Ik zou Inverstern in if ‘s van de Mls ,mls player of the year komt binnenkort en daar was vorig een inform voor nodig om de SBC te voltooien. De Informs zijn bijna voor discard op te pikken dus kan je bijna geen verlies op lijden mocht er geen inform nodig zijn.
fabinho voor 12,75k gekocht:) verkocht voor 67
Ik spits mij op de ucl kaarten.
Tm 16 november verkrijgbaar dus nog ff wat spelers van gerenommeerde teams binnen halen
Vind, afgezien van dybala en ronaldo, mandzukic nif echt een handige spits. Fysiek en kopsterk, handig als breker.
Beter dan de rest wat ik heb geprobeerd. 2e is Icardi. Higuan blijft tegenvallen
Tm 16 november verkrijgbaar dus nog ff wat spelers van gerenommeerde teams binnen halen
Vind, afgezien van dybala en ronaldo, mandzukic nif echt een handige spits. Fysiek en kopsterk, handig als breker.
Beter dan de rest wat ik heb geprobeerd. 2e is Icardi. Higuan blijft tegenvallen
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 12-11-2018 20:09 ]
geen idee waarom maar klinkt logisch dus 10 spelers gekocht voor 10.5kJpzuyd schreef op maandag 12 november 2018 @ 19:44:
Ik zou Inverstern in if ‘s van de Mls ,mls player of the year komt binnenkort en daar was vorig een inform voor nodig om de SBC te voltooien. De Informs zijn bijna voor discard op te pikken dus kan je bijna geen verlies op lijden mocht er geen inform nodig zijn.
Marcos Alonso SBC gecomplete, maar die 100k packs zijn voor mij echt drama dit jaar, inform en de rest onder de 83 beoordeling. Verder heb ik Alba dus verkocht, omdat Alonso linkt met Kante en met Ramos.
Daarnaast acht ik de kans dat Chelsea redelijk ver komt in de Europa League wel behoorlijk groot, waardoor die Alonso kaart er uiteindelijk heel goed uit zal komen te zien!
Daarnaast acht ik de kans dat Chelsea redelijk ver komt in de Europa League wel behoorlijk groot, waardoor die Alonso kaart er uiteindelijk heel goed uit zal komen te zien!
Ik vind ze beide goed! Vidal is wat kleiner, maar ook overal aanwezig. Beide voetballen goed mee, scoren van afstand en dichtbij. Alleen missen ze wat snelheid bij balverlies, maar als je dat met iemand anders opvangt zijn ze er snel bij als tweede man.Mars18 schreef op maandag 12 november 2018 @ 14:23:
Zit er aan te denken om Vidal te wisselen voor Casemiro, krijg van veel mensen die tip.
Is die echt zo goed als cvm dit jaar?
yep, binnen en ongeveer 30k terugverdiend uit de packs (Ozil, Gomez, Callejon)SH-FR schreef op maandag 12 november 2018 @ 21:18:
Marcos Alonso SBC gecomplete, maar die 100k packs zijn voor mij echt drama dit jaar, inform en de rest onder de 83 beoordeling. Verder heb ik Alba dus verkocht, omdat Alonso linkt met Kante en met Ramos.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik wacht nog wel even af.SH-FR schreef op maandag 12 november 2018 @ 21:18:
150K is niet niks en de EL is voor die clubs toch een B toernooi, de competitie is belangrijker.
met je autobuyer zeker..stoer hoor. Ga je nu alles hier posten?shabalala schreef op maandag 12 november 2018 @ 19:46:
fabinho voor 12,75k gekocht:) verkocht voor 67
Weet iemand wat er gebeurt als je promoveert/degradeert in division rivals qua rewards enzo.
Ik kan deze week wel promoveren, maar weet niet of dit gunstig is.
Ik zelf speel rivals eigenlijk om en om met squad battles.michi schreef op maandag 12 november 2018 @ 13:05:
Iemand nog tips om aan Team fitness kaarten te komen voor schappelijke prijzen ? rivals wil ik nog wel spelen met een alternatief team maar wl wil ik gewoon met mijn beste spelers spelen. Moet dan om de wedstrijd zo een kaart gebruiken. Kost dus gewoon 20k dan
Dan doe ik SB op het laagste niveau en verdien zo wat punten voor die rewards en tegelijkertijd krijgt mijn team weer fitness. Je zet hem aan scoort een keer en loopt er bij weg en doet wat klusjes of wat anders. Om de 2 wedstrijden kan soms ook als je niet te veel fitness gebruikt.
Alleen in de weekend league gebruik ik fitness kaarten aangezien ik anders niet aan de 30 wedstrijden kom.
Zodra je in je huidige week (divisie) promoveert of degradeert, dan telt dit pas voor de nieuwe week. In mijn ogen is promoveren altijd goed zo krijg je in je nieuwe week hogere rewards oftewel meer coins (packs zou ik niet nemen toch altijd rommel haha)!cubert20 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 00:06:
Weet iemand wat er gebeurt als je promoveert/degradeert in division rivals qua rewards enzo.
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
wanneer komt die uit? nog tips welke IF je dan beste kan oppikken?Jpzuyd schreef op maandag 12 november 2018 @ 19:44:
Zou proberen met een een hoge rating aangezien de kans groot is dat je aan een bepaalde rating moet voldoen,heb ook een aantal keer Zlatan,Giovinco en David villa en Rooney ingeslagen. Zlatan is vanmorgen uitgeroepen tot beste nieuwkomer in de Mls en het team van het jaar is ook reeds bekend geworden dus zal het niet lang meer duren. Precieze datum is vast ergens te vinden.
Hier ook weer wat geïnvesteerd in 80+ rated MLS spelers, Amerikaanse spelers en wat Zweedse spelers.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Denken jullie dat het verstandig is nu mijn Manu Trigueros spelers te verkopen.
Deze heb ik ingekocht voor 700-750 en zijn door die marcos alonso sbc 2k waard.
Zal hij nog verder gaan stijgen of nu op safe deze winst pakken?
Vorig jaar was er ook nog een MLS POTY SBC, is deze prijs inmiddels ook al bekend?Jpzuyd schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 08:43:
Zou proberen met een een hoge rating aangezien de kans groot is dat je aan een bepaalde rating moet voldoen,heb ook een aantal keer Zlatan,Giovinco en David villa en Rooney ingeslagen. Zlatan is vanmorgen uitgeroepen tot beste nieuwkomer in de Mls en het team van het jaar is ook reeds bekend geworden dus zal het niet lang meer duren. Precieze datum is vast ergens te vinden.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zlatan is al te duur denk ik?Jpzuyd schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 08:43:
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Idd goede vraag!Jpzuyd schreef op maandag 12 november 2018 @ 19:44:
Welke speler is discard volgens jou dan?
Vorig jaar was de MLS MVP op 4 december bekend gemaakt, dezelfde dag kwam ook de SBC
Het wordt denk ik Josef Martinez, en zijn kaart nu is al goed!
Ik hoop op een bruikbare Zlatan, of dit nu flashback of POTY of wat dan ook is.. Gimme EA!sirkeith schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 09:27:
Vorig jaar was de MLS MVP op 4 december bekend gemaakt, dezelfde dag kwam ook de SBC
Laat hij maar snel met pensioen gaan, helaas gaat dat bij Lions anders dan bij mensenJaap. schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 09:36:
[...]
Ik hoop op een bruikbare Zlatan, of dit nu flashback of POTY of wat dan ook is.. Gimme EA!
Zodra hij met pensioen is, verwacht wel een Ibra Icon wat simpelweg een enorme tank moet worden.
Haha ik heb het ook gedaan, kon het niet laten. Kwam toch even Ousmane Dembele uitlopenSH-FR schreef op maandag 12 november 2018 @ 17:49:
Vanochtend eens heel vroeg een potje gespeeld (half 7) en dan is het echt alsof ik een andere game zit te spelen. Werkelijk waar geweldige connectie, totaal maar dan ook totaal anders dan de WL. Heel smooth.
Wel zo dom geweest om mijn 100k voor het eerst dit jaar te spenderen aan 2x een 50k pack. En die waren me toch slecht, pfoe. Ondanks een slechte WL besloten mijn team te behouden, gun het nog wat meer tijd want aan de spelers kan het niet liggen.
Alleen jammer dat als ik dat niet gedaan had ik nu wel suarez had kunnen halen
Ik speel trouwens met Matuidi op CVM, die vind ik ook niet heel erg opvallen. Hetzelfde had ik met Casemiro. Zou daar eigenlijk wel Kante willen maar dan win ik al helemaal geen kopduel meer. Heb nu een 41212 breed met links Lemar OTW of Promes OTW en rechts Dembele of Macron OTW. Vind dat allemaal niet heel bijzonder maar de eventuele verbeteringen zijn dan meteen van het kaliber Neymar/Mbappe. Misschien toch eens kijken of ik een opstelling kan vinden met meer CMs die beter bevalt.
Heeft iemand ervaring met Kevin de Bruyne als CM? Ik wil hem gaan gebruiken in een 4-4-1-1 formatie (Firmino staat al op CAM). Is hij het geld waard?
Hier ook opzoek naar een beter middenveld, heb nu Fred - Gueye/Ndidi - Kovacic.
Helaas is BPL voor een goed middenveld reteduur, denk aan Kante, Pogba, De Bruyne. Voor dat ben je dan beter af met een Serie A of LaLiga middenveld.
Ben ook benieuwd naar hoe de Bruyne speelt. In 18 vond ik hem niet zo heel super, Kante is wel een kleine stofzuiger maar mist kopkracht, zal hiernaast dus een grote middenvelder moeten zetten. Kom je uit bij Fabinho maar die is echt log en speelt niet accuraat.
Helaas is BPL voor een goed middenveld reteduur, denk aan Kante, Pogba, De Bruyne. Voor dat ben je dan beter af met een Serie A of LaLiga middenveld.
Ben ook benieuwd naar hoe de Bruyne speelt. In 18 vond ik hem niet zo heel super, Kante is wel een kleine stofzuiger maar mist kopkracht, zal hiernaast dus een grote middenvelder moeten zetten. Kom je uit bij Fabinho maar die is echt log en speelt niet accuraat.
is de market crash voor high ranked players nu geweest? alles stijgt weer.
Idd, wilde mbappe kopen maar blijft maar stijgen. Had hem zondag al moeten halenbvbal79 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 10:24:
Wel wat winst gepakt op Donny van de beek en schmeichel .
Maandags 84 rated spelers inkopen en later in de week voor meer verkopen werkt prima.
Ik kon ze gister oppikken voor 6k op open bid maar hij is nu gestegen maar mocht die SBC komen gaat zijn prijs wel richting 10k verwacht ik,je kan ook wachten tot BF en ‘m dan proberen op te pikken maar weet niet wat zijn prijs dan doet! 6k voor 85 rated speler is bijna geen verlies op mogelijk. Zondag aantal keer Koke en Saul gekocht voor 9 en 10 k,gister verkocht voor 20 k pet stuk ivm Alonso sbc
wat wordt er precies bedoeld met de term "discard". Ik dacht dat dit een andere term was voor quick sell maar misschien zit ik fout?Jpzuyd schreef op maandag 12 november 2018 @ 19:44:
Dit jaar veel minder gespeeld, maar al best snel een heel prima La Liga / Bundesliga team bij elkaar gespaard.
https://www.futbin.com/19/squad/162133
Ben bang dat elke verbetering nu gelijk zo'n 500K kost of hebben jullie nog ideeën?
Ben bang dat elke verbetering nu gelijk zo'n 500K kost of hebben jullie nog ideeën?
Verwijderd
De weekend league komt er weer aan. Vanaf Zaterdag gaat alles weer naar beneden en ik gok dat Maandag het dieptepunt wordt bereikt. Daarna komt het met black Friday zelf pas weer in de buurt van het dieptepunt.bvbal79 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 10:24:
Fabinho is een god hoor. Ligt er maar net aan hoe je er mee omgaat.GAITii schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 10:18:
Hier ook opzoek naar een beter middenveld, heb nu Fred - Gueye/Ndidi - Kovacic.
Verder heb je nog Fernandinho, Eriksen, Alli als upgrades voor jouw middenveld.
Hij kwam bij mij altijd veelste ver naar voren en had dan niet de pace om bij een omschakeling op tijd terug te zijn. Ondanks dat ik hem op stay back while attacking zette.Shreddaaa schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 11:18:
[...]
Fabinho is een god hoor. Ligt er maar net aan hoe je er mee omgaat.
Verder heb je nog Fernandinho, Eriksen, Alli als upgrades voor jouw middenveld.
Momenteel speel ik met deze squad:
https://www.futbin.com/19/squad/1815585
Ik packte met wat geluk Lingard (CL-Grow) en Sterling (CL-Grow), nu moet ik zeggen dat Lingard echt als een beest speelt. Elke wedstrijd weet die bijna wel het net te vinden en bijna elk schot is wel een doelpunt, had hiervoor David Silva op de CAM positie staan, maar hij deed te weinig, wellicht wat te traag.
Over Sterling ben ik ook niet tevreden, heb het idee dat het allemaal wat vlotter speelt met Mahrez op de RW positie, dus op het moment staat die op de bank als sub. Het elftal loopt prima, zoek alleen wat vervanging voor Alli, iemand suggesties?
Als reserves gebruik ik vaak Depay om Jesus te verlichten. Bij veel potten merk je toch dat Depay met zijn snelheid er makkelijk vandoor kan gaan, ideaal als de tegenstander continu alles dicht zet achterin.
Mochten er mensen naast Alli nog meer suggesties hebben hoor ik ze graag.
https://www.futbin.com/19/squad/1815585
Ik packte met wat geluk Lingard (CL-Grow) en Sterling (CL-Grow), nu moet ik zeggen dat Lingard echt als een beest speelt. Elke wedstrijd weet die bijna wel het net te vinden en bijna elk schot is wel een doelpunt, had hiervoor David Silva op de CAM positie staan, maar hij deed te weinig, wellicht wat te traag.
Over Sterling ben ik ook niet tevreden, heb het idee dat het allemaal wat vlotter speelt met Mahrez op de RW positie, dus op het moment staat die op de bank als sub. Het elftal loopt prima, zoek alleen wat vervanging voor Alli, iemand suggesties?
Als reserves gebruik ik vaak Depay om Jesus te verlichten. Bij veel potten merk je toch dat Depay met zijn snelheid er makkelijk vandoor kan gaan, ideaal als de tegenstander continu alles dicht zet achterin.
Mochten er mensen naast Alli nog meer suggesties hebben hoor ik ze graag.
Ibra & Sneijder & VDV als die toch icons gaan krijgen, dan weet ik al waar ik voor ga sparenBossie schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 09:56:
[...]
Laat hij maar snel met pensioen gaan, helaas gaat dat bij Lions anders dan bij mensen![]()
Zodra hij met pensioen is, verwacht wel een Ibra Icon wat simpelweg een enorme tank moet worden.
Overigens is zijn normale kaart al wel een redelijke kaart, alleen erg moeilijk te linken zonder icons en toch ietwat traag.
Donderdag weer WL & Rivals rewards, kans dat er dan een kleine dip komt is wel aanwezig. Wellicht dan even kijken of je een leuke deal kan scoren?bvbal79 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 10:24:
[ Voor 36% gewijzigd door Jaap. op 13-11-2018 11:34 ]
Jup, discard prijs = quick sell prijs. Oftewel, stel een kaart kun je quick sellen voor 10k. en jij koopt hem voor 10.5k. dan heb je in het allerslechtste geval een klein beetje verlies. Het zijn dus veilige investeringenmrjobby schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 10:56:
[...]
wat wordt er precies bedoeld met de term "discard". Ik dacht dat dit een andere term was voor quick sell maar misschien zit ik fout?
Sneijder zou nog wel een icon waardig zijn, VDV zou meer een cheap icon zijn.Jaap. schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 11:32:
[...]
Ibra & Sneijder & VDV als die toch icons gaan krijgen, dan weet ik al waar ik voor ga sparen
Overigens is zijn normale kaart al wel een redelijke kaart, alleen erg moeilijk te linken zonder icons en toch ietwat traag.
[...]
Donderdag weer WL & Rivals rewards, kans dat er dan een kleine dip komt is wel aanwezig. Wellicht dan even kijken of je een leuke deal kan scoren?
Ibra heeft de laatste jaren veel ingeleverd op Pace/agility, een mid icon Ibra zou vergelijkbaar zijn met zijn laatste L1 TOTS en Prime simpelweg iets meer pace/stamina
Thiago vervangen voor Modric?K-Toppah schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 10:56:
Dit jaar veel minder gespeeld, maar al best snel een heel prima La Liga / Bundesliga team bij elkaar gespaard.
Van der Vaart wordt in Nederland nogal onderschat vanwege zijn prive akkefietjes en vroegtijdige/lange aftakeling. Maar toen hij bij HSV/Spurs/Real speelde was het echt een fantastische speler en in tegenstelling tot zijn priveleven wat in Nederland het eerste is waar mensen aan denken, is die periode waar buitenlanders aan denken bij VDV.Bossie schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 12:04:
[...]
Sneijder zou nog wel een icon waardig zijn, VDV zou meer een cheap icon zijn.
Ibra heeft de laatste jaren veel ingeleverd op Pace/agility, een mid icon Ibra zou vergelijkbaar zijn met zijn laatste L1 TOTS en Prime simpelweg iets meer pace/stamina
Team een opfrisbeurt gegeven, beetje aan het puzzelen gegaan. Ben er nog niet helemaal over uit of dit zo wel gaat werken? Iemand suggesties toevallig?
https://www.futbin.com//19/squad/1817103
100% rendement is voor mij altijd gelijk verkopen. Eerder wilde ik ook nog wel eens twijfelen, maar zodraLaan1988 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 08:58:
Denken jullie dat het verstandig is nu mijn Manu Trigueros spelers te verkopen.
EA weer is wat verzint kunnen de prijzen ook zo weer dalen.
Thnx! Is idd geen dure upgrade en heeft zo'n beetje overal betere stats. Ga ik zeker proberen
Foutje, nevermind...Schuimpje schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 12:15:
Team een opfrisbeurt gegeven, beetje aan het puzzelen gegaan. Ben er nog niet helemaal over uit of dit zo wel gaat werken? Iemand suggesties toevallig?
kan t bericht niet verwijderen
[ Voor 13% gewijzigd door mrjobby op 13-11-2018 12:57 ]
Thanks heb ze maar verkocht! Ik kan prima leven met deze winstThe DenMan schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 12:31:
[...]
100% rendement is voor mij altijd gelijk verkopen. Eerder wilde ik ook nog wel eens twijfelen, maar zodra
EA weer is wat verzint kunnen de prijzen ook zo weer dalen.
Ik snap nooit zo waarom sommige mensen met het vingertje voor de mond gaan rondrennen als ze de 1-0 tegen mij scoren. Het wordt altijd zo pijnlijk als ze er met 1-4 of erger verliezen
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Dat soort acties motiveren mij juist alleen maarBean77 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 13:01:
Ik snap nooit zo waarom sommige mensen met het vingertje voor de mond gaan rondrennen als ze de 1-0 tegen mij scoren. Het wordt altijd zo pijnlijk als ze er met 1-4 of erger verliezen
Beetje kinderachtig maar toch ook wel leuk
Ik word altijd wel extra gemotiveerd als ik tegen teams zoals die van jou speel, helemaal als ik dan win met mijn 800k team tegen een icon 8 miljoen team bvBean77 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 13:01:
Ik ben ook nooit zo overdreven, heb dat telefoon dingetje als standaard juich. Maar tegen irri tegenstanders kan ik vaak nog meer irri zijn haha.ErnstMid schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 13:11:
[...]
Dat soort acties motiveren mij juist alleen maarIk ken zelf niet eens een 'juich'... Druk alles meestal meteen weg. Mooie acties/goals kijk ik na de wedstrijd wel terug. Al moet ik eerlijk bekennen dat als een tegenstander tof loopt te doen (speciale juich acties, alles terugkijken etc.) en ik dan alsnog win ik ook alles uit mn laatste goal melk.
Beetje kinderachtig maar toch ook wel leuk
Tegenwoordig wel iets meer dan 8mlnRicloo86 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 13:14:
[...]
Ik word altijd wel extra gemotiveerd als ik tegen teams zoals die van jou speel, helemaal als ik dan win met mijn 800k team tegen een icon 8 miljoen team bv
Zojuist gespeeld tegen een teamnaam "icons broke fut" lol. Die zal wel wat gedacht hebben toen die mijn team zag lol.
Vanuit divisie 5 inmiddels de weg weer naar boven gevonden en nu net boven de 1800 punten. Het verschil in kwaliteit van tegenstanders vind ik nog best groot. Ook is de juiste taktiek vinden dat het beste bij je spelers en bij jou past ook een groot wapen. Ik word nog steeds overklast soms door goede gold teams.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
@Bean77 Heb jij dit allemaal bij elkaar gehandeld?
Hoe bevalt Cruyff? Die wil ik uiteindelijk ook hebben.
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Hier dat hartje, is zo lekker gemakkelijk met pookje naar beneden. En skip altijd meteen door nadat het hartje in beeld is geweest zodat er toch beetje vaart in spel blijft maar mij ook een paar seconden geeft om weer de focus 100% te krijgen en te proberen een standaard kick-off goal tegen te gaan.Bean77 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 13:30:
[...]
Ik ben ook nooit zo overdreven, heb dat telefoon dingetje als standaard juich. Maar tegen irri tegenstanders kan ik vaak nog meer irri zijn haha.
Ik heb met name in het begin wat fifa points gekocht. Hiermee had ik gelijk een flinke voorsprong op de gemiddelde speler. Met mijn ervaring van eerdere edities heel veel winst kunnen maken door goede beleggingen (vanwege de flinke voorsprong). Daarnaast recent ook cr7 gepacked (daarvoor gullit en blanc gehaald). En zoals eerder genoemd de tampermonkey script (doet niks, laat alleen minimale bin zien zoals ook op sites als futhead, futbin etc). Met dat script zie ik snel als gold spelers opeens veel waard zijn door sbc's ofzo. Dus ipv discarden verkoop ik ze voor veel meer.rSNNN schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 13:34:
@Bean77 Heb jij dit allemaal bij elkaar gehandeld?
de weekend league komt er weer aan? dat is nog geen 48 uur geledenVerwijderd schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 11:08:
[...]
De weekend league komt er weer aan. Vanaf Zaterdag gaat alles weer naar beneden en ik gok dat Maandag het dieptepunt wordt bereikt. Daarna komt het met black Friday zelf pas weer in de buurt van het dieptepunt.
Denk niet dat er iets van je beredenering klopt. prijzen droppen tot woe/do in de WL cyclus
Wat zijn jullie controller instellingen? Zoals het hulp met passen etc? Ik merk dat de CPU er toch voor kiest om een compleet andere richting te kiezen, of een voorzet op de 16 geeft terwijl de trainer toch echt veel verder richting het doel wijst.
Verder ga ik weer op zoek naar een andere tactiek. 4-4-1-1 werkt gewoon niet, zou echt niet weten wat wel gaat werken ... Inmiddels nog steeds Division 6 en het gaat niet lang duren voordat ik onder de 800 vaardigheid heb.
Sta op dit moment 16-7-22. Ongelofelijk.
Verder ga ik weer op zoek naar een andere tactiek. 4-4-1-1 werkt gewoon niet, zou echt niet weten wat wel gaat werken ... Inmiddels nog steeds Division 6 en het gaat niet lang duren voordat ik onder de 800 vaardigheid heb.
Sta op dit moment 16-7-22. Ongelofelijk.
[ Voor 4% gewijzigd door SwooX op 13-11-2018 13:51 ]
Once again open up your bag of tricks!
Verwijderd
Dan zal ik het anders zeggen. De echte crash is nog niet geweest. Het is gewoon wachten op de filmpjes van grote youtubers waardoor mensen gaan paniek sellen. Zodra die online staan gaat het snel.bvbal79 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 13:49:
[...]
de weekend league komt er weer aan? dat is nog geen 48 uur geleden
Denk niet dat er iets van je beredenering klopt. prijzen droppen tot woe/do in de WL cyclus
Het is heus geen schande om te erkennen dat er flink wat euro's in zitten....Bean77 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 13:42:
Ik heb met name in het begin wat fifa points gekocht. Hiermee had ik gelijk een flinke voorsprong op de gemiddelde speler. Met mijn ervaring van eerdere edities heel veel winst kunnen maken door goede beleggingen (vanwege de flinke voorsprong). Daarnaast recent ook cr7 gepacked (daarvoor gullit en blanc gehaald). En zoals eerder genoemd de tampermonkey script (doet niks, laat alleen minimale bin zien zoals ook op sites als futhead, futbin etc). Met dat script zie ik snel als gold spelers opeens veel waard zijn door sbc's ofzo. Dus ipv discarden verkoop ik ze voor veel meer.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
ehm dat schrijf ik toch?simons schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 14:15:
[...]
Het is heus geen schande om te erkennen dat er flink wat euro's in zitten....
Dan was "wat euro's" een understatement die ik gemist heb.
of is 'flink' een overschatting wat ik uitgegeven hebsimons schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 14:17:
[...]
Dan was "wat euro's" een understatement die ik gemist heb.
ontopic:
Ik heb nog geen wl gespeeld, maar waar eindigt iemand als die rond de 1700 punten in rivals zit zo'n beetje?
[ Voor 20% gewijzigd door Bean77 op 13-11-2018 14:22 ]
Goede counterBean77 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 14:21:
[...]
of is 'flink' een overschatting wat ik uitgegeven heb
Goud 1 moet dan prima te doen zijn lijkt me.Bean77 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 14:21:
[...]
ontopic:
Ik heb nog geen wl gespeeld, maar waar eindigt iemand als die rond de 1700 punten in rivals zit zo'n beetje?
Verwijderd
Goud 1 behaal je al makkelijk met een team rond de 100 a 150k...tukkerterror90 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 14:44:
[...]
Goud 1 moet dan prima te doen zijn lijkt me.
Dat verdedigen blijft toch volslagen kut he
R1 indrukken en de andere spelers drukken helemaal niet, hoe kan dat? Is het niet zo dat wanneer je op R1 drukt je spelers druk zouden moeten zetten? Ik zag gisteren helemaal niks gebeuren namelijk tijdens een potje
Tegenwoordig is het makkelijker met de webapp en de companion app. Dus je bent niet meer aan de console gebonden. Ff de transferlijst bijvoorbeeld opnieuw listen is nu zo gebeurd. Maar ja, ik denk dat ik meer aan het handelen ben dan dat ik het spel speel. Hoewel het nu wel meer spelen begint te worden.RFRF schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 14:24:
[...]
Goede counterAl denk ik ook dat je hoe dan ook heel veel tijd (naast geld) moet investeren om met handelen zo'n team bij elkaar te krijgen. Hoeveel tijd ben je ongeveer bezig per week? Dit is geen kritiek, maar ik ben wel heel nieuwsgierig.
Ivm black friday ben ik niet zo spannende dingen aan het doen. rare contracten voor 400/450 listen per 100. Soms verkoop je er 10, regelmatig 0. Maar het heeft ook geen haast.
Gouf 1 of elite 3 zou ik al blij zijn. Maar in fifa 18 waren 20 potjes echt mijn max, ik zie me nu nog geen 30 spelen in een weekend.tukkerterror90 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 14:44:
[...]
Goud 1 moet dan prima te doen zijn lijkt me.
Met 11 winsten ben je al geplaatst voor het weekend er na en met 14 zit je in goud 3, dus met jouw team zou dat wel mogelijk moeten zijn denk ik. Zijn toch extra packs en je krijgt gewoon 400 punten voor Rivals rewards per wedstrijd of je nou wint of nietBean77 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 14:52:
[...]
Gouf 1 of elite 3 zou ik al blij zijn. Maar in fifa 18 waren 20 potjes echt mijn max, ik zie me nu nog geen 30 spelen in een weekend.
[ Voor 12% gewijzigd door Pompi op 13-11-2018 15:00 ]
OnzinVerwijderd schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 14:45:
[...]
Goud 1 behaal je al makkelijk met een team rond de 100 a 150k...
Verwijderd
Geloof me zelfs jij zou het kunnen je moet alleen weten wat je aan het doen bent en heeft tijd, tips en focus nodigErnstMid schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 15:06:
[...]
OnzinIk zou goud 1 niet eens halen met Bean zn team
Is WL nog vrij tegen welke tegenstanders je komt of is er ook een rating naar rato van gewonnen wedstrijden? Ik heb me er eigenlijk nooit in verdieptErnstMid schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 15:06:
[...]
OnzinIk zou goud 1 niet eens halen met Bean zn team
Verwijderd
ligt aan je vorm van je eigen weekend!Bean77 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 15:20:
[...]
Is WL nog vrij tegen welke tegenstanders je komt of is er ook een rating naar rato van gewonnen wedstrijden? Ik heb me er eigenlijk nooit in verdiept
als je bijv. paar x hebt verloren achter elkaar moet je bijna zeker tegen een tegenstander die het zelfde heeft
Geen idee joh, ik hou me altijd ver weg van de weekend league. Hoor er zoveel negatieve verhalen over. Ik vermaak me opperbest met alles behalve WLBean77 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 15:20:
[...]
Is WL nog vrij tegen welke tegenstanders je komt of is er ook een rating naar rato van gewonnen wedstrijden? Ik heb me er eigenlijk nooit in verdiept
Mn weekendrelatie heeft er misschien ook wel iets mee te maken
Verwijderd
In het verleden bestond er wat verwarring rond matchmaking, dus wilden we hier wat meer over vertellen en uitleg geven over het systeem.Bean77 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 15:20:
[...]
De eerste belangrijke doelstelling voor FUT Champions is ervoor te zorgen dat spelers ieder weekend met een schone lei de strijd kunnen aangaan voor overwinningen en beloningen. Om dit voor elkaar te krijgen, gebruiken we iets dat 'vorm' heet als belangrijkste bepalende factor voor matchmaking in iedere Weekend League.
Iedereen begint elk weekend opnieuw met nul vorm, waarbij hij omhoog of omlaag gaat bij iedere winst- of verliespartij. In voetbaltermen zou een wedstrijdvorm van W/V/W/W/W leiden tot een vorm van +3. Spelers met een gelijke vorm worden daarna aan elkaar gekoppeld in matchmaking.
Het gevolg is dat bovengemiddelde spelers in de Weekend League (die toch al uit een groep uitmuntende spelers bestaat) hun vorm snel zullen verhogen. Hoe hoger hun vorm is, hoe uitdagender de competitie wordt. Alleen de allerbesten kunnen spelers met een hoge vorm consistent verslaan en de Elite-status en Top 100 bereiken.
De tweede belangrijke bepalende factor bij matchmaking is locatie. Spelers worden aan elkaar gekoppeld op basis van hun locatie en hun afstand tot onze exclusieve gameservers, om kwalitatieve wedstrijden te garanderen.
BRON:https://www.ea.com/nl-nl/games/fifa/fifa-19/news/fifa-19-ultimate-team-pitch-notes-weekend-league
Toevallig aanstaande vrijdag een dag vrij en de vriendin de hele dag aan het werk. Misschien dan toch maar eens een poging wagen in de WL
Is volgens mij je gewonnen wedstrijden +5 dus maximaal spelers die 5 keer meer hebben gewonnen dan jij op dat moment. Daarom wordt ook aangeraden om later in weekend te spelen aangezien dan de poule groter is en de kans kleiner is dat je tegen veel sterkere spelers komt die op dat moment toevallig in jouw range zittenVerwijderd schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 15:22:
[...]
ligt aan je vorm van je eigen weekend!
als je bijv. paar x hebt verloren achter elkaar moet je bijna zeker tegen een tegenstander die het zelfde heeft
Verwijderd
hier heb je zeker gelijk in!Pompi schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 15:34:
[...]
Is volgens mij je gewonnen wedstrijden +5 dus maximaal spelers die 5 keer meer hebben gewonnen dan jij op dat moment. Daarom wordt ook aangeraden om later in weekend te spelen aangezien dan de poule groter is en de kans kleiner is dat je tegen veel sterkere spelers komt die op dat moment toevallig in jouw range zitten
haha zo herkenbaar. Afgelopen weekend was ze vrij dus dan weet ik het al, geen wl dus..ErnstMid schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 15:31:
Toevallig aanstaande vrijdag een dag vrij en de vriendin de hele dag aan het werk. Misschien dan toch maar eens een poging wagen in de WL
Dit weekend daarin tegen moet ze ook werken dus ik schrijf mij weer in
Haha, nee, althans ik heb eigenlijk alleen van je begrepen dat je succesvol was met handelen, maar hoe dat dan concreet is verlopen niet.Bean77 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 14:21:
[...]
Is dat Divisie 3? Kan je niet echt een pijl op trekken, WL zou je iedereen moeten kunnen treffen, maar EA zou EA niet zijn als ze niet een of ander shady matchmaking systeem hebben.ontopic:
Ik haal altijd krap aan Goud 3 in WL, en zit in Rivals op divisie 5 met een magere 1100 puntjes. De hele gameplay is ruk voor mij op dat moment, maar na een luchtje scheppen weet ik weer dat het toch altijd aan jezelf ligt en niet aan EA.
I LOVE EA!
I LOVE EA!
Idd, het is mijn schuld dat de game op peak hours enorme inputlag heeft, en het is ook mijn schuld dat ik op juist op peak hours wil spelen.GAITii schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 16:02:
Ik haal altijd krap aan Goud 3 in WL, en zit in Rivals op divisie 5 met een magere 1100 puntjes. De hele gameplay is ruk voor mij op dat moment, maar na een luchtje scheppen weet ik weer dat het toch altijd aan jezelf ligt en niet aan EA.
I LOVE EA!
Het kan ook nog aan KPN liggen natuurlijk, die heel flauw de bandbreedte van mijn 500/500 glasvezel lijn knijpen als ik fifa wil spelen, boefjes!
Ja klopt, als jij nou niet speelt tijdens piekuren scheelt het voor mij weer iets minder inputlagBossie schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 16:23:
[...]
Idd, het is mijn schuld dat de game op peak hours enorme inputlag heeft, en het is ook mijn schuld dat ik op juist op peak hours wil spelen.
Het kan ook nog aan KPN liggen natuurlijk, die heel flauw de bandbreedte van mijn 500/500 glasvezel lijn knijpen als ik fifa wil spelen, boefjes!
Maar denkt iemand dat ze dat ooit echt goed fixen? Dit speelt al sinds Ultimate Team bestaat, en we blijven het toch wel spelen omdat 10% van de games plots wel ineens fijn aanvoelen.
Nee, want servercapacity is eenvouding (on demand) op te waarderen. Het lijkt erop dat het simpelweg een bewuste keuze is.GAITii schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 16:26:
[...]
Ja klopt, als jij nou niet speelt tijdens piekuren scheelt het voor mij weer iets minder inputlag
Maar denkt iemand dat ze dat ooit echt goed fixen? Dit speelt al sinds Ultimate Team bestaat, en we blijven het toch wel spelen omdat 10% van de games plots wel ineens fijn aanvoelen.
Hierdoor is juist ook vreemd dat ze spelers niet de mogelijkheid geven om meer verspreid over de week te spelen.
Verwijderd
@simons
denk zeker rond de elite 3
heb zelf 1400/1500 ofzo en heb vorig weekend 21 wins gehaald met een 100 a 150 k team.
heb zelf 1400/1500 ofzo en heb vorig weekend 21 wins gehaald met een 100 a 150 k team.
Verwijderd
@Verwijderd ,
Inderdaad Goud 2, of 1 moeten de meeste wel kunnen halen. Als het goed is kan je altijd in iedergeval de helft van je wedstrijden winnen. Ik heb nu 2 weekenden gespeeld 1x 19-5 en 1x 17-7. Dit doe ik met een team van 150-250K, de rest probeer ik mee te handelen. Op dit moment dan ook 950k aan munten en nog mijn hele club vol spelers/investeringen.
Inderdaad Goud 2, of 1 moeten de meeste wel kunnen halen. Als het goed is kan je altijd in iedergeval de helft van je wedstrijden winnen. Ik heb nu 2 weekenden gespeeld 1x 19-5 en 1x 17-7. Dit doe ik met een team van 150-250K, de rest probeer ik mee te handelen. Op dit moment dan ook 950k aan munten en nog mijn hele club vol spelers/investeringen.
Call me a dirty mind... Maar, Towers.. towers.. Tricky.. Weekend relatie.. Hebben we het hier over de Tower Bridge positie waarschijnlijk komend uit 't alom bekende kamasutra boek?ErnstMid schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 15:22:
[...]
Geen idee joh, ik hou me altijd ver weg van de weekend league. Hoor er zoveel negatieve verhalen over. Ik vermaak me opperbest met alles behalve WL![]()
Mn weekendrelatie heeft er misschien ook wel iets mee te makenIn het weekend wordt er meer tricky towers gespeeld
Afijn, ik speel geen fifa meer sinds RDR2 uit is gekomen. Ben nu alleen nog maar treinen aan 't overvallen en cowboy aan 't spelen. Handelen gaat wel lekker door op de telefoon. Investeer meestal in IF en dan wacht ik even. Zoals lala had ik gekocht voor 28k en allemaal verkocht voor 45 k. Dat ging aardig lekker!
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Goud nog niet gehaald hoor, speel wel steeds solid zilver 1. Al 2x een win te kort voor goud 3Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 17:04:
@Verwijderd ,
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Verwijderd
Denk dat je de weekend league enorm onderschat. Normaal gesproken haal je geen elite als je in div rivals zo laag speelt.Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 16:58:
@simons
Mee eens, ik speel in Rivals hoge regionen DIV 4 en soms een tijdje DIV 3, met zo tussen de 1750 en 1950 Skillbeoordeling. Ik haal in normale weekenden Gold 2, in goede Gold 1 en in slechte, zoals vorige week, haalde ik een enkele keer Gold 3.Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 17:33:
[...]
Denk dat je de weekend league enorm onderschat. Normaal gesproken haal je geen elite als je in div rivals zo laag speelt.
Vorige week wel vlak voor de WL een nieuw team gekocht, dat hielp natuurlijk niet en nu ik weer het een en ander aan aanpassingen heb gedaan werkt het weer voor me. Heb bijvoorbeeld nu geen startformatie 4-3-3 maar begin meteen met 4-4-1-1 en heb Pogba vervangen voor Griezmann.
Wil alleen maar zeggen, ik speel best oke met Rivals maar met de Weekend League is dat absoluut geen garantie dat je ook makkelijk Gold 1 haalt. Kan aan mij liggen, maar vind bij Rivals de gameplay ook een stuk soepeler.
[ Voor 6% gewijzigd door SH-FR op 13-11-2018 18:58 ]
Ik zit in Rivals maar op 900 punten...maar in WL lukt het me toch om zilver 1 te halen. Dus ben daar content mee. De laatste keer had ik nog 8 potjes over...maar had geen zin in 8 nederlagen...en wilde Max kijken
Hoe ziet je team er nu uit? ik start zelf met 4-2-2-2 en ga iets meer naar 4-2-3-1 als ik het op het middenveld verlies. Als ik echt naar voren moet schakel ik over op 4-3-3SH-FR schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 17:49:
[...]
Mee eens, ik speel in Rivals hoge regionen DIV 4 en soms een tijdje DIV 3, met zo tussen de 1750 en 1950 Skillbeoordeling. Ik haal in normale weekenden Gold 2, in goede Gold 1 en in slechte, zoals vorige week, haalde ik een enkele keer Gold 3.
Vorige week wel vlak voor de WL een nieuw team gekocht, dat hielp natuurlijk niet en nu ik weer het een en ander aan aanpassingen heb gedaan werkt het weer voor me. Heb bijvoorbeeld nu geen startformatie 4-3-3 maar begin meteen met 4-4-1-1 en heb Pogba vervangen voor Griezmann.
Wil alleen maar zeggen, ik speel best oke met Rivals maat met de Weekend League is dat absoluut geen garantie dat je ook makkelijk Gold 1 haalt. Kan aan mij liggen, maar vind bij Rivals de gameplay ook een stuk soepeler.
Let op, vandaag weer een SBC voor een FUT swap item. Loopt maar één dag, dus wees er op tijd bij!
Ik blijf 4-4-1-1 spelen en voor mij werkt dat toch wel erg goed. Ik kan aanvallen over de vleugels, heb meestal voldoende mensen terug. Ik speel met deze spelers, natuurlijk een erg goed team:bvbal79 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 18:24:
[...]
Hoe ziet je team er nu uit? ik start zelf met 4-2-2-2 en ga iets meer naar 4-2-3-1 als ik het op het middenveld verlies. Als ik echt naar voren moet schakel ik over op 4-3-3
https://www.futbin.com/19/squad/1829525
Misschien zijn sommigen verrast door mijn keuze voor Larsson maar ik vind hem werkelijk geweldig, zijn afmaken is super, koppend sterk, lekker snel en maakt goede loopacties.
Als mijn 4-4-1-1 niet loopt, dat is meestal tegen 4-3-3 formaties, dan wissel ik soms naar 4-3-2-1 om.
Je zal diegene bedoelen waarin je die Belg uit Italië kan vrijspelen? Die was er gister namelijk ook alobelix998 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 18:59:
Let op, vandaag weer een SBC voor een FUT swap item. Loopt maar één dag, dus wees er op tijd bij!
Die ja. Maar dan is vandaag waarschijnlijk de laatste kan !Markuss schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 19:14:
[...]
Je zal diegene bedoelen waarin je die Belg uit Italië kan vrijspelen? Die was er gister namelijk ook al
Mbt 4411, de Mhiki SBC lijkt me een no-brainer zeker omdat Arsenal nog wel een paar rondes verder gaat.SH-FR schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 19:13:
[...]
Ik blijf 4-4-1-1 spelen en voor mij werkt dat toch wel erg goed. Ik kan aanvallen over de vleugels, heb meestal voldoende mensen terug. Ik speel met deze spelers, natuurlijk een erg goed team:
https://www.futbin.com/19/squad/1829525
Misschien zijn sommigen verrast door mijn keuze voor Larsson maar ik vind hem werkelijk geweldig, zijn afmaken is super, koppend sterk, lekker snel en maakt goede loopacties.
Als mijn 4-4-1-1 niet loopt, dat is meestal tegen 4-3-3 formaties, dan wissel ik soms naar 4-3-2-1 om.
Dacht net even een lekker potje Rivals te doen, om de weekly objective van 20 Rival doelpunten te gaan halen voor een swap spelertje. Na een half uurtje in game was ik er al weer klaar mee, 3-0 achter en een gigantische input lag. Spelers reageerden totaal niet op besturingen, verloor elk duel. 5-2 verlies uiteindelijk.
Morgen middag maar weer eens proberen
Morgen middag maar weer eens proberen
Ook ik heb Fifa weer opgepakt dit jaar. Lees alweer een tijdje mee hier maar zal nu toch eens wat plaatsen.
Dit is mijn team nu: https://www.futbin.com/19/squad/1832547
IF Ben Yedder , Lacazette en Kimpembe zijn mijn favoriete spelers tot nu toe. Ook IF Payet was fijn met zijn 88 passing. Echter heb ik hem toch verkocht en geïnvesteerd in UCL Live Fekir. Iemand ervaring met deze kaart?
Dit is mijn team nu: https://www.futbin.com/19/squad/1832547
IF Ben Yedder , Lacazette en Kimpembe zijn mijn favoriete spelers tot nu toe. Ook IF Payet was fijn met zijn 88 passing. Echter heb ik hem toch verkocht en geïnvesteerd in UCL Live Fekir. Iemand ervaring met deze kaart?
Mis ik wat? Over wie hebben we het?Markuss schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 19:14:
[...]
Je zal diegene bedoelen waarin je die Belg uit Italië kan vrijspelen? Die was er gister namelijk ook al
Btw Icardi nif scoort bij mij elke wedstrijd. Weinigzeggende stats maar niet normaal dit, hoe makkelijk hij scoort
[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 13-11-2018 20:51 ]
omeongaHarribo schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 20:50:
[...]
Mis ik wat? Over wie hebben we het?
Btw Icardi nif scoort bij mij elke wedstrijd. Weinigzeggende stats maar niet normaal dit, hoe makkelijk hij scoort
Oh swap player, thnx
Ik dacht Naingolan, dacht moet er dan als de kippen bij zijn
Dat stond er ook in de quote die jezelf qoute...begrijpend lezen...Harribo schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 20:55:
[...]
Oh swap player, thnx
Ik dacht Naingolan, dacht moet er dan als de kippen bij zijn
[ Voor 5% gewijzigd door bvbal79 op 13-11-2018 21:14 ]
Weet niet goed waar ik voor moet gaan, swap deal pedro of toch voor de packs... heb tot nu toe alle swap spelers dus..
Toch fijn zo’n Marcos Alonso sbc: 10 Sokratis’en die ik voor POTM Auba gehaald had waren een ‘verkeerde’ investering. Heb ze daarna toch maar ff gehouden en ze nu mooi voor 9,5-10k per stuk verkocht.
En daarna kwam uit het 100k pakket van dezelfde sbc mijn eerste icon ooit lopen: 85 Litmanen
. Ondanks dat ik het een gruwelijke baas vind (was er notabene in ‘93 bijna door mijn vader naar vernoemd haha) ga ik hem denk ik toch maar te koop zetten.
Donderdag even de nieuwe Icon sbc afwachten en dan zit ik na verkoop van Litmanen op 1,5 miljoen coins.
Dan keuzes keuzes keuzes: van die coins al wat leuks halen of doorsparen voor #14.
En daarna kwam uit het 100k pakket van dezelfde sbc mijn eerste icon ooit lopen: 85 Litmanen
Donderdag even de nieuwe Icon sbc afwachten en dan zit ik na verkoop van Litmanen op 1,5 miljoen coins.
Dan keuzes keuzes keuzes: van die coins al wat leuks halen of doorsparen voor #14.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.