We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dzeko heb je niet zo veel aan maar skriniar is wel nicejerommeke96 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 19:14:
Helaas nog geen Eredivisie SBC maar Serie A en Hyundai.....
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Als ik aan het spelen ben is het gelockt op 85 FPS en alle filmpjes en menu zit op 45 fps.
Voor de update was dat gewoon 144 FPS overal.
Stabiel 60 FPS is ook acceptable, maar 45 FPS is niet te doen.
Beperking en vsync uitzetten is ook geen optie.
dan komt het op 400 fps uit en gaat hij frames overslaan.
iemand een fix hiervoor ?
Draai 1440p Gsync (nooit begrepen hoe gsync werkt, want games worden nooit vloeiender)
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ben dan niet je gequote persoon maar ik denk nu nog:jerommeke96 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 19:41:
[...]
Ja ik die van de eredivisie ook..
Welke League verwacht je nog meer (buiten Bundesliga / La Liga / PL)
Turkije
Nederland
Duitsland
Engeland
Spanje
Schotland
Japan
Amerika
Saudi Arabië
Portugal
De Russische zal afvallen door gebrek aan clubs volgens mij.
Ok baas boven baas ik kreeg agueroJulian-Intel schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 21:22:
Doe je de Marquee Matchups.. komt daar ineens Mbappè uit gelopen...
Zie trouwens dat Mertens woensdag een IF krijgt
[ Voor 10% gewijzigd door cubert20 op 02-11-2018 22:54 ]
Verwijderd
, heb even Douglas Costa, Mertens, Immobile en Buffon gekocht coor mijn Italiaans team 😏
ik verlies daar gewoon potjes op. ik zoek en ik zoek maar naar de juiste man om te selecteren. tegen de tijd dat ik hem heb, ben ik al kansloos.
Er lijkt iets nieuw te zijn?
Gelukkig had ik bijna alle serie A spelers al en kon ik hem redelijk snel binnen halen. Ga het geen 2e keer voor Dzeko doen, mooi de overige spelers nu verkopen.
Uit alle packs alleen Son gepackt die iets waard is.
Is geen patch geweest sinds je laatste opmerking. En aangezien ik en vele anderen nergens last van hebben, denk ik toch dat je t bij jezelf moet zoeken.Harribo schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 23:12:
leuk spel dat fut maar wat is er gebeurd met die cursor switching?
ik verlies daar gewoon potjes op. ik zoek en ik zoek maar naar de juiste man om te selecteren. tegen de tijd dat ik hem heb, ben ik al kansloos.
Er lijkt iets nieuw te zijn?
Jongen verdiend echt een IF kaartje!!
Doen ze dat btw wel van zilveren spelers?
Player switchen is gewoon slecht, slechter als in vorige versies.Shreddaaa schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 00:41:
[...]
Is geen patch geweest sinds je laatste opmerking. En aangezien ik en vele anderen nergens last van hebben, denk ik toch dat je t bij jezelf moet zoeken.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ja dat ervaar ik ook.Bossie schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 06:33:
[...]
Player switchen is gewoon slecht, slechter als in vorige versies.
Maar het systeem is dus niet veranderd? Zie nl nu ook tegelijkertijd andere cursors, niet gevulde driehoekjes.
Moet zeggen dat het weer ouderwets fifa is, alleen wat trager. Vind de bewegingen iets onnatuurlijker dan vorige versies en soms zie ik slow motions lijkt het wel.
Al met al leuk spelen. Moet alleen wennen aan de cursor switching
Iedereen lijkt een pl team te hebben, jammer.
Die lucas 86 is trouwens wel een goede, trapt er tegen mij elke wedstrijd wel 1 in.
Heb zelf een liga team en zoek nog een spits.
Had rodrigo 84 gekocht maar vooralsnog presteert hij slechter dan mariano 80 en yedder 81
Wat betreft de sbc's... Ik zie bijvoorbeeld sbc's waarbij je gouden spelers in moet leveren om vervolgens bijv een mixed players pack te krijgen.
Kortom : het kan wrs niet uit als je ook nog bedenkt dat packs slecht zijn. Kans is extreem klein dat je winst packt
Ik ga ook bij rivals voor de coins. Packs verdien ik wel bij sb
Enige pack die uit schijnt te kunnen is de silver players pack in de winkel, net als vorig jaar
[ Voor 25% gewijzigd door Harribo op 03-11-2018 10:53 ]
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
Dat is nog erger dan SB zeg.
Spelers wachten gewoon net zo lang voor ze doen wat ik zeg tot ze de bal kwijt zijn of de keeper weer in zn goal staat
Nu ben ik al een prutser maar zo is een kansloos verhaal,
Niet lullig bedoeld, maar als je niet zo goed in fifa bent zou ik de WL links laten liggen. Daar speelt iedereen op en top serieus met dikke teams.jerommeke96 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 13:21:
Eerste keer WL eens proberen
Dat is nog erger dan SB zeg.
Spelers wachten gewoon net zo lang voor ze doen wat ik zeg tot ze de bal kwijt zijn of de keeper weer in zn goal staat
Nu ben ik al een prutser maar zo is een kansloos verhaal,
Ja daar ben ik achter maar je wilt het toch meegemaakt hebben he,fifanoob schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 13:28:
[...]
Niet lullig bedoeld, maar als je niet zo goed in fifa bent zou ik de WL links laten liggen. Daar speelt iedereen op en top serieus met dikke teams.
Dan verwacht je weg gespeeld te worden, niet dat je spelers vanzelf de bal naar de tegenstander spelen of wachten tot de bal afgepakt wordt.
Als prutser ben je dan heel snel klaar, dan was het beter in fifa 18 dan kon je als prutser niet eens in de WL komen
Inmiddels bijna 2 miljoen maar als het spel zo gaat heeft dat geen nut om uit te geven
Ik speel squad battles gemixed met rivals, en probeer uiteindelijk gewoon en de bruijne, hazard etc in mijn team te hebben. Uiteindelijk trade ik daar voor dus lijkt mij toch wel fijn 2 miljoen hoorjerommeke96 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 13:37:
[...]
Ja daar ben ik achter maar je wilt het toch meegemaakt hebben he,
Dan verwacht je weg gespeeld te worden, niet dat je spelers vanzelf de bal naar de tegenstander spelen of wachten tot de bal afgepakt wordt.
Als prutser ben je dan heel snel klaar, dan was het beter in fifa 18 dan kon je als prutser niet eens in de WL komen
Inmiddels bijna 2 miljoen maar als het spel zo gaat heeft dat geen nut om uit te geven
Hoop over 2 weken WL voor het eerst is te kunnen doen, kijken of mijn ervaring hetzelfde wordt
Ik ben ook geen briljant in fifa hoor, maar vind het gewoon leuk om mijn eigen team bij elkaar te spelen. Tegen de cpu (squad battles) vind ik zo saai dat ik dat nooit doe. Speel dus altijd rivals en heb nu 2x een WL gespeeld. De eerste keer werd ik aardig overdondert en behaalde ik met moeite zilver 1.FidoDido schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 13:46:
[...]
Ik speel squad battles gemixed met rivals, en probeer uiteindelijk gewoon en de bruijne, hazard etc in mijn team te hebben. Uiteindelijk trade ik daar voor dus lijkt mij toch wel fijn 2 miljoen hoor![]()
Hoop over 2 weken WL voor het eerst is te kunnen doen, kijken of mijn ervaring hetzelfde wordtAangezien ik de komende 2 weken geen tijd heb maar zit op 1900 punten inmiddels
De tweede keer wist ik wat de WL van mij verwachtte en speelde ik wat meer behouden. Toen met gemak zilver 1 behaald met genoeg kansen op meer, helaas niet kunnen verzilveren.
Nou is zilver 1 geen topprestatie maar ik ben er zelf trots op en daar gaat het toch om?!
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Het niveau is op de eerste dag altijd het hoogst. Omdat je dan de meeste punten krijgt en dus de pro's zoveel mogelijk dan spelen.Schuimpje schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 14:01:
Kan in rivals aardig mee, vandaag voor de eerste keer aan weekend league begonnen.. ondertussen 0 uit 10 waarvan ik zeg dat ik er zeker 4 had kunnen winnen maar de tegenstander de bal elke keer wel lekker meerkrijgt uit de kluts. Eerst en laatste keer weekend league voor mij, iets te hoog gegrepen denk ik
Ik merkte persoonlijk altijd veel verschil met vrijdagmiddag en zaterdagmiddag.
Ik ben afgelopen WL op vrijdag begonnen, ging 9 winst uit 14 die dag.fifanoob schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 14:23:
[...]
Het niveau is op de eerste dag altijd het hoogst. Omdat je dan de meeste punten krijgt en dus de pro's zoveel mogelijk dan spelen.
Ik merkte persoonlijk altijd veel verschil met vrijdagmiddag en zaterdagmiddag.
Op zaterdag pakte ik 7 losses op rij, daarna 2 wins en gestopt. Op zondag uitgespeeld en oo 13 wins totaal gekomen ofzo. Dusja die vrijdag het moeilijkst? Vond ik niet
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Daarnaast voelen de wedstrijden extreem laggy en doen mijn spelers niet wat ik van ze verwacht, soms echt onverklaarbare missers. Tot zover mijn klaagzang 😋
Roberto Carlos (86) gisteren gekocht ten koste van Mendy en dat is wel een enorme vooruitgang moet ik zeggen. Heb er ook flink voor moeten betalen natuurlijk!
[ Voor 10% gewijzigd door SH-FR op 03-11-2018 15:02 ]
Respect hoor dat je blijft proberen.Schuimpje schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 16:14:
2 winst uit 13, wat een drama zeg
Ik raak WL echt niet meer aan na 1 uit 7
Nouja het zijn stuk voor stuk spannende potjes waarbij de tegenstander op het nippertje met 1 goal verschil wint. Moet het alleen zien om te draaien, geluk ligt niet echt aan mijn zijde vandaagjerommeke96 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 16:34:
[...]
Respect hoor dat je blijft proberen.
Ik raak WL echt niet meer aan na 1 uit 7
Ik denk ook dat als je het naast je neer kan leggen dat je niet zo lekker gaat, je uiteindelijk door blijft spelen en ook echt beter wordt.Schuimpje schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 17:05:
[...]
Nouja het zijn stuk voor stuk spannende potjes waarbij de tegenstander op het nippertje met 1 goal verschil wint. Moet het alleen zien om te draaien, geluk ligt niet echt aan mijn zijde vandaag
Het niveau in de WL is gewoon veel hoger dan in rivals etc, dit pushed je tot het uiterste van jezelf, volledige concentratie etc. Als je dat constant op de mat kan leggen en leert van je fouten, komen de wins vanzelf!
Het fijne is dat je in de WL uiteindelijk wel gaat winnen. Aangezien je in de eerste wedstrijden pech kunt hebben met je tegenstander.Schuimpje schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 17:05:
[...]
Nouja het zijn stuk voor stuk spannende potjes waarbij de tegenstander op het nippertje met 1 goal verschil wint. Moet het alleen zien om te draaien, geluk ligt niet echt aan mijn zijde vandaag
Maar na 5 keer of nog veel vaker verloren te hebben kom je vanzelf tegen tegenstanders die ook minder zijn.
Als ik een poosje veel verlies kom ik op een gegeven moment tegenstanders tegen waar ik echt makkelijk van kan winnen.
Drie maal de verdediging uitgespeeld om vervolgens mijn spits op een leeg doel te kunnen laten binnentikken en uiteraard driemaal gemist (2x over eenmaal naast).
AI scoort natuurlijk elke heeft eenmaal uit de counter op een manier waarbij je je afvraagt waarom je verdedigers elk duel 3 a 4 maal moeten winnen maar toch nooit de bal krijgen
Ook weer typisch weken in mijn club denk gister ik doe hem weg en dan scoort die 2x of courseEr_Damn schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 19:17:
Kom ik online, zie ik 200k bijgeschreven op m'n account. Blijkt dat Richarlison twee keer heeft gescoord en al mijn OTW kaarten verkocht zijn (6 stuks). Toch 60k winst. Heb maar snel 2 stuks gekocht voor het geval dat hij een IF krijgt.
zoiezo geen gelukkig week met traden, met die servers down ook al aardig naast de pot gepist zeg maar.
Zie trouwens wel veel op youtube voorbij komen dat mensen dat het ook geen toeval is aangezien het door de jaren heen wel vaker gebeurde op een donderdag dat het uren eruit lag tijdens de weekend league rewrads zodat EA de market beïnvloed.
Nu ga ik niet zo lang mee met fut dus kan er zelf geen mening over geven.
Felipe Anderson ook tweemaal gescored, waarschijnlijk te laat om daar alsnog in te stappen.Er_Damn schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 19:17:
Kom ik online, zie ik 200k bijgeschreven op m'n account. Blijkt dat Richarlison twee keer heeft gescoord en al mijn OTW kaarten verkocht zijn (6 stuks). Toch 60k winst. Heb maar snel 2 stuks gekocht voor het geval dat hij een IF krijgt.
Ja, denk het ook. Vind Felipe van begin af een te dure investering. Heb ook een OTW Higuain, maar vraag me af of dat zich gaat uitbetalen eerlijk gezegd. En Mariano OTW's, maar die is geblesseerd op het moment.Bossie schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 19:52:
[...]
Felipe Anderson ook tweemaal gescored, waarschijnlijk te laat om daar alsnog in te stappen.
Ik heb wel een paar gehaald, heb sowieso de komende paar weken alleen in het weekend speeltijd dus kan ze wel een tijdje laten staan.Er_Damn schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 19:57:
[...]
Ja, denk het ook. Vind Felipe van begin af een te dure investering. Heb ook een OTW Higuain, maar vraag me af of dat zich gaat uitbetalen eerlijk gezegd. En Mariano OTW's, maar die is geblesseerd op het moment.
Richarlison is met 1/2 IF's een nieuwe Son, Anderson is met 2IF simpelweg ook een erg bruikbare speler.
Heb daarnaast ook nog een Fred, Mahrez en Jorginho just in case.
Mahrez wilde ik eigenlijk zelf gaan gebruiken, maar Salah is simpelweg te goed om te wisselen.
Tja, kan er niet zoveel mee helaas. Team staan redelijk goed, en heb te weinig om een echte endgame icon te halen. Del Piero of de middelste kaart voor Socrates lijkt me wel een goede versterking of anders heel saai bijvoorbeeld Petit ipv Matic als LCDM.Er_Damn schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 20:07:
Ja, als je de knaken ervoor hebt, dan kan je een gokje wagen. OTW's blijft risicovol. Ach, zo handelen we allemaal een beetje door. Ik heb iets van 40 IF's listed, wil eind november of december echt aan mijn team werken. Heb la liga en Eredivisie sbc klaar staan, kijken wat daar uitkomt.
Blijven oefenen dan gaat het vanzelf beter, WL hoort ook niet makkelijk te zijn.
Heb zelf Lukaku en Sané gehaald ipv Aguero en Son. Moet zeggen dat dat beter bij mijn speelstijl past.
Aguero is een geweldige spits maar niet in een 4-3-3 of een variant daarvan.
Hij is nog wel goedkoop te vinden rond 16k, misschien het proberen waard dus voor mensen die nog een leuke investering zoeken.
Martial - jesus - potm lucas
alli
fernandinho - fabinho
mendy - sanchez - van dijk - walker
lloris
Ik ben vooral aan het twijfelen tussen aubameyang en kdb. Aubameyang als directe vervanging van jesus. Of kdb als cam en dan alli naar cm als vervanging van fernandinho. Verder mogelijk nog iets op de RW omdat ik merk dat lucas eigenlijk geen hele wedstrijd volhoudt.
Verder heb ik een tijd met lukaku gespeeld welke wel beviel en Kane welke helemaal niet beviel.
Hebben jullie voorkeuren of misschien andere ideeen om de 500k te spenderen? ik ben van plan om te wachten tot na het weekend omdat ik hoop dat de prijzen dan wat lager zijn.
Ik ben zelf altijd fan van eriksen op cam. En kan kante zeker aanraden!perpixel schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 22:44:
Mijn eeuwige dwang naar het blijven aanpassen van mijn team is weer aan aan het dringen en ik heb ongeveer 500k voor upgrades. mij team ziet er nu alsvolgt uit:
Martial - jesus - potm lucas
alli
fernandinho - fabinho
mendy - sanchez - van dijk - walker
lloris
Ik ben vooral aan het twijfelen tussen aubameyang en kdb. Aubameyang als directe vervanging van jesus. Of kdb als cam en dan alli naar cm als vervanging van fernandinho. Verder mogelijk nog iets op de RW omdat ik merk dat lucas eigenlijk geen hele wedstrijd volhoudt.
Verder heb ik een tijd met lukaku gespeeld welke wel beviel en Kane welke helemaal niet beviel.
Hebben jullie voorkeuren of misschien andere ideeen om de 500k te spenderen? ik ben van plan om te wachten tot na het weekend omdat ik hoop dat de prijzen dan wat lager zijn.
Helemaal niet aan gedacht, maar dat kan-teKorkss schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 23:06:
[...]
Ik ben zelf altijd fan van eriksen op cam. En kan kante zeker aanraden!
Ik vind eriksen al fifa’s op rij echt heerlijk, dit jaar geen uitzondering!perpixel schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 23:12:
[...]
Helemaal niet aan gedacht, maar dat kan-tenatuurlijk ook. Ik heb wel eens nagedacht over eriksen, maar is voor mij een beetje onzichtbaar. Zie hem ook nooit in andere teams ofzo. hoe is zijn speelstijl?
Hij is heerlijk in de combinatie, zijn finesse shot is fantastisch, enige minpuntje is zijn fysiek. Maar in de combinatie etc heb je daar amper last van.
Kante is gewoon een heerlijke poetser, die MOET wel in elk bpl zodra je de coins hebt!
Rivals trouwens ook niet
[ Voor 16% gewijzigd door peeweeherman op 04-11-2018 07:43 ]
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
The team is currently investigating reports from players who are experiencing connectivity issues on FIFA.
We have disabled match creation on FUT while further investigating and will keep you updated.
Thank you for your patience."
Voor mensen die willen gamen lekker red dead redemption doen dus
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik speel 4-3-2-1 met Firmino in de spits, Hazard links en Mahrez rechts. Nu vraag ik me af of ik beter Salah haal voor rechstvoor, of Lukaku/Aub voor in de spits.Shreddaaa schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 20:30:
Jongens, jongens, jongens. Wat een negativiteit vandaag weer!
Blijven oefenen dan gaat het vanzelf beter, WL hoort ook niet makkelijk te zijn.
Heb zelf Lukaku en Sané gehaald ipv Aguero en Son. Moet zeggen dat dat beter bij mijn speelstijl past.
Aguero is een geweldige spits maar niet in een 4-3-3 of een variant daarvan.
Hoe bevalt Lukaku bij jou?
PSN/Steam: Xamsix
Tot nu toe uitstekend. Zijn linkerbeen in en rondom de 16 is onhoudbaar, z'n rechterbeen is ook meer dan prima. Verder is ie redelijk snel en wint ie alle luchtduels. Enige minpunt is z'n beweegbaarheid maar daar heb ik Lucas en Sané voor.Xamsix schreef op zondag 4 november 2018 @ 09:16:
[...]
Ik speel 4-3-2-1 met Firmino in de spits, Hazard links en Mahrez rechts. Nu vraag ik me af of ik beter Salah haal voor rechstvoor, of Lukaku/Aub voor in de spits.
Hoe bevalt Lukaku bij jou?
Verwijderd
Toevallig ook met Kane gespeeld ?Shreddaaa schreef op zondag 4 november 2018 @ 09:29:
[...]
Tot nu toe uitstekend. Zijn linkerbeen in en rondom de 16 is onhoudbaar, z'n rechterbeen is ook meer dan prima. Verder is ie redelijk snel en wint ie alle luchtduels. Enige minpunt is z'n beweegbaarheid maar daar heb ik Lucas en Sané voor.
Frustratie weekend is gaande...
Mijn team ziet er zo uit: https://imgur.com/a/akl9KWG
Waarbij ik Kane als spits zet en de CAM's van links naar rechts als Mane, Auba en POTM Lucas.
Kane is misschien niet de snelste spits maar kan uithalen van buiten de 16 als een malle
Na het weekend misschien Vertonghen vervangen in IF Lucas Hernandez of Filipe Luis voor Marcelo.
Goals gescoord:
Kane -> 112 wedstrijden en 103 goals
Auba -> 63 wedstrijden en 43 goals
Mane -> 13 wedstrijden en 13 goals
Lucas -> 74 wedstrijden en 26 goals
Alles uit Rivals en WL.
Verwijderd
Ik doe hetzelfde en start met 4231 wide (voor balanced/verdedigende gameplans) en 4231 narrow voor aanvallend. Gebruik Kane als target-man met wisselende resultaten, maar ik schuif in de tweede helft vaak naar ST en dan mahrez naar RM/RCAM, Salah blijft maar scorenMrSnoww schreef op zondag 4 november 2018 @ 12:01:
Sinds deze week naar 4-2-3-1 geswitcht, wat een heerlijke opstelling!![]()
Mijn team ziet er zo uit: https://imgur.com/a/akl9KWG
Waarbij ik Kane als spits zet en de CAM's van links naar rechts als Mane, Auba en POTM Lucas.
Kane is misschien niet de snelste spits maar kan uithalen van buiten de 16 als een malle.
Na het weekend misschien Vertonghen vervangen in IF Lucas Hernandez of Filipe Luis voor Marcelo.
Goals gescoord:![]()
Kane -> 112 wedstrijden en 103 goals
Auba -> 63 wedstrijden en 43 goals
Mane -> 13 wedstrijden en 13 goals
Lucas -> 74 wedstrijden en 26 goals
Alles uit Rivals en WL.
Ik speel altijd narrow en zorg dat mijn CDM's (Casemiro en Fabinho) het midden dekken en achter blijven tijdens het aanvallen. Hierdoor krijg ik 30 a 40% van de tijd de bal terug bij mislukte passes van de tegenstander.Bossie schreef op zondag 4 november 2018 @ 12:13:
[...]
Ik doe hetzelfde en start met 4231 wide (voor balanced/verdedigende gameplans) en 4231 narrow voor aanvallend. Gebruik Kane als target-man met wisselende resultaten, maar ik schuif in de tweede helft vaak naar ST en dan mahrez naar RM/RCAM, Salah blijft maar scoren
Hoe speelt Salah? Die staat op mijn lijstje met upgrades voor POTM Lucas. Is momenteel wel nog een beetje boven mijn budget
Ik speel Kane als ST omdat hij high/high workrates heeft en altijd naar achter komt lopen. Hierdoor kan hij nog steeds de bal aannemen als hij dieper terug loopt en Auba of één van de andere lanceren.
Tot en metBlackBarryNL schreef op zondag 4 november 2018 @ 13:15:
Kunnen we nu deze wl tot maandag spelen? Ik had helaas alleen vrijdag avond tijd maar dat ging niet.
Ik wil even die SBC's afronden. De goedkope opties hebben allemaal 10 loyalty nodig.
Als het niet versnelt kan speel ik wel gewoon offline seizoenen met een Braziliaans team
https://potm.easports.com...n=website&utm_medium=link
yup die werkt nog, 10 x tegen TOTW team spelen en na aftrap de stekker eruitDeBers schreef op zondag 4 november 2018 @ 13:31:
Weet iemand of er nog steeds een loyalty exploit is in fifa om snel 10 loyalty te halen?
Ik wil even die SBC's afronden. De goedkope opties hebben allemaal 10 loyalty nodig.
Als het niet versnelt kan speel ik wel gewoon offline seizoenen met een Braziliaans team
Ben ik de enige die sinds de patch echt niks meer van het spel kan? Ik zit op de schopstoel om richting div 7 te gaan terwijl ik de afgelopen periode gewoon standaard boven de 1000 skill points stond.
[ Voor 18% gewijzigd door bvbal79 op 04-11-2018 13:46 ]
YouTube: FIFA 19_20181104135518
I like how you keep the mouse running...
Heb ondertussen 2.8 M te besteden (maar houd graag reserve over). En hoor graag jullie meningen en evt aanpassingen
Dit is team 1 (La Liga)
https://www.futbin.com/19/squad/8990. Kondogbia verdient wel een upgrade. Maar ik heb geen idee wie van in La Liga beter uit de ver komt op die positie (anders baby rijkaard een optie?)
team 2 (BPL)
https://www.futbin.com/19/squad/1386016
Firmino is untradable, dus die wil ik er graag in hebben, maar misschien dat er betere opties nog op andere plekken zijn.
En tenslotte een hybrid team
https://www.futbin.com/19/squad/1493973
Hier speel ik al een paar weken 4-4-1-1 mee:
https://www.futbin.com/19/squad/1039828 en https://www.futbin.com/19/squad/1175142
Daarbij heb ik bijvoorbeeld echt ontelbare keren de paal of lat geraakt, in sommige wedstrijden zo’n 3 tot 4 keer en in totaal echt wel zo’n 20 keer. Dit had ik voorheen echt nooit. Daarnaast enorm veel goals tegen in de laatste minuten. Verder voelen sommige wedstrijden enorm laggy met veel vertraging, hoewel dat gisteren s’avonds laat alweer beter was.
Het is natuurlijk sowieso een raar weekend, door dat geklooi van EA op donderdag moeten sommigen mensen enorm aanpoten op zaterdag en zondag en dat helpt natuurlijk ook niet mee.
Ik speel ook nog steeds met de 4-4-1-1 van Sjakieman maar heb besloten om vandaag mijn team te verkopen ivm de aankomende black friday. Dit levert me zo’n kleine 3 miljoen coins op.
[ Voor 3% gewijzigd door SH-FR op 04-11-2018 14:56 ]
Hoe hebben jullie de instructies en tactics staan?
Ben beetje aan het zoeken naar een vaste formatie..
Had het al ergens keer gepost maar ik gebruik deze instructiesRazz89 schreef op zondag 4 november 2018 @ 14:58:
Wie speelt hier met 4231 met 3 cam's?
Hoe hebben jullie de instructies en tactics staan?
Ben beetje aan het zoeken naar een vaste formatie..
YouTube: FIFA 19 BEST FORMATIONS 4-2-3-1 TUTORIAL - BEST CUSTOM TACTICS &...
Heb alleen ultra attacking niet in gebruik aangezien ik met de wide begin vanwege chemistry. Gebruik vaak alleen balanced en gaat redelijk goed twijfel nog beetje of de backs op laten komen slim is met attacking ondanks dat de cdm cover wing hebben staan dan.
Sinds ik divisie 5 speel bevalt dit mij wel geef weinig weg en creeer redelijk aantal goede kansen al met al tevreden over
Je had moeten verkopen voor het begin van de WLSH-FR schreef op zondag 4 november 2018 @ 15:58:
Zat er dus aan te denken om mijn team te verkopen maar zie dat de prijzen ineens al enorm zijn gezakt, Ramos gisteravond 302k, nu 280 en Kante van 405k naar 380. Is het verstandig om ondanks dit nu alsnog te verkopen, of misschien te wachten tot vanavond? Of maakt dat in verhouding nu niks meer uit?
Je timing is niet handig...de prijzen zullen dalen tot donderdag. Je moet dan geluk hebben als de prijzen dan stijgen met WL 2 weken voor BF.SH-FR schreef op zondag 4 november 2018 @ 15:58:
Zat er dus aan te denken om mijn team te verkopen maar zie dat de prijzen ineens al enorm zijn gezakt, Ramos gisteravond 302k, nu 280 en Kante van 405k naar 380. Is het verstandig om ondanks dit nu alsnog te verkopen, of misschien te wachten tot vanavond? Of maakt dat in verhouding nu niks meer uit?
Ik gebruik vooral als aanspeelpunt/afmaker en dat gaat prima met Engine.Shreddaaa schreef op zondag 4 november 2018 @ 17:22:
[...]
Nee nog niet. Gezien zijn prijs en stats lijkt ie me stukke minder.
Lukaku lijkt me vooral door zijn traits erg sterk, hoewel ik in FUT18 weinig met hem kon muv ballen met links door het net knallen.
Misschien even POTM afwachten en daarna een nieuwe spits proberen, laat die 87 Martial maar komen
Ik zie toch liever Fernandinho komen als de nieuwe POTM. Ik verwacht dan ook dat Fabinho meteen van alle team weggehaald wordt en vervangen wordt door POTM Fernandinho.Bossie schreef op zondag 4 november 2018 @ 19:13:
[...]
Ik gebruik vooral als aanspeelpunt/afmaker en dat gaat prima met Engine.
Lukaku lijkt me vooral door zijn traits erg sterk, hoewel ik in FUT18 weinig met hem kon muv ballen met links door het net knallen.
Misschien even POTM afwachten en daarna een nieuwe spits proberen, laat die 87 Martial maar komen
Wat is je verwachting qua prijzen? Dalen tot aan BF of daarna ook nog? Wil graag Salah gaan kopen, maar natuurlijk zo goedkoop mogelijkbvbal79 schreef op zondag 4 november 2018 @ 17:05:
[...]
Je timing is niet handig...de prijzen zullen dalen tot donderdag. Je moet dan geluk hebben als de prijzen dan stijgen met WL 2 weken voor BF.
POTM zijn vrijwel altijd aanvallers, zit zelf niet echt te wachten op een Fernandinho.MrSnoww schreef op zondag 4 november 2018 @ 19:32:
[...]
Ik zie toch liever Fernandinho komen als de nieuwe POTM. Ik verwacht dan ook dat Fabinho meteen van alle team weggehaald wordt en vervangen wordt door POTM Fernandinho.
Vorig jaar was de crash 2 weken voor BF op zijn hoogtepunt, dat kwam omdat niemand het verwachtte dat de prijzen toen weer hoger werden. Nu is het dus afwachten wanneer het gebeurd, denk zelf dat de prijzen nu alleen maar gaan dalen. Niemand gaat nu volop investeren in zijn teamXamsix schreef op zondag 4 november 2018 @ 19:35:
[...]
Wat is je verwachting qua prijzen? Dalen tot aan BF of daarna ook nog? Wil graag Salah gaan kopen, maar natuurlijk zo goedkoop mogelijk
Verwijderd
Wat een drama gameplay. Dramatische passing echt vreselijk en het ligt niet eens aan mij iedereen kan op rondje of driehoekje drukken. Pls ea verander deze gameplay nu ben ik weer goud 3... en dat terwijl mijn doel goud 1 was.stomley schreef op zondag 4 november 2018 @ 20:03:
Wanneer gaan ze ben yedder en martial eens fixen. Finess shot met rug naar de goal doe er altijd in gaat... oke
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2018 20:09 ]
Gameplay totaal geen last van maar er zijn altijd paar spelers die gewoon broken zijn en dat is heel makkelijk te zien maar ea doet er niets tegen.Verwijderd schreef op zondag 4 november 2018 @ 20:08:
[...]
Wat een drama gameplay. Dramatische passing echt vreselijk en het ligt niet eens aan mij iedereen kan op rondje of driehoekje drukken. Pls ea verander deze gameplay nu ben ik weer goud 3... en dat terwijl mijn doel goud 1 was.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Ik creeer meer kansen met de wide dan de narrow, daarnaast is het erg goed in de counter.GAITii schreef op zondag 4 november 2018 @ 21:11:
Iemand hier ook last dat die met 4-2-3-1 geen tot weinig kansen creëert? Merk dat ik met een twee spitsen formatie veel gevaarlijker ben maar tevens ook weer HL kwetsbaar.
Het was bedoeld as chem formatie maar ik switch inmiddels al niet meer naar narrow
Desondanks, ben altijd tevreden met goud, dus toch wel happy. Wel flink moeten doorstomen, doe normaal netjes verdelen over het weekend maar had gisteren weinig tijd.
Deze week Salah halen voor rechtsvoor in plaats van Mahrez en dan hoop ik dat binnenkort een keer Goud 1 te halen is.
Verwijderd
Welke spelers heb jij zoal staan dan?Bossie schreef op zondag 4 november 2018 @ 21:21:
[...]
Ik creeer meer kansen met de wide dan de narrow, daarnaast is het erg goed in de counter.
Het was bedoeld as chem formatie maar ik switch inmiddels al niet meer naar narrow
Zit nu 1 winst van Rang I af, maar stop nu met spelen. Rang 1 ga ik niet halen voor het einde van deze ronde, maar Rang II is ook lekker hoor.
Voor het eerst de 2.000 punten gehaald en kan voor het eerst een keer WL doen, zal mij benieuwen.
Opstelling 4-4-1-1:.
Fekir
Depay
Lemar - Kondogbia - Rabiot - Thauvin
Hernandez - Lenglet - Kimpembe - Lala (IF 84)
Lloris
Ik twijfel soms aan Lemar, of ik die niet kan vervangen. Ribery ben ik niet kapot meer van. Martial kan leuk zijn, maar Lemar en Hernandez is nu een goed duo vanwege beide bij Atletico Madrid.
Tevens lijkt IF Ben Yedder (84) me wel wat, de gewone speelde al erg lekker. Zit nu op de bank omdat ik voorkeur geef aan Fekir en Depay. Zou iemand toch IF Ben Yedder bijvoorbeeld boven Fekir verkiezen?
Tja vorig jaar had je 2 weken eerder de crash. Dat zou dus eind deze week moeten zijn voor de WL hopelijk. De dure spelers maken nu al de vrije val...Ik koop mijn team weer terug als de prijzen weer iets omhoog gaan, ben alleen volgende week weg. Denk dat ik dus donderdag alles weer koop en dan door ga tot TOTY.Xamsix schreef op zondag 4 november 2018 @ 19:35:
[...]
Wat is je verwachting qua prijzen? Dalen tot aan BF of daarna ook nog? Wil graag Salah gaan kopen, maar natuurlijk zo goedkoop mogelijk
Verwijderd
Courtois
Juanfran 87, varane, umtiti, mendy
Kante, matic
Salah, Poggy, POTM Hazard
Kane
Heb eigenlijk te laat, maar ook weer net op tijd mijn team verkocht. (Vanmiddag maar had eigenlijk dit vrijdag al moeten doen) Zie de prijzen nu steeds verder dalen en ga tot die tijd mijn 2,8 miljoen coins vasthouden.
Wanneer is jullie ervaring dat de prijzen weer gaan stijgen en wat is black Friday in FUT? Mijn excuses voor de onwetendheid.
Zolang je hem uit de duels houden, schiet hij vrijwel elke kans binnen met finesse shot.
Ik heb dit weekend voor het eerste Weekend League gedaan (sta 11-5), maar krijg ik dan straks een playerpick uit de huidige TOTW, of van het nieuwe TOTW dat woensdag uit komt?
Nieuwsirkeith schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:13:
Finesse shot kan je niet uit zetten, timed shooting volgens mij wel.
Ik heb dit weekend voor het eerste Weekend League gedaan (sta 11-5), maar krijg ik dan straks een playerpick uit de huidige TOTW, of van het nieuwe TOTW dat woensdag uit komt?
Top, thanks! Even kijken of ik vanavond nog probeer om 3 wins te pakken zodat ik nog een extra player pick krijg.
Mijn Nederlands-elftal speelt wel lekker en ik houd er wel van dat het geen standaard team is.
Ik moest 100 teamgeest hebben bij sbc hybride competities, laatste sbc.
Dus allemaal Brazilianen gekocht, kwam ik op teamgeest 99.
Dus miste er 1. Keek ik in mijn liga team, had ik de Braziliaan Arthur 82 lopen.
Uiteraard al wat mee gespeeld.
Kon ik zo inpassen, tada, 100 teamgeest!
Scheelde mij 10x fifa opstarten en 9 keer afsluiten.
Arthur weer terug gekocht voor 700 daarna.
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 05-11-2018 09:20 ]