Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• superessy
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-11-2022
Iemand van plan om El Shaarawy (86) van de omruildeals te halen? Zit zelf te twijfelen of hij wel goed genoeg is. Een Douglas Costa lijkt een betere (wel veel duurdere) keus.

PSN: Direstraits87

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 21:13:
[...]

Speel vanuit de verdedigende organisatie en neem geen risico op je eigen helft.
Goede tegenstanders, zullen je fouten meteen afstraffen, gelijkwaardige potjes wil je niet door iets stoms verliezen.

Have fun, en probeer vooral te kijken hoe de echt goede tegenstanders hun spel spelen.
Ja daar ben ik achter gekomen zo vaak fouten met de keeper gemaakt ket de spelhervattingen hebben mij al een hoop doelpunten tegen gekost.
Hoog druk spelen lijken ze allemaal wel te doen, en als ik dat doe lijk ik weer makkelijk weg gecounterd te worden, vind het allemaal lastig tot nu toe :'(

• michi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02 05:14
Hoe geven jullie voorzetten? Ik krijg van de 10 tegengoals er 6 uit voorzetten tegen. Moet een trucje voor zijn??

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:00
Hij heeft echt goede tips met zijn inform tips mask ik aardig wat coins :) heb zelf paar duffy
en selnaes ingeslagen en voor Bundesliga de cm en Rb van totw.

En zijn video's zijn lekker simpel en duidelijk, inmiddels 1,3 miljoen transfer profit :)

Nickthefutrun dacht ik is ook een goede YouTube, met zijn ucl tips nu aardig aan het cashen gister voor 1k of minder 30 kaarten ingeslagen helft al verkocht voor 2k of meer profit :)

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-11 11:57
michi schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 21:27:
Hoe geven jullie voorzetten? Ik krijg van de 10 tegengoals er 6 uit voorzetten tegen. Moet een trucje voor zijn??
Zet voorzetten in de instellingen op automatisch i.p.v. semi en geef de voorzetten op spelers die in beweging zijn.

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:26
sjakieman schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 20:39:
[...]

Speelde je tegen dit team: https://www.futbin.com/19/squad/1039828?
Mijn zoon speelde rond die tijd dat jij dit schreef een potje tegen Varane en Pogba en stond bij rust 2-0 achter en won met 5-2, klinkt wel een beetje als dezelfde wedstrijd... ;)
Nee het was een ander team! Het is WL he dan speelt iedereen toch met pogba en varane :+

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Ah ik begin mijn frustraties te begrijpen...
YouTube: DEAR EA SPORTS...

Niet te geloven..

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• Korkss
Vraagje, stel ikclaim donderdag mijn WL rewards maar open niks. Bevat mn totw playerpick dan een week later detotw spelers van de nieuwe week??

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-11 18:27
Is er een mogelijkheid om de wissels die voorgesteld worden ingame dat je die van te voren bepaald?
Korkss schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 21:53:
[...]

Nee het was een ander team! Het is WL he dan speelt iedereen toch met pogba en varane :+
En iedereen verliest standaard na een 2-0 voorsprong :)

Wat betreft je Payer pick die is gelocked aan die TOTW week.

[ Voor 10% gewijzigd door bvbal79 op 26-10-2018 22:41 ]

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21:12
Even pack luck hier, open een paar pakjes. Pickford IF (had 'm al gekocht), Kante!! Fernandina, Llloris. Nog wat discard If, Koulibaly, Marco Asensio. Mijn dag kan niet meer stuk. Nu nog denken of ik mijn PL selectie omgooi voor Kante en dan verdedigend ga spelen ipv aanvallend.

https://www.discogs.com/user/Klojett

Klojet schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 22:42:
Even pack luck hier, open een paar pakjes. Pickford IF (had 'm al gekocht), Kante!! Fernandina, Llloris. Nog wat discard If, Koulibaly, Marco Asensio. Mijn dag kan niet meer stuk. Nu nog denken of ik mijn PL selectie omgooi voor Kante en dan verdedigend ga spelen ipv aanvallend.
wat voor pakjes?
simons schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 22:15:

Niet te geloven..
Niets mis met de error margin, hij lijkt bij meer gelocked op de paal.
Behalve 4411, iemand nog tips voor 41212 Narrow en 4321?

[ Voor 7% gewijzigd door Bossie op 26-10-2018 22:50 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Iemand al nagedacht om de nieuwe icon SBC te doen? Prime Ferdinand is op zich wel interessant voor die prijs. weet niet of het nuttig is om te wachten tot black friday als we verwachten dat spelers weer in prijs gaan dalen.

[ Voor 37% gewijzigd door bvbal79 op 26-10-2018 22:50 ]

Verwijderd

bvbal79 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 22:49:
Iemand al nagedacht om de nieuwe icon SBC te doen? Prime Ferdinand is op zich wel interessant voor die prijs. weet niet of het nuttig is om te wachten tot black friday als we verwachten dat spelers weer in prijs gaan dalen.
Zat er over na te denken, maar ik vond vorig jaar Blanc en Desailly fijner dus wacht waarschijnlijk op 1 van die 2. Heb ook na zitten denken over Makalele, maar vind de prijs van de sbc net wat te duur voor zijn kaart.

• Klojet
5 van die 50k pakjes, uit de laatste kwam ook nog Rodriguez uitgerold, meer dan tevreden dus :-p

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 22:53:
[...]

Zat er over na te denken, maar ik vond vorig jaar Blanc en Desailly fijner dus wacht waarschijnlijk op 1 van die 2. Heb ook na zitten denken over Makalele, maar vind de prijs van de sbc net wat te duur voor zijn kaart.
Ja EA doet er ook niet echt moeite voor...als ze voor alle icons dezelfde SBC's eruit gooien...

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16:53
bvbal79 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 23:08:
[...]

Ja EA doet er ook niet echt moeite voor...als ze voor alle icons dezelfde SBC's eruit gooien...
haha inderdaad, zou mij serieus niks verbazen als ze guaranteed icon-packs gaan maken die 12k fifapoints kosten ofiets.
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 22:53:
[...]

Makelele lijkt mij simpelweg te veel op Kante.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Audiojunky
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-11 09:15
8)7 Koop nooit meer packs... 50.000 coins... 9000 aan spelers ...

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19:34
ajaxalex schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:29:
[...]

Speel met dit team:
https://www.futbin.com/19/squad/1199007

Heb nog 300k op de bank, 150 voor sandro en daarna moet dybala komen.
Miranda voor Skriniar, Telles voor Dalbert. Probleem Linksback goedkoop opgelost en dan kan je meteen doorsparen voor Dybala.

• joenes30
GAITii schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:43:
[...]

Ja inderdaad, alleen valt het mij op dat de pro's het nog altijd met de hand instellen en zeggen dat de tacticplans te aanvallend / te verdedigend aanvoelen als je ze in-game gebruikt.

Zal het?
Vooral met die 4231 zie je dat. Handmatig lijkt die toch anders.

• joenes30
Valandil schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:39:
[...]

Geen CA, maar CAM positie doen. Dan kan je ook Hamsik daar neerzetten. Goed schot en sterk aan de bal.
Wil je perse CA, dan kan je ook overwegen om Higuain als CA in te zetten. Is sterk aan de bal en ook goede afmaker.

Droomkandidaat is natuurlijk Dybala... maarja, heb je 300k over ? :+

[...]

Nainggolan... een no brainer.

Milinko Savic heb ik ook gehad. Is redelijk traag en komt beter tot zijn recht als CM
Matuidi zojuist gekocht en na 4 games weer in de verkoop. Geen verkeerde CDM overigens, maar vind Nainggolan vele malen beter.

Iemand ervaring met Insigne als LM?
Heb daar nu altijd Perisic staan. Opzich prima, maar best wisselvallig. Vergeleken met Cuardado is hij minder bewegelijk, maar scoort wel makkelijk. Overweeg Insigne te komen, maar weet niet of hij zijn geld waard is.
Zou dan voor Douglas Costa gaan, pijlsnel, super behendig, 5*skills,doe er een shooting kaartje op en afmaken komt op 82.Met ruimte is hij dodelijk. Naar binnen snijden, achterlijn halen en terugleggen naar de strafschopstip op inkomende mensen werkt perfect met hem.Weet alleen niet hoe hijim is op LM.
Ff voor de goede orde : ik zie geen algemeen fifa 19 topic hier op got(?)

Lijkt me handig als die er is.
Nu moeten alle algemene vragen hier in het fut topic.
Klopt dit? Misschien dat ik er even aan moet maken dan?

Edit:
Ik heb nl nu een probleem met mijn logitech rumble pad 2 op de pc. Niet alle knoppen worden herkend. Blijkbaar is dit een bug als ik zo rondlees. Ook verspringt de selectie in de menus zo maar heel snel meerdere keren achter elkaar

[ Voor 34% gewijzigd door Harribo op 27-10-2018 09:56 ]

• Stringer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-07 08:39

Stringer

Casual Sim liefhebber.

simons schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 22:15:

Niet te geloven..
Haha. Volgend jaar is de arrow weer weg. 100%.

i5 3570k @ 4.2 | MSI Z77A-G45 | 16GB RAM | GTX 1070 TI 8GB |

Stringer schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 11:47:
[...]

Haha. Volgend jaar is de arrow weer weg. 100%.
Verklaart wel waarom je zoveel hoort in de trend van "ik kan niet scoren".

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:32
Audiojunky schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 23:40:
8)7 Koop nooit meer packs... 50.000 coins... 9000 aan spelers ...
Ik opende ook zon 50k pack gisteren, ook alleen maar 6k aan spelers ofzo. Open ik daarna zon simpele gold pack: boem Varane. Bod staat nu op 290k :D

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• fifanoob
Harribo schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 09:53:

Edit:
Ik heb nl nu een probleem met mijn logitech rumble pad 2 op de pc. Niet alle knoppen worden herkend. Blijkbaar is dit een bug als ik zo rondlees. Ook verspringt de selectie in de menus zo maar heel snel meerdere keren achter elkaar
Leuk he, gamen op de pc?

Dit is nu precies wat ik bedoelde, er is altijd wel gezeik met gamen op de pc.
Bedoel ik niet persoonlijk ofzo hoor. Maar daarom heb ik dus een console, geen gedoe of uitzoekwerk..

• Sn3gG3l
fifanoob schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 12:43:
[...]

Leuk he, gamen op de pc?

Bedoel ik niet persoonlijk ofzo hoor. Maar daarom heb ik dus een console, geen gedoe of uitzoekwerk..
PC master race! Gewoon xbox of ps4 controller kopen ipv andere alternatieven, problem solved :D

• Klojet
Ik heb juist de console ingeruild voor een game laptop. Voor mij alleen maar verbetering, en nooit gezeik met randapparatuur. Zowel console als pc heeft voor en nadelen, je moet alleen de licensed spullen ervoor halen. Een 3rd party controller op een console geeft vaak ook gezeik.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Sn3gG3l schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 12:46:
[...]

PC master race! Gewoon xbox of ps4 controller kopen ipv andere alternatieven, problem solved :D
Succes met een shooter spelen. :+
Voor fifa lijkt dat me inderdaad wel een uitkomst.

[ Voor 9% gewijzigd door dutchgio op 27-10-2018 12:53 ]

• fifanoob
Sn3gG3l schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 12:46:
[...]

Edit: nvm

[ Voor 22% gewijzigd door fifanoob op 27-10-2018 13:00 ]

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21-11 14:25
Harribo schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 09:53:

Edit:
Ik heb zelf de Logitech F710 en heb nooit problemen gehad. Werkt perfect en ligt in de hand als een ps-controller
zullen we het weer bij FUT houden. Ieder zijn platform en laten we dat respecteren

• fifanoob
Wat gaan jullie doen met je team ivm black friday? Verkopen?

Ik zelf weet niet of ik het wel ga doen.. Natuurlijk kan je er veel coins mee verdienen maar ik heb geen zin om met een ander team te spelen in tussentijds?
Ja of ik ga mijn team verkopen en ga even Red Dead 2 spelen in tussen tijd maar dan heb ik het idee dat ik ook achter ga lopen..

En over Futbin, als je daar je team instelt, waarom krijg ik er geen bedragen bij te zien, dus wat mijn speler kost en wat mijn team in totaal kost?
OF kan dat alleen als je inlogt bij futbin en dus een account daar hebt?

• Stringer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-07 08:39

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Bossie schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 12:29:
[...]

Verklaart wel waarom je zoveel hoort in de trend van "ik kan niet scoren".
Ik speel alleen Online Seasons, met 4 sterren teams. Als je dan naast de handicap van 'slechtere' spelers ook nog zo'n bizarre foutmarge op het mikken hebt; laat maar hangen EA..

i5 3570k @ 4.2 | MSI Z77A-G45 | 16GB RAM | GTX 1070 TI 8GB |

• Klojet
Me eerste weekend league is er 1 van vallen en opstaan, waar ik gister stopte met een 7-8 (ik had 8-7 gezegd, maar had 't verkeerd) stond het vanmorgen ergens 7-10. Even wat anders doen en weer verdergaan, het mocht niet baten met 1 winst partij kwam ik uit op 8-15. Ik had als doel de 11 wins te halen, maar hoe het ging leek het ver weg. Even wat aanpassingen in het team gemaakt (Arnautovich eruit Lacazotte erin, Dembele eruit en Alli op zijn plek) paar potjes normale Rivals gedaan, boodschappen gedaan, rondje gelopen en weer verder. Op het moment goed teruggekomen en sta 12-15. Heel rustig en gecontroleerd blijven spelen, misschien dat ik dan nog de 14 wins eruit kan pakken.

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21-11 14:25
Na wat puzzelen kom ik uit op dit als start https://www.futbin.com/19/squad/1238797 en dit in game https://www.futbin.com/19/squad/1238892. Boateng, Veronghen, Valencia en Son heb ik al en daarnaast heb ik 800k tot mijn beschikking. Iemand ervaringen met Kane als spits? Is een upgrade van Lacazette naar zijn IF versie de munten waard? Of zouden jullie andere spelers gebruiken voor 4411?

• Korkss
Waar gister alles goed ging, gaat vandaag alles mis.
Heb nu 7 losses op rij, werkelijk alles gaat fout. Dacht gister dat goud 2 a 3 wel moest lukken. Mag nu zo mijn handjes dichtknijpen dat ik zilver 1 heb gehaald.
Kan nog 7 potjes spelen waarin ik 4x moet winnen voor goud 3! Ga morgen pas weer spelen, veel te veel frustratie nu :-P

fifanoob schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 14:14:

Ik zelf weet niet of ik het wel ga doen.. Natuurlijk kan je er veel coins mee verdienen maar ik heb geen zin om met een ander team te spelen in tussentijds?
Ja of ik ga mijn team verkopen en ga even Red Dead 2 spelen in tussen tijd maar dan heb ik het idee dat ik ook achter ga lopen..

En over Futbin, als je daar je team instelt, waarom krijg ik er geen bedragen bij te zien, dus wat mijn speler kost en wat mijn team in totaal kost?
Ik heb ze gister verkocht. Ik heb de komende weken weinig tijd om te spelen. Suárez hing weg voor 390, Ramos en Griezmannvoor 330. Denk niet dat het veel hoger gaat worden. Speel nu met IF ben Yedder en Rodrigo en dat gaat ook prima. Verder heb ik spelers als rakatic, vidal etc niet verkocht. Die kunnen in een SBC gezien hun lage bin.

heb nu bijna 2.3M aan coins. Ben daar wel tevreden mee en koop nu wat IF van 83 en hoger. Ook al zijn het geen discard maar een 84 voor 16k zie ik nog wel stijgen. Na de crash zie ik wel wat ik ga doen...

Verder toch mijn oog op prime Ferdinand. Kijken of icon snipen bestaat :)

[ Voor 3% gewijzigd door bvbal79 op 27-10-2018 15:18 ]

• FidoDido
fifanoob schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 14:14:

Ligt aan je team, mijn duurste squad is rond de 250k dus denk dat het voor mij wel meevalt. Het verschil tussen nu en black friday is bij wijze van 1 week rival coins. Daarvoor doe ik hem niet weg.
Als je nou een team van een miljoen heb zal het anders zijn.

• Korkss
FidoDido schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 15:49:
[...]

Ligt aan je team, mijn duurste squad is rond de 250k dus denk dat het voor mij wel meevalt. Het verschil tussen nu en black friday is bij wijze van 1 week rival coins. Daarvoor doe ik hem niet weg.
Vond vorig jaar de black friday crash wel meevallen hoor! Het is meer dat het zo gehyped wordt, uiteindelijk zal het wel weer meevallen.

• fifanoob
FidoDido schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 15:49:
[...]

Daarom ook mijn 2e vraag over futbin. Ik wou dus even kijken hoe duur mijn team is want ik gok wel dat ie richting de miljoen gaat.

Heb Suarez marcello courtouis etc.

• FidoDido
Heb net eindelijk divisie 5 met rivals gehaald, had ik 3 weken geleden niet verwacht :) en nog steeds trouw aan de 4411 taktiek die voor mij nog goed werkt hoop dat het zo blijft :) Van 900 skillrating opgeklommen naar 1241 op het moment.
Wil lallana swap kaart dat heeft mij meer toe aangezet rivals te spelen en normaal ben ik van offline maar moet eerlijk zeggen dit zijn toch wel de leukste wedstrijden.

Nu nog die weekend league punten zien te halen moet er nog 600.

• fifanoob
Korkss schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 15:52:
[...]

Vond vorig jaar de black friday crash wel meevallen hoor! Het is meer dat het zo gehyped wordt, uiteindelijk zal het wel weer meevallen.
En dat doet mij dus ook twijfelen.. Heb eigenlijk niet zoveel zin om de markt echt goed in de gaten te gaan houden en straks loop ik achter de feiten aan en kost het mij coins..

Maar ja vrienden om mij heen zeggen dat ik zo 2 tot 3 ton kan "besparen/verdienen " als ik mijn team verkoop en later terugkoop..

lastig hoor

• FidoDido
fifanoob schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 15:53:
[...]

Daarom ook mijn 2e vraag over futbin. Ik wou dus even kijken hoe duur mijn team is want ik gok wel dat ie richting de miljoen gaat.

Heb Suarez marcello courtouis etc.
Die had ik gemist maar ik heb daar een account en zie bij mijn squad de waarde staan ieder geval, maar heb ook untreadable spelers die worden meegeteld.

Persoonlijk ik houd mij team, sinds ik ermee speel, speel het zo fijn en plezierig vind het zelf wel prima. Heb ook geen zin in die moeite. Heb toch nog 400k en een transferlijst van 250k klaar staan die hopelijk meer waard wordt met volgende BPL POTM :)

[ Voor 22% gewijzigd door FidoDido op 27-10-2018 15:57 ]

• fifanoob
Coutinho - Suarez- dembele
kroos - ben yedder speciaal kaartje - modric
marcello - godin - pique - sergio roberto
Courtouis..

Zon ben yedder zie ik niet in prijsdalen want die speciaal kaartje is schaars?

Tjah ik denk dat ik het maar gewoon zo laat, mij te veel gedoe, ik ben daar echt te lui voor :$

andere kant, hoe moet ik anders in godsnaam ooit een x Cruijff kopen? 2 miljoen coins.. Ik heb op moment 4ton..

[ Voor 15% gewijzigd door fifanoob op 27-10-2018 15:59 ]

• Sn3gG3l
dutchgio schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 12:53:
[...]

Succes met een shooter spelen. :+
Voor fifa lijkt dat me inderdaad wel een uitkomst.
Nog een reden om een pc te hebben, shooters met auto-aim en controllers........ dikke lol. Maar goed dit is compleet off-topic, back to FIFA. Mn varane is verkocht voor 290k dus ga nu maar eens mn noobie BPL squad wat uitbreiden. Speel 4411, iemand nog een goede tip voor CM en MR?

FidoDido schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 15:55:
[...]

Die had ik gemist maar ik heb daar een account en zie bij mijn squad de waarde staan ieder geval, maar heb ook untreadable spelers die worden meegeteld.

Persoonlijk ik houd mij team, sinds ik ermee speel, speel het zo fijn en plezierig vind het zelf wel prima. Heb ook geen zin in die moeite. Heb toch nog 400k en een transferlijst van 250k klaar staan die hopelijk meer waard wordt met volgende BPL POTM :)
Je kunt in Futbin aangeven dat een speler untradable is en dan wordt de prijs op 0 gezet.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

fifanoob schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 12:43:
[...]

Leuk he, gamen op de pc?

Ik koop alles op de pc want console is te duur. 40€ fifa, 50€ Ps4 controller omdat de Logitech pad van ~30€ niet goed werkt. Totaal: 120€

Geld besparen op zn best!
Met oog op de komende crash mijn waardevolle IF en gold spelers verkocht. Goedkopere alternatieven teruggehaald en de winst geinvesteerd in een nieuwe Nederlandse icon.

Hier gaan we het voorlopig mee doen: https://www.futbin.com/19/squad/470871
(Na de start switch ik naar deze opstelling).

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Korkss
Bean77 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:53:
Met oog op de komende crash mijn waardevolle IF en gold spelers verkocht. Goedkopere alternatieven teruggehaald en de winst geinvesteerd in een nieuwe Nederlandse icon.

Mijn god wat een team 8)7

Ik ga aankomende WL nog gewoon met mn team spelen en daarna verkopen! Hoop op vrijdag/zaterdagochtend zilver 1 te halen en dan Vind ik het best, dan verkopen en in de crash mijn “echte” team bouwen!

Hoe bevalt lukaku voor mensen die hem hebben/hadden?

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:24

Wat een team.. Cool! Packluck en handelen of goed geïnvesteerd bij aanvang?

• fifanoob

Goedkopere alternatieven.. Doet klikken op link en ziet iets van 8 miljoen staan als teamwaarde...

Vraagt zich af wat dan duur is...

heb je fifa punten gekocht?

Wat een team... :o

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Nu online

Tof! Hoe speelt Cruijff? :)
Ik heb idd (met name bij de start) wat fifa points gekocht. Maar grootste winst is met name via handelen tot stand gekomen en wat packluck.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:51
Net Ultimate Scream Blind vrijgespeeld n.a.v. wekelijkse doelstellingen. Leuk om deze erbij te hebben. Vandaag paar goede potjes Rivals gewonnen. Zit bijna in Rang I, dus gaat lekker zo. Eens kijken of we Rang I defintief kunnen halen deze week.

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:34
Ik hoop dat er binnenkort een patch komt om die geplaatste afstandschoten wat te nerven, want dit slaat echt helemaal nergens op. De nieuwe low-driven.....

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 17-11 16:10
Vraagje, gisteren hele avond online gespeeld zonder problemen. Wil ik zojuist weer online doet de besturing vreemd. Online schakelt hij automatisch over naar een 2 knops besturing. Ga ik dan in de wedstrijd naar besturing aanpassen staat alles gewoon op normaal.. Zojuist een offline wedstrijd gedaan maar daar geen problemen. Is overigens niet in fut maar in seasons. Ik heb alle instellingen bekeken maar kan niks vreemds vinden. Ook zie je online gewoon het balkje lopen als ik bijv op driehoekje druk maar er gebeurt gewoon niks.. Heeft iemand een idee hoe dit kan?

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Hmmmm is er een manier om die aimed/curved long shots van buiten de 16 tegen te houden, behalve deze te blokken? Speel mn tegenstander weg, maar verlies 4-3 door 4 schoten buiten 16. Maakt het nog uit welke doelman je hebt, zijn er die deze ballen eruit houden?

PSN/Steam: Xamsix

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:15
Xamsix schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 09:57:
Hmmmm is er een manier om die aimed/curved long shots van buiten de 16 tegen te houden, behalve deze te blokken? Speel mn tegenstander weg, maar verlies 4-3 door 4 schoten buiten 16. Maakt het nog uit welke doelman je hebt, zijn er die deze ballen eruit houden?
Nope. Wat ze ook aan mogen passen is constant pressure + "unlimited stamina". Dat slaat ook nergens op. Als deze twee gefixed worden dan is het spel al weer een stuk meer in balans.

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:00
Is er een website waar ik de price history FIFA 18 nog bij kan halen? Ik heb een groot aantal IF De Ligt en kan er nu ongeveer 8k winst per stuk uithalen. Ik ben benieuwd wat de prijs gaat doen als die een SIF gaat krijgen en een ook nog een upgrade in Januari.

P.s. op de één of andere manier heb ik in het begin van zijn IF periode 5 stuks verkocht voor 65k terwijl de BIN op 13k stond. Nu verkoop ik ze niet meer voor die prijs helaas. Mijn investering heb ik dus alweer uit en terug geïnvesteerd op OTW spelers en IF spelers.

• chengbondkwok
Er_Damn schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 10:56:
Is er een website waar ik de price history FIFA 18 nog bij kan halen? Ik heb een groot aantal IF De Ligt en kan er nu ongeveer 8k winst per stuk uithalen. Ik ben benieuwd wat de prijs gaat doen als die een SIF gaat krijgen en een ook nog een upgrade in Januari.

P.s. op de één of andere manier heb ik in het begin van zijn IF periode 5 stuks verkocht voor 65k terwijl de BIN op 13k stond. Nu verkoop ik ze niet meer voor die prijs helaas. Mijn investering heb ik dus alweer uit en terug geïnvesteerd op OTW spelers en IF spelers.
https://www.futbin.com/18/player/15795/Matthijs%20de%20Ligt/

Volgens mij steeg zijn prijs toen omdat Zoet een IF kreeg en Tagliafico ook. Dat maakte het linken van De Ligt een stuk makkelijker. Van Dijk had toen nog High attacking workrates, waardoor het toen een matige verdediger was.

[ Voor 13% gewijzigd door chengbondkwok op 28-10-2018 11:02 ]

• joey1990
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-10 13:30
Ik doe ff snel een sbc tussen door en kreeg eeb pakket van gouden spelers met 1 zeldzaam. Krijg ik de gea eruit!! En die wilde ik nog kopen van mijn munten

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10-11 19:53
WL afgesloten, Goud 2, nog 2 wedstrijden te gaan maar kan goud 1 niet meer halen.
Mocht iemand nog een leuke keeper zoeken, IF Pickford doet het bij mij wel erg goed. Ik merk nauwelijks het verschil met de Gea, behalve de prijs.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Er_Damn schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 10:56:

Als zijn SIF uit is wordt zijn IF gedumpt, die wordt dan minder waard.
Ik zou dat in ieder geval voor zijn.

Verwijderd

Nadat ik 8-3 in weekend league ging en merkte dat Pogba veel ruimte wegliet op het middenveld, en ik veel te weinig kansen creeërde heb ik mijn team omgegooit. https://www.futbin.com/19/squad/1264704 ik speel zo in game nu en ben naar 14-3 gegaan met 6 RQs op rij. Iemand tips voor een mogelijke vervanger van Kondogbia?

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Matuidi is goed met zijn H/H, Kodogbia is te cluncky
Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 11:41:
Nadat ik 8-3 in weekend league ging en merkte dat Pogba veel ruimte wegliet op het middenveld, en ik veel te weinig kansen creeërde heb ik mijn team omgegooit. https://www.futbin.com/19/squad/1264704 ik speel zo in game nu en ben naar 14-3 gegaan met 6 RQs op rij. Iemand tips voor een mogelijke vervanger van Kondogbia?

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:00
chengbondkwok schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 11:00:
[...]

https://www.futbin.com/18/player/15795/Matthijs%20de%20Ligt/

Volgens mij steeg zijn prijs toen omdat Zoet een IF kreeg en Tagliafico ook. Dat maakte het linken van De Ligt een stuk makkelijker. Van Dijk had toen nog High attacking workrates, waardoor het toen een matige verdediger was.
dutchgio schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 11:22:
[...]

Als zijn SIF uit is wordt zijn IF gedumpt, die wordt dan minder waard.
Ik zou dat in ieder geval voor zijn.
Oké, thanks for the info. Even kijken wat ik ga doen, verwacht (of hoop) nog wel dat die +25k gaat worden eigenlijk.
chengbondkwok schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 10:09:
[...]

Nope. Wat ze ook aan mogen passen is constant pressure + "unlimited stamina". Dat slaat ook nergens op. Als deze twee gefixed worden dan is het spel al weer een stuk meer in balans.
Dit pressure gedoe icm de bal moeten controleren en randomness van passing is zwaar irritant.
Ben overigens nog steeds wat aan het zoeken qua formatie, maar ietsje inzakken met 41212 Narrow icm possesion speelt erg leuk.

Mijn gameplans worden dan wel een beetje irritant, omdat Kane dan als CAM komt maar in andere formaties het prima doet als spits.

• chengbondkwok
Bossie schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 12:21:
[...]

Dit pressure gedoe icm de bal moeten controleren en randomness van passing is zwaar irritant.
Ben overigens nog steeds wat aan het zoeken qua formatie, maar ietsje inzakken met 41212 Narrow icm possesion speelt erg leuk.

Mijn gameplans worden dan wel een beetje irritant, omdat Kane dan als CAM komt maar in andere formaties het prima doet als spits.
Oh als ik zie dat iemand constant pressure tegen mij speelt, dan schakel ik over op 541 formatie en probeer ik veel tegen te houden en rustig te blijven. Dat laatste is alleen lastig :+

En dan in de laatste 10 minuten proberen toe te slaan. Zo niet, dan ben ik met een gelijkspel ook wel blij. Tegen dit soort tegenstanders wil ik iig niet verliezen.

Verwijderd

Heb 1.5 week geen fut gespeeld (toetsweek) nu weer begonnen maar wat is er gebeurd?? Patch geweest? Wat een afschuwelijke gameplay deze zondagmiddag echt niet normaal. Alles gaat stroef, spelers draaien als een bus (zelfs salah) en het spel lijkt nergens op meer mensen hier last van?

Of is het niveau in divisie 5 inmiddels elite niveau?

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 13:04:
Heb 1.5 week geen fut gespeeld (toetsweek) nu weer begonnen maar wat is er gebeurd?? Patch geweest? Wat een afschuwelijke gameplay deze zondagmiddag echt niet normaal. Alles gaat stroef, spelers draaien als een bus (zelfs salah) en het spel lijkt nergens op meer mensen hier last van?

Of is het niveau in divisie 5 inmiddels elite niveau?
Helaas is de game er niet op vooruit gegaan, in korte tijd waar div 5 niet spannend was is het veranderd in een grote frustratie. Je bent niet de enige helaas....

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• FidoDido
Ik heb echt zo typische fifa dag denk dat ik elke wedstrijd wel minimaal 3x keer de pal of lat raak. En de tegenstander scoort dan omdat die via mijn verdediger erin vliegt, dat is echt frustrerend dan. Zo moment om even een bak koffie te pakken en wat anders te doen :P
Gelukkig heb ik gister divisie 5 gehaald maar wil dat nu deze week niet in 1x verkloten :P maar als ik het zo lees is divisie 5 niet altijd fun haha :P ga het wel meemaken :)
FidoDido schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 13:40:
Ik heb echt zo typische fifa dag denk dat ik elke wedstrijd wel minimaal 3x keer de pal of lat raak. En de tegenstander scoort dan omdat die via mijn verdediger erin vliegt, dat is echt frustrerend dan. Zo moment om even een bak koffie te pakken en wat anders te doen :P
Gelukkig heb ik gister divisie 5 gehaald maar wil dat nu deze week niet in 1x verkloten :P maar als ik het zo lees is divisie 5 niet altijd fun haha :P ga het wel meemaken :)
D5 is misschien frustrerend, maar wel leuker dan de pressure potjes in D6.

• FidoDido
Bossie schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 13:45:
[...]

D5 is misschien frustrerend, maar wel leuker dan de pressure potjes in D6.
Moet eerlijk zeggen heb in divisie 6 amper wedstrijden gehad waar mensen met pressure speelden. En degene die het deden die kon je vrij gemakkelijk afstraffen. Maar merk nu ik in hogere skill rating kom niet even zomaar met 3-0 win, zijn allemaal vrij close calls :P moet toch aardig aanpoten voor mijn niveau

• Korkss
Heb nog 7 potjes te spelen en heb 11 wins tot nu toe. Hopelijk tik ik gold 3 nog aan en anders jammer!
Hoe ging/gaat het bij de rest?

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-11 23:03
Hier ook 11 wins. Kan nog 5 potjes tot Gold 3, maar laat het erbij zitten. Vanaf silver 1 is het niveau echt hoog merk ik.

Moet wel zeggen dat ik mij met deze Fifa meer vermaak dan in 18. Je hebt Rivals, Weekend League en Squad Battles waar je zonder veel moeite toch redelijk veel rewards per week krijgt.
In 18 had je altijd die frustrerende qualificatie toernooi voor Weekend League waarin ik in de finale altijd verloor.

Wel nog steeds aan het finetunen van mijn formatie/tactics. Merk dat 41212 narrow mij het beste ligt. 3-hoekjes maken, spelers alleen voor de goal zetten is mijn speelstijl. Alle andere formaties kan ik op 1 of andere manier totaal geen kansen creëren.

Bij 4411 valt mij op dat het gat tussen de verdedigers en het middenveld bij een tegenaanval veel te groot is. Hebben jullie hier ook last van of is dit op te lossen met een specifieke tactic?

(Hier Fabinho op vrijdag gekocht voor op de CDM en na 10 potten toch echt weer verkocht. Wat een lompe kerel met een draaicirkel van een olietanker. Weer terug naar Ndidi, iemand misschien nog (betere) alternatieven?)

[ Voor 11% gewijzigd door GAITii op 28-10-2018 15:33 ]

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
GAITii schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:31:
Hier ook 11 wins. Kan nog 5 potjes tot Gold 3, maar laat het erbij zitten. Vanaf silver 1 is het niveau echt hoog merk ik.

Moet wel zeggen dat ik mij met deze Fifa meer vermaak dan in 18. Je hebt Rivals, Weekend League en Squad Battles waar je zonder veel moeite toch redelijk veel rewards per week krijgt.
In 18 had je altijd die frustrerende qualificatie toernooi voor Weekend League waarin ik in de finale altijd verloor.

Wel nog steeds aan het finetunen van mijn formatie/tactics. Merk dat 41212 narrow mij het beste ligt. 3-hoekjes maken, spelers alleen voor de goal zetten is mijn speelstijl. Alle andere formaties kan ik op 1 of andere manier totaal geen kansen creëren.

Bij 4411 valt mij op dat het gat tussen de verdedigers en het middenveld bij een tegenaanval veel te groot is. Hebben jullie hier ook last van of is dit op te lossen met een specifieke tactic?

(Hier Fabinho op vrijdag gekocht voor op de CDM en na 10 potten toch echt weer verkocht. Wat een lompe kerel met een draaicirkel van een olietanker. Weer terug naar Ndidi, iemand misschien nog (betere) alternatieven?)
Kante

Verwijderd

Korkss schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:03:
Heb nog 7 potjes te spelen en heb 11 wins tot nu toe. Hopelijk tik ik gold 3 nog aan en anders jammer!
Hoe ging/gaat het bij de rest?
Ik ga 17-5. 2x verloren van een team met CR7 en meerdere icons. Miste helaas te veel kansen. En dat soort spelers straffen je dan af. Elite is wel mogelijk denk ik. Er lijkt ook een prima totw aan te komen dus ik hoop het.
Had het ook met Kante en Keane, ik denk dat dat voornamelijk komt doordat beide CM's op agressief worden gezet.

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Heb uiteindelijk 16-14 gedaan en dus goud geeindigd. Maar wat had ik veel frustrerende potjes waar ik beter was en toch verloor. Ben altijd tevreden met goud, maar wel beetje zure nasmaak. Verder even op Rivals focussen deze week en dan staan er weer mooie pakjes donderdag.

PSN/Steam: Xamsix

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
chengbondkwok schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 10:09:
[...]

Hoe kom je bij unlimited stamina dan? Als je met constante druk speelt zijn je spelers na 60/70 minuten moe dus dat is ook niet echt handig, helemaal niet in wl als je verlenging krijgt.

• Korkss
Xamsix schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 17:11:
Heb uiteindelijk 16-14 gedaan en dus goud geeindigd. Maar wat had ik veel frustrerende potjes waar ik beter was en toch verloor. Ben altijd tevreden met goud, maar wel beetje zure nasmaak. Verder even op Rivals focussen deze week en dan staan er weer mooie pakjes donderdag.
Ja same hier.. kwam uiteindelijk 1 win te kort voor goud 3.
Heb bij 6 potjes die zure nasmaak, bij de overige werd ik gewoon terecht afgeschoten. Maargoed meestal heb je ook wel potjes waar je zelf eigenlijk niet mag winnen maar dit onterecht wel doet. Dus ga er niet wakker van liggen.
Iedergeval zilver 1, leuke pakjes, totw pick en 2000 WL punten voor de volgende keer! Rivals even zorgen dat ik in rank 1 blijf, maandag nog een gratis pakje. Dan wordt het donderdag weer vervroegd kerstmis met al die packs :+

Als je Suárez hebt...is het nu tijd om te verkopen 440k..IF Suárez incoming. of je kan wachten tot volgende week dan zal hij ook zo duur zijn..

[ Voor 31% gewijzigd door bvbal79 op 28-10-2018 18:18 ]

bvbal79 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 18:04:
Als je Suárez hebt...is het nu tijd om te verkopen 440k..IF Suárez incoming. of je kan wachten tot volgende week dan zal hij ook zo duur zijn..
Ook zonder IF zou hij verkocht moeten worden.

Moest nog 2 overwinningen halen uit mijn laatste drie wedstrijden, wordt ik er continue uitgegooid bij EA. Connection lost, kom je terug in het FIFA-menu, ben je meteen weer verboden. Wat een BS...

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Wil nu of morgenochtend een serie A team kopen van circa 650K. Wat raden jullie aan of maakt het niet zoveel uit wanneer ik hem haal qua coins?

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:22
RR21 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:43:
Wil nu of morgenochtend een serie A team kopen van circa 650K. Wat raden jullie aan of maakt het niet zoveel uit wanneer ik hem haal qua coins?
Morgenochtend worden er pakketjes geopend dus denk daarna.

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
cubert20 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:47:
[...]

Morgenochtend worden er pakketjes geopend dus denk daarna.
Oke thanks!

• chengbondkwok
tukkerterror90 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 17:39:
[...]

Hoe kom je bij unlimited stamina dan? Als je met constante druk speelt zijn je spelers na 60/70 minuten moe dus dat is ook niet echt handig, helemaal niet in wl als je verlenging krijgt.
Probleem is dat die spelers met amper een stamina balk mijn spelers eruit kunnen sprinten, die nog de helft aan stamina over hebben. De straf voor weinig stamina overhouden is echt miniem.

Of er is een gouden combinatie waarbij het niet uitmaakt. Maar constant pressure is gewoon overpowered zolang Stamina niet nog belangrijker wordt.
Ik zou dan donderdagavond doen. Division Rivals + Weekend League rewards.

[ Voor 13% gewijzigd door chengbondkwok op 28-10-2018 22:57 ]

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20:45
chengbondkwok schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:56:
[...]

Probleem is dat die spelers met amper een stamina balk mijn spelers eruit kunnen sprinten, die nog de helft aan stamina over hebben. De straf voor weinig stamina overhouden is echt miniem.

Of er is een gouden combinatie waarbij het niet uitmaakt. Maar constant pressure is gewoon overpowered zolang Stamina niet nog belangrijker wordt.

[...]

Ik zou dan donderdagavond doen. Division Rivals + Weekend League rewards.
Ik heb toen straks een pot gehad tegen iemand die zn fitness card was vergeten.
Hij had een gewrldig team maar geen schijn van kans door zn fitness levels.
Uiteindelijk 7-1 voor mij geworden, waar 15-0 ook totaal niet gek was geweest.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Y2sMUrJ.png _O- _O- _O-

Scoren is moeilijk zo zonder goal

• chengbondkwok
Shreddaaa schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 23:13:
[...]

Ik heb toen straks een pot gehad tegen iemand die zn fitness card was vergeten.
Hij had een gewrldig team maar geen schijn van kans door zn fitness levels.
Uiteindelijk 7-1 voor mij geworden, waar 15-0 ook totaal niet gek was geweest.
Daar merk ik wel verschil in: tussen iemand die met 99 fitness begint of eentje met 80 fitness. Dat laatste is idd een stuk makkelijker.

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10:57
joenes30 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 03:43:
[...]
Miranda voor Skriniar, Telles voor Dalbert. Probleem Linksback goedkoop opgelost en dan kan je meteen doorsparen voor Dybala.
Heb Sandro al gekocht, maar Skriniar vind ik echt prima bevallen.

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-11 23:03
Whups, dat Squad Battles verdient zo makkelijk.

11K munten erbij + Perisic uit een pack. Is toch weer fijn 40K erbij door simpel 9 potjes te spelen op Wereldklasse en te winnen.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

GAITii schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 08:38:
Whups, dat Squad Battles verdient zo makkelijk.

11K munten erbij + Perisic uit een pack. Is toch weer fijn 40K erbij door simpel 9 potjes te spelen op Wereldklasse en te winnen.
Dat heet geluk en heeft niks met SB te maken..ik heb niks uit mijn gold 3 packs. Wel trek ik Isco uit zo'n Halloween SBC

• FidoDido
bvbal79 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 09:03:
[...]

Dat heet geluk en heeft niks met SB te maken..ik heb niks uit mijn gold 3 packs. Wel trek ik Isco uit zo'n Halloween SBC
Had deze week paar makkelijk wedstrijden op legendaey, dacht ga is voor elite 1, 2 rare mega packs beste speler kagawa. Dus idd gewoon geluk :) laatste keer dat ik dat doe gold 3 of 1 is genoeg :p
FidoDido schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:11:
[...]

Had deze week paar makkelijk wedstrijden op legendaey, dacht ga is voor elite 1, 2 rare mega packs beste speler kagawa. Dus idd gewoon geluk :) laatste keer dat ik dat doe gold 3 of 1 is genoeg :p
Ja inderdaad voor de coins hoeft het niet meer en tot nu toe is het verder tikkie taka frustratie in SB :) Speel dan wat meer potjes Rival Divisions. Maar ook dat begint irritant te worden. Icon teams in div6 die high pressie counter voetbal spelen 8)7
Pagina: 1 ... 48 ... 200 Laatste