Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
Harribo schreef op zondag 11 november 2018 @ 13:14:
Mijn serie a team
https://www.futbin.com/19/squad/1739462

Packte nif Lukaku, was 200k waard.
Daarmee mijn team geupgrade.
Tips welkom
Ik zou van dat geld meteen Nainggolan halen! Die kerel heerst op het middenveld, zit overal tussen.
Daarnaast speelt Dybala ook zeer fijn op 10!
Sleehond schreef op zondag 11 november 2018 @ 13:25:
[...]

Mooi team hoor! Ook met Seria A team begonnen, zie paar posts hierboven. Mooi team heb je.

Ik ga zelf nog sparen voor Mertens, Handanovic, Chielini, Perisic, Koulibali. Die kunnen mijn team nog goed versterken.

Hoe speelt jouw formatie? Mijn 3-4-1-2 werkt perfect maar jouw opstelling ziet er ook strak uit.
Ja had ik gezien!
Zal eens kijken hoe mijn team speelt.
Ik speel trouwens 4-4-2, ging wat verkeerd op futbin.

Ik vind het moeilijk om een goede formatie te kiezen met bijbehorende tactieken.
Vandaar veilig 4-4-2.
Vind ook wel de beste opstelling en tactiek afhankelijk is van de tegenstander. Ik geloof niet in 1 manier waarmee je het beste elke wedstrijd staat
Jekke schreef op zondag 11 november 2018 @ 13:46:
[...]
Ik zou van dat geld meteen Nainggolan halen! Die kerel heerst op het middenveld, zit overal tussen.
Daarnaast speelt Dybala ook zeer fijn op 10!
Ja heb ik over nagedacht maar Matuidi benadert hem qua stats voor de helft van de coins.
Zou Mertens kunnen verkopen als hij niet bevalt. Of Higuain, die heb ik tot nu toe nog niet zien schitteren.
Dybala is mij nu te duur

[ Voor 23% gewijzigd door Harribo op 11-11-2018 14:16 ]

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-11 19:20
Voor het bescheiden budget dat ik heb dit team gehaald: https://www.easports.com/...ffId=i9fw5M6J0Om:FFA19XBO

Speelt voor mij lekker, vooral Ben Yedder is echt een held. Pique vind ik ook echt een prima verdediger i.t.t. velen. Hebben jullie nog suggesties? Heb op t moment circa 150k en zat zelf te denken aan Modric/Courtois. Prijzen zijn weer iets gezakt: vandaag halen of wachten (tot morgen)?

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07-11 12:48
Ik speel met een Braziliaans team. Heb zo'n 40k om uit te geven, twijfel of ik:
- Paulinho met Casemiro vervang
- Marquinhos met Naldo of iv Marquinhos
- Neto met Ederson, Allison of Neto iv.

Ben met alle drie de spelers wel erg tevreden. Lees gemixte reviews over de keepers. Tips?

Team:

Coutinho - Jesus - Lucas sbc
Paulinho - Firmino - Fernandinho
Telles - Silva - Marquinhos - Alves
Neto

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-11 22:07
elke jaar weet het zelfde iedereen die het niet kan spelen/slecht is klaagt over EA en de updates. Het ligt gewoon aan jullie zelf er zijn serieus spelers die denken dat ze beter worden door iemand anders de tactiek en formatie over te nemen. WTF en dan zeuren en zeiken over EA. JULLIE ZIJN GEWOON SLECHT.

Sorry moest ik ff kwijt na al die reacties hier.

• kalou
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 04-04-2021
goedemiddag
zou iemand mij uit kunnen leggen hoe ik kan zien wat een rare cl kaart eruit ziet.wil namelijk de milinkovic savic sbc doen.
zag het al voorbij komen maar kan het niet terug vinden. bvd dank

Verwijderd

BlackBarryNL schreef op zondag 11 november 2018 @ 14:50:
elke jaar weet het zelfde iedereen die het niet kan spelen/slecht is klaagt over EA en de updates. Het ligt gewoon aan jullie zelf er zijn serieus spelers die denken dat ze beter worden door iemand anders de tactiek en formatie over te nemen. WTF en dan zeuren en zeiken over EA. JULLIE ZIJN GEWOON SLECHT.

Sorry moest ik ff kwijt na al die reacties hier.
Jij speelt zelf geen fifa zeker? Of geen wl? De servers zijn idd dramatisch dit weekend. Het mag toch niet zo zijn dat de gameplay met de pot anders is. En ik kan je vertellen dat ik zeker geen slechte speler ben. Laagste wl rang deze fifa was 21-9 namelijk.
DennisCle schreef op zondag 11 november 2018 @ 14:45:
Ik speel met een Braziliaans team. Heb zo'n 40k om uit te geven, twijfel of ik:
- Paulinho met Casemiro vervang
- Marquinhos met Naldo of iv Marquinhos
- Neto met Ederson, Allison of Neto iv.

Ben met alle drie de spelers wel erg tevreden. Lees gemixte reviews over de keepers. Tips?

Team:

Coutinho - Jesus - Lucas sbc
Paulinho - Firmino - Fernandinho
Telles - Silva - Marquinhos - Alves
Neto
433-4 neem ik aan?
Ben zelf met een braziliaans team gestart, Casemiro is prima als CDM maar als CM is Paulinho erg goed.
Talisca was de meest bepalende speler in mijn team, die zou ik zekers een proberen als LCM of CAM en dan Firminho door naar de spits. Fred deed het ook prima als LCM.

Ik had Allison als keeper, weinig op aan te merken, Ederson niet geprobeerd.
Alves was de rotte appel in mijn team, gaat altijd mee-aanvallen maar heeft itt tot Marcelo niet de snelheid/stamina ook daarna ook weer tijdig terug te kunnen schakelen.

@kalou
Afbeeldingslocatie: https://www.fifaah.com/upload/20181109/6367740205754428315332225.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 11-11-2018 15:43 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-11 14:00
Bossie schreef op zondag 11 november 2018 @ 11:20:
[...]

All of above, hangt volledig van de situatie af. Daarnaast optie 5, de tegenstander opzoeken en de bal naar CM/CF/Back spelen.
Ja was die optie vergeten. Doe dat idd ook vaak en dan met binnenkant voet krullen in een hoek.

SIF Felipe anderson is flink aan het zakken. Twijfel of ik hem nu ga kopen. Zal in de winter ook wel een upgrade krijgen waarschijnlijk.
Tijdens mijn weekend in Duitsland cr7 uit een pakje gehaald. Was een beetje een 1e wereldprobleem, dus heb hem verkocht. Nu 2,5mln coins beschikbaar om te investeren, wie heeft er een suggestie om het team in de link verder aan te vullen? 1e rij bank = untradable, 2e rij bank = tradable. (valencia is ook untradable en die mag blijven).
Mag evt ook in 41212(2) formatie.
https://www.futbin.com/19/squad/1331167

Ben benieuwd naar jullie suggesties. Ik heb zelf wel wat in mijn hoofd, maar misschien dat jullie nog leuke ideeën hebben.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-11 22:07
Verwijderd schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:09:
[...]

Jij speelt zelf geen fifa zeker? Of geen wl? De servers zijn idd dramatisch dit weekend. Het mag toch niet zo zijn dat de gameplay met de pot anders is. En ik kan je vertellen dat ik zeker geen slechte speler ben. Laagste wl rang deze fifa was 21-9 namelijk.
Ik speel elke jaar fifa en elke weekend league doe ik mee. Maar dramatisch servers heb ik nooit last van. Je slechtste weekend league is niet veel beter dan de mijne maar daar had ik het niet over. Dat elke pot anders is vind je vreemd? je hebt elke pot een ander tegenstander die een ander manier/speel stijl heeft dus dat is niet logisch?

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12:57
Bean77 schreef op zondag 11 november 2018 @ 16:38:
Tijdens mijn weekend in Duitsland cr7 uit een pakje gehaald. Was een beetje een 1e wereldprobleem, dus heb hem verkocht. Nu 2,5mln coins beschikbaar om te investeren, wie heeft er een suggestie om het team in de link verder aan te vullen? 1e rij bank = untradable, 2e rij bank = tradable. (valencia is ook untradable en die mag blijven).

Ben benieuwd naar jullie suggesties. Ik heb zelf wel wat in mijn hoofd, maar misschien dat jullie nog leuke ideeën hebben.
Pfff, wat een team! Hoeveel heeft dat je gekost?

Teamaanvullingen: CM: Gullit, LB:Alex Sandro (IF), CB: Ramos en GK:Courtois? Met resterende geld Valencia upgraden?

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22-11 15:59
[...]

Mee eens, ik haal deze FIFA makkelijk Goud 2 en soms Goud 1 en heb dit weekend slechts 14 wins behaald, terwijl ik na 18 wedstrijden nog 13-5 ging. Sloeg dus helemaal nergens op want daarna speelde alles, zo leek het, als stroop en deden mijn spelers niks meer. Dit lag niet alleen aan betere tegenstanders, veel waren niet perse goede spelers.

Hoe dan ook, heb sowieso het gevoel dat er sinds de updates veel veranderd is. Vond eigenlijk het spel helemaal in het begin veruit het fijnst. Ach ik geniet er nog steeds van, maar EA weet er telkens wel een potje van te maken.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
sjakieman schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 19:08:
[...]

3-5-2 is totaal niet te vergelijken met de 3-5-2 in Fifa 18. Vorig jaar was het alleen een optie om nog van een kansloze achterstand terug te komen. Nu is het verrassend genoeg zelfs een vrij verdedigende opstelling. Zelfs met spelers met een medium def workrate (bijv. Teixeira/Mariano) staan binnen no time na balverlies op de backposities (als je ze op come back on defence zet). Ze staan zelfs op lijn met de 3 centrale verdedigers. Zelfs tegen formaties met buitenspelers die heel wijd staan werkt het perfect. Na de 4-4-1-1 is dit de opstelling die ik het vaakst gebruik.

Vandaag ging het geweldig in de weekend league. 9 wedstrijden en allemaal gewonnen. Ik speel al vanaf het begin met 2 teams maar vreemd genoeg blijf ik 1 team maar upgraden omdat deze niet zo goed loopt als het andere team. Dit is het team waar ik bijna vanaf het begin al mee speel en waar ik bijna niet mee verlies: https://www.futbin.com/19/squad/1039828

Heb al vaak geprobeerd dezelfde types te zoeken voor het andere team maar krijg het niet voor elkaar om ze zo lekker samen te laten spelen. Onvoorstelbaar als je bedenkt dat dit team maar 91k kost (waarvan de keeper al de helft is). Mijn zoon heeft trouwens hetzelfde, ook bij hem wint dit team veel vaker dan het andere. De tactische instellingen staan 100% gelijk (vaak gecontroleerd omdat ik dacht dat het misschien daar aan lag).
Blijft toch grappig dat je beter met zon team presteert dan dat je al die knakkers gata vervangen voor 'betere spelers'

Ik heb ook altijd het idee dat ik steeds 'slechter' gaat spelen naarmate ik mijn team versterk op allerlei plaatsen.

Burp

SH-FR schreef op zondag 11 november 2018 @ 16:57:
[...]

Mee eens, ik haal deze FIFA makkelijk Goud 2 en soms Goud 1 en heb dit weekend slechts 14 wins behaald, terwijl ik na 18 wedstrijden nog 13-5 ging. Sloeg dus helemaal nergens op want daarna speelde alles, zo leek het, als stroop en deden mijn spelers niks meer. Dit lag niet alleen aan betere tegenstanders, veel waren niet perse goede spelers.

Hoe dan ook, heb sowieso het gevoel dat er sinds de updates veel veranderd is. Vond eigenlijk het spel helemaal in het begin veruit het fijnst. Ach ik geniet er nog steeds van, maar EA weet er telkens wel een potje van te maken.
Ik stond vrijdag 3-9 gisteren niet gespeeld omdat ik het zat was..vanmiddag weer een paar potjes zit ik opeens op 7-10. is het zondag nu relaxter spelen?

• SH-FR
bvbal79 schreef op zondag 11 november 2018 @ 18:00:
[...]

Ik stond vrijdag 3-9 gisteren niet gespeeld omdat ik het zat was..vanmiddag weer een paar potjes zit ik opeens op 7-10. is het zondag nu relaxter spelen?
Denk dat het er meer mee te maken heeft dat je op een gegeven moment door je record van 3-9 wat mindere tegenstanders bent gaan tegenkomen. Al moet ik zeggen dat ik vooral de avonden tussen grofweg 7 en 11 meer problemen heb met de gameplay dan s’middags.

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
[...]Ja heb ik over nagedacht maar Matuidi benadert hem qua stats voor de helft van de coins.
Zou Mertens kunnen verkopen als hij niet bevalt. Of Higuain, die heb ik tot nu toe nog niet zien schitteren.
Dybala is mij nu te duur
[/quote]

Ondanks dat de stats bijna gelijk zijn vind ik Nainggolan toch een stuk fijner spelen dan Matuidi.
Ik gebruik ze beide in de volgende opstelling (alles is full chem door een andere begin opstelling).
https://www.futhead.com/19/squads/326673/

Eigenlijk wil ik Matuidi vervangen door Milinkovic-Savic of Hamsik, maar dan komt Mbappe niet op full chem. En Matuidi is meer geschikt als cdm.
Ondanks dat de stats bijna gelijk zijn vind ik Nainggolan toch een stuk fijner spelen dan Matuidi.
Ik gebruik ze beide in de volgende opstelling (alles is full chem door een andere begin opstelling).
https://www.futhead.com/19/squads/326673/

Eigenlijk wil ik Matuidi vervangen door Milinkovic-Savic of Hamsik, maar dan komt Mbappe niet op full chem. En Matuidi is meer geschikt als cdm.
Ik zal het even bekijken. Ik heb 1x gespeeld tegen Nainggolan en toen was het echt een beest.

Ik zou Hamsik doen tenzij je meer een verdedigende middenvelder wilt hebben.

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
bvbal79 schreef op zondag 11 november 2018 @ 18:00:
[...]

Mweh, ging voor mij echt dra-matisch. Stond er prima voor, moest nog 2 potjes winnen voor Goud 3 met nog 12 matches te gaan. Verloor er 8 achter elkaar :) Jammer, want had hoop op goud 1, maar moest rushen want had eigenlijk ook weinig tijd.

Volgend weekend ook weinig tijd, dus hoop dan ook gewoon Goud 3 te halen. Maakt verder ook niet zoveel uit, want tot dusver heb ik uit de WL rewards nooit iets leuks gekregen :)

PSN/Steam: Xamsix

[...]

Ik speel geen WL, maar met Rivals lijkt alsof elk potjes 1-2 sec inputlag heeft.
Helaas hetzelfde als vorige week dus

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:15
De input lag is inderdaad verschrikkelijk.

Dacht even paar potjes FIFA doen vanavond. Stop er maar mee na het 1e potje, want er is echt continue lag aanwezig.

Ik had hier en daar al over gelezen hier, nog niet ervaren in de praktijk maar net dus kennis mee gemaakt. Geen FIFA voor mij vanavond op deze manier.

• SH-FR
Ik speel vanavond lekker een potje of 5 Squad Battles op Legendarisch. Gaat verrassend goed, al 3 van de 4 potjes ongeveer 2400 punten. Zo spendeer ik een ruim uurtje en krijg ik toch 11k coins en redelijk goede packs :)

Verwijderd

[b]Wii4all schreef op zondag 11 november 2018 @ 17:27:[/b

Ik heb ook altijd het idee dat ik steeds 'slechter' gaat spelen naarmate ik mijn team versterk op allerlei plaatsen.
Hier precies hetzelfde hoe beter mijn team hoe slechter mijn spel haha

Verwijderd

SH-FR schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:57:
Ik speel vanavond lekker een potje of 5 Squad Battles op Legendarisch. Gaat verrassend goed, al 3 van de 4 potjes ongeveer 2400 punten. Zo spendeer ik een ruim uurtje en krijg ik toch 11k coins en redelijk goede packs :)
Legendarisch lukt mij echt totaal niet is daar een speciale tactiek voor?
Ik wil eigenlijk van de sb wedstrijden af, of dan max 8 per week zodat ik wat jij zegt toch nog iets van packs en munten kan verdienen

• 1987Michael1987
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16-10-2021
Verwijderd schreef op zondag 11 november 2018 @ 23:42:
[...]

Legendarisch lukt mij echt totaal niet is daar een speciale tactiek voor?
Ik wil eigenlijk van de sb wedstrijden af, of dan max 8 per week zodat ik wat jij zegt toch nog iets van packs en munten kan verdienen
Ja gewoon met geduld bal rond tikken niet te veel rennen en van af de 16 schieten met r1 lieft goed getimed

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08:01
Heren, t valt me op dat vele weer het forum gebruiken als klaagbank zonder dat ze tot dusver een enkele vorm van toevoeging hebben gedaan als dit topic. Probeer iets toe te voegen ipv enkel te klagen, anders steek je elkaar alleen maar aan.

WL uiteindelijk geeindigd op gold 3 met nog 4 wedstrijden over. Helaas te weinig tijd om nog voor gold 2 te gaan.
Heeft me veel moeite gekost om mn team weer naar mijn speelstijl te zetten maar uiteindelijk na een overstap naar volledig serie A team, toch gelukt. Belotti IF, Dybala en Naingolan zijn bij mij echt de helden. Verdediging met Koulibaly en Benatia vind ik nog altijd twijfelachtig, maar het werkt tot dusver redelijk.
Belotti staat nu op 10 goals en 5 assists in 4 wedstrijden (online) en Dybala op 25 goals en 13 assists uit 28 wedstrijden (online).

• Luncatic12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 15:43
Hopen dat vandaag de prijzen eindelijk eens goed kelderen!

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Luncatic12 schreef op maandag 12 november 2018 @ 07:27:
Hopen dat vandaag de prijzen eindelijk eens goed kelderen!
Gister waren de prijzen al gekelderd maar dit kwam door de wl, verwacht een van deze dagen wel een crash waar je toe kan gaan slaan. Het team wat ik zelf voor ogen heb is sinds afgelopen donderdag al met 3 ton gezakt

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:02
Van het weekend te veel geld uitgegeven om Ramos en Neymar binnen te halen, echter speelt het elftal nu al fijn, maar zit er totaal geen full chem in.

Wie kan mij helpen om er een optimaal team van te maken?

Oblak
Carvajal
Ramos
Varane
Marcelo

Bale
Vidal
Neymar

Griezmann
Suarez
Mbappe

Gaat om dit team: https://www.futbin.com/19/squad/1772445

Bizar die dalingen trouwens, Promes gekocht voor 30.000 k, die is nu nog maar 1000 waard haha.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• michi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02 05:14
Ik heb maar weer wat kagawas opgepikt voor 750. Bijna geen verlies op te maken

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:35
Misschien maar is een Nederlandse/ eredivisie team bouwen verwacht dat van de Beek en depay toch wel een inform krijgen? Taliaflico speciale ucl, de ligt en blind en lozano hebben al een inform

Verwijderd

Naar 9 maanden geen FIFA te hebben gespeeld 2 weken gelden toch maar weer FIFA 19 gekocht....
kont het helaas niet weerstaan hehehe. Afgelopen weekend me 1e weekend league gespeeld en helaas op GOLD 1 geëindigd. mijn Team waarde is rond de 100k waard. Iemand die goeie tips heeft voor mij om coins te verdienen?

• shabalala
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-05-2021
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2018 @ 09:26:
Naar 9 maanden geen FIFA te hebben gespeeld 2 weken gelden toch maar weer FIFA 19 gekocht....
kont het helaas niet weerstaan hehehe. Afgelopen weekend me 1e weekend league gespeeld en helaas op GOLD 1 geëindigd. mijn Team waarde is rond de 100k waard. Iemand die goeie tips heeft voor mij om coins te verdienen?
gebruik autobuyer haha :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2018 @ 09:26:
Gewoon rivals en WL spelen verdien je makkelijk 100-200k per week.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2018 @ 09:28:
[...]

Gewoon rivals en WL spelen verdien je makkelijk 100-200k per week.
ja, heb je inderdaad gelijk in maar gebruik je 2 teams of koop je selectie conditie?

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-11 23:19

rSNNN

Titel ondertitel

michi schreef op maandag 12 november 2018 @ 09:20:
Ik heb maar weer wat kagawas opgepikt voor 750. Bijna geen verlies op te maken
Voor hoeveel verkoop je deze dan weer? En zeker wanneer er een SBC komt voor 83+?

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-11 14:00
Mars18 schreef op maandag 12 november 2018 @ 08:57:
Van het weekend te veel geld uitgegeven om Ramos en Neymar binnen te halen, echter speelt het elftal nu al fijn, maar zit er totaal geen full chem in.

Wie kan mij helpen om er een optimaal team van te maken?

Oblak
Carvajal
Ramos
Varane
Marcelo

Bale
Vidal
Neymar

Griezmann
Suarez
Mbappe

Gaat om dit team: https://www.futbin.com/19/squad/1772445

Bizar die dalingen trouwens, Promes gekocht voor 30.000 k, die is nu nog maar 1000 waard haha.
Mij lukt het niet zonder een paar spelers te vervangen (in-game van positie wisselen).
Toch is het best een aardige team zo (denk zelfs beter in evenwicht dan wat je had): https://www.futbin.com/19/squad/1773763

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
SH-FR schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 17:40:
[...]Jeetje, dat meen je niet, wat ziek zeg!
Dillenvd schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 18:01:
[...]Bi-zar zeg dat is inderdaad packluck te noemen. En ik was al blij met mijn Cavani _O- ....
Nou en of he, ik schrok ook echt dat de pack animatie wit werd. Toen kwam de Portugese vlag en dacht ik: 'oh dat zal vast Rui Costa 85 zijn (ook blij geweest), toen kwam volgens mij de CF positie en toen een 93 rating 8)7
gaizka schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 18:23:
[...]Mooi man! Ik zou altijd voor Cruyff gaan!
Nou dat is grappig: dat is ook precies m'n doel voor deze FIFA geweest, had gedacht dat in April o.i.d te realiseren maar dit is al iets sneller. Nu maar eens gaan puzzelen, heb Reus POTM ook nog gedaan dus ga er vanavond eens voor zitten.

Hier nog even het bewijs, beetje crappy foto vanaf m'n tv:

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/jGiA5A/IMG-1829.jpg

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:40
shabalala schreef op maandag 12 november 2018 @ 09:32:
[...]

ja zeker, verdien er 200k per dag mee.
Je weet dat dit tegen de TOS is en je er voor gebanned kan worden? Daarnaast zijn dit soort praktijken de reden dat de markt altijd zo wordt opgeblazen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2018 @ 09:30:
[...]

ja, heb je inderdaad gelijk in maar gebruik je 2 teams of koop je selectie conditie?
Ik heb 1 heel aardig team
gebruik om de 3 potten ong een selectie conditie
Maar door alle reward packs etc heb ik ze eigenlijk nooit gekocht.

heb er nu nog een stuk of 40 in mijn club en dat zal donderdag wel weer ongeveer aangevuld zijn met wat ik tot dan gebruik

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12:13
Ik lees al die negatieve berichten over de servers.
Zelf geen last van gehad, speel op de PC wellicht dat dat scheelt.

Spelen jullie nog squad battles? De rewards zijn dramatisch namelijk.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:14:
[...]

Ik heb 1 heel aardig team
gebruik om de 3 potten ong een selectie conditie
Maar door alle reward packs etc heb ik ze eigenlijk nooit gekocht.

heb er nu nog een stuk of 40 in mijn club en dat zal donderdag wel weer ongeveer aangevuld zijn met wat ik tot dan gebruik
Ahaa, ik doe inderdaad het zelfde alleen moet ik ze helaas wel altijd kopen wat 1k kost en in weekend 1.3k helaas ben ik hier dus ook wat coins aan kwijt natuurlijk...

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Schuimpje schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:30:
FF iets wat ik kwijt wil:

Ik lees hier een aantal berichten over mensen die auto-buyer gebruiken, ik hoop dat jullie gebanned worden.
Ik hoop dat ze allemaal degraderen!

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

ajaxalex schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:17:

Ik speel ook op de pc, geen probleem!

Tja sb... Packs zijn dramatisch
Valt mij op dat ik op vrijdag /zaterdag de beste spelers pack.
Maar geen cr7... Dat is toch vet oneerlijk... Waarom krijg ik die niet? 😥

Vind sb extreem vol zitten met cheat ai. Offline is het inderdaad erger dan online.

Vnl maar online dan spelen.
Gisteren weer de ene na de andere pl team en maar rennen en rennen... Zucht
Gelukkig won ik. Alleen 3 penalty's in een wedstrijd verprutsen is wel slecht...
Mis dat pijltje dan, weet ook niet hoe ik die weer terug krijg

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 12-11-2018 10:53 ]

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Ricloo86 schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:41:
[...]

Ik hoop dat ze allemaal degraderen!
Ik hoop dat ze elk 50/50 duel verliezen :9

Gister een potje rivals gespeeld tegen een gozer met Ronaldinho in de spits, voelde heerlijk om die met 2-0 aan de kant te schuiven. All hail Ben Yedder IF _/-\o_

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08:24
87 rated UCL Sane uit een 2 player pack. Vind hem erg goedkoop moet ik eggen (125K PC). Zou die nog gaan stijgen?

SiberischeHusky Shepsky

• Jaap.
shabalala schreef op maandag 12 november 2018 @ 09:58:
[...]

Ja dat weet ik. gelukkig komt het bijna niet voor met het programma wat ik gebruik.
Ik hoop van harte dat het wel gebeurd. Dit soort programma's verpesten de markt..
Zelf snap ik ook de lol niet zo van alles zo in de schoot geworpen te krijgen, maar ieder z'n ding :) Geniet er van zolang het duurt want vroeg of laat ben je aan de beurt en kan je zwaaien naar je account.
Oh ja, en tussentijds niet klagen dat spelers duur zijn ;)
ajaxalex schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:17:

Ik speel ook op PC en had voor dit weekend 0,0 problemen met servers of andere performance issues. Dit weekend voor het eerst dat wel gehad: spelers die passes over 5 meter niet meer kunnen maken en een foutenfiesta wat ik de afgelopen weken nog niet eerder heb gezien tot button delay waarbij de pass enkele seconden na het indrukken van de knop pas volgt. Ik houd me altijd maar vast aan het idee dat de tegenstander dit ook heeft (terwijl dat natuurlijk helemaal niet hoeft), maar dit was niet heel leuk spelen.

Daarnaast heb ik sinds de laatste patch de grootste moeite met scoren; ik raak vaker paal/lat dan dat ik goals maak, als de bal er al een keer langs komt, want tegenstanders blokten veel vanuit alle hoeken en standen. Erg frustrerend en ik hoop dat ik gauw weer in de goede flow kom want heb me behoorlijk op lopen vreten dit weekend. Veel potjes onnodig verloren en uiteindelijk 16-14 geëindigd.

[ Voor 3% gewijzigd door Jaap. op 12-11-2018 10:58 ]

• michi
rSNNN schreef op maandag 12 november 2018 @ 09:35:
[...]

Voor hoeveel verkoop je deze dan weer? En zeker wanneer er een SBC komt voor 83+?
Zet ze er voor 1100 weer op. Verkopen niet altijd maar straks met een sbc dan kun je ze vaak voor +2000 verkopen

Pak per dag ook zo een 30k met kopen van gouden spelers en ze door te verkopen voor 500-550 . Beste verdedigers.

[ Voor 15% gewijzigd door michi op 12-11-2018 10:58 ]

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

Iemand een goede suggestie voor mijn team?

Speel 4-2-3-1

Vary
Jesus - Fred - Lacazette
Herrera - Dembele
Mendy - Rudiger - Smalling - Trippier
Schmeichel

Heb nu ongeveer 50k te besteden :).

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:45
Sleehond schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 23:26:
Zo vandaag even rigoreus besloten mijn Franse team te verkopen. Ik was er een beetje klaar mee en daarbij zijn Frans spelers in categorie 84 tm 88 erg duur. Ik zat op de transfermarkt beetje random te neuzen en kwam er achter dat Italiaanse spelers niet echt duur zijn.

Ik kwam van (4-4-1-1)

Fekir 85
Depay 83
Lemar 83, Kondogbia 82, Rabiot 83, Thauvin 84
Hernandez 82, Lenglet 82, Kimpembe 83, Lala 84 IF
Lloris 88

Met de verkoop opbrengst en wat coins die ik over had onderstaand team gekocht (3-4-1-2)

Belotti 84 IF, Immobile 87
Pjanic 86
Insigne 88, Hamsik 87, Khedira 85, Cuadrado 84
Romagnoli 84 IF, Bonucci 86, Benatia 86
Perin 84

Kosten van bovenstaand team slechts 190.000. Ik vind het heel erg meevallen.

Voor mijn gevoel heb ik een veel beter team terug kunnen bouwen. De algemene score ligt veel hoger, 1 speler van 88, 2 van 87, 2 van 86 en 1 van 85. Tevens heb ik nog circa 40.000 coins over. Mijn vorige team een keeper van 88 en spits van 85 rest eronder.

Volgende posities wil ik als eerste aanpakken:

- Chiellini CV 89
- Mertens SP 87
- Suso IF RM 86
- Handanovic GK 88

3-4-1-2 bevalt me uitstekend na een tijd 4-4-1-1 d:)b

Vanavond 9 wedstrijden Rivals met nieuwe team en formatie, 7 wins, 1 gelijk en 1 verlies. Prima avond _/-\o_

Ik speel als volgt:

Verdediging op terugvallen. Breedte 8 streepjes en diepte 4 streepjes

Aanval op balbezit. Breedte 8 streepjes, spelers in 16 op 7 streepjes, hoekschoppen op 4 streepjes en vrije trappen op 4 streepjes.

Belotti op aanspeelpunt
Immobile op achter linies kruipen
Pjanic op vrij spel en op rand 16 blijven bij voorzet
Insigne op op flank blijven
Hamsik op dekking vleugel
Khedira op achterblijven bij aanval en dekking vleugel
Cuadrado op op flank blijven
Bonucci op agressieve onderscheppingen
Romagnoli op standaard
Benatia op standaard

Mocht iemand er iets mee willen, het loopt hier fantastisch vanavond. Hier en daar tweak ik misschien nog wel wat aan de instructies van spelers, maar dit werkt al enorm fijn.
Dit heb ik ook gedaan met mijn PL team, alle spelers met wat hogere waarde verkocht en een team overgehouden (84) waar ik de SB wedstrijden mee speel. Daarnaast geïnvesteerd in een Serie A team. Mijn 4-3-3(4) formatie begon voor mij minder goed te functioneren, dus heb ik besloten om eens iets heel anders te gaan proberen: 3-5-2.

Dit is momenteel mijn team:
https://futbin.com/19/squad/1354060

Ik ben aangenaam verrast over hoe (ook met de standaard tactieken) verdedigend deze opstelling nog is, CDM geven genoeg dekking. Zeker Matuidi speelt hierin een grote rol.
hmr schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:14:
Iemand een goede suggestie voor mijn team?

Speel 4-2-3-1

Vary
Jesus - Fred - Lacazette
Herrera - Dembele
Mendy - Rudiger - Smalling - Trippier
Schmeichel

Heb nu ongeveer 50k te besteden :).
Ik zou ff doorsparen en dan Firmino halen als CCAM en dan evt Jesus/Vardy verkopen.
Vardy is wel supervervelend om tegen te spelen :D

@Harribo Ook geen CR7 voor mij helaas, fifa is stom :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 12-11-2018 11:22 ]

• sten123
  • Laatst online: 13:48
Zo mijn eerste weekend league erop zitten. Na fatsoenlijk wat potjes gespeeld te hebben toch gekozen voor de opstelling 442 dit werkt voor mij het beste.

Iemand misschien nog aanvulling of verbetering aan mijn team.(heb ook wel een beste reservebank)
https://www.futbin.com//19/squad/1775942

Zat misschien zelf nog te denken om Lacazette te vervangen voor Kane en vaak doe ik Ozil ipv Lingard maar lingard speelt begin van de wedstrijd altijd wel lekker.

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

Bossie schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:20:
[...]

Ik zou ff doorsparen en dan Firmino halen als CCAM en dan evt Jesus/Vardy verkopen.
Vardy is wel supervervelend om tegen te spelen :D
Vardy is echt lekker spelertje :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

Schuimpje schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:30:
FF iets wat ik kwijt wil:

Ik lees hier een aantal berichten over mensen die auto-buyer gebruiken, ik hoop dat jullie gebanned worden.
Eens.

Ik heb een coin wipe gehad om dat ik zilvere spelers opkocht en daarna weer verkocht met veel winst.
En er zijn gewoon ZIELIGE mensen die extra software gebruiken en dat is dan wel prima.

Typisch EA

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-11 08:36

Schuimpje

Couch Warrior

Bean77 schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:38:
[...]

en we weten allemaal dat dat niet gaat gebeuren. >:)
Klopt, wat dat betreft is EA zo laks als het maar zijn kan. Ik snap ook zeker waarom mensen autobuyer gebruiken en makkelijk coins verdienen, dit neemt alleen mijn eerdere uitsprak niet weg haha! Ik zie het als spelbederf..

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

• Ricloo86
sten123 schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:21:
Zo mijn eerste weekend league erop zitten. Na fatsoenlijk wat potjes gespeeld te hebben toch gekozen voor de opstelling 442 dit werkt voor mij het beste.

Iemand misschien nog aanvulling of verbetering aan mijn team.(heb ook wel een beste reservebank)
https://www.futbin.com//19/squad/1775942

Zat misschien zelf nog te denken om Lacazette te vervangen voor Kane en vaak doe ik Ozil ipv Lingard maar lingard speelt begin van de wedstrijd altijd wel lekker.
Is je middenveld niet erg kwetsbaar, echt heel weinig defence!

Ik speel momenteel met dit team:
https://www.futbin.com/19/squad/1776631

• sten123
  • Laatst online: 13:48
Ricloo86 schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:30:
[...]

Is je middenveld niet erg kwetsbaar, echt heel weinig defence!

Ik speel momenteel met dit team:
https://www.futbin.com/19/squad/1776631
Dit valt erg mee maar om meer verdediging op het middenveld te hebben zou ik evt Fred kunnen doe ipv Lingard.

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

• Ricloo86
sten123 schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:35:
[...]

Dit valt erg mee maar om meer verdediging op het middenveld te hebben zou ik evt Fred kunnen doe ipv Lingard.
Ik vind zelf Fabinho erg prettig spelen als controlerende middenvelder.

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11 19:02
Een van mijn volgende aankopen moet Neymar of Mbappe worden, aangezien ik geen geweldige trader ben moet ik het hebben van de inkomsten uit Rivals & WL.

Welke raden jullie mij aan om als eerste te kopen? Als ik de reacties hier lees zit er een market crash aan te komen. Is de verwachting dat de prijzen van de spelers daarna weer stijgen? Mbappe zou ik, mocht het een beetje mee zitten, volgende week donderdag kunnen halen als de prijs nog wat zakt. Voor Neymar moet ik nog wat langer sparen.
SH-FR schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:03:
[...]

Denk dat het er meer mee te maken heeft dat je op een gegeven moment door je record van 3-9 wat mindere tegenstanders bent gaan tegenkomen. Al moet ik zeggen dat ik vooral de avonden tussen grofweg 7 en 11 meer problemen heb met de gameplay dan s’middags.
Dat zou dan best kunnen, maar dan ga ik niet meer vrijdag spelen :)
Uiteindelijk is het gisteravond 11-11 geworden, had geen tijd meer om meer potjes te spelen en silver 1 vond ik wel prima. Vertikte het ook om selectie conditie items te kopen en heb gister steeds tussen mijn A en B team geroeleerd. Dat gaf ook wat afwisseling uiteindelijk.

Wel pijnlijk was dat ik gister burn-in plekken op mijn OLED zag op de plekken van de balkjes in het spel :(
Meer mensen met OLED schermen die die balkjes aan hebben staan en gemid 2-3 uur per dag spelen en dit hebben meegemaakt?

• michi
mrjobby schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:46:
Een van mijn volgende aankopen moet Neymar of Mbappe worden, aangezien ik geen geweldige trader ben moet ik het hebben van de inkomsten uit Rivals & WL.

Welke raden jullie mij aan om als eerste te kopen? Als ik de reacties hier lees zit er een market crash aan te komen. Is de verwachting dat de prijzen van de spelers daarna weer stijgen? Mbappe zou ik, mocht het een beetje mee zitten, volgende week donderdag kunnen halen als de prijs nog wat zakt. Voor Neymar moet ik nog wat langer sparen.
Neymar. Heerlijke speler. 5 * wf en sm. Schiet werkelijk bijna alle timed finesse schots en vrije trappen erin bij mij

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:35
Wat is een betere spits, Kane of Lukaku? Lees zoveel verschillende meningen, agero en Aubameyang vind ik nog te duur.

Wil met de crash lacazette vervangen namelijk. Kom er nog niet uit.

Eriksen gaat firminho vervangen dat is zeker en misschien Salah ipv Lucas potm. En misschien walker en de gea nog toevoegen. Later hopelijk nog keer, de bruine, hazard, kante en pogba maar die zijn te duur allemaal :p

• SwooX
  • Laatst online: 04-02 18:55
FidoDido schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:57:
Wat is een betere spits, Kane of Lukaku? Lees zoveel verschillende meningen, agero en Aubameyang vind ik nog te duur.

Eriksen gaat firminho vervangen dat is zeker en misschien Salah ipv Lucas potm. En misschien walker en de gea nog toevoegen. Later hopelijk nog keer, de bruine, hazard, kante en pogba maar die zijn te duur allemaal :p
Kun je beiden niet krijgen als leenspeler uit de catalogus? Zo kun je namelijk zelf testen welke je het meest bevalt voor je overgaat op kopen.

Once again open up your bag of tricks!

• cubert20
  • Laatst online: 01:02

Ik speel liever tegen Kane dan tegen Lukaku.

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
Heeft iemand een idee hoe lang die cl spelers in de packs blijven? Ik doel dan op de versies die upgraden bij elke voortgang. Ik heb een fekir en twijfel of ik die moet verkopen.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

bvbal79 schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:49:
[...]

Dat zou dan best kunnen, maar dan ga ik niet meer vrijdag spelen :)
Uiteindelijk is het gisteravond 11-11 geworden, had geen tijd meer om meer potjes te spelen en silver 1 vond ik wel prima. Vertikte het ook om selectie conditie items te kopen en heb gister steeds tussen mijn A en B team geroeleerd. Dat gaf ook wat afwisseling uiteindelijk.

Wel pijnlijk was dat ik gister burn-in plekken op mijn OLED zag op de plekken van de balkjes in het spel :(
Meer mensen met OLED schermen die die balkjes aan hebben staan en gemid 2-3 uur per dag spelen en dit hebben meegemaakt?
Dit is dus precies de reden dat ik begin dit jaar uiteindelijk toch voor LCD techniek ben gegaan en niet voor OLED, OLED is nog niet volwassen genoeg betreft gaming in mijn ogen.. vooral games zoals bijvoorbeeld fifa waar je redelijk wat statische beelden hebt.. desalniettemin vind ik het behoorlijk spijtig voor je!

• ErnstMid

ErnstMid

michi schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:54:
[...]

Neymar. Heerlijke speler. 5 * wf en sm. Schiet werkelijk bijna alle timed finesse schots en vrije trappen erin bij mij
Beide heerlijke spelers: https://www.futbin.com/19/compare/846/854

Neymar tikje beter, Mbappe stuk goedkoper. Mbappe ook 5* skills en 4* WF trouwens :) Kun je ze trouwens beide niet een paar wedstrijden lenen?

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

DeBers schreef op maandag 12 november 2018 @ 12:12:
Heeft iemand een idee hoe lang die cl spelers in de packs blijven? Ik doel dan op de versies die upgraden bij elke voortgang. Ik heb een fekir en twijfel of ik die moet verkopen.
Tot de finale voorbij is?

• Ricloo86

Ik speel zelf met Jesus, heb Kane, Vardy en Laca op die positie gehad maar allemaal weer verkocht.

Lukaku heb ik zelf nog niet geprobeerd.

• Xamsix
Schuimpje schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:29:
[...]

Klopt, wat dat betreft is EA zo laks als het maar zijn kan. Ik snap ook zeker waarom mensen autobuyer gebruiken en makkelijk coins verdienen, dit neemt alleen mijn eerdere uitsprak niet weg haha! Ik zie het als spelbederf..
Ik gebruik geen autobuyer, maar hoezo is het spelbederf ten opzichte van de mensen die bijvoorbeeld voor 10.000 euro aan pakjes kopen? Ik zie dat verschil niet heel erg, behalve dat de eerste optie door EA verboden is omdat ze er niet aan verdienen.

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-11 23:03
Xamsix schreef op maandag 12 november 2018 @ 12:36:
[...]

Ik gebruik geen autobuyer, maar hoezo is het spelbederf ten opzichte van de mensen die bijvoorbeeld voor 10.000 euro aan pakjes kopen? Ik zie dat verschil niet heel erg, behalve dat de eerste optie door EA verboden is omdat ze er niet aan verdienen.
Nou omdat met een autobuyer de markt verziekt wordt en met 10.000 euro aan pakjes ik zelf geen hinder van ondervindt.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• Xamsix
GAITii schreef op maandag 12 november 2018 @ 12:39:
[...]

Nou omdat met een autobuyer de markt verziekt wordt en met 10.000 euro aan pakjes ik zelf geen hinder van ondervindt.
Mwoah als er meer pakjes worden geopend, worden de spelers die jij duur hebt gekocht waarschijnlijk een stuk minder waard. Dus in principe heb je er wel een soort van hinder aan. Vooral omdat jij/wij moeilijk veel moeten spelen om de benodigde coins te krijgen.

Ik snap dat een autobuyer niet ok is, maar ik probeer puur aan te geven dat het hele pay-to-win systeem in beginsel al een beetje scheef is.

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-11 20:33
DeBers schreef op maandag 12 november 2018 @ 12:12:
Tot de 16e.

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
Ik dacht vandaag, laten we is gek doen. Heb me hele elftal verkocht zodat ik voor het eerst eens een Icon kan proberen. Heb nu alleen nog maar untradables erin staan. Kan ik de komende tijd weer lekker wat gaan upgraden: https://www.futbin.com/19/squad/1778960

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• michi
Iemand nog tips om aan Team fitness kaarten te komen voor schappelijke prijzen ? rivals wil ik nog wel spelen met een alternatief team maar wl wil ik gewoon met mijn beste spelers spelen. Moet dan om de wedstrijd zo een kaart gebruiken. Kost dus gewoon 20k dan

• shabalala
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-05-2021
michi schreef op maandag 12 november 2018 @ 13:05:
Iemand nog tips om aan Team fitness kaarten te komen voor schappelijke prijzen ? rivals wil ik nog wel spelen met een alternatief team maar wl wil ik gewoon met mijn beste spelers spelen. Moet dan om de wedstrijd zo een kaart gebruiken. Kost dus gewoon 20k dan
Autobuyers zijn tegen de tos van EA. Vraag en antwoord hierover vindt niet plaats op GoT.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2018 16:54 ]

Staat gelukkig ook niet 30sec op je scherm als FUT start.

Dat scherm moet een optie hebben om berichten te skippen na de eerste maal

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Depay een IF, zou welkom zijn! Dan hopen dat er een IF SBC komt zodat ik mijn 83-84’s kan unloaden. Kan ik deze casual squad upgraden. Speel sporadisch een potje Rivals, divisie 6-5, gold 3-2. Houd me van de straat ;)

https://www.futbin.com/19/squad/1781012

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-11 15:26
Bean77 schreef op zondag 11 november 2018 @ 16:38:

Hoe speelt Seedorf? Want zat ook naar hem te kijken maar zag wisselende reviews.

• ErnstMid

ErnstMid

bbblije schreef op maandag 12 november 2018 @ 13:52:
Depay een IF, zou welkom zijn! Dan hopen dat er een IF SBC komt zodat ik mijn 83-84’s kan unloaden. Kan ik deze casual squad upgraden. Speel sporadisch een potje Rivals, divisie 6-5, gold 3-2. Houd me van de straat ;)

https://www.futbin.com/19/squad/1781012
Same here! Dan kan hij Lacazette weer vervangen :9 Alhoewel die Lacazette IF er ook best leuk uitziet :D

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:02
Zit er aan te denken om Vidal te wisselen voor Casemiro, krijg van veel mensen die tip.
Is die echt zo goed als cvm dit jaar?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Pompi schreef op maandag 12 november 2018 @ 13:56:
[...]

Hoe speelt Seedorf? Want zat ook naar hem te kijken maar zag wisselende reviews.
Erg tevreden met Seedorf 88. Deze versie spreekt mij het meest aan en doet het goed als cdm/cm. Hij lijkt ook een corner treat te hebben want hij heeft al aardig wat afzwaaiende corners van grote afstand het doel in geschoten.

Ik ben uiteindelijk voor dit team gegaan:

Gullit voelt nog wel wat 'dunnetjes'

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• CryptoNL
  • Laatst online: 08:24
UCL 87 Sane verkopen of wachten?

[ Voor 12% gewijzigd door CryptoNL op 12-11-2018 14:46 ]

SiberischeHusky Shepsky

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-11 15:26
Bean77 schreef op maandag 12 november 2018 @ 14:43:
[...]

Erg tevreden met Seedorf 88. Deze versie spreekt mij het meest aan en doet het goed als cdm/cm. Hij lijkt ook een corner treat te hebben want hij heeft al aardig wat afzwaaiende corners van grote afstand het doel in geschoten.
Mooi dat hij het goed doet als CM, want heb Bergkamp al op CAM en zat dus naar Seedorf te kijken als CM. Want ondanks zijn niet perfecte Def stats voor een CM kunnen zijn Pas en Dri heel goed in mijn balbezit en pass stijl passen. Wordt dus even sparen.

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-11 23:03
Lastig lastig hier... 550K aan munten op dit moment en mijn BPL team wordt saai, geen echte toppers of iets. Duurste speler is misschien een Firmino of een WL IF Willian.

Kante wil ik eigenlijk halen maar vind 380K voor een kleine CDM teveel, neig dan naar Naingolan of Casemiro maar die vallen dan qua chem weer buiten de boot.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• mrjobby
ErnstMid schreef op maandag 12 november 2018 @ 12:21:
[...]

Beide heerlijke spelers: https://www.futbin.com/19/compare/846/854

Neymar tikje beter, Mbappe stuk goedkoper. Mbappe ook 5* skills en 4* WF trouwens :) Kun je ze trouwens beide niet een paar wedstrijden lenen?
al gedaan, was meer fan van Neymar dan Mbappe maar dat komt ook omdat ik blijkbaar liever via linker vleugel speel dan de rechtervleugel (waarschijnlijk omdat ik altijd met real madrid gespeeld heb in fifa's en tja...ronaldo...)

Maar goed, me vraag was eigenlijk meer bedoeld voor het financiele aspect. Als de spelers na de marketcrash hun lage prijs houden ga ik doorsparen voor Neymar. Als de prijzen weer gaan stijgen kan ik wss het beste eerst Mbappe kopen.

• ErnstMid

ErnstMid

mrjobby schreef op maandag 12 november 2018 @ 15:18:
[...]

al gedaan, was meer fan van Neymar dan Mbappe maar dat komt ook omdat ik blijkbaar liever via linker vleugel speel dan de rechtervleugel (waarschijnlijk omdat ik altijd met real madrid gespeeld heb in fifa's en tja...ronaldo...)

Maar goed, me vraag was eigenlijk meer bedoeld voor het financiele aspect. Als de spelers na de marketcrash hun lage prijs houden ga ik doorsparen voor Neymar. Als de prijzen weer gaan stijgen kan ik wss het beste eerst Mbappe kopen.
Niemand kan dat natuurlijk met zekerheid zeggen - ik snap de vele vragen daarover maar niemand kan dat voorspellen. Wat je wel kunt doen is kijken hoe het afgelopen jaren is gegaan met de prijzen op futbin.

Maar als ik het zo hoor zou ik voor Neymar doorsparen.

• Jaap.
michi schreef op maandag 12 november 2018 @ 13:33:
[...]

Hoe werkt dat dan? Heb eigenlijk ook geen zin om gecoinwiped te worden of een ban van mijn account. Net een lekker team en coins om mbappe te halen.
Gewoon normaal doorsparen/spelen dus.

• mrjobby
ErnstMid schreef op maandag 12 november 2018 @ 15:21:
[...]

Niemand kan dat natuurlijk met zekerheid zeggen - ik snap de vele vragen daarover maar niemand kan dat voorspellen. Wat je wel kunt doen is kijken hoe het afgelopen jaren is gegaan met de prijzen op futbin.

Maar als ik het zo hoor zou ik voor Neymar doorsparen.
nee dat begrijp ik, er zijn echter wel mensen die hier meer ervaring hebben met de fut market dan ik dus vandaar ;-)

• ErnstMid

ErnstMid

mrjobby schreef op maandag 12 november 2018 @ 15:37:
[...]

nee dat begrijp ik, er zijn echter wel mensen die hier meer ervaring hebben met de fut market dan ik dus vandaar ;-)
als ik zo naar vorig jaar kijk zakt de prijs eigenlijk gewoon het hele jaar door, op uiteraard een paar piekjes na. Waarschijnlijk door sbc's of IFs die uitkomen :)

• mrjobby
ErnstMid schreef op maandag 12 november 2018 @ 15:40:
[...]

als ik zo naar vorig jaar kijk zakt de prijs eigenlijk gewoon het hele jaar door, op uiteraard een paar piekjes na. Waarschijnlijk door sbc's of IFs die uitkomen :)
ja precies, lekker door sparen dus. Of hopen op een packluck :)

Verwijderd

Hoeveel omruildeals zijn er al geweest in november?

• Xamsix
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2018 @ 15:59:
Hoeveel omruildeals zijn er al geweest in november?
Je kan er inmiddels 5 vergaren. 2 zijn er geweest, 2 kun je via objectives bemachtigen en voor 1 moet je silver eindigen in squad battles deze week.

Pompi schreef op maandag 12 november 2018 @ 14:49:
[...]

Mooi dat hij het goed doet als CM, want heb Bergkamp al op CAM en zat dus naar Seedorf te kijken als CM. Want ondanks zijn niet perfecte Def stats voor een CM kunnen zijn Pas en Dri heel goed in mijn balbezit en pass stijl passen. Wordt dus even sparen.
En zijn stamina maakt ook dat hij de wedstrijd wel vol maakt.

• ErnstMid

ErnstMid

Xamsix schreef op maandag 12 november 2018 @ 16:05:
[...]

(...) en voor 1 moet je silver eindigen in squad battles deze week.
Oh joh, goed dat je het zegt... totaal gemist 8)7 Nou, dan maar weer wat squad battles spelen deze week |:(

• obelix998
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-01 09:49
ErnstMid schreef op maandag 12 november 2018 @ 16:39:
[...]

Oh joh, goed dat je het zegt... totaal gemist 8)7 Nou, dan maar weer wat squad battles spelen deze week |:(
Mis ik iets ? Volgens mij moet je 20x scoren in Rivals en 10 wedstrijden met 2 doelpunten verschil winnen.
Ik wil ze wel graag allemaal namelijk!

Overigens vandaag voor het eerst pack luck gehad: gisteravond toch nog een paar SB's gedaan na de WL en dat is maar goed ook; uit het eerste pakje kwam Kanté gewandeld :D
Past prima binnen mijn PL team !

Verwijderd

Modbreak:Een bergje berichten over Autobuyers zijn net naar de prullenbak verwezen. Het bespreken van zaken die duidelijk tegen de ToS van een bedrijf zijn of het aanzetten tot het gebruik hiervan is niet wenselijk op dit forum.

• ErnstMid

ErnstMid

obelix998 schreef op maandag 12 november 2018 @ 16:45:
[...]

Mis ik iets ? Volgens mij moet je 20x scoren in Rivals en 10 wedstrijden met 2 doelpunten verschil winnen.
Ik wil ze wel graag allemaal namelijk!

Overigens vandaag voor het eerst pack luck gehad: gisteravond toch nog een paar SB's gedaan na de WL en dat is maar goed ook; uit het eerste pakje kwam Kanté gewandeld :D
Past prima binnen mijn PL team !
Nice!

Ja ik wist t ook niet, zal straks thuis ff checken :) silver is dan wel weer vrij makkelijk te bereiken dus veel squad battles hoeven we niet te spelen.

Edit: twee eredivisie spelers (de jong, vd beek) en Depay in totw predictions . Zeg ik geen nee tegen :D

[ Voor 7% gewijzigd door ErnstMid op 12-11-2018 17:08 ]

• SH-FR
Vanochtend eens heel vroeg een potje gespeeld (half 7) en dan is het echt alsof ik een andere game zit te spelen. Werkelijk waar geweldige connectie, totaal maar dan ook totaal anders dan de WL. Heel smooth.

Wel zo dom geweest om mijn 100k voor het eerst dit jaar te spenderen aan 2x een 50k pack. En die waren me toch slecht, pfoe. Ondanks een slechte WL besloten mijn team te behouden, gun het nog wat meer tijd want aan de spelers kan het niet liggen.

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Iemand nog tips om te investeren? Ik houd met name de IF's in de gaten. De PL IF's zijn iets te prijzig maar ik zie ze van laliga voor 11k gaan. Goed idee om er stuk of 40 van op te pikken?
Pagina: 1 ... 59 ... 200 Laatste