Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Ricloo86 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:29:
Hoe zie je of een CL kaartje special is?
je bedoeld rare?

de hoekjes aan de bovenkant zijn eruit
Razz89 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:30:
Hoe kan je die 5 voorkeurs tactics enz. Instellen eigenlijk?
onder costum tactics in het menu van je team, met L2 kun je togglen naar de 4 voorkeurs instellingen naast je basis

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-11 09:55
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PItQXTz.png

8)
bvbal79 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:55:
[...]

Hij heeft het over een IF speler..die hebben we tot nu toe niet nodig gehad voor CL ;)
Maar UCL kaartjes onder de 1k krijg je nu niet voor elkaar..... (geprobeerd)
Nee, maar dat gaat zeker lukken in de week voor de volgende speelronde.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-11 23:03
Heb nu op dit moment eindelijk weer wat munten, 400K in totaal. Wil waarschijnlijk nog even wachten op rewards van morgen 44K + Silver 1 rewards. En wil mijn team weer wat gaan uitbreiden / aanpassen.

https://www.futbin.com/19/squad/1591652 dit is mijn team momenteel.

Begin voor chemistry op 4-3-3 en in-game switch ik naar 4-1-2-1-2. Merk alleen dat de loopacties van mijn wingers vaak doodlopen met achter de linies kruipen, vroeg me af wanneer ik Lucas of Willian vervang door bijvoorbeeld Aubameyang of Aguero (liever Aub, want langer) of dit mogelijk dan beter zou gaan.

Verder zit ik eraan te denken Fred te vervangen door zijn CL-kaart, lees daar namelijk goede verhalen over. En Fred zijn normale kaart is al retefijn.

Daarnaast wil ik Gueye of Kovacic gaan vervangen door een De Bruyne of Kante.

Wat zouden jullie doen met 400K-500K op zak?

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-11 20:33
Als jij Fred echt zó fijn vindt, zou ik in ieder geval de OTW kaart van hem kopen.
Ben je in ieder geval verzekerd van zijn upgrade mocht hij die ooit krijgen.

Ik zelf twijfel om Richarlison OTW te verkopen aangezien ik niet 100% zeker ervan ben dat hij in de nieuwe TOTW komt. Er zijn namelijk nogal veel aanvallers die goed hebben gepresteerd...

• GAITii
Speelt Fred veel dan? Volg Man U niet zoveel eigenlijk...

sirkeith schreef op woensdag 7 november 2018 @ 12:45:
Als jij Fred echt zó fijn vindt, zou ik in ieder geval de OTW kaart van hem kopen.

Ik zelf twijfel om Richarlison OTW te verkopen aangezien ik niet 100% zeker ervan ben dat hij in de nieuwe TOTW komt. Er zijn namelijk nogal veel aanvallers die goed hebben gepresteerd...
Ik heb hem maandag verkocht voor 39k. zijn TOTW zal ST zijn en 81 kaart, zijn OTW blijft 81 en LM, en daar zijn er al een stuk of 4 beter van in de BPL. Ik ga er dus vanuit dat zijn kaart eerder weer zal dalen dan stijgen en koop hem binnenkort wel weer terug met winst
GAITii schreef op woensdag 7 november 2018 @ 12:42:
Heb nu op dit moment eindelijk weer wat munten, 400K in totaal. Wil waarschijnlijk nog even wachten op rewards van morgen 44K + Silver 1 rewards. En wil mijn team weer wat gaan uitbreiden / aanpassen.

https://www.futbin.com/19/squad/1591652 dit is mijn team momenteel.

Begin voor chemistry op 4-3-3 en in-game switch ik naar 4-1-2-1-2. Merk alleen dat de loopacties van mijn wingers vaak doodlopen met achter de linies kruipen, vroeg me af wanneer ik Lucas of Willian vervang door bijvoorbeeld Aubameyang of Aguero (liever Aub, want langer) of dit mogelijk dan beter zou gaan.

Verder zit ik eraan te denken Fred te vervangen door zijn CL-kaart, lees daar namelijk goede verhalen over. En Fred zijn normale kaart is al retefijn.

Daarnaast wil ik Gueye of Kovacic gaan vervangen door een De Bruyne of Kante.

Wat zouden jullie doen met 400K-500K op zak?
Ik zou een echte spits halen met lucas en William op de flanken en daarachter fermino
Mogelijk is een IF Lukaku een optie, sterk en balvast en kan dan verder spelen naar je 3 andere aanvalers

• GAITii
bvbal79 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 13:21:
[...]

Ik zou een echte spits halen met lucas en William op de flanken en daarachter fermino
Mogelijk is een IF Lukaku een optie, sterk en balvast en kan dan verder spelen naar je 3 andere aanvalers
Lukaku, speelt die fijn? Is die niet te loch/lomp?

Willian / Lucas --- Lukaku / Aubameyang / Aguero / Lacazette
Erachter op de CAM Firmino.

GAITii schreef op woensdag 7 november 2018 @ 13:24:
[...]

Lukaku, speelt die fijn? Is die niet te loch/lomp?

Willian / Lucas --- Lukaku / Aubameyang / Aguero / Lacazette
Erachter op de CAM Firmino.
4-4-1-1 misschien? Zet je Willian en Lucas op de LM en RM positie en zet je Auba voor Fermino (of andersom, waarbij Fermino een valse spits is en Auba get behind lines)

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-11 08:36

Schuimpje

Couch Warrior

Ik heb momenteel UCL Arias nog als RB in mijn La Liga team, ik merk dat hij niet meer goed mee kan op hoger niveau ik wil hem dus upgraden. Nu heb ik zitten kijken naar carvajal of sergi roberto. Twijfels twijfels...

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-11 09:53
Sinds Red dead geen FIFA meer gespeeld, die prijzen zijn wel flink gezakt. Eriksen en van Dijk richting de 100k

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-11 15:26
Die patch notes zien er heel fijn en goed uit, nu hopen dat het ook duidelijk merkbaar is als ze in de praktijk worden gebracht. Want dan niet meer het finesse gespam van sommige spelers als de hit/miss ratio inderdaad meer naar miss is.
Geen idee of hij hier al is langs gekomen maar hierbij

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Razz89 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:32:
Ik wil een team halen van 600k maar twijfel of ik het nu moet doen of dat het komende 2a3 weken nog gaat zakken qua prijs... Lastig hoor om juiste moment te kiezen :p
Iemand misschien een tip? :P

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22:57
Speel normaal nooit voetbal spellen en heb ook een hekel aan voetbal maar vind Fifa 19 tof :) Ik wil world cup spelen maar dat kan volgens mij niet? Of doe ik wat verkeerds?

• Gurbuh
TweakerVincent schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:02:
Speel normaal nooit voetbal spellen en heb ook een hekel aan voetbal maar vind Fifa 19 tof :) Ik wil world cup spelen maar dat kan volgens mij niet? Of doe ik wat verkeerds?
Er is geen WK in 2019/2020 dus nee, dat gaat m niet worden.

• TweakerVincent
Gurbuh schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:02:
[...]

Er is geen WK in 2019/2020 dus nee, dat gaat m niet worden.
oh jammer. Was aan het proberen met custom toernament maar kon alleen clubs kiezen. Weet niks van voetbal verder :P

• Pompi
TweakerVincent schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:04:
[...]

oh jammer. Was aan het proberen met custom toernament maar kon alleen clubs kiezen. Weet niks van voetbal verder :P
De landen teams zitten er volgens mij wel in, dus het zou misschien mogelijk zijn om het zelf te maken. En verder zijn de dames teams alleen maar landenteams dus anders kan je die spelen voor een WK

• TweakerVincent
Pompi schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:05:
[...]

De landen teams zitten er volgens mij wel in, dus het zou misschien mogelijk zijn om het zelf te maken. En verder zijn de dames teams alleen maar landenteams dus anders kan je die spelen voor een WK
ja zag ik idd. Maar vond die erg langzaam lopen. Mss toch maar eens oppakken :) Wist niet dat landen erin zaten dus moet op zich mogelijk zijn dan. Helaas kan je volgens mij geen standaard competities downloaden.

Ik speel de pc versie maar mijn xbox one s wireless controller trilt niet. In andere spellen doet hij dit wel. Kan nergens vinden waarom dit niet werkt..

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Razz89 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 13:58:
[...]

Iemand misschien een tip? :P
Ik zou sowieso na het weekend een team samenstellen prijzen zijn dan wat gunstiger verder is de markt niet echt stabiel, prijzen stijgen en zakken continue. Hou het gewoon even in de gaten en zodra jij denkt nu moet ik toeslaan doe je het. Kans dat een speler goedkoper wordt is er altijd. Ik kocht bijvoorbeeld Modric voor 140K en deze gaat nu voor 90K helaas..

• sirkeith
bvbal79 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 13:18:
[...]

Ik heb hem maandag verkocht voor 39k. zijn TOTW zal ST zijn en 81 kaart, zijn OTW blijft 81 en LM, en daar zijn er al een stuk of 4 beter van in de BPL. Ik ga er dus vanuit dat zijn kaart eerder weer zal dalen dan stijgen en koop hem binnenkort wel weer terug met winst
Dat is waar ja, blijft toch nog altijd maar een LM. Ik koop hem over een goede week wel weer terug ofzo.

• SwooX
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-02 18:55
Is het normaal dat je tijdens het snipen steeds een melding krijgt dat er een communicatie fout is met de servers? Zoek ik te snel ofzo?

Once again open up your bag of tricks!

• TweakerVincent
Pompi schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:05:
[...]

Net worldcup met custom t. Gaat makkelijk
was deze hier al voorbij gekomen: de volgende update beschikbaar al op PC

https://www.ea.com/games/...-patch-3?isLocalized=true

timed shot wordt blijkbaar minder OP

[ Voor 5% gewijzigd door bvbal79 op 07-11-2018 15:33 ]

• JKoster
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-10 15:05
Schuimpje schreef op woensdag 7 november 2018 @ 13:34:
Ik heb momenteel UCL Arias nog als RB in mijn La Liga team, ik merk dat hij niet meer goed mee kan op hoger niveau ik wil hem dus upgraden. Nu heb ik zitten kijken naar carvajal of sergi roberto. Twijfels twijfels...
Ik heb De Marcos, speelt veel lekkerder dan Carvajal of Sergi Roberto. Zeker de investering waard!
https://www.futbin.com/19...ckbone&pchem=10&schem=100
JKoster schreef op woensdag 7 november 2018 @ 15:38:
[...]

Ik heb De Marcos, speelt veel lekkerder dan Carvajal of Sergi Roberto. Zeker de investering waard!
Inderdaad, heb hem ook gehaald, gast heeft ook nog een hoge stamina en houd het lang vol.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

JKoster schreef op woensdag 7 november 2018 @ 15:38:
[...]

bvbal79 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 15:42:
[...]

Inderdaad, heb hem ook gehaald, gast heeft ook nog een hoge stamina en houd het lang vol.
Die had ik ook voorbij zien komen idd, ga hem gelijk aanschaffen en proberen. Zijn IF is ook een stuk goedkoper dan Roberto of Carvajal!

Welk kaartje gebruiken jullie op hem?

[ Voor 8% gewijzigd door Schuimpje op 07-11-2018 15:50 ]

Schuimpje schreef op woensdag 7 november 2018 @ 15:50:
[...]

[...]

Die had ik ook voorbij zien komen idd, ga hem gelijk aanschaffen en proberen. Zijn IF is ook een stuk goedkoper dan Roberto of Carvajal!

Welk kaartje gebruiken jullie op hem?
Had hem standaard gekocht al met shadow. Bevalt tot nu toe prima

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 13:57
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DraGjGjU4AE2kjP.jpg

Vanaf 19:00 in packs :*)

PSN: Maichel

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:18
JAAAA BELOTTI!!!!
Tijd om OTW's te gaan verkopen :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• GAITii
Jammer, geen echte BPL toppers.

Werner en Mertens zien er wel leuk uit.

• Maichel
GAITii schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:05:

Voor mijn L1 team al helemaal niks :D

• sirkeith
Blind in TOTW? Voor een 2-0 overwinning op Willem II zonder goals of assists? Beetje vreemd maarja... Heb al De Ligt, Botteghin en Scream Blind, dus deze hoef ik niet.

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
GAITii schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:05:

Ja zijn juist 2 spelers die flink misbruikt worden in 19 haha

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Bossie schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:02:
[...]

Tijd om OTW's te gaan verkopen :)
Hierom hou ik zo van OTW handelen - ze doen wat leuks, ze verschijnen in wat TOTW predictions en bam daar gaat de prijs. Uiteindelijk komen ze niet in het team en je kunt ze weer voor lage prijzen oppikken _/-\o_

• Pompi
sirkeith schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:08:
Blind in TOTW? Voor een 2-0 overwinning op Willem II zonder goals of assists? Beetje vreemd maarja... Heb al De Ligt, Botteghin en Scream Blind, dus deze hoef ik niet.
Daarnaast is Scream Blind die je zelfs gratis kon krijgen volgens mij beter dan deze IF Blind, dat wordt misschien anders als zijn boosted stats veranderen maar tot dan is het niet echt een vooruitgang.

Verwijderd

Wat een zaad TOTW... ik hoef er geen 1 in mn player picks te hebben...voor BPL dan

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2018 16:42 ]

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:24
Ik ben wel blij met Richarlison :) Ben benieuwd hoe z'n OTW aanvoelt na de upgrades. Het zal nog geen Hazard zijn, maar voordat ik die had speelde Richarlison ook erg lekker. Verder best matig TOTW; vind eigenlijk alleen Mertens enigszins interessant..

• Gurbuh
https://www.futbin.com/champions/rewards?week=2018-11-08

Dit wordt echt huilen met de pet op morgen met mn silver 1 player pick.

• GAITii
Gurbuh schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:47:
https://www.futbin.com/champions/rewards?week=2018-11-08

Dit wordt echt huilen met de pet op morgen met mn silver 1 player pick.
En vervolgens Mertens picken :9

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-11 15:37
Is het trouwens nog nuttig om je bank vol te gooien met bronze players zodat je rating omlaag gaat i.v.m. matchmaking?

• GAITii
RemkoDJ schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:48:
Is het trouwens nog nuttig om je bank vol te gooien met bronze players zodat je rating omlaag gaat i.v.m. matchmaking?
Ik zie het de pro's wel doen. Geen idee of het zinnig is.

ErnstMid schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:32:
[...]

Hierom hou ik zo van OTW handelen - ze doen wat leuks, ze verschijnen in wat TOTW predictions en bam daar gaat de prijs. Uiteindelijk komen ze niet in het team en je kunt ze weer voor lage prijzen oppikken _/-\o_
Ben meer verbaast dat ik er nu twee wel in zitten, lijkt erop dat ik wel verkeerd gegokt heb en meer Andersons (70k winst)had moeten kopen ipv Richarlison.

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-11 18:27
Heeft niks met matchmaking te maken volgens mij. Het was meer zo van als je een hele hoge rating had/hebt dat je van EA een soort gedownscaled wordt dat speler minder snel lopen etc etc. Vooral als je tegenstander een lage rating had.
Ea heeft vervolgens gezegd dit gepatch te hebben maar echt zeker weten doen die pro's dat niet.. Is al een dingetje van fifa 16 of 17?

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Heb het afgelopen weekend ook geprobeerd. Rond de 80e minuut wordt je finaal weg gespeeld omdat je geen fatsoenlijke wissels hebt.

Ook kijken ze naar het aantal wins/loses dus betwijfel of het echt zoveel effect heeft.

sirkeith schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:08:
Queresma IF....waarvoor in vredesnaam...

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20:45
Verwijderd schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:37:
Wat een zaad TOTW... ik hoef er geen 1 in mn player picks te hebben...voor BPL dan
Richarlison en Felipe Anderson zien er anders fantastisch uit!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Net om 19:01 Belotti IF (88K verkocht) uit de Braga SBC en Romagnoli IF (32K) uit de Sporting SBC, Portugese League SBC helpt mij even verder. Nu opzoek naar Werner SIF op de markt want kan hem niet vinden tot nu toe..

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Nederlandse youtubet meldt maandag grote kans op de crash. Zou logisch zijn na de wl ben benieuwd. Heb 3,2mil klaar staan

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Delano1992 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 20:27:
Nederlandse youtubet meldt maandag grote kans op de crash. Zou logisch zijn na de wl ben benieuwd. Heb 3,2mil klaar staan
Waarom is dat logisch? Elke week is er WL...

• fifanoob
Black friday..
wij de communitie veroorzaken dan een crash, iedereen houdt er rekening mee en heeft zijn team verkocht echter koopt op moment haast niemand nu wat en dus zakt alles steeds.. tot dat mensen denken hey dit is het diepte punt en weer gaan kopen en dus stijgt het..

Ik doe er zelf niet aan mee.. heb gewoon mijn team behouden.

Overigens de weekend L rewards tijden zijn aangepast, deze komen nu om 08:00 ochtends op donderdag i.p.v. avonds

• Korkss
  • Laatst online: 21:26
Is er al bekend wie de nieuwe potm wordt?

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Korkss schreef op woensdag 7 november 2018 @ 22:07:
Is er al bekend wie de nieuwe potm wordt?
Martial lijkt me

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Volgens mij zijn Aubameyang en Barkley de grootste kanshebbers, of zit ik bij de vorige POTM van de BPL?
sirkeith schreef op woensdag 7 november 2018 @ 12:45:

Zijn OTW is weer terug naar 26k :)
Auba was toch stuk beter..denk dat hem gaat worden.
bvbal79 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 22:30:
[...]

Auba was toch stuk beter..denk dat hem gaat worden.
Je kan gewoon stemmen

Verwijderd

Auba is veel populairder. Kans is enorm groot dat hij het wordt. Daarnaast heeft EA ook nog 40% inspraak

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22-11 15:59
Weet niet wat er met mijn FIFA-spel aan de hand is sinds de nieuwe update, maar op de een of andere manier loopt het voor geen ene meter meer. Sterker nog, ik was een Divisie 3 (soms 4 speler) maar ben inmiddels afgezakt naar Divisie 5.

Daarnaast is mijn skill-rating omlaag gegaan van 1900 naar zo’n 1480 in 2 dagen tijd. Ik heb werkelijk geen idee waardoor het niet loopt. Als ik een paar potjes verlies dan stop ik altijd maar ook uren daarna weer hetzelfde liedje. Spelers maken geen loopacties meer en het lekkere combinatiespel is niks meer van over.

Heb wel van team gewisseld ivm de komende crash maar heb nog steeds een zeer degelijk team met Fabinho, Hazard, Lucas etc etc. Ik krijg extreem veel goals tegen uit klutsssituaties, iedere keer als ik een tackle inzet en ik raak de bal,valt de bal pardoes voor de voeten van mijn tegenstander en scoort hij ook. Hoe komt dit? Doe ik dan iets niet goed met het verdedigen? Dit had ik voorheen namelijk niet. Ik geloof dat FC Glory hier ook een video aan gewijt heeft.

Verder nu dus 3,2 miljoen coins in bezit die ik ga spenderen wanneer de markt op zijn laagst lijkt te zitten, daarom ook goed alle spelers in de gaten aan het houden, ik sluit niet uit dat morgenochtend een heel goed moment is gezien de rewards die tegelijk uitkomen.

[ Voor 3% gewijzigd door SH-FR op 08-11-2018 01:17 ]

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

SH-FR schreef op donderdag 8 november 2018 @ 01:16:
Weet niet wat er met mijn FIFA-spel aan de hand is sinds de nieuwe update, maar op de een of andere manier loopt het voor geen ene meter meer. Sterker nog, ik was een Divisie 3 (soms 4 speler) maar ben inmiddels afgezakt naar Divisie 5.

Daarnaast is mijn skill-rating omlaag gegaan van 1900 naar zo’n 1480 in 2 dagen tijd. Ik heb werkelijk geen idee waardoor het niet loopt. Als ik een paar potjes verlies dan stop ik altijd maar ook uren daarna weer hetzelfde liedje. Spelers maken geen loopacties meer en het lekkere combinatiespel is niks meer van over.

Heb wel van team gewisseld ivm de komende crash maar heb nog steeds een zeer degelijk team met Fabinho, Hazard, Lucas etc etc. Ik krijg extreem veel goals tegen uit klutsssituaties, iedere keer als ik een tackle inzet en ik raak de bal,valt de bal pardoes voor de voeten van mijn tegenstander en scoort hij ook. Hoe komt dit? Doe ik dan iets niet goed met het verdedigen? Dit had ik voorheen namelijk niet. Ik geloof dat FC Glory hier ook een video aan gewijt heeft.

Verder nu dus 3,2 miljoen coins in bezit die ik ga spenderen wanneer de markt op zijn laagst lijkt te zitten, daarom ook goed alle spelers in de gaten aan het houden, ik sluit niet uit dat morgenochtend een heel goed moment is gezien de rewards die tegelijk uitkomen.
Ik merk zelf ook dat ik na de ene patch beter speel dan de andere. Sommige aanpassingen zijn positief in je spel en sommige niet. Verder hou ik me wel vast aan hetzelfde team (waar nodig is een upgrade) ik heb gemerkt als ik heel het team verkoop en opnieuw begin met andere spelers het helemaal niet meer loopt.

Ik hou me zelf niet zo bezig me de crash, ik heb 59,99 betaald om een spel te spelen en er plezier uit te halen.. als ik zo graag wil handelen ga ik wel naar de markt of marktplaats.. Maar natuurlijk, ieder zijn eigen ding en snap het van sommige ook wel die 100e duizende coins winst gaan maken komende week/weken.

Maar om het kort te houden: speel een beetje met de aangepaste tacktieken, heeft mij ook ontzettend geholpen!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Zojuist lekker voor de 45.000 munten gegaan van de rival rewards! Eindelijk een keer niet voor de packs gegaan en daarna een hoop gejank haha! Ik kan het iedereen aanraden :p

• Ricloo86
SH-FR schreef op donderdag 8 november 2018 @ 01:16:

Servers zijn naar de klote, hier precies hetzelfde liedje en hoor het veel meer (ligt dus niet aan jou).

EA heeft zijn bende weer eens niet voor elkaar |:(

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 05-11 07:54
Ricloo86 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 08:12:
[...]

Servers zijn naar de klote, hier precies hetzelfde liedje en hoor het veel meer (ligt dus niet aan jou).

Beetje vreemde conclusie, vind je niet? Je kan geen wedstrijden meer winnen dus dan moeten de servers wel naar de klote zijn?

Wellicht ligt het aan spelers waar je in op ingespeeld bent? Ik ben juist beter gaan spelen de laatste tijd. Heb de beslissing genomen om de komende tijd met mijn huidige team te spelen en dit werkt erg fijn. Ik begin de loopacties, schietgedrag en sterkte van mijn spelers door te krijgen.

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:18
Toch maar belotti if gekocht. Hij is nu eigenlijk nog te duur maar kon niet wachten :) daarom is de prijs het waard voor mij.

• Ricloo86
Goelan schreef op donderdag 8 november 2018 @ 08:22:
[...]

Beetje vreemde conclusie, vind je niet? Je kan geen wedstrijden meer winnen dus dan moeten de servers wel naar de klote zijn?

Wellicht ligt het aan spelers waar je in op ingespeeld bent? Ik ben juist beter gaan spelen de laatste tijd. Heb de beslissing genomen om de komende tijd met mijn huidige team te spelen en dit werkt erg fijn. Ik begin de loopacties, schietgedrag en sterkte van mijn spelers door te krijgen.
Waar staat dat ik niet meer kan winnen?

Check YouTube: THE REASON WHY PEOPLE ARE LOSING INTEREST in FIFA 19 - REVEALING THE...

Het is een bekend probleem momenteel, waar de 1 dus meer last van heeft dan de andere.

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
Schuimpje schreef op donderdag 8 november 2018 @ 08:09:
Zojuist lekker voor de 45.000 munten gegaan van de rival rewards! Eindelijk een keer niet voor de packs gegaan en daarna een hoop gejank haha! Ik kan het iedereen aanraden :p
Ik had hetzelfde moeten doen. Kon de verleiding van de packs niet weerstaan.
Thiago (86) is opzich prima, alleen past die totaal niet in mijn team, dus mooi sbc voer

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Heb voor de 50.000 coins gekozen, nu spelers minder en minder waard zijn leek me dat voor het eerst de beste keuze :)

Fut Champions rewards zijn er al hmmmm. Kan ervoor kiezen om via web app te openen of te wachten tot ik thuis ben vanavond. Lastig haha.

[ Voor 37% gewijzigd door Xamsix op 08-11-2018 09:03 ]

PSN/Steam: Xamsix

• fifanoob
Ik pack mertens gewone kaartje. Hou hem nog wel even in de hoop dat zijn prijs nog wat stijgt

• sirkeith
Thorgan Hazard (84) uit m'n player pick, had slechter gekunt...
bvbal79 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 22:28:
[...]

Zijn OTW is weer terug naar 26k :)
Ik heb hem gelukkig gisteren voor 38k verkocht :)

[ Voor 62% gewijzigd door sirkeith op 08-11-2018 09:07 ]

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Xamsix schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:02:
Heb voor de 50.000 coins gekozen, nu spelers minder en minder waard zijn leek me dat voor het eerst de beste keuze :)

Fut Champions rewards zijn er al hmmmm. Kan ervoor kiezen om via web app te openen of te wachten tot ik thuis ben vanavond. Lastig haha.
Als ik @ work ben open ik altijd via de app, als ik thuis ben open ik ze op mijn PS4. Dit maakt verder toch niet zo heel veel uit wat je krijgt? Het is altijd luck hebben denk ik?

Ricloo86 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 08:49:
[...]

Waar staat dat ik niet meer kan winnen?

Check YouTube: THE REASON WHY PEOPLE ARE LOSING INTEREST in FIFA 19 - REVEALING THE...

Het is een bekend probleem momenteel, waar de 1 dus meer last van heeft dan de andere.
zo herkenbaar, afgelopen weekend was er bij elke uitwedstrijd merkbaar lag inclusief frameskips.
Rivals is het nieuwe seasons, ook qua servers/delay helaas.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Eindelijk Griezmann gekocht op het goede moment, althans dat hoop ik. Waar hij 1 a 2 weken terug nog 310-330k was heb ik hem nu gekocht voor 248k. Ik verwacht dat hij niet heel veel lager meer zal gaan. Ben blij dat ik m'n geduld heb kunnen bewaren haha!

• Jekke
Ricardo Quaresma uit mijn player picks en toen kwam Mbappe uit mijn WL rewards lopen! Eindelijk eens fijne packluck :)

Hij is nu wel flink gedaald, verstandig om nu te verkopen of hem nog even houden?

• yoris
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:50

yoris

Data-analist
Jekke schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:22:
Ricardo Quaresma uit mijn player picks en toen kwam Mbappe uit mijn WL rewards lopen! Eindelijk eens fijne packluck :)

Hij is nu wel flink gedaald, verstandig om nu te verkopen of hem nog even houden?
Je wil er niet mee gaan spelen? Die speler is zo goed heh :P

Bij mij Werner als rode reward, ik mag ook niet klagen dus :)

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-11 10:57
Gister even snel de tension sbc gedaan. Kreeg griezman eruit, heerlijk.

• Ricloo86
Net als het spel (momenteel) zijn de rewards net zo kut!

• SH-FR
Ricloo86 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 08:12:
[...]

Ja het is echt vreemd, daarvoor vond ik de gameplay fantastisch. Of het echt helemaal aan EA ligt, dat zal vast niet. Probeer ook te kijken wat ik fout doe maar ik weet het maar niet om te draaien. Weekend League ging ook niet zo heel slecht.

Wel enorm blij want heb zojuist Filipe Anderson 86 uit de Gold 2 Player Picks gekregen, heel erg blij mee. Verder ook Joao Mario wat zeker ook prima is :)

De WL en DIV Rivals packs nog niet geopend, daarvoor wacht ik op een maatje van me 😛

Ik zit overigens nu wel te twijfelen om mijn team te kopen, zelf denk ik dat volgende week donderdag de prijzen nog wel wat lager liggen, maar toch zijn de meeste spelers al behoorlijk gekelderd. Iemand tips en/of ervaringen?

[ Voor 18% gewijzigd door SH-FR op 08-11-2018 09:42 ]

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-11 16:32
Wat een packluck hier iedereen zeg, nice. Ik mag ook niet klagen, twee accounts rewards.
Account 1:
Pogba
IF Valeri
een of andere discard IF uit de Spaanse league

account 2:
Jordi Alba
Mahrez
IF Romagnoli
Ousmane Dembele, al is die niet veel meer waard.

Snappen jullie dit nou ineens :')

• Jekke
yoris schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:30:
[...]

Je wil er niet mee gaan spelen? Die speler is zo goed heh :P

Bij mij Werner als rode reward, ik mag ook niet klagen dus :)
Zal best met hem willen spelen, maar hij past totaal niet in mijn huidige team.
Speel namelijk met het volgende team:

https://www.futhead.com/19/squads/315791/

Dus kan Alex Sandro halen en dan houd ik nog veel coins over voor latere versterkingen / beter 2e team.

• Mars18
  • Laatst online: 20-11 22:52
Ik ben nog aan het sparen voor Ramos, heb 250.000 munten op de ps4.
Daalt inmiddels ook aardig hard, 40.000 munten nog te gaan ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Maichel
Haha paar weken al geen SBC gedaan, omdat het toch steeds kut qua rewards was. Net eentje gedaan, die met Barca/Inter...pack ik Auba :)

• RemkoDJ
  • Laatst online: 18-11 15:37
Ben pas begonnen met dit jaars fifa, ik twijfel tussen Edersson en Alisson, iemand ervaringen met 1 van deze?

• Pompi
De laatste 2 dagen toch best wel "genaaid" door EA, kreeg al 3x bij pack openingen spaans, doelman en dan asenjo. Als het een 4de keer gebeurd wordt ik gek.

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
Welke toffe upgrades zouden jullie nog aan dit team geven? Binnenkort hopelijk weer een goede miljoen te spenderen. Zelf dacht ik aan De Gea, Rijkaard (LCV) en Eriksen.
https://www.futbin.com/19/squad/1620882

• GAITii
Zo jammer dat BPL geen echte fijne en goede backs hebben. Kijk je naar de Frankrijk, Italie en Spanje heb je Alex Sandro, Marcelo, Lala, De Marcos enzovoorts.

Walker zou nog kunnen op RA maar links kom je uit bij Mendy of Robertson die echt beduidend minder zijn.

• ErnstMid

ErnstMid

GAITii schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:37:
Zo jammer dat BPL geen echte fijne en goede backs hebben. Kijk je naar de Frankrijk, Italie en Spanje heb je Alex Sandro, Marcelo, Lala, De Marcos enzovoorts.

Walker zou nog kunnen op RA maar links kom je uit bij Mendy of Robertson die echt beduidend minder zijn.
Maar wel prima opties om een prima LB in te passen toch? Braziliaan (Luiz) of spanjaard (Azpi) lijkt mij wel te combineren :)

• Ricloo86
GAITii schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:37:

Ken het probleem, heb Mendy ook LA maar ondanks zijn snelheid 81 vind ik hem echt traag spelen.

Wie heb je CV en CM dan?

SH-FR schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:38:
[...]

Ja het is echt vreemd, daarvoor vond ik de gameplay fantastisch. Of het echt helemaal aan EA ligt, dat zal vast niet. Probeer ook te kijken wat ik fout doe maar ik weet het maar niet om te draaien. Weekend League ging ook niet zo heel slecht.

Wel enorm blij want heb zojuist Filipe Anderson 86 uit de Gold 2 Player Picks gekregen, heel erg blij mee. Verder ook Joao Mario wat zeker ook prima is :)

De WL en DIV Rivals packs nog niet geopend, daarvoor wacht ik op een maatje van me 😛

Ik zit overigens nu wel te twijfelen om mijn team te kopen, zelf denk ik dat volgende week donderdag de prijzen nog wel wat lager liggen, maar toch zijn de meeste spelers al behoorlijk gekelderd. Iemand tips en/of ervaringen?
Denk dat het toch ook deels aan de servers ligt. Gisteren speelde ik met zoveel delay tov de tegenstander was niet leuk meer. Vervolgens scoort hij 1 doelpunt en gaat doordat hij denk ik weet dat ik delay heb elke 50/50 aan waardoor hij de bal steeds heeft en ik hem niet af kan pakken...diepe zucht en weer verder.

• GAITii
Ik zou Marcelo wel willen, die komt in een 4-3-2-1 startformatie wel goed met Fred. Zou daarnaast dan Varane kunnen zetten die ook wel weer goed linked met Llorris. Maar dan heb ik Sanchez - Walker.

Oftewel Varane krijgt maximaal 7 chemistry.

[ Voor 7% gewijzigd door GAITii op 08-11-2018 10:44 ]

bvbal79 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:41:
[...]

Denk dat het toch ook deels aan de servers ligt. Gisteren speelde ik met zoveel delay tov de tegenstander was niet leuk meer. Vervolgens scoort hij 1 doelpunt en gaat doordat hij denk ik weet dat ik delay heb elke 50/50 aan waardoor hij de bal steeds heeft en ik hem niet af kan pakken...diepe zucht en weer verder.
50/50 is helaas het grootste probleem, je speelt vrijwel een verloren wedstrijd als je input delay hebt terwijl in vorige edities je met goed anticiperen je vaak nog wel een kans had.

• SH-FR
bvbal79 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:41:
[...]

Kun je me iets meer vertellen over wat die ‘Delay’ precies inhoud? Ik herken namelijk dat in veel wedstrijden alle 1 tegen 1 duels voor de voeten van mijn tegenstander vallen terwijl de tackle gewoon keurig op de bal is. En dat blijft dan ook zo..

• Ricloo86
Bossie schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:48:
[...]

50/50 is helaas het grootste probleem, je speelt vrijwel een verloren wedstrijd als je input delay hebt terwijl in vorige edities je met goed anticiperen je vaak nog wel een kans had.
Ja gaat nergens over!

Gisteren kwam ook echt iedere steekbal van de tegenstander aan, daarvoor vrijwel nooit en stond ik er altijd goed tussen.

• sirkeith
Het is nu wel echt tijd voor een Eredivisie SBC... Mijn tradepile en transfer targets zitten al een aardige tijd zo goed als vol en nu heb ik 100k die ik wil investeren maar heb niet echt plek meer :(

• Ricloo86
sirkeith schreef op donderdag 8 november 2018 @ 11:14:
Het is nu wel echt tijd voor een Eredivisie SBC... Mijn tradepile en transfer targets zitten al een aardige tijd zo goed als vol en nu heb ik 100k die ik wil investeren maar heb niet echt plek meer :(
Verwacht volgende week een keer.

• ErnstMid

ErnstMid

sirkeith schreef op donderdag 8 november 2018 @ 11:14:
Ja dat is wel zuur... het is echt een perfect moment om in te slaan :9 83/84 op te pikken voor 750-950 :9~

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 12:42
SH-FR schreef op donderdag 8 november 2018 @ 11:02:
[...]

Kun je me iets meer vertellen over wat die ‘Delay’ precies inhoud? Ik herken namelijk dat in veel wedstrijden alle 1 tegen 1 duels voor de voeten van mijn tegenstander vallen terwijl de tackle gewoon keurig op de bal is. En dat blijft dan ook zo..
(input) delay is simpelweg de vertraging van jouw input. Je drukt op tackle, maar mist hem doordat de speler pas een kwart of een halve seconde later reageert. Je merkt het heel erg in passes die niet aankomen of tackles die continu mislukken.

Wat jij bedoelt is de 50/50 challenge die ervoor zorgt dat wanneer je in een duel zit je beiden 50% kans hebt dat de bal bij jou komt. Denk aan een kleine, verre van fysieke speler die een kopduel wint van Varane en Desailly tegelijk..

De delay zorgt er vaak voor dat je de 50/50 challenges verliest, maar heb wel in een youtube video vernomen dat er een patch aankomt waarin dit aangepakt zal worden.

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Nou, net als vorige week weer dramatische rewards. Gold 2 geëindigd en de beste speler uit de packs is Gelson Martins - 82. Player picks ook niks handigs. Het zit me net als alle voorgaande Fifa's niet mee met de packs haha.

PSN/Steam: Xamsix

• SH-FR
WSL036 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 11:24:
[...]

(input) delay is simpelweg de vertraging van jouw input. Je drukt op tackle, maar mist hem doordat de speler pas een kwart of een halve seconde later reageert. Je merkt het heel erg in passes die niet aankomen of tackles die continu mislukken.

Wat jij bedoelt is de 50/50 challenge die ervoor zorgt dat wanneer je in een duel zit je beiden 50% kans hebt dat de bal bij jou komt. Denk aan een kleine, verre van fysieke speler die een kopduel wint van Varane en Desailly tegelijk..

De delay zorgt er vaak voor dat je de 50/50 challenges verliest, maar heb wel in een youtube video vernomen dat er een patch aankomt waarin dit aangepakt zal worden.
Thanks voor de heldere uitleg! Dan zal ik daar de laatste dagen wel veel last van hebben gehad.. hoop dat ze het dan snel patchen, is hard nodig!
Pagina: 1 ... 56 ... 200 Laatste