Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

shabalala schreef op maandag 5 november 2018 @ 08:51:
Klopt het dat je finesse shot ook uit kan zetten? ik zie namelijk nooit dat balkje boven mijn speler. Is het beter om dit dan weer aan te zetten?
Je kunt kiezen wat voor indicatoren je wil hebben - je kunt bijvoorbeeld ook dingen aanzetten die laten zien waar je pass heen gaat. Zelf vind ik het verschrikkelijk, zoveel troep in je beeldscherm. Maar als je het wel chill vindt kun je het allemaal aangooien, of een bepaalde selectie :) Ergens in de instellingen staat het wel.
Delano1992 schreef op zondag 4 november 2018 @ 19:40:
[...]

Vorig jaar was de crash 2 weken voor BF op zijn hoogtepunt, dat kwam omdat niemand het verwachtte dat de prijzen toen weer hoger werden. Nu is het dus afwachten wanneer het gebeurd, denk zelf dat de prijzen nu alleen maar gaan dalen. Niemand gaat nu volop investeren in zijn team
Ik negeer black friday en de allermachtige crash compleet. :9 Heb een lekker team en ga daar gewoon potjes mee spelen. Hoef ik me daar ook geen zorgen om te maken.... je kunt altijd wel een beter moment kiezen om zo goedkoop mogelijk je team samen te stellen. Maja, je kunt nu ook fifa 18 opstarten ;)

• shabalala
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-05-2021
Ik heb bij voorzetten ook cpu hulp. Sinds ik dat aan heb staan, gaan voorzetten echt voor geen meter. wat doen jullie bij voorzetten?

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
shabalala schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:48:
Is het een goed idee om van elke eredivisie club het hele elftal te kopen en hopen op sbc eredivisie?
Als die de sbc kaart wil gebruiken wel ja.

Ik ben zelf al bezig met de La Liga. Scheelt wel een hoop schat ik. Je kan nu spelers kopen voor 350-500 coins. Als de SBC er is dan zullen die prijzen ook stijgen.

Probleem is wel dat als je veel andere SBC's doet je wel moet uitkijken dat je die spelers niet per ongeluk gebruikt

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
shabalala schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:50:
Ik heb bij voorzetten ook cpu hulp. Sinds ik dat aan heb staan, gaan voorzetten echt voor geen meter. wat doen jullie bij voorzetten?
Meestal mopperen dat hij weer niet aan komt :'( :'(

• shabalala
Terranova schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:54:
[...]

Als die de sbc kaart wil gebruiken wel ja.

Ik ben zelf al bezig met de La Liga. Scheelt wel een hoop schat ik. Je kan nu spelers kopen voor 350-500 coins. Als de SBC er is dan zullen die prijzen ook stijgen.

Probleem is wel dat als je veel andere SBC's doet je wel moet uitkijken dat je die spelers niet per ongeluk gebruikt
Oh ik dacht dat die al een keer voor bij was geweest. maar zo te zien niet. Koop daar dan ook maar even wat van. :)

Verwijderd

Wat is het beste moment om een eerste week IF speler te kopen. Is dat maandag of dinsdag. Wanneer het op zijn goedkoopst is?

• ErnstMid

ErnstMid

Verwijderd schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:18:
Wat is het beste moment om een eerste week IF speler te kopen. Is dat maandag of dinsdag. Wanneer het op zijn goedkoopst is?
Als de kaart op zn goedkoopst is..dat is meestal wel het beste moment ja :+

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
shabalala schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:48:
Is het een goed idee om van elke eredivisie club het hele elftal te kopen en hopen op sbc eredivisie?
Ik zou het dan meteen 2 keer doen zodat je het voor beide spelers kunt doen of als de spelers tegenvallen ze met winst kunt verkopen.

Verwijderd

Mijn team op dit moment: https://www.futbin.com/19/squad/1521988

Wie zouden jullie als eerst vervangen? Ik begin altijd met de wide variant van 41212 en switch in game naar naar de narrow en dan Coutinho op CAM. Op dit moment heb ik zo'n 125 k. Ik zit er zelf aan te denken om Umtiti te halen voor Gimenez en dan Godin naar rechts en Umtiti op de plek van Godin.

Aan de andere kant vind ik het ook heel verleidelijk om Aspas IF te halen en deze naast Ben Yedder IF te zetten. Is er iemand die Aspas IF al getest heeft? Ook op het middenveld kan ik wel wat versterkingen gebruiken (dacht zelf aan Modric).

Kortom zoveel keuze's. Ben benieuwd naar jullie ervaringen/tips!

• shabalala
Verwijderd schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:21:

Wie zouden jullie als eerst vervangen? Ik begin altijd met de wide variant van 41212 en switch in game naar naar de narrow en dan Coutinho op CAM. Op dit moment heb ik zo'n 125 k. Ik zit er zelf aan te denken om Umtiti te halen voor Gimenez en dan Godin naar rechts en Umtiti op de plek van Godin.

Aan de andere kant vind ik het ook heel verleidelijk om Aspas IF te halen en deze naast Ben Yedder IF te zetten. Is er iemand die Aspas IF al getest heeft? Ook op het middenveld kan ik wel wat versterkingen gebruiken (dacht zelf aan Modric).

Op het begin had ik ook een spaans team. Die courtois was echt werelds.

• ErnstMid

ErnstMid

Ik vind Umtiti wel een fijne verdediger in ieder geval - maar geen ervaring met Gimenez. Je kunt ook aan Courtois denken?

Doorsparen voor Griezmann anders? Die speelt bij mij echt een paar klassen beter dan andere spelers die ik heb geprobeerd. Toegegeven, ook veel duurder... maar het zeker waard wat mij betreft :*)

Verwijderd

shabalala schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:24:
[...]

Op het begin had ik ook een spaans team. Die courtois was echt werelds.
Ook nog een optie inderdaad! Denk dat als je die eenmaal hebt, je wat een Spaans team betreft geen nieuwe keeper meer nodig hebt!

Verwijderd

ErnstMid schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:19:
[...]

Als de kaart op zn goedkoopst is..dat is meestal wel het beste moment ja :+
Blijkbaar heb je de vraag niet begrepen. Geeft niet, lees het gewoon opnieuw. Misschien valt het kwartje nu wel.

• ErnstMid

ErnstMid

Verwijderd schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:35:
[...]

Blijkbaar heb je de vraag niet begrepen. Geeft niet, lees het gewoon opnieuw. Misschien valt het kwartje nu wel.
Ik heb de vraag prima begrepen hoor maar mijn glazen bol werkt niet meer. Het grapje ging langs je heen gok ik zo 8)7

• shabalala
ErnstMid schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:26:
[...]

Ik vind Umtiti wel een fijne verdediger in ieder geval - maar geen ervaring met Gimenez. Je kunt ook aan Courtois denken?

Doorsparen voor Griezmann anders? Die speelt bij mij echt een paar klassen beter dan andere spelers die ik heb geprobeerd. Toegegeven, ook veel duurder... maar het zeker waard wat mij betreft :*)
Griezmann zou ik dan doen. topspeler.

Verwijderd

ErnstMid schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:41:
[...]

Ik heb de vraag prima begrepen hoor maar mijn glazen bol werkt niet meer. Het grapje ging langs je heen gok ik zo 8)7
Je kunt beter het gokken voor jezelf houden. Het grapje waarover je het hebt is op dezelfde wijze beantwoordt. Maar dat ging langs je heen gok ik zo.

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-11 08:36

Schuimpje

Couch Warrior

Ik gebruik zelf ook Modric en Ben Yedder IF in mijn spaanse team, beide top spelers en die ben yedder man man wat een held. Nog 60K en dan kan ik griezmann kopen om naast ben yedder te zetten, mijn ucl rodrigo kaart komt dan op de bank.

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Verwijderd schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:01:
[...]

Je kunt beter het gokken voor jezelf houden. Het grapje waarover je het hebt is op dezelfde wijze beantwoordt. Maar dat ging langs je heen gok ik zo.
Slechte Weekend League gehad?

PSN/Steam: Xamsix

Verwijderd

Schuimpje schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:01:
[...]

Ik gebruik zelf ook Modric en Ben Yedder IF in mijn spaanse team, beide top spelers en die ben yedder man man wat een held. Nog 60K en dan kan ik griezmann kopen om naast ben yedder te zetten, mijn ucl rodrigo kaart komt dan op de bank.
Echt he! Ben Yedder IF kan ik ook echt iedereen aanraden! Heerlijk ook dat zijn linker niet minder is dan zijn rechter. Schieten vanaf buiten de 16 is geen enkel probleem voor hem! Daarom zit ik ook te denken aan Aspas IF zijn stats zijn vergelijkbaar met Ben Yedder IF!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-11 10:57
Iemand die mij advies kan geven over het volgende team:
https://www.futbin.com/19/squad/1199007

Ik wil belotti vervangen, hij doet het prima maar dat is de eerst logische upgrade.
Ik twijfel tussen
IF Mertens (verwacht dat ie een if krijgt)
OTW higuain
IF insigne
IF Immobile

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:26
ajaxalex schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:16:
Iemand die mij advies kan geven over het volgende team:
https://www.futbin.com/19/squad/1199007

Ik wil belotti vervangen, hij doet het prima maar dat is de eerst logische upgrade.
Ik twijfel tussen
IF Mertens (verwacht dat ie een if krijgt)
OTW higuain
IF insigne
IF Immobile
Logische upgrade qua stats? Alstie het prima doet ist goed toch? Zou eerder kijken welke speler(s) het minder doen.
Ik had rabiot in mijn team, qua kaart zijn er betere, maar hij doet het zo goed dat ik hem lekker laat staan!

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

jerommeke96 schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:59:
[...]

Meestal mopperen dat hij weer niet aan komt :'( :'(
Mijn crosses gaan altijd fout als er meerdere opties zijn, zolang er een speler in de 16 staat gaat het perfect.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• ajaxalex
Korkss schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:28:
[...]

Logische upgrade qua stats? Alstie het prima doet ist goed toch? Zou eerder kijken welke speler(s) het minder doen.
Ik had rabiot in mijn team, qua kaart zijn er betere, maar hij doet het zo goed dat ik hem lekker laat staan!
Mee eens, maar wil toch proberen om een "betere" speler op die positie te hebben.

• sirkeith
  • Laatst online: 20-11 20:33
ajaxalex schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:47:
[...]

Mee eens, maar wil toch proberen om een "betere" speler op die positie te hebben.
Dan zou ik naar Immobile of Higuain OTW kijken als ik jou was. Die lijken qua speelstijl het meeste op Belotti. Die andere 2 zijn echt compleet andere types.

• ErnstMid

ErnstMid

Verwijderd schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:01:
[...]

Maakt ook verder niet uit - ik kan alleen inhoudelijk niet echt antwoord geven op je vraag omdat niemand dat weet. Je kunt op futbin de trends van afgelopen jaar terugkijken maar dat geeft natuurlijk ook geen zekerheid. Dus mijn advies zou zijn als jij de prijs acceptabel vindt - kopen. Maar iets luchtiger antwoorden mag best wat mij betreft, we hebben het natuurlijk gewoon over een spelletje.
Verwijderd schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:11:
[...]

Echt he! Ben Yedder IF kan ik ook echt iedereen aanraden! Heerlijk ook dat zijn linker niet minder is dan zijn rechter. Schieten vanaf buiten de 16 is geen enkel probleem voor hem! Daarom zit ik ook te denken aan Aspas IF zijn stats zijn vergelijkbaar met Ben Yedder IF!
Ik ga hem denk ik ook weer terughalen en hem op CAM zetten ipv Fekir. Die vent valt niet per se tegen maar valt eigenlijk ook nooit echt op. Of in de spits in plaats van Lacazette... Of in de spits in plaats van Griezmann en die dan naar CAM... keuzes!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:18
ajaxalex schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:47:
[...]

Je kan ook hopen dat de voorspelling van futbin klopt een een inform belotti ;) hoop ik zelf ook op.

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-11 18:27
Ik heb Neymar en die gebruik ik als RV, echter als je dat voor de wedstrijd doet en dan naar zijn stats kijkt zie je minnetje, bv -5 shooting etc. Dit komt omdat ik hem op rechts heb staan ipv links. Logisch.

Maar nu mijn vraag, wat gebeurd er als ik hem op de bank zet en hem ingame meteen wissel. Krijgen zijn stats dan ook minnetjes? Omdat ik hem dus niet op zijn favoriete plek zet of omdat het een ingame wissel is gebeurd er niks met zijn stats? Beetje zoals de chemistry truc?

Verder vind ik Neymar ook nog een beetje tegenvallen en zit ik er aan te denken om Mbappe te kopen. Ook omdat die van zichzelf al een RV is..

Ik speel overigens met een La Liga team en dus matchen beide spelers eigenlijk niet in mijn team. Echter heb ik genoeg chemistry over met mijn andere spelers en blijf ik op 100 dus is dat geen probleem.
ErnstMid schreef op maandag 5 november 2018 @ 12:06:
[...]

Maakt ook verder niet uit - ik kan alleen inhoudelijk niet echt antwoord geven op je vraag omdat niemand dat weet. Je kunt op futbin de trends van afgelopen jaar terugkijken maar dat geeft natuurlijk ook geen zekerheid. Dus mijn advies zou zijn als jij de prijs acceptabel vindt - kopen. Maar iets luchtiger antwoorden mag best wat mij betreft, we hebben het natuurlijk gewoon over een spelletje.

[...]

Ik ga hem denk ik ook weer terughalen en hem op CAM zetten ipv Fekir. Die vent valt niet per se tegen maar valt eigenlijk ook nooit echt op. Of in de spits in plaats van Lacazette... Of in de spits in plaats van Griezmann en die dan naar CAM... keuzes!
Griezmann CAM, Yedder ST. Ik vond Griezmann als ST niet zo opvallen maar als CAM was hij overal bij betrokken en komt alsnog zelf ook erg vaak in scoringsposities

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• BP14
  • Laatst online: 20-11 09:19
Iemand enig idee hoe ik deze Hybridge competities eerste negen SBC voltooi?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ykxFQb35WQqi1PyHgNVu23hC/thumb.png

De teamgeest blijft op 99 staan.
https://www.futbin.com/19/squad/100051021/sbc

Welke keeper kan ik kopen om SBC te voltooien?. Als ik een Keeper met Braziliaanse nationaliteit koop klopt het niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/xVhjLWV63XakwEpjFfIyffPQ/thumb.png
BP14 schreef op maandag 5 november 2018 @ 12:59:

[Afbeelding]

Welke keeper kan ik kopen om SBC te voltooien?. Als ik een Keeper met Braziliaanse nationaliteit koop klopt het niet.

[Afbeelding]
Google ff op loyalty glitch

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-11 10:23
Hmmm, ik heb juist hele andere andere ervaringen met Ben Yedder. Hij heeft vreemde loopacties, schiet vaak mis en absoluut niet sterk aan de bal.
Hij naast naast lacazette, die speelt vele malen beter bij mij. Dat kan natuurlijk ook aan mijn speelstijl liggen.
Verwijderd schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:35:
[...]

Misschien moet je even teruglezen wat je getypt hebt. Je eindigt het met compeet losstaande zin Wanneer het op zijn goedkoopst is?

• BP14
  • Laatst online: 20-11 09:19
Bossie schreef op maandag 5 november 2018 @ 13:09:
[...]

Google ff op loyalty glitch
Kan ik alleen wat vinden wat voor xbox geschikt is. Misschien dat verkopen en andere selectie proberen sneller is.

• sirkeith
  • Laatst online: 20-11 20:33
BP14 schreef op maandag 5 november 2018 @ 13:23:
[...]

Kan ik alleen wat vinden wat voor xbox geschikt is. Misschien dat verkopen en andere selectie proberen sneller is.
Sowieso mis je een hoop, maar je loyalty (chemistry) is gewoon goed... Blijkbaar heb je minder dan 9 competities in je selectie, heb je meer dan 2 spelers uit dezelfde competitie en is je team qua rating te laag.

Op basis van het logo / gezicht kan ik alleen niet zien om welke spelers het precies gaat, dus dat is lastig.

• ErnstMid

ErnstMid

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Je mist nog vrij veel dingen aan je plaatjes te zien. Check anders even futbin.com, daar kun je werkende oplossingen zien voor alle sbcs :)

• laviolette
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 19:26
fifanoob schreef op maandag 5 november 2018 @ 12:46:
Ik heb Neymar en die gebruik ik als RV, echter als je dat voor de wedstrijd doet en dan naar zijn stats kijkt zie je minnetje, bv -5 shooting etc. Dit komt omdat ik hem op rechts heb staan ipv links. Logisch.

Maar nu mijn vraag, wat gebeurd er als ik hem op de bank zet en hem ingame meteen wissel. Krijgen zijn stats dan ook minnetjes? Omdat ik hem dus niet op zijn favoriete plek zet of omdat het een ingame wissel is gebeurd er niks met zijn stats? Beetje zoals de chemistry truc?
Een invaller heeft altijd 5 chemistry. Wat dit voor invloed heeft op de stats van een speler kun je makkelijk op Futbin zien. Geef bij je speler de team chem en de individuele chem op en je ziet wat de stats dan zijn.

• jerommeke96
  • Laatst online: 29-08-2023

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Je hebt 3 spelers van de portugese competitie dus je moet of je RM of CV of je keeper veranderen naar een speler uit een competitie die je nog niet hebt (duitsland/China bijvoorbeeld)
Dan weet ik alleen niet of je teambeoordeling 79 is, maar dat denk ik eerlijk gezegd niet

[ Voor 11% gewijzigd door jerommeke96 op 05-11-2018 13:56 ]

Verwijderd

bvbal79 schreef op maandag 5 november 2018 @ 13:22:
[...]

Misschien moet je even teruglezen wat je getypt hebt. Je eindigt het met compeet losstaande zin Wanneer het op zijn goedkoopst is?
Dan moet je het wel juist quoten en niet uit zijn verband rukken en in de juiste context plaatsen, want dan klopt het. Overigens heeft het niet zoveel zin om hierover nog door te gaan. De discussie was al klaar.

On-topic: iemand die zowel IF Szczesny als Handanovic geprobeerd heeft? Zit te twijfelen tussen die twee. In theorie zou Handanovic beter moeten zijn maar qua beoordelingen wordt Szczesny beter beoordeeld.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2018 14:34 ]

Verwijderd schreef op maandag 5 november 2018 @ 14:03:
[...]

Dan moet je het wel juist quoten en niet uit zijn verband rukken en in de juiste context plaatsen, want dan klopt het. Overigens heeft het niet zoveel zin om hierover nog door te gaan. De discussie was al klaar.

On-topic: iemand die zowel IF Szczesny als Handanovic geprobeerd heeft? Zit te twijfelen tussen die twee. In theorie zou Handanovic beter moeten zijn maar qua beoordelingen wordt Szczesny beter beoordeeld.
Verwijderd schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:18:
Ja baas, het gras is groener bij jezelf dan aan de overkant. Als je verwacht dat we de context snappen kun je beter op je punten, komma's en hoofdletters letten, want daar staat en valt een context op en snap je de logica achter zijn grap....

[ Voor 26% gewijzigd door bvbal79 op 05-11-2018 14:45 ]

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Ik heb momenteel Neto nog als keeper in mijn La Liga team, wil hem graag upgraden. Zat zelf te denken aan Courtois, of eventueel De Gea en die dan combineren met Pique en nog een andere Spaanse CV. Suggesties?

Schuimpje schreef op maandag 5 november 2018 @ 14:43:
Ik heb momenteel Neto nog als keeper in mijn La Liga team, wil hem graag upgraden. Zat zelf te denken aan Courtois, of eventueel De Gea en die dan combineren met Pique en nog een andere Spaanse CV. Suggesties?
Ik ga zelf Courtois halen voor Ter Stegen, maar ook Oblak schijnt prima te zijn als je wat minder in de coins zit. Pique is een wat mindere verdediger waardoor je dan die later kunt upgraden naar een Varane of IF Hernandez

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 01:02
[...]

Ik zelf vond handanovic af en toe wat vreemde capriolen uithalen. Szczesny heb ik nu al een poos en maakt bij mij echt zelden een blunder en houd de ballen tegen die hij tegen moet houden.

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:34
Is het verstandig nu Neymar te halen of is het de verwachting dat de prijs heel erg gaat zakken en dat ik hem beter pas het weekend haal? Heeft iemand hier de wijsheid voor? (Nu maandag; prijs meestal laag? Maar straks black friday: prijs nog lager?)

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-11 12:07

Kju

Courtois, gewoon niet twijfelen. Die wint wedstrijden voor je..

PSN: Kjujay

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
Gebruik Courtois al een tijdje in mijn squad en kan hem absoluut aanraden!: https://www.futbin.com/19/squad/1522674

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• shabalala
iemand die deze controller gebruikt? nacon revolution pro 2

Ben benieuwd naar de ervaringen. en de macros die je kan instellen.

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20:45
shabalala schreef op maandag 5 november 2018 @ 15:10:

Oftewel je wil cheaten? Of wil je macro binnen fifa ergens anders voor gebruiken?

• shabalala
je kan investeren in je team, maar kan ook in je controller. ik zie het niet hetzelfde als cheaten.

• Xamsix
Speel op dit moment met Subasic op doel. Opzicht niet slecht, maar vraag me af of het een stukje beter kan. Nu is het zo dat ik Kimpembe en Thiago Silva voor hem heb staan en ik wil geen hele nieuwe verdediging halen.

Is Buffon een goede upgrade? Of kan ik bijvoorbeeld beter Courtois halen en die elke wedstrijd erin wisselen? Ik neig om gewoon Buffon te halen, mits die echt merkbaar beter kan presteren.

• shabalala
Xamsix schreef op maandag 5 november 2018 @ 15:30:
Speel op dit moment met Subasic op doel. Opzicht niet slecht, maar vraag me af of het een stukje beter kan. Nu is het zo dat ik Kimpembe en Thiago Silva voor hem heb staan en ik wil geen hele nieuwe verdediging halen.

Is Buffon een goede upgrade? Of kan ik bijvoorbeeld beter Courtois halen en die elke wedstrijd erin wisselen? Ik neig om gewoon Buffon te halen, mits die echt merkbaar beter kan presteren.
als je die erin wisselt? gaat dan de chem niet naar beneden?

• Xamsix
shabalala schreef op maandag 5 november 2018 @ 15:33:
[...]

als je die erin wisselt? gaat dan de chem niet naar beneden?
Ja geloof inderdaad dat hij dan maar 5-6 chem krijgt in plaats van de volledige. Maar zou bijvoorbeeld kunnen dat hij dan alsnog beter presteert dan Buffon. Misschien moet ik gewoon Buffon eens uitproberen.

• ErnstMid

ErnstMid

Xamsix schreef op maandag 5 november 2018 @ 15:30:

Ik heb op dit moment buffon staan en wel echt een goede verbetering ten opzichte van Mandanda en Ruftertje.
shabalala schreef op maandag 5 november 2018 @ 15:10:

Zijn die macros ook ingame te gebruiken? Zie nog niet helemaal voor me wat je daar mee kunt behalen qua winst. Een skillmove achter 1 knop zetten? Dat zou namelijk een behoorlijk voordeel geven :o Wel vrij prijzige controller...

Semi gerelateerde vraag - ik game nu op een relatief oude hd ready tv en ben een beetje aan het rondkijken naar een nieuwe monitor. Zou dat voor bv fifa ook verschil maken? Heb het idee dat dingen met fifa eerder aan mn internetverbinding ligt dan aan mn tv :P

• Xamsix
ErnstMid schreef op maandag 5 november 2018 @ 15:36:
[...]

Ik heb op dit moment buffon staan en wel echt een goede verbetering ten opzichte van Mandanda en Ruftertje.

[...]

Zijn die macros ook ingame te gebruiken? Zie nog niet helemaal voor me wat je daar mee kunt behalen qua winst. Een skillmove achter 1 knop zetten? Dat zou namelijk een behoorlijk voordeel geven :o Wel vrij prijzige controller...

Semi gerelateerde vraag - ik game nu op een relatief oude hd ready tv en ben een beetje aan het rondkijken naar een nieuwe monitor. Zou dat voor bv fifa ook verschil maken? Heb het idee dat dingen met fifa eerder aan mn internetverbinding ligt dan aan mn tv :P
Ik speel op een pc scherm, ivm responsetijd. Heb het gevoel dat dat bij een spel als Fifa wel helpt. Misschien kun je dat nog overwegen?

Edit: goed internet is natuurlijk ook vrij belangrijk haha

[ Voor 3% gewijzigd door Xamsix op 05-11-2018 15:42 ]

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

ErnstMid schreef op maandag 5 november 2018 @ 15:36:
Een lagere input lag is altijd beter, ook voor fifa. Echter heb je bij het spelen van shooters meer profijt van een lagere input lag.

• ErnstMid

ErnstMid

Xamsix schreef op maandag 5 november 2018 @ 15:42:
[...]

Ik speel op een pc scherm, ivm responsetijd. Heb het gevoel dat dat bij een spel als Fifa wel helpt. Misschien kun je dat nog overwegen?

Edit: goed internet is natuurlijk ook vrij belangrijk haha
Schuimpje schreef op maandag 5 november 2018 @ 15:43:
[...]

Een lagere input lag is altijd beter, ook voor fifa. Echter heb je bij het spelen van shooters meer profijt van een lagere input lag.
Ja ben ook naar monitoren aan het kijken maar dr hangen zo veel termen aan vast dat je door de bomen het bos niet meer ziet. En aangezien consoles dan weer op 60hz max lopen kun je ook weer veel overslaan. Dan weer de vraag of 4k het wel waard is als je toch met je neus op het scherm zit etc. etc.

Maar goed, laten we niet afdwalen van het onderwerp hier :9 :9 Mocht iemand tips hebben voor een chille monitor voor de one s hou ik me aanbevolen. Maar even kijken wat black friday gaat opleveren.

Fifa gerelateerd: er zijn OTW kaarten op te pikken voor 13k. - kun je bijna geen verlies op maken :9 Ik ga er vanuit dat voor de winter OTWS wel weer sbcs komen waar je een huidige otw moet inleveren.

• Xamsix
ErnstMid schreef op maandag 5 november 2018 @ 15:49:
[...]

[...]

Ja ben ook naar monitoren aan het kijken maar dr hangen zo veel termen aan vast dat je door de bomen het bos niet meer ziet. En aangezien consoles dan weer op 60hz max lopen kun je ook weer veel overslaan. Dan weer de vraag of 4k het wel waard is als je toch met je neus op het scherm zit etc. etc.

Maar goed, laten we niet afdwalen van het onderwerp hier :9 :9 Mocht iemand tips hebben voor een chille monitor voor de one s hou ik me aanbevolen. Maar even kijken wat black friday gaat opleveren.

Fifa gerelateerd: er zijn OTW kaarten op te pikken voor 13k. - kun je bijna geen verlies op maken :9 Ik ga er vanuit dat voor de winter OTWS wel weer sbcs komen waar je een huidige otw moet inleveren.
Haha zal niet te ver off-topic raken hopelijk; maar ik zou als je een normale PS4 hebt lekker voor HD gaan. Mocht je een PS4 Pro hebben, dan is het wel waardevol om voor 4K te gaan. Qua responsetijd kun je gaan voor 1-2ms en als je de monitor alleen gebruikt voor je PS4 dan is 60 idd genoeg.

Xamsix schreef op maandag 5 november 2018 @ 15:53:
[...]

Haha zal niet te ver off-topic raken hopelijk; maar ik zou als je een normale PS4 hebt lekker voor HD gaan. Mocht je een PS4 Pro hebben, dan is het wel waardevol om voor 4K te gaan. Qua responsetijd kun je gaan voor 1-2ms en als je de monitor alleen gebruikt voor je PS4 dan is 60 idd genoeg.
Interessant, speel maar gewoon lekker door op mijn LG OLED 65 inch :)

Eindelijk iets om de schuld te geven als ik er weer niks van bak in FIFA

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-11 09:55
[...]

Groot fan van Handa, veel onverwachte reddingen. Szczesny ook niet slecht maar geen opvallende reddingen.

• MrSnoww
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 21:46
Ik kan Oblak zeker aanbevelen. Ik snap ook niet goed waarom iedereen voor Courtois gaat, Oblak is zeker zo goed en een stuk goedkoper!
MrSnoww schreef op maandag 5 november 2018 @ 17:53:
[...]

Ik kan Oblak zeker aanbevelen. Ik snap ook niet goed waarom iedereen voor Courtois gaat, Oblak is zeker zo goed en een stuk goedkoper!
De enige reden dat ik Courtois heb is omdat Oblak met een SBC een tijdje terug opeens max bin was.
Vervolgens Oblak verkocht en Courtois voor 10k extra opgehaald :)

• MrSnoww
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 21:46
Bossie schreef op maandag 5 november 2018 @ 18:05:
[...]

De enige reden dat ik Courtois heb is omdat Oblak met een SBC een tijdje terug opeens max bin was.
Vervolgens Oblak verkocht en Courtois voor 10k extra opgehaald :)
Dan kan jij dus een goede vergelijking maken als je met beide gespeeld hebt.

Wie heeft bij jou de voorkeur?
MrSnoww schreef op maandag 5 november 2018 @ 18:20:
[...]

Dan kan jij dus een goede vergelijking maken als je met beide gespeeld hebt.

Wie heeft bij jou de voorkeur?
Ze zijn beide gewoon endgame, hoewel Courtois soms echt bizarre reddingen heeft.
Denk dat zijn hiermee lengte zeker meespeelt, hoewel hij wel moeite lijkt te hebben met ballen die hard van dichtbij recht op zijn lichaam komen.

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21-11 14:25
Hebben er mensen ervaring met Kane als diepste spits in een 4411 opstelling?

• Korkss
  • Laatst online: 21:26
theman36 schreef op maandag 5 november 2018 @ 18:55:
Ik speelde kane in een 4-2-3-1 en vond hem heerlijk. Wel traag maar de beste man jankte alles binnen! Twijfel nog of ik hem terug haal 8)

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• Xamsix
Fut swap deals november :)

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
En 2 nieuwe League SBC's: de MLS (VS) en Liga NOS (Portugal). Kaarten spreken mij persoonlijk helaas niet erg aan, investeringen verkoop ik in de loop van de week.
Niets bijzonders, pedro is leuk vooral om juanfran op full chem te krijgen maar vrijwel iedereen heeft al een POTM Lucas lijkt me.

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Iemand nog tips? Speel nu met dit team, https://www.futbin.com/19/squad/1532971

Momenteel heb ik 1.2 miljoen coins en twijfel tussen het kopen van een echte topper zoals Cristiano Ronaldo (wel nog even sparen) of de volgende aankopen op korte termijn;

Alex Sandro 100k
Nainggolan 80k
Chiellini 50k
Hamdanovic 40k

Iemand ervaring met bovenstaande spelers?

• RouwersJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 31-01-2022
Ondervinden meer mensen dat fut rivals het vanavond niet doet (xbox)?

• fifanoob
laviolette schreef op maandag 5 november 2018 @ 13:42:
[...]

Een invaller heeft altijd 5 chemistry. Wat dit voor invloed heeft op de stats van een speler kun je makkelijk op Futbin zien. Geef bij je speler de team chem en de individuele chem op en je ziet wat de stats dan zijn.
je reactie is duidelijk maar toch lukt het mij niet..

Moet ik heel mijn team invullen bij Squad? Sorry ben niet zo bekend met futbin en mijn Engels is drama..

• fifanoob
roybr schreef op maandag 5 november 2018 @ 20:27:

Momenteel heb ik 1.2 miljoen coins en twijfel tussen het kopen van een echte topper zoals Cristiano Ronaldo (wel nog even sparen) of de volgende aankopen op korte termijn;

Alex Sandro 100k
Nainggolan 80k
Chiellini 50k
Hamdanovic 40k

Zou sowieso eerst wat spelers upgraden alvorens je voor Ronaldo gaat.. maakt het spelen ondertussen toch wat makkelijker terwijl je alsnog doorspaart?
Je linker back en je keeper sowieso

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-11 11:57
fifanoob schreef op maandag 5 november 2018 @ 21:10:
[...]
je reactie is duidelijk maar toch lukt het mij niet..

Moet ik heel mijn team invullen bij Squad? Sorry ben niet zo bekend met futbin en mijn Engels is drama..
Ga op futbin naar het scherm van de speler die je zoekt en kijk aan de rechterkant. Hier kan je player chemistry, team chemistry en chemistry styles invullen en gelijk het effect zien op de stats van de speler.

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:24
RouwersJ schreef op maandag 5 november 2018 @ 20:57:
Ondervinden meer mensen dat fut rivals het vanavond niet doet (xbox)?
FUT Champions ook niet, ‘no opponents found’. Wat een pauperzooi is het toch ook, eerst de WL uit moeten stellen en nu kun je het niet eens afmaken haha. Ben maar mooi VI gaan kijken, scheelt me nog een hoop frustratie ook. :+

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• roybr
fifanoob schreef op maandag 5 november 2018 @ 21:13:
[...]

Zou sowieso eerst wat spelers upgraden alvorens je voor Ronaldo gaat.. maakt het spelen ondertussen toch wat makkelijker terwijl je alsnog doorspaart?
Je linker back en je keeper sowieso
Thnx. Dalbert kan wel een upgrade gebruiken. Tijdje met Alex Sandro IF gespeeld, denk dat ik voor zijn normale kaart ga.

Toevallig ervaring met Handanovic? Zijn er betere opties?

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 23:02
AntraXxX schreef op maandag 5 november 2018 @ 21:18:
[...]

FUT Champions ook niet, ‘no opponents found’. Wat een pauperzooi is het toch ook, eerst de WL uit moeten stellen en nu kun je het niet eens afmaken haha. Ben maar mooi VI gaan kijken, scheelt me nog een hoop frustratie ook. :+
Dat is vreemd ik kan gewoon wl spelen, sta nu 17-11 nog 2 wedstrijden te gaan, vraag me alleen af of die laatste 2 potjes nog wel zin hebben aangezien ik nog maximaal op 19 winsten kan komen en ik voor goud 1 20 winsten nodig heb.

Verwijderd

Zo waarschijnlijk ga ik de stekker uit mijn team trekken, afgelopen twee uaar is het niet gelukt om FIFA onder de knie te krijgen, elftal wordt sterker en ik slechter en slechter. Echt niet te geloven zo moeilijk is het toch niet? Baal er verschrikkelijk van heeft mij zelfs vandaag een joystick gekost :-(
Terug naar de basis? Maar hoe?

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Verwijderd schreef op maandag 5 november 2018 @ 22:24:
Zo waarschijnlijk ga ik de stekker uit mijn team trekken, afgelopen twee uaar is het niet gelukt om FIFA onder de knie te krijgen, elftal wordt sterker en ik slechter en slechter. Echt niet te geloven zo moeilijk is het toch niet? Baal er verschrikkelijk van heeft mij zelfs vandaag een joystick gekost :-(
Terug naar de basis? Maar hoe?
Wat voor team heb je nu? En wat precies lukt niet? Iets specifieker zodat mensen je hulp kunnen geven waar nodig

• fifanoob
roybr schreef op maandag 5 november 2018 @ 21:27:
[...]

Thnx. Dalbert kan wel een upgrade gebruiken. Tijdje met Alex Sandro IF gespeeld, denk dat ik voor zijn normale kaart ga.

Toevallig ervaring met Handanovic? Zijn er betere opties?
Ik heb die Alex Sandro if ook maar speel er niet mee.. is onverhandelbaar kreeg ik uit een wl rewards..
Speel zelf met laliga team en geen ervaring met spelers die jij zoekt, sorry man.

Speel btw wl zonder problemen? Ga 15-8 op moment

[ Voor 5% gewijzigd door fifanoob op 05-11-2018 23:23 ]

• Xamsix
Vanavond eens draft geprobeerd. Twee keer gespeeld, 8x winst. Dus tot het einde gekomen. Beste uit de packs; Benzema. Dat kost je dan 2.5 uur en 30.000 coins die je er niet eens terug uit haalt... Vreumd.

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024

Alex Sandro 100k
Nainggolan 80k
Chiellini 50k
Hamdanovic 40k

Speel zelf met Handanovic en sinds kort Nainggolan. Ik zou Nainggolan meteen halen, die heerst op het middenveld.
Handanovic bevalt mij ook zeer goed, al heb ik nog geen ervaring met andere (top)keepers.

Speel zelf met: Handanovic; Florenzi, Manolas, Skriniar (87), Criscito; Allan, Nainggolan, Milinkovic-Savic, Hamsik; Mertens, Higuain (OTW).
Heb nu zelf 275k te besteden en donderdag komt er nog eens 30k van de WL bij en wellicht 44k van Rivals (als ik daar eens voor de coins kies).
Dan kan ik bijna Dybala & Alex Sandro halen :)

• fifanoob
Die hazard potm kaartje speelt echt lekker! Past totaal niet in mijn laliga team maar tis ook de leen versie.. toch ff kijken wat ie kost..
fifanoob schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 01:15:
Die hazard potm kaartje speelt echt lekker! Past totaal niet in mijn laliga team maar tis ook de leen versie.. toch ff kijken wat ie kost..
710K voor PS4

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-11 10:42

Alex Sandro 100k
Nainggolan 80k
Chiellini 50k
Hamdanovic 40k

Ja, met alle behalve Chiellini.

Zijn absoluut een versterking.
Jouw team is aardig vergelijkbaar met die van mij
https://www.futbin.com//19/squad/1552727

Nainngolan is echt een hele goede speler op het middenveld, stuk beter dan Matuidi (ook gehad). Gelijk kopen.
Alex Sandro is ook zijn geld waard. Veel solidere speler dan Dalbert (ook gehad)
Chiellini heb ik nog niet. Staat op het wensenlijstje, maar Benatia doet het vooralsnog prima dus geen haast.
Handanovic is een prima keeper. Had hiervoor Szczenzy en was niet ontevreden, Handanovic is wel iets beter.

Douglas Costa is ook iets fijner dan Perisic. Sneller en kortere draaicirkel. Perisic is alleen wel kopsterker bij voorzetten.

Mijn laatste aanwinst is Dybala. Ik had ook Mertens op de CAM plek, maar Dybala is echt 2 stappen fijner om mee te spelen. Schiet van buiten de 16 met finesse shot veel raak, maar is ook veel actiever en beweeglijker dan Mertens.

Lang zitten worstelen met de spits positie; Mandzukic, Immobile, Higuain, Icardi.... allemaal gehad en weer verkocht. Uiteindelijk is Icardi IF wel een fijne oplossing en nu maar sparen voor CR7

[ Voor 4% gewijzigd door Valandil op 06-11-2018 07:35 ]

wijze woorden

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Xamsix schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 00:14:
Vanavond eens draft geprobeerd. Twee keer gespeeld, 8x winst. Dus tot het einde gekomen. Beste uit de packs; Benzema. Dat kost je dan 2.5 uur en 30.000 coins die je er niet eens terug uit haalt... Vreumd.
Ik kreeg de uit mijn eerste pre-order pack (de eerste dag dat ik de game had) een draft token uit mijn pack, meteen gebruikt en de eerste game gelijk verloren. Reward was een goud pakketje waar ik James Rodriquez uit pack. Nog nooit zo makkelijk 80K verdiend in 12 minuten. Eigenlijk is het vet oneerlijk dat jij niks krijgt voor je 2,5 spelen.

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Als je die swap items gebruikt bij 2 spelers, is hij dan weg of kun je dit meerdere keren doen?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 01:02
Ricloo86 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 08:31:
Als je die swap items gebruikt bij 2 spelers, is hij dan weg of kun je dit meerdere keren doen?
Alleen de silver players is repeatable. De rest kun je maar 1 keer doen.

• roybr
Bedankt voor de reacties!! De komende dagen de markt eens in de gaten voor de updates! Nainmgolan, Alex Sandra, Handanovic en Chielinni (misschien Manolas IF).

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:45
theman36 schreef op maandag 5 november 2018 @ 18:55:
Ik heb Kane in de spits bij 4411, met Firmino erachter. Bevalt erg goed, schiet er heel veel in en kan ook aardig koppen en is een prima aanspeelpunt. Pure snelheid is z'n minpunt. Je kan hem prima in een kort 1-2tje gebruiken, maar je moet niet verwachten dat je hem diep stuurt met nog 30 meter naar het goal zonder dat hij achterhaald wordt.

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

• kalou
  • Laatst online: 04-04-2021
iemand ervaring met if cancelo en if suso 86?

• ajaxalex
Jekke schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 00:57:
[...]

Speel zelf met Handanovic en sinds kort Nainggolan. Ik zou Nainggolan meteen halen, die heerst op het middenveld.
Handanovic bevalt mij ook zeer goed, al heb ik nog geen ervaring met andere (top)keepers.

Speel zelf met: Handanovic; Florenzi, Manolas, Skriniar (87), Criscito; Allan, Nainggolan, Milinkovic-Savic, Hamsik; Mertens, Higuain (OTW).
Heb nu zelf 275k te besteden en donderdag komt er nog eens 30k van de WL bij en wellicht 44k van Rivals (als ik daar eens voor de coins kies).
Dan kan ik bijna Dybala & Alex Sandro halen :)
Mooi Team, hoe speelt Higuain? Ik wil hem halen als Belotti geen IF krijgt.
kalou schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:13:
iemand ervaring met if cancelo en if suso 86?
Moest gisteren tegen een speler die erg goed met IF Suso overweg kon. Die was toch wel erg irritant.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Ricloo86
Heb mijn team dit weekend versterkt met, Walker, de Gea en Eriksen.

Ik ben heel erg content met die laatste, heerlijk om aan de bal te hebben en passjes te versturen.
Ali staat op de transferlist want is imo geen schim van Eriksen.

Zit er over na te denken om Jesus weg te doen voor een andere spits, iemand tips? (500k te besteden).

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 23:02
Ricloo86 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:30:
Heb mijn team dit weekend versterkt met, Walker, de Gea en Eriksen.

Ik ben heel erg content met die laatste, heerlijk om aan de bal te hebben en passjes te versturen.
Ali staat op de transferlist want is imo geen schim van Eriksen.

Zit er over na te denken om Jesus weg te doen voor een andere spits, iemand tips? (500k te besteden).
Ik zou voor aubameyang gaan, finesse schot is echt goed Dus je kan van zowel binnen als buiten de 16 scoren met hem, is bloedsnel en scoor ook nog wel eens met kopballen met hem.

• ErnstMid

ErnstMid

Xamsix schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 00:14:
Online of offline? Zit behoorlijk groot verschil in namelijk...offline is sowieso waardeloos :+

Verwijderd

Wat is eigenlijk een beter duo. Benatia - Koulibaly of Benatia- Manolas? Nadeel van Koulibaly is wel zijn H/H stats maar in hoeverre is dat in een wedstrijd een probleem?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2018 09:52 ]

Geen idee of de markt op zijn dieptepunt al is ivm met black friday, maar de high rates spelers verwacht ik niet veel lager dus vanochtend mijn team teruggekocht met wat upgrades (Varane, Messi). Veel spelers ook nog kunnen snipen voor minder dan de futbin waarde (Messi bv 835k)

Heb na al deze investeringen nog 900k over en zit te denken aan een upgrade van CDM positie van Kondogbia om er een wat meer verdedigende middenvelder neer te zetten. Op reddit kwam iemand met het idee om Kante er op 8 chem te zetten, terwijl ik zelf aan prime Rijkaard dacht (even doorsparen)

wat vinden jullie van dit team en hebben jullie nog andere ideeen?

https://www.futbin.com/19/squad-builder/view/8990

• Ricloo86
tukkerterror90 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:43:
[...]

Ik zou voor aubameyang gaan, finesse schot is echt goed Dus je kan van zowel binnen als buiten de 16 scoren met hem, is bloedsnel en scoor ook nog wel eens met kopballen met hem.
En ervaring met Aguiro?

• Xamsix
ErnstMid schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:50:
[...]

Online of offline? Zit behoorlijk groot verschil in namelijk...offline is sowieso waardeloos :+
Online :)

• Xamsix
Schuimpje schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 08:00:
[...]

Ik kreeg de uit mijn eerste pre-order pack (de eerste dag dat ik de game had) een draft token uit mijn pack, meteen gebruikt en de eerste game gelijk verloren. Reward was een goud pakketje waar ik James Rodriquez uit pack. Nog nooit zo makkelijk 80K verdiend in 12 minuten. Eigenlijk is het vet oneerlijk dat jij niks krijgt voor je 2,5 spelen.
Haha achja, moet zeggen dat ik deze Fifa echt ontzettend weinig packluck heb haha. Toch al behoorlijk wat geopend, maar de eerste indrukwekkende speler moet nog komen. Wel paar keer een IF gehad, maar dat was dan altijd een discard IF.

Vermaak en frustreer me verder prima met het spel, maar hoopte dit jaar toch een ster te packen (don't we all).

Xamsix schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:58:
[...]

Haha achja, moet zeggen dat ik deze Fifa echt ontzettend weinig packluck heb haha. Toch al behoorlijk wat geopend, maar de eerste indrukwekkende speler moet nog komen. Wel paar keer een IF gehad, maar dat was dan altijd een discard IF.

Vermaak en frustreer me verder prima met het spel, maar hoopte dit jaar toch een ster te packen (don't we all).
Die hoop heb ik opgegeven, daarom laat ik de packs allemaal links liggen en sell met de hype en altijd voor coins. Ik had nooit gedacht dat ik met deze methode nu al in november Suarez en Messi in mijn team zou hebben. ook de league SBC's laat ik voorlopig links en verkoop alles wat in mijn team is. Ik laat alles maar tot eind van FIFA 19, als er net als vorig jaar een periode dat alles in de packs zit, kunnen we ons hopelijk vermaken.
Pagina: 1 ... 54 ... 200 Laatste