Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Protax schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:07:
[...]

Ja er zijn ook icons, maar zijn die zoveel beter?
Als ik kijk naar 4* skills en 4* wf en high attacking workrates krijg ik Kluivert / Zola en Raul. Met 5* weakfoot Del Piero. En als ik naar medium workrates switch dan krijg ik bijv. een Crespo / Trezequet.
Ik speelde van de week tegen icon Zola. Serieus, niet te stoppen.
Ratings bij icons zeggen vrij weinig

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Ik ben voor coins gegaan, met het idee dat ze dit weekend het dubbele waard zijn.

• MrSnoww
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 23-11 21:46
Heeft iemand ervaring met CL live edities van Nacho en Pique?
Deze lijken me namelijk wel oke voor mijn team als vervanging van Godin en Smalling, moeten ze wel nog wat gaan stijgen.

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
gaizka schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:33:
Iemand tipte hier om TOTW spelers te kopen ivm mogelijk Black Friday SBC morgen, dat heb ik dus gegaan. Zie dat ze momenteel voor 15k gaan, dat is al een kleine winst. Maar wat is wijsheid, gaat die SBC er komen en gaan ze morgen nog verder stijgen... lastig!
Het hangt ervan af waar je genoegen mee neemt. Wil je een risico nemen zou ik wachten tot de totw sbc van zaterdag (waarschijnlijk), wellicht dat ze dan stijgen naar 20k+ alleen is dat lastig te voorspellen ivm black friday.

Ik zit in hetzelfde schuitje, heb 52 totw ingekocht voor ongeveer 12k gem. Een goede graadmeter zijn de vorige totw spelers uit die competitie. Ik heb voornamelijk Donny van de Beek ingekocht. Ik zie dat Boteghin voor ongeveer 18k weggaat. Dat is nu de richtprijs. (https://www.futbin.com/pl...version=if_gold&league=10).

Welke if heb je gekocht?

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-11 08:36

Schuimpje

Couch Warrior

MrSnoww schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:45:
Heeft iemand ervaring met CL live edities van Nacho en Pique?
Deze lijken me namelijk wel oke voor mijn team als vervanging van Godin en Smalling, moeten ze wel nog wat gaan stijgen.
Ik heb UCL Live Pique in mijn squad, staat naast godin.
Beest van een verdediger! En kopt ook aardig wat goals vanuit een corner!

edit: typfoutje..

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

• MrSnoww
Schuimpje schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:47:
[...]

Ik heb UCL Live Pique in mijn squad, staat naast godin.
Beest van een verdediger! En kopt ook aardig wat goals vanuit een corner!

edit: typfoutje..
Heb je geen last van zijn lage stamina?
Ik koop er dan namelijk Courtois bij.

Anders koop ik Nacho Bailly en de Gea

Hier is mijn team nu:
https://www.futhead.com/19/squads/356753/
MrSnoww schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:51:
[...]

Hier is mijn team nu:
Ik heb UCL Live Pique gekocht als trading item voor later. Maar hij staat nu in mijn fitness team en doet zijn werk prima. ben benieuwd als zijn updates er zijn. Stamina merk ik niks van

Hier voor de coins gegaan met division rewards, ik zal ze nodig hebben met black friday om 83 en 84 spelers goedkoop in te kopen :) Maar ook hou ik de 86 en hoger in de gaten of hun prijs nog gaat zakken.

[ Voor 21% gewijzigd door bvbal79 op 22-11-2018 11:33 ]

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11 10:02
Zou Robertson IF max pricerange omhooggaan? Hij is op PS zo goed als extinct en met de nieuwe L'pool IFs erbij is het een extra gewild kaartje. Ook zal er dit weekend een shitload aan coins vrijkomen waardoor mensen naar mijn vermoeden (inc WL) gaan kopen.

Verwijderd

Ik heb gister een Nainggolan gepacked maar twijfel hevig wanneer nou het beste te verkopen...

Zelf dacht ik aan morgen overdag ergens ivm WL en voor BF promo's. Wat denken jullie?

Verwijderd

Gurbuh schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:36:
Zou Robertson IF max pricerange omhooggaan? Hij is op PS zo goed als extinct en met de nieuwe L'pool IFs erbij is het een extra gewild kaartje. Ook zal er dit weekend een shitload aan coins vrijkomen waardoor mensen naar mijn vermoeden (inc WL) gaan kopen.
Word waarschijnlijk wel aangepast en uiteindelijk zal ie goedkoper zijn als zijn huidge max BIN.
Wil je hem kopen dan zou ik even wachten tot de PR is aangepast en en dan oppikken na 1 a 2 dagen.
Als je hem wilt verkopen zsm na de PR update. Bij SIF Werner was dat ergens rond 8 a 9 uur s'avonds.

• Gurbuh
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:40:
[...]

Word waarschijnlijk wel aangepast en uiteindelijk zal ie goedkoper zijn als zijn huidge max BIN.
Wil je hem kopen dan zou ik even wachten tot de PR is aangepast en en dan oppikken na 1 a 2 dagen.
Als je hem wilt verkopen zsm na de PR update. Bij SIF Werner was dat ergens rond 8 a 9 uur s'avonds.
Ok thanks! Op zich is dit wel een 'ander' kaartje dan Werner omdat het de beste BPL (metaleague) LB is in de ogen van velen plus de Liverpool connecties. Ik kijk het even aan.

Verwijderd

Gurbuh schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:42:
[...]

Ok thanks! Op zich is dit wel een 'ander' kaartje dan Werner omdat het de beste BPL (metaleague) LB is in de ogen van velen plus de Liverpool connecties. Ik kijk het even aan.
Klopt, daar heb je gelijk in. 9/10x worden ze minder waard na de PR, maar in dit geval kun je indd het beste de markt goed in de gaten houden.

• Gurbuh
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:37:
Ik heb gister een Nainggolan gepacked maar twijfel hevig wanneer nou het beste te verkopen...

Zelf dacht ik aan morgen overdag ergens ivm WL en voor BF promo's. Wat denken jullie?
Tricky... Hij gaat natuurlijk wel veel gepackt worden, maar hij heeft al een beste klap gehad. Anderhalve week terug ofzo was ie nog 120k.

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11 16:47
Gurbuh schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:49:
[...]

Tricky... Hij gaat natuurlijk wel veel gepackt worden, maar hij heeft al een beste klap gehad. Anderhalve week terug ofzo was ie nog 120k.
Dat is zo'n speler die alleen maar minder waard wordt. Gok over 1 week / anderhalve week op 50/60K.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Verwijderd

Thanks...gaat morgen dus de verkoop in!

• Tijno
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 29-11-2018
Heeft er iemand toevallig een idee of ik mijn EASFC Experience Points ook kan verhogen door FIFA Mobile te spelen? Ik heb weinig tijd om vaker mijn Playstation aan te slingeren, maar ik kan wel wat extra XP gebruiken om zo mijn transferlist te vergroten.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

MrSnoww schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:51:
[...]

Hier is mijn team nu:
Hier mijn team:
https://www.futbin.com//19/squad/2170035

Ik merk niks van zijn lage stamina eerlijk gezegd. Ik hoef ook niet zo vaak achter de speler aan omdat pique fatsoenlijk een blok neer kan zetten en de bal bijna altijd verovert.

Verwijderd

Aantal spelers zijn flink aan het dalen nu. Ben aan het twijfelen om een aantal 83/84'ers goedkoop in te slaan aangezien die nodig(waarschijnlijk) zijn morgen voor de TOTW SBC, maar ik twijfel omdat er door BF ook ontzettend veel packs geopend zullen gaan worden en dat soort spelers veel gepacked zal gaan worden.

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Razz89 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 07:45:

Ps. Zouden jullie felipe anderson otw of sane if op lf zetten? Stats ontlopen elkaar niet.
Iemand met beide gespeeld of een idee?

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
Razz89 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 12:33:
[...]

Iemand met beide gespeeld of een idee?
Beide mee gespeeld aan het begin van fifa 19. Kon niet overweg met Sané, stoorde me te veel aan zijn 3* weak foot en de trait dat hij zijn betere voet zoveel mogelijk gebruikt.

Felipe was daarin tegen bijzonder efficiënt.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

FidoDido schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:21:
WL rewards ook gold 3 dikke troep had forrest als beste speler. En de packs was een 81 rated het hoogste....
De rewards zijn totaal niet de moeite en tijd van afgelopen weekend waard geweest dat is nog wel het meest trieste.
Ow, ik dacht dat je speelde om dat je het leuk vind, de rewards zijn toch een extraatje?
Schuimpje schreef op donderdag 22 november 2018 @ 12:02:
[...]

Hier mijn team:
https://www.futbin.com//19/squad/2170035

Ik merk niks van zijn lage stamina eerlijk gezegd. Ik hoef ook niet zo vaak achter de speler aan omdat pique fatsoenlijk een blok neer kan zetten en de bal bijna altijd verovert.
Misschien, maar na twee potjes online tegen meta-spitsen/tactics heb ik Pique weer verkocht.
Hij is idd erg goed, maar veel spitsen rennen gewoon om hem heen.

[ Voor 38% gewijzigd door Bossie op 22-11-2018 13:05 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

.

[ Voor 99% gewijzigd door Bossie op 22-11-2018 13:06 . Reden: dubbel :( ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
[quote]Bossie schreef op donderdag 22 november 2018 @ 13:02:
[...]

Ow, ik dacht dat je speelde om dat je het leuk vind, de rewards zijn toch een extraatje?

[...]

Haha als dat zo was dan was het al lang einde verhaal voor FIFA.
Juist voor de beloningen blijf je spelen, het spel zelf is bagger.

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-11 16:23
jerommeke96 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 13:11:
[...]

Ik hoop dat je een grapje maakt, toch? Jij speelt dus een spel waar je geen bal aan vind alleen omdat je daarmee rewards krijgt die enkel en alleen te gebruiken zijn in datzelfde spel wat je dus 'bagger' vind?
Volgens mij kan je dan beter een spel zoeken wat je wel leuk vind.

Sowieso snap ik het hele gebash op EA niet zo; ze verplichten je niet te spelen, geld uit te geven of wat dan ook. Dat is je eigen keuze. Ten slotte snap ik die kwalificatie ook totaal niet; naar mijn mening is dit met kop en schouders de beste versie van FIFA van de afgelopen jaren, zowel qua gameplay als qua content wat EA aanbiedt.

[ Voor 4% gewijzigd door Jaap. op 22-11-2018 13:22 ]

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:37:

vandaag, futbin in de gaten houden, zijn prijs stijgt alweer
jerommeke96 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 13:11:
[...]

[...]

Wikipedia: Reward system

:)
btw weet iemand hoelang de flash sbc's vorig jaar duurden met Black friday?

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-11 16:32
bvbal79 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 13:51:
btw weet iemand hoelang de flash sbc's vorig jaar duurden met Black friday?
Soms halfuur, soms twee uur. Verschilt dus wel

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:55
Jongens ik heb even een vraag, heb een bpl team en zit te twijfelen over de rb positie, heb nu salah IF en zit er aan te denken over te stappen naar Mahrez OTW. Salah is wel fijn opzich, heeft een goede linker dus naar binnen gaan en finesse shot werkt uitstekend, groot nadeel vind ik zijn 3 star weak voet waardoor buitenom en voorzetten niet echt goed werkt waardoor ik via rechts te voorspelbaar speel omdat ik dan bijna altijd naar binnen snij en de tegenstander het vrij snel door heeft. Hoe denken jullie hier over?
tukkerterror90 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 14:58:
Jongens ik heb even een vraag, heb een bpl team en zit te twijfelen over de rb positie, heb nu salah IF en zit er aan te denken over te stappen naar Mahrez OTW. Salah is wel fijn opzich, heeft een goede linker dus naar binnen gaan en finesse shot werkt uitstekend, groot nadeel vind ik zijn 3 star weak voet waardoor buitenom en voorzetten niet echt goed werkt waardoor ik via rechts te voorspelbaar speel omdat ik dan bijna altijd naar binnen snij en de tegenstander het vrij snel door heeft. Hoe denken jullie hier over?
Ik zie Mahrez maar als een playmaker/aangever, Salah gebruikte ik voornamelijk om weg te sturen en de spits te bedienen.

Overigens scoort Salah er in de spits ook behoorlijk op los.

• Gurbuh
Allebeide echt lage defending, ik zou echt een Trippier of Valencia op RB zetten :+
Gurbuh schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:31:
[...]

Allebeide echt lage defending, ik zou echt een Trippier of Valencia op RB zetten :+
Grappenmaker :) in de NL versie is RB ook echt rechtsbuiten :)

Vorig jaar deed ik nog moeite voor die MM matches, maar tegenwoordig kijk ik pas als de matches er zijn of het de moeite waard is...

[ Voor 20% gewijzigd door bvbal79 op 22-11-2018 15:34 ]

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
bvbal79 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:32:
[...]

Grappenmaker :) in de NL versie is RB ook echt rechtsbuiten :)

Vorig jaar deed ik nog moeite voor die MM matches, maar tegenwoordig kijk ik pas als de matches er zijn of het de moeite waard is...
Ja moeilijk zijn ze zeker niet!

wanneer is er een nieuwe? :*)

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Ricloo86 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:48:
[...]

Ja moeilijk zijn ze zeker niet!

wanneer is er een nieuwe? :*)
Vanavond

• obelix998
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-01 09:49
Ik speel met een Premier League team en heb uit de WL player picks geen enkele PL speler kunnen kiezen Uiteindelijk heb ik nu Ziyech en Batshuayi......

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
obelix998 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:57:
Ik speel met een Premier League team en heb uit de WL player picks geen enkele PL speler kunnen kiezen Uiteindelijk heb ik nu Ziyech en Batshuayi......
Die Bats heeft wel goede kaart toch?

Hazard en KDB te combineren

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Ricloo86 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 16:13:
[...]

aan aanvallers geen gebrek in de La Liga, met Rodrigo NIF ben je beter uit denk ik.

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14-11 11:16
Wat is nu de verwachting wat er met de prijs van high rated players gaat gebeuren vwb BF. Heb er een aantal op de korrel, maar wil niet nu alles kopen en er tijdens het weekend achterkomen dat alles veel goedkoper is geworden. Hoe zat dit vorig jaar?

• obelix998
Ricloo86 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 16:13:
[...]

Klopt, en als stand-in wel bruikbaar. Ik klaag ook niet, maar had wel opmeer gehoopt... er zaten erg leuke spelers in de TOTW voor mijn team ;-)

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 24-11 20:23
Neymar als reward. Ik zeg prima :) Ik kies altijd voor untradeable, aangezien ik spelers in de meeste gevallen toch niet verkoop, maar ermee speel en diegene die ik niet gebruik gaan in een SBC :D

SiberischeHusky Shepsky

• JKoster
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-10 15:05
bvbal79 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 16:19:
[...]

aan aanvallers geen gebrek in de La Liga, met Rodrigo NIF ben je beter uit denk ik.
Ik heb met Rodrigo NIF 283 gespeeld, 221 goals, 107 assists, Bats IF nu 7 gespeeld, 12 goals, 4 assists.
Ontlopen elkaar niet veel. Merk wel dat mijn team beter in balans is met Bats, middenveld heeft meer ruimte om te voetballen.
JKoster schreef op donderdag 22 november 2018 @ 16:51:
[...]

Ik heb met Rodrigo NIF 283 gespeeld, 221 goals, 107 assists, Bats IF nu 7 gespeeld, 12 goals, 4 assists.
Ontlopen elkaar niet veel. Merk wel dat mijn team beter in balans is met Bats, middenveld heeft meer ruimte om te voetballen.
Bats heeft 5*WF, Yedder ernaast en het gaat zeker goed komen.

• roybr
Iemand nog tips voor een formatie? Tijd lang 4-4-1-1 gespeeld maar dat loopt niet lekker meer. Speel graag met wingers maar ik vind 4-3-3 iets te aanvallend.

• obelix998
roybr schreef op donderdag 22 november 2018 @ 17:44:
Iemand nog tips voor een formatie? Tijd lang 4-4-1-1 gespeeld maar dat loopt niet lekker meer. Speel graag met wingers maar ik vind 4-3-3 iets te aanvallend.
Ik speel al een tijdje 4-1-3-2. Moet je wel de juiste CDM en CM hebben. Ik heb daarvoor Kanté en ben aan het sparen voor Pogba.

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 24-11 08:09
roybr schreef op donderdag 22 november 2018 @ 17:44:
Ik speel nu 4-1-2-1-2 sinds afgelopen zondag/maandag.

Had op het begin veel moeite met de opstelling, wist te weinig kansen te creëeren en degene die ik creëerde wist ik steeds te missen. Wat ik wel lekker vond is is dat je de wedstrijd kan controleren, op de helft van de tegenstander laat ik de tegenstander rondtrappen.

Stond eigenlijk op het punt om weer terug te gaan naar 433, alleen sinds gisteren gaat het een stuk beter, weet de aanval zo op te zetten dat ik genoeg kansen creëer, nu alleen nog het afmaken, maar daar heeft de opstelling niks mee te maken. Verdedigend krijg ik ook wat minder om de oren.

https://www.discogs.com/user/Klojett

• roybr
obelix998 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 17:47:
[...]

Ik speel al een tijdje 4-1-3-2. Moet je wel de juiste CDM en CM hebben. Ik heb daarvoor Kanté en ben aan het sparen voor Pogba.
Thnx. Heb nu Mertens als CA maar kan ook Hamsik op CM zetten en Naiggolan op CDM. Toevallig ook nog tips voor de custom tactics?

• obelix998
roybr schreef op donderdag 22 november 2018 @ 17:52:
[...]

Thnx. Heb nu Mertens als CA maar kan ook Hamsik op CM zetten en Naiggolan op CDM. Toevallig ook nog tips voor de custom tactics?
Nee, gebruik ik op dit moment niet :X
Moet ik me nog in verdiepen...

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:07
Bossie schreef op donderdag 22 november 2018 @ 13:02:
[...]

[...]

Misschien, maar na twee potjes online tegen meta-spitsen/tactics heb ik Pique weer verkocht.
Hij is idd erg goed, maar veel spitsen rennen gewoon om hem heen.
Tuurlijk maar dat is mijn punt ook niet, 30 wedstrijden is best intens en veel. Dus er zit voor menig mens veel tijd in daarom zeg ik de effort die je er vervolgens in steekt en dan teleurgestelde beloning is dan zuur ;) + het feit dat de game ervaring op alle 3 de dagen totaal verschillend was vind ik ook bijzonder de ene wedstrijd gaat de bal als stroop over het veld, de volgende speelt het fantastisch soepel en van die wedstrijden heb ik ook zeker genoten! Zelfs de verlies partijen.

Daarom is de weekend league ook zeker niet iets wat voor mij ieder weekend is weg gelegd. Normaal na 4 potjes vind ik het wel prima maar 12 a 15 op een dag wordt voor mij persoonlijk een sleur.

Dus ja ik speel het omdat ik het leuk vind anders had ik allang wat anders gedaan ;) Maar weekend league voelt meer als een competitie om zo hoog mogelijk te eindigen natuurlijk:)

• cubert20
  • Laatst online: 24-11 20:27
Even een algemene strategie vraag.
Wat is een beetje jullie strategie als je achter staat en de laatste 20/30 minuten wat wil forceren?
Ik begin altijd 41212 en eindig eigenlijk altijd met 41212 en dan overal vol druk en iedereen vol op aanvallend en agressief, maar verander niet echt van opstelling.
Gooi sowieso altijd een LM en RM erin en ga dit weekend kijken of scream dost een goede supersub is.

Maar wat zijn een beetje jullie tactieken?

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-11 23:04
roybr schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:46:
[...]

Het hangt ervan af waar je genoegen mee neemt. Wil je een risico nemen zou ik wachten tot de totw sbc van zaterdag (waarschijnlijk), wellicht dat ze dan stijgen naar 20k+ alleen is dat lastig te voorspellen ivm black friday.

Ik zit in hetzelfde schuitje, heb 52 totw ingekocht voor ongeveer 12k gem. Een goede graadmeter zijn de vorige totw spelers uit die competitie. Ik heb voornamelijk Donny van de Beek ingekocht. Ik zie dat Boteghin voor ongeveer 18k weggaat. Dat is nu de richtprijs. (https://www.futbin.com/pl...version=if_gold&league=10).

Welke if heb je gekocht?
Ik had ook Donny van de Beek, en Rondon. Rondon zit nu rond 16k zag ik.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

cubert20 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 18:54:
Even een algemene strategie vraag.
Wat is een beetje jullie strategie als je achter staat en de laatste 20/30 minuten wat wil forceren?
Ik begin altijd 41212 en eindig eigenlijk altijd met 41212 en dan overal vol druk en iedereen vol op aanvallend en agressief, maar verander niet echt van opstelling.
Gooi sowieso altijd een LM en RM erin en ga dit weekend kijken of scream dost een goede supersub is.

Maar wat zijn een beetje jullie tactieken?
Forceren werkt zelden, vaak conceed je dan alsnog. Het is beter om je tegenstander goed te counteren. Als hij druk zet, defensief gaan spelen... en qua opstelling, een opstelling kiezen die die van de tegenstander countered. Kijk maar eens op YouTube.

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-11 11:57
FidoDido schreef op donderdag 22 november 2018 @ 06:53:
[...]

DIe nog niet geprobeerd, heb wel met voorsprong en dan proberen vast te houden op het eind de 4231 narrow, met counter dacht ik ook 4231 narrow en dan nog 2 custom tactics 4411 voor de aanval en meer gebalanceerde speeltstijl.

Wel grappig dat steeds meer mensen proberen met verschillende formaties in hun gameplans :) ben zelf nog aan het puzzelen welke formatie voor welke situatie te gaan gebruiken met de juiste tactics erop.

4231 narrow en zowel 4411 hebben mij ver gebracht deze fifa dus dat zijn nog wel even blijvertjes :) Maar misschien is even de 352 gaan toevoegen en proberen verneem die vaker hier :)
Ben benieuwd wat je er van vindt! Ben vooral nog bezig met de instelling van de wingers. Maar wat verschrikkelijk irritant is, is dat je tijdens de wedstrijd niet wat kleine dingetjes meer kan veranderen aan je opstelling (behalve dan het switchen van je vooraf ingestelde ultra def t/m ultra off). Als je ook maar 1 klein dingetje veranderd aan je opstelling (wisselen van spelers, iets in je teaminstelling en zelfs iets in je spelers instellingen) dan staan verschillende spelers op de verkeerde posities. Zo staat Bale bij elke kleine wijziging weer als CDM te ballen. We krijgen nu bijna elke week een nieuwe patch maar dit zit er al vanaf het begin in! In de vorige Fifa wisselde ik meestal iets tijdens de rust en kon ik tegen dezelfde tegenstander zien wat beter liep. Nu heb ik erg veel wedstrijden nodig om iets te testen en dan ben ik vaak nog niet zeker. Ook kan je niet tijdens de wedstrijd inspelen op duidelijke zwaktes van de tegenstander wat ik tijdens Fifa 18 vaak deed.

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-11 08:01
roybr schreef op donderdag 22 november 2018 @ 17:52:
[...]

Defensive:

Breedte: 3
Diep: 4
Druk bij fout tegenstander

Attack:

Breedte: 2
Balanced

Vervolgens zet je je cdm op stay back en cover center en 1 van je spitsen op get in behind.
Rest balanced.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

RB zou ik toch een iemand met verdedigende capaciteiten zetten, Walker oid. :+

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-11 11:00
Vandaag Sif Lala verkocht voor 60K (35K winst) en daarmee gekeken naar een nieuwe spits. Wil mijn geld het liefst in aanvallende spelers steken. Twijfelde tussen CL Live Benzema en IF Depay. Uiteindelijk voor de laatste gekozen. Iemand ervaring met de Benzema kaart? Nu trouwens weer terug naar 4-2-3-1 zonder wingers. Denk dat ik mijn huidige voorhoede nu wel een tijdje ga gebruiken. Volgende project is de achterhoede. Tips? https://www.futbin.com/19/squad/2201147

Verwijderd

Hallo mensen ik heb een vraagje en ik hoop dat iemand mij hier goeie informatie kan geven.

Morgen is het Black friday en is het dan verstandiger om dan je spelers te kopen of ervoor? Dus daalt de waarde van de spelers op blackfriday of stijgen de prijzen?? Pleasee help me out

• MrSnoww
Vandaag alle spelers die ik nog had verkocht om zo mijn team te kunnen upgraden.
Uiteindelijk is mijn team als volgt geworden:
https://www.futbin.com/19/squad/2203645

Ik verander in-game naar 4-2-3-1 met Kane in de spits en Fabinho/Modric als CDM.
Nog geen potje mee gespeeld maar ik denk dat ik hier veel plezier van ga hebben :D.

De bank is gevuld met mijn beste WL rewards (rode IF's), daarnaast heb ik Casemiro nog gehouden voor het geval dat Modric tegenvalt als CDM. Godin is jammer genoeg non tradeable...

Mocht ik Modric houden dan zit ik vast aan Ter Stegen, anders wissel ik terug naar Casemiro en koop ik Courtois van dat geld.

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:10
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2018 @ 22:49:
Hallo mensen ik heb een vraagje en ik hoop dat iemand mij hier goeie informatie kan geven.

Morgen is het Black friday en is het dan verstandiger om dan je spelers te kopen of ervoor? Dus daalt de waarde van de spelers op blackfriday of stijgen de prijzen?? Pleasee help me out
Ligt eraan of het low rated spelers zijn (<84) of high rated spelers. Voor high rated spelers verwacht ik niet dat ze vandaag hard zullen dalen. Immers, men heeft een team nodig voor WL.

Voor de 83-85 rated spelers gaat het interessant worden. Met zo'n gelikte TOTW komt er hoogstwaarschijnlijk een TOTW guarantueed SBC uit waarbij je zulke rated spelers nodig zal hebben. De vraag naar zulke spelers zal hoog zijn waardoor de prijzen niet snel zullen dalen.

Ik heb gisteren gewoon m'n team gekocht. Ik had het nodig en kon het eindelijk betalen. Daarnaast was de markt elke dag een stukje duurder aan het worden.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:26
Zo vandaag aan mijn eerste WL begonnen, brengt wel extra spanning mee zeg, haha.

1e wedstrijd helaas 2-3 verloren.

1e helft 0-1 achter en nog die helft gelukkig 1-1 gemaakt. 2e helft blijft het 1-1 en dus verlengen. Maakt hij in de 1e verlenging 1-2 en in de 2e verlenging 1-3. Ik maak in de 119e minuut nog 2-3 maar helaas te laat ;w

Pff heftig voor een aller eerste WL pot haha.

Wel had hij een veel beter team (Neymar, Coutinho etc, ik heb zelf maar 1 special (Suso RM 86) in de basis en speel nu met (3-5-2)

Immobile, Higuain,
Insigne, Hamsik, Pjanic, Khedira, Suso (IF 86)
Koulibaly, Bonucci, Benatia
Handanovic

Op voorhand begon ik met zwetende handjes, zag het team van tegenstander met veel betere spelers maar heb me toch goed staande weten te houden. Biedt hoop voor de rest van het weekend.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06:31
Nadat ik van de week Neuer packte voor mijn pack-only team was het gisteren tijdens het openen van alle Bundesliga packs dikke stront. Zlatan, 1x een 84 en 2x een 83 en dat was het. Doe ik zojuist even de marquee en pack ik Vertonghen en Boateng 8)

• markdewolf
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 06-03-2019
Weet iemand hoe laat black Friday in ultimate team NL begint tijd? ik dacht namelijk 9 uur..

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
markdewolf schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:18:
Weet iemand hoe laat black Friday in ultimate team NL begint tijd? ik dacht namelijk 9 uur..
Volgens mij vanaf 15:00 uur vanmiddag!

• CryptoNL
Speelde gisteren tegen iemand en ik snap er helemaal niets van. De beste man tikte de bal vanaf de middenlijn naar een voorhoede speler die op 25-30 meter van de goal stond en op het moment dat die speler de bal aangespeeld kreeg deed hij METEEN een finesse vol in de kruising. Like wtf hoe kun je dat voorkomen? Echt binnen een halve seconde schoot hij + als ik druk zou zetten dan geeft hij een steekbal dusja :S

SiberischeHusky Shepsky

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-11 08:01
CryptoNL schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:18:
Speelde gisteren tegen iemand en ik snap er helemaal niets van. De beste man tikte de bal vanaf de middenlijn naar een voorhoede speler die op 25-30 meter van de goal stond en op het moment dat die speler de bal aangespeeld kreeg deed hij METEEN een finesse vol in de kruising. Like wtf hoe kun je dat voorkomen? Echt binnen een halve seconde schoot hij + als ik druk zou zetten dan geeft hij een steekbal dusja :S
Goed verhaal. Lekker kort.

Ff eerlijk he, wat moeten we hier nu mee? Ieder van ons krijgt wel eens zo’n goal tegen, en nee, daar doe je niks tegen.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Heb je hier toevallig een replay van? Klinkt namelijk als een ontzettend mooie goal!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:06
Shreddaaa schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:29:
[...]

Goed verhaal. Lekker kort.

Ff eerlijk he, wat moeten we hier nu mee? Ieder van ons krijgt wel eens zo’n goal tegen, en nee, daar doe je niks tegen.
het lijkt meer uit zijn verhaal dat het elke keer gebeurde en dus niet éénmalig. Als dat wel het geval is Ja dan kan het geluk zijn.

Is het niet éénmalig dan is er toch wat anders aan de hand.

• CryptoNL
stomley schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:55:
[...]

het lijkt meer uit zijn verhaal dat het elke keer gebeurde en dus niet éénmalig. Als dat wel het geval is Ja dan kan het geluk zijn.

Is het niet éénmalig dan is er toch wat anders aan de hand.
Die speler was meester daarin. Toen het 0-4 was (4x op dezelfde manier) ben ik maar geleaved. Finesse 19 right :D Maar het is wel vreemd dat het gewoon niet te verdedigen is :(

SiberischeHusky Shepsky

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

CryptoNL schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:06:
[...]

Die speler was meester daarin. Toen het 0-4 was (4x op dezelfde manier) ben ik maar geleaved. Finesse 19 right :D Maar het is wel vreemd dat het gewoon niet te verdedigen is :(
In het hedendaagse voetbal is een flinke pegel van afstand in de kruising ook nauwelijks te stoppen. Ik krijg ze ook regelmatig om m'n oren in fifa en maak er zelf met Modric ook genoeg van afstand.

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-11 20:33
Ik had gisteren iemand die met zijn linksback de bal over 60 meter naar zijn rechtsvoor speelt. Deze Scream Shaqiri volleyt de bal vervolgens van zo'n 30-35 meter in een keer in de kruising....

• CryptoNL
Schuimpje schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:24:
[...]

In het hedendaagse voetbal is een flinke pegel van afstand in de kruising ook nauwelijks te stoppen. Ik krijg ze ook regelmatig om m'n oren in fifa en maak er zelf met Modric ook genoeg van afstand.
Ja dat doe ik ook weleens met Depay, maar deze jongeman nam de bal amper aan en schoot direct finesse timed. Je hebt zeg maar amper de mogelijkheid om te reageren of te verdedigen.

SiberischeHusky Shepsky

• stomley
Schuimpje schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:24:
[...]

dan ben ik benieuwd welke wedstrijd jij kijkt waarbij een Finess shot, waarschijnlijk uit de rug aangenomen, vanaf 25 meter-30 meter bijna niet te stoppen is.

Vaak vanuit een rebound (waarbij keeper dus net een actie heeft gemaakt) snap ik, maar als de keeper gewoon staat en een schot van 30 meter gaat er consequent in klopt er iets niet met je keeper.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

CryptoNL schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:28:
[...]

Ja dat doe ik ook weleens met Depay, maar deze jongeman nam de bal amper aan en schoot direct finesse timed. Je hebt zeg maar amper de mogelijkheid om te reageren of te verdedigen.
Ja ik begrijp je. In principe zodra je de pass geeft kun je de volgende actie al maken met de speler naar wie je passt. Dit vereist wel een goede timing en die zal hij wel goed onder de knie hebben gehad. Zo heeft iedereen wel een bepaalde actie in fifa ontzettend goed onder de knie om de tegenstander mee te overtreffen. Moeten er toch mee leren leven Crypto :)

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

stomley schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:31:
[...]

dan ben ik benieuwd welke wedstrijd jij kijkt waarbij een Finess shot, waarschijnlijk uit de rug aangenomen, vanaf 25 meter-30 meter bijna niet te stoppen is.

Vaak vanuit een rebound (waarbij keeper dus net een actie heeft gemaakt) snap ik, maar als de keeper gewoon staat en een schot van 30 meter gaat er consequent in klopt er iets niet met je keeper.
Klopt, ik bedoelde eigenlijk meer een gewoon afstandschot vanaf 25-30 meter waarbij de speler de bal al heeft en vanuit die positie de bal hard richting de kruising schiet. Deze ballen worden vaak niet tegen gehouden door keepers omdat ze het niet verwachten of vanuit stilstand richting de kruising moeten.

Hier bijvoorbeeld een klein voorbeeldje, de balt valt in zijn voeten en vlamt hem richting goal: YouTube: Steven Gerrard's 30 yard volley - Liverpool V West Ham

[ Voor 12% gewijzigd door Schuimpje op 23-11-2018 11:35 ]

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:04
Ik speel momenteel met dit team:

https://www.easports.com/...ffId=cJIsOvh73jv:FFA19XBO

Ben positief verrast om eerlijk te zijn. Mandzukic, Costa en Mertens zijn zeer bepalend voor me. Fabinho staat weliswaar op 7 chem, maar ik merk hier in de praktijk niks van. Hij staat over het algemeen altijd goed. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• stomley
Schuimpje schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:34:
[...]

Klopt, ik bedoelde eigenlijk meer een gewoon afstandschot vanaf 25-30 meter waarbij de speler de bal al heeft en vanuit die positie de bal hard richting de kruising schiet. Deze ballen worden vaak niet tegen gehouden door keepers omdat ze het niet verwachten of vanuit stilstand richting de kruising moeten.

Hier bijvoorbeeld een klein voorbeeldje, de balt valt in zijn voeten en vlamt hem richting goal: YouTube: Steven Gerrard's 30 yard volley - Liverpool V West Ham
die ben ik helemaal met je eens. Je ziet vaak dat wanneer een speler de ruimte krijg om een beetje te lopen dat een flink afstand schot er in gaat. die vind ik dan ook totaal niet gek.

Maar een aangespeelde finesshot van 30 meter wordt iets anders :P

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Partypooper schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:40:
Ik speel momenteel met dit team:

https://www.easports.com/...ffId=cJIsOvh73jv:FFA19XBO

Ben positief verrast om eerlijk te zijn. Mandzukic, Costa en Mertens zijn zeer bepalend voor me. Fabinho staat weliswaar op 7 chem, maar ik merk hier in de praktijk niks van. Hij staat over het algemeen altijd goed. :)
Leuk team! Ik ben ook erg tevreden over Costa (+Sandro) :)

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-11 18:27
Keeper in de verre hoek zetten, dat doe je door R3 ingedrukte te houden op de ps4..

Je ziet het vaak al aankomen als ze dat doen en dus beweeg ik de keeper :)

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:24
Iemand die Alex Sandro als CB gebruikt in bijv. een 3-5-2 formatie? Merk dat de buitenste CB's in deze formatie naar de vleugel toe trekken. Kan interessant zijn aangezien ik met Manolas-Skriniar-Koulibaly af en toe wel wat extra pace kan gebruiken.

• 1987Michael1987
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16-10-2021
Ik sta op punt om Messi te kopen iemand een idee wat de prijs gaat doen vandaag kan hem nu voor 821000 halen

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

1987Michael1987 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:55:
Ik sta op punt om Messi te kopen iemand een idee wat de prijs gaat doen vandaag kan hem nu voor 821000 halen
Gewoon kopen als je de coins hebt :).

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
Wat gebeurd er trouwens met de prijs van spelers na black friday voor bijvoorbeeld 80-83? Gaat die weer omhoog? Ik voeg me meestal vanaf kerst bij de fut club :) dus heb bf nog nooit meegemaakt.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

DeBers schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:20:
Wat gebeurd er trouwens met de prijs van spelers na black friday voor bijvoorbeeld 80-83? Gaat die weer omhoog? Ik voeg me meestal vanaf kerst bij de fut club :) dus heb bf nog nooit meegemaakt.
Ik verwacht dat de kaarten die dit weekend goedkoop ingeslagen worden uiteindelijk weer gebruikt gaan worden voor sbc's. Hierdoor zal de prijs uiteindelijk weer gaan stijgen omdat het aanbod minder wordt.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Zo black friday is los, 25000 gouden top spelers pakketjes binnen 29 seconden weg.

• FidoDido
Schuimpje schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:03:
Zo black friday is los, 25000 gouden top spelers pakketjes binnen 29 seconden weg.
De Inform market gaat echt hard crashen beste TOTW players van de afgelopen TOTW zitten in packs

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
Had eigenlijk wel verwacht dat ze gelijk met sbc's zouden komen ook! Ben benieuwd de komende uren... :)

Verwijderd

Gelukkig dat ik eerder heb ingekocht want de bf crash is er eigenlijk niet. Prijzen gaan alweer omhoog.

• Joster
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cl7Xz4ZCzT2xrhnMAzxF17S7/thumb.jpg

Heeft iemand dit wel eens ooit gehad? :o Had gisteren ineens een DM van Playstation en die link naar legal lijkt ook gewoon een officiële playstation pagina te zijn.

(Niet dat ik al een Fifa punt heb gezien, anders had ik nu mooi die 12 rare player packs voor half geld gekocht }) )

• Gurbuh
Joster schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:37:
[Afbeelding]

Heeft iemand dit wel eens ooit gehad? :o Had gisteren ineens een DM van Playstation en die link naar legal lijkt ook gewoon een officiële playstation pagina te zijn.

(Niet dat ik al een Fifa punt heb gezien, anders had ik nu mooi die 12 rare player packs voor half geld gekocht }) )
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EoPZGdo.png

Zie m nu ook in de PS app op mobile. Misschien compensatie voor downtime oid?

• FidoDido
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:23:
Gelukkig dat ik eerder heb ingekocht want de bf crash is er eigenlijk niet. Prijzen gaan alweer omhoog.
Dat ligt eraan naar welke spelers je kijkt, er is pas 1 lightning round geweest. Er kan nog van alles gebeuren.
De gold die omhoog gaan zijn degene die nu een TOTW spelers zijn in de packs maar dat had niemand verwacht.

SBC materiaal kijk ik vanavond wel

• Gurbuh
Gurbuh schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:42:
[...]

[Afbeelding]

Als ik die link intyp (dus niet klik :P) dan is dit een deel van de melding:

Een beperkt aantal accounthouders van PlayStation®Network ('PSN') ontvangt gratis een beperkt aantal FIFA 19 Ultimate Team-punten ('FIFA-punten') in de periode van 19 oktober tot en met 31 december 2018.

• buurman3
  • Laatst online: 30-10 21:13
Schuimpje schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:03:
staan die onder goud pakketten of speciale pakketten? ik zie ze niet.....allemaal op en weer wachten tot 16:00?

• Gurbuh
buurman3 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:47:
[...]

staan die onder goud pakketten of speciale pakketten? ik zie ze niet.....allemaal op en weer wachten tot 16:00?
Yes, op.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

buurman3 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:47:
[...]

Ze stonden onder promo, maar zoals ik zei na 15:00:29 al allemaal weg. Nu wachten tot 16:00 :)

• buurman3

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Ik vraag mij altijd af waar het voordeel voor de consument in zit, het zijn gewoon de reguliere pack, geen discount oid tegen de normale prijs. Het is blijkbaar alleen BF voor EA.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• stomley
simons schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:51:
Ik vraag mij altijd af waar het voordeel voor de consument in zit, het zijn gewoon de reguliere pack, geen discount oid tegen de normale prijs. Het is blijkbaar alleen BF voor EA.
discount zit hem in de prijs van de packs als je met fifa punten betaal

• buurman3
simons schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:51:
ik heb gewoon 20.- fifa points gehaald voor BF. why not :)

• Gurbuh
buurman3 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:52:
[...]

ik heb gewoon 20.- fifa points gehaald voor BF. why not :)
Ik hoop dat ik geen gelijk krijg, maar tot over 20 minuten en als beste pull een Illarramendi later... :|

• Joster
Gurbuh schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:42:
[...]

[Afbeelding]

Zie je die Fifa punten ook al in je Companion app?

• Gurbuh
Joster schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:54:
[...]

Zie je die Fifa punten ook al in je Companion app?
Nee, er staat ook niet bij hoe je ze kunt claimen maar ik verwacht alleen via console door naar ofwel de ingame FIFA store te gaan of naar de PS Store.
Pagina: 1 ... 68 ... 200 Laatste