]

Zelfde dus.
Gelukkig is het verschil tussen de ratings minder groot maar het grote verschil in packluck zorgt voor een flinke ongelijkheid.

Ik heb trouwens nauwelijks echt fifa gespeeld, zal dat het verschil zijn? Jij?

• Jpzuyd
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 30-09-2020
Komen er nog flash sbc’s ivm cybermonday?

• Maichel
Jpzuyd schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:36:
Komen er nog flash sbc’s ivm cybermonday?
Vorige jaren wel, dus vast wel :)

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Fraaank schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:14:
[...]

Speel met m'n NL-team ook zulke teams soms van de mat. Het lijkt voor een deel ook mentaal te zijn als je in het laad-scherm een super BPL-team ziet met POTM Hazard, IF Sané etc.

Je kunt het op taktiek wel eens winnen, als ze niet goed opletten.

Overigens: Je zou met de patch op PC moeten kunnen merken dat teams met hoge druk na 70-80 minuten moe zouden moeten zijn. Heb het deze WL niet gezien. Ben zovaak een hele wedstrijd onder druk gezet en dan was de fitness van de tegenstander vaak maar iets minder dan die van mezelf.
Ik had het laatst, 2-3 man press een gehele wedstrijd. Verloor 3-2 door een penaltie die ik in de 91ste minuut weg gaf omdat zijn oververmoeide Isco door Kimpembe omver werdt gelopen binnen de 16. "controller kost 55€, tot 10 tellen! 1, 2, 3, ... "

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Iemand ervaring met Suarez en/of Bale?
En op welke positie zet je Suarez bijv. neer? Heb momenteel griezmann in de spits en zou suarez bijvoorbeeld op spits positie kunnen zetten en griezmann op CAM. of toch Suarez op LV?

• triple20
  • Laatst online: 10-11 19:53
Schuimpje schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:54:
En op welke positie zet je Suarez bijv. neer? Heb momenteel griezmann in de spits en zou suarez bijvoorbeeld op spits positie kunnen zetten en griezmann op CAM. of toch Suarez op LV?
Ik speel 4231 met IF Suarez in de spits, hij is prima, fantastisch schot. In WL 30 wedstrijden 33 goals.
Ik speel met Bale als RCAM, Messi CAM en Neymar LCAM.
Griezman kun je ook als cam zetten

[ Voor 3% gewijzigd door triple20 op 26-11-2018 12:01 ]

• shabalala
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-05-2021
gaan de squad fitness denk je nog omhoog ? heb er namelijk 800.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

shabalala schreef op maandag 26 november 2018 @ 12:03:
Nee, beter discard je ze. :+

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

triple20 schreef op maandag 26 november 2018 @ 12:00:
[...]

Ik speel 4231 met IF Suarez in de spits, hij is prima, fantastisch schot. In WL 30 wedstrijden 33 goals.
Ik speel met Bale als RCAM, Messi CAM en Neymar LCAM.
Griezman kun je ook als cam zetten
Nice! En wie heb jij dan op LW en RW staan?

• ErnstMid

ErnstMid

shabalala schreef op maandag 26 november 2018 @ 12:03:
800?! In het weekend verkopen! Gok dat ze aankomend weekend wel weer naar 1500 stijgen :)
Speel met Suarez in de spits in een 41212 wide - Yedder IF ernaast en Griezmann op CAM. Suarez bij mij erg klinisch, heerlijke spits :)

[ Voor 47% gewijzigd door ErnstMid op 26-11-2018 12:36 ]

Bean77 schreef op maandag 26 november 2018 @ 10:56:
Zo scoor ik ook nog steeds hoor :+, Seedorf is de meester in de afgeslagen corner van buiten de 16 erin knallen :)
Inmiddels ook weer terug naar 41212, speelt prima.
Sowieso moet je een 2ST formatie te hebben om kruislings te kunnen schieten zodat ST2 kan binnentikken :P

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• ErnstMid

ErnstMid

Bossie schreef op maandag 26 november 2018 @ 12:39:
[...]

Sowieso moet je een 2ST formatie te hebben om kruislings te kunnen schieten zodat ST2 kan binnentikken :P
Wide of narrow?

• bbblije

bbblije

Riiiiight

[...]

Hoe zou jij spelen met een dergelijke opstelling? Formatie en instructies? https://www.futbin.com/19/squad/2220319

Ik speel hem nu zo, of 442. Met Griezmann op CAM en wissel Dembele en Costa dan om ivm WF. Speel wide met snelle opbouw en defensief, terugvallen. Niet veel mensen met corners of vrije trappen de 16 in. Moet het hebben van de snelle opbouw en dan de uitbraak, 1-2 Griezmann-Mertens en/of Dembele of Costa die inlopen. Speelt fijn, maar heb niet het idee dat ik de mechanics helemaal kapot abuse, ben ik wel een beetje naar op zoek...
bbblije schreef op maandag 26 november 2018 @ 12:45:
[...]

Hoe zou jij spelen met een dergelijke opstelling? Formatie en instructies? https://www.futbin.com/19/squad/2220319

Ik speel hem nu zo, of 442. Met Griezmann op CAM en wissel Dembele en Costa dan om ivm WF. Speel wide met snelle opbouw en defensief, terugvallen. Niet veel mensen met corners of vrije trappen de 16 in. Moet het hebben van de snelle opbouw en dan de uitbraak, 1-2 Griezmann-Mertens en/of Dembele of Costa die inlopen. Speelt fijn, maar heb niet het idee dat ik de mechanics helemaal kapot abuse, ben ik wel een beetje naar op zoek...
Copy/paste from Reddit; zoek vooral ff de genoemde guide op youtube.
Figured this was a good place to post;

so I suffered my worst weekend across all three FIFA's. Gold 2, 19-11 final score. Disgusted in myself, was so angry at the game throughout that I was just losing. This came after convincing myself there's a reason the pro's are playing 4231 with the CAM's after getting 24-6, 23-7 x2 the three weeks beforehands with 41212. Big mistake.

I'm back to 41212 and have already gained back 150 SR taht I lost, can't remember the last loss i Had.

Moral of the story is to not play to what the meta is, sure 41212 narrow is still meta but don't blindly follow pros!

Onto the formation itself, I almost use only 2 true CM's with a brute as a CDM and an all-rounder as the LCM (In my case it is 88 vieira and 90 Gullit but budget versions could be Fabinho + KDB for example) and the RCM is a more CAM-like player who isn't set to stay back like the others are. CAM I have my Red 87 Reus who has a cannon of a shot. Overall the team has a balance that I didn't ever get with 4231

Im still experimenting with it so Im tempted to not recommend it because I still havent found the right balance but if you search Zelonius on youtube and find his second tactics vid, i used those.

I think width is too important having played a few more but I really cant make 4231 work because I am too used to having 3 mids and being able to commit one without being punished but I cant do that with 4231.

[...]

Ik speel eigenlijk nog steeds 4231 narrow. Bevalt me eigenlijk prima. Buiten het feit dat ik liever 4232 speel :P
41212(2) gebruik ik meer als aanvallende optie waarbij ik veel meer druk zet. Dat gebruik ik ook beperkt omdat mijn spelers echt doodop zijn na een helft.

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22-11 15:59
Was tot en met zaterdag einde van de middag weg, dus moest in die tijd 30 wedstrijden zien te spelen, en het is uiteindelijk op het randje ook nog gelukt. Het liep zelfs na 20 wedstrijden zeer goed, ik stond 17-3(!) en dat is voor mijn doen fantastisch. Echter waar daarvoor het dubbeltje telkens de goede kant op viel, draaide mijn geluk om en verloor ik 50/50 wedstrijden. Had natuurlijk geen tijd meer om na een verlies te stoppen. Uiteindelijk 20-8 en met Gold 1 ben ik erg blij.

Over geluk gesproken, ik deed de Japanse League SBC, en daar kwam uit een klein top electrum Fabinho uit en Salah IF kwam afgelopen donderdag uit mijn Division Rivals rewards. Heb 2 82+ gedaan, Mane! En uit mijn gratis Mega-pack zowel Rakitic als Kompany, bizar! Ik weet niet wanneer de volgende icon SBC komt maar ik ben min of meer daarvoor al settled.

Ik vond zelf het BF-event toch wel geslaagd. Upgrade packs en TOTW packs waren vermakelijk, alleen mezelf voor mijn kop geslagen dat ik niet 83+ spelers in had gekocht, terwijl dat duidelijk winst kon opleveren, was al vroeg van te voren bekend. Enige jammere vond ik dat de flash SBC’s op een gegeven moment stopten.

Verwijderd

Formatie hangt merendeels gewoon af van hoe je speelt en wat je goed ligt...
ik bijv. wil altijd met 2 spitsen spelen.. en niet met buitenspelers
bbblije schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:52:
[...]

Ik had het laatst, 2-3 man press een gehele wedstrijd. Verloor 3-2 door een penaltie die ik in de 91ste minuut weg gaf omdat zijn oververmoeide Isco door Kimpembe omver werdt gelopen binnen de 16. "controller kost 55€, tot 10 tellen! 1, 2, 3, ... "
Ik realiseer mij nu pas dat in fifa 19 nog geen enkele controller hier gesneuveld is :P
Ach, uitgaan van het ergste helpt ook wel. En zeker niet verwachten dat het ooit een speelbaar spel wordt ook :P

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 24-11 08:09
Heeft er iemand al met flashback Pedro gespeeld, en wat zijn de ervaringen. Ik kan hem bijna oppikken voor in me BPL team. Hij zou dan op de plek van SIF Mahrez (Rechtsmid) komen, of op de bank.

Hoe levert iedereen hier zijn futswapspelers in?

https://www.discogs.com/user/Klojett

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:40
Harribo schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:18:
[...]

Zelfde dus.
Gelukkig is het verschil tussen de ratings minder groot maar het grote verschil in packluck zorgt voor een flinke ongelijkheid.

Ik heb trouwens nauwelijks echt fifa gespeeld, zal dat het verschil zijn? Jij?
Nee, speel regelmatig. Daarnaast packte ik in het begin al vrij snel Modric, dus denk niet dat dat veel uitmaakt.
Je moet blijkbaar echt gewoon mazzel hebben ;)

Vraag aan anderen; hoe word ik nu beter? Ik heb het idee dat ik al enige tijd op hetzelfde niveau speel en weet niet hoe ik progressie kan boeken. Had verwacht na 250+ wedstrijden wel uit divisie 6 te kunnen gaan, maar iedere keer als ik bijna promotie maak verlies ik weer een aantal potjes (dik) waarbij ik compleet wordt weggespeeld. Mijn spelers voelen ineens stroperig aan, kom niet onder de druk uit en passing gaat veels te vaak fout en rechtstreeks in de voeten van de tegenstander.

Mijn verdediging is ineens gatenkaas en kom niet door de verdediging van de tegenstander heen.

wijze woorden

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-11 23:04
Heeft iemand hier de Sturridge SBC gedaan? Heeft wel een leuke kaart, en was wel fan van hem toen hij een dodelijk duo vormde met Suarez!

Heb sinds gister Aguero, dus weet niet of het slim is om die SBC te doen.

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
Klojet schreef op maandag 26 november 2018 @ 13:35:
Heeft er iemand al met flashback Pedro gespeeld, en wat zijn de ervaringen. Ik kan hem bijna oppikken voor in me BPL team. Hij zou dan op de plek van SIF Mahrez (Rechtsmid) komen, of op de bank.

Hoe levert iedereen hier zijn futswapspelers in?
Ik laat Pedro schieten en ga voor het 100k pakketje! Heb ook Mahrez op de rechterkant (RW), maar die wil ik absoluut niet vervangen! :)

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-11 18:27
Bean77 schreef op maandag 26 november 2018 @ 13:09:
[...]

Buiten het feit dat ik liever 4232 speel :P
Ja ik speel ook liever met 12 man ;)

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-11 18:27
Ik speel met Suarez If in de spits en heb bale op rechts staan ( 433 :4) Ben yedder totw kaartje op 10. En neymar op links.

Bale is snel en sterk en heb het idee dat ze pace weer iets meer voordeel hebben gegeven want wordt niet meer zo vaak ingehaald met Bale op de vleugels. Verder neemt hij ook mijn vrije trappen en bevalt hij mij erg goed. Echter ik ga wel altijd met hem naar binnen en doe dus alles met links met hem wat hij ook is. Zijn rechtervoet is niet zo sterk en skillmoves zijn ook beperkt.

Soms zit ik nog wel eens in twijfel om Suarez en Ben yedder om te draaien of om Ben yedder te vervangen, maar zijn 2 benigheid bevalt mij zo goed.. Dus die zal daar wel altijd blijven staan totdat ik Cruijff kan kopen ( nooit dus :( )

Suarez scoort heel makkelijk hoef je niet veel speciaals voor te doen, gewoon rondje en klaar :D
Zijn snelheid is soms nog wel een beetje nadelig maar het is wel mijn beest in de 16!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:16

Kju

gaizka schreef op maandag 26 november 2018 @ 14:18:
Heeft iemand hier de Sturridge SBC gedaan? Heeft wel een leuke kaart, en was wel fan van hem toen hij een dodelijk duo vormde met Suarez!

Heb sinds gister Aguero, dus weet niet of het slim is om die SBC te doen.
Yup. Ondanks de weak foot speelt hij heerlijk. Ik gebruikt hem tijdens de afgelopen WL als sub halverwege de tweede helft en dan speelt hij achter Suarez. Dat was ook niet onverdienstelijk want regelmatig tikte hij het overwinningsdoelpunt er in, vaak in blessuretijd of in de verlenging :+

Hier was het geheel onverdiend maar ja, jammer voor de tegenstander...

Uit een van de packs uit deze SBC kwam IF Wijnaldum en uit de Premier League upgrade kwam De Gea, beiden untradable. Dat was te veel om niets mee te doen en heb maar een BPL team bij elkaar geschraapt. Deze week dus Rivals afwisselen tussen mijn BPL en La Liga :D

[ Voor 6% gewijzigd door Kju op 26-11-2018 14:58 ]

PSN: Kjujay

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
Ik zou graag jullie deskundige mening willen hebben voer de volgende opstelling:
Wat vinden jullie hier van en is hij gebalanceerd / zou ik nog iets beter kunnen doen?
Courtois is untradeable, dus die wil ik graag in mijn team passen. Voor de rest mag iedereen er uit ;-)
Budsget is uiteraard gelimiteerd. Het liefst zet ik Varane neer naast Chiellini, maar daar moet ik even voor sparen.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PRHt4im.jpg

De opstelling is 4-4-1-1 met de instellingen:
Hele verdediging blijft achter
cm = stay behind
LM & RM = get behind
cf = Get behind
ST = target man

Ik hoor het graag :-)

[ Voor 12% gewijzigd door DeBers op 26-11-2018 14:45 ]

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
H_idde schreef op maandag 26 november 2018 @ 14:25:
[...]

Ik laat Pedro schieten en ga voor het 100k pakketje! Heb ook Mahrez op de rechterkant (RW), maar die wil ik absoluut niet vervangen! :)
Is het 100k pakket die van 13 spelers inruilen?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• H_idde
Ricloo86 schreef op maandag 26 november 2018 @ 14:50:
[...]

Is het 100k pakket die van 13 spelers inruilen?
Klopt! :)

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Was niet helemaal op de hoogte van hoe dit werkt en heb dus die van 2 omruilspelers gebruikt.
Zie nu dus dat ik de 13 niet meer kan halen, dan maar van 9 open maken en hopen dat er wat leuks in zit.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• DeBers
Ik heb heel dom de challenge laten schieten waarbij je 3 losse online wedstrijden moet spelen. Ik ga dus vanavond maar proberen met spanjaarden te scoren en 30 er in te knallen. Wil ook graag die 100k.

• H_idde
DeBers schreef op maandag 26 november 2018 @ 14:55:
[...]

Ik heb heel dom de challenge laten schieten waarbij je 3 losse online wedstrijden moet spelen. Ik ga dus vanavond maar proberen met spanjaarden te scoren en 30 er in te knallen. Wil ook graag die 100k.
Gaat je vast lukken! Gewoon veel spelen en al je penalty's met een Spanjaard nemen sowieso! ;)

• DeBers
H_idde schreef op maandag 26 november 2018 @ 14:58:
[...]

Gaat je vast lukken! Gewoon veel spelen en al je penalty's met een Spanjaard nemen sowieso! ;)
Ja, maar je moet ze ook winnen :-) Dat is zo irritant. Ik heb maar 1 spanjaard in mijn team. Suso (86) als CAM.

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 24-11 20:23
DeBers schreef op maandag 26 november 2018 @ 14:43:
Ik zou graag jullie deskundige mening willen hebben voer de volgende opstelling:
Wat vinden jullie hier van en is hij gebalanceerd / zou ik nog iets beter kunnen doen?
Courtois is untradeable, dus die wil ik graag in mijn team passen. Voor de rest mag iedereen er uit ;-)
Budsget is uiteraard gelimiteerd. Het liefst zet ik Varane neer naast Chiellini, maar daar moet ik even voor sparen.
[Afbeelding]

cm = stay behind
LM & RM = get behind
cf = Get behind
ST = target man

Depay : Icardi maar dan moet je wel veel omgooien. Er is geen betere spits in de game dan Depay _/-\o_

SiberischeHusky Shepsky

DeBers schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:00:
[...]

Ja, maar je moet ze ook winnen :-) Dat is zo irritant. Ik heb maar 1 spanjaard in mijn team. Suso (86) als CAM.
even cheap een Inaki Williams in je aanval zetten. Die knalt ze er wel in. Rodrigo en Costa zijn helaas wat duurder. Je hebt tot vrijdag middag de tijd :)
Valandil schreef op maandag 26 november 2018 @ 13:51:
[...]

Nee, speel regelmatig. Daarnaast packte ik in het begin al vrij snel Modric, dus denk niet dat dat veel uitmaakt.
Je moet blijkbaar echt gewoon mazzel hebben ;)

Vraag aan anderen; hoe word ik nu beter? Ik heb het idee dat ik al enige tijd op hetzelfde niveau speel en weet niet hoe ik progressie kan boeken. Had verwacht na 250+ wedstrijden wel uit divisie 6 te kunnen gaan, maar iedere keer als ik bijna promotie maak verlies ik weer een aantal potjes (dik) waarbij ik compleet wordt weggespeeld. Mijn spelers voelen ineens stroperig aan, kom niet onder de druk uit en passing gaat veels te vaak fout en rechtstreeks in de voeten van de tegenstander.

Mijn verdediging is ineens gatenkaas en kom niet door de verdediging van de tegenstander heen.
Ondanks dat ik vind dat ea met de ai teveel vingers in de pap voor wat betreft het spelverloop, zijn er toch wel wat dingen die je kunt doen.

Belangrijkste is: analyseer goed waar het fout gaat?
Wordt er bijv. slecht verdedigt mbt mandekking, maak een opstelling met 3 cvm's en zet die op mandekking (dat kan helaas niet met cm's).
Heb je te trage middenvelders... Koop snellere, desnoods een soort cam die wel snel is.

Zo doe ik het. Werkt aardig.
Ook belangrijk is, denk ik tenminste, dat je anticipeert op de opstelling en manier van spelen van de tegenstander.
Veel tegenstanders hebben vaak dat ze hetzelfde doen. Als je dat door krijgt, gewoon pauzeren, en actie ondernemen in je team management.
Nadeel is tegenwoordig wel dat pauzeertijd snel omvliegt.

En uiteraard goede spelers kopen. Goede rating maar dat is niet altijd een garantie dat ze ook daadwerkelijk beter spelen. Tis vaak dan ook de manier van spelen wat het verschil maakt
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2018 @ 13:24:
Formatie hangt merendeels gewoon af van hoe je speelt en wat je goed ligt...
ik bijv. wil altijd met 2 spitsen spelen.. en niet met buitenspelers
Twee spitsen en buitenspelers kan ook :)

Kju schreef op maandag 26 november 2018 @ 14:34:
[...]

Yup. Ondanks de weak foot speelt hij heerlijk. Ik gebruikt hem tijdens de afgelopen WL als sub halverwege de tweede helft en dan speelt hij achter Suarez. Dat was ook niet onverdienstelijk want regelmatig tikte hij het overwinningsdoelpunt er in, vaak in blessuretijd of in de verlenging :+

[YouTube: Sturridge!!]

Hier was het geheel onverdiend maar ja, jammer voor de tegenstander...

Uit een van de packs uit deze SBC kwam IF Wijnaldum en uit de Premier League upgrade kwam De Gea, beiden untradable. Dat was te veel om niets mee te doen en heb maar een BPL team bij elkaar geschraapt. Deze week dus Rivals afwisselen tussen mijn BPL en La Liga :D
Ik zou op de plek van Modric een wat aanvallendere speler zetten, bij mij kwam hij tenminste niet uit de verf. IF Ben Yedder is bv een mooie of griezmann afhankelijk van je budget.,,

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 24-11 20:23
Bossie schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:07:
[...]

Veel te aanvallend tegen goede spelers. Sommigen spelen ook 4-3-3 met CAM en CM's die vaak pressen, dat is zelfmoord :D

SiberischeHusky Shepsky

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:07:
[...]

ohja zeker, bedoel meet dat met buitenspelers spelen mij niet ligt

• Kju

Kju

bvbal79 schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:07:
[...]

Ik zou op de plek van Modric een wat aanvallendere speler zetten, bij mij kwam hij tenminste niet uit de verf. IF Ben Yedder is bv een mooie of griezmann afhankelijk van je budget.,,
Thanks. Ik ben inderdaad niet helemaal tevreden over Modric. Als ik hem wissel voor Sturridge loopt het veel beter. Maar uiteindelijk moet daar een keer Messi komen.. ;)

• DeBers
bvbal79 schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:03:
[...]

even cheap een Inaki Williams in je aanval zetten. Die knalt ze er wel in. Rodrigo en Costa zijn helaas wat duurder. Je hebt tot vrijdag middag de tijd :)
Rodrigo en Assensio heb ik. Die dan maar wisselen start van de game ofzo

Edit: nvm.. Heb snel een spanje only team in elkaar geflanst. Alleen Courtois is geen spanjaard. Voor de rest allemaal spelers die ik al had incl een iniesta leenspeler :-)

[ Voor 20% gewijzigd door DeBers op 26-11-2018 15:24 ]

Kju schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:09:
[...]

Thanks. Ik ben inderdaad niet helemaal tevreden over Modric. Als ik hem wissel voor Sturridge loopt het veel beter. Maar uiteindelijk moet daar een keer Messi komen.. ;)
Speel je met een valse spits? Ik heb Messi op ST staan als valse spits en daarachter Rodrigo met get in behind in mijn 2de team, werkt heerlijk, Rodrigo is dan de echte spits en knalt ze erin terwijl Messi de juiste paasjes levert

In mijn 1ste team speel ik weer 4-2-2-2 of 4-3-3 omdat La Liga zoveel goede aanvallers heeft (IF Ben Yedder- Griezmann - Suarez - Messi nu op dit moment)
CryptoNL schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:08:
[...]

Veel te aanvallend tegen goede spelers. Sommigen spelen ook 4-3-3 met CAM en CM's die vaak pressen, dat is zelfmoord :D
Dat valt wel mee, omgekeerd zul jij ook ergens op het veld in het voordeel zijn.
Dan heb je weer eens zn 4-6 uitslag tussendoor.

Bossie schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:14:
[...]

Dat valt wel mee, omgekeerd zul jij ook ergens op het veld in het voordeel zijn.
Dan heb je weer eens zn 4-6 uitslag tussendoor.
speel jij 4-2-4? schijnt aanvallend inderdaad echt meta te zijn, alleen ik ben er te slecht voor verdedigend denk ik:)

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:41
Speel nog steeds 4231 en 4411, waar ik jaren 433 en fifa 18 41212 wide speelde maar met beide opstellingen ben ik verdedigend gewoon te kwetsbaar. Vooral de laatste vind ik erg gevaarlijk voor mij persoonlijke :P

Moet zeggen heb het recent niet meer geprobeerd heb nu wel meer potjes gespeeld. Wil toch nog is 4321 en 433 gaan proberen en nog is een 2 spitsen systeem kom er alleen nog niet uit welke :P je hebt zoveel opties en custom tactics toe te passen :P

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Ik zit in twijfel wat ik moet doen met mijn team...
Ik ben niet meer zo tevreden over Modric en Pique. Ik kan Modric verkopen en Griezmann op zijn plaats neer zetten en bijvoorbeeld Suarez kopen en die in de spits zetten. Ik kan ook mijn untradable UCL Rodrigo in de spits zetten en de coins voor suarez besparen en daar bijvoorbeeld Ramos verkopen en op de plek van Pique neerzetten.. Ik kan ook Griezmann & Modric verkopen en Suarez in de spits zetten en IF Ben Yedder op de plek van Modric, twijfel twijfel twijfel... wat zouden jullie doen?

Schuimpje schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:40:
Ik zit in twijfel wat ik moet doen met mijn team...
Ik ben niet meer zo tevreden over Modric en Pique. Ik kan Modric verkopen en Griezmann op zijn plaats neer zetten en bijvoorbeeld Suarez kopen en die in de spits zetten. Ik kan ook mijn untradable UCL Rodrigo in de spits zetten en de coins voor suarez besparen en daar bijvoorbeeld Ramos verkopen en op de plek van Pique neerzetten.. Ik kan ook Griezmann & Modric verkopen en Suarez in de spits zetten en IF Ben Yedder op de plek van Modric, twijfel twijfel twijfel... wat zouden jullie doen?
Je opstelling klopt niet echt voor je toekomstige aankopen. de CM plek moet een CAM plek worden (4-3-3 (4)), dan kun je daar een IF Ben Yedder neerzetten. Varane is een alternatief op Ramos, Maar RTTF Pique is prima bij mij en krijgt over 2 weken zijn eerste update.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

bvbal79 schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:48:
[...]

Je opstelling klopt niet echt voor dit team en ook niet voor je toekomstige aankopen. de CM plek moet een CAM plek worden, dan kun je daar een IF Ben Yedder neerzetten. Varane is een alternatief op Ramos, Maar RTTF Pique is prima bij mij en krijgt over 2 weken zijn eerste update.
Zou ik bijvoorbeeld in een 4-1-3-2 moeten spelen? Of de 4-3-3 (aanvallend) ?

Schuimpje schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:51:
[...]

heb je 4-4-1-1 overwogen, als je 4-3-3(4) te aanvallend vind

https://www.futbin.com/19/squad/1125956

Dit is mijn 2e team, maar je kunt je spelers er zo in zetten.
En ik switch dus met costum tactics naar 4-3-3 (4) als ik meer aanvallend wil spelen

[ Voor 10% gewijzigd door bvbal79 op 26-11-2018 15:54 ]

Verwijderd

Schuimpje schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:51:
[...]

als je 4-1-3-2 overweegt zou ik voor 4-1-2-1-2 narrow gaan
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:54:
[...]

als je 4-1-3-2 overweegt zou ik voor 4-1-2-1-2 narrow gaan
Dan moet hij in game switchen, hij heeft 2 buitenspelers, maar is ook een optie (zelf nog niet geprobeerd)

Verwijderd

bvbal79 schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:55:
[...]

Dan moet hij in game switchen, hij heeft 2 buitenspelers, maar is ook een optie (zelf nog niet geprobeerd)
true, of andere spelers halen

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

bvbal79 schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:53:
[...]

heb je 4-4-1-1 overwogen, als je 4-3-3(4) te aanvallend vind

https://www.futbin.com/19/squad/1125956

Dit is mijn 2e team, maar je kunt je spelers er zo in zetten.
En ik switch dus met costum tactics naar 4-3-3 (4) als ik meer aanvallend wil spelen
4-4-1-1 heb ik inderdaad een tijdje gespeeld alleen merkte dat ik in WL vaak werd weggetikt en moeilijk tot scoren kwam. Maar ik had toen wel wat mindere spelers als nu.. vanavond toch maar eens even wat puzzelen en kijken wat ik fijn vind. Ik denk dat ik toch griezmann op de CAM neer zet, modric verkoop en suarez in de spits positie..

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:58:
[...]

true, of andere spelers halen
Sta overal voor open, beetje vernieuwing kan geen kwaad

Verwijderd

Schuimpje schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:59:
[...]

Sta overal voor open, beetje vernieuwing kan geen kwaad
Naja mijn ervaring met 4-1-3-2 in deze FIFA is gewoon slecht speelde voor geen meter voor mij. Maar aangezien iedereen andere speelstijl heeft en anders speelt heeft iedereen ook zijn eigen favoriete formatie. dus eigenlijk moet je gewoon erachter komen wat het beste bij jou past!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:54
wat zeggen jullie van dit team: https://www.futbin.com/19/squad/2337774
ben erg aan het twijfelen of ik niet mijn serie A uitbreidt met litmanen (jeugdidool) of voor iets als bovenstaande ga.

Verwijderd

stomley schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:06:
wat zeggen jullie van dit team: https://www.futbin.com/19/squad/2337774
ben erg aan het twijfelen of ik niet mijn serie A uitbreidt met litmanen (jeugdidool) of voor iets als bovenstaande ga.
Kan je alleen vertallen dat Werner, Goretzka en Alaba allemaal zeer lekker spelen. Zelf zou ik niet voor Lewandoski gaan.

EDIT: reus staat ook op mijn lijstje

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2018 16:18 ]

• stomley
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:18:
[...]

Kan je alleen vertallen dat Werner, Goretzka en Alaba allemaal zeer lekker spelen. Zelf zou ik niet voor Lewandoski gaan.

EDIT: reus staat ook op mijn lijstje
hoezo niet voor lewa? voor wie zou je dan gaan?

Verwijderd

stomley schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:26:
[...]

heb liever altijd 2 spitsen met redelijk wat pace

• bbblije

bbblije

Riiiiight

stomley schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:26:
[...]

Lewa is prima, en finesse trait. Ook lekker met voorzetten. Maar dan zou ik voor wingers opteren. Casemiro is zaad, 50/50 of je met de bal weg komt. H/M backs heb ik het ook niet erg op, liefst H/H of M/H, alhoewel Telles het prima doet in mijn team. Maar het beste is wat balans vinden in je team, spelers die elkaar op kunnen vangen bij fouten. Umtiti zelf niet geprobeerd, maar hoor van velen dat hij niet bevalt.

Hoe ziet je Serie A team er uit, en wat scheelt er? Of ben je minder van het spelen, maar meer van het bouwen?

• stomley
bbblije schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:42:
[...]

Lewa is prima, en finesse trait. Ook lekker met voorzetten. Maar dan zou ik voor wingers opteren. Casemiro is zaad, 50/50 of je met de bal weg komt. H/M backs heb ik het ook niet erg op, liefst H/H of M/H, alhoewel Telles het prima doet in mijn team. Maar het beste is wat balans vinden in je team, spelers die elkaar op kunnen vangen bij fouten. Umtiti zelf niet geprobeerd, maar hoor van velen dat hij niet bevalt.

Hoe ziet je Serie A team er uit, en wat scheelt er? Of ben je minder van het spelen, maar meer van het bouwen?
ja casemiro twijfelde ik ook heel erg over, maar kwam daar meer op uit doordat het bouwen daardoor leuker was. Wilde eigenlijk Leiva inform want daar ben ik heel tevreden over, maar kon geen goeie combinatie krijgen met rest van serie A voor combi met Reus.

Ik probeer altijd verder te kijken naar leuke combi builds en bij serie A was ik soort van wel klaar. De backs bevielen me niet goed genoeg voor de attacking wat ik van ze vraag.

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-11 23:04
Ik dacht dat de markt zou crashen afgelopen weekend, viel reuze mee achteraf?

Verwachten jullie überhaupt nog een crash op korte termijn?

• ErnstMid

ErnstMid

Hier een tevreden gebruiker van Umtiti :) Casemiro vind ik niet bijzonder maar over het algemeen doet hij wel wat hij moet doen. Heb daar ook Kondogbia en Matuidi gehad en die waren zeker niet beter. Zou eigenlijk niet weten wie ik daar anders zou neer moeten zetten (la liga of evt. frans)

• stomley
ErnstMid schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:48:
Hier een tevreden gebruiker van Umtiti :) Casemiro vind ik niet bijzonder maar over het algemeen doet hij wel wat hij moet doen. Heb daar ook Kondogbia en Matuidi gehad en die waren zeker niet beter. Zou eigenlijk niet weten wie ik daar anders zou neer moeten zetten (la liga of evt. frans)
Dat probleem heb ik dus ook. Er zijn te weinig echte brekers (CDM) heb ik het gevoel.

• DeBers
DeBers schreef op maandag 26 november 2018 @ 14:43:
[Afbeelding]

cm = stay behind
LM & RM = get behind
cf = Get behind
ST = target man

Iemand? ;-)
CryptoNL schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:03:
[...]

Depay : Icardi maar dan moet je wel veel omgooien. Er is geen betere spits in de game dan Depay _/-\o_
Speelt voor mij ook heerlijk. Sinds jaren weer een spits die meer dan 1 op 1 loopt, en zo goed ben ik niet:

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/jpx7kj.png

Niet opschepperig bedoelt, maar ik heb nog 900k te besteden. Ik ga deze week van Dijk en OTW Alisson halen inplaats van de Vrij en Handanovic.

Enige wat ik nu nog kan bedenken is een Icon voor van de Beek. Al hoop ik stiekem dat hij een League SBC krijgt.

• Kju

Kju

bvbal79 schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:14:
[...]

Speel je met een valse spits? Ik heb Messi op ST staan als valse spits en daarachter Rodrigo met get in behind in mijn 2de team, werkt heerlijk, Rodrigo is dan de echte spits en knalt ze erin terwijl Messi de juiste paasjes levert

In mijn 1ste team speel ik weer 4-2-2-2 of 4-3-3 omdat La Liga zoveel goede aanvallers heeft (IF Ben Yedder- Griezmann - Suarez - Messi nu op dit moment)
Niet bewust maar het komt meestal wel zo uit. Ik zal er wat potjes aan wagen.

• ErnstMid

ErnstMid

Zelf zou ik die Spaanse CV iig vervangen - zelf vind ik umtiti, godin, Ramos en varane allemaal beter. Maar uiteraard ook duurder...

Je lm zou ook Costa heen kunnen, die vind ik zelf heel aardig spelen :) maar over het algemeen ziet dat team er hartstikke prima uit :)

Edit @Fraaank gaaf team! Zit zelf erg te twijfelen over de ligue 1 sbc voor Depay...

Ook erg benieuwd naar totw van deze week, lijkt me toch dat Thauvin daar wel in komt met z'n hattrick. Zou een mooie optie leveren op rm .

[ Voor 22% gewijzigd door ErnstMid op 26-11-2018 17:36 ]

• bbblije

bbblije

Riiiiight

gaizka schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:45:
Ik dacht dat de markt zou crashen afgelopen weekend, viel reuze mee achteraf?

Verwachten jullie überhaupt nog een crash op korte termijn?
Hij crashte wel, maar 10 dagen ervoor XD. En een minuut of 5 tijdens...

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Mertens heeft niet de stamina om 90min CF te spelen. Normale Icardi was voor mij prima voor het doel, maar aanname etc liet veel te wensen over. Matuidi en Naingolan zijn goed, maar kort. Zo ook Mertens en Icardi, alhoewel Icardi wel zo je slaapkamer raam binnen springt.

Ik zou opteren voor het volgende: https://www.futbin.com/19/squad/2341932

Sparen voor Mbappe 8)

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Nadat ik vrijdag al heel vies mijn beste pull ooit heb gehad
Afbeeldingslocatie: https://i308.photobucket.com/albums/kk341/simonsscj/IMG-1690v1.jpg

Dacht ik, mijn vrouw is toch de hond aan het uitlaten, eten is klaar, dus knutsel ff een tradable OTW in elkaar....
Afbeeldingslocatie: https://i308.photobucket.com/albums/kk341/simonsscj/IMG-1696v1.jpg

Hoe zeer ik baal van de gameplay, mijn packluck is net als fifa18 echt niet normaal meer...

Mijn team waar ik erg mee suck in de WL :)
Afbeeldingslocatie: https://i308.photobucket.com/albums/kk341/simonsscj/team2018.jpg

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:43
stomley schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:50:
[...]

Dat probleem heb ik dus ook. Er zijn te weinig echte brekers (CDM) heb ik het gevoel.
Ik heb Kante & Futswap Guilavogi; bevalt vooralsnog erg goed!

• stomley
Jaap. schreef op maandag 26 november 2018 @ 18:26:
[...]

Ik heb Kante & Futswap Guilavogi; bevalt vooralsnog erg goed!
Ja had mijn swap items daar ook voor moeten gebruiken. Dom dat ik het niet gedaan heb. Kante vind ik te klein om een echte breker te zijn eigenlijk net als casimiro en allan.

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:43
stomley schreef op maandag 26 november 2018 @ 18:31:
[...]

Ja had mijn swap items daar ook voor moeten gebruiken. Dom dat ik het niet gedaan heb. Kante vind ik te klein om een echte breker te zijn eigenlijk net als casimiro en allan.
Zit wel wat in wat betreft Kante: als ik 4231 speel kan het prima omdat hij Guilavogi naast zich heeft (en Sanchez/VDijk er achter), maar als ik 41212 speel wordt hij LCM en Guilavogi CDM. Doucoure (van Watford) deed het voor mij ook fantastisch voor ik Kante packte, tevens Frans dus wellicht iets om te proberen. In mijn ogen beter dan zijn rating doet vermoeden.

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:41
Fraaank schreef op maandag 26 november 2018 @ 09:57:
[...]

Vorig jaar vond ik hem vrij matig spelen eerlijk gezegd. Weet niet of hij veel anders speelt dan dit jaar.
Ken de fifa 18 versie niet, maar hij speelt geweldig :) zijn finesse shots van buiten de 16 zijn echt waanzin. Lijkt net of ik de 100 mooiste goals van dennis bergkamp her beleef :P

Maar ja met onderstaan rijtje :P het klopt allemaal wel tot zover. Deze gaat ieder geval nooit weg met fifa 19 :)
Finesse Shot
Flair
Outside Foot Shot
Dribbler
Distance Shooter
Clinical Finisher

Speel met hem op de CF in 4411 en heb de hawk chemistry style erop.
https://www.futbin.com//19/squad/1362789

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
stomley schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:50:
[...]

Heb er geen ervaring mee maar misschien Partey IF proberen? Stats zijn er wel aardig uit.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:06
Bossie schreef op zondag 25 november 2018 @ 18:27:
[...]

Post je team eens in een futbin squadbuilder inclusief je tactics.

Iemand hier overigens die met OTW Mahrez of POTM Hazard op CAM/ST speelt?
Heb nu Salah op RST/POTM Hazard op CAM, maar denk erom om Salah te wissel voor OTW Mahrez ivm verwachte upgrades.
Sorry duurde even, maar hier mijn 3-5-2 huidige opstelling.

https://www.futbin.com/19/squad/2345228

Ik heb Szczesny IF en Mandzukic IF onlangs aangekocht.

Ik zou 4-2-3-1 kunnen doen, maar dan kom ik op de backs uit Ghoulham en Joao Cancelo... maar tja... vind die beiden niet indrukwekkend?

Of ik moet naar Kholarov IF en Manolas centraal. Maar dan mis ik een goede link met Hamsik en Insigne.

Met 4-2-3-1 kan ik dit op korte termijn maken

https://www.futbin.com/19/squad/2347988

Kolarov, Manolas en Joao Cancelo moet ik dan aanschaffen.

Wat zou voor mij online mee4 balans bieden?

[ Voor 13% gewijzigd door Sleehond op 26-11-2018 20:41 ]

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
https://www.futbin.com/19/squad/2346671
iemand tips of veranderingen aan mijn squad?
budget op x1 is 2.1 mil

• TweakerVincent
  • Laatst online: 17:42
Ik wil fifa street spelen en lees op sites uit augustus 2018 dat er een fifa street modus zou komen. Bestaat deze in fifa 19?
Pagina: 1 ... 71 ... 200 Laatste