Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-11 11:57
Uiteindelijk makkelijk in goud 2 geëindigd. Moet denk ik nog wel wat hoger kunnen want de helft van de spelers van mijn 2 teams is voor 700 per stuk te kopen. Merk wel dat mijn winrate op de rustige uren veel hoger ligt dan op de zaterdagmiddag wanneer de connectie toch wat slechter is. De tegenstander heeft daar natuurlijk ook last van maar mij ligt dat toch wat minder. Helaas is dat juist de tijd dat ik wel wat vrije tijd heb om te spelen.

In de laatste wedstrijden ook af en toe de instellingen van @Verwijderd voor de spits gebruikt met verder mijn eigen instellingen. Grappig om te zien hoe de instellingen voor maar een enkele speler je aanvalsspel toch totaal anders maken. Maar dit werkte ook goed, vooral in de team waar ik 2 kleinere snelle spitsen had (Ben Yedder en Werner). Heb het idee dat je de player instructions dit jaar veel beter op het veld terug kan zien dan in de vorige Fifa.

Heb nu nog maar 1 winger op come back staan, dit werkt denk ik nog wat beter dan allebei. Je hebt dan altijd 1 kant waar je snel naar voren kan spelen.

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 11:14
Gisteren 24 Rafinha Scream opgepikt voor 16k/16,5k, die gaat lekker zeg. Nu nog een SBC waar een Screamkaart voor nodig is :+
Sleehond schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:17:
Net het meest bizarre potje ever gespeeld.

Heb nog net niet de controller tegen de TV gesmeten...

Met Rivals 7-2 verloren (!).

Statistieken van de wedstrijd, hij had maar 9 schoten, waarvan dus 7 raak. Ik had 21 schoten en dus maar 2 raak. Hij NUL hoekschoppen, ik 11 hoekschoppen. Ik 62% balbezit en hij 38% balbezit. Ik 85% pass nauwkeurigheid en hij 73%.

Je gaat me niet vertellen dat dit normaal is. En dit gebeurt helaas praktisch elke dag. Ik schiet op paal, lat, keeper of speler die bal van de lijn haalt, keeper die snoeiharde pegels uit kruising plukt... niks gaat er in, en elk schot bij mij is een prijs.

HELEMAAL klaar met dit grafspel. Dit was extreem debiel, vandaag geen FIFA meer, morgen maar kijken of ik het nog aandurf.
Heb jij gisteren niet Real Madrid - Leven te gezien..FIFA is best realistisch

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-11 08:36

Schuimpje

Couch Warrior

Toch mooi elite 2 gehaald in squad battles, ondanks dat her soms verdomd scripted aanvoelt

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Delano1992 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 10:33:
Heb op dit moment een aardig tot goed team met oa mpabbe, auba en griezmann. Maar een win streak zit er nog niet in. Speel nu zelf 41212(2) maar voorin is alles te smal op elkaar. Lees veel over 4-4-1-1 maar heb het geprobeerd, vond het maar niks of ik speel het verkeerd uit dat kan ook. Iemand anders nog een goede formatie? Is 4231 met 3 cams wat?
Ik speel 41212 narrow als starting/balanced en kan dan vervolgens switchen naar 4231 en 352.
Heb dit tot nu toe alleen nog maar offline getest maar het voelt erg stabiel maar daar lever ik voor mijn gevoel wel aanvallend wel voorin.

4411 zou ik eventuel kunnen plaatsen, maar simpelweg geen echte LM/RM, terwijl ik met 352 daar probleemloos mijn backs kan plaatsen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• sjakieman
Bossie schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 10:59:
[...]

Ik speel 41212 narrow als starting/balanced en kan dan vervolgens switchen naar 4231 en 352.
Heb dit tot nu toe alleen nog maar offline getest maar het voelt erg stabiel maar daar lever ik voor mijn gevoel wel aanvallend wel voorin.

4411 zou ik eventuel kunnen plaatsen, maar simpelweg geen echte LM/RM, terwijl ik met 352 daar probleemloos mijn backs kan plaatsen.
Je hoeft voor de 4411 ook niet zo nodig echte LM's of RM's te hebben. In mijn ene team heb ik ze wel met Bailey en Thauvin maar juist in mijn andere team spelen de buitenkanten veel beter met een CM (Bonaventura) en een ST (Teixeira) op de LM/RM posities. Het enige wat je niet moet doen is 2 vrij langzame CM's daar neerzetten.

• chengbondkwok
  • Laatst online: 10:39
Schuimpje schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 10:57:
Toch mooi elite 2 gehaald in squad battles, ondanks dat her soms verdomd scripted aanvoelt
Er is nog ~20 uur te gaan hè :P

Ik speel Script Battles wanneer ik merk dat ik online veel lag heb. Ik speel op Wereldklasse en haal daar op mijn gemak Gold 1 wat prima is. De eerstvolgende echte boost in coins is Elite 1 en dat gaat mij wat te ver :P

Tussen Gold 1 en Elite 2 zitten er slechts paar duizend coins tussen, die tijd stop ik liever in Division Rivals. Maar ook daar merk ik dat het gat naar Rank II mij net iets te veel wedstrijden zijn (in Divisie 5 dan).

Overigens nog een vraagje in het algemeen: ik ga binnenkort op vakantie waardoor ik drie weken lang geen wedstrijden kan spelen. Is het dan handig om mijn team te verkopen? Ik ben dan de 21e terug van vakantie, vlak voor Black Friday.

Dit is mijn team: https://www.futbin.com/19/squad/1023131

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

chengbondkwok schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 11:09:
[...]

Ik speel Script Battles wanneer ik merk dat ik online veel lag heb. Ik speel op Wereldklasse en haal daar op mijn gemak Gold 1 wat prima is. De eerstvolgende echte boost in coins is Elite 1 en dat gaat mij wat te ver :P

Tussen Gold 1 en Elite 2 zitten er slechts paar duizend coins tussen, die tijd stop ik liever in Division Rivals. Maar ook daar merk ik dat het gat naar Rank II mij net iets te veel wedstrijden zijn (in Divisie 5 dan).

Overigens nog een vraagje in het algemeen: ik ga binnenkort op vakantie waardoor ik drie weken lang geen wedstrijden kan spelen. Is het dan handig om mijn team te verkopen? Ik ben dan de 21e terug van vakantie, vlak voor Black Friday.

Dit is mijn team: https://www.futbin.com/19/squad/1023131
Zou ik wel doen, gewoon in je vakantie als het mogelijk is via de app de transfermarkt in de gaten houden en op t goede moment verkopen. Kunt dan toch even zonder spelers!

• chengbondkwok
Ja, zeker met Black Friday crashes van de afgelopen jaren. Maar wil het wel voor zijn, voordat iedereen gaat undercutten :P

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Wat ik merk is dat ik onwijs veel gold en silver players heb en maar een handje vol bronzen.. delen jullie de mening om wat bronzen packs te openen met coins voor sbc enz.?

• Thomas18GT
Razz89 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 11:26:
Wat ik merk is dat ik onwijs veel gold en silver players heb en maar een handje vol bronzen.. delen jullie de mening om wat bronzen packs te openen met coins voor sbc enz.?
Soms zijn er van die bronze player packs, die koop ik wel altijd met coins.
chengbondkwok schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 11:09:
[...]

1 dag en 2 uur op mijn PS4, zwaar irritante glitch aangezien het impact heeft op refreshes.
Kan elke keer fifa volledig afsluiten/opnieuw starten als mijn PS4 uit rest mode komt.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• chengbondkwok
Bossie schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 11:43:
[...]

1 dag en 2 uur op mijn PS4, zwaar irritante glitch aangezien het impact heeft op refreshes.
Kan elke keer fifa volledig afsluiten/opnieuw starten als mijn PS4 uit rest mode komt.
Hmm, nooit opgevallen eigenlijk. Maar ik zet mijn PS4 altijd uit als ik het voor een lange tijd niet ga gebruiken.

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Thomas18GT schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 11:29:
[...]

Soms zijn er van die bronze player packs, die koop ik wel altijd met coins.
Ja? Dan heb ik die gemist elke keer :p

Verwijderd

sjakieman schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 22:50:
[...]

En je team tactics? width en depth enzo?
Druk na verlies balbezit, breedte 5 ,diepte 5 ,gebalanceerd,breedte 6, spelers in de 16 6, hoekschoppen 2 en vrije trappen 2.
Ben nu de gelukkige eigenaar van een ps4 en fifa 19. Voor het eerst in mijn 44 jaar fifa op een console ipv de pc.
Wou mijn ps4 bijna weg doen want pc is toch meer mijn ding. Maar nog wel ff de fifa ervaring mee pikken.

Loopt als een tierelier. Companion app ook geïnstalleerd, werkt sneller en beter vind ik dan de vorige versie voor fut 18. Goed werk van ea

Moet alleen wat wedstrijden spelen voordat ik de transfermarkt op kan. Iemand een idee hoeveel wedstrijden?

[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 21-10-2018 12:45 ]

• chengbondkwok
Harribo schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 12:43:
Ben nu de gelukkige eigenaar van een ps4 en fifa 19. Voor het eerst in mijn 44 jaar fifa op een console ipv de pc.

Loopt als een tierelier. Companion app ook geïnstalleerd, werkt sneller en beter vind ik dan de vorige versie voor fut 18.

Moet alleen wat wedstrijden spelen voordat ik de transfermarkt op kan. Iemand een idee hoeveel wedstrijden?
10 als het goed is.

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 17-11 16:10
Iemand nog een leuk team voor ongeveer 100.000? Ik heb nu een premier League team, echter twijfel ik hierover omdat de prijzen hier toch het hoogst zijn heb ik het idee.

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-11 09:44
sjakieman schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 10:41:
Uiteindelijk makkelijk in goud 2 geëindigd. Moet denk ik nog wel wat hoger kunnen want de helft van de spelers van mijn 2 teams is voor 700 per stuk te kopen. Merk wel dat mijn winrate op de rustige uren veel hoger ligt dan op de zaterdagmiddag wanneer de connectie toch wat slechter is. De tegenstander heeft daar natuurlijk ook last van maar mij ligt dat toch wat minder. Helaas is dat juist de tijd dat ik wel wat vrije tijd heb om te spelen.

In de laatste wedstrijden ook af en toe de instellingen van @Verwijderd voor de spits gebruikt met verder mijn eigen instellingen. Grappig om te zien hoe de instellingen voor maar een enkele speler je aanvalsspel toch totaal anders maken. Maar dit werkte ook goed, vooral in de team waar ik 2 kleinere snelle spitsen had (Ben Yedder en Werner). Heb het idee dat je de player instructions dit jaar veel beter op het veld terug kan zien dan in de vorige Fifa.

Heb nu nog maar 1 winger op come back staan, dit werkt denk ik nog wat beter dan allebei. Je hebt dan altijd 1 kant waar je snel naar voren kan spelen.
Wat zijn de rustige uren voor jou?

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:56
Ananas_NL schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 13:56:
Iemand nog een leuk team voor ongeveer 100.000? Ik heb nu een premier League team, echter twijfel ik hierover omdat de prijzen hier toch het hoogst zijn heb ik het idee.
Bundesliga kun je een aardig leuk team mee maken. Ik heb even geen screenshot bij de hand, maar mijn team is dit uit mn hoofd:

----------------- Werner ------------------
-----------------------------------------------
--------------- IF Sabitzer ----------------
Coman -- Witsel -- Tolisso -- Pulisic
Roussillon - Akaji - Toprak - Pisczek
---------------- Sommer -------------------

Ik was vooraf van plan niet de standaard fifa pace te gebruiken, maar ben tot de conclusie gekomen dat fifa in dat opzicht niets veranderd is. Dusja, ik heb nu Werner met een chemistry kaartje op 99 pace en 99 acceleration O-)

• sjakieman
llovesoccerx7 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 14:04:
[...]
Wat zijn de rustige uren voor jou?
Vanaf ongeveer 11 uur in de avond op vrijdag en zaterdag wordt het steeds beter. Je ziet het gelijk aan de snelheid van het spel. Er zijn vast nog meer goede periodes, maar die heb ik nog niet ontdekt.

• sjakieman
Sjurm schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 14:10:
[...]

Bundesliga kun je een aardig leuk team mee maken. Ik heb even geen screenshot bij de hand, maar mijn team is dit uit mn hoofd:

Ik was vooraf van plan niet de standaard fifa pace te gebruiken, maar ben tot de conclusie gekomen dat fifa in dat opzicht niets veranderd is. Dusja, ik heb nu Werner met een chemistry kaartje op 99 pace en 99 acceleration O-)
Hunter gebruikt dus? Met sniper of artist zou hij misschien nog wel sneller aanvoelen door de +10 agility. Ik vind snelheid trouwens wel duidelijk minder belangrijk, al moet je ook niet alleen maar langzame aanvallers hebben. Bij Werner heb ik gekozen om zijn passing te verbeteren want met zijn lage vision gaat hij veel passes verprutsen dichtbij het doel.
chengbondkwok schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 11:24:
Ja, zeker met Black Friday crashes van de afgelopen jaren. Maar wil het wel voor zijn, voordat iedereen gaat undercutten :P
Ja ik zit er ook naar te kijken inderdaad, ga ook een paar weken weg en dan wil ik het toch verkocht hebben voor de black friday crash. Vorig jaar was hij alleen al 2 weken voor black friday....dus ben benieuwd

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:56
sjakieman schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 14:20:
[...]

Hunter gebruikt dus? Met sniper of artist zou hij misschien nog wel sneller aanvoelen door de +10 agility. Ik vind snelheid trouwens wel duidelijk minder belangrijk, al moet je ook niet alleen maar langzame aanvallers hebben. Bij Werner heb ik gekozen om zijn passing te verbeteren want met zijn lage vision gaat hij veel passes verprutsen dichtbij het doel.
Ja, Hunter zat erop toen ik hem kocht, maar het is niet de meest efficiënte chemistry style voor Werner. Ik zal eens kijken naar die andere styles.

Dit is mijn eerste Fifa weer sinds Fifa 14, dus ik kan niet goed vergelijken met voorgaande jaren. Maar snelheid voelt wel aan als een vrij belangrijk onderdeel.

Ik verlies nu vrij veel online. Het scoren gaat opzich wel, maar ik krijg er altijd net eentje meer tegen :P
Het verdedigen blijft erg lastig. Ik heb het idee dat de aanvallers bijna altijd het voordeel hebben en dat de bal bij een geslaagde tackle bijna altijd weer bij de aanvallers uitkomen. Haast een kwart van de goals komt voort uit een klutsgoal of een gekke onmogelijke scoringshoek.

• sjakieman
Manolas of Bonucci naast Kimpembe? Manolas ziet er verdedigend erg goed uit maar passend vrij dramatisch. En ik pass vrij veel met mijn verdedigers en probeer alles voetballend op te lossen. Iemand ervaring met hem?

Benatia staat al in mijn andere team en kan verder kiezen voor Chielini of voor 1 van de andere serie a verdedigers (maar dat zorgt wel gelijk voor 3 spelers met minder chem). Wie te kiezen?

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-11 17:35
sjakieman schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 14:44:
Manolas of Bonucci naast Kimpembe? Manolas ziet er verdedigend erg goed uit maar passend vrij dramatisch. En ik pass vrij veel met mijn verdedigers en probeer alles voetballend op te lossen. Iemand ervaring met hem?

Benatia staat al in mijn andere team en kan verder kiezen voor Chielini of voor 1 van de andere serie a verdedigers (maar dat zorgt wel gelijk voor 3 spelers met minder chem). Wie te kiezen?
Ik vind Bonucci zelf erg fijn. Zijn gebrek aan pace merk je amper.
Chiellini zeker niet doen, is zn coins alles behalve waard.

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-11 17:35
Uiteindelijk was dit een WL met heel veel vage momenten. Meerdere malen mn team opnieuw opgebouwd omdat het niet werkte.
Achteraf gezien misschien toch bij 1 opstelling moeten blijven hangen.

Einduitslag: 28 gespeeld, 14 gewonnen.

Al met al niet geheel ontevreden.

Uiteindelijke team:

https://www.futbin.com/19/squad/1029453

Nu nog op zoek naar een betere CM dan Dembele, die valt me tot nu toe tegen.
En ik wil Alba linksback en een betere oplossing voor de spits, al doet Benzema het zeker niet slecht.
Shreddaaa schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 14:55:
Uiteindelijk was dit een WL met heel veel vage momenten. Meerdere malen mn team opnieuw opgebouwd omdat het niet werkte.

Uiteindelijke team:

En ik wil Alba linksback en een betere oplossing voor de spits, al doet Benzema het zeker niet slecht.
kun je niet volledig Braziliaans met die formatie gaan, hoewel een paar posities erg prijzig zullen zijn.
https://www.futbin.com/19/squad/1029615

Waarschijnlijk zijn er wel meer opties, je kan sowieso een paar stevige upgrades doen (Coutinho, Costa, IF Talisca, OTW Allison, OTW Fred, Ney, Casemiro en Jesus als sub)

Shreddaaa schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 14:55:

Uiteindelijke team:

Geen idee wat je budget is maar Rodrigo ben ik zeer tevreden over. Heb ook Griezmann en Suárez, maar doet niet veel onder. Je kunt dan Guedes als LB nemen voor de link

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-11 18:27
Sjurm schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 14:10:
[...]

zonde, nu heb je dikke overkill op pace.. ik had schieten verhoogd met een chemistry..

• michi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02 05:14
Maakt het nog uit of ik griezman nu koop of later deze week prijs technisch gezien?

• Toekan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-11 19:21
michi schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 15:53:
Maakt het nog uit of ik griezman nu koop of later deze week prijs technisch gezien?
In het weekend zijn de prijzen over het algemeen hoger. Maandag zakken ze weer.

Verwijderd

Ik ben de 'luckyste' man op aarde. Ik had heel veel geinvesteerd voor de marquee matchups van volgende week voor de wedstrijd Orlando Pirates - Kaizar Chiefs. Kwam ik vannacht thuis na t stappen, lag op bed, had nog net puf om mn telefoon te pakken en de web app te openen. Wat zag ik, er was een soort Scream SBC waar je Orlando Pirates spelers voor nodig had! Alle Orlando Pirates spelers gaan voor 8.800!!! Alles snel verkocht en bijna 400k bij elkaar!!
Zoveel winst heb ik nog nooit gemaakt echt geweldig.

Maar de Kaizer Chiefs spelers zullen nog wel stijgen in de hype. Denken jullie dat de kans groot is dat die SBC komt?

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Het wil gewoon maar niet lukken. Dit weekend van de 40 gespeelde rival potjes 3 gewonnen. *** fifa

• llovesoccerx7
Schuimpje schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 16:49:
Het wil gewoon maar niet lukken. Dit weekend van de 40 gespeelde rival potjes 3 gewonnen. *** fifa
Dat ligt echt aan jezelf.

• chengbondkwok
Schuimpje schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 16:49:
https://imgur.com/WOTS2j3

Is dit nog steeds je team? In welke Divisie zit je?

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 16:15:
Ik ben de 'luckyste' man op aarde. Ik had heel veel geinvesteerd voor de marquee matchups van volgende week voor de wedstrijd Orlando Pirates - Kaizar Chiefs. Kwam ik vannacht thuis na t stappen, lag op bed, had nog net puf om mn telefoon te pakken en de web app te openen. Wat zag ik, er was een soort Scream SBC waar je Orlando Pirates spelers voor nodig had! Alle Orlando Pirates spelers gaan voor 8.800!!! Alles snel verkocht en bijna 400k bij elkaar!!
Zoveel winst heb ik nog nooit gemaakt echt geweldig.

Maar de Kaizer Chiefs spelers zullen nog wel stijgen in de hype. Denken jullie dat de kans groot is dat die SBC komt?
DIe derby gaan ze nu niet meer doen denk ik. Of anders zonder dat daar Pirates spelers voor nodig zijn.
Sowieso zijn de Marquees investeringen dit jaar nog niet echt geweldig.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Zijn wel elke keer makkelijke antwoorden. Niks komt fatsoenlijk aan, meerdere formaties en taktieken geprobeerd. Ik heb de grootste mooite om uberhaupt een kans te creëeren en de tegenstander tikt ze er in alsof het niets is? Fifa 18 was divisie 3-4 prima te doen voor mij, en nou zit ik volop te strugglen in divisie 7. Win helemaal niks meer

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

chengbondkwok schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 17:12:
[...]

https://imgur.com/WOTS2j3

Is dit nog steeds je team? In welke Divisie zit je?
Nee dat team heb ik gauw van de hand gedaan, serie A is niks voor mij veel te langzaam. Speel momenteel met dit zooitje: https://imgur.com/a/s7cXb0b
Krijg alleen geen een wedstrijd meer gewonnen, krijg elk potje zeker tussen de 15-20 schoten en 60-70% op doel maar niks wil erin gaan. Zat in divisie 5 maar door 30-40 verlies potten terug in 7 bijna 8

• llovesoccerx7
Schuimpje schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 17:18:
[...]

Zijn wel elke keer makkelijke antwoorden. Niks komt fatsoenlijk aan, meerdere formaties en taktieken geprobeerd. Ik heb de grootste mooite om uberhaupt een kans te creëeren en de tegenstander tikt ze er in alsof het niets is? Fifa 18 was divisie 3-4 prima te doen voor mij, en nou zit ik volop te strugglen in divisie 7. Win helemaal niks meer
Het is wel zo ziet tussen de oren. Blijf bij 1 formatie en op basis daarvan maak een CT die bij jou past.

• AequitasII
  • Nu online
Schuimpje schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 17:24:
[...]

Nee dat team heb ik gauw van de hand gedaan, serie A is niks voor mij veel te langzaam. Speel momenteel met dit zooitje: https://imgur.com/a/s7cXb0b
Krijg alleen geen een wedstrijd meer gewonnen, krijg elk potje zeker tussen de 15-20 schoten en 60-70% op doel maar niks wil erin gaan. Zat in divisie 5 maar door 30-40 verlies potten terug in 7 bijna 8
Dan zou ik maar gaan skill trainen op (timed) finishing.. Schijnbaar kan je niet schieten en dus niet scoren :)

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Maar dan vraag ik me af, tot de update van afgelopen week ging ik als een sneltrein divisie 4-5 in. Daarna wil het niet meer lukken? Even klaar met fifa :)

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-11 22:00
Begin online nu toch wel wat beter te worden denk dat beetje 50% 50% is qua winst en verlies partijen. Was gezakt naar skillrating 900 :P en afgelopen weekend wat tijd gehad en inmiddels op 1095 :) schommel nu tussen de 1000 a 1100 rating.
En rank 2 7500 punten hoeveel zal je voor eind nodig hebben om rank 2 te behouden deze week rond de 10000? Speel divisie 6 trouwens.

Advies gevolgd van aantal hier, houd gegeven moment aan je taktiek en tweak het hier en daar zeer tevreden dacht dat ik nooit beter zou worden:) moet eerlijk zeggen gebruik timed shooting letterlijk 0 keer staat wel aan maar kies toch liever voor meer zekerheid met schoten. Meer mensen die het niet tot amper gebruiken? Misschien dat het later wel komt.

Speelde tegen een team in divisie 6 dat was niet normaal die spelers. De gea, desailly, roberto carlos, ramos, figo, pogba, kante, ronaldo en hazard. Maar team zegt niet alles won met 3-0 met mijn 30k squad :P

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:20
Oke, ben er defintief klaar mee. FIFA gaat voorlopig stof happen....

EA lijkt het alweer gepresteerd te hebben na de laatste patch dat de game verneukt is.

Mijn spelers zijn traag, hebben een draaicirkel van vrachtwagen en passes en steekpasses gaan zo vaak een verkeerde kant op dat ik er moedeloos van raak. Dit valt me op dat ik er last van heb sinds de laatste update, daarvoor was het spel soepeler. Ook een steekpass, ik probeer zuiver hard iemand te lanceren, wat gebeurt er, er volgt een pisbal in de voeten van tegenstander, dat soort dingen.

Mijn squad:

https://www.futbin.com/19/squad/1035330

Dit is toch best een aardig team? Compleet Frans, iedereen op goede positie en veel groene lijnen.

Is dit team nou ruk? Is FIFA ruk of ligt het echt aan mij (ik kan niet ontdekken waar het dan in zou moeten zitten).

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

AequitasII schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 17:38:
[...]

Dan zou ik maar gaan skill trainen op (timed) finishing.. Schijnbaar kan je niet schieten en dus niet scoren :)
Voorbeeld van een potje zojuist. Die had toch meer dan 0-1 moeten zijn? https://imgur.com/a/96AG1Pt Ballen willen er echt niet in, rakeligs langs of recht op de keeper

FidoDido schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 18:00:
Begin online nu toch wel wat beter te worden denk dat beetje 50% 50% is qua winst en verlies partijen. Was gezakt naar skillrating 900 :P en afgelopen weekend wat tijd gehad en inmiddels op 1095 :) schommel nu tussen de 1000 a 1100 rating.
En rank 2 7500 punten hoeveel zal je voor eind nodig hebben om rank 2 te behouden deze week rond de 10000? Speel divisie 6 trouwens.

Advies gevolgd van aantal hier, houd gegeven moment aan je taktiek en tweak het hier en daar zeer tevreden dacht dat ik nooit beter zou worden:) moet eerlijk zeggen gebruik timed shooting letterlijk 0 keer staat wel aan maar kies toch liever voor meer zekerheid met schoten. Meer mensen die het niet tot amper gebruiken? Misschien dat het later wel komt.

Speelde tegen een team in divisie 6 dat was niet normaal die spelers. De gea, desailly, roberto carlos, ramos, figo, pogba, kante, ronaldo en hazard. Maar team zegt niet alles won met 3-0 met mijn 30k squad :P
Je kunt de scores van vorige week in game terugzien :) Maar rank 2 div 6 zit rond de 8000 punten dacht ik. Rank 1 in ieder geval 18000. Ik heb net WL gedaan en kreeg al 12000 dus deze week kijken op rank 1. Zo is het spelen van WL veel tijd en energie. Maar de rewards zijn er wel naar. 30K meer in div Rivals hierdoor.

• AequitasII
  • Nu online
Sleehond schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 18:06:

EA lijkt het alweer gepresteerd te hebben na de laatste patch dat de game verneukt is.

Mijn spelers zijn traag, hebben een draaicirkel van vrachtwagen en passes en steekpasses gaan zo vaak een verkeerde kant op dat ik er moedeloos van raak. Dit valt me op dat ik er last van heb sinds de laatste update, daarvoor was het spel soepeler. Ook een steekpass, ik probeer zuiver hard iemand te lanceren, wat gebeurt er, er volgt een pisbal in de voeten van tegenstander, dat soort dingen.

Mijn squad:

Dit is toch best een aardig team? Compleet Frans, iedereen op goede positie en veel groene lijnen.

Is dit team nou ruk? Is FIFA ruk of ligt het echt aan mij (ik kan niet ontdekken waar het dan in zou moeten zitten).
Ok, blijf je dan voorlopig ook even weg uit dit topic? Ik word een beetje moe van je gezeur.
Schuimpje schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 18:13:
[...]

Voorbeeld van een potje zojuist. Die had toch meer dan 0-1 moeten zijn? https://imgur.com/a/96AG1Pt Ballen willen er echt niet in, rakeligs langs of recht op de keeper
Tjah, zoals ik zeg: leren schieten.
AequitasII schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 18:19:
[...]

Ok, blijf je dan voorlopig ook even weg uit dit topic? Ik word een beetje moe van je gezeur.

[...]

Tjah, zoals ik zeg: leren schieten.
Lekker makkelijk...geef hem tenminste wat tips dan ipv zo'n niets zeggende opmerking.
Schuimpje schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 18:13:
[...]

Doe anders heel snel Yedder in de spits, dat is mijn topscorer ondanks dat hij naast Suarez en Griezman speelt. Modric kan dan meteen naar CAM, Kondogbia naar LCM en voor rechts zijn er genoeg opties :)

Wat zijn custom tactics/gameplan ?

[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 21-10-2018 18:22 ]

• AequitasII
  • Nu online
bvbal79 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 18:21:
[...]

Lekker makkelijk...geef hem tenminste wat tips dan ipv zo'n niets zeggende opmerking.
In een eerder reactie geef ik aan dat hij skill training: shooting moet gaan doen. Mijn wedstrijden waren in het begin ook zo. Timed finishing leren heeft mij enorm geholpen. Vervolgens reageert hij weer twee keer dat het aan het spel ligt ipv hemzelf. Wie is hier dan makkelijk?
AequitasII schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 18:24:
[...]

In een eerder reactie geef ik aan dat hij skill training: shooting moet gaan doen. Mijn wedstrijden waren in het begin ook zo. Timed finishing leren heeft mij enorm geholpen. Vervolgens reageert hij weer twee keer dat het aan het spel ligt ipv hemzelf. Wie is hier dan makkelijk?
Ok dat had ik even gemist. Skills training is prima om te doen inderdaad. Timed finishen is wel lastiger als het gewone schieten al niet gaat.

• FidoDido

Mijn squad:

Speel je online of offline? Met squad battles gaan de ballen 80% van de wedstrijden als stront door een trechter over het veld. Sinds ik deze week rivals ben gaan spelen veel meer plezier in het spel.

Met dat team is prima te spelen, Speel met soort gelijke elftallen
Heb je de 4411 uit dit topic al is geprobeerd? sinds ik die een week speel, gaat het veel en veel beter.

https://www.futbin.com//19/squad/420844
https://www.futbin.com//19/squad/420803

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:20
FidoDido schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 18:27:
[...]

Speel je online of offline? Met squad battles gaan de ballen 80% van de wedstrijden als stront door een trechter over het veld. Sinds ik deze week rivals ben gaan spelen veel meer plezier in het spel.

Heb je de 4411 uit dit topic al is geprobeerd? sinds ik die een week speel, gaat het veel en veel beter.

Klopt, squad battles voelt idd zo aan, maar ik ervaar helaas hetzelfde bij rivals en met name dat frustreerd mij.

Ik ga mij eens inlezen over die 4-4-1-1, thanks

@AequitasII dank voor de tip van skill games. Ware het niet dat het daar gewoon prima gaat. Ik kan daar prima overweg met gewoon schieten, geplaatst schieten met R1 en lob gaat prima. Maar in de wedstrijd lijkt dit compleet om te slaan.

Timed finishen moet ik nog oefenen, maar lijkt me dat je zonder zou kunnen spelen.

Verder, sorry voor de frustraties dit weekend, ben graag positief, maar volgens mij mag ik hier best frustraties delen. Het leven is niet frustratie-loos ;-)

[ Voor 24% gewijzigd door Sleehond op 21-10-2018 18:38 ]

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Bossie schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 18:21:
[...]

Doe anders heel snel Yedder in de spits, dat is mijn topscorer ondanks dat hij naast Suarez en Griezman speelt. Modric kan dan meteen naar CAM, Kondogbia naar LCM en voor rechts zijn er genoeg opties :)

Wat zijn custom tactics/gameplan ?
Dus rodrigo op de bank? Spits heb ik op voorin blijven, en de RA en LA op achterblijven tijdens aanval. Verder heb ik druk nou fout tegenstander aan staan. Voor de rest heb ik niets aangepast.

• AequitasII
  • Nu online
Sleehond schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 18:33:
[...]

Klopt, squad battles voelt idd zo aan, maar ik ervaar helaas hetzelfde bij rivals en met name dat frustreerd mij.

Ik ga mij eens inlezen over die 4-4-1-1, thanks

@AequitasII dank voor de tip van skill games. Ware het niet dat het daar gewoon prima gaat. Ik kan daar prima overweg met gewoon schieten, geplaatst schieten met R1 en lob gaat prima. Maar in de wedstrijd lijkt dit compleet om te slaan.

Timed finishen moet ik nog oefenen, maar lijkt me dat je zonder zou kunnen spelen.

Verder, sorry voor de frustraties dit weekend, ben graag positief, maar volgens mij mag ik hier best frustraties delen. Het leven is niet frustratie-loos ;-)
Ok, prima reactie. Ik zie zoveel negatieve posts hier en op Reddit dat ik er soms wel een beetje klaar mee ben. Ga lekker een ander spel spelen denk ik dan :)

Voor degenen die moeite hebben met scoren: YouTube: FIFA 19 FINISHING TUTORIAL - SECRET SHOOTING TRICKS TO SCORE GOALS E...
Verschrikkelijke vent, maar zijn tips werken wel. Vooral het draaien naar de goal bv. door te kappen, finesse shot en richten van hoek levert je veel op. Dit oefenen, oefenen en oefenen.

Nog een tip: zet je trainer aan (bewegen en mechanismen). Je ziet deze in Squad Battles en Rivals en zo krijg je direct feedback of je timed finishing goed doet en je ziet je pass richting. Zorg dat dit automatismen worden, want weekend league heb je de trainer niet.

• sjakieman
Shreddaaa schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 14:51:
[...]

Ik vind Bonucci zelf erg fijn. Zijn gebrek aan pace merk je amper.
Chiellini zeker niet doen, is zn coins alles behalve waard.
Ga ik die eerst proberen. Zit ook nog te twijfelen over de normale Reus. Nu 60k, maar is hij dat waard t.o.v. als de goedkope opties in Duitsland als Bailey, Coman, Gnabry enz... Zijn stamina is al niet echt geweldig. Iemand ervaring met hem als linkermiddenvelder?

• Thomas18GT
Schuimpje schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 18:34:
[...]

Dus rodrigo op de bank? Spits heb ik op voorin blijven, en de RA en LA op achterblijven tijdens aanval. Verder heb ik druk nou fout tegenstander aan staan. Voor de rest heb ik niets aangepast.
Wat mij betreft is de spits de belangrijkste speler van je selectie, daar kan je een team omheen bouwen. Eerst had ik dit met Suarez gedaan tot ik bij een vriend met Jesus speelde, perfect voor mij. Maar BPL is niet aan mij besteed, te duur en iedereen speelt er mee. Gelukkig is Jesus Braziliaans en dan heb je opeens hele leuke opties zoals Talisca, Hulk, Paulinho. Kosten allemaal amper wat omdat ze in China spelen, maar een geweldige aanval wat mij betreft. Ook verdedigend opties zat in allerlei prijsklasses.

Mijn tip: zoek de ideale spits voor jou en bouw daaromheen. De spits zal toch moeten scoren. Ik kan bijvoorbeeld totaal niet omgaan met linkspoten voorin (Talisca is links).

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

AequitasII schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 18:59:
[...]

Ok, prima reactie. Ik zie zoveel negatieve posts hier en op Reddit dat ik er soms wel een beetje klaar mee ben. Ga lekker een ander spel spelen denk ik dan :)

Voor degenen die moeite hebben met scoren: YouTube: FIFA 19 FINISHING TUTORIAL - SECRET SHOOTING TRICKS TO SCORE GOALS E...
Verschrikkelijke vent, maar zijn tips werken wel. Vooral het draaien naar de goal bv. door te kappen, finesse shot en richten van hoek levert je veel op. Dit oefenen, oefenen en oefenen.

Nog een tip: zet je trainer aan. Je ziet deze in Squad Battles en Rivals en zo krijg je direct feedback of je timed finishing goed doet en je ziet je pass richting. Zorg dat dit automatismen worden, want weekend league heb je de trainer niet.
Thanks! Voor mij ook zeker een bruikbaar filmpje, en ook hier frustratie alom, excuses voor het gemiep haha

Schuimpje schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 18:34:
[...]

Ok.ik wilde voornamelijk even checken of geen constant pressure of fast build-up speelt, want dan kun je nogal redelijk eenvoudig op de counter afgestraft worden.

Rodrigo zou ik alleen gebruiken als hij untradeable zou zijn, zo niet dan is het een makkelijk manier om wat muntjes te verzamelen voor upgrades.

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19-11 22:00
FIFA 19 is verschrikkelijk dit jaar. Zo veel potjes dat ik 30 schoten en 25 op goal heb, en mn tegenstander 3 schoten op goal en 3 2 wint. Altijd via een corner, blunder van de keeper, of via via via via via krijgt hij de bal alleen voor het goal. Maakt niet uit welke keeper de tegenstander heeft houd alles tegen. 1 op 1 tegen de keeper, afstand schoten alles. Per potje minimaal 4 x de lat of paal. FIFA 18 was erg Maar FIFA 19..... Als je niet mag winnen van ea dan mag je gewoon niet winnen.
Schuimpje schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 17:24:
[...]

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08:53
Schuimpje schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 19:04:
[...]

Thanks! Voor mij ook zeker een bruikbaar filmpje, en ook hier frustratie alom, excuses voor het gemiep haha
Ik schiet ook bijna altijd met finesse shot, is heel makkelijk en zeer effectief, nog een tip voor jullie als je veel finesse shot gebruikt zet dan ook spelers erin met de specialiteit finesse shot, dan gaat het nog wat makkelijker en dan kan je ook van buiten de 16 makkelijk scoren.

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:05
Wel grappig te lezen dat iedereen die slecht is in deze FIFA hem opeens de slechtste ooit vindt...,

Verwijderd

soldier wolf schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 19:40:
FIFA 19 is verschrikkelijk dit jaar. Zo veel potjes dat ik 30 schoten en 25 op goal heb, en mn tegenstander 3 schoten op goal en 3 2 wint. Altijd via een corner, blunder van de keeper, of via via via via via krijgt hij de bal alleen voor het goal. Maakt niet uit welke keeper de tegenstander heeft houd alles tegen. 1 op 1 tegen de keeper, afstand schoten alles. Per potje minimaal 4 x de lat of paal. FIFA 18 was erg Maar FIFA 19..... Als je niet mag winnen van ea dan mag je gewoon niet winnen.

[...]
Ea bepaalt het inderdaad. In close wedstrijden bepaalt EA. Als ik verdedig met een staande tackle en hij krijgt hem met aids nog mee dan weet je al het wordt een lastige wedstrijd. Dat heb ik zovaak soms in mijn voordeel maar ook in mijn nadeel. Maar dit is al jaren zo hoor was in fifa 17 en 18 net zo erg . 😂

In deze FIFA vind ik scoren makkelijker dan verdedigen. Verdedigen is bijna niet te doen. Flanken afdekken, gaan ze door het centrum, gaan ze niet door het centrum gaan ze van afstand geplaatst timed shotten wat er gemakkelijk in vliegt. Verdedigen vind ik echt heel lastig.. heeft iemand tips?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2018 20:02 ]

• sjakieman
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 19:59:
[...]

Ea bepaalt het inderdaad. In close wedstrijden bepaalt EA. Als ik verdedig met een staande tackle en hij krijgt hem met aids nog mee dan weet je al het wordt een lastige wedstrijd. Dat heb ik zovaak soms in mijn voordeel maar ook in mijn nadeel. Maar dit is al jaren zo hoor was in fifa 17 en 18 net zo erg . 😂
En waarom zou EA dat willen bepalen? De enige reden die ik zou kunnen bedenken is dat je iemand die net een paar potjes heeft verloren even wat extra geluk te geven. Maar ik lees hierboven dat iemand maar 3 van de 40 potjes won en bijna alles met pech verloor, waarom greep EA niet in dan?

Vaak is er wel een reden dat je opeens veel duels verliest. Er zijn bijvoorbeeld genoeg mensen die bijna standaard de sprintknop in houden, dat helpt niet echt mee. Als de tegenstander dat niet doet dan ga je idd veel 50/50 duels verliezen.

Ik zei het gisteren al. Ik speel met mijn zoon en als 1 van ons 2en een paar wedstrijdjes speelt waarin alles tegen zit dan geven we de controller tijdens de wedstrijd door en opeens loopt het weer goed. Dan ligt het dus niet aan EA maar aan je eigen scherpte, irritatie, zelfvertrouwen e.d.

Verwijderd

Ik speel momenteel mn beste weekend league tot nu. Ik ga momenteel 20-6 dus heb nog kans op elite. Had dit totaal niet meer verwacht nadat ik op den duur. 12-5 ging. Alles zit ook mee momenteel. Keepers die in de laatste minuut naast hun goal staan, keepers die omvallen tijdens mijn corner , rebounds die ik in de laatste minuut meekrijg. Het enige wat ik merk is dat ik opvallend vaak de paal raak. Vind het ontzettend jammer dat ik geen coins voor potm Hazard heb. Zn loan versie doet het heel goed voor mij.

Verwijderd

FidoDido schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 18:27:
[...]

Speel jij met 2 teams afwisselend dan?

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 20-11 08:05
Zojuist Buffon geopend uit een pakje, gaat voor rond de 50k weg, nu al op de markt zetten of nog even wachten?

https://www.discogs.com/user/Klojett

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22-11 15:52
Hopen dat higuain er iets van maakt heb er nog 6 :p

• sjakieman
Na wat puzzelen ga ik denk ik volgende week met deze teams spelen:

https://www.futbin.com/19/squad/1039819

https://www.futbin.com/19/squad/1039828

Ga hier dus 4411 mee spelen. Misschien wat vreemde keuzes zoals koopjes als Kessie, Allan en Delaney op misschien wel de belangrijkste plaatsen van het elftal. Maar veel meer stats ga je niet vinden in combi met een hoge stamina en high def workrate. Verder ga ik Goretzka proberen als (meer verdedigende) rechtermiddenvelder, vorig jaar heeft hij daar ook een tijdje bij mij gespeeld en deed dat erg goed. Hij heeft de snelheid (met shadow) en heeft daarnaast veel meerwaarde als hij mee terug komt. Verder is het misschien zonde om te investeren in een IF keeper maar was al tevreden met de normale versie en deze IF is later vast wel weer een keer in te wisselen in een SBC als ik 'm niet meer nodig heb.

Iemand die hier nog op wil schieten? Sta zeker open voor andere suggesties!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08:53
Klojet schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 20:27:
Zojuist Buffon geopend uit een pakje, gaat voor rond de 50k weg, nu al op de markt zetten of nog even wachten?
Nu verkopen en anders wachten tot volgende week vrijdag, in het weekend zijn spelers altijd meer waard ivm de weekend league.

• FidoDido
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 20:11:
[...]

Speel jij met 2 teams afwisselend dan?
Ja wissel om de wedstrijd, ten eerste voor de fitness zet het andere team als reserve dan.
Mijn BPL team wordt wel mijn main squad als ik ga investeren de komende weken.
En speel ook squad battles dus kan dan mijn laliga team gebruiken en online BPL en tussendoor worden ze fit :)

En de afwisseling vind ik ook wel fijn, kreeg uit packs aardige laliga spelers dus dacht doe die als 2de team :) carvajal en malcom zijn untreadable en packte costa dus ja :) had rakitic en navas maar vanwege de prijs gekte die maar even verkocht :)

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:33
Stopte gisteren bij 14 uit 22 wedstrijden en dus goud 3. Dacht vanavond nou laat ik dan toch nog maar proberen en nu gestopt op 17 uit 25 en dus goud 2!! Zo blij. Het begint eindelijk te lopen :D

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:33
sjakieman schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 20:07:
[...]

En waarom zou EA dat willen bepalen? De enige reden die ik zou kunnen bedenken is dat je iemand die net een paar potjes heeft verloren even wat extra geluk te geven. Maar ik lees hierboven dat iemand maar 3 van de 40 potjes won en bijna alles met pech verloor, waarom greep EA niet in dan?

Vaak is er wel een reden dat je opeens veel duels verliest. Er zijn bijvoorbeeld genoeg mensen die bijna standaard de sprintknop in houden, dat helpt niet echt mee. Als de tegenstander dat niet doet dan ga je idd veel 50/50 duels verliezen.

Ik zei het gisteren al. Ik speel met mijn zoon en als 1 van ons 2en een paar wedstrijdjes speelt waarin alles tegen zit dan geven we de controller tijdens de wedstrijd door en opeens loopt het weer goed. Dan ligt het dus niet aan EA maar aan je eigen scherpte, irritatie, zelfvertrouwen e.d.
Sommige mensen willen niet zichzelf de schuld geven dus dan ligt het aan EA.

Oeps dubbel post. Excuses

Verwijderd

Dit is mijn beste weekend league sinds fifa 17! Heb 23-7 gehaald. Dat worden dus leuke rewards Donderdag. Hebben jullie misschien predictions voor het komende totw? Heb toch wel stiekeme hoop op een leuke speler uit mijn playerpicks /totw pack
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:00:
Dit is mijn beste weekend league sinds fifa 17! Heb 23-7 gehaald. Dat worden dus leuke rewards Donderdag. Hebben jullie misschien predictions voor het komende totw? Heb toch wel stiekeme hoop op een leuke speler uit mijn playerpicks /totw pack
Ik verwacht in ieder geval Martial.

• llovesoccerx7
Lewandowski. En met welke formatie heb jij gespeeld?

[ Voor 5% gewijzigd door llovesoccerx7 op 21-10-2018 22:18 ]

• llovesoccerx7
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 19:59:
[...]

In deze FIFA vind ik scoren makkelijker dan verdedigen. Verdedigen is bijna niet te doen. Flanken afdekken, gaan ze door het centrum, gaan ze niet door het centrum gaan ze van afstand geplaatst timed shotten wat er gemakkelijk in vliegt. Verdedigen vind ik echt heel lastig.. heeft iemand tips?
EA bepaalt? Wat een bullshit.. Als jij gewoon duidelijk beter bent en kansen benut en goals maakt win jij gewoon je games ;)

[ Voor 5% gewijzigd door llovesoccerx7 op 21-10-2018 22:22 ]

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:45
Onder andere Martial, Lewandowski, SIF Lozano. Futhead.com, Futbin.com en https://fifaforums.easpor...ussion-thread-totw-6-hype (laatste pagina kijken) hou ik in de gaten. Maar de predictions zullen morgen wat completer zijn.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:18:
[...]

Lewandowski. En met welke formatie heb jij gespeeld?
De welbekende 4-4-1-1.

• llovesoccerx7
Echt ik ook 24-6 was hiermee geeindigd.

[ Voor 27% gewijzigd door llovesoccerx7 op 21-10-2018 23:01 ]

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:56:
[...]

Echt ik ook 24-6 was hiermee geeindigd.

Mag ik jou instructies weten? Kijken als ik mijzelf nog meer kan verbeteren hierin deze formatie.
Backs achter. (Voorkom liever de counter dan die 2 extra spelers meer in de aanval) cms aggresieve onderscheppingen en achterblijven , CA voorin blijven en spits naar de flank achter de linies en voorin blijven. Hiermee trek ik het centrum open doordat er vaak een mannetje met mijn spits mee loopt.

• llovesoccerx7
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 23:03:
[...]

Backs achter. (Voorkom liever de counter dan die 2 extra spelers meer in de aanval) cms aggresieve onderscheppingen en achterblijven , CA voorin blijven en spits naar de flank achter de linies en voorin blijven. Hiermee trek ik het centrum open doordat er vaak een mannetje met mijn spits mee loopt.
Uhm bijna hetzelfde en de LM/RM? Default of?

Verwijderd

sjakieman schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 20:29:
Na wat puzzelen ga ik denk ik volgende week met deze teams spelen:

https://www.futbin.com/19/squad/1039819

https://www.futbin.com/19/squad/1039828

Ga hier dus 4411 mee spelen. Misschien wat vreemde keuzes zoals koopjes als Kessie, Allan en Delaney op misschien wel de belangrijkste plaatsen van het elftal. Maar veel meer stats ga je niet vinden in combi met een hoge stamina en high def workrate. Verder ga ik Goretzka proberen als (meer verdedigende) rechtermiddenvelder, vorig jaar heeft hij daar ook een tijdje bij mij gespeeld en deed dat erg goed. Hij heeft de snelheid (met shadow) en heeft daarnaast veel meerwaarde als hij mee terug komt. Verder is het misschien zonde om te investeren in een IF keeper maar was al tevreden met de normale versie en deze IF is later vast wel weer een keer in te wisselen in een SBC als ik 'm niet meer nodig heb.

Iemand die hier nog op wil schieten? Sta zeker open voor andere suggesties!
Maar dit zijn toch geen 4-4-1-1 opstellingen of switch je in het begin al?

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 23:05:
[...]

Uhm bijna hetzelfde en de LM/RM? Default of?
Met mijn links en rechtsmidden doe ik niks
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 23:11:
[...]

Maar dit zijn toch geen 4-4-1-1 opstellingen of switch je in het begin al?
costum tactics. je kunt 4 presets instellen

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:42
met die SBC zijn spelers van cali niet te verkrijgen joh...

wijze woorden

Valandil schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 00:15:
met die SBC zijn spelers van cali niet te verkrijgen joh...
Waarom zou je die spelers willen hebben...niet voor de SBC hoop ik :)

• Valandil
bvbal79 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 00:25:
[...]

Waarom zou je die spelers willen hebben...niet voor de SBC hoop ik :)
kan ik een SBC afronden... maar ik geef het op...

wijze woorden

Valandil schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 00:39:
[...]

kan ik een SBC afronden... maar ik geef het op...
Je weet dat de kosten sowieso niet opwegen tegen de pack die je krijgt? Ik zou je speler van Lincoln City voor 10k verkopen als je het over de screen SBC hebt.

• llovesoccerx7
Mensen die hier met 442 spelen? Ben erg benieuwd als deze formatie bevalt.

Verwijderd

Iemand goeie box to box spelers als tips? Is voor de breedte van mijn 1ste team dus land en comp maakt niet heel veel uit

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Zojuist m'n squad battles rewards geopend (elite 2 geëindigd) 2 TOTW gepackt, waarvan de hoogste 86 szczesny. Deze pas na aankomend weekend verkopen zodra hij niet meer packed is?

• chengbondkwok
llovesoccerx7 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 02:02:
Ik speel met die 4411 formatie welke alomgeprezen wordt, en welke effectief een 442 is.

Ik merk dat je best wel variërend kan spelen. Meestal ga ik voor de 1-2 tussen m'n spitsen maar als het centrum te druk wordt dan kies ik voor de flanken om even adempauze te creëren of een voorzet in de 16 te slingeren.

• RFRF
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09-2021

Mijn squad:

Goed om te horen! Tot ziens!!

• Valandil

Mijn squad:

Steekpasses en dan met een hoop pace en skills je tegenstander eruit dribbelen is FIFA18.

FIFA19 is de bal rondspelen , zoeken naar een opening en eventueel op het laatst een steekpass om je spits vrij voor de keeper te zetten....

Je moet meer voetballen ipv rondrennen als een blind renpaard.

Vind deze FIFA aanzienlijk beter dan fifa18. Daar speelde iedereen 433 met Sane en Sterling voorin....

Kijk wat tutorials op YouTube, zitten best goede tips tussen.

wijze woorden

• joey1990
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-10 13:30
llovesoccerx7 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 02:02:
ik speel 4-4-2

-----Aubameyang----Eriksen------
Mane---Wijnaldum--Fabino--potm Lucas
Robertsen--Sanchez--Alderweireld--Aurier-
----------------Ederson----------------

Beetje raar Eriksen in de spits maar had hem eerst als nummer 10 en speelde super.
Maar ik was niet tevreden over de opstellingen 4-3-1-2 en 4-4-1-1 dus probeerde ik 4-4-2 en dat bevalt mij nu echt top!

Verwijderd

Valandil schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 08:49:
[...]

Steekpasses en dan met een hoop pace en skills je tegenstander eruit dribbelen is FIFA18.

FIFA19 is de bal rondspelen , zoeken naar een opening en eventueel op het laatst een steekpass om je spits vrij voor de keeper te zetten....

Je moet meer voetballen ipv rondrennen als een blind renpaard.

Vind deze FIFA aanzienlijk beter dan fifa18. Daar speelde iedereen 433 met Sane en Sterling voorin....

Kijk wat tutorials op YouTube, zitten best goede tips tussen.
skills werken deze fifa nog altijd net zo goed als fifa 18, misschien zelfs beter. En op fifa 18 speelde werkelijkwaar niemand 4-3-3 (althans niet in de wl). Dat meer voetballen ben ik het wel mee eens. Gewoon zo lang mogelijk ik een hoog tempo blijven combineren. Op den duur komt er wel ergens een gaatje of is er ruimte voor een actie( zelf gebruik ik vaak een stilstaande fakeshot om ruimte te creeëren en de heel to heel flick om snel langs mn man te komen.)

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11 19:02
Goedemorgen,

Ik heb in mijn eredivisie/nederlands team Lozano IF (83). Nu is er altijd de kans dat hij een SIF krijgt. Betekend dit dat mijn IF op het moment dat de SIF uit is direct minder waard wordt? is het handig om de IF zo snel mogelijk te verkopen of kan het zijn dat die juist meer waard kan worden? Of valt hier simpel weg weinig over te zeggen? ;-)

Cheers

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-11 20:33
Ik zou hem houden, want ik denk niet dat hij een SIF krijgt.
Pereiro (als middenvelder) heeft 2 goals, De Jong heeft 2 goals.
Lozano heeft 1 goal en 2 assists. Dat is denk ik niet genoeg voor een SIF (al hoop ik het wel).
Pagina: 1 ... 41 ... 200 Laatste