Sowieso wachten tot fifa 20!AntraXxX schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 21:36:
Toch fijn zo’n Marcos Alonso sbc: 10 Sokratis’en die ik voor POTM Auba gehaald had waren een ‘verkeerde’ investering. Heb ze daarna toch maar ff gehouden en ze nu mooi voor 9,5-10k per stuk verkocht.![]()
En daarna kwam uit het 100k pakket van dezelfde sbc mijn eerste icon ooit lopen: 85 Litmanen. Ondanks dat ik het een gruwelijke baas vind (was er notabene in ‘93 bijna door mijn vader naar vernoemd haha) ga ik hem denk ik toch maar te koop zetten.
Donderdag even de nieuwe Icon sbc afwachten en dan zit ik na verkoop van Litmanen op 1,5 miljoen coins.
Dan keuzes keuzes keuzes: van die coins al wat leuks halen of doorsparen voor #14.
Verwijderd
Oke!
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Het scheldwoordenboek voor FIFA is hier vanavond in ieder geval weer uitgelezen.MadMoody schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 23:22:
Meer mensen die enorme problemen hebben met de jaarlijkse EA 'hoe verneuk ik mijn eigen spel' update (1.04)? Ik weet niet wat dat toch ieder jaar met Fifa is, maar het is weer zover: Speel je net een beetje lekker komt er weer een update met aanpassingen die de gameplay dermate veranderen dat je ineens weer keer op keer verliest... doodziek word ik van EA!![]()
![]()
Zo fout van mij om dan elke match van formatie te wisselen in de hoop dat fijne speelstijltje weer terug te krijgen. Heeft allemaal geen zin.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Maar 1 oplossing, RDR2!GAITii schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 23:45:
[...]
Het scheldwoordenboek voor FIFA is hier vanavond in ieder geval weer uitgelezen.
Zo fout van mij om dan elke match van formatie te wisselen in de hoop dat fijne speelstijltje weer terug te krijgen. Heeft allemaal geen zin.
Ik zou idd niet elke match switchen maar jezelf minimaal 10-15 westrijden vasthouden aan dezelfde formatie. Wel kun je binnen die formatie verschillende custom tactics toepassen om te kijken wat voor jou werkt.GAITii schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 23:45:
[...]
Het scheldwoordenboek voor FIFA is hier vanavond in ieder geval weer uitgelezen.
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
Verwijderd
Dat is geen oplossing, maar dan loop je er voor weg dat je op dit moment slecht speelt. Gewoon ff een aantal potjes weer wennen en kijken wat nu goed werkt en je zit zo weer op niveau.
Of een paarse Aguero, ben je meteen klaar met de ST positie voor deze fifamichi schreef op woensdag 14 november 2018 @ 08:20:
Crash is getting real, mbappe daalt alweer met 10k in een uur. Volgende doelwit is pogba. Hopen dat rewards beetje oké zijn morgen. Voor de rivals maar voor untradable gaan en hopen dat ik veel Squad fitness kaarten pack
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
TIP: Kijk af en toe je gameplay terug en kijk wat je fout doet, probeer eventueel te experimenteren met tactieken en proberen te focussenKorkss schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 17:26:
[...]
Goud nog niet gehaald hoor, speel wel steeds solid zilver 1. Al 2x een win te kort voor goud 3
Verwijderd
zwaar netjes zou jij je team willen posten ben nieuwsgierigVerwijderd schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 17:04:
@Verwijderd ,
Inderdaad Goud 2, of 1 moeten de meeste wel kunnen halen. Als het goed is kan je altijd in iedergeval de helft van je wedstrijden winnen. Ik heb nu 2 weekenden gespeeld 1x 19-5 en 1x 17-7. Dit doe ik met een team van 150-250K, de rest probeer ik mee te handelen. Op dit moment dan ook 950k aan munten en nog mijn hele club vol spelers/investeringen.
Maar beter even wachten denk ik met verkopen ofniet?
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Zou sws pas vrijdag verkopen dan, prijzen zijn dan meestal het hoogst ivm weekendleagueRicloo86 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 08:48:
Gisteren dan eindelijk packluck na de SBC van Alonso afgerond te hebben, Hazard (91)! Prima value (ik heb de POTM Hazard dus enkel coins).
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Ja idd!Korkss schreef op woensdag 14 november 2018 @ 08:55:
[...]
Zou sws pas vrijdag verkopen dan, prijzen zijn dan meestal het hoogst ivm weekendleague
Merk dat hij nu al langzaam weer stijgt
Maar gisteren leek mijn verdediging wel een stel poppen, stonden te kijken wat de tegenstander aan het doen was... Ik ga inderdaad nog maar even vasthouden aan mijn oude speelstijl en hopen dat het weer een beetje terugkomt.
Ik ben dan wel nieuwsgierig hoe je hem gebruikt, voor mij waren zowel Yedder als Griezmann meer bepalend. Sowieso finished (prime) Yedder beter dan mijn huidige POTM Auba.Partypooper schreef op woensdag 14 november 2018 @ 08:48:
Gisteren heb ik Suarez gekocht, man dat had ik veel eerdere moeten doen.. Alles wat die aanraakt veranderd in goud
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik vind hier ook Suárez eruit springen. gebruik hem allround in de spits. Met de passes van Messi en Griezmann staat hij meestal op de juiste plek. Deze WL was Suárez samen met Messi erg bepalend voor de goalsBossie schreef op woensdag 14 november 2018 @ 09:06:
[...]
Ik ben dan wel nieuwsgierig hoe je hem gebruikt, voor mij waren zowel Yedder als Griezmann meer bepalend. Sowieso finished (prime) Yedder beter dan mijn huidige POTM Auba.
Heb jij voor de spanje-squad ook loyalty gebruikt?Ricloo86 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 08:48:
Gisteren dan eindelijk packluck na de SBC van Alonso afgerond te hebben, Hazard (91)! Prima value (ik heb de POTM Hazard dus enkel coins).
Wat voor opstelling heb je dan? Ikzelf heb griezmann in de spits staan, en ben erover aan het nadenken om suarez of messi te kopen. Ik zou graag je opstelling zienbvbal79 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 09:22:
[...]
Ik vind hier ook Suárez eruit springen. gebruik hem allround in de spits. Met de passes van Messi en Griezmann staat hij meestal op de juiste plek. Deze WL was Suárez samen met Messi erg bepalend voor de goals
Wat als datgene dat fout is, aan de AI ligt?Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2018 @ 08:44:
[...]
TIP: Kijk af en toe je gameplay terug en kijk wat je fout doet, probeer eventueel te experimenteren met tactieken en proberen te focussen
Once again open up your bag of tricks!
Verwijderd
Sorry maar daar geloof ik niet inSwooX schreef op woensdag 14 november 2018 @ 09:36:
[...]
Wat als datgene dat fout is, aan de AI ligt?Foute loopacties, dom naar de bal kijken ipv wat doen.
Wil best naar je gameplay kijken als je paar potjes opneemt
Je weet niet wat je gaat zien, ik kan van de week ook wel even een paar potjes streamen? Het is echt diep diep diep triest en voor jou zal het echt lachwekkend zijn hoe een potje vanaf mijn kant verloopt.Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2018 @ 09:39:
[...]
Sorry maar daar geloof ik niet in![]()
Wil best naar je gameplay kijken als je paar potjes opneemt
Once again open up your bag of tricks!
Verwijderd
Dan zal je tegenstander er ook last van moeten hebben. Daarnaast kan je spelers zelf diep laten lopen met l1.SwooX schreef op woensdag 14 november 2018 @ 09:36:
[...]
Wat als datgene dat fout is, aan de AI ligt?Foute loopacties, dom naar de bal kijken ipv wat doen.
Verwijderd
Prima, heb hier wel alleen s'avonds tijd voorSwooX schreef op woensdag 14 november 2018 @ 09:41:
[...]
Je weet niet wat je gaat zien, ik kan van de week ook wel even een paar potjes streamen? Het is echt diep diep diep triest en voor jou zal het echt lachwekkend zijn hoe een potje vanaf mijn kant verloopt.
Ja anders werd het te duur!GAITii schreef op woensdag 14 november 2018 @ 09:29:
[...]
Heb jij voor de spanje-squad ook loyalty gebruikt?
Speel nu met het volgende team: https://www.futbin.com/19/squad/1849282
Als ik een fatsoenlijke Duitse keeper (of die van Leverkusen) pack dan gaan Toprak, Rudy en Caligiuri eruit voor Rabiot, Lala en Kimpembe (en dan start ik in een 4312). Lekker driehoekje vind ik dat!
Merkte gisterenavond in elk geval dat ik veel minder stabiel was dan voor de patch, misschien toch nog maar eens wat schroeven aan m'n custom tatics. Heb hiernaast ook al 1,5 keer de Bundesliga ingekocht voor als de league SBC valt, ben benieuwd wat de keuze daar wordt!
[ Voor 15% gewijzigd door Joster op 14-11-2018 10:27 ]
Ja precies dat zou je denken, dat maakt het nog frustrerender.Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2018 @ 09:42:
[...]
Dan zal je tegenstander er ook last van moeten hebben. Daarnaast kan je spelers zelf diep laten lopen met l1.
Geen idee wat het is, kan momenteel spelen wat ik wil, waar ik maandag 7 van de 10 met gemak won verlies ik nu werkelijk alles door de gekste tegengoals maar buiten dat is bijna elke pass die ik geef veel te zacht achter de man en spelers wachten zolang met passen dat ze zeker de helft van de ballen verliezen dan kan je spelen wat je wil maar ga je zelfs op prutser niveau nooit winnen en ja dan kan je zeggen je kan er niks van, dat klopt maar volgens mij speel je tegen hetzelfde niveau.
Ik wissel wat met formaties, in 4231 is hij voornamelijk aangever, en in 4321 is hij juist weer de afmaker.huis-r schreef op woensdag 14 november 2018 @ 09:07:
@Bossie Heb je POTM Auba gehaald? Hoe bevalt 'ie?
Speelt leuk, heeft me al een paar maal verrast met versnellings rondom de 16 om vervolgens meteen af te maken.
Waarschijnlijk als ik dadelijk ook weer 41212/4411 ga spelen dan gaat de counterkoning er helemaal uitspringen
Gisteren na 3/4 verliespotten (onnodig) kwam ik weer vroeg 1-0 achter. De hele wedstrijd geen kansen, passes die niet aankomen etc, etc. Zet in de 75e minuut mijn tactiek naar constant druk en plop, alles speelde in 1 stuk fijner, en kwam dan in de 94e minuut 1-1 en dat terwijl er maar 2 minuten blessuretijd bij kwamen.
Soms valt het geluk jouw kant op, soms (voor mijn gevoel wel erg vaak) niet.
Daar moet je dus op anticiperen. Als ik mijn mede speler ( de AI ) niet diep zie lopen dan geef ik hem ook niet diep.. Dan druk ik op L1 zodat die alsnog diep gaat en geef ik hem dan. Als de AI bepaalt om naar binnen te komen moet je niet de pass buiten om geven etc etc.SwooX schreef op woensdag 14 november 2018 @ 09:36:
[...]
De AI moet niet alleen JOUW acties herkennen, jij moet ook die van hun herkennen!
Ik switch ingame naar 4-2-3-1 en dan staat Suarez bij mij in de spits. Enige wat ik heb aangegeven is "get in behind" rest op de standaard instellingen.Bossie schreef op woensdag 14 november 2018 @ 09:06:
[...]
Ik ben dan wel nieuwsgierig hoe je hem gebruikt, voor mij waren zowel Yedder als Griezmann meer bepalend. Sowieso finished (prime) Yedder beter dan mijn huidige POTM Auba.
Maar hij loopt zichzelf altijd vrij bij mij en staat vrijwel altijd in een goede scoringspositie.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
ik kom zovaak achter... Komt ook omdat ik vaak het vorige potje bv easy won. Dan zit ik in een nieuw potje en dan denk ik nog steeds dat het net zo gemakkelijk gaat als de vorige pot. Halve concentratie en blabla je kent het.GAITii schreef op woensdag 14 november 2018 @ 10:36:
Precies dat, en dat denk ik dan ook altijd. Een game is met 2-0 achterstand nog lang niet gespeeld.
Gisteren na 3/4 verliespotten (onnodig) kwam ik weer vroeg 1-0 achter. De hele wedstrijd geen kansen, passes die niet aankomen etc, etc. Zet in de 75e minuut mijn tactiek naar constant druk en plop, alles speelde in 1 stuk fijner, en kwam dan in de 94e minuut 1-1 en dat terwijl er maar 2 minuten blessuretijd bij kwamen.
Soms valt het geluk jouw kant op, soms (voor mijn gevoel wel erg vaak) niet.
Sta je 2-0 achter na 20 min ingame tijd, toch maar even weer goed zitten en die joint terug in de asbak even focus erop en dan win ik hem de helft van de tijd nog wel.
Gisteren 4-1 achter bij rust, kom ik alsnog 5-4 voor te staan, schiet hij de 5-5 in de laatste minuut erin..
Echt een hele rare pot. Waar ik in begin geen concentratie had, had mijn tegenstander dat na de rust wat minder.
Herkenbaarfifanoob schreef op woensdag 14 november 2018 @ 10:53:
[...]
ik kom zovaak achter... Komt ook omdat ik vaak het vorige potje bv easy won. Dan zit ik in een nieuw potje en dan denk ik nog steeds dat het net zo gemakkelijk gaat als de vorige pot. Halve concentratie en blabla je kent het.
Sta je 2-0 achter na 20 min ingame tijd, toch maar even weer goed zitten en die joint terug in de asbak even focus erop en dan win ik hem de helft van de tijd nog wel.
Gisteren 4-1 achter bij rust, kom ik alsnog 5-4 voor te staan, schiet hij de 5-5 in de laatste minuut erin..
Echt een hele rare pot. Waar ik in begin geen concentratie had, had mijn tegenstander dat na de rust wat minder.
Zet Muller ingame er maar in dan hopen haha (2/10 pas)
Verwijderd
zou zelf voor Werner kiezenRicloo86 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 11:02:
Trouwens nog best pittig om 10 duels te winnen met een Duitser die scoort met een BPL team.
Al gaat hij er nu aan voor SBC , heb Werner ook in selectie zie ik nu haha
Haha altijd lastig he, bijkomend nadeel dat je heel anders gaat spelen.Ricloo86 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 11:02:
Trouwens nog best pittig om 10 duels te winnen met een Duitser die scoort met een BPL team.
Zit op 8/10 met robben en ribery (die had ik toch in de club)
Nu al 2 dagen 0
Ik haat die uitdagingen, maar blijf ze toch elke keer weer doen terwijl ik weet dat het frustrerend wordt
Wat voor opstelling gebruiken jullie hiertegen? Ik vaak 4-2-2-2
Verwijderd
4-1-2-1-2Harribo schreef op woensdag 14 november 2018 @ 11:27:
Ik zie veel teams, vnl pl teams, in 4-3-3 opstellingen verschijnen.
waarom? geen idee gaat meestal goed
Zou deze nog verder dalen of stijgen?
Morgen om 14:10 uur.Lorenzoaliandro schreef op woensdag 14 november 2018 @ 11:39:
iemand een idee wanneer het een goed investeer moment is om UCL Fabinho kaart te kopen, prijs is nu 300k..
Zou deze nog verder dalen of stijgen?
Nee zonder dollen, geen idee! Aankomende week is interland, maybe dat ze hierdoor + black friday crash nog verder gaan zakken?!
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
IK hou meestal wat twitteraars in de gaten, ik heb een lijstje https://twitter.com/Kjujay/lists/fifa
PSN: Kjujay
Ik ookKju schreef op woensdag 14 november 2018 @ 11:43:
Het is niet dat het vermoeiend is om zulke posts te lezen, want dat is het wel, maar dat is natuurlijk waarom FUT voor velen zo leuk is, het gokken.
IK hou meestal wat twitteraars in de gaten, ik heb een lijstje https://twitter.com/Kjujay/lists/fifa
https://twitter.com/FreyrJoster/lists/fut
Cool. Ik heb eigenlijk gefilterd op wie er nog actief is, maar is jouw lijstje actueel?
Kijk daar kunnen we wat mee, zal morgen om 14.10 uur even kijkenKorkss schreef op woensdag 14 november 2018 @ 11:42:
[...]
Morgen om 14:10 uur.
Nee zonder dollen, geen idee! Aankomende week is interland, maybe dat ze hierdoor + black friday crash nog verder gaan zakken?!
Iemand nog verder verbeteringen voor mijn team?
Neymar - Jesus - Lucas POTM
Fernandinho- KDB- Pogba
Marcelo - Ramos - Nacho - Valencia
De Gea
Heb nu 500k nog te besteden, wou UCL fernandinho vervangen voor UCL RTF Fabinho
Lekker sparen en dan kijken of je Fernandinho of Jesus kunt vervangen met een icon 😁Lorenzoaliandro schreef op woensdag 14 november 2018 @ 11:49:
[...]
Kijk daar kunnen we wat mee, zal morgen om 14.10 uur even kijken![]()
Fernandinho- KDB- Pogba
De Gea
Geen idee eigenlijk, heb hem een jaar geleden gemaakt. Zullen vast wat overlaps met jouw lijstje inzitten, wellicht wat nieuwe voor je en wellicht wat accounts die niet zoveel meer toevoegen. En ik zal er ook vast een paar gemist hebben of nieuwe aanwas niet meer toegevoegd hebben..Kju schreef op woensdag 14 november 2018 @ 11:46:
[...]
Cool. Ik heb eigenlijk gefilterd op wie er nog actief is, maar is jouw lijstje actueel?
Sinds ik niet meer zo actief ben in handelen hou ik het op Twitter ook totaal niet meer bij eigenlijk, heb de meesten zelf ontvolgt en als ik iets wil weten ga ik naar die lijst toe. Geeft wel een hoop rust zo
433Harribo schreef op woensdag 14 november 2018 @ 11:27:
Ik zie veel teams, vnl pl teams, in 4-3-3 opstellingen verschijnen.
Want zoals Cruijff altijd zei dan heb je de beste veldbezetting!
Hollandse school voetbal, ik weet niet beter
Morgen 14:10 kan zomaar eens echt een goed tijdstip zijn ivm alle rewardsLorenzoaliandro schreef op woensdag 14 november 2018 @ 11:49:
[...]
Kijk daar kunnen we wat mee, zal morgen om 14.10 uur even kijken![]()
Fernandinho- KDB- Pogba
De Gea
Ik heb ze maar schaamteloos gemerged https://twitter.com/Kjujay/lists/fifaJoster schreef op woensdag 14 november 2018 @ 11:54:
[...]
Geen idee eigenlijk, heb hem een jaar geleden gemaakt. Zullen vast wat overlaps met jouw lijstje inzitten, wellicht wat nieuwe voor je en wellicht wat accounts die niet zoveel meer toevoegen. En ik zal er ook vast een paar gemist hebben of nieuwe aanwas niet meer toegevoegd hebben..
Sinds ik niet meer zo actief ben in handelen hou ik het op Twitter ook totaal niet meer bij eigenlijk, heb de meesten zelf ontvolgt en als ik iets wil weten ga ik naar die lijst toe. Geeft wel een hoop rust zo
Ik speel nu 41212 breed, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet per se een hele goed onderbouwing voor heb. Behalve het feit dat ik sowieso met Griezmann en Yedder IF wil spelen.fifanoob schreef op woensdag 14 november 2018 @ 11:58:
[...]
433
Want zoals Cruijff altijd zei dan heb je de beste veldbezetting!
Hollandse school voetbal, ik weet niet beter
Top!Kju schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:29:
[...]
Ik heb ze maar schaamteloos gemerged https://twitter.com/Kjujay/lists/fifa
Volgens mij staat er 1 iemand tussen die er niet hoort: https://twitter.com/PatrickMoeke
Die had op mijn Formule 1 twitter lijst moeten staan
https://www.futbin.com/19/squad/8990Schuimpje schreef op woensdag 14 november 2018 @ 09:34:
[...]
Wat voor opstelling heb je dan? Ikzelf heb griezmann in de spits staan, en ben erover aan het nadenken om suarez of messi te kopen. Ik zou graag je opstelling zien
soms switch ik naar 4231 of 433 Suárez in de spits en Griezmann valse spits zodat ik geen gat heb op middenveld. Messi en Ben Yedder in vrije rol aan de zijkanten. Messi is echt overal dan...soms ben ik hem zelf kwijt
Ik wilde Kondgobia vervangen nog door Kante..maar die wil niet echt meer in prijs dalen. En anders sparen voor een icon op die positie. Heb nu 1M coins
[ Voor 12% gewijzigd door bvbal79 op 14-11-2018 12:40 ]
Leuk teambvbal79 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:38:
[...]
https://www.futbin.com/19/squad/8990
soms switch ik naar 4231 of 433 Suárez in de spits en Griezmann valse spits zodat ik geen gat heb op middenveld. Messi en Ben Yedder in vrije rol aan de zijkanten. Messi is echt overal dan...soms ben ik hem zelf kwijt
Gelijk maar even mee gepakt en die oude van Joost verlaten, kudos voor beide heren!Kju schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:29:
[...]
Ik heb ze maar schaamteloos gemerged https://twitter.com/Kjujay/lists/fifa
Ja en nog bak ik er soms niks van
Wat vinden jullie trouwens van die RTTF spelers. Benzema bv ziet er goed uit en wordt 87...maar de volgende upgrades zijn pas ergens eind februari
Ja er zitten wel wat interessante spelers tussen... Maar als die club eruit vliegt is het meteen gedaan met de pret natuurlijk. Kimpembe zou ik ook geen nee tegen zeggen.bvbal79 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:41:
[...]
Ja en nog bak ik er soms niks van
Wat vinden jullie trouwens van die RTTF spelers. Benzema bv ziet er goed uit en wordt 87...maar de volgende upgrades zijn pas ergens eind februari
Maar hoezo is de volgende upgrade pas eind februari dan? Laatste groepswedstrijd is 12 december toch?
Ja dat is de eerste dus dan is in mijn voorbeeld benzema 87. maar 88 wordt hij pas in maart.ErnstMid schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:47:
[...]
Ja er zitten wel wat interessante spelers tussen... Maar als die club eruit vliegt is het meteen gedaan met de pret natuurlijk. Kimpembe zou ik ook geen nee tegen zeggen.
Maar hoezo is de volgende upgrade pas eind februari dan? Laatste groepswedstrijd is 12 december toch?
Maar zie dat IF Partey eraan komt...dat lijkt me ook een mooie voor de positie van kondogbia
Ik heb vorig jaar heel veel plezier beleefd aan Rijkaard. Is nu ook redelijk betaalbaar geloof ik. Vond hem beter dan Kante.bvbal79 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:54:
[...]
Ja dat is de eerste dus dan is in mijn voorbeeld benzema 87. maar 88 wordt hij pas in maart.
Maar zie dat IF Partey eraan komt...dat lijkt me ook een mooie voor de positie van kondogbia
Ik vind de RTF kaarten op zich leuk, maar qua investering niet interessant. Als je ze voor de upgrade koopt dan moet je er inderdaad maanden op wachten. Tegen de tijd dat ze op hun top rating zitten, begint de TOTS promo al, of heb je inmiddels genoeg coins voor een speler die een stukje beter is dan Benzema..
Naam is al net zo kut als zijn SBC hahaha
Toch maar even maken!
Het lijkt of div 2/3 spelers zich hebben laten zakken tot div 5 om deze SBC te kunnen halen. Ik ben zondag na de WL begonnen en ben van 1700 naar 1400 skillrating gezakt
Haha we hebben bijna exact hetzelfde team! Ik heb modric en zie dat jij casemiro hebt. Is casemiro fijner/beter? Ik ga nog even door sparen voor messi en suarez iigbvbal79 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:38:
[...]
https://www.futbin.com/19/squad/8990
Ik wilde Kondgobia vervangen nog door Kante..maar die wil niet echt meer in prijs dalen. En anders sparen voor een icon op die positie. Heb nu 1M coins
Verwijderd
De prijzen zijn alweer aardig omhoog aan het gaan helaas .. de crash is denk ik voorbij tot BF
Welke crash bedoel je precies?Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:56:
Vind die nieuwe patch wel meevallen tot wat veel mensen zeggen dat ze slechter zijn gaan spelen... zit dat niet tussen jullie hoofd ofzo??
De prijzen zijn alweer aardig omhoog aan het gaan helaas .. de crash is denk ik voorbij tot BF
De markt was zondag laag, maar dat is tot nu toe iedere zondag het geval geweest. Vanaf maandag gaat het weer iets omhoog, tot aan donderdag en over het weekend zakt het weer wat lager dan de week ervoor
ja ik wilde een echte CDM naast kondogbia. Die loopt namelijk vaker naar voren.Schuimpje schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:10:
[...]
Haha we hebben bijna exact hetzelfde team! Ik heb modric en zie dat jij casemiro hebt. Is casemiro fijner/beter? Ik ga nog even door sparen voor messi en suarez iig
Denk niet veel mensen;bvbal79 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 15:01:
oké wie durft IF Reus te kopen..hij is in een half uur naar 330 gegaan en is wel een TOTW2
https://twitter.com/EA_ME/status/1062691618564632576
https://www.futbin.com/19/player/17256/Marco%20Reus/
FutbinRicloo86 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 15:33:
Heeft iemand een overzicht voor mij met de goedkoopste TOTW spelers?
Ja zover was ik zelf ook maar zie het filter nergens terug.
https://www.futbin.com/pl...sort=xbox_price&order=ascRicloo86 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 15:35:
[...]
Ja zover was ik zelf ook maar zie het filter nergens terug.
Verwijderd
Verwijderd
meVerwijderd schreef op woensdag 14 november 2018 @ 15:40:
Iemand hier die minimaal 20 overwinningen haalt en 4-1-2-1-2 small speelt? Ben dan benieuwt naar jouw tactics. Ben van plan om de komende week een beetje formaties te testen zodat ik meerdere formaties kan spelen in een wedstrijd
Ah nice, die kende ik niet eens joh
@Ricloo86 Dit zijn natuurlijk wel BIN prijzen - zou sowieso op een mooi tijdstip proberen wat dingen op bod binnen te hengelen
Lijkt me sterk tenzij er een Ajax gerelateerde SBC komt. Hij is een non rare... zijn er genoeg van.michi schreef op woensdag 14 november 2018 @ 16:28:
Heb nog 10 donny van de beeks. Zouden die nog meer stijgen als die straks uit pack zijn voor een week?
Verwijderd
Denk dat het om if donny gaat?Gurbuh schreef op woensdag 14 november 2018 @ 16:36:
[...]
Lijkt me sterk tenzij er een Ajax gerelateerde SBC komt. Hij is een non rare... zijn er genoeg van.
NVM verkeerd gelezen
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2018 16:38 ]
Hij heeft al 10 IFs die pas over 2 uur in packs zitten?Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2018 @ 16:37:
[...]
Denk dat het om if donny gaat?
NVM verkeerd gelezen
Spelers in bezit:
- Godin
- Juanfran
Speler die ik zou willen veranderen:
Shaw en Rodrigo toevoegen, maar voor wie? Rodrigo ipv linggaard en Alba?
Spelers in bezit:
Allemaal, met uitzondering van Casemiro, Alex Sandro en Walker.
Spelers die ik zou willen veranderen:
Casemiro, Walker voor SIF Lala (wel in bezit, maar krijg m niet op full chemistry)
[ Voor 12% gewijzigd door Er_Damn op 14-11-2018 17:03 ]
Je kunt vrij aardig met ifs handelen jamrjobby schreef op woensdag 14 november 2018 @ 17:39:
Is het verstandig om IF spelers in te slaan? Er was blijkbaar vorig jaar een sbc en die wordt nu weer verwacht?
Verwijderd
ja, iknowGurbuh schreef op woensdag 14 november 2018 @ 16:39:
[...]
Hij heeft al 10 IFs die pas over 2 uur in packs zitten?
Sowieso of met de SBC?ErnstMid schreef op woensdag 14 november 2018 @ 18:12:
[...]
Je kunt vrij aardig met ifs handelen ja
Dacht dat het vorig jaar in de eerste week van December was, 5de of 6de ofzo.DeBers schreef op woensdag 14 november 2018 @ 18:44:
Waar kan ik vinden wanner de vorige mls poty gereleased was in 2018? Ik heb wat if mls spelers. Die coins wil ik wel liquide maken.
Verwijderd
Weet niet precies houdt het niet bij, zaterdag dacht ik of vrijdag met die nieuwe promo.. bizar lage bedragen voor sommige spelersWSL036 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 14:05:
[...]
Welke crash bedoel je precies?
De markt was zondag laag, maar dat is tot nu toe iedere zondag het geval geweest. Vanaf maandag gaat het weer iets omhoog, tot aan donderdag en over het weekend zakt het weer wat lager dan de week ervoor
Ook Thauvin bijvoorbeeld, gaat gewoon voor 10.000
https://www.futbin.com/19/squad/1815585 hij zou in dit team komen.
Check! Heel chill, nu maar eens bedenken waar de volgende investeringen heen gaan. Of toch Suarez kopen...mmmVerwijderd schreef op woensdag 14 november 2018 @ 20:36:
Ja heerlijk! Eindelijk mijn investeringen weg en transferlijst leeg haha