We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Met 83 strength kom je wel een end denk ik.Bossie schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 20:00:
[...]
Backs into player trait met zulke stats, vraag me af or betere target-mans zijn.
Tot dit resultaat gekomen
https://www.futbin.com//19/squad/420844
Speel nu zelf ook al een zooi wedstrijden met Firminho, maar vindt hem degelijk, meer neer. Wat is jouw ervaring?FidoDido schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 20:49:
Zo wat speelt mijn team heerlijk nu zeg zijn de investeringen meer dan waardFabinho wat een beest op het middenveld en Son speelt zo lekker op links
En Sanchez Bailley als duo is toch ook wel lekker. Nu hopen alleen lallana te krijgen voor wijnaldum en kan ik hier voorlopig wel mee vooruit
Denk dat elke andere investering zeker 100k + per speler is als het al niet 300K+ is in sommige gevallen
Tot dit resultaat gekomen
https://www.futbin.com//19/squad/420844
Ik ben een laagvlieger divisie 6 maar sinds ik 4411 speel 7 potten gedaan 1 gelijk rest winst
Op de een of andere manier tik je er zo doorheen zo hops naar voren dan een aardige loop aktie en bam goal verdedigend staat het ook mooi altijd genoeg man achterin
Alleen nog een vraag kan je die specifieke spelers instructies ook opslaan zodat je het niet elke keer hoeft in te stellen?
Burp
Nog te weinig gespeeld om echt een oordeel te geven, maar moet zeggen dat ik met deze fifa veel minder scoor met de CAM/CF de eerder genoemde spelers vallen tot nu toe meer op. In het combineren is het wel een fijn aanspeel punt kan er aardig goede passes mee versturen.Fraaank schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 21:30:
[...]
Speel nu zelf ook al een zooi wedstrijden met Firminho, maar vindt hem degelijk, meer neer. Wat is jouw ervaring?
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
ja man, check die stats van 'm, echt waanzinnig goed.met z'n dribbel, schot en snelheid is hij de ideale CAM.Bossie schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 19:01:
[...]
Als Yedder mijn topscorer is, dan zou Messi het ook goed moeten doen op CAM/CF.
Verwijderd
Whoe zoek je dan op deze speler minimale prijs 650 en maximaal 700.ErnstMid schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 17:07:
[...]
Als je dit draadje doorleest ben je al heel wat tips rijkerLigt er ook maar net aan hoeveel tijd je daarin wil steken. Wat ik zelf in ieder geval doe is op maandagochtend gold rare spelers (81+) oppikken voor 650/700 en die voor meer weer op de transferlijst gooien. Transferlijst vol houden en dan stroomt er vanzelf wat extra geld
Ik krijg dan allemaal 80- spelers, en voor hoeveel zet je ze dan weer te koop voor het dubbele?
Hoeveel heb je er in totaal? Er zouden er 14 komen (heb er zelf 9, weet niet of ik iets gemist heb):FidoDido schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 18:13:
[...]
Moet nog 3 swap kaarten voor lallana die komt idd op de plek van wijnaldum was het ideedenk dat 3 kaarten wel mogelijk is deze week.
Wil son wel graag hebben twijfel alleen of die nog veel gaat zakken.
Tnx voor de tips
https://www.ea.com/nl-nl/...-ultimate-team-swap-deals
Verwijderd
3 games Rivals gespeeld
2-0 gewonnen (terrecht)
2-2 gelijk (terrecht)
4-1 gewonnen (terrecht)
Alle 3 potjes geven een terechte uitslag.
Ik scoor opeens weer gemakkelijk. Ballen vliegen weer eens kruising in ipv recht op de keeper. Geplaatste schoten krullen mooi de hoek in en ik heb tevens een vette omhaal goal gescoord.
Misschien heb ik met meer rust gespeeld (misschien wel), misschien meer geluk gehad (kan ook), of EA was mij vanavond beter gezind (ik sluit het niet uit haha) of is het wat anders... maar wat. Ik weet het niet, maar deze 3 potjes waren heerlijk, eindelijk weer oprecht genoten van FIFA 19.
Even een positieve post van mij
Dit geeft weer moed om door te gaan!
[ Voor 12% gewijzigd door Sleehond op 22-10-2018 22:48 ]
Moet alleen nog even uitzoeken hoe ik ga switchen qua spelers.
@sjakieman misschien kun je eens custom tactics volledig uitschrijven aangezien het nu verspreid over meerdere posts is?
[ Voor 21% gewijzigd door Bossie op 22-10-2018 23:31 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
lol, denk je echt dat dat de reden is?bbblije schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:00:
Fifa brengt echt het slechtste in mensen naar boven, divisie 5/6 rivals, try hard icon teams die de eerste 45 min skillen en je helemaal kwijt spelen. Om de tweede helft half bakken gaan spelen omdat ze gelijk willen eindigen... Alleen maar om zo "simpel" rewards binnen te kunnen harken. Waarom wordt dit spel oneindig abused?!
Heb wel het idee dat het vanavond wat laggy speelt.. het voelt allemaal zo sloom aan vandaag..
Eens, ben daarom gestop met rivals eerder vanavond, steeds uitpotjes tegen britten met 1-2sec inputlagfifanoob schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:07:
[...]
lol, denk je echt dat dat de reden is?
Heb wel het idee dat het vanavond wat laggy speelt.. het voelt allemaal zo sloom aan vandaag..
Met de 50/50 en timed finish, heeft dat aanzienlijk meer invloed op de wedstrijd dan in voorgaande edities.
[ Voor 12% gewijzigd door Bossie op 22-10-2018 23:10 ]
Hier precies andersom, 1e pot: 2-2 tegenstander was wellicht nog iets beter, dus hier was ik blij mee. 2e pot: 0-5 verloren. Volledig weggetikt. Zelfde divisie ik snap er niets van.Sleehond schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 22:41:
Oke, afgelopen dagen veel lopen zeiken op de game... nu moet ik toch echt positief zijn over vanavond!
3 games Rivals gespeeld
2-0 gewonnen (terrecht)
2-2 gelijk (terrecht)
4-1 gewonnen (terrecht)
Alle 3 potjes geven een terechte uitslag.
Ik scoor opeens weer gemakkelijk. Ballen vliegen weer eens kruising in ipv recht op de keeper. Geplaatste schoten krullen mooi de hoek in en ik heb tevens een vette omhaal goal gescoord.
Misschien heb ik met meer rust gespeeld (misschien wel), misschien meer geluk gehad (kan ook), of EA was mij vanavond beter gezind (ik sluit het niet uit haha) of is het wat anders... maar wat. Ik weet het niet, maar deze 3 potjes waren heerlijk, eindelijk weer oprecht genoten van FIFA 19.
Even een positieve post van mij![]()
Dit geeft weer moed om door te gaan!
Griezman en Yedder spelen erg goed samen, heb daardoor juist Suarez weer verkocht.bvbal79 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:13:
Nu iedereen naar de 4-4-1-1 heb ik het ook maar geprobeerd. Moet echt even omschakelen, heb nog niet het gevoel dat het beter/anders is dan 4-2-2-2 of 4-2-4 waarbij ik Griezmann als valse spits achter Suárez heb.
Heb Yedder naast ze gezet op rechts en modric op links.Bossie schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:19:
[...]
Griezman en Yedder spelen erg goed samen, heb daardoor juist Suarez weer verkocht.
Maar ga binnenkort de boel verkopen voordat de markt crashed en zal dan doorgaan met Yedder IF en Rodrigo.
Voor de spelers met meer budget, meer skills en meer lef heb ik een alternatief voor de inmiddels veel gebruikte 4-4-1-1.bvbal79 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:13:
Nu iedereen naar de 4-4-1-1 heb ik het ook maar geprobeerd. Moet echt even omschakelen, heb nog niet het gevoel dat het beter/anders is dan 4-2-2-2 of 4-2-4 waarbij ik Griezmann als valse spits achter Suárez heb.
4-3-3 (2). Dus met 1 cdm, 2 cm’s en vleugelspelers.
Als je op balbezit speelt en wil domineren kan dat met deze opstelling als de beste, zonder je verdedigende kwetsbaarheid te vergroten.
Zelfs speel ik ‘t met een low budget team en merk dat tegenstanders geen antwoord hebben op de mogelijkheden in de aanval.
Mijn instellingen:
CDM - stay back en cover center (dekking midden)
1 CM - cover center en balanced
Andere CM - get forward
Beide backs alles op balanced
Beide vleugelspelers op get in behind en de spits op stay forward en stay central.
Tactiek is verdedigend diepte 3 en breedte 4 en druk zetten bij fout tegenstander.
Aanvallend staat t op balanced, 6 diepte, 6 breedte en de rest standaard.
Iemand ervaringen met deze spelers?
In-game zou ik Mertens en Fabinho wisselen (en eventueel 4-4-1-1 gaan spelen).
Het totale budget bedraagt 800k op de Xbox.
Coutitnho en PotM Lucus wil ik sowieso in het team.
Andere ideeën en bijbehorende andere startopstelling zijn welkom.
Leuk om te zien dat er zoveel over zijn op de 4-4-1-1. Bij mijn 1e post vroeg ik me ook af of er interesse was in een apart gedeelte in het forum met alleen tactiek. Hoe denken jullie daar over? Nu stond ook niet alles duidelijk in 1 post en waren er later nog wijzigingen maar anders was het ook nog lastig terug te vinden. Nu waren er veel vragen op het forum maar kreeg zelf ook nog veel berichten.Bossie schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:03:
Ik ben inmiddels ook om wat 4411 betreft; opeens werd de verdediging van de tegenstander helemaal losgetrokken ipv dat er steeds een block van 6 keurig staat te wachten.
Moet alleen nog even uitzoeken hoe ik ga switchen qua spelers.
@sjakieman misschien kun je eens custom tactics volledig uitschrijven aangezien het nu verspreid over meerdere posts is?
De spits, die staat op false 9, stay central en stay forward. Je CF zet je op get in behind, stay central en stay forward en je wingers op get in behind (en later gepost come back). CM's op stay back, (later gepost: +cover center en aggressive interceptions (bij 85-90+ stamina)), wingbacks op stay back.
Eerst had ik het verder zo: pressure on heavy touch, width 6, depth 3, balanced, width 7, pib 3, corners/fk 2
En daarna: balanced, width 4, depth 3, balanced, width 7, pib 3, corners/fk 3/2
Volgens mij spelen degenen die veel succes met de opstelling hebben in de gewijzigde variant maar dat weet ik niet zeker. Kunnen jullie dat laten weten, misschien ook met eigen wijzigingen?
Grappig genoeg ben ik zelf nog niet eens 100% tevreden. Ik weet dat ik in het begin heel veel en makkelijk voorzetten scoorde maar dat lukt me nu bijna nooit meer omdat de spelers niet op de goede plekken staan. Ik probeer de instellingen terug te vinden hoe ik het toen had staan maar ben er nog niet 100% uit. Bovendien win ik nog niet zoveel als ik zou willen en was daarom vandaag ook weer aan het spelen met de instellingen. De tactiek is tegelijkertijd mijn kracht als mijn zwakte omdat ik te snel wil aanpassen als het even niet loopt. Gelukkig post ik het af en toe dan hier zodat ik weer terug kan naar mijn originele instellingen als ik het weer eens verpest heb.
Leuk, ga het eens testen. Hoe scoor je voornamelijk (afstandsschoten, voorzetten, steekballen?) en met welke spelers (op welke posities)? Heb je een sterke, minder snelle spits en dan 2 snelle vleugelspelers? Speel je deze opstelling al langer?Shreddaaa schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:38:
[...]
Voor de spelers met meer budget, meer skills en meer lef heb ik een alternatief voor de inmiddels veel gebruikte 4-4-1-1.
4-3-3 (2). Dus met 1 cdm, 2 cm’s en vleugelspelers.
Als je op balbezit speelt en wil domineren kan dat met deze opstelling als de beste, zonder je verdedigende kwetsbaarheid te vergroten.
Zelfs speel ik ‘t met een low budget team en merk dat tegenstanders geen antwoord hebben op de mogelijkheden in de aanval.
Mijn instellingen:
CDM - stay back en cover center (dekking midden)
1 CM - cover center en balanced
Andere CM - get forward
Beide backs alles op balanced
Beide vleugelspelers op get in behind en de spits op stay forward en stay central.
Tactiek is verdedigend diepte 3 en breedte 4 en druk zetten bij fout tegenstander.
Aanvallend staat t op balanced, 6 diepte, 6 breedte en de rest standaard.
Heb er dacht ik ook 9, en heb er 1 gemist dus er moeten er nog 4 komen naar mijn weten.laviolette schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 22:35:
[...]
Hoeveel heb je er in totaal? Er zouden er 14 komen (heb er zelf 9, weet niet of ik iets gemist heb):
https://www.ea.com/nl-nl/...-ultimate-team-swap-deals
Komt ook door de rewards. Divisie 1 rank 1 is hetzelfde als divisie 5 rank 2 qua prijzen (op WL points na). En voor divisie 5 rank 2 heb je significant minder punten nodig.bbblije schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:00:
Fifa brengt echt het slechtste in mensen naar boven, divisie 5/6 rivals, try hard icon teams die de eerste 45 min skillen en je helemaal kwijt spelen. Om de tweede helft half bakken gaan spelen omdat ze gelijk willen eindigen... Alleen maar om zo "simpel" rewards binnen te kunnen harken. Waarom wordt dit spel oneindig abused?!
Nu zo’n 20 games gedaan met deze opstelling.sjakieman schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 00:30:
[...]
Leuk, ga het eens testen. Hoe scoor je voornamelijk (afstandsschoten, voorzetten, steekballen?) en met welke spelers (op welke posities)? Heb je een sterke, minder snelle spits en dan 2 snelle vleugelspelers? Speel je deze opstelling al langer?
Hoe je scoort varieert per wedstrijd. Alle mogelijkheden zijn er afhankelijk van je spelers.
Ik gebruik op het moment Benzema als spits. Als buitenspelers heb ik Asensio en Lucas POTM. Isco als een van de cm’s, en Bailly en Sanchez als cv’s.
De belangrijkste speler is echter in mijn ogen de cdm. Dit is Matic bij mij.
Het is gewoon competitie dus die telt mee.Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 22:36:
Ik zie net dat Aubameyang momenteel 2x gescoord heeft. Weet iemand of dat vandaag nog mee telt voor het komende TOTW?
Ozil had een hogere beoordeling, die lijkt me ook kanshebber.
Verder lekker gespeeld, bungel rond in divisie 5 en lijkt wel of ik daar niet weg kom (1200-1400 punten schommel ik).
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Lees vaak voor black friday verkopen.Schuimpje schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 08:45:
Ik lees al vaker dat spelers hun team gaan verkopen voordat de markt crashed en het team daarna opnieuw samenstellen? Hoe en wanneer wordt dit dan gedaan en is dit slim?
De eerste echte crash komt tijdens Black Friday, zo uit mijn hoofd 23 november. Ik verkoop mijn team dan ook volledig en koop het daarna opnieuw.Schuimpje schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 08:45:
Ik lees al vaker dat spelers hun team gaan verkopen voordat de markt crashed en het team daarna opnieuw samenstellen? Hoe en wanneer wordt dit dan gedaan en is dit slim?
Dit is zeker slim om te doen. Stel je verkoopt je team 1 a 2 weken voor Black Friday voor 500k. Wanneer Black Friday start komen er zoveel spelers op de markt dat de waarde van alle speler enorm omlaag gaat, hierdoor kun je je verkochte team dus voor minder geld terug kopen (bijvoorbeeld 300k) zo hou je dus 200k coins over :-)
Gaan icons ook dalen?RoeKoe schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 08:53:
[...]
De eerste echte crash komt tijdens Black Friday, zo uit mijn hoofd 23 november. Ik verkoop mijn team dan ook volledig en koop het daarna opnieuw.
Dit is zeker slim om te doen. Stel je verkoopt je team 1 a 2 weken voor Black Friday voor 500k. Wanneer Black Friday start komen er zoveel spelers op de markt dat de waarde van alle speler enorm omlaag gaat, hierdoor kun je je verkochte team dus voor minder geld terug kopen (bijvoorbeeld 300k) zo hou je dus 200k coins over :-)
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Denk het niet. Die zijn nodig voor een Icon SBC. Dat zal echt niet gaan dalen.
Durf ik niet te zeggen. Kan zijn dat ze een beetje in waarde zakken, maar zal niet bijzonder veel zijn denk ik
En waar speel je dan mee?RoeKoe schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 08:53:
[...]
De eerste echte crash komt tijdens Black Friday, zo uit mijn hoofd 23 november. Ik verkoop mijn team dan ook volledig en koop het daarna opnieuw.
hier zou @chengbondkwok dan kunnen inspringen met een opmerking dat de historische data mbt black friday simpelweg beschikbaar is op futbin waardoor je op basis van deze data een analyse/trend kan maken om vervolgens een inzicht te kunnen verkrijgen of black friday idd impact heeft op de prijs van icons.RoeKoe schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 08:58:
[...]
Durf ik niet te zeggen. Kan zijn dat ze een beetje in waarde zakken, maar zal niet bijzonder veel zijn denk ik
edit: Saurez/Kroos gekocht, Bale en Coutinho gehaald voor 4411 (en 4321 als ultra attacking gameplan).
[ Voor 8% gewijzigd door Bossie op 23-10-2018 09:02 ]
Ja jemig, als ik ook data analist moet spelen voor Ultimate Team, dan werk ik wel heel veelBossie schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:01:
[...]
hier zou @chengbondkwok dan kunnen inspringen met een opmerking dat de historische data mbt black friday simpelweg beschikbaar is op futbin waardoor je op basis van deze data een analyse/trend kan maken om vervolgens een inzicht te kunnen verkrijgen of black friday idd impact heeft op de prijs van icons.
En niet alle data moet je willen delen
Weet ik, maar er werd stellig gezegd dat alle spelers zouden gaan zakken. Ik was benieuwd of daar een interessante onderbouwing achter zat. Mijn gedachte (garantie tot de voordeur) is dat icons nog even gaan stijgen namelijk.Bossie schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:01:
[...]
hier zou @chengbondkwok dan kunnen inspringen met een opmerking dat de historische data mbt black friday simpelweg beschikbaar is op futbin waardoor je op basis van deze data een analyse/trend kan maken om vervolgens een inzicht te kunnen verkrijgen of black friday idd impact heeft op de prijs van icons.
edit: Saurez/Kroos gekocht, Bale en Coutinho gehaald voor 4411 (en 4321 als ultra attacking gameplan).
Als voorbereiding op fifa19 heb ik veel data van 18 en 17 op hoofdlijnen geannalyseerd. Blijkt wel lastig nu door de vele icons die erbij zijn gekomen en andere keuzes van EA, maar je weet nog steeds waar ongeveer de crashes gaan plaatsvinden, wat mogelijk gaat stijgen/dalen etc.
Ik had eigenlijk 2 weken geleden al een mini crash verwacht ivm scream etc, maar die bleef uit. Maakt het wel lastig om de markt in te schatten. Aan de andere kant had ik in het begin flink geinvesteerd in cheap hoge rated spelers (david silva, busquets, pique, iniesta etc) en dat was een giga klapper.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
PSN: Maichel
Depay SBC? heb ik wat gemist?Maichel schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:11:
Nog 3 clubs inleveren, en dan van het weekend SBC Memphis proberenDe meeste spelers had ik van te voren al gespaard
[Afbeelding]
Mja L1 inderdaad. Depay of Thauvin als reward, uiteraard kies ik Depay welke nu al topscoorder is in mn club en meer dan 1 op 1 heeft
Met een budget team, goedkope spelers zoals Promes, Dembele, en normale Ben Yedder
Valt mee, heb sinds het begin gewoon alle L1 spelers bewaard dus hoefde nauwelijks wat te kopen. Als je alles moet kopen is het inderdaad erg duur ja.Ricloo86 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:15:
Ach zo! sorry die had ik even niet gezien.... ik doe landen competities nooit want zijn gewoon echt veel te duur.
Ik eigenlijk ook nooit. Hooguit wat cherry picking qua interessante packs die nog wel goedkoop zijn. Maar het is wel een kans om spelers uit je club te verkopen in die hype.Ricloo86 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:15:
Ach zo! sorry die had ik even niet gezien.... ik doe landen competities nooit want zijn gewoon echt veel te duur.
Ik heb paar weken geleden veel chinese spelers gekocht voor 250-300 coins (zilver). Vanavond maar eens kijken of daar wat waarde in zit.
https://docs.google.com/s...ZsETdiMnQoCrIc/edit#gid=0Ricloo86 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:15:
Gebruik deze
Ja idd! beter vooraf al competitie inslaan.Bean77 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:21:
[...]
Ik eigenlijk ook nooit. Hooguit wat cherry picking qua interessante packs die nog wel goedkoop zijn. Maar het is wel een kans om spelers uit je club te verkopen in die hype.
Ik heb paar weken geleden veel chinese spelers gekocht voor 250-300 coins (zilver). Vanavond maar eens kijken of daar wat waarde in zit.
Dit doe ik jaarlijks altijd wel met de hele Eredivisie, deze staat wel al klaar.
En dit bestand wordt wekelijks geupdate?FidoDido schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:21:
[...]
https://docs.google.com/s...ZsETdiMnQoCrIc/edit#gid=0
Gebruik dezeop een gegeven moment zijn sommige clubs vrij goedkoop voor de packs die je eruit krijgt. Heb ze na een paar maanden gedaan en toen de packs voor events bewaard
De eerste 2 competitie SBCs zouden nu dus goedkoper moeten zijn?
Dat geduld heb ik niet
Ja dat bestand wordt geupdate meer dan wekelijks weet even niet hoe vaak, heb deze vorig jaar ook gebruikt, het controleert op futbin wat op dat moment de goedkoopste squad is bij de sbc'sRicloo86 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:25:
[...]
Ja idd! beter vooraf al competitie inslaan.
Dit doe ik jaarlijks altijd wel met de hele Eredivisie, deze staat wel al klaar.
[...]
En dit bestand wordt wekelijks geupdate?
De eerste 2 competitie SBCs zouden nu dus goedkoper moeten zijn?
Dat geduld heb ik niet![]()
Kijk altijd bij gold packs, en als de kolom VFC rond de 2,5 staat is die interessant om te doen. Heb nu alleen even river plate gedaan had er toevallig al 8 in mijn club zitten.
[ Voor 13% gewijzigd door FidoDido op 23-10-2018 09:30 ]
Ik heb hetzelfde, al vanaf de release dat ik in divisie 5 rondbungel rond de 1200-1300 punten. Ach elke week Rang 2 rewards maakt het verslavend om te spelen.Ricloo86 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 08:29:
Gisteren 5 potjes gespeeld en 3 x een omhaal goal tegen, echt lachwekkend.
Verder lekker gespeeld, bungel rond in divisie 5 en lijkt wel of ik daar niet weg kom (1200-1400 punten schommel ik).
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Ik speel een paar potjes en pak 27k mee voor rank 3 rewards, rank 2 zou 2/3 maak zoveel tijd kosten voor een kleine boost in rewards.GAITii schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:35:
[...]
Ik heb hetzelfde, al vanaf de release dat ik in divisie 5 rondbungel rond de 1200-1300 punten. Ach elke week Rang 2 rewards maakt het verslavend om te spelen.
Elke week toch een kleine 40-50K aan rewards plus wat er uit de pakjes komt.
nu als volgt het volgende team bij mekaar gehaald https://www.futbin.com//19/squad/1095032
Moest alleen lewandowski en Reus alaba nog.
Iemand nog een goeie aanvulling of wijziging. had ipv muller rodriquez maar die vind ik niet fijn spelen.
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Goretzka ipv Thiago?sten123 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:24:
Gisteren voor het eerst packluck gehad met een gekregen Jumbo goud pakket hier kwam Icon Raul uit.
nu als volgt het volgende team bij mekaar gehaald https://www.futbin.com//19/squad/1095032
Iemand nog een goeie aanvulling of wijziging. had ipv muller rodriquez maar die vind ik niet fijn spelen.
Mijn ervaring is tenminste dat Thiago in aanvallende posities prima is, maar als CM toch wel iets meer stamina kan gebruiken.
Indien mogelijk lijkt POTM Reus me een endgame optie voor CF, maar ik in deze fase van de game misschien niet voor een dusdanig prijzige untradeable gaan.
Kan je niet gewoon seasons gaan spelen met Bayern Munchen?sten123 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:24:
Gisteren voor het eerst packluck gehad met een gekregen Jumbo goud pakket hier kwam Icon Raul uit.
Maar wel lekker hoor, zo'n team en dat beetje packluck!
Haha had veel bayern spelers met hybrid PSG/BPL/Bundes team(Depay,Jese,Wijnaldum) maar vind bundesliga zelg altijd fijnst spelen.sirkeith schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:35:
[...]
Kan je niet gewoon seasons gaan spelen met Bayern Munchen?![]()
Maar wel lekker hoor, zo'n team en dat beetje packluck!
Maakte je gelijk vanaf de bank een buikschuiver de keuken in toen je zag dat het een icon was?sten123 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:24:
Wat lekker zeg
Doe lekker die reus sbc, vind rond de 350k voor zo’n kaart een mooie prijs en wie weet heb je nog eens packluck uit de rewards ;-)
[ Voor 10% gewijzigd door Korkss op 23-10-2018 11:18 ]
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Nam de hele bank meeKorkss schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:16:
[...]
Maakte je gelijk vanaf de bank een buikschuiver de keuken in toen je zag dat het een icon was?
Wat lekker zeg
Maar dat zo iets dan uit een gratis pakketje komt is wel verdomde mazzel
Dat is nog maar de vraag en heel erg afhankelijk van het team je nu hebt, en terug wilt kopen.RoeKoe schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 08:53:
[...]
Lees dit eens: https://www.futbin.com/news/articles/29/Black+Friday
Het is niet ondenkbaar dat je duurder uit bent, de markt voor en na blackfriday is erg volatile. met alle nare gevolgen van dien...
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Verwijderd
Ik maak altijd mijn eigen team, die sla ik op en bookmark ik. Kan je het op elk moment van de dag checkenVerwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:06:
Is er een manier om de huidige waarde van spelers in je club in één overzicht te zien? In plaats van één voor één opzoeken op Futbin?
https://www.futbin.com/squad-builder
Import doen, dan op die pagina, krijg je de waarde van spelers te zien.Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:06:
Is er een manier om de huidige waarde van spelers in je club in één overzicht te zien? In plaats van één voor één opzoeken op Futbin?
Verwijderd
Waar kan ik precies die import doen? Zie dat nergens staan?Slurpie schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:11:
[...]
Import doen, dan op die pagina, krijg je de waarde van spelers te zien.
Staat bij tools op de website van futbin.Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:16:
[...]
Waar kan ik precies die import doen? Zie dat nergens staan?
Ik speel alleen met spelers die ik uit packs krijg (vooral Bundesliga en Duitsers gehad met een beetje niveau) en ik ben in twijfel of ik Reus POTM zal doen (heb z'n leen versie en ben nog niet helemaal overtuigd) of dat ik m'n coins zal gebruiken om de hele Bundesliga te kopen voor de league SBC (geen idee wanneer die valt overigens). Keuzes, keuzesBossie schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:29:
[...]
Goretzka ipv Thiago?
Mijn ervaring is tenminste dat Thiago in aanvallende posities prima is, maar als CM toch wel iets meer stamina kan gebruiken.
Indien mogelijk lijkt POTM Reus me een endgame optie voor CF, maar ik in deze fase van de game misschien niet voor een dusdanig prijzige untradeable gaan.
Ik heb het zelfde probleem als jij. Elke keer als ik voorzet komt er iemand tussen, terwijl tegenstanders ballen perfect neerleggen voor inkomende mensen. Ik gok dat hij bij mij te maken heeft met de goede timing, wanneer je de voorzet moet geven. Maar ik heb maar twee ogen en ik krijg het simpelweg niet voor elkaar om daarop te letten en tegelijkertijd de voorzet te timen en daarnaast ook nog eens 2 a 3 verdedigers van me af te houden..llovesoccerx7 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:18:
Uch ik kan alleen nog niet echt de juiste voorzetten leveren in deze fifa.. Hoe geven jullie voorzetten met welke controls?
Is dat legale methode? aangezien de futbin overlay met tampermonkey wel illegaal is in gebruik.Slurpie schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:11:
[...]
Import doen, dan op die pagina, krijg je de waarde van spelers te zien.
Zover ik weet is dit legaal.FidoDido schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:33:
[...]
Is dat legale methode? aangezien de futbin overlay met tampermonkey wel illegaal is in gebruik.
Probeer het wel is een keer uit
Dat kan je doen en het kan je helpen bij de sbc door te kijken wat de goedkoopste is met jouw spelers.FidoDido schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:54:
[...]
Probeer het wel is een keer uitzag hem staan ben wel nieuwsgierig
misschien zitten er nog verborgen juweeltjes tussen
Wou het voor je checken en hier kom ik op de website in een loop met dat ik de aanmeldknop moet indrukken om daarna weer op precies dezelfde pagina te komen, dus denk het.SH-FR schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:22:
Ik zit momenteel in Luxemburg en probeerde in te loggen op de EA Web App maar dit lukt zowel op de app als via de website niet, krijg een of andere ‘Server Error’. Kent iemand dit probleem of liggen de servers er toevallig uit?
Man man ik heb geen leven met dit weer!
[ Voor 11% gewijzigd door fifanoob op 23-10-2018 14:28 ]
Dus komende uren geen webapp
Jup, hier hetzelfdejoey1990 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:51:
Mijn webapp zegt dat hij verlopen is en dat ik het eerst moet aanmelden op mijn console..
Haha, ik druk net "koop nu" op Sergio Agüero (SP - 89), en poef hij klapt er uit. Nu weet ik niet of ik hem heb na dagen lang te wachten op een redelijke prijs. Lekker dan.joey1990 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:51:
Mijn webapp zegt dat hij verlopen is en dat ik het eerst moet aanmelden op mijn console..
Beter had je een mega laag on bid bod gedaan die er net doorheen glipteStarWolfer schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:58:
[...]
Haha, ik druk net "koop nu" op Sergio Agüero (SP - 89), en poef hij klapt er uit. Nu weet ik niet of ik hem heb na dagen lang te wachten op een redelijke prijs. Lekker dan.
Pff, je zal maar net een Ronaldo Prime 96 voor 750.000 --- 7.000.000 gelist hebben en vanavond inloggen. Weg is ie voor 800K...Joster schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:00:
[...]
Beter had je een mega laag on bid bod gedaan die er net doorheen glipte
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Had alle zilveren en bronzen die nodig waren voor de L1, maar vond de spelers te weinig toevoegen, heb ze nu allemaal voor ruim 3 ton verkocht...
[ Voor 3% gewijzigd door peeweeherman op 23-10-2018 15:36 ]
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
pas op dat je geen ban krijgt, op reddit klagen al meerdere over een ban door het verkopen van hun zilveren spelerspeeweeherman schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:36:
op pc ben ik bezig met een update, denk dat pace weer belangrijk wordt.![]()
Had alle zilveren en bronzen die nodig waren voor de L1, maar vond de spelers te weinig toevoegen, heb ze nu allemaal voor ruim 3 ton verkocht...
Update FAQ staat ergens, maar staat nog niks over gameplay aanpassingen in dacht ik.
Zag wel bij de releasenotes van de PC dat ze o.a. de omhaals hebben aangepakt. Dus hopelijk zien we die een stuk minderbvbal79 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:47:
[...]
Update FAQ staat ergens, maar staat nog niks over gameplay aanpassingen in dacht ik.
Hierbij inderdaad de notesPompi schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:48:
[...]
Zag wel bij de releasenotes van de PC dat ze o.a. de omhaals hebben aangepakt. Dus hopelijk zien we die een stuk minder
https://fifaforums.easpor...pdate-23rd-october#latest
Dit is allang recht gezet.bvbal79 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:47:
[...]
pas op dat je geen ban krijgt, op reddit klagen al meerdere over een ban door het verkopen van hun zilveren spelers
Gelukkig die irritante doeltrap bug gefixed voor Proclubs - Coop (dat de verdedigers niet meelopen met de aanvaller)bvbal79 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:53:
[...]
Hierbij inderdaad de notes
https://fifaforums.easpor...pdate-23rd-october#latest
PSN: Direstraits87
De android app werkt niet maar via de browser wel weerVerwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:11:
Zijn er meer mensen die nog steeds niet in de web app kunnen?
Poosje terug was er precies hetzelfde aan de hand. Als jij niks verkeerds doet wordt je niet zomaar banned. Die mensen deden toch meer dingen dat niet mocht
Verwijderd
Hier geen van beide helaas!FidoDido schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:14:
[...]
De android app werkt niet maar via de browser wel weer
Ja dat geloof ik best. Maar EA is nu weer bezig met een nieuwe ban periode blijkbaar gezien de berichten op reddit.llovesoccerx7 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:19:
[...]
Poosje terug was er precies hetzelfde aan de hand. Als jij niks verkeerds doet wordt je niet zomaar banned. Die mensen deden toch meer dingen dat niet mocht
Niemand hoeft hier zorgen te maken als hun gewoon legit aan het werk zijn.bvbal79 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:24:
[...]
Ja dat geloof ik best. Maar EA is nu weer bezig met een nieuwe ban periode blijkbaar gezien de berichten op reddit.