Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-11 17:35
Heb er inmiddels 13 wedstrijden opzitten, waarvan 7 gewonnen.
Speel met het volgende team:
https://www.futbin.com/19/squad/966961

Nu viel me op dat ik het laatste potje (daarvoor stond ik dus op 12 wedstrijden, 7 gewonnen) tegen een top 100 speler van vorige week moest. Die heeft dus gewoon een pay2win squad staan met de Bruyne, POTM Hazard, Aguero, Pogba, Kanté, van Dijk en ga zo maar door.
Hoe kan het dat ik tegen zo'n iemand wordt gezet met mijn team en skills?

Wedstrijd ging overigens gelijk op, verloor uiteindelijk nipt met 3-2, waarbij ik ook nog 2x de paal tref en hij vanaf minuut 80 achterin ging rondspelen.
Hij staat deze week inmiddels ook weer in de top 100, op plaats 95 op PC wel te verstaan..

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09:49
Je speelt tegen hem omdat je positieve winrating hebt en er op de pc niet zoveel spelers zijn. Je gaat meer van dat soort teams tegen komen :)

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21-11 14:25
Shreddaaa schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 17:25:
Heb er inmiddels 13 wedstrijden opzitten, waarvan 7 gewonnen.
Speel met het volgende team:
https://www.futbin.com/19/squad/966961

Nu viel me op dat ik het laatste potje (daarvoor stond ik dus op 12 wedstrijden, 7 gewonnen) tegen een top 100 speler van vorige week moest. Die heeft dus gewoon een pay2win squad staan met de Bruyne, POTM Hazard, Aguero, Pogba, Kanté, van Dijk en ga zo maar door.
Hoe kan het dat ik tegen zo'n iemand wordt gezet met mijn team en skills?

Wedstrijd ging overigens gelijk op, verloor uiteindelijk nipt met 3-2, waarbij ik ook nog 2x de paal tref en hij vanaf minuut 80 achterin ging rondspelen.
Hij staat deze week inmiddels ook weer in de top 100, op plaats 95 op PC wel te verstaan..
Hoe bevalt Lacazette?

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-11 17:35
Heb m paar keer weggedaan maar hij komt steeds terug. Staat altijd op de goede plek en kan alles!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10:57
Goelan schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 14:45:
[...]

Nou.. mijn twijfel komt een beetje voort uit het volgende. Ik zag dat Matuidi, die ik voor 48k had gekocht, nu voor 60k ging. Deze heb ik meteen verkocht in de veronderstelling dat deze wel weer gaat zakken op termijn.

Nu heb ik Sanchez ook verkocht met 5k winst. Ik heb van Dijk (edit: inmiddels van Dijk ook verkocht met 15k winst) en Fabinho ook op de lijst gezet alleen twijfel ik of ik ze wel echt moet verkopen. Op beide kan ik weer een leuke winst maken van 5 a 10k.

Ik zou ze maandag natuurlijk ook weer terug kunnen kopen na de WL.
Zo dacht ik er ook over, dit weekend weinig tijd om te spelen, oa sandro verkocht met 50k winst :D

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21-11 14:25
Zouden jullie mee willen denken? Op dit moment heb ik deze gepackte spelers https://www.futbin.com/19/squad/970012 , waar ik waarschijnlijk mijn team om heen wil bouwen. Ik ga voor Douglas Costa op links of Son. Hoe dan ook, de verkoop van één van deze twee zal mij ongeveer 100k opleveren. Hoe zouden jullie de rest invullen? Niet geheel onbelangrijk, Valencia is untreadable.en ik heb op dit moment 175k tot mijn beschikking. Edit: heb Alisson als keeper op dit moment

[ Voor 4% gewijzigd door theman36 op 19-10-2018 19:18 ]

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-11 19:52
Zonde krijg je een scream kaart is het denayer (75) van Lyon... helaas

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
Zijn de scream kaarten al live? Ik zie ze nog niet op de transferlijst.
En zo ja, ik had SBC's verwacht. Komen die nog?

• DeBers
Ik zag wat berichten de afgelopen dagen over een 4-4-1-1 formatie waar veel tweakers mee spelen. Heeft iemand een linkje naar de juiste instellingen voor deze formatie? Ik speel er nu zelf ook mee, omdat ik het toch wat druk vond voorin met 4-3-3 (4). Ben even benieuwd met wat voor instellingen iedereen speelt.

Zelf heb ik een targetman voorin met een vrije rol CA die get in behind the lines heeft. Wat zijn de juiste instellingen voor de CM's en de buitenspelers?

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-11 22:00
DeBers schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 19:22:
Ik zag wat berichten de afgelopen dagen over een 4-4-1-1 formatie waar veel tweakers mee spelen. Heeft iemand een linkje naar de juiste instellingen voor deze formatie? Ik speel er nu zelf ook mee, omdat ik het toch wat druk vond voorin met 4-3-3 (4). Ben even benieuwd met wat voor instellingen iedereen speelt.

Zelf heb ik een targetman voorin met een vrije rol CA die get in behind the lines heeft. Wat zijn de juiste instellingen voor de CM's en de buitenspelers?
De link sjakieman in "[Multi] FIFA 19 Ultimate Team"
Heb zelf
Spits stay forward, central, target man
CF stay forward, central, get in behind
CM's heb ik op stayback en aggresive staan
De vleugels heb ik op get in behind
De backs op stayback

En de custom tactics heb ik op balanced staan dacht breedte en diepte op iets van 4 a 5 bars
DeBers schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 19:21:
Zijn de scream kaarten al live? Ik zie ze nog niet op de transferlijst.
En zo ja, ik had SBC's verwacht. Komen die nog?
https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/ultimate-scream

Even zelf nalezen, we zijn niet he ouders die alles voorkauwen😉

Wat wel interessant is is dat de boost nu permanent is en dus vervolgens shift naar een andere attribute. Dat kan kaarten die nu niet interessant lijken toch erg interessant maken (bv balotelli)

[ Voor 21% gewijzigd door bvbal79 op 19-10-2018 19:38 ]

stomley schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 19:15:
Zonde krijg je een scream kaart is het denayer (75) van Lyon... helaas
Totdat de 90 boost opeens verplaatsen naar defence en physics!

• Kalloewase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-11 16:56
Waar blijft die market crash :p

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-11 16:04
Prima begin voor mijn eerst WL van fifa 19 ,met 3 winst uit 3 potjes.

Wist niet dat je punten krijgt voor rivals als je WL speelt joh. Dat is wel een fijne binnenkomer. Scheelt extra potjes dit weekend.

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
https://www.ea.com/nl-nl/...id=52050&ts=1539970252938

En houd gedurende het hele evenement je ogen open voor 2 ultimatescreamspelers die alleen beschikbaar zijn in SBC's en 1 ultimatescreamspeler die alleen beschikbaar is in Doelstellingen.

Als ik dit zo lees heb ik voor jan *** 83/84 rated spelers ingeslagen

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09:49
Tip: Zojuist 2x IF Reus gekocht voor 300.000. Iedereen is aan het panic sellen. Waarschijnlijk staat die komende week weer boven de 400.000.
en het stijgen van de 83/84 spelers :)

maar hopelijk brengen mijn 40 Mandzukic wel wat extra op. Deze kaart is nu 2 weken uit packs.

[ Voor 20% gewijzigd door bvbal79 op 19-10-2018 20:13 ]

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-11 11:57
Haal net Antoine Griezmann (en Robben) uit mijn WL rewards! Nice! :)

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11:30
Ben nu afgestapt van de BPL, en wil een hybrid gaan maken.
Is het verstandig om nu te kopen of nog heel even te wachten aangezien iedereen over een crash spreekt.
Ik zie spelers als griezmann en pogba alleen maar duurder worden namelijk..

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
Korkss schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 20:55:
Ben nu afgestapt van de BPL, en wil een hybrid gaan maken.
Is het verstandig om nu te kopen of nog heel even te wachten aangezien iedereen over een crash spreekt.
Ik zie spelers als griezmann en pogba alleen maar duurder worden namelijk..
Spelers zijn nu ook duurder door de weekend league, na het weekend zakken ze wel weer

• Korkss
RoeKoe schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 20:58:
[...]

Spelers zijn nu ook duurder door de weekend league, na het weekend zakken ze wel weer
Ja dit weekend kan ik toch niet spelen dus dan wacht ik nog wel even.

Lloris
Lala if - umtiti - varane - hernandez
Pogba - kante - rabiot
Mbappe - martial
Griezmann

Zoiets wil ik gaan bouwen met uiteindelijk seedorf ipv rabiot. 8)

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• DeBers
bvbal79 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 19:36:
[...]

https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/ultimate-scream

Even zelf nalezen, we zijn niet he ouders die alles voorkauwen😉

Wat wel interessant is is dat de boost nu permanent is en dus vervolgens shift naar een andere attribute. Dat kan kaarten die nu niet interessant lijken toch erg interessant maken (bv balotelli)
Dat ze online staan betekend niet dat ze al live in de pakketten zitten. Vandaar mijn vraag.

weet iemand overigens wat mysterieuze doelstellingen zijn?
In de dagdoelstelling staat dat je mysterieuze doelstellingen moet behalen voor zo'n scream shirt.. 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door DeBers op 19-10-2018 21:34 ]

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

DeBers schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 21:32:
[...]

Dat ze online staan betekend niet dat ze al live in de pakketten zitten. Vandaar mijn vraag.

weet iemand overigens wat mysterieuze doelstellingen zijn?
In de dagdoelstelling staat dat je mysterieuze doelstellingen moet behalen voor zo'n scream shirt.. 8)7
Zet je taalinstellingen naar het Engels, dan krijg je niet van die onzin op je scherm.

• DeBers
bbblije schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 23:14:
[...]

Zet je taalinstellingen naar het Engels, dan krijg je niet van die onzin op je scherm.
Maar wat zijn het dan?

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08:53
Ik heb Lacazette IF gehad vond het allemaal net niet, heb nu aubameyang in de spits die bevalt 10x beter.

• stomley
Hoe gaat jullie weekend league? Ik ga nu 8 uit 12. Niet heel geweldig maar wel prima voor mijn niveau.

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-11 09:44
stomley schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 23:41:
Hoe gaat jullie weekend league? Ik ga nu 8 uit 12. Niet heel geweldig maar wel prima voor mijn niveau.
Ik heb nu 13 gespeeld en 11 gewonnen. De game voelt heel erg goed aan en tikt zo iedereen weg.
Voor vandaag wel genoeg gespeeld morgen weer een dag :)!

• Blakapim
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01-11-2024
Waar kan je zien hoeveel wedstrijden je al gespeeld hebt in de weekend league?

• llovesoccerx7
Blakapim schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 23:49:
Leaderboard.

• tukkerterror90
Merk wel dat uithoudingsvermogen heel belangrijk is dit jaar, vooral met wl als je gelijk speelt en er verlenging komt, heb vandaag al meerdere potjes in de verlenging gewonnen omdat mijn spelers over het algemeen een hoge stamina hebben en ik niet met hoge druk speel, hoe is jullie ervaring hier mee?

• Blakapim
Blakapim schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 23:49:
Vreemd ik kan het niet vinden. Op het leaderboard bij "vrienden" staat dat alleen hoeveel ik gewonnen heb van mn 30 westrijden.

• Blakapim
Ik pak een Ultimate Scream! Het is wel Forsberg, maar grappig dat ik er eentje heb.

• tukkerterror90
Blakapim schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 23:54:
[...]

Vreemd ik kan het niet vinden. Op het leaderboard bij "vrienden" staat dat alleen hoeveel ik gewonnen heb van mn 30 westrijden.
Als je in het menu van fut champions bent bij klassementen staat daar onderin in het midden je aantal Wins en hoeveel je totaal gespeeld hebt.

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 11:14
Hier Rafinha opgepikt voor m'n Braziliaanse team. Shadow kaart erop en het is voorlopig een beest.
stomley schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 23:41:
Mijn eerste weekend League. 6 uit 14. Terwijl ik div 6 zit. Dus ook hier denk ik prima voor het niveau. Niveau is wel erg wisselend. 10-2 gewonnen vs 1-6 verloren. Maar gemiddeld genomen wordt ik niet weggespeeld en zijn tegen goals eigen fouten achterin en maak ik te weinig af voorin :)

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-11 20:19
Inmiddels nieuw BPL elftal gemaakt met budget van 700K:

Lloris
Valencia - Sanchez - Vertonghen - Mendy
Fernandinho - Firmino - Fred
Willian - Kane - Sane

Speelt vooralsnog heerlijk!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05:24
Ik ben niet helemaal tevreden met mijn middenveld, heeft iemand nog goede tips?

https://www.easports.com/...ffId=fs5GiNMBXJI:FFA19XBO
biertje79 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 09:24:
Ik ben niet helemaal tevreden met mijn middenveld, heeft iemand nog goede tips?

https://www.easports.com/...ffId=fs5GiNMBXJI:FFA19XBO
La liga heeft prima CM’s, je kan ook nog bijvoorbeeld Talisca en Coutinho halen voor de linkerkant.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Zou dan 433-4 doen, een betere vraag is misschien wat voor je problemen je met het middenveld hebt.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Gisteren FUT 19 even gespeeld (had FIFA 19 nog niet gespeeld), maar wat een teleurstelling. :|
Nog altijd is het spel/gameplay precies hetzelfde - op het tempo na dan.

Wat ik vooral teleurstellend vind is de audio, genoeg keren dat het publiek opeens superstil wordt, om vervolgens weer als een gek tekeer te gaan. :S

De (FUT) interface is wel op de schop gegaan en dat is wel een vooruitgang. Ook voor mij als iemand die het niet super vaak speelt zijn de hulp schermen zeker welkom. Jammer dat je wel nog steeds 'FUT builders' nodig hebt, dit zou toch ook in de game kunnen passen?

Ik snap overigens wel dat T.net dit spel een 8,5 geeft, maar kan de redactie niet gewoon eerlijk zijn? Dit spel verdient in mijn ogen niet hoger dan een 7,5.

Jammer dat PES weer zo slecht is op de PC, want had graag hun online gedeelte willen zien (door de negatieve reviews skip ik PES wederom weer).

[ Voor 17% gewijzigd door HollowGamer op 20-10-2018 10:48 ]

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05:24
Bossie schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 10:37:
[...]

Zou dan 433-4 doen, een betere vraag is misschien wat voor je problemen je met het middenveld hebt.
Middenveld krijgt na elke wedstrijd niet hoger dan een 7 en bijna elke overspeel bal gaat verkeerd, vandaar.
Met 433-4 komt de chemistry niet helemaal goed, vandaar deze variant en dat ik firminio dan aanvallende instructies geef?

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Dacht, ik gooi er toch maar even paar euro tegenaan om te kijken of ik scream players kan krijgen. Vier prime gold players packs geopend; geen enkele walk out. Beste spelers was de oude Casillas.

Ben direct afgestraft voor toch weer geld uit te geven aan packs :)

PSN/Steam: Xamsix

• gaizka
Ik heb inmiddels voldoende 'punten' voor Weekend League kwalificatie, als ik die nu verzilver voor komend weekend, ga ik dan direct weer punten opbouwen voor een nieuwe kwalificatie?
HollowGamer schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 10:45:
Gisteren FUT 19 even gespeeld (had FIFA 19 nog niet gespeeld), maar wat een teleurstelling. :|
Nog altijd is het spel/gameplay precies hetzelfde - op het tempo na dan.

Wat ik vooral teleurstellend vind is de audio, genoeg keren dat het publiek opeens superstil wordt, om vervolgens weer als een gek tekeer te gaan. :S

De (FUT) interface is wel op de schop gegaan en dat is wel een vooruitgang. Ook voor mij als iemand die het niet super vaak speelt zijn de hulp schermen zeker welkom. Jammer dat je wel nog steeds 'FUT builders' nodig hebt, dit zou toch ook in de game kunnen passen?

Ik snap overigens wel dat T.net dit spel een 8,5 geeft, maar kan de redactie niet gewoon eerlijk zijn? Dit spel verdient in mijn ogen niet hoger dan een 7,5.

Jammer dat PES weer zo slecht is op de PC, want had graag hun online gedeelte willen zien (door de negatieve reviews skip ik PES wederom weer).
Dus jouw onderbouwing is dat als iets in jouw ogen zo is dat een site als tweakers zich daar moet aanpassen...

• Korkss
Wat lekker zeg, mariano basis. Pak 10k op zijn otw kaart en heb dr 15 :-D

Korkss schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 12:54:
Wat lekker zeg, mariano basis. Pak 10k op zijn otw kaart en heb dr 15 :-D
Heb je ze al verkocht dan..ik heb ze nu op Max bin 60 gezet als hij scoort gaat het vast die kant op.

• FidoDido
Speel ik een rival match sta 0-0 ik krijg een penalty tegenstander verlaat de wedstrijd en dan staat er dat het resultaat een gelijkspel is.... wat is dat voor onzin?? Als hij de game verlaat is het toch gewoon winst?
Voel me nu wel erg genaaid op deze manier.
Ook wel erg kinderachtig gedrag helaas zitten die mensen er ook nog tussen.

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22-11 15:59
FidoDido schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 13:15:
Speel ik een rival match sta 0-0 ik krijg een penalty tegenstander verlaat de wedstrijd en dan staat er dat het resultaat een gelijkspel is.... wat is dat voor onzin?? Als hij de game verlaat is het toch gewoon winst?
Sterker nog, heb in de WL meegemaakt dat ik bij een voorsprong een disconnect kreeg (dit lag niet aan mijn internet) en de wedstrijd niet meetelde.

Een dag later bij een 1-0 achterstand in de 30e minuut opnieuw een disconnect, en hier kreeg ik wederom een verliespartij voor.

Het is heel zuur, maar vooral triest van die persoon want had je gescoord en ging hij weg, had je als het goed is gewoon een winstpartij gekregen.

Anyway, gister de helft van de WL gespeeld, begon zeer goed met 7-0 en sta er nu minder voor maar nog steeds niet slecht, 10-5. Had ook eerder moeten stoppen maar heb er zondag geen tijd voor.

• Korkss
bvbal79 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 12:56:
[...]

Heb je ze al verkocht dan..ik heb ze nu op Max bin 60 gezet als hij scoort gaat het vast die kant op.
Als ;-) ik ga voor zekerheid! Heb ze al verkocht idd

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22-11 15:52
gaizka schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 12:24:
Ik heb inmiddels voldoende 'punten' voor Weekend League kwalificatie, als ik die nu verzilver voor komend weekend, ga ik dan direct weer punten opbouwen voor een nieuwe kwalificatie?
ja je begint meteen weer met opbouwen

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-11 16:04
Nou Martial Tow dus, hekel aan die autobuyers waar ik niet doorheen kom. Nu al 60k waard.
Korkss schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 14:06:
[...]

Als ;-) ik ga voor zekerheid! Heb ze al verkocht idd
En je kunt ze nu terugkopen voor 25k...

Verwijderd

FidoDido schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 13:15:
Als het 88e minuut is en de tegenstander krijgt een 'Eaids' penalty mee dan zou ik ook leaven. Ik kan er namelijk niet tegen als mensen met luck winnen. Maar aan jou bericht te lezen was het wel een gewone pena en is het triest idd.

• Korkss
bvbal79 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 16:23:
[...]

En je kunt ze nu terugkopen voor 25k...
Die zakken nog wel wat gok ik ;-)

• SH-FR
Pfff wat een wedstrijd net in de WL, ik weet niet of jullie erop zitten te wachten maar wil het toch even kwijt. 😄

Ik kom tegen een redelijk goed team, met oa Kane. Ik ben eigenlijk de hele wedstrijd beter, ik krijg een overduidelijke penalty niet en kom uiteindelijk na de nodige gemiste kansen op 1-0. Daarna maakt hij uit letterlijk zijn allereerste kans de 1-1. Ik kom weer voor, waarna hij in de 90e minuut (!) een penalty krijgt voor iets wat veel minder een pingel was dan aan de andere kant: 2-2 en verlengen.

De verlenging is erg spannend tot ineens in de 110e minuut Manolas uit een corner de bal voor zijn voeten krijgt. Ja inderdaad, 18 schieten maar hij jaagt de bal in de kruising. Vervolgens gaat mijn tegenstander heel flauw de bal rondspelen achterin in een enorm traag tempo en weet ik in de 120e minuut toch te scoren. Penalty’s en tot mijn grote vreugde won ik die, en kon ik het niet later om met een vingertje te juichen.

Weekend League is soms vreselijk, maar het kan ook echt heerlijk zijn 😁

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:22
Wat een enorm k*t spel is het momenteel zeg.

Ik speelde vanmiddag tegen vriend, beiden zeiden we tegen elkaar dat het spel heel slecht aanvoeld. Traag, passes gaan totaal zoals je ze niet bedoeld, steekpasses gaan totaal verkeerde kant op etc. Spelers die zon trage draaicirkel van een vrachtwagen hebben.

Net weer online gespeeld tegen iemand. Ook FUT weer dramatisch. Rivals wedstrijd. Tegenstander vliegt als 10 messi's over het veld en mijn elftal voetbalt alsof ze beton blokken aan de poten hebben. En dan heb ik gewoon spelers als Depay, Fekir, Ribery, Thauvin, Dembele etc.

Ben vandaag even helemaal klaar met het spel. Ik trek bijna mn pookjes kapot omdat de spelers totaal niet lijken te reageren.

Deelt iemand mijn frustratie of heb ik echt een maximale off day ofzo??

• FidoDido
Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 16:25:
[...]

Als het 88e minuut is en de tegenstander krijgt een 'Eaids' penalty mee dan zou ik ook leaven. Ik kan er namelijk niet tegen als mensen met luck winnen. Maar aan jou bericht te lezen was het wel een gewone pena en is het triest idd.
Hij kreeg rood want deed een sliding tackle van achter dus lijkt mij vrij duidelijk :p en dan nog ik verlies ook wel is wedstrijden door momenten van serieus... Maar dan ga ik ook niet quiten gebeurt namelijk aan beide kanten soms zit het mee en tegen hoe frustrerend het ook is ;)

• llovesoccerx7
Sleehond schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 17:09:
Wat een enorm k*t spel is het momenteel zeg.

Ik speelde vanmiddag tegen vriend, beiden zeiden we tegen elkaar dat het spel heel slecht aanvoeld. Traag, passes gaan totaal zoals je ze niet bedoeld, steekpasses gaan totaal verkeerde kant op etc. Spelers die zon trage draaicirkel van een vrachtwagen hebben.

Net weer online gespeeld tegen iemand. Ook FUT weer dramatisch. Rivals wedstrijd. Tegenstander vliegt als 10 messi's over het veld en mijn elftal voetbalt alsof ze beton blokken aan de poten hebben. En dan heb ik gewoon spelers als Depay, Fekir, Ribery, Thauvin, Dembele etc.

Ben vandaag even helemaal klaar met het spel. Ik trek bijna mn pookjes kapot omdat de spelers totaal niet lijken te reageren.

Off day.

• Sleehond
P.S hoe hebben jullie de instellingen staan van besturingen? Het spel voelt klote aan dus denk dat ik miss moet aanpassen.

Hoe hebben jullie de hulp bij schieten, passen, steekpass en voorzet staan? Semi, cpu hulp of handmatig?

Hier stond alles op cpu hulp maar de cpu hulp lijkt dus juist niet te helpen.... cpu doet vaak precies wat ik niet wil lijkt het...

• SH-FR
Kan iemand me dit uitleggen:

Wat verklaard dat nu al 2 keer achter elkaar ineens de verbinding met mijn tegenstander word verbroken, 1 keer bij een voorsprong (wederom geen winst gegeven) en de andere keer bij 2-2. Beide wedstrijden tellen niet mee. Hoe komt dit?

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-11 08:36

Schuimpje

Couch Warrior

Afgelopen 24 potjes 1 win 23 loses. Mag gewoon niks winnen dit weekend lijkt wel, frustrerend

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Verwijderd

Schuimpje schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 17:42:
Afgelopen 24 potjes 1 win 23 loses. Mag gewoon niks winnen dit weekend lijkt wel, frustrerend
Als je zoveel potjes achter elkaar verliest moet je het bij je zelf zoeken denk ik. Gewoon even rust nemen en back to basic gaan. Gewoon rustig rondspelen en zoeken naar het gaatje. Dan gaat wel beetje bij beetje wel weer beter

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-11 08:36

Schuimpje

Couch Warrior

Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 17:48:
[...]

Als je zoveel potjes achter elkaar verliest moet je het bij je zelf zoeken denk ik. Gewoon even rust nemen en back to basic gaan. Gewoon rustig rondspelen en zoeken naar het gaatje. Dan gaat wel beetje bij beetje wel weer beter
Ja moet het ff laten voor een dagje want ben full rage aan t doorspellen nu

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

• SH-FR
Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 17:48:
[...]

Inderdaad, wat bij mij altijd helpt is om de 3 a 4 potjes even rust te pakken. Even wat drinken, even een YouTube filmpje tussendoor, na een aantal potjes merk ik dat ik weg begin te dwalen.

Ik speel 4-4-1-1 dit weekend en man, wat een gouden greep. Verdedigend enorm stabiel, aanvallend ook gevaarlijk en vooral degelijk, weinig ruimte voor de tegenstander en veel balbezit. Nogmaals bedankt @sjakieman! Nou heb ik ook geweldige spelers, maar die had ik vorige week ook, toen liep het voor geen meter.

Nadat ik gister van 7-0 eindigde bij 10-5, heb ik vandaag nog 6 potjes gespeeld (2 disconnect bij 1-0 voor en 2-2) en de andere 4 allemaal gewonnen, zodat ik nu 14-5 sta.

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Jullie advies? Ik speel met een budget team met lingard zaha enz. Heb nu wel onderhand 500k gespaard.. merk dat ik nu in wl tekort kom en spelers echt moet upgraden.. hebben jullie idee rond welke tijd je het beste compleet team kan inslaan? Geen zin dat ik bijv nu sane voor 120k koop en binnen 2 maanden is hij 30k

• gaizka
Razz89 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 18:03:
Jullie advies? Ik speel met een budget team met lingard zaha enz. Heb nu wel onderhand 500k gespaard.. merk dat ik nu in wl tekort kom en spelers echt moet upgraden.. hebben jullie idee rond welke tijd je het beste compleet team kan inslaan? Geen zin dat ik bijv nu sane voor 120k koop en binnen 2 maanden is hij 30k
Als dat al gebeurt, dan zakt de gehele markt in. Dus voor die 30k kan je dan alsnog een vergelijkbare speler kopen.

• llovesoccerx7
SH-FR schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 17:57:
[...]

Inderdaad, wat bij mij altijd helpt is om de 3 a 4 potjes even rust te pakken. Even wat drinken, even een YouTube filmpje tussendoor, na een altijd potjes merk ik dat ik weg begin te dwalen.

Ik speel 4-4-1-1 dit weekend en man, wat een gouden greep. Verdedigend enorm stabiel, aanvallend ook gevaarlijk en vooral degelijk, weinig ruimte voor de tegenstander en veel balbezit. Nogmaals bedankt @sjakieman! Nou heb ik ook geweldige spelers, maar die had ik vorige week ook, toen liep het voor geen meter.

Nadat ik gister van 7-0 eindigde bij 10-5, heb ik vandaag nog 6 potjes gespeeld (2 disconnect bij 1-0 voor en 2-2) en de andere 4 allemaal gewonnen, zodat ik nu 14-5 sta.
Welke instructies gebruik je?

• FidoDido
Heb vandaag wel erg veel pech zeg en bizarre uitslagen van 5-4 verliezen of 4-3 winnen. Verdedigen is echt frustrerend dan verdedig je en uit de kluts komt de bal perfect voor de voeten van de tegenstander en hangt die erin, kan gebeuren maar overdrijf niet dat 40% van mijn tegengoals daaruit voorkomen vandaag.
En de hoeveelheid schoten die door de ai worden geblokt is vandaag ook wel extremer.

Gister ging veel beter geen enkele verlies partij :) maar goed zal wel soort van off day zijn, gisteren zat het is keer lekker mee vandaag moet ik echt werken om tot winst te komen maar verlies nu iets meer dan dat ik win.

• SH-FR
Sjakieman heeft een aantal pagina’s terug precies uitgelegd wat de instructies en tactieken zijn! Heb ze ook van hem, vandaar! Volgens mij staat er iets van 2 pagina’s terug een linkje naar die post!

• llovesoccerx7
SH-FR schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 18:49:
[...]

Sjakieman heeft een aantal pagina’s terug precies uitgelegd wat de instructies en tactieken zijn! Heb ze ook van hem, vandaar! Volgens mij staat er iets van 2 pagina’s terug een linkje naar die post!
Ik zie het maar dan steeds niks over de CF/ST.

• DeBers
Wow. De Scream SBC zijn uit. Allemaal random teams. Of hadden we dit kunnen voorspellen op de een of andere manier? Orlando pirates etc.

• llovesoccerx7
DeBers schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 19:26:
Wow. De Scream SBC zijn uit. Allemaal random teams. Of hadden we dit kunnen voorspellen op de een of andere manier? Orlando pirates etc.
Zeker konden we dat voorspellen. De glazen bol.

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Sleehond schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 17:09:

Nee geen off day, want dan zouden een boel opeens een off day hebben. Worstel al weken met dit vreselijke spel, met recht de meest waardeloze fifa ooit.
18 gespeeld en 8 keer gewonnen, ik verlies omdat ik steeds achter de feiten aan loopt. Ik heb ook geen idee hoe ik dat moet veranderen, verschillende instellingen gekozen etc.etc youtube bekeken, de bekende spelers en hun settings, geen verbetering.
Ik speel in sessies van 2 a 3 potjes niet meer, anders vrees ik dat ik iemand ga wurgen.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• DeBers
simons schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 19:32:
[...]

Nee geen off day, want dan zouden een boel opeens een off day hebben. Worstel al weken met dit vreselijke spel, met recht de meest waardeloze fifa ooit.
18 gespeeld en 8 keer gewonnen, ik verlies omdat ik steeds achter de feiten aan loopt. Ik heb ook geen idee hoe ik dat moet veranderen, verschillende instellingen gekozen etc.etc youtube bekeken, de bekende spelers en hun settings, geen verbetering.
Ik speel in sessies van 2 a 3 potjes niet meer, anders vrees ik dat ik iemand ga wurgen.
Ik ga juist enorm lekker. Heb een solide speelstijl ontwikkelt. Zelfs tegen gasten die beter zijn dan ik hou ik mijzelf verdedigend binnen de 16 staande en scoor ik op de vieze counters.. Vandaag 80% winst.
DeBers schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 19:26:
Orlando Pirates gaat al een tijdje rond..Cali ook...ik had 10 van Orlando ingeslagen voor de zekerheid. Ook mijn Orlando City spelers worden verkocht :)

Snap niet dat mensen zoveel uitgeven voor die flut pakketten de rest is ook nu cashen als je de BPM methode doet.

[ Voor 5% gewijzigd door bvbal79 op 20-10-2018 19:44 ]

• DeBers
bvbal79 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 19:43:
[...]

Orlando Pirates gaat al een tijdje rond..Cali ook...ik had 10 van Orlando ingeslagen voor de zekerheid. Ook mijn Orlando City spelers worden verkocht :)

Snap niet dat mensen zoveel uitgeven voor die flut pakketten de rest is ook nu cashen als je de BPM methode doet.
Zijn er nog meer geruchten? Dan koop ik vast in :-). Bizar dit inderdaad.

• sjakieman
llovesoccerx7 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 18:51:
[...]
Ik zie het maar dan steeds niks over de CF/ST.
De spits staat op false 9, stay central en stay forward. Je CF zet je op get in behind, stay central en stay forward. Wingers op get in behind en come back. CM op stay back en cover central (en twijfel nog steeds over aggressive interceptions). Wingbacks op stay back.
DeBers schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 19:47:
[...]

Zijn er nog meer geruchten? Dan koop ik vast in :-). Bizar dit inderdaad.
Valencia, benevento

• Sleehond
Net het meest bizarre potje ever gespeeld.

Heb nog net niet de controller tegen de TV gesmeten...

Met Rivals 7-2 verloren (!).

Statistieken van de wedstrijd, hij had maar 9 schoten, waarvan dus 7 raak. Ik had 21 schoten en dus maar 2 raak. Hij NUL hoekschoppen, ik 11 hoekschoppen. Ik 62% balbezit en hij 38% balbezit. Ik 85% pass nauwkeurigheid en hij 73%.

Je gaat me niet vertellen dat dit normaal is. En dit gebeurt helaas praktisch elke dag. Ik schiet op paal, lat, keeper of speler die bal van de lijn haalt, keeper die snoeiharde pegels uit kruising plukt... niks gaat er in, en elk schot bij mij is een prijs.

HELEMAAL klaar met dit grafspel. Dit was extreem debiel, vandaag geen FIFA meer, morgen maar kijken of ik het nog aandurf.

Verwijderd

sjakieman schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 19:48:
[...]

De spits staat op false 9, stay central en stay forward. Je CF zet je op get in behind, stay central en stay forward. Wingers op get in behind en come back. CM op stay back en cover central (en twijfel nog steeds over aggressive interceptions). Wingbacks op stay back.
Ik gebruik precies dezelfde instructies, maar heb mn spits op naar flank gaan en niet op false 9. Daarmee creeër ik in aanvallend opzicht een bredere versie van 4-2-2-2. Werkt erg goed voor mij. Ik zal die van jou van de week ff in rivals uittesten. In de weekend league is dat mij wat te riskant

Verwijderd

Sleehond schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:17:

Statistieken van de wedstrijd, hij had maar 9 schoten, waarvan dus 7 raak. Ik had 21 schoten en dus maar 2 raak. Hij NUL hoekschoppen, ik 11 hoekschoppen. Ik 62% balbezit en hij 38% balbezit. Ik 85% pass nauwkeurigheid en hij 73%.

Je gaat me niet vertellen dat dit normaal is. En dit gebeurt helaas praktisch elke dag. Ik schiet op paal, lat, keeper of speler die bal van de lijn haalt, keeper die snoeiharde pegels uit kruising plukt... niks gaat er in, en elk schot bij mij is een prijs.

HELEMAAL klaar met dit grafspel. Dit was extreem debiel, vandaag geen FIFA meer, morgen maar kijken of ik het nog aandurf.
In dat geval denk ik dat je even een schiet tutorial moet gaan kijken op youtube en vervolgens gaan oefenen met de aanvalsscenario's skillgames. Dat doe ik zo nu en dan ook om steeds beter te worden in afmaken

• FidoDido
bvbal79 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 19:43:
[...]

Had deze spelers niet in mijn club, heb wel andere clubs maar geen van deze 4 :P maar inderdaad 10k gaan betalen voor een jumbo premium packet... heb wel 1 orlando speler die gaat mooi de verkoop in is toch waar cash :)

• FidoDido

Mijn eerste wedstrijd vandaag het ik exact zo wedstrijd ging nergens over verloor met 8-1 :P , maar net won ik er 3 op een rij. Maar begrijp je frustratie had met die wedstrijd hetzelfde zat echt met verbazing te spelen wtf is dit.

• sjakieman
Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:31:
[...]

Ik gebruik precies dezelfde instructies, maar heb mn spits op naar flank gaan en niet op false 9. Daarmee creeër ik in aanvallend opzicht een bredere versie van 4-2-2-2. Werkt erg goed voor mij. Ik zal die van jou van de week ff in rivals uittesten. In de weekend league is dat mij wat te riskant
Wat heb je nog meer voor team instellingen? Ga ik jouw versie ook uitproberen.

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Waarom zou deze veel waard worden dan?

Verwijderd

sjakieman schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:44:
[...]

Wat heb je nog meer voor team instellingen? Ga ik jouw versie ook uitproberen.
Backs achterblijven, cms achterblijven en aggresieve onderscheppingen, spits naar de flank voorin en achter de linies en ca voorin. Hiermee afgelopen 2 week 20-10 en 21-9 gehaalt.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:30
Razz89 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 21:06:
[...]

Waarom zou deze veel waard worden dan?
De clublogos kun je linken aan Halloween.

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-11 02:10

İk kan je een hand geven. Het is dat ik niet weet hoe ik van mijn telefoon foto's kan plaatsen, maar ik had zoiets vandaag. 25 schoten (waarvan 16 op doel) versus 6 schoten (waarvan 6 op doel). Eindstand 1-3 verloren.....de meeste wedstrijden die ik verlies komt door OP spelers (bijv. Sane) of omdat de geluk niet mijn kant komt. Meestal is dat ook meteen een reeks achter elkaar.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

Working as intended. Algoritme is ingesteld zodat je volledige willekeur ervaart zodat je eerder geneigd bent om een ander team te proberen en dus FIFA point te gaan kopen. Snap niet dat men nog steeds in deze oplichterij trapt

• stomley
shoombak schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 22:10:
[...]

Working as intended. Algoritme is ingesteld zodat je volledige willekeur ervaart zodat je eerder geneigd bent om een ander team te proberen en dus FIFA point te gaan kopen. Snap niet dat men nog steeds in deze oplichterij trapt
Snap nog steeds niet mensen dat denken.

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

stomley schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 22:21:
[...]

Snap nog steeds niet mensen dat denken.
Het zou mij niets verbazen, de ene keer dan weer dat...

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Nou bij mij werkt het wel, ik blijf maar spelers verkopen/kopen, het ligt altijd aan mn team ;) Plus ik had wat bronzen SBC gegaardigden in mn club... 8-9-10k de neus. Nu een ploeg op het veld staan die lekker kan devalueren: https://www.futbin.com/19/squad/1010673

Ooit moet de kogel door de kerk. Ik pak mn verlies :p

• sjakieman
Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 21:17:
[...]

Backs achterblijven, cms achterblijven en aggresieve onderscheppingen, spits naar de flank voorin en achter de linies en ca voorin. Hiermee afgelopen 2 week 20-10 en 21-9 gehaalt.
En je team tactics? width en depth enzo?

• stomley
simons schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 22:38:
[...]

Het zou mij niets verbazen, de ene keer dan weer dat...
Voetbal heeft heel veel variabelen en zo veel tactieken dat het soms meevalt en soms tegen.

Eerste weekend league ooit zit er op en ben gestopt bij 14 uit 22 wedstrijden. Vind het wel prima voor de eerste keer.

Scream balo is inmiddels ook binnen :)

[ Voor 5% gewijzigd door stomley op 20-10-2018 23:54 ]

• sjakieman

Ach ja dit heb ik al sinds Fifa 97... Bij mij is het scoren al die jaren al het probleem geweest en nu eigenlijk nog steeds. Maar is dat zo erg? Uiteindelijk kom je bij rivals toch op een niveau dat je ongeveer 50% wint. Dan doe ik dat liever met veel balbezit en kansen. Als je juist heel goed bent in afmaken dan zou je hoger spelen maar misschien elke wedstrijd weggespeeld worden maar toch die 50% met geluk winnen. Wat wil je liever?

Lees wel vaker dat mensen denken dat je bepaalde dagen maar niet mag winnen van EA. Maar je kan dit beter bij jezelf zoeken. Ik speel fut samen met mijn zoon en er zijn dagen dat bij 1 van ons niks lukt. Alle ballen gaan op de paal of voor open doel mist terwijl de tegenstander uit de doelpunten echt cadeau krijgt uit klutssituaties. Maar als we dan de controller overgeven dat is er niets meer aan de hand. Dat is voor mij toch wel het bewijs dat het slechte spel van die dag toch echt aan mij ligt (niet meer scherp, geïrriteerd, zonder vertrouwen e.d.).

• SH-FR
Weekend League afgesloten met een uitstekende 20-8 en dus zelfs dik Gold 1 gehaald en dat is voor het eerst! Helaas een verliespartij teveel om voor Elite 3 te spelen, maar het ging echt heel erg goed dit weekend.

4-4-1-1 formatie speelde echt fantastisch, maar mij is vooral één ding duidelijk geworden; van Dijk is de beste verdediger die ik tot nu toe gebruikt heb.
Eerste WL afgesloten met Zilver 1 (11-19)..Dat is redelijk denk ik voor div6 speler? In ieder geval mooi meegenomen en de punten voor Rivals. Morgen maar iets totaal anders doen :)
Er_Damn schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 21:50:
[...]

İk kan je een hand geven. Het is dat ik niet weet hoe ik van mijn telefoon foto's kan plaatsen, maar ik had zoiets vandaag. 25 schoten (waarvan 16 op doel) versus 6 schoten (waarvan 6 op doel). Eindstand 1-3 verloren.....de meeste wedstrijden die ik verlies komt door OP spelers (bijv. Sane) of omdat de geluk niet mijn kant komt. Meestal is dat ook meteen een reeks achter elkaar.
Klinke voornamelijk als een high pressure speler die een tegenstander heeft die daar rustig onderuit voetbalt, hetzelfde voor @Sleehond .

• Delano1992
  • Laatst online: 28-01-2023
Heb op dit moment een aardig tot goed team met oa mpabbe, auba en griezmann. Maar een win streak zit er nog niet in. Speel nu zelf 41212(2) maar voorin is alles te smal op elkaar. Lees veel over 4-4-1-1 maar heb het geprobeerd, vond het maar niks of ik speel het verkeerd uit dat kan ook. Iemand anders nog een goede formatie? Is 4231 met 3 cams wat?
Pagina: 1 ... 40 ... 200 Laatste