Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:36
CryptoNL schreef op donderdag 15 november 2018 @ 20:59:
[...]

Kansen afmaken en geen rariteiten uithalen laatste minuten _/-\o_
Dat is vrij standaard ja :P maar is het niveau bijvoorbeeld hoger dan divisie 5? of wordt je daar op een gegeven moment gematched met gelijkwaardige tegenstanders stel ik verlies de eerste 5?

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:23
FidoDido schreef op donderdag 15 november 2018 @ 21:02:
[...]

Dat is vrij standaard ja :P maar is het niveau bijvoorbeeld hoger dan divisie 5? of wordt je daar op een gegeven moment gematched met gelijkwaardige tegenstanders stel ik verlies de eerste 5?
Je speelt tegen gelijkwaardige tegenstanders over 30 wedstrijden gezien

SiberischeHusky Shepsky

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:38
CryptoNL schreef op donderdag 15 november 2018 @ 21:02:
[...]

Je speelt tegen gelijkwaardige tegenstanders over 30 wedstrijden gezien
Hier ben ik het niet echt mee eens. Merk zelf vaak dat ongeveer de helft vd potjes gelijkwaardig zijn, maar als ik daar veel in win ik vanzelf tegen betere kom. Wordt soms ootjes echt hard overklast.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 23-11 23:02
Heeft iemand toevallig ervaring met cavani? Heb mijn team een beetje omgegooid heb nu Neymar en Mbappe IF op de vleugel staan en twijfel tussen Cavani IF en Depay IF, iemand tips voor mij?

• CryptoNL
Korkss schreef op donderdag 15 november 2018 @ 21:30:
[...]

Hier ben ik het niet echt mee eens. Merk zelf vaak dat ongeveer de helft vd potjes gelijkwaardig zijn, maar als ik daar veel in win ik vanzelf tegen betere kom. Wordt soms ootjes echt hard overklast.
Heb ik echt nog nooit gehad (PC). Won er 8 op rij en verloor daarna 3x waar ik veel beter was (weggegeven dat idee). Ben werkelijk nog niet een div 1 speler tegengekomen in div 5.

SiberischeHusky Shepsky

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:06
Bijzonder spel blijft het toch zeg.

Net een potje online, minuut 35 sta ik al 3-0 achter. Tegenstander zoveel sterker, elke pass bij hem is goud waard en bij mij gaat elke pass mis, dat gevoel...

Dit blijft zo tot de 70e minuut duren, tegenstander oppermachtig. Ben eigenlijk al echt klaar met de wedstrijd.

Dan, opeens, voelt het spel zoveel anders aan. Spelers reageren sneller, passes gaan opeens grandioos en ik scoor de 3-1 in minuut 75 om vervolgens de 3-2 te maken in de 89e minuut en de 3-3 in de 91e minuut.

Toch wel zo'n bizar opmerkelijke pot. Zeker omdat ik rond die 70e minuut gewoon letterlijk het gevoel krijg alsof ik een ander spel speel. Mijn spelers kregen letterlijk opeens vleugels en speler leken zoveel meer attent te anticiperen...

Wat een spel he? Echt een haat-liefde verhouding met FIFA...

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
CryptoNL schreef op donderdag 15 november 2018 @ 20:59:
[...]

Kansen afmaken en geen rariteiten uithalen laatste minuten _/-\o_
Dat is nou net mijn probleem. Altijd passend uit wille verdedigen en verkeerde timed schoten maken dicht bij het goal 8)7

Overgins. Wat gebeurd er met de prijzen van spelers na de market crash? Gaan die weer omhoog in december? Of blijven die zo? Ik heb net een Thiago gepacked en wil even kijken of ik die moet verkopen of niet. Speel met een Serie A team, dus kan hem er nu niet echt inpassen.

• DeBers
Sleehond schreef op donderdag 15 november 2018 @ 22:39:

Net een potje online, minuut 35 sta ik al 3-0 achter. Tegenstander zoveel sterker, elke pass bij hem is goud waard en bij mij gaat elke pass mis, dat gevoel...

Dit blijft zo tot de 70e minuut duren, tegenstander oppermachtig. Ben eigenlijk al echt klaar met de wedstrijd.

Dan, opeens, voelt het spel zoveel anders aan. Spelers reageren sneller, passes gaan opeens grandioos en ik scoor de 3-1 in minuut 75 om vervolgens de 3-2 te maken in de 89e minuut en de 3-3 in de 91e minuut.

Toch wel zo'n bizar opmerkelijke pot. Zeker omdat ik rond die 70e minuut gewoon letterlijk het gevoel krijg alsof ik een ander spel speel. Mijn spelers kregen letterlijk opeens vleugels en speler leken zoveel meer attent te anticiperen...

Welke divisie? In div 6 merk ik dat heel veel spelers continue druk zetten aan hebben staan. Dit resulteert in een hoop moeie spelers na de 60ste minuut. Ik heb moeite met die hoge druk omdat ik dat alleen passend op kan lossen. Maar vanaf de 60ste minuut kan ik dan ineens vlammen.

• Sleehond
DeBers schreef op donderdag 15 november 2018 @ 22:49:
[...]

Welke divisie? In div 6 merk ik dat heel veel spelers continue druk zetten aan hebben staan. Dit resulteert in een hoop moeie spelers na de 60ste minuut. Ik heb moeite met die hoge druk omdat ik dat alleen passend op kan lossen. Maar vanaf de 60ste minuut kan ik dan ineens vlammen.
Divisie 6 inderdaad...

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Sleehond schreef op donderdag 15 november 2018 @ 22:39:

Dat is de fifa-scripting. Je ziet online ook vrij weinig wedstrijden met grote uitslagen, dat wordt kunstmatig voorkomen.

• CryptoNL
Wanener gaat EA die vervelende bug/cheat eens oplossen in Draft en ook WL?

Je speelt tegen iemand met 50 chem. Die tikt 3x rond en disconnect. Soms krijg je een loss of helemaal niks, maar hun krijgen wel een win (dat is de bug/cheat). Zit er volgens mij al jaaaaaren in en super irritant.

SiberischeHusky Shepsky

Verwijderd

dutchgio schreef op donderdag 15 november 2018 @ 23:23:
[...]

Dat is de fifa-scripting. Je ziet online ook vrij weinig wedstrijden met grote uitslagen, dat wordt kunstmatig voorkomen.
Wat een onzin Hahaha, net nog 2 potjes online waar ik 7-1 en 6-2 in won..
waar is icon pack 3 SBC gebleven?

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:42
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2018 @ 23:37:
[...]

Wat een onzin Hahaha, net nog 2 potjes online waar ik 7-1 en 6-2 in won..
Dat van die grote uitslagen is misschien onzin, maar dat het scripted is zeker niet! Er zijn wedstrijden (meestal als je zelf een aantal x achter elkaar hebt gewonnen), die je onmogelijk kan winnen. Ineens gaat alles naast en kom je niet meer door de verdediging heen etc etc

• CryptoNL
MadMoody schreef op donderdag 15 november 2018 @ 23:51:
[...]

Dat van die grote uitslagen is misschien onzin, maar dat het scripted is zeker niet! Er zijn wedstrijden (meestal als je zelf een aantal x achter elkaar hebt gewonnen), die je onmogelijk kan winnen. Ineens gaat alles naast en kom je niet meer door de verdediging heen etc etc
Ligt aan jezelf. Er zijn mensen die spelen 100 wins, 1 loss.

SiberischeHusky Shepsky

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-11 18:27
CryptoNL schreef op donderdag 15 november 2018 @ 20:53:
[...]

Juist mensen met superteams kunnen er in de praktijk niks van. Juist de tegenstanders met silvers en lage spelers daar moet je voor uitkijken. Ik heb vorige week 12 wins gehaald waar ik er 9 heb weggegeven door rare acties, verkeerde beslissingen etc (4-3 voorstaan 88e minuut en 4-5 verliezen etc) 20 wins moet makkelijk kunnen, aangezien je tegen hetzelfde skillniveau speelt zo ongeveer.
Sorry maar jij geeft 9 potten weg? Come on...

Dan doe je toch iets niet goed, je geeft niet zomaar 9 potten weg en dan ook nog zeggen 20 winst moet makkelijk kunnen.. |:(

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:00
Zoek op het EA Sports Fifa forum maar eens naar ‘Icon gate’.
Kort samengevat: de SBC kostte door het ontbreken van de hoge squad vereisten ‘maar’ ~750k. Zodoende kon je als je een icon had voor 50k de sbc doen en hiervoor 150k aan packs krijgen. Deze sbc viel vervolgens zo vaak te herhalen als je wilde, dusja reken uit je winst.
EA kwam hier binnen 2 uur achter en haalde vervolgens de sbc offline. Momenteel zoeken ze naar een oplossing voor mensen die dus hun icon hadden ingeleverd (maar sbc nog niet gecompleet hadden) en nu dus hun icon kwijt zijn.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• fifanoob
MadMoody schreef op donderdag 15 november 2018 @ 23:51:
[...]

Er zijn spelers in de WL die 30-0 winnen en de week daarop weer en de week daarop weer.. Dus het kan wel!
Volgens mij zo'n duitser die 119-1 stond in 1 maand..

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-11 08:36

Schuimpje

Couch Warrior

MauT86 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 20:58:
Iemand ervaring met Thomas Partey van Atletico, de 84-versie? Heb deze via player pick gekregen, maar vraag me af of hij een goede vervanger is voor Kondogbia, welke ik een prima stofzuiger vind.
Hier ben ik ook benieuwd naar!
Ik heb momenteel op het middenveld (4-3-3) Kondogbia - Modric - Wass
Ik zag Thomas Partey (84) ook voorbij komen en dacht dat dit wellicht een goede vervanger is voor Wass, kondogbia laat ik liever staan super tevreden over hem en hij kopt er ook redelijk wat ballen in uit corners! Ik zag ook Casemiro voorbij komen... voor welke zou ik beter kunnen gaan? IF Partey of Casemiro (gewone of UCL)?

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14:28
Momenteel +-700k op de bank, wat raden jullie aan qua updates?
https://www.futbin.com/19/squad/1199007

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Schuimpje schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 08:08:
[...]

Ik zag Thomas Partey (84) ook voorbij komen en dacht dat dit wellicht een goede vervanger is voor Wass, kondogbia laat ik liever staan super tevreden over hem en hij kopt er ook redelijk wat ballen in uit corners! Ik zag ook Casemiro voorbij komen... voor welke zou ik beter kunnen gaan? IF Partey of Casemiro (gewone of UCL)?
Kondogbia is High/Medium hetzelfde als Wass en Partey is High/High hetzelfde als Modric dan zou ik voor Casemiro gaan een echte controlerende middenvelder Meduim/High. Maar het is wat je zelf wil ik heb Casemiro en Modric en ga IF Partey halen in plaats van Wass.
tukkerterror90 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 21:35:
Heeft iemand toevallig ervaring met cavani? Heb mijn team een beetje omgegooid heb nu Neymar en Mbappe IF op de vleugel staan en twijfel tussen Cavani IF en Depay IF, iemand tips voor mij?
Ik zou Depay pakken, maar dat is omdat ik graag met spitsen speel met "backs into player".

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• cubert20
  • Laatst online: 20:27
ajaxalex schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 08:32:
Momenteel +-700k op de bank, wat raden jullie aan qua updates?
https://www.futbin.com/19/squad/1199007
Hangt er een beetje af van wat je wilt en waar je tevreden over bent.
Heel veel rek zit er natuurlijk niet in in de serie a.
Ronaldo of ergens een icon zou ik voor gaan sparen.

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 05-11 07:54
Ik ga dit weekend ook mijn eerste WL spelen. Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan.

Dit is mijn team op dit moment (alles op 100 chem): https://www.futhead.com/19/squads/339513/

Heeft iemand nog verbeterpunten? Eriksen en Paulinho zijn untradable. Heb in totaal zo'n 200k te besteden.

[ Voor 3% gewijzigd door Goelan op 16-11-2018 08:48 ]

Verwijderd

Helaas geen tijd voor WL....

weet iemand of je de punten behoud voor deelname?

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 08:52:
Helaas geen tijd voor WL....

weet iemand of je de punten behoud voor deelname?
Ja, je punten blijven staan totdat jij ze inwisselt.

AntraXxX schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 00:31:
[...]

Zoek op het EA Sports Fifa forum maar eens naar ‘Icon gate’.
Kort samengevat: de SBC kostte door het ontbreken van de hoge squad vereisten ‘maar’ ~750k. Zodoende kon je als je een icon had voor 50k de sbc doen en hiervoor 150k aan packs krijgen. Deze sbc viel vervolgens zo vaak te herhalen als je wilde, dusja reken uit je winst.
EA kwam hier binnen 2 uur achter en haalde vervolgens de sbc offline. Momenteel zoeken ze naar een oplossing voor mensen die dus hun icon hadden ingeleverd (maar sbc nog niet gecompleet hadden) en nu dus hun icon kwijt zijn.
Hmm..dat is kut...zag hem staan maar dacht doe het gisteravond wel. Was hij opeens weg..dan snap ik hem nu 🤣

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Pohh packt me maat ff Messi gisteravond, das toch netjes!

Verder heb ik gewoon besloten om mijn squad bij elkaar te halen maar het geld dat op de bank staat even te laten rusten. Dus de WL in met Aguero & Van Dijk!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:22
Ook ik ga dit weekend nog eens vol voor WL.

https://www.futbin.com/19/squad/1931487

Dit is mijn huidig team. Heb niet zoveel gold meer (+- 50k)...
Ik zit momenteel in divisie 7 omdat ik deze week redelijk wat verloren heb.
Speel op de PC maar sommige matchen zijn zo vreemd.
Spelers lijken dan echt vermoeid terwijl ik ze net naar 99 conditie heb gebracht.
Andere matchen gaan dan wel goed. Lijkt zo 50/50 iedere match hoe de spelers reageren etc.

Nu ik speel op PC en stream het spel een Nvidea Shield naar de woonkamer.
Misschien dat het hier aan kan liggen dat het soms niet soepel loopt?

• CryptoNL
fifanoob schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 00:28:
[...]

Sorry maar jij geeft 9 potten weg? Come on...

Dan doe je toch iets niet goed, je geeft niet zomaar 9 potten weg en dan ook nog zeggen 20 winst moet makkelijk kunnen.. |:(
Ja dat is mij ook duidelijk dat ik dingen niet goed deed :D

SiberischeHusky Shepsky

• PS360-gamer
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-07-2024
Momenteel speel ik met dit team:
https://www.futbin.com/19/squad/1931979

Iemand nog een goede aanvulling?
In-game switch ik naar de 4-2-3-1 narrow.
Andere startopstelling maakt niet uit.

Heb ongeveer 150-200k te besteden.
Zelf zou ik graag Suso en De Marcos vervangen.
Suso speelt niet zo dominerend als Coutinho voor mij speelt.
Had zelf al zitten kijken naar Walker met IF Mahrez
Of SIF Lala met IF Martial of CL Fekir.

Enige voorkeur is een back die kopsterk is.
Het is geen probleem mocht er 1 speler met 7 chem zijn.
nou BPM betaald nu ook een beetje uit...alle bronze Engelsen zijn zo weg van je transferlist

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

bvbal79 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:45:
nou BPM betaald nu ook een beetje uit...alle bronze Engelsen zijn zo weg van je transferlist
Iets zegt mij dat dit te maken heeft met de buged icon SBC waar je feitelijk onbeperkt 100k pakketten kan krijgen... check nepentez op utube. Oh thank me later

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-11 15:26
simons schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:00:
[...]

Iets zegt mij dat dit te maken heeft met de buged icon SBC waar je feitelijk onbeperkt 100k pakketten kan krijgen... check nepentez op utube. Oh thank me later
Maar die is toch al bijna 12 uur offline gehaald dus, heeft weinig zin om ze te kopen als de SBC er niet is. En EA past de SBC toch wel aan wanneer ze hem terug zetten

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
[...]

Dat is wel voorbij nu die SBC offline is. En het werd hier om half 1 vannacht al gepost ;)

Verwijderd

Knip

Laat de quasi-grappige op de man reacties achterwege.

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2018 17:24 ]

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:23
Releasen ze een keer wat leuks, halen ze het weer offline :+
Zelf niet aan mee kunnen doen omdat ik geen icon heb en mijn funds in investeringen zitten, maar had wel de overige 3 SBC's gedaan (vanwege de easy packs). Ben toch benieuwd wat ze gaan doen om mensen die daadwerkelijk een icon gesubmit hebben (en de rest nog niet af hadden) te compenseren.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

PS360-gamer schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:44:

Hoe vind je pique en umtiti? Ikzelf heb daar if godin en varane staan.

[...]

Nee hoor...hier boven is al gezegd dat die SBC is verwijderd. Heeft met MM te maken.

Oh thanks me later :)

• sirkeith
  • Laatst online: 20-11 20:33
bvbal79 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:45:
Voor hoeveel zet jij ze erop dan? En voor hoeveel verkoop jij ze?
sirkeith schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:28:
[...]

Voor hoeveel zet jij ze erop dan? En voor hoeveel verkoop jij ze?
low profit...200 coins...maar als je er 100 in je FUT hebt...
Ook bronze italianen verkopen

[ Voor 5% gewijzigd door bvbal79 op 16-11-2018 11:31 ]

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:02
Schuimpje schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 08:08:
[...]

Heb m ook als WL reward. Gister 5 potjes mee gedaan in Rivals en het viel me echt tegen. Aanvallend al niet zo veel van verwacjht maar ook defensief vond ik het erg matig. Geen goede onderscheppingen, voelt clunky aan.

• PS360-gamer
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-07-2024
Schuimpje schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:09:
[...]

Hoe vind je pique en umtiti? Ikzelf heb daar if godin en varane staan.
Pique vind ik super. Weinig last van zijn lage pace. Aanvallen ook sterk met corners.
Umtiti heb ik als vervanger voor de normale Godin. Hij is wel iets kleiner maar is iets beweeglijker.
Ben alleen nog op zoek naar een ander Rechtsback en Rechtermiddenvelder.

Wie heb jij daar staan?

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 08:09
CA->CAM gaat voor max bin op het moment.

https://www.discogs.com/user/Klojett

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Knip

De passief-agressieve reacties mogen ook achterwege blijven.

De rest van jullie heen en weer verdwijnt in de trashcan.

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2018 17:25 ]

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Klojet schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 12:15:
CA->CAM gaat voor max bin op het moment.
Prijzen vliegen sowieso omhoog. Net ook Kimpembe weer voor 7K verkocht, Fekir voor 18K. Allemaal 5-8K winst. IF Depay ook maar los gelaten, deed niet veel voor me tov zijn non IF, en kon 10K winst pakken. Eventueel maandag of dinsdag weer voor 100-120k oppikken. Maar ik heb het idee dat ik nu een team heb die niet echt bij mijn speelstijl past, Promes doet weinig voor me. Kondogbia is sà-và, Casemiro maakt ook niet de acties die ik van een 88 rated speler verwacht. Het ligt ook voor een groot deel aan mij hoor, maar op papier is alles leuker dan in het "echt" :p

https://www.futbin.com/19/squad/1332587

• Gurbuh
bbblije schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 13:46:
[...]

Prijzen vliegen sowieso omhoog. Net ook Kimpembe weer voor 7K verkocht, Fekir voor 18K. Allemaal 5-8K winst. IF Depay ook maar los gelaten, deed niet veel voor me tov zijn non IF, en kon 10K winst pakken. Eventueel maandag of dinsdag weer voor 100-120k oppikken. Maar ik heb het idee dat ik nu een team heb die niet echt bij mijn speelstijl past, Promes doet weinig voor me. Kondogbia is sà-và, Casemiro maakt ook niet de acties die ik van een 88 rated speler verwacht. Het ligt ook voor een groot deel aan mij hoor, maar op papier is alles leuker dan in het "echt" :p

Marquinhos dan? Ik ben het wel met je eens dat sommige upgrades het geld niet waard zijn maar bij hem voel ik echt verschil :)

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-11 12:07

Kju

PS360-gamer schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:44:

Ik heb nog niet heel veel met IF Suso gespeeld maar tot nu toe haal ik aanmerkelijk meer rendement uit hem dan uit Bale die best wel onzichtbaar blijft bij mij.

Ik vind de markt wel heel grillig hoor. Ik had gisteren 10 Mata's gekocht voor ongeveer 1400 en vandaag voor 3600 verkocht. Kagawa 10x voor 900 en die zit al op 1300 maar daar wacht ik nog even mee. Maar van de Beek en Rui Patrico staan stil..

[ Voor 13% gewijzigd door Kju op 16-11-2018 14:03 ]

PSN: Kjujay

• sirkeith
  • Laatst online: 20-11 20:33
bbblije schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 13:46:
[...]

Ik vind Promes ook echt tegenvallen in mijn 4-3-3 formatie....

Misschien binnenkort eens 4-2-3-1 smal proberen.

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

sirkeith schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 13:56:
[...]

Ik heb hem vervangen voor lemar, vond promes ook tegenvallen.

Nou, m'n allereerste wl potje gewonnen :) laatste minuten nog ff bibberen toen de 2-1 viel maar over de streep getrokken :)

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

PS360-gamer schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 12:02:
[...]

Pique vind ik super. Weinig last van zijn lage pace. Aanvallen ook sterk met corners.
Umtiti heb ik als vervanger voor de normale Godin. Hij is wel iets kleiner maar is iets beweeglijker.
Ben alleen nog op zoek naar een ander Rechtsback en Rechtermiddenvelder.

Wie heb jij daar staan?
RB heb ik IF de Marcos staan en heb RV UCL Malcom (untradable) staan.

Verwijderd

iemand die 3-5-2 speelt?
Heb het een paar wedstrijden geprobeerd, beviel wel. Maar te vroeg om te zeggen of het succesvol is. Buitenste cv's mogen niet al te traag zijn bedacht ik.
Dat is de opstelling cv/cv/cv , lm/cm/cm/rm, cam, sp/sp

Iets anders, ik loop vaak tegen de scheidsrechter op, het lijkt wel alsof die man mij af en toe expres loopt te blokken

[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 16-11-2018 14:38 ]

Verwijderd

Harribo schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 14:37:
[...]

Heb het een paar wedstrijden geprobeerd, beviel wel. Maar te vroeg om te zeggen of het succesvol is. Buitenste cv's mogen niet al te traag zijn bedacht ik.
Dat is de opstelling cv/cv/cv , lm/cm/cm/rm, cam, sp/sp
ja precies wat is je team>?
Ff uit mijn hoofd (allemaal nif tenzij anders vermeld) :

Immobile Icardi
Mertens (of Hamsik ucl)
Perisic Matuidi Milinkovic Suso if
Manolas Chiellini Hysaj ucl
Handanovic

Heb ook Koulibaly maar die durf ik niet op een buitenste cv positie te zetten ivm zijn snelheid.
Hysaj is eigenlijk een back.
Verder Matuidi op achterblijven en middenveld verdedigen.
(trouwens, vreemd dat een cm standaard de flank staat te verdedigen maar enfin)

Icardi echt werelds, móet echt nog ff zijn ucl halen. Naingolan kan wel wachten

[ Voor 37% gewijzigd door Harribo op 16-11-2018 14:46 ]

Verwijderd

Harribo schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 14:41:
[...]

Ff uit mijn hoofd (allemaal nif tenzij anders vermeld) :

Immobile Icardi
Mertens (of Hamsik ucl)
Perisic Matuidi Milinkovic Suso if
Manolas Chiellini Hysaj ucl
Handanovic

Heb ook Koulibaly maar die durf ik niet op een buitenste cv positie te zetten ivm zijn snelheid.
Hysaj is eigenlijk een back.
Verder Matuidi op achterblijven en middenveld verdedigen.
(trouwens, vreemd dat een cm standaard de flank staat te verdedigen maar enfin)

Icardi echt werelds, móet echt nog ff zijn ucl halen. Naingolan kan wel wachten
klint goed!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:45
:w ik!

Sinds een tijdje, na 4-1-2-1-2 wat niet liep voor mijn gevoel in het begin. Daarna 4-3-3(4) daarmee kon ik het wat compacter houden achterin maar gaf nog te veel cadeau naar mijn mening. 3-5-2 klinkt niet als de meest verdedigende formatie maar voor mij valt hij beter dan de 2 eerder genoemde!

Speel met de volgende selectie:

------Immobile--Higuain------
--------------Hamsik------------
Perisic----------------Cuadrado
-------Matuidi----Milinkovic----
Manolas--Skriniar--Koulibaly
------------Handanovic-----------

Inderdaad met de snellere CB's aan de buitenzijde. Ben nog aan het twijfelen om t.z.t. Icardi IF te halen om naast Immobile te zetten. Heb nog 200k excl. de lopende investeringen (aantal IF's en UCL Live)

Verwijderd

Dillenvd schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 15:00:
[...]

:w ik!

Sinds een tijdje, na 4-1-2-1-2 wat niet liep voor mijn gevoel in het begin. Daarna 4-3-3(4) daarmee kon ik het wat compacter houden achterin maar gaf nog te veel cadeau naar mijn mening. 3-5-2 klinkt niet als de meest verdedigende formatie maar voor mij valt hij beter dan de 2 eerder genoemde!

Speel met de volgende selectie:

------Immobile--Higuain------
--------------Hamsik------------
Perisic----------------Cuadrado
-------Matuidi----Milinkovic----
Manolas--Skriniar--Koulibaly
------------Handanovic-----------

Inderdaad met de snellere CB's aan de buitenzijde. Ben nog aan het twijfelen om t.z.t. Icardi IF te halen om naast Immobile te zetten. Heb nog 200k excl. de lopende investeringen (aantal IF's en UCL Live)
leuk team, lijkt me indd goeie formatie

Interessant dat jullie beide een serie A team hebben.

• fifanoob
Erger mij vanaf dag 1 al aan kluts situaties dat je niet van speler kan wisselen..

Mijn Linker back schamt de bal waardoor deze naar mijn rechter back gaat echter rent mijn linker back er vrolijk achter aan en mag ik niet switchen.. Gelukkig ging de bal uit maar het was echt 5 sec lang knopje rammen maar hij doet niks.. Had dit vanaf dag 1 al last van en het lijkt alleen maar erger te worden..

EA..

• DeBers
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 15:07:
[...]

Ik ga hier ook wel in mee.. Ik moet het roer ook eens omgooien.

Ik heb nu 4-4-1-1 met:

icardi
Mertens
El shaarawy (Swap) - Sergej - Matuidi - Suso (IF)
Criscito - Manolas - Benatia - Florensi

De backs vind ik maar niks. Ik denk dat ik eens een 3-5-2 ga proberen waarbij ik sterke verdedigers op kan stellen zoals Chiellini en Koulibaly etc.

Ik zit ook te kijken naar Belotti in de ST.

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:45
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 15:07:
[...]

Ben met een BPL team begonnen, maar omdat ik met FUT 18 dat ook had vond ik het meer van hetzelfde. Serie A leek me een mooi alternatief.

Heb nog wel een +-40K squad staan van de BPL waar ik af en toe wat Squad Battle potjes mee doe, speelt ook gewoon aardig d:)b

• DeBers
Dillenvd schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 15:23:
[...]

Ben met een BPL team begonnen, maar omdat ik met FUT 18 dat ook had vond ik het meer van hetzelfde. Serie A leek me een mooi alternatief.

Heb nog wel een +-40K squad staan van de BPL waar ik af en toe wat Squad Battle potjes mee doe, speelt ook gewoon aardig d:)b
Dat wilde ik ook gaan doen. Gewoon een rashford etc squadje om battles mee te spelen en soms wat week challenges oid als dat nodig is. Gewoon een simpel pace squadje.

• DeBers
Is het dieptepunt van de crash al bereikt? Of denken jullie dat hij nog wel een weekje door zakt?
Echt bizar hoe goedkoop sommige NIF spelers zijn geworden. Douglas costa van 80k naar 20k ofzo.

• FidoDido
DeBers schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 15:32:
Is het dieptepunt van de crash al bereikt? Of denken jullie dat hij nog wel een weekje door zakt?
Echt bizar hoe goedkoop sommige NIF spelers zijn geworden. Douglas costa van 80k naar 20k ofzo.
Denk zondag en maandag, nu is weekend league net begonnen. Ga dan zelf ieder geval kopen wat ik graag wil hebben.
Lang genoeg gewacht :)

Heb ook geen 83 en 84 rated spelers meer, moet die nodig gaan inslaan, alleen de prijzen zijn nu nog steeds belachelijk hoog. Hoop dat die nog wel gaan zakken zo voor black friday

[ Voor 17% gewijzigd door FidoDido op 16-11-2018 15:48 ]

• Liveau
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 00:34
fifanoob schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 15:20:
Erger mij vanaf dag 1 al aan kluts situaties dat je niet van speler kan wisselen..

Mijn Linker back schamt de bal waardoor deze naar mijn rechter back gaat echter rent mijn linker back er vrolijk achter aan en mag ik niet switchen.. Gelukkig ging de bal uit maar het was echt 5 sec lang knopje rammen maar hij doet niks.. Had dit vanaf dag 1 al last van en het lijkt alleen maar erger te worden..

EA..
Ik geef dan altijd ff een knal aan mijn rechter stick, werkt meestal wel.
--
Dilemma: heb Perisic en Lingard ULC live op de bank maar speel met ligue 1. Fekir en Kimpembe zien er behoorlijk sexy uit en dat zou opzich redelijk 1:1 uitwisselbaar aangekocht kunnen worden. Maar ik ben bang dat ik dan bij een prijsstijging weer in de twijfel kom om al dan niet te verkopen. Lastig.

Edit: en ik kan moeilijk inschatten welk van de 4 op middellange termijn het meest stijgen in waarde.

[ Voor 5% gewijzigd door Liveau op 16-11-2018 16:05 ]

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 23-11 23:02
Bossie schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 08:40:
[...]

Ik zou Depay pakken, maar dat is omdat ik graag met spitsen speel met "backs into player".
Oké wat houdt deze specialiteit precies in weet iemand dat toevallig?

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11 19:02
Tijno schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:35:
Vanmorgen een stuk of 50 CL spelers ingekocht voor gemiddeld 500 per stuk, dus die hoop ik bij de volgende CL-speelronde voor een mooi bedrag te kunnen verkopen.
Is donderdag de beste dag daar voor? Ze zijn nu voor geen mogelijkheid te krijgen voor 500

• Korkss
  • Laatst online: 20:38
Weekendleague: 3 gespeeld, 3 disconnects, 3 losses.

Mooie vind ik dat je disconnect raakt maar wel gewoon nog online bent en gelijk weer een potje kunt starten.
Ben dr eigenlijk nu al wel weer klaar mee. In staat om het hierbij te laten deze WL.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

DeBers schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 15:22:
[...]

Ik ga hier ook wel in mee.. Ik moet het roer ook eens omgooien.

Ik heb nu 4-4-1-1 met:

icardi
Mertens
El shaarawy (Swap) - Sergej - Matuidi - Suso (IF)
Criscito - Manolas - Benatia - Florensi

De backs vind ik maar niks.
Heb ook beide backs gebruikt. Criscito vond ik dramatisch en Florenzi is snel en actief maar vergeet af en toe zijn man te verdedigen.
Heb ze, toen ik zo speelde, gewisseld voor Hysaj ucl en Kolarov ucl. Tenminste degelijke backs die kunnen verdedigen.
fifanoob schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 15:20:

EA..
Och hou op! Hier erger ik mij vanaf dag 1 al aan! ECHT DRAMATISCH!

Het is ea gelukt om af en toe tijdens het switchen je precies de man te laten selecteren die je nu nét niet op dat moment nuttig kunt gebruiken. Wat ik soms ook doe, ook met de rechterstick, hij pakt gewoon niet meteen de speler die je nodig hebt.
Ja seconden later. Tel daar achterlijke botsingen op met een scheidsrechter en ea heeft weer een manier gevonden om je te naaien.

Heb wel geleerd, blijf rustig.
Afgezien dat het spel je af en toe flink vern*ekt moet ik wel bekennen dat ik tot nu toe echt geen enkele keer gequit heb. Hebben ze toch iets beter gedaan maar blijf het raar vinden dat ea nog steeds meent een grote vinger in de pap te moeten hebben als het gaat om de cheat ai.

Ik speel wedstrijden waarin sommige tegenstanders er soms weinig van kunnen maar dankzij dit soort grappen blijven die wedstrijden onnodig spannend.
Vind fut 19 wel leuker dan fut 18, rivals vind ik een leuke ontwikkeling.
Sorry voor mijn lange roman

Iets anders : snap niet waarom Icardi if zoveel duurder moet zijn dan de icardi ucl. Beide 88 rating waarbij de ucl nog kan stijgen

[ Voor 59% gewijzigd door Harribo op 16-11-2018 17:50 ]

• Gurbuh
Flink gecasht op m'n Jovic IFs, maar man man man wat leggen mensen dom veel coins neer voor Duitse IFs nu... 50k voor Hector waar ik ze helaas al gelist had voor 18-20k, wat nog steeds 5-7k winst was maar ja men wil altijd meer hè :p

• Joster
Waarom is Sancho zijn kaart in hemelsnaam een LM terwijl er op zijn foto van EA een kaart getoond wordt waarop RM staat?

En btw, Duitse if's gaan voor 50k, whut :F

• Gurbuh
Harribo schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 17:25:
[...]

Iets anders : snap niet waarom Icardi if zoveel duurder moet zijn dan de icardi ucl. Beide 88 rating waarbij de ucl nog kan stijgen
Die UCL is niet dynamisch, dus nee die stijgt niet. Heb je meteen je antwoord..
Gurbuh schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 17:52:
[...]

Hoe kan dat het antwoord zijn op de vraag waarom 2 kaarten met hetzelfde getal een totaal verschillend prijskaartje hebben.

• Gurbuh
bvbal79 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 17:56:
[...]

Hoe kan dat het antwoord zijn op de vraag waarom 2 kaarten met hetzelfde getal een totaal verschillend prijskaartje hebben.
3 hoofdstats beter op de IF. Ik zeg niet dat ik zoveel extra zou betalen daarvoor maar sommige blijkbaar wel.

Daarnaast was mijn antwoord toegespitst op de aanname dat zijn UCL dynamisch was.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Ik twijfel om mijn IF Godin te verkopen en er UCL Live Pique voor terug te halen.. hij komt naast varane te staan.

Schuimpje schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 18:56:
Ik twijfel om mijn IF Godin te verkopen en er UCL Live Pique voor terug te halen.. hij komt naast varane te staan.
zijn beide placeholders totdat je Ramos kan halen

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:47
Is Ramos - Varane het ideale verdedigingsduo in deze editie? Vallen qua prijs nog wel te betalen.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Bossie schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 18:57:
[...]

zijn beide placeholders totdat je Ramos kan halen
Ja ramos en varane zijn wel het beste toch? Alleen nog niet genoeg coins voor vandaar de vraag haha!

• FidoDido
Beetje gemixte WL ervaring voor mijn eerste keer, had al gelezen over slechte connecties maar dat is inderdaad beroert op het moment. Lijkt net een slechte wedstrijd squad battles de kwaliteit. van de 3 games gelukkig 1 weten te winnen en bij 1 sta 2-0 voor krijg een lag stoot penalty en rode kaart 5-3 verloren.... daar had ik wel even de pest in zeg.
Mag toch hopen dat de connectie toch wel beter is de komende dagen, zijn er nog bepaalde tijdstippen dat het soepel loopt uit ervaring van andere?

• Joster
Joster schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 17:51:
Waarom is Sancho zijn kaart in hemelsnaam een LM terwijl er op zijn foto van EA een kaart getoond wordt waarop RM staat?

En btw, Duitse if's gaan voor 50k, whut :F
Ennnn de sbc is gone :F

2.dagen op rij dat EA blundert.
Gurbuh schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 17:52:
[...]

No kiddin
Ik had ergens gelezen dat dat wel zo was. Nu ik verder rondkijk, zie dat ze idd niet stijgen |:(

Maar ik treur niet, kan ze nu mooi met winst verkopen. Die +1 op elke eigenschap zal het verschil ook niet maken denk ik.
Dat wordt dan in elk geval Naingolan halen 8)

• DeBers
Harribo schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 19:33:
[...]

No kiddin
Ik had ergens gelezen dat dat wel zo was. Nu ik verder rondkijk, zie dat ze idd niet stijgen |:(

Maar ik treur niet, kan ze nu mooi met winst verkopen. Die +1 op elke eigenschap zal het verschil ook niet maken denk ik.
Dat wordt dan in elk geval Naingolan halen 8)
Heb ik ook net gehaald! Nog maar 60k nu. Meteen doen.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Gurbuh schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 13:51:
[...]

Marquinhos dan? Ik ben het wel met je eens dat sommige upgrades het geld niet waard zijn maar bij hem voel ik echt verschil :)
Marquinhos wel! Duidelijk sterker en daardoor nog beter in duels.
sirkeith schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 13:56:
[...]

Ja... of mss Lemar ook maar proberen, en dan Griezman halen oid. Merk toch dat smalle formaties me niet liggen, door het midden spelen maak ik altijd de foute pass of actie.

[ Voor 8% gewijzigd door bbblije op 16-11-2018 20:20 ]

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Ucl live pique maar halen voor 90k?

Verwijderd

Na een heel nieuw team te hebben gekocht afgelopen week en inmiddels 15 wedstrijden verder en slechts 2 gelijken spelletjes heb ik zojuist mijn team verwijderd en mijn telefoon app. Dus helaas ik heb verloren van mezelf ik heb het afgelopen 3 edities niet geleerd en ga het niet leren ook helaas

• Gurbuh
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 20:40:
Na een heel nieuw team te hebben gekocht afgelopen week en inmiddels 15 wedstrijden verder en slechts 2 gelijken spelletjes heb ik zojuist mijn team verwijderd en mijn telefoon app. Dus helaas ik heb verloren van mezelf ik heb het afgelopen 3 edities niet geleerd en ga het niet leren ook helaas
_O- gast. Ik snap dat veel verliezen niet chill is maar begin dan bij de basis. Leer wat technieken en desnoods gooi je de bus ervoor en counter je alleen... Stap voor stap kan echt elke aap beter worden in dit spel. Er zijn gewoon bepaalde dingen die werken. Leer je jezelf dat aan dan ga je gegarandeerd potjes winnen. Ik ben oud en vastgeroest dus ik doe ook te weinig 'meta' shit maar als je er op focust kan dat heus...

• Klojet
Languit op de bank wat SBC op te losse. Van Italië, rolt er uit een klein zeldzaamspelerspakket zowel Lukaku als Robertson IF eruit.

Lukaku gaat eens uitgetest worden in plaats van Kane en Robertson IF gaat waarschijnlijk de verkoop in.

Ik begrijp er geen flinker meer van...kom 2 dagen laat thuis en zie steeds Sbcs verwijdert worden..wat was er nu met de Bundesliga POTM?
Klojet schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 21:29:
Languit op de bank wat SBC op te losse. Van Italië, rolt er uit een klein zeldzaamspelerspakket zowel Lukaku als Robertson IF eruit.

Lukaku gaat eens uitgetest worden in plaats van Kane en Robertson IF gaat waarschijnlijk de verkoop in.
Van Italië?

• Klojet
Ja, de competitie SBC, gewoon degene die 't hele jaar doorloopt. Wissel zo altijd wat discard spelers in, en voor de laatste 3 spelers geef ik rond de 2000 uit per speler en hoop hem zo te voltooien, stukje bij beetje. Als er dan nog een ziek goede opening uit een aardig pakketje komt is 't helemaal mooi.

Alleen net Kane gehaald, nu dus even kijken of ik met hem doorga of toch met Lukaku

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:32
Icon set 3 is weer terug. Het 100k pakket is weggehaald en er is een 82 rated squad bijgekomen. Benieuwd hoe Sancho opgelost wordt, aangezien ik daar al 2/3 voltooid had....

• Klojet
Zodadelijk poging 2 voor de WL, gisteren maar gestopt na een 2-5, buiten dat de verbinding om te huilen was, benutte ik zelf ook te weinig kansen, en liet verdedigend teveel lopen. Wellicht ook een gebrek aan concentratie, mijn doel was eindelijk de 14 wins te pakken ipv elke keer de 13. Maar ik ben al blij als ik de 11 wins weet te halen dit weekend, heb ik in ieder geval weer de 2000 punten voor volgende week.

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:42
Iemand met tips voor een volledig Braziliaans team?

https://www.futbin.com/19/squad/1968826

Hulk is vaak te voorspelbaar, moet toch naar zijn linker gaan. Verder cam en lb positie erg lastig. Pato if op cm gehad maar dat is toch net niks. Coutinho lb levert ook minder rendement dan vinicius.

Heb er nu talisca staan, zijn er mensen die ervaringen hebben met zijn IF?

Verder zou ik casemiro graag willen neerzetten maar Fred speelt zo fijn en lichtvoetig, is echt de balafpakker en denk niet dat casemiro dat beter kan..
Ambianz schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 10:45:
Heb er nu talisca staan, zijn er mensen die ervaringen hebben met zijn IF?
Heb 1 pot tegen zijn if gespeeld, was echt niet leuk voor mij, hij trapte er twee in en was werkelijk overal

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11 19:02
Gister echt een verschrikkelijke FIFA dag gehad. Nu vanmorgen wat aan de slag gegaan met andere tactieken voor het eerst. Bevalt zeer goed, 6-3 (alleen aanvallende tactiek gewijzigs) en 5-1 (aanvallend en verdedigende tactiek gewijzigd) winst.

Heeft iemand een idee hoe ik kan instellen dat die tactieken standaard van toepassing zijn? Ik vind het irritant om voor elk potje alles opnieuw te moeten instellen en bij selecties heb ik de optie niet kunnen vinden

• Sleehond
Meh, gisterenavond en vandaag gaan paar afspraken niet door vanwege ziekte. Heb WL niet gedaan omdat ik een druk weekend verwachte... zit je alsnog thuis maar dan zonder WL.. haha!
Sleehond schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 11:06:
Meh, gisterenavond en vandaag gaan paar afspraken niet door vanwege ziekte. Heb WL niet gedaan omdat ik een druk weekend verwachte... zit je alsnog thuis maar dan zonder WL.. haha!
Divisions Rivals is wel relaxt in het weekend...of iedereen speelt WL of heeft geen tijd.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-11 15:26
Klojet schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 10:32:
Zodadelijk poging 2 voor de WL, gisteren maar gestopt na een 2-5, buiten dat de verbinding om te huilen was, benutte ik zelf ook te weinig kansen, en liet verdedigend teveel lopen. Wellicht ook een gebrek aan concentratie, mijn doel was eindelijk de 14 wins te pakken ipv elke keer de 13. Maar ik ben al blij als ik de 11 wins weet te halen dit weekend, heb ik in ieder geval weer de 2000 punten voor volgende week.
Wens je veel succes, want ik ben net gestopt omdat er weer de raarst dingen gebeuren en ik ook input delay voelde

• FidoDido
Pompi schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 11:23:
[...]

Wens je veel succes, want ik ben net gestopt omdat er weer de raarst dingen gebeuren en ik ook input delay voelde
Dat merk ik ook ja, vooral met verdedigen. In 5 wedstrijden 3 penalty tegen dat is meer dan ik in 300 wedstrijden heb gehad... Ga nog wel poging wagen gezien het mijn eerste keer is. Lang gewerkt voor de punten :p

En heb ook lag spikes schiet het beeld ineens vooruit met Rivals nooit problemen gehad net potje gedaan speelt gewoon soepel

• DeBers
FidoDido schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 11:45:
[...]

Dat merk ik ook ja, vooral met verdedigen. In 5 wedstrijden 3 penalty tegen dat is meer dan ik in 300 wedstrijden heb gehad... Ga nog wel poging wagen gezien het mijn eerste keer is. Lang gewerkt voor de punten :p

En heb ook lag spikes schiet het beeld ineens vooruit met Rivals nooit problemen gehad net potje gedaan speelt gewoon soepel
Bij mij enorm wisselende resultaten. Soms lukt alles. Soms staan mijn verdedigers er als een stel idioten bij en worden alle passes onderschept. Ben er al weer beetje klaar mee. Ik wacht wel tot eind van de dag en zondag totdat de teams met alleen maar POTM spelers etc een beetje zijn opgerot.

Ik sta nu 2 uit 7 geloof ik door twee terecht verloren wedstrijden vandaag.

[ Voor 4% gewijzigd door DeBers op 17-11-2018 11:53 ]

Pagina: 1 ... 63 ... 200 Laatste