Had het eerder op de avond al gepost maar ben op 14 wins uitgekomen uit 30DeBers schreef op maandag 19 november 2018 @ 00:05:
[...]
En hoe is het gegaan? Met mij op de zondag een stuk beter. Sta nu op 10 wins uit 27. Nog 3 te gaan. Die doe ik morgen om er nog 1 win uit te slepen :-)
Heb alleen geen duimen maar over, zaterdag echt heerlijk relax gespeeld en genoten gisteren was een beetje een sleur maar 5 uit 13 games gewonnen tegenstanders werden hier en daar best lastig had gewoon 4 penalty shootouts die ik allemaal verloor best wel zuur
@sjakieman aangaande de 4411 hoe speel je op dit moment? Ben wel even benieuwd namelijkFidoDido schreef op zondag 18 november 2018 @ 21:56:
Heb trouwens van het weekend de 4411 ook weer is gespeeld wat mij daar bij opvalt is dat de backs ontzetten ver naar binnen staan vergeleken met mijn 4231 opstelling.
Nu heb ik met de custom tactics gespeeld met de width maar zie totaal geen verschil. Heb ze graag iets meer naar buiten staan maar krijg ze daar gewoon niet. Tegenstander de buitenspelers staan vaak vrij. Iemand dit ook opgevallen? Wil hem graag gebruiken maar moet verdedigend wel beter staan.
Probeer verdedigend het gat met middenveld en verdediging een beetje te verkleinen en de backs beter te positioneren wanneer dit lukt dan ben ik er wel
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
11,5- 12kJulian-Intel schreef op zondag 18 november 2018 @ 17:58:
[...]
Wat voor prijzen heb je ze ingeslagen?
BPL heeft simpelweg meer keuze qua high-end spelers ipv vele andere competities waar je aan 10-15 spelers vastzit of juist een / twee posities mist.Korkss schreef op maandag 19 november 2018 @ 05:31:
[...]
Ik heb de leenspeler van auba potm na 3 potjes al weggedaan, voor mij ist niks.
Vind de bpl ook echt niet broken ofzo.
Auba doet het lekker bij mij als get-in-behind spits, maar is niet zo veelzijdig als andere spitsen waar ik eerder dit seizoen mee gespeeld heb ( IF Yedder, Griezman etc).
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Klopt, ik heb er nu ook 9 instaan. Ik heb ook getwijfeld maar denk dat ik toch voor Pedro ga. Speel zelf met een BPL team en zijn stats zijn wel prima. Nu weet ik alleen niet of hij fijner gaat spelen dan Mahrez IF. Maar ik heb nog even om na te denken, en te horen wat anderen ervan vinden.Schuimpje schreef op maandag 19 november 2018 @ 07:58:
Klopt het dat met de squad battles rewards die we vannacht hebben gekregen er nu dus 9 omruildeal spelers zijn? Zo ja, dan heb ik ze tot nu toe gelukkig allemaal. Ik twijfel alleen of ik voor het pakketje ga van 13 omruildealspelers of toch voor de flashback Pedro van 14 omruildealspelers, wat doen jullie ermee?
Oke, ik speel zelf met de spaanse competitie dus past hij momenteel niet in mijn team.. wel ben ik van plan om na black friday over te gaan naar een BPL team als 2'e team en later wil ik daar mijn main team van maken.. Ik denk dat ik Pedro daar al prima aan kan toevoegen. Maar het pakketje kietelt toch ook wel eigenlijk haha! Keuzes keuzes!Klojet schreef op maandag 19 november 2018 @ 08:34:
[...]
Klopt, ik heb er nu ook 9 instaan. Ik heb ook getwijfeld maar denk dat ik toch voor Pedro ga. Speel zelf met een BPL team en zijn stats zijn wel prima. Nu weet ik alleen niet of hij fijner gaat spelen dan Mahrez IF. Maar ik heb nog even om na te denken, en te horen wat anderen ervan vinden.
Ik snap het, maar uit een pakket kan je hoogste speler een 83 rated zijn, nu pak je gegarandeerd een 87 speler, die waarschijnlijk prima speelt, afgaande op zijn stats. En als je een BPL team als 2e team gaat maken, kan dit in elk geval mooi wat kosten schelen.Schuimpje schreef op maandag 19 november 2018 @ 08:36:
[...]
Oke, ik speel zelf met de spaanse competitie dus past hij momenteel niet in mijn team.. wel ben ik van plan om na black friday over te gaan naar een BPL team als 2'e team en later wil ik daar mijn main team van maken.. Ik denk dat ik Pedro daar al prima aan kan toevoegen. Maar het pakketje kietelt toch ook wel eigenlijk haha! Keuzes keuzes!
Ben benieuwd, in ieder geval gaat het Kane niet worden ben ik na dit weekend achtergekomen :-)
Klopt. Maar serie a biedt ook veel keuze.Bossie schreef op maandag 19 november 2018 @ 08:16:
[...]
BPL heeft simpelweg meer keuze qua high-end spelers ipv vele andere competities waar je aan 10-15 spelers vastzit of juist een / twee posities mist.
Jammer dat ea fut wat verkloten met hun bpl voortrekkerij.
Blijf voorlopig lekker bij mijn serie a team.
Scheelt ook in prijs.
Sb packs leverden niets op. Eigenlijk nooit, ook vorig jaar niet, vreemd.
Sowieso de laatste paar weken niets in de packs. Daarvoor packte ik nog wel een paar 87 ers.
[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 19-11-2018 08:53 ]
Verwijderd
wel mijn team en formatie aangepast, had een mooie 300k te besteden en heb er een mooi Duits team van gemaakt
met uitblinker Sané Champions league
Ik heb er inmiddels 10, maar deze week kan je er met de weekly objectives drie verdienen (onder andere drie losse online wedstrijden).Schuimpje schreef op maandag 19 november 2018 @ 08:36:
[...]
Oke, ik speel zelf met de spaanse competitie dus past hij momenteel niet in mijn team.. wel ben ik van plan om na black friday over te gaan naar een BPL team als 2'e team en later wil ik daar mijn main team van maken.. Ik denk dat ik Pedro daar al prima aan kan toevoegen. Maar het pakketje kietelt toch ook wel eigenlijk haha! Keuzes keuzes!
Voor de volledigheid: ik heb de volgende FUT swap items:
Zaldua
Calero
Sterry
Chicco
Sergi Alamo
Omeonga
Johnson
Reid
Güney
Köse
Ik wil zeker voor Pedro gaan; ik speel met een BPL team en hij kan een prima standin zijn voor Willian, vermoed ik. Ik heb sowieso onvoldoende vertrouwen in mijn packluck om voor een pakket te gaan :-)
En zijn dit dan puur de swap items verkregen in november? Of kun je oktober hier ook aan toevoegen?obelix998 schreef op maandag 19 november 2018 @ 09:03:
[...]
Voor de volledigheid: ik heb de volgende FUT swap items:
Zaldua
Calero
Sterry
Chicco
Sergi Alamo
Omeonga
Johnson
Reid
Güney
Köse
Ik denk dat je gelijk hebt en dat er één van oktober nog bij zit.Ambianz schreef op maandag 19 november 2018 @ 09:06:
[...]
En zijn dit dan puur de swap items verkregen in november? Of kun je oktober hier ook aan toevoegen?
Als ik op deze link kijk (https://www.fifauteam.com/fifa-19-swap-deals-guide/) zie ik dat je er tot en met gisteren 9 hebt kunnen halen. Dank voor je correctie!
Ik zou een paar dagen wachten. Met de beloningen uit de Squad Battles is er nu erg veel aanbod op de markt, en dat drukt de prijzen.sirkeith schreef op maandag 19 november 2018 @ 09:11:
Is het nu een goede tijd om mijn IF's uit de Bundesliga te verkopen, of is later op de dag beter als er meer mensen wakker zijn?
https://www.futhead.com/19/squads/348515/
Speelt best wel lekker met wat custom tactics maar ik begin steeds meer ontevreden te worden over Fekir. In het begin vond ik m best goed maar raakt laatste tijd helemaal niets meer.
Ik hoor veel mensen over Ben Yedder, is dat een goede optie? Voor mij wordt het dan wel de NIF(81) versie. Ook heb ik Depay NIF (83) tot mijn beschikking.
Daarnaast wil ik jullie mening over de verdedigende kwaliteiten van mijn middeveld. Ik merk in de WL vaak dat de tegenstanders behoorlijk ingegraven spelen terwijl ik behoorlijk aanvallend speel, dit levert regelmatig potjes op waar ik de wedstrijd domineer maar er toch met 2-1 vanaf gaat omdat het bij hun zo druk is rond de 16.
Ik hoor het graag
Klopt heb je helemaal gelijk in, ik ga mooi voor de Pedro scheelt een hoop verdriet achteraf. Hoe gaat flashback Pedro zich verhouden tegenover Lucas POTM? Aangezien ik vaak veel moeite heb tegenover een Lucas POTM wat dus een uitstekende RV is ben ik benieuwd of Pedro ook zo zal zijn.Klojet schreef op maandag 19 november 2018 @ 08:41:
[...]
Ik snap het, maar uit een pakket kan je hoogste speler een 83 rated zijn, nu pak je gegarandeerd een 87 speler, die waarschijnlijk prima speelt, afgaande op zijn stats. En als je een BPL team als 2e team gaat maken, kan dit in elk geval mooi wat kosten schelen.
Slim inderdaad...obelix998 schreef op maandag 19 november 2018 @ 09:15:
[...]
Ik zou een paar dagen wachten. Met de beloningen uit de Squad Battles is er nu erg veel aanbod op de markt, en dat drukt de prijzen.
Donderdagochtend komen de nieuwe rewards uit, dus misschien verkopen ofzo...
Ik heb soms echt het idee dat er een stel amateurs werken daar bij EA.. maar zodra het betrekking heeft op hun inkomsten dan zijn ze er als de kippen bij.Marmo schreef op maandag 19 november 2018 @ 09:29:
kreeg vanmorgen, bij het opstarten van FUT op de console, de melding dat EA de juiste items had toegewezen aan mijn account, dat bleek dus een POTM Sancho te zijn. Dus nu heb ik er 2, een LM POTM Sancho, en een RM POTM Sancho. Plus ik kan de SBC nog een keer doen, om hem nogmaals te behalen...Kan ze trouwens ook gewoon in mijn club bewaren, geen melding dat ie dubbel is, en dus verkocht (wat niet kan, dus dan moet je discard) moet worden... Meer mensen dit?
Ik ben het spel begonnen met Fekir, heb hem vrij snel weer aan de kant geschoven. Vond hem ook niet echt fantastisch. Ik zou daar zeker eens Ben Yedder proberen en meteen doorsparen voor zn IF. Yedder + Finesse shot = smullen. Hij heeft mij iig wel wat winst opgeleverd dit weekendmrjobby schreef op maandag 19 november 2018 @ 09:16:
Op dit moment is dit mijn team:
https://www.futhead.com/19/squads/348515/
Speelt best wel lekker met wat custom tactics maar ik begin steeds meer ontevreden te worden over Fekir. In het begin vond ik m best goed maar raakt laatste tijd helemaal niets meer.
Ik hoor veel mensen over Ben Yedder, is dat een goede optie? Voor mij wordt het dan wel de NIF(81) versie. Ook heb ik Depay NIF (83) tot mijn beschikking.
Daarnaast wil ik jullie mening over de verdedigende kwaliteiten van mijn middeveld. Ik merk in de WL vaak dat de tegenstanders behoorlijk ingegraven spelen terwijl ik behoorlijk aanvallend speel, dit levert regelmatig potjes op waar ik de wedstrijd domineer maar er toch met 2-1 vanaf gaat omdat het bij hun zo druk is rond de 16.
Ik hoor het graag
Heb zelf ook veel gewisseld tussen Lacazette en Depay - vind ze beide wel prima eigenlijk. Uiteindelijk vrij lang met lacazette gespeeld ivm chem.
Wat betreft je middenveld, vond zelf Rabiot wel een fijne CM. Verratti valt me eigenlijk altijd tegen, maar dat kan ook aan mij liggen. Je mist wel een beetje een echt CDM beest maar volgens mij zou het met deze gasten ook wel moeten kunnen. Alleen heeft Verratti M/H workrates en die kan in mijn optiek juist niet zo goed verdedigen.
Ja, dit was al aangekondigd door EA. Kun je ze ook beiden opstellen?Marmo schreef op maandag 19 november 2018 @ 09:29:
kreeg vanmorgen, bij het opstarten van FUT op de console, de melding dat EA de juiste items had toegewezen aan mijn account, dat bleek dus een POTM Sancho te zijn. Dus nu heb ik er 2, een LM POTM Sancho, en een RM POTM Sancho. Plus ik kan de SBC nog een keer doen, om hem nogmaals te behalen...Kan ze trouwens ook gewoon in mijn club bewaren, geen melding dat ie dubbel is, en dus verkocht (wat niet kan, dus dan moet je discard) moet worden... Meer mensen dit?
check, dan ga ik zeker Ben Yedder proberen. Op dit moment ben ik vol aan het sparen voor Neymar, dus Ben Yedder IF zit er voorlopig nog niet in helaas.ErnstMid schreef op maandag 19 november 2018 @ 09:38:
[...]
Ik ben het spel begonnen met Fekir, heb hem vrij snel weer aan de kant geschoven. Vond hem ook niet echt fantastisch. Ik zou daar zeker eens Ben Yedder proberen en meteen doorsparen voor zn IF. Yedder + Finesse shot = smullen. Hij heeft mij iig wel wat winst opgeleverd dit weekendVriend van me heeft hetzelfde gedaan, Fekir eruit en Yedder NIF erin, en is erg tevreden.
Heb zelf ook veel gewisseld tussen Lacazette en Depay - vind ze beide wel prima eigenlijk. Uiteindelijk vrij lang met lacazette gespeeld ivm chem.
Wat betreft je middenveld, vond zelf Rabiot wel een fijne CM. Verratti valt me eigenlijk altijd tegen, maar dat kan ook aan mij liggen. Je mist wel een beetje een echt CDM beest maar volgens mij zou het met deze gasten ook wel moeten kunnen. Alleen heeft Verratti M/H workrates en die kan in mijn optiek juist niet zo goed verdedigen.
Rabiot is heel bruikbaar met zijn fysiek, is wel erg traag met zijn handelingsnelheid. Verratti is tot nu toe best prima, vind zijn beast card wel interessant met 90 SHO en 90 PHY, maar ook voor hem geldt, eerst doorsparen voor Neymar
nee dat helaas niet...WSL036 schreef op maandag 19 november 2018 @ 09:39:
[...]
Ja, dit was al aangekondigd door EA. Kun je ze ook beiden opstellen?
Of gewoon de IF's verkopen en die 60k-70k meepakken...
Volgens mij was aangekondigd dat je de LM zou houden, een RM zou krijgen en de SBC niet nog een keer kon doen..WSL036 schreef op maandag 19 november 2018 @ 09:39:
[...]
Ja, dit was al aangekondigd door EA. Kun je ze ook beiden opstellen?
Anyway, ik heb hem nu ook binnen en uit mijn eerste packje kwam Neuer lopen. Echt top voor mijn pack-only team
Ik start nu zo: https://www.futbin.com/19/squad/1773916
En wissel eigenlijk altijd meteen naar dit: https://www.futbin.com/19/squad/1852126
Afhankelijk van het wedstrijdverloop gaat Götze eruit voor Guilavogui (slot op de deur in een 41212) of Gnabry / Sancho
[ Voor 9% gewijzigd door Joster op 19-11-2018 09:56 ]
Zou je dan niet liever meerdere upgrades doen? Je kunt bijvoorbeeld Promes OTW -Kondogbia - hernandez aan je linkerkant inpassen met dan Depay in de spits. Kondogbia is erg OP en verdedigt als een beest.mrjobby schreef op maandag 19 november 2018 @ 09:46:
[...]
check, dan ga ik zeker Ben Yedder proberen. Op dit moment ben ik vol aan het sparen voor Neymar, dus Ben Yedder IF zit er voorlopig nog niet in helaas.
Rabiot is heel bruikbaar met zijn fysiek, is wel erg traag met zijn handelingsnelheid. Verratti is tot nu toe best prima, vind zijn beast card wel interessant met 90 SHO en 90 PHY, maar ook voor hem geldt, eerst doorsparen voor Neymar
Heel vet team zo! Als ik een pack only team zou maken kom ik niet eens op 100 chem met gold rares denk ikJoster schreef op maandag 19 november 2018 @ 09:53:
[...]
Volgens mij was aangekondigd dat je de LM zou houden, een RM zou krijgen en de SBC niet nog een keer kon doen..
Anyway, ik heb hem nu ook binnen en uit mijn eerste packje kwam Neuer lopen. Echt top voor mijn pack-only team
En wissel eigenlijk altijd meteen naar dit: https://www.futbin.com/19/squad/1852126
[ Voor 30% gewijzigd door ErnstMid op 19-11-2018 09:55 ]
Verwijderd
Hou toch eens op met je bpl voortrekkerij. Dat is gewoon bullshit. De bpl is gewoon eenmaal de beste competitie van de wereldHarribo schreef op maandag 19 november 2018 @ 08:51:
[...]
Klopt. Maar serie a biedt ook veel keuze.
Jammer dat ea fut wat verkloten met hun bpl voortrekkerij.
Blijf voorlopig lekker bij mijn serie a team.
Scheelt ook in prijs.
Sb packs leverden niets op. Eigenlijk nooit, ook vorig jaar niet, vreemd.
Sowieso de laatste paar weken niets in de packs. Daarvoor packte ik nog wel een paar 87 ers.
Cool, een soortgenoot!Joster schreef op maandag 19 november 2018 @ 09:53:
[...]
Volgens mij was aangekondigd dat je de LM zou houden, een RM zou krijgen en de SBC niet nog een keer kon doen..
Afhankelijk van het wedstrijdverloop gaat Götze eruit voor Guilavogui (slot op de deur in een 41212) of Gnabry / Sancho
Je hebt wel een lekker team al, hoe gaat dit in de WL?
Waar ik voorheen 4-2-3-1 vervloekte, was het dit weekend een soort van geruststelling. Met deze formatie creëer ik over het algemeen weinig kansen maar heb ik wel de overhand qua balbezit.
Mocht ik met 4-2-3-1 met geen mogelijkheid kunnen scoren of voelt het niet goed schakel ik in mijn custom tactics over naar 4-2-2-2 met Constant Pressure. Doe dit nooit langer dan 15-30 minuten per wedstrijd want het is wel killing.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Die uitdaging bevalt me dus echt uitstekend. Mijn hoofd slaat niet op hol omtrent spelers die ik wil halen, of een markt die ik constant moet volgen, etc. Het geeft me echt een stuk meer rust en dat bevalt prima. Doe gewoon alle SBC's die ik leuk vind en heb de Bundesliga al 1,5 keer in bezit dus die league SBC ga ik ook minstens 1x voltooienJaap. schreef op maandag 19 november 2018 @ 10:06:
[...]
Cool, een soortgenoot!Hoe bevalt de uitdaging je?
Je hebt wel een lekker team al, hoe gaat dit in de WL?
Om WL geef ik niet zoveel, vind 6 wins wel genoeg. Afgelopen weekend niet heel veel kunnen spelen en ik ben 6-3 geëindigd. 3x krap verloren, 2x krap gewonnen en 4x dik gewonnen. Ben verder ook niet zo'n goede speler hoor, kom gewoon tekort tegen skill dribbelaars of mensen die overal tussen zitten.
Verwijderd
Volgens mij is nu een prima momentVerwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 10:31:
Is het beter om te wachten op black Friday of is het beter om een paar dagen van te voren spelers in te kopen.
Zou Pedro graag willen hebben, al is het alleen maar om Juanfran beter te linken met mijn BPL team.Klojet schreef op maandag 19 november 2018 @ 08:34:
[...]
Klopt, ik heb er nu ook 9 instaan. Ik heb ook getwijfeld maar denk dat ik toch voor Pedro ga. Speel zelf met een BPL team en zijn stats zijn wel prima. Nu weet ik alleen niet of hij fijner gaat spelen dan Mahrez IF. Maar ik heb nog even om na te denken, en te horen wat anderen ervan vinden.
Helaas is het een swap speler, want dat gaat mij ivm andere verplichtingen nooit lukken.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Prijzen zijn flink gekelderd maar het zou wel balen zijn als het nog goedkoper zou worden en je koopt het te vroeg in.
Je kan het nooit zeker weten, als ze dat dadelijk een black friday discount van 33/50% op packs met lightening rounds met ultimate rare players packs bijvoorbeeld dan gaat het goed los.Verwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 10:36:
[...]
Prijzen zijn flink gekelderd maar het zou wel balen zijn als het nog goedkoper zou worden en je koopt het te vroeg in.
Het gaat er voornamelijk om dat je inmiddels al verkocht zou moeten hebben, en dat je simpelweg meer voor hetzelfde terugkrijgt.
Verwijderd
Het gaat niet om de verkopen. Heb al een aantal weken geen eerste team. Alles is verkocht. Dus wacht op het juiste moment voor het inkopen van de spelers.Bossie schreef op maandag 19 november 2018 @ 10:44:
[...]
Je kan het nooit zeker weten, als ze dat dadelijk een black friday discount van 33/50% op packs met lightening rounds met ultimate rare players packs bijvoorbeeld dan gaat het goed los.
Het gaat er voornamelijk om dat je inmiddels al verkocht zou moeten hebben, en dat je simpelweg meer voor hetzelfde terugkrijgt.
Verwijderd
Toch hoor je regelmatig dat de pre-crash vaak de echte crash is, dus voor black Friday inkopen.dutchgio schreef op maandag 19 november 2018 @ 10:52:
Vrijdag krijg je lightning packs en SBC's met elk uur nieuwe content, ik vermoed dat het dan nog verder inzakt.
Ik ga van de week dit eens proberen dan:ErnstMid schreef op maandag 19 november 2018 @ 09:54:
[...]
Zou je dan niet liever meerdere upgrades doen? Je kunt bijvoorbeeld Promes OTW -Kondogbia - hernandez aan je linkerkant inpassen met dan Depay in de spits. Kondogbia is erg OP en verdedigt als een beest.
https://www.futbin.com/19/squad/2053471
Ik hou de optie met Hernandez en promes en depay nog in gedachte. Ik heb promes en depay beide in club zitten dus ik kan het e.e.a uitproberen. Ben op dit moment wel tevreden over Coman en Lacazette (zijn de enige die echt kunnen scoren op dit moment) dus die wil ik er nog niet uithalen. Thanks voor de tips iig
edit: En de reden dat ik vol voor Neymar ga sparen is omdat ik graag 1 topspeler in me team wil hebben ;-)
[ Voor 6% gewijzigd door mrjobby op 19-11-2018 11:05 ]
Ja dat team ziet er wel nice uit hoor als je het mij vraagt! Ja ik snap wel dat je graag een topspeler wil, Neymar is ook sowieso heel erg fijn. Zn leenspeler al geprobeerd?mrjobby schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:04:
[...]
Ik ga van de week dit eens proberen dan:
https://www.futbin.com/19/squad/2053471
Ik hou de optie met Hernandez en promes en depay nog in gedachte. Ik heb promes en depay beide in club zitten dus ik kan het e.e.a uitproberen. Ben op dit moment wel tevreden over Coman en Lacazette (zijn de enige die echt kunnen scoren op dit moment) dus die wil ik er nog niet uithalen. Thanks voor de tips iig
edit: En de reden dat ik vol voor Neymar ga sparen is omdat ik graag 1 topspeler in me team wil hebben ;-)
Verwijderd
naar mijn mening nog geen crash gehad...
Verwacht donderdag/vrijdag de start
Ik kan niet zoveel meer upgraden in m'n serie a team, wil yedder in laten passen.
Jep, in me eerste WL heb ik de leenspelers gebruikt om wat punten binnen te halen. In tussen lukt het zonder ;-)ErnstMid schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:14:
[...]
Ja dat team ziet er wel nice uit hoor als je het mij vraagt! Ja ik snap wel dat je graag een topspeler wil, Neymar is ook sowieso heel erg fijn. Zn leenspeler al geprobeerd?
En voor wat? Voor skriniar 87? Zijn 86 versie is een 60k, dat zal niet veel uitmaken.
En aangezien je ook geen coins meer krijgt, denk ik dat ik weinig league sbc's ga completen.
Zoek de beste sbc's er wel uit.
Ik heb m wel voltooid, maar Skriniar is echt een beest, beter dan z'n default kaart.Harribo schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:29:
Ik wilde de serie a sbc helemaal doen maar stuit nu oa op een cagliari waarbij extreem dure zilveren spelers nodig zijn.
En voor wat? Voor skriniar 87? Zijn 86 versie is een 60k, dat zal niet veel uitmaken.
En aangezien je ook geen coins meer krijgt, denk ik dat ik weinig league sbc's ga completen.
Tja dat is FIFA 19 so far. De meeste SBC's zijn het gewoon niet waard.Harribo schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:29:
Ik wilde de serie a sbc helemaal doen maar stuit nu oa op een cagliari waarbij extreem dure zilveren spelers nodig zijn.
Ik heb nu wel voor alle La Liga teams spelers ingeslagen, dus als je op tijd bent zal het het hopelijk nog waard zijn
Volgens mij als je Yedder IF door de zoekfunctie haalt zie je alleen maar lovende berichtenajaxalex schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:17:
Iemand ervaring met Yedder if?
Ik kan niet zoveel meer upgraden in m'n serie a team, wil yedder in laten passen.
Dat is mijn squad voorlopig, Gaat dit jaar echt snel met wedstrijdjes spelen om het bij elkaar te krijgen.
De subs zijn mijn versterkingen die ik wil gaan doen. Als eerste maar alex sandro voor kolarov.
Dat komt ook alleen maar door de Sancho SBC.Verwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:17:
Stark IF and Bellarabi IF zijn 10k gestegen tegenover gisteren...
naar mijn mening nog geen crash gehad...
Verwacht donderdag/vrijdag de start
https://www.futbin.com/19/squad/2056286 (pregame)
https://www.futbin.com/19/squad/2056325 (ingame)
Heb nu op LM Lemar OTW of Promes OTW en beide ben ik niet heel wild van. Hernandez op LB is wel prima maar verder niet heel bijzonder.
Mooi om te lezen. Je team is gewoon prima, wat dus aantoont dat je prima een competitief team kan krijgen, ook door niet zoveel te spelen.Joster schreef op maandag 19 november 2018 @ 10:20:
[...]
Die uitdaging bevalt me dus echt uitstekend. Mijn hoofd slaat niet op hol omtrent spelers die ik wil halen, of een markt die ik constant moet volgen, etc. Het geeft me echt een stuk meer rust en dat bevalt prima. Doe gewoon alle SBC's die ik leuk vind en heb de Bundesliga al 1,5 keer in bezit dus die league SBC ga ik ook minstens 1x voltooien
Om WL geef ik niet zoveel, vind 6 wins wel genoeg. Afgelopen weekend niet heel veel kunnen spelen en ik ben 6-3 geëindigd. 3x krap verloren, 2x krap gewonnen en 4x dik gewonnen. Ben verder ook niet zo'n goede speler hoor, kom gewoon tekort tegen skill dribbelaars of mensen die overal tussen zitten.
Zelf zit ik nog wel wat te hinken op twee gedachten. Enerzijds vind ik het ook een bijzonder plezierige uitdaging, anderzijds steekt het me dat ik niet kan spelen met de spelers waar ik eigenlijk mee wil spelen. Door mijn packluck (Eriksen, Van Dijk, Walker) en mijn red informs (Bernardo Silva, Barkley) en de POTM's en het uitblijven van goede pulls van bijvoorbeeld Spanje, word ik eigenlijk haast verplicht BPL te gebruiken terwijl ik eigenlijk graag Messi zou toevoegen.
Ik heb me voorgenomen om het in ieder geval tot team of the year vol te houden. Tegen die tijd heb ik een heel groot aantal packs (ik ga weer vanaf kerst sparen), ga ik alle League SBC's inleveren wat packs oplevert en ga ik het restant van mijn club grondig opruimen waardoor ik weer 2 player packs krijg. Als ik daaruit spelers pack waardoor ik een gaaf team kan bouwen houd ik de uitdaging het hele jaar vol, anders ga ik vanaf dan mijn coins uitgeven om een gaaf team te kopen.
PSN: Kjujay
Wie zegt dat La Liga sbc komt?Terranova schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:35:
[...]
Tja dat is FIFA 19 so far. De meeste SBC's zijn het gewoon niet waard.
Ik heb nu wel voor alle La Liga teams spelers ingeslagen, dus als je op tijd bent zal het het hopelijk nog waard zijn
Tot nu toe weet ea de meest onlogische sbc's te verzinnen.
Ik verzamelijk eigenlijk standaard de eredivisie. Zowel voor de mm's als soms de handel.
Beter dan Chiellini 89 en/of Koulibaly 87 ? Die heb ik nu namelijk.ajaxalex schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:34:
[...]
Serie a sbc:
Ik heb m wel voltooid, maar Skriniar is echt een beest, beter dan z'n default kaart.
[ Voor 32% gewijzigd door Harribo op 19-11-2018 13:08 ]
Ja daar ben ik wel bang voor gezien afgelopen weekend. Of de SBC guy was al ontslagen en vandaar deze troep of de SBC guy is nu ontslagen vanwege de faalHarribo schreef op maandag 19 november 2018 @ 13:06:
[...]
Wie zegt dat La Liga sbc komt?
Ik verzamelijk eigenlijk standaard de eredivisie. Zowel voor de mm's als soms de handel.
[...]
Beter dan Chiellini 89 en/of Koulibaly 87 ? Die heb ik nu namelijk.
Het blijft glazen bol werk aangezien het elk jaar weer net even iets anders gaat, mijn eerdere comment was vooral om aan te geven dat je de prijs van je gewenste aankopen moet vergelijken met de prijzen van wanneer je alles hebt verkocht en dan moet gaan besluiten of het verschil voldoende is om al te gaan kopen.Verwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 10:54:
[...]
Toch hoor je regelmatig dat de pre-crash vaak de echte crash is, dus voor black Friday inkopen.
Wie weet knalt SBC er dadelijk ook een paar highend icon SBCs eruit en knallen de 86+ rated kaartjes juist omhoog ivm SBC requirements (en oms te motiveren toch echt wel mee te doen aan de lightning rounds).
Ik vind het allemaal wel meevallen eigenlijk. Dat standaard gehaat op EA is ook om moe van te worden. Fouten worden overal gemaakt en de meeste dingen lossen ze prima op.Harribo schreef op maandag 19 november 2018 @ 13:06:
[...]
[...]
Ik zit er ook aan te denken om de spaanse league bij elkaar te kopen maar toch houdt zo'n untradeable me altijd een beetje tegen. Vaak krijgen ze ook nog wel wat informs
Kan er niet over oordelen, heb ze niet gebruikt. Voor mij is hij meer dan prima, beter dan Chiellini vorig seizoenHarribo schreef op maandag 19 november 2018 @ 13:06:
[...]
[...]
EA moet bijna wel iets gaan verzinnen, zeker nu Black Friday eraan komt.Bossie schreef op maandag 19 november 2018 @ 13:16:
[...]
Het blijft glazen bol werk aangezien het elk jaar weer net even iets anders gaat, mijn eerdere comment was vooral om aan te geven dat je de prijs van je gewenste aankopen moet vergelijken met de prijzen van wanneer je alles hebt verkocht en dan moet gaan besluiten of het verschil voldoende is om al te gaan kopen.
Wie weet knalt SBC er dadelijk ook een paar highend icon SBCs eruit en knallen de 86+ rated kaartjes juist omhoog ivm SBC requirements (en oms te motiveren toch echt wel mee te doen aan de lightning rounds).
Doordat alle prijzen nu zo laag liggen, is het nóg moeilijker om value uit je packs te halen.
Deze nieuwe Sancho SBC zorgt er overigens wel even voor dat ik 3 spelers met 35k winst per stuk verkoop
De spelers vallen voorlopig nog wel even tegen inderdaad, maar je krijg ook 20x rewards voor La Liga bijvoorbeeld. Misschien wat coins+chem style voor een Huesca ofzo. Maar toch wel wat packs bij de grotere teams. Al met al heeft het mij misschien zo'n 50k gekost om voor bijna elk team spelers te vinden. Alleen Atletico, Barca en Real heb ik nog niet. Want die kosten sowieso al iets meer en dan wil ik wel even de requirements afwachten. Voor de rest van de teams heb ik 15 spelers klaar staan (op enkele zilveren backs en sterspelers na) die allemaal maximaal 700 hebben gekost. M'n transferlijst staat ook vol met La Liga spelers, maar dan moet de La Liga SBC wel snel komen, nu neemt alles ruimte inErnstMid schreef op maandag 19 november 2018 @ 13:18:
[...]
Ik vind het allemaal wel meevallen eigenlijk. Dat standaard gehaat op EA is ook om moe van te worden. Fouten worden overal gemaakt en de meeste dingen lossen ze prima op.
Ik zit er ook aan te denken om de spaanse league bij elkaar te kopen maar toch houdt zo'n untradeable me altijd een beetje tegen. Vaak krijgen ze ook nog wel wat informs
Edit: Mijn rekensommetje klopt inderdaad niet, maar ik had nogal wat spelers in m'n club zitten toen ik begon
[ Voor 4% gewijzigd door Terranova op 19-11-2018 13:45 ]
Geen idee of je het ook tegen mij had maar waar ik het over heb, heeft niet zo zeer met iets fouts doen te maken.Verwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 13:39:
wat doet EA fout dan volgens jullie?
EA moet er wel voor gaan zorgen dat de spelers wat meer waard gaan worden, want anders gaat niemand meer echt geld uitgeven om pakjes te kopen. Dan krijgen ze namelijk te weinig value voor hun geld.
Nu al 2 weekenden achter elkaar de WL-verlengen omdat er steeds connectie fouten zijn tijdens een WL-weekend. Verder maken ze fout op fout met de SBC's:Verwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 13:39:
3e Icon SBC is offline gehaald
POTM Sancho SBC is offline gehaald
SBC's die op console wel te voltooien zijn maar niet op companionapp
Daarnaast wordt de gameplay met de week trager, stroperiger en val ik steeds weer van verbazing in verbazing.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
SBC's uitbrengen met verkeerde posities, een icon SBC uitbrengen met een domme eis, waardoor als je de sbc wilde doen, je eigenlijk onbeperkt 100k pakketjes kon krijgen, servers die continu overbelast raken, UCL kaartjes die niet als UCL kaarten herkend worden in de SBCVerwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 13:39:
Ach grote blunders... het gaat wel om sbc's heVerwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 14:01:
@sirkeith @GAITii @WSL036
Dit zijn inderdaad grote blunders, helemaal mee eens hoor.
Maar vindt dat ze dit jaar de gameplay goed voor elkaar hebben. naar mijn mening toch wel de beste FIFA in 5 jaar...
Vind deze fifa echt schitterend - iedereen kan met gewoon spelen echt veel coins bij elkaar rapen. Het nieuwe rivals syteem werkt als een tiet, WL is nu 30 games max, allemaal kleine aanpassingen her en der. Maar daar hoor je natuurlijk niemand over
edit: door = daar
Verwijderd
in grote lijnen met je eens maar als je een manier maakt waardoor sommige spelers "free" 100k packs kunnen krijgen dat je toch wel mag spreken van een grote blunder.ErnstMid schreef op maandag 19 november 2018 @ 14:28:
[...]
Ach grote blunders... het gaat wel om sbc's heEn volgens mij zijn ze allemaal prima opgelost - het lijkt alleen aan geduld te ontbreken bij de mensen. Iedereen heeft zn spelers teruggekregen, sommige hebben nu zelfs een rm en lm versie van dezelfde speler. Lijkt mij ideaal
![]()
Vind deze fifa echt schitterend - iedereen kan met gewoon spelen echt veel coins bij elkaar rapen. Het nieuwe rivals syteem werkt als een tiet, WL is nu 30 games max, allemaal kleine aanpassingen her en der. Maar daar hoor je natuurlijk niemand over
edit: door = daar
vind vooral de gameplay grootste + dit jaar
Ja, het is zeker wel een fout. Het had ook niet mogen gebeuren natuurlijk, maar dat sommige mensen hebben kunnen profiteren is in mijn optiek wel wat anders dan dat mensen er echt last van hebben gehad. Uiteindelijk is het gewoon prima opgelost.Verwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 14:39:
[...]
in grote lijnen met je eens maar als je een manier maakt waardoor sommige spelers "free" 100k packs kunnen krijgen dat je toch wel mag spreken van een grote blunder.
vind vooral de gameplay grootste + dit jaar
Misschien ligt het aan mijn insteek, maar dit soort dingen storen mij bijzonder weinig. Als je dit vergelijkt met de staat van de servers in het weekend dan stelt dit toch bijzonder weinig voor?
Verwijderd
Staat van servers zijn al jaren bagger daar heb ik mee leren leven en kan ik me niet meer druk over makenErnstMid schreef op maandag 19 november 2018 @ 14:44:
[...]
Ja, het is zeker wel een fout. Het had ook niet mogen gebeuren natuurlijk, maar dat sommige mensen hebben kunnen profiteren is in mijn optiek wel wat anders dan dat mensen er echt last van hebben gehad. Uiteindelijk is het gewoon prima opgelost.
Misschien ligt het aan mijn insteek, maar dit soort dingen storen mij bijzonder weinig. Als je dit vergelijkt met de staat van de servers in het weekend dan stelt dit toch bijzonder weinig voor?
moet ook zeggen dat ik er dit weekend niks van heb gemerkt
Het enige wat ik EA aanreken is dat letterlijk alles wat ze doen op basis van eigen belang is, om de playerbase zo veel mogelijk uit te melken. Vanuit zakelijk belang prima te begrijpen, maar aan de andere kant als speler is dit soms best frustrerend. EA zou zoveel meer kunnen doen qua content in het belang van de playerbase.ErnstMid schreef op maandag 19 november 2018 @ 14:44:
[...]
Ja, het is zeker wel een fout. Het had ook niet mogen gebeuren natuurlijk, maar dat sommige mensen hebben kunnen profiteren is in mijn optiek wel wat anders dan dat mensen er echt last van hebben gehad. Uiteindelijk is het gewoon prima opgelost.
Voorbeeld; icon set 3. De community was zo slim om de truc uit te vinden dat er feitelijk onbeperkt 100k packs te krijgen waren, zo lang je er maar 50k aan rewards uit haalde kon je hem kosteloos herhalen. Dit is natuurlijk niet EA's bedoeling geweest en ze hebben dit terecht gecorrigeerd, want onbeperkt is/was too much. Maar nu hebben ze het gecorrigeerd naar iets totaal oninteressants, terwijl ze er ook wat gaafs mee hadden kunnen doen door het te limiteren naar 5x (je kan elk icon maar 1x kiezen). Ja dan kan je 'gratis' 4x een 100k pack krijgen, maar je moet er wel een icon voor investeren, coins die weer uit de markt zijn.
Zelfde geld voor de gold kaart markt; deze ligt totaal op z'n gat doordat er coins en kaarten in overvloed zijn door alle rewards van rivals/weekend league etc. Je kan zoveel gave dingen doen om deze markt te beïnvloeden: themed SBC's van een bepaald land of club of happy hours voor coins bijvoorbeeld.
Tegelijkertijd zal ze dit qua inkomsten waarschijnlijk amper schelen aangezien mensen die geld willen uitgeven, dit toch wel doen.
[ Voor 3% gewijzigd door Jaap. op 19-11-2018 15:17 ]
Klopt ja, en zelfs door niet bepaald veel handelenJaap. schreef op maandag 19 november 2018 @ 12:45:
[...]
Mooi om te lezen. Je team is gewoon prima, wat dus aantoont dat je prima een competitief team kan krijgen, ook door niet zoveel te spelen.
Dat kan ik me ergens voorstellen, maar het geeft mij in elk geval een stuk meer rust, heb jij dat niet? Hoe ziet de rest van je team er uit? En ach, als je het beu bent en je hebt een aardige stack kan je altijd nog toffe spelers kopen waar je graag mee wil spelen.Zelf zit ik nog wel wat te hinken op twee gedachten. Enerzijds vind ik het ook een bijzonder plezierige uitdaging, anderzijds steekt het me dat ik niet kan spelen met de spelers waar ik eigenlijk mee wil spelen. Door mijn packluck (Eriksen, Van Dijk, Walker) en mijn red informs (Bernardo Silva, Barkley) en de POTM's en het uitblijven van goede pulls van bijvoorbeeld Spanje, word ik eigenlijk haast verplicht BPL te gebruiken terwijl ik eigenlijk graag Messi zou toevoegen.
Ik denk dat dit een prima middenweg is als je op twee gedachten hinkt inderdaadIk heb me voorgenomen om het in ieder geval tot team of the year vol te houden. Tegen die tijd heb ik een heel groot aantal packs (ik ga weer vanaf kerst sparen), ga ik alle League SBC's inleveren wat packs oplevert en ga ik het restant van mijn club grondig opruimen waardoor ik weer 2 player packs krijg. Als ik daaruit spelers pack waardoor ik een gaaf team kan bouwen houd ik de uitdaging het hele jaar vol, anders ga ik vanaf dan mijn coins uitgeven om een gaaf team te kopen.
Persoonlijk vind ik mijn team best wel tof en heb ik weinig te wensen over haast. Zoals gezegd heb ik al 1,5x de BL en ben ik benieuwd wie daar in de league SBC's komen. Daarnaast heb ik nog 800k nu dus mocht ik ooit nog wat toffe spelers écht willen dan valt er redelijk wat te halen (of van te maken door te handelen)
Dit is mijn team, en tevens ook de ingame formatie, https://www.futbin.com/19/squad/2064646Joster schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:09:
[...]
Hoe ziet de rest van je team er uit? En ach, als je het beu bent en je hebt een aardige stack kan je altijd nog toffe spelers kopen waar je graag mee wil spelen.
Waarbij alle informs in de basis/op bank de rode versies van WL rewards zijn.
In game speel ik vaak met deze formatie, maar wissel soms af naar 4231 waarbij Mkhi vervangen wordt door Partey. Andere formatie die ik wel eens gebruik is 41212-2 en dan zou Bernardo Silva de RCM worden.
Let wel op dat ik vrij druk ben met handelen, want ik vind dat simpelweg nog leuker dan spelen. Daardoor heb ik een redelijk hoge coinbalance, maar vanwege de gestelde uitdaging geef ik ook veel uit aan gold spelers voor gold upgrade sbc's en promo packs. Uitcashen kan wel, maar zal niet gek veel geld opleveren aangezien het gros van mijn team untradeable is (POTM's, Europa League Players, WL Rewards, Neymar)
Decoure hidden gem?Jaap. schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:54:
[...]
Dit is mijn team, en tevens ook de ingame formatie, https://www.futbin.com/19/squad/2064646
Waarbij alle informs in de basis/op bank de rode versies van WL rewards zijn.
In game speel ik vaak met deze formatie, maar wissel soms af naar 4231 waarbij Mkhi vervangen wordt door Partey. Andere formatie die ik wel eens gebruik is 41212-2 en dan zou Bernardo Silva de RCM worden.
Let wel op dat ik vrij druk ben met handelen, want ik vind dat simpelweg nog leuker dan spelen. Daardoor heb ik een redelijk hoge coinbalance, maar vanwege de gestelde uitdaging geef ik ook veel uit aan gold spelers voor gold upgrade sbc's en promo packs. Uitcashen kan wel, maar zal niet gek veel geld opleveren aangezien het gros van mijn team untradeable is (POTM's, Europa League Players, WL Rewards, Neymar)
Hidden gem is te veel eer; maar het is wel een verrassend goede kaart, naar mijn idee. Groot, maar wel snel, goede pass, kopsterk, en verdedigend erg goed. De enige upgrade in de BPL die ik zo zie zijn Kante of Fernandinho en die heb ik nog niet gepackt. Sissoko van Spurs was ook verrassend goed overigens, beter dan z'n 76 rating doet vermoeden in ieder geval, maar voelt wat meer clunky dan Doucoure.
Als ik florenzi en alex sandro heb gehaald zit ik er aan te denken om 352 te gaan spelen.
https://www.futbin.com/19/squad/2069961
Heb totaal geen 84 tm 86 rated sbc materiaal kaarten meer in mijn club zal die toch nodig hebben voor vrijdag om niet de hoofdprijs te betalen
Zouden ze hier dan echt niets aan gaan doen
Met squadbattles zit hij altijd bij de rewards, oftwel dat gaat wel goedkomenSchuimpje schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:33:
Ik zie dat er een nieuwe omruildealspeler te behalen is met squad battles. Tot wanneeris deze te halen? Komende 2 dagen niet in de buurt van mijn ps4
Verwijderd
Sommige 84 kaarten gaan voor 7 a 8 k bizar...FidoDido schreef op maandag 19 november 2018 @ 19:42:
EA doet er wel van alles aan om de market crash for sbc materiaal te voorkomenbrengen even flashback sbc uit tot en met donderdag, denk dat donderdagavond en vrijdagochtend toch echt de momenten worden om snel in te slaan voor 83 tm 86 rated.
Heb totaal geen 84 tm 86 rated sbc materiaal kaarten meer in mijn club zal die toch nodig hebben voor vrijdag om niet de hoofdprijs te betalen
Heb net 100 Kepa gehaald voor 100k misschien voor een sbc nodig dit weekend
Telles is van 8 naar 18k gegaan... dacht nog even te wachten met hem aan te schaffen omdat ik toch zijn loan nog had. SBC rape!Verwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:50:
[...]
Sommige 84 kaarten gaan voor 7 a 8 k bizar...
Heb net 100 Kepa gehaald voor 100k misschien voor een sbc nodig dit weekend
En ik vanochtend denken zal ik maar kaarten inslaan denk wacht nog een dagbbblije schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:54:
[...]
Telles is van 8 naar 18k gegaan... dacht nog even te wachten met hem aan te schaffen omdat ik toch zijn loan nog had. SBC rape!
transfer listVerwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:52:
Waar laat je al die kepa dan?
Verwijderd
tot max 100 als ik me niet vergis, te unlocken via de ingame catalog.Verwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:45:
Maar kan je toch maar 30 op laten staan? Btw Hernandez flashback speelt wel heel erg fijn zeg.
Oh netjes hoor!FidoDido schreef op maandag 19 november 2018 @ 07:35:
[...]
Had het eerder op de avond al gepost maar ben op 14 wins uitgekomen uit 30de allerlaatste wedstrijd scoorde ik in de 119de minuut
had gigantische lag die wedstrijd haha sprong even op uit mijn stoel van YES
dus dat voelde even lekker
Heb alleen geen duimen maar over, zaterdag echt heerlijk relax gespeeld en genoten gisteren was een beetje een sleur maar 5 uit 13 games gewonnen tegenstanders werden hier en daar best lastig had gewoon 4 penalty shootouts die ik allemaal verloor best wel zuur
Ik ben op 11 geëindigd. Ruim boven verwachting. Volgend weekend beter verdedigen. Dan hoop ik ook de 14 te pakken. Teveel achterin dom weggeven met riskante passes.
Raak je niet kwijt. Blijven gewoon staan. Je hebt drie sets punten. Eentje om de rank te bepalen. Eentje die je spaart voor toegang tot de WL en eentje die wekelijks toegang geeft tot packs.Symon1989 schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:32:
Weet iemand wat er met je punten in division rivals gebeurd als je promoveert? Ik zit nu in divisie 5 en promoveer bijna naar 4. Zou zonde zijn als ik daar weer op 0 moet beginnen.
Alle drie raak je niet kwijt. De eerste is altijd steady en hoe meer punten hoe hoger je rank. De tweede reset als je ze uitgeeft om mee te doen. De derde reset elke week. Ik hoop dat dit enigszins duidelijk is.
https://www.futbin.com/19/squad/8990
Petit kostte me 1.35M
Ook nog wat 90 spelers ingeslagen voor 40k
nu nog maar 100k over. Het grinden kan weer beginnen
90 spelers...kan heel wat schelen bij latere SBCfifanoob schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 00:39:
Iemand nog wat handeltips? Bepaalde ratings spelers?
Hm dan praat je over 40k per speler?bvbal79 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 01:05:
[...]
90 spelers...kan heel wat schelen bij latere SBC
Vorige x zei iemand hier ( misschien was jij dat wel ) dat je 83 spelers in kon slaan voor 750/850 had dat toen okk gedaan en later alles voor 2k de stuk verkocht..
ik zoek weer naar zoiets..
Geduld hebben market is als een gek omhoog gegaan sinds gisteravond, gok op donderdag na wl en Rivals rewards en anders vrijdag morgen . Zit er ook op te wachten wil liefst 84 rated maar die zijn idioot omhoog gegaan samen met 85.fifanoob schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 01:35:
[...]
Hm dan praat je over 40k per speler?
Vorige x zei iemand hier ( misschien was jij dat wel ) dat je 83 spelers in kon slaan voor 750/850 had dat toen okk gedaan en later alles voor 2k de stuk verkocht..
ik zoek weer naar zoiets..
Maar heb me twijfels of het gaat zakken voor black Friday heb zelf nog maar 15 players op me transferlijst