Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:06
Net echt de meeste lamest wedstrijd verloren.

Gozer speelt met 5 in de back oké prima. Krijgt een goal en ik krijg een lucky goal nadat mijn speler al open kansen missen door dat ze terug houden.

Wedstrijd gaat gelijk op en mis op het einde nog een kans. Hij countert en een schiet tegen een speler van mij op en 2 speler van mij rennen acht3r de bal aan. Ik kan niet switchen naar de dichts bij zijnde speler en opeens switched hij wel. Dus ik clear en richt naar de zijn goal (replay teruggekeken en de richting staat daadwerkelijk die kant pp) en mijn speler schiet hem terug maar mijn keeper te zacht en hij krijgt de 2-1 in de 93ste minuut.. bedankt ea. Wat moet ik nog meer doen als mijn richting gewoon met 180 graden wordt beïnvloed...

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Lorenzoaliandro schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:01:
[...]

Varane zou er voor zorgen dat ik geen 10 chem heb met de Gea, dus lijkt me niet handig. wel dacht ik aan Lala SIF als rechtsback. Heb deze nog in mijn club.

Ik hoor hier trouwens niemand over icons, zijn deze de prijs nog niet waard??
Geen geld voor icons :9 Maar ga cruyff packen uit mn WL rewards O-)

Ik zoek nog een fatsoenlijke RM - heb daar nu dembele staan maar daar word ik niet wild van. Jammer dat er niet echt tussenwegen zijn daar. Ben op links van Promes/Lemar afgestapt en op Costa overgestapt...

Maar doorsparen voor Bale/Mbappe dan :9

• obelix998
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-01 09:49
Schuimpje schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:26:
Hier met de sbc nu ook 10 omruildealspelers, als het goed is heb ik ze tot nu toe allemaal. Denk toch dat ik voor Pedro ga aangezien ik Lucas POTM heb gemist..
Ik heb er ook 10. Ik mis echter Plogmann, daarvoor moet je Silver 3 worden in Squad Battles. Dat ben ik al wel, maar het gaat vast om je rang aan het einde van de week (en niet je rang op 19 november).

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-11 08:36

Schuimpje

Couch Warrior

obelix998 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:33:
[...]

Ik heb er ook 10. Ik mis echter Plogmann, daarvoor moet je Silver 3 worden in Squad Battles. Dat ben ik al wel, maar het gaat vast om je rang aan het einde van de week (en niet je rang op 19 november).
Klopt, Plogmann zit a.s. Maandag bij je Squad battles rewards mits je silver 3 of hoger bent geeindigd.

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:07
Mis dus 1 swapkaart :( was precies op het moment dat ik op vakantie was en daarna voor mijn werk ook paar dagen weg moest. Kon onmogelijk de 20 rivals goals halen daar tussen :P

Ze mogen best 1 of 2 swap kaarten speling geven als je er 1 mist heb je al pech voor die maand. Stel er 16 beschikbaar ofzo kan je nog is een keer iets missen :)

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
ErnstMid schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:23:
[...]

Geen geld voor icons :9 Maar ga cruyff packen uit mn WL rewards O-)

Ik zoek nog een fatsoenlijke RM - heb daar nu dembele staan maar daar word ik niet wild van. Jammer dat er niet echt tussenwegen zijn daar. Ben op links van Promes/Lemar afgestapt en op Costa overgestapt...

Links is Neymar een beest..

Maar doorsparen voor Bale/Mbappe dan :9
Hoor graag van je als je Cruyf hebt gepacked!! :P Neymar is trouwens ook een lekkere voor de LW positie

[ Voor 4% gewijzigd door Lorenzoaliandro op 21-11-2018 13:51 ]

• ErnstMid

ErnstMid

Lorenzoaliandro schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:51:
[...]

Hoor graag van je als je Cruyf hebt gepacked!! :P Neymar is trouwens ook een lekkere voor de LW positie
haha ja, maar die zit ook wel in een andere prijsklasse... Costa voldoet daar voor nu prima :) Eerst focussen op rechts en daar Bale of Mbappe halen :9

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
Bossie schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:24:
[...]

Ik heb het veel gespeeld in vorige FUT's maar de wide variant gaat me dit jaar beter af.

Met Narrow speel ik met de ST op in behind/stay forward, LCAM/RCAM op free roam/stay forward, CCAM op get back ofzo. Backs/CDM ook stay back.

Met Narrow is Poggy als CCAM, vrijwel altijd Motm en met zijn physiek draagt hij verdedigend ook veel bij en kan ook meteen de omschakeling inleiden. Speel momenteel met POTM Auba, maar in 4231 narrow heb ik het liefst en sterke target-man die vervolgens de andere 3 aanvallers kan bedienen, voorgaande jaren vaak Ibra gebuikt, misschien dat Kane het ook goed zou kunnen.
Bizar dat de spoeling zo dun is. Misschien zijn er trucjes om mijn cam/ca om te wisselen? Suso naar ca. Nu mertens daar op rechtsbuiten zetten misschien. Maar die kopt natuurlijk helemaal niks binnen.

• kalou
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 04-04-2021
iemand tips voor een goed meevoetballende serie a spits?

• stomley
kalou schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:27:
Kom je snel uit op dybala, immobile of Mertens.

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:55
Ronaldo🙂

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-11 13:45
Gisteren Mandzukic IF erbij gekocht voor naast Mertens, met Hamsik op CAM. Mertens gaat ondanks zijn lagere stamina continu diep en Mandzukic houdt zich meer als aanspeelpunt, zijn fysiek (87) is erg bruikbaar.
Speelde een Division Rival potje en kwam er meteen achter waarom hij 90 rated volley heeft >:)
Balletje inspelen op de 16, omhoog liften met de rechter joystick en uithalen maar.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

TOTW 10:

Alisson
Van Dijk
Kolarov
Orban
Pjanic
Wijnaldum
Salah
Mahrez
Valencia
Sane
Kane

• firekey
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-11 11:11
ik ben ook alweer ff bezig met FUT.. na paar jaar niet.. paar packs gehaald maar ik zie hier hele mooie squads staan.. hoe krijgen jullie allemaal relatief zo snel zulke mooie teams? Ik mag blij zijn met 150 tot 200K aan coins door wat packs gekocht te hebben.. ik speel veel wedstrijden maar schiet niet op.. hoe krijg je zo snel mogelijk een paar miljoen coins? Of moet ik gewoon flink veel packs kopen a.s vrijdag tijdens black Friday?

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-11 16:23
Schuimpje schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:02:
TOTW 10:

Alisson
Van Dijk
Kolarov
Orban
Pjanic
Wijnaldum
Salah
Mahrez
Valencia
Sane
Kane
Is er weer gelekt? 8 BPL spelers, poeh..

• FidoDido
firekey schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:22:
ik ben ook alweer ff bezig met FUT.. na paar jaar niet.. paar packs gehaald maar ik zie hier hele mooie squads staan.. hoe krijgen jullie allemaal relatief zo snel zulke mooie teams? Ik mag blij zijn met 150 tot 200K aan coins door wat packs gekocht te hebben.. ik speel veel wedstrijden maar schiet niet op.. hoe krijg je zo snel mogelijk een paar miljoen coins? Of moet ik gewoon flink veel packs kopen a.s vrijdag tijdens black Friday?
Handelen :) goedkoop inkopen en duurder verkopen. Kwestie van tijd om de market te kennen. Gewoon op youtube even wat mensen volgen en google gebruiken ;)

Inspelen op komende SBC's en weten welke dagen en tijd het slim is om in te kopen. Gebruik voornamelijk futbin dan heb je werkelijk alles statitieken over de market

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

firekey schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:22:
Een paar miljoen coins is wel heel voorbarig, dit duurt bij iedereen wel een tijdje of ze moeten ontzettend veel pack luck hebben.

De beste manier om snel veel coins te verdienen is door squad battles, sbc's en rivals te doen. Hier krijg je best wat pakketjes en coins uit. Ook weekend league zoveel mogelijk proberen te doen indien mogelijk. Ook kies ik bijvoorbeeld bij de rival rewards voor de coins en niet voor de packs aangezien ik weinig pack luck heb..

En slim handelen natuurlijk! Houd de markt in de gaten via futbin, welke kaarten stijgen snel welke niet. Ook slim kopen, dus niet op donderdag/vrijdag wanneer de weekend league op punt van beginnen staat maar kies liever een maandag/dinsdag uit om je speler te kopen hiermee bespaar je al gauw 40-50K op een top speler. Ik had bijvoorbeeld griezmann gekocht voor 250K en deze steeg tegen de weekend league aan naar 310K, makkelijker kun je ze niet verdienen toch.

Succes!

• stomley
Schuimpje schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:02:
TOTW 10:

Alisson
Van Dijk
Kolarov
Orban
Pjanic
Wijnaldum
Salah
Mahrez
Valencia
Sane
Kane
Kolarov zou welkom zijn!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
8 PL spelers waarvan 4 van Liverpool ? Lijkt me sterk.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-11 16:02
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DsiPBWVU0AAcUGN.jpg

Vanaf 19:00 in packs *O*

PSN: Maichel

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-11 16:02
xavento schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:45:
Toch wel :P

PSN: Maichel

• xavento
Ze kunnen het beter Team of the Premier League gaan noemen...

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• stomley
xavento schreef op woensdag 21 november 2018 @ 16:02:
Ze kunnen het beter Team of the Premier League gaan noemen...
Maar zij kunnen er toch weinig aan doen dat juist die spelers goed presteerde voor hun land?

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11 16:47
Dit is gebaseerd op de Nations League prestaties toch? Wel lekker veel PL. Komt goed uit voor mijn squad *hoopt eindelijk eens op goede WL-rewards & player picks*.

[ Voor 21% gewijzigd door GAITii op 21-11-2018 16:04 ]

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• FidoDido
Daar wil ik wel een BPL speler van krijgen voor mijn team :) fingers crossed voor de player picks morgen :P
Misschien alleen valencia niet aangezien die RM is zou als RB juist lekker zijn

[ Voor 27% gewijzigd door FidoDido op 21-11-2018 16:05 ]

• Jaap.
Wat @stomley zei klopt; het valt zo samen, maar wel opvallend. Volgens mij is een TOTW nog niet vaak eerder zo gekleurd van 1 competitie geweest.. Ben benieuwd naar morgen, hopelijk wat leuks in de player picks! :)

(wat natuurlijk voor EA ook niet gek uitkomt is dat dit vrij dikke TOTW prima samenvalt met de blackfriday gekte ;))

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Maar het is dus niet afkomstig van een competitie, maar op basis van de prestaties van die spelers bij landen.
Blijkbaar spelen de beste spelers in de PL...

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Hmm enkel v Dijk vind ik interessant voor mijn BPL team.

Hazard en Lucas, dus zie die andere niet als meerwaarde.

Kane mee geprobeerd te spelen, maar kan niet met hem overweg haha.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• GAITii
@Ricloo86 Salah wellicht voor Lucas ^^

• Ricloo86
Heb met Salah loan gespeeld, maar beviel mij niet echt goed eigenlijk.

Maar mocht ik hem packen hoor je mij niet haha

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-11 15:26
Die Wijnaldum is toch wel lekker, zijn NIF is al goed maar deze gaat volgens mij nog meer invloed hebben in mijn NL team

• DeBers
Jaap. schreef op woensdag 21 november 2018 @ 16:10:
Wat @stomley zei klopt; het valt zo samen, maar wel opvallend. Volgens mij is een TOTW nog niet vaak eerder zo gekleurd van 1 competitie geweest.. Ben benieuwd naar morgen, hopelijk wat leuks in de player picks! :)

(wat natuurlijk voor EA ook niet gek uitkomt is dat dit vrij dikke TOTW prima samenvalt met de blackfriday gekte ;))
Ja. Ik heb er zin in. Ik hoop op Pjanic of Kolarov voor mijn Serie A team. Maar Sane zeg ik ook geen nee tegen. Die pas ik er wel in met een Aguero ofzo :)

• DeBers
Ik heb het afgelopen weekend voor het eerst WL gespeeld. Nu viel mij zojuist op dat ik hierdoor ook punten heb gekregen voor de wekelijkse rivals tiers. Ik zit nu in Tier I. Klopt het dat ik dan morgen de packs voor zowel Rivals krijg als Weekend league? Dat is echt bizar.Loopt die puntentelling altijd gewoon 1 op 1 door?

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11 10:02
DeBers schreef op woensdag 21 november 2018 @ 16:35:
Ik heb het afgelopen weekend voor het eerst WL gespeeld. Nu viel mij zojuist op dat ik hierdoor ook punten heb gekregen voor de wekelijkse rivals tiers. Ik zit nu in Tier I. Klopt het dat ik dan morgen de packs voor zowel Rivals krijg als Weekend league? Dat is echt bizar.Loopt die puntentelling altijd gewoon 1 op 1 door?
Jep, maar let er wel op dat je rank gebaseerd is op een soort gemiddelde. Dus als andere mensen nog veel punten erbij pakken kun je zonder te spelen een rank (of 2) zakken.

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Haha EA gaat heel veel geld verdienen vrijdag.

PSN/Steam: Xamsix

• DeBers
Gurbuh schreef op woensdag 21 november 2018 @ 16:36:
[...]

Jep, maar let er wel op dat je rank gebaseerd is op een soort gemiddelde. Dus als andere mensen nog veel punten erbij pakken kun je zonder te spelen een rank (of 2) zakken.
Yes. Die heb ik scherp. Vanavond even veilig in Rank I wegzetten. Maar ik was in de veronderstelling dat ik door WL te spelen niet mee deed aan de rivals puntentelling.

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11 10:02
DeBers schreef op woensdag 21 november 2018 @ 16:37:
[...]

Yes. Die heb ik scherp. Vanavond even veilig in Rank I wegzetten. Maar ik was in de veronderstelling dat ik door WL te spelen niet mee deed aan de rivals puntentelling.
Ja 400 per pot ofzo?

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

DeBers schreef op woensdag 21 november 2018 @ 16:35:
400 punten per gespeelde weekend league pot. Je krijgt inderdaad rival rewards en weekend league rewards!

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-11 20:33
Pompi schreef op woensdag 21 november 2018 @ 16:25:
[...]

Die Wijnaldum is toch wel lekker, zijn NIF is al goed maar deze gaat volgens mij nog meer invloed hebben in mijn NL team
Ja ik wil hem ook!

En aangezien Black Friday eraan komt, verwacht ik dat hij redelijk goed betaalbaar gaat worden!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

xavento schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:45:
Padum, tischhhh

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Jaap. schreef op woensdag 21 november 2018 @ 16:10:

Het is natuurlijk ook wel dat veel spelers die goed hebben gespeeld voor hun land in de Engelse competitie spelen.

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-11 14:18
Iemand die met of tegen mij eens fifa wil spelen op de PC? Ik loop vaak rewards mis omdat je online friendlies moet doen in fut, speelde vroeger ook vaak co-op seasons wat ik erg leuk vond maar heb niemand in mijn lijst die FIFA 19 speelt. Feel free to add me! Origin id: sn3gg3l

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 24-11 14:28
Sn3gG3l schreef op woensdag 21 november 2018 @ 18:55:
Iemand die met of tegen mij eens fifa wil spelen op de PC? Ik loop vaak rewards mis omdat je online friendlies moet doen in fut, speelde vroeger ook vaak co-op seasons wat ik erg leuk vond maar heb niemand in mijn lijst die FIFA 19 speelt. Feel free to add me! Origin id: sn3gg3l
Heb je een invite gestuurd.
Heeft fifa storing?

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-11 14:18
ajaxalex schreef op woensdag 21 november 2018 @ 19:15:
[...]

Heb je een invite gestuurd.
Heeft fifa storing?
Accepted, behalve dat ik alles verloor in fut geen storing volgens mij :D

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:07

shameblaster

BB4E^Cons

Weet iemand nog of er vorig jaar met fifa de gehele vrijdag 'acties' waren, of alleen vanaf 19:00u NL tijd?.
Flash sbc's, promo packs etc?

Cons:::BB4E

+10 Stamina op de upgrade van Mahrez, ik ben bang dat Lucas binnenkort toch op de bank gaat.
Eens kijken of de OTW gaat droppen dit weekend :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• joey1990
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-10 13:30
Robertson if gaat voor max bin

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
shameblaster schreef op woensdag 21 november 2018 @ 21:07:
Weet iemand nog of er vorig jaar met fifa de gehele vrijdag 'acties' waren, of alleen vanaf 19:00u NL tijd?.
Flash sbc's, promo packs etc?
Ik dacht dat het eerder begon die dag.
Sn3gG3l schreef op woensdag 21 november 2018 @ 18:55:
Volgens mijn companion app heet ik ruiharros :-)

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:13
Heren, gaarne jullie advies!

Afgelopen weekend heb ik mijn pijn en moeite 16 wins gehaald, was overigens mijn eerst WL ooit.
Ik speelde toen met een voltallig La Liga team, maar op het gegeven moment heb ik wat meer power toegevoegd in de vorm van Nainggolan en Perisic.

Na het weekend ben ik gaan experimenteren en heb het iets anders neergezet en heb Pogba en Kante gehaald. Sindsdien krijg ik het niet meer aan de gang, zelfs niet tegen de AI in SB.
Ik overweeg nu het roer om te gooien en voor een full meta team te gaan.

Dit is wat ik nu nog heb in mijn club:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LfttdpK.jpg

En iets als ik dit zou ik kunnen bouwen:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/AtbruPK.jpg

Zou ik hier spijt van krijgen? Vooral Messi weg doen, zou pijn doen maar hij wordt constant in elkaar gebeukt door mijn tegenstanders. Ben niet echt een skiller :(

[ Voor 10% gewijzigd door Protax op 21-11-2018 22:32 ]

Ik vind Pogba echt super spelen bij de tegenstanders. Misschien ff meer tijd geven?

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-11 11:57
FidoDido schreef op maandag 19 november 2018 @ 07:51:
[...]

@sjakieman aangaande de 4411 hoe speel je op dit moment? Ben wel even benieuwd namelijk :) Kan ook even niet zo snel de laatste update meer terug vinden.

Probeer verdedigend het gat met middenveld en verdediging een beetje te verkleinen en de backs beter te positioneren wanneer dit lukt dan ben ik er wel :) 4231 heeft me ver gebracht maar merk met 4411 toch veel beter positie spel alleen verdedigend voel ik me nogal kwetsbaar.
cubert20 schreef op maandag 19 november 2018 @ 18:55:
iemand ervaring met 352.
Als ik florenzi en alex sandro heb gehaald zit ik er aan te denken om 352 te gaan spelen.
https://www.futbin.com/19/squad/2069961
Eigenlijk speel ik daar sinds korte tijd niet meer mee. Was toe aan iets nieuws en ben nu al een tijdje bezig met de 3-5-2. Eerst nog als opstelling als het niet liep maar nu begin ik er bijna altijd standaard mee. Je ziet de opstelling bijna nergens maar het is verrassend hoe sterk het is. Vooral tegen teams die wijd staan of met 3 aanvallers spelen (wat je juist niet zou verwachten). Met come back op de wingers sta je binnen no time met 5 verdedigers op een lijn. Met daarvoor nog 2 middenvelders die mee komen verdedigen. Aanvallend heb je altijd 5-6 spelers die mee doen. Als ik tegen een 4-1-2-1-2(2) of 4-3-1-2 sta dan switch ik nog wel naar een aanvallende 4-4-1-1 variant met opkomende backs. Daarnaast ben ik nog wat aan het testen met de 4-2-3-1(2) als verdedigende optie bij een voorsprong.

Na tot nu toen alleen met erg goedkope teams gespeeld te hebben ga ik dit weekend voor het eerst met een echt goed (nou ja in vergelijking met hiervoor) team spelen: https://www.futbin.com/19/squad/2033731. Toch nog langer volgehouden met de goedkope spelers dan ik vooraf had gewacht! Ben benieuwd of het dan ook beter gaat deze weekend league...

[ Voor 7% gewijzigd door sjakieman op 21-11-2018 23:12 ]

• Protax
Harribo schreef op woensdag 21 november 2018 @ 22:37:
Ik vind Pogba echt super spelen bij de tegenstanders. Misschien ff meer tijd geven?
Ja, die speelt zeker goed. Het gaat meer om de rest, en zeker tegen BPL teams mis ik gewoon power / snelheid.

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-11 13:45
sjakieman schreef op woensdag 21 november 2018 @ 22:38:
[...]

Eigenlijk speel ik daar sinds korte tijd niet meer mee. Was toe aan iets nieuws en ben nu al een tijdje bezig met de 3-5-2. Eerst nog als opstelling als het niet liep maar nu begin ik er bijna altijd standaard mee. Je ziet de opstelling bijna nergens maar het is verrassend hoe sterk het is. Vooral tegen teams die wijd staan of met 3 aanvallers spelen (wat je juist niet zo verwachten). Met come back op de wingers sta je binnen no time met 5 verdedigers op een lijn. Met daarvoor nog 2 middenvelders die mee komen verdedigen. Aanvallend heb je altijd 5-6 spelers die mee doen. Als ik tegen een 4-1-2-1-2(2) of 4-3-1-2 sta dan switch ik nog wel naar een aanvallende 4-4-1-1 variant met opkomende backs. Daarnaast ben ik nog wat aan het testen met de 4-2-3-1(2) als verdedigende optie bij een voorsprong.

Na tot nu toen alleen met erg goedkope teams gespeeld te hebben ga ik dit weekend voor het eerst met een echt goed (nou ja in vergelijking met hiervoor) team spelen: https://www.futbin.com/19/squad/2033731. Toch nog langer volgehouden met de goedkope spelers dan ik vooraf had gewacht! Ben benieuwd of het dan ook beter gaat deze weekend league...
Ik speel ook al een wedstrijd of 30 met 3-5-2 icm een Serie A team en ik moet zeggen, het bevalt me heel goed. Zeker wat jij al aangeeft, verdedigend staat als een huis (mits je geconcentreerd en met geduld speelt, maar dat is wel een vereiste voor FIFA :X ) door de steun van de CDM’s en de LM en RM.

Ik merk dat met deze formatie je LM en RM niet continu diep hoeven, maar een simpele combinatie met je CAM of een van de 2 spitsen levert al snel gevaar op.
Ik kwam van 4-1-2-1-2(2) af wat voor mij in FIFA 18 dè formatie was, maar nu gewoon niet meer werkt voor mij. Daarna 4-3-3(4) een tijd, maar ik gaf daarmee achterin te veel weg op een of andere manier.

Ik blijf voorlopig nog maar bij 3-5-2! :)

• DeBers
Wanneer kan je totw spelers in packs krijgen? Ik ga morgen ochtend de wl packs openen. Ben ik dan te vroeg? Ik heb mijn zinnen gezet op die van dijk ;)
Protax schreef op woensdag 21 november 2018 @ 22:40:
[...]

Ja, die speelt zeker goed. Het gaat meer om de rest, en zeker tegen BPL teams mis ik gewoon power / snelheid.
Fut is ook vnl een pl mode lijkt het soms wel.
Deze totw ook weer vol met pl spelers, beetje jammer.

Maar over die snelle pl spelers? Op welk deel van het veld wordt je eruit gelopen?

Ik heb dat ook wel eens gehad en dat was dan vnl op het middenveld.
Dan ging ik vaak 4-2-2-2 spelen met 2 cvm's op man dekking en 1 vd 2 dan op achterblijven tijdens aanvallen.

Ik werd er vaak meer uitgetikt omdat de spelers niet goed gedekt werden. Hiermee loste ik dat dan op.

En laat je niet gek maken door het geren, gewoon rustig blijven en altijd een verdediger erachter selecteren.
Goede verdedigers verdedigen veelal automatisch

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:27
Harribo schreef op woensdag 21 november 2018 @ 23:25:
[...]

Maar over die snelle pl spelers? Op welk deel van het veld wordt je eruit gelopen?

Dan ging ik vaak 4-2-2-2 spelen met 2 cvm's op man dekking en 1 vd 2 dan op achterblijven tijdens aanvallen.

Ik werd er vaak meer uitgetikt omdat de spelers niet goed gedekt werden. Hiermee loste ik dat dan op.

En laat je niet gek maken door het geren, gewoon rustig blijven en altijd een verdediger erachter selecteren.
Echt gewoon complete kul. In de premier league lopen nou eenmaal de meeste goede spelers rond. Dat dit niet in het echt resulteert in het winnen van de champions league heeft voornamelijk te maken met de verdeling van de spelers.
In spanje zijn er maar een paar grootmachten met echte toppers. In engeland hebben zelfs de degradatiekandidaten nog wel vrij goede spelers.

Ik zelf speel trouwens met een serie a team en dat beval me prima, heb totaal niet het idee dat de premier league echt veel sterker is. Met 1 miljoen kan ik een leuker serie A team maken dan een premier league team.

• Protax
Harribo schreef op woensdag 21 november 2018 @ 23:25:
[...]

Vooral op het middenveld afgelopen weekend met Modric / Nainggolan in een 4411 (2). Nu had ik echter Kante en Pogba, maar Kante is echt te klein. Die werkt misschien als CDM maar niet als CM.

Ik ben de boel nu aan het omgooien, go with the flow :)

Twijfel of ik nog snel de Aubameyang POTM SBC moet doen, of moet gaan voor zijn normale kaart of Aguero. Die coins ben ik dan ook echt kwijt, en zou het laatste zijn wat ik heb.

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-11 08:01
Protax schreef op woensdag 21 november 2018 @ 22:31:
Heren, gaarne jullie advies!

Afgelopen weekend heb ik mijn pijn en moeite 16 wins gehaald, was overigens mijn eerst WL ooit.
Ik speelde toen met een voltallig La Liga team, maar op het gegeven moment heb ik wat meer power toegevoegd in de vorm van Nainggolan en Perisic.

Na het weekend ben ik gaan experimenteren en heb het iets anders neergezet en heb Pogba en Kante gehaald. Sindsdien krijg ik het niet meer aan de gang, zelfs niet tegen de AI in SB.
Ik overweeg nu het roer om te gooien en voor een full meta team te gaan.

Dit is wat ik nu nog heb in mijn club:

[Afbeelding]

En iets als ik dit zou ik kunnen bouwen:

[Afbeelding]

Zou ik hier spijt van krijgen? Vooral Messi weg doen, zou pijn doen maar hij wordt constant in elkaar gebeukt door mijn tegenstanders. Ben niet echt een skiller :(
Als je veel oefent heb in wel iets voor je.
Startopstelling is 4-4-2:

Ramos, varane, lala if, pogba, kante, alex sandro hou je allemaal.
Daar moet je Griezmann, Ben Yedder IF, Willian IF en Mbappe bijhalen.
In 4-4-2 heb je dan max chemistry.
Vervolgens zet je bij je tactics de opstelling naar 4-1-3-2. Met Kante op cdm en Pogba op cm.
Als je dan je width lekker laag houd (lees; 2 a 3 blokjes max) dan heb je alle facetten in je aanvalsspel. Betekent alleen dus wel dat je Suarez, Bale, Messi en Perisic moet verkopen.

• Protax
Shreddaaa schreef op donderdag 22 november 2018 @ 00:14:
[...]

Als je veel oefent heb in wel iets voor je.
Startopstelling is 4-4-2:

Ramos, varane, lala if, pogba, kante, alex sandro hou je allemaal.
Daar moet je Griezmann, Ben Yedder IF, Willian IF en Mbappe bijhalen.
In 4-4-2 heb je dan max chemistry.
Vervolgens zet je bij je tactics de opstelling naar 4-1-3-2. Met Kante op cdm en Pogba op cm.
Als je dan je width lekker laag houd (lees; 2 a 3 blokjes max) dan heb je alle facetten in je aanvalsspel. Betekent alleen dus wel dat je Suarez, Bale, Messi en Perisic moet verkopen.
Ok, die formatie heb ik nog niet geprobeerd. Heb in mijn Custom Tactics - 4-2-3-1 en 4-2-2-2 en dan mijn vertrouwde 4-4-1-1.

• FidoDido
sjakieman schreef op woensdag 21 november 2018 @ 22:38:
[...]

[...]

Eigenlijk speel ik daar sinds korte tijd niet meer mee. Was toe aan iets nieuws en ben nu al een tijdje bezig met de 3-5-2. Eerst nog als opstelling als het niet liep maar nu begin ik er bijna altijd standaard mee. Je ziet de opstelling bijna nergens maar het is verrassend hoe sterk het is. Vooral tegen teams die wijd staan of met 3 aanvallers spelen (wat je juist niet zou verwachten). Met come back op de wingers sta je binnen no time met 5 verdedigers op een lijn. Met daarvoor nog 2 middenvelders die mee komen verdedigen. Aanvallend heb je altijd 5-6 spelers die mee doen. Als ik tegen een 4-1-2-1-2(2) of 4-3-1-2 sta dan switch ik nog wel naar een aanvallende 4-4-1-1 variant met opkomende backs. Daarnaast ben ik nog wat aan het testen met de 4-2-3-1(2) als verdedigende optie bij een voorsprong.

DIe nog niet geprobeerd, heb wel met voorsprong en dan proberen vast te houden op het eind de 4231 narrow, met counter dacht ik ook 4231 narrow en dan nog 2 custom tactics 4411 voor de aanval en meer gebalanceerde speeltstijl.

Wel grappig dat steeds meer mensen proberen met verschillende formaties in hun gameplans :) ben zelf nog aan het puzzelen welke formatie voor welke situatie te gaan gebruiken met de juiste tactics erop.

4231 narrow en zowel 4411 hebben mij ver gebracht deze fifa dus dat zijn nog wel even blijvertjes :) Maar misschien is even de 352 gaan toevoegen en proberen verneem die vaker hier :)

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
DeBers schreef op woensdag 21 november 2018 @ 23:18:
Wanneer kan je totw spelers in packs krijgen? Ik ga morgen ochtend de wl packs openen. Ben ik dan te vroeg? Ik heb mijn zinnen gezet op die van dijk ;)
Altijd op woensdag vanaf 19:00, dus die zijn al packbaar. ;)

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Hoe passen jullie die opstellingen in je tactics aan? Als ik nu begib met game en wijzig me oostelling en druk weer terug dan schiet me opstelling gewoon terug..

Ps. Zouden jullie felipe anderson otw of sane if op lf zetten? Stats ontlopen elkaar niet.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Razz89 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 07:45:
Hoe passen jullie die opstellingen in je tactics aan? Als ik nu begib met game en wijzig me oostelling en druk weer terug dan schiet me opstelling gewoon terug..

Ps. Zouden jullie felipe anderson otw of sane if op lf zetten? Stats ontlopen elkaar niet.
Klopt zodra jij je custom tactic hebt gemaakt onder de kopjes (ultra-verdedigend <-> verdedigend <-> aanvallend <-> ultra aanvallend) en je klikt vervolgens op het rondje (PS4) dan word de custom tactic wel opgeslagen alleen springt het scherm terug op jou gebalanceerde tactic waar je dus elk potje mee begint.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Kijk nu al uit naar vanavond, Elite 1 Squad battles rewards, Rang 1 rival rewards (div 6) en de WL rewards (gold 2) lekker packs openen, zou er dan toch eindelijk een Cruyffje voor mij bij zitten :p

• DeBers
Wanneer en hoe krijg ik mijn wl beloningen?

• FidoDido
DeBers schreef op donderdag 22 november 2018 @ 08:01:
Wanneer en hoe krijg ik mijn wl beloningen?
Over 1 uur als het goed is.

Net mijn rivals gedaan was rank 2 divisie 5, haal er 3x 86 rated spelers uit dat is lekkere sbc materiaal :) Thiago, Otamendi en Azzpilicuata (of hoe je het ook schrijft) :P

• michi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02 05:14
FidoDido schreef op donderdag 22 november 2018 @ 08:05:
[...]

Net mijn rivals gedaan was rank 2 divisie 5, haal er 3x 86 rated spelers uit dat is lekkere sbc materiaal :) Thiago, Otamendi en Azzpilicuata (of hoe je het ook schrijft) :P
Nice, bij mij was het weer kut. Wilde voor coins gaan: maar kon het toch niet weerstaan. Wel 6 fitness cards erbij en een if forrest. Had ik toch liever Ziyech of Wijnaldum gehad :D

• DeBers
FidoDido schreef op donderdag 22 november 2018 @ 08:05:
[...]

Oh wow.. Ik alleen ruznak if en kagawa. Voor tradeables gekozen. Ik had gehoopt meteen wl ook te openen. Dan maar vanavond.

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Zit al heel de week in dubio omtrent mijn squad. Heb ong 1,8 mil te spenderrn voor een cam en een spits. Iemand tips? Formatie is 41212(2)

Courtois
Walker
Ramos
Varane
Mendy
Kante
Pogba
De bruyne
Cam?
Lukaku
Spits?

Zat zelf aan aguero of mbappe te denken maarja wie op 10?

• xavento
Delano1992 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 08:15:
Zit al heel de week in dubio omtrent mijn squad. Heb ong 1,8 mil te spenderrn voor een cam en een spits. Iemand tips? Formatie is 41212(2)

Courtois
Walker
Ramos
Varane
Mendy
Kante
Pogba
De bruyne
Cam?
Lukaku
Spits?

Zat zelf aan aguero of mbappe te denken maarja wie op 10?
Ik zou Mendy vervangen voor jordi alba, en dan baby ronaldinho/socrates op CAM en aguero op ST

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Twijfels, twijfels. Eigenlijk heb ik het team compleet dat voor mij lekker speelt, maar ik kom nu tegenstanders tegen die mij verschrikkelijk op mn zenuwen werken. Een aantal gevallen 90min 2-3 man press, 4 voorzetten - 4 Firminho goals, Buffon die zo ver uit komt dat het een middenvelder is. Helemaal uit mn eigen spel gehaald.

Overigens ULC live Telles geprobeerd, maar die verklote heel mn team. Opeens speelde iedereen slecht, verkocht en zijn normale versie terug en alles sloot weer op elkaar aan. Zo vreemd!

Maar nu terug naar de twijfels, eigenlijk komt het er op neer dat ik moet oefenen e analyseren. Maar mn casual instinct zegt nieuw team :p. Lang verhaal kort, rival rewards? 39K of packs...

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

bbblije schreef op donderdag 22 november 2018 @ 08:40:
Twijfels, twijfels. Eigenlijk heb ik het team compleet dat voor mij lekker speelt, maar ik kom nu tegenstanders tegen die mij verschrikkelijk op mn zenuwen werken. Een aantal gevallen 90min 2-3 man press, 4 voorzetten - 4 Firminho goals, Buffon die zo ver uit komt dat het een middenvelder is. Helemaal uit mn eigen spel gehaald.

Overigens ULC live Telles geprobeerd, maar die verklote heel mn team. Opeens speelde iedereen slecht, verkocht en zijn normale versie terug en alles sloot weer op elkaar aan. Zo vreemd!

Maar nu terug naar de twijfels, eigenlijk komt het er op neer dat ik moet oefenen e analyseren. Maar mn casual instinct zegt nieuw team :p. Lang verhaal kort, rival rewards? 39K of packs...
Coins, teminste ik ga altijd voor de coins aangezien ik een packluck van -50 heb ofzo

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
Ik gok dat veel mensen vandaag voor untradable packs gaan omdat Black Friday eraan staat te komen vol sbc's? :)
cubert20 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 23:31:
[...]

Echt gewoon complete kul. In de premier league lopen nou eenmaal de meeste goede spelers rond.
Net alsof de andere competities niet veel spelers hebben.
En dan nog... Steeds if's en sbc's van vnl pl spelers... Dat noem ik wel wat voortrekkerij.
Zou leuk zijn als dat meer verdeeld zou zijn.
H_idde schreef op donderdag 22 november 2018 @ 08:53:
Ik gok dat veel mensen vandaag voor untradable packs gaan omdat Black Friday eraan staat te komen vol sbc's? :)
Hier wel. Maar niet zozeer om black Friday.
Hoop ook op icons of dubbele toppers.

[ Voor 27% gewijzigd door Harribo op 22-11-2018 09:23 ]

• Jaap.
Harribo schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:21:
[...]

En dan nog... Steeds if's en sbc's van vnl pl spelers... Dat noem ik wel wat voortrekkerij.
Dan maak je toch een PL team als daar alle overpowerde spelers zitten? Dan win je alles makkelijk!

Misschien moeten spelers van buiten de PL dan gewoon een hoger niveau halen. Het is nota bene Ziyech gelukt een IF te krijgen terwijl hij geblesseerd raakte; ook voortrekkerij zeker?

• xavento
[...]

[...]
Heeft er meer mee te maken dat de PL ver uit de populairste competitie is. Black friday komt eraan waardoor alle kinderen weer packs gaan kopen. Gewoon een monopoly spelletje dat EA speelt.

Pl is inderdaad wel de populairste competitie.
Maar als ik nu denk aan clubs als barca, sevilla, Real, inter, juve, psg, bayern en ga zo maar door. Genoeg om ook net zoveel if's of sbc's van te maken lijkt me.
Maar daar kiest ea niet voor

Uit de non tradable packs niets bijzonders.
Tot de laatste pack, helemaal achteraan in het rijtje... Een extra 2 spelers pack, wel tradable.
Zit daar Fabinho in. Zet hem meteen op de markt voor 93k, goedkoopste was 88k.
Binnen twee seconden weg... Mmm... Zet te denken...
Wel gelukkig wat overgehouden.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Ik profiteer juist alleen maar van het feit dat iedereen BPL speelt, je kunt je eigen team en tactics hier zo goed op aanpassen dat je het gemakkelijk countert haha! Tel uit je winst!

• sirkeith
  • Laatst online: 20-11 20:33
Ik heb trouwens zeer vaak dat wanneer ik een voorzet doe, en de spits op zo'n 10 meter van de goal de bal krijgt (zonder een verdediger in de buurt), hij een volley doet en de bal echt snoeihard, maar dan ook echt snoeihard, over schiet.
Dit terwijl ik niet heel veel kracht aan het schot mee geef en ik eigenlijk wil dat hij de bal kopt....

Wat doe ik dan fout? :S :S

• ErnstMid

ErnstMid

Geen cruyff helaas :(
sirkeith schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:46:
Ik heb trouwens zeer vaak dat wanneer ik een voorzet doe, en de spits op zo'n 10 meter van de goal de bal krijgt (zonder een verdediger in de buurt), hij een volley doet en de bal echt snoeihard, maar dan ook echt snoeihard, over schiet.
Dit terwijl ik niet heel veel kracht aan het schot mee geef en ik eigenlijk wil dat hij de bal kopt....

Wat doe ik dan fout? :S :S
Je timing?

[ Voor 92% gewijzigd door ErnstMid op 22-11-2018 09:47 ]

• GAITii
Haha, Division rewards maar weer safe voor coins gekozen. Kom nu bijna in de buurt van 1 miljoen coins. WL-rewards beste was Kolarov, kan op de bank.

Verder uit packs waren Vidal (+/- 8K) en Dzeko (+/- 8K). Hier wacht ik wel mee tot het weekend met verkopen, waarschijnlijk gaan ze met SBC's waar hoge rating voor nodig is wel omhoog qua prijs.

• Protax
Hoe denken jullie over UCL Live Aguero?

Ik zoek een spits voor mijn BPL team, als ik mijn laatste coins bij elkaar schraap zou ik hem kunnen betalen.
Ik neem aan dat hij dit seizoen nog wel wat upgrades gaat krijgen, dus ik neem aan dat hij aardig zijn waarde behoudt.

Ik vind het zonde om 600K uit te geven aan een untradable kaart in de vorm van POTM Aubameyang. Als ik icons vergelijk steekt die kaart van Aguero in dat prijssegment er wel boven uit.

• H_idde

Hier wel. Maar niet zozeer om black Friday.
Hoop ook op icons of dubbele toppers.
Haha hier ook hoor, tot nu toe alleen nog nooit geluk mee gehad helaas!
Deze week voor mij eigenlijk wel prima gezien de sbc's die vermoedelijk gaan komen.. :)

Verwijderd

Wat is jullie verwachting over cristiano ronaldo? Hij is nu 2.250.000 coins zal hij nog zakken met blackfriday?

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:52:
Wat is jullie verwachting over cristiano ronaldo? Hij is nu 2.250.000 coins zal hij nog zakken met blackfriday?
Ik verwacht dat hij aankomend weekend wel redelijk wat gepackt gaat worden, dus meer aanbod wat uiteindelijk resulteert in een lagere prijs.

• ErnstMid

ErnstMid

Protax schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:50:

Ik zoek een spits voor mijn BPL team, als ik mijn laatste coins bij elkaar schraap zou ik hem kunnen betalen.
Ik neem aan dat hij dit seizoen nog wel wat upgrades gaat krijgen, dus ik neem aan dat hij aardig zijn waarde behoudt.

Ik vind het zonde om 600K uit te geven aan een untradable kaart in de vorm van POTM Aubameyang. Als ik icons vergelijk steekt die kaart van Aguero in dat prijssegment er wel boven uit.
Doe het niet :9 belachelijke prijs joh, daar kun je echt wel leukere dingen voor halen!

Lijkt een goede keuze, tenzij je nog iets langer wilt doorgrinden voor bijvoorbeeld een Butregueno.
Als ik bijvoorbeeld denk aan hoe goed Aguero POTM vorig jaar beloofd dat in ieder geval veel goeds.

(Ik heb POTM Auba, en toen kwam die promo :( )

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Hier een rode VVD uit de weekly, lekker! Verder gekozen voor untradable, nog wel een David Silva die als SBC materiaal kan dienen

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Untradables is naar mijn mening vnl coins weggooien tenzij het een echte topper is (>90) die je hwrs het hele jaar gebruikt. Zo had ik vorig jaar sbc kdbruyne 94.
Voor 600k koop je ook een icon(?).

Ben benieuwd naar de sbc's

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 22-11-2018 09:59 ]

• Korkss
  • Laatst online: 20:38

Ik vind city dit jaar zo sterk, zelfs zonder kdb. Ik zie ze dus wel een halve finale of zelfs finale halen. Dan heb je met die kaart goud in handen denk ik.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22-11 15:59
Weekend League (Gold 2) en Division Rivals Rewards (Untr DIV 4 Rank 1) geopend, bij Player Picks was helemaal niks, andere packs leken ook nergens op.

Tot het een na laatste pakketje, onverhandelbare 50k pack waaruit 89 Salah IF kwam lopen, hij is dus niet te verhandelen maar alsnog een zieke pack-pull! In het laatste pakket een IF en Koulibaly. Ik ben dus erg tevreden 😁

• Protax
Harribo schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:59:
[...]

Untradables is naar mijn mening vnl coins weggooien tenzij het een echte topper is (>90) die je hwrs het hele jaar gebruikt. Zo had ik vorig jaar sbc kdbruyne 94.
Voor 600k koop je ook een icon(?).

Ben benieuwd naar de sbc's
Ja er zijn ook icons, maar zijn die zoveel beter?
Als ik kijk naar 4* skills en 4* wf en high attacking workrates krijg ik Kluivert / Zola en Raul. Met 5* weakfoot Del Piero. En als ik naar medium workrates switch dan krijg ik bijv. een Crespo / Trezequet.

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Hahaha man man, finish je goud 3 in de WL.

Beste player pick: Orban van 82, uit de overige packs Marquinhos de beste pull.
Blijft keer op keer niet te geloven

• Ricloo86
Hier idem dito!

Valancia RM als beste pull.

WL en Rivals pakketten Jonas als beste, triest hoor!

Gelukkig wel weer een WL startbewijs gehaald (cynisme viert hier nu hoogtij).

• H_idde
peeweeherman schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:59:
Hier een rode VVD uit de weekly, lekker! Verder gekozen voor untradable, nog wel een David Silva die als SBC materiaal kan dienen
Dat is toch héérlijk! Ik moest het doen met Ziyech en Forrest :+

• FidoDido
WL rewards ook gold 3 dikke troep had forrest als beste speler. En de packs was een 81 rated het hoogste....
De rewards zijn totaal niet de moeite en tijd van afgelopen weekend waard geweest dat is nog wel het meest trieste.

[ Voor 37% gewijzigd door FidoDido op 22-11-2018 10:23 ]

• Jaap.
H_idde schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:21:
[...]

Dat is toch héérlijk! Ik moest het doen met Ziyech en Forrest :+
Die had ik ook, gold 1 finish. Niet de beste pulls, maar decent rated. Kunnen altijd nog een SBC in.

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-11 13:47
Goud 3 WL en Goud 2 DR oogst: Sané IF, Valencia IF, Insigne en Ozil non-trade alles.

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-11 23:04
Iemand tipte hier om TOTW spelers te kopen ivm mogelijk Black Friday SBC morgen, dat heb ik dus gegaan. Zie dat ze momenteel voor 15k gaan, dat is al een kleine winst. Maar wat is wijsheid, gaat die SBC er komen en gaan ze morgen nog verder stijgen... lastig!
Pagina: 1 ... 67 ... 200 Laatste