Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Franubis
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 05-07-2023
Hallo allemaal,

Ik wil graag aan een nieuw team bouwen rondom Memphis Depay als spits. Kunnen jullie mij helpen met een team die niet alleen uit de Franse competitie bestaat, maar ook premier Legeau? Wat is dan een mooi team?
Franubis schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:01:
Hallo allemaal,

Ik wil graag aan een nieuw team bouwen rondom Memphis Depay als spits. Kunnen jullie mij helpen met een team die niet alleen uit de Franse competitie bestaat, maar ook premier Legeau? Wat is dan een mooi team?
Wat had je zelf allemaal bedacht en wat is je budget....

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:42
Dat ga ik ook zeker doen! RDR2 is geweldig! Wat een drama is het sinds de 1.04 update. Net ook weer: zelf 18x op doel geschoten, mijn tegenstander 1x. En je kunt het al raden 1-0 verlies. Ik vind het nog erger dan andere jaren dat ze het spel verkloot hebben met een update. :( :( :(

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:45
Vorige week 20x Kepa en 30x Pickford voor 700/750 opgepikt, nu voor 1500 de deur uit. Easy money! :)

Verwijderd

Paar weken geleden 10x tagliafico gehaald voor 1k nu rond 5k waard. Ideaal.

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:47
Hihaaa, uit die kleine SBC van 5K waarin je een klein prime pakketje krijgt Dybala. Eindelijk packluck.

83-rated stijgt nu ook als een malle. De tradepile gaat voor nu echt leeg, koop vlak voor BC wel weer in, dubbele profit.

David Villa had ik er ook 15 van, 700 ingekocht, gaan nu voor 1400.

[ Voor 31% gewijzigd door GAITii op 14-11-2018 23:16 ]

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• michi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02 05:14
Lekker 100k gepakt met kagawas en hrdecky en schmeichel. Thauvin ook voor 9 k kwijt , twijfel of ik oblak nog moet inruilen voor courtois en varane voor godin. Weet alleen nog steeds niet hoe ik aan Squad fitness cards kom zo der er 1400 voor te betalen. Hoop dat het morgen naar de 1k daalt door de rewards.

Moet wel zeggen dat het op piek momenten uitermate verrot speelt. Extreme lag. Vanmiddag ook 3 potjes die niet te doen waren.

Verder ook nog steeds minstens 1 keer per wedstrijd dat de verkeerde speler gelockt blijft(had YouTube ff roellie nog stuk over verteld in een van zijn afgelopen video’s). Onmogelijk om een speler te selecteren die veel dichter bij de bal staat. Verder ook weer een kopduel met ramos verloren van sterling. Voorzetten en corners blijven belachelijk . Evenals timed finesse shots maar die heb ik zelf gelukkig heel goed onder de knie.

[ Voor 5% gewijzigd door michi op 14-11-2018 23:26 ]

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-11 18:27
Dillenvd schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:52:
Vorige week 20x Kepa en 30x Pickford voor 700/750 opgepikt, nu voor 1500 de deur uit. Easy money! :)
75 arduriz Spaanse spits van 83?
75 manu trigorz ofzoiets Spaanse middenvelder van 83 ofzo

Allemaal ingekocht voor max 750, alles verkocht voor 2k a 2,2k

• SwooX
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-02 18:55
Net nog even 4 division potjes gedaan om rank 2 veilig te stellen. Natuurlijk allemaal verloren en nu met 800 punten in rank 2, als dit morgenochtend weer naar rank 3 is dan breek ik mijn hele console af.

On the bright side: Morgen avond gaat iemand meekijken naar hoe ik speel, ik hoop echt dat er eens een verbetering komt want ik heb nu echt al 10 keer op rij verloren. In de 4/5 weken dat ik speel heb ik nog niet eens 1000 weekend league punten bij elkaar gesprokkeld, niet dat ik daar überhaupt kans maak. De struggle is real en mijn geduld begint echt langzamer hand op te raken.

Once again open up your bag of tricks!

Verwijderd

SwooX schreef op donderdag 15 november 2018 @ 00:51:
Net nog even 4 division potjes gedaan om rank 2 veilig te stellen. Natuurlijk allemaal verloren en nu met 800 punten in rank 2, als dit morgenochtend weer naar rank 3 is dan breek ik mijn hele console af.

On the bright side: Morgen avond gaat iemand meekijken naar hoe ik speel, ik hoop echt dat er eens een verbetering komt want ik heb nu echt al 10 keer op rij verloren. In de 4/5 weken dat ik speel heb ik nog niet eens 1000 weekend league punten bij elkaar gesprokkeld, niet dat ik daar überhaupt kans maak. De struggle is real en mijn geduld begint echt langzamer hand op te raken.
Wat is je FIFA naam dan? Kunnen wij misschien een x een pot doen

• michi
SwooX schreef op donderdag 15 november 2018 @ 00:51:

Knop die voor mij wonderen deed is l2. Zowel aanvallend als verdedigend. In vorige fifa was Deze voor mijn gevoel nooit nodig. Nu pak je daar zo makkelijk de bal mee af. Zodra een van mijn cv’s zijn lichaam er dan tussen zet heb je direct de bal. En aanvallend kun je er heel kort mee wegdraaien met behendige spelers of als je een sterke spits hebt de bal afschermen. Wel met pookje mee bewegen in juiste richting. En leer de dragback , makkelijkste truc in de game zo een beetje . Maar zo effectief. Ruimte creeeren voor jezelf rond de zestien en dan finesse schot in de kruising d:)b

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-11 08:36

Schuimpje

Couch Warrior

michi schreef op donderdag 15 november 2018 @ 07:02:
[...]

Knop die voor mij wonderen deed is l2. Zowel aanvallend als verdedigend. In vorige fifa was Deze voor mijn gevoel nooit nodig. Nu pak je daar zo makkelijk de bal mee af. Zodra een van mijn cv’s zijn lichaam er dan tussen zet heb je direct de bal. En aanvallend kun je er heel kort mee wegdraaien met behendige spelers of als je een sterke spits hebt de bal afschermen. Wel met pookje mee bewegen in juiste richting. En leer de dragback , makkelijkste truc in de game zo een beetje . Maar zo effectief. Ruimte creeeren voor jezelf rond de zestien en dan finesse schot in de kruising d:)b
Oh de dragback is zo heerlijk he! Zeker 8 van de 10 goals buiten de 16 die ik scoor met griezmann ontstaan door een dragback en daarna een flinke poeier in de kruising!

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Rivals Rewards dikke crap wederom, hopen tegen beter weten in hahaha

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Ricloo86 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 08:59:
Rivals Rewards dikke crap wederom, hopen tegen beter weten in hahaha
wederom 30k ofzo voor een avondje fifa spelen :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Ricloo86
Bossie schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:00:
[...]

wederom 30k ofzo voor een avondje fifa spelen :)
Ik hoef het opzich voor de coins niet te doen, dus neem de gok :P

Hoop dat eredivisie SBC er nu eens gaat komen.

• michi
Best goed gepackt 15 Squad fitness cards erbij. Spelers waren kut. En inderdaad laat die eredivisie sbc maar komen. Alles staat al drie weken klaar. Hopen op een neres of tadic als lekker super subje

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

fifanoob schreef op donderdag 15 november 2018 @ 00:15:
[...]

75 arduriz Spaanse spits van 83?
75 manu trigorz ofzoiets Spaanse middenvelder van 83 ofzo

Allemaal ingekocht voor max 750, alles verkocht voor 2k a 2,2k
Ja lekker! Had ook 60 Malcolms ingeslagen, IF Depay van de winst aangeschaft. Even kijken hoe hij speelt!

• GAITii
Hier bij Rivals na 4 weken coins maar weer eens voor untradeable packs gekozen. Dacht mooi SBC-voer en fitness cards zijn altijd welkom.

Toch nog een Vincent Kompany gepacked. Iemand toevallig ervaring met hem? Reviews op futbin zien er wel oke uit namelijk.

• Ricloo86
GAITii schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:13:
Hier bij Rivals na 4 weken coins maar weer eens voor untradeable packs gekozen. Dacht mooi SBC-voer en fitness cards zijn altijd welkom.

Toch nog een Vincent Kompany gepacked. Iemand toevallig ervaring met hem? Reviews op futbin zien er wel oke uit namelijk.
Heb begin met hem en Otamendi gespeeld, dikke prima!

Nu toch voor Sanchez naast Otamendi gegaan en is hij verorberd in een SBC

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Ik ga vandaag toch ook maar verstandig doen denk ik en voor de coins kiezen :) Aangemeld voor de WL, vrijdag een dagje om te spelen... ben benieuwd :)

En dan eens bedenken of ik alle coins verder wil investeren of toch wat versterkingen voor onderstaand team te halen: https://www.futbin.com/19/squad/1881793

Daar past Suarez ook wel mooi in de spits... of Varane achterin... andere cvm.... heerlijke keuzes :)
Voor de coins gegaan. Verder uit mijn WL player picj van Beek gekregen. Gelukkig kwam uit mijn mega pack VVD. Kijken wat zijn prijs doet vanavond en dan verkopen. Al met al meer dan 150k rijker.

[ Voor 12% gewijzigd door bvbal79 op 15-11-2018 09:28 ]

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:23
Szczęsny & Partey uit mijn WL revards. Niet slecht, alleen nu de uitdaging om Szczęsny in mijn PL team in te bouwen :o

Uit de Rivals & WL rewards nog Naldo, Alderweireld, Willian, Lacazette & Gini. Geen slechte week zo.

[ Voor 28% gewijzigd door Jaap. op 15-11-2018 09:48 ]

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Uit de WL reward een UCL Fahrman gekregen, ondanks dat het natuurlijk niet de beste UCL player is was ik er toch behoorlijk tevreden over. Betere rewards dan vorige week haha.

PSN/Steam: Xamsix

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:06
"Op safe" voor de coins gekozen, 35.000.

Ik heb hiervoor Handanovic (Keeper Inter) gekocht voor mn Serie A team. Had Perin in basis staan (84) en Handanovic is een mooie upgrade (88).

Mn team is nu aardig uitgebouwd, misschien volgende keer maar weer een gokje met packs kiezen.

• GAITii
Iemand hier de Refuse to Lose en Fancy Football SBC gedaan en wat zinnigs eruit gekregen?

• Ricloo86
GAITii schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:55:
Iemand hier de Refuse to Lose en Fancy Football SBC gedaan en wat zinnigs eruit gekregen?
atm aan het maken, laat het je zo weten :*)

Ederson..Verder niets bijzonders.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:13
Mijn team is nu af (voor mij) meer wil ik er niet meer aan uitgeven, de chem is ook goed.

In game ziet het er zo uit:

https://www.futbin.com/19/squad/1883491

- Casemiro is een heerlijke CVM
- De aanval is gewoon heerlijk

Hopelijk dit weekend genoeg punten sprokkelen om de volgende WL te halen.

Ga 1400 punten niet in een avond/nacht halen helaas

[ Voor 10% gewijzigd door Mars18 op 15-11-2018 10:05 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Icon Lampard 86 :p
Maar nu verkopen of zal hij omhoog schieten bij een icon sbc?
Is namelijk 1 van de goedkoopste icons ..

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:32
Razz89 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 10:09:
[...]

Icon Lampard 86 :p
Maar nu verkopen of zal hij omhoog schieten bij een icon sbc?
Is namelijk 1 van de goedkoopste icons ..
Zou hem verkopen. Mocht er een gegarandeerde baby icon SBC komen, gaan de baby icons eraan. Hetzelfde geldt mogelijk voor BF wanneer er veel packs geopend gaan worden.
Snap dat mensen blij zijn als ze wat moois packen maar het geeft op internet geen reëel beeld van de kansen op zoiets in packs. Packs zuigen héél vaak.
Als iedereen hier zijn resultaten post, zal je moeten zoeken naar de successen.
Kortom, laat je geen zand in de ogen strooien.

Heb ook maar voor de coins gekozen deze keer. Hamsik 88 ucl gekocht, lijkt me goede investering. Net als Mandzukic 85 ucl. Sowieso goede spelers.
Ondertussen serie a sbc aan het doen, gewoon lekker bieden steeds, zo kan ik sbc napoli doen voor 5k , op de pc nog wel.

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 05-11 07:54
Jep! Fekir RTTF kaart.

• ErnstMid

ErnstMid

Harribo schreef op donderdag 15 november 2018 @ 10:23:
Snap dat mensen blij zijn als ze wat moois packen maar het geeft op internet geen reëel beeld van de kansen op zoiets in packs. Packs zuigen héél vaak.

Heb ook maar voor de coins gekozen deze keer. Hamsik 88 ucl gekocht, lijkt me goede investering. Net als Mandzukic 85 ucl. Sowieso goede spelers.
Ondertussen serie a sbc aan het doen, gewoon lekker bieden steeds, zo kan ik sbc napoli doen voor 5k , op de pc nog wel.
Ik denk eigenlijk dat die UCL kaarten nog wel iets verder gaan zakken :9 of naja, daar gok ik een beetje op. Kimpembe zou voor mn team wel nice zijn maar het is maar afwachten hoe PSG het gaat doen...

Wat dat betreft zou Fekir een betere keuze zijn, maar die gaat Griezmann niet inhalen denk ik :+

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-11 13:47
Hier gekozen voor de non-trade packs. Matuidi, Buffon, Banega als 'grootste' gepackt. Kan ze alle 3 inpassen waarvan ik Banega waarschijnlijk niet gebruik.

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
WSL036 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 10:12:
[...]

Zou hem verkopen. Mocht er een gegarandeerde baby icon SBC komen, gaan de baby icons eraan. Hetzelfde geldt mogelijk voor BF wanneer er veel packs geopend gaan worden.
Ja daar heb je gelijk in dan misschien toch maar vanavond verkopen..
Maar niet hopen dat hij binnen nu en een week 100k omhoog schiet maarja pech dan :p

• WSL036
Razz89 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 10:38:
[...]

Ja daar heb je gelijk in dan misschien toch maar vanavond verkopen..
Maar niet hopen dat hij binnen nu en een week 100k omhoog schiet maarja pech dan :p
Dat is altijd de vraag. Als er niets gebeurt qua baby icons en er wordt deze week een prime Ronaldo SBC gelanceerd dan zal ie inderdaad nog wel de lucht in schieten.

Ik bekijk het altijd zo: als ik hem pack, zijn het 'gratis' coins. Of het dan 600K of 700K is, het is pure winst

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:23
WSL036 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 10:45:
[...]

Dat is altijd de vraag. Als er niets gebeurt qua baby icons en er wordt deze week een prime Ronaldo SBC gelanceerd dan zal ie inderdaad nog wel de lucht in schieten.

Ik bekijk het altijd zo: als ik hem pack, zijn het 'gratis' coins. Of het dan 600K of 700K is, het is pure winst
Eens, maar als die Baby Icon SBC komt is het niet eens meer 600k, maar gaan prijzen terugvallen (waarschijnlijk) naar de 200k die ze voor de Prime Icon SBC waren. En dan is het verschil in coins ineens wel aanzienlijk.

Ik zou 'm nu verkopen en blij zijn met de opbrengst, de kans dat hij (veel) minder waard gaat worden is groter dan dat deze veel meer waard zal worden.
ErnstMid schreef op donderdag 15 november 2018 @ 10:29:
[...]

Ik denk eigenlijk dat die UCL kaarten nog wel iets verder gaan zakken :9 of naja, daar gok ik een beetje op.
nou als de ratings omhoog gaan, door goede prestaties niet. Dan zullen ze duurder worden denk ik. Als bijv. Napoli het een beetje goed doet, dan is Hamsik snel 89, dat is toch een aardige middenvelder waarmee ik een tijdje vooruit kan.
Icardi is ook een fijne kaart, zijn nif is al goed.

Ik koop wel altijd upgrades (if,ucl, etc) van spelers waarvan hun nif ook fijn speelt en goed in kan passen.
Speelt hun nif niet fijn voor mij, dan koop ik er ook geen upgrades ervan.

• Jadero
Dit is mijn huidige team: Tips om te upgraden?
Edit: Silva en Kimpembe horen omgedraaid.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MOg5oV9YKOHDiDHL19gqqoHT/full.png

[ Voor 13% gewijzigd door Jadero op 15-11-2018 11:41 ]

• Sleehond
@Ghengis

Mooi team!

RB zou ik Lala overwegen, heerlijke RB is dat. De IF versie van 84 heb ik zelf gehad, vond hem heerlijk spelen. Ook niet extreem prijzig ofzo.

En persoonlijk heb ik liever Depay ipv Balotelli denk ik, maar kan een persoonlijke smaak zijn.

• GAITii
Ghengis schreef op donderdag 15 november 2018 @ 11:38:
Dit is mijn huidige team: Tips om te upgraden?
Edit: Silva en Kimpembe horen omgedraaid.
[Afbeelding]
Wauw mooi team.

Balotelli zou ik Depay IF of zijn SBC pakken.
Matuidi zou ik Kante pakken.

• ErnstMid

ErnstMid

Harribo schreef op donderdag 15 november 2018 @ 11:36:
[...]

nou als de ratings omhoog gaan, door goede prestaties niet. Dan zullen ze duurder worden denk ik. Als bijv. Napoli het een beetje goed doet, dan is Hamsik snel 89, dat is toch een aardige middenvelder waarmee ik een tijdje vooruit kan.
Icardi is ook een fijne kaart, zijn nif is al goed.

Ik koop wel altijd upgrades (if,ucl, etc) van spelers waarvan hun nif ook fijn speelt en goed in kan passen.
Speelt hun nif niet fijn voor mij, dan koop ik er ook geen upgrades ervan.
Ja absoluut, maar dat duurt dus nog wel ff voordat die upgrades gaan lonen..

• Jadero
@GAITii @Sleehond

Bedankt voor de tips, reden dat ik Balotelli daar heb staan komt doordat mijn speelstijl goed werkt met een snellere en een meer fysieke spits goed werkt. Hiervoor had ik een Spaans team waar de combo Aduriz- Ben Yedder in de spits stond, daar deed Aduriz het erg goed, en hier Balotelli.

Matuidi heb ik net gepackt (non-trade) dus die laat ik nog even staan. Ik neig inderdaad ook naar Lala voor Sidibe.

Het liefst zou ik Hernandez vervangen op links, zijn stamina is net niet toereikend genoeg, maar ik zie niet echt de juiste vervanger anders dan Mendy van City.

• Sleehond
Ghengis schreef op donderdag 15 november 2018 @ 11:59:
@GAITii @Sleehond

Bedankt voor de tips, reden dat ik Balotelli daar heb staan komt doordat mijn speelstijl goed werkt met een snellere en een meer fysieke spits goed werkt. Hiervoor had ik een Spaans team waar de combo Aduriz- Ben Yedder in de spits stond, daar deed Aduriz het erg goed, en hier Balotelli.

Matuidi heb ik net gepackt (non-trade) dus die laat ik nog even staan. Ik neig inderdaad ook naar Lala voor Sidibe.

Het liefst zou ik Hernandez vervangen op links, zijn stamina is net niet toereikend genoeg, maar ik zie niet echt de juiste vervanger anders dan Mendy van City.
Depay IF als je die kan betalen heeft een sterkere fysiek dan Balotelli, misschien toch interessant te overwegen.

Lala kan ik echt aanraden de IF versie.

Hernandez mee eens, ik hem ook linksback maar idd stamina voelde niet heel top.

(Heb nu overigens dat team verkocht en een serie a team gebouwd).

• DeeleNL
Vandaag maar voor de 32K coins Rival rewards gegaan. Die packs blijven toch iedere keer weer aantrekkelijk, helemaal als ik hier lees wat het voor een paar van jullie aan spelers oplevert. Maar het idee dat dit slechts een héél klein gedeelte van alle geopende packs is, was voor mij genoeg om voor de munten te kiezen.

Gaat er nog iemand investeren in UCL kaarten?

• Sleehond
Mijn huidige serie A team (3-4-1-2)

Belotti (IF 84), Immobile (87)
Pjanic (86)
Insigne (88), Hamsik (87), Khedira (85), Cuadrado (84)
Koulibaly (87), Bonucci (86), Benatia (86)
Handanovic (88)

Welke mogelijkheden om te verbeteren zien jullie?

- Chiellini?
- Mertens?
- Matuidi?
- Icardi?
- Higuain?
- Perisic?

Zelf denk ik aan Mertens op de plek van Pjanic en dan naast Immobile bijvoorbeeld Icardi of Higuain. Is dat door iemand aan te raden?

Ik laat dan Ronaldo en Dybala even buiten beschouwing, die redt ik bij lange na niet met coins.

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14:28
Sleehond schreef op donderdag 15 november 2018 @ 12:39:

Pjanic (86)
Handanovic (88)

- Chiellini?
- Mertens?
- Matuidi?
- Icardi?
- Higuain?
- Perisic?

Zelf denk ik aan Mertens op de plek van Pjanic en dan naast Immobile bijvoorbeeld Icardi of Higuain. Is dat door iemand aan te raden?

Ik laat dan Ronaldo en Dybala even buiten beschouwing, die redt ik bij lange na niet met coins.
Dybala achter de spits is wel heerlijk hoor, hoeveel coins heb je te besteden?

• RenoD87
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-11-2024

RenoD87

Arnhem

Ik pack zojuist Ronaldinho 94 uit de Refuse To Lose _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026

• DeeleNL
Sleehond schreef op donderdag 15 november 2018 @ 12:39:

Pjanic (86)
Handanovic (88)

- Chiellini?
- Mertens?
- Matuidi?
- Icardi?
- Higuain?
- Perisic?

Ik heb zelf de volgende opstelling met Serie A team:

------Immobile--Higuain------
--------------Hamsik------------
Perisic----------------Cuadrado
-------Matuidi----Milinkovic----
Manolas--Skriniar--Koulibaly
------------Handanovic------------

Higuain is voor mij een goede finisher, toch zou ik liever een Icardi IF of Mertens hebben, maar dit is voor straks een mooie upgrade. Verder heb ik gekozen voor 3-5-2 omdat ik met deze formatie en de terugvallende CVM's toch nog een behoorlijke verdedigende opstelling heb staan.
Eerst speelde ik met 4-1-2-1-2 maar deze formatie gaf voor mij te veel ruimte in de achterste linie weg.

• joey1990
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-10 13:30
RenoD87 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 12:42:
[...]

Ik pack zojuist Ronaldinho 94 uit de Refuse To Lose _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Is dat die SBC waar je een 50K packetje krijgt? staat bij mij klaar voor vanavond open te maken op de console.

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Zijn er hier overigens mensen die hun squad hebben verkocht mbt Black Friday?

• Sleehond
ajaxalex schreef op donderdag 15 november 2018 @ 12:41:
[...]

Dybala achter de spits is wel heerlijk hoor, hoeveel coins heb je te besteden?
Helaas nu maar 30.000. Net als laatste Koulibaly en Handanovic gekocht.

Misschien toch voor gaan sparen. Zal even gaan duren maar wellicht wat pack luck erbij dan maar ;-)

• ajaxalex
Sleehond schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:14:
[...]

Helaas nu maar 30.000. Net als laatste Koulibaly en Handanovic gekocht.

Misschien toch voor gaan sparen. Zal even gaan duren maar wellicht wat pack luck erbij dan maar ;-)
Ja dan wordt het een lastig verhaal, ik zou even doorsparen voor een gamechanger. Naingollan bijv

• Tijno
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 29-11-2018
Ik lees al een tijdje mee en nu maar een account aangemaakt om ook mee te reageren. Ik speel pas sinds begin dit jaar Fifa op de PS4 en speel maar een paar uurtjes per week, dus ik ben een echte noob... Afgelopen weken in divisie 7, rank 3 geëindigd en ik denk dat dat voorlopig ook wel het hoogst haalbare is.

Mijn team is nu als volgt:

Zoet (CL)
De Vrij - De Ligt (IF) - Ake
Promes - Strootman - Vormer (SBC) - Wijnaldum - Robben
De Jong (CL) - Depay

Ik wil in ieder geval nog Ake vervangen door Van Dijk en sparen/handelen voor Van Nistelrooy voor De Jong. Vanmorgen een stuk of 50 CL spelers ingekocht voor gemiddeld 500 per stuk, dus die hoop ik bij de volgende CL-speelronde voor een mooi bedrag te kunnen verkopen en daarnaast heb ik nog de Eredivisie SBC klaarstaan en dan nog wat 83+ rated spelers die ik na Black Friday of bij de juiste SBC op de markt wil gooien.
Harribo schreef op donderdag 15 november 2018 @ 10:23:

Wat maakt een UCL kaart nu beter dan zijn NIF? die +1 lijkt me nou echt de moeite( lees geld) niet waard.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-11 15:26
Drama drama drama, meer kan ik er niet van maken wat er uit mijn Goud 2 en Rivals pakketjes kwam. Denk dat de duurste speler maar 1400 opleverde. Enigste wat dus nog iets op leverde was de coins die ik bij Goud 2 kreeg, hopelijk is het volgende week anders.

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
Zit te twijfelen. Heb op dit moment 30 packs klaar staan. Lees veel over de WebApp die ''meer geluk'' zou brengen. Hoe is dit bij jullie?
huis-r schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:13:
Zijn er hier overigens mensen die hun squad hebben verkocht mbt Black Friday?
Ja...en vorige week met de dip op zondag allemaal teruggekocht, en met dat team dit weekend silver 1 in WL gehaald en ook nog een 250k nu al uit de rewards gehaald :)

Ik geloof dat de crash voor high grade kaarten al is geweest toen iedereen tegelijk zijn team verkocht. Ben blij dat ik een week eerder het gedaan had.
PetrCech_3 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:42:
Zit te twijfelen. Heb op dit moment 30 packs klaar staan. Lees veel over de WebApp die ''meer geluk'' zou brengen. Hoe is dit bij jullie?
zit tussen hun oren...

Verwijderd

bvbal79 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:42:
[...]

Ja...en vorige week met de dip op zondag allemaal teruggekocht, en met dat team dit weekend silver 1 in WL gehaald en ook nog een 250k nu al uit de rewards gehaald :)

Ik geloof dat de crash voor high grade kaarten al is geweest toen iedereen tegelijk zijn team verkocht. Ben blij dat ik een week eerder het gedaan had.
denk dat de grote crash volgende week komt...
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:44:
[...]

denk dat de grote crash volgende week komt...
En waarom denk je dat? Tot nu gaat mijn theorie op, de dip is geweest voor high rated players.
Verder zullen alle golds over tijd dalen en de low rated zullen wel nog een crash maken omdat iedereen packs gaat kopen met black friday.

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Had hem even gedaan (kostte mij +/- 29K) en daar kwam Ousmane Dembélé uitlopen helaas..

• WSL036
Is meer bijgeloof.
Op de webapp heb ik Hazard IF en Pogba gepackt en op de console nog geen enkele speler van 100k+. Al weet ik dat het onzin is

• ajaxalex
Momenteel 700k op de bank, wat raden jullie aan qua updates?
https://www.futbin.com/19/squad/1199007

• WSL036
bvbal79 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:46:
[...]

En waarom denk je dat? Tot nu gaat mijn theorie op, de dip is geweest voor high rated players.
Verder zullen alle golds over tijd dalen en de low rated zullen wel nog een crash maken omdat iedereen packs gaat kopen met black friday.
Vooralsnog is afgelopen maandag een laagste punt geweest, maar nog geen echte crash. Als ie nog komt denk ik ook dat maandag wel eens kan zijn (weekend league sell off + sb rewards + week voor BF, dus wellicht wat lichte paniek).

Ieder jaar is de video van MattHDgamer een beetje de kickoff voor de grote crash. Ik denk dat er dit jaar een hele hoop mensen al voorbereid zijn. Gisteravond heeft hij zijn BF video gepost, maar door de dubbele rewards op donderdag zal er nooit echt een dip komen aan het eind van de week.

Verwijderd

[...]

heb jeuk aan me linker pink ;)

• RenoD87
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-11-2024

RenoD87

Arnhem

Mijn vandaag gepackte Ronaldinho kwam idd uit de WebApp, en mijn Aubameyang OTW van vorig seizoen idem. Dit zijn eigenlijk wel mijn beste pulls uit afgelopen 2 edities.
Persoonlijk denk ik overigens dat het weinig uit maakt, en zoals hierboven gezegd idd tussen de oren zit.

[ Voor 11% gewijzigd door RenoD87 op 15-11-2018 15:16 ]

PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026

• Markuss
Dat hele getwijfel tussen Webapp en de console zit toch allemaal tussen jullie oortjes mannen? Het enige nadeel van de Webapp is dat je de animatie niet meemaakt als het een walk-out is. Maar ik ben nog net zo blij met het feit dat ik Aubameyang via de Webapp kreeg en afgelopen zaterdag Eusebio via de console.

EA gaat echt niet één van de twee opties (3 met Companion App) voorrang geven qua rewards hoor.

• GAITii
Mijn Dybala en Lewandowski kwamen ook uit de Web App. Pack nauwelijks wat op console, meestal Web App, ook al is dat minder leuk.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Of het nu via console of webapp is maakt totaal niks uit. Elke speler heeft gewoon een pull percentage. Zeg dat bijvoorbeeld kagawa in de reeks van 40-50% pull valt en een cruyff icon 0,05% kans heeft om gepulled te worden. Deze percentages gelden voor zowel console, pc als webapp.

Markuss schreef op donderdag 15 november 2018 @ 15:19:
Dat hele getwijfel tussen Webapp en de console zit toch allemaal tussen jullie oortjes mannen? Het enige nadeel van de Webapp is dat je de animatie niet meemaakt als het een walk-out is. Maar ik ben nog net zo blij met het feit dat ik Aubameyang via de Webapp kreeg en afgelopen zaterdag Eusebio via de console.

EA gaat echt niet één van de twee opties (3 met Companion App) voorrang geven qua rewards hoor.
VInd dat juist een pluspunt, je krijgt gewoon meteen de inhoud te zien ipv een hele show.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• shabalala
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-05-2021
Bossie schreef op donderdag 15 november 2018 @ 15:26:
[...]

VInd dat juist een pluspunt, je krijgt gewoon meteen de inhoud te zien ipv een hele show.
via de console is het veel spannender :P

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik kreeg vanochtend een untradable Messi in de webapp, vanavond maar eens proberen. Eerst in een fitness team, als ie bevalt wellicht mijn hoofdteam aanpassen. Iemand ervaring met hem? Ik ben zelf geen skiller, speel 41212-2 met snelle spits en afmaker, beide posities en CAM maar eens proberen

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• BenJG
  • Laatst online: 13-09 22:19
Kan iemand mij op weg helpen?

Ik vind het best leuk om met een vrij zwakke selectie mensen helemaal zoek te spelen, maar hoe hogere divisie ik kom hoe frustrerender dat andere spelers 30 kansen minder dan ik nodig hebben. Maar ik heb niet echt een idee hoe ik kan 'handelen' of aan meer slagkracht moet komen voor een leukere selectie.

Graag zou ik weten:
- wat is een makkelijk begin om wat te verdienen met handelen?
- hebben jullie wat concrete tips om mijn selectie(s) wat te pimpen?

heb momenteel ongeveer 100k te besteden ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/AWsrFA9ePmDMYHQGwHsSyjCw/thumb.png

Die blind is echt een geweldige kaart (90 pace) en depay + klaassen zijn ook aardig. Berghuis een ramp.
Heb ook een soort start van een andere selectie, om af te wisselen ivm conditie (is dat hoe iedereen dit doet, of kopen jullie gewoon fitness kaarten?).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/xYfwBnL6XIieWZVjimaDI160/thumb.png

Hier zijn vooral lingard en de twee verdedigers wel leuk.
Ik had zelf voor om Son binnen te halen en dan wat meer richting premier league selectie te gaan.

Tips please _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
many thanks!

[ Voor 26% gewijzigd door BenJG op 15-11-2018 15:40 ]

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11 19:02
BenJG schreef op donderdag 15 november 2018 @ 15:36:
Kan iemand mij op weg helpen?

Ik vind het best leuk om met een vrij zwakke selectie mensen helemaal zoek te spelen, maar hoe hogere divisie ik kom hoe frustrerender dat andere spelers 30 kansen minder dan ik nodig hebben. Maar ik heb niet echt een idee hoe ik kan 'handelen' of aan meer slagkracht moet komen voor een leukere selectie.

Graag zou ik weten:
- wat is een makkelijk begin om wat te verdienen met handelen?
- hebben jullie wat concrete tips om mijn selectie(s) wat te pimpen?

heb momenteel ongeveer 100k te besteden ;)

[Afbeelding]

Die blind is echt een geweldige kaart (90 pace) en depay + klaassen zijn ook aardig. Berghuis een ramp.
Heb ook een soort start van een andere selectie, om af te wisselen ivm conditie (is dat hoe iedereen dit doet, of kopen jullie gewoon fitness kaarten?).

[Afbeelding]

Hier zijn vooral lingard en de twee verdedigers wel leuk.
Ik had zelf voor om Son binnen te halen en dan wat meer richting premier league selectie te gaan.

Tips please _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
many thanks!
Ik heb Lozano (IF) en vind hem echt heerlijk spelen! aanrader wat mij betreft

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-11 15:26
Ik heb daar Lens staan omdat ik aan het begin van het spel al het gevoel had dat Berghuis daar niet zou renderen.

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-11 20:33
Ik heb daar Robben staan. Prima speler alleen met rechts kan hij vrij weinig en heeft hij weinig stamina.

Zelf wacht ik nog even de Eredivisie SBC af in de hoop dat daar een goede rechtsbuiten zit, en anders haal ik inderdaad ook IF Lozano voor die plek.

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 08:09
https://www.futbin.com/19/squad/1815585

Vandaag Kane ipv Jesus en Gundogan IF ipv Alli toegevoegd. Nu eens kijken wat de volgende verandering word, sparen voor de Gea, of toch voor Pogba gaan? Of heeft er iemand andere tips om naartoe te werken.

https://www.discogs.com/user/Klojett

• Leoleo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23-11 21:49
voor mijn gevoel is fut nóg meer de 'ren je rot show' geworden.

Herkenbaar?

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Ik zit zwaar in dubio: IF Lacazette nu kopen of nog wachten tot volgende week..

Wat jullie?

• Liveau
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 00:34
Leoleo schreef op donderdag 15 november 2018 @ 17:23:
voor mijn gevoel is fut nóg meer de 'ren je rot show' geworden.

Herkenbaar?
Ik heb nog nooit zo op een spel zitten schelden als vandaag. Ik speel voornamelijk tegen ai, en dat is er niet beter op geworden. Zo enorm veel meer frustrerende 'oneerlijke' momenten dan voorheen.. Ik win amper nog een 1vs1 bal.

• DeeleNL
Het zal allemaal wel toeval zijn, masr ik pack wederom Draxler :F dat is al nummer 4 geloof ik. Een speler van 3k 8)7

• GAITii
Dillenvd schreef op donderdag 15 november 2018 @ 17:37:
[...]

Het zal allemaal wel toeval zijn, masr ik pack wederom Draxler :F dat is al nummer 4 geloof ik. Een speler van 3k 8)7
Ik had Allison... Niet veel beter dus xD

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Het is toch ongelooflijk.. open de zoveelste pack..

Bordjes, spanjaard, GK (YES DE GEA)!
Is het adan, alweer

• Markuss
Schuimpje schreef op donderdag 15 november 2018 @ 18:03:
Het is toch ongelooflijk.. open de zoveelste pack..

Bordjes, spanjaard, GK (YES DE GEA)!
Is het adan, alweer
Haha heb ik ook zo vaak gedacht met Reina, Kepa en Asenjo ook 8)7

Verwijderd

[...]

Jij snapt het ! Sommige zoals Kane en Sane blijven wel zakken maar de 85 86 87 88 onder de 50 k zijn wel stabiel nu!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2018 @ 19:07:
[...]

Jij snapt het ! Sommige zoals Kane en Sane blijven wel zakken maar de 85 86 87 88 onder de 50 k zijn wel stabiel nu!
Zo heb ik vorige week goed gegokt door griezmann voor 248K op de kop te kunnen tikken (wel in de nacht gekocht). Ondertussen wordt er alweer 310k geboden op griezmann.

Verwijderd

Liveau schreef op donderdag 15 november 2018 @ 17:35:
[...]

Ik heb nog nooit zo op een spel zitten schelden als vandaag. Ik speel voornamelijk tegen ai, en dat is er niet beter op geworden. Zo enorm veel meer frustrerende 'oneerlijke' momenten dan voorheen.. Ik win amper nog een 1vs1 bal.
Vind het wel meevallen, zeker online loopt een 65 snelheid defender er een 95 snelheid spits nog uit... fifa 18 was een "Ren je rot show" waarbij je op dr middellijn al kanloos was met achter een speler aan rennen

Verwijderd

Schuimpje schreef op donderdag 15 november 2018 @ 19:09:
[...]

Zo heb ik vorige week goed gegokt door griezmann voor 248K op de kop te kunnen tikken (wel in de nacht gekocht). Ondertussen wordt er alweer 310k geboden op griezmann.
Ja gaat gewoon goed! De crash is voorbij maar iedereen denkt dat die nog komt... heb voor 800k geïnvesteerd in goedkope 87 88 89, ik wacht op een Icon SBC en dan cashen😏

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Iemand enig idee op welke momenten of dag leagues sbc uit komen? Wacht met smart op de eredivisie sbc

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
Zo. Voor het eerst geplaatst voor het WL.
Wat kan ik ongeveer verwachten? Voor iemand die continue in div 6 tussen de 1000 en 1200 heen en weer gaat?
Wordt ik enigszins gematched met mensen van dezelfde skill/team rating? Of ga ik falikant op mijn kl*ten krijgen en kan ik met black friday een aantal nieuwe controllers kopen?

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 15:26
DeBers schreef op donderdag 15 november 2018 @ 19:48:
Wat kan ik ongeveer verwachten? Voor iemand die continue in div 6 tussen de 1000 en 1200 heen en weer gaat?
Wordt ik enigszins gematched met mensen van dezelfde skill/team rating? Of ga ik falikant op mijn kl*ten krijgen en kan ik met black friday een aantal nieuwe controllers kopen?
Ik zit ook ongeveer daartussen te pendelen, Al denk ik dat als ik meer zou spelen ik wel in div 5 zou komen.

Wat je kan verwachten is dat je ongeveer max op 11 wins uit kunt komen de eerste keer.
De eerste paar potten kun je pech hebben dat je iemand treft die veel beter is, maar je kan ook geluk hebben. Zo tegen het einde kom je waarschijnlijk geen supersterke tegenstanders meer tegen.

• Klojet
  • Laatst online: 08:09
DeBers schreef op donderdag 15 november 2018 @ 19:48:
Ik speel het spel sinds een week of 3, en daarvoor voor 't last 2009 of iets gespeeld. In elk geval lang geleden, zat rond de 800 punten, sinds een dag of 2 opgeklommen naar de 1000. Met de weekend league haal ik 12/13 wins. Dit weekend probeer ik weer voor de 14 te gaan. Dus ik gok dat 11 wins je wel moet lukken.

Net met de marquee match up Marcelo gepacked. Denk dat ik hem morgen maar ga verkopen als die nog wat stijgt.

https://www.discogs.com/user/Klojett

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
Oh bedankt heren. Dit maakt mij hoopvol! Ik had echt verwacht dat ik door de Ronaldo's, icons en Neymars weggetikt ging worden. Maar dat valt dan dus nog wel mee. Knallen!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

DeBers schreef op donderdag 15 november 2018 @ 20:17:
Oh bedankt heren. Dit maakt mij hoopvol! Ik had echt verwacht dat ik door de Ronaldo's, icons en Neymars weggetikt ging worden. Maar dat valt dan dus nog wel mee. Knallen!
Mijn eerste WL ervaring was 8 wins uit 26 potten, 5 penalty series verloren en hier en daar een potje waar ik eigenlijk toch wel had kunnen winnen. Weekend league zwaar onderschat, aankomende weekend league ben ik beter voorbereid in ieder geval! Verder merkte ik dat de potje zondag heel lekker gingen! Ik verwacht dat alle top spelers hun WL dan al voltooid hebben, wellicht een tip!

• CryptoNL
  • Laatst online: 18:42
DeBers schreef op donderdag 15 november 2018 @ 20:17:
Juist mensen met superteams kunnen er in de praktijk niks van. Juist de tegenstanders met silvers en lage spelers daar moet je voor uitkijken. Ik heb vorige week 12 wins gehaald waar ik er 9 heb weggegeven door rare acties, verkeerde beslissingen etc (4-3 voorstaan 88e minuut en 4-5 verliezen etc) 20 wins moet makkelijk kunnen, aangezien je tegen hetzelfde skillniveau speelt zo ongeveer.

SiberischeHusky Shepsky

• MauT86
  • Laatst online: 14-11 11:16
Iemand ervaring met Thomas Partey van Atletico, de 84-versie? Heb deze via player pick gekregen, maar vraag me af of hij een goede vervanger is voor Kondogbia, welke ik een prima stofzuiger vind.

• CryptoNL
MauT86 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 20:58:
Iemand ervaring met Thomas Partey van Atletico, de 84-versie? Heb deze via player pick gekregen, maar vraag me af of hij een goede vervanger is voor Kondogbia, welke ik een prima stofzuiger vind.
Kijk naar zijn stats ;) Ziet er toch geweldig uit?

SiberischeHusky Shepsky

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:28
Morgen begin ik met mijn aller eerste weekend league ooit, iemand nog nuttige tips en waar ik rekening mee kan houden?
Rivals ben ik van divisie 6 naar 5 gegaan bungel ongeveer rond de 1200 a 1300 punten.

• CryptoNL
FidoDido schreef op donderdag 15 november 2018 @ 20:59:
Morgen begin ik met mijn aller eerste weekend league ooit, iemand nog nuttige tips en waar ik rekening mee kan houden?
Rivals ben ik van divisie 6 naar 5 gegaan bungel ongeveer rond de 1200 a 1300 punten.
Kansen afmaken en geen rariteiten uithalen laatste minuten _/-\o_

SiberischeHusky Shepsky

Pagina: 1 ... 62 ... 200 Laatste