Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
FidoDido schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 07:58:
[...]

Geduld hebben market is als een gek omhoog gegaan sinds gisteravond, gok op donderdag na wl en Rivals rewards en anders vrijdag morgen . Zit er ook op te wachten wil liefst 84 rated maar die zijn idioot omhoog gegaan samen met 85.
Maar heb me twijfels of het gaat zakken voor black Friday heb zelf nog maar 15 players op me transferlijst :p normaal moet ik ruimte maken
vrijdag worden packs geopend inderdaad, denk dat dan het grootste kans is op het krijgen van 83-84 voor lage prijzen.

Ik verbaas me wel hoeveel geld mensen blijkbaar hebben. POTM Sancho vliegen de IF Bundesliga voor 60k de deur uit. Dat hebben we niet eens gezien bij de POTM PL

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-11 08:36

Schuimpje

Couch Warrior

bvbal79 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:16:
[...]

vrijdag worden packs geopend inderdaad, denk dat dan het grootste kans is op het krijgen van 83-84 voor lage prijzen.

Ik verbaas me wel hoeveel geld mensen blijkbaar hebben. POTM Sancho vliegen de IF Bundesliga voor 60k de deur uit. Dat hebben we niet eens gezien bij de POTM PL
Echt bizar idd wat voor teams je soms tegenkomt, vol met POTM spelers en ICON's en dan speel je tegen ze en dan bakken ze er helemaal niks van, FC Creditcard noem ik ze ook wel haha!

Ik heb nog geen enkele POTM speler en kan me er eerlijk gezegd ook niet zo druk om maken.. ik betaal liever 60% minder voor de normale kaart dan het volle pond voor een POTM kaartje waarvan de stats maar minimaal verschillen.. Maar goed, dat ben ik. Ik geef bijvoorbeeld weer veel coins uit aan UCL live kaartjes waarvan we ook nog maar moeten afwachten hoever de teams komen haha!

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11 16:47
Hups, die SBC's komen ook allemaal onverwacht. Nu weer een 10-tal Juan Mata's die de pan uitreizen qua prijs. Ingekocht voor 1100, verkopen voor 3400 dankzij de flashback van Chicharito.

Toen ik gisteren naar Duitsland - Nederland keek, keek ik voor mijn gevoel naar een FIFA potje van mijzelf waarbij ik zowel Duitsland als Nederland had kunnen zijn.
Vooral bij die goal van Van Dijk had een echt FIFA momentje kunnen zijn, je doet er alles aan om die bal maar bij je eigen goal weg te houden en dan plots valt die weer heel toevallig juist.

Opzich wel een goede afspiegeling van de realiteit.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-11 13:47
GAITii schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:35:
Hups, die SBC's komen ook allemaal onverwacht. Nu weer een 10-tal Juan Mata's die de pan uitreizen qua prijs. Ingekocht voor 1100, verkopen voor 3400 dankzij de flashback van Chicharito.

Toen ik gisteren naar Duitsland - Nederland keek, keek ik voor mijn gevoel naar een FIFA potje van mijzelf waarbij ik zowel Duitsland als Nederland had kunnen zijn.
Vooral bij die goal van Van Dijk had een echt FIFA momentje kunnen zijn, je doet er alles aan om die bal maar bij je eigen goal weg te houden en dan plots valt die weer heel toevallig juist.

Opzich wel een goede afspiegeling van de realiteit.
De goal van Sane ook zo, hoewel je minder steekpasses door de lucht ziet.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

GAITii schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:35:
Grappig, op die manier heb ik gisteren ook zitten kijken. Ik was typisch Duitsland in deze, vroeg op 2-0 voorsprong komen, en daarna verzuimen om de 3-0 te maken om dus uiteindelijk in de laatste 10 minuten van de pot met 2-2 gelijk te spelen.. ook precies zoals de goals bij NL vielen krijg ik ze ook tegen 8)7

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Het was inderdaad een mooi FIFA potje gisteravond! Welke opstellingen spelen jullie eigenlijk het meest? Ik switch het meest tussen 4-1-3-2 en 4-2-2-2 maar toch is het nog een beetje zoeken!

Gisteren probeerde ik weer eens de 442 variant maar werd direct aan alle kanten gepasseerd, toch leuk zo'n uitprobeersel haha.

• RFRF
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09-2021
Dit weekend 11 uit 14 gehaald in de Weekend League, helaas niet meer tijd gehad om te kunnen spelen. Wat doen jullie als een tegenstander zich compleet ingraaft? Wat voor tactiek gebruiken jullie? De eerste potjes gaan meestal vrij eenvoudig maar daarna kom ik steeds meer van dit soort tegenstanders tegen die de hele 16 vol hebben staan en superkort dekken randje 16.

Verwijderd

RFRF schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:05:
Dit weekend 11 uit 14 gehaald in de Weekend League, helaas niet meer tijd gehad om te kunnen spelen. Wat doen jullie als een tegenstander zich compleet ingraaft? Wat voor tactiek gebruiken jullie? De eerste potjes gaan meestal vrij eenvoudig maar daarna kom ik steeds meer van dit soort tegenstanders tegen die de hele 16 vol hebben staan en superkort dekken randje 16.
4-2-4
En dan zoveel mogelijk de bal het werk laten doen, of veel finesse shots proberen.

• RFRF
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:09:
[...]

4-2-4
En dan zoveel mogelijk de bal het werk laten doen, of veel finesse shots proberen.
Dank je, dat ga ik eens proberen. Ik ben sowieso wel van het combineren dus wellicht dat dit kan helpen. Voor de rest nog bijzondere instellingen? Zoals aantal mensen in de 16 enzovoort?

• GAITii
RFRF schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:05:
Tegenstander hele wedstrijd laten komen, halverwege eigen helft proberen af te stoppen. Lange ballen van ene kant naar andere kant van het veld spelen en vanaf de 70e minuut toeslaan. Probeer zelf zoveel mogelijk in balbezit te blijven.

Verwijderd

RFRF schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:11:
[...]

Dank je, dat ga ik eens proberen. Ik ben sowieso wel van het combineren dus wellicht dat dit kan helpen. Voor de rest nog bijzondere instellingen? Zoals aantal mensen in de 16 enzovoort?
2 spitsen en de wingers op stay forward, middenveld op stay back, cut central, LB/RB op overlap en cbs op stayback

Niet bijzonder veel mensen in de 16 want ik vind het fijn om zijn randje 16 te belegeren om zo potm auba oid weg te sturen met een stiftje

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

huis-r schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:01:
Het was inderdaad een mooi FIFA potje gisteravond! Welke opstellingen spelen jullie eigenlijk het meest? Ik switch het meest tussen 4-1-3-2 en 4-2-2-2 maar toch is het nog een beetje zoeken!

Gisteren probeerde ik weer eens de 442 variant maar werd direct aan alle kanten gepasseerd, toch leuk zo'n uitprobeersel haha.
Lange tijd 4-4-1-1 gespeeld, echter werd ik in weekend league zoek gespeeld dus maar weer terug gegaan naar de 4-3-3 opstelling, lekker het balletje rondtikken en afentoe griezmann diep sturen en de bal vol in de kruising janken. Op het moment dat ik voorsta en de tegenstander gaat aanvallend spelen switch ik naar m'n defensive dynamic tactic, 5-4-1 alles behalve de spits op verdedigend en aggresive interceptions. Spits laat ik lekker voorin blijven zodat ik er makkelijk een counter uit kan halen. Als ik op achterstand sta dan switch ik over naar de aanvallende tactic, 4-1-3-2 lekker makkelijk combineren en het balletje tiki taka rondspelen zodat er veel ruimte ontstaat en ik m'n 2 spitsen vrij kan zetten, lobje naar de spits en 9 van de 10 keer raak.

Verwijderd

Welke toppers komen in de totw denken jullie?

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 24-11 14:28
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:08:
Van Dijk _/-\o_ _/-\o_

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-11 20:33
Volgens mij tellen de wedstrijden op maandag niet meer mee voor TOTW? Dus Van Dijk komt er denk ik niet in... Wijnaldum wellicht op basis van de wedstrijd tegen Frankrijk?

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
Ik baal er een beetje van dat er voor serie a nooit potm spelers komen etc. Hierdoor is BPL volgens mij veel competitiever. Is dit waar? Om een competitief voordeel te halen. Is het dan beter om met BPL te spelen? Ik twijfel namelijk of ik niet mijn hele team in de verkoop moet gooien en ook snel nog die aubameyang sbc moet gaan doen.

• DeBers
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:08:
Die knakker van Zwitserland die er 2 of 3 maakte tegen belgie. Of shaqiri. En misschien thorgan hazard met een sif.

[ Voor 7% gewijzigd door DeBers op 20-11-2018 10:42 ]

• RFRF
DeBers schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:42:
[...]

Die knakker van Zwitserland die er 2 of 3 maakte tegen belgie. Of shaqiri. En misschien thorgan hazard met een sif.
Seferovic
sirkeith schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:20:
Volgens mij tellen de wedstrijden op maandag niet meer mee voor TOTW? Dus Van Dijk komt er denk ik niet in... Wijnaldum wellicht op basis van de wedstrijd tegen Frankrijk?
Met EA with je het nooit, zeker nu TOTW10 eraan komt en iedereen een TOTW10 SBC verwacht

• sirkeith
bvbal79 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:53:
[...]

Met EA with je het nooit, zeker nu TOTW10 eraan komt en iedereen een TOTW10 SBC verwacht
Dat is waar 8)7 8)7

Zelf twijfel ik nu om de Ligeu 1 SBC te doen om die paarse Depay te krijgen...
Maar voor sommge clubs heb je 3 zilveren spelers nodig á 10k per stuk :(

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Nou WL weer gedaan en redelijk vlot op 14 wins met nog 8 potjes over, uiteindelijk 17 wins gepakt en gestopt met 2 over (dat was uiteindelijk nog best een slecht resultaat dus haha).

Maar wat een verschil in niveau qua tijden dat ik speel, zaterdagnacht vanaf 2400u ofzo win ik vrijwel alles en zondag overdag echt moeite, en gisteren helemaal pittig.

Wel leuk dat ik enkel de Dortmund SBC voor Sancho heb gedaan omdat ik goede spelers in mijn club heb en in het pakket Varane pak!

Hoop op een keer goede rewards voor de WL, daar heb ik echt nog niets goeds uit gepackt.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-11 16:23
DeBers schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:41:
Ik baal er een beetje van dat er voor serie a nooit potm spelers komen etc. Hierdoor is BPL volgens mij veel competitiever. Is dit waar? Om een competitief voordeel te halen. Is het dan beter om met BPL te spelen? Ik twijfel namelijk of ik niet mijn hele team in de verkoop moet gooien en ook snel nog die aubameyang sbc moet gaan doen.
Nee, dit is niet waar. De BPL is simpelweg de sterkste competitie waardoor je wat meer keuze hebt in spelers, maar daardoor niet per saldo meer competitief. De POTM's zijn leuk, maar geen dusdanige upgrade tov de basekaart, plus je steekt er een x-honderd K coins in.

De vraag die jij je moet stellen is met welke spelers je wil spelen. Als dit POTM Aubameyang is, dan kan je wellicht beter overstappen nu hij nog beschikbaar is, maar besef je goed dat je dan wel 500k coins in een untradeable kaart stopt. Is het Ronaldo waar je blij van wordt, dan kan je beter blijven waar je nu bent en naar zijn kaart toe werken.

• Ricloo86
Jaap. schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:29:
[...]

Nee, dit is niet waar. De BPL is simpelweg de sterkste competitie waardoor je wat meer keuze hebt in spelers, maar daardoor niet per saldo meer competitief. De POTM's zijn leuk, maar geen dusdanige upgrade tov de basekaart, plus je steekt er een x-honderd K coins in.

De vraag die jij je moet stellen is met welke spelers je wil spelen. Als dit POTM Aubameyang is, dan kan je wellicht beter overstappen nu hij nog beschikbaar is, maar besef je goed dat je dan wel 500k coins in een untradeable kaart stopt. Is het Ronaldo waar je blij van wordt, dan kan je beter blijven waar je nu bent en naar zijn kaart toe werken.
Je krijgt natuurlijk wel mooie packs voor de SBC als je hem afrond (even los gezien van het feit dat er meestal niets in zit bestaat er een goede winkans).

• Jaap.
Ricloo86 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:32:
[...]

Je krijgt natuurlijk wel mooie packs voor de SBC als je hem afrond (even los gezien van het feit dat er meestal niets in zit bestaat er een goede winkans).
Dat is waar, maar dat maakt de spelers in de BPL niet per saldo veel beter dan Serie A spelers. Plus het staat spelers met een Serie A team natuurlijk ook vrij om (delen van) de POTM in te leveren als ze daar de coins in willen steken.

Het grootste verschil is de breedte van de competitie: de BPL heeft gewoon wat meer teams met goede spelers, waardoor je bijv voor LW kan kiezen tussen Hazard, Willian, Alexis Sanchez, Martial, Rashford, Sane, Son, Richarlison, Mane, Felipe Anderson terwijl het in de Serie A bij Douglas Costa, Perisic, Insigne en misschien El Sharaawy (die ik zelf eigenlijk al niet viable acht) al ophoudt.

Zelf overigens afgelopen weekend mijn beste WL dit jaar gespeeld met 20-10. Ik merk ook best veel verschil in spel tussen de verschillende dagen, maar niet consequent dat de vrijdag makkelijker is dan de zondag of zo. Dus het lijkt me dat ik dit bij mezelf moet zoeken. Vrijdag uitstekend begonnen met 5-0. Zaterdag aanzienlijk minder; veel potjes onnodig verloren doordat scherpte ontbrak: 5-9. Gelukkig zondag met 10-1 alles recht kunnen zetten en dus Gold 1 kunnen behalen. Nu proberen de volgende stap richting Elite 3 te zetten voor een TOTW pack en een extra player pick :)

[ Voor 18% gewijzigd door Jaap. op 20-11-2018 11:41 ]

• Ricloo86
Jaap. schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:35:
[...]

Dat is waar, maar dat maakt de spelers in de BPL niet per saldo veel beter dan Serie A spelers. Plus het staat spelers met een Serie A team natuurlijk ook vrij om (delen van) de POTM in te leveren als ze daar de coins in willen steken.

Het grootste verschil is de breedte van de competitie: de BPL heeft gewoon wat meer teams met goede spelers, waardoor je bijv voor LW kan kiezen tussen Hazard, Willian, Alexis Sanchez, Martial, Rashford, Sane, Son, Richarlison, Mane, Felipe Anderson terwijl het in de Serie A bij Douglas Costa, Perisic, Insigne en misschien El Sharaawy (die ik zelf eigenlijk al niet viable acht) al ophoudt.

Zelf overigens afgelopen weekend mijn beste WL dit jaar gespeeld met 20-10. Ik merk ook best veel verschil in spel tussen de verschillende dagen, maar niet consequent dat de vrijdag makkelijker is dan de zondag of zo. Dus het lijkt me dat ik dit bij mezelf moet zoeken. Vrijdag uitstekend begonnen met 5-0. Zaterdag aanzienlijk minder; veel potjes onnodig verloren doordat scherpte ontbrak: 5-9. Gelukkig zondag met 10-1 alles recht kunnen zetten en dus Gold 1 kunnen behalen. Nu proberen de volgende stap richting Elite 3 te zetten voor een TOTW pack en een extra player pick :)
Mooi resultaat hoor!

Ik haal met moeite vaak gold 1 of 2 dus Elite is voor mij nog ver weg.

Wat ik echt moet oefenen is mij beter wapenen tegen afstandsschoten, ik krijg vrijwel alle goals tegen uit afstandsschoten (ligt deels aan mij, maar is way OP).

En waar ik heel veel moeite mee heb is rond mijn 16 en dan draaien ze de kont erin, ik heb dan zoveel moeite om dat te stoppen.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Ricloo86 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:45:
[...]

Mooi resultaat hoor!

Wat ik echt moet oefenen is mij beter wapenen tegen afstandsschoten, ik krijg vrijwel alle goals tegen uit afstandsschoten (ligt deels aan mij, maar is way OP).

En waar ik heel veel moeite mee heb is rond mijn 16 en dan draaien ze de kont erin, ik heb dan zoveel moeite om dat te stoppen.
Afstandschoten heb ik ook veel moeite mee, en ik ben van mening dat dit niet geheel bij jezelf ligt maar meer bij het spel zelf zoals je al zegt way to OP helaas..

Ik heb ook heel lang moeite gehad om te verdedigen rond mijn 16 en op randje 16. Wat mij heeft geholpen is alles iets dichter op elkaar zetten en iets verder terug (defensive tactic) ook aggresive interceptions heb ik bij sommige backs aan gezet. Let wel op dat je in het strafschopgebied niet te snel op rondje drukt want dan heb je meer kans om een penalty tegen te krijgen wanneer je aggresive interception aan hebt staan..

Verwijderd

50 bij biedingen en 50 transferlist

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-11 13:45
Hebben jullie misschien upgrade- of wijziging tips voor mijn 3-5-2 Serie A team?

https://www.futbin.com/19/squad/1354060

Gisteren Mertens aangeschaft maar lees verschillende berichten dat hij op CAM ook goed zou presteren, maar daar staat nu Hamsik, die een hogere stamina heeft. Misschien is Mandzukic IF 86 een mooie optie naast Immobile? Moet zeggen dat ik erg te spreken ben over Hamsik ondanks zijn lagere pace.

Ik ben al van plan om Nainggolan (nu 77K op PS4) te halen i.p.v. Milinkovic-Savic.

Heb hiernaast nog een BPL team staan van 40K om mee af te wisselen tussen Squad Battles en Divison Rival wedstrijden, aangezien ik 1500 coins wil wegleggen per team fitness kaart. 8)7

• Jaap.
Ricloo86 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:45:
[...]

Mooi resultaat hoor!

Nou, dit was ook met (veel) moeite, dus voor mij is het ook ver weg, maar doelen moet je houden :)

Afstandsschoten heb ik voor mijn gevoel wel onder controle, ik heb zelf meer moeite met counters.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-11 15:26
Als je zo het een en ander leest op reddit gaat de aankomende patch het spel wel een stukje verbeteren, EA heeft blijkbaar iets gedaan aan de conditie na hele wedstrijd constant pressure aan te hebben en ook dat de AI gecontrolleerde blocks minder ver en dus succesvol zullen zijn.
Pompi schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:51:
Als je zo het een en ander leest op reddit gaat de aankomende patch het spel wel een stukje verbeteren, EA heeft blijkbaar iets gedaan aan de conditie na hele wedstrijd constant pressure aan te hebben en ook dat de AI gecontrolleerde blocks minder ver en dus succesvol zullen zijn.
de patches volgen elkaar wel in een rap tempo, de laatste is nog van vorige week.

Maar wel fijn dat hij meer invloed heeft op de conditie. Ik had gister hem even aangezet en mijn spelers liepen aan het einde er net zo goed bij als zonder dat ik hem aan had daarvoor

[ Voor 18% gewijzigd door bvbal79 op 20-11-2018 12:55 ]

• Jaap.
bvbal79 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:52:
[...]

de patches volgen elkaar wel in een rap tempo, de laatste is nog van vorige week.
Prima toch? :) Beter zo dan dat ze er niets aan doen.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-11 15:26
Jaap. schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:55:
[...]

Prima toch? :) Beter zo dan dat ze er niets aan doen.
Precies.

En voor de geintresseerde hier nog even link naar de patch notes. https://fifaforums.easpor...date-20th-november#latest
Dadelijk nog ff Mkhiky SBC doen, iemand Chicarito gehaald heeft?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Ricloo86
Bossie schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:58:
Dadelijk nog ff Mkhiky SBC doen, iemand Chicarito gehaald heeft?
Mkhiky heb ik gehaald en meegespeeld als CM, moet zeggen dat mij dat prima bevalt.

Chica ga ik niet doen, te duur en vind zijn kaart niet bijzonder genoeg.

• cubert20
  • Laatst online: 20:27
Dillenvd schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:33:
Hebben jullie misschien upgrade- of wijziging tips voor mijn 3-5-2 Serie A team?

Gisteren Mertens aangeschaft maar lees verschillende berichten dat hij op CAM ook goed zou presteren, maar daar staat nu Hamsik, die een hogere stamina heeft. Misschien is Mandzukic IF 86 een mooie optie naast Immobile? Moet zeggen dat ik erg te spreken ben over Hamsik ondanks zijn lagere pace.

Ik ben al van plan om Nainggolan (nu 77K op PS4) te halen i.p.v. Milinkovic-Savic.

Heb hiernaast nog een BPL team staan van 40K om mee af te wisselen tussen Squad Battles en Divison Rival wedstrijden, aangezien ik 1500 coins wil wegleggen per team fitness kaart. 8)7
skriniar op links ivm weak foot

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11 19:02
Ik probeer al tijdje de CL spelers voor 500 binnen te halen alleen gaat dit echt niet (meer). Raden jullie aan om iets hoger te gaan zitten of is de kans op winst dan stuk minder bij een eventuele CL SBC? (volgens sommige is de kans aardig dat deze er aankomt ergens volgende week)
mrjobby schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 13:42:
Ik probeer al tijdje de CL spelers voor 500 binnen te halen alleen gaat dit echt niet (meer). Raden jullie aan om iets hoger te gaan zitten of is de kans op winst dan stuk minder bij een eventuele CL SBC? (volgens sommige is de kans aardig dat deze er aankomt ergens volgende week)
tot nu toe zijn de high rates the beste investeringen... 81-83 rare en non-rare aangezien ze vorige keer vaak voor meer dan 8k weggingen.

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11 19:02
bvbal79 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 13:50:
[...]

tot nu toe zijn de high rates the beste investeringen... 81-83 rare en non-rare aangezien ze vorige keer vaak voor meer dan 8k weggingen.
Top, dan ga ik denk ik donderdag na de rewards kijken of ik wat in kan slaan
Ricloo86 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 13:03:
[...]

Mkhiky heb ik gehaald en meegespeeld als CM, moet zeggen dat mij dat prima bevalt.

Chica ga ik niet doen, te duur en vind zijn kaart niet bijzonder genoeg.
Ik ga Chica ook niet doen, maar het is zeker een bijzondere kaart.
Zeer hoge agi/balance icm tries to beat defensive line / finesse shot trait, het is eigenlijk gewoon 2IF van Gabriel Jesus.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Jaap.
Bossie schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 14:05:
[...]

Ik ga Chica ook niet doen, maar het is zeker een bijzondere kaart.
Zeer hoge agi/balance icm tries to beat defensive line / finesse shot trait, het is eigenlijk gewoon 2IF van Gabriel Jesus.
Met een redelijk beroerde stamina, M/L workrates en 3* 3*.. Ben het wel met @Ricloo86 eens; naar mijn idee ook een (te) weinig bijzondere kaart. Heb 'm dus ook niet gedaan.

Mkhi wel; en er afgelopen WL mee gespeeld, maar ben niet helemaal enthousiast; Vind mijn red (IF) Barkley minimaal gelijkwaardig en die is een stuk goedkoper. Wellicht dat ik 'm in de loop van het jaar nog een keer weer probeer als hij een of meerdere upgrades heeft gehad.

• GAITii
Mhiki is maar een beperkte tijd geldig hé.

Verwijderd

Ik heb Chica gedaan en speelt echt wel heerlijk. Had hem wel direct gedaan en had nog wat spelers ervoor.

Ik heb ook een serie a team.
Naingolan is het voor mij nog niet maar dat was Milinkovic ook in het begin niet, nu wel.
Het zijn spelers die je niet cvm maar cm/cam moet zetten is mijn ervaring.

Volgens mij heb jij een prima team al.
Ik heb verder Chiellini en Handanovic maar of dat nu veel verschil gaat maken vraag ik me af.

Mertens is wel goed alleen snel moe. Goed als supersub.

Hoe speelt Callejon? Ik heb daar Suso if 84, die rendeert aardig. Heb ik ook genomen vanwege de betere passing, oa bij assists

Ps Icardi is mijn killer. Kan extreem goed koppen, zie zijn diepere stats. Bijna elk schot is ook bingo.

[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 20-11-2018 14:48 ]

Jaap. schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 14:18:
[...]

Met een redelijk beroerde stamina, M/L workrates en 3* 3*.. Ben het wel met @Ricloo86 eens; naar mijn idee ook een (te) weinig bijzondere kaart. Heb 'm dus ook niet gedaan.

Mkhi wel; en er afgelopen WL mee gespeeld, maar ben niet helemaal enthousiast; Vind mijn red (IF) Barkley minimaal gelijkwaardig en die is een stuk goedkoper. Wellicht dat ik 'm in de loop van het jaar nog een keer weer probeer als hij een of meerdere upgrades heeft gehad.
Interessant, hoe speel je en hoe gebruik je Miki?

Edit: impact of constant pressure on stamina after latest patch:
https://www.reddit.com/r/..._team_pressing_look_like/

[ Voor 11% gewijzigd door Bossie op 20-11-2018 14:52 ]

• DeeleNL
Harribo schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 14:43:
[...]

Ik heb ook een serie a team.
Naingolan is het voor mij nog niet maar dat was Milinkovic ook in het begin niet, nu wel.
Het zijn spelers die je niet cvm maar cm/cam moet zetten is mijn ervaring.

Mertens is wel goed alleen snel moe. Goed als supersub.

Hoe speelt Callejon? Ik heb daar Suso if 84, die rendeert aardig.

Ps Icardi is mijn killer. Kan extreem goed koppen, zie zijn diepere stats
Welke formatie speel jij en wie heb jij als CAM?
Milinkovic is niet snel, maar ben van mening dat zijn positiespel verdedigend te kort schiet
t.o.v. Nainggolan en daardoor vaak nog (te) aanvallend staat als de tegenstander doorbreekt.

Mertens zijn stamina is inderdaad niet best, daarom heeft Hamsik voor CAM nog de voorkeur.

Had eerst Cuadrado op RM, had ook een niet al te beste stamina, daarna Callejon UCL gekocht maar zijn prijs was in een aantal dagen met 10K gestegen en was van mening dat die UCL upgrades niet altijd het geld waard zijn, dus zijn originele kaart terug gekocht. Nog maar enkele wedstrijden mee gedaan dus kan er nog geen stempel op drukken.

• Jaap.
Bossie schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 14:47:
[...]

Interessant, hoe speel je en hoe gebruik je Miki?

Edit: impact of constant pressure on stamina after latest patch:
https://www.reddit.com/r/..._team_pressing_look_like/
Ik speelde hem als rcm in een 4321: https://www.futbin.com/19/squad/2064646
Hierbij geen individuele tactics voor hem. Ik vond hem ook niet slecht hoor, maar vond hem weinig verschillen van de Red/IF Barkley die er voorheen stond. Qua statistieken had Barkley wat meer impact en daarom ga ik hem weer starten aankomende WL. Het aanschafverschil tussen die twee is wel fors, maar Mkhi kan nog upgrades krijgen als Arsenal het goed doet in de EL.

Ik merk wel dat ik iedereen die op die RCM plek komt te spelen vergelijk met Eriksen die zo goed als 1 op 1 loopt qua goals/assists tov wedstrijden. En dat heeft eigenlijk voor iedereen een negatieve uitkomst gehad :p
Dillenvd schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 14:53:
[...]

Milinkovic is niet snel, maar ben van mening dat zijn positiespel verdedigend te kort schiet
t.o.v. Nainggolan en daardoor vaak nog (te) aanvallend staat als de tegenstander doorbreekt.

Mertens zijn stamina is inderdaad niet best, daarom heeft Hamsik voor CAM nog de voorkeur.

Had eerst Cuadrado op RM, had ook een niet al te beste stamina, daarna Callejon UCL gekocht maar zijn prijs was in een aantal dagen met 10K gestegen en was van mening dat die UCL upgrades niet altijd het geld waard zijn, dus zijn originele kaart terug gekocht. Nog maar enkele wedstrijden mee gedaan dus kan er nog geen stempel op drukken.
Ik speel vaak 4-2-2-2 maar het hangt veel af van de tegenstander.
Als CAM heb ik Mertens, afgewisseld met Hamsik en Milinkovic.

Cuadrado loopt veel maar zijn effectiviteit is zeer laag in mijn ervaring. Vandaar dus Suso.

• cubert20
  • Laatst online: 20:27
Dillenvd schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 14:53:
[...]

Ik zelf speel trouwens met if mandzukic samen met mertens voorin.
Mandzukic voor de kopduels en de bal vast houden en mertens voor de diepe steekpass.
Jaap. schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 15:17:
[...]

Ik speelde hem als rcm in een 4321: https://www.futbin.com/19/squad/2064646
Hierbij geen individuele tactics voor hem. Ik vond hem ook niet slecht hoor, maar vond hem weinig verschillen van de Red/IF Barkley die er voorheen stond. Qua statistieken had Barkley wat meer impact en daarom ga ik hem weer starten aankomende WL. Het aanschafverschil tussen die twee is wel fors, maar Mkhi kan nog upgrades krijgen als Arsenal het goed doet in de EL.

Ik merk wel dat ik iedereen die op die RCM plek komt te spelen vergelijk met Eriksen die zo goed als 1 op 1 loopt qua goals/assists tov wedstrijden. En dat heeft eigenlijk voor iedereen een negatieve uitkomst gehad :p
Ik zat meer te denken aan CAM/CF

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:36
bvbal79 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:16:
[...]

Maar die wil je toch juist voor de black friday kopen? althans dat is mijn idee zodat mensen die nodig hebben voor de sbc :) ben niet bekend met black friday sbcs, heb wel wat IF kaarten ingeslagen voor de zekerheid. Hoop alleen dat ze niet vrijdagavond pas beginnen dan ben ik niet thuis :(

Ja had 10 POTM kaarten voor de bundesliga en altijd voor de hype verkopen, als ik zie voor hoeveel ze weg zijn gegaan |:( 8)7 had mijn profit kunnen verviervoudigen maar ja wederom achteraf :P

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 14:26

Paar suggesties:

Dybala op CAM (wel even doorsparen)
Cuadrado op RM (betere dribbel dan Callejon)
Nainggolan op CM (beest op middenvel, beter dan Matuidi en zet je Hamsik daarnaast)
Icardi IF in de spits (bij mij 45 goals in 34 wedstrijden)
Perisic vervangen voor Douglas Costa... Hoewel Persic bij mij makkelijker scoort, zorgt Costa voor meer dreiging en aangezien je met twee spitsen speelt, zal Perisic bij jou niet veel naar binnen komen denk ik. Dit is meer nice to have omdat Perisic ook een prima speler is. Heb hem ook nog steeds, maar dan voor op de bank.

Andere overwegingen: Chiellini (wel wat trager) en/of Benatia achterin. Maar Manolas en Koulibaly zijn al prima keuzes. Skriniar ook gehad... nuttig verdediger, maar meer ook niet. De Vrij speelde net zo fijn en was een stuk goedkoper.

wijze woorden

• Jaap.
Bossie schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 17:17:
[...]

Ik zat meer te denken aan CAM/CF
Daar zal hij waarschijnlijk beter tot zijn recht komen inderdaad. Trouwens.. Nu ik zo aan het denken kom:
afhankelijk van hoe een game loop wil ik wel eens switchen naar 41212-2 (hier is geen rol voor hem omdat ik de voorkeur aan Eriksen geef), of naar 4231 waarbij ik Partey breng als cdm voor Mkhi. Ik kan natuurlijk ook Partey brengen voor Bernardo en Mkhi doorschuiven; thx! :)
Ik ben er wel een beetje klaar met de server issues, lijkt elke avond wel hetzelfde helaas.
Heb online simpelweg niets in te brengen aangezien elke touch 2 seconden duurt, laten we het helemaal niet hebben over player switching :(

Laten we het überhaupt niet over player switching hebben dat is volgens mij express om zeep geholpen

@Bossie ps4? Op pc tot nu toe totaal geen problemen.
Is het wel de verbinding en niet het cheat ai systeem van ea?
Snap de frustratie, niet grappig dit soort dingen

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-11 18:27
ik heb zelf nooit zoveel last van server lagg of ik ben gewoon te stoned dat ik het verschil gewoon nooit merk :D

Die player switch hou daar maar over op..

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-11 13:47
Een enkele keer heb ik een mindere verbinding, maar over het algemeen heel goed te doen. Sowieso zie ik hier veel klaagzangen waar ik geen last van heb, misschien een gezegend mens :P
Ghengis schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 19:55:
Een enkele keer heb ik een mindere verbinding, maar over het algemeen heel goed te doen. Sowieso zie ik hier veel klaagzangen waar ik geen last van heb, misschien een gezegend mens :P
Sommige mensen slopen een controller of geven de hond een schop.
Ik heb geen hond, en controllers zijn niet goedkoop :+

Het valt me overigens wel op dat mijn anti-formatie 433-4 is, maar zelf kan ik er niet zoveel mee.
Iemand hier die deze formatie speelt en ervaringen/settings wil delen ?

• FidoDido
Serieus mensen kopen op het moment alles, denk ga even door mijn club heen en zelf bullshit verkoopt op het moment :P Gewoon simpele 81 en lager rated spelers voor tussen de 1 en 1,5k
Pff, het was een zwakke Black Friday crash voor de high rated spelers, alles stijgt nu als een gek. Lijkt wel of iedereen zijn team aan het terugkopen is met teveel coins.

Of is de markt dit jaar zo raar dat we op BF ook voor de high rated meta spelers een crash krijgen?

• FidoDido
bvbal79 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 21:30:
Pff, het was een zwakke Black Friday crash voor de high rated spelers, alles stijgt nu als een gek. Lijkt wel of iedereen zijn team aan het terugkopen is met teveel coins.

Of is de markt dit jaar zo raar dat we op BF ook voor de high rated meta spelers een crash krijgen?
Heb vanochtend gewoon maar kane en erikssen gekocht, wil ook nog keer met spelers spelen die ik graag wil voor ik het even wat minder speel :P Kijk vanaf vrijdag tm maandag wel of ik misschien een salah, hazard, kante ofzo oppik en anders maar niet :) ben nu ook al tevreden met mijn selectie.
FidoDido schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 21:34:
[...]

Heb vanochtend gewoon maar kane en erikssen gekocht, wil ook nog keer met spelers spelen die ik graag wil voor ik het even wat minder speel :P Kijk vanaf vrijdag tm maandag wel of ik misschien een salah, hazard, kante ofzo oppik en anders maar niet :) ben nu ook al tevreden met mijn selectie.
Kante zit ik ook nog op te azen...maar die is nu weer richting 400k aan het gaan... had ik hem maar zondag moeten kopen inplaatst van Prime Petit :)

Verwijderd

bvbal79 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 21:35:
[...]

Kante zit ik ook nog op te azen...maar die is nu weer richting 400k aan het gaan... had ik hem maar zondag moeten kopen inplaatst van Prime Petit :)
De crash van voorgaande jaren is er in ieder geval nog niet geweest. Verwacht die dan toch echt vrijdag met de lightningrounds. Ik hoop toch echt dat EA snel een baby icon sbc uit gaan brengen. De baby icons zijn te duur om goede prijzen te hebben voor de icon sbcs en zijn te duur om de mindere baby icons te gebruiken. Wil zelf baby Butragueno gaan halen. Dus die sbc is voor mij zeker welkom.

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-11 18:27
cruijff ik wil icon cruijff!!! 433 hollandse school daar hoort cruijff bij.. Nog maar 1 miljoen te gaan :(

• Ricloo86
Ik heb gisteren 2 competitie SBC' s gedaan, en leuke was dat ik 2x Duitse TOTW speler pack haha
Laten die nu voor de hoofdprijs weggaan :P.

Heb toch weer gered om redelijk vlot over de miljoen coins te gaan (nu met selectie etc bij elkaar een goede 2 miljoen coins in 2 maanden zonder echt veel te traden, SBC's lonen dus wel op lange termijn).

Wat overigens wel vreemd is dat je 3 wedstrijden verschillende online wedstrijd moet spelen voor een omruilspeler, ik heb gisteren potje single gedaan (saai!) maar er komt geen 1/3.
Moet je daarvoor wellicht iets anders doen?

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
@Bossie

Gisteravond heb ik 433(4) gespeeld en tot mijn verbazing kon ik zo aardig wat kansen creeeren. Alleen had ik het idee dat iedereen gister volle bak constante druk speelde. Kon bijna nergens normaal een aanval opbouwen.. Toch jammer dat het iedere keer na een update minder wordt met het spel..

Anyway: voorhoede get in behind, cam vrij spel, cm fabinho stay back en de backs stay back. Verder heb ik aanval gebalanceerd staan en verdedigend druk bij fout tegenstander.

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-11 09:42
Ricloo86 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 08:27:
Ik heb gisteren 2 competitie SBC' s gedaan, en leuke was dat ik 2x Duitse TOTW speler pack haha
Laten die nu voor de hoofdprijs weggaan :P.

Heb toch weer gered om redelijk vlot over de miljoen coins te gaan (nu met selectie etc bij elkaar een goede 2 miljoen coins in 2 maanden zonder echt veel te traden, SBC's lonen dus wel op lange termijn).

Wat overigens wel vreemd is dat je 3 wedstrijden verschillende online wedstrijd moet spelen voor een omruilspeler, ik heb gisteren potje single gedaan (saai!) maar er komt geen 1/3.
Moet je daarvoor wellicht iets anders doen?
je moet wel losse wedstrijd kiezen, dus niet vriendschappelijk.

• obelix998
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-01 09:49
Let op, vandaag is er weer een SBC voor een november FUT SWAP deal. Loopt tot vrijdag, denk ik. Is in ieder geval erg eenvoudig te doen.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-11 16:02
obelix998 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:08:
Let op, vandaag is er weer een SBC voor een november FUT SWAP deal. Loopt tot vrijdag, denk ik. Is in ieder geval erg eenvoudig te doen.
Die was er gisteren (avond) al, inderdaad een simpele ja :)

PSN: Maichel

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 14:26
Moet er nog 5 voor de jumbo rare pack... gaat lastig worden met nog 10 dagen te gaan.

wijze woorden

Als er weer een nieuwe league sbc komt, op welke dagen is dat dan vaak?

Gisteren weer lekker gespeeld, rivals. Meeste won ik wel.
Alleen naarmate de avond richting 23 uur ging, werd ik te moe en ging het stroever.

Valt me op dat zodra iemand een icon of cr7 in zijn team heeft, mijn verdedigers minder goed zijn. Daar moet je dan echt op anticiperen.

Speelde een wedstrijd tegen een team met cr7. Ik veel beter maar uiteraard valt ie toevallig steeds voor de voeten van cr7.
3-2 was het voor mij, toen in de 92e minuut mijn Chiellini zich verslikte en cr7 alleen richting het doel ging.
Maaide hem meteen onderuit in de halve cirkel vlak voor het strafschopgebied. Uiteraard rood en de vrij trap werd gemist oOo

Eigenlijk is de cheat ai een stuk beter in fifa (behalve in sb) , alleen de cursor switching is zoals eerder gezegd dramatisch, dat zorgt ervoor dat ik soms niet in staat ben om snel te handelen, kost me punten.
Van de andere kant, snel rondtikken levert dan vaak ook problemen bij de tegenstander ;)

1 ding nog... Is het überhaupt mogelijk er een vrije trap in te schieten.?

Edit: beste vrije trapnemers

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 21-11-2018 10:26 ]

• DeBers
Ik ben op zoek naar een upgrade voor mijn rechter flank in mijn serie a team. Ik heb nu cuadrado of suso(if 84). Ik ben op zoek naar een snelle speler die goed in kan snijden en koppen zou ook wel een pre zijn.
Iemand een idee voor een speler? Budget zou ongeveer 150k kunnen zijn. Niet serie A zou ook kunnen maar dan moet ik enorm gaan puzzelen om die in mijn 4-4-1-1 te passen.

• GAITii
Ik hier nog 4, maar vanavond even wat online losse wedstrijden nog spelen dan krijg ik er weer 1 of 2 bij.

Wil ook voor de Jumbo Rare Pack gaan. Pedro is hier wat zinloos i.v.m. dat ik POTM Lucas al heb en opzich wel fijn speelt.

• DeBers
Harribo schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:19:

Alleen naarmate de avond richting 23 uur ging, werd ik te moe en ging het stroever.

Valt me op dat zodra iemand een icon of cr7 in zijn team heeft, mijn verdedigers minder goed zijn. Daar moet je dan echt op anticiperen.

Speelde een wedstrijd tegen een team met cr7. Ik veel beter maar uiteraard valt ie toevallig steeds voor de voeten van cr7.
3-2 was het voor mij, toen in de 92e minuut mijn Chiellini zich verslikte en cr7 alleen richting het doel ging.
Maaide hem meteen onderuit in de halve cirkel vlak voor het strafschopgebied. Uiteraard rood en de vrij trap werd gemist oOo

Eigenlijk is de cheat ai een stuk beter in fifa (behalve in sb) , alleen de cursor switching is zoals eerder gezegd dramatisch, dat zorgt ervoor dat ik soms niet in staat ben om snel te handelen, kost me punten.
Van de andere kant, snel rondtikken levert dan vaak ook problemen bij de tegenstander ;)

In de weekend league heb ik er met mertens eentje prachtig in de kruising geramt. Dus het kan wel.

• DeeleNL
Ik heb ondertussen 10 swap spelers van november. Kan iemand bevestigen of ze dit allemaal zijn? Denk toch dat ik voor Pedro ga aangezien mijn packluck tegenwoordig ver te zoeken is |:(

• Ricloo86
Dillenvd schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:39:
Ik heb ondertussen 10 swap spelers van november. Kan iemand bevestigen of ze dit allemaal zijn? Denk toch dat ik voor Pedro ga aangezien mijn packluck tegenwoordig ver te zoeken is |:(
Er komen er nog 4 volgens mij!

Zijn er 14 te vergaren.

Verwijderd

Harribo schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:19:

Moet eerlijk zeggen dat ik deze FIFA meer vrije trappen weten te scoren dan voorgaande FIFA's

EDIT: allen meestal wel van een mooie plek als ik eerlijk ben

Verwijderd

Zo te zien gaan de prijzen nu heel snel omhoog.

Verwijderd

Overigens is dit mijn team nu:
https://www.futbin.com/19/squad/42833

Voor 265k ingekocht en nu richting de 350k.
DeBers schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:30:
Ik ben op zoek naar een upgrade voor mijn rechter flank in mijn serie a team. Ik heb nu cuadrado of suso(if 84). Ik ben op zoek naar een snelle speler die goed in kan snijden en koppen zou ook wel een pre zijn.
Iemand een idee voor een speler? Budget zou ongeveer 150k kunnen zijn. Niet serie A zou ook kunnen maar dan moet ik enorm gaan puzzelen om die in mijn 4-4-1-1 te passen.
Ik heb dezelfde spelers daar. Je zou nog suso if 86 kunnen nemen. Verder zou ik het niet weten.
Perisic aan de andere kant kopt er wel regelmatig bij mij 1 in.

Mensen nog tips voor vrije trappen?

Verwijderd

Hier moet ik het voorlopig mee gaan doen :

https://www.easports.com/...Id=gpGct7LpnORSm:FFA19PS4

Twijfel ontzettend over de eerst volgende positie die ik ga upgraden...iemand tips/suggesties?

Net een Naingolan gepacked vanuit de fut swap deals. Beste verkopen net voor de lightning rounds van BF denk ik ?

Verwijderd

Harribo schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:55:
[...]

Ik heb dezelfde spelers daar. Je zou nog suso if 86 kunnen nemen. Verder zou ik het niet weten.

Voor dichtbij iemand met goede FK accuracy net op de paal of net aan de buitenkant ervan mikken ligt ie rechts pak je hem met rechtsbenige speler en links met linksbenig. Schiet met rondje en LS recht omhoog duwen tijdens schieten tussen 1 en 2 snelheid meegeven. Zelf gebruik ik Alaba(l) en Litmanen(r).

Voor veraf iemand met goede overal FK stats, mikken doe ik hetzelfde als 1e vb op de paal of net aan de buitenkant ervan en heel subtiel iets naar binnen toe mikken. Power iets meer als 3(hoe verder de bal ligt kun je een klein beetje power toevoegen, maar overdrijf het niet) terwijl je schiet LS omhoog duwen en afhankelijk van welke kant je schiet iets naar rechts of links duwen. Gebruik zelf Litmanen hiervoor, maar een Depay kan het ook.

• sirkeith
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:10:
[...]

Voor dichtbij iemand met goede FK accuracy net op de paal of net aan de buitenkant ervan mikken ligt ie rechts pak je hem met rechtsbenige speler en links met linksbenig. Schiet met rondje en LS recht omhoog duwen tijdens schieten tussen 1 en 2 snelheid meegeven. Zelf gebruik ik Alaba(l) en Litmanen(r).

Voor veraf iemand met goede overal FK stats, mikken doe ik hetzelfde als 1e vb op de paal of net aan de buitenkant ervan en heel subtiel iets naar binnen toe mikken. Power iets meer als 3(hoe verder de bal ligt kun je een klein beetje power toevoegen, maar overdrijf het niet) terwijl je schiet LS omhoog duwen en afhankelijk van welke kant je schiet iets naar rechts of links duwen. Gebruik zelf Litmanen hiervoor, maar een Depay kan het ook.
Voor veraf doe je niet eens L2 indrukken?

Verwijderd

sirkeith schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:11:
[...]

Voor veraf doe je niet eens L2 indrukken?
Nooit gedaan en ook nooit gehoord dat dat zou moeten. L1 vervangt de functie van L2 tijdens een vrije trap want ze zijn hard zat.
huis-r schreef op woensdag 21 november 2018 @ 08:34:
@Bossie

Gisteravond heb ik 433(4) gespeeld en tot mijn verbazing kon ik zo aardig wat kansen creeeren. Alleen had ik het idee dat iedereen gister volle bak constante druk speelde. Kon bijna nergens normaal een aanval opbouwen.. Toch jammer dat het iedere keer na een update minder wordt met het spel..

Anyway: voorhoede get in behind, cam vrij spel, cm fabinho stay back en de backs stay back. Verder heb ik aanval gebalanceerd staan en verdedigend druk bij fout tegenstander.
Thanks, ik speel voornamelijk 4231 wide/narrow om mijn wingers/cams een stuk naar voren te schuiven :)

• DeBers
Harribo schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:55:
[...]

Ja dat heb ik dus ook. Perisic kopt ze allemaal binnen. Suso staat gewoon niet goed. Altijd te laat of achter de man. En hij is drie turfen hoog. Ik ben dus op zoek naar een nieuwe speler. Maar dan maar eens suso upgraden. Of misschien maar de cuadrado cl road to glory en hopen dat ronaldo ze de finale in knalt.

• sirkeith
DeBers schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:49:
[...]

Ja dat heb ik dus ook. Perisic kopt ze allemaal binnen. Suso staat gewoon niet goed. Altijd te laat of achter de man. En hij is drie turfen hoog. Ik ben dus op zoek naar een nieuwe speler. Maar dan maar eens suso upgraden. Of misschien maar de cuadrado cl road to glory en hopen dat ronaldo ze de finale in knalt.
Toen ik nog met Serie A speelde, vond ik Callejon echt een baas op rechts. Je zou het niet verwachten, maar hij stond altijd goed en kopte echt vaak een voorzet binnen,

@Bossie Ik ben sinds gisteren van mijn 433 afgestapt (mijn wingers kwamen te weinig in scoringspositie) en speel nu 4231 met 3 CAM's. Heb jij nog tips voor deze formatie?

[ Voor 12% gewijzigd door sirkeith op 21-11-2018 12:02 ]

Verwijderd

Nog een variant waar ik af en toe best mee scoor bij vrije trappen die te ver liggen voor rechtstreeks ~35M+ :

Gooi de bal strak(~4 power) een meter of 2 achter je linie aanvallers die zo rond de rand van de 16M zullen staan en probeer hem met 1 van die aanvallers over de keeper heen te koppen. Voelt toch als een soort van bonus doelpunt.
sirkeith schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:01:
[...]

Toen ik nog met Serie A speelde, vond ik Callejon echt een baas op rechts. Je zou het niet verwachten, maar hij stond altijd goed en kopte echt vaak een voorzet binnen,

@Bossie Ik ben sinds gisteren van mijn 433 afgestapt (mijn wingers kwamen te weinig in scoringspositie) en speel nu 4231 met 3 CAM's. Heb jij nog tips voor deze formatie?
Ik heb het veel gespeeld in vorige FUT's maar de wide variant gaat me dit jaar beter af.

Met Narrow speel ik met de ST op in behind/stay forward, LCAM/RCAM op free roam/stay forward, CCAM op get back ofzo. Backs/CDM ook stay back.

Met Narrow is Poggy als CCAM, vrijwel altijd Motm en met zijn physiek draagt hij verdedigend ook veel bij en kan ook meteen de omschakeling inleiden. Speel momenteel met POTM Auba, maar in 4231 narrow heb ik het liefst en sterke target-man die vervolgens de andere 3 aanvallers kan bedienen, voorgaande jaren vaak Ibra gebuikt, misschien dat Kane het ook goed zou kunnen.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Hier met de sbc nu ook 10 omruildealspelers, als het goed is heb ik ze tot nu toe allemaal. Denk toch dat ik voor Pedro ga aangezien ik Lucas POTM heb gemist..

• sirkeith
@Bossie Als ik in deze FUT een wide formation speel (maakt niet uit welke) dan komen mijn wingers echt zelden in scoringspositie / voegen ze weinig nuttigs aan het spel toe... Hoe los jij dit op dan?

• GAITii
sirkeith schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:36:
@Bossie Als ik in deze FUT een wide formation speel (maakt niet uit welke) dan komen mijn wingers echt zelden in scoringspositie / voegen ze weinig nuttigs aan het spel toe... Hoe los jij dit op dan?
Ik pak altijd naar binnen snijden als instructie. Let wel op, deze heb je dacht ik niet met alle winger-formaties.

• sirkeith
GAITii schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:38:
[...]

Ik pak altijd naar binnen snijden als instructie. Let wel op, deze heb je dacht ik niet met alle winger-formaties.
Ja dat deed ik ook, maar zelfs dan zag ik ze veel te weinig....

En nog maar even een random kreet: Die Eredivisie SBC moet echt snel komen, want mijn transferlijst is vol en ik heb nog aardig wat spelers als unassigned staan waardoor ik geen packs kan openen...

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
FUT

Wat zouden jullie hier nog aan verbeteren? Heb nog 1 miljoen te besteden..

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:06
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:52:
[Afbeelding: FUT]

Jesus of je rechter centerback zijn je eerste upgrades.
GAITii schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:38:
[...]

Ik zou dan ff ingame moeten kijken, maar ze houden voornamelijk breed om vervolgens de CAM/ST te kunnen bedienen. Cut-inside etc is volgens idd niet beschikbaar als het om een RW/LM gaat.

• GAITii
@Lorenzoaliandro Valencia vervangen door Walker? Even de Bruyne en Pogba dan omdraaien voor de chem. Verder misschien nog Nacho (?) vervangen door Varane.

• 1987Michael1987
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16-10-2021
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:52:
[Afbeelding: FUT]

Aguero zou ik nemen

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
GAITii schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:55:
@Lorenzoaliandro Valencia vervangen door Walker? Even de Bruyne en Pogba dan omdraaien voor de chem. Verder misschien nog Nacho (?) vervangen door Varane.
Varane zou er voor zorgen dat ik geen 10 chem heb met de Gea, dus lijkt me niet handig. wel dacht ik aan Lala SIF als rechtsback. Heb deze nog in mijn club.

Ik hoor hier trouwens niemand over icons, zijn deze de prijs nog niet waard??

Verwijderd

Ik heb prime Litmanen destijds gekocht voor 550k en nog geen seconde spijt van gehad. Toppertje hoor.
Pagina: 1 ... 66 ... 200 Laatste