Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 13:57
Iemand een idee wanneer er weer een nieuwe swap speler komt? (en dan bedoel ik degene na die je met de Squad Battles kan vrijspelen).

PSN: Maichel

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10-11 19:53
Maichel schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:47:
Iemand een idee wanneer er weer een nieuwe swap speler komt? (en dan bedoel ik degene na die je met de Squad Battles kan vrijspelen).
Dat is deze week, je moet goud halen.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 13:57
triple20 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:56:
[...]

Dat is deze week, je moet goud halen.
Dat vraag ik niet :) De vraag is welke hierna komt, want diegene waarbij je goud moet halen (die na die van de Squad Battles dus) is al enkele dagen oud. Ik bedoel, wanneer komt de nieuwe opdracht voor een swap speler.

PSN: Maichel

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11 20:23
Was van plan in December dit jaar FIFA 19 te halen, maar vandaag heeft EA de toegang tot de APP gesloten tot ik mij aanmeld op de console. Ze dwingen je gewoon na een aantal weken de game te kopen :/.

I like how you keep the mouse running...

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Mis ik trouwens iets, of is er geen algemeen FIFA 19 topic?

• El Profesor
  • Laatst online: 21-11 20:23
Geen idee, de app is alleen FUT gerelateerd ;)

I like how you keep the mouse running...

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 22:52
Bossie schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:05:
[...]

Ik weet zeker dat de rewards zijn verlaagd ivm vorig jaar, Elite 3 was altijd 25k ofzo aangezien dat vaak de reden was om zat/zondag toch ff een paar punten bijelkaar te spelen

@Mars18
Ik heb Godin onlangs vervangen door Ramos, het is gewoon een grote upgrade.
Hmm. Munten te kort.
Mbappe :9 :> :>

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Maichel schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:58:
[...]

Dat vraag ik niet :) De vraag is welke hierna komt, want diegene waarbij je goud moet halen (die na die van de Squad Battles dus) is al enkele dagen oud. Ik bedoel, wanneer komt de nieuwe opdracht voor een swap speler.
Er zijn er maar 14 in een hele maand en je hebt er al 3 in 1 week gehad...denk ook dat niemand het antwoord dus op je vraag heeft :)

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15:59
Wederom vanmiddag aan de slag gegaan met het handelen in Pro League zilveren spelers, en heb in een ruim kwartier (20 minuten, geklokt). Zo’n 40 spelers opgepikt en in totaal zo’n 15 tot 20k winst gemaakt.

Ik heb deze methode hier gedeeld maar kreeg toch signalen dat sommigen het gewoon niet lukte. Het klopt, je moet snel zijn en het werkt alleen als je precies weet wat je doet. Ook ik mis sommige spelers maar anderen die 1 tot 2k waard zijn heb ik dan weer wel!

Bijvoorbeeld 2 keer een club Brugge speler voor 300 en 400 en die waren allebei bijna 3k waard! Zo tikt dat lekker aan. Verder veel spelers van tussen de 1 en 2k, en wat spelers waar ik zo’n 200 per stuk winst op maak.

Ga nu wel van de transferlijst af anders heb ik binnen de kortste keren weer een ban 😂

[ Voor 16% gewijzigd door SH-FR op 11-10-2018 15:42 ]

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:00
SH-FR schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 15:38:
Wederom vanmiddag aan de slag gegaan met het handelen in Pro League zilveren spelers, en heb in een ruim kwartier (20 minuten, geklokt). Zo’n 40 spelers opgepikt en in totaal zo’n 15 tot 20k winst gemaakt.

Ik heb deze methode hier gedeeld maar kreeg toch signalen dat sommigen het gewoon niet lukte. Het klopt, je moet snel zijn en het werkt alleen als je precies weet wat je doet. Ook ik mis sommige spelers maar anderen die 1 tot 2k waard zijn heb ik dan weer wel!

Ga nu wel van de transferlijst af anders heb ik binnen de kortste keren weer een ban 😂
Het werkt wel degelijk met geduld, doe het met de Championship bijvoorbeeld in de morgen pik ik ze werkelijk zo makkelijk op en eind middag loop avond is mijn lijst leeg aan het lopen :)
Maar je moet wat geduld opbrengen en niet te snel denken dat je er niet vanaf komt.

Maak op sommige spelers al snel 1k winst zit tussen de 500 a 1k winst per speler

En voor mensen die willen weten hoe, zou zeggen google even en kijk op youtube er zijn genoeg mensen die het uitleggen en lijsten hebben gebruik futbin ook.
Ben pas 2 weken bezig het is geen rocket science uiteindelijk

[ Voor 9% gewijzigd door FidoDido op 11-10-2018 15:46 ]

• shabalala
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-05-2021
SH-FR schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 15:38:

Bijvoorbeeld 2 keer een club Brugge speler voor 300 en 400 en die waren allebei bijna 3k waard! Zo tikt dat lekker aan. Verder veel spelers van tussen de 1 en 2k, en wat spelers waar ik zo’n 200 per stuk winst op maak.

en dan doe je snel koop voor een prijs van?

• SH-FR
FidoDido schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 15:42:
[...]

Het werkt wel degelijk met geduld, doe het met de Championship bijvoorbeeld in de morgen pik ik ze werkelijk zo makkelijk op en eind middag loop avond is mijn lijst leeg aan het lopen :)
Maar je moet wat geduld opbrengen en niet te snel denken dat je er niet vanaf komt.

Maak op sommige spelers al snel 1k winst zit tussen de 500 a 1k winst per speler
Precies! Ik verkoop ze eigenlijk direct weer, maar dat is omdat het voor mij zelfs ook in de middag werkt. De ene keer beter dan de andere maar vanmiddag is het echt niet normaal.

• shabalala
:?
SH-FR schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 15:46:
[...]

Precies! Ik verkoop ze eigenlijk direct weer, maar dat is omdat het voor mij zelfs ook in de middag werkt. De ene keer beter dan de andere maar vanmiddag is het echt niet normaal.
welke silvers koop je dan en voor welke prijs?

• SirWInsalot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-11 20:20
Iemand nog (upgrade) tips voor een Bundesliga team?

https://imgur.com/gfzq8li

Alvast bedankt!

• SH-FR
shabalala schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 15:42:
[...]

en dan doe je snel koop voor een prijs van?
Ik bied op pro League spelers, tot mijn hele lijst vol is. Deze laat ik verlopen en in de tussentijd zoek ik op:

Pro League
Zilver
Waarde (deze wisselt. Nu is het gunstig om op 400 max buy now te zoeken) dan ga je naar 59 minuten en vernieuw je steeds de pagina door rondje en vierkantje te gebruiken!

• FidoDido
shabalala schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 15:47:
:?
[...]

welke silvers koop je dan en voor welke prijs?
misschien gewoon even in verdiepen?? verken de markt kijk voor welke buyout spelers weg gaan en koop ze zelf lager in? meer is het niet kijk op futbin naar de waarde en klaar.

• SH-FR
SH-FR schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 15:47:
[...]

Ik bied op pro League spelers, tot mijn hele lijst vol is. Deze laat ik verlopen en in de tussentijd zoek ik op:

Pro League
Zilver
Waarde (deze wisselt. Nu is het gunstig om op 400 max buy now te zoeken) dan ga je naar 59 minuten en vernieuw je steeds de pagina door rondje en vierkantje te gebruiken!
Edit; verdiep je wel een beetje in welke spelers wat meer waarde hebben. Ik weet dat bijna uit mijn hoofd doordat ik hem heb gecompleted.

• shabalala
SH-FR schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 15:47:
[...]

Pro League
Zilver
en dan koop je de glimmende spelers of ook de normale?

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2018 19:47 ]

• SH-FR
shabalala schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 15:56:
[...]

en dan koop je de glimmende spelers of ook de normale?
Als je op 400 zoekt, zie je een aantal spelers staan. Over het algemeen kijk ik daarnaar, en spelers die er nieuw op komen en niet er al vaker staan, koop ik op. Verlies maak je zo niet, alleen is het per speler verschillend hoeveel winst. De ene 100, de ander 500 en de ander 2 tot 3k. Of het een glimmende of normale is maakt dus niet uit

• shabalala
SH-FR schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 15:58:
[...]

Als je op 400 zoekt, zie je een aantal spelers staan. Over het algemeen kijk ik daarnaar, en spelers die er nieuw op komen en niet er al vaker staan, koop ik op. Verlies maak je zo niet, alleen is het per speler verschillend hoeveel winst. De ene 100, de ander 500 en de ander 2 tot 3k. Of het een glimmende of normale is maakt dus niet uit
thx man, zal eens testen :9

• SH-FR
Het is alleen wel belangrijk dat je snel bent. Ga niet eerst uitgebreid kijken of hij veel waard zou kunnen zijn. Dan ben je al te laat. Zie je er een die niet hebt gezien voor die prijs in je scherm, meteen toehappen!

Genoeg informatie van mijn kant, iedereen die het gaat proberen, succes!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-11 09:44
Ik zal ook meer eens met sbcs beginnen. Afgelopen nooit gedaan via Futbin kan je oplossen vinden?

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
Zou je eerder Immobile of Icardi aanbevelen?
Ik zoek nog een spits naast mijn Higuain OTW.
Zit te denken aan 1 van deze 2 of aan Mertens.

Verwijderd

Voor de mensen die al WL hebben gespeeld. Krijg je nu tijdens WL voor elke wedstrijd punten die ervoor zorgen dat je ook met Rivals naar hogere rankings kunt gaan of moet je het beide spelen?

Verwijderd

Jekke schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 16:06:
[...]

Zou je eerder Immobile of Icardi aanbevelen?
Ik zoek nog een spits naast mijn Higuain OTW.
Zit te denken aan 1 van deze 2 of aan Mertens.
Als je er maar één nodig hebt dan kun je beter voor Immobile gaan.

• shabalala
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 16:07:
Voor de mensen die al WL hebben gespeeld. Krijg je nu tijdens WL voor elke wedstrijd punten die ervoor zorgen dat je ook met Rivals naar hogere rankings kunt gaan of moet je het beide spelen?
door WL krijg je ook Rivals punten

• WSL036
  • Laatst online: 20-11 12:42
llovesoccerx7 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 16:05:
Ik zal ook meer eens met sbcs beginnen. Afgelopen nooit gedaan via Futbin kan je oplossen vinden?
Je kunt ze vinden, maar bouw ze niet precies na.

Ik heb er ook een paar gedaan (degene met de meest interessante packs) en heb er tot nu toe Pogba, Sanchez, een IF en Filipe Luis uitgehaald. Een slordige 525k dus :)

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 00:54
Weet iemand welke knoppencombinatie er voor zorgt dat een speler gelijk klaar staat voor een korte corner.

Ik spam al de verschillende knoppen maar en de ene keer werkt het wel en de andere keer niet.

• shabalala
cubert20 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 16:15:
Weet iemand welke knoppencombinatie er voor zorgt dat een speler gelijk klaar staat voor een korte corner.

Ik spam al de verschillende knoppen maar en de ene keer werkt het wel en de andere keer niet.
r1 toch?

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 00:54
ja dan komt er een speler naar toe lopen, maar ik wil dat hij er al staat.

• WSL036
cubert20 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 16:18:
[...]

ja dan komt er een speler naar toe lopen, maar ik wil dat hij er al staat.
Indrukken voordat de corner genomen wordt ;) Dus tijdens de animatie ervoor

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-11 08:36

Schuimpje

Couch Warrior

WSL036 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 16:23:
[...]

Indrukken voordat de corner genomen wordt ;) Dus tijdens de animatie ervoor
R1 ingedrukt houden idd, na de animatie staat de speler klaar voor je.

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

• Kalloewase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-11 16:56
Nog tips om geen ban te krijgen van de transfermarkt ? Ik heb nu een half uur zitten mass bidden op spelers en kan nu niet meer bieden.

Is dit een soort soft ban ? Heb het nooit eerder gehad. :O

• FidoDido
Voor het eerst wat investeringen gedaan voor de POTM morgen, wat is nu de juiste timing om alles op de transfermarkt te plaatsen?

Vrijdag morgen of nadat hij is aangekondigd kon op internet niet even zo snel vinden hoe laat die morgen nu aangekondigd wordt. Aangezien ik eerder nooit investeerden ook nooit gelet op hoe laat dat normaal gebeurt.

• FidoDido
Kalloewase schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 16:25:
Nog tips om geen ban te krijgen van de transfermarkt ? Ik heb nu een half uur zitten mass bidden op spelers en kan nu niet meer bieden.

Is dit een soort soft ban ? Heb het nooit eerder gehad. :O
Ook gekregen vorige week. Half uur wachten of even op de ps4 inloggen en zo code invullen

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 16:08:
[...]

Als je er maar één nodig hebt dan kun je beter voor Immobile gaan.
Dan wordt her Immobile of Mertens.
Twee totaal verschillende spelers, dus zelf nog even kijken waar mijn voorkeur naartoe gaat.

• Luncatic12
  • Laatst online: 16-07 15:43
Wat vinden jullie wel of geen buitenspelers?
Speel momenteel 4-2-2-2 en soms heb ik het gevoel dat ik soms buitenspelers mis. Aan de andere kant staat het verdedigend wel heel fijn.

Verwijderd

Alle hoge rating spelers worden ineens een stuk duurder :(. Hopelijk daalt alles snel weer.

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:52
Luncatic12 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 16:48:
Wat vinden jullie wel of geen buitenspelers?
Speel momenteel 4-2-2-2 en soms heb ik het gevoel dat ik soms buitenspelers mis. Aan de andere kant staat het verdedigend wel heel fijn.
Maar 4222 is toch ook met 2 cams en dus zonder buitenspelers?

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-11 08:30
Ik heb jullie hulp nodig, ik ben uitgegaan van de informatie die op futbin staat: https://www.futbin.com/19/squad/100036594/sbc

Heb al deze spelers gekocht, heeft mij aardig nogal wat coins gekost. Alleen ik kom niet op een teamgeest van 99, maar 91........ wat te doen?? iemand tips over welke speler ik kan vervangen? Ben zelf namelijk niet zo thuis in al die leagues....

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
turkeyhakan schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 17:29:
Ik heb jullie hulp nodig, ik ben uitgegaan van de informatie die op futbin staat: https://www.futbin.com/19/squad/100036594/sbc

Heb al deze spelers gekocht, heeft mij aardig nogal wat coins gekost. Alleen ik kom niet op een teamgeest van 99, maar 91........ wat te doen?? iemand tips over welke speler ik kan vervangen? Ben zelf namelijk niet zo thuis in al die leagues....
Ja LA en RA zijn CB als je daar een LA en RA neer zet ben je er.
Schuif wel Musacchio eerst terug naar CB.
Let wel op de andere op dat je op 9 competities en 2 van dezelfde competitie blijft
jerommeke96 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 17:36:
[...]

Ja LA en RA zijn CB als je daar een LA en RA neer zet ben je er.
Schuif wel Musacchio eerst terug naar CB.
Let wel op de andere op dat je op 9 competities en 2 van dezelfde competitie blijft
Loyalty glitch ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-11 11:57
Ik vind het wel leuk om af en toe wat te spelen met filters op futbin op zoek naar speler die onverwacht goede stats heeft. Straks vooral met IF's maar deze was ook wel aardig:

https://www.futbin.com/19...pchem=10,10&schem=100,100

Dan deze (discard) IF: https://www.futbin.com/19/player/16938/Shoya%20Nakajima/ (92 speed, 96 agility, 94 balance, 94 stamina!) en verder Telles en Felipe aangevuld met mijn andere Braziliaanse spelers. Best een leuk team!

https://www.futbin.com/19/squad/653396

Nu nog mijn andere team maken voor de weekend league. Iets met La Liga en Serie A denk ik...

Verwijderd

Vandaag zouden toch de beloningen te claimen zijn van de weekend league?

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 18:00:
Vandaag zouden toch de beloningen te claimen zijn van de weekend league?
Ik dacht 18u, maar zal wel uk-tijd zijn

Had alleen de zondag, kwam niet verder dan goud 3. Lijkt me leuk om een IF te kiezen, maar zal net als rivals reward wel weer tegen vallen.

[ Voor 24% gewijzigd door peeweeherman op 11-10-2018 18:07 ]

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Iemand nog tips voor een leuk 300k team?

• turkeyhakan
Gelukt! Thanks!

[ Voor 36% gewijzigd door turkeyhakan op 11-10-2018 18:22 ]

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-11 15:16
Schuimpje schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 18:07:
Serie A team

wijze woorden

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 15:52
bijna elke speler heeft loyalty idd lol dat word 10 potjes spelen 7(8)7

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
[bSchuimpje schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 18:07:[/b]
Ik speel met dit team nu (299k op het moment);
https://www.futbin.com/19/squad/268753

Verwijderd

Wanneer zijn de WL rewards?

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Dacht ik ook al aan, iets met mertens erin maar ben totaal inspiratieloos momenteel.. heb 300 k te besteden haha

• turkeyhakan
Helemaal niets bijzonders gekregen uit het hybrid leageu pakket. Heeft mij 45K gekost...

• SH-FR
Weekend League (gold 2): Ederson, verder niks. Player packs stelde bij mij ook niks voor helaas

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-11 11:57
SH-FR schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 20:18:
Weekend League (gold 2): Ederson, verder niks. Player packs stelde bij mij ook niks voor helaas
Nog beter dan mij. Uit goud 2 was mijn beste speler 82. Uit player picks wel King maar Premier League team wil ik juist dit jaar niet maken.

• SH-FR
sjakieman schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 20:20:
[...]

Nog beter dan mij. Uit goud 2 was mijn beste speler 82. Uit player picks wel King maar Premier League team wil ik juist dit jaar niet maken.
Pfff wat waardeloos. Kreeg uit de Player picks wel een redelijke 84 CAM maar niet bruikbaar. 82 is wel heel schlemielig zeg.

Herinnerd me des te meer aan het feit dat je nooit packs moet openen met coins, doe t ook alleen maar met SBC’s.

• Valandil
Schuimpje schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 19:23:
[...]

Dacht ik ook al aan, iets met mertens erin maar ben totaal inspiratieloos momenteel.. heb 300 k te besteden haha
Ik speel 4-4-1-1 [2]

Icardi
Mertens
Perisic nainggolan hamsik cuardado
AlexSandro Krinair Manolas Florenzi
Szczezny

Bank met:
Mandzukic, Borja Valero, Allan, Karsdorp, Verdi, de Vrij, Pjanic

De bank was eerst basis en deze langzamerhand vervangen voor betere spelers

[ Voor 9% gewijzigd door Valandil op 11-10-2018 20:27 ]

wijze woorden

• FidoDido
heb zo gevoel dat mijn potm investeringen straks verlies opleveren heel de market dropped op dit moment... kan me niet verstellen dat spelers morgen meer waard zijn.

is het verstandig om toch te morgen te wachten met de verkoop van spelers? op dit moment pak ik net aan winst

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:48
BlackBarryNL schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 18:38:
[...]

bijna elke speler heeft loyalty idd lol dat word 10 potjes spelen 7(8)7
Je hoeft ze niet alle 10 te spelen. Wat je moet doen is zorgen dat al die spelers minstens 10 contracten hebben.

Speel vervolgens tegen TOTW met dat team en bij de aftrap moet je de bal naar voren schieten en je internetverbinding uitzetten. Speel je op PS4 dan kan je heel makkelijk met een vinkje bij netwerk je wifi uitzetten. Dubbelklik op je PS4 knop op je controller en dan ben je weer bij FIFA. Zorg ervoor dat je in-game de disconnect message krijgt en dubbelklik weer op je PS4 knop op je controller zodat je weer terug bent bij netwerk, om vervolgens nu het vinkje weer aan te zetten. Dubbelklik om weer terug naar FIFA te gaan en start ultimate team weer op. Doe dit 10x en al je spelers hebben loyalty. Kost je max 15 minuten :)

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
FidoDido schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 20:29:
heb zo gevoel dat mijn potm investeringen straks verlies opleveren heel de market dropped op dit moment... kan me niet verstellen dat spelers morgen meer waard zijn.

is het verstandig om toch te morgen te wachten met de verkoop van spelers? op dit moment pak ik net aan winst
Ligt er denk maar net aan naar welke spelers je kijkt,m. Gister een heel team gekocht en als ik nu kijk zijn Pogba, Kante, Auba en Sanchez alweer duurder dan gister

• FidoDido
Delano1992 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 20:34:
[...]

Ligt er denk maar net aan naar welke spelers je kijkt,m. Gister een heel team gekocht en als ik nu kijk zijn Pogba, Kante, Auba en Sanchez alweer duurder dan gister
voornamelijk fabregas en die zakt hard
Kondogbia heeft een nation switch gekregen. Zijn Franse kaart zal snel veel waard zijn :)

Echt zie dat het een valse post op Reddit is. EA heeft nog niks aangekondigd.

[ Voor 31% gewijzigd door bvbal79 op 11-10-2018 20:45 ]

Verwijderd

Wooww ik heb nooit packluck maar nu wel!! Uit mijn goud 3 FUT Champions kaarten kreeg ik Lacazette 86 FUT Champions-kaart. Geweldig! Verder nog een IF gekregen👍.
Ik had Eriksen uit de marquee. Was verbaasd dat die nog zoveel waard was. Nog getwijfeld om te gebruiken in mijn team, maar besloten om hem te verkopen en 15 if stuanmi's te halen als investering.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Weet iemand hoe je je transferlijst vergroot van Max. 50 naar 100? Ik heb die transfer uitbreiding geunlocked met die eas fc munten ofzo maar werkt niet.. iemand idee?
Razz89 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 21:03:
Weet iemand hoe je je transferlijst vergroot van Max. 50 naar 100? Ik heb die transfer uitbreiding geunlocked met die eas fc munten ofzo maar werkt niet.. iemand idee?
Werkt alleen via die munten. Heb je ze allemaal geunlocked? Anders fifa afsluiten en opnieuw opstarten?

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01:29
bvbal79 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 20:41:
Kondogbia heeft een nation switch gekregen. Zijn Franse kaart zal snel veel waard zijn :)

Echt zie dat het een valse post op Reddit is. EA heeft nog niks aangekondigd.
Ik weet niet of ie meteen een nieuwe kaart krijgt, maar hij is wel van interlandnationaliteit geswitched omdat hij nu geen kansen krijgt. Kan ook maar zo dat ze tot de winter upgrade wachten.

[ Voor 7% gewijzigd door dutchgio op 11-10-2018 21:28 ]

Wow...de markt is gaar. Dit bedoelen ze dus met vlak voor WL verkopen. Suárez, Bale en Ramos verkocht met winst..kijken of hij maandag net zo hard crashed!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22-11 11:51
Ja heerlijk die markt, sta echt bakken coins te verdienen deze dagen met slim handelen! Gister een pogba voor 385k opgepikt, net voor 455k weer gedumpt. Mane voor 95k gekocht gister, net voor 125k weer gedumpt.

En dat zijn 2 voorbeeldjes :-D

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• llovesoccerx7
Zojuist umtiti gepackt van wl rewards. Lekker verkopen vandaag of morgen.

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21:29
Iemand ervaring met Naingolan? Speel nu 4-1-2-1-2 maar zit er aan te denken om 4-2-3-1(2) te gaan spelen met een extra cvm, matuidi heb ik al weet alleen nog niet wie ik er het beste naast kan zetten.

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Bean77 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 21:13:
[...]

Werkt alleen via die munten. Heb je ze allemaal geunlocked? Anders fifa afsluiten en opnieuw opstarten?
Dat was het, thanks :p

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21-11 16:49
Op dit moment mijn team: https://www.futbin.com/19/squad/689734

Best lekker aardig Serie A teampje speel op divisie 4 maar nu heb ik 500k te besteden voor upgrades.
Ik kan voor Dybala gaan en eventueel ook Serie A behouden maar zag dit ook als een optie hybrid Serie A/ PL

Immobile wil ik liefst houden in me team 50 wedstrijden 62 doelpunten.

https://www.futbin.com/19/squad/689613

• Valandil
tukkerterror90 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 22:34:
Iemand ervaring met Naingolan? Speel nu 4-1-2-1-2 maar zit er aan te denken om 4-2-3-1(2) te gaan spelen met een extra cvm, matuidi heb ik al weet alleen nog niet wie ik er het beste naast kan zetten.
Nainggolan = beast!!!
Heerlijke speler

wijze woorden

• joey1990
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-10 13:30
Holy sh*t ik wil mane lukaku willian gundogan if fabinho en sanchez kopen zondag waren deze spelers bij elkaar 544.000 waard en nu 645.000. Ruim 100k meer :o

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 18:27
Timed shooting

Paskie legt het een beetje uit. E-sporter van Vitesse

YouTube: VANAF NU GA JIJ VEEL MEER SCOREN IN FIFA 19 - TIMED FINISHING TIPS &...

R1 en timed shooting is echt OP btw

• llovesoccerx7
fifanoob schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 02:22:
Timed shooting

Paskie legt het een beetje uit. E-sporter van Vitesse

YouTube: VANAF NU GA JIJ VEEL MEER SCOREN IN FIFA 19 - TIMED FINISHING TIPS &...

R1 en timed shooting is echt OP btw
Ja finesse schot. Dat is al een poosje bekend :)

• fifanoob
llovesoccerx7 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 02:46:
[...]

Ja finesse schot. Dat is al een poosje bekend :)
je kan de normale finesse schot doen maar je kan hem ook in combi doen met timed shooting.

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:52
joey1990 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 00:39:
Holy sh*t ik wil mane lukaku willian gundogan if fabinho en sanchez kopen zondag waren deze spelers bij elkaar 544.000 waard en nu 645.000. Ruim 100k meer :o
Ja het weekend league gaat beginnen en mensen gaan hun teams aanmaken.
84 spelers voor 2K...maar even 50 stuks ingeslagen. Hoe hoog kunnen die oplopen tijdens een high rank SBC

5k?

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-11 17:35
fifanoob schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 02:49:
[...]

je kan de normale finesse schot doen maar je kan hem ook in combi doen met timed shooting.
Joh :')

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-11 14:15
bvbal79 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 07:38:
84 spelers voor 2K...maar even 50 stuks ingeslagen. Hoe hoog kunnen die oplopen tijdens een high rank SBC

5k?
Vorig jaar 4/4.5

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
Ff serieus he.

Sinds de update schiet ik zeker 3, 4 of 5 keer een bal op de paal of lat waarbij de bal er voorheen heerlijk in ging, hebben meer mensen hier last van?

Of is het een gevalletje probleem tussen de rugleuning en controller 7(8)7

Verwijderd

Mijn team op dit moment: https://www.futbin.com/19/squad/702133

Ik merk dat mijn CAM's misschien iets te aanvallend zijn ingesteld. Hebben jullie hier tips voor?

Ik zit er aan te denken om Kondogbia of Saul op de plek van Rakitic te zetten, Rakitic naar de plek van Rodrigo en dan Rodrigo toch als spits te gaan gebruiken, ten kosten van Gameiro. Dit zodat in ieder geval 1 van de CAM's verdedigend wat sterker is! Verder vind ik het aanbod in betaalbare (echte) CAM's in LaLiga wat matig.

Ben Yedder bevalt mij trouwens prima als CAM. Vandaar dat ik er voor heb gekozen dit ook met Rodrigo te proberen, dit pakt helaas tot nu toe minder goed uit!

5k?
5k was haalbaar in fifa18. Lastig om voor fifa19 in te schatten hoe de prijsontwikkeling gaat zijn.
Maar ik richt mij op
83 rated 3k
84 rated 5k
85 rated 11-12k
86 rated 19-20k

Maar erg afhankelijk van eisen van sbc's beschikbaarheid op de markt etc etc.

• WSL036
POTM Hazard zo goed als bevestigd.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DpSxmpfU8AIJhrS.jpg

• fifanoob

5k?
Hehe ik heb dat met 85 spelers gedaan. Ingekocht voor rond de 4k.
Verwacht dat ze eigenlijk rond de 10k worden als er een hoge sbc uitkomt

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Weer een bpl speler, hopelijk volgende maand eentje uit de Serie A haha!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
sinds de patch kan ik niet mer winnen. :(

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Ik heb deze ochtend ook mooi 60K winst gemaakt. Afgelopen week wat IF Lozano's goedkoop ingekocht (26-27K) heel de week is de prijs niet hoger geweest dan 29,5K tot vanochtend, ineens gingen ze voor 34-35K weg :)

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
Schuimpje schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:39:
Ik heb deze ochtend ook mooi 60K winst gemaakt. Afgelopen week wat IF Lozano's goedkoop ingekocht (26-27K) heel de week is de prijs niet hoger geweest dan 29,5K tot vanochtend, ineens gingen ze voor 34-35K weg :)
Ik had dat met de CL versie. Ingekocht voor 11k en toen ging de pricerange omhoog. Nu gaan ze weg voor 17k.

• sirkeith
  • Laatst online: 20-11 20:33
WSL036 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:23:
POTM Hazard zo goed als bevestigd.
Thanks, ik heb maar even een aantal van twee speler ingekocht wat ik wel redelijk veilig vond qua investering. :)

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
Kans dat je daar Hazard zelf voor nodig hebt?

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-11 14:15
RobPete89 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:55:
[...]

Denk zo vroeg in de game nog niet.

• sirkeith
  • Laatst online: 20-11 20:33
Razz89 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 21:03:
Verwar je niet de Transferlijst met de Transfer targets?
Je kan 100 mensen op de transferlijst zetten, tewijl je maar op 50 spelers tegelijk kan bieden (transfer targets).

• WSL036
Schuimpje schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:37:
[...]

Weer een bpl speler, hopelijk volgende maand eentje uit de Serie A haha!
De POTM is ook een BPL trophee ;) .

Er komt er sinds dit jaar ook eentje voor de Bundesliga en Laliga. Serie A niet.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

WSL036 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:57:
[...]

De POTM is ook een BPL trophee ;) .

Er komt er sinds dit jaar ook eentje voor de Bundesliga en Laliga. Serie A niet.
Oh dat wist ik niet! Thanks voor de info, weer wat wijzer geworden haha!

• fifanoob
RobPete89 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:55:
[...]

lastig te zeggen, maar de kans is wel groot dat die challenge richting de 1 mil gaat..

Aangezien die SBC duurder moet zijn dan zijn huidige waarde van kaartjes en volgens mij kan je totw hazard kopen voor rond de 7ton nu?

Ik verwacht dus dat die sbc minimaal 7 ton gaat kosten, anders krijg je een prijs daling bij de andere kaartjes van hazard, iets wat EA vast niet toelaat :)

Verwijderd

shoombak schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:37:
sinds de patch kan ik niet mer winnen. :(
Ik heb deze game 'eindelijk' door (1 dag na de patch)! Hoe je moet scoren was voor mij een raadsel maar ik weet nu hoe het moet. En als je de game door hebt speelt het echt heerlijk. Lets go for gold 1/elite 3 this WL :).

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2018 11:34 ]

Pagina: 1 ... 31 ... 200 Laatste