Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-11 20:19
Iemand ervaring met Suarez? Ben op zoek naar een La Liga spits, maar moet zeggen dat Ben Yedder OF ook goed beviel! Heb echter coins over...

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
EA _O- _O- _O- _O-

Dit zijn echt de slechste marquee matchup SBC's ooit, wow. 2x zilver 2 gold parks een een electrum players pack(1 rare)

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-11 22:00
sjakieman schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 18:32:
[...]

Goed om te horen! Speel je de variant die ik gisteren stuurde? Ik speel pas sinds kort met Kimpembe en die heeft ook H/H maar merk niet dat hij zoveel uit positie loopt t.o.v. mijn M/H verdedigers. Maar zal er eens op letten.
Gebruik jij nu degene van reddit die je eerder door linkte? Heb zelf niet echt de spitsen om false 9 te doen, heb arnautovic in mijn bpl team en costa in mijn laliga. Snap het idee van de false 9 zeker dus wanneer ik binnenkort mijn munten ga spenderen kies ik andere type spitsen die er beter voor zijn.
Heb nu meer targetman spitsen.

• Garion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-12-2022
Terranova schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 19:28:
EA _O- _O- _O- _O-

Dit zijn echt de slechste marquee matchup SBC's ooit, wow. 2x zilver 2 gold parks een een electrum players pack(1 rare)
Eens... Wel jammer, ik had echt heel veel Willem II en Nac spelers klaarstaan voor de verkoop. En daarnaast ook voldoende spelers van Montreal en Toronto :/

Butt-kicking! For goodness!

• FidoDido
Terranova schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 19:28:
EA _O- _O- _O- _O-

Die marquee zijn laatste weken zoiezo een lachertje ik ga daar geen investments meer voor doen, dan krijg je montreal - toronto en heb je alleen mls spelers nodig. Er valt op deze geen cent te verdienen naar mijn mening :)
Zoiezo zit ik er met mijn investments naast in het algemeen vraag me af of ik er slim aan heb gedaan om in gold 83 en 84 te investeren zodat ze omhoog gaan maar tegengestelde is waar ben bang dat ik wat verlies ga oplopen |:( gelukkig zijn er veel voor scream en hopelijk ucl kwijt te slijten

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-11 11:57
FidoDido schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 19:31:
[...]

Gebruik jij nu degene van reddit die je eerder door linkte? Heb zelf niet echt de spitsen om false 9 te doen, heb arnautovic in mijn bpl team en costa in mijn laliga. Snap het idee van de false 9 zeker dus wanneer ik binnenkort mijn munten ga spenderen kies ik andere type spitsen die er beter voor zijn.
Heb nu meer targetman spitsen.
Nee, die heb ik nog behoorlijk aangepast en is wat mij betreft nog veel beter geworden: sjakieman in "[Multi] FIFA 19 Ultimate Team"

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Succes met de WL rewards, ben benieuwd wat iedereen gaat packen!

PSN/Steam: Xamsix

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11:30
Xamsix schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 19:41:
Succes met de WL rewards, ben benieuwd wat iedereen gaat packen!
Ik hoorde dat er een prima cruijf in mijn pakjes gaat zitten. 8)

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-11 09:44
Traeces schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 18:55:
Zo weer even wat aan me team gesleuteld :

https://www.futbin.com//19/squad/930553

Kroos gekocht voor op het middenveld en die bevalt me perfect in me tiki-taka style spelen. Lewa ben ik tot nu toe nog totaal niet te vrede over, reageert overal enorm traag op en slechte passing.

Voor wie een goede niet al te dure keeper zoekt in de BL kan de ik ToTw sommer aanraden, deze man heeft echt al punten voor me gepakt :)

Volgende upgrade word James voor op de cam zodat Thiago terug kan naar de plek van Tolisso.
Ik vind Lewandowski dodelijk direct schieten of finesse shot in de 16 is bijna altijd goal.

• Xamsix
Korkss schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 19:46:
[...]

Ik hoorde dat er een prima cruijf in mijn pakjes gaat zitten. 8)
Gelukt? Bij mij was het echt heel slecht. Player picks was niks, packs zat ook niks in :(

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22-11 15:59
Player picks wederom niks en 2 mega pakketten en zeldzame spelers pakket was helemaal niks, zelfs geen borden uit een 50k pack, dat gebeurd me wel vaker trouwens.

Uit de MM packs uiteraard ook niks, drama eigenlijk, net als vorige week.

• SH-FR
SH-FR schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 20:15:
Player picks wederom niks en 2 mega pakketten en zeldzame spelers pakket was nog erger, zelfs geen borden uit een 50k pack, dat gebeurd me wel vaker trouwens.

Uit de MM packs uiteraard ook niks, drama eigenlijk, net als vorige week.

• FidoDido
Wat is nu ongeveer het juiste moment om bijvoorbeeld een gabriel jesus te kopen, zie dat die nu al naar 40k is gezakt. Zal die van het weekend of volgende week nog lager zijn?

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-11 19:52
In ieder geval voor morgen een mega en een rare mega pakket klaar staan. Misschien ook nog se andere sbc afronden.

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-11 09:44
Traeces schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 18:55:
Zo weer even wat aan me team gesleuteld :

https://www.futbin.com//19/squad/930553

Kroos gekocht voor op het middenveld en die bevalt me perfect in me tiki-taka style spelen. Lewa ben ik tot nu toe nog totaal niet te vrede over, reageert overal enorm traag op en slechte passing.

Voor wie een goede niet al te dure keeper zoekt in de BL kan de ik ToTw sommer aanraden, deze man heeft echt al punten voor me gepakt :)

Volgende upgrade word James voor op de cam zodat Thiago terug kan naar de plek van Tolisso.
Wat voor CT gebruik jij met deze formatie?

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11:30
Xamsix schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 20:14:
[...]

Gelukt? Bij mij was het echt heel slecht. Player picks was niks, packs zat ook niks in :(
Playerpick was kut, Mitrovic maar gekozen.
Uit mn overige packs kwam ook niet heeeeel veel bijzonders, Firmino als beste. Toch 100k op 1 speler. Alles bij elkaar ga ik denk 150k aan waarde eruithalen

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• superessy
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-11-2022
Is de inschrijving voor WL gesloten?

PSN: Direstraits87

• Xamsix
Korkss schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 20:59:
[...]

Playerpick was kut, Mitrovic maar gekozen.
Uit mn overige packs kwam ook niet heeeeel veel bijzonders, Firmino als beste. Toch 100k op 1 speler. Alles bij elkaar ga ik denk 150k aan waarde eruithalen
Netjes hoor! Denk dat ik uit de packs 30-50k haal haha. Volgende keer beter hoewel ik de WL moet overslaan dit weekend

• superessy
Ik heb voor het eerst 2000/2000 maar moet eerst beloningen van Rivals claimen voordat ik me kan inschrijven voor de WL? Gaan dan die 130 WL punten van de beloning verloren? Of kan ik daarna inschrijven en start ik op 130/2000?

• Xamsix
Sow die prijzen knallen nog wel ff omhoog zo voor de WL en na de rewards. 20-30k extra voor een speler... Ik wacht maar even af met een nieuw team te halen :)

• Jaap.
  • Laatst online: 00:09
Vela & Bernardo Silva. Had beter gekund, maar zeker ook een heel stuk minder. Ben wel tevreden, ondanks dat ze beide niet echt in m'n team passen :)

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09:49
superessy schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 21:20:
Ik heb voor het eerst 2000/2000 maar moet eerst beloningen van Rivals claimen voordat ik me kan inschrijven voor de WL? Gaan dan die 130 WL punten van de beloning verloren? Of kan ik daarna inschrijven en start ik op 130/2000?
2000 is de max. Eerst inschrijven en dan claimen dus.

• superessy
AequitasII schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 21:43:
[...]

2000 is de max. Eerst inschrijven en dan claimen dus.
En dat kan dus niet. Ik moest eerst de beloning kiezen voordat ik bij registreer nu kon komen.

Xamsix schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 21:34:
Sow die prijzen knallen nog wel ff omhoog zo voor de WL en na de rewards. 20-30k extra voor een speler... Ik wacht maar even af met een nieuw team te halen :)
in welke categorie speler kijk je...

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:42

Oekol

waka waka hey hey

Wooooh. Niet voor niks die 3 zenuwslopende potjes extra gewonnen op de zaterdag morgen in Wal. Was silver 1 geëindigd zodat ik hoger dan 84 krijgen kon. Had 2 81 rated en 1x Alex Sandro in m'n player pick. Dus super blij mee!!

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
sjakieman schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 19:41:
[...]

Nee, die heb ik nog behoorlijk aangepast en is wat mij betreft nog veel beter geworden: sjakieman in "[Multi] FIFA 19 Ultimate Team"
Kan je nog een keer je eerste post showen?
Ben benieuwd naar de complete custom tactics en instructions.. en heb je eerste aanpassing toen gedaan maar kreeg veel goals onnodig tegen.. en was sterker zoals je zei maar verloor vaak nipt..

• Xamsix
bvbal79 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 21:55:
[...]

in welke categorie speler kijk je...
Zat te azen op Salah en Mané. Maar is niet zo erg, geen tijd voor WL deze keer dus ik wacht af tot ze weer wat dalen.

Xamsix schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 22:08:
[...]

Zat te azen op Salah en Mané. Maar is niet zo erg, geen tijd voor WL deze keer dus ik wacht af tot ze weer wat dalen.
Ja Mane net verkocht voor 140k terwijl hij maandag toen ik hem packte nog 118k was
Je kunt nu btw goed handelen in Machester United spelers...ze zijn super makkelijk te snipen voor 350 en weer te verkopen voor 600/750, geen grote vetpot, maar toch zo 20k bijelkaar gekregen in een kwartiertje

[ Voor 7% gewijzigd door bvbal79 op 18-10-2018 22:12 ]

• gaizka
Ik heb 700k budget en ben tot het volgende BPL team gekomen: https://www.futbin.com//19/squad/937989

Iemand suggesties of verbeteringen?

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-11 11:57
Razz89 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 22:07:
[...]

Kan je nog een keer je eerste post showen?
Ben benieuwd naar de complete custom tactics en instructions.. en heb je eerste aanpassing toen gedaan maar kreeg veel goals onnodig tegen.. en was sterker zoals je zei maar verloor vaak nipt..
Dit was de 1e post: sjakieman in "[Multi] FIFA 19 Ultimate Team"

Maar speel nu dus zo: sjakieman in "[Multi] FIFA 19 Ultimate Team"

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 10:43
llovesoccerx7 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 19:55:
[...]

Ik vind Lewandowski dodelijk direct schieten of finesse shot in de 16 is bijna altijd goal.
Klopt qua finishing ben ik zeker tevreden over hem. Koppen vanuit voorzetten of corners ook enorm dodelijk. Alleen vind persoonlijk werner een stuk fijner speler.

• jOnAt
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-11 21:13
Voor het eerst sinds tijden dat ik het woord 'packluck' durf te gebruiken. Player pick: Bailly 84 en Bernardo Silva 86. In mn pakjes Hamsik :)

Overigens met goud 2, dus best een prima opbrengst.

• bakkerpsv
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-11 15:08
Goedemorgen,

Gister heb ik Alex Sandro op de kop getikt voor slechts 120k (wel oke deal volgens mij..)

alex sandro - chiellini - bonucci - florenzi

Volgende stap is een CVM die connect met alex sandro - chiellini. Zat zelf de denken aan Casemiro of Fabinho. Iemand suggesties?

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Hoe zit het nou precies met die swap deals?

Kan je de kaarten die je in oktober krijgt ook gebruiken voor swap deals in november?

Als ik de deal eigenschappen bekijk denk ik van niet.

Burp

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 20-11 08:05
Iemand een idee wat er met de daily gifts is? Ben sinds deze week begonnen dus alle beetjes helpen. Had de eerste 2 dagen een login bonus op de companion app, maar de afgelopen 3 dagen niks meer gehad, online kon ik alleen oud nieuws vinden dat die uitgeschakeld was en later toch weer ingeschakeld.

https://www.discogs.com/user/Klojett

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
Klojet schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 08:56:
Iemand een idee wat er met de daily gifts is? Ben sinds deze week begonnen dus alle beetjes helpen. Had de eerste 2 dagen een login bonus op de companion app, maar de afgelopen 3 dagen niks meer gehad, online kon ik alleen oud nieuws vinden dat die uitgeschakeld was en later toch weer ingeschakeld.
Klopt inderdaad, aan het begin hebben ze wat problemen gehad en het een tijdje uitgeschakeld. Daarna werd het gecompenseerd door wat langer door te gaan met de daily gifts. Nu zijn ze helaas echt voorbij.

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 20-11 08:05
H_idde schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 08:57:
[...]

Klopt inderdaad, aan het begin hebben ze wat problemen gehad en het een tijdje uitgeschakeld. Daarna werd het gecompenseerd door wat langer door te gaan met de daily gifts. Nu zijn ze helaas echt voorbij.
Ahh helaas, hoopte wat extra coins mee te kunnen pakken op deze manier. Dan maar genoeg spelen, ik heb sinds Fifa 12 nooit echt meer een Fifa aangeraakt, wel Fifa 17 gekocht op de ps4, maar toen was voor mij de Fut nieuw en had me er nooit in verdiept, dus op wat enkele potjes na gelijk opzij gelegd. Nu hard aan het oefenen en merk dat ik nog veel te leren heb, maar dat ik niet compleet kansloos ben.

https://www.discogs.com/user/Klojett

• FidoDido
Ook lekker zit ik een potje te doen klappen de ea servers eruit weg 4-0 winst.... Andere mensen problemen speel op ps4.
En webapp kan ik niet in want ben aangemeld op ander apparaat..

Wel fijn nu werkt het weer en ik krijg de lose erbij slaat nergens op met squad battles vooral omdat het tegen de computer is je zou hem op ze minst opnieuw moeten kunnen spelen

[ Voor 32% gewijzigd door FidoDido op 19-10-2018 09:44 ]

• gaizka
Ik wil een nieuw team kopen, maar nu begreep ik dat vanavond de scream kaarten gereleased worden? Zal dit invloed hebben op de prijzen van spelers ivm mensen die packs openen?

• Xamsix
gaizka schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:41:
Ik wil een nieuw team kopen, maar nu begreep ik dat vanavond de scream kaarten gereleased worden? Zal dit invloed hebben op de prijzen van spelers ivm mensen die packs openen?
De prijzen liggen nu sowieso wat hoger vanwege de Weekend League. Wellicht misschien zelfs wachten tot maandag/dinsdag :)

• Jaap.
  • Laatst online: 00:09
Ligt aan wat er vanavond gebeurd @gaizka, er is een groep spelers (waaronder ikzelf) welke rewards nog hebben bewaard tot vanavond. Er gaan dus sowieso meer packs dan normaal vrijdagavond geopend worden.
Als EA daar nog een interessante promo bij released kan er wel een lichte dip komen, maar anderzijds zijn de prijzen voor WL altijd ietwat hoger.

Plus; als er een Scream SBC komt zullen de prijzen van spelers die daarvoor nodig zijn juist weer stijgen.. Het is dus afwachten wat er gebeurd en kan je daarom ook niet echt een tip geven mbt kopen.

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:42
Iemand tips om te scoren?
Gisteren 3 potjes met een gemiddelde van 20 schoten op doel per wedstrijd, zowel binnen als buiten de 16. Kortom genoeg kansen, echter alle drie de potjes verloren en scoorde ik slechts 4 goals in 3 potjes... frustrerend....

keeper heeft werkelijk ALLE ballen of ik schiet net aan naast of over. }:|

wijze woorden

Hoe werken die screem kaarten nu, is dit een definitieve boost tot 90 op 2 eigenschappen of is de boost pas 90 tijdelijk zoals in FIFA18, of komt er nog een boost hier weer bovenop.

Zitten een paar leuke kaarten bij, opeens wordt Busquets een mooie CDM voor in mijn La Liga team en Costa een nog betere ST :)

Verwijderd

Valandil schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 10:42:
Iemand tips om te scoren?
Gisteren 3 potjes met een gemiddelde van 20 schoten op doel per wedstrijd, zowel binnen als buiten de 16. Kortom genoeg kansen, echter alle drie de potjes verloren en scoorde ik slechts 4 goals in 3 potjes... frustrerend....

keeper heeft werkelijk ALLE ballen of ik schiet net aan naast of over. }:|
Timed shooting R1 randje 16 verre hoek en hopsakee.
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 10:52:
[...]

Timed shooting R1 randje 16 verre hoek en hopsakee.
een finesse timed shot, dodelijk maar moeilijk onder de knie te krijgen...

Verwijderd

bvbal79 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 10:53:
[...]

een finesse timed shot, dodelijk maar moeilijk onder de knie te krijgen...
Valt mee, eerste tik gewoon r1 met rondje en bij de tweede tik kijken naar de voet van je speler wanneer hij de bal raakt. Precies als hij de bal raakt de tweede tik geven alleen op rondje. Ik kon het ook niet op gevoel (nu al wel meer) maar door naar de voet van je speler te kijken heb ik bijna altijd een perfect getimed schot.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 10:57:
[...]

Valt mee, eerste tik gewoon r1 met rondje en bij de tweede tik kijken naar de voet van je speler wanneer hij de bal raakt. Precies als hij de bal raakt de tweede tik geven alleen op rondje. Ik kon het ook niet op gevoel (nu al wel meer) maar door naar de voet van je speler te kijken heb ik bijna altijd een perfect getimed schot.
Houd je dan rondje ook nog langer in door de kracht/snelheid aan te geven? Of is die eerste tik gewoon een tikje en dan net voordat die hem raakt nog een tikje?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:03:
[...]

Houd je dan rondje ook nog langer in door de kracht/snelheid aan te geven? Of is die eerste tik gewoon een tikje en dan net voordat die hem raakt nog een tikje?
1x rondje inhouden voor de kracht/snelheid en 1x indrukken voor de timing idd

• RFRF
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09-2021
Hoe weten jullie zo zeker dat die scream kaarten eraan komen? Wat betekenen deze kaarten precies?

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
RFRF schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:05:
Hoe weten jullie zo zeker dat die scream kaarten eraan komen? Wat betekenen deze kaarten precies?
https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/1053081756666974208

• shabalala
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-05-2021

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 12:42
shabalala schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:08:
[...]

waarom zouden dan eigenlijks de prijzen gaan dalen?
Eerste grote promo = promo packs = veel kaartjes die in het spel komen = lagere prijzen

Geldt overigens voornamelijk voor kaartjes die veel gepackt worden

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-11 15:03
shabalala schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:08:
[...]

waarom zouden dan eigenlijks de prijzen gaan dalen?
Mensen verzamelen hun pakketjes en open ze dan. Dat overspoelt de markt. Verder gaat dit ook vaak gepaard met promo pakketjes welke mensen kopen en de markt verder verzadigen.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Wii4all schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 08:34:
Hoe zit het nou precies met die swap deals?

Kan je de kaarten die je in oktober krijgt ook gebruiken voor swap deals in november?

Als ik de deal eigenschappen bekijk denk ik van niet.
Gevonden:
Unfortunately, no. Your swap items earned during one month will not be carried over to the following month, so make sure you do not let them go to waste.

The current window ends on November 2nd, so any swap items earned during the month of October will be worthless after that point. Make sure you do not let yours go to waste, even if it means cashing them in for something a bit less valuable than what you were saving up for.

Burp

• RoeKoe
Iemand een suggestie voor een goede La Liga keeper?

• RenoD87
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-11-2024

RenoD87

Arnhem

RoeKoe schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:31:
Iemand een suggestie voor een goede La Liga keeper?
Oblak

PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 11:14
Courtios is een baas, alleen wel duur (in vergelijking met Oblak, maar wel een stuk langer en dat is nogal belangrijk in Fifa).

[ Voor 53% gewijzigd door Thomas18GT op 19-10-2018 11:37 ]

• chengbondkwok
  • Laatst online: 10:39
Thomas18GT schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:37:
Courtios is een baas, alleen wel duur (in vergelijking met Oblak, maar wel een stuk langer en dat is nogal belangrijk in Fifa).
Ik heb een bloedhekel aan Courtois. Die vent valt gewoon niet te passeren...

• Thomas18GT
chengbondkwok schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:38:
[...]

Ik heb een bloedhekel aan Courtois. Die vent valt gewoon niet te passeren...
Dat maakt hem juist mijn favoriete La Liga keeper, in mijn eigen goal dan :+
Ik heb Ter stegen, Vind hem alleen bij hoekschoppen zwak, maar haalt verder meestal alles er wel uit wat eruit te vallen haalt. Zie dat de prijs van Courtois meevalt, misschien ook maar eens proberen.

• WSL036
bvbal79 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:43:
Ik heb Ter stegen, Vind hem alleen bij hoekschoppen zwak, maar haalt verder meestal alles er wel uit wat eruit te vallen haalt. Zie dat de prijs van Courtois meevalt, misschien ook maar eens proberen.
Ik heb Ter Stegen ook op goal, maar alleen voor de chemistry. Heb in mijn andere team Fahrmann op goal en die haalt er imo net zoveel/meer uit dan Ter Stegen.

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
Wanneer is voor jullie het moment om het team te verkopen? Voor Black-Friday?
WSL036 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:52:
[...]

Ik heb Ter Stegen ook op goal, maar alleen voor de chemistry. Heb in mijn andere team Fahrmann op goal en die haalt er imo net zoveel/meer uit dan Ter Stegen.
Ik heb het idee dat keepers minder blunders maken als in FIFA18 waarbij je echt bij enkele keepers moet houden, nu zie je toch aardige diversiteit van keepers wat goed is.
PetrCech_3 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:52:
Gisteravond, vannacht. Suarez was donderdagochtend nog 340k en vannacht was hij 385k :) Het is dat ik deze week WL ga spelen (tenminste proberen) anders was hij verkocht :)

• WSL036
PetrCech_3 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:52:
Dat ligt eraan wat voor team je hebt. Heb je een team dat bestaat uit 81-84 spelers had je ze beter al kunnen verkopen. Een Kondogbia en Goretzka zijn op dit moment al 10k gezakt..
De echt hoge rated spelers hebben minder last van de promo's.

Het is dit jaar wel net even wat anders ivm de rival rewards die best wel wat invloed hebben.

Aan de andere kant, als je je team verkoopt, kun je ook niet spelen met het team dat je eigenlijk wilt...

• SH-FR
Zo, heb Griezmann vorige week opgepakt voor zo’n 285k, nu is ie bijna 340k(!) waard. Wilde hem eigenlijk verkopen maar heb hem simpelweg nodig om Weekend League te spelen. Ik houd hem dus lekker.

In mijn team zit ik wel een beetje met de LB positie. Ik heb budget om Zanetti te halen (kast in FIFA 18, heerlijke back) maar Hazard heeft een strong link nodig waardoor Kante ook nodig is.

Dit past net binnen mijn budget, maar welke keuze zal ik maken? Ik hoor ook goede verhalen over CL Alisson, ik heb dan de volgende opties:

DM: Alisson, CV: van Dijk, LA: Zanetti, CM: Kante
DM: De Gea, CV: van Dijk, LA: Alonso, CM: Fabinho
DM: De Gea, CV: Bailly IF, LA: Zanetti, CM: Kante

Wat zouden jullie doen?

[ Voor 5% gewijzigd door SH-FR op 19-10-2018 12:13 ]

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 05-11 07:54
Gisteren gekozen voor untradable packs uit mn Rivals beloningen. Krijg ik Varane, Thiago Silva, Gundogan en Pjanic. Heel erg tevreden mee. Ik heb nu een nieuwe achterhoede voor mijn 2e selectie. De rest ga ik wel gebruiken voor SBC's.

• chengbondkwok
SH-FR schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 12:10:
Zo, heb Griezmann vorige week opgepakt voor zo’n 285k, nu is ie bijna 340k(!) waard. Wilde hem eigenlijk verkopen maar heb hem simpelweg nodig om Weekend League te spelen. Ik houd hem dus lekker.

In mijn team zit ik wel een beetje met de LB positie. Ik heb budget om Zanetti te halen (kast in FIFA 18, heerlijke back) maar Hazard heeft een strong link nodig waardoor Kante ook nodig is.

Dit past net binnen mijn budget, maar welke keuze zal ik maken? Ik hoor ook goede verhalen over CL Alisson, ik heb dan de volgende opties:

Wat zouden jullie doen?
Ik zou dan eerder voor een OTW Alisson gaan. Goedkoper en bij een eerstvolgende IF is ie beter dan het CL kaartje. En CL kaartje is echt marginaal beter.

Mijn gevoel zegt optie 1. En dan eventueel baby Roberto Carlos ipv Zanetti.

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-11 15:44
Behoorlijk irritant dat ik vaak geen items kan toepassen op de spelers.
En squadbuilding het weer eens niet doet.

Wat een ellende

• SH-FR
chengbondkwok schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 12:18:
[...]

Ik zou dan eerder voor een OTW Alisson gaan. Goedkoper en bij een eerstvolgende IF is ie beter dan het CL kaartje. En CL kaartje is echt marginaal beter.

Ik zou baby Roberto Carlos kunnen kiezen, maar denk je dat hij aantoonbaar beter is dan Zanetti? Inderdaad een erg goed punt van Alisson zijn OTW, denk ook dat het een speler is met veel potentie.
chengbondkwok schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 12:18:
[...]

Idd, heb in FUT18 met beide gespeeld, Zanetti is vooral erg solide en onopvallend terwijl Roberto Carlos juist heel leuk is om mee te spelen ivm zijn goals/assists :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10:57
SH-FR schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 12:10:

Wat zouden jullie doen?
Speel je met wingers? Zo ja zanetti. Zo nee Carlos. Dat zou ik doen :9

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-11 15:03
Ik heb een PL team en haal net matic uit een pakje. Nu kan ik niet echt goede reviews vinden, maar vind zijn pace er laag uitzien. Hij past niet echt in mijn formatie en zou die dus om moeten gooien om hem te proberen. Dan weet ik niet of veranderingen aan Matic of de formatie ligt. Dus bij deze:

Heeft iemand ervaring met Matic en kan deze delen?

• SH-FR
ajaxalex schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 12:32:
[...]

Speel je met wingers? Zo ja zanetti. Zo nee Carlos. Dat zou ik doen :9
Hazard is toch een winger 😁
Haha maar inderdaad, ik speel 4-4-1-1 met Hazard en Bale op LM en RM. Daarom twijfel ik dus ook zo tussen Zanetti en Roberto Carlos.

Vanwaar je mening over dat je met wingers beter Zanetti kunt kiezen? Omdat je met wingers al kracht over de vleugels hebt?

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-11 02:10
Kanters85 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 12:20:
Behoorlijk irritant dat ik vaak geen items kan toepassen op de spelers.
En squadbuilding het weer eens niet doet.

Wat een ellende
Geen kaartjes bedoel je? Ff eruit en weer erin. Dat doet die het weer.

• SH-FR
perpixel schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 12:36:
Ik heb een PL team en haal net matic uit een pakje. Nu kan ik niet echt goede reviews vinden, maar vind zijn pace er laag uitzien. Hij past niet echt in mijn formatie en zou die dus om moeten gooien om hem te proberen. Dan weet ik niet of veranderingen aan Matic of de formatie ligt. Dus bij deze:

Heeft iemand ervaring met Matic en kan deze delen?
Ik heb ervaring met Matic en aangezien ik hem altijd aan een goede vriend aanraad doe ik dat ook bij jou. Kopsterk, erg goed in de duels en goede linker. Zijn Pace merk je vrijwel niks van, hetzelfde met Casemiro, die heb ik en is wel iets sneller, maar geen enkel probleem mee.

• chengbondkwok
SH-FR schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 12:25:
[...]

Ik zou baby Roberto Carlos kunnen kiezen, maar denk je dat hij aantoonbaar beter is dan Zanetti? Inderdaad een erg goed punt van Alisson zijn OTW, denk ook dat het een speler is met veel potentie.
Het voordeel van Zanetti is dat ie degelijk is, maar niet meer dan dat. Zijn lage balance + strength zorgt er wel voor dat ie makkelijk van de bal wordt gezet.

Bij Roberto Carlos heeft ie juist een hoge balance + zelfde strength wat hem wat stabieler maakt. Ook kan hij mocht hij op de linksbuiten positie opduiken of voorzetten of zelf schieten. En het is een linkspoot.

Met geen van beiden maak je een verkeerde keus. Maar als ik de coins had, was ik eerder voor R. Carlos gegaan.

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10:57
SH-FR schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 12:45:
[...]

Hazard is toch een winger 😁
Haha maar inderdaad, ik speel 4-4-1-1 met Hazard en Bale op LM en RM. Daarom twijfel ik dus ook zo tussen Zanetti en Roberto Carlos.

Vanwaar je mening over dat je met wingers beter Zanetti kunt kiezen? Omdat je met wingers al kracht over de vleugels hebt?
Deze fifa is het (naar mijn mening) best overpowered om met je backs door te stomen. Dus dan zou ik kiezen voor Carlos. Als je dat niet gebruikt, dus je backs achterlaat zou ik kiezen voor Zanetti (vorig jaar was ik heel erg tevreden over hem)

• Xamsix
Hoe zit het ook alweer met de screamkaarten; de stats die ik nu zie op futbin duren voor een bepaalde periode, daarna gaan de stats weer terug naar de stats van de normale kaart?

• WSL036
Xamsix schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 13:30:
Hoe zit het ook alweer met de screamkaarten; de stats die ik nu zie op futbin duren voor een bepaalde periode, daarna gaan de stats weer terug naar de stats van de normale kaart?
Dat wordt even afwachten tot vanavond.

Vorig jaar had je een minimaal geupgrade kaartje wat in bepaalde periodes (volle maan, vrijdag de 13e, alles wat griezelig moet zijn) voor een paar dagen geboost wordt. Volgens mij werden alle stats geboost. Kluivertje ging bijvoorbeeld van 74 naar 86 uit m'n hoofd. Benzema van 86 naar 90.

Ik denk dat dit de stats van het basis kaartje zijn en dat overige stats in die periodes geboost worden, maar dat is wat ik denk (en hoop, kijkende naar Busquets en Mandzukic)

[ Voor 6% gewijzigd door WSL036 op 19-10-2018 13:41 ]

• Goelan
Vraag: hoe groot denken jullie dat de kans is dat er een market crash gaat aankomen ivm de aankomende scream kaarten etc,?

• Thomas18GT
Goelan schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 14:25:
Vraag: hoe groot denken jullie dat de kans is dat er een market crash gaat aankomen ivm de aankomende scream kaarten etc,?
50%, wel of niet.

Niemand heeft een glazen bol. Er zal vast en zeker een dip zijn, maar hoe groot die is weet niemand van tevoren.

• RoeKoe
Goelan schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 14:25:
Dat is lastig te zeggen, ik heb de duurste spelers uit mijn team wel verkocht. Allen met winst variërend van 10 tot 40K.

Wou toch met een ander team gaan spelen, dus hoop dat die markt lekker onderuit gaat ;)

• Blakapim
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01-11-2024
Bundesliga POTM om 16:00 op het Bundesliga youtube kanaal. Wie weet dus ook SBC dit weekend.

• WSL036
Blakapim schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 14:42:
Bundesliga POTM om 16:00 op het Bundesliga youtube kanaal. Wie weet dus ook SBC dit weekend.
Ga daar maar wel van uit :)

Laat Reus maar komen!!!

• Goelan
RoeKoe schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 14:40:
[...]

Dat is lastig te zeggen, ik heb de duurste spelers uit mijn team wel verkocht. Allen met winst variërend van 10 tot 40K.

Wou toch met een ander team gaan spelen, dus hoop dat die markt lekker onderuit gaat ;)
Nou.. mijn twijfel komt een beetje voort uit het volgende. Ik zag dat Matuidi, die ik voor 48k had gekocht, nu voor 60k ging. Deze heb ik meteen verkocht in de veronderstelling dat deze wel weer gaat zakken op termijn.

Nu heb ik Sanchez ook verkocht met 5k winst. Ik heb van Dijk (edit: inmiddels van Dijk ook verkocht met 15k winst) en Fabinho ook op de lijst gezet alleen twijfel ik of ik ze wel echt moet verkopen. Op beide kan ik weer een leuke winst maken van 5 a 10k.

Ik zou ze maandag natuurlijk ook weer terug kunnen kopen na de WL.

[ Voor 3% gewijzigd door Goelan op 19-10-2018 14:47 ]

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-11 11:48
Tot wanneer kun je je inschrijven voor de WL?
Vorige week heb ik voor het eerst mee gedaan en bij gold 3 gestopt, dus kan nu weer. Alleen ben ik morgen pas thuis. Kan ik dan nog gewoon mee doen?

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Goelan schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 14:45:
[...]

Nou.. mijn twijfel komt een beetje voort uit het volgende. Ik zag dat Matuidi, die ik voor 48k had gekocht, nu voor 60k ging. Deze heb ik meteen verkocht in de veronderstelling dat deze wel weer gaat zakken op termijn.

Nu heb ik Sanchez ook verkocht met 5k winst. Ik heb van Dijk en Fabinho ook op de lijst gezet alleen twijfel ik of ik ze wel echt moet verkopen. Op beide kan ik weer een leuke winst maken van 5 a 10k.

Van Dijk gaat stijgen tot volgende week woensdag ongeveer. Vanaf dan zit zijn normale kaart weer in pakketjes.

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-11 18:27
jongf7 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 14:47:
Tot wanneer kun je je inschrijven voor de WL?
Vorige week heb ik voor het eerst mee gedaan en bij gold 3 gestopt, dus kan nu weer. Alleen ben ik morgen pas thuis. Kan ik dan nog gewoon mee doen?
Nee, als je gisteren niet ingeschreven had ben je te laat.

• Thomas18GT
Goelan schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 14:45:
[...]

Nu heb ik Sanchez ook verkocht met 5k winst. Ik heb van Dijk (edit: inmiddels van Dijk ook verkocht met 15k winst) en Fabinho ook op de lijst gezet alleen twijfel ik of ik ze wel echt moet verkopen. Op beide kan ik weer een leuke winst maken van 5 a 10k.

Hou je wel rekening met de EA tax?
Als ik zie dat je 5 a 10k op van Dijk kan verdienen is dat dus bijna niks na de tax..

• Goelan
Thomas18GT schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 14:50:
[...]

Hou je wel rekening met de EA tax?
Als ik zie dat je 5 a 10k op van Dijk kan verdienen is dat dus bijna niks na de tax..
Daar heb ik rekening mee gehouden. Dat is 15k winst inclusief de tax :)

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-11 11:48
fifanoob schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 14:48:
[...]

Nee, als je gisteren niet ingeschreven had ben je te laat.
Gister avond kon het naar mijn idee nog niet. Je moet maar net thuis zijn tijdens de inschrijfperiode dan.

Edit:

Ik kon me nog niet inschrijven gister omdat ik nog op mijn WL rewards van afgelopen weekend moest wachtten. Dus daardoor was de tijd erg kort, maar dit zal altijd zijn als je afhankelijk bent van de punten uit de vorige WL lijkt me.

[ Voor 29% gewijzigd door jongf7 op 19-10-2018 15:10 ]

• Kalloewase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-11 16:56
Ik ga vanavond mijn 4-4-1-1 team kopen !

Nu twijfel ik heel erg tussen de onderstaande teams:

Premier League:

https://imgur.com/a/Oc7yWPk Firmino, Sane, KDB

La Liga:

https://imgur.com/a/hw8KaRF Griezmann, Ben Yedder IF, Bale

Wat zouden jullie kiezen ?? >:)

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21-11 14:25
Kalloewase schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 15:42:
Ik ga vanavond mijn 4-4-1-1 team kopen !

Nu twijfel ik heel erg tussen de onderstaande teams:

Premier League:

https://imgur.com/a/Oc7yWPk Firmino, Sane, KDB

La Liga:

https://imgur.com/a/hw8KaRF Griezmann, Ben Yedder IF, Bale

Wat zouden jullie kiezen ?? >:)
Een mix van beide? Premier League links en la liga rechts

• FidoDido
Lijkt erop dat ik online wat beter begin te worden :) vorige week skillrating gezakt naar 900 van 1195 af en nu weer op 1070.
Moet zeggen dat de squad battles mijn verdedigen hebben verbeterd qua druk zetten en jagen zijn echt ruimte weg te geven, geef tot nu toe weinig echt grote kansen weg :) nu nog wat rustiger worden voor het doel :P moet er soms echt 4 of 5 maken maar maak er dan 1 of 2 dus kleine overwinningen.

En 4411 online is gewoon top tot nu toe, bedankt @sjakieman gebruik alleen false 9 niet, maar de st en cf op central en stay forward is inderdaad lekker spelen :)

• Kalloewase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-11 16:56
theman36 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 15:47:
[...]

Een mix van beide? Premier League links en la liga rechts
Dan moet ik nog wel de keuze maken tussen Griezmann/BenYedder en Firmino/KBD :P En laat dat nou net de moeilijkste keus zijn :'(

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-11 19:52
Kalloewase schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 15:53:
[...]

Dan moet ik nog wel de keuze maken tussen Griezmann/BenYedder en Firmino/KBD :P En laat dat nou net de moeilijkste keus zijn :'(
zou uit deze 2 voor BPL gaan. op elk gebied is die meer solide dan de Liga op Ben Yedder na,

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21-11 14:25
Kalloewase schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 15:53:
[...]

Zou voor KdB gaan

• SH-FR
Weekend League erg goed begonnen; sta nu 3 om 0 en heb van een tegenstander gewonnen met CL Ronaldo, 3 icons etc.

Zometeen nog even wat 83/84 rated spelers kopen, mocht er een Scream SBC komen vanavond dan heb ik in ieder geval ingekocht.
SH-FR schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 16:09:
Weekend League erg goed begonnen; sta nu 3 om 0 en heb van een tegenstander gewonnen met CL Ronaldo, 3 icons etc.

Zometeen nog even wat 83/84 rated spelers kopen, mocht er een Scream SBC komen vanavond dan heb ik in ieder geval ingekocht.
Ben je veel te laat mee, zeker nu de Reus sbc al uit is. Maar goed, de prijzen zijn op zich nog steeds redelijk laag voor 83 en 84 rated spelers.

[ Voor 9% gewijzigd door Bean77 op 19-10-2018 16:24 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Pagina: 1 ... 39 ... 200 Laatste