Ingame lukt dat wel. Had ik afgelopen weekend ook met een speler.Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:15:
[Afbeelding]
Heeft iemand van jullie enig idee hoe ik deze weg krijg? Als ik op 'Items verwijderen' druk blijft hij staan en ga ik terug naar mijn transfers en als ik op 'uit volglijst' klik zegt die 'Je kunt een item waarop je biedt niet uit de lijst verwijderen'.
Ik investeer juist veel in die otw kaarten! Richarlison, jorginho, fred dat soort. Niet heel duur, koop ze begin vd week op, en voor de wedstrijd verkoop ik ze. Meestal is 5k per kaart winst wel te doen. Doe dat met grote aantallen en de coins stromen binnen ;-)bbblije schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:12:
Hoe zien jullie Malcom OTW als investering nu dat Dembele zijn plaats aan het verspelen is bij Barcelona? Malcom is nog nooit zo goedkoop geweest, 20K lijkt een koopje...
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Te hoog niet, maar de vraag is waarvoor ze uiteindelijk weggaan. Ik zit ook aan die bedragen te denken, maar wat als de hype sterk wordt en ze voor 8 en 5k gaan?fifanoob schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:55:
[...]
Zo zit ik ook een beetje, Sokra ingeslagen voor rond de 2200, Leno voor 1600.
Denk dat ik Sokra weg ga doen rond de 5 en Leno rond de 3,5.
Of zou dat te hoog gegrepen zijn?
Aan de andere kant pak je nu al dikke winst. Het blijft gokken maar ik denk dat ik ze na donderdag ofzo ga verkopen tegen de prijs van dat moment (hopelijk tenminste 5 en 3.5k)
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Sjonge jonge jonge, na de patch op de PS4 is het weer een en al sprintfest op de counter. Ben net van bijna promoveren naar Divisie 4 naar halverwege Divisie 5 gegaan, spel voelt zo anders aan en aangezien ik van het balbezit en rustig opbouwen ben beinvloed mij dat stuk meer dan de mensen die wachten op de counter. Ook de raarste stuiters gezien van de bal gezien, alsof de properties er van een stuk anders zijn. Ga het spel nu maar de komende dagen niet spelen want dit zorgt alleen maar voor frustratie
Verwijderd
Goedemiddag!
Ik heb een probleem. Voor de CSL Challenge moet ik alle club uit de chinese divisie voltooien, nou heb ik 15 van 16 gedaan maar kom ik niet verder. Ivo of Bassagong van Henan Jianye staat niet op de transfernarkt, Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen of moet ik gewoon geduld hebben?
Met vriendelijke groet,
Ik heb een probleem. Voor de CSL Challenge moet ik alle club uit de chinese divisie voltooien, nou heb ik 15 van 16 gedaan maar kom ik niet verder. Ivo of Bassagong van Henan Jianye staat niet op de transfernarkt, Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen of moet ik gewoon geduld hebben?
Met vriendelijke groet,
Inderdaad geduld hebben of veel geluk hebben om de spelers te snipen van de transfermarkt. Kost wel veel tijd vrees ik.Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:14:
Goedemiddag!
Met vriendelijke groet,
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Dat is niet zo moeilijk toch?Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:14:
Goedemiddag!
Met vriendelijke groet,
Hangt er wel een beetje vanaf welke spelers je al hebt. Maar je kunt prima een GK van 64 in de spits zetten en nog wat andere hoger rating spelers gebruiken.
Moeilijker dan je denkt. Op futbin is geen enkele variant terug te vinden zonder een van deze 2 spelers en feitelijk gezien zijn ze dus onmisbaar.cubert20 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:22:
[...]
Dat is niet zo moeilijk toch?
Hangt er wel een beetje vanaf welke spelers je al hebt. Maar je kunt prima een GK van 64 in de spits zetten en nog wat andere hoger rating spelers gebruiken.
https://www.futbin.com/19/squad/1335199Bean77 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:32:
[...]
Moeilijker dan je denkt. Op futbin is geen enkele variant terug te vinden zonder een van deze 2 spelers en feitelijk gezien zijn ze dus onmisbaar.
Wat een klote update, je kan de goals niet meer wegdrukken. Dat vond ik juist een grote verbetering en haalde wat frustratie uit de game. Echt wat een k@& bedrijf dat EA.
Sorry over heen gekeken. Had er flink wat geopend, begon al dubbel te zien
Heb hem net even zelf gemaaktBean77 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:41:
[...]
Sorry over heen gekeken. Had er flink wat geopend, begon al dubbel te zienMaar dit zou dan idd het enige alternatief zijn. Wel irritant als handelaars zo erg op een speler gaan zitten.
EA kennende is het een bug en komt het nog wel terug.biertje79 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:40:
Wat een klote update, je kan de goals niet meer wegdrukken. Dat vond ik juist een grote verbetering en haalde wat frustratie uit de game. Echt wat een k@& bedrijf dat EA.
Die scoorde kon ze alleen wegklikken?
Maar vaak was de replay tijd te kort..
vanmiddag waanzinnige packluck; Aubameyang, Iniesta en Benatia (had ik al) in 1 pack!
Alles verkocht en tevens Mertens en Icardi verkocht.
Hiervoor teruggehaald Icardi IF, Dybala en Handanovic.
Voor me gevoel is mijn team nu qua spelers compleet
https://www.futbin.com//19/squad/1337334
(en Higuain, Perisic, Verdi, Allan, Mandzukic nog op de bank)
Enige waar ik aan twijfel is om bijvoorbeeld Benatia te vervangen voor Chiellini, maar weet niet of dat de investering echt waard is of dat het elkaar niet praktijk niet zoveel ontloopt.
Daarnaast zoek ik nog een mogelijk nog iemand voor de rechtervleugel. Door de 100% chem hoeft het niet perse een Seria A speler te zijn. Ik behoud 100% volgens mij al zet ik daar een andere RM neer.
Alles verkocht en tevens Mertens en Icardi verkocht.
Hiervoor teruggehaald Icardi IF, Dybala en Handanovic.
Voor me gevoel is mijn team nu qua spelers compleet
https://www.futbin.com//19/squad/1337334
(en Higuain, Perisic, Verdi, Allan, Mandzukic nog op de bank)
Enige waar ik aan twijfel is om bijvoorbeeld Benatia te vervangen voor Chiellini, maar weet niet of dat de investering echt waard is of dat het elkaar niet praktijk niet zoveel ontloopt.
Daarnaast zoek ik nog een mogelijk nog iemand voor de rechtervleugel. Door de 100% chem hoeft het niet perse een Seria A speler te zijn. Ik behoud 100% volgens mij al zet ik daar een andere RM neer.
wijze woorden
Beide spelers konden ze wegdrukken voor de update. Ik heb nu 3 wedstrijden gespeeld en alweer 2 onzin penals tegen gehad, kunnen ze dat niet fixen? Geen fijne update iig.fifanoob schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 17:40:
Die scoorde kon ze alleen wegklikken?
Ook in 3 wedstrijden 4 pingels tegen gehad... 2 in 1 potje.biertje79 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 17:58:
[...]
Beide spelers konden ze wegdrukken voor de update. Ik heb nu 3 wedstrijden gespeeld en alweer 2 onzin penals tegen gehad, kunnen ze dat niet fixen? Geen fijne update iig.
voor een schouderduw...
wijze woorden
Ook dit werkt niet echt gezien die Portugees ook niet te verkrijgen is op de PS4...
zo makkelijk is het toch niet.
[ Voor 13% gewijzigd door bvbal79 op 30-10-2018 18:42 ]
Zit het probleem hem in het feit dat je anders niet aan de rating komt of juist aan 95% teamgeest? In dat laatste geval zou je een speler van een andere positie daar kunnen neerzetten en de loyalty glitch doen. Kost je 12 minuten ongeveer maar levert je nu wel een 86 rated Braziliaan opbvbal79 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 18:39:
[...]
Ook dit werkt niet echt gezien die Portugees ook niet te verkrijgen is op de PS4...
zo makkelijk is het toch niet.
Geen idee.. was maar een commentaar op de oplossing. Begrijp niet zo goed dat als je zegt dat het makkelijk is je vervolgens een oplossing maakt met een andere extinct player.Markuss schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 19:14:
[...]
Zit het probleem hem in het feit dat je anders niet aan de rating komt of juist aan 95% teamgeest? In dat laatste geval zou je een speler van een andere positie daar kunnen neerzetten en de loyalty glitch doen. Kost je 12 minuten ongeveer maar levert je nu wel een 86 rated Braziliaan op
Ben er zelf niet mee bezig.
Nou die Benevento investeringen waren ook een misser met deze SBC..daarnaast gooit iedereen ze nu op de markt. wel al mijn bronzen calcio B verkocht
[ Voor 10% gewijzigd door bvbal79 op 30-10-2018 19:55 ]
Zijn hier veel mensen die op tv van +50 inch spelen? Heb soms het idee dat de input delay echt niet meer te doen is. Tegenstander krijgt alles in de kluts mee en kan precies zien wat ik doe. Zit in divisie 5 dus echt top tegenstanders zijn het ook niet.
65...maar zit in het scherm zowatmichi schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 19:58:
Zijn hier veel mensen die op tv van +50 inch spelen? Heb soms het idee dat de input delay echt niet meer te doen is. Tegenstander krijgt alles in de kluts mee en kan precies zien wat ik doe. Zit in divisie 5 dus echt top tegenstanders zijn het ook niet.
wat heeft schermgrootte met delay te maken?
Na een SBC packed mijn zoontje net uit een mega pakket Christiano Ronaldo, hij leek Kevin uit "Home Alone" wel zo rende hij door het huis heen
.. zijn dag kan niet meer stuk ..
4.950KW; 18*275Wp Talesun Full Black;Trannergy TRB9000TL@155° Zuid-Oost;Live PVOutput
Log net in en kreeg nog de swap kaart gelukkig
heb nu het volgende team.
https://www.futbin.com//19/squad/420844
Wat zouden nu goede volgende upgrades zijn, is bijvoorbeeld een mendy beter dan een robertson en bijvoorbeeld valencia beter dan aurier ucl?
Denk zelf eerlijk gezegd dat ik op veel posities nu bij de echte dure spelers uitkom namelijk als een de bruyne, hazard etc en die zijn voor mij nu te duur.
https://www.futbin.com//19/squad/420844
Wat zouden nu goede volgende upgrades zijn, is bijvoorbeeld een mendy beter dan een robertson en bijvoorbeeld valencia beter dan aurier ucl?
Denk zelf eerlijk gezegd dat ik op veel posities nu bij de echte dure spelers uitkom namelijk als een de bruyne, hazard etc en die zijn voor mij nu te duur.
Pff EA heeft het weer voor elkaar hoor. Ik klaag normaal nooit over de game. Maar na de laatste patch van vandaag is het echt helemaal ruk.
Zelfs bij matchmaking in Rivals is het logo van je tegenstander veranderd door een fut19 badge. Dacht eerst, huh heb ik nou een pot tegen TOTW gestart ofwat?
Dan de gameplay is nog trager, nog meer input lag, nog meer spelers die last hebben van diarree langs hun benen.
Sorry voor deze ragecomment. Ben er echt ff helemaal klaar mee na deze patch xD
Zelfs bij matchmaking in Rivals is het logo van je tegenstander veranderd door een fut19 badge. Dacht eerst, huh heb ik nou een pot tegen TOTW gestart ofwat?
Dan de gameplay is nog trager, nog meer input lag, nog meer spelers die last hebben van diarree langs hun benen.
Sorry voor deze ragecomment. Ben er echt ff helemaal klaar mee na deze patch xD
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Verwijderd
Wat een problemen, ben er ff helemaal klaar mee. Wat ik ook probeerde en deed vandaag verloor alleen maar. Misschien moet ik wel tot de conclusie komen dat ik het spel gewoon nooit onder de knie ga krijgen welke opstelling of wat ik ook probeer ik word gewoon compleet onder de voet gelopen. Jammer maar helaas
65 inch hiermichi schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 19:58:
Maar moet zeggen dat ik ook steeds meer zit te denken aan een monitor met 1ms inputlag..
Ook omdat ik veel shooters speel..
Maar merk het niet zo zeer zoals jij het zegt, meer gewoon dat ik denk dan met monitor zou ik net dat stukje sneller zijn mjah..
Ik zou precies hetzelfde doen als 32 jarige hahadetonatic schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 20:08:
Na een SBC packed mijn zoontje net uit een mega pakket Christiano Ronaldo, hij leek Kevin uit "Home Alone" wel zo rende hij door het huis heen.. zijn dag kan niet meer stuk ..
Helaas geen bug, ik heb het net terug gevonden in de lijst van de patch. Maar waarom moet je je tegenstander zijn doelpunt kijken? Als je tegenstander zo graag zijn doelpunt wilt terugzien, kan dit toch na de wedstrijd in match highlights..dutchgio schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 17:38:
[...]
EA kennende is het een bug en komt het nog wel terug.
Het weg kunnen klikken was juist een bug en dat is nu gecorrigeerd. Dat was in ieder geval wat de community manager zei op het EA forum.
Ik ben nu begonnen op de pc met fut.
Wel weer leuk.
Ik heb een matig laliga team, gemiddeld 82.
Durf er eerlijk gezegd niet eens mee online.
Meeste hebben vast al een 85+ team als ik hier zo rondkijk.
Maar vorig jaar deed ik niets anders dan spelers chasen. Wil nu af en toe spelen en uiteraard sbc's doen op de foon, zeer verslavend. Verder meer tijd steken in trucs en tactieken. Hou ik meer tijd over is het idee
Mm is tegenwoordig woensdag of donderdag? Sorry kom net binnen lopen in fut 19 :-)
Wel weer leuk.
Ik heb een matig laliga team, gemiddeld 82.
Durf er eerlijk gezegd niet eens mee online.
Meeste hebben vast al een 85+ team als ik hier zo rondkijk.
Maar vorig jaar deed ik niets anders dan spelers chasen. Wil nu af en toe spelen en uiteraard sbc's doen op de foon, zeer verslavend. Verder meer tijd steken in trucs en tactieken. Hou ik meer tijd over is het idee
Mm is tegenwoordig woensdag of donderdag? Sorry kom net binnen lopen in fut 19 :-)
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 30-10-2018 21:56 ]
Hmm. Ik maak mij zorgen. Ik mis nog 1 swap deals kaart voor de El sharaaawy deal. Ben er 2 in het begin misgelopen 
Morgen ben ik 2 dagen van huis. Ik hoop niet dat het een daily missie wordt. Mijn vermoeden is een SBC. Fingers crossed.
Morgen ben ik 2 dagen van huis. Ik hoop niet dat het een daily missie wordt. Mijn vermoeden is een SBC. Fingers crossed.
Shit.. Ik vond het zo relaxed dat ik niet meer alle goals hoef te zien. Nu wordt ik dus weer gedwongen bij een afdroging ook nog eens al zijn doelpunten terug te kijken.biertje79 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 21:29:
[...]
Helaas geen bug, ik heb het net terug gevonden in de lijst van de patch. Maar waarom moet je je tegenstander zijn doelpunt kijken? Als je tegenstander zo graag zijn doelpunt wilt terugzien, kan dit toch na de wedstrijd in match highlights..
Gewoon rank droppen ;-)Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 20:43:
Wat een problemen, ben er ff helemaal klaar mee. Wat ik ook probeerde en deed vandaag verloor alleen maar. Misschien moet ik wel tot de conclusie komen dat ik het spel gewoon nooit onder de knie ga krijgen welke opstelling of wat ik ook probeer ik word gewoon compleet onder de voet gelopen. Jammer maar helaas
Ik moest laatst tegen een bronze team met een keeper in de spits en vice versa. Deze kerel trapte hem vanaf de aftrap in zijn eigen goal en leavede. Ik ga er van uit dat hij zijn rank omlaag aan het helpen was.
Ik ben op het gebied van chem en formaties wisselen ingame nog heel ontwetend.
Nou speel ik 4-2-3-1 met RM en LM, als ik dit bij de aftrap switch naar 4-2-3-1 met 3 cam’s. Zodat mijn RM en LM op CAM komen, hebben ze dan nog full chem?
Dat zou koning zijn, dan komen martial en Mbappe en Pogba op CAM en kante en matuidi op cvm zeg maar.
Nou speel ik 4-2-3-1 met RM en LM, als ik dit bij de aftrap switch naar 4-2-3-1 met 3 cam’s. Zodat mijn RM en LM op CAM komen, hebben ze dan nog full chem?
Dat zou koning zijn, dan komen martial en Mbappe en Pogba op CAM en kante en matuidi op cvm zeg maar.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Zijn ze nu niet allemaal al geweest. Laatste zit in de weekly objectives dacht ik.DeBers schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 21:57:
Hmm. Ik maak mij zorgen. Ik mis nog 1 swap deals kaart voor de El sharaaawy deal. Ben er 2 in het begin misgelopen
vind je dat ook van de buitenspel? Of elke overtreding die geel/rood is?biertje79 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 21:29:
[...]
Helaas geen bug, ik heb het net terug gevonden in de lijst van de patch. Maar waarom moet je je tegenstander zijn doelpunt kijken? Als je tegenstander zo graag zijn doelpunt wilt terugzien, kan dit toch na de wedstrijd in match highlights..
Ik kijk 10x liever een herhaling terug dan de overtreding waar geel uit kwam..
Al die herhalingen halen je uit je spel, dus eigenlijk moeten ze allemaal “skip-baar” gemaakt worden. Ze wekken alleen maar frustratie op, maar soms heb ik het idee dat EA dat juist wilt.fifanoob schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 04:49:
[...]
vind je dat ook van de buitenspel? Of elke overtreding die geel/rood is?
Ik kijk 10x liever een herhaling terug dan de overtreding waar geel uit kwam..
Tuurlijk willen ze dat, als je gefrustreerd raakt zal dit bij veel mensen iets triggeren om hun team te verbeteren aka fifa pointsbiertje79 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 05:22:
[...]
Al die herhalingen halen je uit je spel, dus eigenlijk moeten ze allemaal “skip-baar” gemaakt worden. Ze wekken alleen maar frustratie op, maar soms heb ik het idee dat EA dat juist wilt.
Verwijderd
Daar hoef ik geen moeite voor te doen daar kom ik van zelf wel naar toe.DeBers schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 22:00:
[...]
Gewoon rank droppen ;-)
Ik moest laatst tegen een bronze team met een keeper in de spits en vice versa. Deze kerel trapte hem vanaf de aftrap in zijn eigen goal en leavede. Ik ga er van uit dat hij zijn rank omlaag aan het helpen was.
Neem aan dat je divisie bedoeld ipv rank of niet?
Als het goed is niet. RB: Zaldúa, Real Sociedad.bvbal79 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 00:12:
[...]
Zijn ze nu niet allemaal al geweest. Laatste zit in de weekly objectives dacht ik.
Die zou nog niet uit moeten zijn. Aldus fifautteam.com: https://www.fifauteam.com/fifa-19-swap-deals-guide/
Het zou fijn zijn dat je dit ergens kunt aangeven bij instellingen zodat je in ieder geval je eigen goals standaard kunt skippen.biertje79 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 05:22:
[...]
Al die herhalingen halen je uit je spel, dus eigenlijk moeten ze allemaal “skip-baar” gemaakt worden. Ze wekken alleen maar frustratie op, maar soms heb ik het idee dat EA dat juist wilt.
En stel dat je het allebeide hebt ingesteld dat er gewoon geen herhalingen worden getoond überhaupt.
Hoop stiekem dat er vandaag een nieuwe competitie SBC komt, en dan mijn voorkeur naar de Eredivisie.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Yes please, heb hem al helemaal compleet.Ricloo86 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 08:35:
Hoop stiekem dat er vandaag een nieuwe competitie SBC komt, en dan mijn voorkeur naar de Eredivisie.
Ik heb het gevoel dat je na de update bij elke overtreding, zelfs als je er niks aan kan doen, dat je meteen geel krijgt. Ik heb voorheen 1 keer rood gehad en nu in 1 potje 2 keer rood. Terwijl ik niks raars doe
Dat viel mij ook al op. Nog nooit rood gehad, kreeg nu door een sliding die voorheen normaal altijd op de bal ging plots rood doordat ik met Sanchez iemand hard op de enkels raakte, dit leek dan weer te komen door de delay die ik sinds de patch heb.joey1990 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 08:47:
Ik heb het gevoel dat je na de update bij elke overtreding, zelfs als je er niks aan kan doen, dat je meteen geel krijgt. Ik heb voorheen 1 keer rood gehad en nu in 1 potje 2 keer rood. Terwijl ik niks raars doe
Stond 3-0 voor bij de rode kaart (30e minuut), uiteindelijk tot 3-2 kunnen spelen en kunnen winnen. Kreeg naderhand wel de nodige doodsbedreigingen via berichten dat ik een tijdrekker was
Ik heb het niet eens op slidings maar gewoon over bal afpakken met rondje. Nu wordt er super makkelijk gefloten en meteen geel.GAITii schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 08:52:
[...]
Dat viel mij ook al op. Nog nooit rood gehad, kreeg nu door een sliding die voorheen normaal altijd op de bal ging plots rood doordat ik met Sanchez iemand hard op de enkels raakte, dit leek dan weer te komen door de delay die ik sinds de patch heb.
Stond 3-0 voor bij de rode kaart (30e minuut), uiteindelijk tot 3-2 kunnen spelen en kunnen winnen. Kreeg naderhand wel de nodige doodsbedreigingen via berichten dat ik een tijdrekker was
Verwijderd
Dat viel mij ook op! Aan de andere kant kreeg ik gisteren ook 2x een goal tegen, terwijl d'r in mijn ogen 2x een overtreding gemaakt werd, maar niet gefloten. 1x werd mijn keeper in zijn 5 meter gehinderd bij een hoge bal, niets aan de hand. 2e keer werd Casemiro (nou niet bepaald makkelijk aan de kant te zetten) omver gelopen in mijn 16, niets aan de hand en een goal tegen. Kon d'r eigenlijk alleen maar om lachen!joey1990 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:01:
[...]
Ik heb het niet eens op slidings maar gewoon over bal afpakken met rondje. Nu wordt er super makkelijk gefloten en meteen geel.

Iemand bekend met dit probleem? Maatje van me heeft dit, heeft nog geen FIFA op de PC kunnen spelen door deze melding.
Toch nog een nieuw elftal gemaakt ook al verwachten we een crash. Ben benieuwd wat ik er van ga vinden.
https://www.futhead.com/19/squads/290685/
https://www.futhead.com/19/squads/290685/
GPU drivers up to date?MrNobody28 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:22:
[Afbeelding]
Iemand bekend met dit probleem? Maatje van me heeft dit, heeft nog geen FIFA op de PC kunnen spelen door deze melding.
Googlen levert dit op: https://answers.ea.com/t5...-failed-with/td-p/4683252
Yes, zijn up to date.Amelandbor schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:57:
[...]
GPU drivers up to date?
Googlen levert dit op: https://answers.ea.com/t5...-failed-with/td-p/4683252
Hier ben ik ook benieuwd naar. En ook hoe de chemistry van je subs werkt. Iemand?Korkss schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 22:34:
Ik ben op het gebied van chem en formaties wisselen ingame nog heel ontwetend.
PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026
Spelers behouden de chem waarmee ze de wedstrijd starten. Dus je LM en RM hebben nog steeds 9/10 chem of waarop je ze had. Subs hebben volgens mij altijd 5, misschien kan iemand dat bevestigen of ontkrachten.RenoD87 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:00:
[...]
Hier ben ik ook benieuwd naar. En ook hoe de chemistry van je subs werkt. Iemand?
Ik heb geen Fifa op de PC, maar klinkt als een gebrek aan geheugen op de videokaart, anders ff Direct X updaten als je PC wel aan de system requirements voldoet.MrNobody28 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:22:
[Afbeelding]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik ook! Heb hem helemaal compleet en ben ook zojuist nog even een hoop spelers aan het kopen voor de doorverkoop.Ricloo86 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 08:35:
Ga zo ook even wat extra spelers kopen.sirkeith schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:39:
[...]
Ik ook! Heb hem helemaal compleet en ben ook zojuist nog even een hoop spelers aan het kopen voor de doorverkoop.
Welke zouden het goed doen denk jij? LA en RA spelers altijd schaars he?
Als jullie dan mijn zilveren spelers van 1000 direct buy kopen maak ik een mooie winst
Heb er precies 100 op de transfer lijst staan en nog 50 om aan te vullen.
Ga zelf de SBC niet doen denk ik. Past niet in mijn Braziliaanse/Premier league team. Twijfel wel of ik ook niet voor de Portugezen competitie moet gaan inkopen gezien daar veel Brazilianen rondlopen.
Ga zelf de SBC niet doen denk ik. Past niet in mijn Braziliaanse/Premier league team. Twijfel wel of ik ook niet voor de Portugezen competitie moet gaan inkopen gezien daar veel Brazilianen rondlopen.
Ik doe het enkel voor de packs en eventuele extra verkoop.Goelan schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:59:
Als jullie dan mijn zilveren spelers van 1000 direct buy kopen maak ik een mooie winstHeb er precies 100 op de transfer lijst staan en nog 50 om aan te vullen.
Yes - basisspelers houden de originele chemistry en subs altijd 5. Gelukkig kun je met de nieuwe methode van custom tactics relatief makkelijk in elke gewenste opstelling met iedereen op 10 chem spelenGurbuh schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:03:
[...]
Spelers behouden de chem waarmee ze de wedstrijd starten. Dus je LM en RM hebben nog steeds 9/10 chem of waarop je ze had. Subs hebben volgens mij altijd 5, misschien kan iemand dat bevestigen of ontkrachten.
Alles aan de flanken gaat altijd wel goed (zowel backs als middenvelders).Ricloo86 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:46:
[...]
Ga zo ook even wat extra spelers kopen.
Welke zouden het goed doen denk jij? LA en RA spelers altijd schaars he?
Ik denk dat FC Utrecht de jackpot gaat zijn.
Ze hebben geen gouden spelers maar wel zeer veel hoge zilveren spelers, dus ik denk dat er ook wel een goed pakje tegenover staat.
Denk ik ook idd!sirkeith schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 13:14:
[...]
Alles aan de flanken gaat altijd wel goed (zowel backs als middenvelders).
Ik denk dat FC Utrecht de jackpot gaat zijn.
Ze hebben geen gouden spelers maar wel zeer veel hoge zilveren spelers, dus ik denk dat er ook wel een goed pakje tegenover staat.
En toch gek, de enige club die echt goud waard is
behalve als je een RW en een CAM op het middenveld samen wilt hebben naast 2 CVM'sErnstMid schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 13:04:
[...]
Yes - basisspelers houden de originele chemistry en subs altijd 5. Gelukkig kun je met de nieuwe methode van custom tactics relatief makkelijk in elke gewenste opstelling met iedereen op 10 chem spelen
Vandaag komt IF Iago Aspas uit maar dan als ST, ik ga hem toch maar halen en kijken hoe hij speelt als CAM
Daarnaast komt IF Suarez natuurlijk met stip op mijn lijstje ben benieuwd. En IF Godin...
Voor la Liga teams hebben we eindelijk een nuttige TOTW
Ja dan wordt het wel wat lastig ja, dan zul je toch moeten wisselen. Wat voor opstelling wil je spelen dan met welke spelers?bvbal79 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 13:37:
[...]
behalve als je een RW en een CAM op het middenveld samen wilt hebben naast 2 CVM's
Vandaag komt IF Iago Aspas uit maar dan als ST, ik ga hem toch maar halen en kijken hoe hij speelt als CAM
Daarnaast komt IF Suarez natuurlijk met stip op mijn lijstje ben benieuwd. En IF Godin...
Voor la Liga teams hebben we eindelijk een nuttige TOTW
als ik het goed zie zijn er ook alleen maar la en ra in t zilver voor de mls heb er zn 60 voor 150 k......ben benieuwd
Couthino/Suarez/Griezmann/Ben YedderErnstMid schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 13:48:
[...]
Ja dan wordt het wel wat lastig ja, dan zul je toch moeten wisselen. Wat voor opstelling wil je spelen dan met welke spelers?
Kondogbia/Casemiro
en dan 4 verdedigers
Heb nu Modric ipv Couthino en ben aan het sparen voor Messi
Modric lijkt mij chiller dan Coutinho... dan is er meteen geen probleem meer toch?bvbal79 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 14:02:
[...]
Couthino/Suarez/Griezmann/Ben Yedder
Kondogbia/Casemiro
en dan 4 verdedigers
Heb nu Modric ipv Couthino en ben aan het sparen voor Messi
Modric is meer CM, Coutinho is meer een CAM.ErnstMid schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 14:07:
[...]
Modric lijkt mij chiller dan Coutinho... dan is er meteen geen probleem meer toch?
Coutinho is ingame erg vergelijkbaar met Neymar qua dribbel.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dus dat, Modric komt niet echt uit de verf op die positie, couthino wel. Heb hem nu maar als LB op de spits positie en chem 7....
Welke formatie spelen jullie allemaal en waar ligt de kracht van die formatie? Ik merk dat 41212 het niet helemaal meer doet vanwege dat aanname bij een pass het te snel verpest ofzo waardoor de tegenstander makkelijk onderschept.
Dat heeft toch niks met een formatie te maken?stomley schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 15:12:
Welke formatie spelen jullie allemaal en waar ligt de kracht van die formatie? Ik merk dat 41212 het niet helemaal meer doet vanwege dat aanname bij een pass het te snel verpest ofzo waardoor de tegenstander makkelijk onderschept.
Vraagje.
Het valt (bij) mij op als ik via de rechter stick van speler switch er een hick up plaats vindt. Het lijkt er op dat de verdediger iets van zijn lijn veranderd waardoor ik met b.v. de laatste man gelijk uit positie ben en veelal te laat ben. Als ik kijk bij andere spelers (youtube) zie ik dit euvel niet. daar loopt de verdediger in de dezelfde lijn door. (dit zal waarschijnlijk met skills te maken hebben)
Herkennen mensen dit en hoe kan ik dit voorkomen?
grt,
Ronald
Het valt (bij) mij op als ik via de rechter stick van speler switch er een hick up plaats vindt. Het lijkt er op dat de verdediger iets van zijn lijn veranderd waardoor ik met b.v. de laatste man gelijk uit positie ben en veelal te laat ben. Als ik kijk bij andere spelers (youtube) zie ik dit euvel niet. daar loopt de verdediger in de dezelfde lijn door. (dit zal waarschijnlijk met skills te maken hebben)
grt,
Ronald
Verklaar? Bij 41212 staan spelers dicht op elkaar waardoor mijn aannames niet lekker werken. Dan zie ik het toch als formatie?Korkss schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 15:22:
[...]
Dat heeft toch niks met een formatie te maken?
Merk soms hetzelfde/iets vergelijkbaars, heb vooral dat het lijkt alsof hij even inhoud als hij onder AI in volle sprint was. Het rare is dat ik die optie om speler door te laten bewegen in de richting waarin hij al bewoog aan heb staan op de hoogste stand. Heb helaas geen idee hoe het voorkomen kan wordenronaldbaggio schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 15:27:
Vraagje.
grt,
Ronald
Ben is met een andere formatie aan het testen 4231 en dit gaat best lekker, zit alleen met 1 probleem.
Om full chemistry te behouden begin ik 4231 wide en met de game plans switch ik dan naar 4231 alleen dan komt Firminho steeds op de LCAM en Son op CAM met elke game plan.
Moet nu telkens wanneer de wedstrijd is gestart deze 2 omwisselen en als ik dan weer naar een andere gameplan switch staan ze daar ook weer verkeerd.
Hoe los ik dit nou op?
https://www.futbin.com//19/squad/1362789
Edit: Laat maar kijk gewoon echt al 30 minuten over de knop swap player heen
tijd voor koffie
Om full chemistry te behouden begin ik 4231 wide en met de game plans switch ik dan naar 4231 alleen dan komt Firminho steeds op de LCAM en Son op CAM met elke game plan.
Moet nu telkens wanneer de wedstrijd is gestart deze 2 omwisselen en als ik dan weer naar een andere gameplan switch staan ze daar ook weer verkeerd.
Hoe los ik dit nou op?
Edit: Laat maar kijk gewoon echt al 30 minuten over de knop swap player heen
[ Voor 9% gewijzigd door FidoDido op 31-10-2018 16:28 ]
Ik zie iedereen 4-2-3-1 spelen en merk bij mijzelf dat 4-1-2-1-2 ook teveel de bal verspeel.FidoDido schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 15:50:
Ben is met een andere formatie aan het testen 4231 en dit gaat best lekker, zit alleen met 1 probleem.
Hoe los ik dit nou op?
Alleen elke keer probeer ik ook 4-2-3-1, omdat dit een vrij steady formatie is, maar 1 groot probleem: ik creëer geen kansen. Hoe staan bij jullie de instructies/tactieken?
Heb deze gebruikt op de ultra attacking na dan aangezien ik dus in game switch van formatie, moet alleen nog wat meer spelen om echt een goed oordeel te krijgen tot nu toe wel tevreden kan wat beter combineren.GAITii schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 15:52:
[...]
Ik zie iedereen 4-2-3-1 spelen en merk bij mijzelf dat 4-1-2-1-2 ook teveel de bal verspeel.
Alleen elke keer probeer ik ook 4-2-3-1, omdat dit een vrij steady formatie is, maar 1 groot probleem: ik creëer geen kansen. Hoe staan bij jullie de instructies/tactieken?
YouTube: FIFA 19 BEST FORMATIONS 4-2-3-1 TUTORIAL - BEST CUSTOM TACTICS &...
[ Voor 7% gewijzigd door FidoDido op 31-10-2018 15:55 ]
PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026
Dumfries en Brenet als verdedigers 1 goal 1 assist = geen TOTW
Weghorst als spits 1 goal 1 assist = TOTW
Beetje jammer, had leiver Dumfries gehad......
[ Voor 3% gewijzigd door sirkeith op 31-10-2018 16:05 ]
Lekker TOTW, Mane, Suarez, Marquinhos, Manolas, Godin, Willian. Passen mij allemaal wel.
En ik had graag vlap gezien! Met zijn mooie stift!sirkeith schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 16:05:
Ja das zou ook leuk zijn.fifanoob schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 16:12:
[...]
En ik had graag vlap gezien! Met zijn mooie stift!
Vind het wel leuk dat Weghorst het goed doet. Dumfries komt vast nog wel.
Vind het jammer dat er veel special spelers uit de PL zijn. Allemaal extra zoals potm. Beetje oneerlijk niet?
Ik probeer het vooralsnog met LaLiga
Ik kan nog niet spelen want fifa 19 op de pc herkent niet de logitech rumblepad goed. Heel slecht eigenlijk van ea. Heb nu een f310 besteld
[ Voor 35% gewijzigd door Harribo op 31-10-2018 16:55 ]
Ik had graag Mahrez gezien, maar maandagavond wedstrijden vallen altijd in het niets (City deze week, Arsenal vorige week).sirkeith schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 16:05:
Mahrez zat afgelopen week al in TOTW, dus deze week had hij er sowieso niet bij gezetenBossie schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 17:01:
[...]
Ik had graag Mahrez gezien, maar maandagavond wedstrijden vallen altijd in het niets (City deze week, Arsenal vorige week).
Teken dat Functies in de Eredivisie League SBC komt?sirkeith schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 16:05:
stiekeme hoop
90% van mijn tegenstanders spelen in de formatie 4-3-3. Is dit DE formatie van FIFA ofzo? Ik speel nu zelf met 4-2-3-1.
TO BE RELEASED
01 74 🇪🇸 RB: Zaldúa, Real Sociedad
Voor de swap deals. Die komt nog, maar is ook nog maar een dag mogelijk.
Wordt een SBC?
01 74 🇪🇸 RB: Zaldúa, Real Sociedad
Voor de swap deals. Die komt nog, maar is ook nog maar een dag mogelijk.
Wordt een SBC?
Ik wil Thiago Silva kopen en zie dat die de afgelopen paar dagen aan het zakken is in prijs (Was 54k een paar dagen geleden). Weet iemand de reden hier voor? Verwachten jullie dat die nog meer zal zakken of is hier niks zinnigs over te zeggen?
Volgens mij zakt de hele markt langzaam, team dat ik op het oog heb is ook 150k gezakt in 1 week tijd. Vraag is alleen wat het 'juiste/beste' moment is om in te slaan, iemand enig idee ondanks gebrek aan een glazen bol?mrjobby schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 20:49:
Ik wil Thiago Silva kopen en zie dat die de afgelopen paar dagen aan het zakken is in prijs (Was 54k een paar dagen geleden). Weet iemand de reden hier voor? Verwachten jullie dat die nog meer zal zakken of is hier niks zinnigs over te zeggen?
Wel eens over nagedacht dat de perfecte formatie voor iedereen verschillend is?RR21 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 20:34:
90% van mijn tegenstanders spelen in de formatie 4-3-3. Is dit DE formatie van FIFA ofzo? Ik speel nu zelf met 4-2-3-1.
Het ligt er namelijk aan wat voor soort spelers heb je in je team. Hoe speel je zelf graag etc..
Ik speel al bijna mijn hele leven 433 in fifa. Hollandse school!!
Ik ben dan ook gewend om vleugelspelers te hebben etc.
Maar als jij veel door het midden speelt zou ik geen 433 spelen etc..
Er is geen perfecte formatie die is voor iedereen verschillend. Net zoals custom tactics.. die is voor iedereen verschillend..
Speel je graag met een spits die de ballen terug legt op de nummer 10 of heb je liever een spits die diep gaat naar de goal en zelf scoort?
Dat zijn allemaal verschillende dingen..
Mensen kunnen wel tactiek overnemen van iemand maar wat veel handige is om te weten wat elke verandering nu precies doet, wat past bij je wat niet etc..
Nogmaals niet persoonlijk bedoeld maar ik heb nog al het idee dat vele mensen denken dat er een soort formule is om fifa te winnen..
die is er niet, je moet gewoon je eigen visie/spel perfectioneren en voor de rest snap wat de verschillende formaties inhouden!
Als dat voor jouw werkt blijven spelen, speel nu paar weken 4411, vandaag 4231 narrow geprobeerd begin dacht ik wow nog beter maar eind van de dag kom ik toch weer bij 4411 terug.RR21 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 20:34:
Als ik 433 formaties speel dit jaar wordt ik zwaar overlopen,. En 4222 zeggen ze top formatie ik kan er werkelijk helemaal niets mee
Dus zoals al aangegeven het blijft ook een persoonlijk iets.
Maar zou zeggen blijf experimenteren totdat je tevreden bent en houd daar gewoon aan vast
Geen idee wat ik heb sinds zondag, maar ik kan er helemaal niks meer van. Scoor zo moeizaam, verdedigen gaan kut, passen gaat beroerd. Ben al van divisie 4 naar 5 gedegradeerd en ben alweer hard op weg naar 6
Wat het betekend is dat de meeste mensen STARTEN met een 4-3-3, maar waarschijnlijk ingame switchen, net als ikzelf. Op die manier heb ik 100 chemistry, maar zet ik na de aftrap direct mijn team op defensive (waar ik een andere formatie aan gekoppeld heb).RR21 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 20:34:
Beetje al mijn investeringen verkocht en weer dikke winsten kunnen pakken. Ook mijn club wat uitgemest.
Gevolg is de komst van CL Allan, IF Alex Sandro en Nedved 91. De laatste is echt een fijne speler, een de Bruyne met wat doping. Eigenlijk vind ik hem nog vrij goedkoop voor zijn stats.
Mijn start team nu (niet klikken als je een icon allergie hebt): https://www.futbin.com/19/squad/1369077
Ingame speel ik 4231 waarbij de cams en spits allemaal voorin blijven. Zorgt voor een gat tussen verdediging en aanval, maar je kan wel lekker counteren met flink wat spelers voorin. Nog niet verloren met deze taktiek (6 wedstrijden gespeeld, 3 gelijk, 3 winst).
Gevolg is de komst van CL Allan, IF Alex Sandro en Nedved 91. De laatste is echt een fijne speler, een de Bruyne met wat doping. Eigenlijk vind ik hem nog vrij goedkoop voor zijn stats.
Mijn start team nu (niet klikken als je een icon allergie hebt): https://www.futbin.com/19/squad/1369077
Ingame speel ik 4231 waarbij de cams en spits allemaal voorin blijven. Zorgt voor een gat tussen verdediging en aanval, maar je kan wel lekker counteren met flink wat spelers voorin. Nog niet verloren met deze taktiek (6 wedstrijden gespeeld, 3 gelijk, 3 winst).
Hoeveel fifa punten heb je wel niet gehaald?Bean77 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 22:09:
Beetje al mijn investeringen verkocht en weer dikke winsten kunnen pakken. Ook mijn club wat uitgemest.
300.000tukkerterror90 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 22:15:
[...]
Hoeveel fifa punten heb je wel niet gehaald?
geintje. Ik heb in het begin wat fp gekocht om een goede start te hebben. Daarna nog wat voor wat bijzondere packs.
Maar het is ook vooral veel winst uit handel hoor. Ik kan wel zeggen dat ik in fifa19 wel erg gelukkig ben met investeringen.
[ Voor 40% gewijzigd door Bean77 op 31-10-2018 22:18 ]
Donderdagavond tussen 8 en 9 zijn de spelers het goedkoopste. WL rewards worden dan geopend. Daarna tot vrijdag gaan de prijzen weer omhoog omdat iedereen zijn team voor de WL gaat kopenmrjobby schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 20:49:
Jemig...een week niet gespeeld en div6 is niet leuk meer...wat is er gebeurd...
Zit allemaal tussen je oren....🤔bvbal79 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 00:23:
Jemig...een week niet gespeeld en div6 is niet leuk meer...wat is er gebeurd...
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers