Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
Ik vroeg me af. Gebruiken jullie dat timed shooting?
Ik heb het in het begin uit gezet omdat ik eerst wilde wennen aan het spel. Ik heb het eigenlijk nooit aangezet.
Gebruiken jullie het? En is het essentieel om te winnen?

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Iemand ervaringen met Matuidi, naingolan en/of Milinkovic Savic? Wil 2 van de 3 halen in een 4231 opstelling. Als CVM’s

• DeBers
Schuimpje schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:16:
Ik ben voor de tradeable packs gegaan i.p.v. 54000 coins.. Heb er net 25K van kunnen maken, slechte keuze weer..
Ja, ik doe het ook elke keer. Volgende keer gewoon maar coins pakken.
Al heb ik nu wel een mooie basis voor SBC door al die megapacks.
RR21 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:50:
Iemand ervaringen met Matuidi, naingolan en/of Milinkovic Savic? Wil 2 van de 3 halen in een 4231 opstelling. Als CVM’s
Ik zou de laatste 2 halen. Milinkovic heeft de lengte. Matuidi ook, maar heeft 2*WF wat ik persoonlijk niet handig vind op het middenveld. Daarom sluit Nainggolan beter aan.
Tenminste, dat zou mijn keuze zijn, maar volgens mij de meest prijzige combi.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• DeBers
RR21 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:50:
Ik speel met Milinkovic. Matuidi wordt mijn volgende upgrade. Al ben ik nog in dubio of ik die naast of ipv SMS neer zet.
Tot nu speelt SMS heel fijn. Aan de bal geen geweldenaar. Maar als CM in een 4-4-1-1 onderschept hij veel ballen en heeft hij toch wel een aantal keer gescoort vanuit afvallende ballen bij een corner of na een voorzet. Verdedigend gezien een fijne speler.
DeBers schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:53:
[...]

Ik speel met Milinkovic. Matuidi wordt mijn volgende upgrade. Al ben ik nog in dubio of ik die naast of ipv SMS neer zet.
Tot nu speelt SMS heel fijn. Aan de bal geen geweldenaar. Maar als CM in een 4-4-1-1 onderschept hij veel ballen en heeft hij toch wel een aantal keer gescoort vanuit afvallende ballen bij een corner of na een voorzet. Verdedigend gezien een fijne speler.
Dat is juist de grote zwakte van mijn team, Modric, Yedder, Griezman zijn ondanks hun voetballende kwaliteiten toch vaak kansloos tegen dit soort spelers.

Dit klinkt alsof je het middenveld tenminste altijd in handen hebt.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Ricloo86 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 09:26:
[...]

Ja maar die kan toch maar 1 keer, lees dat mensen hem meerdere keren hebben gedaan.
nee die kan maar 1x

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 11:14
bvbal79 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:34:
[...]

weet je het niet, of doen ze niet mee :)
Haha zo kan je het ook interpreteren ja. CL en EL tellen niet mee voor TOTW.

• michi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02 05:14
Ik heb alle Nederlandse clubs klaar staan voor league SBC alleen wat voor opstelling gaat Utrecht krijgen? Die hebben geen lm Rm en geen lv en rv

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
michi schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 12:12:
Ik heb alle Nederlandse clubs klaar staan voor league SBC alleen wat voor opstelling gaat Utrecht krijgen? Die hebben geen lm Rm en geen lv en rv
Dan gok ik 4-2-3-1 met 3 CAM's.

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22-11 15:59
Divisie 4 Rank 3 Rewards (ben zoals eerder aangegeven een paar dagen in Luxemburg) en toch weer de fout gemaakt om 4 Mega Packs onverhandelbaar te kiezen.

Quaresma als beste en de rest werkelijk drama. Volgende keer echt coins kiezen.

• michi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02 05:14
Markuss schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 12:20:
[...]

Dan gok ik 4-2-3-1 met 3 CAM's.
Tnx, dit is hem dan denk ik. Ga nu verder voor la Liga. Kijken hoe ver ik kom met 100k.

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
Iedere week blijkt weer dat EA het toch voor elkaar krijgt om téveel mensen naar de untradable packs te lokken waar vrijwel iedereen spijt van krijgt! :X

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:24
Ik moet wel gniffelen als ik iedere week de berichten hier lees van mensen die 'dit keer echt voor de laatst x de packs hebben gekozen want er kwam weer niets uit! Volgende keer echt de coins!'

Verwijderd

DeBers schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:50:
Ik heb het in het begin uit gezet omdat ik eerst wilde wennen aan het spel. Ik heb het eigenlijk nooit aangezet.
Ik gebruik het en scoor heel veel daardoor. Waarschijnlijk gebruiken de mensen die 20 schoten hebben en toch verliezen het niet. Zelfs als je oranje timed is de kans zeer aanwezig dat je scoort. Merk wel dat het beter werkt met finesse schoten dan met normale schoten.

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:22
Heb icardi gepackt uit de rewards ben nu een beetje aan het twijfelen hoe ik die in mijn opstelling ga weven.

https://www.futbin.com/19/squad-builder/view/1164017

Zaza is bij mij topscorer.
over gomez ben ik nog niet helemaal tevreden als cam.
mandzukic is wel handig bij de uittrap van de keeper, aangezien hij toch zeker 50% kopduels wint.

En ik heb nog wat moeite om de juiste chemistry te geven aan spelers. Vorig jaar was dat een stuk makkelijker :)
Welke chemistry gebruiken jullie voor bepaalde posities?

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 13:57
cubert20 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 12:58:
Heb icardi gepackt uit de rewards ben nu een beetje aan het twijfelen hoe ik die in mijn opstelling ga weven.

https://www.futbin.com/19/squad-builder/view/1164017

Zaza is bij mij topscorer.
over gomez ben ik nog niet helemaal tevreden als cam.
mandzukic is wel handig bij de uittrap van de keeper, aangezien hij toch zeker 50% kopduels wint.

En ik heb nog wat moeite om de juiste chemistry te geven aan spelers. Vorig jaar was dat een stuk makkelijker :)
Welke chemistry gebruiken jullie voor bepaalde posities?
Welke chemistry hangt af van welke eigenschappen die speler moet versterken. Ik gebruik niet altijd standaard chemistry A voor positie B zeg maar.

PSN: Maichel

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-11 09:44
Omg pak ik net griezzman super blij kijk ik bij dubbel zit nain er ook in. Zijn wel untradable maar gebruik ze allebei lekkere profit deze week 😀

• cubert20
Maichel schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:00:
[...]

Welke chemistry hangt af van welke eigenschappen die speler moet versterken. Ik gebruik niet altijd standaard chemistry A voor positie B zeg maar.
Ik heb nu voor de wingers beide engine omdat ze die eigenschappen daar het meest gebruiken en de CB hebben anchor.
Heb de rest nog op basic staan, omdat ik het gevoel heb dat meerdere eigenschappen dit jaar belangrijk zijn. Ben er nog niet helemaal uit :)

• MrNobody28
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2023
Nieuwe team gemaakt, m'n oude team speelde prima hoor maar gewoon puur uit nieuwsgierigheid een bijna nieuwe squad gemaakt om te kijken hoe dit uit pakt. Op het moment ziet het er zo uit:

Higuan/Icardi - Aguero
Perisic - Dybala - Salah
Nainggolan
Alex Sandro - Chiellini - Benatia/Skriniar - Valencia
Handanovic

Nog op of aanmerkingen? Verbeteringen? Heb nog zo'n dikke 250k te besteden.
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 12:57:
[...]

Ik gebruik het en scoor heel veel daardoor. Waarschijnlijk gebruiken de mensen die 20 schoten hebben en toch verliezen het niet. Zelfs als je oranje timed is de kans zeer aanwezig dat je scoort. Merk wel dat het beter werkt met finesse schoten dan met normale schoten.
Ik hen het wel aanstaan, maar zie bijvoorbeeld niet dat oranje etc.
Moet je daarvoor de trainer aan hebben?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• cubert20
MrNobody28 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:26:
Nieuwe team gemaakt, m'n oude team speelde prima hoor maar gewoon puur uit nieuwsgierigheid een bijna nieuwe squad gemaakt om te kijken hoe dit uit pakt. Op het moment ziet het er zo uit:

Higuan/Icardi - Aguero
Perisic - Dybala - Salah
Nainggolan
Handanovic

Ik vond handanovic af en toe vreemde acties maken.
Heb daar nu zelf szcezny IF neergezet, voelt iets degelijker aan.
Bossie schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:28:
[...]

yup, maar in WL staat alles uit. Blijkbaar moet je de 2de keer drukken als de speler de bal gaat raken met zijn voet
bvbal79 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:34:
[...]

yup, maar in WL staat alles uit. Blijkbaar moet je de 2de keer drukken als de speler de bal gaat raken met zijn voet
misschien is dat waarom ik vrijwel alles scoor met finesse-shots :D

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-11 08:36

Schuimpje

Couch Warrior

MrNobody28 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:26:

Higuan/Icardi - Aguero
Perisic - Dybala - Salah
Nainggolan
Handanovic

Mertens erin, en sczesny voor handanovic

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

• RFRF
  • Laatst online: 14-09-2021
bvbal79 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:34:
[...]

Het tweede keer drukken is het hele principe van de timed shooting. Als je dit niet doet kun je wel een finesse shot doen maar dan is het niet 'timed'. De groene/oranje indicator staat niet uit tijdens de WL. Deze zul je altijd zien als je een tweede keer drukt.

• MrNobody28
Schuimpje schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:45:
[...]

Mertens erin, en sczesny voor handanovic
Sczesny ga ik halen! Maar Mertens erbij, dan komen er best veel mensen op 7 chem te staan, enig idee of ik dat met een andere opstelling ofzo kan oplossen?
RFRF schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:53:
[...]

Het tweede keer drukken is het hele principe van de timed shooting. Als je dit niet doet kun je wel een finesse shot doen maar dan is het niet 'timed'. De groene/oranje indicator staat niet uit tijdens de WL. Deze zul je altijd zien als je een tweede keer drukt.
Ik begrijp niet zo goed waar je naar toe wilt, of dat je de verbeterende factor wil zijn.

Maar ik geef simpelweg aan dat je de 2de keer (ja ik snap het principe) moet drukken als de voet de bal raakt.

Verder wat betreft WL:
https://fifaforums.easpor...d-finishing-bar-to-appear

en zo zijn er meerdere plekken waar gezegd wordt dat de trainer (en dus je indicator) uitstaat.

• RFRF
  • Laatst online: 14-09-2021
bvbal79 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:05:
[...]

Ik begrijp niet zo goed waar je naar toe wilt, of dat je de verbeterende factor wil zijn.

Maar ik geef simpelweg aan dat je de 2de keer (ja ik snap het principe) moet drukken als de voet de bal raakt.

Verder wat betreft WL:
https://fifaforums.easpor...d-finishing-bar-to-appear

en zo zijn er meerdere plekken waar gezegd wordt dat de trainer (en dus je indicator) uitstaat.
Ik wilde even verduidelijken dat je altijd een tweede keer moet drukken voor een timed shot. Door het woord 'blijkbaar' lijkt het of je hier verbaast over was,dus ik dacht ik bevestig het even. Kortom, als je een tweede keer drukt zul je zien of je goed timed of niet door middel van een kleur (ook in de WL). Geen paniek, ik bedoelde het goed ;)

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-11 08:36

Schuimpje

Couch Warrior

MrNobody28 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:57:
[...]

Sczesny ga ik halen! Maar Mertens erbij, dan komen er best veel mensen op 7 chem te staan, enig idee of ik dat met een andere opstelling ofzo kan oplossen?
Ik zou eens beetje gaan expirimenteren op futhead/futbin. Kijken wat goed aansluit op elkaar. Mertens vind ik persoonlijk een fijne speler vandaar die opmerking haha!

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10:57
MrNobody28 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:57:
[...]

Ik heb Handanovic vanaf het begin, bevalt prima.

• llovesoccerx7
ajaxalex schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:52:
[...]

Hier hetzelfde echt een held.

• MrNobody28
ajaxalex schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:52:
[...]

Ik zal hem eens uitproberen vanavond, bevalt ie niet koop ik Sczezny

Verwijderd

[...]

Daarvoor moet je de trainer aan hebben staan idd. Ik heb het me aangeleert zonder die trainer. Als je veel speelt kan je op den duur elke bal op gevoel timen.

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-11 14:37
Ik ben zowaar wel blij dat ik packs ipv coins heb gekozen met een Martial IF als luck.
Daarbij ook nog een Lala SIF en een scream card

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:51
Zo, bij rivals voor de coins gegaan 39.000. Prima!

Vraagje. Ik heb nu als RA staan Lala van 81 (IF). Echter ik zie nu een RA Lala van 84 IF... is dit de upgrade waard om die van 84 aan te schaffen? Zal ik dat merkbaar voelen?

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11 19:02
michi schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 12:12:
Klopt! en VVV heeft ook geen LF/LM/LW. Daarbij is Klaiber van Utrecht nog aardig aan de prijs, maar verder heb ik ook alles in me club staan.
Sleehond schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:14:

Vraagje. Ik heb nu als RA staan Lala van 81 (IF). Echter ik zie nu een RA Lala van 84 IF... is dit de upgrade waard om die van 84 aan te schaffen? Zal ik dat merkbaar voelen?
Hier dit keer ook de coins gepakt. Hoe verder de game hoe minder kans dat je iets echt waardevols uit een pak trekt.

• SH-FR
Mijn God, een vriend van me packt zojuist Messi CL uit het CL- 3 spelers pakket. Bijna 1,3 miljoen coins waard..

Achja het is hem gegund, heeft hiervoor niet bepaald goede packs gehad.
SH-FR schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:18:
Mijn God, een vriend van me packt zojuist Messi CL uit het CL- 3 spelers pakket. Bijna 1,3 miljoen coins waard..

Achja het is hem gegund, heeft hiervoor niet bepaald goede packs gehad.
damn wat een geluk. Ik heb echt in fifa 17, 18 en nu 19 nog nooit een messi of ronaldo uit packs gehaald :(

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 05-11 07:54
Maatje van mij kreeg een untradable Neymar uit die 2 player packs op z'n telefoon terwijl ik er naast zat op de bank 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Goelan op 25-10-2018 15:21 ]

• SH-FR
Goelan schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:21:
Maatje van mij kreeg een untradable Neymar uit die 2 player packs op z'n telefoon terwijl ik er naast zat op de bank 8)7
Hahaha meen je niet? Echt waar, met FIFA 18 is mij dit ook overkomen. Ik opende een 2 spelers pakket en daar kwam ook Neymar uit..

Mijn pack-luck is altijd erg goed geweest. Heb in FIFA 15 meen ik ook Messi gekregen. Verder ook 4 keer een Icon gepackt.

• SH-FR
Bean77 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:19:
[...]

damn wat een geluk. Ik heb echt in fifa 17, 18 en nu 19 nog nooit een messi of ronaldo uit packs gehaald :(
Is ook gewoon een kwestie van geluk natuurlijk.. De een packt de ziekste spelers en de ander kan packs blijven openen en vrij weinig krijgen. Hoewel één pack dat kan veranderen natuurlijk.

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-11 18:27
DeBers schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:50:
JA!

Ik raad het echt aan om het te gebruiken, ik scoor 50% van mijn goals met timed shooting zowel gewoon als met finesse shooting.

Zonder die timed shooting hoef je niet van 20m afstand te schieten.. kans dat ie er in gaat is klein, maar MET timed shooting is die, indien je hem goed gebruikt heel gevaarlijk!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20:32
Heeft iemand griezman als rechter cm spelen? hoe doet hij het met zijn zwakke voet op de rechter kant?
SH-FR schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:26:
[...]

Is ook gewoon een kwestie van geluk natuurlijk.. De een packt de ziekste spelers en de ander kan packs blijven openen en vrij weinig krijgen. Hoewel één pack dat kan veranderen natuurlijk.
Dat is waar. Ik klaag ook maar niet, want ik heb best leuke spelers eruit gekregen. Hoewel een Messi en Ronaldo altijd wel ff een leuke boost geeft.

• fifanoob
[...]

Nee hoeft niet.

Als je timed shooting gebruikt zonder trainer krijgt het blokje boven de speler dat blokje waardoor je ziet wie je bent, een kleur nadat het schot gelost is. Zodat je achteraf nog kan zien of die goed was of niet.
Je zou het ook moeten zien bij kopballen enzo.. Het is maar heel eventjes dat je het ziet maar je krijgt een kleur te zien..

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 05-11 07:54
SH-FR schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:24:
[...]

Hahaha meen je niet? Echt waar, met FIFA 18 is mij dit ook overkomen. Ik opende een 2 spelers pakket en daar kwam ook Neymar uit..

Mijn pack-luck is altijd erg goed geweest. Heb in FIFA 15 meen ik ook Messi gekregen. Verder ook 4 keer een Icon gepackt.
Serieus ja. Zit je dus naast hem en pack je zelf Shaqiri en Nakamba :+

• fifanoob
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:10:
[...]

Daarvoor moet je de trainer aan hebben staan idd. Ik heb het me aangeleert zonder die trainer. Als je veel speelt kan je op den duur elke bal op gevoel timen.
Trainer aanstaan dan zie je het balkje tijdens het schot en kan je leren hoe je moet timen.

Trainer uit: dan zie je het alleen achteraf wat je resultaat was. Rood,oranje ( volgens mij geel ook ) en groen.

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-11 21:20
Pff ik kan maar niet wennen aan hoe FIFA 19 speelt. Vind het naar mate ik het vaker speel steeds meer een miskoop. Heb een Team gemaakt met Spaanse competitie (rating 83 chem 100) met best leuk spelers erin (Williams, Iniesta, David Luis, Bartra, Illaramendi, Rodrigo) maar ik verlies echt alles. Zou je kunnen denken dat het aan de selectie ligt, of het systeem of de tactics, maar ik heb al van 4-3-3 tot 4-4-1-1 vanalles geprobeerd, alle spelers hebben een passende Chemistry style maar echt no way dat ik iets kan scoren. Af en toe een doelpuntje, maar winnen met 3-0 of meer zit er echt niet in boven de semi pro moeilijkheid.

Zelfs in de Journey heb ik moeite met winnen....

P.S: Ik weet dat het aan mijn gewenning en/of skills ligt, niet aan het spel.

En het begrip pack luck is hier niet bestaand.... nog niks boven de 83 gepacked, op Buffon na.

[ Voor 11% gewijzigd door Tarz op 25-10-2018 15:44 ]

• fifanoob
Heb zelf ook weer voor pakjes gekozen bij Rivals rewards. En ik doe altijd de tradeable, de kans dat je een goede speler packt die wat waard is al klein en dat ie dan ook nog eens in mijn team zou passen is al HELEMAAL klein.
En natuurlijk is het dan een gok dat je meer dan je coins packt maar dat vind ik wel zo leuk. Pakjes openen blijft leuk om te doen.

Ik kon 44k coins kiezen maar heb ruim 60k uit de packs gehaald. 1 of andere Dufy speciaal kaartje wat 11k opleverde en Azpiliceta of hoe je het schrijft die mij tegen de 50k opleverde en nog wat restjes troep.

• fifanoob
Tarz schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:41:
Pff ik kan maar niet wennen aan hoe FIFA 19 speelt. Vind het naar mate ik het vaker speel steeds meer een miskoop. Heb een Team gemaakt met Spaanse competitie (rating 83 chem 100) met best leuk spelers erin (Williams, Iniesta, David Luis, Bartra, Illaramendi, Rodrigo) maar ik verlies echt alles. Zou je kunnen denken dat het aan de selectie ligt, of het systeem of de tactics, maar ik heb al van 4-3-3 tot 4-4-1-1 vanalles geprobeerd, alle spelers hebben een passende Chemistry style maar echt no way dat ik iets kan scoren. Af en toe een doelpuntje, maar winnen met 3-0 of meer zit er echt niet in boven de semi pro moeilijkheid.

Zelfs in de Journey heb ik moeite met winnen....
De skillgames al eens uitgeprobeerd? Elk jaar begin ik altijd met een paar skillgames. Ook om zo te wennen aan de game. Timed shooting heb ik grotendeels onder de knie gekregen in skillgames, merkte echt dat mij dat veel voordeel opleverde in de online potjes aangezien mijn tegenstanders het nog niet zo goed konden.
Ik verkoop mijn ps4 met controllers, games en dus ook fifa 19.
Ik ga echt niet elk jaar minimaal 120 euro betalen om fifa online te kunnen spelen. Ook omdat ik niet veel geld heb.

Grappig is dat mensen in mijn buurt het belachelijk vinden om 59 e per jaar voor online spelen te betalen terwijl hier volgens mij iedereen het maar normaal vind.
Zo speelt een vriendin van mij xbox niet online vanwege die reden.

Ik verkoop het systeem en koop weer lekker fifa voor pc. Hou ik ook nog wat over.

• llovesoccerx7
Harribo schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:01:
Ik ga echt niet elk jaar minimaal 120 euro betalen om fifa online te kunnen spelen. Ook omdat ik niet veel geld heb.

Grappig is dat mensen in mijn buurt het belachelijk vinden om 59 e per jaar voor online spelen te betalen terwijl hier volgens mij iedereen het maar normaal vind.

Ik verkoop het systeem en koop weer lekker fifa voor pc. Hou ik ook nog wat over.
Houdoe.

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:56

Was mijn insteek ook een paar jaar terug. Aantal spelers worden gedurende het jaar steeds kariger.
Nu weer een Xbox gekocht.
Wat betreft kosten voor abbo en het spel, als je op tweakers zit kan je vast wel rondzoeken voor een betere deal. Kan me niet voorstellen dat iedereen hier 6 tientjes neerlegt voor een abbo.

Account delen met een vriend is ook nog een optie. 1 koopt het abbo, ander het spel. Scheelt je alweer de helft
Maar ieder z’n ding, succes op de PC in ieder geval!

[ Voor 5% gewijzigd door Skinnyice op 25-10-2018 16:16 ]

Verwijderd

Ook omdat ik niet veel geld heb.
Als je niet veel geld zou hebben dan zou ik gamen laten voor wat het is als een hobby. Gamen kost namelijk geld alle hobby's eigenlijk. Daarnaast wanneer je een upgrade zou moeten uitvoeren voor je desktop in de toekomst gaat het ook geld kosten dat kan meer zijn als een PS4/PS5 overigens. Maar dat is mijn mening :X.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Waar komt dit vandaan joh? Vorig jaar zat je hier ook lekker op de knoppen te rammen, nu opeens val je hier weer over. Dit kan niet nieuw voor je zijn. Stug verhaal.
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:16:
[...]

Als je niet veel geld zou hebben dan zou ik gamen laten voor wat het is als een hobby. Gamen kost namelijk geld alle hobby's eigenlijk. Daarnaast wanneer je een upgrade zou moeten uitvoeren voor je desktop in de toekomst gaat het ook geld kosten dat kan meer zijn als een PS4/PS5 overigens. Maar dat is mijn mening :X.
Ik heb juist een console genomen omdat ik hier klaar mee was idd, PC's hebben regelmatig upgrades nodig hoewel de levensduur inmiddels een stuk langer is dan een jaar of 10 geleden :)

Daarnaast vind ik gamen met vrienden veel leuker op de console, hoewel ik inmiddels toch weer een laptop heb aangeschaft.

@bbblije Volgens mij had Harribo een console gehaald om hier fifa19 op te spelen, terwijl hij daarvoor op de pc speelde. Ik zat op de online friendly matches te wachten:+

[ Voor 9% gewijzigd door Bossie op 25-10-2018 17:27 ]

• fifanoob
Wetende dat gamen op console ook voor iedereen gelijk is.

Weet nog wel van gamen op de pc.. JA volgens mij heb ik lagg en moet ik iets upgraden, hm volgens mij is dit niet goed of heb ik weer een virus? Cheaters.. Op de console praktisch geen last van op de pc is het altijd maar de vraag etc..

Op console weet ik gewoon dat iedereen zo'n beetje hetzelfde speelt en dus fair.
Je weet gewoon dat je alle games kan spelen die voor je console uitkomt. Met de pc altijd maar weer de vraag of ie snel genoeg is.. Praat je met vrienden over nieuwe games, ervaart de 1 het toch weer anders dan de andere want die heeft 4k en die andere weer niet en blablalba...

Console gamen lekker op de bank voor iedereen gelijk en makkelijk een party op te starten wat ook voor iedereen gelijk is ipv Ventrilo ( bestaat dat nog? ) teamspeak of weet ik veel welke programma iedereen allemaal gebruikt.. Altijd gedoe.. Op de console is voor iedereen alles gelijk.

Oke mand
@fifanoob Vreemd genoeg om al dat soort pc problemen op te lossen, kun je ook een Mac nemen.
Die hebben dit soort onzin niet, echter is dat ook in het prijskaartje terug te vinden. Helaas ben je vrijwel 3k kwijt als je een beetje wilt gamen op macs en dan moet je nog geluk hebben dat de titel idd naar Mac geport is.

Anyway fifa: huidig La Liga team houden met Griezman, Yedder, Modric, Bale, Coutinho etc, of een hybrid maken met La Liga backline en Kane, POTM Hazard, POTM Lucas, Kane, KDB, Kante en Poggy?

• Mitchell-CWD
  • Laatst online: 18:45
@fifanoob heb FIFA op de PC en echt 0 problemen. Cheaters en virussen is echt onzin als je beetje logisch nadenkt. Verschillende resoluties heb je op console tegenwoordig ook.
Gamen op mac? Dat zou ik sws afraden, tenzij je toch al een dure mac heb staan en geen PC.

OT: Net Kane gekocht wil even een sterkte spits proberen ipv peace zoals oudere FIFAs. Iemand ervaringen met dit soort spelers of met Kane zelf?

[ Voor 12% gewijzigd door Mitchell-CWD op 25-10-2018 16:40 ]

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

• Skinnyice
  • Laatst online: 14:56
Mitchell-CWD schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:37:
@fifanoob heb FIFA op de PC en echt 0 problemen. Cheaters en virussen is echt onzin als je beetje logisch nadenkt. Verschillende resoluties heb je op console tegenwoordig ook.
Gamen op mac? Dat zou ik sws afraden, tenzij je toch al een dure mac heb staan en geen PC.

OT: Net Kane gekocht wil even een sterkte spits proberen ipv peace zoals oudere FIFAs. Iemand ervaringen met dit soort spelers of met Kane zelf?
Vriend van me heeft Kane in de spits staan, volgens mij is die er erg tevreden over, ben zelf nog even flink aan het sparen
Bossie schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:33:
@fifanoob Vreemd genoeg om al dat soort pc problemen op te lossen, kun je ook een Mac nemen.
Die hebben dit soort onzin niet, echter is dat ook in het prijskaartje terug te vinden. Helaas ben je vrijwel 3k kwijt als je een beetje wilt gamen op macs en dan moet je nog geluk hebben dat de titel idd naar Mac geport is.

Anyway fifa: huidig La Liga team houden met Griezman, Yedder, Modric, Bale, Coutinho etc, of een hybrid maken met La Liga backline en Kane, POTM Hazard, POTM Lucas, Kane, KDB, Kante en Poggy?
Heb potm hazard als leenspeler gehaald 20 potjes voor iets van 6 a 7k is natuurlijk een koopje. Heb hem alleen nog niet gebruikt. Maar met die goedkoper 83 rated spelers zijn de leen versies wel interessant om te halen.

Heb bijna de hele Eredivisie al compleet. Dan maar hopen op de Ligt als SBC-reward, of een andere NLse speler (Dumfries?). Lozano hoeft van mij niet persé.

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
Bizar, kreeg net een notificatie dat ik 1050 Fifa Points had gekregen. Dacht dat het eerst een scam was, maar er zijn toch echt 1050 points bijgeschreven... Meer mensen dit?

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21:12
Mensen nog suggesties voor zowel een goede LA als een goede RA op het moment staat Davies LA en Ricardo Pereira op de RA. Ik speel 4-3-3(4), en lijk voor mij de goede tactiek te hebben gevonden, probeer er gecontroleerd mee te spelen wat steeds beter gaat. Nu alleen wat upgrades nodig.

Edit: Mijn team bestaat uit Premier League spelers.

[ Voor 8% gewijzigd door Klojet op 25-10-2018 17:05 ]

https://www.discogs.com/user/Klojett

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

Klojet schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:05:
Mensen nog suggesties voor zowel een goede LA als een goede RA op het moment staat Davies LA en Ricardo Pereira op de RA. Ik speel 4-3-3(4), en lijk voor mij de goede tactiek te hebben gevonden, probeer er gecontroleerd mee te spelen wat steeds beter gaat. Nu alleen wat upgrades nodig.

Edit: Mijn team bestaat uit Premier League spelers.
Mendy op LA en Walker op RA?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Fraaank schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:59:
Heb bijna de hele Eredivisie al compleet. Dan maar hopen op de Ligt als SBC-reward, of een andere NLse speler (Dumfries?). Lozano hoeft van mij niet persé.
Ziyech en Lozano lijkt me. De Ligt krijgt al om de maand een IF. ;)

• fifanoob
PetrCech_3 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:00:
Bizar, kreeg net een notificatie dat ik 1050 Fifa Points had gekregen. Dacht dat het eerst een scam was, maar er zijn toch echt 1050 points bijgeschreven... Meer mensen dit?
Ja die kreeg ik een weekje terug.. Stond nog een link bij waar je naar toe kon gaan, kreeg het als een PSN bericht..

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Bonus voor verlengen Ps plus?

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
fifanoob schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:14:
[...]

Ja die kreeg ik een weekje terug.. Stond nog een link bij waar je naar toe kon gaan, kreeg het als een PSN bericht..
Same! Alleen ben ik meer dan een week niet online geweest. Dat zal de verklaring zijn dat ik het nu pas zie. Meevallertje :)

• fifanoob
PetrCech_3 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:23:
[...]

Same! Alleen ben ik meer dan een week niet online geweest. Dat zal de verklaring zijn dat ik het nu pas zie. Meevallertje :)
ga voor voorwaarden naar https://playstation.com/legal/futso2018

had er nog foto van gemaakt want ik vertrouwde het eerst niet.. dacht ook aan spam ofzo :P
dutchgio schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:13:
[...]

Ziyech en Lozano lijkt me. De Ligt krijgt al om de maand een IF. ;)
Lozano gaat ook nog wat informs tegemoet. Overigens is het bij de Ligue 1 zowel Memphis als Tauvin, die beiden enorm veel informs hadden vorig jaar.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:51
Sleehond schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:14:

Iemand nog een mening of dit een waardevolle upgrade kan zijn?

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21:12
hmr schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:06:
[...]

Mendy op LA en Walker op RA?
Dank, Mendy gelijk op de LA gezet, twijfel nog tussen de CLU of de normale van Walker, in elk geval even wat coins sparen ervoor.

Zojuist ook Sterling gekocht en op RB gezet in plaats van Mahrez, 4 potjes gespeeld ermee en niks meer dan lof.

https://www.discogs.com/user/Klojett

Sleehond schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 18:55:
[...]

Iemand nog een mening of dit een waardevolle upgrade kan zijn?
De 84 heeft wel een flinke boost zo te zien tov de 81 rated speler.
Ik had hem van de week 2x achter elkaar gepacked. Was wel verbaasd dat die nog zo'n flinke waarde had. (44k toen). Ik zou wachten nog voordat je hem koopt. Denk dat die nog wel verder gaat dalen.

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-11 16:04
WL rewards zijn er toch om 19.00 vandaag? Heb nog niets gekregen.. meer mensen last van?

• llovesoccerx7
Vestendrie schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 19:10:
WL rewards zijn er toch om 19.00 vandaag? Heb nog niets gekregen.. meer mensen last van?
8.

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:54
Fraaank schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 07:48:
[...]

Rating van een speler wordt niet alleen bepaald op waarde van de punten die een speler heeft. Internationale rating/aanzien is ook een factor.
Dat is mij allemaal bekend.. maar dat geeft toch geen enkel antwoord op mijn vraag.. ?

• llovesoccerx7

PC is alles nog duurder en nog lastiger te behalen dat weet je?

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Deze fifa heb ik alles behalve pack luck zeg, verschrikkelijk. Beste pull tot nu toe is UCL Semedo, alle advanced SBC’s gedaan en de event specials. EA deelt het niet uit dit jaar :(

• Audiojunky
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-11 09:15
Gister tijdens de "UCL Crash" op het juiste moment ingekocht. Nu bijna 50K winst gemaakt op die kaarten :)
Skinnyice schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:09:
[...]

Was mijn insteek ook een paar jaar terug. Aantal spelers worden gedurende het jaar steeds kariger.
Nu weer een Xbox gekocht.
Wat betreft kosten voor abbo en het spel, als je op tweakers zit kan je vast wel rondzoeken voor een betere deal. Kan me niet voorstellen dat iedereen hier 6 tientjes neerlegt voor een abbo.

Account delen met een vriend is ook nog een optie. 1 koopt het abbo, ander het spel. Scheelt je alweer de helft
Maar ieder z’n ding, succes op de PC in ieder geval!
Volgens mij heb je bij psn niet veel keuze qua prijs lijkt me?
Ik heb 1 vriend die fifa speelt, op de pc
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:16:
[...]

Dat is waar dat gamen, ook op de pc, geld kost buiten het spel om. Vanwege upgraden hardware.
Maar ik upgrade om de zoveel tijd mijn pc voor allerlei nodige doeleinden. Dus dat geld ben ik op zich niet extra kwijt.

Serieus, ik vind 59 euro per jaar voor een abonnement om online te kunnen spelen belachelijk en te duur. Ondanks de extra's waar ik niet op zit te wachten. Pc is toch ook gewoon gratis? Geldklopperij.
Maar enfin ieder mag uiteraard er het zijne van vinden.

Enfin einde punt, dit is het fut topic

[ Voor 39% gewijzigd door Harribo op 25-10-2018 20:19 ]

• DeBers
Wow. De beschikbaarheid van gouden spelers daalt enorm op de 1k lbin.
Door alle SBCs worden ze allemaal opgekocht.

• 1987Michael1987
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16-10-2021
Zo dat waren 2 joysticks in 2 dagen leuk spel joh Fifa ik ben er klaar mee kom geen stap verder

• Donverdi073
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-11 14:04
Maak net een van de vele packs open van de Weekend league en SBC en krijg uit een top spelers pack gewoon 3 inform en 1 scream 😂
Fifa19

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-11 15:37
Ik ben geswitcht van 4-1-2-1-2 naar 4-3-3(4). Heb het idee dat ik met deze formatie (en mede door geduld te bewaren achterin) veel minder kansen tegen krijg dan de eerstgenoemde formatie. Helaas 1 spits, maar de aanwezigheid van de CAM maakt heel veel goed.

Momenteel is dit mijn formatie:

https://www.futbin.com//19/squad/384345

In FUT 18 had ik al BPL gedaan, daarom voelt het nu een beetje 'hetzelfde' aan. Ik jaag eigenlijk weer op dezelfde spelers, met hier en daar een andere. Dus ik ben een beetje aan het rondkijken en informeren naar andere Leagues, dan wel Landen om een team van samen te stellen.

Welke League, of land bevalt jullie goed? Ik heb momenteel naast dit team een budget van 300K bij elkaar geraapt.. :+

Verwijderd

Bossie schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 22:46:
[...]

UCL verkopen en OTW Fred terughalen, die gaat nog wel een paar IFs krijgen
True ! Ik ga als die nog wat stijgt hem weer verkopen nu die weer uit packs is.

Wat een drama met die 83-84-85 kaarten zeg, waar je bij fifa 18 er tonnen mee verdiende blijven ze nu maar zakken en je hebt er niks aan.

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20:32
Bossie schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:33:

ik speel momenteel met deze team wil kante, griezmann en auba of kane nog toevoegen speelt heerlijk. Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/a/jZrB19y

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:18
Iemand hier ervaring met inform insigne als spits of als cf? Zo ja hoe beviel deze? Welke formatie gebruikte je hem.

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:00
DeBers schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:16:
Wow. De beschikbaarheid van gouden spelers daalt enorm op de 1k lbin.
Door alle SBCs worden ze allemaal opgekocht.
In uur tijd al 40k profit , verkoop de meest gekke spelers op het moment. En allemaal met minimaal 1k profit, heb er slim aan gedaan om vanochtend er 40 in te slaan voor 800 :P

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:26
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:47:
[...]

True ! Ik ga als die nog wat stijgt hem weer verkopen nu die weer uit packs is.

Wat een drama met die 83-84-85 kaarten zeg, waar je bij fifa 18 er tonnen mee verdiende blijven ze nu maar zakken en je hebt er niks aan.
Heerlijk juist, blijf ze maar inslaan tegen soms bijna discard aan! Vanzelf komen die icon sbc’s waar de toppers inzitten en dan zijn de kaarten hard nodig! Dusja ik heb geduld en blijf inslaan

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:00
Kreeg trouwens pickford IF uit de ucl sbc, smaen met Ozil, denk met het oog op de nieuwe BPL POTM dat het wijsheid is om deze 2 even te bewaren. Pickford is nu 29k zou die nog gaan stijgen?

• cubert20
Heb een klein luxeprobleem.
Heb vandaag icardi en higuain gepackt.
Speel 41212
En zaza, mandzukic en gomez(cam) was mijn basis.

Welke 3 spelers zouden jullie opstellen? Gewoon icardi en higuain erin?

Verwijderd

Korkss schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:59:
[...]

Heerlijk juist, blijf ze maar inslaan tegen soms bijna discard aan! Vanzelf komen die icon sbc’s waar de toppers inzitten en dan zijn de kaarten hard nodig! Dusja ik heb geduld en blijf inslaan
Ja dat is waar! Heb nu 60
Forsbergs die ik nog kwijt moet.. even wachtten nog en dan weer 84's inslaan.

Ben ook IF fabian aan t inslaan voor discard, ook een goede optie!

Verwijderd

Dit is nu mijn team in game na het packen van 89 Hierro en Eriksen in de potm Hazard sbc. Ook heb ik if Di Maria gepackt uit mijn totw pakket. Fut champions lala heb ik mogen toevoegen van EA door de playerpick. : https://www.futbin.com/19/squad/1185107 , Zijn er nog suggesties voor verbeteringen?

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:26
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 22:29:
[...]

Ja dat is waar! Heb nu 60
Forsbergs die ik nog kwijt moet.. even wachtten nog en dan weer 84's inslaan.

Ben ook IF fabian aan t inslaan voor discard, ook een goede optie!
Ik zie die fabian voor 20,5k minimum, das verre van discard right?

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Verwijderd

Korkss schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 22:31:
[...]

Ik zie die fabian voor 20,5k minimum, das verre van discard right?
Foutje! Bedoelde IF Pacheco :)
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 22:30:
Dit is nu mijn team in game na het packen van 89 Hierro en Eriksen in de potm Hazard sbc. Ook heb ik if Di Maria gepackt uit mijn totw pakket. Fut champions lala heb ik mogen toevoegen van EA door de playerpick. : https://www.futbin.com/19/squad/1185107 , Zijn er nog suggesties voor verbeteringen?
Mahrez IF en OTW zijn vrijwel gelijk in prijs, ik zou de OTW pakken.

edit: 2/7 Hazard SBC gedaan inmiddels al 400k+ uit packs (IF Martial + Naingolan) _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Bossie op 26-10-2018 07:36 ]

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-11 23:03
Yeeh! Gisteren op het randje weer gekwalificeerd voor de WL met twee knotsgekke laatste winstpotten (8-5 & 4-0).
Kom altijd weer terug op een 41212 opstelling welke voor mij toch het fijnste aanvoelt.

Son gisteravond voor het eerst eens op RS gezet in-game ipv LS. Men die gast scoort zo-veel meer op de rechterkant.

Vandaag op zoek naar verbeteringen voor mijn team (https://www.futbin.com/19/squad/788875 - ingame naar 41212). Merkte afgelopen weekend dat mijn spelers qua kwaliteit wel erg tekort komen ten opzichte van alle andere tegenstanders.

Heb 350K, mocht er iemand een tipje hebben, let me know ^^

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Pagina: 1 ... 46 ... 200 Laatste