Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11:30
Ik kom niet eens meer op de ea servers nu, meer mensen last van??

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-11 18:27
Ja de servers zijn al een tijdje down vanaf 14:00 vanmiddag.. ik kom ingame niet eens in ultimate team..

[ Voor 11% gewijzigd door fifanoob op 23-10-2018 17:07 ]

fifanoob schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 17:06:
Ja de servers zijn al een tijdje down vanaf 14:00 vanmiddag.. ik kom ingame niet eens in ultimate team..
Dat gaat nog spannend worden met Rivals deze week, ik heb maar twee uurtjes per dag en morgen is er tweemaal champions league.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• michi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02 05:14
Hoe pak je nou het best een bal af in dit spel? Ik heb soms dat ik tot drie keer toe de bal lijk te onderscheppen en toch krijgt de tegenstander hem weer mee. Lijkt soms omogelijk.

Verder voelt deze fifa ook weer zo scripted aan. Speel een tegenstander helemaal weg. En maak dan begin eerste helft een goal en dan laatste half uur krijgt mijn tegenstander opeens superkrachten ofzo. Tot het belachelijke aan toe.

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-11 09:44
Hehe eindelijk zojuist Div2 gehaald. De game voelt steeds beter aan en vrij weinig onzin tot nu toe zijn het nog goede patches.

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:50
Pff kom er soms na de 2e helft helemaa niet meer uit en dan slaat de wedstrijd compleet om. Terwijl de 1e helft prima gaat.

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-11 18:27
Kunnen jullie spelen dan? Hier ligt ea er al 4uur lang uit..

• superessy
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-11-2022
Ligt hier ook plat

PSN: Direstraits87

• llovesoccerx7
fifanoob schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 17:50:
Kunnen jullie spelen dan? Hier ligt ea er al 4uur lang uit..
PC is gewoon goed.

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-11 11:57
michi schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 17:21:
Hoe pak je nou het best een bal af in dit spel? Ik heb soms dat ik tot drie keer toe de bal lijk te onderscheppen en toch krijgt de tegenstander hem weer mee. Lijkt soms omogelijk.

Verder voelt deze fifa ook weer zo scripted aan. Speel een tegenstander helemaal weg. En maak dan begin eerste helft een goal en dan laatste half uur krijgt mijn tegenstander opeens superkrachten ofzo. Tot het belachelijke aan toe.
Heb je de sprintknop (onbewust) ingedrukt tijdens het onderscheppen van de bal? Hierdoor heb je minder controle en ben je soms de bal gelijk weer kwijt.

De tegenstander krijg geen superkrachten maar gaat waarschijnlijk een andere tactiek gebruiken met full pressure. Als je daar niet onderuit kan voetballen dan kan het inderdaad zo lijken.

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-11 11:57
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 17:44:
Hehe eindelijk zojuist Div2 gehaald. De game voelt steeds beter aan en vrij weinig onzin tot nu toe zijn het nog goede patches.
Niet slecht! De tegenstand is in div 4 al behoorlijk! Speel je nog steeds de 4411? Met welke instellingen?

• llovesoccerx7
sjakieman schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 18:13:
[...]

Niet slecht! De tegenstand is in div 4 al behoorlijk! Speel je nog steeds de 4411? Met welke instellingen?
Niet meer ik probeer nu die 41212(2). En sindsdien gaat het alleen maar beter eigenlijk.

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:56
Schijt zooi nooit lag en in de wedstrijd dat ik naar divisie 5 kan gaan massive lag de eerste helft en 2 van die eaids goals tegen, en in blessure tijd op de paal 3-2 verloren van 3-0 achter, deze is even zuur zeg :P. Uitgerekend net deze wedstrijd verzin je ook weer he :P

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
6 uur lang server problemen... Begint nu wel is tijd te worden dat hij weer online gaat haha

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

FidoDido schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 18:38:
Schijt zooi nooit lag en in de wedstrijd dat ik naar divisie 5 kan gaan massive lag de eerste helft en 2 van die eaids goals tegen, en in blessure tijd op de paal 3-2 verloren van 3-0 achter, deze is even zuur zeg :P. Uitgerekend net deze wedstrijd verzin je ook weer he :P
Ik blijf ook hangen in div 5 maar eerlijk gezegd heb ik daar niet veel moeite mee. Elk weekend minimaal goud 3, dus kwalificatie voor volgende weekend geen probleem. Verder altijd rank 1, ook als ik 2 avonden niet speel, gaat best lekker zo...

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• Korkss
  • Laatst online: 11:30
FidoDido schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 18:38:
Ik had dit naar divisie 4, echt precies hetzelfde. Verloor er toen 6 op rij. Paar dagen later zat ik alsnog riant in divisie 4. Moet wel zeggen dat divisie 4 nu mn max lijkt. Haal niet makkelijk winstreaks meer van 4+. Heb dus goede weerstand om te oefenen voor WL’s ;)

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• yoris
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-11 12:47

yoris

Data-analist
Razz89 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 18:54:
6 uur lang server problemen... Begint nu wel is tijd te worden dat hij weer online gaat haha
Tja, fifa wordt gemaakt door een small indie company heh, kan me voorstellen dat het wat langer duurt om alles weer running te krijgen.

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 20-11 08:05
Ik pack zojuist gewoon Bale, gelijk op de markt gezet om mijn Engelse selectie compleet te gaan krijgen, moet Vertonghen, van Dijk en Fabinho nog, hopelijk heb ik dan een prima elftal. Mochten mensen betere opties zien hoor ik ze ook graag. Nu is het:

4-3-3 (2)

Rashford - Gabriel Jesus - Mahrez
Dembele - Fabinho - Kovacic
Davies - Vertonghen - van Dijk - R. Pereira
Allison

https://www.discogs.com/user/Klojett

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
Mijn packluck is tot dusver zo bizar slecht. Beste pulls 2 keer
Kroos en 1 keer Felipe Luis. Thats it.

Nu met die champions league SBC durf ik het niet eens aan. 1 keer geprobeerd. Ruud Vormer en Mario Rui.
Blijven proberen of skippen?

• llovesoccerx7
DeBers schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:21:
Mijn packluck is tot dusver zo bizar slecht. Beste pulls 2 keer
Kroos en 1 keer Felipe Luis. Thats it.

Nu met die champions league SBC durf ik het niet eens aan. 1 keer geprobeerd. Ruud Vormer en Mario Rui.
Blijven proberen of skippen?
Waarom zouden wij moeten zeggen als je door moet gaan? 8)7
We kunnen niet zien wat er uit komt :P

[ Voor 4% gewijzigd door llovesoccerx7 op 23-10-2018 20:24 ]

• FidoDido
heb het 5x keer gedaan en beste speler was nacho fernandez dus ja, dan is 2 keer kroos niet zo slecht lijkt mij :P daar zou ik echt super blij mee zijn namelijk :)
Is rivals het nieuwe online seasons, all twee avonden enorme input lag :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Jpzuyd
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 30-09-2020
Verwachten Jullie wel een grote market crash? Ik heb het idee dat het wel me gaat vallen omdat je deze Fifa heel makkelijk coins kan winnen/ bij elkaar spelen. 100k per week is prima te halen als je weekend league speelt.

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
FidoDido schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:30:
heb het 5x keer gedaan en beste speler was nacho fernandez dus ja, dan is 2 keer kroos niet zo slecht lijkt mij :P daar zou ik echt super blij mee zijn namelijk :)
Haha nee. 2 keer Kroos is sinds het begin van het spel. CL nog echt helemaal niks.
FidoDido schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:30:
idd, maar volgens mij doelt hij niet op de CL SBC.
Ik heb Falcao 86 als hoogste gekregen, maar ook Kondogbia die prima bij mijn team past.

• llovesoccerx7
Yes mbappe 😀 Komt mooi uit voor WL.

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:19
Bossie schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:50:
Is rivals het nieuwe online seasons, all twee avonden enorme input lag :(
Heb bewust vanavond geskipped. Zoveel server problemen bij EA, daar ga ik het niet op wagen.
chengbondkwok schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:46:
[...]

Heb bewust vanavond geskipped. Zoveel server problemen bij EA, daar ga ik het niet op wagen.
zojuist in een helft 15 shots tegen, je kan weinig doen als je de tegenstander sneller reageert op je passes dan je eigen spelers :X

Maak morgen de swap speler objective dan maar ff af.

Ik waag me maar niet aan die CL upgrade SBC. Ik heb hem 2x gedaan om wat te hebben voor de volgende keer. Maar wat een shit die CL MM..beste pack is maar een jumbo pack.

Maar goed iedereen vind het blijkbaar leuk. Al mijn gouden rares en non rares (uitgezonderd de big 4 competities) verkocht voor resp >1k en >650. zit nu al op 50k winst

• FidoDido
bvbal79 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:13:
Ik waag me maar niet aan die CL upgrade SBC. Ik heb hem 2x gedaan om wat te hebben voor de volgende keer. Maar wat een shit die CL MM..beste pack is maar een jumbo pack.

Maar goed iedereen vind het blijkbaar leuk. Al mijn gouden rares en non rares (uitgezonderd de big 4 competities) verkocht voor resp >1k en >650. zit nu al op 50k winst
had zoveel speler heb hem gedaan maar idd niets bijzonder uiteraard, maar mijn transferlijst is aardig leeg gelopen :) denk toch ook al 50K binnen geharkt met eigenlijk simpele spelers :)

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:53
Ik heb CL Di Maria gekregen en die gebruik ik toevallig, dus mooie upgrade. :)
FidoDido schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:47:
[...]

had zoveel speler heb hem gedaan maar idd niets bijzonder uiteraard, maar mijn transferlijst is aardig leeg gelopen :) denk toch ook al 50K binnen geharkt met eigenlijk simpele spelers :)
140K inmiddels, ben nog een stapeltje maar kan opeens niets meer listen via de webapp

• joey1990
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-10 13:30
Is de gea 175.000 coins waard? Ik heb nou ederson.

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:42

Oekol

waka waka hey hey

Ik kan met de search geen Spaanse teams vinden in dit forum, hebben jullie toevallig wel Spaanse teams? Zoek wat input met goedkope goeie spelers en wat duurdere uiteraard.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:07
Leoon. schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 23:06:
Ik kan met de search geen Spaanse teams vinden in dit forum, hebben jullie toevallig wel Spaanse teams? Zoek wat input met goedkope goeie spelers en wat duurdere uiteraard.
Hier mijn La Liga / Lucas POTM hybrid: https://www.futbin.com/19/squad/751637 Ben Yedder IF is sowieso een aanrader.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:52:
[...]

140K inmiddels, ben nog een stapeltje maar kan opeens niets meer listen via de webapp
Omdat de cl ssu er is? Wat heb je verkocht dan aan spelers als ik vragen mag?
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 00:03:
[...]

Omdat de cl ssu er is? Wat heb je verkocht dan aan spelers als ik vragen mag?
Elke gouden speler verkoopt. Rare voor 1000 en non rare voor 600. Iedereen wil die upgrade blijkbaar doen ...

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:10
is er een plek waar je incorrecte fut ratings kunt melden?

Verwijderd

bvbal79 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 00:16:
[...]

Elke gouden speler verkoopt. Rare voor 1000 en non rare voor 600. Iedereen wil die upgrade blijkbaar doen ...
Owh zo bedoel je dan hou ik ze liever nog even voor een andere ssu

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-11 08:36

Schuimpje

Couch Warrior

Gisterenavond UCL Malcom gepackt, ik heb nu Dembele RW staan. Dembele op de bank en UCL Malcom erin?

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Ik speel zelf ook met een Spaans team, ook IF Ben Yedder erin en UCL Rodrigo. Fijn team! Zal straks een screenshot sturen.

https://www.futbin.com/19/squad/8990

En mijn fitness team die eigenlijk ook prima speelt en maar 100k kost

https://www.futbin.com/19/squad/1125956

Ik denk dat ik uiteindelijk mijn duurder spelers zal verkopen met het zicht op de market crash van black friday en met dit 2de team aangevuld met IF Ben Yedder verder zal gaan.
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 07:18:
[...]

Owh zo bedoel je dan hou ik ze liever nog even voor een andere ssu
Er is een regel waar ik nu van weet dat ik me aan moet houden, sell in de hype. En nu is de hype. je kunt ze prima later terugkopen goedkoper voor een andere SSU (wat is een SSU trouwens???, neem aan dat je SBC bedoeld)

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

bvbal79 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 08:23:
[...]

Er is een regel waar ik nu van weet dat ik me aan moet houden, sell in de hype. En nu is de hype. je kunt ze prima later terugkopen goedkoper voor een andere SSU (wat is een SSU trouwens???, neem aan dat je SBC bedoeld)
SSU is voor de mensen die het Nederlandse vlaggetje selecteren, en de hele tijd naar Evert ten Napel luisteren.

Mensen met een iTelefoon, of andere slimme variant. Koffie met melk en schuim drinkers. Die de klimaat beheersing regelen. Hier schrijven op de bijeenkomst.verbeteraars.nl

[ Voor 16% gewijzigd door bbblije op 24-10-2018 08:59 ]

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11 19:02
Ricloo86 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:25:
[...]

Ja idd! beter vooraf al competitie inslaan.
Dit doe ik jaarlijks altijd wel met de hele Eredivisie, deze staat wel al klaar.
[...]

En dit bestand wordt wekelijks geupdate?

De eerste 2 competitie SBCs zouden nu dus goedkoper moeten zijn?

Dat geduld heb ik niet O-) :*)
Ik zit me nu een beetje in te lezen over de SBC's. Als de Eredivisie SBC komt, zal daar waarschijnlijk een goede speler in zitten die ik wil hebben als reward. Is het dan verstandig om nu alvast 11 spelers van elk eredivisie team in te kopen?

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
mrjobby schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:15:
[...]

Ik zit me nu een beetje in te lezen over de SBC's. Als de Eredivisie SBC komt, zal daar waarschijnlijk een goede speler in zitten die ik wil hebben als reward. Is het dan verstandig om nu alvast 11 spelers van elk eredivisie team in te kopen?
Zeker, zodra die SBC uitkomt worden de speler automatisch duurder

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 13:57
Nou hij is binnen, vd week eens proberen :)

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/kCJmGV/ss1.jpg

Alleen kut dat RDR2 ook uitkomt -O-

PSN: Maichel

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Ben nog een beetje aan het zoeken voor naar de juiste spelers, ik begin nu in een 4231 wide variant en switch in-game meteen naar een 4231 small. Ben alleen nog zoekende naar de missing CAM. Sane LCAM / Dembele RCAM maar wat is volgens jullie de perfecte mid CAM in deze formatie?

https://www.futbin.com/19/squad/1127134

Ben benieuwd :-D

Overigens nog mensen geinvesteerd in Ajax / Feyenoord spelers?

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 12:42
huis-r schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:31:
Ben nog een beetje aan het zoeken voor naar de juiste spelers, ik begin nu in een 4231 wide variant en switch in-game meteen naar een 4231 small. Ben alleen nog zoekende naar de missing CAM. Sane LCAM / Dembele RCAM maar wat is volgens jullie de perfecte mid CAM in deze formatie?

Marquee Matchups zijn op dit moment niet zo heel erg betrouwbaar om in te investeren. Zou gewoon zorgen dat je er 2/3 in je club hebt. Kost niets en eet geen brood.

De eisen die gesteld worden in de MM zijn heel erg vreemd. Zo kan het heel goed zijn dat de eis is dat je minimaal 3 eredivisie spelers moet hebben oid...

• mrjobby
RoeKoe schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:16:
[...]

Zeker, zodra die SBC uitkomt worden de speler automatisch duurder
alright, dus nog een keer voor de zekerheid (Sorry, ik ben er niet zo bekend mee)

Ik moet 11 spelers van elk eredivisie team hebben? Zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten? Chemistry en dergelijke?

Verwijderd

ik speel 4-3-3 (4) met een deels spaans

GK: Courtois - Aanrader!
Linkerkant: Kolarov, IF Pellegrini en CL insigne
CB Duo: CL Nacho en IF Alvaro - Alvaro met Anker is een god! Ging voor Ramos maar nu de coins bewaard voor een icon CM
RB: TBT Juanfran - Oerdegelijk en top.
CM: Kondogbia - KM vreter en schoffel
CAM: IF Ben yedder - Heerlijke speler voor CAM. word soms nog wel aangepakt door de CB
RW: Promes op 6 chem - Redelijk lang, prima dribbel en 5* skill moves. prima
ST: Griezman - Fenomeen!

Bank: CL Mahrez, POTM lucas, CL rodrigo, CL Coquelin en de rest bronze.

https://www.futbin.com/19/squad/1127262

Vooral Alvaro is geweldig voor de coins,

• yoris

yoris

Data-analist
mrjobby schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:40:
[...]

alright, dus nog een keer voor de zekerheid (Sorry, ik ben er niet zo bekend mee)

Ik moet 11 spelers van elk eredivisie team hebben? Zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten? Chemistry en dergelijke?
Hier kun je zien wat de requirements waren voor vorig jaar. https://www.futhead.com/18/squad-building-challenges/sets/151/eredivisie/

Het ligt er dus een beetje aan wat de opstelling is waar je je aan moet houden, voor welke spelers je per club precies nodig hebt. Succes!

• FidoDido
Dacht net nog 1 keer de UCL upgrade doen poging 6, komt daar gewoon even Isco uit :) die kan mooi in mijn laliga fitness squad :)
Jammer dat die niet de verkoop in kan gezien het mijn 2de squad is die is toch 270k waard

[ Voor 26% gewijzigd door FidoDido op 24-10-2018 10:00 ]

• mrjobby
yoris schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:43:
[...]

Hier kun je zien wat de requirements waren voor vorig jaar. https://www.futhead.com/18/squad-building-challenges/sets/151/eredivisie/

Het ligt er dus een beetje aan wat de opstelling is waar je je aan moet houden, voor welke spelers je per club precies nodig hebt. Succes!
Ja precies, valt daar iets over te zeggen? Het handigste om van 4-3-3 uit te gaan? (voor mijn gevoel wordt dit door de meeste clubs gespeeld.)

• yoris

yoris

Data-analist
mrjobby schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 10:11:
[...]

Ja precies, valt daar iets over te zeggen? Het handigste om van 4-3-3 uit te gaan? (voor mijn gevoel wordt dit door de meeste clubs gespeeld.)
Zoals je kunt zien was voor de meeste een 4-3-3 variant vereist inderdaad, maar voor excelsior waren bijvoorbeeld 5 cm's nodig. Ik durf dus niks met 100% zekerheid te zeggen :P

Verder is er ook nog de rating restrictie, dus als je alleen maar de laagste rating pakt zul je misschien ook in de problemen kunnen komen.

• FidoDido
Is een laliga team met wat Spaanse spelers. Redelijk betaalbaar op de plek van isco had ik eerder Inaki Williams deze is goedkoop en speelt fijn. En andere goedkope alternatieven zijn Partey en Wass voor op het middenveld gebruikte ik eerder ook.
https://www.futbin.com//19/squad/420803

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10:57
mrjobby schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 10:11:
[...]

Ik heb dit gedaan met Serie a, een excel sheet en daarin hou ik alles bij.
Preview:

Seriea

• sirkeith
  • Laatst online: 20-11 20:33
Iemand enig idee tot wanneer de Halloween spelers in de packs zitten?
Ik wil Dost kopen, maar twijfel nu wanneer ik moet toeslaan...

• mrjobby
yoris schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 10:15:
[...]

Zoals je kunt zien was voor de meeste een 4-3-3 variant vereist inderdaad, maar voor excelsior waren bijvoorbeeld 5 cm's nodig. Ik durf dus niks met 100% zekerheid te zeggen :P

Verder is er ook nog de rating restrictie, dus als je alleen maar de laagste rating pakt zul je misschien ook in de problemen kunnen komen.
ja klopt, ik ga voor de basis 11 4-3-3 van elke club. Dan zal ik ongetwijfeld nog bij moeten kopen maar ik kan ook spelers die ik niet ga gebruiken dan duurder verkopen.

• yoris

yoris

Data-analist
mrjobby schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 10:26:
[...]

ja klopt, ik ga voor de basis 11 4-3-3 van elke club. Dan zal ik ongetwijfeld nog bij moeten kopen maar ik kan ook spelers die ik niet ga gebruiken dan duurder verkopen.
Klinkt als een goed plan! Misschien ga ik dat ook wel doen. Volgens mij zijn het vooral de wingers die het meest in prijs stijgen, dus misschien pak ik daar wel dubbele van :)

• WSL036
Kopen jullie ze om de SBC's te doen of om de spelers met winst te verkopen?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:02

Firminho?

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Toch een vraag ik kan het echt nergens vinden.

De speler instructies in FUT moet je die nou per wedstrijd zetten?
Kan je het ook ergens instellen dat de instructies standaard gebruikt worden?

Burp

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:38
Wii4all schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 10:46:
Toch een vraag ik kan het echt nergens vinden.

De speler instructies in FUT moet je die nou per wedstrijd zetten?
Kan je het ook ergens instellen dat de instructies standaard gebruikt worden?
Als je voor de wedstrijd naar 'custom tactics' gaat kun je formatie en speler instructies wijzigen en opslaan. Je kunt zelfs diverse 'game plans' maken met verschillende formaties en instructies.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Riemer schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 10:48:
[...]

Als je voor de wedstrijd naar 'custom tactics' gaat kun je formatie en speler instructies wijzigen en opslaan. Je kunt zelfs diverse 'game plans' maken met verschillende formaties en instructies.
Bij een volgende wedstrijd staan deze instellingen er dan vast in?

Burp

• Riemer
Wii4all schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 10:49:
[...]

Bij een volgende wedstrijd staan deze instellingen er dan vast in?
Ja als je voorafgaand aan de wedstrijd in het menu je custom tactis aanpast en natuurlijk kiest voor opslaan onthoudt hij dit.

• FidoDido
yoris schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 10:31:
[...]

Klinkt als een goed plan! Misschien ga ik dat ook wel doen. Volgens mij zijn het vooral de wingers die het meest in prijs stijgen, dus misschien pak ik daar wel dubbele van :)
Als ik kijk bij de rechtsback van PSV die is nu al peperduur :P maar ben hetzelfde aan het doen, maar merk nu al dat ze in prijs aan het stijgen zijn de spelers.
Heb pas 4 clubs compleet ga idd maar gewoon van 433 uit en ik ziet het wel :) maar kost wel veel tijd en koop ze soms toch nog dubbel :P

• WSL036
Riemer schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 10:53:
[...]

Ja als je voorafgaand aan de wedstrijd in het menu je custom tactis aanpast en natuurlijk kiest voor opslaan onthoudt hij dit.
Als je het in "selecties" doet dan bewaart hij het inderdaad. Als je een tegenstander hebt gevonden en dan in het laatste scherm je custom tactics aanpast slaat ie dat volgens mij niet op.

• Riemer
WSL036 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:00:
[...]

Als je het in "selecties" doet dan bewaart hij het inderdaad. Als je een tegenstander hebt gevonden en dan in het laatste scherm je custom tactics aanpast slaat ie dat volgens mij niet op.
Dat bedoel ik ook idd. Thanks voor de toevoeging.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

yoris schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 10:31:
[...]

Het zijn vaak ook schaarse spelers die het meest stijgen. Zilvere RB/LB. Goed uitzoeken hoeveel opties er per team zijn.
FidoDido schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:00:
[...]

Als ik kijk bij de rechtsback van PSV die is nu al peperduur :P maar ben hetzelfde aan het doen, maar merk nu al dat ze in prijs aan het stijgen zijn de spelers.
Heb pas 4 clubs compleet ga idd maar gewoon van 433 uit en ik ziet het wel :) maar kost wel veel tijd en koop ze soms toch nog dubbel :P
Prijzen zijn nu ook wat hoger door CL SBC.

[ Voor 35% gewijzigd door bbblije op 24-10-2018 11:08 ]

Poggy of KDB

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Net Mane te koop gezet, zodat ik net genoeg coins heb om Hazard te halen. Nu zat ik hun stats te vergelijken, en vraag ik me eigenlijk wel af of het de 300.000 coins verschil wel waard is...

PSN/Steam: Xamsix

• huis-r
@Bossie Zitten nog ff boven me budget, heb Firminho nu staan als die CAM. Kan hem eventueel nog op de RCAM zetten en Sane mid CAM. Daar presteert hij best prima, alleen de RCAM moet wel wat meer pace hebben natuurlijk...

Keuzesss

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/?showoffId=cjqF1BWEnOzko:FFA19PS4

Nu paar weken aan het spelen met dit team, helemaal niet ontevreden over. Alleen Dembele en Rabiot zou ik op termijn willen vervangen en mogelijk later IF Ben Yedder. Iemand een idee voor de 1e 2?

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Heb nu al een paar keer gehad dat ik bijvoorbeeld voor de rust 3-0 voor sta en ik in de 2e helft een soort van in slaap gesust wordt en de tegenstander als het ware over me heen walst en er zonder probleem een 3-3 of zelfs een 4-3 winst uit trekt. Maken jullie dit ook wel eens mee of hoe hiermee om te gaan. Moet eerlijk zeggen dat als ik dus 3-0 voor sta en de 2e helft begint ik minder gemotiveerd ben als in de 1e helft en denk van ach, ik win deze wel.

• RFRF
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09-2021
Hoe zie je bij de CL kaarten eigenlijk of ze zeldzaam zijn? Ik kan de glans niet echt zien of ligt dit aan mij?

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-11 23:03
Schuimpje schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:38:
Heb nu al een paar keer gehad dat ik bijvoorbeeld voor de rust 3-0 voor sta en ik in de 2e helft een soort van in slaap gesust wordt en de tegenstander als het ware over me heen walst en er zonder probleem een 3-3 of zelfs een 4-3 winst uit trekt. Maken jullie dit ook wel eens mee of hoe hiermee om te gaan. Moet eerlijk zeggen dat als ik dus 3-0 voor sta en de 2e helft begint ik minder gemotiveerd ben als in de 1e helft en denk van ach, ik win deze wel.
Gisteravond 4x met 2-0 voor gestaan. 2x verloren met 2-3 uiteindelijk, 1x gelijk 2-2 en 1x gewonnen met 3-2.
Echt gigantisch frustrerend, ik wals er in de eerste 10 minuten overheen (in elke game wel in de eerste 10 minuten een goal).

Geen idee wat eraan te doen, terugswitchen naar een verdedigende tactiek lijkt alleen maar averechts te werken...

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• laviolette
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 19:26
RFRF schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:39:
Hoe zie je bij de CL kaarten eigenlijk of ze zeldzaam zijn? Ik kan de glans niet echt zien of ligt dit aan mij?
Volgens mij gaat dit op basis van de standaard gouden kaart. Als deze glanst telt de CL kaart ook als rare.

• chengbondkwok
  • Laatst online: 16:19
RFRF schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:39:
Bovenkant van het kaartje. Zeldzaam heeft een 'uitsteeksel', niet zeldzaam is gewoon vlak aan de bovenkant.

Verwijderd

Schuimpje schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:38:
Ik herken mezelf hier wel een klein beetje in! Ben er de afgelopen weken wel achter gekomen dat een 3-0 tussenstand zeker niet altijd een overwinning betekent en dat ik er zeker met m'n koppie bij moet blijven :P. Aan de ene kant ook wel weer mooi, want andersom ben ik ook al een paar keer terug gekomen!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

GAITii schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:42:
[...]

Gisteravond 4x met 2-0 voor gestaan. 2x verloren met 2-3 uiteindelijk, 1x gelijk 2-2 en 1x gewonnen met 3-2.
Echt gigantisch frustrerend, ik wals er in de eerste 10 minuten overheen (in elke game wel in de eerste 10 minuten een goal).

Geen idee wat eraan te doen, terugswitchen naar een verdedigende tactiek lijkt alleen maar averechts te werken...
Ja ik switch in de 2e helft eigenlijk meteen naar verdedigend/ultra verdedigend en (probeer) de wedstrijd rustig uit te spelen beetje rondtikken en de tegenstander gek maken, maar het is tot nu toe alleen maar de tegenstander die mij gek maakt haha

• Riemer
laviolette schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:42:
[...]

Volgens mij gaat dit op basis van de standaard gouden kaart. Als deze glanst telt de CL kaart ook als rare.
De vorm van een 'Rare' UCL kaart is iets anders dan de standaard kaart.

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10:57
[...]

Gewoon bijhouden in een excel sheet oid.

• sirkeith
  • Laatst online: 20-11 20:33
[...]

Ik heb alle spelers al van de Eredivisie, ik ben er klaar voor :)

Een tip: Koop Teze van PSV (bronzen rechtsback), misschien dat hij ook te gebruiken is in de SBC.

• Sandeman82
  • Niet online
Heb ik zo'n mooi team gemaakt

https://www.futhead.com/19/squads/268378/

Ingame naar 4411 met Robben cf en Lewa sp

doe ik 4x de ulc upgrade en krijg ik Kane en Pogba. Mag ik weer opnieuw gaan bouwen.

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-11 23:03
Speelt 4411 echt goed? Hoor hier vele verhalen erover en ben eigenlijk wel benieuwd.
Kan nog maar niet echt vastklampen aan een goede formatie welke mij fijn ligt. In 18 speelde ik altijd met 41212(smal).

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• huis-r
@GAITii Persoonlijk vind ik in-game 4231 wel lekker spelen, goede CVM's en voorin de mogelijkheid om rond te spelen.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
huis-r schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 12:08:
@GAITii Persoonlijk vind ik in-game 4231 wel lekker spelen, goede CVM's en voorin de mogelijkheid om rond te spelen.
Die met een LM + RM of die met 3 CAM's?

• huis-r
Ik begin de game met een LM + RM en in-game switch in dan naar de variant met 3 CAM"s. De LM en RM worden dus extra CAM's.

• Sandeman82
  • Niet online
Speel de laatste wedstrijden met de 4 aanvallers op stay forward. Dat geeft veel mogelijkheden na het veroveren van de bal. En die heb ik nodig ook wat verdedigen kan ik goed maar scoren/aanvallen niet zo
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:43:
[...]

Ik herken mezelf hier wel een klein beetje in! Ben er de afgelopen weken wel achter gekomen dat een 3-0 tussenstand zeker niet altijd een overwinning betekent en dat ik er zeker met m'n koppie bij moet blijven :P. Aan de ene kant ook wel weer mooi, want andersom ben ik ook al een paar keer terug gekomen!
Niet zozeer in slaap, maar het lijkt soms of mijn gameplay vertraagd en passes opeens krachteloos zijn.
Ik speel geen high pressure of iets dergelijks, verwacht in ieder geval niet dat het stamina gerelateerd zijn.

@Sandeman82
Pffft, netjes hoor, voor mijn gevoel zijn dat soort spelers de nieuwe meta, tenminste als ik kijk hoevaak mijn Griezman een goede actie maakt maar vervolgens simpelweg op kracht/physiek alsnog verdedigt kunnen worden.

[ Voor 15% gewijzigd door Bossie op 24-10-2018 12:34 ]

• Joster
Bossie schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 12:32:
[...]

Niet zozeer in slaap, maar het lijkt soms of mijn gameplay vertraagd en passes opeens krachteloos zijn.
Ik speel geen high pressure of iets dergelijks, verwacht in ieder geval niet dat het stamina gerelateerd zijn.
Ik verwacht eerder dat het een EA boost is eigenlijk. Heb zo ook wel eens goals mee gehad die echt nergens op slaan, waarbij je al aan ziet komen dat je zelf gewoon moet scoren, dat uit alles wat je fout doet opnieuw een situatie ten gunste van jezelf ontstaat.
Joster schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 12:35:
[...]

Ik verwacht eerder dat het een EA boost is eigenlijk. Heb zo ook wel eens goals mee gehad die echt nergens op slaan, waarbij je al aan ziet komen dat je zelf gewoon moet scoren, dat uit alles wat je fout doet opnieuw een situatie ten gunste van jezelf ontstaat.
Ik herken het wel vaak andersom, dat je vanaf de aftrap simpelweg geen bal naar de juiste persoon kunt passen todat uiteindelijk de bal in je eigen net ligt.

Het gebeurt andersom ook regelmatig, maar dat is idd dus een teken dat het by design is.

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Kan iemand toelichten hoe de FUT omruildeals precies werken?
Ik ben aan het sparen voor Januzaj; daarvoor zijn 3 andere omruil-spelers voor benodigd. Ik heb er twee: Markovic en Mauri.
Nu heb ik een 'guide' gevonden die omschrijft wanneer je welke speler krijgt: https://www.fifauteam.com/fifa-19-swap-deals-guide/

Echter staat bij sommige spelers 'Squad Building Challenge'. Hoe moet ik weten welke SBC ik hiervoor moet doen? Of zijn die SBC reeds geweest en is het nu wachten op een nieuwe SBC waar de komende spelers te verdienen zijn?

• WSL036
Tha-PC-Legend schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 12:46:
Kan iemand toelichten hoe de FUT omruildeals precies werken?
Ik ben aan het sparen voor Januzaj; daarvoor zijn 3 andere omruil-spelers voor benodigd. Ik heb er twee: Markovic en Mauri.
Nu heb ik een 'guide' gevonden die omschrijft wanneer je welke speler krijgt: https://www.fifauteam.com/fifa-19-swap-deals-guide/

Echter staat bij sommige spelers 'Squad Building Challenge'. Hoe moet ik weten welke SBC ik hiervoor moet doen? Of zijn die SBC reeds geweest en is het nu wachten op een nieuwe SBC waar de komende spelers te verdienen zijn?
Die zijn inderdaad al even geweest. Je kunt er nu 10 hebben geloof ik. Ik heb er 9 en heb er als het goed is maar eentje gemist. Soms komen ze als SBC, soms als daily objective en soms ook al squad battle reward.

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
WSL036 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 12:48:
[...]

Die zijn inderdaad al even geweest. Je kunt er nu 10 hebben geloof ik. Ik heb er 9 en heb er als het goed is maar eentje gemist. Soms komen ze als SBC, soms als daily objective en soms ook al squad battle reward.
Dank voor de toelichting. Wordt dat nog ergens aangekondigd of is dat een kwestie van toevallig tegen komen?

• Joster
Tha-PC-Legend schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 12:53:
[...]

Dank voor de toelichting. Wordt dat nog ergens aangekondigd of is dat een kwestie van toevallig tegen komen?
Meestal sowieso wel via de Twitter account van EA Sports Fifa :)

• llovesoccerx7
Mensen die met Miranda spelen? Is hij decent?

• Thomas18GT
  • Laatst online: 20-11 11:14
llovesoccerx7 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 13:04:
Mensen die met Miranda spelen? Is hij decent?
Kort antwoord: Ja!

Hij heeft veel en staat altijd op de juiste plek, en hij kan nog een beetje voetballen ook.

• FidoDido
sirkeith schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:55:
[...]

Ik heb alle spelers al van de Eredivisie, ik ben er klaar voor :)

Een tip: Koop Teze van PSV (bronzen rechtsback), misschien dat hij ook te gebruiken is in de SBC.
Die had ik idd gekocht in de hoop dat deze voldoende is ;) maar thnx voor de tip anyway :)
Pagina: 1 ... 44 ... 200 Laatste