Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Ja hoop stiekem dat de Eredivisie volgende week is, heb hem ook klaar staan.

Dan altijd weer de vraag, of ik voor de coins of de pakketjes ga :P

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-11 09:44
Thomas18GT schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 13:05:
[...]

Kort antwoord: Ja!

Hij heeft veel en staat altijd op de juiste plek, en hij kan nog een beetje voetballen ook.
Oke thanks! Speel op dit moment met Sule maar dan ga ik hem eens aanschaffen en proberen.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:20
Vraagje, is het waard om van keeper te upgraden in mijn Franse team.

Heb nu Ruffier (84) en denk eraan Lloris te kopen (88). Lloris is natuurlijk beter maar is de upgrade wel echt wat waard? Ze zijn beiden 1.88 lang maar de stats van Lloris zijn uiteraard beter.

Hij is ook redelijk betaalbaar.

Vraag me alleen af of ik er in game echt wat van ga merken, ik wil graag upgrades doen waar je echt een verbetering voelt.

Benieuwd naar jullie mening.

• llovesoccerx7
Sleehond schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 14:09:
Vraagje, is het waard om van keeper te upgraden in mijn Franse team.

Heb nu Ruffier (84) en denk eraan Lloris te kopen (88). Lloris is natuurlijk beter maar is de upgrade wel echt wat waard? Ze zijn beiden 1.88 lang maar de stats van Lloris zijn uiteraard beter.

Hij is ook redelijk betaalbaar.

Vraag me alleen af of ik er in game echt wat van ga merken, ik wil graag upgrades doen waar je echt een verbetering voelt.

Benieuwd naar jullie mening.
Als ik de mensen hoor over Lloris moet hij zeker wel de moeite waard zijn om te halen.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 13:57
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DqPf6ndWoAAPHV6.jpg

Di Maria wil ik wel voor mn L1 team, vooral omdat daar alleen slechte LM's zijn (Ja, op Neymar na ja :P )

PSN: Maichel

• llovesoccerx7
Ik hoop op een red card lewandowski. Kan ik zijn normale verkopen :P

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-11 23:03
Wat trouwens wel een mooie trading-methode is is om spelers met een CM positie in te kopen, om te zetten naar CAM (bijvoorbeeld) en voor een paar duizend extra weer te verkopen.

Dit gisteren en vandaag gedaan met een Schweinsteiger en heb al een 50K winst in 1 dag.

Waarschijnlijk kennen velen van ons deze trading-methode al, maar had hem zelf een hele poos niet meer gebruikt maar werkt dus nog wel steeds goed.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-11 08:36

Schuimpje

Couch Warrior

Wat een fijne ochtend trouwens, gewoon even 85k winst gemaakt door normale gouden kaartjes te verkopen. Werkelijk alles wat ik op aanbood werd verkocht voor 1k+

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

• Maichel
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DqR0z6yU0AEmgVF.jpg

Vanaf 19:00 in packs.

Doe mij Di Maria maar voor L1 team, mogen jullie de andere hebben.

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:18
Meh niet echt de meest geweldige informs deze week. Te veel onder het gemiddelde

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11 19:02
WSL036 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 10:38:
Kopen jullie ze om de SBC's te doen of om de spelers met winst te verkopen?
Ik wil de SBC doen, tenzij de reward erg tegen valt. Dan verkoop ik alles gewoon weer

• Maichel
Die Lala al een 2e IF, appart. Z'n vorige was 81.

Die Sala heb ik 20 keer gekocht voor 300 coins, maybe daarmee wat verdienen.

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-11 20:33
Niemand uit de Eredivisie, dat valt me dan weer tegen...
stomley schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 16:02:
Meh niet echt de meest geweldige informs deze week. Te veel onder het gemiddelde
Prime icon Martial :x

En Lala, switchen naar een volledig frans team word steeds aantrekkelijker.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Maichel schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 16:00:
...
Vanaf 19:00 in packs.

Doe mij Di Maria maar voor L1 team, mogen jullie de andere hebben.
Voor een Serie A middenveld is best interessant!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-11 15:43
Wat houdt het eigenlijk in, dat ik nu mijn normale Martial voor meer kan verkopen?

• llovesoccerx7
kwdtje schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 16:41:
Wat houdt het eigenlijk in, dat ik nu mijn normale Martial voor meer kan verkopen?
Ja.

• Maichel
kwdtje schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 16:41:
Als je die nu na 19:00 discard, krijg je gratis die IF.

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 20-11 08:05
Hopelijk kan ik Mahrez IF deze week op de transfermarkt oppikken, omruilen voor de gewone.

https://www.discogs.com/user/Klojett

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-11 15:43
Maichel schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 16:46:
[...]

Als je die nu na 19:00 discard, krijg je gratis die IF.
Sorry ik ben nogal een FUT noob, discard?

• Maichel
kwdtje schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 16:48:
[...]

Sorry ik ben nogal een FUT noob, discard?
Nee grapje, doe maar niet :o

Discarden is weggooien, dat moet je natuurlijk niet doen 8)

[ Voor 13% gewijzigd door Maichel op 24-10-2018 16:49 ]

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
Ok ik ben een beetje radeloos. Bijna elk potje gaat hetzelfde.

Ik speel de tegenstander echt compleet kapot maar ik scoor moeilijk.
Tegenstander krijg een kansje en gaat er meteen in.

En dan ergens in de 2e helft komt de tegenstander opeens in de wedstrijd en lukt helemaal niets meer.

Laatste potje ook zo leuk. 5 kansen en ik sta 5-1 achter... Vent kan er echt helemaal niets van, maar mijn spelers geven zomaar kansen weg nadat ik 2-0 achter kwam en niets heb aangepast, niets aanvallend ofzo. Gewoon het zelfde

Iemand tips hoe ik dit kan aanpakken oid, het lijkt er meer op dat je geen voetbal moet spelen, maar gewoon het FIFA systeem moet abusen

[ Voor 11% gewijzigd door Terranova op 24-10-2018 16:51 ]

Terranova schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 16:49:

En dan ergens in de 2e helft komt de tegenstander opeens in de wedstrijd en lukt helemaal niets meer.

Laatste potje ook zo leuk. 5 kansen en ik sta 5-1 achter... Vent kan er echt helemaal niets van, maar mijn spelers geven zomaar kansen weg nadat ik 2-0 achter kwam en niets heb aangepast, niets aanvallend ofzo. Gewoon het zelfde
Het simpele antwoord is dat je tegenstanders waarschijnlijk wat aanpassen.
Als je pressure/aggressive speelt, kan het ook zo zijn dat je tegenstander je 60/70 minuten laat gaan om vervolgens naar een meer aanvallende setting te gaan als jouw stamina op is.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• stomley
bbblije schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 16:36:
[...]

Voor een Serie A middenveld is best interessant!
Welke spelers vind je beter dan de standaard spelers die er nu zijn voor het middenveld dus hamsik, savic en matuidi

• Terranova
Bossie schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 16:52:
[...]

Het simpele antwoord is dat je tegenstanders waarschijnlijk wat aanpassen.
Als je pressure/aggressive speelt, kan het ook zo zijn dat je tegenstander je 60/70 minuten laat gaan om vervolgens naar een meer aanvallende setting te gaan als jouw stamina op is.
Ja dat zou kunnen, maar dat is meestal als ik achter kom, niet dat de wedstrijd draait omdat mijn stamina op is (hier let ik heel erg op btw, dus zo erg laag is het meestal niet).

Mijn team: https://www.futbin.com/19/squad/1137927 (Ja Gameiro is laag, maar Griezmann viel mij echt zo intens zwaar tegen).

Gezien de kwaliteit zou mijn middenveld ook echt niet overlopen moeten worden als ik achter kom.

Maar ik begin het plezier in FIFA een beetje te verliezen omdat ik vaak de tegenstander volledig omver speel om vervolgens een lullige counter of corner goal tegen te krijgen waarna echt helemaal niets meer werkt zoals het hoort.

Het zal vast ergens aan mij liggen, maar ik zie niet zo snel waar het aan zou kunnen liggen, vandaar hier mijn post.

• stomley
Bossie schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 16:35:
[...]

Prime icon Martial :x

En Lala, switchen naar een volledig frans team word steeds aantrekkelijker.
True maar vergeleken met andere weken zitten hier paar toppers tussen en veel middelmatig waardoor met de wl rewards bijna gegarandeerd crap is.

• timano
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-09-2023
Kun je in career mode als je een wedstrijd wilt spelen niet meer de tijd veranderen ?
Terranova schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 16:59:
[...]

Ja dat zou kunnen, maar dat is meestal als ik achter kom, niet dat de wedstrijd draait omdat mijn stamina op is (hier let ik heel erg op btw, dus zo erg laag is het meestal niet).

Mijn team: https://www.futbin.com/19/squad/1137927 (Ja Gameiro is laag, maar Griezmann viel mij echt zo intens zwaar tegen).

Gezien de kwaliteit zou mijn middenveld ook echt niet overlopen moeten worden als ik achter kom.

Maar ik begin het plezier in FIFA een beetje te verliezen omdat ik vaak de tegenstander volledig omver speel om vervolgens een lullige counter of corner goal tegen te krijgen waarna echt helemaal niets meer werkt zoals het hoort.

Het zal vast ergens aan mij liggen, maar ik zie niet zo snel waar het aan zou kunnen liggen, vandaar hier mijn post.
Misschien kun je ook eens je custom tactics posten, vaak is het simpele antwoord om simpelweg iets verdedigend te gaan spelen. Ik heb overigens met een soortgelijk middenveld gespeeld, en voetballend is het prima maar verdedigend tegen de bekende pace-whores is het toch snel erg vervelend.

Griezman is overigens in mijn team de speler waar alles om draait, als ST viel hij mij ook tegen maar als CAM/CF gaat ie helemaal los.

• Terranova
Bossie schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 17:41:
[...]

Misschien kun je ook eens je custom tactics posten, vaak is het simpele antwoord om simpelweg iets verdedigend te gaan spelen. Ik heb overigens met een soortgelijk middenveld gespeeld, en voetballend is het prima maar verdedigend tegen de bekende pace-whores is het toch snel erg vervelend.

Griezman is overigens in mijn team de speler waar alles om draait, als ST viel hij mij ook tegen maar als CAM/CF gaat ie helemaal los.
Dat is het probleem, die heb ik niet. Maar ik speel ook nou niet echt op een hoog niveau(naar mijn mening wel iets lager dan zou moeten, gezien mijn vorige post).

Dus mijn tegenstanders zijn ook zo van het aanpassen van tactieken e.d., tenminste het zou mij verbazen als bijna elke tegenstander op mijn skillniveau(div5) zo actief bezig is.
Terranova schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 17:46:
[...]

Dat is het probleem, die heb ik niet. Maar ik speel ook nou niet echt op een hoog niveau(naar mijn mening wel iets lager dan zou moeten, gezien mijn vorige post).

Dus mijn tegenstanders zijn ook zo van het aanpassen van tactieken e.d., tenminste het zou mij verbazen als bijna elke tegenstander op mijn skillniveau(div5) zo actief bezig is.
Idd, aangezien vorig jaar vrijwel elk potje op dit niveau met een 30s pauze begon.
Ik speel nu D6-5-6-5, en ik ben ook nog zoekende qua speelstijl, qua tegenstanders is het erg wisselend qua uitslagen helaas.

Het helpt je sowieso om 2/3 formaties te definieren, zodat je alsnog een beetje kan wisselen als je het lastig hebt of juist iets wilt forceren.

• Terranova
Bossie schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 17:50:
[...]

Idd, aangezien vorig jaar vrijwel elk potje op dit niveau met een 30s pauze begon.
Ik speel nu D6-5-6-5, en ik ben ook nog zoekende qua speelstijl, qua tegenstanders is het erg wisselend qua uitslagen helaas.

Het helpt je sowieso om 2/3 formaties te definieren, zodat je alsnog een beetje kan wisselen als je het lastig hebt of juist iets wilt forceren.
Daar ben ik nu naar aant kijken idd, want ik merkte dat als ik defensive deed dat Promes opeens spits ging lopen en Gameiro op links en Martins op rechtsback 8)7
Terranova schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 17:52:
[...]

Daar ben ik nu naar aant kijken idd, want ik merkte dat als ik defensive deed dat Promes opeens spits ging lopen en Gameiro op links en Martins op rechtsback 8)7
Als je defensive formatie anders is dan je balanced formatie dan kan dat gebeuren.
In het tabje waarin je je formatie instelt in je gameplans, kun je ook de poppetjes op de juiste plek zetten.

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-11 18:27
Terranova schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 16:49:

Iemand tips hoe ik dit kan aanpakken oid, het lijkt er meer op dat je geen voetbal moet spelen, maar gewoon het FIFA systeem moet abusen
Juist niet, je moet het spelletje zelf gewoon snappen.
Als je niet scoort win je ook niet, dus begin eerst dat te oefenen i.p.v. meteen weer af te geven op de game..

Tip: begin het spelletje te snappen, tactiek etc.
En dan oefenen en niet meteen zeggen dat het aan de game ligt. Knip

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2018 20:23 ]

• Terranova
fifanoob schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 18:19:
[...]

Juist niet, je moet het spelletje zelf gewoon snappen.
Als je niet scoort win je ook niet, dus begin eerst dat te oefenen i.p.v. meteen weer af te geven op de game..

Beetje kinderachtig om de schuld altijd maar aan iets te geven behalve aan jezelf..

Tip: begin het spelletje te snappen, tactiek etc.
En dan oefenen en niet meteen zeggen dat het aan de game ligt. KNIP
Knip, op de man

FIFA is totaal geen accurate representatie van de sport en er dingen die in FIFA meer kans geven op een overwinning(Pacewhores, auto defending, etc.) en dan zit al jaren in het spelen. En dat is niet erg, niet alles is goed na te maken in een game. Je hebt mij ook nergens kritiek horen geven op het spel.

Ik had gewoon een vraag hier om zelf beter te worden en juist te snappen waarom ik verlies.

Knip.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2018 20:22 ]

• llovesoccerx7
Terranova schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 18:35:
[...]

misschien moet je maar eens een boek begrijpend lezen kopen ipv meteen af te geven op mensen die posten hier...

FIFA is totaal geen accurate representatie van de sport en er dingen die in FIFA meer kans geven op een overwinning(Pacewhores, auto defending, etc.) en dan zit al jaren in het spelen. En dat is niet erg, niet alles is goed na te maken in een game. Je hebt mij ook nergens kritiek horen geven op het spel.

Ik had gewoon een vraag hier om zelf beter te worden en juist te snappen waarom ik verlies.

Maargoed mensen zoals jij zijn de reden waarom de FIFA community zo ongelofelijk toxic is.
Ik kom hier met een vraag en jij begint gelijk met mij aan te vallen en te claimen dat ik niets weet en nog geen 100 potjes heb gespeeld enzo. Walgelijk gewoon...
--

• bbblije

bbblije

Riiiiight

stomley schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 16:56:
[...]

Welke spelers vind je beter dan de standaard spelers die er nu zijn voor het middenveld dus hamsik, savic en matuidi
Ik heb zelf nu M Savic, Pjanic en Vidal staan. Geen coins voor Matuidi, Hamsik viel me tegen. Maar als je oneindig budget hebt zijn er altijd betere opties. Maar voor een gemiddeld team zijn Fabian en Vecino betaalbare middenvelders.

• stomley
[...]

KNIP

KNIP
Knip, op de man zoals de reactie van Bossie is de standaard hier :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2018 20:21 ]

• fifanoob
[...]

KNIP

KNIP.
Pacewhores in fifa 19...
Knip, op de man

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2018 20:27 ]

• fifanoob
stomley schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 18:49:
[...]

Gelukkig zijn we niet allemaal zoals hem :) zoals de reactie van Bossie is de standaard hier :)
Alsof het erg is wat ik zeg...

Maar gelukkig zijn we inderdaad niet allemaal zoals jou!

• Terranova
fifanoob schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 18:54:
[...]

Pacewhores in fifa 19...
Juist ja, jij snapt het...

KNIP
Ps. Je verliest omdat je zelf niet vaak genoeg scoort!!!
Ik zeg dingen zoals pacewhores en al jaren in het spel. Waar heb ik het over FIFA 19?
[...]

KNIP zoals de reactie van Bossie is de standaard hier :)
Knip
Overigens had ik niet eens kritiek op FIFA, maar door het schuimbekken is soms lezen lastig

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2018 20:26 ]

• bbblije

bbblije

Riiiiight

[...]

KNIP zoals de reactie van Bossie is de standaard hier :)
Lekkere fitty! Ieder jaar de zelfde frustraties :p al heeft iedereen een beetje gelijk. Fifa is meer arcade dan simulator. Het is snappen wat het spel van je verlangt, ik zie het altijd een beetje als Mario... je springt als er iets aan komt. Zo is Fifa ook, je leest de situatie en moet binnen de regels van het spel reageren. Je kan er voor een groot gedeelte je eigen draai aan geven, maar als je dingen gaat forceren verlies je. Zo zijn er standaard voorwaarden om te scoren etc. Het is alleen zo verdomd frustrerend dat je het idee krijgt de controle te hebben, en dan dingen gaat doen die niet kunnen of niet berekend zijn. Dat is super naar!

Beste tip is te stoppen met sprinten! Alleen als je doorbreekt en vrij loopt. En idd scoren oefenen! Dan leer je de standaard hoeken herkennen en welk schot je moet gebruiken. Op YouTube staat er ook een hoop over. Die verhalen van 20 kansen en 3-1 verliezen is omdat je geen werkelijke kansen creëert.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2018 20:24 ]

• stomley
Knip, op de man. Feedback op de post van een mede-tweaker graag via topic report en niet direct reageren. Dat verhoogt de sfeer niet.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2018 20:20 ]

• fifanoob
Terranova schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 18:57:
[...]

Ik zeg dingen zoals pacewhores en al jaren in het spel. Waar heb ik het over FIFA 19?

[...]

KNIP
Knip. We reageren op GoT niet op de man.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2018 20:18 ]

bbblije schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 18:59:
[...]
Die verhalen van 20 kansen en 3-1 verliezen is omdat je geen werkelijke kansen creëert.
Of squadbattles speelt :+ :X

• fifanoob
stomley schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 18:59:
[...]

Behulpzaam is je reactie ook niet. Een meer tweaker vraagt om advies en dat is je reactie?

KNIP
De tip was zelfreflectie en eerst eens een stuk of 100 potjes te oefenen.

Knip, inderdaad dat mag je niet zeggen want op de man.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2018 20:19 ]

• Terranova
bbblije schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 18:59:
[...]

Lekkere fitty! Ieder jaar de zelfde frustraties :p al heeft iedereen een beetje gelijk. Fifa is meer arcade dan simulator. Het is snappen wat het spel van je verlangt, ik zie het altijd een beetje als Mario... je springt als er iets aan komt. Zo is Fifa ook, je leest de situatie en moet binnen de regels van het spel reageren. Je kan er voor een groot gedeelte je eigen draai aan geven, maar als je dingen gaat forceren verlies je. Zo zijn er standaard voorwaarden om te scoren etc. Het is alleen zo verdomd frustrerend dat je het idee krijgt de controle te hebben, en dan dingen gaat doen die niet kunnen of niet berekend zijn. Dat is super naar!

Beste tip is te stoppen met sprinten! Alleen als je doorbreekt en vrij loopt. En idd scoren oefenen! Dan leer je de standaard hoeken herkennen en welk schot je moet gebruiken. Op YouTube staat er ook een hoop over. Die verhalen van 20 kansen en 3-1 verliezen is omdat je geen werkelijke kansen creëert.
Precies, dit zijn dingen die ik ervaar, vandaar mijn post ook hier voor hulp aangezien het al mn plezier uit de game haalt. Alleen zijn er hier nu ook blijkbaar van die trolletjes die dit gelijk zien als aanval op hun favoriete game/werkgever

Edit: Voor dat mensen weer gaan vallen om de werkgever opmerking. Er zijn al jaren geruchten geweest dat EA mensen heeft ingehuurd voor message boards.

https://www.cinemablend.c...Buyout-Horizon-40885.html

[ Voor 8% gewijzigd door Terranova op 24-10-2018 19:14 ]

• stomley
fifanoob schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:03:
[...]

De tip was zelfreflectie en eerst eens een stuk of 100 potjes te oefenen.

KNIP
Laten we hem dan omdraaien. Heb je zelf wel meer dan 100 wedstrijden gespeeld als je denk dat fifa 100% om voetbal inzicht draait

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2018 20:25 ]

• MKMosselman
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-11 09:58
Domme vraag allert.... ik gister uit niks ook eens FUT aangetikt in het menu van FIFA 19. Nu zie ik dat ik hele stomme teamnaam heb (had daar voor een vriendschappelijk potje met Dortmund gespeeld en team heet nu iets met Dortmunder SC) en begon fout met NL te selecteren..... ik wil eigenlijk gewoon helemaal opnieuw met FUT. Hoe kan ik die voortgang verwijderen op PS4. Hele spel zelfs opnieuw geïnstalleerd maar dit team blijft staan.... wie helpt mij ff

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
MKMosselman schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:10:
Domme vraag allert.... ik gister uit niks ook eens FUT aangetikt in het menu van FIFA 19. Nu zie ik dat ik hele stomme teamnaam heb (had daar voor een vriendschappelijk potje met Dortmund gespeeld en team heet nu iets met Dortmunder SC) en begon fout met NL te selecteren..... ik wil eigenlijk gewoon helemaal opnieuw met FUT. Hoe kan ik die voortgang verwijderen op PS4. Hele spel zelfs opnieuw geïnstalleerd maar dit team blijft staan.... wie helpt mij ff
Je kan in het menu waar je leenspelers en muntenbonussen koopt een kans kopen om je teamnaam te veranderen.
Wat een scripted squadbattles goal van Lozano...

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:42

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:42:
[...]

ik speel 4-3-3 (4) met een deels spaans

GK: Courtois - Aanrader!
Linkerkant: Kolarov, IF Pellegrini en CL insigne
CB Duo: CL Nacho en IF Alvaro - Alvaro met Anker is een god! Ging voor Ramos maar nu de coins bewaard voor een icon CM
RB: TBT Juanfran - Oerdegelijk en top.
CM: Kondogbia - KM vreter en schoffel
CAM: IF Ben yedder - Heerlijke speler voor CAM. word soms nog wel aangepakt door de CB
RW: Promes op 6 chem - Redelijk lang, prima dribbel en 5* skill moves. prima
ST: Griezman - Fenomeen!

Bank: CL Mahrez, POTM lucas, CL rodrigo, CL Coquelin en de rest bronze.

https://www.futbin.com/19/squad/1127262

Vooral Alvaro is geweldig voor de coins,
Awesome! Die Alvaro stond er voor 1.5k goedkoper op dan de volgende goedkoopste met een shadow kaartje we op dus ipv anchor eens met shadow proberen dan en anders met winst doorverkopen en anchor kopen!

Zit nu te denken aan een 451 met partey op cm en dan ben yedder Rodrigo en Williams voorin. Anders een 4411 met kondogbia er bij en dan Williams of Rodrigo weg.
FidoDido schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 10:16:
[...]

Is een laliga team met wat Spaanse spelers. Redelijk betaalbaar op de plek van isco had ik eerder Inaki Williams deze is goedkoop en speelt fijn. En andere goedkope alternatieven zijn Partey en Wass voor op het middenveld gebruikte ik eerder ook.
https://www.futbin.com//19/squad/420803
Thanks je input wordt gewaardeerd, net zoals die van @bvbal79 @Schuimpje en @AntraXxX.

Gok dat ik eerst iets verdedigender spelen ga en Rodrigo en Williams beide een helft laat spelen om tussen die twee een keus te maken.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:47
Ik pik net die CL versie van Rakitic op voor 63k, die was onlangs nog 140k, is dat logisch?

• fifanoob
stomley schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:09:
[...]

Laten we hem dan omdraaien. Heb je zelf wel meer dan 100 wedstrijden gespeeld als je denk dat fifa 100% om voetbal inzicht draait
Waar zeg ik 100% voetbal inzicht?
Ik heb er al meer dan 300 gespeeld, je punt?

Welke divisie speel je? Hoeveel winst pak je in de wl?

Knip, op de man

Alles wat de tegenstander kan zou je zelf ook moeten kunnen. Lukt je dat niet ligt dat aan jezelf. Heel simpel!

Knip

Nogmaals, als jezelf niet scoort doet de tegenstander het wel. Is gewoon een simpele voetbal uitspraak wat ook in fifa geldt!

Ps.

En mensen denken zelfs dat ea mensen in huurt om expres te trollen op fora?
Get a life..

En dit is in het algemeen en niet op de man gericht....!!

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2018 20:34 ]

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:00
Zit te twijfelen om een paar ucl spelers op te pikken, ze zakken erg in prijs. De vraag is stijgen ze ook weer net zo hard. Zit nu minder tijd tussen de volgende champions league wedstrijden. Ben geen ervaren trader en met deze bedragen is het nogal een gok :P durf het niet zo goed aan :P

Verwijderd

Modbreak:Het is klaar met op de man reageren. Graag weer on-topic.

Als een post niet door de beugel kan, gebruik je de topic report. Er op reageren zorgt alleen maar sfeerverlaging.
FidoDido schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:30:
Zit te twijfelen om een paar ucl spelers op te pikken, ze zakken erg in prijs. De vraag is stijgen ze ook weer net zo hard. Zit nu minder tijd tussen de volgende champions league wedstrijden. Ben geen ervaren trader en met deze bedragen is het nogal een gok :P durf het niet zo goed aan :P
Ik zou het niet doen, de prijs daalt door de nieuwe SBC (geeft tradeable 3 UCL player pack).
Had overigens Mertens uit die SBC, 215k extra :)

• FidoDido
Bossie schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:33:
[...]

Ik zou het niet doen, de prijs daalt door de nieuwe SBC (geeft tradeable 3 UCL player pack).
Had overigens Mertens uit die SBC, 215k extra :)
Ja dat klopt maar als je op futbin kijkt zie je dat ze daarna toch weer aardig in prijs stijgen :) omdat ze daarna niet te krijgen zijn uit packs tot de volgende SBC maar denk dat ik de gok maar niet neem inderdaad, heb hard gewerkt voor me huidige profit :P
En de markt is soms raar kan het lastig peilen, vind discard totw players oppikken voor toekomstige potm tot nu toe de veiligste methode :) Daar maak je weinig verlies mee

En lekker zo speler! had uit de tradeable helaas allana als dat nou de isco van vanochtend was had ik poen te pakken :9

• gaizka
  • Laatst online: 15:47
FidoDido schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:30:
Ik heb het wel gedaan, kan ze sowieso goed gebruiken, en misschien stijgen ze wel weer!

• mar101
  • Laatst online: 21-11 19:32
gaizka schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 21:11:
[...]

Ik heb het wel gedaan, kan ze sowieso goed gebruiken, en misschien stijgen ze wel weer!
Denk ook dat ze na de SBC weer in prijs gaan stijgen en 63K voor een UCL Rakitic is sowieso een goede deal.

Ben zelf momenteel mijn spare coins aan het pompen in de repeatable UCL Upgrade SBC. Ondanks dat ze untradable zijn, kan ik de verleiding niet weerstaan om de gok te nemen. Heb het idee dat de kansen om een goede speler te packen wel flink hoger zijn dan in de normale player packs, omdat er alleen UCL spelers tussen zitten.

Heb er zo'n 5 gedaan tot dusver, Marco Asensio is voorlopig de beste speler. Net had ik ook een Braziliaanse LW, ik sprong al bijna een gat in de lucht omdat ik dacht dat het Neymar was, bleek het Vicinius Junior van Real te zijn, hard getrolled door EA... :P

Uit de tradable UCL SBC had ik als beste Rabiot, twijfel nog erg of ik hem ga verkopen of niet. Hij stond al in de basis in 1 van mijn teams, maar vind de UCL upgrade wel minimaal en die 60/70K extra is ook niet verkeerd.
Het lijkt alsof de UCL upgrades er wel voor zorgen dat de normale spelers meer waard worden? Valt me op dat eerst discard spelers nu rond de 1k zitten qua prijs.

Door de nodige packluck inmiddels weer een spaarpotje aan het aanleggen :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 21:48:
Het lijkt alsof de UCL upgrades er wel voor zorgen dat de normale spelers meer waard worden? Valt me op dat eerst discard spelers nu rond de 1k zitten qua prijs.

Door de nodige packluck inmiddels weer een spaarpotje aan het aanleggen :)
idd, door de repeatable SBC, heb inmiddels 400k in twee dagen :)
Vraag is nu of dat ik mijn La Liga team ga maxen, of BPL ga doen (Kane, Poggy, KDB, Kante etc).

Toch nog even Fernandinho uit de tradable SBC player pack, 100k in the bank. Langzaam kom ik tot het aantal munten van mijn "droom"-elftal, TeamNL:

https://www.futhead.com/19/squads/270301/

[ Voor 1% gewijzigd door Fraaank op 24-10-2018 22:32 . Reden: verkeerde squad geplaatst ]

Verwijderd

Ik pack Fred uit de SBC UCL, 60k mijn eerst "pack luck" van fifa 19 .. zal die nog stijgen? Snap het nut van die kaart niet zo
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 22:06:
Ik pack Fred uit de SBC UCL, 60k mijn eerst "pack luck" van fifa 19 .. zal die nog stijgen? Snap het nut van die kaart niet zo
Normale Fred is volgens mij al OP. UCL Fred heeft op alle stat-gebieden een +1.

Verwijderd

Normale fred is idd al een beest. UCL variant nog gekker waarachijnlijk.
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 22:37:
Normale fred is idd al een beest. UCL variant nog gekker waarachijnlijk.
UCL verkopen en OTW Fred terughalen, die gaat nog wel een paar IFs krijgen

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:24
Vanavond ruim 150k gespendeerd aan spelers tbv de UCL upgrade. Had uiteindelijk zo'n 30 packs, waaruit enkel Asensio en Keita genoemd mogen worden als noemenswaardige pulls. De 'rotzooi' opgeruimd dmv enkele gold upgrade SBC's waaruit Sane kwam lopen! Kan ik mooi m'n eigen verkopen a 170k en houd ik er per saldo 20k profit aan over :+

• boyette
  • Laatst online: 18:10
Kan je ergens incorrecte fut player ratings rapporteren?

• fifanoob
Ff die SBC gedaan waar je 3 Cl spelers krijgt. Pack ik Son. Toch weer mooi meegenomen :)

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:32
boyette schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 02:22:
Wat bedoel je hiermee? Dat bijvoorbeeld Messi's 94 rating niet klopt? If so, dat gaat je niet lukken. Ze hebben mensen in dienst die de ratings bepalen.
boyette schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 02:22:
Rating van een speler wordt niet alleen bepaald op waarde van de punten die een speler heeft. Internationale rating/aanzien is ook een factor.

• Ricloo86
Jaap. schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 23:30:
Vanavond ruim 150k gespendeerd aan spelers tbv de UCL upgrade. Had uiteindelijk zo'n 30 packs, waaruit enkel Asensio en Keita genoemd mogen worden als noemenswaardige pulls. De 'rotzooi' opgeruimd dmv enkele gold upgrade SBC's waaruit Sane kwam lopen! Kan ik mooi m'n eigen verkopen a 170k en houd ik er per saldo 20k profit aan over :+
Die UCL upgrade is toch niet verhandelbaar?

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Poh, jullie hebben goed je best gedaan met die UCL SBC.

Ik heb 'm paar x utradeable gedaan; Dembele was mijn hoogste. Gister deed ik 'm 1x untradeable; 76 speler..
Packen blijft toch niet mijn ding! Gister wel als CAM Arnautovic IF aangeschaft, dat ging best aardig :-)
Ricloo86 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 08:47:
[...]

correct, maar de nieuwe SBC die gisteren online kwam wel (3 UCL Player pack).

• Ricloo86
Bossie schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 09:22:
[...]

correct, maar de nieuwe SBC die gisteren online kwam wel (3 UCL Player pack).
Ja maar die kan toch maar 1 keer, lees dat mensen hem meerdere keren hebben gedaan.

• FidoDido
Rival rewards untreadable gedaan pack ik van dijk, ik ben blij :) rank 2 is het waard geweest. En gister untreadable ucl Isco, noem ik aardig pack luck :)

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Haha elke week weer ga ik voor de tradeable packs, maar elke week valt het weer tegen. Misschien vanaf komende week toch voor coins gaan, dan hark je in een maandje toch 160.000 coins binnen.

PSN/Steam: Xamsix

• GAITii
Hier voor de 44K gegaan, ik ben blij. Vanavond maar packs trekken met de WL-rewards.

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
GAITii schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 09:34:
Hier voor de 44K gegaan, ik ben blij. Vanavond maar packs trekken met de WL-rewards.
Begrijpelijk idd, had helaas geen tijd voor WL afgelopen weekend vandaar dat ik toch weer voor de packs ging. Vanaf volgende week toch anders, coins voor Rivals en packs voor WL :)

PSN/Steam: Xamsix

• GAITii
Dat is denk ik de beste weg inderdaad. Packs uit WL-rewards & SB-rewards en uit Rivals gewoon de veilige weg kiezen: coins.

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:24
Ricloo86 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 08:47:
[...]

Correct. De tradeable kwam bij mij ook troep uit. Maar je kan de repeatable, untradeable SBC wel doen en dan de UCL players die je niet nodig hebt in de gold upgrade SBC gooien. Daar kwam Sane (de gewone dus) uit, waardoor ik mijn gewone Sane kon verkopen.

Net de untradeable rewards weer geclaimed. Vanavond WL rewards en ergens vandaag nog een paar UCL packs maken. Wordt weer spannend vanavond :)

[ Voor 29% gewijzigd door Jaap. op 25-10-2018 09:50 ]

Verwijderd

Ik ben voor de 70k gegaan. De packs in divisie 3 zijn uberhaupt de moeite niet waard. Rang 1 krijg je daar 2 55k packs en 1 zeldzaam elektrum pack... naar mijn mening slechter dan rang 1 divisie 4

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
Ben voor 2 Mega Packs en 4 Jumbo Premium Gold Untradable gegaan. Had geen enkele Untradable goud meer, dus kan dit allemaal mooi in de aankomende SBC's pompen. Sczesny was het beste, dus vooral veel kwantiteit. Gisteren in de UCL-SBC Kroos gepackt. Dus even een weekje wachten (en hopen dat de prijzen weer wat stijgen van de UCL spelers) en dan listen! :)

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Donderdag is wel echt een fijne FUT-dag! Hier gekozen voor de 44k, vanavond packs uit de WL dat zal weer genieten worden.
Xamsix schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 09:36:
[...]

Begrijpelijk idd, had helaas geen tijd voor WL afgelopen weekend vandaar dat ik toch weer voor de packs ging. Vanaf volgende week toch anders, coins voor Rivals en packs voor WL :)
Coins hier, stap voor stap naar de volgende upgrade :)

• GAITii
Oke die ene SBC met 3 UCL-spelers was het voor mij wel waard. Toch een 12K in totaal uit kunnen trekken.

• FidoDido
Zodra ik genoeg punten voor weekend league heb ga ik ook voor de coins in rivals, maar zit in divisie 6 dus de weekend league punten gaan niet zo hard :P
6 pakjes untradable of 50k aan muntjes....arghhhh wat zijn die pakjes toch verlijdelijk...

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-11 08:36

Schuimpje

Couch Warrior

Ik ben voor de tradeable packs gegaan i.p.v. 54000 coins.. Heb er net 25K van kunnen maken, slechte keuze weer..

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

• Ricloo86
Pfff voor de packs gegaan, wat een troep wederom!!

Laatste keer geweest dat ik deze heb genomen want is iedere keer weer een teleurstelling.

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 05-11 07:54
Ook voor de packs gegaan. Dit keer helaas niets bijzonders.

Toch weer munitie voor de SBC's.

• Maichel
Ik ben voor de coins gegaan :)

En IF Di Maria gekocht, eindelijk een fijne LW voor mn L1 team.

6 packs, 1 board :) Wel Firmino maar goed ik heb geen BPL team. Eerste en de laatste keer, volgende keer weer gewoon coins. heb wel de helft van de untradables door de UCL SBC gegooid, zo heb ik weer een voorraad van die speler voor latere SBC's

[ Voor 33% gewijzigd door bvbal79 op 25-10-2018 10:47 ]

FidoDido schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:07:
Zodra ik genoeg punten voor weekend league heb ga ik ook voor de coins in rivals, maar zit in divisie 6 dus de weekend league punten gaan niet zo hard :P
ik heb 1000/1100 in total sinds release :+
Dat is bijzonder weinig effort voor 27k coins extra elke week

• Legend11
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 24-12-2020
Hallo allemaal,

Inmiddels heb ik mijn team gemaakt in een 433 opstelling hierbij heb ik mijn Rechtsbuiten nog openstaan. Hiervoor heb ik graag jullie advies. Ik ben aan het twijfelen tussen Mbappe en Bale. Wie zouden jullie kiezen en waarom.

Bvd,

Legend11

• joeri681
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-11 16:27
Weet iemand heel toevallig of de statistieken van Champions en Europa league wedstrijden ook worden mee genomen in de TOTW?

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 11:14
joeri681 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:30:
Weet iemand heel toevallig of de statistieken van Champions en Europa league wedstrijden ook worden mee genomen in de TOTW?
Nee
Legend11 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:28:
Hallo allemaal,

Inmiddels heb ik mijn team gemaakt in een 433 opstelling hierbij heb ik mijn Rechtsbuiten nog openstaan. Hiervoor heb ik graag jullie advies. Ik ben aan het twijfelen tussen Mbappe en Bale. Wie zouden jullie kiezen en waarom.

Bvd,

Legend11
Mbappe, WF

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd

DIV 4 - RANK 1 untradable
Sane, Godin, Otamendi, 2 informs en nog wat sbc grut
Pagina: 1 ... 45 ... 200 Laatste