Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:34
bvbal79 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 00:23:
Jemig...een week niet gespeeld en div6 is niet leuk meer...wat is er gebeurd...
Title-update?

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 22:52
Baal wel, 2 weken niet gespeeld nu.
19-10 helaas mijn Weekend League verbruikt, terwijl ik vanaf 20-10 in Parijs zat.

Loop erg achter nu

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-11 10:42
triple20 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 22:55:
[...]

Donderdagavond tussen 8 en 9 zijn de spelers het goedkoopste. WL rewards worden dan geopend. Daarna tot vrijdag gaan de prijzen weer omhoog omdat iedereen zijn team voor de WL gaat kopen
Oftewel, koop nu je WL team bij elkaar.
Zie dat Alex Sandro nu voor 65k gaat... koopje!!!
Nainggolan voor rond de 110k

Heb voor hun 90 en 180 betaald paar weken geleden.
Niet dat ik er van baal; want speel al paar weken met ze en dat bevalt goed!

wijze woorden

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-11 08:36

Schuimpje

Couch Warrior

Wegens drukte op het werk 1 week niet kunnen spelen, gisteren 3 potjes rivals gedaan. Het leek net of ik een compleet andere fifa aan het spelen was. What happened in een week tijd :o

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:18
Valandil schreef op donderdag 1 november 2018 @ 07:48:
[...]

Weet je zeker dat je Alex sandro bedoel? Volgens mij gaat die nog rond de 140k

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:51
Packs gekozen bij Rivals rewards.

Pff weer waardeloos hoor. Donnarumma gekregen als hoogste kaart. Levert misschien 1.000 coins op... nou poe poe...

Ik moet geen packs meer kiezen....

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Had het plan om voor de coins te gaan, maar was een divisie hoger (4) en die packs zagen er wel erg lekker uit. Toch voor packs gegaan, over half uurtje openen, dan krijg ik er vast weer spijt van :)

PSN/Steam: Xamsix

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Toch weer voor de packs gegaan, maar niet ontevreden.

Sanchez en Matic, dus sowieso al meer dan 44k.

Maar hou ze maar eens in mijn team om te proberen.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:00
Heb de laatste 2 weken problemen met de webapp via de browsers op verschillende systemen ook.
Krijg op een gegeven moment access denied error en kan dan ook niet meer starten.

Heb de browser cach al leeg gemaakt verschillende browsers geprobeerd en zoals gezegd heb het zowel op me laptop als desktop. Meerdere mensen dit issue of een idee hoe dit op te lossen.

Is namelijk vrij irritant als je net op de market aan het bieden bent...

Edit: de webapp op de telefoon werkt vervolgens dan wel gewoon

Had maandag 2x rare mega pack en vandaag 2x mega pack beste speler uit deze packs kagawa... dat is wel heel erg triest

[ Voor 17% gewijzigd door FidoDido op 01-11-2018 08:39 ]

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
Ben voor de untradeable packs gegaan. Kreeg 2 megapacks en 2 rare player packs. Helaas niks eruit gekregen, hoogste was een 83 Horn.
Wel veel sbc voer erbij.

• RFRF
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09-2021
bvbal79 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 00:23:
Jemig...een week niet gespeeld en div6 is niet leuk meer...wat is er gebeurd...
Hier hetzelfde verhaal.. speel niet in dezelfde divisie maar ik merk dat er zoveel vertraging zit in het spelen waardoor het bijna niet te doen is om een beetje controle uit te oefenen. Ik maak onbedoelde goals maar krijg er net zoveel tegen. Ik heb meer het gevoel dat ik met de controller in de hand naar een filmpje zit te kijken. Dit was pakweg twee weken geleden absoluut niet het geval.

• Valandil
Kreeg ederson, iniesta , alderwereld en gimenez uit de packs.

Gisteren aubameyang, iniesta en benatia

Klaag niet!

wijze woorden

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:04
Valandil schreef op donderdag 1 november 2018 @ 07:48:
[...]

Ik ga ook vandaag wat aankopen doen, anders kun je wel blijven wachten ;)

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-11 15:37
Rivals division 5 rank III rewards staan op me te wachten.

Keuze tussen 32K of 2x Premium Jumbo Gold + 1x mega pack, het blijft verleidelijk om de pakketjes te kiezen natuurlijk, zeker als je leest welke spelers hier allemaal gepackt worden.

En zo veel potjes Rivals hoef je niet te spelen om deze reward te krijgen. Lang geleden dat ik een degelijke spelers gepackt heb, tot nu toe Cavani, Fernandinho, Sabitzer IF, Howedes IF, David Luiz.

Welke Rivals reward kiezen jullie en wat is het resultaat?

• Valandil
stomley schreef op donderdag 1 november 2018 @ 08:12:
[...]

Weet je zeker dat je Alex sandro bedoel? Volgens mij gaat die nog rond de 140k
Keek verkeerd : die is aardig waardevast zo te zien

wijze woorden

• shabalala
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-05-2021
waarom zijn de IF zo duur? bijvoorbeeld suarez is 400k en de IF 800k. zijn rating is van 91 naar 92 gegaan.
Bean77 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 22:09:
Beetje al mijn investeringen verkocht en weer dikke winsten kunnen pakken. Ook mijn club wat uitgemest.
Gevolg is de komst van CL Allan, IF Alex Sandro en Nedved 91. De laatste is echt een fijne speler, een de Bruyne met wat doping. Eigenlijk vind ik hem nog vrij goedkoop voor zijn stats.

Mijn start team nu (niet klikken als je een icon allergie hebt): https://www.futbin.com/19/squad/1369077
Ingame speel ik 4231 waarbij de cams en spits allemaal voorin blijven. Zorgt voor een gat tussen verdediging en aanval, maar je kan wel lekker counteren met flink wat spelers voorin. Nog niet verloren met deze taktiek (6 wedstrijden gespeeld, 3 gelijk, 3 winst).
Super team
Veel geld in gestoken neem ik aan?

Verwijderd

Dillenvd schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:21:
Rivals division 5 rank III rewards staan op me te wachten.

Keuze tussen 32K of 2x Premium Jumbo Gold + 1x mega pack, het blijft verleidelijk om de pakketjes te kiezen natuurlijk, zeker als je leest welke spelers hier allemaal gepackt worden.

En zo veel potjes Rivals hoef je niet te spelen om deze reward te krijgen. Lang geleden dat ik een degelijke spelers gepackt heb, tot nu toe Cavani, Fernandinho, Sabitzer IF, Howedes IF, David Luiz.

Welke Rivals reward kiezen jullie en wat is het resultaat?
Ik ben toch maar voor de 44k gegaan (div. 5 - rank 2). Was inderdaad heel verleidelijk om voor pakjes te gaan! Zeker aangezien een vriend van mij gisteren Pogba packte. Maar ik ga nu nog liever voor zekerheid. Wil eerst mijn team nog versterken en daarna pakjes openen.

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:24
Jaap. schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 12:45:
Ik moet wel gniffelen als ik iedere week de berichten hier lees van mensen die 'dit keer echt voor de laatst x de packs hebben gekozen want er kwam weer niets uit! Volgende keer echt de coins!'
Het is weer donderdag, ik quote mezelf vast even :+ :p
Jaap. schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:27:
[...]

Het is weer donderdag, ik quote mezelf vast even :+ :p
Weer saai coins gekozen :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-11 20:33
Fraaank schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 20:26:
[...]

Teken dat Functies in de Eredivisie League SBC komt?

stiekeme hoop
Ik denk dat je Dumfries bedoelde? Maar dat lijkt mij niet heel waarschijnlijk... Ik denk dat het gaat tussen Berghuis, Ziyech, Neres, Lozano en misschien De Ligt.
Harribo schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:26:
[...]

Super team
Veel geld in gestoken neem ik aan?
Tsja wat is veel :P Ik koop geen 10 spellen per jaar, dus dat geld gooi ik maar in fifa.
Maar omdat ik door de jaren heen de markt wel gevolgd heb weet ik ook redelijk wat af met betrekking tot handelen etc. Door de investering in het begin heb ik een voorsprong gehad waardoor ik alles 1 (of 2) stappen verder was. Met (super) veel winsten als gevolg. En dan kom je sneller bij zo'n team als die van mij. Mijn eerste icon was eusebio 91, maar daar heb ik maar iets van 1,5mln voor betaald. Om maar een voorbeeld te geven van de winst (al heb ik hem nog in de club).

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11 19:02
sirkeith schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:32:
[...]

Ik denk dat je Dumfries bedoelde? Maar dat lijkt mij niet heel waarschijnlijk... Ik denk dat het gaat tussen Berghuis, Ziyech, Neres, Lozano en misschien De Ligt.
Hopelijk Ziyech dan, voor de RV positie heb ik al Lozano IF en de Ligt heb ik ook IF
mrjobby schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:35:
[...]

Hopelijk Ziyech dan, voor de RV positie heb ik al Lozano IF en de Ligt heb ik ook IF
Mocht Lozano in de SBC komen, dan word het cashen voor de handelaars aangezien dat veel meer interesse zal wekken dan nogmaals De Jong etc

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• joeri681
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-11 16:27
Ik wil elke week coins kiezen.. maar kan de verleiding van de packs niet weerstaan.

Helaas, alweer helemaal niets :(

• Valandil
joeri681 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:38:
Ik wil elke week coins kiezen.. maar kan de verleiding van de packs niet weerstaan.

Helaas, alweer helemaal niets :(
Toch andere afweging maken?
Mijn team is aardig compleet, dus extra geld heb ik op het moment niet dringend nodig.
Sparen voor Ronaldo heeft weinig zin. Voordat ik 2,5 miljoen aan coins heb....

Ik ga dus voor packs en hoop op wat luck en anders voor SBC of wat "kleingeld".
Is je team nog niet compleet.. dan zou ik voor coins gaan, afhankelijk van het bedrag wat je nodig hebt :)

Daarnaast is packs openen wel een stuk leuker dan coins :9

wijze woorden

• joeri681
Valandil schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:42:
[...]

Toch andere afweging maken?
Mijn team is aardig compleet, dus extra geld heb ik op het moment niet dringend nodig.
Sparen voor Ronaldo heeft weinig zin. Voordat ik 2,5 miljoen aan coins heb....

Ik ga dus voor packs en hoop op wat luck en anders voor SBC of wat "kleingeld".
Is je team nog niet compleet.. dan zou ik voor coins gaan, afhankelijk van het bedrag wat je nodig hebt :)

Daarnaast is packs openen wel een stuk leuker dan coins :9
Het geld heb ik opzich niet hard nodig. Heb redelijk wat OTW's op mijn transferlijst staan (rond de 40), met een waarde van dik 2 miljoen.

Ik speel nu met een 'minder' team in de WL.

Dit is op dit moment mijn team: https://www.futbin.com/19/squad/1382073

Ik heb tot deze week eigenlijk alleen maar getraded en heb me nu gekwalificeerd voor mn 1e weekend league deze fifa!

[ Voor 11% gewijzigd door joeri681 op 01-11-2018 10:15 ]

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
Ik heb totaal geen spectaculair team. ga toch iedere week voor de untradeble packs in de hoop dat er iets leuks in zit. Zo niet, dan maar gebruiken voor SBC! :)

Dit is mijn team trouwens: https://www.futbin.com/19/squad/1381986

• Xamsix
Xamsix schreef op donderdag 1 november 2018 @ 08:22:
Had het plan om voor de coins te gaan, maar was een divisie hoger (4) en die packs zagen er wel erg lekker uit. Toch voor packs gegaan, over half uurtje openen, dan krijg ik er vast weer spijt van :)
Ongeveer 30.000 coins qua spelers uit de packs gehaald. Niet superontevreden, ondanks dat de coins 50.000 had opgeleverd.

• Jekke
joeri681 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:44:
[...]

Het geld heb ik opzich niet hard nodig. Heb redelijk wat OTW's op mijn transferlijst staan (rond de 40), met een waarde van dik 2 miljoen.

Ik speel nu met een 'minder' team in de WL.

Dit is op dit moment mijn team: https://www.futbin.com/19/squad/1382073

Ik heb tot deze week eigenlijk alleen maar getraded en heb me nu gekwalificeerd voor mn 1e weekend league deze fifa!
Leuk team!
Zou je eerder Alex Sandro of Nainggolan aanraden?
Ben van plan om 1 van de 2 te kopen. Ze komen dan ipv Criscito of Allan.

• joeri681
Jekke schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:20:
[...]

Leuk team!
Zou je eerder Alex Sandro of Nainggolan aanraden?
Ben van plan om 1 van de 2 te kopen. Ze komen dan ipv Criscito of Allan.
Zonder te twijfelen Nainggolan! Sinds hij een aanvallende kaart heeft gekregen speelt hij zo ongelofelijk fijn.
Met de juiste instellingen is hij overal op het veld te vinden / aanspeelbaar.

Zijn passes zijn dodelijk voor de verdediging, en met een juiste spits moet je met steekballen door de verdediging heel ver komen.

• sirkeith
  • Laatst online: 20-11 20:33
Hoppa, 84 Vormer uit de SBC is eindelijk binnen!

Ik gebruik hem als echt box-to-box middenvelder, iemand tips voor welke Chemistry Style ik hem het beste kan geven? Misschien zelfs gewoon basic want lekker all-round?

• Jekke
joeri681 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:24:
[...]

Zonder te twijfelen Nainggolan! Sinds hij een aanvallende kaart heeft gekregen speelt hij zo ongelofelijk fijn.
Met de juiste instellingen is hij overal op het veld te vinden / aanspeelbaar.

Zijn passes zijn dodelijk voor de verdediging, en met een juiste spits moet je met steekballen door de verdediging heel ver komen.
Dan ga ik denk ik maar voor hem!
Al zal die bij mij in een meer verdedigende rol komen aangezien ik met Mertens (CAM), Hamsik & Milinkovic-Savic al spelers heb voor de aanvallende rol.
Thnx!

• joeri681
Jekke schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:30:
[...]

Al zal die bij mij in een meer verdedigende rol komen aangezien ik met Mertens (CAM), Hamsik & Milinkovic-Savic al spelers heb voor de aanvallende rol.
Thnx!
Ook in de verdedigende rol is het een hele fijne speler!
succes.
simons schreef op donderdag 1 november 2018 @ 05:24:
[...]

Zit allemaal tussen je oren....🤔
Ik hoop het, dan is morgen alles weer beter :)

Maar gisteren ben ik wel anti-rashford geworden. Die gasten schieten met hem elke bal er van elke hoek in. Ik heb soms het idee dat EA wil dat ik een andere keeper (lees duurder) dan Ter Stegen ga kopen :(

Ik begrijp nog steeds niet dat iemand zonder zelf te verdedigen met AI zo een hoge pressie kan spelen, terwijl mijn verdedigers ongeveer 30 meter afstand houden (terwijl ik pressure bij balbezit tegenstander aan heb staan)

[ Voor 21% gewijzigd door bvbal79 op 01-11-2018 10:49 ]

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:24
sirkeith schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:25:
Hoppa, 84 Vormer uit de SBC is eindelijk binnen!

Ik gebruik hem als echt box-to-box middenvelder, iemand tips voor welke Chemistry Style ik hem het beste kan geven? Misschien zelfs gewoon basic want lekker all-round?
Artist of engine, afhankelijk van voorkeur. Ik denk dat ik zelf engine zou doen, zijn pace kan wel een kleine upgrade gebruiken.
bvbal79 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:47:
[...]

Maar gisteren ben ik wel anti-rashford geworden. Die gasten schieten met hem elke bal er van elke hoek in. Ik heb soms het idee dat EA wil dat ik een andere keeper (lees duurder) dan Ter Stegen ga kopen :(

Ik begrijp nog steeds niet dat iemand zonder zelf te verdedigen met AI zo een hoge pressie kan spelen, terwijl mijn verdedigers ongeveer 30 meter afstand houden (terwijl ik pressure bij balbezit tegenstander aan heb staan)
Hij wil daarnaast ook nog wel eens een voorzetje binnenkoppen :(

• stomley
Jekke schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:30:
[...]

Thnx!
In een verdedigende rol vond ik hem een stuk minder omdat hij echt overal op het veld is waardoor hij nog wel eens uit positie is wat natuurlijk hoort bij zijn rol. Moet je wel rekening mee houden voor wat je wil.

• cubert20
  • Laatst online: 01:02
bvbal79 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:47:
[...]

Ik heb eigenlijk standaard X ingedrukt als ik de bal niet heb.
Op het moment dat een pass van hun niet helemaal aankomt dan gaan mijn spelers die allemaal wel vrij agressief zijn er tussen in en pak ik vaak de bal.

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-11 18:27
cubert20 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:54:
[...]

Ik heb eigenlijk standaard X ingedrukt als ik de bal niet heb.
Op het moment dat een pass van hun niet helemaal aankomt dan gaan mijn spelers die allemaal wel vrij agressief zijn er tussen in en pak ik vaak de bal.
Is dat op Xbox? OF mis ik iets? Want kruisje op de PS4 is passen en niet de bal afpakken?
En als de tegenstander de bal heeft doet X ook niks?
fifanoob schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:59:
[...]

Is dat op Xbox? OF mis ik iets? Want kruisje op de PS4 is passen en niet de bal afpakken?
En als de tegenstander de bal heeft doet X ook niks?
X is zonder bal de contain button. Ik gebruik hem ook wel vaker, maar ik komt nooit zo dichtbij als de tegenstander. En ik weet niet wat de invloed is op je conditie. Ik ben helaas te traag voor al die combi buttons.
Volgens mij is het contain en dan als je dichtbij zit een standing tackle uitvoeren of een jockey.

• fifanoob
bvbal79 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 12:04:
[...]

X is zonder bal de contain button. Ik gebruik hem ook wel vaker, maar ik komt nooit zo dichtbij als de tegenstander. En ik weet niet wat de invloed is op je conditie. Ik ben helaas te traag voor al die combi buttons.
Volgens mij is het contain en dan als je dichtbij zit een standing tackle uitvoeren of een jockey.
Is dat niet gewoon rondje wat je nu beschijft?

En wat bedoel je met Contain button? Is dat een engelse term voor iets?

• Jekke
stomley schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:41:
[...]

In een verdedigende rol vond ik hem een stuk minder omdat hij echt overal op het veld is waardoor hij nog wel eens uit positie is wat natuurlijk hoort bij zijn rol. Moet je wel rekening mee houden voor wat je wil.
Dan is het misschien verstandig om hem op cm of zelfs cam te zetten.
Dankje voor je reactie, zal vanavond wel een paar potjes met hem spelen om te kijken waar ik hem ga neerzetten.
fifanoob schreef op donderdag 1 november 2018 @ 12:11:
[...]

Is dat niet gewoon rondje wat je nu beschijft?

En wat bedoel je met Contain button? Is dat een engelse term voor iets?
Ik heb geen idee hoe je je settings heb staan, maar O is bij mij tackle

https://www.fifauteam.com/fifa-19-controls/

Hier de controle settings, dan zie je dat X contain is, ofwel in de buurt blijven van de speler met de bal.

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:07
wow pack net if suarez uit de rewards van division rivals. Tot nu toe mijn duurste speler maar past helaas niet in mijn hybrid team.

• stomley
BlackBarryNL schreef op donderdag 1 november 2018 @ 12:48:
wow pack net if suarez uit de rewards van division rivals. Tot nu toe mijn duurste speler maar past helaas niet in mijn hybrid team.
Verkopen en je hybrid verbeteren :) altijd spelen met wat jezelf leuk vindt.

• gaizka
Ik heb ook voor packs gekozen 2 keer jumbo en 1 mega, had daarnaast nog 1 jumbo en 1 rare players pack uit SBC.

Had Alex Sandro, van Dijk, Fernandinho & scream Deeney! Lekker :)

Wat is trouwens een goed moment om die scream kaarten te verkopen?
stomley schreef op donderdag 1 november 2018 @ 12:50:
[...]

Verkopen en je hybrid verbeteren :) altijd spelen met wat jezelf leuk vindt.
tenzij het uit een untradable komt...wel zonde dan :)
gaizka schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:20:
Ik heb ook voor packs gekozen 2 keer jumbo en 1 mega, had daarnaast nog 1 jumbo en 1 rare players pack uit SBC.

Had Alex Sandro, van Dijk, Fernandinho & scream Deeney! Lekker :)

Wat is trouwens een goed moment om die scream kaarten te verkopen?
Als ze uit packs zijn en er vraag naar is tijdens een SBC bv

• Sokucho
  • Laatst online: 22:07
bvbal79 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:20:
[...]

Nee het is gelukkig geen untradeable :9
BlackBarryNL schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:36:
[...]

Nee het is gelukkig geen untradeable :9
Vanavond of morgenochtend verkopen dan zal de prijs stijgen ivm met WL
bvbal79 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 12:04:
[...]

idd, mijn spelers houden altijd keurig een paar meter afstand waardoor ze vaak te laat zijn terwijl de tegenstanders aan je vast kleven.

Volgens mij heeft dat meer met pressure/agressie te maken

• FidoDido
Bossie schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:43:
[...]

idd, mijn spelers houden altijd keurig een paar meter afstand waardoor ze vaak te laat zijn terwijl de tegenstanders aan je vast kleven.

Volgens mij heeft dat meer met pressure/agressie te maken
Vergeet ook de custom tactics niet met pressure after possesion loss dacht ik, dan jagen ze ook seconde of 5 door.
Of ze gebruiken R1. Maar deze gebruik ik incidenteel nog maar merk als ik die te vaak gebruik het gaten kaas wordt en spelers te veel uit positie gaan lopen.

Gebruik vaak een combi van X met L2 Jockey, maar ben ook vaak te laat hoor. Had gister een tegenstander die echt kon verdedigen die zat werkelijke overal tussen dacht ook van hoe doe je dat zonder te veel stamina verlies.

• gaizka
Had net trouwens 3 keer achter elkaar disconnect op de PS4, heb ik normaal nooit, problemen met de servers?

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Vanochtend weer voor de muntjes gekozen! Benieuwd of er vanavond wat uit de WL rewards wil komen. Anyway ben ik best tevreden met mijn team, centrum staat goed met Van Dijk - Sanchez & Lloris als keeper.

Voorin zit ik te twijfelen of ik Sane in zal ruilen voor Son en het verschil in munten ga investeren in Aubameyang. Heeft hier iemand ervaring met Son / Auba?

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
huis-r schreef op donderdag 1 november 2018 @ 14:26:
Voorin zit ik te twijfelen of ik Sane in zal ruilen voor Son en het verschil in munten ga investeren in Aubameyang. Heeft hier iemand ervaring met Son / Auba?
Vondt auba niet heel speciaal, heb hem vervangen voor IF Lukaku en dat gaat stukken beter.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• Korkss
  • Laatst online: 21:26
huis-r schreef op donderdag 1 november 2018 @ 14:26:
Vanochtend weer voor de muntjes gekozen! Benieuwd of er vanavond wat uit de WL rewards wil komen. Anyway ben ik best tevreden met mijn team, centrum staat goed met Van Dijk - Sanchez & Lloris als keeper.

Sane voor son ruilen vind ik zelf een aparte ruil. Waarom zou je dat doen??

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Verwijderd

Korkss schreef op donderdag 1 november 2018 @ 14:54:
[...]

Sane voor son ruilen vind ik zelf een aparte ruil. Waarom zou je dat doen??
Ik persoonlijk vind Son een stuk beter door zn 5 star weakfoot tegenover de 3 star van Sane

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Ja precies wat Wesley zegt; de weakfoot van Sane zit mij soms in de weg waardoor een aanval stokt. Heb laatst geprobeerd op Sane op rechts te zetten maar dat is ook niet ideaal.

Ik denk dat ik Son ga proberen en kijken of het bevalt.

• fifanoob
bvbal79 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 12:23:
[...]

Ik heb geen idee hoe je je settings heb staan, maar O is bij mij tackle

https://www.fifauteam.com/fifa-19-controls/

Hier de controle settings, dan zie je dat X contain is, ofwel in de buurt blijven van de speler met de bal.
haha echt nooit geweten O-) tnx

• FidoDido
Heb geen ervaringen met andere maar Son is voor mij een held, daar kan je heerlijke finesse shots mee scoren :) Ook wel gemakkelijk dat je niet hoeft te denken welke voet je schiet gewoon schieten :) Zoals sommige hem ook wel is Sonaldo noemen :P

• stomley
bvbal79 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:20:
[...]

Hehe daar heb je helemaal gelijk in.

• joey1990
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-10 13:30
xavento schreef op donderdag 1 november 2018 @ 14:32:
[...]

Vondt auba niet heel speciaal, heb hem vervangen voor IF Lukaku en dat gaat stukken beter.
Ik ben super tevreden met mijn Auba iets van 35 wedstrijden (allemaal online) en 42 goals. Terwijl ik Lukaku helemaal niks vond

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 05-11 07:54
Ik vind de combi van Auba en Lukaku ideaal.

Lukaku wint alle duels in de lucht en is beresterk aan de bal. Auba heb ik er bij voor de snelheid/bewegelijkheid als er een steekbal tussen door komt.

• PS360-gamer
  • Laatst online: 28-07-2024
https://www.futbin.com/19/squad/1391981
In-game switch ik naar 4-2-3-1
Iemand ervaring met Suarez?

Speelde hiervoor met Kane, POTM Lucas en Eriksen.
Kane liep 1 op 1, alleen had ik veel moeite met de weak-foot van Lucas.
De gewone Suso speelde voor mij beter ivm linker voet finesse-shot.

Of zijn andere betere Rm, sp en Cam die binnen het team passen?
Heb 550k voor deze 3 posities te besteden.

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:34
PS360-gamer schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:23:
https://www.futbin.com/19/squad/1391981
In-game switch ik naar 4-2-3-1
Iemand ervaring met Suarez?

Speelde hiervoor met Kane, POTM Lucas en Eriksen.
Kane liep 1 op 1, alleen had ik veel moeite met de weak-foot van Lucas.
De gewone Suso speelde voor mij beter ivm linker voet finesse-shot.

Of zijn andere betere Rm, sp en Cam die binnen het team passen?
Heb 550k voor deze 3 posities te besteden.
Suarez is echt geweldig :)
Ik probeer mezelf te weerhouden om voor die minimale upgrade zijn IF volgende week te halen :)

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:34
bvbal79 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:35:
[...]

Ik probeer mezelf te weerhouden om voor die minimale upgrade zijn IF volgende week te halen :)
Ik ga het niet doen, die upgrade slaat werkelijk nergens op. En die normale kaart is echt al super!

• joeri681
[...]

Ik zou je geld besparen en de IF niet halen. Ik vindt de upgrade niet goed genoeg voor dat prijsverschil.

Maar je moet het uiteraard zelf weten :)
joeri681 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:45:
[...]

Ik zou je geld besparen en de IF niet halen. Ik vindt de upgrade niet goed genoeg voor dat prijsverschil.

Maar je moet het uiteraard zelf weten :)
Nee ik denk ik ook niet, jullie trekken me gelukkig de juiste kan op :) Baal alleen dat de hij nu zijn IF krijgt, want normaliter was zijn prijs vanochtend naar de 340-350 gegaan :( We kijken volgende week wel weer, als ik mijn team terugkoop.

[ Voor 6% gewijzigd door bvbal79 op 01-11-2018 16:54 ]

[...]

Ik zou zelf Aspas IF halen

Bossie schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:59:
[...]

Ik zou zelf Aspas IF halen
Die staat al op mijn lijst inderdaad, alleen al omdat het een ST kaart is ipv RW

Ik heb mijn 1ste team verkocht 1,5 week geleden en heb nu ondertussen ook zoveel coins gemaakt met traden (voor wat het waard is) dat ik nu een team kan samenstellen van 2,5M

Als ik mijn vorige team terugkoop ben ik nu maar 1.2 M kwijt.. Dus kan me wat serieuze upgrades veroorloven (Messi of toch een icon (rijkaard bv als CDM bij gebrek aan goede CDM's in La Liga).

[ Voor 45% gewijzigd door bvbal79 op 01-11-2018 17:07 ]

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 12:42
Laat mezelf iedere keer weer verleiden om voor de pakketjes te kiezen.... Gerard Moreno 83 als hoogste eruit gehaald. Had voor 65k kunnen kiezen :(

• RFRF
  • Laatst online: 14-09-2021
Ben ik nu de enige of is het spel de laatste dagen zo ontzettend traag? Het lijkt wel of er de hele tijd vertraging in zit en dat de spelers stroop onder de voeten hebben.

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Hier untradable Skriniar, Ibra en Kompany, verder nog Goretzka en Valencia, best wat leuke spelers voor een fitness team.
RFRF schreef op donderdag 1 november 2018 @ 17:15:
Ben ik nu de enige of is het spel de laatste dagen zo ontzettend traag? Het lijkt wel of er de hele tijd vertraging in zit en dat de spelers stroop onder de voeten hebben.
Ik vind juist de snelheid toenemen en ik begin het tikkie takkie wat beter onder de knie te krijgen

[ Voor 61% gewijzigd door peeweeherman op 01-11-2018 18:45 ]

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:34
Kon 32.000 kiezen, maar ben voor pakjes gegaan. Als beste Casemiro eruit en dus uiteindelijk een stuk meer nu, als dat ik munten had gekozen.

• fifanoob
Merk btw niks negatiefs na die update? T spel loopt lekker soepel?

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-11 00:21
Ricloo86 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:46:
[...]

Ga zo ook even wat extra spelers kopen.

Welke zouden het goed doen denk jij? LA en RA spelers altijd schaars he?
Heb mogelijk een iets verouderde (3-4wk) oude dataset, maar ik kom op de volgende verdeling van ED spelers (non-CL, totw etc, dus louter brons/zilver/goud). Let op, afkortingen zijn in het Engels
  • GK: 12%
  • RB: 7%
  • LB: 9%
  • CB: 17%
  • CDM: 5%
  • CM: 14%
  • CAM: 9%
  • LM: 2%
  • LW: 5%
  • RM: 3%
  • RW: 5%
  • ST: 11%
Paar interessante constateringen:
  • AZ, Graafschap, FC Groningen, FC Utrecht, Feyenoord, SC Heerenveen hebben allen maar 1 RB
  • Excelsior heeft het laagste aantal centrale middenvelders met 4 (2 CM, 2CDM), PEC heeft er 5 (4 CDMs, 1 CAM)
  • Excelsior, NAC, Willem II hebben maar 1 spits. FC Utrecht heeft er 7 (van 25 totaal(!))
  • VVV en FC Utrecht hebben geen linker/rechter middenvelders/buitenspelers. Heerenveen en Vitesse hebben er links maar 1
  • Ajax en Vitesse hebben beiden maar 2 keepers

[ Voor 35% gewijzigd door BoB_HenK op 01-11-2018 18:18 . Reden: Toevoeging ]

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
Er moet toch nog 1 swap deals aan komen? Of ben ik nou gek? Zou die dan toch in de dagelijkse doelstelling komen?

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
DeBers schreef op donderdag 1 november 2018 @ 18:16:
Er moet toch nog 1 swap deals aan komen? Of ben ik nou gek? Zou die dan toch in de dagelijkse doelstelling komen?
Die is er nu in de vorm van een SBC

• Xamsix
Zucht EA servers...

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22-11 15:59
Iemand anders last van een storing?

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21-11 14:25
SH-FR schreef op donderdag 1 november 2018 @ 19:20:
Jep hier ook

• Xamsix
Yep denk iedereen

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-11 15:37
Yep.. :X
DeBers schreef op donderdag 1 november 2018 @ 18:16:
Nu nog een SBC...maar EA krijgt het voor elkaar om de boel te laten crashen
nergens last van een storing hoor in de webapp

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 19:25:
nergens last van een storing hoor in de webapp
Dan zat je er in...log uit en probeer nog eens:)
bvbal79 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 19:26:
[...]

Dan zat je er in...log uit en probeer nog eens:)
nah ;)

edit: ligt er nu ook uit

[ Voor 7% gewijzigd door Bean77 op 01-11-2018 19:32 ]

Verwijderd

Balen! Vandaag 30 potjes gespeeld en moet er nog een paar voor de weekend league.

Nu ineens een crash, wordt krap zo

• fifanoob
Pack ik Suarez totw uit me wl rewards, niet verhandelbaar maar ik heb zijn normale ook dus verkoop ik die wel :d
Verwijderd schreef op donderdag 1 november 2018 @ 19:36:
Balen! Vandaag 30 potjes gespeeld en moet er nog een paar voor de weekend league.

Nu ineens een crash, wordt krap zo
Wat dacht je van hen die niet bij hun WL rewards kunnen en geen tijd hebben ( andere tijdzone bv) om hun tokens in te leveren..Wel apart dit voor een groot bedrijf.
bvbal79 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 19:42:
[...]

Wat dacht je van hen die niet bij hun WL rewards kunnen en geen tijd hebben ( andere tijdzone bv) om hun tokens in te leveren..Wel apart dit voor een groot bedrijf.
Hier was ik inderdaad ook bang voor ja.

Gelukkig is het twitter-account van FIFA altijd super up to date etc...

Staat nog geen drol op.

Edit: Wel op het account van Origin/EAhelp

https://twitter.com/eahelp

[ Voor 21% gewijzigd door Fraaank op 01-11-2018 19:50 ]

• Leoleo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21:49
net ff tijd om te spelen....

Verwijderd

bvbal79 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 19:42:
[...]

True ! Daar zullen ze wel rekeing mee houden toch als je een klacht indient dat je ze alsnog krijgt
Verwijderd schreef op donderdag 1 november 2018 @ 19:54:
[...]

True ! Daar zullen ze wel rekeing mee houden toch als je een klacht indient dat je ze alsnog krijgt
Ik neem aan dat ze de inschrijving verlengen nadat alles weer goed is gefixed. Ze hebben in het verleden ook wel regelmatig problemen tijdens de WL gehad, dat de WL werd verlengd met een dag. Zoiets zullen ze altijd wel achter de hand hebben.
Zit ik dagen te wachten op de nieuwe mm. Eerste keer dat ik mij erop kon voorbereiden... Ligt de boel eruit... Zucht

Vanmiddag voor het eerst divisie wedstrijden gedaan met mijn gamepad.
Ik mocht beginnen in divisie 5 met 80 rated liga team.

Gezien het feit dat divisies nu ook 1x per week "uitbetaald" is er geen online fut mode waarbij je ff snel wat coins kunt verdienen. Ff wennen

[ Voor 54% gewijzigd door Harribo op 01-11-2018 20:13 ]

Harribo schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:10:
Zit ik dagen te wachten op de nieuwe mm. Eerste keer dat ik mij erop kon voorbereiden... Ligt de boel eruit... Zucht
Nou maak je borst maar nat...super rewards!
bvbal79 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:12:
[...]

Nou maak je borst maar nat...super rewards!
EA en super rewards...uhu 8)7

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

WL rewards helaas weer niet echt top, Bellarabi en Suso...

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Pagina: 1 ... 51 ... 200 Laatste