Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Vanmiddag eens kijken dan, want ik zat gisterenavond wel in FUT zelf en daar verschenen ze in elk geval niet vanzelf.Gurbuh schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:56:
[...]
Nee, er staat ook niet bij hoe je ze kunt claimen maar ik verwacht alleen via console door naar ofwel de ingame FIFA store te gaan of naar de PS Store.
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
[ Voor 8% gewijzigd door Gurbuh op 23-11-2018 16:02 ]
3x goud 84 spelers maar geen toppers, te verkopen voor paar 1000 coins per stuk....Schuimpje schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:01:
Zeldzaam megapakket voor 1100, 4 resterend. Die ga ik mooi alle 4 is inslaan. Kijken of ik luck heb
Zelfs al zou er een gegarandeerde icon inzitten dan zou ik er nog geen 20 euro voor over hebben... Maar daarin ben ik misschien de enige.Gurbuh schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:53:
[...]
Ik hoop dat ik geen gelijk krijg, maar tot over 20 minuten en als beste pull een Illarramendi later...
1'e pack: Neuer (90), Kante (89), Ederson(86)Schuimpje schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:01:
Zeldzaam megapakket voor 1100, 4 resterend. Die ga ik mooi alle 4 is inslaan. Kijken of ik luck heb
2'e pack: Rommel
3'e pack: IF Wijnaldum (84)
4'e pack: Aubameyang (87)
Oooh happy days
[ Voor 7% gewijzigd door Schuimpje op 23-11-2018 16:19 ]
wtf lucky bastard. 4 topkaartenSchuimpje schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:18:
[...]
1'e pack: Neuer (90), Kante (89), Ederson(86)
2'e pack: Rommel
3'e pack: IF Wijnaldum (84)
4'e pack: Aubameyang (87)
Oooh happy days, eindelijk eens pack luck! Nu al klaar met black friday haha!
PSN: Direstraits87
op de opbrengst kun je de rest van het FUT seizoen terensuperessy schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:22:
Nou, voor 5500 fifa points mag dat ook wel toch? 50 euro ofzo?
Verwijderd
De gewone 86+ kaarten gaan al omhoog, laat staan de duurdere informs en legend kaarten.FidoDido schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:43:
[...]
Dat ligt eraan naar welke spelers je kijkt, er is pas 1 lightning round geweest. Er kan nog van alles gebeuren.
De gold die omhoog gaan zijn degene die nu een TOTW spelers zijn in de packs maar dat had niemand verwacht.
SBC materiaal kijk ik vanavond wel
https://imgur.com/a/f4NyEKdsimons schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:20:
Ja en toen werd je wakker
Kante heb ik dubbel dus staat niet naast neuer
Op 800k ja?buurman3 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:25:
[...]
op de opbrengst kun je de rest van het FUT seizoen teren
Nice dan heb je idd behoorlijke packluckSchuimpje schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:26:
[...]
https://imgur.com/a/f4NyEKd
Kante heb ik dubbel dus staat niet naast neuer
Step your game up, het ligt altijd aan gifa als mensen verliezen. Hoe kunnen veel mensen dan 30-0 gaan in de WL? Die hebben hier ineens toevallig geen last van? Nee, dee zijn gewoon beter. Dat je niet wint ligt toch echt aan jezelf!michi schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:39:
Ik geef geen cent uit aan dit spel. Vandaag zijn de servers en fails ook weer lachwekkend. De ene naar andere klutsbal in de zestien die ik tegen krijg. Ai die nog steeds zwaar OP is. Je hoeft maar tegen mijn speler aan te lopen en de bal is afgepakt. Helemaal klaar met dat semi en ai hulp. Maak aub een een gamemode waar alles Manual is. Klaagmodes is weer over. Ff geen wl meer.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
In zekere mate natuurlijk, maar dat neemt niet weg dat er soms echt wel superslechte gameplay wordt geserveerd...Korkss schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:44:
[...]
Step your game up, het ligt altijd aan gifa als mensen verliezen. Hoe kunnen veel mensen dan 30-0 gaan in de WL? Die hebben hier ineens toevallig geen last van? Nee, dee zijn gewoon beter. Dat je niet wint ligt toch echt aan jezelf!
ik wel. ik hoef ook geen 3 icons in mn team
Is dit een nieuwe feature?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat je het al durfde met Black Friday op de wankele EA servers een potje te willen proberen. Ik heb besloten om even tot morgen te wachten.Bossie schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 17:06:
Fut Champions, eerste match, na de opstelling van de tegenstander te hebben gezien knalt de PS4 uit.
Is dit een nieuwe feature?
Het is jammer dat ondanks alle pakjes die worden geopend dat de IF van Wijnaldum niet daalde maar zelfs steeg, had gedacht dat met groter aanbod dan vraag de prijs zou dalen maar helaas. Toch nog enigszins een dealtje kunnen pakken, maar had op meer gehoopt
ff wachten tot de 100k+ packs komen.Pompi schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 17:10:
[...]
Dat je het al durfde met Black Friday op de wankele EA servers een potje te willen proberen. Ik heb besloten om even tot morgen te wachten.
Het is jammer dat ondanks alle pakjes die worden geopend dat de IF van Wijnaldum niet daalde maar zelfs steeg, had gedacht dat met groter aanbod dan vraag de prijs zou dalen maar helaas. Toch nog enigszins een dealtje kunnen pakken, maar had op meer gehoopt
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Nou ik heb bij beide gekeken maar er is nergens iets van terug te vinden voor zover ik kan zien.Gurbuh schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:56:
[...]
Nee, er staat ook niet bij hoe je ze kunt claimen maar ik verwacht alleen via console door naar ofwel de ingame FIFA store te gaan of naar de PS Store.
Verwijderd
Vanaf 7 uur! Hoop leuke winst te makenHarribo schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 17:43:
Wachten is op de sbc's
Sandro is echt een beest. Vind het persoonlijk de fijnste LB die ik heb gebruikt.ErnstMid schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:50:
[...]
Leuk team! Ik ben ook erg tevreden over Costa (+Sandro)
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Net helemaal kapot gespeeld door een 41212 narrow met wingbacks die meededen met de aanval.Partypooper schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 18:10:
[...]
Sandro is echt een beest. Vind het persoonlijk de fijnste LB die ik heb gebruikt.
Sandro stond simpelweg tweemaal te wachten op de zestien om vervolgens binnen te werken.
Vond vooral de speelwijze erg interessant, hoewel het natuurlijk hebt als je poggy/Gullit op het middenveld hebt met Rio/Kante er weer achter
Moet ik ook eens gaan proberenBossie schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 18:59:
[...]
Net helemaal kapot gespeeld door een 41212 narrow met wingbacks die meededen met de aanval.
Sandro stond simpelweg tweemaal te wachten op de zestien om vervolgens binnen te werken.
Vond vooral de speelwijze erg interessant, hoewel het natuurlijk hebt als je poggy/Gullit op het middenveld hebt met Rio/Kante er weer achter
Vreemd genoeg niet, Gullit/Poggy heb de spiderleg trait.ErnstMid schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:22:
[...]
Moet ik ook eens gaan proberenkon je hem in de counter niet pakken dan?
Eerste overwinning met die 41212 met aanvallende backs is alweer binnen, maar het lukt me niet om zijn speelstijl te imiteren.
Ik denk niet dat veel mensen 150k+ gaan uitgeven voor die kaart..Skann schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:41:
Flashback Sturridge. Die gaat wat controllers breken denk ik
Ik heb wel 1050 fifa points. Ff naar de store in-game gegaan en op points kopen geklikt maar niet afgerekend.Joster schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 17:30:
[...]
Nou ik heb bij beide gekeken maar er is nergens iets van terug te vinden voor zover ik kan zien.
Verwijderd
Omdat die 2 star week foot heeft? Snap ik want dat is veeeels te laag.Skann schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:41:
Flashback Sturridge. Die gaat wat controllers breken denk ik
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2018 19:50 ]
Verwijderd
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2018 20:25 ]
Gaaaap
Vooralsnog vind ik die paar sbc's niks.
En uiteraard weer een pl speler sbc.
Hoop op beter.
@Harribo mi scuziHarribo schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 20:09:
Flits sbc gedaan... Netjes 11 gouden spelers ingeleverd, 11 gouden spelers terug
Gaaaap![]()
Hoop op beter.
[ Voor 4% gewijzigd door ErnstMid op 23-11-2018 22:17 ]
Dank voor je advies
Sturridge ziet er qua stats wel goed uit
[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 23-11-2018 21:11 ]
FF de dag doelstelling halen dan kan je het zelf 10 wedstrijden uit proberenSchuimpje schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 21:07:
Is flashback sturridge het waard om te doen? Ben namelijk een soort van pack only bpl team aan het maken naast mijn main team. Heb ik iig een leuke spits alleen twijfel over zijn weak foot..
Hmm dat heb ik ook geprobeerd maar dat werkte dus niet..Gurbuh schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:48:
[...]
Ik heb wel 1050 fifa points. Ff naar de store in-game gegaan en op points kopen geklikt maar niet afgerekend.
Hetzelfde, passing is een loterij als de spelers niet bijelkaar op de tegel staan helaas.Gurbuh schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 21:29:
Ligt het aan mij of is de gameplay niet super vanavond? Spelers stappen vaak over de bal, passjes locken niet op de ontvanger etc...
Wel mijn TOTW spelers met winst verkochtHarribo schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 20:09:
Flits sbc gedaan... Netjes 11 gouden spelers ingeleverd, 11 gouden spelers terug
Gaaaap![]()
Hoop op beter.
Heb nu 1.5 miljoen om nieuw team te kopen binnenkort!
Had 8x firpo op mijn lijst die waren plots verdwenen voor 19k de stukgaizka schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 21:34:
[...]
Wel mijn TOTW spelers met winst verkocht![]()
Heb nu 1.5 miljoen om nieuw team te kopen binnenkort!
Reageer niet zo treurig man. Mag hij niet een mening geven over hij het ervaart?
Wat een sneue opmerking zeg.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Heb er 1 gedaan laten schieten zou ik zeggenDeBers schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 22:04:
125k coins voor een ultimate pakket. Is die het waard denken jullie? Of altijd alle pakketten laten schieten?
Mi scuzi, chagrijnig moment blijkbaar.Harribo schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 21:09:
[...]
Dank voor je advies
Sturridge ziet er qua stats wel goed uit
Sturridge lijkt me tegenvallen,vooral door wat hier verder gezegd is. Enorm chocoladebeen. Maar stats zeggen natuurlijk ook niet alles. Maar je speelde zelf ook niet met bpl team toch of wel?
Dacht zal nog eens fut op de console starten en toen stonden de punten er ineens wel hehe.Joster schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 21:31:
[...]
Hmm dat heb ik ook geprobeerd maar dat werkte dus niet..
Dit zie je toch vrij vaak? Het werkt echt geweldig als de tegenstander ook narrow speelt (41212 of 4312), de tegenstander is dan compleet kansloos op het middenveld als ze zo blijven spelen. Dit was in Fifa 18 trouwens ook al zo, mijn wingbacks zette ik gelijk balanced of attacking als de tegenstander 41212 of 4312 speelde. Tegen opstellingen die wijder staan werkt het alleen een heel stuk minder (vooral verdedigend).Bossie schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 18:59:
[...]
Net helemaal kapot gespeeld door een 41212 narrow met wingbacks die meededen met de aanval.
Ik heb dat 100k pakket gehaald voor 2000 points. Niet 1 83 speler en jij haalt even CR7 binnen. Mijn packluck is het hele spel al kut.simons schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 23:06:
125k pakket en haal Cr7 er uit🤣 vraag me af of ik hem wil houden, is nu 2,7ml waard, mijn hoofd team is bpl...
Pack Luck is vandaag wel goed gelukkig. Griezmann en IF Valencia nog gepakt.
Tot hoelaat gaan die flits SBC door.
Heb ook even David Silva en Hummels voor 25k kunnen snipen. Gaat lekker vandaag
[ Voor 17% gewijzigd door bvbal79 op 23-11-2018 23:25 ]
Mn 2e potje ooit net gespeeld, ben 8-0 afgemaakt.
Niet normaal, kom team tegen met 6 special spelers erin (ik heb er maar 1) en ik sta 90 minuten lang onder druk, spelers van tegenstander lijken 90 minuten lang top conditie te hebben want vliegen me overal voorbij.
Tegenstander scoort met 2 omhalen, elke steekpass is zo grandioos, en bij mij is elke steekpass en balverlies aan de tegenstander. Hoe hard ik de steekpass ook geef, ik krijg zelf een slap pis balletje terwijl die van mn tegenstander overal doorheen snijdt.
Ik ga serieus geen minuut meer aan WL besteden als dit de WL is? Rivals kan ik me aardig in weten te vinden, maar zo iets extreems als net heb ik nog nooit meegemaakt. Zelfs mij snelste spelers met 90+ pace worden er easy uitgelopen door de tegenstander, het is allemaal zo nep zeg...
Edit: uit frustratie nog een pot gespeeld, dacht eens kijken of het eenmalig is. Nee hoor, keihard weer verliezen met 7-1. Deze gast had maar 1 special een spits van 78. Daarnaast had hij gemiddeld 81 spelers ongeveer, ik heb gemiddeld 87. Wederom zelfde effect, als ik 1 seconde de bal heb zitten er 3 tegenstanders op de speler van mij die de bal heeft. Hierdoor ben ik de bal na 2 passes ofzo alweer kwijt. Zijn speler zitten 90 minuten lang op de brommer.
Ongelofelijk dat WL. Ik ga geen minuut er meer aan besteden. Lekker Rivals doen, daar heb ik nog tegenstand te bieden en scoor ik beetje 50-50 tussen winst en verlies. Dat geeft tenminste nog plezier aan FIFA.
[ Voor 28% gewijzigd door Sleehond op 23-11-2018 23:52 ]
PSN/Steam: Xamsix
Ik heb een deja vu moment. Je hebt al meer geklaagd dat je wedstrijden met zulke cijfers verliest.Sleehond schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 23:24:
Even serieus wat is dat WL heftig zeg.
Niet normaal, kom team tegen met 6 special spelers erin (ik heb er maar 1) en ik sta 90 minuten lang onder druk, spelers van tegenstander lijken 90 minuten lang top conditie te hebben want vliegen me overal voorbij.
Tegenstander scoort met 2 omhalen, elke steekpass is zo grandioos, en bij mij is elke steekpass en balverlies aan de tegenstander. Hoe hard ik de steekpass ook geef, ik krijg zelf een slap pis balletje terwijl die van mn tegenstander overal doorheen snijdt.
Ik ga serieus geen minuut meer aan WL besteden als dit de WL is? Rivals kan ik me aardig in weten te vinden, maar zo iets extreems als net heb ik nog nooit meegemaakt. Zelfs mij snelste spelers met 90+ pace worden er easy uitgelopen door de tegenstander, het is allemaal zo nep zeg...
Edit: uit frustratie nog een pot gespeeld, dacht eens kijken of het eenmalig is. Nee hoor, keihard weer verliezen met 7-1. Deze gast had maar 1 special een spits van 78. Daarnaast had hij gemiddeld 81 spelers ongeveer, ik heb gemiddeld 87. Wederom zelfde effect, als ik 1 seconde de bal heb zitten er 3 tegenstanders op de speler van mij die de bal heeft. Hierdoor ben ik de bal na 2 passes ofzo alweer kwijt. Zijn speler zitten 90 minuten lang op de brommer.
Ongelofelijk dat WL. Ik ga geen minuut er meer aan besteden. Lekker Rivals doen, daar heb ik nog tegenstand te bieden en scoor ik beetje 50-50 tussen winst en verlies. Dat geeft tenminste nog plezier aan FIFA.
Meer oefenen is de kunst.
Weet niet welke divisie je speelt, maar ik ga 9 uit 19. En speel divisie 6, hoor in divisie 5 maar speel niet vaak genoeg.Sleehond schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 23:24:
De eerste paar potten kun je pech hebben, maar uiteindelijk kom je gewoon tegen mensen die van je eigen niveau zijn.
Waar baseer jij op dat je divisie 5 moet zijn?cubert20 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 00:52:
[...]
Weet niet welke divisie je speelt, maar ik ga 9 uit 19. En speel divisie 6, hoor in divisie 5 maar speel niet vaak genoeg.
De eerste paar potten kun je pech hebben, maar uiteindelijk kom je gewoon tegen mensen die van je eigen niveau zijn.
Ik speel zelf divisie 5 en haal meestal tussen 15 en 20 overwinningen uit 30 games.
En ik hoor dus ook echt in divisie 5 aangezien ik daar altijd in het midden eindig..
Weg ermee man. 2,7 mil is toch lekkersimons schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 23:06:
125k pakket en haal Cr7 er uit🤣 vraag me af of ik hem wil houden, is nu 2,7ml waard, mijn hoofd team is bpl...
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
6/12, vooral tijdens peak hours een paar maal onnodig verloren en paar potjes gehad waar beide zichtbaar delays hadden.stomley schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 00:04:
Hoe gaat jullie weekend league? Ik ga nu 7-2 had niet verwacht dat het zo lekker zou gaan.
Voornamelijk ook ff wat verschillende formaties getest omdat in WL je zwaktes altijd afgestraft worden.
Het was duidelijk dat ik in ieder geval weer een sterke spits nodig had naast Auba, en in 4411 met Kane als ST en Auba erachter gaat het erg leuk.
Doel is kwalificatie voor volgende week
@hierboven. Je kan een ziek Serie-A team maken, of hem inruilen voor 1-3 icons in je huidig team
[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 24-11-2018 08:41 ]
Heerlijk om te lezen, mensen die fifa totaal niet onder de knie hebben die steen en been klagen overal.Sleehond schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 23:24:
Fifa en ea de schuld geven, of hun 86+ rated team dat er niks van kan.
Lees nooit, ok weekend league niveau is te hoog voor mij, beter ga ik rivals en squad battles oefenen, want weekend league is niet mijn niveau.
Ik zou zelfs aanraden als je zo loopt te zeiken en de game hiervan de schuld geeft, lekker wat anders te gaan spelen.
Y
Kijk zo kan het dus ook! Niet zeuren op de game, maar kijken waar het fout gaat. Constateren dat je niveau niet elite1 is, maar wel proberen alles eraan te doen om zo hoog mogelijk te komen! Leren van je blunders etc.Bossie schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 08:40:
[...]
6/12, vooral tijdens peak hours een paar maal onnodig verloren en paar potjes gehad waar beide zichtbaar delays hadden.
Voornamelijk ook ff wat verschillende formaties getest omdat in WL je zwaktes altijd afgestraft worden.
Het was duidelijk dat ik in ieder geval weer een sterke spits nodig had naast Auba, en in 4411 met Kane als ST en Auba erachter gaat het erg leuk.
Doel is kwalificatie voor volgende week, had simpelweg al een tijdje 2k punten klaarstaan maar speel nooit WL.
@hierboven. Je kan een ziek Serie-A team maken, of hem inruilen voor 1-3 icons in je huidig team
Jij geniet meer van de game dan de zeurpiet hierboven
[ Voor 19% gewijzigd door Korkss op 24-11-2018 08:50 ]
Geloof mij dat ik FIFA prima onder de knie heb, en sowieso met gemak de 15 wins pak iedere week, neemt niet weg dat er fucking onzin dingen zitten in dit spel.Korkss schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 08:47:
U
[...]
Heerlijk om te lezen, mensen die fifa totaal niet onder de knie hebben die steen en been klagen overal.
Fifa en ea de schuld geven, of hun 86+ rated team dat er niks van kan.
Lees nooit, ok weekend league niveau is te hoog voor mij, beter ga ik rivals en squad battles oefenen, want weekend league is niet mijn niveau.
Ik zou zelfs aanraden als je zo loopt te zeiken en de game hiervan de schuld geeft, lekker wat anders te gaan spelen.
Verdienen miljarden maar een product wat af is kan niet georganiseerd worden.
Ik heb gisteren mijn eerste 3 potjes gespeeld en 2x met pingels verloren en in laatste minuut.
Had die potjes voor de gein op moeten nemen, zoveel rare momenten man.
Dus bijzonder dat jij er zo van geniet dat andere minder plezier ervaren door fouten in het spel, dit zegt meer over jou.
Overigens ga ik mij dit weekend inderdaad niet verder storen aan dit spel en laat WL lekker voor wat het is, spel is om plezier in te beleven, niet om gefrustreerd te raken en het zien als een opgave.
Zie graag jou WL resultaat hier als je die al hebt.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Elk spel heeft zijn fouten, welkom in 2018. Of er nou miljoenen mee worden verdiend of niet.Ricloo86 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 08:54:
[...]
Geloof mij dat ik FIFA prima onder de knie heb, en sowieso met gemak de 15 wins pak iedere week, neemt niet weg dat er fucking onzin dingen zitten in dit spel.
Verdienen miljarden maar een product wat af is kan niet georganiseerd worden.
Ik heb gisteren mijn eerste 3 potjes gespeeld en 2x met pingels verloren en in laatste minuut.
Had die potjes voor de gein op moeten nemen, zoveel rare momenten man.
Dus bijzonder dat jij er zo van geniet dat andere minder plezier ervaren door fouten in het spel, dit zegt meer over jou.
Overigens ga ik mij dit weekend inderdaad niet verder storen aan dit spel en laat WL lekker voor wat het is, spel is om plezier in te beleven, niet om gefrustreerd te raken en het zien als een opgave.
Zie graag jou WL resultaat hier als je die al hebt.
Punt is, iedereen wil winnen want dat is het leukst. Vrij logisch dat vind ik zelf ook, als dat niet gebeurd is het vrij makkelijk om iedereen en alles de schuld te geven behalve jezelf.
Als je er 8-0 afgaat in fifa en dat gebeurd constant, dan kan ik met zekerheid zeggen dat dit echt niet aan de game ligt.
Als je mijn vorige post nog eens terugleest zie je 2 quotes van mensen. Dit is voor mij het contrast. Iemand die verliest en de game blamed en iemand die verliest die weet dat de game niet perfect is, maar weet dat iedereen dat heeft en je er maar mee moet dealen.
Dit weekend speel ik geen WL, geen tijd.
Hiervoor 3x zilver 1 gehaald. Je leest het goed, zilver 1.
Ik ben namelijk ook geen hoogvlieger in fifa, maar heb wel plezier ondanks de fouten. Probeer zelf beter te worden en niet constant de game te blamen.
Als ze dalijk weer champions league sbcs hebben wat doen de prijzen dan?
Burp
Welke doel je op? Want heb een sloot Tadic en Blind als UCL maar die zijn vooralsnog maar 2,5k..Wii4all schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 10:50:
Vraagje heeft het nu om nu die speciale champions league kaarten te kopen die rare zeg maar ze gaan nu richting de 10k
Als ze dalijk weer champions league sbcs hebben wat doen de prijzen dan?
Maar die gaan normaal gesproken wel voor een stuk meer tijdens de championsleague?
4/5 k zeker wel of niet?
Burp
Immobile
Mertens
Perisic, Naingolan, Matuidi, Suso SIF
Kolarov,Koulibaly, Benatia, Florenzi
Szczesny
Subs: El shaarawy (Swap), Belotti IF, Manolas, Fekir (CLU)
Ik zat te denken aan een keeper upgrade of een van de backs. Keeper dacht ik aan de SIF versie van Szczesny. Backs misschien Alex Sandro. Iemand goeie ideeën?
Tegen een slimme speler ga je met die 11 spelers af als een gieter.DeBers schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 11:13:
Zo. Ik ga maar eens aan de WL beginnen. Eerst nog even kijken of ik nog ergens kan verbeteren met ongeveer 150k. Mijn team is een 4-4-1-1 opstelling.
Immobile
Mertens
Szczesny
Ik zat te denken aan een keeper upgrade of een van de backs. Keeper dacht ik aan de SIF versie van Szczesny. Backs misschien Alex Sandro. Iemand goeie ideeën?
Je hebt 1 verdediger die niet echt een verdediger is (Florenzi) met daarnaast 3 verdedigers zonder enige vorm van lenigheid.
Alex Sandro zou een hele goede zijn, en tevens misschien Cancelo ipv Florenzi. Manolas ipv Koulibaly zou ook geen gek idee zijn.
Cancelo vind ik echt een stuk minder fijn dan florenzi. Florenzi ligt bij mij veel lekkerder aan de bal.Shreddaaa schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 11:30:
[...]
Tegen een slimme speler ga je met die 11 spelers af als een gieter.
Je hebt 1 verdediger die niet echt een verdediger is (Florenzi) met daarnaast 3 verdedigers zonder enige vorm van lenigheid.
Alex Sandro zou een hele goede zijn, en tevens misschien Cancelo ipv Florenzi. Manolas ipv Koulibaly zou ook geen gek idee zijn.
Icardi!DeBers schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 11:13:
Zo. Ik ga maar eens aan de WL beginnen. Eerst nog even kijken of ik nog ergens kan verbeteren met ongeveer 150k. Mijn team is een 4-4-1-1 opstelling.
Immobile
Mertens
Szczesny
En Handanovic nif.
Florenzi is inderdaad halve aanvaller. Ik gebruik hem ook. Heb eventueel Hysaj ucl als vervanger, is beter verdedigend.
Verder leuk team hoor!
Ik heb icardi er uit gehaald. Vond het maar niks.Harribo schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 12:24:
[...]
Icardi!
En Handanovic nif.
Florenzi is inderdaad halve aanvaller. Ik gebruik hem ook. Heb eventueel Hysaj ucl als vervanger, is beter verdedigend.
Verder leuk team hoor!
Tot nu toe ben jij de enige die ik ken die Icardi NIF beter vind dan Immobile en Higuain.Harribo schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 12:24:
[...]
Icardi!
En Handanovic nif.
Verder leuk team hoor!
Mijn BPL is best stevig, alleen de verdediging (Bailly) zou ik kunnen upgraden, alleen met wie?
Nou, aangenaam kennis te maken dan.Shreddaaa schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 13:41:
[...]
Tot nu toe ben jij de enige die ik ken die Icardi NIF beter vind dan Immobile en Higuain.
Ik ben nog steeds in de zoektocht van de beste spits voor mijn speelstijl. Speel nu met Belotti IF. Klein sterk ventje. Vanaf 2 meter enorm dodelijk.
Edit: Misschien moet ik het gaan proberen met de CL of IF versie van Icardi.
Groot verschil in prijs. Maar weinig in stats. Hmm.
[ Voor 14% gewijzigd door DeBers op 24-11-2018 13:51 ]
De man scoort bij mij de meeste doelpunten waarvan de helft met het hoofd. Misschien mijn manier van spelen, voorzetten.Shreddaaa schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 13:41:
[...]
Tot nu toe ben jij de enige die ik ken die Icardi NIF beter vind dan Immobile en Higuain.
En als je met 1 spits speelt, lijkt hij mij niet tot zijn recht komen. Oa te traag. Het is een spits die ergens op tijd staat en afmaakt en goed kan koppen. Er hoort denk ik een spits naast, of voorzetten van de vleugels van spelers met een goede passing.
87 of 88 versie, ik leg er de extra coins niet voor neer. Heb dan ook vnl nifs.
Ik kijk nu naar de volgende spelers : alex sandro, costa, dybala
Weet nog niet voor welke ik ga
Edit : heb Icardi nif, ongeveer 0.7 qua doelpunten
[ Voor 30% gewijzigd door Harribo op 24-11-2018 14:00 ]
Welke versie heb jij? De NIF heb ik. Scoort bij mij nu 0,5 goals per wedstrijd. Immobile en Belotti staan op 0.6. Geen groot verschil.. Misschien haal ik de CL versie gewoon even om te proberen.Harribo schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 13:54:
[...]
De man scoort bij mij de meeste doelpunten waarvan de helft met het hoofd. Misschien mijn manier van spelen, voorzetten.
87 of 88 versie, ik leg er de coins niet voor neer. Heb dan ook vnl nifs.
Ik kijk nu naar de volgende spelers : alex sandro, costa, dybala
Weet nog niet voor welke ik ga
En koop ik een betere keeper. Ik heb het gevoel dat ik mijn verdediging verwaarloos.
Heb uclive Sanchez dat is een beestsimons schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 13:44:
Met pijn in het hart de gister gepackte Cr7 verkocht voor 3ml. Ik kon deze speler niet kwijt in mijn main team, heb wel een vrij aardig seriA fitness team maar daar speel ik geen WL mee.
Mijn BPL is best stevig, alleen de verdediging (Bailly) zou ik kunnen upgraden, alleen met wie?
net 3mil er bij gekregen en dan vraag je om namen? Wat dacht je van icons? Ferdinand?simons schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 13:44:
Met pijn in het hart de gister gepackte Cr7 verkocht voor 3ml. Ik kon deze speler niet kwijt in mijn main team, heb wel een vrij aardig seriA fitness team maar daar speel ik geen WL mee.
Zo jaloers.. 3 mil...
Het is je gegund
hij heeft 3 mil, kan elke verdediger maar kopen die hij wil..FidoDido schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 14:52:
[...]
Heb uclive Sanchez dat is een beestsamen met gold van dijk
Dat ligt eraan wat er van over isfifanoob schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 14:53:
[...]
hij heeft 3 mil, kan elke verdediger maar kopen die hij wil..
Van Dijk, Sanchez of Azpi.simons schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 13:44:
met 3 mil kun je overigens de hele PL top halen.
[ Voor 6% gewijzigd door dutchgio op 24-11-2018 15:34 ]
Verwijderd
En dan kan jr het zelf nog steeds niet dat is nog een groter probleem haha
2 jaar fifa en dan div8? Zou je toch wat meer twitch of youtube filmpjes moeten kijken hoe anderen spelen.Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 15:34:
En zo speel je 2 jaar fifa en ben je bijna afgezakt naar divisie 8 en dan kom je teams tegen met beoordelingen van 87+
En dan kan jr het zelf nog steeds niet dat is nog een groter probleem haha
Hier ondertussen gewoon weer de investeringen gedaan en wachten op de tijd dat de winsten weer geoogst kunnen worden.
Wie zien jullie als beste spits afgezien van cr7?
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Persoonlijk word ik elke keer kapot gespeeld door de POTM Aubameyang. Nooit zelf mee gespeeld.Bean77 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 16:16:
[...]
2 jaar fifa en dan div8? Zou je toch wat meer twitch of youtube filmpjes moeten kijken hoe anderen spelen.
Hier ondertussen gewoon weer de investeringen gedaan en wachten op de tijd dat de winsten weer geoogst kunnen worden.
Bijna Gold 3 al gehaald voor deze week met m'n NL-team, speelt best lekker! Ik start met een 433 vanwege chem (heb Tagliafico als linksback), waarbij Robben als rechtsbuiten speelt, maar die valt tegen. Het enige wat hij kan, is hetgeen wat hij in het echt ook goed kan: naar binnen draaien en schieten. Helaas hebben ze zijn snelheid verkracht. Ik switch nu in-game naar 41212(narrow) of 433(4). Misschien maar een keer 4321 proberen, wellicht komt hij dan beter tot z'n recht.
Yes.DeBers schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 17:41:
Hmm. Die upgrade pakketten zijn interessant. Toch maar eens kijken of ik mijn serie a kan verbeteren. Kunnen daar ook totw spelers uit komen? Lijkt me wel toch?
Ik heb nog de laatste flash SBC gedaan..Komt daar voor de 2x keer Davidon Sanchez uit.
Ik heb nu al 600k winst gemaakt in 24h en mijn team zit ook nog eens stampvol met 86+ spelers
De upgrade laat ik links..genoeg topspelers al en vind het dus maar weggegooid geld. Welk lekker voor de verkoop
Verwijderd
Kan je nagaan dat ik dat ook regelmatig tot vaak doet. Daarom wat ik zeg kan het gewoon nietBean77 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 16:16:
[...]
2 jaar fifa en dan div8? Zou je toch wat meer twitch of youtube filmpjes moeten kijken hoe anderen spelen.
De markt is ook niet echt gedropped al de hype omtrent black friday dat de markt instort is tot nu toe niet gebeurt.
Kijk het tot maandag aan en dan vind ik het mooi geweest dan gaat die 1,2 miljoen mooi worden uitgegeven aan spelers
Die heb ik ook in de spits staan speelt echt heerlijk super snel, heeft finesse shot als specialiteit, 4 star weak foot dus je kan met links en rechts goed afmaken, daarbij is hij ook nog goed in koppen. Bij mekaar dus gewoon een hele complete spits.DeBers schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 16:39:
[...]
Persoonlijk word ik elke keer kapot gespeeld door de POTM Aubameyang. Nooit zelf mee gespeeld.
Heb die ook gedaan kwamen bij mij gewoon de goede spelers uitlopenDeBers schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 17:58:
Oh, lekkere bug. Ze hebben ineens de bonus cvan de Calcio A premium upgrade verandert naar La Liga.. Krijg ik een la liga bonus team, onverhandelbaar.. Fijn.
Compleet wil ik niet zeggen, voornamelijk puur meta.tukkerterror90 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 18:07:
[...]
Die heb ik ook in de spits staan speelt echt heerlijk super snel, heeft finesse shot als specialiteit, 4 star weak foot dus je kan met links en rechts goed afmaken, daarbij is hij ook nog goed in koppen. Bij mekaar dus gewoon een hele complete spits.