Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
WL 14/26 geëindigd, niet geheel ontevreden.
Wel over het geheel wat ontevreden over diverse rare momenten wederom.

En gevoel overheerst dat ik meerdere potjes verlies terwijl ik gewoon beter ben.

Hopen op mooie rewards donderdag (want SB en pre order packs wat echt dikke crap).

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

bvbal79 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:17:
[...]

Ja inderdaad voor de coins hoeft het niet meer en tot nu toe is het verder tikkie taka frustratie in SB :) Speel dan wat meer potjes Rival Divisions. Maar ook dat begint irritant te worden. Icon teams in div6 die high pressie counter voetbal spelen 8)7
Squadbattles is idd gewoon stuk, ik zit vaak met stomheid naar mijn tv te kijken met al die onzin.

Als ik iets meer tijd doordeweeks zou hebben, dan zou ik liever WL vrijspelen en daar rewards grinden 😊

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-11 20:33
Ik kan niet wachten op de IF Dumfries die er toch wel aan zit te komen lijkt mij. Past perfect in mijn Nederlandse team :)

• krosis
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-11 10:44
sirkeith schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:13:
Ik kan niet wachten op de IF Dumfries die er toch wel aan zit te komen lijkt mij. Past perfect in mijn Nederlandse team :)
Hell yeah! Ik mis in mijn Nederlandse team vooral goeie backs. Ik wissel op rechts tussen UCL Tete en Karsdorp. Op links heb ik eigenlijk altijd van Aanholt staan. Hoe ziet jou team eruit verder?

• sirkeith
krosis schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:15:
[...]

Hell yeah! Ik mis in mijn Nederlandse team vooral goeie backs. Ik wissel op rechts tussen UCL Tete en Karsdorp. Op links heb ik eigenlijk altijd van Aanholt staan. Hoe ziet jou team eruit verder?
Mijn topspeler is toch wel Scream Dost _O_
Verder heb ik o.a. OTW Promes, Scream Blind, IF De Ligt en IF Botteghin (als Feyenoorder moet dat gewoon:))
Ook ben ik op de helft met de SBC van Vormer, en heb ik verder al alle kaarten voor de toekomstige SBC van de Eredivisie.
En hoe is jouw team?

Overigens zie ik nu pas dat Ouwejan (linksback van AZ) ook een goal en assist heeft.
Zou wat zijn als we in 1 week zowel een linksback als rechtsback krijgen!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-11 18:20
Bossie schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:00:
[...]

Squadbattles is idd gewoon stuk, ik zit vaak met stomheid naar mijn tv te kijken met al die onzin.

Als ik iets meer tijd doordeweeks zou hebben, dan zou ik liever WL vrijspelen en daar rewards grinden 😊
ik ben zondag begonnen met die squadbattles. Heb er 12 kunnen winnen op legendary.
De laatste 4 krijg ik opeens allemaal rare goals tegen en tegenstander vele malen sterker met brons en zilver kaartjes. Snap er geen kloot van. Zelfs een niveau lager nog gedaan en die gingen ook verloren.
Vind het wel weer prima zo

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:00
Bossie schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:00:
[...]

GA dat nu wel proberen ja, die squad battles frustratie is het totaal niet waard. Had gister echt momenten denk nog even en kan nieuwe controller halen :p de game wordt zo gemanipuleerd. online verliezen geen moeite mee. Kan ik mee leven vooral als de ander gewoon beter is. En de gameplay is veel soepeler
FidoDido schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:57:
[...]

GA dat nu wel proberen ja, die squad battles frustratie is het totaal niet waard. Had gister echt momenten denk nog even en kan nieuwe controller halen :p de game wordt zo gemanipuleerd. online verliezen geen moeite mee. Kan ik mee leven vooral als de ander gewoon beter is. En de gameplay is veel soepeler
Het zijn de kleine dingen die het doen; schieten/passing is merkbaar beinvloed, neerhalen/blocken van spelers, gratis herkansingen voor de AI door overtredingen etc.

Prima, maar als de AI dan vervolgens tiki-taka binnenschiet dan word het wel vervelend :|

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-11 10:57
sirkeith schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:18:
[...]

Verder heb ik o.a. OTW Promes, Scream Blind, IF De Ligt en IF Botteghin (als Feyenoorder moet dat gewoon:))
Ook ben ik op de helft met de SBC van Vormer, en heb ik verder al alle kaarten voor de toekomstige SBC van de Eredivisie.
En hoe is jouw team?

Overigens zie ik nu pas dat Ouwejan (linksback van AZ) ook een goal en assist heeft.
Die krijgt geen IF, ze hebben verloren he :X

• joey1990
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-10 13:30
Ik wil inform Van Dijk aan gaan schaffen, welke kaart zouden jullie op hem zetten Anker of Shadow?

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:51
Zo IF Lala aangekocht (84) voor RA positie. Ik had Lala echter al IF (81). Koste me 32.000, prima aanschafprijs. Die van 81 ik nog wel slijten voor 15.000 dus per saldo is de upgrade best goedkoop.

Deze 84 versie is toch wel stukje beter, 5 punten meer in schieten, 5 punten meer in passing, 4 in verdedigen en 2 in snelheid onder andere. Nu hopen dat ik dat een beetje kan bemerken in game zelf. Tot heden vind ik Lala een prima back om mee te spelen.

• Sleehond
joey1990 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 13:24:
Ik wil inform Van Dijk aan gaan schaffen, welke kaart zouden jullie op hem zetten Anker of Shadow?
Zou denk ik shadow doen. Ik heb shadow op CVs staan en ankers op vleugel (vanwege dan even de extra op snelheid erbij).

• joey1990
Sleehond schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 13:30:
[...]

Zou denk ik shadow doen. Ik heb shadow op CVs staan en ankers op vleugel (vanwege dan even de extra op snelheid erbij).
Ja dat klopt, Maar op futbin is de rating van IF van dijk met Shadow 91 en met anker heeft hij een rating van 93

• sirkeith
Hoe krijg jij vaak tegendoelpunten tegen?
Worden je verdedigers eruit gerent, of bijvoorbeeld door hoge voorzetten die binnen worden gekopt?

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-11 10:23
@Sleehond : Heb jij een frans team? Ik ben nml wel benieuwd hoe hij bij jouw rendeert.
Zelf een frans team:

https://www.futbin.com//19/squad/1299002

Ik heb tegen 100k te besteden
sirkeith schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:18:
[...]

En hoe is jouw team?

Gelukkig, meer broerders die voor een NL/Eredivisie-squad gaan!

Scream Dost is echt een heerlijke speler, áls je hem goed gebruikt. Hij heeft er een hoop ingelegd in de WL in de verlenging.

Enige nadeel aan Nederland/Eredivisie is toch wel een keeper. Als mijn Squad compleet is wordt het denk ik van Dijk van CB en dan Alisson in de goal.

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-11 10:57
Fraaank schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:02:
[...]

Gelukkig, meer broerders die voor een NL/Eredivisie-squad gaan!

Scream Dost is echt een heerlijke speler, áls je hem goed gebruikt. Hij heeft er een hoop ingelegd in de WL in de verlenging.

Enige nadeel aan Nederland/Eredivisie is toch wel een keeper. Als mijn Squad compleet is wordt het denk ik van Dijk van CB en dan Alisson in de goal.
Van de sar O-) O-)

• Sleehond
JMaster schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:00:
@Sleehond : Heb jij een frans team? Ik ben nml wel benieuwd hoe hij bij jouw rendeert.
Zelf een frans team:

https://www.futbin.com//19/squad/1299002

Ik heb tegen 100k te besteden
Heb idd een frans team, 4-4-1-1 opstelling.

Fekir
Depay
Lemar - Kondogbia - Rabiot - Thauvin
Hernandez - Lenglet - Kimpembe - Lala
Lloris

Werkt opsich best aardig. Gebruik de instelling die hier in het forum vermeld zijn, o.a. dat Fekir inzakt en Depay er overheen gaat. Kondogbia en Rabiot goed slot op het middenveld. Kondogbia blijft bij aanvallen achter en Rabiot gaat mee.

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22-11 15:59
Weekend League afgesloten met 17-11 maar was een veel moeizamer weekend dan vorige week toen ik 20-8 stond. Team presteerde veel minder helaas.

Heb Ben Yedder, Griezmann en Allison vervangen voor Messi, Suarez en De Gea inmiddels, leek een kwaliteitsimpuls maar zo blijkt maar weer dat dat helemaal niet uit hoeft te maken.

Ook de Argentijnse competitie compleet en door het gebruiken van mijn methode dit gratis gedaan, zelfs 20k winst door het doorverkopen van dubbele spelers. En daarna kwam ook nog eens Mertens uit een hartstikke slecht pakketje lopen :)

• sirkeith
SH-FR schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 16:19:
Weekend League afgesloten met 17-11 maar was een veel moeizamer weekend dan vorige week toen ik 20-8 stond. Team presteerde veel minder helaas.

Heb Ben Yedder, Griezmann en Allison vervangen voor Messi, Suarez en De Gea inmiddels, leek een kwaliteitsimpuls maar zo blijkt maar weer dat dat helemaal niet uit hoeft te maken.

Ook de Argentijnse competitie compleet en door het gebruiken van mijn methode dit gratis gedaan, zelfs 20k winst door het doorverkopen van dubbele spelers. En daarna kwam ook nog eens Mertens uit een hartstikke slecht pakketje lopen :)
En welke methode is dat dan als ik vragen mag? :X

• Luncatic12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 15:43
Wat verwachten jullie Aubameyang (5 goals 1 assist) of Barkley (3 goals 3 assist) als player of the month?

Zelf denk ik Auba, dus ben flink aan het inslaan in kaarten van Leno en Sokratis, daarnaast ook veel investeringen in IF's.

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-11 23:03
Wanneer komt die POTM van de BPL weer dan? Eind deze week?

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Verwijderd

GAITii schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 17:24:
Wanneer komt die POTM van de BPL weer dan? Eind deze week?
Volgende week Vrijdag. Vanaf Vrijdag kan je waarschijnlijk stemmen
Luncatic12 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 17:21:
Wat verwachten jullie Aubameyang (5 goals 1 assist) of Barkley (3 goals 3 assist) als player of the month?

Zelf denk ik Auba, dus ben flink aan het inslaan in kaarten van Leno en Sokratis, daarnaast ook veel investeringen in IF's.
Auba of Barkley mag wat mij betreft beide, een goede allround CM of een complete BPL voorhoede :)

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
Is Suarez de moeite waard als spits? Ik heb nu Griezmann op de lijst staan en 90k in de bank. Maar geen idee hoe ik mijn team kan verbeteren behalve een spits die beter aanvoelt dan Gameiro(was Griezmann iig niet).

Team nu: https://www.futbin.com/19/squad/1137927
Luncatic12 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 17:21:

Ben je redelijk laat mee met inslaan. Ik heb vorige week de gok genomen en Leno's voor 1400 gesniped en Sokratis voor 2200-2300 gesniped. Ze gaan nu al voor 1k meer op de ps4.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd

Is er nog een snellere manier om die 2000 punten voor de weekend league dicht te spelen? 50 punten per winst potje betekent dus dat je er 40 moet winnen.. hele week spelen dus en dan ook nog eens 30 potjes weekend league?👋🏼
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 19:03:
Is er nog een snellere manier om die 2000 punten voor de weekend league dicht te spelen? 50 punten per winst potje betekent dus dat je er 40 moet winnen.. hele week spelen dus en dan ook nog eens 30 potjes weekend league?👋🏼
Aantal punten is afhankelijk van je divisie.

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-11 18:27
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 19:03:
Als je weekend l speelt en 11 x wint heb je meteen 2000 punten en dus kwalificatie

• 1987Michael1987
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16-10-2021
Waarom hebben veel mensen moeite met sqaud battles ik ben eigenlijk altijd elite 1 (65000)punten met sqaud battles en ben zeker geen Fifa koning helaas

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:23
1987Michael1987 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 19:30:
Waarom hebben veel mensen moeite met sqaud battles ik ben eigenlijk altijd elite 1 (65000)punten met sqaud battles en ben zeker geen Fifa koning helaas
Omdat het erg saai is en daardoor concentratie verliest. Ik speel eigenlijk altijd net genoeg potjes zodat ik Gold 1 haal. Meer tijd ga ik er niet in steken omdat de AI gewoon smerig is.

• Luncatic12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 15:43
Bean77 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 18:59:
[...]

Ben je redelijk laat mee met inslaan. Ik heb vorige week de gok genomen en Leno's voor 1400 gesniped en Sokratis voor 2200-2300 gesniped. Ze gaan nu al voor 1k meer op de ps4.
Ik speel zelf ook op PS4. Heb de meeste Sokratis kaarten voor 2,8k en Leno's voor 1,6k. Daarnaast ook 10x Vela IF die ik voor 15k heb gekocht en wat Duffy IF voor discard.

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
chengbondkwok schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 20:04:
[...]

Omdat het erg saai is en daardoor concentratie verliest. Ik speel eigenlijk altijd net genoeg potjes zodat ik Gold 1 haal. Meer tijd ga ik er niet in steken omdat de AI gewoon smerig is.
Exact dat. Ik ga voor gold 1 en elite 3. Meer dan dat vind ik het niet waard.
Eerder had ik ook dat er 1 op de 4 potjes wel onderbroken werd door een disconnect van de EA servers en ik dan 0 punten krijg. Daardoor was het ook niet haalbaar.

• GAITii
Squad Battles en serie of een livestreampje kijken van een ander. Dan lukt het nog wel, het is zonder druk en stress simpel coins en pakketjes binnen harken.

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 19:18:
[...]

Aantal punten is afhankelijk van je divisie.
Ben in 5 helaas

Verwijderd

Net even de Koke SBC gedaan, kostte me 15 k en pack: Thiago Silva, Dembele en Matic er nog uit! Toch weer 70k erbij💪🏽

• Sleehond
Damn wat een potje net zeg op rivals.

Kom 1e helft 2-0 voor. Heb tot 70e minuut wedstrijd volledig in handen. Dan krijg ik binnen 5 minuten 2 doelpunten tegen. Vlak voor einde wedstrijd ook nog de 2-3 om de oren (ik natuurlijk hardop vloeken...). Maak ik vlak voor tijd tot de zeer verdiende 3-3 nog gelukkig.

Een van de mooiste potjes van afgelopen dagen, toch met een kleine zure nasmaak van geen winst...

• FidoDido
Hmmm ik zie dat er een fut swap deal item met een dagelijkse doelstelling te halen moet zijn, maar ik heb die doelstelling niet? Moet er nog maar 1 voor lallana namelijk. Zien andere deze wel?

https://www.fifauteam.com/fifa-19-swap-deals-guide/
29/10/2018
01 69 🇫🇷 CB: Dan-Axel Zagadou, Borussia Dortmund
Daily Objective (score 3 goals in 2 separate squad battles wins on min. professional difficulty level)

Heb al meer gemist van die dagelijkse doelstellingen swap kaarten dat ze er zouden moeten zijn maar ik zie ze dan niet... Zou wel zuur zijn als ik hierdoor niet kan completen

[ Voor 16% gewijzigd door FidoDido op 29-10-2018 22:06 ]

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:22
Ik denk dat die net verlopen is.
FidoDido schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 22:04:
Hmmm ik zie dat er een fut swap deal item met een dagelijkse doelstelling te halen moet zijn, maar ik heb die doelstelling niet? Moet er nog maar 1 voor lallana namelijk. Zien andere deze wel?

29/10/2018
Daily Objective (score 3 goals in 2 separate squad battles wins on min. professional difficulty level)

Heb al meer gemist van die dagelijkse doelstellingen swap kaarten dat ze er zouden moeten zijn maar ik zie ze dan niet... Zou wel zuur zijn als ik hierdoor niet kan completen

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
FidoDido schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 22:04:

29/10/2018

Ja die is inmiddels verlopen

• FidoDido
cubert20 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 22:08:
Ik denk dat die net verlopen is.

[...]
Maar gister stond die er ook niet en vandaag ook niet en heb vandaag en gister gewoon de doelstellingen gecheckt. Mooi klote dan is nu al de 2de keer deze maand dat ik hem gewoon niet heb...

[ Voor 12% gewijzigd door FidoDido op 29-10-2018 22:11 ]

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
FidoDido schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 22:11:
[...]

Maar gister stond die er ook niet en vandaag ook niet en heb vandaag en gister gewoon de doelstellingen gecheckt. Mooi klote dan is nu al de 2de keer deze maand dat ik hem gewoon niet heb...
Hij was er gisteren toch echt, ik heb hem zelf wel binnen gehaald.
Misschien gisteren voor 19:00 (zo ongeveer de reset tijd) uur gekeken en vandaag na 19:00 uur?

• FidoDido
jerommeke96 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 22:12:
[...]

Hij was er gisteren toch echt, ik heb hem zelf wel binnen gehaald.
Misschien gisteren voor 19:00 (zo ongeveer de reset tijd) uur gekeken en vandaag na 19:00 uur?
https://fifaforums.easpor...fut-swaps-daily-objective
https://www.reddit.com/r/...objective_futswap_playet/

ben niet de enige met die bug dus |:( heb namelijk meer wedstrijden met 3 doelpunten gewonnen en niets gekregen... heb meerdere keren gekeken ja had hem toch echt niet

[ Voor 19% gewijzigd door FidoDido op 29-10-2018 22:19 ]

Verwijderd

FidoDido schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 22:14:
[...]

https://fifaforums.easpor...fut-swaps-daily-objective
https://www.reddit.com/r/...objective_futswap_playet/

ben niet de enige met die bug dus |:( heb namelijk meer wedstrijden met 3 doelpunten gewonnen en niets gekregen... heb meerdere keren gekeken ja had hem toch echt niet
Ik heb precies hetzelfde, weet zeker dat die er gisteren niet stond bij mij heb alle beloningen gisteren gehaald behalve 1 niet dat was rivals spelen en daar zat geen swap speler voor als beloning.
Er zit er 1 bij de wekelijkse die ik nu bijna heb sta dan op 11,1tje had ik er gemist dat weet ik zeker maar die andere die ik gemist heb snap ik echt niet :'( :'( :'(

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Had afgelopen tijd 20x albiol ingeslagen voor 1.4k ongeveer en nu allemaal voor ruim 4.5 verkocht..
Jammer dat de 83 rated niet veel stijgen heb nog een hele zooi van kagawa en banega maar die stijgen niks.. verder nog wel wat random 83 rated verkocht met winst. Altijd fijn zulke SBC'S

Verwijderd

1987Michael1987 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 19:30:
Ik spel op prof heb wk wel eens geprobeerd maar dan krijg ik de bal nog geen eens, tegen een hele lage tg van 30 of zo kan het nog wel eens lukken, maar hoger dan dat lukt het mij gewoon steeds niet en dat is balen zeg maar

Verwijderd

sirkeith schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 13:49:
Hoe krijg jij vaak tegendoelpunten tegen?
Worden je verdedigers eruit gerent, of bijvoorbeeld door hoge voorzetten die binnen worden gekopt?
Pffff wordt er gek van zijn constant fouten van mezelf, stom balverlies. En niet 1x per wedstrijd maar gewoon meerdere malen per wedstrijd wordt er echt gestoord van. Drama

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 22:45:
[...]

Ik spel op prof heb wk wel eens geprobeerd maar dan krijg ik de bal nog geen eens, tegen een hele lage tg van 30 of zo kan het nog wel eens lukken, maar hoger dan dat lukt het mij gewoon steeds niet en dat is balen zeg maar
Bij WB wordt je tg gematched he. Dat weet je toch?
Ik vind tegen een tegenstander met 82 en 100chem makkelijker dan 30 chem tegen 75.
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 21:35:
Net even de Koke SBC gedaan, kostte me 15 k en pack: Thiago Silva, Dembele en Matic er nog uit! Toch weer 70k erbij💪🏽
Grappig ik heb hem ook even gedaan. Op 15k investeringen alles met untradables en een enkele normale speler in mijn club kunnen doen. Haal ik uit de packs Godin, IF Vecino en nog wat kleiner spul eruit. Behoorlijk winstgevend dankzij de packluck.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd

DeBers schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 23:21:
[...]

Bij WB wordt je tg gematched he. Dat weet je toch?
Ik vind tegen een tegenstander met 82 en 100chem makkelijker dan 30 chem tegen 75.
Huh wat bedoel je hiermee? Dat de tg dan aangepast wordt of lager wordt?

Verwijderd

Was dus een storing in FIFA inmiddels mijn 11e swap speler binnen nog 1 rival winnen en de 12e is binnen 👍

• FidoDido
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 06:37:
Was dus een storing in FIFA inmiddels mijn 11e swap speler binnen nog 1 rival winnen en de 12e is binnen 👍
Ik dus niet...
Of heb jij op de console ingelogd en het gekregen? Aangezien ik via de webapp kijk

[ Voor 25% gewijzigd door FidoDido op 30-10-2018 08:17 ]

• MrNobody28
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2023

Heb een wellicht interessante tactieken, en instructies video gemaakt voor formaties met 1 of 2 cvm's en 2 aanvallers.

Heb dit eerst natuurlijk goed getest en ook wat research over gedaan, voor mij werkt dit echt goed. Geen spelers die meer op posities staan waar je ze niet wilt hebben etc.

Tips voor video's betreft FIFA ontvang ik graag!

Verwijderd

FidoDido schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:14:
[...]

Ik dus niet...
Of heb jij op de console ingelogd en het gekregen? Aangezien ik via de webapp kijk
Klopt via de console maar volgens mij zag ik hem ook al op mijn app staan hoor

• Pingu007
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-10 22:15
Iemand zin om tegen een kleine vergoeding een keer Fut Champions voor mij te spelen? :)

• shabalala
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-05-2021
iemand nog tips voor de leuke handel? ik weet even niet in wat ik moet investeren.

• Pingu007
shabalala schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:55:
iemand nog tips voor de leuke handel? ik weet even niet in wat ik moet investeren.
MLS, LigaNOS, SüperLig en Eredivisie preppen voor nwe League SBC's. Maandag komen er weer 2 uit denk ik!

Verwijderd

De market crash is aan het komen zo te zien. Alle spelers die ik wil hebben zijn de laatste dagen in waarde flink gedaald. Mooi hoor (tenzij je wat spelers nog moet verkopen) nu even RDR 2 uitspelen en ze tegen die tijd heel goedkoop inkopen :).

• Pingu007
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:01:
De market crash is aan het komen zo te zien. Alle spelers die ik wil hebben zijn de laatste dagen in waarde flink gedaald. Mooi hoor (tenzij je wat spelers nog moet verkopen) nu even RDR 2 uitspelen en ze tegen die tijd heel goedkoop inkopen :).
Een week voor Black Friday is meestal het dieptepunt

• GAITii
Gisteren een 50-tal Gerard Moreno's gekocht voor 750's. Nu alweer 1300 waard.

• Korkss
  • Laatst online: 21:26
Pingu007 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:47:
Iemand zin om tegen een kleine vergoeding een keer Fut Champions voor mij te spelen? :)
Whuut? :+ voor €100 wil ik best eens een weekendje voor je spelen hoor! Brons 3 minimaal voor je dan _/-\o_

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• Pingu007
Korkss schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:32:
[...]

Whuut? :+ voor €100 wil ik best eens een weekendje voor je spelen hoor! Brons 3 minimaal voor je dan _/-\o_
;)

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 05-11 07:54
FidoDido schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:14:
[...]

Ik dus niet...
Ik heb hem ook niet gehad. Heel raar. Heb het ook nooit zien staan bij de dagelijkse doelstellingen terwijl ik dit weekend toch een stuk of 8 squad battles heb gespeeld en ook zeker drie doelpunten gescoord.

Dit weekend mijn Vieri 86 verkocht voor 120k winst. Beste handelsdeal tot nu toe. Nu hopen dat hij straks weer in waarde gaat zakken en dan haal ik hem weer terug :+

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Goelan schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:37:
[...]

Ik heb hem ook niet gehad. Heel raar. Heb het ook nooit zien staan bij de dagelijkse doelstellingen terwijl ik dit weekend toch een stuk of 8 squad battles heb gespeeld en ook zeker drie doelpunten gescoord.

Dit weekend mijn Vieri 86 verkocht voor 120k winst. Beste handelsdeal tot nu toe. Nu hopen dat hij straks weer in waarde gaat zakken en dan haal ik hem weer terug :+
Volgens mij was deze bji meerdere gebugged. Ik had 1 potje op wereldklasse met meer dan 3 goals verschil gewonnen. Normaal zie je dan een voortgang...nu bleef de voortgang leeg.

Burp

• joeri681
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-11 16:27
Weet iemand hoe ze omgaan met midweekse speelrondes in de TOTW?

Verwijderd

En dat snap ik dus nooit met sb win op wk van een tg 40 met 4-1 en verlies echt giga kansloos op prof met 0-2 van een tg 60 😬
Goelan schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:37:
[...]

Is dat niet simpelweg door de release van de nieuwe Icon SBC ?

• Goelan
Bossie schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:20:
[...]

Is dat niet simpelweg door de release van de nieuwe Icon SBC ?
Dat klopt :)

Goedkoopste Icons gingen voor begin 600k

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:25

Royz

Kleurenblind!!

Iemand meer info over de patch van vandaag op de consoles?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-11 08:36

Schuimpje

Couch Warrior

Ik ben van plan Griezmann te halen, wat is een goed moment om deze te kopen? Hij gaat nu voor ongeveer 290-310K range.

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Schuimpje schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:42:
Ik ben van plan Griezmann te halen, wat is een goed moment om deze te kopen? Hij gaat nu voor ongeveer 290-310K range.
Meteen, hij speelt heerlijk :9

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 23:34:
[...]

Grappig ik heb hem ook even gedaan. Op 15k investeringen alles met untradables en een enkele normale speler in mijn club kunnen doen. Haal ik uit de packs Godin, IF Vecino en nog wat kleiner spul eruit. Behoorlijk winstgevend dankzij de packluck.
Altijd leuk dat soort SBC, nornaal heb ik niet zo een packluck maar dit scheelt weer!
Schuimpje schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:42:
Achteraf is er nooit een goed moment. Gewoon je eigen plan in je hoofd hebben en dan kijken wat je wil. Ik denk dat hij hooguit nog een paar 10k omlaag gaat maar dat is het. Vorige week donderdag heb ik hem verkocht voor 330 en wacht net als de rest op de hype dat iedereen zijn team gaat verkopen. Dus zoals boven aangegeven is de week voor Black Friday wel een beetje het moment. Maar of je er meer winst op maakt dan nu vraag ik me af. Ik heb hem al verkocht, dus ik wacht nu bij ook gebrek aan speeltijd tot hij zijn dieptepunt heeft bereikt.

Zelfde heb ik met Suarez, maar zijn IF gooit roet in het eten deze week :) Dan maar zijn IF volgende week kopen :)

Hier ook de Koke SBC, gedaan. was maar 8k kwijt, rest zal al in mijn team en vervolgens nog winst gemaakt op een paar 83/84/85 die opeens erg gewild waren. Dus netto geen verlies gedraaid. Packs waren wel shit, IF Eierehoofd was het beste wat erin zat.

Gezien ik door minder spelen ook niet alle swapdeals heb kunnen krijgen, toch maar de 84 spelers als SBC fodder gehaald en de rest in premium zilver pakketjes gestopt, ook daar kwam weer aardig wat winst uit.

[ Voor 20% gewijzigd door bvbal79 op 30-10-2018 12:22 ]

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-11 15:37
Ik blijf een beetje steken op twee mogelijkheden:

- één goede selectie inclusief wissels van dezelfde League óf Nationaliteit (en dus fitness cards gebruiken)
of
- Twee selecties waarvan er een (de minst goede) dient als 'Fitness squad' om het 1e elftal weer op te laden.

Hoe spelen jullie?

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 13:57
Dillenvd schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:48:

- één goede selectie inclusief wissels van dezelfde League óf Nationaliteit (en dus fitness cards gebruiken)
of
- Twee selecties waarvan er een (de minst goede) dient als 'Fitness squad' om het 1e elftal weer op te laden.

Hoe spelen jullie?
Optie 1 :)

PSN: Maichel

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44

of

Hoe spelen jullie?
2

• joey1990
Even een vraagje:
Ik speel 4-4-2 en ben opzoek naar een goede centrale middenvelder.
Ik heb op LM Mane op RM Lucas en op CM Fabinho dus ik zoek nog een allrounder (loper) voor het middenveld. Ik gebruik al vanaf het begin Wijnaldum (gouden kaart) en die bevalt eigenlijk goed. Iemand een tip voor een vervanger van Wijnaldum?

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:34

of

Hoe spelen jullie?
Optie 2, maar eigenlijk belachelijk dat dit moet. Dat ze in een wedstrijd moe worden is oké en logisch, maar dat ze na een wedstrijd vermoeid zijn en dus eigenlijk niet meer dan 2 wedstrijden achter elkaar kunnen spelen is niet erg realistisch?

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
Na alle packluck hier uit de Koké sbc heb ik ook een poging gedaan! Bij mij iets minder geluk.. :X
Niks bijzonders uit de packs helaas! Volgende keer beter! 8)7

• Korkss
joey1990 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:08:
Even een vraagje:
Ik speel 4-4-2 en ben opzoek naar een goede centrale middenvelder.
Ik heb op LM Mane op RM Lucas en op CM Fabinho dus ik zoek nog een allrounder (loper) voor het middenveld. Ik gebruik al vanaf het begin Wijnaldum (gouden kaart) en die bevalt eigenlijk goed. Iemand een tip voor een vervanger van Wijnaldum?
Herrera of fred? Waar herrera een stuk goedkoper is! Fred is een prima kaart btw, lang gebruikt 8)

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Verwijderd

of

Hoe spelen jullie?
Voor mij optie 1. Heb optie 2 ook een tijdje gedaan, alleen vind ik dan mijn 'Fitness squad' toch altijd minder fijn spelen en wil ik toch het liefst met mijn beste spelers spelen!

• Goelan

of

Hoe spelen jullie?
Op dit moment nog 2. Ik ben nu fitness kaarten aan het opsparen om over te stappen op één selectie.
Goelan schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:34:
[...]

Op dit moment nog 2. Ik ben nu fitness kaarten aan het opsparen om over te stappen op één selectie.
Dan kun je flink sparen, gezien je om de 2 matches er wel 1 nodig hebt. Zelfs met de BPM methode zijn die player fitness kaarten niet genoeg :(

• fifanoob

of

Hoe spelen jullie?
optie 1:

Geen zin om met een "b"elftal te spelen terwijl ik een goed a team heb.
+ zo goed ben ik nog niet in fifa en wil dus mijn skills perfectioneren en dat doe ik dus met mijn A team.
Geen zin om continu moeten nadenken met welke speler ik ook alweer speel en of die dus links of rechts is of wie kan goed afstandschieten en wie niet etc etc.
Van mijn A team weet ik dat van elke speler, als ik nu met een ander team zou spelen raak ik in de war maar ik ben dan ook een haze junky :+

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:24
bvbal79 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:44:
[...]

Dan kun je flink sparen, gezien je om de 2 matches er wel 1 nodig hebt. Zelfs met de BPM methode zijn die player fitness kaarten niet genoeg :(
Dan open je er niet genoeg ;) Ik kan ieder jaar rondkomen met enkel de bronzen teamfitnesses die ik krijg. Alle anderen verkoop ik. De individuele gebruik ik eigenlijk alleen in het begin, via de webapp/companion app gaat dat nog wel, maar ingame duurt me dit te lang.
Wow, de sokratis en leno investeringen gaan wel super goed. Beide verdubbeld qua winst. Alleen nog even kijken wanneer het beste te verkopen.
Iemand een idee wanneer de POTM online gaat komen? Zou dat vrijdag 9 november zijn?

fifanoob schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:46:
[...]

optie 1:

Geen zin om met een "b"elftal te spelen terwijl ik een goed a team heb.
+ zo goed ben ik nog niet in fifa en wil dus mijn skills perfectioneren en dat doe ik dus met mijn A team.
Geen zin om continu moeten nadenken met welke speler ik ook alweer speel en of die dus links of rechts is of wie kan goed afstandschieten en wie niet etc etc.
Van mijn A team weet ik dat van elke speler, als ik nu met een ander team zou spelen raak ik in de war maar ik ben dan ook een haze junky :+
Optie 1, mijn bank bestaat vrijwel alleen uit leenspelers.

• Goelan
bvbal79 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:44:
[...]

Klopt.

Maar ik krijg maandags mijn squad battle rewards en donderdag mijn untradable Rivals rewards (4x jumbo premium gold en 2x mega pakket). Daar kan ik het steeds goed mee aanvullen. Ik zit nu rond de 45 a 50 squad fitness kaarten.
Jaap. schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:46:
[...]

Dan open je er niet genoeg ;) Ik kan ieder jaar rondkomen met enkel de bronzen teamfitnesses die ik krijg. Alle anderen verkoop ik. De individuele gebruik ik eigenlijk alleen in het begin, via de webapp/companion app gaat dat nog wel, maar ingame duurt me dit te lang.
Ik open er zat, maar de kans op een bronzen team fitness lijkt lager te liggen dan in FIFA18 lijkt het.

• RFRF
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09-2021
Welke Bronspakket openen jullie dan? Is hier veel winst mee te halen?

• fifanoob
Bean77 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:46:
Wow, de sokratis en leno investeringen gaan wel super goed. Beide verdubbeld qua winst. Alleen nog even kijken wanneer het beste te verkopen.
Iemand een idee wanneer de POTM online gaat komen? Zou dat vrijdag 9 november zijn?
Zo zit ik ook een beetje, Sokra ingeslagen voor rond de 2200, Leno voor 1600.
Denk dat ik Sokra weg ga doen rond de 5 en Leno rond de 3,5.

Of zou dat te hoog gegrepen zijn?
RFRF schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:50:
400 coins pakjes, zoek even op BPM (bronze pack method). Je verdient er coins mee, gaat niet hard, maar soms dan verkoop je dingen voor de jackpot, zeker met toename van League SBC's. Die chinezen zijn nu altijd wel te verkopen en je haalt je 400 coins er zo uit. Laatst was er een Halloween SBC met Orlando Pirates en ik geloof Portmout Argyle. Al deze spelers verkocht je voor 10k

[ Voor 11% gewijzigd door bvbal79 op 30-10-2018 14:01 ]

• Korkss
Zo eindelijk eens een lekker pakketje van een sbc gekregen, de sbc kostte me 4k en ik kreeg IF Lalla 84 en Jesus in 1 pakje :-D

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Hoe zien jullie Malcom OTW als investering nu dat Dembele zijn plaats aan het verspelen is bij Barcelona? Malcom is nog nooit zo goedkoop geweest, 20K lijkt een koopje...

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:24
bvbal79 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:47:
[...]

Ik open er zat, maar de kans op een bronzen team fitness lijkt lager te liggen dan in FIFA18 lijkt het.
Dat laatste klopt zeker. Ik krijg er ook beduidend minder, maar zie onderstaand:
RFRF schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:50:
In principe de 400 coins zoals @bvbal79 al aangaf, echter switch ik op sommige momenten ook naar de 750 coins. Bijvoorbeeld vlak na het uitkomen van League SBC's of nadat de Icon SBC uitkwam. Door de benodigdheden in deze SBC's zijn deze packs soms uiterst profitable en hierin je weer een grotere kans op team fitnesses.
bbblije schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:12:
Hoe zien jullie Malcom OTW als investering nu dat Dembele zijn plaats aan het verspelen is bij Barcelona? Malcom is nog nooit zo goedkoop geweest, 20K lijkt een koopje...
20k is inderdaad niet duur, maar het 'probleem' is dat hij behoorlijk wat IF's nodig heeft om een fatsoenlijke meta kaart (en dus waardevol) te worden. Zelfde geldt een beetje voor Richarlison. Als je de coins en vooral de ruimte op de transferlijst kan missen is investeren in een paar geen gek idee, al is het afwachten of en zo ja wanneer het tot uitbetaling gaat komen. En dat laatste is voor mij dan weer de reden om het niet te doen.

[ Voor 30% gewijzigd door Jaap. op 30-10-2018 14:23 ]

bbblije schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:12:
Is Dembele ooit meer dan een invaller geweest dan ?

• sirkeith
Nee, maar Messi is natuurlijk geblesseerd dus er is wel een gaatje vrij.
sirkeith schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:20:
Nee, maar Messi is natuurlijk geblesseerd dus er is wel een gaatje vrij.
Dat gaatje wordt al een tijdje prima opgevangen door Rafinha...(tenminste zoals ik de wedstrijden tegen Inter en Real heb gezien)

Rafinha is ook in FIFA19 trouwens erg goed. alleen na 70 minuten kan hij niks meer :)

[ Voor 12% gewijzigd door bvbal79 op 30-10-2018 14:32 ]

• sirkeith
Sowieso verwacht ik dat alle OTW's in february weer zullen stijgen naar ongeveer 40k, aangezien er dan weer nieuwe OTW's komen van de wintertransfers (met bijbehorende SBC's waarbij je dus een OTW moet inleveren).

Maarja, dat is dan wel een lange termijn investering aangezien dat nog zo;n 3 maanden duurt.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2h5v2gy.png

Heeft iemand van jullie enig idee hoe ik deze weg krijg? Als ik op 'Items verwijderen' druk blijft hij staan en ga ik terug naar mijn transfers en als ik op 'uit volglijst' klik zegt die 'Je kunt een item waarop je biedt niet uit de lijst verwijderen'.
Pagina: 1 ... 49 ... 200 Laatste