Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 12:42
Ik heb even de rewards kunnen openen via de telefoon, maar nu helemaal eruit.

Aspas en Sarabia eruit gehaald. Had slechter gekund dus. Pakketjes helemaal niks.....

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-11 08:36

Schuimpje

Couch Warrior

Servers zijn weer online!

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:07
ik kom er nog steeds niet in
edit: toch wel en pack meteen marcelo vandaag 2e pack luck eerst if suarez nu marcelo lekker hoor

[ Voor 22% gewijzigd door Sokucho op 01-11-2018 21:27 ]

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:33
De dienstverlening is wel erg vaak verstoord dit jaar...

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-11 10:42
Nachtapotheker schreef op donderdag 1 november 2018 @ 21:12:
De dienstverlening is wel erg vaak verstoord dit jaar...
Iedereen een gratis megapack als compensatie :)

wijze woorden

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Iedereen krijgt gratis naast schieten en onbegrijpelijke penalty's tegen als compensatie.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:33
Valandil schreef op donderdag 1 november 2018 @ 21:14:
[...]

Iedereen een gratis megapack als compensatie :)
Met cr7 erin dan graag ;)
Op PC lijkt het nog steeds niet verholpen. Kan niet syncen met Cloud Storage, kreeg net een age restriction en daarna een could not connect to origin...

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-11 18:27
Kan ook nog niet op de app..

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-11 15:37
Ik ben inmiddels weer aangemeld. Heb meteen de laatste swap-sbc gedaan die me mijn 12e swap speler op heeft geleverd. Ik heb nu een BPL team dus Lallana 86 zou voor de hand liggend zijn echter wil ik misschien de overstap maken naar een Serie A team en dan zou El Shaarawy weer een erg goede aanvulling zijn.

Pakketjes is ook altijd interessant natuurlijk.

Waar kiezen jullie voor?

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:00
kan zowel, op de ps4, webapp telefoon als browser niet inloggen. Krijg via de webapps de melding dat ik eerst via de console moet inloggen maar dit werkt niet.

Wilde vanavond lekker goede deals snipen goede timing dit :)

Verwijderd

Hier nog steeds niet gelukt! Ben benieuwd of EA nog ergens mee gaat komen, aangezien veel mensen zich nu niet in kunnen schrijven voor de WL!

Leuk dat de beloningen op donderdag komen en vind het bepalen welk weekend je de 2000 punten inzet voor de WL ook goed bedacht. Maar in dit soort situatie’s kan het wel een minpunt zijn! Kunnen ze beter die 2000 punten op maandag uitdelen!

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2018 21:46 ]

• WSL036
Verwijderd schreef op donderdag 1 november 2018 @ 21:44:
Hier nog steeds niet gelukt! Ben benieuwd of EA nog ergens mee gaat komen, aangezien veel mensen zich nu niet in kunnen schrijven voor de WL!
Dit gaat helaas nooit gebeuren want dan is het argument dat je je van maandag tot donderdagmiddag hebt kunnen aanmelden.

Inderdaad krijgen de meesten op donderdag pas de 2000 punten. Al met al zie ik het nog steeds niet gebeuren dat EA gaat compenseren. Zo zat ik net met een maatje in de party die gewoon met een icon SBC bezig was terwijl ik niet kon inloggen.

Nu heb ik het probleem dat ie het op de console wel doet, maar op de (web)app niet...

[ Voor 30% gewijzigd door WSL036 op 01-11-2018 21:49 ]

Verwijderd

WSL036 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 21:47:
[...]

Dit gaat helaas nooit gebeuren want dan is het argument dat je je van maandag tot donderdagmiddag hebt kunnen aanmelden.
Klopt, maar er zullen toch ook genoeg mensen zijn die van maandag t/m donderdag niet die 2000 punten bij elkaar kunnen spelen (zonder de rewards van de WL) en die zijn er pas op donderdagavond.
Verwijderd schreef op donderdag 1 november 2018 @ 21:49:
[...]

Klopt, maar er zullen toch ook genoeg mensen zijn die van maandag t/m donderdag niet die 2000 punten bij elkaar kunnen spelen (zonder de rewards van de WL) en die zijn er pas op donderdagavond.
Ik zit er gewoon in, maar alle menu's etc hebben een enorme delay.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Heb net wel 13 nieuwe e-sport teneus gekregen in game. Denk iedereen wel

Verwijderd schreef op donderdag 1 november 2018 @ 21:49:
[...]

Ik ga juist uit van plaatsing via de WL voor de nieuwe WL. Doordeweeks niet zoveel zin en tijd om al die wedstrijden te moeten spelen voor 2000(!) punten. Daar gaat aardig wat tijd in zitten. Dat heb ik er de eerste keer voor over gehad, maar nu vind ik dat zonde van mijn tijd.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Haha dat willen we allemaal wel. Moet trouwens hard lachen om jou naam _/-\o_ /3

Verwijderd

Fraaank schreef op donderdag 1 november 2018 @ 22:01:
[...]

Ik ga juist uit van plaatsing via de WL voor de nieuwe WL. Doordeweeks niet zoveel zin en tijd om al die wedstrijden te moeten spelen voor 2000(!) punten. Daar gaat aardig wat tijd in zitten. Dat heb ik er de eerste keer voor over gehad, maar nu vind ik dat zonde van mijn tijd.
Dat bedoel ik ook inderdaad, ik ook. Maar ik kan me nu niet registreren omdat ik er niet in kom! Dus wat dat betreft heb je maar weinig tijd om je in te schrijven voor de WL (van donderdagavond tot vrijdagochtend).

• WSL036
Potjes spelen is op dit moment ook onmogelijk. Je zal maar 1990 punten hebben... 8)7
Verwijderd schreef op donderdag 1 november 2018 @ 22:10:
[...]

Dat bedoel ik ook inderdaad, ik ook. Maar ik kan me nu niet registreren omdat ik er niet in kom! Dus wat dat betreft heb je maar weinig tijd om je in te schrijven voor de WL (van donderdagavond tot vrijdagochtend).
Als EA het niet kan oplossen, heb je misschien kans dat de WL open voor iedereen wordt dit weekend.

Weet iemand of de inschrijving van de WL ook nog op bijvoorbeeld vrijdagavond kan (standaard)?

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:26
Gewoon mn rival rewards rank 1 en WL geopend en de vrij als beste player.. playerpick was demirbay :-(

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 23:02
Uit mn WL Rewards niks bijzonders, Godin IF uit mn rivals rang 1 Rewards mag niet klagen dus 🙂
hmm..zo lang alles plat...ooit eerder gebeurd?

• fifanoob
bvbal79 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 22:28:
weekje terug? toen lag het er de halve middag uit..
bvbal79 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 22:28:
In FIFA18 om de haverklap voor m'n gevoel.

Verwijderd

FidoDido schreef op donderdag 1 november 2018 @ 21:41:
kan zowel, op de ps4, webapp telefoon als browser niet inloggen. Krijg via de webapps de melding dat ik eerst via de console moet inloggen maar dit werkt niet.

Wilde vanavond lekker goede deals snipen goede timing dit :)
Dit is iets wat ik nog niet snap, als ik dit zou kunnen dan was ik al een paar millie verder 🙁
fifanoob schreef op donderdag 1 november 2018 @ 22:29:
[...]

weekje terug? toen lag het er de halve middag uit..
Ah dan werk ik 🤣
Verwijderd schreef op donderdag 1 november 2018 @ 22:34:
[...]

Dit is iets wat ik nog niet snap, als ik dit zou kunnen dan was ik al een paar millie verder 🙁
Deal snipen?

Hangt vanaf hoe wat en waar. Vandaag waren het Mexicaanse spelers... voor 500/600 snip en en dan voor dubbele prijs verkopen.

• MrSnoww
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 21:46
Wie kan inmiddels weer op FUT? Kan er al sinds 19 uur niet op komen en moet mn WL nog activeren.....

[ Voor 1% gewijzigd door MrSnoww op 01-11-2018 22:47 . Reden: Tijd ff aangepast naar 19 ipv 7 ]

Verwijderd

Ik kan er ook nog niet op, ik moet nog 300 punten maar ga dat niet redden denk ik

• MrSnoww
@Verwijderd dat gaat inderdaad krap worden
De Companion App doet het bij mij wel weer! Je kunt je daar alleen niet inschrijven voor de WL...

• Checkit222
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-10 14:14
Verwijderd schreef op donderdag 1 november 2018 @ 22:47:
Ik kan er ook nog niet op, ik moet nog 300 punten maar ga dat niet redden denk ik
Herkenbaar.. Ik moet nog 120 punten. Die ga ik deze avond wel even pakken dacht ik gisteren nog. Dit weekend geen WL denk ik :(

Verwijderd

Checkit222 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 22:50:
[...]

Herkenbaar.. Ik moet nog 120 punten. Die ga ik deze avond wel even pakken dacht ik gisteren nog. Dit weekend geen WL denk ik :(
Hoop dat er wel compensatie komt ofzo dit schiet niet op.. en dit weekend ben ik vrij normaal niet dus denk eindelijk even spelen krijg je dit🙈
Fraaank schreef op donderdag 1 november 2018 @ 22:49:
De Companion App doet het bij mij wel weer! Je kunt je daar alleen niet inschrijven voor de WL...
Hier standaard melding dat ik via de console moet inloggen om te activeren...🙈

• FidoDido
bvbal79 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 22:56:
[...]

Hier standaard melding dat ik via de console moet inloggen om te activeren...🙈
Die krijg ik dus ook |:(

• MrSnoww
@Verwijderd compensatie doen ze vrijwel nooit....

Verwijderd

Kan ondertussen wel weer op de companion app, maar op de ps4 helaas nog niet en dat is toch wel handig voor het inschrijven voor de WL :(

• MrSnoww
Ik ben inmiddels verder gekomen, krijg nu continu TOTW te zien als probeer in te loggen.

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 23:02
Ik heb me met pijn en moeite kunnen inschrijven voor de wl, in het menu is alles nog heel traag, probeerde een potje rivals op te starten krijg ik de melding er zijn geen tegenstanders gevonden😅

• fifanoob
tot hoelaat is die inschrijving eigenlijk, tot 00:00 vandaag?

• Checkit222
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-10 14:14
fifanoob schreef op donderdag 1 november 2018 @ 23:31:
tot hoelaat is die inschrijving eigenlijk, tot 00:00 vandaag?
Volgens mij tot 8 uur morgen ochtend

Verwijderd

Het is mij nu ook gelukt! Menu’s waren inderdaad erg traag, maar in ieder geval kunnen registreren voor a.s. WL!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:24
Ik heb toch maar Aubameyang gekocht (naast wat IF’s en een tiental Sokratis’en voor 260k. Had gisteren iets goedkoper (250k) gekund, maar ik ben er toch van overtuigd dat hij nodig zal zijn in zijn POTM. Want goals > goed spel en assists. Nog iemand hier de gok met Aubameyang genomen?

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• fifanoob
AntraXxX schreef op donderdag 1 november 2018 @ 23:41:
Ik heb toch maar Aubameyang gekocht (naast wat IF’s en een tiental Sokratis’en voor 260k. Had gisteren iets goedkoper (250k) gekund, maar ik ben er toch van overtuigd dat hij nodig zal zijn in zijn POTM. Want goals > goed spel en assists. Nog iemand hier de gok met Aubameyang genomen?
Wil niet zeggen dat je Auba dan ook perse nodig bent? Volgens mij was je ook geen Reus nodig voor zijn POTM kaartje?

Ben opzoek naar een goede Rechtsvoor, speel met Suarez in de spits en Modric op middenveld waar die mee moet linken.. Heb nu Dembele, maar ja dat is ook niet alles.. Bale?

Spelen er ook mensen met Bale? Heb 750k coins dus opzich wel wat te besteden.

[ Voor 19% gewijzigd door fifanoob op 01-11-2018 23:50 ]

• AntraXxX
  • Laatst online: 01:24
Dat is zeker niet met zekerheid zeggen, dus zie tegen die tijd wel of ik hem in de hype verkoop of vasthou. POTM Ibra, Mane etc hadden wel de base card nodig, terwijl ik vorig jaar met 2 De Bruyne’s even bedrogen uitkwam toen hij niet nodig bleek. :p

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• fifanoob
AntraXxX schreef op donderdag 1 november 2018 @ 23:57:
Dat is zeker niet met zekerheid zeggen, dus zie tegen die tijd wel of ik hem in de hype verkoop of vasthou. POTM Ibra, Mane etc hadden wel de base card nodig, terwijl ik vorig jaar met 2 De Bruyne’s even bedrogen uitkwam toen hij niet nodig bleek. :p
hehe ja het is ook beetje gokken.. Ik heb ook aardig wat coins op moment, misschien ga ik er ook wel eentje kopen en dan hopen op winst ;p

Doe toch niet zo heel veel met mijn coins op moment.. ja sparen voor Cruijff :z

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:34
fifanoob schreef op donderdag 1 november 2018 @ 23:48:
[...]

Wil niet zeggen dat je Auba dan ook perse nodig bent? Volgens mij was je ook geen Reus nodig voor zijn POTM kaartje?

Ben opzoek naar een goede Rechtsvoor, speel met Suarez in de spits en Modric op middenveld waar die mee moet linken.. Heb nu Dembele, maar ja dat is ook niet alles.. Bale?

Ik zoek ook een goede rechtsvoor, ik denk dat ik neymar (is natuurlijk linksvoor) koop en deze dan maar rechtsvoor ga zetten. Ik hoop dat het werkt? Iemand hier ervaring mee?

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22-11 15:59
Tijdens de down van de EA servers er op de een of andere manier toch ingekomen en daardoor zo’n 65k winst gemaakt op het bieden van dure zilveren Ligue 1 spelers. Wilde ze eerst inleveren, maar besefte dat het verstandiger is om ze toch maar te verkopen.

WL Gold 2 Rewards helemaal niks, 83 rated als hoogste en uit de Player Picks Pato en Bellarabi. Evenals de Division Rivals DIV 3 Rank 1 waar ik ook vrijwel niks in kreeg (verzuimde weer om de coins te nemen).

• fifanoob
Ze hebben ivm storing weekend league aangepast.
Het begint zaterdagochtend om 08:00. Dus op vrijdag geen wl.. hmm

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10-11 19:53
fifanoob schreef op donderdag 1 november 2018 @ 23:48:
[...]

Ik speel 41212(2) in game met Neymar LS en Bale RS. Bale is echt goed. Heb nou 54 wedstrijden met hem gespeeld 58 goals 23 assist. Allemaal div 5 en WL. Je kunt deze 2 linken door te beginnen met 451 opstelling en in game wijzigen naar bv aanvallend

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 22:52
fifanoob schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 01:57:
Kan je in een dag tijd nog kwalificeren? :+

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Voordat de eerste WL begon had ik me al 2x gekwalificeerd, dus 1x aangemeld en 2000 punten. Sinds die tijd meld ik me op maandag aan en krijg ik op donderdag al weer nieuwe punten. Werkt prima zo, geen gedoe op donderdagavond.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Pfoe slechtste Weekend League rewards dusver, eindigde gold 3. Player picks niks goeds, rare player pack kreeg ik Malcom 83 uit. De Mega Packs had ik niet eens een walkout uit. Behoorlijk teleurgesteld :)

PSN/Steam: Xamsix

• FidoDido
AntraXxX schreef op donderdag 1 november 2018 @ 23:41:
Dat wilde ik doen totdat alles down ging. Ben nu dus mooi te laat schijt EA, nu gaan de prijzen weer omhoog.

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
De avond begon gisteren nog zo goed... Player Pick Mané, dat kon niet beter :-D Ben erg benieuwd hoe die speelt, kan ik Sane in de verkoop doen.

Toch wel jammer dat EA zaken niet op orde heeft en de WL vervolgens een dag vertraagd.. Lijkt me dat ze inmiddels dusdanig veel geld hebben verdiend aan de afgelopen games dat een stabiele server wel verwacht mag worden. Ik en met mij velen spelen op vrijdag veel potjes WL, dat gaat 'm dus niet worden.

Maandags gewoon werken, dit gaat mij opzekers minder potjes opleveren.

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-11 23:03
Rivals Rewards weer voor coins gekozen: 44K.
WL Rewards player pick: Willian 86 LV :-).

Pakketjes waren weer lekker waardeloos dus daar zal ik niet meer dan 10K uit halen.

Bedankt EA, kan vanavond dus geen WL spelen.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
GAITii schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:04:
Rivals Rewards weer voor coins gekozen: 44K.
WL Rewards player pick: Willian 86 LV :-).

Pakketjes waren weer lekker waardeloos dus daar zal ik niet meer dan 10K uit halen.

Bedankt EA, kan vanavond dus geen WL spelen.
Gaan ze nu wel een dag verlengen!

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• sirkeith
  • Laatst online: 20-11 20:33
fifanoob schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 01:57:
Godver.... Heb me afgelopen woensdag voor de allereerste keer ingeschreven voor de WL. De vrouw is vanavond de hele avond weg dus ik dacht, kan ik het mooi eens proberen.... |:(

• Ricloo86
Ik had een moment van opleving gisteravond.

WL mega pack en begon met Braziliaan - > Barcelona ..............ik dacht Yes Neymar, en dan beseffen dat het laat is en dit helemaal niet kan.

Al met al toch content met de waarde van Coutinho.

Heb mij door de storing alleen niet ingeschreven voor de WL besef ik mij nu, kan dit nog?

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:24
Godin en Davies hier uit de player picks en uit de rivals rewards Neymar. Het had zeker slechter gekund al vraag ik me af of ik ze consequent ga gebruiken.. Heb een BPL team en net vorige week Hazard afgerond :+

• GAITii
Ricloo86 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:08:

WL mega pack en begon met Braziliaan - > Barcelona ..............ik dacht Yes Neymar, en dan beseffen dat het laat is en dit helemaal niet kan.

Heb mij door de storing alleen niet ingeschreven voor de WL besef ik mij nu, kan dit nog?
Ik heb mij vanochtend om 7:00 nog ingeschreven. Wie weet kan het dankzij verlenging van de WL ook vandaag nog. Zou wel netjes zijn van EA om inschrijvingen ook te verlengen dankzij die storing van hun.

• Ricloo86
GAITii schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:10:
[...]

Ik heb mij vanochtend om 7:00 nog ingeschreven. Wie weet kan het dankzij verlenging van de WL ook vandaag nog. Zou wel netjes zijn van EA om inschrijvingen ook te verlengen dankzij die storing van hun.
Kan niet via de PC web app ofwel?

• GAITii
Ricloo86 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:11:
[...]

Kan niet via de PC web app ofwel?
Neup.

• huis-r
Volgens mij kun je je nu nog t/m morgenochtend 08.00 kwalificeren maar dat weet ik niet zeker. Iemand die dit kan bevestigen?

• nickdew
  • Laatst online: 21:25
Ja klopt, WL begint ook morgen 8:00

• Xamsix
Ricloo86 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:08:

Ik kreeg ook Brazilie, Barca en toen Malcom!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-11 15:37
Division rival rewards maar weer eens gekozen voor de packs (ipv 32K coins), Div 5 rank 3, 1x mega en 2x premium jumbo goud. Wederom Kompany gepackt, helaas is zijn waarde inmiddels gekelderd naar 11k.
Buiten Cavani (61k destijds) niet veel speciaals gepackt |:(

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-11 16:32
Heerlijk, had die Turkse derby wel verwacht. En had me een partijtje Kaldirims zeg. Toch zeker 150k aan verdiend, fijn.

Verwijderd

Zo moet er nog 4 voor de WL winnen, zit inmiddels op 18500 weekscore.. nog nooit gehaald haha

• huis-r
Heeft iemand hier wel eens gespeeld met IF Lacazette? Zit te twijfelen tussen hem of Auba

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:04
Is die Koke SBC het waard om te doen voor 40k? Het gaat mij meer om de packs die je krijgt dan om Koke zelf namelijk.

Verwijderd

gaizka schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 14:59:
Is die Koke SBC het waard om te doen voor 40k? Het gaat mij meer om de packs die je krijgt dan om Koke zelf namelijk.
Het kan zo zijn dat je geluk hebt, maar dat weet niemand! Een vriend van mij kreeg uit die SBC Pogba en maakte dus dikke winst. Mijn packs vielen zwaar tegen en ik maakte dus verlies. Het is en blijft een gok!

• WSL036
Ik vond zelf 40k voor een 35k en een 45k pakket het wel waard. Heb Immobile eruit gehaald dus heb de munten er in ieder geval uit. Met untradeables en vroeg ingekochte spelers heeft het me misschien 25k gekost en 80k+ opgeleverd. Maar pack je niks, is het dus altijd zonde ;)

• BP14
  • Laatst online: 20-11 09:19
wat is Pele waard op de ps4?

• WSL036
5,7 miljoen

• sirkeith
  • Laatst online: 20-11 20:33
Ligt aan de versie, zie Futbin: https://www.futbin.com/19/player/1/Pel%C3%A9/
Xamsix schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 08:06:
Pfoe slechtste Weekend League rewards dusver, eindigde gold 3. Player picks niks goeds, rare player pack kreeg ik Malcom 83 uit. De Mega Packs had ik niet eens een walkout uit. Behoorlijk teleurgesteld :)
En daar speel je 30 wedstrijden in een weekend een beetje voor... de rewards hadden wat dat betreft wel wat beter mogen zijn...bv een gegarandeerde 84+ speler ofzo

[ Voor 3% gewijzigd door bvbal79 op 02-11-2018 15:27 ]

Welke spitsen worden er hier gebruikt door BPL spelers en waarom?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• xavento
  • Laatst online: 01-10 15:43
Bossie schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 15:35:
IF lukaku, ontzettend sterk in de 16. Gebruik daaromheen POTM hazard en POTM lucas voor het dribbelen.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Ik gebruik ze zelf niet, maar IF Lukaku en Auba (misschien deze maand ook POTM) schijnt een luxe combi te zijn.

• huis-r
Op het moment normale Lacazette, prima spitsie. Dus ik denk dat ik 'm ga upgraden naar zijn IF.

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:04
Bedankt voor jullie reacties, ik ga de 'gok' wagen! :)

• xavento
  • Laatst online: 01-10 15:43
huis-r schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 15:45:
[...]

Op het moment normale Lacazette, prima spitsie. Dus ik denk dat ik 'm ga upgraden naar zijn IF.
Vond persoonlijk de IF versie van lacazette vrijwel hetzelfde als ze standaard kaart. Niet de coins waard om de upgrade te kopen.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• Korkss
Ik twijfel heel erg over lukaku, als ik naar zn kaart kijk zie ik dat zijn lenigheid heel laag is aka een tractor? Dat lijkt me heel kut, verder zijn kracht en lengte lijkt me weer heel fijn. Mja even testen kost je zoveel coins als hij niet bevalt.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Korkss schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 16:31:
Ik twijfel heel erg over lukaku, als ik naar zn kaart kijk zie ik dat zijn lenigheid heel laag is aka een tractor? Dat lijkt me heel kut, verder zijn kracht en lengte lijkt me weer heel fijn. Mja even testen kost je zoveel coins als hij niet bevalt.
Daarom spelen ze waarschijnlijk met lukaku en auba, Lukaku als aanspeelt punt en voor de kopballen en auba voor de hendigheid en snelheid.

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:07
Net gedaan moet de packs nog opensn :p het is en blijft gokken

• Korkss
bvbal79 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 16:34:
[...]

Daarom spelen ze waarschijnlijk met lukaku en auba, Lukaku als aanspeelt punt en voor de kopballen en auba voor de hendigheid en snelheid.
Ja ik speel met 1 spits, heb op het middenveld wel martial if, mbappe en pogba voor het “voetbal” dus twijfel nog of ik dan gewoon een beest in de spits moet gooien.
Had eerst griezmann maar vond hem dus te licht voor mijn manier van spelen.
Denk dat ik het toch maar moet gaan proberen.

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Net toch ook maar even gedaan.
In pakket 1 zat Navas
In pakket 2 zat Nani IF
Blij dat ik hem toch maar even gedaan heb :)
Meeste spelers had ik gewoon in de club

Verwijderd

Even een vraagje, ik wil al een tijdje Van Basten (91) halen maar die is erg duur. Weet iemand of die de coins waard is?

• Xamsix
Firmino, speel in combinatie met Hazard op links en Mahrez op rechts. Zocht een spits die goed kan combineren, prima stamina heeft en kan afwerken. Zit in divisie 4 en haal gold 2-3 bij WL.

• fifanoob
Ik kijk altijd bij Futbin wat hij ongeveer kost om te doen en kijk dan naar de rewards.. Ik ga echt geen squad van 20k inleveren voor een gold pack die je in de winkel voo 7500 kan kopen of de wat duurdere 15k.

• fifanoob
bvbal79 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 15:26:
[...]

En daar speel je 30 wedstrijden in een weekend een beetje voor... de rewards hadden wat dat betreft wel wat beter mogen zijn...bv een gegarandeerde 84+ speler ofzo
Daarmee creeer je wel dat de pro's heel snel afstand gaan nemen van "de rookies ".. Ik speel bv niet elke week WL maar als je gegarandeerd zulke dikke prijzen krijgt dan moet je haast wel want "iedereen" van jouw niveau doet het, doe je het niet kan je het wel een beetje vergeten..

Tenminste dat denk ik..

Ik vind de optie dat je een TOTW speler krijgt maar dat die niet verhandelbaar is wel een leuke optie en ook omdat je keuze krijgt. Zo kan je geluk hebben, maar verdien je er niet echt wat aan.

Nou ja ik wel toevallig, kreeg Suarez IF en had zijn normale en die dus verkocht maar goed ;d

• FidoDido
Jammer genoeg zitten er nog steeds van die EA klungel goals tussen zeg. Verlies gewoon een wedstrijd om dat tot 2x toe de verdediger en de keeper tegen elkaar oplopen en de bal natuurlijk voor open doel perfect voor de voeten van een tegenstander komt. Zelf schiet je uiteraard dan nog is 2x op de lat.
Als ik zo verlies kan ik er wel ontzetten de pest in hebben zeg, gewoon puur verliezen door domme pech en stommiteiten in het spel.

Buiten deze wedstrijd gaat het gelukkig beter :) maar verpest het dan wel op het moment :P divisie 5 is zoiezo wel even hard werken ben toch van 4411 afgestapt wordt toch vrij makkelijk afgetroefd en naar 4231 narrow over gestapt.
Had net ook een tegenstander die 3412 speelde, denk niet meer dat die dat nog een keer gaat proberen :P dat was een 6-1.
Maar ben wel benieuwd of er uberhaupt mensen zijn die met 3 verdediger spelen en succesvol zijn lijkt mij nogal risicovol?

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-11 11:57
FidoDido schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 18:42:
Maar ben wel benieuwd of er uberhaupt mensen zijn die met 3 verdediger spelen en succesvol zijn lijkt mij nogal risicovol?
Ik geloof dat ik in Fifa 18 geen enkele wedstrijd verloren heb tegen een formatie met 3 verdedigers. Maar in Fifa 19 werkt het dus wel! Ik speelde deze week veel 3-5-2 en dat ging heel behoorlijk in divisie 4!

• jerommeke96
Helaas nog geen Eredivisie SBC maar Serie A en Hyundai..... :(

[ Voor 5% gewijzigd door jerommeke96 op 02-11-2018 19:16 ]

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-11 10:57
jerommeke96 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 19:14:
Helaas nog geen Eredivisie SBC maar Serie A en Hyundai..... :(
Lekker, heb alle teams al klaar staan

• jerommeke96
ajaxalex schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 19:33:
[...]

Lekker, heb alle teams al klaar staan
Ja ik die van de eredivisie ook..
Welke League verwacht je nog meer (buiten Bundesliga / La Liga / PL)

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Welke 2 spelers zouden jullie gebruiken in een 4411 als cm/cdm in de premier league? Budget voor deze 2 van 50k
Pagina: 1 ... 52 ... 200 Laatste