Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
Vindt ze POTM kaart maar een minimale upgrade tov ze normale kaart. De POTM van Hazard was een grotere upgrade. Deze sla ik over.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
xavento schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 16:16:
Vindt ze POTM kaart maar een minimale upgrade tov ze normale kaart. De POTM van Hazard was een grotere upgrade. Deze sla ik over.
Ja dat is ook mijn idee eigenlijk!

Vind het eigenlijk niet echt de moeite

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22-11 15:59
xavento schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 16:16:
Ben het helemaal met je eens. Zo’n goede upgrade is het niet en als ik zie hoe duur hij gaat worden.. Tuurlijk naarmate de tijd verder komt zal hij iets dalen maar als je de normale Auba in moet leveren zal die altijd wel duur blijven. Daarnaast lastig te linken behalve met een Arsenal speler..

• Ricloo86
Wat zou de goedkoopste TOTW speler nu zijn?

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:02
Vind hem ook te duur, ga wel mooi verdienen eraan :) maar inderdaad 2x auba inslaan en had je nu al dubbele profit :P damn haha dat is de enige investering die ik niet had gedaan vond het te gewaagd :P

• shabalala
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-05-2021
ik mijn hele team verkocht vannochtend, en ja daar zat aubamayang bij in. Kak zooi

• Ricloo86
FidoDido schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 16:23:
Vind hem ook te duur, ga wel mooi verdienen eraan :) maar inderdaad 2x auba inslaan en had je nu al dubbele profit :P damn haha dat is de enige investering die ik niet had gedaan vond het te gewaagd :P
650k is deze kaart imo echt totaal niet waard!

En ik had ook echt helemaal niets uit de packs bij Hazard.

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-11 23:03
Hopelijk wordt op deze manier Aguero een stuk goedkoper :9

[ Voor 3% gewijzigd door GAITii op 09-11-2018 16:42 ]

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• Ricloo86
GAITii schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 16:42:
Hopelijk wordt op deze manier Aguero een stuk goedkoper :9
Idd! Ik ga voor de Aguiro CL kaart (beter schot en pace is niet noodzakelijk deze editie FIFA).

Heb Hazard en Lucas wel, dus POTM voorhoede was wel leuk geweest (maar niet voor deze prijs).

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-11 23:03
Lucas was schappelijk. Die koste uiteindelijk maar 50K en is voor die prijs ook echt goed en fijn. Hazard en Aubameyeng is in dit geval alleen voor de mensen die elke week 300K-400K in de week binnen harken volgens mij.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• Ricloo86
GAITii schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 16:47:
Lucas was schappelijk. Die koste uiteindelijk maar 50K en is voor die prijs ook echt goed en fijn. Hazard en Aubameyeng is in dit geval alleen voor de mensen die elke week 300K-400K in de week binnen harken volgens mij.
Nou dat hark ik niet binnen maar wilde hazard graag hebben.

Maar deze kaart is het echt niet waard.

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11 19:02
Waarom is the POTM elke keer een BPL speler? Toeval?

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-11 09:55
mrjobby schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 16:58:
Het is de Premier League PotM in dit geval he... Er was/is ook een Reus voor de Bundesliga...

• joeri681
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-11 16:27
mrjobby schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 16:58:
BPL en Bundesliga en heel af en toe La liga!

• mrjobby
Gurbuh schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 16:59:
[...]

Het is de Premier League PotM in dit geval he... Er was/is ook een Reus voor de Bundesliga...
Hmm alright. Dus kan voor me Ligue 1 en Eredivisie team wel een POTM vergeten

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Ben erg benieuwd met wat voor sbc ze gaan komen voor een cl aguero bijvoorbeeld...investeren mensen hier ergens in voor de handel?
joeri681 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 16:59:
[...]

BPL en Bundesliga en heel af en toe La liga!
Nog nooit la liga
Razz89 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 17:59:
Ben erg benieuwd met wat voor sbc ze gaan komen voor een cl aguero bijvoorbeeld...investeren mensen hier ergens in voor de handel?
Ik heb gisteren wat UCL kaarten ingeslagen voor 2500...zijn nu al bijna 4k waard.

Verder zijn het een soort PTG kaarten gok ik...

[ Voor 7% gewijzigd door bvbal79 op 09-11-2018 18:09 ]

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
bvbal79 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 18:08:
[...]

Ik heb gisteren wat UCL kaarten ingeslagen voor 2500...zijn nu al bijna 4k waard.
twijfelde om high rated UCL cards in te slaan maar niet gedaan.. wel wat IF's van 83/84 rated.. hoop dat zoiets ook nodig zal zijn..

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Is het al zeker dat het SBC's worden voor de CL? Zou het typisch wat voor EA vinden als ze die dingen gewoon in packs gooien zodat veel mensen weer FP gaan kopen.

Verwijderd

WSL036 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 08:31:
[...]

Ik zou ze nu verkopen. Hetzelfde ritje kun je misschien zelfs nog een keer doen.

Ze worden niet perse na BF duurder. BF zorgt voor een dip (nog voor BF) waarin iedereen zijn team verkoopt om munten te hebben waarmee je spelers goedkoop op de kop kunt tikken tijdens BF. De crash komt dus nog voor BF waarin iedereen zijn spelers verkoopt.
Hoge rated spelers zullen waarschijnlijk zakken in de komende weken, en tijdens/na BF weer iets omhoog krabbelen tot hetzelfde niveau, maar of dit gebeurt is altijd de vraag.
Heb ze net verkocht omdat iedereen met WL hun team koopt.

Scheelt erg veel!

Met BF maar weer wat bouwen, nu bijna richting een miljoen coins 💪🏽

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08:23
Kan iemand mij vertellen wat hier mis gaat?

?

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-11 15:26
Vind die UCL PTG kaarten nou niet echt heel bijzonder, verder ook apart dat van de geselecteerde teams er allemaal 1 speler in zit behalve Man U die opeens Lingard en Alexis Sanchez hebben. Zijn genoeg teams die stuk beter spelen op het moment waarvan ik dan een tweede speler geselecteerd zou hebben of een team dat er nu niet bij zit. Zitten ook spelers tussen zoals Renato Sanchez die nooit een IF zouden krijgen, alsof ze dus daarop hebben geselecteerd en op spelers die nog geen IF hebben gehad

• FidoDido
ajaxalex schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 19:19:
Kan iemand mij vertellen wat hier mis gaat?

[Afbeelding: ?]
Ben dus niet de enige, zit met precies hetzelfde voor mijn neus en snap niet waarom die niet wordt geaccepteerd

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

FidoDido schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 19:21:
[...]

Ben dus niet de enige, zit met precies hetzelfde voor mijn neus en snap niet waarom die niet wordt geaccepteerd
Lol - die ucl kaarten worden niet als gold geteld :') onmogelijke sbc haha

Edit: op console Kan t wel :) foutje in de app

[ Voor 7% gewijzigd door ErnstMid op 09-11-2018 19:23 ]

• FidoDido
ErnstMid schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 19:21:
[...]

Lol - die ucl kaarten worden niet als gold geteld :') onmogelijke sbc haha

Edit: op console Kan t wel :) foutje in de app
Via de console inleveren werkt wel is een webapp bug.

Pack net rakitic en van dijk uit de packs :P beide al voor de 2de keer deze fifa :P

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-11 17:37
iemand de sbc van Tah gedaan? Is die het waard om te doen ?

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Cf->cam kaarten gaan voor max bin trouwens :)

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-11 19:25

Royz

Kleurenblind!!

ErnstMid schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 19:36:
Cf->cam kaarten gaan voor max bin trouwens :)
Wow nice thanks, gelijk 10k verdiend :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:24
Pompi schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 19:20:
Vind die UCL PTG kaarten nou niet echt heel bijzonder, verder ook apart dat van de geselecteerde teams er allemaal 1 speler in zit behalve Man U die opeens Lingard en Alexis Sanchez hebben. Zijn genoeg teams die stuk beter spelen op het moment waarvan ik dan een tweede speler geselecteerd zou hebben of een team dat er nu niet bij zit. Zitten ook spelers tussen zoals Renato Sanchez die nooit een IF zouden krijgen, alsof ze dus daarop hebben geselecteerd en op spelers die nog geen IF hebben gehad
Ze werken gelukkig anders: als Ajax doorgaat naar de knockout in CL krijgt Tagliafico +1 in rating, en zo tot aan de Champions League winst aan toe krijgt de speler +1 voor elke ronde die hij doorkomt.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
FidoDido schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 19:21:
[...]

klopt geen reet van. Ik heb hetzelfde. Als je de CL spelers vervangt voor gouden is het wel ok.
Je hebt dus een requirement dat ze allemaal goud zonder CL moeten zijn en eentje dat er 2 CL spelers tussen moeten zitten.
Deze kan dus gewoon niet.

• DeBers
Royz schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 19:52:
[...]

Wow nice thanks, gelijk 10k verdiend :)
Yes.. Bedankt.. Ik had er maar 1. Meteen verkocht voor 5k :)

• DeBers
Zou iemand eens mee willen denken met mijn squad.
Ik heb een serie A squad met Szesny (spelling >.<) als keeper.

Vandaag packde ik een untradeable Courtois.
Nu zit ik te denken aan de volgende squad om hem er in te passen aangezien hij mij toch wel een goeie upgrade lijkt.
Zien jullie nog betere/goedkopere opties? Alle serie A spelers zijn al in de pocket. De Liga spelers moeten aangekocht worden.

Het idee is als volgt:
https://www.futbin.com//19/squad/1679600

• FidoDido
Meerdere mensen last van beroerde verbinding vanavond?, paar potjes rivals gedaan maar wat een schijt verbinding zeg. Het was simpelweg niet speelbaar, zelfs het beeld happerde op bepaalde momenten terwijl de latency 5 groene blokjes had... Elke knop die ik indruk was veels te laat, en de tegenstander had blijkbaar nergens last van.
Zo beroerd als nu nog niet eerder gehad dit was echt intens slechte connectie.

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 01:02
ligt het aan mij of is die Tah challenge onmogelijk.
Voor bayer heb je namelijk een Tah europa league kaart nodig die volgens mij niet bestaat.

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-11 15:43
cubert20 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 20:46:
ligt het aan mij of is die Tah challenge onmogelijk.
Voor bayer heb je namelijk een Tah europa league kaart nodig die volgens mij niet bestaat.
Check de weekly challenge ;-)

• shabalala
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-05-2021
Wat is max bin?
Max prijs (buy it now) voor een speler, varieert per speler.
Kijk anders eens op futbin.

edit: Mijn Auba is stuk, geeft meer assists dan dat hij scoort.

[ Voor 13% gewijzigd door Bossie op 09-11-2018 21:37 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Zo, mijn team is af. Icardi vond ik toch net wat te langzaam dus Mertens maar gehaald :).

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2018 10:15 ]

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 23:02
Kan iemand mij vertellen wat die nieuwe cl live kaarten precies inhouden? Hoorde dat die geupgrade worden als hun team de volgende ronde bereikt van de cl ofzoiets.

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
sirkeith schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 09:40:
[...]

[Afbeelding]
Dan kan je op die lege plek nog Franse spelers uit de League 1 :
https://www.futbin.com/19...tion=CDM,CM,CAM&nation=18
Thnx voor de tip!
De enige die in aanmerking komt is misschien Rabiot. Ik wil niet een aanvallende speler zoals Fekir, want daar lopen er al genoeg van. Hopen dat er binnenkort een leuke inform komt waar ik dit mee op kan lossen!

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 22:34:
Zo, mijn team is af. Icardi vond ik toch net wat te langzaam dus Mertens maar gehaald :).
https://www.futbin.com/19/squad/42833
Misschien heb je mijn Mertens wel gekocht! Heb hem vanavond verkocht omdat hij plaats heeft moeten maken voor Mbappe en Dybala.

Leuk team verder!

Verwijderd

De hoge spelers zijn weer mega laag, aardige dip!!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-11 19:25

Royz

Kleurenblind!!

tukkerterror90 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 23:07:
Kan iemand mij vertellen wat die nieuwe cl live kaarten precies inhouden? Hoorde dat die geupgrade worden als hun team de volgende ronde bereikt van de cl ofzoiets.
Even vanaf de website:

Alle Weg naar de finale-live-items beginnen met een in-vorm-upgrade aan het begin van het evenement. Vanaf dan krijgt het Weg naar de finale-item van de speler een in-vorm-upgrade als zijn team tijdens het toernooi bepaalde stages haalt. Een speler kan gedurende het seizoen maximaal zeven upgrades behalen!

Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/dam/ea/fifa/fifa-19/news/images/2018/11/ea-featured-tile-fut19-road-to-fiinal-uefa-champ-league-16x9.jpg.adapt.crop16x9.1455w.jpg

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-11 18:34
Heeft iemand ervaring met Bale? Vorig jaar vond ik m niet lekker spelen namelijk.

• tukkerterror90
Royz schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 00:55:
[...]

Even vanaf de website:

Alle Weg naar de finale-live-items beginnen met een in-vorm-upgrade aan het begin van het evenement. Vanaf dan krijgt het Weg naar de finale-item van de speler een in-vorm-upgrade als zijn team tijdens het toernooi bepaalde stages haalt. Een speler kan gedurende het seizoen maximaal zeven upgrades behalen!

[Afbeelding]
Dankjewel voor de uitleg😁

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Voorheen bestond er een lijst met de meest lucratieve SBC’s, dat er dan bijv stond Porto kost 5k maar je krijgt een pack twv 25k. Weet iemand waar je dit kan vinden?
Ik speel nu met Kante/Matic als CDMs en Salah als RM/RCAM in 4231.
Een optie zou zijn om Kante te verkopen en dan Casemiro UCL (untradable) en nieuwe Fabinho icm POTM als RM/RCAM.

Van het wisselgeld van Salah kan ik dan vervolgens Umtiti ook upgraden naar Ramos.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Delano1992 schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 08:38:
Voorheen bestond er een lijst met de meest lucratieve SBC’s, dat er dan bijv stond Porto kost 5k maar je krijgt een pack twv 25k. Weet iemand waar je dit kan vinden?
Www.futbin.com

En dan bij de SBC,s daar staat precies wat jij bedoelt !

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-11 18:34
Ik ben niet tevreden over Casemiro, weet iemand een leuke upgrade? Ik twijfel ook of ik Bale of misschien Mbappe ga halen? Ik heb nu zo een 500k te besteden. Dit is mijn team overigens: https://www.easports.com/...ffId=f2Lb3FGR0FV:FFA19XBO

• FidoDido
Delano1992 schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 08:38:
Je bedoelt deze
https://docs.google.com/s...ZsETdiMnQoCrIc/edit#gid=0

Yummycoots :)
Jemig..doe ik weer eens WL. staat het fijn 3-12. Delay naait me aan alle kanten..en de tegenstander zit op mijn schenen terwijl mijn verdedigers wegrennen van hun aanvallers.

Wat doe ik verkeerd?

• michi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02 05:14
bvbal79 schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 10:48:
Jemig..doe ik weer eens WL. staat het fijn 3-12. Delay naait me aan alle kanten..en de tegenstander zit op mijn schenen terwijl mijn verdedigers wegrennen van hun aanvallers.

Wat doe ik verkeerd?
Same problem , denk dat mijn tv teveel input lag heeft . Sta 12/20 :(

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Juist thanks! 4 teams afgerond en allison de beste fucking 5k. Dus valt helaas tegen

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-11 16:32
Wat een packluck. Donderdag Pogba untradable gekregen uit de Rivals rewards, gister uit die CL SBC met 6 gouden rare players pack kreeg ik Pogba tradable. Meteen verpatst voor 485 want toch een matige speler voor mij :)

Verwijderd

Gaan jullie nog handelen met de nieuwe RTG kaarten?? Heb nu 10 Tagliafico en een Renato Sanches gekocht.. die laatste is al 30k gestegen sinds vanmorgen

• Pompi
Net tegen de meest frustrerende speler ooit gespeeld. Zowel zijn voorhoede als middenveld bestond alleen maar uit snelle aanvallers, je zou dus denken daar kan je mooi om heen spelen nou nee want hij trok hele team terug en counterde een aantal keer goed terwijl ik rond zijn 16 de bal stond rond te spelen. Toen hij 3-0 voor stond begon hij de bal hoog te houden, niet de normale met de voet maar met de knie en je kan de bal dan niet afpakken. Heb alles geprobeerd, uiteindelijk kregen mijn spelers geel omdat ik op rond bleef drukken om de bal te proberen te pakken. Verder wou hij mij dwingen om te quiten door aantal keer te pauzeren, wat dom is want dan mis je ook de 400 Rivals punten. Langste en kutste wedstrijd ooit dus....
Pompi schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 12:19:
Net tegen de meest frustrerende speler ooit gespeeld. Zowel zijn voorhoede als middenveld bestond alleen maar uit snelle aanvallers, je zou dus denken daar kan je mooi om heen spelen nou nee want hij trok hele team terug en counterde een aantal keer goed terwijl ik rond zijn 16 de bal stond rond te spelen. Toen hij 3-0 voor stond begon hij de bal hoog te houden, niet de normale met de voet maar met de knie en je kan de bal dan niet afpakken. Heb alles geprobeerd, uiteindelijk kregen mijn spelers geel omdat ik op rond bleef drukken om de bal te proberen te pakken. Verder wou hij mij dwingen om te quiten door aantal keer te pauzeren, wat dom is want dan mis je ook de 400 Rivals punten. Langste en kutste wedstrijd ooit dus....
Mooi balen.
Snap niet dat mensen dat doen, tis al frusterend genoeg als je verliest vind ik.

Knietje hooghouden? Lijkt me wel eens leuk te proberen, hoe doe je dat?

Ik heb trouwens ook een andere vraag.
Ik heb een serie a team met op de backs florenzi en kolarov.
Ik heb ze gezet op niet mee aanvallen.
Maar als mijn cv de bal heeft achterin, kan ik hem niet kwijt omdat deze backs helemaal op de middellijn staan.
Dan sta ik vaak met mijn verdediging 2 tegen 2,heel link.
Mis ik een instelling? Heb aanval dan op gebalanceerd staan.
bvbal79 schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 10:48:

Wat doe ik verkeerd?
Wrs niets :-) ea heeft nog steeds helaas een aardige vinger in de pap als het om de ai gaat. Check wel ff je tactiek?
Verwijderd schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 22:34:
https://www.futbin.com/19/squad/42833
Icardi scoort bij mij meer dan Immobile, hij loopt beter vind ik in de ruimtes

[ Voor 21% gewijzigd door Harribo op 10-11-2018 13:04 ]

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
Pompi schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 12:19:
Dat ze daar ook nog nooit iets voor bedacht hebben. Hoezo zou je gestraft moeten worden als je na 70min. 3-0 achter staat en wil quitten? Er zullen vast allerlei redenen voor zijn. Maar dit is toch voor niemand leuk?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Ik heb nooit packluck maar haal ineens UCL Live Hamsik uit de pack van Porto. :9~
Maar even kijken wat een goed moment is om m te verkopen.

• mrjobby
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/35a93qd.jpg

Iemand tips om de chem wat omhoog te krikken?

• FidoDido
mrjobby schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 13:27:
[Afbeelding]

Andere formatie gebruiken ben dan ingame switchen naar deze? Als je ziyech met blind en de ligt linkt ben je er denk ik wel

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
mrjobby schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 13:27:
[Afbeelding]

Layun (Mexico) als rechtsback en UCL Frenkie in plaats van Wijnaldum?

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-11 16:32
Check je club op napoli en Roma spelers. Vanwege de CL kaarten doen veel mensen die SBC's. Pellegrini is nu al 2k bijvoorbeeld.
Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 12:00:
Gaan jullie nog handelen met de nieuwe RTG kaarten?? Heb nu 10 Tagliafico en een Renato Sanches gekocht.. die laatste is al 30k gestegen sinds vanmorgen
Handelen niet, maar wel Pique gehaald. Barça is nog niet officieel geplaatst dus die krijgt nog een upgrade naar 89 ik ga er vanuit dat hij +90 wordt en dat voor 110k

• DeBers
Eindelijk voor het eerst een beetje packluck.. Fekir RTG uit de pack van de SBC van Porto..
Wat te doen? Wachten tot Lyon een stapje verder zet in de CL of verkopen?

• Pompi
Harribo schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 13:00:
[...]

Mooi balen.
Snap niet dat mensen dat doen, tis al frusterend genoeg als je verliest vind ik.

Knietje hooghouden? Lijkt me wel eens leuk te proberen, hoe doe je dat?
Ja is blijkbaar nieuw dit jaar. Maar het is dus onmogelijk om de bal af te pakken als je dat doet terwijl je niet beweegt.

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Nou ik heb nu packluck XXL, krijg net uit de Bologna SBC Icon Eusebio 93.. Verkocht voor 3,5 miljoen en
nu 4,7 miljoen ter berschikking, straks maar eens kijken wat ik ga bouwen.

• SH-FR
Markuss schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 16:13:
Nou ik heb nu packluck XXL, krijg net uit de Bologna SBC Icon Eusebio 93.. Verkocht voor 3,5 miljoen en
Jeetje, dat meen je niet, wat ziek zeg!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-11 15:37
Bi-zar zeg dat is inderdaad packluck te noemen. En ik was al blij met mijn Cavani _O- ....

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08:01
Gefeliciteerd man. Ik ben al jaloers op de 1,2 miljoen die je schijnbaar al had...

• gaizka
  • Laatst online: 23:04
Mooi man! Ik zou altijd voor Cruyff gaan!

• SH-FR
Ik ben inmiddels 17 wedstrijden onderweg in de Weekend League en na een heel stroef begin loopt het nu toch weer prima met 12-5. Nieuwe team speelt erg lekker en wissel in-game meestal meteen om naar 4-4-1-1. Dit is mijn team op het moment:

https://www.futbin.com/19/squad/1712941

Larsson is werkelijk fantastisch, 30 goals in 20 wedstrijden, net zo goed als vorig jaar. Verder valt me op dat voor hoe goed Keane is, zijn prijs (850.000) me echt meevalt.

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-11 11:57
stomley schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 15:01:
[...]

eerste keer dat je met 3-5-2 ga spelen of? ben heel erg benieuwd naar je ervaring ermee want vind het altijd wel heel vet 3-5-2
3-5-2 is totaal niet te vergelijken met de 3-5-2 in Fifa 18. Vorig jaar was het alleen een optie om nog van een kansloze achterstand terug te komen. Nu is het verrassend genoeg zelfs een vrij verdedigende opstelling. Zelfs met spelers met een medium def workrate (bijv. Teixeira/Mariano) staan binnen no time na balverlies op de backposities (als je ze op come back on defence zet). Ze staan zelfs op lijn met de 3 centrale verdedigers. Zelfs tegen formaties met buitenspelers die heel wijd staan werkt het perfect. Na de 4-4-1-1 is dit de opstelling die ik het vaakst gebruik.

Vandaag ging het geweldig in de weekend league. 9 wedstrijden en allemaal gewonnen. Ik speel al vanaf het begin met 2 teams maar vreemd genoeg blijf ik 1 team maar upgraden omdat deze niet zo goed loopt als het andere team. Dit is het team waar ik bijna vanaf het begin al mee speel en waar ik bijna niet mee verlies: https://www.futbin.com/19/squad/1039828

Heb al vaak geprobeerd dezelfde types te zoeken voor het andere team maar krijg het niet voor elkaar om ze zo lekker samen te laten spelen. Onvoorstelbaar als je bedenkt dat dit team maar 91k kost (waarvan de keeper al de helft is). Mijn zoon heeft trouwens hetzelfde, ook bij hem wint dit team veel vaker dan het andere. De tactische instellingen staan 100% gelijk (vaak gecontroleerd omdat ik dacht dat het misschien daar aan lag).
sjakieman schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 19:08:
[...]

3-5-2 is totaal niet te vergelijken met de 3-5-2 in Fifa 18. Vorig jaar was het alleen een optie om nog van een kansloze achterstand terug te komen. Nu is het verrassend genoeg zelfs een vrij verdedigende opstelling. Zelfs met spelers met een medium def workrate (bijv. Teixeira/Mariano) staan binnen no time na balverlies op de backposities (als je ze op come back on defence zet). Ze staan zelfs op lijn met de 3 centrale verdedigers. Zelfs tegen formaties met buitenspelers die heel wijd staan werkt het perfect. Na de 4-4-1-1 is dit de opstelling die ik het vaakst gebruik.
Vorig jaar ook met vaak met 352 gespeeld, centraal staat alles heel compact en je kan altijd de bal breed gooien . Andere formaties gaven betere formaties maar dit was simpelweg de leukste :)

• sjakieman
Bossie schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 19:12:
[...]

Vorig jaar ook met vaak met 352 gespeeld, centraal staat alles heel compact en je kan altijd de bal breed gooien . Andere formaties gaven betere formaties maar dit was simpelweg de leukste :)
Dit jaar ook al geprobeerd? Heb het idee dat deze opstelling behoorlijk sterk is. Hij blijft alleen nog wat onder de radar omdat veel mensen er waarschijnlijk slechte ervaringen mee hebben in eerdere Fifa's. Ik ben met de 3-5-2 ook nog geen enkele keer weggespeeld.

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
sjakieman schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 19:30:
[...]

Dit jaar ook al geprobeerd? Heb het idee dat deze opstelling behoorlijk sterk is. Hij blijft alleen nog wat onder de radar omdat veel mensen er waarschijnlijk slechte ervaringen mee hebben in eerdere Fifa's. Ik ben met de 3-5-2 ook nog geen enkele keer weggespeeld.
Welke instructies geef jij je cv’s, cdm’s en LM en Rm mee?

• sjakieman
RR21 schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 19:41:
[...]

Welke instructies geef jij je cv’s, cdm’s en LM en Rm mee?
CV's gewoon standaard instructies. CDM's stay back en cover wing (eventueel aggressive interceptions bij 90+ stamina en CM-wissels op de bank). LM en RM op come back on defence. De CAM ook op standaard instructies, dus niet stay forward.
sjakieman schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 19:46:
[...]

CV's gewoon standaard instructies. CDM's stay back en cover wing (eventueel aggressive interceptions bij 90+ stamina en CM-wissels op de bank). LM en RM op come back on defence. De CAM ook op standaard instructies, dus niet stay forward.
In F18 LM/RM ook op get in behind/stay wide, zodat de backs altijd naar de vleugels worden getrokken, waardoor de CAM/ST altijd in een op een komen als je via de vleugels aanvalt.

• SwooX
  • Laatst online: 04-02 18:55
Sinds eergister 4-4-1-1 gespeeld met de hier doorgegeven tactics. Lijkt beter te gaan, met de nadruk op lijkt. misschien 5 van de 15 potjes gewonnen in Division Rivals. Aannames die fout gaan, AI die niet mee loopt of uberhaupt gewoon blijft stil staan.

Ik weet gewoon dat ik niet goed ben met FIFA, maar hoe verbeter ik mezelf? Het gaat echt niet meer lang duren voordat de controller in 1000 stukjes ligt, want het lijkt gewoon onmogelijk.

Once again open up your bag of tricks!

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-11 20:33
IF Depay incomming! Hoef ik niet meer te twijfelen of ik de Ligue 1 SBC ga doen !

• SH-FR
SwooX schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 20:22:
Sinds eergister 4-4-1-1 gespeeld met de hier doorgegeven tactics. Lijkt beter te gaan, met de nadruk op lijkt. misschien 5 van de 15 potjes gewonnen in Division Rivals. Aannames die fout gaan, AI die niet mee loopt of uberhaupt gewoon blijft stil staan.

Ik weet gewoon dat ik niet goed ben met FIFA, maar hoe verbeter ik mezelf? Het gaat echt niet meer lang duren voordat de controller in 1000 stukjes ligt, want het lijkt gewoon onmogelijk.
Het is ook moeilijk natuurlijk. Het belangrijkste is dat je na een verloren wedstrijd goed nadenkt en eventueel de tegengoals bekijkt. Wat doe ik hier fout? Probeer dat de volgende wedstrijd anders te doen. Daarnaast, houd je team voor een langere tijd. Je went na verloop van tijd waardoor je beter zult presteren. Kijk daarnaast ook tutorials van bijvoorbeeld belangrijke trucks bij afmaken en skills.

En als laatste, het is voor een deel ook gewoon geluk. De ene wedstrijd zullen je spelers goed meelopen en tackles succesvol zijn, de andere wedstrijd vraag je je af wat ze aan het doen zijn en vallen tweede ballen na een tackle steeds verkeerd.

• SH-FR
Ik weet niet wie het mij al aangekondigd heeft, Bean volgens mij, maar echt, denk dat ik FIFA voorlopig even aan me voorbij laat gaan. Sinds al die updates is het spel alleen maar slechter gaan spelen en dan druk ik me nog heel zacht uit.

Waar ik zo enorm gek van word, is dat ik prima bezig aan deze Weekend League, met 12-5 ging het uitstekend. Maar dan opeens, wedstrijd na wedstrijd, speelt het team zo slecht als ik weet niet wat. Alle spelers doen niks, spelen zo stroef als wat en alles gaat fout.

Uiteindelijk 14-14 geworden, dat betekend dus dat ik de laatste 11 wedstrijden 2 om 9 ging. Ik weet natuurlijk ook wel dat je uiteindelijk betere tegenstanders krijgt, maar een heleboel konden er gewoon geen hout van, maar mijn spelers weigerden mee te werken.

Ik weet niet of ik de enige ben die dit ervaar? Dat de ene periode je team heerlijk speelt en dan opeens doen ze niks meer en lijkt het wel alsof ze allemaal stroop onder hun poten hebben.

Verwijderd

En daarom. Vind ik deze FIFA aanzienlijk minder dan de voorgaande series.
Promoveren het is gewoon niet te doen
Oke ik kan het spel niet dat is nu wel een feit, maar zet ik gisteren een lekkere serie heer van 4 gewonnen online wedstrijden en had ik eindelijk zoiets van hehe het gaat komen. Vandaag exact hetzelfde gespeeld en 5 dikke nederlagen kansloos op rij stond ik na gisteren met pijn en moeite op 970 punten nu alweerruim onder de 850 een overwinning levert mij 29 punten op een nederlaag standaard 30+ of - hoe je het zien wil.

• tukkerterror90
Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 22:28:
En daarom. Vind ik deze FIFA aanzienlijk minder dan de voorgaande series.
Promoveren het is gewoon niet te doen
Oke ik kan het spel niet dat is nu wel een feit, maar zet ik gisteren een lekkere serie heer van 4 gewonnen online wedstrijden en had ik eindelijk zoiets van hehe het gaat komen. Vandaag exact hetzelfde gespeeld en 5 dikke nederlagen kansloos op rij stond ik na gisteren met pijn en moeite op 970 punten nu alweerruim onder de 850 een overwinning levert mij 29 punten op een nederlaag standaard 30+ of - hoe je het zien wil.
sorry maar als je zo weinig vaardigheidspunten hebt moet je het echt bij jezelf zoeken.

• DeBers
SwooX schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 20:22:

Ik ervaar dat ook wel met de 4-4-1-1 hoor. Ik heb vaak dat de CA (Mertens) of de cm (Matuidi en Savic) een run maken, maar op het moment van passen ineens stil gaan staan. Vervolgens sta ik voor lul met een pass in de voeten van de verdedigers.
Voor de rest vind ik het met tiki taka wel heel fijn spelen.

Verwijderd

tukkerterror90 schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 22:39:
[...]
sorry maar als je zo weinig vaardigheidspunten hebt moet je het echt bij jezelf zoeken.
Tuurlijk daar komt het ook door absoluut wat ik al zei ik kan het ook gewoon niet.
Maar in 18 kwam ik tot divisie 4 als je nu 3x wint en 1x verliest lijkt een verlies veel zwaarder te wegen als een overwinning. Maar ja kan mezelf sinds een paar dagen er niet meer druk om maken speel soms een avondje een paar wedstrijden en soms dagen weer niet, scheelt mij een hoop frustraties. :9~
Milinkovic Savic sbc... Leuk dacht ik voor mijn serie a team
Maarr... Kost je een 200k en dan untradable en maar rating van 86....slechte deal als je mij vraagt.
85 nif heb ik nu, ben ik nog niet kapot van.
Perisic en Icardi nifs daarentegen zijn heerlijke spelers.

Ik zit nu in divisie 6, potjes gaan aardig gelijk op.
Maar maakt mij niet veel uit, als ik maar lol heb. Erg leuk die tactieken aanpassen en tricks leren

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Zo vandaag even rigoreus besloten mijn Franse team te verkopen. Ik was er een beetje klaar mee en daarbij zijn Frans spelers in categorie 84 tm 88 erg duur. Ik zat op de transfermarkt beetje random te neuzen en kwam er achter dat Italiaanse spelers niet echt duur zijn.

Ik kwam van (4-4-1-1)

Fekir 85
Depay 83
Lemar 83, Kondogbia 82, Rabiot 83, Thauvin 84
Hernandez 82, Lenglet 82, Kimpembe 83, Lala 84 IF
Lloris 88

Met de verkoop opbrengst en wat coins die ik over had onderstaand team gekocht (3-4-1-2)

Belotti 84 IF, Immobile 87
Pjanic 86
Insigne 88, Hamsik 87, Khedira 85, Cuadrado 84
Romagnoli 84 IF, Bonucci 86, Benatia 86
Perin 84

Kosten van bovenstaand team slechts 190.000. Ik vind het heel erg meevallen.

Voor mijn gevoel heb ik een veel beter team terug kunnen bouwen. De algemene score ligt veel hoger, 1 speler van 88, 2 van 87, 2 van 86 en 1 van 85. Tevens heb ik nog circa 40.000 coins over. Mijn vorige team een keeper van 88 en spits van 85 rest eronder.

Volgende posities wil ik als eerste aanpakken:

- Chiellini CV 89
- Mertens SP 87
- Suso IF RM 86
- Handanovic GK 88

3-4-1-2 bevalt me uitstekend na een tijd 4-4-1-1 d:)b

Vanavond 9 wedstrijden Rivals met nieuwe team en formatie, 7 wins, 1 gelijk en 1 verlies. Prima avond _/-\o_

Ik speel als volgt:

Verdediging op terugvallen. Breedte 8 streepjes en diepte 4 streepjes

Aanval op balbezit. Breedte 8 streepjes, spelers in 16 op 7 streepjes, hoekschoppen op 4 streepjes en vrije trappen op 4 streepjes.

Belotti op aanspeelpunt
Immobile op achter linies kruipen
Pjanic op vrij spel en op rand 16 blijven bij voorzet
Insigne op op flank blijven
Hamsik op dekking vleugel
Khedira op achterblijven bij aanval en dekking vleugel
Cuadrado op op flank blijven
Bonucci op agressieve onderscheppingen
Romagnoli op standaard
Benatia op standaard

Mocht iemand er iets mee willen, het loopt hier fantastisch vanavond. Hier en daar tweak ik misschien nog wel wat aan de instructies van spelers, maar dit werkt al enorm fijn.

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-11 14:37
Harribo schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 23:22:
Milinkovic Savic sbc... Leuk dacht ik voor mijn serie a team
Maarr... Kost je een 200k en dan untradable en maar rating van 86....slechte deal als je mij vraagt.
85 nif heb ik nu, ben ik nog niet kapot van.
Perisic en Icardi nifs daarentegen zijn heerlijke spelers.

Ik zit nu in divisie 6, potjes gaan aardig gelijk op.
Maar maakt mij niet veel uit, als ik maar lol heb. Erg leuk die tactieken aanpassen en tricks leren
Hij kan wel stijgen bij elke stap die zijn team maakt binnen EL.

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-11 14:00
DeBers schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 22:41:
[...]

Ik ervaar dat ook wel met de 4-4-1-1 hoor. Ik heb vaak dat de CA (Mertens) of de cm (Matuidi en Savic) een run maken, maar op het moment van passen ineens stil gaan staan. Vervolgens sta ik voor lul met een pass in de voeten van de verdedigers.
Voor de rest vind ik het met tiki taka wel heel fijn spelen.
Same here, ik pass bij FIFA 19 ook maar in de voeten, want steekpassen is niet meer zoals de vorige Fifa's. Ik heb pas één keer tegen iemand gespeeld bij FIFA 19 die steekpassen kon geven waar mijn bek van open viel. Waarschijnlijk had hij het op manuaal staan ofzo.

Ik zit met het volgende probleem. Mijn en/lm (4-4-1-1) spelen achter de linie. Dus zodra ze de bal hebben staan ze achter de backs. Wat doen jullie dan? De volgende opties heb ik volgens mij:

1. Meteen naar binnen trekken (buiten de 16), maar dan wordt het in het midden druk en loop je vast.
2. Bij de 16 naar binnentrekken, maar vaak loop je dan tegen de back aan alsnog.
3. Halverwege de 16 voorzet geven (hard of normaal), maar die komen niet aan.
4. Tegen de achterlijn rennen en dan voorzet (hard of normaal), maar die komen vaak ook niet aan.

Wat doen jullie bij zo een situatie?

• DeBers
Er_Damn schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 23:54:
[...]

Same here, ik pass bij FIFA 19 ook maar in de voeten, want steekpassen is niet meer zoals de vorige Fifa's. Ik heb pas één keer tegen iemand gespeeld bij FIFA 19 die steekpassen kon geven waar mijn bek van open viel. Waarschijnlijk had hij het op manuaal staan ofzo.

Ik zit met het volgende probleem. Mijn en/lm (4-4-1-1) spelen achter de linie. Dus zodra ze de bal hebben staan ze achter de backs. Wat doen jullie dan? De volgende opties heb ik volgens mij:

1. Meteen naar binnen trekken (buiten de 16), maar dan wordt het in het midden druk en loop je vast.
2. Bij de 16 naar binnentrekken, maar vaak loop je dan tegen de back aan alsnog.
4. Tegen de achterlijn rennen en dan voorzet (hard of normaal), maar die komen vaak ook niet aan.

Ik trek automatisch vaak naar binnen. Maar ik heb Suso IF en El shaarawy (Swap). Die hebben allebei zieke finesse shots. Dus daar scoor ik vaak uit. Tegenstanders hebben dat wel snel door, dus ben vaak gedwongen voor de voorzet te gaan.

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-11 14:00
DeBers schreef op zondag 11 november 2018 @ 00:35:
[...]

Ik trek automatisch vaak naar binnen. Maar ik heb Suso IF en El shaarawy (Swap). Die hebben allebei zieke finesse shots. Dus daar scoor ik vaak uit. Tegenstanders hebben dat wel snel door, dus ben vaak gedwongen voor de voorzet te gaan.
Punt is dat ik dan vaak een wedstrijd eindig met 23 schoten, 11 op doel en 1-0 winst of verlies. De buitenspelers van mijn la liga team zijn ook niet echt geweldig, maar goed.

• mrjobby
FidoDido schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 13:46:
[...]

Andere formatie gebruiken ben dan ingame switchen naar deze? Als je ziyech met blind en de ligt linkt ben je er denk ik wel
Oh ja goeie! Als ik begin met 4-3-3 dan heeft alleen wijnaldum, depay en karsdorp 8 chem en de rest 10 dus dan kan ik ingame switchen naar 4-3-3 (4).
Er_Damn schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 23:54:
[...]

All of above, hangt volledig van de situatie af. Daarnaast optie 5, de tegenstander opzoeken en de bal naar CM/CF/Back spelen.

• michi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02 05:14
Goud 2 geëindigd . Gister en vrijdagmiddag enorm veel last van input lag gehad . Vanochtend bijna niets. Had potje met 6-5 verloren. Echt super Leuke wedstrijd en gaat de tegenstander op eind bij goals dabben, twee keer expres 40 seconden op pauze en de bal hooghouden. Alle replays bekijken Waarom zijn er zoveel kinderachtige mensen in de fifa community .

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 08:24
Net de sbc “oog op het doel” voltooid. Kreeg een goud spelerspakketje. Komt de beste man CR7 eruit wandelen.
Super blij mee, maar wat bizar uit zo’n pakje. Al mijn rival en WL rewards samen is nog niet zoveel waard als wat hier uit kwam.

Heb opt moment geen team, had alles vorige week verkocht. Dus kijken of ik vandaag of maandag/dinsdag ergens mijn team kan gaan bouwen.
Kan er mooi 5 mil in stoppen nu :-D

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Mijn serie a team
https://www.futbin.com/19/squad/1739462

Packte nif Lukaku, was 200k waard.
Daarmee mijn team geupgrade.
Tips welkom

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Harribo schreef op zondag 11 november 2018 @ 13:14:
Mijn serie a team
https://www.futbin.com/19/squad/1739462

Packte nif Lukaku, was 200k waard.
Daarmee mijn team geupgrade.
Tips welkom
Mooi team hoor! Ook met Seria A team begonnen, zie paar posts hierboven. Mooi team heb je.

Ik ga zelf nog sparen voor Mertens, Handanovic, Chielini, Perisic, Koulibali. Die kunnen mijn team nog goed versterken.

Hoe speelt jouw formatie? Mijn 3-4-1-2 werkt perfect maar jouw opstelling ziet er ook strak uit.
Pagina: 1 ... 58 ... 200 Laatste