Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
cubert20 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 18:12:
[...]

Heb die ook gedaan kwamen bij mij gewoon de goede spelers uitlopen
Bij mij 1 keer wel. Nu bugged, maar staat ook gemeld op het forum. Hij is nu gelocked. Je kan er niet in.

• DeBers
tukkerterror90 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 18:07:
[...]

Die heb ik ook in de spits staan speelt echt heerlijk super snel, heeft finesse shot als specialiteit, 4 star weak foot dus je kan met links en rechts goed afmaken, daarbij is hij ook nog goed in koppen. Bij mekaar dus gewoon een hele complete spits.
Ja, vreselijke vent :P
Gerucht gaat dat de PL upgrade toch tradable zijn op PS4. Zelf niet geprobeerd

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Wordt vandaag echt gestoord, raak gemiddeld per wedstrijd 3x de paal en de lat en dan verlies je telkens met 1 goal verschil. Volgens mij is dat een teken om te stoppen vandaag :P
En dan krijg je ook nog is van die zeik doelpunten tegen of je maakt zelf net 1 foutje die meteen wordt afgestraft :P
Soms heb je van die fifa dagen dat het gewoon echt niet wilt en ook net niet mee wilt zitten :) als je net niet die relax modus vind of die goede flow hebt dan werkt het wel tegen je merk ik ;)

Hopen op wat packluck dan maar de komende dagen :P

• FidoDido
  • Nu online
bvbal79 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 18:33:
ze zijn bij mij echt untradable kan ze niet verkopen
FidoDido schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 18:34:
Wordt vandaag echt gestoord, raak gemiddeld per wedstrijd 3x de paal en de lat en dan verlies je telkens met 1 goal verschil. Volgens mij is dat een teken om te stoppen vandaag :P
En dan krijg je ook nog is van die zeik doelpunten tegen of je maakt zelf net 1 foutje die meteen wordt afgestraft :P
Soms heb je van die fifa dagen dat het gewoon echt niet wilt en ook net niet mee wilt zitten :) als je net niet die relax modus vind of die goede flow hebt dan werkt het wel tegen je merk ik ;)

Hopen op wat packluck dan maar de komende dagen :P
hetzelfde hier, de frameskips tussendoor zijn wel een indicator dat de servers ook hun invloed hebben.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-11 23:04
bvbal79 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 18:33:
Is wel een leuke SBC toch om te doen? Ik ga hem een paar keer proberen!

Verwijderd

Zucht, klote sbc’s Tot nu toe...

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:28
Met WL 3x keihard op mn bek. Vandaag 4 potjes Rivals gedaan, durfde geen WL meer en win gewoon alle 4 de rival potjes...

Conclusie: WL vooralsnog te hoog gegrepen voor mij, helaas...

Team nu (3-5-2)

Immobile - Higuain
Pjanic
Insigne - Hamsik - Khedira - Suso (IF 86)
Koulibaly - Bonucci - Benatia
Handanovic

Handanovic ben ik somehow niet kapot van. Hij boxt heel veel voorzetten of schoten weg direct naar een inlopende spits van de tegenstander toe. Pakt weinig klem of goed wegwerken valt me op.

Beter Szczesy IF neerzetten misschien? Die heeft dan ook 2 groene linkjes extra bij Bonucci en Benatia.

Iemand die deze stap zou adviseren?

Iemand die nog een andere goede tip ziet? Ik ben door het geld heen, dan moet ik eerst wat verkopen om een betere optie terug te kopen. Of sparen natuurlijk....

• DeBers
Sleehond schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 19:13:
Met WL 3x keihard op mn bek. Vandaag 4 potjes Rivals gedaan, durfde geen WL meer en win gewoon alle 4 de rival potjes...

Team nu (3-5-2)

Immobile - Higuain
Pjanic
Handanovic

Handanovic ben ik somehow niet kapot van. Hij boxt heel veel voorzetten of schoten weg direct naar een inlopende spits van de tegenstander toe. Pakt weinig klem of goed wegwerken valt me op.

Beter Szczesy IF neerzetten misschien? Die heeft dan ook 2 groene linkjes extra bij Bonucci en Benatia.

Iemand die nog een andere goede tip ziet? Ik ben door het geld heen, dan moet ik eerst wat verkopen om een betere optie terug te kopen. Of sparen natuurlijk....
Ik denk momenteel na over hetzelfde. Hij redt mij wel af en toe, maar dat boxen ben ik helemaal zat.
Overigens zou ik WL gewoon even doorpakken als ik jou was. Ik heb er ook 4 op rij verloren, maar sta nu uiteindelijk 4 wins uit 9 wedstrijden.
DeBers schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 19:19:
[...]

Ik denk momenteel na over hetzelfde. Hij redt mij wel af en toe, maar dat boxen ben ik helemaal zat.
Overigens zou ik WL gewoon even doorpakken als ik jou was. Ik heb er ook 4 op rij verloren, maar sta nu uiteindelijk 4 wins uit 9 wedstrijden.
Doorpakken, daar leer je alleen maar van en ondertussen pak je gewoon ook lekker wat punten voor rivals mee.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

gaizka schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 18:41:
[...]

Is wel een leuke SBC toch om te doen? Ik ga hem een paar keer proberen!
Geen idee...ik geloof hier niet zo in.

zoals:

600k in tredable TOTW...8x sferovic eruit :)

• FidoDido
  • Nu online
bvbal79 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 20:05:
[...]

zoals:

Ben dus niet de enige die er dikke troep uithaalt 8)7 dan denk je nou de kans is nu een keer groter voor een topspeler... het gaat weer op de EA manier :P ze laten je in die waan dat de kans nu groter is :P

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16:22
Sleehond schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 19:13:

Team nu (3-5-2)

Immobile - Higuain
Pjanic
Handanovic

Ik heb al een hele poos szcesny, vind het wel een fijne keeper. heb daarom zijn SIF ook gekocht.

Nog een vraag van mij. voor die totw upgrade kun je daar geen rode spelers voor gebruiken?

[ Voor 4% gewijzigd door cubert20 op 24-11-2018 20:40 ]

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Zo de investeringen vlogen de deur uit! Achteraf voor te weinig te koop gezet denk ik, balen. Inmiddels wel 2.2 miljoen coins te mijn beschikking en ik wil morgen voor Ronaldo en Dybala gaan. Ook wil ik switchen naar 4-2-3-1, https://www.futbin.com/19/squad/2270655.

Heeft iemand ervaring met deze formatie? Ook kreeg ik Higuain als onverhandelbare speler. Iemand ervaring met hem als CAM? Of zou Ronaldo als CAM uit de verf komen?

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Ik kon gisteren in de stres van iedereen nog een bups 83’s oppakken voor 700 coins. Verkopen nu lekker! Casual speler pakt even 300k 🤣
FidoDido schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 20:11:
[...]

Ben dus niet de enige die er dikke troep uithaalt 8)7 dan denk je nou de kans is nu een keer groter voor een topspeler... het gaat weer op de EA manier :P ze laten je in die waan dat de kans nu groter is :P
Yup...daarom ga ik hier niet in mee...dan maar coins eraan verdienen. Echter de 83 en 84 stijgen voor geen meter. Dus ook daar wacht ik af. Wrs heeft iedereen hierin geïnvesteerd.

Ondertussen zakt IF Suárez gestaag. Nu al onder de 450k..

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:06
Heb wel echt een hekel aan die finessshots dat ze er zo makkelijk invliegen. Voetballend vermogen verliest van de mechanics kennen.
stomley schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 21:14:
Heb wel echt een hekel aan die finessshots dat ze er zo makkelijk invliegen. Voetballend vermogen verliest van de mechanics kennen.
Wat is nieuw? Wat dacht je vorig jaar met al die overkill aan skill moves etc?

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 21:28:
[...]

Wat is nieuw? Wat dacht je vorig jaar met al die overkill aan skill moves etc?
Ruil finesses graag in voor de FUT18 Low driven :)

• stomley
Bossie schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 21:34:
[...]

Ruil finesses graag in voor de FUT18 Low driven :)
Ik ook. Dat kon ik nog tegenhouden.
stomley schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 21:39:
[...]

Ik ook. Dat kon ik nog tegenhouden.
idd, blijkbaar zijn schoten vanaf de 10-15 meter makkelijk te stoppen dan een finesse van 20-25m.
De low-driven was prima, want dat was bijna gegarandeerd een goal als je binnen 10-15m schoot, zoals het hoort.

• stomley
Bossie schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 21:55:
[...]

idd, blijkbaar zijn schoten vanaf de 10-15 meter makkelijk te stoppen dan een finesse van 20-25m.
De low-driven was prima, want dat was bijna gegarandeerd een goal als je binnen 10-15m schoot, zoals het hoort.
Helemaal mee eens. Nu zitten we terug bij fifa 12.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

bvbal79 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 21:14:
[...]

Yup...daarom ga ik hier niet in mee...dan maar coins eraan verdienen. Echter de 83 en 84 stijgen voor geen meter. Dus ook daar wacht ik af. Wrs heeft iedereen hierin geïnvesteerd.

Ondertussen zakt IF Suárez gestaag. Nu al onder de 450k..
Toch wel, al mn 83’s voor 700 gekocht, alles verkocht voor 3K ps.

Maar nu, heb 300k... mn team versterken met Griezmann. Of Fabinho, Alex Sandro en Firminho.

Verwijderd

Bij twitch.tv kan je nou ergens specifiek opzoeken? Zie alleen maar wl wedstrijden van de toppers, en tientallen filmpjes van black friday
bbblije schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:06:
[...]

Toch wel, al mn 83’s voor 700 gekocht, alles verkocht voor 3K ps.

Maar nu, heb 300k... mn team versterken met Griezmann. Of Fabinho, Alex Sandro en Firminho.
Ik heb net ook de boel geleegd...levert inderdaad aardig wat op...laat nu maar een high rated SBC vallen..mijn 85+ wachten erop :)

• cubert20
Die nieuwe SBC tradeable totw upgrade.

Kun je daar geen rode spelers inleveren?

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Packluck houdt maar niet op, uit 100k pakket IF van dijk, bpl defensieve upgrade ook gepackt, black friday was enorm succes, heb ook nog 65 83-rated verkocht...

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Nu iedereen zich focust op de TOTW zit ik 82-83 rated Rare UCL spelers in te slaan voor 2K...verwacht dat die dinsdag bij een UCL wel meer dan verdubbelen in prijs.

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-11 08:01
DeBers schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 13:57:
[...]

Welke versie heb jij? De NIF heb ik. Scoort bij mij nu 0,5 goals per wedstrijd. Immobile en Belotti staan op 0.6. Geen groot verschil.. Misschien haal ik de CL versie gewoon even om te proberen.
En koop ik een betere keeper. Ik heb het gevoel dat ik mijn verdediging verwaarloos.
Dus Icardi doet 0,5 en Immobile en Belotti dus 0,6. Die doen het voor jou dus beter. Bij Harribo zie ik 0,7 voor Icardi.

Ik vind de 1,1 goal per wedstrijd die Flashback Sturridge voor mij maakt al aan de lage kant..

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Van de winst Griezmann en Fabinho gekocht! Lekker lekker!

• stomley
Van gisteren 7-2 naar vandaag 2-8 ofzo??? Niets lukt meer

• DeBers
Hmm. Lekker begin tot dusver. Ik heb 8 wins uit 15 wedstrijden. Ik speel een stuk meer solide lijkt het. Geef geen gekke dingen meer weg. Wilde ik even kwijt :)
Morgen maar eens voor goud pushen. Ik hoop dat dat lukt voor het eerst.
stomley schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:02:
Van gisteren 7-2 naar vandaag 2-8 ofzo??? Niets lukt meer
Het is ***show, inputdelay is bizar en daarnaast zie ik regelmatig frameskips/rubberbanding etc.
Gelukkig speel ik wel het merendeel van de potjes tegen low-rated teams met Gabriel Jesus |:(

bvbal79 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 20:05:
[...]

zoals:

Ik 2x Watson, wijnaldum, ziyech en Kane tradable.

Wel goed voor de 83 en 84 rated speler markt

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-11 18:27
cubert20 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:27:
Die nieuwe SBC tradeable totw upgrade.

Kun je daar geen rode spelers inleveren?
Ik zit met hetzelfde, kan dus niet.. ik heb afgelopen donderdag wat van die rode kaartjes gekregen als wl rewards en wou die inleveren voor die totw sbc maar t telt niet mee.. :(

• Yellinho
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 11-12-2023
Iemand ervaring met cavani if ?

• DeBers
Bean77 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:13:
[...]

Ik 2x Watson, wijnaldum, ziyech en Kane tradable.

Wel goed voor de 83 en 84 rated speler markt
Ja, dat is exact wat ze aan het doen zijn. Playerbase aan het leegtrekken.

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:22
Iedereen doet nu lekker SBC's, al die league upgrade SBC trekken de hele markt leeg.

Ik verkoop zojuist binnen een half uur 100 83-rated spelers voor 3K, ongeacht keeper of speler. Koop daarvan wel een mooie speler.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Dus 83 rated en twee totw inleveren.
Krijg je een totw terug.
Dat klinkt als verlies toch??
Harribo schreef op zondag 25 november 2018 @ 00:15:
Krijg je een totw terug.
Ja...maar iedereen hoopt op een Neymar denk ik
Krijg je een totw terug.
Dan moet je het ook niet doen.
Tenzij je winst maakt.

• Solotov
Bossie schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:05:
[...]

Het is ***show, inputdelay is bizar en daarnaast zie ik regelmatig frameskips/rubberbanding etc.
Gelukkig speel ik wel het merendeel van de potjes tegen low-rated teams met Gabriel Jesus |:(
Ik stop gewoon standaard bij gold 3 tenzij t bizar goed gaat. Sta nu op 15 wins met nog een potje of 6 over.

• stomley
Nou zilver 1 is binnen en ben er even klaar mee. 11-9 geworden maar echt wat was ik vandaag crap..

Oké ik doe de draft met de draft token van de weekly echt een klote team dus gelijk 1e wedstrijd lig ik eruit. Krijg zilver pack en 2 normale gold packs. Komt er uit de laatste gold pack Ferdinand 85 uitlopen.

[ Voor 52% gewijzigd door stomley op 25-11-2018 01:25 ]

• cubert20
Ben een beetje aan het twijfelen met mijn cam en spits.
https://www.futbin.com/19/squad/2279703
heb nu dit en had dybala als cam, maar was daar niet helemaal tevreden over.
Twijfel nu tussen hamsik ucl live als playmaker die er niet overheen hoeft te komen.
Of inisgne als speler die er steeds over heen moet komen.

Als laatste heb ik nog het idee om perisic als spits te positioneren en dan wisselen met insigne IF.
Mertens komt dan CAM

• DeBers
DeBers schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 18:18:
[...]

Bij mij 1 keer wel. Nu bugged, maar staat ook gemeld op het forum. Hij is nu gelocked. Je kan er niet in.
Ze hebben het gefixed en ik heb alsnog mijn packs gehad. Wat goed van ze. Bonucci nog gepacked. Altijd fijn.

• DeBers
cubert20 schreef op zondag 25 november 2018 @ 02:05:
Ben een beetje aan het twijfelen met mijn cam en spits.
https://www.futbin.com/19/squad/2279703
heb nu dit en had dybala als cam, maar was daar niet helemaal tevreden over.
Twijfel nu tussen hamsik ucl live als playmaker die er niet overheen hoeft te komen.
Of inisgne als speler die er steeds over heen moet komen.

Als laatste heb ik nog het idee om perisic als spits te positioneren en dan wisselen met insigne IF.
Mertens komt dan CAM
Dat laatste lijkt mij de beste optie. Perisic speelt wel lekker als st

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-11 23:04
Krijg je een totw terug.
De TOTW speler die je terug krijgt is minimaal 12k waard toch? Dan kost het je max 40k per poging, weet niet of dat het waard is.

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Heerlijk, door al die packs zijn de fitness squad golds items goed in prijs gezakt. Ben er nu maximaal aan het inslaan, over weekje staat die prijs weer op 1200-1300.

PSN/Steam: Xamsix

• MrSnoww
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 11:32
Net de premium PL upgrade SBC gedaan, kost je bijna niks gezien je de meeste spelers wel zal hebben.
Eerste 2 keer kwam er niks goed uit, maar de derde keer kreeg ik Pogba :D. De vierde keer was weer niks, maarja ik was allang tevreden.

• fifanoob
Xamsix schreef op zondag 25 november 2018 @ 10:36:
Heerlijk, door al die packs zijn de fitness squad golds items goed in prijs gezakt. Ben er nu maximaal aan het inslaan, over weekje staat die prijs weer op 1200-1300.
Voor hoeveel koop je ze in? Via de app is het lastig zoeken ivm dat je speler conditie er ook tussen hebt

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
fifanoob schreef op zondag 25 november 2018 @ 11:20:
[...]

Voor hoeveel koop je ze in? Via de app is het lastig zoeken ivm dat je speler conditie er ook tussen hebt
Je kan ze nu wel oppikken voor 700-850. Normaal tijdens WL gaan ze tot 1600-1700. Dus ik hoop dat volgend weekend de prijzen weer goed hoog liggen :)

PSN/Steam: Xamsix

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
MrSnoww schreef op zondag 25 november 2018 @ 11:19:
Net de premium PL upgrade SBC gedaan, kost je bijna niks gezien je de meeste spelers wel zal hebben.
Eerste 2 keer kwam er niks goed uit, maar de derde keer kreeg ik Pogba :D. De vierde keer was weer niks, maarja ik was allang tevreden.
Thanks voor de tip. :)
Ik had al wat van de gewone PL upgrades gedaan maar los van wat consumables levert dat niet zoveel op.
Uit een premium upgrade haal ik nu IF Allison! :)
Ik ga er denk ik nog maar een paar doen, al zul je zien dat dit mijn packluck was...

• DeBers
Xamsix schreef op zondag 25 november 2018 @ 10:36:
Thanks voor de tip!

• DeBers
Xamsix schreef op zondag 25 november 2018 @ 11:54:
[...]

Je kan ze nu wel oppikken voor 700-850. Normaal tijdens WL gaan ze tot 1600-1700. Dus ik hoop dat volgend weekend de prijzen weer goed hoog liggen :)
Ik pak ze nu voor 800-850 op bod. Voor 950 kan je ze op lbin opkopen. Ik heb er nu een stuk of 30 ingeslagen. Ben er nu even klaar mee :-)

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Iemand goede ervaringen met Chiellini? Pack hem net untradable, lees verschillende verhalen. Moet heel mn team omgooien om hem erin te passen, beter dan IF Marquinhos en/of Kimpembe?

• DeBers
bbblije schreef op zondag 25 november 2018 @ 12:43:
Iemand goede ervaringen met Chiellini? Pack hem net untradable, lees verschillende verhalen. Moet heel mn team omgooien om hem erin te passen, beter dan IF Marquinhos en/of Kimpembe?
Ik hoor het ook graag. Ik ben zojuist van plan hem te kopen na de WL. Dan komt hij naast Manolas te staan ipv Koulibaly.

• Sleehond
Poh... 3x vandaag weer verloren met WL maar ZO dicht bij mn 1e winst... :|

4-2 verlies en 2x toe 4-3 verlies

Het vervelende ik verlies alle potjes met goals in blessuretijd of in de verlenging. Tevens heb ik alle potjes meer schoten gehad, meer balbezit gehad en hogere pass nauwkeurigheid gehad. Ik moet zeggen dat ik vandaag ook best knappe goals heb gemaakt, uit een mooie combinatie finesse shot in de kruising van buiten de 16 etc.

Het valt me definitief op dat Handanovic maar een rare keeper is :-( hij kost me letterlijk punten. Ik ga sparen voor Szcezny IF, eens kijken of die wel normaal doet d:)b

Ik kom dichterbij... maar hoe ga ik toch eens die winst over de streep trekken! :w

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 24-11 08:09
Uiteindelijk heb ik 16 wins weten te pakken. Na 3 weken blijven hangen op 12/13 ben ik tevreden. Volgende week kijken of ik weer op goud 3 kan zien te komen.

https://www.discogs.com/user/Klojett

• stomley
Pff ik moet na de verkoop van Rio nadenken over wat voor team ik wil bouwen. Alleen de opstelling is al lastig voor me xD luxe problemen dit.

• Solotov
Sleehond schreef op zondag 25 november 2018 @ 13:30:

Het vervelende ik verlies alle potjes met goals in blessuretijd of in de verlenging. Tevens heb ik alle potjes meer schoten gehad, meer balbezit gehad en hogere pass nauwkeurigheid gehad. Ik moet zeggen dat ik vandaag ook best knappe goals heb gemaakt, uit een mooie combinatie finesse shot in de kruising van buiten de 16 etc.

Het valt me definitief op dat Handanovic maar een rare keeper is :-( hij kost me letterlijk punten. Ik ga sparen voor Szcezny IF, eens kijken of die wel normaal doet d:)b

Ik kom dichterbij... maar hoe ga ik toch eens die winst over de streep trekken! :w
Je tegenstanders worden gematcht op skill. Dus hoe meer je speelt hoe beter de match wordt.
Je krijgt nu dus mindere tegenstanders maar je krijgt er nog altijd 4 tegen. Speel je met teveel druk of met verdedigers met lage stamina of dekking?

• Sleehond
Shreddaaa schreef op zondag 25 november 2018 @ 14:02:
[...]

Je tegenstanders worden gematcht op skill. Dus hoe meer je speelt hoe beter de match wordt.
Je krijgt nu dus mindere tegenstanders maar je krijgt er nog altijd 4 tegen. Speel je met teveel druk of met verdedigers met lage stamina of dekking?
Thnx voor je bericht. In game zet ik op momenten "druk zetten met team" aan. Ik speel met Koulibaly, Bonucci en Benatia achterin. Manolas heb ik als wissel. Daarvoor staan Khedira en Hamsik die de vleugels afdekken.

Heb ook opstellingen geprobeerd met 4 of 5 verdedigers, maar ik wordt er verdedigend niks sterker op.

Krijg er idd nog zeker 4 tegen, maar begin toch zelf ook 2-3 te scoren.

Ik hoop dat ik vandaag nog een winst ga halen oOo

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-11 20:20
Mensen.

Courtois of Gea halen? Online merk ik zelf dat ik meer moeite met courtois dan de gea heb. Wat adviseren jullie?

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 24-11 22:55
[quote]harrybeuker schreef op zondag 25 november 2018 @ 16:16:
Mensen.

Courtois of Gea halen? Online merk ik zelf dat ik meer moeite met courtois dan de gea heb. Wat adviseren jullie?

Courtois vind ik beter heb ik zelf ook in de goal staan zeer betrouwbaar en blinkt echt uit met hoge ballen/ corners.

• Sleehond
harrybeuker schreef op zondag 25 november 2018 @ 16:16:
Mensen.

Haha ik heb juist andersom altijd zeer moeilijk met Gea :)

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Spaans.....CB....Real..... Nacho :')

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Sleehond schreef op zondag 25 november 2018 @ 13:30:

Niet je eigen spel blijven forceren, maar aanpassen op het spel van de ander.

• DeBers
Ik heb Courtois untradeable, maar een serie A team. Ik heb geen idee hoe ik hem in ga passen zonder een Varane of Ramos. Beide redelijk onbetaalbaar voor mij.

Ik zat dan aan bijvoorbeeld dit te denken:
https://www.futbin.com//19/squad/2300528

Wat vinden jullie hiervan? Is dit een goede opstelling? Suso en Mertens wissel ik om ingame.

[ Voor 36% gewijzigd door DeBers op 25-11-2018 17:45 ]

• Solotov
Sleehond schreef op zondag 25 november 2018 @ 14:34:
[...]

Thnx voor je bericht. In game zet ik op momenten "druk zetten met team" aan. Ik speel met Koulibaly, Bonucci en Benatia achterin. Manolas heb ik als wissel. Daarvoor staan Khedira en Hamsik die de vleugels afdekken.

Heb ook opstellingen geprobeerd met 4 of 5 verdedigers, maar ik wordt er verdedigend niks sterker op.

Krijg er idd nog zeker 4 tegen, maar begin toch zelf ook 2-3 te scoren.

Ik hoop dat ik vandaag nog een winst ga halen oOo
Dat druk zetten niet aanzetten.
Zet je aanval op gebalanceerd en je verdediging op druk naar fout tegenstander. Je 2 centrale middenvelders op achterblijven tijdens aanval.

• Sleehond
Shreddaaa schreef op zondag 25 november 2018 @ 17:43:
[...]

Dat druk zetten niet aanzetten.
Zet je aanval op gebalanceerd en je verdediging op druk naar fout tegenstander. Je 2 centrale middenvelders op achterblijven tijdens aanval.
Zal ik eens proberen, thnx voor de tip!

• DeBers
Sleehond schreef op zondag 25 november 2018 @ 18:02:
[...]

Zal ik eens proberen, thnx voor de tip!
Backs ook op achterblijven zetten overigens.
edit: nvm, je hebt geen backs

[ Voor 6% gewijzigd door DeBers op 25-11-2018 18:03 ]

DeBers schreef op zondag 25 november 2018 @ 18:02:
[...]

Backs ook op achterblijven zetten overigens.
edit: nvm, je hebt geen backs
3ATB is niet voor beginners

• Sleehond
Bossie schreef op zondag 25 november 2018 @ 18:14:
[...]

3ATB is niet voor beginners
Met 4 of 5 verdedigers heb ik grotere verliezen gehad, omdat ik dan op middenveld tekort kwam.... dus tja..!?
harrybeuker schreef op zondag 25 november 2018 @ 16:16:
Mensen.

Neuer

Sleehond schreef op zondag 25 november 2018 @ 18:20:
[...]

Met 4 of 5 verdedigers heb ik grotere verliezen gehad, omdat ik dan op middenveld tekort kwam.... dus tja..!?
4231

Sleehond schreef op zondag 25 november 2018 @ 18:20:
[...]

Post je team eens in een futbin squadbuilder inclusief je tactics.

Iemand hier overigens die met OTW Mahrez of POTM Hazard op CAM/ST speelt?
Heb nu Salah op RST/POTM Hazard op CAM, maar denk erom om Salah te wissel voor OTW Mahrez ivm verwachte upgrades.

[ Voor 24% gewijzigd door Bossie op 25-11-2018 18:33 ]

• Solotov
Bossie schreef op zondag 25 november 2018 @ 18:27:
[...]

Post je team eens in een futbin squadbuilder inclusief je tactics.

Iemand hier overigens die met OTW Mahrez of POTM Hazard op CAM/ST speelt?
Heb nu Salah op RST/POTM Hazard op CAM, maar denk erom om Salah te wissel voor OTW Mahrez ivm verwachte upgrades.
Mahrez is een beest op de CAM positie. Naar mijn mening de beste dribbelaar in de game.

• FidoDido
  • Nu online
Heb echt een off weekend met fifa het wil allemaal compleet niet. Verlies net een wedstrijd met 3-1 en overdrijf het niet raak zelf 8x de paal en de lat.... :) wel een nieuw record haha
Hoop dat het komende week over waait en weer beter gaat stond op 1300+ skill rating en zit nu dicht bij degradatie naar divisie 6.

Heb ook echt even geen flauw idee waar het aan ligt wil ook niet aan mijn opstellingen gaan knutselen want die werkte vorig weekend met de weekend league prima :) Maar denk dat dit enigzins herkenbaar klinkt voor sommige :P misschien heeft iemand nog nuttige tips :)
FidoDido schreef op zondag 25 november 2018 @ 18:58:
Heb echt een off weekend met fifa het wil allemaal compleet niet. Verlies net een wedstrijd met 3-1 en overdrijf het niet raak zelf 8x de paal en de lat.... :) wel een nieuw record haha
Hoop dat het komende week over waait en weer beter gaat stond op 1300+ skill rating en zit nu dicht bij degradatie naar divisie 6.

Heb ook echt even geen flauw idee waar het aan ligt wil ook niet aan mijn opstellingen gaan knutselen want die werkte vorig weekend met de weekend league prima :) Maar denk dat dit enigzins herkenbaar klinkt voor sommige :P misschien heeft iemand nog nuttige tips :)
Ja even wat anders doen, heb het spel zelf sinds donderdag niet meer gespeeld, wel veel SBC en trading gedaan met alle BF acties. Doet de mens goed.

Is EA de markt aan het legen ofzo...nu een 82+ garanteed SBC.

[ Voor 3% gewijzigd door bvbal79 op 25-11-2018 19:04 ]

• FidoDido
  • Nu online
bvbal79 schreef op zondag 25 november 2018 @ 19:00:
[...]

Ja even wat anders doen, heb het spel zelf sinds donderdag niet meer gespeeld, wel veel SBC en trading gedaan met alle BF acties. Doet de mens goed.

Denk na cybermonday idd even niet spelen en aankomend weekend fris de weekend league in :) gelukkig dit weekend overgeslagen haha :P

Ja EA geeft de markt even een flink opdonder.zit meer te wachten op een crash van bepaalde spelers zo niet ga ik morgen gewoon mijn team zover het kan kopen. Wil er nu nog van genieten :)

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 24-11 08:09
bvbal79 schreef op zondag 25 november 2018 @ 19:00:
[...]

Ik denk doe hem even een keer, eerste keer een 82 rated speler waar je niks aan hebt, denk doe er nog 1, kijken of 't weer crap is. Pack ik even IF Sane. Die kan ik misschien nog wel op de LM zetten ipv Martial, en anders word 't een prima sub.

https://www.discogs.com/user/Klojett

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Ja! Alle winst die ik had gemaakt van het weekend in spelers gepompt omdat ze al 10% lager stonden. Jammer dat het nog lager kon...

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
bbblije schreef op zondag 25 november 2018 @ 20:50:
Ja! Alle winst die ik had gemaakt van het weekend in spelers gepompt omdat ze al 10% lager stonden. Jammer dat het nog lager kon...
In welke spelers heb dat gepompt dan?
Ik ben bijna door mn eerste investeringsdeel (david Luiz) van vrijdag heen....allemaal meer dan 100% winst.
Ook Dembele en Lacazette raak ik af en toe al kwijt met 100% winst, dus een deel van de markt is al behoorlijk aan het stijgen

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
De BF actie vallen me tot nu toe erg tegen.
De flits SBC waren af en toe nog aardig om te proberen (Benatii CLuit gehaald), al die Upgrade acties laat ik aan mij voorbij gaan de kans op wat leuks is minimaal.
Laat het maar snel dinsdag worden dan kunnen de spelers weer naar de normale prijzen en rinkelt de kassa weer :-)

• fifanoob
Wel grappig, benieuwd hoeveel mensen nu in zweet zitten van ja maar de markt zou crashen toch? Iedereen wil zijn team terugkopen maar volgens mij zijn er niet veel met echt tonnen winst...

Ik zelf ben blij dat ik mijn team gehouden heb!

Verwijderd

Helaas een slecht weekend gehad. 21-8... verloor te vaak met 1 doelpunt verschil. (5x) . Het was ook niet slim om de laatste 10 potten met een andere spits te gaan spelen (had eindelijk genoeg coins voor baby Butragueno). Moet ook leren om te stoppen na een verloren pot. 3x na een verloren pot verloor ik er nog 1...

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Verwijderd schreef op zondag 25 november 2018 @ 22:29:
Helaas een slecht weekend gehad. 21-8... verloor te vaak met 1 doelpunt verschil. (5x) . Het was ook niet slim om de laatste 10 potten met een andere spits te gaan spelen (had eindelijk genoeg coins voor baby Butragueno). Moet ook leren om te stoppen na een verloren pot. 3x na een verloren pot verloor ik er nog 1...
Ik zou behoorlijk blij zijn met 21 winst ;) waar had je op gemikt?

Ik heb nu bijna genoeg coins voor mbappe, maar eens kijken of die morgen op te pikken is :)

• cubert20
Echt humor. Had nog een untradeable player otw.
Denk goedkope totw player erbij kopen ben ik voor 14k klaar met rashica.
Wie komt eruit lopen Rashica.

Verwijderd

ErnstMid schreef op zondag 25 november 2018 @ 22:42:
[...]

Ik zou behoorlijk blij zijn met 21 winst ;) waar had je op gemikt?

Ik heb nu bijna genoeg coins voor mbappe, maar eens kijken of die morgen op te pikken is :)
Minimaal 23. Vorige week had ik 25 kunnen pakken. Volgende week moet 23 wel weer lukken. Butragueno is een aanrader voor iedereen hier. Hij maak super makkelijk ballen af met links en rechts. Kan prima in de combinatie spelen en creeërt zelf ook kansen

• bbblije

bbblije

Riiiiight

jerommeke96 schreef op zondag 25 november 2018 @ 20:55:
[...]

In welke spelers heb dat gepompt dan?
Ik ben bijna door mn eerste investeringsdeel (david Luiz) van vrijdag heen....allemaal meer dan 100% winst.
Ook Dembele en Lacazette raak ik af en toe al kwijt met 100% winst, dus een deel van de markt is al behoorlijk aan het stijgen
Zijn nu ook weer aan het stijgen, Fabinho’s, Firminho’s, Mertens...

Wel leip, beste team waar ik deze Fifa mee speel. Degradeer van 5 helemaal naar divisie 7... zal wel aan dit weekend liggen :/ maar ik kom hier ook tegenstanders tegen die shit uithalen... Lijkt wel of die in divisie 7 zitten om te kunnen skillen...
Verwijderd schreef op zondag 25 november 2018 @ 23:10:
[...]

Minimaal 23. Vorige week had ik 25 kunnen pakken. Volgende week moet 23 wel weer lukken. Butragueno is een aanrader voor iedereen hier. Hij maak super makkelijk ballen af met links en rechts. Kan prima in de combinatie spelen en creeërt zelf ook kansen
Ik had al een paar maal over hem gelezen, een soort van Prime Yedder :)

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:17
Bossie schreef op zondag 25 november 2018 @ 23:28:
[...]

Dit weekend 90 rated Butragueno gekocht en hij staat mooi langs IF Yedder haha. IF Yedder is echt dé man bij mij, in 280 wedstrijden zo'n 240 doelpunten en 90 assists.. heerlijke speler met zijn 5* WF. Nu met Butragueno een snellere en betere versie erbij, ben benieuwd wat voor moois dat gaat brengen.
Huidige team: https://www.futbin.com/19/squad/2315310

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 25 november 2018 @ 23:28:
[...]

Daar heeft hij idd veel van weg. Vind Butragueno alleen nog veel gevaarlijker in de 16.

• FidoDido
  • Nu online
Open net mijn squad battles elite 1 rewards. Walkout, Witte achtergrond, NL vlag. Prime icon Bergkamp :) dacht even zal toch niet Cruijff worden :p
Eerste icon ooit maakt het weekend goed :)

Alleen niet zeker of ik hem als cam of spits moet gebruiken. Heb op die posities Kane en erikssen. Zou erikssen nog op cm kunnen zetten voor lallana.

Iemand ervaring met Bergkamp toevallig?
Kan deze natuurlijk niet verkopen als Nederlander zijnde

• obelix998
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-01 09:49
Gisteren opnieuw een FUT Swap item verdiend door drie keer te winnen en te scoren met een spaanse speler. Wat ik wel grappig vind is dat ik eerst loop te balen met mijn BPL team, maar vervolgens twee spaanse spitsen erin zet en een paar hilarische potjes speel omdat ik iedere keer loop te vloeken als ik scoor met de verkeerde speler en goede scoringskansen mis omdat ik de bal afleg op een - hopelijk - spaanse speler :-D

• DeBers
FidoDido schreef op maandag 26 november 2018 @ 06:49:
Open net mijn squad battles elite 1 rewards. Walkout, Witte achtergrond, NL vlag. Prime icon Bergkamp :) dacht even zal toch niet Cruijff worden :p
Eerste icon ooit maakt het weekend goed :)

Alleen niet zeker of ik hem als cam of spits moet gebruiken. Heb op die posities Kane en erikssen. Zou erikssen nog op cm kunnen zetten voor lallana.

Iemand ervaring met Bergkamp toevallig?
Kan deze natuurlijk niet verkopen als Nederlander zijnde
Wow. En dat uit squad battles. Netjes hoor.
Al weken pack na pack bagger.
De packluck is extreem laag laatste tijd.

Allerlei sbc's gedaan maar gewoon rommel. Heb het idee dat ik een vd velen ben die door het ea systeem zijn uitgekozen om slechts de markt aan te vullen met middelmatige spelers

Mijn sbc bereidheid is ook flink gedaald.

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15:56
Harribo schreef op maandag 26 november 2018 @ 08:23:
Al weken pack na pack bagger.
De packluck is extreem laag laatste tijd.

Allerlei sbc's gedaan maar gewoon rommel. Heb het idee dat ik een vd velen ben die door het ea systeem zijn uitgekozen om slechts de markt aan te vullen met middelmatige spelers

Mijn sbc bereidheid is ook flink gedaald.
Ben blij dat jij dat hebt, ik kreeg Pogba en Griezmann dit weekend uit de flash pakketjes :X

Verwijderd

ugh, baal ervan dat ik geen tijd had voor weekend league helemaal te doen toch tevreden met mijn 9-1 score. Blij met mijn 400k Bundelisga team + IF Depay :D. Heb trouwens ook 3-5-2 gespeeld maar is helaas niet mijn opstelling. Iemand suggesties voor spelers die rond de 100/200k echt over powerd zijn?

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Ik kom niet uit divisie 7... divisie 5 had ik geen probleem om te handhaven, schommelde zo rond de 1000. Tot afgelopen weekend ik afschoof naar 750, nu kom ik tegenstanders tegen die ik niet of nauwelijks kan verslaan. Wat zitten er irritante mensen tussen... en dat terwijl ik het nu beter speel dan dat ik in divisie 5 deed. Maar iedereen wordt beter waarschijnlijk... maar ik heb geluk dat ik nog werkende controllers heb, absurde speelstijl van mensen. Gecombineerd met RNG bal fysica, he-le-maal leip van! En met een team van 5-600k erger ik me kapot :p kon het nog wel handelen toen ik nog geen toppers had... maar je verwacht meer van duurdere spelers hè :p
Pagina: 1 ... 70 ... 200 Laatste