Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11 19:02
sirkeith schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 10:03:
Ik zou hem houden, want ik denk niet dat hij een SIF krijgt.
Pereiro (als middenvelder) heeft 2 goals, De Jong heeft 2 goals.
Lozano heeft 1 goal en 2 assists. Dat is denk ik niet genoeg voor een SIF (al hoop ik het wel).
Klopt, maar als is het niet deze week is het wel de volgende of die daarop ;-) dus vandaar de vraag :)

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 11:14
mrjobby schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 10:21:
[...]

Klopt, maar als is het niet deze week is het wel de volgende of die daarop ;-) dus vandaar de vraag :)
Hij is 38k (ps4).. Mischien daalt hij wat, misschien stijgt hij wat. Aan het eind van het seizoen is hij in ieder geval niks meer waard ;)

Uiteindelijk dalen alle spelers. Ronaldo is nu op FUT18 nog 492k waard. Koop een team wat lekker speelt, veel belangrijker dan wat coins waar je niks mee doet.

Neemt overigens niet weg dat je voor grote crashes je team best kan verkopen om het later terug te kopen natuurlijk.

• yoris
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-11 12:47

yoris

Data-analist
mrjobby schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 09:46:
Goedemorgen,

Ik heb in mijn eredivisie/nederlands team Lozano IF (83). Nu is er altijd de kans dat hij een SIF krijgt. Betekend dit dat mijn IF op het moment dat de SIF uit is direct minder waard wordt? is het handig om de IF zo snel mogelijk te verkopen of kan het zijn dat die juist meer waard kan worden? Of valt hier simpel weg weinig over te zeggen? ;-)

Cheers
Je kunt op futbin mooi zien hoe dit ging voor fifa 18. Op 27 december vorig jaar kwam de SIF van Lozano uit en kijk maar wat dat met de prijs van zijn NIF deed. (Iets naar beneden scrollen en de date range aanpassen voor dat grafiekje)

https://www.futbin.com/18/player/15676/Hirving%20Lozano/

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Valandil schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 08:49:
[...]
Je moet meer voetballen ipv rondrennen als een blind renpaard.

Vind deze FIFA aanzienlijk beter dan fifa18. Daar speelde iedereen 433 met Sane en Sterling voorin....
Ja want in het moderne voetbal draait het namelijk helemaal niet om snelheid en kracht.... Messi/Sane worden namelijk eenvoudig bijgehouden door een Strootman in een 1 op 1 situatie, sterker Messi hou je makkelijk bij als deze weg sprint vanaf de middenlijn..... :X

En toch in FIFA 19 is dat aan de orde van de dag, met recht de meest waardeloze FIFA ooit. Owja dit weekend toch weer 10 omhalen gezien op FOX sports, allemaal in de kruising.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11 19:02
yoris schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 10:56:
[...]

Je kunt op futbin mooi zien hoe dit ging voor fifa 18. Op 27 december vorig jaar kwam de SIF van Lozano uit en kijk maar wat dat met de prijs van zijn NIF deed. (Iets naar beneden scrollen en de date range aanpassen voor dat grafiekje)

https://www.futbin.com/18/player/15676/Hirving%20Lozano/
goede tip idd, daar daalt de prijs zo te zien

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:50
simons schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 10:58:
[...]

Ja want in het moderne voetbal draait het namelijk helemaal niet om snelheid en kracht.... Messi/Sane worden namelijk eenvoudig bijgehouden door een Strootman in een 1 op 1 situatie, sterker Messi hou je makkelijk bij als deze weg sprint vanaf de middenlijn..... :X

En toch in FIFA 19 is dat aan de orde van de dag, met recht de meest waardeloze FIFA ooit. Owja dit weekend toch weer 10 omhalen gezien op FOX sports, allemaal in de kruising.
Blijkbaar volg jij in ieder geval niet veel voetbal. Sane met aan de bal wordt ook gewoon bijgehouden door een willekeurige verdediger. Zonder bal is het een ander verhaal en dat is deze fifa ook zo.

knip, onnodig taalgebruik

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2018 13:04 ]

• yoris

yoris

Data-analist
mrjobby schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:04:
[...]

goede tip idd, daar daalt de prijs zo te zien
Inderdaad, is ook niet zo heel gek natuurlijk. Er is op dat moment een betere versie beschikbaar dus willen meer mensen die hebben waardoor de prijs van de oude omlaag gaat.

Dit is over het algemeen de regel, maar er kan natuurlijk altijd een bijzondere situatie zich voordoen waarbij deze specifieke versie nodig is voor een SBC of iets dergelijks, dan zou de prijs nog weer omhoog kunnen gaan.
Van't weekend mijn team nog een beetje verbouwd. Door combinatie van club opruimen, investeringen, griezmann+alba packen en Mattheus 91 verkopen (flink winst) de nodige coins voor aankopen.
Matthaus 91 is een degelijke speler, maar icm Kante lopen er wel 2 midgets op het middenveld. Ik heb daar liever ook wat lengte lopen.
Daarom Pogba gehaald en gekozen om Van Dijk te vervangen door Ferdinand. Nog wel de nodige coins over, maar nog niet genoeg voor verdere versterkingen. Valencia is untradable en dat vind ik voorlopig nog wel prima. Nu ik het schrijf zie ik dat ik mijn lb wel kan vervangen door de cb's te switchen. Wat zou de beste non icon LB van de game zijn?

Ik start met een 4321 formatie en switch ingame naar onderstaande formatie. In de rust komt POTM Reus POTM Lucas aflossen.
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/280tCQmW/41212.jpg

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• yoris

yoris

Data-analist
Bean77 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:19:
Van't weekend mijn team nog een beetje verbouwd. Door combinatie van club opruimen, investeringen, griezmann+alba packen en Mattheus 91 verkopen (flink winst) de nodige coins voor aankopen.
Matthaus 91 is een degelijke speler, maar icm Kante lopen er wel 2 midgets op het middenveld. Ik heb daar liever ook wat lengte lopen.
Daarom Pogba gehaald en gekozen om Van Dijk te vervangen door Ferdinand. Nog wel de nodige coins over, maar nog niet genoeg voor verdere versterkingen. Valencia is untradable en dat vind ik voorlopig nog wel prima. Nu ik het schrijf zie ik dat ik mijn lb wel kan vervangen door de cb's te switchen. Wat zou de beste non icon LB van de game zijn?

Ik start met een 4321 formatie en switch ingame naar onderstaande formatie. In de rust komt POTM Reus POTM Lucas aflossen.
[Afbeelding]
Alex Sandro? Ik heb er zelf niet mee gespeeld, maar zijn kaartje ziet er weer heerlijk uit!

[ Voor 3% gewijzigd door yoris op 22-10-2018 11:27 ]

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10:57
yoris schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:26:
[...]

Alex Sandro? Ik heb er zelf niet mee gespeeld, maar zijn kaartje ziet er weer heerlijk uit!
Sandro heb ik zelf die speelt als een beest.
Bean77 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:19:

Marcelo is ook nog een optie

• yoris

yoris

Data-analist
ajaxalex schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:31:
[...]

Sandro heb ik zelf die speelt als een beest.

[...]

Marcelo is ook nog een optie
Het enige aan Marcelo is dat hij High/Low workrates heeft. Dus ik kan me voorstellen dat die af en toe verdedigend wat steekjes laat vallen.
Ik ga Marcelo in eerste instantie proberen. Mocht hij niet bevallen dan haal ik IF Alex Sandro. Die is toch bijna het dubbele waard.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Bean77 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:35:
Ik ga Marcelo in eerste instantie proberen. Mocht hij niet bevallen dan haal ik IF Alex Sandro. Die is toch bijna het dubbele waard.
Redelijk team wel :9

Ik wil niet zeggen dat het de beste fifa sinds tijden is maar ik beleef er wel enorm veel plezier aan dit jaar. Als ik verlies heb ik bijna altijd het gevoel dat het gewoon aan mij ligt en niet aan het spel. Toegegeven, ik blijf dit jaar weg van de squad battles. En, minstens zo belangrijk, mijn insteek in het spel is wel wat anders dan iedereen die puur voor resultaat gaat. :+

Deze week maar eens Umtiti oppikken, kijken hoe die bevalt. Casemiro een paar wedstrijden geprobeerd maar vond hem niet echt opvallen tov Kondogbia dus met wat winst weer verkocht.

En dan wachten tot Depay een IF krijgt :*)

Tot slot een vriendelijk verzoek aan de heren Witsel, Promes, Mariano, Smolov en Golovin of ze even wat willen gaan presteren de komende weken. Dank. _/-\o_

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:47
ErnstMid schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:45:
[...]

Redelijk team wel :9

Ik wil niet zeggen dat het de beste fifa sinds tijden is maar ik beleef er wel enorm veel plezier aan dit jaar. Als ik verlies heb ik bijna altijd het gevoel dat het gewoon aan mij ligt en niet aan het spel. Toegegeven, ik blijf dit jaar weg van de squad battles. En, minstens zo belangrijk, mijn insteek in het spel is wel wat anders dan iedereen die puur voor resultaat gaat. :+

Deze week maar eens Umtiti oppikken, kijken hoe die bevalt. Casemiro een paar wedstrijden geprobeerd maar vond hem niet echt opvallen tov Kondogbia dus met wat winst weer verkocht.

En dan wachten tot Depay een IF krijgt :*)

Tot slot een vriendelijk verzoek aan de heren Witsel, Promes, Mariano, Smolov en Golovin of ze even wat willen gaan presteren de komende weken. Dank. _/-\o_
Grappig dat het voor iedereen weer anders is, deze FIFA ligt mij, tot nu toe, totaal niet. Ik verlies stuk meer dan andere FIFA's. Het is erg wennen. Juist bij goals heb ik vaak het gevoel dat ik er helemaal niets aan kan doen. Soms lukt alles, vaak lukt er niets. Voor mijn gevoel willekeurig.

Verwijderd

Griezman gepacked een half uur nadat ik hem gekocht had! Toch chill!

Op een of andere manier loop ik nooit lekker in de WL. Zit vrij steady in Div 3 en verlies niet heel vaak.

Bij de WL heb ik oprecht moeite om 11 wins te pakken. Alles zit gewoon tegen, reboundjes, spelers voetballen of ze net uit de kroeg komen etc.

Maarja. we keep going!

• ErnstMid

ErnstMid

Ghengis schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:50:
[...]

Grappig dat het voor iedereen weer anders is, deze FIFA ligt mij, tot nu toe, totaal niet. Ik verlies stuk meer dan andere FIFA's. Het is erg wennen. Juist bij goals heb ik vaak het gevoel dat ik er helemaal niets aan kan doen. Soms lukt alles, vaak lukt er niets. Voor mijn gevoel willekeurig.
Ja best apart, ik had dat vorig jaar echt veel meer. Dan zag ik drie passjes achter elkaar totaal random ergens heen vliegen en wist je wel hoe laat het was. Heb ik nu nog niet gehad.

Gister wel met mn domme hoofd coins uitgegeven aan packs :9 Kon me toch niet inhouden... maar goed, die verdienen we wel weer terug deze week.
En om de nuance aan te brengen speel ik gewoon div4 met dit team :P Wat maar aangeeft dat het echt speler afhankelijk is ipv de spelers in je team.
Als pace liefhebber probeer ik mezelf de laatste week aan te leren dat ik de pace knop niet meer gebruik op het middenveld en dat zorgt er wel voor dat ik iets beter ben gaan spelen.
En IF Neymar is echt weergeloos. Hij is voor mij wel de koning van de finess schot.

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:47
ErnstMid schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 12:01:
[...]

Ja best apart, ik had dat vorig jaar echt veel meer. Dan zag ik drie passjes achter elkaar totaal random ergens heen vliegen en wist je wel hoe laat het was. Heb ik nu nog niet gehad.

Gister wel met mn domme hoofd coins uitgegeven aan packs :9 Kon me toch niet inhouden... maar goed, die verdienen we wel weer terug deze week.
In Squad Battles, als de ai snel begint te tikken dan is het 9/10 een tegengoal ;w

• ErnstMid

ErnstMid

Bean77 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 12:09:
[...]

En om de nuance aan te brengen speel ik gewoon div4 met dit team :P Wat maar aangeeft dat het echt speler afhankelijk is ipv de spelers in je team.
Als pace liefhebber probeer ik mezelf de laatste week aan te leren dat ik de pace knop niet meer gebruik op het middenveld en dat zorgt er wel voor dat ik iets beter ben gaan spelen.
En IF Neymar is echt weergeloos. Hij is voor mij wel de koning van de finess schot.
Ja ik moet mezelf ook altijd vertellen om de pace knop te negeren :9
Ghengis schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 12:10:
[...]

In Squad Battles, als de ai snel begint te tikken dan is het 9/10 een tegengoal ;w
Ja squad battles... ik doe wel eens een paar potjes om een iets hogere rank te krijgen maar verder laat ik het links liggen. Dat is wel echt de plek waar ik rare dingen tegenkom. Rivals is dan echt veel leuker.

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Moet zeggen dat ik niet ontevreden ben over het resultaat in de WL dit weekend (14/28).

Maar ligt het aan mij of zit de aftrap glitch er nog in? heb echt meerdere goals gelijk na 1 van mij gekregen vanaf de aftrap.

Verder heb ik wel echt heel veel vage momenten gehad zeg, keeper die soms gewoon ineens niet meer reageert als de bal voor hem ligt, 4 x eigen goal, penaltys die nergens over gaan etc)

Vind het leuk dat je in deze versie het gevoel hebt echt te moeten voetballen, opbouwen om een ruimte te creeren ipv pacen, wel vind ik dat de afstandschoten wel beetje aangepakt mogen worden, want deze vliegen er echt te makkelijk in)

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• Ricloo86
ErnstMid schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 12:15:
[...]

Ja ik moet mezelf ook altijd vertellen om de pace knop te negeren :9

[...]

Ja squad battles... ik doe wel eens een paar potjes om een iets hogere rank te krijgen maar verder laat ik het links liggen. Dat is wel echt de plek waar ik rare dingen tegenkom. Rivals is dan echt veel leuker.
Squad battles gaat bij mij op 1 na makkelijkste stand aan, 5 x scoren en laat hem lekker uitlopen.
Ga daar niet eens serieus wat van proberen te maken, want is veel te gescript.

Bean77 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:35:
Gebruik Marcello in 4231/41212 narrow, speelt prima en is zowel aanvallend en verdedigend zeer aanwezig.
Eventueel kun je ook Filipe Luis halen als je simpelweg een stabiele verdedigende back wilt.

@Ricloo86 hetzelfde hier, voor mijn gevoel ook nooit weggeweest

Edit: 4411, 4321 zijn de goto formaties momenteel?

[ Voor 11% gewijzigd door Bossie op 22-10-2018 12:35 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• simons

simons

LETS GO BRANDON

knip, niet op de man aub

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2018 13:04 ]

Bossie schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 12:24:
[...]

Gebruik Marcello in 4231/41212 narrow, speelt prima en is zowel aanvallend en verdedigend zeer aanwezig.
Eventueel kun je ook Filipe Luis halen als je simpelweg een stabiele verdedigende back wilt.

@Ricloo86 hetzelfde hier, voor mijn gevoel ook nooit weggeweest

Edit: 4411, 4321 zijn de goto formaties momenteel?
Ik zat eerder ook nog met een schuin oog naar Alex Telles te kijken. Maar ik vond Marcelo wel de betere aankoop. We gaan het ervaren :)

Knip. Op de man.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2018 13:05 ]

• Ricloo86
Overigens moet ik wel zeggen dat die omhalen echt nergens meer over gaan, iedere willekeurige hoge bal achter de speler wordt een omhaal.

Lach er maar een beetje om, hoe minder druk ik mij maak of frustreer hoe beter het gaat.

• stomley
Ricloo86 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 12:50:
Overigens moet ik wel zeggen dat die omhalen echt nergens meer over gaan, iedere willekeurige hoge bal achter de speler wordt een omhaal.

Lach er maar een beetje om, hoe minder druk ik mij maak of frustreer hoe beter het gaat.
omhaal is inderdaad broken, maar begin het steeds beter te verdedigen :)
simons schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 12:43:
[...]

Ligt het aan mij of meen jij te moeten spreken voor alle anderen meneer de creditcard-speler?
Zou wel top zijn als ik deze speler ermee zou kunnen kopen :+

• ErnstMid

ErnstMid

Hebben jullie ook een setje skillmoves die jullie gebruiken? Zit eraan te denken om een aantal ingewikkelde skillmoves te gaan oefenen... heb toch een voorhoede vol 4/5* skillmoves....
ErnstMid schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 12:55:
Hebben jullie ook een setje skillmoves die jullie gebruiken? Zit eraan te denken om een aantal ingewikkelde skillmoves te gaan oefenen... heb toch een voorhoede vol 4/5* skillmoves....
Ball roll en fake shot gebruikt ik vrij veel. Daarnaast een berbaspin variant voor mijn buitenspelers om naar binnen te komen. Verder eigenlijk weinig anderen. Drag back moet ik mezelf nog eens aanleren.

2/3, ik dribbel vooral veel met L1, aannemen en vervolgens andere kant opdraaien etc.
Fake shot heeft deze fifa een speedboost gekregen, dat is vaak wel handig.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• ErnstMid

ErnstMid

knip, reactie op verwijderde berichten
Bean77 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 13:03:
[...]

Ball roll en fake shot gebruikt ik vrij veel. Daarnaast een berbaspin variant voor mijn buitenspelers om naar binnen te komen. Verder eigenlijk weinig anderen. Drag back moet ik mezelf nog eens aanleren.
Ja precies, die eerste twee heb ik ook redelijk onder de knie. Het moet ook wel functioneel blijven natuurlijk. Maar ga vanavond denk ik eens even kijken of er nog een flashy skillmove is die mij wat verder gaat helpen.

De L1 + fake shot move is trouwens ook wel nice - ben je ook meteen op snelheid :9

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2018 13:09 ]

• Ricloo86
Ik doe vaak maar wat en gek genoeg gaat dit best vaak goed >:)

• ErnstMid

ErnstMid

Ricloo86 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 13:07:
[...]

Ik doe vaak maar wat en gek genoeg gaat dit best vaak goed >:)
Haha ja dat heb ik ook heel lang gedaan - beetje random die rechterpook heen en weer smijten en kijken waar je uit komt O-) . Maar heb toch gemerkt dat een aantal moves best goed aan te leren zijn en super functioneel.

Verwijderd

Graag on-topic blijven dames en heren. Persoonlijke aanvallen en op de man reacties zijn niet nodig en zijn daarom verwijderd.

• Ricloo86
ErnstMid schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 13:09:
[...]

Haha ja dat heb ik ook heel lang gedaan - beetje random die rechterpook heen en weer smijten en kijken waar je uit komt O-) . Maar heb toch gemerkt dat een aantal moves best goed aan te leren zijn en super functioneel.
Ken er 3 die altijd wel aardig lukken (weet de namen niet) en die gebruik ik vaak.

Soms vind ik het wel leuk om gewoon wat te proberen, en als het dan lukt ga ik het in de arena nog paar keer proberen.

ErnstMid schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 13:06:

[...]

Ja precies, die eerste twee heb ik ook redelijk onder de knie. Het moet ook wel functioneel blijven natuurlijk. Maar ga vanavond denk ik eens even kijken of er nog een flashy skillmove is die mij wat verder gaat helpen.

De L1 + fake shot move is trouwens ook wel nice - ben je ook meteen op snelheid :9
L1+ fake shot zie ik ook steeds vaker voorbij komen die zijn echt wel irritant om te verdedigen.

[ Voor 5% gewijzigd door Bean77 op 22-10-2018 13:12 ]

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-11 09:44
joey1990 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 08:54:
[...]

ik speel 4-4-2

-----Aubameyang----Eriksen------
Mane---Wijnaldum--Fabino--potm Lucas
Robertsen--Sanchez--Alderweireld--Aurier-
----------------Ederson----------------

Beetje raar Eriksen in de spits maar had hem eerst als nummer 10 en speelde super.
Maar ik was niet tevreden over de opstellingen 4-3-1-2 en 4-4-1-1 dus probeerde ik 4-4-2 en dat bevalt mij nu echt top!
Thanks en instructies voor je LM/RM?

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22-11 15:59
Mooi om te horen dat een aantal op het forum zo’n goede WL hebben gedraaid. Ik ging zelf ook zeer goed met 20 om 8. laatste 2 wedstrijden niet meer gespeeld omdat het niks meer uitmaakte.

Dit heb ik gehaald met het vorige team:
4-4-1-1

Ederson OTW
Zanetti - van Dijk - Ramos - Juanfran
Hazard POTM - Kante - Casemiro - Bale
Griezmann
Ben Yedder IF

Voor mij sprong vooral van Dijk eruit. Zat werkelijk waar overal tussen verdedigend, stond elke keer goed en scoorde veel kopballen.

[ Voor 46% gewijzigd door SH-FR op 22-10-2018 14:08 ]

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10-11 19:53
Heb goud 3 gehaalt, maar heb de juiste en fijnste opstelling nog niet gevonden.
De 4231 geprobeerd die veel pro's gebruiken, maar dat is alleen maar tikken in het centrum.
Gebruik toch graag buitenspelers, dus denk dat ik nu voor de 433(4) , 4411 of 442 ga.

En jullie?

Verwijderd

SH-FR schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:04:
Mooi om te horen dat een aantal op het forum zo’n goede WL hebben gedraaid. Ik ging zelf ook zeer goed met 20 om 8. laatste 2 wedstrijden niet meer gespeeld omdat het niks meer uitmaakte.

Dit heb ik gehaald met het vorige team:
4-4-1-1

Ederson OTW
Zanetti - van Dijk - Ramos - Juanfran
Hazard POTM - Kante - Casemiro - Bale
Griezmann
Ben Yedder IF

Voor mij sprong vooral van Dijk eruit. Zat werkelijk waar overal tussen verdedigend, stond elke keer goed en scoorde veel kopballen.
Hoe speelt POTM Hazard? Wil nog een poging doen om in 18 dagen genoeg coins voor hem te krijgen

• Ricloo86
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:11:
[...]

Hoe speelt POTM Hazard? Wil nog een poging doen om in 18 dagen genoeg coins voor hem te krijgen
Ik heb niet het gevoel dat ik echt maximale uit hem haal, ik speel 4-3-3 met in de spits Jesus en rechts potm Lucas.
Ik zet hem nu nog weleens in de spits en zet ik Jesus op links zodat ik wat meer met hem speel.

I know, ik bedien de knoppen en kan hem gewoon aanspelen maar voelt niet echt goed ofzo.

Ik ben ook van het eindeloos breien rond de 16 om een aanval helemaal uit te spelen, ik moet maar eens wat meer van afstand met hem gaan schieten. Denk dat dat al wat goals op gaat leveren.

Ricloo86 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:15:
[...]

Ik heb niet het gevoel dat ik echt maximale uit hem haal, ik speel 4-3-3 met in de spits Jesus en rechts potm Lucas.
Ik zet hem nu nog weleens in de spits en zet ik Jesus op links zodat ik wat meer met hem speel.

I know, ik bedien de knoppen en kan hem gewoon aanspelen maar voelt niet echt goed ofzo.

Ik ben ook van het eindeloos breien rond de 16 om een aanval helemaal uit te spelen, ik moet maar eens wat meer van afstand met hem gaan schieten. Denk dat dat al wat goals op gaat leveren.
Ik denk dat het sowieso zonde is om POTM Hazard aan de zijkanten te gebruiken, zou hem in ieder geval als CAM/CF/ST inzetten afhankelijk van je formatie.

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 20-11 08:05
Kan iemand mij het volgende uitleggen :

Op het moment probeer ik de squad challenges te voltooien, de Hybride Master, nu kom ik op de volgende opstelling uit:

https://www.futbin.com/19/squad/100030330/sbc

Hoe krijg je de teamgeest ermee omhoog? Ik weet dat je spelers een positiewijziging kan geven om het hoger te krijgen, maar schijnbaar zijn er nog meer mogelijkheden, hier kom ik alleen niet uit.

https://www.discogs.com/user/Klojett

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-11 15:47
Ik zit een beetje in dubio, hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Deze Fifa kan ik nog niet echt mijn ideale formatie vinden. Ik speel zo nu en dan wat potjes online, en probeer dagelijks de 4 potjes in squad battles te spelen. Van oudsher speel ik altijd met de 4411 formatie, echter ben ik onlangs gaan experimenteren met 4321 en 4231 omdat ik te weinig kansen creëerde tegen AI in squad battles. Tips?

Daarnaast ben ik er ook niet over uit of ik nou 1 goed team moet maken, of twee degelijke teams. Ik ben deze Fifa echt fan van OTW Nainggolan daar wil ik niet vanaf. Mertens is mijn topscoorder maar die past niet zo in de formaties waar ik nu mee speel.

Op dit moment beschouw ik dit als mijn main squad (start met 433 en verander dan naar 4231):
https://www.futbin.com/19/squad-builder/view/998261

En dit als mijn fitness squad:
https://www.futbin.com/19/squad-builder/view/1065826

De vraag waar ik mee worstel, moet ik dat fitness squad in leven houden, het is een vrij kostbaar team! Wat zouden jullie doen?

Overigens ben ik er ook nog niet over uit of Suarez nou wel mijn spits is... Vind dat hij weinig runs maakt, ik loop daar soms voorin helemaal vast.

:)

• Blakapim
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01-11-2024
[...]

Ik merk wel dat hij een tikkeltje beter is dan POTM Lucas. Hij is echt razendsnel weg en als hij goed voor zn richter ligt titkt hij alles binnen. Ook in de passing naar de spits komt alles aan. Qua stamina ook een verademing t.o.v. POTM Lucas.

• Ricloo86
Klojet schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:40:
Kan iemand mij het volgende uitleggen :

Op het moment probeer ik de squad challenges te voltooien, de Hybride Master, nu kom ik op de volgende opstelling uit:

https://www.futbin.com/19/squad/100030330/sbc

Hoe krijg je de teamgeest ermee omhoog? Ik weet dat je spelers een positiewijziging kan geven om het hoger te krijgen, maar schijnbaar zijn er nog meer mogelijkheden, hier kom ik alleen niet uit.
10 potjes tegen TOTW spelen, na de aftrap de verbinding verbreken (op ps4 netwerk test doen) en weer opnieuw opstarten.

• SH-FR
[...]

Hazard was ook geweldig, je moet wel leren omgaan met hem, op de juiste manier gebruiken. Kan vooral heel goed schieten, met zowel links en rechts en is een fenomenale dribbelaar.

Achteraf had ik hem misschien beter als CF/ST kunnen zetten in-game. Maar omdat ik daar al toppers heb lopen (Griezmann en IF Yedder) hem als LM gebruikt,

Wel zou ik adviseren om hem alleen te completen als je daarbuiten nog genoeg coins hebt om een mooi team neer te zetten!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 16:11
Ricloo86 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:15:
[...]

Ik speel zelf 4-3-2-1 en dan hazard als LF dan staat hij wat meer naar het midden en kom je veel vaker met hem voor de goal, zijn finesse shot is echt geweldig ook van buiten de 16.
SH-FR schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:43:
[...]
Wel zou ik adviseren om hem alleen te completen als je daarbuiten nog genoeg coins hebt om een mooi team neer te zetten!
Heb je voor 850K niet een leuke icon voor de linkerkant of een andere tradeable kaart?
Hazard zal dit jaar nog wel een paar IF's/POTMs krijgen, dan krijg je hetzelfde gedoe als met de Salah upgrades vorig jaar.

• Blakapim
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01-11-2024
Bossie schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:51:
[...]

Heb je voor 850K niet een leuke icon voor de linkerkant of een andere tradeable kaart?
Hazard zal dit jaar nog wel een paar IF's/POTMs krijgen, dan krijg je hetzelfde gedoe als met de Salah upgrades vorig jaar.
Welk gedoe was dat? Denk trouwens niet dat ik dit grapje nog een keer uit ga halen. Ik ben blij de POTM hazard maar heb echt bergen met coins uitgegeven om hem te pakken te krijgen.
Blakapim schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:52:
[...]

Welk gedoe was dat? Denk trouwens niet dat ik dit grapje nog een keer uit ga halen. Ik ben blij de POTM hazard maar heb echt bergen met coins uitgegeven om hem te pakken te krijgen.
Salah kreeg meerdere upgrades/POTM's, zonder dat EA daadwerkelijk een goede upgrade optie bood voor spelers die een vorige POTM hadden.

• llovesoccerx7
Doen jullie zelf de SBCs of kopieren jullie het van futbin? Want de prices worden wel erg verneukt :P

• SH-FR
Blakapim schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:52:
[...]

Ik had al een behoorlijk aantal onverhandelbare spelers en samen met de packs voor zo’n 400k kunnen doen. Dat vond ik hem zeker wel waard.

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:51:
[...]

Enige andere optie op de linkerkant is normale Hazard. De icons die ik daar kan gebruiken spreken mij niet aan en ik gebruik graag elke speler op 10 chem

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:30
Zo had 850k coins ben het wachten nu wel zat alvast aan het investeren :) Firminho, Fabinho en Sanchez aan mijn team toegevoegd. Wil nu keer spelen met wat leuke en bekende spelers aangezien fifa meestal na paar maanden weer even naast mij neer leg.

Heb nu dit team, https://www.futbin.com//19/squad/420844
misschien iemand nog goede suggesties, wil eigenlijk wijnaldum, richalison en arnautovic vervangen. WIl nog ongeveer 125k spenderen voor deze aanpassingen.
Is bijvoorbeeld fred en upgrade ten opzichte van wijnaldum?
Zit misschien zelf aan Son te denken ipv richalison of misschien is er een goedkopere en betere upgrade
En Arnautovic eigenlijk geen idee twijfel of jesus of lacazette een upgrade zijn. En de rest is meteen 100k duurder
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:22:
[...]

Enige andere optie op de linkerkant is normale Hazard. De icons die ik daar kan gebruiken spreken mij niet aan en ik gebruik graag elke speler op 10 chem
Overmars is erg goed bijvoorbeeld, daarnaast tries to beat defensive line, 5*WF en 90+ Stamina.

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:25:
[...]

Overmars is erg goed bijvoorbeeld, daarnaast tries to beat defensive line, 5*WF en 90+ Stamina.
Een speler met 3 star skillmoves is geen optie voor mij

Verwijderd

Met dit team afgelopen weekend de WL gespeeld: https://www.futbin.com/19/squad/1067164

Merk je toch wel dat je af en toe wat te kort komt, in m'n selectie, maar ook wel mijn eigen Fifa kwaliteiten :P. Ondanks dat toch best wel tevreden met 14 wins uit 30 potjes. Dit kan zeker beter maar voor mijn eerste keer WL deze Fifa had ik als doel 11 wins en die heb ik dus behaald!

Nu hopen dat er aankomende donderdag wat leuks tussen zit en dan gaan we weer verder kijken waar ik mijn team kan verbeteren! Zit zelf te denken aan Ben Yedder IF om op de plek van Mariano te zetten! Iemand ervaring met hem? Moet zeggen dat Mariano en Rodrigo mij ook zeker niet tegenvallen, scoren lekker veel!

• Ricloo86
FidoDido schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:22:
Zo had 850k coins ben het wachten nu wel zat alvast aan het investeren :) Firminho, Fabinho en Sanchez aan mijn team toegevoegd. Wil nu keer spelen met wat leuke en bekende spelers aangezien fifa meestal na paar maanden weer even naast mij neer leg.

misschien iemand nog goede suggesties, wil eigenlijk wijnaldum, richalison en arnautovic vervangen. WIl nog ongeveer 125k spenderen voor deze aanpassingen.
Zit misschien zelf aan Son te denken ipv richalison of misschien is er een goedkopere en betere upgrade
En Arnautovic eigenlijk geen idee twijfel of jesus of lacazette een upgrade zijn. En de rest is meteen 100k duurder
Otamendi achterin en in de spits ben ik erg tevreden over Jesus, en ook tijdje met Lacazette gespeeld.
Ligt eraan wat voor type spelen je bent.

• FidoDido
Ricloo86 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:30:
[...]

Otamendi achterin en in de spits ben ik erg tevreden over Jesus, en ook tijdje met Lacazette gespeeld.
Ligt eraan wat voor type spelen je bent.
Misschien dat ik lacazette dan probeer vind jesus nog te duur voor een 83 rated die gaat nog wel zaken vermoed ik. Houd persoonlijk wel van de targetman spitsen en beetje fysiek zoals een kane en lukaku maar lacazette is vrij goedkoop nu om is uit te proberen :)

Bailley ben ik eigenlijk zeer tevreden over die laat mij niet in de steek :) en sanchez als ajax fan is gewoon een feit :P

Tnx voor de tips:)

• joey1990
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-10 13:30
FidoDido schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:34:
[...]

Misschien dat ik lacazette dan probeer vind jesus nog te duur voor een 83 rated die gaat nog wel zaken vermoed ik. Houd persoonlijk wel van de targetman spitsen en beetje fysiek zoals een kane en lukaku maar lacazette is vrij goedkoop nu om is uit te proberen :)

Bailley ben ik eigenlijk zeer tevreden over die laat mij niet in de steek :) en sanchez als ajax fan is gewoon een feit :P

Als je genoeg te besteden hebt zoiezo Aubameyang halen! ik heb lacazette en Lukaku geprobeert maar Auba vind ik echt paar klasse beter
Huh? Heb ik playstation plus nodig om op de ps4 online te kunnen spelen?
Kortom, 59 euri pj extra?

Compleet nieuw voor mij dit

[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 22-10-2018 15:43 ]

• Ricloo86
FidoDido schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:34:
[...]

Ik vind hem erg fijn spelen met snelle flankspelers ernaast.

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/BYY1yFR

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 13:12:
[...]

L1+ fake shot zie ik ook steeds vaker voorbij komen die zijn echt wel irritant om te verdedigen.
Hoe en wanneer zet je deze in dan?

• FidoDido
joey1990 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:38:
[...]

Als je genoeg te besteden hebt zoiezo Aubameyang halen! ik heb lacazette en Lukaku geprobeert maar Auba vind ik echt paar klasse beter
Die staat voor later op mijn lijst, moet nog wat coins overhouden om verder te kunnen handelen :P Maar dat lijkt mij inderdaad een beest :)

• ErnstMid

ErnstMid

triple20 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:07:
Heb goud 3 gehaalt, maar heb de juiste en fijnste opstelling nog niet gevonden.
De 4231 geprobeerd die veel pro's gebruiken, maar dat is alleen maar tikken in het centrum.
Gebruik toch graag buitenspelers, dus denk dat ik nu voor de 433(4) , 4411 of 442 ga.

En jullie?
4231-2? Die speel ik zelf in ieder geval op dit moment. Vind het fijn om twee man achterin te houden op het middenveld waarbij 1 gewoon een bal afpakker is en de ander wel iets meer allround.
Protax schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:40:
Ik zit een beetje in dubio, hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Deze Fifa kan ik nog niet echt mijn ideale formatie vinden. Ik speel zo nu en dan wat potjes online, en probeer dagelijks de 4 potjes in squad battles te spelen. Van oudsher speel ik altijd met de 4411 formatie, echter ben ik onlangs gaan experimenteren met 4321 en 4231 omdat ik te weinig kansen creëerde tegen AI in squad battles. Tips?

(....)

De vraag waar ik mee worstel, moet ik dat fitness squad in leven houden, het is een vrij kostbaar team! Wat zouden jullie doen?

Overigens ben ik er ook nog niet over uit of Suarez nou wel mijn spits is... Vind dat hij weinig runs maakt, ik loop daar soms voorin helemaal vast.

:)
Ik zou je fitness team meteen de deur uit doen - maar volgens mij zijn er ook genoeg met een andere mening :) Zeker als je veel squad battles speelt zou je genoeg conditie kaarten binnen moeten krijgen. Persoonlijk heb ik dan liever 1 goed team.

Besef je trouwens wel dat tegen de AI spelen echt heeeeeeel anders is dan online. Volgens mij zijn er online ook wel wat guides te vinden die tips geven over tegen de AI spelen. Van wat ik heb gespeeld vond ik het in het centrum in ieder geval altijd veeeeeeuuulls te druk...dus zou inderdaad een team met wingers pakken.

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-11 08:36

Schuimpje

Couch Warrior

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:30:
Met dit team afgelopen weekend de WL gespeeld: https://www.futbin.com/19/squad/1067164

Merk je toch wel dat je af en toe wat te kort komt, in m'n selectie, maar ook wel mijn eigen Fifa kwaliteiten :P. Ondanks dat toch best wel tevreden met 14 wins uit 30 potjes. Dit kan zeker beter maar voor mijn eerste keer WL deze Fifa had ik als doel 11 wins en die heb ik dus behaald!

Nu hopen dat er aankomende donderdag wat leuks tussen zit en dan gaan we weer verder kijken waar ik mijn team kan verbeteren! Zit zelf te denken aan Ben Yedder IF om op de plek van Mariano te zetten! Iemand ervaring met hem? Moet zeggen dat Mariano en Rodrigo mij ook zeker niet tegenvallen, scoren lekker veel!
Ik gebruik zowel IF Ben Yedder als UCL Rodrigo, beide onwijs fijne spelers!! Zeker aan te raden.

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Harribo schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:39:
Huh? Heb ik playstation plus nodig om op de ps4 online te kunnen spelen?
Kortom, 59 euri pj extra?

Compleet nieuw voor mij dit
Issie weer, ieder jaar weer je ouwe vertrouwde verdwaalde zelf :+

• Protax
ErnstMid schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:59:
[...]
[...]

Ik zou je fitness team meteen de deur uit doen - maar volgens mij zijn er ook genoeg met een andere mening :) Zeker als je veel squad battles speelt zou je genoeg conditie kaarten binnen moeten krijgen. Persoonlijk heb ik dan liever 1 goed team.

Besef je trouwens wel dat tegen de AI spelen echt heeeeeeel anders is dan online. Volgens mij zijn er online ook wel wat guides te vinden die tips geven over tegen de AI spelen. Van wat ik heb gespeeld vond ik het in het centrum in ieder geval altijd veeeeeeuuulls te druk...dus zou inderdaad een team met wingers pakken.
Thanks, en welke formatie / upgrades zou je dan adviseren? :)

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11:30
Zo heb vd week mijn BPL team verkocht, speelde al jaren met BPL en het begon te vervelen.
Nu dacht ik wat nu? Na wat dagen denken e. Puzzelen toch maar voor franse strijders gegaan.

LLoris
Meunier - Umtiti - Varane - Hernandez
Pogba - Matuidi - Rabbiot
Lemar - Mbappe (loan)
Griezmann

Speel nu 4-5-1(2) met Lm en Rm.
Heb mbappe als loan om te kijken hoe die bevalt, maar daar komt waarschijnlijk een dembele of di maria te staan. Goedkoper zodat ik kan blijven investeren.

Dit team speelt nu al heel gruwelijk. Toekomstige upgrades zouden dan zijn Mbappe kopen en Kante ipv Rabbiot.
Maargoed dat gaat nog even duren :-P

[ Voor 18% gewijzigd door Korkss op 22-10-2018 16:20 ]

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• ErnstMid

ErnstMid

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:45:
[...]

Hoe en wanneer zet je deze in dan?
Dit vind ik zelf het moeilijkste van al die skillmoves, wanneer je ze nou het beste kan gebruiken. Op youtube zijn wel redelijk veel filmpjes dr over te vinden en het is natuurlijk ook een kwestie van uitproberen :)

Hij is in ieder geval wel de moeite waard om te kunnen, je kunt iemand uitspelen en bent meteen op snelheid _/-\o_
Protax schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:18:
[...]

Thanks, en welke formatie / upgrades zou je dan adviseren? :)
Geen idee... ik kan je teams niet zien :? Heb je ze wel opgeslagen? :*)
Korkss schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:18:
Zo heb vd week mijn BPL team verkocht, speelde al jaren met BPL en het begon te vervelen.
Nu dacht ik wat nu? Na wat dagen denken e. Puzzelen toch maar voor franse strijders gegaan.

LLoris
Meunier - Umtiti - Varane - Hernandez
Pogba - Matuidi - Rabbiot
Lemar - Mbappe (loan)
Griezmann

Speel nu 4-5-1(2) met Lm en Rm.
Heb mbappe als loan om te kijken hoe die bevalt, maar daar komt waarschijnlijk een dembele of di maria te staan. Goedkoper zodat ik kan blijven investeren.

Dit team speelt nu al heel gruwelijk. Toekomstige upgrades zouden dan zijn Mbappe kopen en Kante ipv Rabbiot.
Maargoed dat gaat nog even duren :-P
Heel nice! Net even wat beter dan ik heb. Hoe bevalt Matuidi? Ga vandaag zelf Umtiti halen om naast Kimpembe te zetten..Varana nog wat te prijzig helaas.

Speel zelf afwisselend met di Maria en Dembele, beide wel oke. Niet zo bijzonder verder.

[ Voor 56% gewijzigd door ErnstMid op 22-10-2018 16:23 ]

Verwijderd

Iemand enig idee hoe je conditie selectie items kan filteren via de FUT Web App? Kan alleen individuele items selecteren.

• Ricloo86
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:36:
Iemand enig idee hoe je conditie selectie items kan filteren via de FUT Web App? Kan alleen individuele items selecteren.
Nee kan niet.

• Legend11
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 24-12-2020
Hallo allemaal,

Na afgelopen weken aardig wat FIFA te hebben gespeeld heb ik 1.4 miljoen coins tot mijn beschikking. Ik wil graag een team met Mbappe, Griezmann en UCL Fekir. Alleen ik weet niet in welke formatie ik het best kan spelen en hoe ik hier een goed gebalanceerd team om heen kan maken. Hoprlijk kunnen jullue helpen.

Groet Legend11

• Protax
ErnstMid schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:19:
[...]
[...]

[...]
Fitness:
https://www.futbin.com/19/squad/1065826

Main:
https://www.futbin.com/19/squad/998261

Nu wel? :)

• ErnstMid

ErnstMid

pfff.... dat is toch geen fitness team man! Dat zijn twee ijzersterke teams haha

Verwijderd

Misschien niet helemaal passend in het forum maar toch plaats ik hem hier heeft wel met fifa 19 te maken. Ik wil een nieuwe PS4 kopen. Het enige wat ik doe op de playstation is elk jaar FIFA. Moet ik dan PS4 kopen met 1 Terrabyte opslag of is 500 GB opslag ook ruim voldoende?

En enig idee wanneer de PS5 komt?

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:51
Heb deze 2 weken redelijk wat gespeeld en heb een PL team van ongeveer 82/83 gemiddeld. Nu zie ik tegenstanders met teams van bijna een miljoen. Wat is de snelste manier coins te halen (zonder te kopen ;)). Laatste jaren geen FUT gespeeld dus weinig ervaring met hoe of wat :)

• sirkeith
  • Laatst online: 20-11 20:33
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:56:
Misschien niet helemaal passend in het forum maar toch plaats ik hem hier heeft wel met fifa 19 te maken. Ik wil een nieuwe PS4 kopen. Het enige wat ik doe op de playstation is elk jaar FIFA. Moet ik dan PS4 kopen met 1 Terrabyte opslag of is 500 GB opslag ook ruim voldoende?

En enig idee wanneer de PS5 komt?
Dan is 500 GB ook meeeeeeeeeeeeeeer dan genoeg.

PS5 is naar mijn weten nog niet eens ge-announced, dus dat gaat nog wel wat jaren duren.

[ Voor 8% gewijzigd door sirkeith op 22-10-2018 17:01 ]

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:56
Sinds een paar dagen het spel in handen. Heb nu Rivals gedaan en gin opzich best aardig.

Nu kan je kiezen uit 3 beloningen, coins, 2 packs verhandelbaar en meerdere packs die niet verhandelbaar zijn.

Wat vinden jullie de beste optie in dat geval? Alles heeft eigenlijk wel plus en minpunten moet ik zeggen haha

• ErnstMid

ErnstMid

nickdew schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:57:
Heb deze 2 weken redelijk wat gespeeld en heb een PL team van ongeveer 82/83 gemiddeld. Nu zie ik tegenstanders met teams van bijna een miljoen. Wat is de snelste manier coins te halen (zonder te kopen ;)). Laatste jaren geen FUT gespeeld dus weinig ervaring met hoe of wat :)
Als je dit draadje doorleest ben je al heel wat tips rijker :) Ligt er ook maar net aan hoeveel tijd je daarin wil steken. Wat ik zelf in ieder geval doe is op maandagochtend gold rare spelers (81+) oppikken voor 650/700 en die voor meer weer op de transferlijst gooien. Transferlijst vol houden en dan stroomt er vanzelf wat extra geld binnen.

Nu ook begonnen met OTW kaarten - goedkoop inslaan en voor meer weer op de transferlijst zetten. De grootste truc met spelers kopen is eigenlijk het moment van aanschaf. Op maandag worden er enorm veel pakketjes geopend en overspoelt de markt als het ware. Tevens is de WL dan net afgelopen dus mensen zitten er niet bovenop om nieuwe spelers te halen. Ideaal moment om toe te slaan :)
Skinnyice schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 17:02:
Sinds een paar dagen het spel in handen. Heb nu Rivals gedaan en gin opzich best aardig.

Nu kan je kiezen uit 3 beloningen, coins, 2 packs verhandelbaar en meerdere packs die niet verhandelbaar zijn.

Wat vinden jullie de beste optie in dat geval? Alles heeft eigenlijk wel plus en minpunten moet ik zeggen haha
Afgelopen keren voor niet verhandelbaar gegaan - ook om een basis op te bouwen aan verbruiksartikelen. conditie, contract etc. Ga de komende tijd denk ik voor verhandelbaar :)

Coins heb je waarschijnlijk het meeste aan maar ik hou wel van de spanning van pakketjes :+

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 12:42

Coins is het slimste, packs het leukste ;) .

Vorige keer voor packs gekozen (tradeable) en daar heb ik misschien 10k aan munten uitgehaald, terwijl ik veilig voor 58k had kunnen kiezen.

• llovesoccerx7

Ik ga voor de untradeables. En dan gebruik ik die in SBCs en pak ik daar winst uit.

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:53
Is er ergens een lijst met die swap items? Ik heb er nu 4, maar ik weet niet hoeveel er nog komen.

• mar101
  • Laatst online: 21-11 19:32
FidoDido schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:22:

In mijn BPL team heb ik de IF versie van Arnautovic, zeker een aanrader als je op zoek bent naar een targetman type spits. Hij zit nu nog in de packs van deze TOTW, dus relatief goedkoop.

Zelf heb ik Son als linksbuiten en bevalt me erg goed met zijn 5* WF en goede shooting stats. Weet alleen niet of hij op de LM positie net zo goed presteert als op LW / LF. Een andere goedkopere optie zou Rashford zijn.

Ik heb Fred een tijdje in m'n team gehad en vond hem niet bijzonder. Als je de optie hebt, zou ik voor de FUT Swap Deals Lallana gaan voor op het middenveld, anders zou ik voorlopig Wijnaldum houden.

• Protax
ErnstMid schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:50:
[...]

pfff.... dat is toch geen fitness team man! Dat zijn twee ijzersterke teams haha
Haha ja daarom in dubio, ene team nog sterker maken? Of twee teams houden :)

Edit: Droom is toch wel Messi, maar ik weet niet of zo'n speler mij ligt.
Misschien dit:

https://www.futbin.com/19/squad-builder/view/1072697

[ Voor 21% gewijzigd door Protax op 22-10-2018 17:45 ]

Verwijderd

nickdew schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:57:
Kopen gaat tegenwoordig niet meer. De meeste mensen verdienen hun coins met weekend league, division rivals, squad battles en investeren in mogelijke sbcs
bbblije schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:12:
[...]

Issie weer, ieder jaar weer je ouwe vertrouwde verdwaalde zelf :+
Kvin het wel balen.
Geldklopperij maar iedereen schijnt het inmiddels normaal te vinden vermoed ik zo

Whatever ik denk er nog wel over

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-11 18:27
Protax schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 17:32:
[...]

Haha ja daarom in dubio, ene team nog sterker maken? Of twee teams houden :)

Edit: Droom is toch wel Messi, maar ik weet niet of zo'n speler mij ligt.
Misschien dit:

https://www.futbin.com/19/squad-builder/view/1072697
Vond de Messi leen speler toch niet zoveel voorstellen. Voor mij beetje hetzelfde als Griezman maar dat kan aan mij liggen.
Messi komt in mijn beleving nooit echt goed tot zijn recht in fifa games wat ik zelf wel heel erg jammer vind!
Andere kant ook wel logisch want Messi speelt op gevoel/talent en zijn kijk op het spelletje en zich daarop aanpassen maakt hem zo goed. De man heeft 3 tot 5 mogelijkheden tegelijk in zijn hoofd voor een bepaalde situatie en kan heel snel schakelen naar een volgende oplossing, iets wat wij in Fifa zelf moeten doen..

[ Voor 21% gewijzigd door fifanoob op 22-10-2018 18:06 ]

• FidoDido
mar101 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 17:30:
[...]

In mijn BPL team heb ik de IF versie van Arnautovic, zeker een aanrader als je op zoek bent naar een targetman type spits. Hij zit nu nog in de packs van deze TOTW, dus relatief goedkoop.

Zelf heb ik Son als linksbuiten en bevalt me erg goed met zijn 5* WF en goede shooting stats. Weet alleen niet of hij op de LM positie net zo goed presteert als op LW / LF. Een andere goedkopere optie zou Rashford zijn.

Ik heb Fred een tijdje in m'n team gehad en vond hem niet bijzonder. Als je de optie hebt, zou ik voor de FUT Swap Deals Lallana gaan voor op het middenveld, anders zou ik voorlopig Wijnaldum houden.
Moet nog 3 swap kaarten voor lallana die komt idd op de plek van wijnaldum was het idee :) denk dat 3 kaarten wel mogelijk is deze week.
Wil son wel graag hebben twijfel alleen of die nog veel gaat zakken.
Tnx voor de tips

• Korkss
ErnstMid schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:19:
[...]

Dit vind ik zelf het moeilijkste van al die skillmoves, wanneer je ze nou het beste kan gebruiken. Op youtube zijn wel redelijk veel filmpjes dr over te vinden en het is natuurlijk ook een kwestie van uitproberen :)

Hij is in ieder geval wel de moeite waard om te kunnen, je kunt iemand uitspelen en bent meteen op snelheid _/-\o_

[...]

[...]

Heel nice! Net even wat beter dan ik heb. Hoe bevalt Matuidi? Ga vandaag zelf Umtiti halen om naast Kimpembe te zetten..Varana nog wat te prijzig helaas.

Speel zelf afwisselend met di Maria en Dembele, beide wel oke. Niet zo bijzonder verder.
Ik kan je matuidi zeer aanbevelen. Wat een tank op het middenveld, goede passing ook dus prima voor mijn doel.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• stomley
Twijfel om de sbc van Argentinië te doen want die pavon kaart ziet er meesterlijk uit.

Iemand ervaring met deze kaart?

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07:32
fifanoob schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 18:04:
[...]

Vond de Messi leen speler toch niet zoveel voorstellen. Voor mij beetje hetzelfde als Griezman maar dat kan aan mij liggen.
Messi komt in mijn beleving nooit echt goed tot zijn recht in fifa games wat ik zelf wel heel erg jammer vind!
Andere kant ook wel logisch want Messi speelt op gevoel/talent en zijn kijk op het spelletje en zich daarop aanpassen maakt hem zo goed. De man heeft 3 tot 5 mogelijkheden tegelijk in zijn hoofd voor een bepaalde situatie en kan heel snel schakelen naar een volgende oplossing, iets wat wij in Fifa zelf moeten doen..
volgens mij is hij dit jaar wel fijn! CF kaartje dus je kan 'm centraal opstellen. Op CAM moet hij gewoon goed zijn, de perfecte stats en workrates.

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 17:45:
Kopen gaat tegenwoordig niet meer.
Jawel hoor, easy. Alleen als je niet snel genoeg bent met het uitgeven heeft EA je te pakken.
De meeste mensen verdienen hun coins met weekend league, division rivals, squad battles en investeren in mogelijke sbcs
Alleen diegene met de topteams krijgen dat het makkelijks voor elkaar met fifapoints te spenderen. De youtubers en de pro's spenderen met gemak 1 miljoen fifapoint ongeveer 8 a 9 duizend euri;s

joenes30 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 18:54:
[...]
volgens mij is hij dit jaar wel fijn! CF kaartje dus je kan 'm centraal opstellen. Op CAM moet hij gewoon goed zijn, de perfecte stats en workrates.
Als Yedder mijn topscorer is, dan zou Messi het ook goed moeten doen op CAM/CF.

• ErnstMid

ErnstMid

Pfoe die Memphis kaart ziet r toch wel lekker uit zeg....

• llovesoccerx7
ErnstMid schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 19:17:
Nog niet opgevallen.

• Korkss
simons schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 18:54:
[...]

Jawel hoor, easy. Alleen als je niet snel genoeg bent met het uitgeven heeft EA je te pakken.

[...]

Alleen diegene met de topteams krijgen dat het makkelijks voor elkaar met fifapoints te spenderen. De youtubers en de pro's spenderen met gemak 1 miljoen fifapoint ongeveer 8 a 9 duizend euri;s
Ik heb zelf de basisgame gekocht en €50 aan fifapoints erbij gedaan. Van die coins ben ik gaan handelen, handelen, handelen. Heb nu een team van 1,2 miljoen ofzo en heb denk nog een kleine 800k aan investments. Kan je vertellen dat ik nog geen speler heb gepacked die meer dan 100k waard was. Dusja als je slim handelt kan je veel bereiken!

ErnstMid schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 19:17:
Zit toch flink te twijfelen om hem misschien langzaam te completen. Vorig jaar in het begin van FIFA dit ook met de SBC Promes gedaan, en die heeft heel wat wedstrijden beslist.

Zat toch ook al te kijken naar een NL-squad.
Pagina: 1 ... 42 ... 200 Laatste