Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:00
Zat in mijn profiel te kijken inmiddels 650K transfer profit, en dat voor een eerste keer traden met fifa :) en trade alleen met silver spelers en hier en daar wat inspelen op sbc's en aankomende potm.
Nu 400k en wacht nog met investeren in spelers nu onderstaande selecties waarmee ik afwissel.

Moet zeggen met deze fifa voor het eerst eindelijk echt geluk met packs :) coutinho, boateng, rakitic, handanovic, navas, ederson, costa, malcom otw, aurier ucl.
Het meeste gehouden maar coutinho en boateng toch maar verkocht :) waren toch aardig wat waard

Denk zelf vrij goede teams zo, spelers van 30k zijn niet heel veel beter als ik ze vergelijk.

Premier league
https://www.futbin.com//19/squad/420844

Laliga
https://www.futbin.com//19/squad/420803

Online gaat iets beter denk dat ik maar aan 4411 vasthoud voelt vrij gebalanceerd aan :) verdedigend stabiel en creëer meer kansen. Al met al steeds meer tevreden met deze fifa :)

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:52
Wow vandaag ging zo slecht. Ben afgestapt van de 41212 2e formatie en alles ging mis. Kan totaal geen acties meer maken.

Dan kom je tegen een speler die alleen maar met omhaal scoort en zelfs dan als ergste met kondogbia de bal omhoog lopt vanaf ongeveer 25 meter en met een omhaal dwars door het midden scoort... klein beetje bugged?

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Wat denken jullie.. is het handig om nu otw higuain in te slaan voor 150k? Twijfel enorm omdat ik maar 300k heb maar denk dat je als je hem nu voor deze prijs meepakt zoiezo winst gaat maken of zit ik er naast...

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Met 41212-2 wordt je compleet overlopen door 433 met cam heel irritant. Twijfel om over te stappen naar deze formatie en dan mbappe halen ipv pogba. Morgen denk maar eerst counter tactiek proberen
stomley schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 21:43:
Wow vandaag ging zo slecht. Ben afgestapt van de 41212 2e formatie en alles ging mis. Kan totaal geen acties meer maken.

Dan kom je tegen een speler die alleen maar met omhaal scoort en zelfs dan als ergste met kondogbia de bal omhoog lopt vanaf ongeveer 25 meter en met een omhaal dwars door het midden scoort... klein beetje bugged?
Een beetje? Het begint een freak game te worden op deze wijze. Het realisme is compleet weg.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• stomley
Bean77 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 21:59:
[...]

Een beetje? Het begint een freak game te worden op deze wijze. Het realisme is compleet weg.
Ja zolang je weet hoe het met scoor je heel makkelijk heb ik het gevoel. Gaat mij toch nog wat lastiger af.

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:19
Ik ben bezig met die 'Hybride Leagues' SBC, ik moet alleen die 4e nog 'Squad Goals'. Om die 100 chemistry te krijgen, heb je dan 11 spelers nodig die uit een pack komen of waarmee je 10 wedstrijden gespeeld hebt? Of kan dit ook makkelijker?

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 18:27
gaizka schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 22:55:
Ik ben bezig met die 'Hybride Leagues' SBC, ik moet alleen die 4e nog 'Squad Goals'. Om die 100 chemistry te krijgen, heb je dan 11 spelers nodig die uit een pack komen of waarmee je 10 wedstrijden gespeeld hebt? Of kan dit ook makkelijker?
kan niet makkelijker helaas.
Ja je kan de potjes meteen quiten zo heb ik dat gedaan

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Besluit ik ook eens draft te doen. Eerste potje gewonnen, tweede wedstrijd ruime voorsprong. EA servers eruit

PSN/Steam: Xamsix

• syntesia
  • Laatst online: 15:22
Vandaag ook FIFA gehaald eindelijk. Maar moet je serieus ben nu al 2 uur bezig om echt eens te beginnen met fut.... zit ik met mn bronzen team te spelen tegen teams van 85 gemiddeld. Om te kunnen kijken welke divisie ik kom....

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-11 23:08
In het begin kan je beter coinboost + single player spelen. En dan een budget team maken.

Verwijderd

Iemand enig idee wanneer de potm sbc en de MM sbc zal komen?

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 21:59:
[...]

Echt waar... ik heb nooit geklaagt over gameplay in fut 17 en fut 18, ook niet in mindere tijden. Maar OMG deze game speelt zo vreselijk k*t. De belangrijkste vraag is: hoe scoor je??? Het lijkt onmogelijk behalve als je ultra aanvallend gaat spelen, maar dan ligt het achterin open. En tegenstanders kunnen zo goed verdedigen terwijl ze er bij mij wel iedere keer doorkomen. Vorig jaar bijna iedere week goud 1/elite 3, dit weekend een zeer teleurstellende goud 3 maar zelfs dat wordt nog pittig als ik niks weet te winnen in divisie 5 (3 quits van mezelf).

En die patch heeft ook totaal geen nut. Die omhalen ook... hoe onrealistisch wil je het hebben zeg.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 13:57
Vanavond drie mooie goals met Memphis, heb ze even in een video gezet :*)

[YouTube: Memphis - FIFA 19]

PSN: Maichel

• 1987Michael1987
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16-10-2021
Maichel schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 23:27:
Vanavond drie mooie goals met Memphis, heb ze even in een video gezet :*)

[YouTube: Memphis - FIFA 19]
Die laatste 8-0 gewonnen 😂 welke DIV speel je

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-11 09:44
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 23:19:
Iemand enig idee wanneer de potm sbc en de MM sbc zal komen?
Zoals altijd op de zelfde dagen :)

• Maichel
1987Michael1987 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 23:28:
[...]

Die laatste 8-0 gewonnen 😂 welke DIV speel je
Die was gewoon een offline seasons, die moest ik doen voor een opdracht :)

De andere was een Squad Battle en een Division Rivals :)

• 1987Michael1987
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16-10-2021
Maichel schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 23:30:
[...]

Die was gewoon een offline seasons, die moest ik doen voor een opdracht :)

De andere was een Squad Battle en een Division Rivals :)
en welke DIV speel je online ??
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 23:25:
[...]

Echt waar... ik heb nooit geklaagt over gameplay in fut 17 en fut 18, ook niet in mindere tijden. Maar OMG deze game speelt zo vreselijk k*t. De belangrijkste vraag is: hoe scoor je??? Het lijkt onmogelijk behalve als je ultra aanvallend gaat spelen, maar dan ligt het achterin open. En tegenstanders kunnen zo goed verdedigen terwijl ze er bij mij wel iedere keer doorkomen. Vorig jaar bijna iedere week goud 1/elite 3, dit weekend een zeer teleurstellende goud 3 maar zelfs dat wordt nog pittig als ik niks weet te winnen in divisie 5 (3 quits van mezelf).

En die patch heeft ook totaal geen nut. Die omhalen ook... hoe onrealistisch wil je het hebben zeg.
Ik ben voornamelijk benieuwd hoe je momenteel speelt, aangezien ik het merendeel van mijn goals scoor in balanced.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Man Man Man. SB was al moeilijk wordt ik 2 dagen tegen teams van 82+ neergezet, waarvan de helft van de waarde brons op de bank is. Waar zijn de wat makkelijkere tegenstanders opeens.

Morgen maar de teamupdate doen met een bronzen team als actief...kijken of ze me dan wel matsen.

En dan ga je online zit elke verdediger van de tegenstander op je lip terwijl ik de AI laat verdedigen met Ramos en Varane en het dan 2 klungels geworden zijn.

Morgen even geen FIFA meer.

[ Voor 25% gewijzigd door bvbal79 op 10-10-2018 23:40 ]

Verwijderd

Bossie schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 23:37:
[...]

Ik ben voornamelijk benieuwd hoe je momenteel speelt, aangezien ik het merendeel van mijn goals scoor in balanced.
'
4-4-1-1 opstelling gebalanceerd op balbezit. Werkt voor geen meter.

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11 19:38
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 23:40:
[...]

'
4-4-1-1 opstelling gebalanceerd op balbezit. Werkt voor geen meter.
Screentje van je team?

Verwijderd

Lacazette (achter linies kruipen)

Oxlade-Chamberlanden (voorin blijven)

Izquerdo (op flank blijven en achter linies kruipen) - Keita OTW (achter blijven tijdens aanval) - Wijnaldum - Yarmolenko IF (op flank blijven en achter linies kruipen)

Robertson (achter blijven tijdens aanval) - Matip IF - Rudiger - Aurier (achter blijven tijdens aanval)

Alisson OTW

Met spelersinstructies. Waar niks bijstaat zijn de standaard instructies.

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 23:29:
[...]

Zoals altijd op de zelfde dagen :)
Thnx! Welke dagen zijn dat altijd dan?

• llovesoccerx7
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 23:50:
[...]

Thnx! Welke dagen zijn dat altijd dan?
Donderdag - MM en vrijdag POTM

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11 19:38
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 23:46:
[...]

Izquerdo (op flank blijven en achter linies kruipen) - Keita OTW (achter blijven tijdens aanval) - Wijnaldum - Yarmolenko IF (op flank blijven en achter linies kruipen)

Robertson (achter blijven tijdens aanval) - Matip IF - Rudiger - Aurier (achter blijven tijdens aanval)

Alisson OTW

Hmm ziet er prima uit, zelf ben ik stukken beter geworden met afwerken door iedere dag de "shooting"-skillgames te doen, gewoon door blijven gaan tot 80% van de kansen erin zit.

OT:
Mass-bidding op league SBC silver's is echt makkelijk geld nu zeg, het enige nadeel is de temp. marketban die eens in de zoveel tijd komt.
joostmakaay schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 23:54:
[...]

Hmm ziet er prima uit, zelf ben ik stukken beter geworden met afwerken door iedere dag de "shooting"-skillgames te doen, gewoon door blijven gaan tot 80% van de kansen erin zit.
Ik heb simpelweg mijn fut18 driven shot vervangen door finesse shot, die nieuwe knopcombinatie ga ik niet eens proberen. Hierbij helpt het natuurlijk wel dat ik met Yedder speel.

De first touch is voor mijn gevoel wel veel belangrijker geworden, vooral aanvallend kan dit het verschil zijn tussen een kans of een counter om de oren :X

[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 11-10-2018 00:11 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Maichel
5, bijna 4.

• llovesoccerx7
Is de game vandaag patched? Drukke dag op werk niks meegekregen..
Athans het speelt wel veel beter nu heb nog niks verloren tot nu toe. Kan alleen geen patch notes vinden.

[ Voor 86% gewijzigd door llovesoccerx7 op 11-10-2018 01:00 ]

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21-11 16:49
gaizka schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 22:55:
Ik had een selectie vol braziliaanse spelers ingeleverd en 6 daar van kwamen al uit een pack dus kreeg ik 100 chem

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-11 08:36

Schuimpje

Couch Warrior

Mir64za schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 02:32:
[...]

Ik had een selectie vol braziliaanse spelers ingeleverd en 6 daar van kwamen al uit een pack dus kreeg ik 100 chem
Ik heb zelf 10 potjes gespeeld (glitch) om de loyalty te verdienen dus de 100 chem

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

• FidoDido
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 23:46:
[...]

Alisson OTW

Ben gister met 4411 begonnen en daar zeer tevreden mee juist, tot nu toe 1 van de fijnste formaties. Moet er nog even meer mee gaan spelen al met al voelt die gebalanceerd aan..

Enige verschil qua instructie die ik heb zijn het volgende.
Flank spelers, spits en de cf heb ik alleen op achter de linies kruipen en de 2cm's op s\achter blijven + aggressief onderscheppen en uiteraard de backs op stayback.

De custom tactics heb ik beide op gebalanceerd staan

• FidoDido
Kan me van vorig fut een spreadsheet herinneren voor de league sbc.
Deze voor fifa 19 weer terug gevonden voor de geïnteresseerde onder ons :) en mocht die nog niet gepost zijn.

https://www.reddit.com/r/...bc_spreadsheet_an_update/

https://docs.google.com/s...ZsETdiMnQoCrIc/edit#gid=0

Vond de berekening altijd wel fijn met de eventuele profit :) league sbc zijn nu nog te duur maar die zullen gaan zakken op te duur :)

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 22:52
llovesoccerx7 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 00:36:
Is de game vandaag patched? Drukke dag op werk niks meegekregen..
Athans het speelt wel veel beter nu heb nog niks verloren tot nu toe. Kan alleen geen patch notes vinden.
Ja gisteren is er een patch uitgekomen.

Heb nu 220.000 coins, ben aan het sparen voor Mbappe, (Neymar en Ronaldo zijn te duur)
Mbappe lijkt mij een ster in het elftal op de RM positie, kan alleen niet zo snel een link maken, dus maar bij de aftrap als wissel inbrengen.

Heb nog Pique gepackt, maar in het centrum staan nu Varane en Godin, dat lijkt mij beter toch ;)

Zou graag al WL spelen met Mbappe, maar dat zal te vroeg zijn, ga wel voor de munten beloning uit Division Rivals.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• krosis
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-11 10:44
Kan in de webapp niet zien wanneer de rivals rewards ook alweer uitkomen. Iemand een idee? Deze kon je wel in de webapp openen toch?

• Maichel
krosis schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 08:12:
Kan in de webapp niet zien wanneer de rivals rewards ook alweer uitkomen. Iemand een idee? Deze kon je wel in de webapp openen toch?
Om 09:00 zometeen.

En ja, ook met de webapp.

[ Voor 5% gewijzigd door Maichel op 11-10-2018 08:13 ]

• stomley
Maichel schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 08:13:
[...]

Om 09:00 zometeen.

En ja, ook met de webapp.
Echt joh :o dacht dat je moest inloggen in de game om je keuze te maken. Zou wel mooi zijn
stomley schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 08:23:
[...]

Echt joh :o dacht dat je moest inloggen in de game om je keuze te maken. Zou wel mooi zijn
Het is zo...is hier al elke donderdag wel eens besproken. Niet persoonlijk maar mensen mogen best even de search knop gebruiken.

• Mars18
Dit is mijn team.

https://www.futhead.com/19/squads/217601/

Iemand nog tips?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:03
Gisteren in Squad Battles wat leenspelers zoals Sané, Eriksen en Salah uitgeprobeerd. TOTS Sané had ik in 18 en was voor mij in de spits echt baas.

Sané gisteren op de CAM ingame gezet, men wat een fijne speler.

Daarnaast heel veel Timed Finishes geprobeerd.

Fijnste goal van de avond: YouTube: FUT 19 - SANHEEEE!

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• shabalala
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-05-2021
veel geld er tegen aan gegooid of packluck?

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11 19:02
Ik zie dat iedereen hier helemaal lyrisch over Depay. Nu is mijn ervaring met hem...precies het tegenover gestelde. Zijn collega spits Balotelli daarintegen scoort bij mij aan de lopende band, zelfde geldt voor CAM Payet, maar Depay mist echt veel kansen en komt erg moeizaam aan zijn goals.

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/dgjerq.png

Ik zit er aan te denken om hem te vervangen voor Cavani, maar wellicht heeft iemand nog tips wat ik beter kan doen kwa team om Depay toch te laten renderen?

Mijn aankoop wensenlijst is nu voor dit team:
  1. Cavani
  2. Thiago Silva
  3. Buffon
Verder heb ik ook een Eredivisie/Nederlands team en is de Ligt IF een interessante volgende aankoop. Of kan ik beter wachten voor een SIF/TIF?

• Mars18
shabalala schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 08:39:
[...]

veel geld er tegen aan gegooid of packluck?
toch wel 350 :o

• Maichel
mrjobby schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 08:45:
Ik zie dat iedereen hier helemaal lyrisch over Depay. Nu is mijn ervaring met hem...precies het tegenover gestelde. Zijn collega spits Balotelli daarintegen scoort bij mij aan de lopende band, zelfde geldt voor CAM Payet, maar Depay mist echt veel kansen en komt erg moeizaam aan zijn goals.

[Afbeelding]

Ik zit er aan te denken om hem te vervangen voor Cavani, maar wellicht heeft iemand nog tips wat ik beter kan doen kwa team om Depay toch te laten renderen?

1. Cavani
  2. Thiago Silva
  3. Buffon
Verder heb ik ook een Eredivisie/Nederlands team en is de Ligt IF een interessante volgende aankoop. Of kan ik beter wachten voor een SIF/TIF?
Ik heb Cavani en Depay, maar ik vind Depay echt zoveel fijner dan Cavani _/-\o_
Balloteli was ook wel fijn ja.

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15:59
We zitten klaar voor de FUT Rivals rewards en ben van plan om ook de prijzen te bekijken en eventueel wat goedkope spelers op te pikken.

Rank 1, Division 4 en ik ga kiezen voor de niet-verhandelbare rewards!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
:') en alles gewonnen neem ik aan?

• mrjobby
Maichel schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 08:50:
[...]

Ik heb Cavani en Depay, maar ik vind Depay echt zoveel fijner dan Cavani _/-\o_
Balloteli was ook wel fijn ja.
Welke opstelling gebruik jij?

• Mars18
shoombak schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 08:51:
[...]

:') en alles gewonnen neem ik aan?
Weekend league zeker niet.

Gisteren in divisie 5 heb ik 6 wedstrijden gespeeld. 5 gewonnen 1 gelijk.

• shabalala
Mars18 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 08:52:
[...]

je speelt dan ook tegen teams die meer waard zijn toch?

• Maichel
mrjobby schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 08:52:
[...]

Welke opstelling gebruik jij?
442

• Maichel
stomley schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 08:23:
[...]

Dat was bij FUT 18 ook wel zo ja, met bijv de SB's. Nu dus niet meer ;)

• Mars18
shabalala schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 08:54:
[...]

je speelt dan ook tegen teams die meer waard zijn toch?
In de WL niet, kwam alleen maar tegen teams van 82/83 rated, die ik makkelijk moet kunnen verslaan.

• krosis
Untradeables gedaan, beste was Son & Carvajal.

• Mars18
krosis schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:03:
46.000 munten gekozen.

Alleen Mbappe stijgt door de IF versie :'(

• FidoDido
krosis schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:03:
Beste speler depay en een draft token, heb weer sbc materiaal erbij gekregen zo zie ik het maar :)

• shabalala
kreeg ook carvajal. wel tradeable

• Xamsix
Tradeables gedaan, rare players pack en mega pack. Helaas niks fatsoenlijks, max was een 83 rated speler die ik niet kon. Alles maar op transferlijst gezet. Twijfel altijd om voor coins te gaan, maar uiteindelijk met packs de enige kans op een echte stopspeler.

• dutchgio
  • Laatst online: 01:29
Ik ga gewoon voor 32K coins, ik geloof niet dat ik dat met packluck er uit kan halen.

• mrjobby
Hoe werkt dat met die Rivals, ik heb gister expres nog 6 potjes gedaan zodat ik een rang hoger was, nu krijg ik alsnog de reward uit de vorige rang...

• krosis
Lmao omdat ik Son kreeg ging ik toch ff EPL team maken kwam ik erachter dat ik sigurdson IF heb. Zo kom je nog eens ergens achter.

• shabalala
mrjobby schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:13:
Hoe werkt dat met die Rivals, ik heb gister expres nog 6 potjes gedaan zodat ik een rang hoger was, nu krijg ik alsnog de reward uit de vorige rang...
je kan zakken in rang als andere mensen onder jou weer meer punten halen.

• Xamsix
Ook fijn om te zien dat mijn eigen team steeds minder waard wordt (van 200k naar 80k), maar de spelers die ik graag wil hebben steeds duurder worden haha.

• mrjobby
shabalala schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:16:
[...]

je kan zakken in rang als andere mensen onder jou weer meer punten halen.
Ah dat zal wel gebeurd zijn, was met een heel klein aantal punten in de andere rang
Doe je Bale in game naar ST?

Vidal vervangen door Casemiro of Kongobdia
Godin door Ramos :)
Xamsix schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:10:
Tradeables gedaan, rare players pack en mega pack. Helaas niks fatsoenlijks, max was een 83 rated speler die ik niet kon. Alles maar op transferlijst gezet. Twijfel altijd om voor coins te gaan, maar uiteindelijk met packs de enige kans op een echte stopspeler.
Enige kans? Nou lijkt me een rare beredenering.
als je 4-6 weken niks packed heb je met je coins al aardig wat kans om een echte (s)topspeler te kopen. Die kans acht ik hoger dan wat je nu in je hoofd hebt.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:44
Bij Rivals gekozen voor optie 2 van rang 3.

Dembele van Barcelona eruit gekregen als beste kaart. Die bewaar ik, gezien ik met een Frans team speel. Het kan een hele ideale stand-in voor mij zijn voor op de flank.

Rest niet echt bijzonder, paar spelers die wel leuk te verkopen zijn maar geen bijzondere spelers.

Wel veel handige bruikbare verbruiksitems zoals selectie conditie wel iets van 10x ontvangen, dat is altijd wel handig voor de voorraad.

Helaas niet echt geluk gehad, al ben ik tevreden met Dembele.
Rival awards kunnen ook weer geclaimd worden. Twijfelde erg tussen de packs. Dacht om voor de coins te gaan, maar uiteindelijk besloten om de untradable packs te openen om deze spelers te kunnen gebruiken in sbc's. Weinig bijzonders, heb er wel valencia uit zodat Walker op de transferlijst kan en mijn 90k oplevert.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:00:
Rival awards kunnen ook weer geclaimd worden. Twijfelde erg tussen de packs. Dacht om voor de coins te gaan, maar uiteindelijk besloten om de untradable packs te openen om deze spelers te kunnen gebruiken in sbc's. Weinig bijzonders, heb er wel valencia uit zodat Walker op de transferlijst kan en mijn 90k oplevert.
Heb heel saai de muntjes gepakt, 27k? Voor 4/6 potjes is makkelijk meegenomen.
Ben wel benieuwd of Squadbattle rewards worden aangepast om deze modus meer aantrekkelijk te maken ivm Rivals.

Bossie schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:03:
[...]

Heb heel saai de muntjes gepakt, 27k? Voor 4/6 potjes is makkelijk meegenomen.
Ben wel benieuwd of Squadbattle rewards worden aangepast om deze modus meer aantrekkelijk te maken ivm Rivals.
SB moet wat betreft inderdaad op de schop. Tussen elite1 en gold 3 zit maar weinig verschil in coins. De packs moet je echt geluk mee hebben. Daarnaast speelt het eens stuk frusterender, zeker nu ik 8 westrijden tegen spelers als ronaldo, suarez en aguero in de spits heb moeten spelen. Dan is zelfs het stapje terug naar wereldklasse een opgave.

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-11 08:56
Mijn broer heeft Fifa 19 (PS4) via de Wehkamp gepreorderd en kreeg daar een code bij voor special FUT kits o.i.d.
Hij heeft geen playstation plus en gamed dus nooit online. Ik speel nooit Fifa, maar zover ik weet heeft hij er dan niets aan toch? Als ik iemand anders met deze code blij kan maken, PM je me maar!

Edit: vergeven!

• RFRF
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09-2021
bvbal79 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:05:
[...]

SB moet wat betreft inderdaad op de schop. Tussen elite1 en gold 3 zit maar weinig verschil in coins. De packs moet je echt geluk mee hebben. Daarnaast speelt het eens stuk frusterender, zeker nu ik 8 westrijden tegen spelers als ronaldo, suarez en aguero in de spits heb moeten spelen. Dan is zelfs het stapje terug naar wereldklasse een opgave.
Respect dat je al zoveel Squad Battles kunt spelen want die wedstrijden zijn wel heel erg saai tegen de computer. In mijn ogen is dit ook eenvoudiger dan online dus dan kan de waardering ook wat lager ;)
RFRF schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:15:
[...]

Respect dat je al zoveel Squad Battles kunt spelen want die wedstrijden zijn wel heel erg saai tegen de computer. In mijn ogen is dit ook eenvoudiger dan online dus dan kan de waardering ook wat lager ;)
Uhm ik win meer online dan in SB :) Maar goed zit pas op skill rating van 1100 (hopelijk binnenkort naar div 5)

Verwijderd

Wtf is dit. Gisteren als rank 1 geëindigd in divisie 5 en nu rank twee rewards krijgen? Er stond ook helemaal geen balk meer bij rank 1. Moet je dan blijven door spelen of zo? Wat een onzin dit zeg.
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:20:
Wtf is dit. Gisteren als rank 1 geëindigd in divisie 5 en nu rank twee rewards krijgen? Er stond ook helemaal geen balk meer bij rank 1. Moet je dan blijven door spelen of zo? Wat een onzin dit zeg.
Volgens mij sloot de termijn vanochtend vroeg, dus kennelijk er toch uitgekieperd vannacht.

Ja de wedstrijden gingen nog door toen je ging slapen. Dus wrs zat je net boven de rank wissel en vanochtend eronder. Dit is ook al bekend en meerdere malen hier en elders benoemd.

• dutchgio
  • Laatst online: 01:29
De punten die je moet halen voor een rang zijn dynamisch, dit wordt periodiek bijgewerkt.
Je moet dus zorgen dat je genoeg punten hebt voor een 'terugval' wanneer je niet speelt om in dezelfde rang te blijven.
Bij Squad Battles werkt dat ook zo.

Verwijderd

bvbal79 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:26:
[...]

Ja de wedstrijden gingen nog door toen je ging slapen. Dus wrs zat je net boven de rank wissel en vanochtend eronder. Dit is ook al bekend en meerdere malen hier en elders benoemd.
Het probleem zit hem voornamelijk in dat op het moment dat je rank 1 haalt er geen balkje meer te zien is met je voortgang. Dus hoe moet je dan komen te weten of je wel of niet genoeg punten hebt behaald om die rank te behouden.

• cubert20
  • Laatst online: 00:54
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:30:
[...]

Het probleem zit hem voornamelijk in dat op het moment dat je rank 1 haalt er geen balkje meer te is met je voortgang. Dus hoe moet je dan komen te weten of je wel of niet genoeg punten hebt behaald om die rank te behouden.
Even doorklikken en dan kun je het zeker wel vinden.
Zal straks even opstarten en kijken waar je het kunt zien.

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-11 14:15
[...]

Het probleem zit hem voornamelijk in dat op het moment dat je rank 1 haalt er geen balkje meer te is met je voortgang. Dus hoe moet je dan komen te weten of je wel of niet genoeg punten hebt behaald om die rank te behouden.
Jup idd, het is even wachten tot je het ergens op futbin oid kunt zien.
Vanochtend voordat ik naar het werk ging had ik 200 punten te kort voor Rang 1 :'(

• Maichel
Als upgrade voor mn L1 team maar Thiago Silva en IF Meunier gekocht. Best duur samen :+
Los van Neymar en Mbappe is er weinig meer te upgraden voor nu, maar komt vast wel weer met IF's and stuff.

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-11 12:07

Kju

mrjobby schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 08:45:

[Afbeelding]

1. Cavani
  2. Thiago Silva
  3. Buffon
Bij mij was Depay ook moeizaam. Hij raakte vnl. paal en lat maar met het vinden van het net had hij enorm moeite. Ik heb nog even met Lacazette gespeeld tot ik (gisteren) Cavani kon betalen. Lacazette speelde een stuk beter dan Depay. Ik heb trouwens Payet al heel snel ingewisseld voor Fekir, dat beviel ook beter.

Nu speel ik zo.

PSN: Kjujay

[...]

Het probleem zit hem voornamelijk in dat op het moment dat je rank 1 haalt er geen balkje meer te zien is met je voortgang. Dus hoe moet je dan komen te weten of je wel of niet genoeg punten hebt behaald om die rank te behouden.
Waar wil je een balkje van zien? Er zit toch geen topgetal aan vast, dus je balk is oneindig groot. je moet dus zorgen dat je ruim boven de minimum rank zit en die staat gewoon genoteerd in de ranking lijst.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Mars18 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 08:52:
[...]

zonde van je geld dus :>

• Mars18
bvbal79 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:44:
[...]

Doe je Bale in game naar ST?

Vidal vervangen door Casemiro of Kongobdia
Godin door Ramos :)
Dit is ingame, echter heeft Bale niet full chem, dat klopt.

Kongobdia zit op de bank al, wissel een beetje af.

Ramos echt veel en veel beter dan Godin ? :P

Mars18 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 11:11:
[...]

Dit is ingame, echter heeft Bale niet full chem, dat klopt.

Kongobdia zit op de bank al, wissel een beetje af.

Ramos echt veel en veel beter dan Godin ? :P
Voor mij is stamina erg belangrijk merk ik, dan komt Ramos er beter uit.

• Kadketz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-10 12:44
Zojuist TOTW Barkley uit megapack van de rewards. Is momenteel rond de 35k, wat denken jullie? Zal die stijgen wanneer de POTM morgen uit is?
Kadketz schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 11:41:
Zojuist TOTW Barkley uit megapack van de rewards. Is momenteel rond de 35k, wat denken jullie? Zal die stijgen wanneer de POTM morgen uit is?
Morgen weet je het antwoord. Denk niet dat iemand hier een glazen bol heeft :)

• cubert20
  • Laatst online: 00:54
Iemand nog last van dat je uit de server wordt gegooid?
Of ligt het ergens anders aan?

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21:29
Hoeveel punten had je nodig voor rang 1? Ben nu op het werk kan het nu niet zien, was geëindigd met 29560 weekpunten.

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-11 02:10
Dat is meer dan zat. Rang 1 was ongeveer 22000 punten.
Er_Damn schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 12:22:
Dat is meer dan zat. Rang 1 was ongeveer 22000 punten.
weet jij in welke divisie hij zit dan :)

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-11 02:10
bvbal79 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 12:24:
[...]

weet jij in welke divisie hij zit dan :)
Ow dat verandert per divisie :9

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15:59
Divisie 4 rank 1 rewards geopend (2x 35k, 2x 45k en 2x 50k pack) en daar kwam waarachtig opnieuw een icon uit! Zijn naam; Zlatan Ibrahimovic. Desondanks dat ik fanatiek Feyenoorder ben, kan je toch niet ontkennen dat dit een legend in het voetbal is 😁

Nu even serieus, heb dus Vidal gepackt en Ibrahimovic, niet bijster goed maar wel spelers die erg leuk zijn om te gebruiken!
SH-FR schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 12:30:
Divisie 4 rank 1 rewards geopend (2x 35k, 2x 45k en 2x 50k pack) en daar kwam waarachtig opnieuw een icon uit! Zijn naam; Zlatan Ibrahimovic. Desondanks dat ik fanatiek Feyenoorder ben, kan je toch niet ontkennen dat dit een legend in het voetbal is 😁

Nu even serieus, heb dus Vidal gepackt en Ibrahimovic, niet bijster goed maar wel spelers die erg leuk zijn om te gebruiken!
Nice, jij hebt genoeg SBC fodder zo :) Maar goed jij had ook al zat coins:)

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
Wow. Ik maak net de League Hybrid SBC af (nog geen zin/tijd gehad om ze allemaal te doen). Open de packs.....
PETIT!
Wel de 85, maar toch even 340k binnen getikt :)

• Mars18
PetrCech_3 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 12:49:
Wow. Ik maak net de League Hybrid SBC af (nog geen zin/tijd gehad om ze allemaal te doen). Open de packs.....
PETIT!
Wel de 85, maar toch even 340k binnen getikt :)
En wat heeft het je gekost?
En uit wat voor pakje kreeg jij deze petit?

Ik doe nooit SBC, maar als ik dit zo lees...

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
Mars18 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 12:52:
[...]

En wat heeft het je gekost?
En uit wat voor pakje kreeg jij deze petit?

Ik doe nooit SBC, maar als ik dit zo lees...
Nou, met name deze: https://www.futbin.com/squad-building-challenges/ADVANCED SBC's kan ik je echt wel aanbevelen. Denk er wel aan dat je niet letterlijk de voorbeelden overneemt (dat doen veel mensen, dus de prijzen schieten omhoog). Goed kijken wat je in je club hebt en je hoeft maar 3/4 spelers bij te kopen. Petit kwam uit een Prime Gold Players Pack (Prime Nine SBC).

• mrjobby
Kju schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 11:01:
[...]

Bij mij was Depay ook moeizaam. Hij raakte vnl. paal en lat maar met het vinden van het net had hij enorm moeite. Ik heb nog even met Lacazette gespeeld tot ik (gisteren) Cavani kon betalen. Lacazette speelde een stuk beter dan Depay. Ik heb trouwens Payet al heel snel ingewisseld voor Fekir, dat beviel ook beter.

Nu speel ik zo.
Ja precies dat idd. Ik heb nu ook Cavani gehaald en die ga ik eerst samen met Balo testen. Ik hou Depay voorlopig nog even om e.e.a. uit te proberen. Wellicht nog wat met tactieken klooien dat die wat vaker diep gaat oid,

Fekir heb ik ook voorbij zien komen maar op dit moment ben ik erg tevreden over Payet. Nu ik dit schrijf bedenk ik met dat Fekir volgens mij een leen speler kan zijn dus dan ga ik m op die manier even testen binnekort

Verwijderd

PetrCech_3 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 12:56:
[...]

Nou, met name deze: https://www.futbin.com/squad-building-challenges/ADVANCED SBC's kan ik je echt wel aanbevelen. Denk er wel aan dat je niet letterlijk de voorbeelden overneemt (dat doen veel mensen, dus de prijzen schieten omhoog). Goed kijken wat je in je club hebt en je hoeft maar 3/4 spelers bij te kopen. Petit kwam uit een Prime Gold Players Pack (Prime Nine SBC).
Mijn beste uit Hybride landen, Hybride competities en Competite/en landen hybride was Eric Bailly 14k.... lang leve EA :)
bvbal79 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:05:
[...]

Ik weet zeker dat de rewards zijn verlaagd ivm vorig jaar, Elite 3 was altijd 25k ofzo aangezien dat vaak de reden was om zat/zondag toch ff een paar punten bijelkaar te spelen

@Mars18
Ik heb Godin onlangs vervangen door Ramos, het is gewoon een grote upgrade.

[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 11-10-2018 13:08 ]

Pagina: 1 ... 30 ... 200 Laatste