je bedoeld rare?Ricloo86 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:29:
Hoe zie je of een CL kaartje special is?
de hoekjes aan de bovenkant zijn eruit
je bedoeld rare?Ricloo86 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:29:
Hoe zie je of een CL kaartje special is?
onder costum tactics in het menu van je team, met L2 kun je togglen naar de 4 voorkeurs instellingen naast je basisRazz89 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:30:
Hoe kan je die 5 voorkeurs tactics enz. Instellen eigenlijk?
Nee, maar dat gaat zeker lukken in de week voor de volgende speelronde.bvbal79 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:55:
[...]
Hij heeft het over een IF speler..die hebben we tot nu toe niet nodig gehad voor CL
Maar UCL kaartjes onder de 1k krijg je nu niet voor elkaar..... (geprobeerd)
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Ik heb hem maandag verkocht voor 39k. zijn TOTW zal ST zijn en 81 kaart, zijn OTW blijft 81 en LM, en daar zijn er al een stuk of 4 beter van in de BPL. Ik ga er dus vanuit dat zijn kaart eerder weer zal dalen dan stijgen en koop hem binnenkort wel weer terug met winstsirkeith schreef op woensdag 7 november 2018 @ 12:45:
Als jij Fred echt zó fijn vindt, zou ik in ieder geval de OTW kaart van hem kopen.
Ben je in ieder geval verzekerd van zijn upgrade mocht hij die ooit krijgen.
Ik zelf twijfel om Richarlison OTW te verkopen aangezien ik niet 100% zeker ervan ben dat hij in de nieuwe TOTW komt. Er zijn namelijk nogal veel aanvallers die goed hebben gepresteerd...
Ik zou een echte spits halen met lucas en William op de flanken en daarachter ferminoGAITii schreef op woensdag 7 november 2018 @ 12:42:
Heb nu op dit moment eindelijk weer wat munten, 400K in totaal. Wil waarschijnlijk nog even wachten op rewards van morgen 44K + Silver 1 rewards. En wil mijn team weer wat gaan uitbreiden / aanpassen.
https://www.futbin.com/19/squad/1591652 dit is mijn team momenteel.
Begin voor chemistry op 4-3-3 en in-game switch ik naar 4-1-2-1-2. Merk alleen dat de loopacties van mijn wingers vaak doodlopen met achter de linies kruipen, vroeg me af wanneer ik Lucas of Willian vervang door bijvoorbeeld Aubameyang of Aguero (liever Aub, want langer) of dit mogelijk dan beter zou gaan.
Verder zit ik eraan te denken Fred te vervangen door zijn CL-kaart, lees daar namelijk goede verhalen over. En Fred zijn normale kaart is al retefijn.
Daarnaast wil ik Gueye of Kovacic gaan vervangen door een De Bruyne of Kante.
Wat zouden jullie doen met 400K-500K op zak?
Lukaku, speelt die fijn? Is die niet te loch/lomp?bvbal79 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 13:21:
[...]
Ik zou een echte spits halen met lucas en William op de flanken en daarachter fermino
Mogelijk is een IF Lukaku een optie, sterk en balvast en kan dan verder spelen naar je 3 andere aanvalers
4-4-1-1 misschien? Zet je Willian en Lucas op de LM en RM positie en zet je Auba voor Fermino (of andersom, waarbij Fermino een valse spits is en Auba get behind lines)GAITii schreef op woensdag 7 november 2018 @ 13:24:
[...]
Lukaku, speelt die fijn? Is die niet te loch/lomp?
Willian / Lucas --- Lukaku / Aubameyang / Aguero / Lacazette
Erachter op de CAM Firmino.
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
Iemand misschien een tip?Razz89 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:32:
Ik wil een team halen van 600k maar twijfel of ik het nu moet doen of dat het komende 2a3 weken nog gaat zakken qua prijs... Lastig hoor om juiste moment te kiezen
Er is geen WK in 2019/2020 dus nee, dat gaat m niet worden.TweakerVincent schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:02:
Speel normaal nooit voetbal spellen en heb ook een hekel aan voetbal maar vind Fifa 19 tofIk wil world cup spelen maar dat kan volgens mij niet? Of doe ik wat verkeerds?
oh jammer. Was aan het proberen met custom toernament maar kon alleen clubs kiezen. Weet niks van voetbal verderGurbuh schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:02:
[...]
Er is geen WK in 2019/2020 dus nee, dat gaat m niet worden.
De landen teams zitten er volgens mij wel in, dus het zou misschien mogelijk zijn om het zelf te maken. En verder zijn de dames teams alleen maar landenteams dus anders kan je die spelen voor een WKTweakerVincent schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:04:
[...]
oh jammer. Was aan het proberen met custom toernament maar kon alleen clubs kiezen. Weet niks van voetbal verder
ja zag ik idd. Maar vond die erg langzaam lopen. Mss toch maar eens oppakkenPompi schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:05:
[...]
De landen teams zitten er volgens mij wel in, dus het zou misschien mogelijk zijn om het zelf te maken. En verder zijn de dames teams alleen maar landenteams dus anders kan je die spelen voor een WK
Ik zou sowieso na het weekend een team samenstellen prijzen zijn dan wat gunstiger verder is de markt niet echt stabiel, prijzen stijgen en zakken continue. Hou het gewoon even in de gaten en zodra jij denkt nu moet ik toeslaan doe je het. Kans dat een speler goedkoper wordt is er altijd. Ik kocht bijvoorbeeld Modric voor 140K en deze gaat nu voor 90K helaas..
Dat is waar ja, blijft toch nog altijd maar een LM. Ik koop hem over een goede week wel weer terug ofzo.bvbal79 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 13:18:
[...]
Ik heb hem maandag verkocht voor 39k. zijn TOTW zal ST zijn en 81 kaart, zijn OTW blijft 81 en LM, en daar zijn er al een stuk of 4 beter van in de BPL. Ik ga er dus vanuit dat zijn kaart eerder weer zal dalen dan stijgen en koop hem binnenkort wel weer terug met winst
Once again open up your bag of tricks!
Net worldcup met custom t. Gaat makkelijkPompi schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:05:
[...]
De landen teams zitten er volgens mij wel in, dus het zou misschien mogelijk zijn om het zelf te maken. En verder zijn de dames teams alleen maar landenteams dus anders kan je die spelen voor een WK
[ Voor 5% gewijzigd door bvbal79 op 07-11-2018 15:33 ]
Ik heb De Marcos, speelt veel lekkerder dan Carvajal of Sergi Roberto. Zeker de investering waard!Schuimpje schreef op woensdag 7 november 2018 @ 13:34:
Ik heb momenteel UCL Arias nog als RB in mijn La Liga team, ik merk dat hij niet meer goed mee kan op hoger niveau ik wil hem dus upgraden. Nu heb ik zitten kijken naar carvajal of sergi roberto. Twijfels twijfels...
Inderdaad, heb hem ook gehaald, gast heeft ook nog een hoge stamina en houd het lang vol.JKoster schreef op woensdag 7 november 2018 @ 15:38:
[...]
Ik heb De Marcos, speelt veel lekkerder dan Carvajal of Sergi Roberto. Zeker de investering waard!
https://www.futbin.com/19...ckbone&pchem=10&schem=100
JKoster schreef op woensdag 7 november 2018 @ 15:38:
[...]
Ik heb De Marcos, speelt veel lekkerder dan Carvajal of Sergi Roberto. Zeker de investering waard!
https://www.futbin.com/19...ckbone&pchem=10&schem=100
Die had ik ook voorbij zien komen idd, ga hem gelijk aanschaffen en proberen. Zijn IF is ook een stuk goedkoper dan Roberto of Carvajal!bvbal79 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 15:42:
[...]
Inderdaad, heb hem ook gehaald, gast heeft ook nog een hoge stamina en houd het lang vol.
[ Voor 8% gewijzigd door Schuimpje op 07-11-2018 15:50 ]
Had hem standaard gekocht al met shadow. Bevalt tot nu toe primaSchuimpje schreef op woensdag 7 november 2018 @ 15:50:
[...]
[...]
Die had ik ook voorbij zien komen idd, ga hem gelijk aanschaffen en proberen. Zijn IF is ook een stuk goedkoper dan Roberto of Carvajal!
Welk kaartje gebruiken jullie op hem?
Tijd om OTW's te gaan verkopen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Voor mijn L1 team al helemaal niksGAITii schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:05:
Jammer, geen echte BPL toppers.
Werner en Mertens zien er wel leuk uit.
PSN: Maichel
Ja zijn juist 2 spelers die flink misbruikt worden in 19 hahaGAITii schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:05:
Jammer, geen echte BPL toppers.
Werner en Mertens zien er wel leuk uit.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Hierom hou ik zo van OTW handelen - ze doen wat leuks, ze verschijnen in wat TOTW predictions en bam daar gaat de prijs. Uiteindelijk komen ze niet in het team en je kunt ze weer voor lage prijzen oppikken
Daarnaast is Scream Blind die je zelfs gratis kon krijgen volgens mij beter dan deze IF Blind, dat wordt misschien anders als zijn boosted stats veranderen maar tot dan is het niet echt een vooruitgang.sirkeith schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:08:
Blind in TOTW? Voor een 2-0 overwinning op Willem II zonder goals of assists? Beetje vreemd maarja... Heb al De Ligt, Botteghin en Scream Blind, dus deze hoef ik niet.
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2018 16:42 ]
En vervolgens Mertens pickenGurbuh schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:47:
https://www.futbin.com/champions/rewards?week=2018-11-08
Dit wordt echt huilen met de pet op morgen met mn silver 1 player pick.
Ik zie het de pro's wel doen. Geen idee of het zinnig is.RemkoDJ schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:48:
Is het trouwens nog nuttig om je bank vol te gooien met bronze players zodat je rating omlaag gaat i.v.m. matchmaking?
Ben meer verbaast dat ik er nu twee wel in zitten, lijkt erop dat ik wel verkeerd gegokt heb en meer Andersons (70k winst)had moeten kopen ipv Richarlison.ErnstMid schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:32:
[...]
Hierom hou ik zo van OTW handelen - ze doen wat leuks, ze verschijnen in wat TOTW predictions en bam daar gaat de prijs. Uiteindelijk komen ze niet in het team en je kunt ze weer voor lage prijzen oppikken
Heeft niks met matchmaking te maken volgens mij. Het was meer zo van als je een hele hoge rating had/hebt dat je van EA een soort gedownscaled wordt dat speler minder snel lopen etc etc. Vooral als je tegenstander een lage rating had.RemkoDJ schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:48:
Is het trouwens nog nuttig om je bank vol te gooien met bronze players zodat je rating omlaag gaat i.v.m. matchmaking?
Heb het afgelopen weekend ook geprobeerd. Rond de 80e minuut wordt je finaal weg gespeeld omdat je geen fatsoenlijke wissels hebt.RemkoDJ schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:48:
Queresma IF....waarvoor in vredesnaam...sirkeith schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:08:
Blind in TOTW? Voor een 2-0 overwinning op Willem II zonder goals of assists? Beetje vreemd maarja... Heb al De Ligt, Botteghin en Scream Blind, dus deze hoef ik niet.
Richarlison en Felipe Anderson zien er anders fantastisch uit!Verwijderd schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:37:
Wat een zaad TOTW... ik hoef er geen 1 in mn player picks te hebben...voor BPL dan
Waarom is dat logisch? Elke week is er WL...Delano1992 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 20:27:
Nederlandse youtubet meldt maandag grote kans op de crash. Zou logisch zijn na de wl ben benieuwd. Heb 3,2mil klaar staan
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Martial lijkt meKorkss schreef op woensdag 7 november 2018 @ 22:07:
Is er al bekend wie de nieuwe potm wordt?
Zijn OTW is weer terug naar 26ksirkeith schreef op woensdag 7 november 2018 @ 12:45:
Als jij Fred echt zó fijn vindt, zou ik in ieder geval de OTW kaart van hem kopen.
Ben je in ieder geval verzekerd van zijn upgrade mocht hij die ooit krijgen.
Ik zelf twijfel om Richarlison OTW te verkopen aangezien ik niet 100% zeker ervan ben dat hij in de nieuwe TOTW komt. Er zijn namelijk nogal veel aanvallers die goed hebben gepresteerd...
Je kan gewoon stemmenbvbal79 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 22:30:
[...]
Auba was toch stuk beter..denk dat hem gaat worden.
Verwijderd
Auba is veel populairder. Kans is enorm groot dat hij het wordt. Daarnaast heeft EA ook nog 40% inspraak
[ Voor 3% gewijzigd door SH-FR op 08-11-2018 01:17 ]
Ik merk zelf ook dat ik na de ene patch beter speel dan de andere. Sommige aanpassingen zijn positief in je spel en sommige niet. Verder hou ik me wel vast aan hetzelfde team (waar nodig is een upgrade) ik heb gemerkt als ik heel het team verkoop en opnieuw begin met andere spelers het helemaal niet meer loopt.SH-FR schreef op donderdag 8 november 2018 @ 01:16:
Weet niet wat er met mijn FIFA-spel aan de hand is sinds de nieuwe update, maar op de een of andere manier loopt het voor geen ene meter meer. Sterker nog, ik was een Divisie 3 (soms 4 speler) maar ben inmiddels afgezakt naar Divisie 5.
Daarnaast is mijn skill-rating omlaag gegaan van 1900 naar zo’n 1480 in 2 dagen tijd. Ik heb werkelijk geen idee waardoor het niet loopt. Als ik een paar potjes verlies dan stop ik altijd maar ook uren daarna weer hetzelfde liedje. Spelers maken geen loopacties meer en het lekkere combinatiespel is niks meer van over.
Heb wel van team gewisseld ivm de komende crash maar heb nog steeds een zeer degelijk team met Fabinho, Hazard, Lucas etc etc. Ik krijg extreem veel goals tegen uit klutsssituaties, iedere keer als ik een tackle inzet en ik raak de bal,valt de bal pardoes voor de voeten van mijn tegenstander en scoort hij ook. Hoe komt dit? Doe ik dan iets niet goed met het verdedigen? Dit had ik voorheen namelijk niet. Ik geloof dat FC Glory hier ook een video aan gewijt heeft.
Verder nu dus 3,2 miljoen coins in bezit die ik ga spenderen wanneer de markt op zijn laagst lijkt te zitten, daarom ook goed alle spelers in de gaten aan het houden, ik sluit niet uit dat morgenochtend een heel goed moment is gezien de rewards die tegelijk uitkomen.
Servers zijn naar de klote, hier precies hetzelfde liedje en hoor het veel meer (ligt dus niet aan jou).SH-FR schreef op donderdag 8 november 2018 @ 01:16:
Weet niet wat er met mijn FIFA-spel aan de hand is sinds de nieuwe update, maar op de een of andere manier loopt het voor geen ene meter meer. Sterker nog, ik was een Divisie 3 (soms 4 speler) maar ben inmiddels afgezakt naar Divisie 5.
Daarnaast is mijn skill-rating omlaag gegaan van 1900 naar zo’n 1480 in 2 dagen tijd. Ik heb werkelijk geen idee waardoor het niet loopt. Als ik een paar potjes verlies dan stop ik altijd maar ook uren daarna weer hetzelfde liedje. Spelers maken geen loopacties meer en het lekkere combinatiespel is niks meer van over.
Heb wel van team gewisseld ivm de komende crash maar heb nog steeds een zeer degelijk team met Fabinho, Hazard, Lucas etc etc. Ik krijg extreem veel goals tegen uit klutsssituaties, iedere keer als ik een tackle inzet en ik raak de bal,valt de bal pardoes voor de voeten van mijn tegenstander en scoort hij ook. Hoe komt dit? Doe ik dan iets niet goed met het verdedigen? Dit had ik voorheen namelijk niet. Ik geloof dat FC Glory hier ook een video aan gewijt heeft.
Verder nu dus 3,2 miljoen coins in bezit die ik ga spenderen wanneer de markt op zijn laagst lijkt te zitten, daarom ook goed alle spelers in de gaten aan het houden, ik sluit niet uit dat morgenochtend een heel goed moment is gezien de rewards die tegelijk uitkomen.
Beetje vreemde conclusie, vind je niet? Je kan geen wedstrijden meer winnen dus dan moeten de servers wel naar de klote zijn?Ricloo86 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 08:12:
[...]
Servers zijn naar de klote, hier precies hetzelfde liedje en hoor het veel meer (ligt dus niet aan jou).
EA heeft zijn bende weer eens niet voor elkaar
Waar staat dat ik niet meer kan winnen?Goelan schreef op donderdag 8 november 2018 @ 08:22:
[...]
Beetje vreemde conclusie, vind je niet? Je kan geen wedstrijden meer winnen dus dan moeten de servers wel naar de klote zijn?
Wellicht ligt het aan spelers waar je in op ingespeeld bent? Ik ben juist beter gaan spelen de laatste tijd. Heb de beslissing genomen om de komende tijd met mijn huidige team te spelen en dit werkt erg fijn. Ik begin de loopacties, schietgedrag en sterkte van mijn spelers door te krijgen.
Ik had hetzelfde moeten doen. Kon de verleiding van de packs niet weerstaan.Schuimpje schreef op donderdag 8 november 2018 @ 08:09:
Zojuist lekker voor de 45.000 munten gegaan van de rival rewards! Eindelijk een keer niet voor de packs gegaan en daarna een hoop gejank haha! Ik kan het iedereen aanraden
[ Voor 37% gewijzigd door Xamsix op 08-11-2018 09:03 ]
PSN/Steam: Xamsix
Ik heb hem gelukkig gisteren voor 38k verkocht
[ Voor 62% gewijzigd door sirkeith op 08-11-2018 09:07 ]
Als ik @ work ben open ik altijd via de app, als ik thuis ben open ik ze op mijn PS4. Dit maakt verder toch niet zo heel veel uit wat je krijgt? Het is altijd luck hebben denk ik?Xamsix schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:02:
Heb voor de 50.000 coins gekozen, nu spelers minder en minder waard zijn leek me dat voor het eerst de beste keuze
Fut Champions rewards zijn er al hmmmm. Kan ervoor kiezen om via web app te openen of te wachten tot ik thuis ben vanavond. Lastig haha.
zo herkenbaar, afgelopen weekend was er bij elke uitwedstrijd merkbaar lag inclusief frameskips.Ricloo86 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 08:49:
[...]
Waar staat dat ik niet meer kan winnen?
Check YouTube: THE REASON WHY PEOPLE ARE LOSING INTEREST in FIFA 19 - REVEALING THE...
Het is een bekend probleem momenteel, waar de 1 dus meer last van heeft dan de andere.
Je wil er niet mee gaan spelen? Die speler is zo goed hehJekke schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:22:
Ricardo Quaresma uit mijn player picks en toen kwam Mbappe uit mijn WL rewards lopen! Eindelijk eens fijne packluck
Hij is nu wel flink gedaald, verstandig om nu te verkopen of hem nog even houden?
Ja het is echt vreemd, daarvoor vond ik de gameplay fantastisch. Of het echt helemaal aan EA ligt, dat zal vast niet. Probeer ook te kijken wat ik fout doe maar ik weet het maar niet om te draaien. Weekend League ging ook niet zo heel slecht.Ricloo86 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 08:12:
[...]
Servers zijn naar de klote, hier precies hetzelfde liedje en hoor het veel meer (ligt dus niet aan jou).
EA heeft zijn bende weer eens niet voor elkaar
[ Voor 18% gewijzigd door SH-FR op 08-11-2018 09:42 ]
Zal best met hem willen spelen, maar hij past totaal niet in mijn huidige team.yoris schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:30:
[...]
Je wil er niet mee gaan spelen? Die speler is zo goed heh
Bij mij Werner als rode reward, ik mag ook niet klagen dus
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
PSN: Maichel
Maar wel prima opties om een prima LB in te passen toch? Braziliaan (Luiz) of spanjaard (Azpi) lijkt mij wel te combinerenGAITii schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:37:
Zo jammer dat BPL geen echte fijne en goede backs hebben. Kijk je naar de Frankrijk, Italie en Spanje heb je Alex Sandro, Marcelo, Lala, De Marcos enzovoorts.
Walker zou nog kunnen op RA maar links kom je uit bij Mendy of Robertson die echt beduidend minder zijn.
Ken het probleem, heb Mendy ook LA maar ondanks zijn snelheid 81 vind ik hem echt traag spelen.GAITii schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:37:
Zo jammer dat BPL geen echte fijne en goede backs hebben. Kijk je naar de Frankrijk, Italie en Spanje heb je Alex Sandro, Marcelo, Lala, De Marcos enzovoorts.
Walker zou nog kunnen op RA maar links kom je uit bij Mendy of Robertson die echt beduidend minder zijn.
Denk dat het toch ook deels aan de servers ligt. Gisteren speelde ik met zoveel delay tov de tegenstander was niet leuk meer. Vervolgens scoort hij 1 doelpunt en gaat doordat hij denk ik weet dat ik delay heb elke 50/50 aan waardoor hij de bal steeds heeft en ik hem niet af kan pakken...diepe zucht en weer verder.SH-FR schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:38:
[...]
Ja het is echt vreemd, daarvoor vond ik de gameplay fantastisch. Of het echt helemaal aan EA ligt, dat zal vast niet. Probeer ook te kijken wat ik fout doe maar ik weet het maar niet om te draaien. Weekend League ging ook niet zo heel slecht.
Wel enorm blij want heb zojuist Filipe Anderson 86 uit de Gold 2 Player Picks gekregen, heel erg blij mee. Verder ook Joao Mario wat zeker ook prima is
De WL en DIV Rivals packs nog niet geopend, daarvoor wacht ik op een maatje van me 😛
Ik zit overigens nu wel te twijfelen om mijn team te kopen, zelf denk ik dat volgende week donderdag de prijzen nog wel wat lager liggen, maar toch zijn de meeste spelers al behoorlijk gekelderd. Iemand tips en/of ervaringen?
[ Voor 7% gewijzigd door GAITii op 08-11-2018 10:44 ]
50/50 is helaas het grootste probleem, je speelt vrijwel een verloren wedstrijd als je input delay hebt terwijl in vorige edities je met goed anticiperen je vaak nog wel een kans had.bvbal79 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:41:
[...]
Denk dat het toch ook deels aan de servers ligt. Gisteren speelde ik met zoveel delay tov de tegenstander was niet leuk meer. Vervolgens scoort hij 1 doelpunt en gaat doordat hij denk ik weet dat ik delay heb elke 50/50 aan waardoor hij de bal steeds heeft en ik hem niet af kan pakken...diepe zucht en weer verder.
Kun je me iets meer vertellen over wat die ‘Delay’ precies inhoud? Ik herken namelijk dat in veel wedstrijden alle 1 tegen 1 duels voor de voeten van mijn tegenstander vallen terwijl de tackle gewoon keurig op de bal is. En dat blijft dan ook zo..bvbal79 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:41:
[...]
Denk dat het toch ook deels aan de servers ligt. Gisteren speelde ik met zoveel delay tov de tegenstander was niet leuk meer. Vervolgens scoort hij 1 doelpunt en gaat doordat hij denk ik weet dat ik delay heb elke 50/50 aan waardoor hij de bal steeds heeft en ik hem niet af kan pakken...diepe zucht en weer verder.
Ja gaat nergens over!Bossie schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:48:
[...]
50/50 is helaas het grootste probleem, je speelt vrijwel een verloren wedstrijd als je input delay hebt terwijl in vorige edities je met goed anticiperen je vaak nog wel een kans had.
Verwacht volgende week een keer.sirkeith schreef op donderdag 8 november 2018 @ 11:14:
Het is nu wel echt tijd voor een Eredivisie SBC... Mijn tradepile en transfer targets zitten al een aardige tijd zo goed als vol en nu heb ik 100k die ik wil investeren maar heb niet echt plek meer
Ja dat is wel zuur... het is echt een perfect moment om in te slaansirkeith schreef op donderdag 8 november 2018 @ 11:14:
Het is nu wel echt tijd voor een Eredivisie SBC... Mijn tradepile en transfer targets zitten al een aardige tijd zo goed als vol en nu heb ik 100k die ik wil investeren maar heb niet echt plek meer
(input) delay is simpelweg de vertraging van jouw input. Je drukt op tackle, maar mist hem doordat de speler pas een kwart of een halve seconde later reageert. Je merkt het heel erg in passes die niet aankomen of tackles die continu mislukken.SH-FR schreef op donderdag 8 november 2018 @ 11:02:
[...]
Kun je me iets meer vertellen over wat die ‘Delay’ precies inhoud? Ik herken namelijk dat in veel wedstrijden alle 1 tegen 1 duels voor de voeten van mijn tegenstander vallen terwijl de tackle gewoon keurig op de bal is. En dat blijft dan ook zo..
PSN/Steam: Xamsix
Thanks voor de heldere uitleg! Dan zal ik daar de laatste dagen wel veel last van hebben gehad.. hoop dat ze het dan snel patchen, is hard nodig!WSL036 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 11:24:
[...]
(input) delay is simpelweg de vertraging van jouw input. Je drukt op tackle, maar mist hem doordat de speler pas een kwart of een halve seconde later reageert. Je merkt het heel erg in passes die niet aankomen of tackles die continu mislukken.
Wat jij bedoelt is de 50/50 challenge die ervoor zorgt dat wanneer je in een duel zit je beiden 50% kans hebt dat de bal bij jou komt. Denk aan een kleine, verre van fysieke speler die een kopduel wint van Varane en Desailly tegelijk..
De delay zorgt er vaak voor dat je de 50/50 challenges verliest, maar heb wel in een youtube video vernomen dat er een patch aankomt waarin dit aangepakt zal worden.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq