Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22-11 15:59
Bij mij gaat de WL eigenlijk juist prima. 11-4 en met name gisteravond gespeeld. Vorig weekend had ik bovenstaande problemen juist, voelde mijn team als stroop aan en ging alles mis.

Toch heeft EA hier ook wel een aandeel in zo lijkt het, want er zijn nog genoeg wedstrijden waarin je duidelijk meer kansen hebt maar je toch verliest door de meest ongelukkige omstandigheden. Maar het is óók concentratie en de flow waar je in zit. En vooral: stop wanneer het niet loopt. Dit deed ik vorig weekend helemaal verkeerd.

Had uit mijn WL rewards Sanchez RTTF, prima dus. Heb mijn team versterkt door Griezmann te vervangen voor Lineker 92 (zeer goede kaart, in verhouding een belachelijk lage prijs van 1 miljoen). Veel mindere Icon spitsen naar mijn mening zijn duurder. Daarnaast Keane vervangen, ik was zeer tevreden over hem, vooral omdat deze prime maar 800k kost, maar vind Rijkaard nog net een stap vooruit.
Wat zijn de meningen hier over de Mhiky SBC ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-11 08:36

Schuimpje

Couch Warrior

Zoals ik kan opmaken uit bovenstaande kan ik beter vanmiddag lekker buiten gaan spelen en morgen de WL pas oppakken haha.

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:58
Ambianz schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 10:45:
Iemand met tips voor een volledig Braziliaans team?

https://www.futbin.com/19/squad/1968826

Hulk is vaak te voorspelbaar, moet toch naar zijn linker gaan. Verder cam en lb positie erg lastig. Pato if op cm gehad maar dat is toch net niks. Coutinho lb levert ook minder rendement dan vinicius.

Heb er nu talisca staan, zijn er mensen die ervaringen hebben met zijn IF?

Verder zou ik casemiro graag willen neerzetten maar Fred speelt zo fijn en lichtvoetig, is echt de balafpakker en denk niet dat casemiro dat beter kan..
Je hebt geen verdedigende middenvelders en allemaal high/high. Word je middenveld dan niet juist overlopen? Ik zou Fred vervangen met Fabinho of Casemiro.

• SH-FR
Bossie schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 12:09:
Wat zijn de meningen hier over de Mhiky SBC ?
Lijkt mij gewoon value voor je coins. Voor 175k te completen meen ik, met snipen kan je er nog zo’n 20k afhalen misschien. Dan nog 3 goede pakketten, wanneer daar niks in zit doe je hem dus eigenlijk voor zo’n 120k, laat staan als je een walkout packt. Daarvoor krijg je een erg goede CAM die denk ik ook nog wel een behoorlijk aantal upgrades krijgt.

Ik heb hem zelf niet gedaan omdat ik daar al Larsson heb lopen en in de spits Lineker, maar als hij in je team past, doen!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11 10:02

Hulk is vaak te voorspelbaar, moet toch naar zijn linker gaan. Verder cam en lb positie erg lastig. Pato if op cm gehad maar dat is toch net niks. Coutinho lb levert ook minder rendement dan vinicius.

Verder zou ik casemiro graag willen neerzetten maar Fred speelt zo fijn en lichtvoetig, is echt de balafpakker en denk niet dat casemiro dat beter kan..
Talisca loopt 1 op 2 qua goals bij mij, rond de 100 potjes. En nog flink wat assists. Hij is voor mij echt perfect. Groot, net snel genoeg, flinker poeier of finesse in beide benen.

Enige nadeel is de League maar als je full Brasil gaat heb je daar geen last van. Ik vond Hulk eerst echt goed maar begin m steeds minder te vinden. Zoals gezegd: erg voorspelbaar.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Eerste pack luck van het seizoen, Drieske! Ook een Mahrez. Advanced league & nations SBC’s met winst afgesloten.

[ Voor 6% gewijzigd door bbblije op 17-11-2018 14:07 ]

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Mensen ervaring met godin? Ziet er prima uit qua stats op z'n stamina na...

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:36
Schuimpje schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 12:14:
Zoals ik kan opmaken uit bovenstaande kan ik beter vanmiddag lekker buiten gaan spelen en morgen de WL pas oppakken haha.
Loop bij mij vergeleken met gister juist 10x beter. Gister 5 wedstrijden 1 gewonnen puur bagger connectie. En vandaag 4 games 3 gewonnen en heb geen problemen ervaren tot nu toe.

• SH-FR
ErnstMid schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 14:15:
Mensen ervaring met godin? Ziet er prima uit qua stats op z'n stamina na...
Godin is een hele goede verdediger, had Hierro 91 maar heb hem vervangen voor Godin, heb geen verschil gemerkt, lijkt zelfs nog beter te staan. Koppend goed, fysiek sterk en staat vaak goed gepositioneerd samen met Ramos.

Zijn Stamina merk ik zelf niet zo veel van, kan makkelijk wedstrijden met hem voltooien, voor een kleine 50k raad ik hem zeker aan!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

Heb net mijn eerst WL potjes ooit gespeeld :D Leuk! Merk ook dat ik het spannender vind.

Ben helemal niet zo goed, maar loop 5-2. Niet slecht. Wel bizar veel goede teams tegen me.. net iemand Mbappe, Del Piero, Bale etc... Loop ik daar met mijn matige BPL team..

https://streamable.com/7q0yz

:D

[ Voor 7% gewijzigd door hmr op 17-11-2018 14:39 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-11 09:42
AequitasII schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 12:17:
[...]

Je hebt geen verdedigende middenvelders en allemaal high/high. Word je middenveld dan niet juist overlopen? Ik zou Fred vervangen met Fabinho of Casemiro.
Dat is wel een goed punt ja.

Ik ga het eens zo proberen.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Ik zoek een vervanger voor kondogbia, twijfel tussen IF Partey en Casemiro. Beide ongeveer dezelfde prijs..

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:27
Ambianz schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 14:40:
[...]

Dat is wel een goed punt ja.

Ik ga het eens zo proberen.

Lijkt in de basis op mijn team. Ik heb dan gekozen voor SIF Felipe Anderson, POTM Lucas, Walker, IF Robertson, IF Marquinhos en Buffon. Talisca is na een helft kapot en daardoor tweede helft waardeloos.

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
FidoDido schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 14:24:
[...]

Loop bij mij vergeleken met gister juist 10x beter. Gister 5 wedstrijden 1 gewonnen puur bagger connectie. En vandaag 4 games 3 gewonnen en heb geen problemen ervaren tot nu toe.
Oef wat een cijfers. Bij mij echt dramatisch. Ik hou er even mee op. Ik word compleet voorbij gespeeld. Nu ik weer naar 4-4-1-1 ben gegaan gaat het beter. Sta nu 4 wins uit 12. De connectie is dramatisch, maar daar ligt het niet echt aan. Ik speel zelf ook gewoon slecht. Zodra ik rond de 16 kom houdt de creativiteit op en verspeel ik de bal.

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:27
Ben geëindigd op 15 uit 29.

Vandaag ging het beter dan gisteren, wat meer geconcentreerd denk ik.
Wilde gister wat te snel de steekpass geven terwijl mertens nog niet diepging.
Begin ook steeds meer door te krijgen welke schoten op welke posities voor het doel het beste werken.
Scheelt ook wel een paar potjes waarin het makkelijker loopt.

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18:06

Douglas Costa is je man op links. Bijna net zo goed als M'bappe.

• Gurbuh
Er_Damn schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 15:22:
[...]

Talisca is na een helft kapot en daardoor tweede helft waardeloos.
Speel je constant pressure dan? Ik heb er niet zoveel last van.

• ErnstMid

ErnstMid

Waardeloze verbinding helaas. Maar verder vind ik de eerste paar potjes van de wl wel mooi, veel spannender in ieder geval :) drie gespeeld, twee gewonnen. Jammer dat ik gister de hele dag brak was, anders had ik wel wat meer potjes kunnen spelen.

Lacazette vervangen door Suarez, verademing :)

• FidoDido
DeBers schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 15:33:
[...]

Oef wat een cijfers. Bij mij echt dramatisch. Ik hou er even mee op. Ik word compleet voorbij gespeeld. Nu ik weer naar 4-4-1-1 ben gegaan gaat het beter. Sta nu 4 wins uit 12. De connectie is dramatisch, maar daar ligt het niet echt aan. Ik speel zelf ook gewoon slecht. Zodra ik rond de 16 kom houdt de creativiteit op en verspeel ik de bal.
Sta nu op 6 wins uit 12, ben al blij met silver 3 te hebben gehaald :P probeer silver 1 te halen zou voor mijn eerste WL niet slecht zijn :)

Speel zelf met 4231 narrow, moet zeggen dat gezien de uitslagen redelijk in balans is. 5-1, 4-2, 4-3, 4-1 als winst uitslagen en verlies is meestal 0-1 of 1-2 en 1x dan een 5-3 maar die wedstrijd ging nergens meer over :P
Maar ben de hoeveelheid wedstrijd niet gewend om te spelen achter elkaar moet na 3 a 4 potjes echt even stoppen mijn duimen doen dan echt zeer :P

• Er_Damn
Gurbuh schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 16:04:
[...]

Speel je constant pressure dan? Ik heb er niet zoveel last van.
Nee, maar hij was bij mij echt sneller moe dan de andere middenvelders.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Weekend league begonnen met dit team: https://m.imgur.com/a/SDTjLTM
3 uit 4 momenteel

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-11 23:04
Ik weet niet of er iets zinnigs over te zeggen valt, maar wat verwachten jullie van de prijsontwikkeling van Icons op de korte termijn (ivm black friday)

Ik heb budget voor 1 'topper', ik dacht zelf aan 88 Raul of 91 Trezequet, beide zitten momenteel rond 1 miljoen.

• SH-FR
gaizka schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 19:09:
Ik weet niet of er iets zinnigs over te zeggen valt, maar wat verwachten jullie van de prijsontwikkeling van Icons op de korte termijn (ivm black friday)

Ik heb budget voor 1 'topper', ik dacht zelf aan 88 Raul of 91 Trezequet, beide zitten momenteel rond 1 miljoen.
Ik ben bang dat Icons voorlopig niet erg in prijs zullen dalen. Baby-versies sowieso niet, die blijf je nodig hebben voor Icon SBC’s. Denk pas dat vlak voor het uitkomen van FIFA 20 Icon prijzen echt zullen droppen, ivm TOTS. Toch weet je het maar nooit en ze zullen misschien wel iets dalen, maar spelers als Douglas Costa, Deli Alli etc maken zoals te zien is een veel grotere val naar beneden omdat ze meer worden gepackt.

Als je een Icon spits zoekt voor rond de 1 miljoen, niet twijfelen: koop Lineker 92. Onwaarschijnlijk goedkoop voor zijn stats, zijn schieten is gewoon cheaten, goede kopballen en lekker snel. Ook Larsson is trouwens een aanrader maar dan zou je de Icon SBC 2 moeten doen en zit je wel met een untradeble. Ik deed hem in de eerste plaats omdat hij voor Feyenoord heeft gespeeld 😁

• FidoDido
Kan iemand mij vertellen welke custom tactics er worden gebruikt door tegenstanders die gewoon constant er bovenop zitten en voorchecken etc en jezelf gewoon geen ball meer kan pasen?

Kom totaal niet onder die druk uit en het is geen team pressure dat weet ik 100% zeker. Tegenstanders weten het ook 90 minuten vol te houden zonder veel stamina te verliezen namelijk.

Gebruiken ze dan press after possesion loss en fast build up?

Vandaag ging het goed uiteindelijk beter dan ik van te voren had verwacht, nu 17 gespeeld en 10 gewonnen, vandaag op 12 gespeeld en 8 gewonnen. Nu de handjes even rust geven :P

[ Voor 17% gewijzigd door FidoDido op 17-11-2018 20:19 ]

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:48
Sinds update 1.04 heb ik alle hoop verloren met deze game. Heb nu 24 wedstrijden gespeeld in WL. Daarvan er 4 gewonnen en dus 20 verloren. Dat komt voor het grootste deel toch echt door die klote update!
Voor die update ging het namelijk echt stukken beter. Ik merk dat ik het meest moeite heb met scoren. Ballen die er normaal ingingen vliegen nu allemaal tegen de keeper. Heeft iemand wat kleine tips om weer meer te gaan scoren met die laatste update, want ik krijg het nog niet voor elkaar zoals wel blijkt uit mijn klote resultaten.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

FidoDido schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 19:56:
Kan iemand mij vertellen welke custom tactics er worden gebruikt door tegenstanders die gewoon constant er bovenop zitten en voorchecken etc en jezelf gewoon geen ball meer kan pasen?

Kom totaal niet onder die druk uit en het is geen team pressure dat weet ik 100% zeker. Tegenstanders weten het ook 90 minuten vol te houden zonder veel stamina te verliezen namelijk.

Gebruiken ze dan press after possesion loss en fast build up?

Vandaag ging het goed uiteindelijk beter dan ik van te voren had verwacht, nu 17 gespeeld en 10 gewonnen, vandaag op 12 gespeeld en 8 gewonnen. Nu de handjes even rust geven :P
Dat is attacking of ultra attacking. Zelf moet
Je dan defensief op de lange bal gaan spelen. Beeld zo instellen dat je niet enkel op je radar hoeft te vertrouwen voor de lange bal.

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Wie kan mij op weg helpen met mijn main squad samen te stellen naar jullie ideeën.
Mijn budget is 1.7mil

https://www.futbin.com/19/squad/1993245

Dit heb ik nu samengesteld maar ben benieuwd naar jullie wijzingen of meningen enz.

Alle hulp is welkom!

• Gurbuh
Razz89 schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 22:19:
Wie kan mij op weg helpen met mijn main squad samen te stellen naar jullie ideeën.
Mijn budget is 1.7mil

Dit heb ik nu samengesteld maar ben benieuwd naar jullie wijzingen of meningen enz.

Alle hulp is welkom!
Wow, ben je echt bereid om het dubbele neer te leggen voor 1 puntje meer stats op Agüero?

• Razz89
Gurbuh schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 22:46:
[...]

Wow, ben je echt bereid om het dubbele neer te leggen voor 1 puntje meer stats op Agüero?
Nee ik heb nu me budget om het zo te zeggen even vol getrapt maar ben meer benieuwd naar eventuele aanpassingen van jullie :p
Wel haal ik niet zo snel icons op dit moment okdat ik liever meerdere posities versterk en niet 1 of 2 posities.. speel nu nog met een squad van 20k. Dus ben nieuwsgierig naar jullie ideeën en de tijd om het te halen..

Bedankt alvast!
bbblije schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 21:28:
[...]

Dat is attacking of ultra attacking. Zelf moet
Je dan defensief op de lange bal gaan spelen. Beeld zo instellen dat je niet enkel op je radar hoeft te vertrouwen voor de lange bal.
Attacking/defensief zeggen niets over de speelstijl, maar zijn simpelweg de labels van de presets.
De tegenstander speelt een van de pressure opties.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bossie schreef op zondag 18 november 2018 @ 07:05:
[...]

Attacking/defensief zeggen niets over de speelstijl, maar zijn simpelweg de labels van de presets.
De tegenstander speelt een van de pressure opties.
Je gaat toch echt meer druk zetten bij balverlies.

Afbeeldingslocatie: https://www.fifauteam.com/wp-content/uploads/2018/08/A1719-3.jpg

Ik weet niet hoe ik dit anders moet interpreteren dan dat ik hiermee mijn speelstijl aanpas...

En dan heb je nog je team press optie. Via de d-pad down/up.

Voor iedereen wel handig: https://www.fifauteam.com...namic-tactics-game-plans/

[ Voor 16% gewijzigd door bbblije op 18-11-2018 08:02 ]

• cubert20
bbblije schreef op zondag 18 november 2018 @ 07:58:
[...]

Je gaat toch echt meer druk zetten bij balverlies.

[Afbeelding]

Ik weet niet hoe ik dit anders moet interpreteren dan dat ik hiermee mijn speelstijl aanpas...

En dan heb je nog je team press optie. Via de d-pad down/up.

Voor iedereen wel handig: https://www.fifauteam.com...namic-tactics-game-plans/
Dat zijn de standaard instellingen die je kunt wijzigen :)

• bbblije

bbblije

Riiiiight

cubert20 schreef op zondag 18 november 2018 @ 08:56:
[...]

Dat zijn de standaard instellingen die je kunt wijzigen :)
No shit Sherlock 8) check de link met titel: FIFA 19 Dynamic Tactics Guide – Create Your Own Game Plans :P

Mijn crash team is klaar, first owner + 50K aan spelers: https://www.futbin.com/19/squad/1332587 Benieuwd wat er allemaal gaat komen! Tijdens de crash Firminho aanschaffen als CF/CAM, dan zijn we rond. Eventueel nog wat CL upgrades als ze voordelig zijn. Maar dit jaar geen zin om er iedere dag bovenop te zitten, dus lekker casual!

[ Voor 55% gewijzigd door bbblije op 18-11-2018 09:46 ]

• cubert20
bbblije schreef op zondag 18 november 2018 @ 09:17:
[...]

No shit Sherlock 8) check de link met titel: FIFA 19 Dynamic Tactics Guide – Create Your Own Game Plans :P

Mijn crash team is klaar, first owner + 50K aan spelers: https://www.futbin.com/19/squad/1332587 Benieuwd wat er allemaal gaat komen! Tijdens de crash Firminho aanschaffen als CF/CAM, dan zijn we rond. Eventueel nog wat CL upgrades als ze voordelig zijn. Maar dit jaar geen zin om er iedere dag bovenop te zitten, dus lekker casual!
Kun je mij wel sherlock noemen. maar volgens mij kun je je verdedigende instellingen aanvallend maken en je aanvallende instellingen verdedigend. Dus dat jij dat niet veranderd hebt betekent niet dat anderen dat niet gedaan hebben.

• Razz89
Mijn budget is 1.7mil

Alle hulp is welkom!
Iemand ideen voor squad met dit budget en zonder icons..
Ps. Het is weer zover met de ea verbinding.. daar gaat me tijd voor de wl.

[ Voor 8% gewijzigd door Razz89 op 18-11-2018 10:53 ]

• ErnstMid

ErnstMid

Razz89 schreef op zondag 18 november 2018 @ 10:52:
[...]

Oké was begonnen maar futbin werkt niet zo chill via mobiel.

Ik zou iig de Agüero ruilen voor z'n normale kaart. Dat levert wel wat op om verder te investeren. Vond zelf lloris tegenvallen, dus daar zou ik ook een ander selecteren.

Heb je spelers die je sowieso wil hebben?

• FidoDido
Ligt de webapp eruit? Kan zowel via browser als app niet op aanmelden klikken

• Razz89
ErnstMid schreef op zondag 18 november 2018 @ 11:06:
[...]

Oké was begonnen maar futbin werkt niet zo chill via mobiel.

Ik zou iig de Agüero ruilen voor z'n normale kaart. Dat levert wel wat op om verder te investeren. Vond zelf lloris tegenvallen, dus daar zou ik ook een ander selecteren.

Heb je spelers die je sowieso wil hebben?
Nee heb eigenlijk geen voorkeur spelers..
Had dit even snel in elkaar geflanst..
Moet nog veel experimenteren en vandaar benieuwd wat jullie zouden neerzetten met 1.7mill op xbox en hybrid van bpl met ....(?)
krijg een melding op de pc
"Meedoen aan een wedstrijd is tijdelijk niet mogelijk"

Lekker weer

btw Naingolan uitgeprobeerd nu, tjonge wat een miskoop tot nu toe. Hij is net overal te traag en verdedigt zijn man helemaal niet. Zal het nog de tijd geven

[ Voor 45% gewijzigd door Harribo op 18-11-2018 11:33 ]

• ErnstMid

ErnstMid

Razz89 schreef op zondag 18 november 2018 @ 11:24:
[...]

Nee heb eigenlijk geen voorkeur spelers..
Had dit even snel in elkaar geflanst..
Moet nog veel experimenteren en vandaar benieuwd wat jullie zouden neerzetten met 1.7mill op xbox en hybrid van bpl met ....(?)
Ah mooi! Ik zal later vandaag even iets in elkaar gooien :)

Maar zou met zo'n budget iig voor Ramos/varane/Courtois gaan achterin.

• cubert20
Harribo schreef op zondag 18 november 2018 @ 11:32:
krijg een melding op de pc
"Meedoen aan een wedstrijd is tijdelijk niet mogelijk"

Lekker weer

btw Naingolan uitgeprobeerd nu, tjonge wat een miskoop tot nu toe. Hij is net overal te traag en verdedigt zijn man helemaal niet. Zal het nog de tijd geven
Dan heb je een andere naingolan dan dat ik heb :)

• Razz89
ErnstMid schreef op zondag 18 november 2018 @ 11:36:
[...]

Ah mooi! Ik zal later vandaag even iets in elkaar gooien :)

Maar zou met zo'n budget iig voor Ramos/varane/Courtois gaan achterin.
Dankjewel, ik wacht je squad af ben benieuwd!

• Pompi
  • Laatst online: 22-11 15:26
Wat doet EA echt met die miljarden omzet en grote winsten......? Lijkt er meer in meer op dat ze het gewoon als vloeitjes gebruiken want met zulke slechte servers weet je zeker dat het geld daar niet naar toe gaat. Zat net lekker in een goede reeks met goed voetbal en winsten en dan krijg je dit, nog ongeveer 10 potten over maar vanmiddag eigenlijk geen tijd om te spelen dus bedankt EA. Speel het liefst ook s'ochtends omdat s'middags de servers al slechter voelen en dat.
Hopelijk hebben anderen hier er minder last van en eindigt iedereen op een mooie positie.

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 24-11 08:09
Razz89 schreef op zondag 18 november 2018 @ 10:52:
[...]

https://www.futbin.com/19/squad/1815585

Ik speel op het moment hiermee. De bank is alleen niet up to date, de basis 11 wel. Zelf wil ik Fernandhino en Gündogan nog gaan vervangen. Met de normale De Gea kom je er denk ik ook prima uit. Maar kon deze oppikken voor een koopje. Speelt een stuk beter dan Lloris.

Depay heb ik in elk geval als vast waarde op de bank staan, mocht een team zo verdedigend spelen wissel ik (afhankelijk van de speelstijl van de tegenstander) Lukaku en Lingard van positie en vervangt Depay Lingard, of Lukaku gaat dan op de CAM positie spelen. En met hoog druk zetten van de tegenstander wissel ik Lingard direct voor Depay, en dan speelt Depay dus op de CAM.

https://www.discogs.com/user/Klojett

• Razz89
Klojet schreef op zondag 18 november 2018 @ 12:15:
[...]

https://www.futbin.com/19/squad/1815585

Ik speel op het moment hiermee. De bank is alleen niet up to date, de basis 11 wel. Zelf wil ik Fernandhino en Gündogan nog gaan vervangen. Met de normale De Gea kom je er denk ik ook prima uit. Maar kon deze oppikken voor een koopje. Speelt een stuk beter dan Lloris.

Depay heb ik in elk geval als vast waarde op de bank staan, mocht een team zo verdedigend spelen wissel ik (afhankelijk van de speelstijl van de tegenstander) Lukaku en Lingard van positie en vervangt Depay Lingard, of Lukaku gaat dan op de CAM positie spelen. En met hoog druk zetten van de tegenstander wissel ik Lingard direct voor Depay, en dan speelt Depay dus op de CAM.
Ziet er goed uit! Hoe speelt mahrez?
Thanks voor je input, ga er is goed naar kijken..
Schuimpje schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 18:56:
Ik twijfel om mijn IF Godin te verkopen en er UCL Live Pique voor terug te halen.. hij komt naast varane te staan.
Ik heb inmiddels een paar potjes met de live kaart van Pique gespeeld, en hij is idd erg goed.
Altijd goed gepositioneerd, wint vrijwel alle 1:1 en heeft de bekende spiderleg trait.

Uiteindelijk zal ik wel weer verder gaan met Varane, ivm pace/stamina naast Ramos.

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 24-11 08:09
Razz89 schreef op zondag 18 november 2018 @ 12:22:
[...]

Ziet er goed uit! Hoe speelt mahrez?
Thanks voor je input, ga er is goed naar kijken..
Mahrez speelt als een beest, hij is vaak man of the match. Scoort niet heel veel, maar is vaak betrokken bij aanvallende acties.

Moet wel zeggen dat ik op 't moment een conceptteam heb staan die waar hij op rechtsmidden komt te spelen.

https://www.futbin.com/19/squad/2012695

Ik heb hem even snel uitgewerkt, en dit zou hem dan in grote lijnen moeten worden. Ik vraag me alleen af of het te doen is met 41212 opstelling.

https://www.discogs.com/user/Klojett

• bbblije

bbblije

Riiiiight

cubert20 schreef op zondag 18 november 2018 @ 10:25:
[...]

Kun je mij wel sherlock noemen. maar volgens mij kun je je verdedigende instellingen aanvallend maken en je aanvallende instellingen verdedigend. Dus dat jij dat niet veranderd hebt betekent niet dat anderen dat niet gedaan hebben.
Dat is prima, maar het blijft alsnog een manier je team meer druk te laten zetten. Samen de team pressure optie.

Omdat ik niet verander dat mijn aanvallende tactiek mijn verdedigende tactiek is en andersom, zegt enkel wat over mijn semanticiteit.

• FidoDido
Wat een gigantische fail weer dit, 2 mislukte SBC's ennu kan je geen eens een game starten... Dit zijn 3 grote blunders in 1 week. En compensatie geven ho maar, voor deze blunders zou je iedereen een fatsoenlijke gift moeten geven.

• gaizka
  • Laatst online: 23-11 23:04
Doen jullie nog investeringen met het oog op blak friday? Misschien een SBC waabij spelers nodig zijn met een hoge rating?
FidoDido schreef op zondag 18 november 2018 @ 12:48:
Wat een gigantische fail weer dit, 2 mislukte SBC's ennu kan je geen eens een game starten... Dit zijn 3 grote blunders in 1 week. En compensatie geven ho maar, voor deze blunders zou je iedereen een fatsoenlijke gift moeten geven.
Ook gewoon totaal geen bericht op hun twitter:

https://twitter.com/easportsfifa

Kan alleen vandaag spelen, had de rest van het weekend geen tijd...
bbblije schreef op zondag 18 november 2018 @ 12:37:
[...]

Dat is prima, maar het blijft alsnog een manier je team meer druk te laten zetten. Samen de team pressure optie.

Omdat ik niet verander dat mijn aanvallende tactiek mijn verdedigende tactiek is en andersom, zegt enkel wat over mijn semanticiteit.
Het geeft simpelweg aan dat je gameplan en daadwerkelijk tactiek niet inline hoeven te zijn aangezien veel spelers dit juist gebruiken om meerdere formaties in te stellen.

Het antwoord blijft simpelweg dat de tegenstander met een vorm van pressure speelde

@gaizka In dit tempo is de game dood en begraven voor dat het Black Friday is :X

[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 18-11-2018 12:56 ]

• Pompi
Fraaank schreef op zondag 18 november 2018 @ 12:53:
[...]

Ook gewoon totaal geen bericht op hun twitter:

https://twitter.com/easportsfifa

Kan alleen vandaag spelen, had de rest van het weekend geen tijd...
Bij twitter van EA help staat er dat ze er van weten en er mee bezig zijn ofzo, maar aangezien blijkbaar de servers van alle spellen er uit liggen heb ik er weinig vertrouwen in

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
Mooie is nog wel dat ze je wel toestaan om geld uit te geven aan FIFA points maar niet laten spelen _O-

Je ziet wel wat er voor gaat als ze moeten kiezen tussen geld of een goed spel opleveren

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:38
Heb deze WL 7 potjes gespeeld, 4x disconnect wat resulteerde in een loss. Terwijl mijn internet het gewoon nog deed en ik gelijk erna weer een potje kon starten. De andere 3 wedstrijden verloor ik. Heb dus nog 0 wins en kon vanochtend niet verder ivm de servers. Vanmiddag niet thuis en vanavond ook niet. Prima resultaat dus door EA

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Was op weg naar 30 wins, maar heb de laatste 5 allemaal disconnects gehad....

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Pompi schreef op zondag 18 november 2018 @ 13:16:
[...]

Bij twitter van EA help staat er dat ze er van weten en er mee bezig zijn ofzo, maar aangezien blijkbaar de servers van alle spellen er uit liggen heb ik er weinig vertrouwen in
Wat wel gek is, is dat ik gewoon Battlefield V aan het spelen was, omdat FIFA het niet deed/doet.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:06
Meer mensen er last van dat de servers eruit liggen?

• Razz89
Sleehond schreef op zondag 18 november 2018 @ 13:42:
Meer mensen er last van dat de servers eruit liggen?
Zie alle bovenstaande reacties 😂

• Pompi
Fraaank schreef op zondag 18 november 2018 @ 13:42:
[...]

Wat wel gek is, is dat ik gewoon Battlefield V aan het spelen was, omdat FIFA het niet deed/doet.
Ik merkte er ook pas 30+ min later dan de eerste meldingen er iets van, ben dus wel blij dat ik mijn laatste 2 potten nog heb kunnen spelen en ook kunnen winnen maar verder niet echt tevreden met deze service

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:48
Met 4 wins uit 25 potjes WL ben ik een soort van blij dat de servers eruit liggen, anders zou het waarschijnlijk mijn controller kosten of ik zou iets anders slopen waarschijnlijk. Maar nu even serieus: Hoe kun je beter scoren sinds de update 1.04. Sinds die update heb ik ongelooflijk veel moeite om te scoren. En het lukt mij ook nog niet echt om te ontdekken wat nu wel werkt. Voor mijn gevoel is het nu puur toeval als ik scoor en heeft het niks meer met skills te maken... :'( 8)7 :?

Verwijderd

Ik merk echt vrij weinig aan die updates. Beste is gewoon blijf rustig en kijken naar het beeld waar de spelers vrij lopen

• FidoDido
MadMoody schreef op zondag 18 november 2018 @ 13:57:
Met 4 wins uit 25 potjes WL ben ik een soort van blij dat de servers eruit liggen, anders zou het waarschijnlijk mijn controller kosten of ik zou iets anders slopen waarschijnlijk. Maar nu even serieus: Hoe kun je beter scoren sinds de update 1.04. Sinds die update heb ik ongelooflijk veel moeite om te scoren. En het lukt mij ook nog niet echt om te ontdekken wat nu wel werkt. Voor mijn gevoel is het nu puur toeval als ik scoor en heeft het niks meer met skills te maken... :'( 8)7 :?
Dan misschien wel ik zit nu op 10 wins en vanochtend verloor ik in blessure tijd voor mijn 11 wins, denk vandaag genoeg tijd om die als nog te behalen...

Volgens mij doen ze het gewoon express, om de markt te beïnvloeden dit heeft ook weer impact op de verkoop van spelers vandaag. Paar weken geleden kwam het ook op een moment dat je denk uiteraard wel weer heel toevallig en vandaag idem dito.

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-11 08:01
MadMoody schreef op zondag 18 november 2018 @ 13:57:
Als je 4 wins uit 25 potjes hebt denk ik niet dat t zozeer aan de patch ligt...

Oefenen, oefenen en nog eens oefenen.
Heb zelf nu 4 wins uit 6 games maar kan dus voorlopig de resterende 24 helaas niet spelen..

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Tja dan verlengen ze waarschijnlijk de WL alsof maandag een optie is.....

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• FidoDido
Dan kan je weer spelen en speelt het weer echt bagger, lijkt wel of er een pot met stroop op het veld ligt.
Nu 3 dagen 3 totaal verschillende ervaringen is dat normaal met weekend league? Want dan is het ook meteen de laatste keer is de frustratie echt niet waard zo :P

• JVLPSV
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-06 16:32
Wil vandaag voor de BF crash graag Pogba ophalen. Wanneer is volgens jullie het beste tijdstip? Vannacht?

• Korkss
JVLPSV schreef op zondag 18 november 2018 @ 16:21:
Wil vandaag voor de BF crash graag Pogba ophalen. Wanneer is volgens jullie het beste tijdstip? Vannacht?
Op de xbox was hij lang 460k, je kunt hem nu voor 350k of lager zelfs al oppikken. Dat lijkt me een prima prijs. Wanneer hij het laagst is weet niemand.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Weet iemand nog betaalbare rare UCL kaartjes?

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10-11 19:53
Heb net 30 TOTW kaarten 81 gekocht. Vorig jaar was er de sbc voor een tradeble TOTW 10 waar je 2 totw spelers voor nodig had. Denk dat hij vrijdag zeker weer komt.
Bossie schreef op zondag 18 november 2018 @ 17:33:
Weet iemand nog betaalbare rare UCL kaartjes?
futbin...kun je op filteren

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Mijn WL so far, 9 wins uit 21. Een keer penalty serie verloren. Voor de rest keer op keer terecht verloren en overklast, vooral mijn verdediging werd daar zoek gespeeld, iets om aan te werken dus! Ik ga proberen 5 uit de laatste 9 te winnen zodat ik gold 3 haal.

bvbal79 schreef op zondag 18 november 2018 @ 17:35:
[...]

futbin...kun je op filteren
gevonden idd, ik denk dat ik de Mkhiky SBC maar ff laat

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Vraagje, ik heb momenteel het jager kaartje op griezmann staan. Alleen ik merk dat griezmann wel heel makkelijk van de bal afgezet kan worden.. heb ik wel het goeie chem kaartje?

• Julian-AMD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2024

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

triple20 schreef op zondag 18 november 2018 @ 17:34:
Heb net 30 TOTW kaarten 81 gekocht. Vorig jaar was er de sbc voor een tradeble TOTW 10 waar je 2 totw spelers voor nodig had. Denk dat hij vrijdag zeker weer komt.
Wat voor prijzen heb je ze ingeslagen?

https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+

• ErnstMid

ErnstMid

Mijn budget is 1.7mil

Alle hulp is welkom!
Oke, aantal opties:

https://www.futbin.com/19/squad/2024715 - Zelf geen ervaring met Cavani dus daar kan ik eigenlijk niks over zeggen. Zou hier denk ik zelf ook Lloris vervangen, maar dat zou later ook kunnen, De rest wel verschrikkelijk fijn - Fekir vooral als hij nog wat upgrades krijgt.

https://www.futbin.com/19/squad/2024895 - wel een Icon, dat wou je volgens mij niet maar wel vet team!

https://www.futbin.com/19/squad/2024993 - Ben yedder IF, Griezmann, Suarez, Bale.... Let wel op dat je hier maar 1 verdedigende middenvelder hebt :)

En met een totaal andere opstelling:

https://www.futbin.com/19/squad/2025125 - Ben Yedder IF, Griezmann, Casemiro, de Bruyne, Aguero.... _/-\o_

Maar goed, voor 1,7 miljoen kun je echt schitterende teams samenstellen :) Dit zijn zo even wat teams redelijk snel bij elkaar geplukt, ik zou ook even kijken welke spelers je kunt lenen en dan kijken of daar gasten tussen zitten die je super chill vindt spelen. Dan weet je in ieder geval welke je sowieso erin wilt hebben.

• SH-FR
Weekend League geëindigd met 19-11 en daarmee helaas 1 winstpartij tekort voor Gold 1. Moest er vandaag nog 3 spelen en 2 winnen, maar speelde erg traag. Verloor er meteen 2 dus had het al geen zin meer, laatste won ik nog wel.

• michi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02 05:14
Meer mensen het idee dat het zondag allemaal veel makkelijker gaat? Vandaag 5 gespeeld 5 gewonnen. Nog goud 2 gehaald uiteindelijk

• Razz89
ErnstMid schreef op zondag 18 november 2018 @ 18:04:
[...]

Oke, aantal opties:

https://www.futbin.com/19/squad/2024715 - Zelf geen ervaring met Cavani dus daar kan ik eigenlijk niks over zeggen. Zou hier denk ik zelf ook Lloris vervangen, maar dat zou later ook kunnen, De rest wel verschrikkelijk fijn - Fekir vooral als hij nog wat upgrades krijgt.

https://www.futbin.com/19/squad/2024895 - wel een Icon, dat wou je volgens mij niet maar wel vet team!

https://www.futbin.com/19/squad/2024993 - Ben yedder IF, Griezmann, Suarez, Bale.... Let wel op dat je hier maar 1 verdedigende middenvelder hebt :)

En met een totaal andere opstelling:

https://www.futbin.com/19/squad/2025125 - Ben Yedder IF, Griezmann, Casemiro, de Bruyne, Aguero.... _/-\o_

Maar goed, voor 1,7 miljoen kun je echt schitterende teams samenstellen :) Dit zijn zo even wat teams redelijk snel bij elkaar geplukt, ik zou ook even kijken welke spelers je kunt lenen en dan kijken of daar gasten tussen zitten die je super chill vindt spelen. Dan weet je in ieder geval welke je sowieso erin wilt hebben.
Zo hier kan ik wel even mee voort :p
Ik ga met deze squads en mijn eigen input is even wat samenstellen.. bedankt voor je tips en tijd!
Is griezman op het middenveld trouwens een aanrader? Nog nooit geprobeerd.

Wl met mijn 20k squad geëindigd op 13-17.. net geen gold 1.. maar tevreden want zo'n pro ben ik zeker niet :p

• ErnstMid

ErnstMid

Razz89 schreef op zondag 18 november 2018 @ 19:32:
[...]

Zo hier kan ik wel even mee voort :p
Ik ga met deze squads en mijn eigen input is even wat samenstellen.. bedankt voor je tips en tijd!
Is griezman op het middenveld trouwens een aanrader? Nog nooit geprobeerd.

Wl met mijn 20k squad geëindigd op 13-17.. net geen gold 1.. maar tevreden want zo'n pro ben ik zeker niet :p
Ik heb griezmann op cam in een 41212 en speelt echt fantastisch. Hij is overal :)

Maar hij is in mijn team by far de beste dus ik ben misschien niet de beste bron voor objectieve info :p
michi schreef op zondag 18 november 2018 @ 19:01:
Meer mensen het idee dat het zondag allemaal veel makkelijker gaat? Vandaag 5 gespeeld 5 gewonnen. Nog goud 2 gehaald uiteindelijk
Daarom speel ik meestal mijn meeste wedstrijden op zondag (en op de vrijdagavond). Voor m'n gevoel zijn er dan gewoon wat meer mensen om uit te kiezen. Ook zijn de goede spelers dan allang al ergens tegen Elite aan of zelfs al in Elite, waardoor je ze volgens mij makkelijker ontloopt.

• FidoDido
Zo de eerste weekend league zit erop :) Moest in mijn laatste 2 games nog 1 win voor gold 3, heb ik gewoon gigantische lag beide games... Eerste game dik verloren en de laatste wedstrijd score ik in de 119de minuut de winnende goal, dat was wel even een victorie moment, maar had er wel even de pest in denk zal toch niet door die lag nu gaan verliezen.

Ik weet wel 1 ding dit is niet elke weekend voor mij weg gelegd kost belachelijk veel tijd en de game ervaring is op momenten echt dramatisch, gister liep alles echt soepel en heb ik genoten om te spelen vrijdag en vandaag (deels) waren echt ruk. Niet alles is hieraan te verwijten uiteraard ook eigen onkunde op momenten :P

Maar denk Gold 3 halen voor een allereerste keer wel redelijk netjes is :)

• ErnstMid

ErnstMid

FidoDido schreef op zondag 18 november 2018 @ 20:03:
Zo de eerste weekend league zit erop :) Moest in mijn laatste 2 games nog 1 win voor gold 3, heb ik gewoon gigantische lag beide games... Eerste game dik verloren en de laatste wedstrijd score ik in de 119de minuut de winnende goal, dat was wel even een victorie moment, maar had er wel even de pest in denk zal toch niet door die lag nu gaan verliezen.

Ik weet wel 1 ding dit is niet elke weekend voor mij weg gelegd kost belachelijk veel tijd en de game ervaring is op momenten echt dramatisch, gister liep alles echt soepel en heb ik genoten om te spelen vrijdag en vandaag (deels) waren echt ruk. Niet alles is hieraan te verwijten uiteraard ook eigen onkunde op momenten :P

Maar denk Gold 3 halen voor een allereerste keer wel redelijk netjes is :)
Lijkt me ook! Netjes! Ik heb 7 potjes gespeeld, drie gewonnen. Een compleet terecht weggevaagd met 7-0, de rest waren schitterende potjes. Op een na die onspeelbaar was maar goed. Ben nu bijna weer thuis dus hoop er vanavond nog drie te winnen :) dan ben ik voor m'n eerste wl ook tevreden :)

• Pompi
Lekker is dat wordt WL verlengd heb ik net vanmiddag al mijn resterende potten er door heen gejaagd omdat ik verder geen tijd heb/had. Nogal zuur dat ik nu op 19 winsten ben blijven hangen terwijl ik Goud 1 in had gekund als ik wist dat ik rustiger aan kon doen

• MrSnoww
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 23-11 21:46
Is POTM Auba een aanrader om te halen als je Auba untradeable hebt?
Ik twijfel namelijk omdat je alsnog 200k moet bijleggen en dat vind ik toch vrij veel....

• FidoDido
Heb trouwens van het weekend de 4411 ook weer is gespeeld wat mij daar bij opvalt is dat de backs ontzetten ver naar binnen staan vergeleken met mijn 4231 opstelling.

Nu heb ik met de custom tactics gespeeld met de width maar zie totaal geen verschil. Heb ze graag iets meer naar buiten staan maar krijg ze daar gewoon niet. Tegenstander de buitenspelers staan vaak vrij. Iemand dit ook opgevallen? Wil hem graag gebruiken maar moet verdedigend wel beter staan.

• Korkss
MrSnoww schreef op zondag 18 november 2018 @ 21:52:
Ik twijfel namelijk omdat je alsnog 200k moet bijleggen en dat vind ik toch vrij veel....
Tja het is een redelijke upgrade, ik zou vast kijken wat je misschien al in je club hebt voor de sbc’s en wat alles kost wat je moet kopen. Dan bekijken of dat het waard is voor je. Je krijgt ook nog packs als rewards voor de sbc dus wie weet heb je nog geluk en krijg je coins terug!

• FidoDido
MrSnoww schreef op zondag 18 november 2018 @ 21:52:
Als je hem al heb is 200k vrij weinig als investering, ik had hem zeker gedaan

• Razz89
Waarom stijgt mahrez otw ineens sinds vanmiddag als een gek?

Verwijderd

23-6 geeindigd dit weekend. Prima zola was toch wel mijn mvp van dit weekend. Hij was enorm belangrijk. Stond telkens op de goede plek en heeft ook veel kansen gecreeërd. (Speelde met hem op cam) Potm Reus en Potm Hazard waren ook weer geweldig. Blij dat ik ze gehaald heb. Ik zoek nu alleen een vervanger voor Griezmann voor in de spits. Het moet een icon zijn en hij mag max 1.3 mil kosten. Hebben jullie suggesties?

• ErnstMid

ErnstMid

Zes x winst maar met een beetje geluk komen daar nog twee bij morgen:) loop nu precies 1:1, tis niet fantastisch maar prima voor de eerste keer.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

14-16 geëindigd. Ik stond op 13 wins met nog 3 wedstrijden over. De eerste 2 van die 3 verloor ik in de 85e minuut en ik ben vol frustratie de 3e en laatste wedstrijd/kans om gold 3 te halen in gegaan. 2-1 winst. Prima weekend league zo voor de 2e keer. Waar ik m’n eerste weekend league maar 4 wins uit 30 potjes haalde is het nu zowat 50/50. Veel geleerd weer.

• cubert20
Verwijderd schreef op zondag 18 november 2018 @ 22:21:
23-6 geeindigd dit weekend. Prima zola was toch wel mijn mvp van dit weekend. Hij was enorm belangrijk. Stond telkens op de goede plek en heeft ook veel kansen gecreeërd. (Speelde met hem op cam) Potm Reus en Potm Hazard waren ook weer geweldig. Blij dat ik ze gehaald heb. Ik zoek nu alleen een vervanger voor Griezmann voor in de spits. Het moet een icon zijn en hij mag max 1.3 mil kosten. Hebben jullie suggesties?
Emilio Butragueño (90) ziet er wel heel nice uit, maar weet niet wat voor type je zoekt.

Verwijderd

cubert20 schreef op zondag 18 november 2018 @ 22:54:
[...]

Emilio Butragueño (90) ziet er wel heel nice uit, maar weet niet wat voor type je zoekt.
Dacht ook aan Butragueno idd. De skills die ik gebruik zijn 3 star en hij heeft verder alles wat een spits moet hebben voor mij.

• Er_Damn
Razz89 schreef op zondag 18 november 2018 @ 22:17:
Waarom stijgt mahrez otw ineens sinds vanmiddag als een gek?
Daarom:
https://m.sport24.co.za/S...ualify-for-afcon-20181118

• DeBers
FidoDido schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 16:16:
[...]

Sta nu op 6 wins uit 12, ben al blij met silver 3 te hebben gehaald :P probeer silver 1 te halen zou voor mijn eerste WL niet slecht zijn :)

Speel zelf met 4231 narrow, moet zeggen dat gezien de uitslagen redelijk in balans is. 5-1, 4-2, 4-3, 4-1 als winst uitslagen en verlies is meestal 0-1 of 1-2 en 1x dan een 5-3 maar die wedstrijd ging nergens meer over :P
Maar ben de hoeveelheid wedstrijd niet gewend om te spelen achter elkaar moet na 3 a 4 potjes echt even stoppen mijn duimen doen dan echt zeer :P
En hoe is het gegaan? Met mij op de zondag een stuk beter. Sta nu op 10 wins uit 27. Nog 3 te gaan. Die doe ik morgen om er nog 1 win uit te slepen :-)

• DeBers
Ik werd deze WL compleet kapot geschoten door die POTM Auba en Hazard...
Ik heb een Serie A team. Komt er ooit een POTM serie A? Anders kap ik hiermee en ga ik ook maar BPL spelen.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

DeBers schreef op maandag 19 november 2018 @ 00:07:
Ik werd deze WL compleet kapot geschoten door die POTM Auba en Hazard...
Ik heb een Serie A team. Komt er ooit een POTM serie A? Anders kap ik hiermee en ga ik ook maar BPL spelen.
Ik werd ook helemaal dol gespeeld door die potm auba, ook kante heeft me helemaal gek gemaakt. Ik vind die BPL echt broken, maken fifa helemaal kapot..

• Korkss
Schuimpje schreef op maandag 19 november 2018 @ 00:09:
[...]

Ik werd ook helemaal dol gespeeld door die potm auba, ook kante heeft me helemaal gek gemaakt. Ik vind die BPL echt broken, maken fifa helemaal kapot..
Ik heb de leenspeler van auba potm na 3 potjes al weggedaan, voor mij ist niks.
Vind de bpl ook echt niet broken ofzo.

Pagina: 1 ... 64 ... 200 Laatste