Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MrNobody28
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2023
Gold 1 rewards waren helaas niet bijzonder. 4 spelers tussen de 20 en 35k gepacked. Dus daar wel ongeveer 90k aan verdiend + de 50k munten. De player picks waren absurd slecht, De Ligt en een 84 CAM. Beide bewaren voor eventuele SBC's.

Bijna genoeg muntjes voor Salah in ieder geval :)

Dit weekend mijn WL Token bewaard omdat ik een druk weekend heb en COD BO III ;)

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-11 15:43
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:32:
[...]

Ik heb deze game 'eindelijk' door (1 dag na de patch)! Hoe je moet scoren was voor mij een raadsel maar ik weet nu hoe het moet. En als je de game door hebt speelt het echt heerlijk. Lets go for gold 1/elite 3 this WL :).
Nou vertel ;-) ik word er een beetje moedeloos van dat ik elke wedstrijd tegen een 87+ team speel terwijl ik dat bij lange na niet red :-(
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:32:
[...]

Ik heb deze game 'eindelijk' door (1 dag na de patch)! Hoe je moet scoren was voor mij een raadsel maar ik weet nu hoe het moet. En als je de game door hebt speelt het echt heerlijk. Lets go for gold 1/elite 3 this WL :).
En wat heb je door?
Dat het rondje is ipv vierkantje.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
Ach dat gevoel heb ik de ene dag ook, en de andere dag voelt het weer alsof je voor het eerst fifa speelt. :+

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-11 08:36

Schuimpje

Couch Warrior

Na wat geworstel op de transfermarkt uiteindelijk toch dit team kunnen samenstellen voor ~320K.
https://www.futbin.com//19/squad/706714

Heerlijk team

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22-11 15:59
POTM Hazard schijnt aangekondigd te zijn door EA zelf; check de website van Reddit! Daar zouden ook zijn stats al bekend zijn geworden.

Ben wel benieuwd of Hazard ook echt vandaag word gereleased, dat is wel de verwachting, direct na het aflopen van Lucas POTM.

Net begonnen met een 5-2 overwinning in Weekend League, heb heel lang gepuzzeld over hoe ik zou gaan spelen. Heb een team samengesteld om een aantal niet verhandelbare spelers uit de upgrade packs. Gister weer enorm geluk, kreeg daar Fabinho en Douglas Costa uit. Eigenlijk alleen de Gea erbij gekocht.

In game 4-1-2-1-2(2):
De Gea
De Marcos IF -Nacho - Bailly - Mendy
Fabinho - Eriksen - Dembele
Douglas Costa
Rashford - Bale

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21-11 16:49
Op dit moment twijfel ik voor een upgrade van mijn team.

Ik heb 2 opties.

Serie A behouden https://imgur.com/a/6GyJ9Y7
of Serie A/PL https://imgur.com/a/wODnPLD

Andere opties tips zijn welkom
Op dit moment mijn team: https://www.easports.com/...Id=egMVBONKnOrEL:FFA19PS4

Budget 500k.

[ Voor 23% gewijzigd door Mir64za op 12-10-2018 13:46 ]

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-11 16:32
Kreeg uit Division Rivals (rank 3 in divisie 5) zomaar Ederson en Chiellini.

Nu het volgende team gemaakt.

Coman - Lewandowski - Robben

Muller (CL) - Goretzka (OTW) - Pellegrini (IF)

Roussillon - Akanji - Chiellini - Florenzi

Yann Sommer (IF)

Genoeg verbeteringen nog mogelijk, maar voorlopig tevreden. Hopelijk kan ik de (vermoedelijk) Bundesliga POTM Reus kan betalen.

• Kalloewase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-11 16:56
Voor de POTM heb ik een stuk of 50 Barkleys ingeslagen voor 3000 de stuk. Zou deze prijs nog gaan stijgen of zou ik ze beter nu kunnen verkopen voor dezelfde prijs ? :O

Verwijderd

Kalloewase schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:52:
Voor de POTM heb ik een stuk of 50 Barkleys ingeslagen voor 3000 de stuk. Zou deze prijs nog gaan stijgen of zou ik ze beter nu kunnen verkopen voor dezelfde prijs ? :O
Ik denk dat je beter kan verkopen in de hype.. als straks die kaart te duur wordt haakt iedereen af en dump zijn investeringen..

Ik heb net ook Fabregas 30x verkocht en wat IF's.. wel wat gehouden voor als t nodig is

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:25
lekkere vereisten voor die POTM.... 3 if's.... en dan de rest nog.

pardon... nog flink wat extra zelfs. had de laatste niet eens gezien. 10 If's in totaal als ik het goed zie

[ Voor 47% gewijzigd door Riemer op 12-10-2018 14:08 ]

• SH-FR
Hahaha die POTM Hazard, sorry maar dit vind ik echt enorm triest van EA. Ik wil echt niet weten hoeveel die kost, zoveel speciafieke spelers nodig dat de prijzen de pan uit zullen rijzen.

Ik ga hem in ieder geval niet doen, ook al zou het wel kunnen. Bovendien ook nog even 10 informs kopen, niet te geloven.

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-11 20:33
Hmm, voor de POTM heb ik dus aan de goed gegokt met mijn investeringen (Ik ging voor clubs waartegen hij had gescoord + Belgen): Origi en Mignolet (Zowel Belg als Liverpool (een tegenstander afgelopen maand). Alleen hoop ik toch wel dat hun prijzen nog aanzienlijk gaan stijgen :P

Wellicht dat hun rating te laag is voor de SBC's...

• Symon1989
  • Laatst online: 24-10-2024
SH-FR schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:22:
Hahaha die POTM Hazard, sorry maar dit vind ik echt enorm triest van EA. Ik wil echt niet weten hoeveel die kost, zoveel speciafieke spelers nodig dat de prijzen de pan uit zullen rijzen.

Ik ga hem in ieder geval niet doen, ook al zou het wel kunnen. Bovendien ook nog even 10 informs kopen, niet te geloven.
Is toch logisch? Als ze die SBC te makkelijk maken krijg je alleen maar teams tegen je met deze kaart. Daarnaast had je kunnen weten dat IF kaarten nodig waren gezien het verleden van grote POTM kaarten. Begin van de week kon je IF's voor een prikkie ophalen.

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:00
Wens de mensen veel succes om hem te doen inderdaad mij veel te duur.
Probeer wel wat coins mee te pakken, maar gezien de hoge ratings ook aantal die vermoedelijk niet veel zullen stijgen.

Heb geen ervaring met POTM dus niet voor iedereen is het kennis die je weet. Maar weet voldoende voor de volgende investeringen leer hier weer van :)

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 12:42
FidoDido schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:37:
Wens de mensen veel succes om hem te doen inderdaad mij veel te duur.
Probeer wel wat coins mee te pakken, maar gezien de hoge ratings ook aantal die vermoedelijk niet veel zullen stijgen.

Heb geen ervaring met POTM dus niet voor iedereen is het kennis die je weet. Maar weet voldoende voor de volgende investeringen leer hier weer van :)
Het is inderdaad wel logisch. Ze kunnen geen Hazard vragen omdat ie van de 3-4 weken dat fifa uit is, hij 1 week uit packs is geweest. Meestal als iemand een tweede of derde (zoals Salah en Kane vorig jaar) vragen ze pas een gouden versie of eerdere IF/POTM.

Verder idd bizar duur, maar niet geheel onverwacht. Het gaat immers wel om een 93 kaartje..

• SH-FR
Symon1989 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:34:
[...]

Is toch logisch? Als ze die SBC te makkelijk maken krijg je alleen maar teams tegen je met deze kaart. Daarnaast had je kunnen weten dat IF kaarten nodig waren gezien het verleden van grote POTM kaarten. Begin van de week kon je IF's voor een prikkie ophalen.
Het is logisch natuurlijk, het is een geweldige kaart, maar zoals je nu al ziet gaan spelers extreem stijgen, en zal je uiteindelijk denk ik meer dan een miljoen kwijt zijn. Dat vind ik gewoon teveel voor een onverhandelbare kaart waarbij zijn reguliere voor de helft te verkrijgen zal zijn.

Informs kan je op anticiperen en dat heb ik ook gedaan, maar vind het alsnog veel te veel.

• FidoDido
WSL036 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:41:
[...]

Het is inderdaad wel logisch. Ze kunnen geen Hazard vragen omdat ie van de 3-4 weken dat fifa uit is, hij 1 week uit packs is geweest. Meestal als iemand een tweede of derde (zoals Salah en Kane vorig jaar) vragen ze pas een gouden versie of eerdere IF/POTM.

Verder idd bizar duur, maar niet geheel onverwacht. Het gaat immers wel om een 93 kaartje..
Mee eens is zeker een hoge kaart en het spel is pas uit idd dus dan al een hazard vragen zou te veel van het goede zijn :P, gelukkig heb ik in wat IF kaarten voor de laliga en bundesliga geïnvesteerd. Voor de premier League was ik te laat.

Vermoed dat laliga messi gaat worden dus die zal ook te duur worden :P
SH-FR schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:42:
[...]

Het is logisch natuurlijk, het is een geweldige kaart, maar zoals je nu al ziet gaan spelers extreem stijgen, en zal je uiteindelijk denk ik meer dan een miljoen kwijt zijn. Dat vind ik gewoon teveel voor een onverhandelbare kaart waarbij zijn reguliere voor de helft te verkrijgen zal zijn.

Informs kan je op anticiperen en dat heb ik ook gedaan, maar vind het alsnog veel te veel.
600K momenteel, nog ff wachten tot alle requirements geprice-fixed zijn.
Vind het nog wel meevallen voor een 93 kaart in deze fase van de game, het is wel een kaart die waarschijnlijk tot FUT19 in je team kan blijven.

Persoonlijk zou ik idd ook voor een andere optie gaan als ik de coins.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• SH-FR
Is het een idee om nu juist in de normale Hazard te investeren? Iedereen gooit die er nu in paniek op en hij schiet omlaag. Of is de kans dat hij dan ook zo laag blijft ook erg groot?
SH-FR schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:22:
Zou toch heel mooi zijn als de prijzen door het dak gaan schieten. Heb flinke investeringen gedaan die ik vanavond misschien kan gaan cashen (even afwachten beste moment)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

SH-FR schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:49:
Is het een idee om nu juist in de normale Hazard te investeren? Iedereen gooit die er nu in paniek op en hij schiet omlaag. Of is de kans dat hij dan ook zo laag blijft ook erg groot?
Hazard was in prijs natuurlijk erg gehyped omdat er een kans was dat hij nodig was voor de potm sbc's. Dat lijkt nu niet het geval te zijn en hij wordt nu massaal gedumpt.
Zijn echte prijs zal echter nog een stuk lager zijn. Mocht je hem voor 300-325k ofzo kunnen oppikken dan is het in deze fase van fifa wel een goede prijs vind ik.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:49:
[...]

Zou toch heel mooi zijn als de prijzen door het dak gaan schieten. Heb flinke investeringen gedaan die ik vanavond misschien kan gaan cashen (even afwachten beste moment)
Have fun:

Chelsea SBC:
# of players from Chelsea: Exactly 11
Squad Rating: Min 83
Team Chemistry: Min 90
# of players in the Squad: 11

Finisher SBC
IF Players: Min 4
Squad Rating: Min 86
Team Chemistry: Min 50

Verwijderd

*snip* SPAM

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 12-10-2018 15:10 ]

Bossie schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:55:
[...]

Have fun:

Chelsea SBC:
# of players from Chelsea: Exactly 11
Squad Rating: Min 83
Team Chemistry: Min 90

Finisher SBC
IF Players: Min 4
Squad Rating: Min 86
Team Chemistry: Min 50
De anderen misstaan ook niet. Ook een 2e van min 86 rated en de nodige totw's.
Ik ga hem zelf niet doen, want ik vind hem te duur en uiteraard is hij untradable. Dan koop ik liever een dure speler die je eventueel (desnoods met verlies) nog kan verkopen.

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Haha 10x totw.... mijn 10x kompany zijn al verkocht :)

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

simons schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:03:
te vroeg, de markt gaat nog stijgen vanavond :)
simons schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:03:
Dat is zonde. Als je hem tot vanavond had vastgehouden dan had je er veel meer voor kunnen krijgen.

Bean77 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:59:
[...]

De anderen misstaan ook niet. Ook een 2e van min 86 rated en de nodige totw's.
Ik ga hem zelf niet doen, want ik vind hem te duur en uiteraard is hij untradable. Dan koop ik liever een dure speler die je eventueel (desnoods met verlies) nog kan verkopen.
Doelde meer op het verzilveren van je investeringen, Chelsea en 86+ kaarten zullen behoorlijk in prijs stijgen.

Bean77 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:07:
[...]

Dat is zonde. Als je hem tot vanavond had vastgehouden dan had je er veel meer voor kunnen krijgen.
hahah zelfde gedachte.. prijzen zijn nu nog te laag. Wel het moment als je veel coins hebt om nu de SBC te doen Cech gaat nog maar voor 20 k weg

Dus 10x nog ingeslagen :)

edit/ naast de 10 die ik al had voor 12k :)

[ Voor 5% gewijzigd door bvbal79 op 12-10-2018 15:09 ]

Bossie schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:07:
[...]

Doelde meer op het verzilveren van je investeringen, Chelsea en 86+ kaarten zullen behoorlijk in prijs stijgen.
Ah op die wijze. Ja klopt idd. David Silva loopt ook al flink op.
Na de POTM daalt alles weer flink (tenzij er icon sbc's komen) en dan weer wat inslaan voor de volgende piek.
bvbal79 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:08:
[...]

hahah zelfde gedachte.. prijzen zijn nu nog te laag. Wel het moment als je veel coins hebt om nu de SBC te doen Cech gaat nog maar voor 20 k weg

Dus 10x nog ingeslagen :)

edit/ naast de 10 die ik al had voor 12k :)
Heb 2 cechs voor 11,750 staan. Probleem is dat mijn transferlijst maar max 100 plekken heeft :(

[ Voor 34% gewijzigd door Bean77 op 12-10-2018 15:10 ]

Bean77 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:08:
[...]

Na de POTM daalt alles weer flink (tenzij er icon sbc's komen) en dan weer wat inslaan voor de volgende piek.
Inderdaad, dit spelletje draait niet meer om het voetballen maar ik voel me meer belegger :) Gisteren al mijn team verkocht voor veel cash en nu gaan alle IF's en chelsea spelers stijgen :)
[...]

Ik had juist besloten on mijn coins te verzilveren en Sergio Ramos te halen afgelopen weekend.
Anders had ik nu een transferlist vol kunnen hebben staan met David Luiz :X

[...]

[...]

Heb 2 cechs voor 11,750 staan. Probleem is dat mijn transferlijst maar max 100 plekken heeft :(
11750?
Je hebt nog 50 plekken via het bieden, dus in theorie heb je er 150. Alles wat ik met open bod doe, laat ik daar staan bij die 50
Bossie schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:11:
[...]

Ik had juist besloten on mijn coins te verzilveren en Sergio Ramos te halen afgelopen weekend.
Anders had ik nu een transferlist vol kunnen hebben staan met David Luiz :X
Ouch, tjsa keuzes.... Maar ja ondertussen is Ramos ook gestegen geloof ik.
bvbal79 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:11:
[...]

11750?
Je hebt nog 50 plekken via het bieden, dus in theorie heb je er 150. Alles wat ik met open bod doe, laat ik daar staan bij die 50
sorry 11.750 coins heb ik ze gekocht. Die extra 50 snap ik, maar dan kan je toch geen packs meer openen?
simons schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:12:
[...]

Kan of kan niet. Dat is de vraag, ik denk dat gezien de eisen niet iedereen in rijen van 10 dik zal staan om die sbc te doen. We zullen zien of de prijs vanavond fors hoger ligt...
Mark my words ;)

[ Voor 48% gewijzigd door Bean77 op 12-10-2018 15:13 ]

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Bean77 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:07:
[...]

Kan of kan niet. Dat is de vraag, ik denk dat gezien de eisen niet iedereen in rijen van 10 dik zal staan om die sbc te doen. We zullen zien of de prijs vanavond fors hoger ligt...

Bean77 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:12:
[...]

ja gisteren voor 300k verkocht
simons schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:12:
[...]

Heeft niks met eisen te maken, maar met aanbod. bepaalde IF's zitten niet in packs of te weinig om de vraag te compenseren

• superessy
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-11-2022
Vanmiddag Cavani (89) verkocht voor 67K, ook te vroeg zeker?

PSN: Direstraits87

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01:29
Ik denk dat er inderdaad veel meer aanbod is van handelaren die van hun spelers af moeten dan dat mensen daadwerkelijk die SBC gaan doen en daar de spelers nodig voor hebben.

Snel verkopen in de hype, dit gaat niet lang duren.
Bean77 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:12:
[...]

[...]

sorry 11.750 coins heb ik ze gekocht. Die extra 50 snap ik, maar dan kan je toch geen packs meer openen?

[...]

Mark my words ;)
Jawel, die 50 staan in je transferkandidaten lijst dus kun je packs openen

• simons

simons

LETS GO BRANDON

bvbal79 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:13:
[...]

Heeft niks met eisen te maken, maar met aanbod. bepaalde IF's zitten niet in packs of te weinig om de vraag te compenseren
Heeft alles met eisen te maken, 600k voor een untradable is niet iets waar hordes mee aan de slag gaan.

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11 19:02
Ik heb gister Cavani voor 56K gekocht. Zie op FutBin dat die nu op 62K staat. Is het slim om hem te verkopen en later weer opnieuw te kopen? Of zal die niet weer zakken
. post verkeerd geleden.

[ Voor 94% gewijzigd door Bean77 op 12-10-2018 15:16 ]

• superessy
mrjobby schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:15:
Ik heb gister Cavani voor 56K gekocht. Zie op FutBin dat die nu op 62K staat. Is het slim om hem te verkopen en later weer opnieuw te kopen? Of zal die niet weer zakken
Heb hem om 13.30 voor 67,5 verkocht

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Zeker weten! staat nu al op 14500 :*)

simons schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:17:
[...]

Zeker weten! staat nu al op 14500 :*)
Dus al hoger dan de prijs waar de andere poster voor verkocht heeft >:)

simons schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:15:
[...]

Heeft alles met eisen te maken, 600k voor een untradable is niet iets waar hordes mee aan de slag gaan.
De looptijd is een maand, dus ik ben het niet met je eens. Tuurlijk geen hordes, maar aardig wat mensen kunnen het in een maand permiteren, zeker met alle packs en rewards uit de reguliere competities

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11 19:02
superessy schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:16:
[...]

Heb hem om 13.30 voor 67,5 verkocht
Ja op de PS4 zie ik, ik op de xbox ;-) Maar goed, ben alleen bang dat die niet meer zakt en dan maak ik er alsnog verlies op dit geintje

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Bean77 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:18:
[...]

Dus al hoger dan de prijs waar de andere poster voor verkocht heeft >:)
Uhm nee :>

• simons

simons

LETS GO BRANDON

bvbal79 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:18:
[...]

De looptijd is een maand, dus ik ben het niet met je eens. Tuurlijk geen hordes, maar aardig wat mensen kunnen het in een maand permiteren, zeker met alle packs en rewards uit de reguliere competities
Ik hoop dat je begrijpt dat de hoogste prijs ontstaat bij de grootste vraag.

simons schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:21:
[...]

Ik hoop dat je begrijpt dat de hoogste prijs ontstaat bij de grootste vraag.
Ja dus de vraag naar IF wordt hoger, en het aanbod minder..dus de prijs zal nog gaan stijgen.
Dit is toch ook wat ik aangaf :) Ik geloof niet dat handelaars dat gaan compenseren.

[ Voor 11% gewijzigd door bvbal79 op 12-10-2018 15:24 ]

• WSL036
bvbal79 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:23:
[...]

Ja dus de vraag naar IF wordt hoger, en het aanbod minder..dus de prijs zal nog gaan stijgen.
Dit is toch ook wat ik aangaf :) Ik geloof niet dat handelaars dat gaan compenseren.
Ik hoop dat je gelijk krijgt, ik heb ook nog net nadat de SBC uitkwam wat cech's binnengehaald
Verkoopprijs was 13.000 op dat moment. Maar goed, vanavond om 20:00 uur zal Kompany ook duurder zijn dan 14.500 zoals jij net noemde. (ik ga uit van ps4 prijzen)

edit:
weet iemand wanneer bundesliga en laliga potm uitkomen? Ook vandaag?

[ Voor 16% gewijzigd door Bean77 op 12-10-2018 15:30 ]

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Is het verstandig dat ik nu een partij IF Cech insla voor 20K each? En deze later dit weekend doorverkoop?

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Ik heb een team dat ongeveer 80.000 coins waard is en heb nog 400.000 coins staan. Binnenkort wil ik die investeren in het team, maar de prijzen blijven flink stijgen. Wanneer is het beste om (vrij binnenkort) een nieuw team te kopen? Vlak na de WL?

PSN/Steam: Xamsix

Schuimpje schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:31:
Is het verstandig dat ik nu een partij IF Cech insla voor 20K each? En deze later dit weekend doorverkoop?
Het is en bljft een gok. Maar goed ik heb het ook gedaan op basis van mijn theorie hier boven waar andere het niet eens mee zijn. Verder zal hij zijn waarde anders later wel een keer laten blijven 84 cech IF is altijd handig

Zijn prijs voor de SBC was al 19k. Trouwens nu voor 20k inslaan is lastige, zit iemand te auto-bidden denk ik op die prijs.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

bvbal79 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:36:
[...]

Het is en bljft een gok. Maar goed ik heb het ook gedaan op basis van mijn theorie hier boven waar andere het niet eens mee zijn. Verder zal hij zijn waarde anders later wel een keer laten blijven 84 cech IF is altijd handig

Zijn prijs voor de SBC was al 19k. Trouwens nu voor 20k inslaan is lastige, zit iemand te auto-bidden denk ik op die prijs.
Ja ik twijfelde van de week al om er een hoop in te slaan, maar zit er vol bovenop nu haha

Bean77 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:27:
[...]

Verkoopprijs was 13.000 op dat moment. Maar goed, vanavond om 20:00 uur zal Kompany ook duurder zijn dan 14.500 zoals jij net noemde. (ik ga uit van ps4 prijzen)

edit:
weet iemand wanneer bundesliga en laliga potm uitkomen? Ook vandaag?
bundesliga votes eindigen pas zondag dacht ik? laliga geen idee :)

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Bean77 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:27:
[...]

Verkoopprijs was 13.000 op dat moment.
Nee.
Maar goed, vanavond om 20:00 uur zal Kompany ook duurder zijn dan 14.500 zoals jij net noemde. (ik ga uit van ps4 prijzen)
14500 was de prijs toen deze al aan het zakken was. Ik heb de Kompany verkocht op moment dat potm live ging.

Trouwens, ik zie nu pas dat de waarde van POTM Hazard op futbin 600k is....waarbij je ook nog aardig wat packs krijgt. Dus zo duur is hij nou ook weer niet voor een 93LW PL speler

Misschien toch maar zelf doen :)

[ Voor 16% gewijzigd door bvbal79 op 12-10-2018 15:46 ]

• simons

simons

LETS GO BRANDON

bvbal79 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:23:
[...]

Ja dus de vraag naar IF wordt hoger, en het aanbod minder..
Kompany is geen inform.
dus de prijs zal nog gaan stijgen.
Prijs zal dalen.
Handelaars compenseren niks, die verkopen in de hype, niet er na. Check anders gewoon utjoep eens Elyyt is een goede.

bvbal79 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:46:
Trouwens, ik zie nu pas dat de waarde van POTM Hazard op futbin 600k is....waarbij je ook nog aardig wat packs krijgt. Dus zo duur is hij nou ook weer niet voor een 93LW PL speler

Misschien toch maar zelf doen :)
Let op dat bepaalde prijzen nog van uren geleden zijn en inmiddels vele malen hoger liggen.

simons schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:46:
[...]

Kompany is geen inform.

[...]

Prijs zal dalen.

[...]

Handelaars compenseren niks, die verkopen in de hype, niet er na. Check anders gewoon utjoep eens Elyyt is een goede.
Probeer je nu je verkoop de hele tijd goed te praten. We gaan het wel zien vanavond en verder.
Bean77 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:47:
[...]

Let op dat bepaalde prijzen nog van uren geleden zijn en inmiddels vele malen hoger liggen.
Nee joh, de prijzen zullen nu alleen nog maar verder dalen wat ik hier begrijp (sarcasm mode on)

Verwijderd

Heb een vraag..

Als ik conditie selectie aankoop krijg ik ze niet bij men conditie. Aangekochte spelerscontracten krijg ik wel. Hoe komt dit?

Iemand al tegengekomen?

Hopende op een antwoord.

Groeten Beau.
bvbal79 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:48:
[...]

Probeer je nu je verkoop de hele tijd goed te praten. We gaan het wel zien vanavond en verder.
Voor de lange termijn is 14,5k een slechte prijs voor een 85 rated speler. En dan hebben we nog niet eens over een bpl speler.
Ik ben wel benieuwd of EA gelijk met icon sbc's (als ze komen) gaan komen. Trekt nog meer hoge rated spelers uit de game waardoor schaarste verder toeneemt.
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:49:
Heb een vraag..

Als ik conditie selectie aankoop krijg ik ze niet bij men conditie. Aangekochte spelerscontracten krijg ik wel. Hoe komt dit?

Iemand al tegengekomen?

Hopende op een antwoord.

Groeten Beau.
Als je de team conditie hebt gekocht ga je naar je team toe. Daar klik je op driehoekje (ps4) en daar selecteer je selectieitem of zoiets toepassen. Dan kies je de conditie item en dan is heel je team ok.

[ Voor 34% gewijzigd door Bean77 op 12-10-2018 15:51 ]

• simons

simons

LETS GO BRANDON

bvbal79 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:48:
[...]

Nee joh, de prijzen zullen nu alleen nog maar verder dalen wat ik hier begrijp (sarcasm mode on)
Het houdt je wel bezig he?

• shabalala
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-05-2021
beste is nu om cech te kopen voor rond de 20k? waarom zou die nog gaan stijgen dan?

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-11 23:08
Omdat vanavond iedereen met een biertje teveel op Cech gaat kopen

[ Voor 3% gewijzigd door t mac op 12-10-2018 15:55 ]

• shabalala
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-05-2021
heb er nu 2 gekocht:) voor 19k
shabalala schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:52:
beste is nu om cech te kopen voor rond de 20k? waarom zou die nog gaan stijgen dan?
Helft van de wereld is nog aan het werk denk ik en gaat vanavond pas beginnen aan de SBC, met wat uitzondering daar gelaten :) En hij staat als een van de eerste oplossingen op futbin, dus we gaan de copy-cats krijgen.

[ Voor 12% gewijzigd door bvbal79 op 12-10-2018 15:57 ]

• WSL036
Als je ze vorige week/deze week had gekocht, had je ze voor 13k kunnen kopen.

Koop en verkoop gewoon op de momenten waarop jij denkt dat dat het beste is. Winst is winst

• RobPete89
SBC voltooid. Wat een gekkenhuis zeg. Pique, Busqets, Iago aspas uitverkocht haha.
RobPete89 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:58:
SBC voltooid. Wat een gekkenhuis zeg. Pique, Busqets, Iago aspas uitverkocht haha.
Yup de cop-cats zijn bezig. Mijn Angel IF hou ik nu in de gaten....gaat voor 40k al weg...gisteren was hij nog 14k waard

• RobPete89
Ja klopt maar aan sommige ga je niet aan ontkomen als je ze zelf maakt
RobPete89 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 16:01:
Ja klopt maar aan sommige ga je niet aan ontkomen als je ze zelf maakt
Maar dank voor de tip, Aspas verkocht voor 20k

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Aaaiii Kompany gezakt naar 11k.....

simons schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 16:05:
Aaaiii Kompany gezakt naar 11k.....
Hebben we een kompany sbc? :+

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Bean77 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 16:05:
[...]

Hebben we een kompany sbc? :+
Hazard zakt wel qua prijs
>:)

RobPete89 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:58:
Hmm, thanks heb ze alle 3. En van busquets had ik er 6 voor 17k gekocht :)

edit:
wow en Iniesta gaat ook heerlijk zo :)

edit 2: Wow navas ook al 30k (6 van a 13k). Gekkenhuis zeg :)

[ Voor 17% gewijzigd door Bean77 op 12-10-2018 16:11 ]

• superessy
Pique instant verkocht voor de maxprijs van 30K

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Momenteel al 7 cech op de kop getikt voor 18.750

simons schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 16:06:
[...]

Hazard zakt wel qua prijs
>:)
Hij is inmiddels 50k gestegen volgens futbin, maar die lopen (ver) achter tav huidige prijzen. Gelet op de extreme stijging van de hoge rated spaanse spelers is die nu in het echt veel en veel duurder.

edit:
Koke gaat ook al max bin

[ Voor 4% gewijzigd door Bean77 op 12-10-2018 16:21 ]

• superessy
Waarom zijn juist die Spaanse spelers zo extreem gestegen?

Vanwege Hazard potm. Ze waren relatief cheap om te linken vanuit David Silva.
Mijn David Silva's hou ik nog wel even vast, die zitten nog niet aan de max bin.

edit: Inmiddels zijn ze wel max bin ook.

[ Voor 12% gewijzigd door Bean77 op 12-10-2018 16:26 ]

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Bean77 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 16:08:
[...]

Hmm, thanks heb ze alle 3. En van busquets had ik er 6 voor 17k gekocht :)

edit:
wow en Iniesta gaat ook heerlijk zo :)

edit 2: Wow navas ook al 30k (6 van a 13k). Gekkenhuis zeg :)
Als je nou tot vanavond wacht had je meer verdient....

simons schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 16:29:
[...]

Als je nou tot vanavond wacht had je meer verdient....
Nee dat kan alleen met Kompany

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-11 09:44
If cech is nog niet echt gestegen.
superessy schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 16:15:
Pique instant verkocht voor de maxprijs van 30K
Thanks, had em onlangs juist opgepikt voor de bank :+
Dadelijk eens checken of ik wat meer spaanse spelers uit mijn La Liga team kan slijten.

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21-11 16:49
Een upgrade uitgevoerd aan mijn team https://www.easports.com/...Id=j2A61AZKnOrKx:FFA19PS4

Ben benieuwd hoe de eerste weekend league gaat lopen straks.

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:25
Zo net de SBC voor Hazard klaar... hoefde alleen maar onverhandelbare spelers in te wisselen, dat vond ik de moeite wel waard.

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:50:
[...]

Voor de lange termijn is 14,5k een slechte prijs voor een 85 rated speler. En dan hebben we nog niet eens over een bpl speler.
Ik ben wel benieuwd of EA gelijk met icon sbc's (als ze komen) gaan komen. Trekt nog meer hoge rated spelers uit de game waardoor schaarste verder toeneemt.

[...]

Als je de team conditie hebt gekocht ga je naar je team toe. Daar klik je op driehoekje (ps4) en daar selecteer je selectieitem of zoiets toepassen. Dan kies je de conditie item en dan is heel je team ok.
Beste,

Bedankt om te reageren. Ik weet hoe het werkt maar om de 1 of andere reden krijg ik ze niet. Ik betaal ze, niemand overboden. Ik ga naar transferkandidaten of hoe het noemt. Klik alles netjes aan. Ik ga naar mijn team wil ze toepassen maar staan niet onder het vakje conditie 🤔.

Zeer vreemd. Heb het een aantal keren geprobeerd. Enkele van 30+ kan ik wel toevoegen en spelerscontracten allemaal geen probleem. Maar teamconditie wil maar niet onder het vakje conditie terechtkomen.

Groeten Beau en bedankt om te reageren.

• SH-FR
Ik heb toch een draai gemaakt en zit serieus te overwegen de Hazard SBC toch te completen. Dat heeft ermee te maken dat ik Bale al heb en Hazard en Bale voorin, in deze fase van FIFA, pfoe zeg.

Daarnaast ladingen vol 84, 83 en een enkele 86 en 87 in mijn club, allemaal onverhandelbaar. Maar veel daarvan gebruik ik niet of nauwelijks. De packs die je terugkrijgt lijken ook prima dus wie weet.

Edit: ik zie dat de prijzen van sommige spelers toch weer wat omlaag kruipt (of niet?) is het verstandig om hem dan nu te completen of toch te wachten?

[ Voor 16% gewijzigd door SH-FR op 12-10-2018 17:27 ]

• FidoDido
Had navas in mijn team deze toch maar even verkocht voor max bin, het is zo snel verdient. Die koop ik wel weer terug voor de helft van de prijs van nu :P de komende weken.

Had muller nog liggen deze er ook meteen opgegooid en luiz maar uit mijn bpl team op de markt gegooid ging ook max bin weg.

Deze coins waren zeer makkelijk verdient :P
FidoDido schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 17:50:
Had navas in mijn team deze toch maar even verkocht voor max bin, het is zo snel verdient. Die koop ik wel weer terug voor de helft van de prijs van nu :P de komende weken.

Had muller nog liggen deze er ook meteen opgegooid en luiz maar uit mijn bpl team op de markt gegooid ging ook max bin weg.

Deze coins waren zeer makkelijk verdient :P
De markt is echt compleet van slag. Zoveel investeringen voor het dubbele of meer kunnen verkopen. En je ziet nu ook dat alternatieven ook in prijs aan het stijgen zijn omdat de pique, david silva's etc. niet meer te krijgen zijn.

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 16:59:
[...]

Beste,

Bedankt om te reageren. Ik weet hoe het werkt maar om de 1 of andere reden krijg ik ze niet. Ik betaal ze, niemand overboden. Ik ga naar transferkandidaten of hoe het noemt. Klik alles netjes aan. Ik ga naar mijn team wil ze toepassen maar staan niet onder het vakje conditie 🤔.

Zeer vreemd. Heb het een aantal keren geprobeerd. Enkele van 30+ kan ik wel toevoegen en spelerscontracten allemaal geen probleem. Maar teamconditie wil maar niet onder het vakje conditie terechtkomen.

Groeten Beau en bedankt om te reageren.
Waarschijnlijk kijk je op speler niveau ipv teamniveau. Als je je team geopend hebt, druk dan op driehoekje om het team acties menu te openen (zelfde menu als waar je custom tactics vind) en daar zie je dan team fitness.

Ik speel met engelse instelling, dus naamgeving is misschien anders.

Verwijderd

Ik ben een deel van mijn winst alweer aan het investeren in goedkope Juventus spelers zoals Rugani en Can voor 650/700.. denk met de Champions League SBC een goede investering!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2018 18:18 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01:29
SH-FR schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 16:59:
Ik heb toch een draai gemaakt en zit serieus te overwegen de Hazard SBC toch te completen. Dat heeft ermee te maken dat ik Bale al heb en Hazard en Bale voorin, in deze fase van FIFA, pfoe zeg.

Daarnaast ladingen vol 84, 83 en een enkele 86 en 87 in mijn club, allemaal onverhandelbaar. Maar veel daarvan gebruik ik niet of nauwelijks. De packs die je terugkrijgt lijken ook prima dus wie weet.

Edit: ik zie dat de prijzen van sommige spelers toch weer wat omlaag kruipt (of niet?) is het verstandig om hem dan nu te completen of toch te wachten?
Ik zou gewoon wachten, nu is de hype.
Lucas was de afgelopen dagen voor nog geen 40K te doen, die zakte ook in.
Pagina: 1 ... 32 ... 200 Laatste