Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10:57
cubert20 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 21:33:
Heb een klein luxeprobleem.
Heb vandaag icardi en higuain gepackt.
Speel 41212
En zaza, mandzukic en gomez(cam) was mijn basis.

Welke 3 spelers zouden jullie opstellen? Gewoon icardi en higuain erin?
Doen, ik speel met Icardi (if) dat is echt een baas.

Dit is trouwens mijn team: https://www.futbin.com/19/squad/1199007

[ Voor 8% gewijzigd door ajaxalex op 26-10-2018 08:41 ]

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik heb nu dit team...
https://www.futbin.com/19/squad/1199104

Qua speler voor mertens welke kunnen jullie aanraden?

Immobile
icardi

heb ongeveer 100K

of juist een andere?

Spaar nog voor manolas en een betere LB maar dat komt wel.

Callejon ben ik zeer tevreden over...goeie loop akties aardige goals...mertens ook wel trouwens...

[ Voor 17% gewijzigd door Wii4all op 26-10-2018 08:48 ]

Burp

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
bbblije schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:05:
Deze fifa heb ik alles behalve pack luck zeg, verschrikkelijk. Beste pull tot nu toe is UCL Semedo, alle advanced SBC’s gedaan en de event specials. EA deelt het niet uit dit jaar :(
Heee, dan kunnen wij elkaar de hand schudden. Wat een ellende dit jaar zeg 8)7 Heb ook al flink wat packs geopend nav rivals / wl / sb en daarnaast al die SBC's. En om me heen zie ik maten de 1 na de ander packen haha.

Blijft toch geluk he haha

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:42
Wii4all schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 08:47:
Ik heb nu dit team...
https://www.futbin.com/19/squad/1199104

Qua speler voor mertens welke kunnen jullie aanraden?

Immobile
icardi

heb ongeveer 100K

of juist een andere?

Spaar nog voor manolas en een betere LB maar dat komt wel.

Callejon ben ik zeer tevreden over...goeie loop akties aardige goals...mertens ook wel trouwens...
Had zelf Icardi ST en mertens op CF
(Eigenlijk andersom, met terugvallende spits en opkomende CF maar dat terzijde). Dat werkt prima! Fijne spits Icardi , moest wel even aan hem wennen, maar hij scoort vrij makkelijk binnen de 16.

Op RM cuadrado is ook een fijne optie.

Inmiddels overgestapt naar 41212 met Icardi en Higuain in de spits. Mertens op CAM afwisselend met Hamsik. Schuift Mertens (mits nog voldoende fit) naar de RM plek.
Mandzukic op de bank als pinchhitter...

Alex Sandro is ook een fijne speler op LB.

Maar als je even doorspaart zou ik absoluut voor nainggolan gaan. Dat is een beest op het middenveld (zeker samen met Hamsik)

[ Voor 26% gewijzigd door Valandil op 26-10-2018 08:58 ]

wijze woorden

• ajaxalex
Valandil schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 08:53:
[...]

(Eigenlijk andersom, met terugvallende spits en opkomende CF maar dat terzijde). Dat werkt prima! Fijne spits Icardi , moest wel even aan hem wennen, maar hij scoort vrij makkelijk binnen de 16.

Inmiddels overgestapt naar 41212 met Icardi en Higuain in de spits. Mertens op CAM afwisselend met Hamsik. Schuift Mertens (mits nog voldoende fit) naar de RM plek.

Maar als je even doorspaart zou ik absoluut voor nainggolan gaan. Dat is een beest op het middenveld (zeker samen met Hamsik)
Zeker mee eens, ik had zelf Sandro die was zo fijn. Kon er 50k op pakken dus wacht even tot ie goedkoper wordt.

Hoe bevalt Higuain?

• Valandil
Heel anders dan Icardi. Soms vervloek ik hem, maar met 43 goals in 54 wedstrijden ben ik toch we erg blij

wijze woorden

• timster82
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 29-09 14:39
Wie kan mij helpen bij een weekend league probleem. Ik heb de benodigde 2000 champions punten behaald, maar hij geeft nog steeds aan dat ik me moet kwalificeren via rivals?!? Er stond ook ergens dat ik het moest redeemen, maar waar vind ik dat?

• ronaldbaggio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-12-2024
Weet iemand hoe je in-game het dispay onderin het beeld met de namen van de spelers en power bar terugkrijgt.

Nu allen nog maar een power bar boven de spelers. Dit terwijl ik niets heb aangepast (bewust)

grt,
Ronald

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:45
timster82 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:33:
Wie kan mij helpen bij een weekend league probleem. Ik heb de benodigde 2000 champions punten behaald, maar hij geeft nog steeds aan dat ik me moet kwalificeren via rivals?!? Er stond ook ergens dat ik het moest redeemen, maar waar vind ik dat?
Bij 'online' in FUT waar je ook rivals kan spelen kun je je inschrijven voor WL. Misschien ben je al te laat? Je moet je in ieder geval inschrijven nadat je de benodigde punten gehaald hebt, zodat je kan kiezen wanneer je WL wil spelen.

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-11 15:26
Mitchell-CWD schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:36:
[...]

Bij 'online' in FUT waar je ook rivals kan spelen kun je je inschrijven voor WL. Misschien ben je al te laat? Je moet je in ieder geval inschrijven nadat je de benodigde punten gehaald hebt, zodat je kan kiezen wanneer je WL wil spelen.
Ja voor dit weekend is hij te laat. Je kan het doen tot het begin van de WL, dus vanochtend om 8.59 was laatste moment om je in te schrijven voor de huidige. Als het goed is kan er vanaf maandag ingeschreven worden voor de volgende

• timster82
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 29-09 14:39
Oke en waar kan ik dat dan doen? Of kan het nu pas maandag weer?

[ Voor 33% gewijzigd door timster82 op 26-10-2018 09:54 ]

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21:12
Voor dit weekend wel ingeschreven, voor volgend weekend maar afwachten, ik ga een midweek weg, is het mogelijk om je via de app of browser in te schrijven als ik de 2000 punten heb?

https://www.discogs.com/user/Klojett

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
ajaxalex schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:00:
[...]

Zeker mee eens, ik had zelf Sandro die was zo fijn. Kon er 50k op pakken dus wacht even tot ie goedkoper wordt.

Hoe bevalt Higuain?
Heb zelf geen ervaring met Icardi, maar Higuain bevalt mij zeer goed. Speel met hem en Gomez voorin met kort daarachter Mertens. Hij is balvast waardoor Gomez/Mertens de gaten in kunnen duiken.
En in de 16 is hij dodelijk!

Heb in het begin zijn OTW opgepikt in de hoop dat hij nog een aantal IF's gaat meepikken dit jaar

• Jekke
Valandil schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 08:53:
[...]

Is Nainggolan zoveel beter dan bv Matuidi? Speel nu met Allan, SMS, Hamsik & Mertens op het middenveld.
Zit te denken om Nainggolan te halen ipv Allan. Of voor de iets goedkopere Matuidi te gaan.
Wil namelijk asap ook nog Alex Sandro en Dybala halen dus kan de coins wel gebruiken.

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-11 20:33
dutchgio schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:13:
[...]

Ziyech en Lozano lijkt me. De Ligt krijgt al om de maand een IF. ;)
Ik vermoed - en hoop - op Berghuis en dan misschien nog Ziyech.

Lozano en De Ligt hebben allebei al een IF en dan zou de reward voor de league SBC een zeer matige upgrade zijn.

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07
Ik speelde net op de xbox one tegen calv nog iets met als clubnaam Tweakers FC, dus mocht je dit lezen. gg!

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

Verwijderd

Met het volgende team de WL in: https://www.futbin.com/19/squad/1201924

Misschien dat ik Rakitic nog ga vervangen voor Kroos. Alleen zijn de workrates van Kroos minder dan die van Rakitic. Heeft iemand van jullie ervaring met Kroos?

Met welk team gaan jullie het proberen dit weekend?

• ajaxalex
Jekke schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:33:
[...]

Is Nainggolan zoveel beter dan bv Matuidi? Speel nu met Allan, SMS, Hamsik & Mertens op het middenveld.
Zit te denken om Nainggolan te halen ipv Allan. Of voor de iets goedkopere Matuidi te gaan.
Wil namelijk asap ook nog Alex Sandro en Dybala halen dus kan de coins wel gebruiken.
Link je team eens. Volgens mij hebben wij bijna het zelfde team. :+

• Pompi
Voor de mensen die de Eredivisie SBC al bij elkaar gespaard/gekocht hebben, hoe hebben jullie het gedaan met de backs van PSV? Want ik vind het overdreven om rond de 5k voor Dumfries en ook zoiets voor de linksback te betalen.

• Jekke
ajaxalex schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:57:
[...]

Link je team eens. Volgens mij hebben wij bijna het zelfde team. :+
https://www.futhead.com/19/squads/275146/

En jij?

• sirkeith
Pompi schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:03:
Voor de mensen die de Eredivisie SBC al bij elkaar gespaard/gekocht hebben, hoe hebben jullie het gedaan met de backs van PSV? Want ik vind het overdreven om rond de 5k voor Dumfries en ook zoiets voor de linksback te betalen.
Ik heb Dumfries en Teze gekocht. En mocht Teze te laag zijn qua rating, gooi ik gewoon een CB neer als back (heb 3 CBs gekocht van PSV).

• Korkss
  • Laatst online: 21:26
Al die mensen die zeggen dat de eerste 10 potjes van de WL een eitje zijn.. hoe dan?? Ik zit telkens vanaf pot 1 met geknepen billen elke overwinning letterlijk binnen te schrapen. Niks makkelijk bij

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• Pompi
Korkss schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:14:
Al die mensen die zeggen dat de eerste 10 potjes van de WL een eitje zijn.. hoe dan?? Ik zit telkens vanaf pot 1 met geknepen billen elke overwinning letterlijk binnen te schrapen. Niks makkelijk bij
De vrijdagochtend is dan ook niet aan te raden om te spelen, aangezien dan de meeste goede/pro- spelers spelen omdat je dan de hoogste skillrating krijgt. De skillrating neemt af naarmate de WL verder is in het weekend.

• Korkss
Pompi schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:16:
[...]

De vrijdagochtend is dan ook niet aan te raden om te spelen, aangezien dan de meeste goede/pro- spelers spelen omdat je dan de hoogste skillrating krijgt. De skillrating neemt af naarmate de WL verder is in het weekend.
Ohh dus eigenlijk ben ik zwaar goed bezig :+
Heb zaterdag en zondag amper tijd, dus moet vandaag wel wat potjes spelen dan helaas.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• Klojet
Ik mag ook niet klagen voor de eerste WL, in de anderhalve week dat ik Fifa speel (na 10 jaar afwezigheid). Sta nu 2-3, waarvan alleen me eerste overwinning makkelijk was, de rest is spannend tot het einde geweest. Heb als doel om de WL af te sluiten met 11 overwinningen, maar stiekem hoop ik op 14.

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-11 23:03
Heb nog een 80K over en dit team: https://www.futbin.com/19/squad/1199500

Wil dit weekend weer Weekend League gaan spelen. Jullie nog tips voor verbeteringen? Zelf denk ik Leno -> Llorris of Robertson -> Mendy...

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• Klojet
https://www.futhead.com/19/squads/275196/

Dit mijn team op het moment, Pereira wil ik gaan vervangen voor Walker.

Twijfel om Fred er in te zetten voor Jirghino of Lingard en Son op de plek van Rashford.

Hebben jullie nog suggesties of aanvullingen waarom wel of niet, en voor nieuwe spelers?

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

Het lijkt wel of ragequiten minder een ding is dit jaar... Heb gisteren pas mijn eerste quitter meegemaakt :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:15
hmr schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:33:
Het lijkt wel of ragequiten minder een ding is dit jaar... Heb gisteren pas mijn eerste quitter meegemaakt :)
Komt omdat je ook punten krijgt wanneer je verliest. Als je RQ krijg je niks, behalve dat je Skill rating omlaag gaat.
GAITii schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:24:
Heb nog een 80K over en dit team: https://www.futbin.com/19/squad/1199500

Wil dit weekend weer Weekend League gaan spelen. Jullie nog tips voor verbeteringen? Zelf denk ik Leno -> Llorris of Robertson -> Mendy...
Ik ben zelf tevreden over OTW Alisson. Is net zo duur. Mendy vond ik erg tegenvallen. Blinkt nergens in uit.

[ Voor 39% gewijzigd door chengbondkwok op 26-10-2018 11:34 ]

• GAITii
Klojet schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:31:
https://www.futhead.com/19/squads/275196/

Dit mijn team op het moment, Pereira wil ik gaan vervangen voor Walker.

Twijfel om Fred er in te zetten voor Jirghino of Lingard en Son op de plek van Rashford.

Hebben jullie nog suggesties of aanvullingen waarom wel of niet, en voor nieuwe spelers?
DOEN! Fred is zo fijn, beetje een aftreksel van Kanté maar dan in aanvallend opzicht. Zit overal tussen.

Dan Son, ik gebruik hem zelf ook. Hij is fijn, maar blijf wel uit de buurt van je tegenstander. Zijn fysiek is niet goed en dat merk je dus ook.
Gebruik Son voor 1 ding, en dat is schieten. Finesse shots gaan bijna altijd raak, afstandschoten vliegen er als kanonskogels in.

Zit zelf af en toe te twijfelen om Son te upgraden naar Mane of Sane, puur om zijn fysiek.

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
Ik wil mijn aanvals duo omgooien, maar ik heb maar 40 tot max 70k aan budget. Heeft iemand tips voor een mooie combinatie?

Ik speel 4-4-1-1 Waarbij de CA over de target man ST heen gaat en achter de linies duikt. Beide moeten ook redelijk klaar staan voor een regen aan voorzetten van rechts (Suso IF) en links (Perisic).

Ik heb nu icardi als ST targetman en gomez (85) als CA. Deze laatste is de zwakke schakel. Ik zit te twijfelen wat ik moet doen. Ik kan een ca als mertenz aanschaffen. Maar ik zou Icardi ook naar achter kunnen halen, naar de ca en een echte target man zoeken. Wat zouden jullie doen? Het is overigens een serie A team. Is icardi de beste target man binnen dit budget of kan ik beter krijgen en icardi beter naar de ca halen?

Edit: Of Icardi verkopen en van het geld Higuain (ST) en Mertens (CA) halen.

Hier is mijn huidige opstelling: https://www.futbin.com//19/squad/1203610

[ Voor 9% gewijzigd door DeBers op 26-10-2018 12:01 ]

• Klojet
GAITii schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:38:
[...]

DOEN! Fred is zo fijn, beetje een aftreksel van Kanté maar dan in aanvallend opzicht. Zit overal tussen.

Dan Son, ik gebruik hem zelf ook. Hij is fijn, maar blijf wel uit de buurt van je tegenstander. Zijn fysiek is niet goed en dat merk je dus ook.
Gebruik Son voor 1 ding, en dat is schieten. Finesse shots gaan bijna altijd raak, afstandschoten vliegen er als kanonskogels in.

Zit zelf af en toe te twijfelen om Son te upgraden naar Mane of Sane, puur om zijn fysiek.
Ik heb Sane ook op de lijst staan als target op die positie. Hij is alleen 100k duurder, wellicht dat ik toch even doorspaar voor hem, en Son even laat schieten. En voor Fred, welke is aan te raden? De normale, de UCL of die andere (waar ik de naam even van vergeten ben)

• GAITii
Klojet schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:53:
[...]

Ik heb Sane ook op de lijst staan als target op die positie. Hij is alleen 100k duurder, wellicht dat ik toch even doorspaar voor hem, en Son even laat schieten. En voor Fred, welke is aan te raden? De normale, de UCL of die andere (waar ik de naam even van vergeten ben)
Ikzelf heb de normale Fred. Goed genoeg, en al helemaal voor zijn coins.

Verwijderd

FIFA 19 UT gaat 3 weken niet gespeeld worden door RDR 2. Nu 470k en tijdens de marketcrash 86+ spelers halen :).

• Thomas18GT
  • Laatst online: 20-11 11:14
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 12:19:
FIFA 19 UT gaat 3 weken niet gespeeld worden door RDR 2. Nu 470k en tijdens de marketcrash 86+ spelers halen :).
Haha hier ook alles verkocht en geinvesteerd in goedkope screamkaarten. Hopelijk zijn die nog eens nodig voor een SBC, en anders daalt de rest sowieso harder :)

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:07
Iemand nog tips? https://www.futbin.com/19/squad/1123124
Ben aan het sparen voor kante cdm, griezmann rcm en auba/kane maar ben niet zo tevreden over dembele (vooral de stamina) en de keeper. Zoek dan ook een niet al te dure spelers omdat het tijdelijk is. Mag max 20 25k kosten voor de vervangers van dembele en de keeper.
Hazard SBC afgerond, switch naar BPL is gemaakt :)
https://www.futbin.com/19/squad/832616

start in 4321 voor chem, kwam helaas net tekort om Kante ook te kunnen halen dus voorlopig eerst Matic.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Sokucho
Bossie schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 12:37:

start in 4321 voor chem, kwam helaas net tekort om Kante ook te kunnen halen dus voorlopig eerst Matic.
leuk team lijkt een beetje op de mijne :p hoe doet Courtois het? met lage schoten ook goed ?

• Thomas18GT

Mooi team zeg!
Nou nog Ramos ipv Umtiti, heb je Juanfran ook op 10 chem :D
Thomas18GT schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:08:
[...]

Mooi team zeg!
Nou nog Ramos ipv Umtiti, heb je Juanfran ook op 10 chem :D
Had Ramos, heb Varane teruggehaald.
Heb liever Poggy op dadelijk op 10chem dan Juanfran.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Thomas18GT
Bossie schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:11:
[...]

Had Ramos, heb Varane teruggehaald.
Heb liever Poggy op dadelijk op 10chem dan Juanfran.
Kan toch beide :)

Ramos RCV (Juanfran op 10 chem) en Varane LCV, die dan een link krijgt met Kanté als je die hebt, die ook weer linkt met Pogba en Hazard.

Pogba heeft sowieso 10 chem door de strong link met Matic of Kanté.

[ Voor 8% gewijzigd door Thomas18GT op 26-10-2018 13:15 ]

Thomas18GT schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:14:
[...]

Kan toch beide :)

Ramos RCV (Juanfran op 10 chem) en Varane LCV, die dan een link krijgt met Kanté als je die hebt, die ook weer linkt met Pogba en Hazard.

Pogba heeft sowieso 10 chem door de strong link met Matic of Kanté.
Dat is een goede idd, ik had Umtiti/Ramos. Ramos -> Varane gaf chem maar ook de iets van 50-80k voor Kante.

Had echter gisteravond het team klaar gezet in futbin, maar toen ik vanochtend alles ging halen was het team inmiddels 150k duurder geworden :X

• ajaxalex
Speel met dit team:
https://www.futbin.com/19/squad/1199007

Heb nog 300k op de bank, 150 voor sandro en daarna moet dybala komen.
Bossie schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:23:
[...]

Dat is een goede idd, ik had Umtiti/Ramos. Ramos -> Varane gaf chem maar ook de iets van 50-80k voor Kante.

Had echter gisteravond het team klaar gezet in futbin, maar toen ik vanochtend alles ging halen was het team inmiddels 150k duurder geworden :X
wow 150k, serieuze stijging zeg.....

Ik vind de game plans echt wel een verbetering waardoor je vleugelspelers veel makkelijker in smalle formaties kunt gebruiken zonder elke keer alles handmatig om te moeten zetten.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• GAITii
Bean77 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:40:
[...]

wow 150k, serieuze stijging zeg.....

Ik vind de game plans echt wel een verbetering waardoor je vleugelspelers veel makkelijker in smalle formaties kunt gebruiken zonder elke keer alles handmatig om te moeten zetten.
Ja inderdaad, alleen valt het mij op dat de pro's het nog altijd met de hand instellen en zeggen dat de tacticplans te aanvallend / te verdedigend aanvoelen als je ze in-game gebruikt.

Zal het?

• Korkss
Klojet schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:20:
Ik mag ook niet klagen voor de eerste WL, in de anderhalve week dat ik Fifa speel (na 10 jaar afwezigheid). Sta nu 2-3, waarvan alleen me eerste overwinning makkelijk was, de rest is spannend tot het einde geweest. Heb als doel om de WL af te sluiten met 11 overwinningen, maar stiekem hoop ik op 14.
Heb er nu 9 potjes opzitten en sta op 7 wins 2 losses. Nu eerst even het huishouden doen om daarna nog wat potjes te spelen. Hoopte er vandaag 15 te spelen. Zou tevreden zijn bij 10 wins daaruit. Al lijkt het tot nu toe alsof het er meer gaan zijn.
In de WL merk je wel gelijk welke spelers in je team te kort komen zeg, waar ze in rivals nog aardig mee kunnen, bakken sommige er onder goede druk niks meer van. Bij mij zijn dan Thauvin (rm) en Lemar (lm) ook Matuidi merk ik dat zn weakfoot zo beroerd is.

GAITii schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:43:
[...]

Ja inderdaad, alleen valt het mij op dat de pro's het nog altijd met de hand instellen en zeggen dat de tacticplans te aanvallend / te verdedigend aanvoelen als je ze in-game gebruikt.

Zal het?
Aangezien de settings hetzelfde zijn zal het denk ik tussen de oren zitten om het nog handmatig aan te passen. Ik maak me er totaal geen zorgen om.

Het is voor mij de beste aanpassing van fifa 19. Zegt ook weer genoeg over het spel zelf.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22-11 15:59

Erg mooi team, hier ga je denk ik erg goede resultaten mee behalen! Ik speelde vorig weekend voor het eerst met dat team en man wat ging dat super goed, 20-8 en dus met 2 wedstrijden over Gold 1 weten te behalen.

Heb je ook de tactics overgenomen die hier op het forum zijn gedeeld? Dat zal je enorm helpen denk ik. Matic is overigens echt dikke prima, goede speler die veel mensen onderschatten. Ik zelf had budget voor Kante maar hij is elke coin waard, vormt samen met Casemiro een uitstekend blok.

Gisteren Gold 1 WL Rewards die drama waren, geen walkout uit 2x een 100k pack en uit de Player Picks kwam Pickford als beste. Toch nog door alle andere SBC’s en Valencia 150k bij elkaar weten te schrapen en hiermee van Dijk 85 vervangen voor zijn 86 IF.

Dit is het team waarmee ik de WL in ga:
https://www.futbin.com/19/squad/1206909

Let ook goed op de ijzersterke bank, heel belangrijk om goed resultaat te halen!

• bakkerpsv
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-11 15:08
Ik speel al een tijdje FIFA Mobile, en nu dus ook FIFA 19 FUT. Nu vraag ik mij af of EA Sports bij allebei gebruik maakt van dezelfde bron/statistieken?

Met andere woorden, is een speler bij FIFA Mobile even goed (of slecht :)) als in FIFA 19 FUT? Of staat het los van elkaar?
Bean77 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:54:
[...]

Aangezien de settings hetzelfde zijn zal het denk ik tussen de oren zitten om het nog handmatig aan te passen. Ik maak me er totaal geen zorgen om.

Het is voor mij de beste aanpassing van fifa 19. Zegt ook weer genoeg over het spel zelf.
Buiten dat ik de gameplay echt fijn vind in vergelijking met de vorige twee FIFA's, zijn die gameplays echt de bom. Heb gewoon 3 formaties/taktieken onder m'n d-pad nu staan, en beter nog: hoef ook niet meer om chemistry te denken en net voor de aftrap snel alles wijzigen.

Vind de nieuwe manier van items afhandelen in packs, nog steeds wel wennen.

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-11 18:27
SH-FR schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:58:
[...]

Erg mooi team, hier ga je denk ik erg goede resultaten mee behalen! Ik speelde vorig weekend voor het eerst met dat team en man wat ging dat super goed, 20-8 en dus met 2 wedstrijden over Gold 1 weten te behalen.

Heb je ook de tactics overgenomen die hier op het forum zijn gedeeld? Dat zal je enorm helpen denk ik. Matic is overigens echt dikke prima, goede speler die veel mensen onderschatten. Ik zelf had budget voor Kante maar hij is elke coin waard, vormt samen met Casemiro een uitstekend blok.

Gisteren Gold 1 WL Rewards die drama waren, geen walkout uit 2x een 100k pack en uit de Player Picks kwam Pickford als beste. Toch nog door alle andere SBC’s en Valencia 150k bij elkaar weten te schrapen en hiermee van Dijk 85 vervangen voor zijn 86 IF.

Let ook goed op de ijzersterke bank, heel belangrijk om goed resultaat te halen!
Misschien een noob vraag, maar waarom ziet jouw Ramos kaartje qua foto er anders uit dan bij mij? Zelfde stats maar toch een andere kapsel bij jou?

• gaizka
  • Laatst online: 15:47
Ik overweeg om Suarez te kopen voor mijn La Liga team, maar is hij 380k waard? (er is helaas geen leen versie van hem zag ik)

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-11 09:55
DeBers schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:43:
Ik wil mijn aanvals duo omgooien, maar ik heb maar 40 tot max 70k aan budget. Heeft iemand tips voor een mooie combinatie?

Ik speel 4-4-1-1 Waarbij de CA over de target man ST heen gaat en achter de linies duikt. Beide moeten ook redelijk klaar staan voor een regen aan voorzetten van rechts (Suso IF) en links (Perisic).

Ik heb nu icardi als ST targetman en gomez (85) als CA. Deze laatste is de zwakke schakel. Ik zit te twijfelen wat ik moet doen. Ik kan een ca als mertenz aanschaffen. Maar ik zou Icardi ook naar achter kunnen halen, naar de ca en een echte target man zoeken. Wat zouden jullie doen? Het is overigens een serie A team. Is icardi de beste target man binnen dit budget of kan ik beter krijgen en icardi beter naar de ca halen?

Edit: Of Icardi verkopen en van het geld Higuain (ST) en Mertens (CA) halen.

Hier is mijn huidige opstelling: https://www.futbin.com//19/squad/1203610
Ingame wisselen naar Perisic op ST, Icardi CF en Mertens of een vergelijkbare speler op LM _/-\o_

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
Gurbuh schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:46:
[...]

Ingame wisselen naar Perisic op ST, Icardi CF en Mertens of een vergelijkbare speler op LM _/-\o_
Maar dat moet dan wel een speler zijn die van de CA positie komt? Dat zijn er niet veel. Mertens kan ik nu even niet betalen. Dan moet ik nog even doorsparen.

• Thomas18GT
gaizka schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:28:
Ik overweeg om Suarez te kopen voor mijn La Liga team, maar is hij 380k waard? (er is helaas geen leen versie van hem zag ik)
Ligt wat mij betreft aan de rest van je team, als je hele team 100k waard is en dan Suarez voorin, dan zou ik eerst de rest van het team versterken. Als dat al op orde is, is hij het wat mij betreft zeker wel waard. Hij scoort uit alle hoeken, mits de aanvoer goed is.

• Gurbuh
DeBers schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:49:
[...]

Maar dat moet dan wel een speler zijn die van de CA positie komt? Dat zijn er niet veel. Mertens kan ik nu even niet betalen. Dan moet ik nog even doorsparen.
Je zou die Argentijn die je hebt naar LM laten kunnen gaan. Ik doe het ook zo met dezelfde formatie alleen dan gaat mijn spits Defrel naar LM, Perisic op ST die terugzakt en op CF Ben Yedder die meer diep gaat.

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 16:11
Ik had even een vraag, ik speel 4-2-3-1 met een LM en RM, als ik ingame switch naar 4-2-3-1 met 3 cam's blijft de chem dan 10? Misschien beetje domme vraag maar weet het echt niet.
gaizka schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:28:
Zowel Griezman als Yedder IF hadden meer impact voor mij.
Suarez zal altijd zijn goals meepakken, maar het blijft ook een speler die je tegenstander altijd in de gaten houd.

Ik verwacht dat hij waarschijnlijk beter past als enige spits dan in de formaties waarmee ik speelde.

edit:
Wat zijn de meningen hier over de verschillende BPL spitsen, ik heb nu Kane gekozen om een sterk aanspeelpunt te hebben, maar Aguero doet het altijd goed, Firmino is altijd een veilige keuze maar hoor ook Auba veel dit jaar.

[ Voor 18% gewijzigd door Bossie op 26-10-2018 15:02 ]

• Gurbuh
tukkerterror90 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:57:
Ik had even een vraag, ik speel 4-2-3-1 met een LM en RM, als ik ingame switch naar 4-2-3-1 met 3 cam's blijft de chem dan 10?
Ja.
tukkerterror90 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:57:
Ik had even een vraag, ik speel 4-2-3-1 met een LM en RM, als ik ingame switch naar 4-2-3-1 met 3 cam's blijft de chem dan 10? Misschien beetje domme vraag maar weet het echt niet.
Start chem is bepalend. Dus ingame wisselen blijft de chem op 10.

• sirkeith
Gisteren was het bij trouwens vrij kut... Ik start 4-1-2-1-2 en switch naar een 4-3-3. Nu ging mijn beoogde (en ingstelde) spits opeens linksbuiten lopen, mijn linkbuiten centraal op het middenveld en mijn centrale middenvelder in de spits... Terwijl het wel gewoon goed stond ingesteld :(

Ik kan je wel vertellen, Bas Dost op linksbuiten is niet waar je hem wil hebben.
SH-FR schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:58:
[...]

Ik gebruik de sjakieman tactics, maar als ik vervolgens switch naar 4321 dan gaan mijn aanvallers opeens helemaal los. Laatste potje ook weer van 1-1 naar 5-1 na switchen naar 4321.

Matic is een prima blok, en ik laat hem waarschijnlijk nog wel ff staan.
Vervolgens kan ik mijn muntjes gebruiken om een paar BPL OTWs te halen die uiteindelijk ook een versterking kunnen zijn (Fred, Mahrez, Jorginho)

Verwijderd

Iemand enig idee wanneer een nieuwe League SBC komt?

• Klojet
Korkss schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:49:
[...]

Heb er nu 9 potjes opzitten en sta op 7 wins 2 losses. Nu eerst even het huishouden doen om daarna nog wat potjes te spelen. Hoopte er vandaag 15 te spelen. Zou tevreden zijn bij 10 wins daaruit. Al lijkt het tot nu toe alsof het er meer gaan zijn.
In de WL merk je wel gelijk welke spelers in je team te kort komen zeg, waar ze in rivals nog aardig mee kunnen, bakken sommige er onder goede druk niks meer van. Bij mij zijn dan Thauvin (rm) en Lemar (lm) ook Matuidi merk ik dat zn weakfoot zo beroerd is.
Hier nu de helft van de potjes erop zitten. Sta nu 8-7, niet ontevreden. Denk dat ik in totaal 2 potjes kansloos was en er ook 2 met gemak kon winnen. Merk wel dat ik aan het afmaken moet werken, teveel kansen en te weinig doelpunten, verdedigend gaat 't wel prima. Maar 1 pot geweest met een 4-3 winst. De rest allemaal 1 of 2 tegen.

Al bij al ga ik die 11 overwinningen denk ik wel halen, wat ik zelf niet slecht vind voor iemand die Fifa voor 't laatst actief heeft aangeraakt op de playstation 2, en nu sinds een kleine anderhalve week weer speel.

Net fifa 19 voor pc gekocht via origin voor 39,95.
Bij mediamarkt tm 28 oct de ps4 en xbox versie voor 49

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:59:
[...]

Zowel Griezman als Yedder IF hadden meer impact voor mij.
Suarez zal altijd zijn goals meepakken, maar het blijft ook een speler die je tegenstander altijd in de gaten houd.

Ik verwacht dat hij waarschijnlijk beter past als enige spits dan in de formaties waarmee ik speelde.

edit:
Wat zijn de meningen hier over de verschillende BPL spitsen, ik heb nu Kane gekozen om een sterk aanspeelpunt te hebben, maar Aguero doet het altijd goed, Firmino is altijd een veilige keuze maar hoor ook Auba veel dit jaar.
Ik vind IF Lacazette de beste. Hij heeft voor mij 159 goals en 70 assisten in 164 wedstrijden.
Harribo schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:45:
Net fifa 19 voor pc gekocht via origin voor 39,95.
Bij mediamarkt tm 28 oct de ps4 en xbox versie voor 49
Je moet er maar het geld voor hebben om fifa 2x te kopen ;)

ontopic:
Ben benieuwd of en zo ja wat EA vanavond gaat vrijgeven aan sbc's etc.
Of misschien wel gewoon stilte voor de komende crash.

• Thomas18GT
Bean77 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:57:
[...]

ontopic:
De laatste 2 waren al in de vorm van SCREAM, grote kans dat er eens een keer SCREAM kaarten nodig zijn :)

• GAITii
Bossie schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:33:
[...]

Ik gebruik de sjakieman tactics, maar als ik vervolgens switch naar 4321 dan gaan mijn aanvallers opeens helemaal los. Laatste potje ook weer van 1-1 naar 5-1 na switchen naar 4321.

Matic is een prima blok, en ik laat hem waarschijnlijk nog wel ff staan.
Vervolgens kan ik mijn muntjes gebruiken om een paar BPL OTWs te halen die uiteindelijk ook een versterking kunnen zijn (Fred, Mahrez, Jorginho)
Datzelfde had ik gisteravond in Rivals. Begin 4411. Switch naar een andere formatie 41212 en het wordt uiteindelijk 8-5 voor mij :o

[...]

ontopic:
Verwacht dat het met maandelijkse intervals zou gaan, dus als swap deals/1e icon SBC expired zijn

• gaizka
Die CL kaarten zijn weer lekker gestegen, denk ongeveer 150k aan verdient uiteindelijk.

Heb nu 900k budget voor een nieuw team en ben tot het volgende serie A tam gekomen: https://www.futbin.com//19/squad/1210582

Iemand suggesties of verbeteringen binnen dat budget?

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:18
gaizka schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:42:
Die CL kaarten zijn weer lekker gestegen, denk ongeveer 150k aan verdient uiteindelijk.

Heb nu 900k budget voor een nieuw team en ben tot het volgende serie A tam gekomen: https://www.futbin.com//19/squad/1210582

Iemand suggesties of verbeteringen binnen dat budget?
benieuwd hoe het speelt. matuidi als cdm ben ik geen fan van. vindt hem geen echte breker maar benieuwd naar je ervaringen :)

• Korkss
Zo ben voor vandaag wel ff klaar. 14 gespeeld 9 wins. Sommige potjes gaan me even stroef kanonnen.
Pogba sleept me er gelukkig vaak doorheen :-D

OTW Mahrez maar eens gehaald om te zien hoe hij het doet in mijn team ipv POTM Lucas (na switch komt deze speler als cam te spelen, potm reus komt er de 2e helft standaard voor in).
Eigenlijk eerder moeten kopen, maar goed....

Vandaag veel gelijk gespeeld in rivals. Gameplay is ook weer lekker onrealistisch vandaag. De game is echt broken op dat gebied. Een corner en wel Ferdinand die met een omhaal scoort.
En later in de game weer een corner en Eusebio die met een onnavolgbare hakbal in de lucht een doelpunt maakt. Zo kapot deze game....

• gaizka
stomley schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:45:
[...]

benieuwd hoe het speelt. matuidi als cdm ben ik geen fan van. vindt hem geen echte breker maar benieuwd naar je ervaringen :)
Wie zou een betere cdm zijn, Milinko Savic?

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22-11 15:59
Wilde vandaag een potje of 10 WL spelen maar ben best moe van een midweek Luxemburg, tot nu toe pas 2 wedstrijden gespeeld. Allebei winst, maar voel me niet fit en dat zie ik terug in de gameplay. Allebei de wedstrijden erg stroef.

Tweede wedstrijd kwam ik heel snel 2-0 achter maar dan blijkt eens te meer hoe belangrijk het is om rustig te blijven en de juiste dingen te doen. Ik merkte dat mijn tegenstander niet erg goed was, dus ik wisselde 4-4-1-1 om voor 4-3-2-1 met hoge druk en toen begon ik over hem heen te lopen en kwam ik terug tot 4-2.

Daarom ook is het deze editie heel belangrijk om soms van formatie te wisselen, zoals hier net op het forum aangegeven. Ben heel tevreden over 4-4-1-1 maar in sommige wedstrijden heb je gewoon wat meer aanvallende kracht nodig!
Bean77 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 17:37:
OTW Mahrez maar eens gehaald om te zien hoe hij het doet in mijn team ipv POTM Lucas (na switch komt deze speler als cam te spelen, potm reus komt er de 2e helft standaard voor in).
Eigenlijk eerder moeten kopen, maar goed....
Laat even weten hoe Mahrez bevalt, aangezien hij opgetwijfeld nog een paar IFs gaat oppikken. Mijn verwachting is dat hij gelijkwaardig zal spelen als Coutinho in mij vorig team.
Behalve dat, lijkt Salah veel interessanter door zijn traits wat ook in de prijs terug te zien is.

• stomley
gaizka schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 17:43:
[...]

Ik ben meer van de inform leiva of verdedigend ingestelde cdm. Savic heeft ook een high attacl waardoor hij van de cdm positie weg zal lopen. Dat moet je net liggen.

• Valandil
DeBers schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:49:
[...]

Geen CA, maar CAM positie doen. Dan kan je ook Hamsik daar neerzetten. Goed schot en sterk aan de bal.
Wil je perse CA, dan kan je ook overwegen om Higuain als CA in te zetten. Is sterk aan de bal en ook goede afmaker.

Droomkandidaat is natuurlijk Dybala... maarja, heb je 300k over ? :+
gaizka schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 17:43:
[...]

Nainggolan... een no brainer.

Milinko Savic heb ik ook gehad. Is redelijk traag en komt beter tot zijn recht als CM
Matuidi zojuist gekocht en na 4 games weer in de verkoop. Geen verkeerde CDM overigens, maar vind Nainggolan vele malen beter.

Iemand ervaring met Insigne als LM?
Heb daar nu altijd Perisic staan. Opzich prima, maar best wisselvallig. Vergeleken met Cuardado is hij minder bewegelijk, maar scoort wel makkelijk. Overweeg Insigne te komen, maar weet niet of hij zijn geld waard is.

[ Voor 21% gewijzigd door Valandil op 26-10-2018 18:43 ]

wijze woorden

• fifanoob
Heb 300k coins ingezet en spelers gekocht waarvan ik denk dat je ze nodig gaat zijn voor POTM Aubamayang ik gok dat hij het wordt..

Heel veel Leno's ingekocht die keeper en heel veel sokratis ofzo, die Griekse verdediger. En nog 15x Selnaes speciaal kaartje..Meeste voor 10,5k kunnen kopen
Ja het is wellicht gokken..
[...]

Wel als je wat verkoopt natuurlijk

Ben benieuwd hoe het speelt

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
Is er iemand die mij van wat hulp kan voorzien? Ik lijk het helemaal kwijt te zijn... Speelde tot voor kort 4-1-2-1-2 (met LM en RM). Maar nu al een aantal potten op rij helemaal kapot gespeeld. Heb ook geen goed gevoel meer over de formatie, vooral op de counter ga ik kapot. Ik zie dat ik vaak tegen 4-3-3(4) speel en dat lijkt een succesvolle formatie deze Fifa. Nu had ik zelf dit bedacht: https://www.futbin.com/19/squad/504122

Wat zou ik graag willen weten?
- Dembele of Alli? (Met name qua workrates)
- Welke (succesvolle) custom tactics werken er voor deze formatie. Weet iemand dat?
- Ik zit aan Perisic en Lucas vast (untradable, te goed om op de bank te zetten). Zijn er andere aanvullingen die beter zouden zijn?
- Voor de geïnteresseerden, dit was mijn oude squad: https://www.futbin.com/19/squad/1216408

Heb ook nog naar een 4-4-1-1 formatie gekeken, dan kom ik op dit uit: https://www.futbin.com/19/squad/1216615
Ik denk echter dat de voorhoede te weinig pace heeft om het op de ''goede'' manier te spelen, klopt dat?

Alvast dank (en op naar een mooie win-streak... Hahaha)

[ Voor 16% gewijzigd door PetrCech_3 op 26-10-2018 19:31 ]

• shabalala
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-05-2021
fifanoob schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:58:
Heb 300k coins ingezet en spelers gekocht waarvan ik denk dat je ze nodig gaat zijn voor POTM Aubamayang ik gok dat hij het wordt..

Heel veel Leno's ingekocht die keeper en heel veel sokratis ofzo, die Griekse verdediger. En nog 15x Selnaes speciaal kaartje..Meeste voor 10,5k kunnen kopen
Ja het is wellicht gokken..
Je volgt ook focus?:)

• stomley
Valandil schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:39:
Iemand ervaring met Insigne als LM?
Heb daar nu altijd Perisic staan. Opzich prima, maar best wisselvallig. Vergeleken met Cuardado is hij minder bewegelijk, maar scoort wel makkelijk. Overweeg Insigne te komen, maar weet niet of hij zijn geld waard is.
Denk dat zijn formaat en stamina een probleem worden voor lm. Beter voor lw en lf.

• shabalala
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-05-2021
Had 22 fellaini gekocht voor 45k. Nu heeft ie snelheid 91 waar ik op hoopte. Alles verkocht voor 80k

• Pompi
Gister Mbappe gepacked, nu aan het wachten tot hij verkocht is voor de prijs die ik wil. Zat beetje naar prime Seedorf te kijken? Heeft iemand ervaring met hem, want zie wisselende dingen online maar stats ziet hij er goed uit

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-11 11:57
PetrCech_3 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 19:19:
Is er iemand die mij van wat hulp kan voorzien? Ik lijk het helemaal kwijt te zijn... Speelde tot voor kort 4-1-2-1-2 (met LM en RM). Maar nu al een aantal potten op rij helemaal kapot gespeeld. Heb ook geen goed gevoel meer over de formatie, vooral op de counter ga ik kapot. Ik zie dat ik vaak tegen 4-3-3(4) speel en dat lijkt een succesvolle formatie deze Fifa. Nu had ik zelf dit bedacht: https://www.futbin.com/19/squad/504122

- Welke (succesvolle) custom tactics werken er voor deze formatie. Weet iemand dat?
- Ik zit aan Perisic en Lucas vast (untradable, te goed om op de bank te zetten). Zijn er andere aanvullingen die beter zouden zijn?
- Voor de geïnteresseerden, dit was mijn oude squad: https://www.futbin.com/19/squad/1216408

Heb ook nog naar een 4-4-1-1 formatie gekeken, dan kom ik op dit uit: https://www.futbin.com/19/squad/1216615
Ik denk echter dat de voorhoede te weinig pace heeft om het op de ''goede'' manier te spelen, klopt dat?

Ik speel de 4-4-1-1 met toevallig ook Lucas en Perisic. Het team is heel goedkoop maar speelt echt perfect. Speel hier al weken mee. Mijn andere (duurdere) team blijf ik wisselen maar dit klopt allemaal perfect bij elkaar: https://www.futbin.com/19/squad/1039828. Perisic start in de spits maar staat vaker op het middenveld als false 9. Lucas dan als CAM (wel een chem style met extra scoring geven). Teixeira op links met get in behind en Bonaventura op rechts met come back. Ik zie echt geen reden om maar 1 speler te wisselen in dit team.

• Sokucho
PetrCech_3 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 19:19:

dele alli! dembele houd het bij mij geen hele wedstrijd vol slechte stamina. Als je hem verdedigend wil gebruiken dan weer wel dembele ik heb ze nu alle 2 met dembele op stayback.

• fifanoob
jup sinds kort, ken hem verder niet maar komt relaxt over en dacht laat ik eens zijn tips uitproberen

[ Voor 4% gewijzigd door fifanoob op 26-10-2018 19:59 ]

• sjakieman
Ik heb deze week (opnieuw) veel getest met de instellingen voor de 4-4-1-1 en ben nu eindelijk tevreden. Krijg veel minder afstandschoten tegen en eigenlijk geen steekballen meer. Aanvallend creëer ik ondertussen nog steeds genoeg. Dit gebruik ik nu:
- balanced, 4, 4
- balanced, 6, 3, 3, 2

ST: stay central, false 9, stay forward
CF: stay central, get in behind, stay forward
CM's: stay back while attacking, aggressive interceptions, stay central
LB/RB: stay back while attacking

Ik heb 1 aanvallende winger (Teixeira/Guedes) op get in behind en aan de andere kant speelt een middenvelder (Bonaventura/Talisca IF) met come back on defence.

Verder heb ik ook een 41212, een counteropstelling als tegenstander de laatste minuten tegen probeert te scoren (4231(2) en een 4411 met andere instellingen (ST op drift wide) onder de knoppen voor als het niet loopt.

[ Voor 14% gewijzigd door sjakieman op 26-10-2018 20:10 ]

• Korkss
Pff ineens heerlijke fifa dingen tegen in de WL. Sta 2-0 voor niks aant handje, vervolgens schiet hij van 30 meter, gaat via de rug van Varane zo de andere hoek in. Oke nog niks ad hand ik ben beter. Schiet op de paal, gelijk uit de counter erna prikt hij 2-2 binnen.
Speel daarna wat rond, scheurt pogba zn hamstring ofzo af, balverlies, hij schiet weer van ver, weer via de rug van een verdediger de andere hoek in.
Toen werd ik salty, ging vol op de aanval en kreeg ook nog de 4-2 om de oren! Typisch gevalletje van ik ga morgen wel weer verder ;-)

Tjonge zat ff snel te zoeken in dit topic maar kon het niet zo snel vinden.
Maar wat duurt het langggg voordat de game op de pc geïnstalleerd is! Wacht nu een uur en hij is pas bij 58%! Begon bij een 30%.
Beetje abnormaal lang lijkt me maar er schijnen er meer te zijn met dit probleem

Servers misschien extreem traag omdat er een aanbieding is van fifa 19 denk ik dan?

edit : zit trouwens te denken aan een laliga team? is dat een verstandige keus?
Vorig jaar een pl team gedaan maar die pl spelers waren te prijzig toen.

[ Voor 30% gewijzigd door Harribo op 26-10-2018 20:25 ]

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-11 14:37

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-11 14:37
Ja, maar het is dus onderdeel van een weekly objective. De lijst was nog niet geupdate in de webapp.

• sjakieman
Korkss schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 20:12:
Pff ineens heerlijke fifa dingen tegen in de WL. Sta 2-0 voor niks aant handje, vervolgens schiet hij van 30 meter, gaat via de rug van Varane zo de andere hoek in. Oke nog niks ad hand ik ben beter. Schiet op de paal, gelijk uit de counter erna prikt hij 2-2 binnen.
Speel daarna wat rond, scheurt pogba zn hamstring ofzo af, balverlies, hij schiet weer van ver, weer via de rug van een verdediger de andere hoek in.
Toen werd ik salty, ging vol op de aanval en kreeg ook nog de 4-2 om de oren! Typisch gevalletje van ik ga morgen wel weer verder ;-)
Speelde je tegen dit team: https://www.futbin.com/19/squad/1039828?
Mijn zoon speelde rond die tijd dat jij dit schreef een potje tegen Varane en Pogba en stond bij rust 2-0 achter en won met 5-2, klinkt wel een beetje als dezelfde wedstrijd... ;)

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:51
Gaat lekker hier!

4-4-1-1 goed onder de knie aan het krijgen. 3 potjes Rivals achter elkaar gewonnen. Nog 1 potje winnen en zit alweer in Rang II. Heb alle tijd vanavond dus maar even stevig Rang II binnen gaan.

Ik heb van de week Lloris gekocht. Toch een merkbaar verschil krijg ik de indruk, tegenstander scoort lastiger...

[ Voor 21% gewijzigd door Sleehond op 26-10-2018 20:46 ]

Nieuwe Icon SBC idd

Verwijderd

Eerste x wl in 18 nooit kunnen spelen.
Maar wat een verschil met het normale online zeg wat een tempo heb nog geen slecht team getroffen, lijkt het althans.
Slechts een paar potjes gewonnen tot nu.
Hebben jullie nog starters tips voor de wl?
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 21:09:
Eerste x wl in 18 nooit kunnen spelen.
Maar wat een verschil met het normale online zeg wat een tempo heb nog geen slecht team getroffen, lijkt het althans.
Slechts een paar potjes gewonnen tot nu.
Hebben jullie nog starters tips voor de wl?
Speel vanuit de verdedigende organisatie en neem geen risico op je eigen helft.
Goede tegenstanders, zullen je fouten meteen afstraffen, gelijkwaardige potjes wil je niet door iets stoms verliezen.

Have fun, en probeer vooral te kijken hoe de echt goede tegenstanders hun spel spelen.

Pagina: 1 ... 47 ... 200 Laatste