88 Petit lijkt mij beter dan prime Rijkaardbvbal79 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:52:
Geen idee of de markt op zijn dieptepunt al is ivm met black friday, maar de high rates spelers verwacht ik niet veel lager dus vanochtend mijn team teruggekocht met wat upgrades (Varane, Messi). Veel spelers ook nog kunnen snipen voor minder dan de futbin waarde (Messi bv 835k)
Heb na al deze investeringen nog 900k over en zit te denken aan een upgrade van CDM positie van Kondogbia om er een wat meer verdedigende middenvelder neer te zetten. Op reddit kwam iemand met het idee om Kante er op 8 chem te zetten, terwijl ik zelf aan prime Rijkaard dacht (even doorsparen)
wat vinden jullie van dit team en hebben jullie nog andere ideeen?
https://www.futbin.com/19/squad-builder/view/8990
Hmm inderdaad, alleen Kante is wel een stuk goedkoper te krijgen en ook een beest natuurlijk ook op 8 chem.Verwijderd schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:05:
[...]
88 Petit lijkt mij beter dan prime Rijkaard
Maar weer een kandidaat erbij, lastig
Ik zou focussen op de packs met een positieve VFC.bvbal79 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:02:
[...]
Die hoop heb ik opgegeven, daarom laat ik de packs allemaal links liggen en sell met de hype en altijd voor coins. Ik had nooit gedacht dat ik met deze methode nu al in november Suarez en Messi in mijn team zou hebben. ook de league SBC's laat ik voorlopig links en verkoop alles wat in mijn team is. Ik laat alles maar tot eind van FIFA 19, als er net als vorig jaar een periode dat alles in de packs zit, kunnen we ons hopelijk vermaken.
Net toevallig kroos uit de SBC van Sporting.
Haha dat heb je inderdaad netjes gedaan! Heb er wel over nagedacht om proberen met hypes/traden coins te verdienen, maar uiteindelijk denk ik dat het me te veel moeite/tijd kost, in ieder geval dit jaar haha.bvbal79 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:02:
[...]
Die hoop heb ik opgegeven, daarom laat ik de packs allemaal links liggen en sell met de hype en altijd voor coins. Ik had nooit gedacht dat ik met deze methode nu al in november Suarez en Messi in mijn team zou hebben. ook de league SBC's laat ik voorlopig links en verkoop alles wat in mijn team is. Ik laat alles maar tot eind van FIFA 19, als er net als vorig jaar een periode dat alles in de packs zit, kunnen we ons hopelijk vermaken.
PSN/Steam: Xamsix
Kante is echt super goed, maar zijn lengte is wel een flink minpunt waar je rekening mee moet houden. Als je dat kan compenseren in de rest van je team is dat geen probleem. Combi Kondogbia en Kante kan ook leuk zijn trouwens.bvbal79 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:18:
[...]
Hmm inderdaad, alleen Kante is wel een stuk goedkoper te krijgen en ook een beest natuurlijk ook op 8 chem.
Maar weer een kandidaat erbij, lastig
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
IF Suso draait als een trein bij mij, loopt vanaf RW nog 1 op 1 na meer dan 20 potten.kalou schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:13:
iemand ervaring met if cancelo en if suso 86?
Zelf een tijdje met otw cancelo gespeeld, ook een prima back. uiteindelijk vervangen voor SBC Juanfran.
Ik heb dit jaar juist eindelijk eens een keer wat geluk. Al drie keer spelers van rond de 100k getrokken plus één untradable Coutinho en afgelopen zaterdag een Rivaldo die 940k opleverdebvbal79 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:02:
[...]
En dat in een jaar dat ik het vertik om points te kopen..
[ Voor 62% gewijzigd door Kju op 06-11-2018 10:35 ]
PSN: Kjujay
Als ik trouwens even Lozano en Salah vergelijk... Dan heeft Salah net iets betere stats, maar met 'marksman' chem ziet Lozano er (met een betere weakfoot) behoorlijk goed uit.
Dus of ik leg 260.000 coins neer voor Salah. Of ik koop Lozano IF + marksman en wissel hem iedere wedstrijd erin... Alleen heb je dan natuurlijk wel het probleem dattie niet 10 chem krijgt. Lastig!
Dus of ik leg 260.000 coins neer voor Salah. Of ik koop Lozano IF + marksman en wissel hem iedere wedstrijd erin... Alleen heb je dan natuurlijk wel het probleem dattie niet 10 chem krijgt. Lastig!
Ben er nog steeds niet over uit hoe ik mijn keeper ga upgraden, twijfel tussen: Oblak, Courtois & Ter Stegen.. Lees over alle 3 goede verhalen, twijfel twijfel.. Ze worden gelinkt aan: IF Hernandez en IF Godin.
Dit is mijn team zoals het er nu uit ziet: https://www.futbin.com//19/squad/1556452
Nog verdere tips/suggesties?
Dit is mijn team zoals het er nu uit ziet: https://www.futbin.com//19/squad/1556452
[ Voor 21% gewijzigd door Schuimpje op 06-11-2018 10:47 ]
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
Muah, dat is toch ook gewoon packluck? Vorig jaar deed ik ze ook allemaal met een hoge VFC, toen kwamen alle hoge en speciale kaarten in packs, en had ik al mijn league SBC packs verkwanst, vandaar dat ik dit keer deze tour neem.ajaxalex schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:19:
[...]
Ik zou focussen op de packs met een positieve VFC.
Net toevallig kroos uit de SBC van Sporting.
Waarom probeer je niet gewoon alledrie? Sinds ik Courtois in de goal heb en Suarez voorin heb ik maar 2 uit 10 verloren. En ik ben echt niet goed ofzo..Schuimpje schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:40:
Ben er nog steeds niet over uit hoe ik mijn keeper ga upgraden, twijfel tussen: Oblak, Courtois & Ter Stegen.. Lees over alle 3 goede verhalen, twijfel twijfel.. Ze worden gelinkt aan: IF Hernandez en IF Godin.
Maar die twee CB's van jou, is dat wat? Voor m'n gevoel zijn Sergio Ramos en Varane het prijsverschil niet waard.
Zijn uitstekende verdedigers, maar je bedoelt dat je liever ramos en varane hebt voor minder geld?Kju schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:46:
[...]
Waarom probeer je niet gewoon alledrie? Sinds ik Courtois in de goal heb en Suarez voorin heb ik maar 2 uit 10 verloren. En ik ben echt niet goed ofzo..
Maar die twee CB's van jou, is dat wat? Voor m'n gevoel zijn Sergio Ramos en Varane het prijsverschil niet waard.
Waarschijnlijk bedoel ik allebeiSchuimpje schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:48:
[...]
Zijn uitstekende verdedigers, maar je bedoelt dat je liever ramos en varane hebt voor minder geld?
Kante/Matic als CDMs hier, Poggy ervoor met come back on defense.Bean77 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:26:
[...]
Kante is echt super goed, maar zijn lengte is wel een flink minpunt waar je rekening mee moet houden. Als je dat kan compenseren in de rest van je team is dat geen probleem. Combi Kondogbia en Kante kan ook leuk zijn trouwens.
Ipv van Rijkaard die vrij log is, kun je bijvoorbeeld ook naar Desailly CDM kijken of Keane.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ja dat was end game, tuurlijk kun je daar op wachten. Maar als je dan wilt investeren/gokken op packs beter diegene waar je winst uit kan halen.bvbal79 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:44:
[...]
Muah, dat is toch ook gewoon packluck? Vorig jaar deed ik ze ook allemaal met een hoge VFC, toen kwamen alle hoge en speciale kaarten in packs, en had ik al mijn league SBC packs verkwanst, vandaar dat ik dit keer deze tour neem.
Krijg het idee dat EA voor de winter alle grote league SBC's gelaunched wil hebben. Die FUT swap deals krijgen we denk ik nu ook elke maand, vind het wel leuk naast het spelen ook een beetje puzzelen voor packs.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Mega pack nu nog open knallen of wachten tot morgen?
Verwijderd
100% Courtois!Schuimpje schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:40:
En IF hernandez vervangen voor Varane, Hernandez was ongelofelijk slecht bij mij iig.
Ook niet meer dan logisch toch? De meerwaarde van een League SBC in Maart als bijna niemand meer speelt is veel geringer dan ze nu al uitbrengen. Ik vind dat eigenlijk alleen maar positief.GAITii schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:36:
Krijg het idee dat EA voor de winter alle grote league SBC's gelaunched wil hebben. Die FUT swap deals krijgen we denk ik nu ook elke maand, vind het wel leuk naast het spelen ook een beetje puzzelen voor packs.
Nee die heb ik niet geprobeerd. Je zou bij catalogus kunnen kijken of je ze een paar wedstrijden als leenspeler kan proberen volgens mij staan Aguero en aubameyang er wel tussen, dan kan je zelf bekijken wie je fijner vind.
Pfft, ik heb Halloween Dost en die zou zogenaamd 90 pace hebben. Man wat voelt hij traag aan...
Dat is wel een goede, ga ik eens proberen!tukkerterror90 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 12:29:
[...]
Nee die heb ik niet geprobeerd. Je zou bij catalogus kunnen kijken of je ze een paar wedstrijden als leenspeler kan proberen volgens mij staan Aguero en aubameyang er wel tussen, dan kan je zelf bekijken wie je fijner vind.
Zo ben ik ook met Eriksen gaan spelen, omdat Ali rood had dit weekend haha.
Heb hem na zijn uitleen gelijk gekocht.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Jammer, echt een verkeerde keus gemaakt 2 weken geleden om WL te starten terwijl ik maar 1 avond de tijd had.
Nu haal ik never nooit 2000 punten voor het begin van de volgende WL
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Stats zeggen niet alles!sirkeith schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 12:31:
Pfft, ik heb Halloween Dost en die zou zogenaamd 90 pace hebben. Man wat voelt hij traag aan...
Verwijderd
Ik heb dat vorige week ook gehad, heb er 30 gewonnen ofzo en net aan de 2000k punten gehaald... nu gister op 12 wins uitgekomen in de WL dus dat scheelt me de hele week spelen. En Rank 1 in Rivals haal je ook wel dan!Mars18 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 12:34:
Jammer, echt een verkeerde keus gemaakt 2 weken geleden om WL te starten terwijl ik maar 1 avond de tijd had.
heeft nu niet meer een boost volgens mij.sirkeith schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 12:31:
Volgende keer met volle maan of zo krijgt hij weer 2 random boosts.
https://www.ea.com/nl-nl/...-team-ultimate-scream-faq
Ze hebben standaard altijd een boost. alleen welke dat is dus ad random.cubert20 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:21:
[...]
heeft nu niet meer een boost volgens mij.
Volgende keer met volle maan of zo krijgt hij weer 2 random boosts.
https://www.ea.com/nl-nl/...-team-ultimate-scream-faq
Helaas heb ik geen tijd om door de weeks 30 games te winnenVerwijderd schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:16:
[...]
Ik heb dat vorige week ook gehad, heb er 30 gewonnen ofzo en net aan de 2000k punten gehaald... nu gister op 12 wins uitgekomen in de WL dus dat scheelt me de hele week spelen. En Rank 1 in Rivals haal je ook wel dan!
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Tja, voor niets gaat de zon opMars18 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:58:
[...]
Helaas heb ik geen tijd om door de weeks 30 games te winnen
Je moet er wel iets voor doen om te kwalificeren natuurlijk
Je voortgang blijft gewoon bewaard toch?Mars18 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:58:
[...]
Helaas heb ik geen tijd om door de weeks 30 games te winnen
Als je 11 wins hebt in de wl ben je al geplaatst voor de volgende wl, dus dat is vrij simpel, bij 6 wins krijg je zelfs al 1000 kwalificatiepunten dus als je een weekend niet zoveel tijd hebt moet je gewoon zorgen dat je 6 wins pakt dan hoef je doordeweeks nog maar 1000 kwalificatiepunten bij elkaar te spelen, en bij de rivals Rewards krijg je ook nog eens kwalificatiepunten dus dan is het helemaal easy om elke week mee te doen aan de wl.Verwijderd schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:16:
[...]
Ik heb dat vorige week ook gehad, heb er 30 gewonnen ofzo en net aan de 2000k punten gehaald... nu gister op 12 wins uitgekomen in de WL dus dat scheelt me de hele week spelen. En Rank 1 in Rivals haal je ook wel dan!
Ware het niet dat je maar enkele uren hebt om die points ook daadwerkelijk te verzilveren...het gaat niet automatisch als vorig jaar....tukkerterror90 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 14:45:
[...]
Als je 11 wins hebt in de wl ben je al geplaatst voor de volgende wl, dus dat is vrij simpel, bij 6 wins krijg je zelfs al 1000 kwalificatiepunten dus als je een weekend niet zoveel tijd hebt moet je gewoon zorgen dat je 6 wins pakt dan hoef je doordeweeks nog maar 1000 kwalificatiepunten bij elkaar te spelen, en bij de rivals Rewards krijg je ook nog eens kwalificatiepunten dus dan is het helemaal easy om elke week mee te doen aan de wl.
Hmm Had pogba als cdm, maar niet ideaal met h/l. beter als cm.Bossie schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:58:
[...]
Kante/Matic als CDMs hier, Poggy ervoor met come back on defense.
Ipv van Rijkaard die vrij log is, kun je bijvoorbeeld ook naar Desailly CDM kijken of Keane.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Heb even wat hulp nodig.
speel nu https://www.futbin.com/19/squad/1564580
Ik zit er aan te denken om naingolan CAM te maken, maar kan ook naingolan CDM en dybala CAM maken.
Echter https://www.futbin.com/19/squad/1564530 kan natuurlijk ook. Al speel ik eigenlijk bijna altijd met vleugelspelers. Dus weet niet goed waar ik dan rekening mee moet houden.
Ik zit er aan te denken om naingolan CAM te maken, maar kan ook naingolan CDM en dybala CAM maken.
Echter https://www.futbin.com/19/squad/1564530 kan natuurlijk ook. Al speel ik eigenlijk bijna altijd met vleugelspelers. Dus weet niet goed waar ik dan rekening mee moet houden.
Persoonlijk zou ik altijd eerder voor Dybala als CAM gaan en Naingolan als CDM. Dan heb je daar ook meteen hele fijne spelers staan. Milinkovic-Savic lijkt mij ook meer een CM/CDM dan CAM trouwenscubert20 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 15:51:
Heb even wat hulp nodig.
4231, Matic/Kante als CDMs, Poggy als CCAMBean77 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 15:30:
[...]
Hmm Had pogba als cdm, maar niet ideaal met h/l. beter als cm.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Ja dat is klote, maar dat kan via de app toch?bvbal79 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 15:29:
[...]
Ware het niet dat je maar enkele uren hebt om die points ook daadwerkelijk te verzilveren...het gaat niet automatisch als vorig jaar....
Ik heb even matic gehad in mijn team als 2e cdm, maar vond hem echt te log. Heb nu cl allan er staan en die bevalt mij beter. Al zal die tzt ook nog wel geupgrade worden.
Laat de CL sbc’s maar komen :-D
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Heb mijn liga team omgeruild voor een serie a team.
Ik vond dat er te weinig keuze in het niveau van de spitsen was.
Heb best snel een redelijk team maar oh oh wat werd ik gisteren vaak weggetikt. Spelers waren overal te laat leek het.
Daarna mijn tactiek zowel verdedigend als wel aanvallend aangepast, toen ging het beter. En wat spelers als Icardi, Immobile en Perisic gekocht, ben benieuwd
Maar vind het heel moeilijk in divisie 5.
Dat cursor switchen blijft ruk
Heb best snel een redelijk team maar oh oh wat werd ik gisteren vaak weggetikt. Spelers waren overal te laat leek het.
Daarna mijn tactiek zowel verdedigend als wel aanvallend aangepast, toen ging het beter. En wat spelers als Icardi, Immobile en Perisic gekocht, ben benieuwd
[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 06-11-2018 18:46 ]
Ik heb juist het tegen overgestelde gedaan, van serie A naar La Liga. Vond serie A maar stug hahaHarribo schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 18:45:
Heb mijn liga team omgeruild voor een serie a team.
Weinig opties in een BPL team, maar vind Petit halen op dit moment een erg saaie upgradeBean77 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 17:53:
[...]
Ik heb even matic gehad in mijn team als 2e cdm, maar vond hem echt te log. Heb nu cl allan er staan en die bevalt mij beter. Al zal die tzt ook nog wel geupgrade worden.
Iemand enig idee hoeveel punten je ongeveer moet hebben aan het eind vd week voor rank II (div5)?
Misschien kan iemand me helpen; sinds vandaag probeer ik de tactiek waarbij je start in een formatie, maar bij 'defensive' switched naar een andere formatie. In dit geval switch ik naar 4-2-3-1. Dat gaat allemaal prima, iedereen staat waar die moet staan. Maar steeds na rust is het een ander verhaal. Dan staat Fred, een van mn cvms opeens de hele tijd linksbuiten en staat een van mn CAM's op zijn plek. Iemand enig idee of dit te fixen valt?
Even 1 vraag wat denken jullie zouden de Arsenal spelers nog duurder Worden of kan ik ze beter nu te koop zetten
Phoaa, dit is een fijne avond zeg. Had een stuk of 30 Daley Blindjes op de tranferlijst staan voor de Eredivisie SBC maar heb ze vanavond maar verkocht. Ingekocht voor 700/750 en verkocht voor 2500 per stuk.
Ook die UCL spelers die overdag in te slaan zijn voor 1000 verkoop je op UCL avonden gewoon voor 3000.
Daarnaast Lewandowski gepacked uit een UCL SBC, is ook weer 100K extra. Yay, na donderdag (Rivals rewards en WL rewards_ mijn BPL team uitbreiden.
Ook die UCL spelers die overdag in te slaan zijn voor 1000 verkoop je op UCL avonden gewoon voor 3000.
Daarnaast Lewandowski gepacked uit een UCL SBC, is ook weer 100K extra. Yay, na donderdag (Rivals rewards en WL rewards_ mijn BPL team uitbreiden.
Verwijderd
Oké het lijkt erop dat de pre marketcrash net begonnen is. Ga nu alle 86+ spelers inkopen die ik wil hebben.
Het lijkt op een serieuze market crash nu...Messi gister voor 835 gehaald nu onder de 820 Griezmann is naar 250 al....even investeren zo in SBC fodders
In het puntenoverzicht kun je ook de ranks/punten van de vorige ronde zien.DennisCle schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 20:15:
Iemand enig idee hoeveel punten je ongeveer moet hebben aan het eind vd week voor rank II (div5)?
Ik vind hem zeer fijn spelen! Al heb ik niet met spelers als Icardi & Immobile gespeeld.ajaxalex schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:17:
[...]
Mooi Team, hoe speelt Higuain? Ik wil hem halen als Belotti geen IF krijgt.
Hij is kopsterk, balvast en kan goed afmaken!
Gebruik hem wel met een snelle spits om hem heen, nu Mertens.
Zojuist Dybala gehaald die ik daarachter ga plaatsen, hopelijk speelt dat lekker samen.
Verwijderd
Lol Icardi voor 18k en Perisic voor 13k net gekocht. Ze waren nog niet zo lang geleden 50 en 60k. Nice nu even Hamsik ook halen.
Ben benieuwd of donderdag de prijzen omhoog schieten. Ik ga in ieder geval voor de coins bij de Rivals rewards, dat lijkt nu dubbel winstVerwijderd schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:14:
Lol Icardi voor 18k en Perisic voor 13k net gekocht. Ze waren nog niet zo lang geleden 50 en 60k. Nice nu even Hamsik ook halen.
transferlist vol, rare golds 1k, golds 800, club loopt lekker met de CL SBC.
Zelf twee pogingen gedaan met untradebles van voige CL SBC, Casemire 89 gekregen.
Zelf twee pogingen gedaan met untradebles van voige CL SBC, Casemire 89 gekregen.
Fernandinho of Matic beter op CVM?
Thanks man maat voor het melden, heb namelijk heel ajax staan voor sbc eredivisie.GAITii schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:08:
Phoaa, dit is een fijne avond zeg. Had een stuk of 30 Daley Blindjes op de tranferlijst staan voor de Eredivisie SBC maar heb ze vanavond maar verkocht. Ingekocht voor 700/750 en verkocht voor 2500 per stuk.
Komt nu mooi van pas
Nu verkopen en van het weekend weer kopen. Kan je zo maar een 30K-40K opleveren nu.Delano1992 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:32:
[...]
Thanks man maat voor het melden, heb namelijk heel ajax staan voor sbc eredivisie.
Komt nu mooi van pas
Dolberg ook verkoopt gewoon voor 2K...
Verwijderd
Icardi, Hamsik, Perisic, Benatia allemaal onder de 19k gekocht en het zijn 86+ spelers. Nice, de rest is nu nog boven de 20k dus daar wacht ik nog mee. Moet alleen nog Handanovic Koulibaly en Immobile halen en dan is het af.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2018 08:40 ]
Ik wil een team halen van 600k maar twijfel of ik het nu moet doen of dat het komende 2a3 weken nog gaat zakken qua prijs... Lastig hoor om juiste moment te kiezen
Net de flash of brilliance sbc gedaan voor 7k en krijg David Silva uit een pack, toch mooi weer 40k erbij of zeggen jullie tegen het weekend pas verkopen?
Verwijderd
Thnx!Verwijderd schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:43:
Icardi, Hamsik, Perisic, Benatia allemaal onder de 19k gekocht en het zijn 86+ spelers. Nice, de rest is nu nog boven de 20k dus daar wacht ik nog mee. Moet alleen nog Handanovic Koulibaly en Immobile halen en dan is het af.
https://www.futbin.com/19/squad/42833
Zat gisteren nog te kijken en ze waren 8 k duurder .. bizar! Ik had nog 600k dus even 86's ingeslagen
Ik zie dat veel mensen hier nu 86+ inkopen, mocht ik die ook inkopen om te investeren, is dan een schatting te geven hoeveel die omhoog zullen schieten?
Verder zo’n 70k winst gemaakt door te snipen op Bruma die ineens 7,5K waard was. Uit het CL upgrade packje niks en heel Ajax team wat ik had ingekocht voor de eredivisie SBC verkocht.
Verder zo’n 70k winst gemaakt door te snipen op Bruma die ineens 7,5K waard was. Uit het CL upgrade packje niks en heel Ajax team wat ik had ingekocht voor de eredivisie SBC verkocht.
Oh, dat had ik niet eerder gezien. Super handig thanks.Bossie schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:12:
[...]
In het puntenoverzicht kun je ook de ranks/punten van de vorige ronde zien.
Wat een turbulente avond op de markt zeg. De crash lijkt zich voor de hogere spelers wat hersteld, zelfs hoger dan gisteren.
toch maar wat high rated kaarten ingeslagen. Uit UCL pakje Ribery. Die prijs gaat hoop ik nadat de SBC is geweest stijgen.
toch maar wat high rated kaarten ingeslagen. Uit UCL pakje Ribery. Die prijs gaat hoop ik nadat de SBC is geweest stijgen.
Ik pack griezmann, direct verkopen ? Of zou hij weer wat in waarde gaan stijgen?
https://www.futbin.com/19/squad/1586750
Dit is mijn team, Ben eigenlijk opzoek naar een vervanger voor Wijnaldum.
Iemand tips?
Iemand tips?
Kante of Pogba!joey1990 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 08:34:
https://www.futbin.com/19/squad/1586750
Iemand tips?
Ik wil eigenlijk van mijn Pogba, Werner, Varane en Lozano IF af, geen idee wat een juist moment is om te doen. Ik gok op donderdagavond / vrijdagmiddag als beste verkoop moment, youre thoughts?
Vraagje, mischien dat iemand dit weet.
Dit is mijn team: https://www.futbin.com/19/squad/1586811
In-game switch ik naar een 4-2-3-1 opstelling met Hazard/dybala/mertens op CAM en Suso in de spits.
Nu is mijn vraag, ik gebruik momenteel standaard Matuidi op de ST positie met een CA kaart ivm chem redenen.
Ingame switch ik hem naar de CDM positie met Naingolan.
Mijn vraag is: Gebruikt Matuidi dan de stats n.a.v. zijn CA positie kaart, of pakt hij de stats van als hij op dat moment in de opstelling op CDM staat ?
Dit is mijn team: https://www.futbin.com/19/squad/1586811
In-game switch ik naar een 4-2-3-1 opstelling met Hazard/dybala/mertens op CAM en Suso in de spits.
Nu is mijn vraag, ik gebruik momenteel standaard Matuidi op de ST positie met een CA kaart ivm chem redenen.
Ingame switch ik hem naar de CDM positie met Naingolan.
Mijn vraag is: Gebruikt Matuidi dan de stats n.a.v. zijn CA positie kaart, of pakt hij de stats van als hij op dat moment in de opstelling op CDM staat ?
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Zijn er mensen die de 81+ upgrade aanraden? Ik zit er niet op te wachten om 82 Vitolo te krijgen oid.
Pogba zou top zijn maar dat budget heb ik niet. ik heb 100k te besteden.
Firmino!joey1990 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 08:52:
[...]
Pogba zou top zijn maar dat budget heb ik niet. ik heb 100k te besteden.
Firmino op CM? dat lijkt mij wel erg aanvallend
Doe-het-niet!ajaxalex schreef op woensdag 7 november 2018 @ 08:51:
Zijn er mensen die de 81+ upgrade aanraden? Ik zit er niet op te wachten om 82 Vitolo te krijgen oid.
zoals je een paar posts naar boven ziet speel ik met 2 spitsen (4-4-2).huis-r schreef op woensdag 7 november 2018 @ 09:00:
Wie spelen hier met 2 spitsen? Heb het gevoel dat dit mij toch beter ligt dan een formatie met 1 spits. Echter ben ik dan op zoek naar iemand naast Aguero..
Kane / Lukaku? Andere opties?
Ik speel met Aubameyang en daarom heen Eriksen.
Auba is echt een topper!!
Ik heb ook met Lukaku gespeeld maar vond hem erg lomp en alle ballen sprongen van zijn voeten af.
[ Voor 9% gewijzigd door joey1990 op 07-11-2018 09:03 ]
@joey1990 Oja ik zie 'm! Speel je ingame ook 442 en hoe bevalt Mane jou? Die heb ik vorige week uit m'n player pick gekregen.
Op het middenveld zou je ook Fred kunnen halen ipv Wijnaldum, ik heb zijn OTW kaartje gehaald. Of Fernandinho alleen is hij wel een meer verdedigende middenvelder
Op het middenveld zou je ook Fred kunnen halen ipv Wijnaldum, ik heb zijn OTW kaartje gehaald. Of Fernandinho alleen is hij wel een meer verdedigende middenvelder
Dankje! zat ook aan Fred of Alli te denken.huis-r schreef op woensdag 7 november 2018 @ 09:04:
@joey1990 Oja ik zie 'm! Speel je ingame ook 442 en hoe bevalt Mane jou? Die heb ik vorige week uit m'n player pick gekregen.
Ik speel in game ook 4-4-2 daarom snap ik dat mensen het raar zouden vinden dat ik Eriksen in de spits heb maar vind het erg fijn spelen met Auba ernaast.
Mane heb ik zojuist aangeschaft dus kan ik nog niks over zeggen. Wel heb ik vaak gespeeld met zijn normale kaartje bij een vriend van mij. Vooral met lage harde voorzetten komt hij erg vaak voor zijn tegenstander te voorschijn.
Ik kijk altijd even aan hoe mijn tegenstander speelt en staat en wie zijn backs zijn.huis-r schreef op woensdag 7 november 2018 @ 09:00:
Wie spelen hier met 2 spitsen? Heb het gevoel dat dit mij toch beter ligt dan een formatie met 1 spits. Echter ben ik dan op zoek naar iemand naast Aguero..
Kane / Lukaku? Andere opties?
Heb Hazard en Lucas op de flanken, en soms switch ik naar Jesus en Hazard SP als over de flanken niets lukt.
Werkt tot nu toe uitstekend, anticipeer vaak op de tegenstander.
Sowieso is het goed om af en toe even anders te gaan staan, anders wordt het aanvalspel te voorspellend met snelle spelers imo.
@Ricloo86 Das een goede tip, ik zou eigenlijk eens goed moeten gaan zitten voor de verschillende tactieken die ik ingame snel kan switchen. Persoonlijk denk ik dat Mane ook wel in de spits naast Aguero zou kunnen spelen op het moment dat flanken niet lukt.
Houd ik mijn muntjes weer in de zak voor versterking op het middenveld.
Je weet dat je 5 voorkeursinstellingen kan aanmaken he?huis-r schreef op woensdag 7 november 2018 @ 09:19:
@Ricloo86 Das een goede tip, ik zou eigenlijk eens goed moeten gaan zitten voor de verschillende tactieken die ik ingame snel kan switchen. Persoonlijk denk ik dat Mane ook wel in de spits naast Aguero zou kunnen spelen op het moment dat flanken niet lukt.
Ik speel bijna altijd met 2 spitsen.
Het valt mij op dat veel teams in no time achterin op een kluitje staan, dan is een extra man daar wel fijn.
Als ik nieuwe spelers zoek, kijk ik vaak hier
Als je dan de desktop versie van de pagina neemt, dus niet de mobiele versie, dan staan er likes achter de speler. Zo krijg je een idee.
Een idee, want waterdicht zijn die likes natuurlijk niet, maar dat zorgt er er in elk geval voor dat ik niet bij voorbaat mijn coins steek in ondergewaardeerde spelers
Ik vind die nieuwe sbc's, afgezien van de leagues, rommel. Kost je flink coins en untradables zuigen gewoon. Afgezien van icons omdat die top zijn en overal in passen.
Zeker in dit vroege stadium waarbij de kans groot is dat je ze ooit kwijt wilt voor betere. Dan krijg je er niets meer voor
Hoewel Hazard wel top lijkt
Je verdiepen in tactieken kan je echt winst opleveren in wedstrijden
Het valt mij op dat veel teams in no time achterin op een kluitje staan, dan is een extra man daar wel fijn.
Als ik nieuwe spelers zoek, kijk ik vaak hier
Als je dan de desktop versie van de pagina neemt, dus niet de mobiele versie, dan staan er likes achter de speler. Zo krijg je een idee.
Een idee, want waterdicht zijn die likes natuurlijk niet, maar dat zorgt er er in elk geval voor dat ik niet bij voorbaat mijn coins steek in ondergewaardeerde spelers
Ik vind die nieuwe sbc's, afgezien van de leagues, rommel. Kost je flink coins en untradables zuigen gewoon. Afgezien van icons omdat die top zijn en overal in passen.
Zeker in dit vroege stadium waarbij de kans groot is dat je ze ooit kwijt wilt voor betere. Dan krijg je er niets meer voor
Hoewel Hazard wel top lijkt
Je verdiepen in tactieken kan je echt winst opleveren in wedstrijden
[ Voor 83% gewijzigd door Harribo op 07-11-2018 09:54 ]
Schitterend, had twee weken geleden zoveel mogelijk CL kaarten gesniped voor 750. Allemaal weg voor 3300 gisteravond, stuk of 35 tot 40. Ook nog een zootje Tadic en Schone CL, ook 3500 per stuk weg. Had ook de hele eredivisie gekocht, en alle Nederlanders eruit maar verkocht voor een hoop geld, om die na deze SBCs weer effe terug te halen.
Check je club, ook Botteghin, Van Der heijden, Viergever etc zijn best wat waard, 1500 minimaal.
Check je club, ook Botteghin, Van Der heijden, Viergever etc zijn best wat waard, 1500 minimaal.
En vergeet je Barcelona en inter spelers nietSkann schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:11:
Schitterend, had twee weken geleden zoveel mogelijk CL kaarten gesniped voor 750. Allemaal weg voor 3300 gisteravond, stuk of 35 tot 40. Ook nog een zootje Tadic en Schone CL, ook 3500 per stuk weg. Had ook de hele eredivisie gekocht, en alle Nederlanders eruit maar verkocht voor een hoop geld, om die na deze SBCs weer effe terug te halen.
Donderdagavond/vrijdagochtendMrNobody28 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 08:38:
Ik wil eigenlijk van mijn Pogba, Werner, Varane en Lozano IF af, geen idee wat een juist moment is om te doen. Ik gok op donderdagavond / vrijdagmiddag als beste verkoop moment, youre thoughts?
Ja, is dat een goede investering? Waarom dan eigenlijk?
Heb nu ook weer wat coins om te investeren doordat ik alle gouden spelers uit de Eredivisie had (en dus heb verkocht)!
Gaat het om de 81+ SBC? Ik heb ook heel de eredivisie, maar ben bang om ze te verkopen om ze daarna mis te lopen voor de eredivisie SBC.Skann schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:11:
Edit: overigens zojuist Sinkgraven verkocht voor 3800. Had die paar weken geleden voor 450 opgepikt.
[ Voor 6% gewijzigd door Er_Damn op 07-11-2018 10:35 ]
Bekende naam, goed te linken ook voor SBCs met goedkope high rateds. Kijk daarnaast bijvoorbeeld ook naar het prijsverloop van deze: https://www.futbin.com/19/player/17006/Ricardo%20Horta/sirkeith schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:25:
[...]
Ja, is dat een goede investering? Waarom dan eigenlijk?
Heb nu ook weer wat coins om te investeren doordat ik alle gouden spelers uit de Eredivisie had (en dus heb verkocht)!
een liga NOS speler in investeren? demirbay uit de bundesliga met hun POTM lijkt me een logischere optie, maar misschien mis ik iets
[ Voor 21% gewijzigd door bvbal79 op 07-11-2018 10:32 ]
Ik pik er van allebei maar eentje op voor de zekerheid.bvbal79 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:32:
[...]
een liga NOS speler in investeren? demirbay uit de bundesliga met hun POTM lijkt me een logischere optie, maar misschien mis ik iets
Als ik moest kiezen tussen de twee zou ik op dit moment ook Demirbay of andere Bundesliga spelers pakken.bvbal79 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:32:
[...]
Toch is Nani geen slechte investering; 5* 5*, 83 en Portugees dus redelijk te linken. Daar valt zeker wat te verdienen, de vraag is alleen wanneer.
Volgende Champions league speelrond is 28/11 als ik me niet vergis, een veilige optie lijkt me op me ondertussen UCL kaartjes =<1k op te pikken.bvbal79 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:32:
[...]
Hij heeft het over een IF speler..die hebben we tot nu toe niet nodig gehad voor CLBossie schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:52:
[...]
Volgende Champions league speelrond is 28/11 als ik me niet vergis, een veilige optie lijkt me op me ondertussen UCL kaartjes =<1k op te pikken.
Maar UCL kaartjes onder de 1k krijg je nu niet voor elkaar..... (geprobeerd)
Nee die UEFA Champions League Marquee Matchups. Ik had ook Sinkgraven voor zoveel verkocht trouwensEr_Damn schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:26:
[...]
Gaat het om de 81+ SBC? Ik heb ook heel de eredivisie, maar ben bang om ze te verkopen om ze daarna mis te lopen voor de eredivisie SBC.
Edit: overigens zojuist Sinkgraven verkocht voor 3800. Had die paar weken geleden voor 450 opgepikt.
Als dit om is, direct alles weer terugkopen!
Heb ook wat Fosters en Weghorst tegen bijna discard gehaaldJaap. schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:51:
[...]
Als ik moest kiezen tussen de twee zou ik op dit moment ook Demirbay of andere Bundesliga spelers pakken.
Toch is Nani geen slechte investering; 5* 5*, 83 en Portugees dus redelijk te linken. Daar valt zeker wat te verdienen, de vraag is alleen wanneer.
Helemaal over het hoofd gezien. Ik ga ze meteen listen, blind gaat 3x over de kop!Skann schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:59:
[...]
Nee die UEFA Champions League Marquee Matchups. Ik had ook Sinkgraven voor zoveel verkocht trouwens
Als dit om is, direct alles weer terugkopen!
[ Voor 3% gewijzigd door Er_Damn op 07-11-2018 11:13 ]
Weghorst heb ik er ook 10 van, en heb een aantal OTW Dembele's/Golovins en Scream Denayer's gehaald. Kon ze voor die prijzen niet laten lopen. Nadeel is wel dat mijn tradepile weer goed vol is en er weinig ruimte overblijftbvbal79 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:59:
[...]
Heb ook wat Fosters en Weghorst tegen bijna discard gehaald
@EASports kunnen we die niet even upgraden naar 200?
Hoe zie je of een CL kaartje special is?
Hoe kan je die 5 voorkeurs tactics enz. Instellen eigenlijk?