Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-11 17:35
Sleehond schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 23:11:
Zo lekker avondje gehad.

Vanmiddag hier om tips gevraagd en daarop Depay, Fekir en Kimpembe gekocht. Tevens daarbij opstelling naar 4-1-2-1-2 aangepast.

Werkt echt fantastisch. Ik heb 4 duels online gespeeld (rivals), eerst 5-0 winst, toen 6-3 winst, toen 3-3 gelijkspel en zojuist een 2-1 winst. De aankopen en formatie wijzigingen hebben gewerkt, althans voor vanavond voelde echt goed aan.

Depay erg sterk, technisch en schiet ze makkelijk binnen. Fekir mooi technisch en prima steekballen. Kimpembe ook fantastisch, zit er enorm veel tussen, top.

Opstelling nu:

Gameiro (81) - Depay (83)
Fekir (85)
Ribery (85) - Thauvin (84)
Rabiot (83)
Mendy (77) - Lenglet (82) - Kimpembe (83) - Lala (IF 81)
Ruffier (84)

Eerst volgende investering is Mendy (77) vervangen voor Hernandez (82) van Athletico Madrid. Daarna Gameiro vervangen, al speelt hij toch fijn met 85 snelheid en 81 schieten, scoort makkelijk.

Dank voor alle tips wederom van vanochtend, heb er mooie stappen mee gemaakt!
Als je weet hoe je ‘m moet gebruiken is Balotelli een echte aanrader. Beresterk en gestoorde pegel in zn poten.

Welke divisie speel je nu?

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:44
@Shreddaaa helaas nog divisie 6, maar hik wel tegen rang 2 aan en hoop die te behalen. Mijn vorige 4-2-3-1 werkte somehow niet goed en miste duidelijk deze aankopen om echt tot prestaties te komen online.

Balotelli kan inderdaad mooie optie zijn, nog niet aan gedacht, interessant wel ja!

[ Voor 25% gewijzigd door Sleehond op 09-10-2018 23:23 ]

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-11 09:44
Sleehond schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 23:11:
Zo lekker avondje gehad.

Vanmiddag hier om tips gevraagd en daarop Depay, Fekir en Kimpembe gekocht. Tevens daarbij opstelling naar 4-1-2-1-2 aangepast.

Werkt echt fantastisch. Ik heb 4 duels online gespeeld (rivals), eerst 5-0 winst, toen 6-3 winst, toen 3-3 gelijkspel en zojuist een 2-1 winst. De aankopen en formatie wijzigingen hebben gewerkt, althans voor vanavond voelde echt goed aan.

Depay erg sterk, technisch en schiet ze makkelijk binnen. Fekir mooi technisch en prima steekballen. Kimpembe ook fantastisch, zit er enorm veel tussen, top.

Opstelling nu:

Gameiro (81) - Depay (83)
Fekir (85)
Ribery (85) - Thauvin (84)
Rabiot (83)
Mendy (77) - Lenglet (82) - Kimpembe (83) - Lala (IF 81)
Ruffier (84)

Eerst volgende investering is Mendy (77) vervangen voor Hernandez (82) van Athletico Madrid. Daarna Gameiro vervangen, al speelt hij toch fijn met 85 snelheid en 81 schieten, scoort makkelijk.

Dank voor alle tips wederom van vanochtend, heb er mooie stappen mee gemaakt!
Rabiot CVM? Ik zou daar toch meer een echte cvm neerzetten als je hem achter laat staan.
Ik moet zeggen dat ik blij verrast ben met casemiro vanavond. Hij zit er meer boven op dan Kongobadia en schiet ze van buiten de 16 ook strak in voor een CDM.

Is Casermiro-Kongobadia de sterkste verdedigende middenveld uit La Liga of mis ik iemand die nog beter is.

• llovesoccerx7
bvbal79 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 00:04:
Ik moet zeggen dat ik blij verrast ben met casemiro vanavond. Hij zit er meer boven op dan Kongobadia en schiet ze van buiten de 16 ook strak in voor een CDM.

Is Casermiro-Kongobadia de sterkste verdedigende middenveld uit La Liga of mis ik iemand die nog beter is.
Nee dat is een perfect duo :) Ik zie veel mensen met deze combo spelen.

Verwijderd

Heb ik het of is divisie 5 een veel hoger niveau dan vorig jaar.

En ik hoop dat deze game snel gepatched wordt want hoe fijn het vorig jaar speelde en ik elk weekend goud 1/elite 3 werd en in de divisie 1 zat, verlies ik nu 5 keer achter elkaar in de divisie 5....

Ik heb geen idee waar het aan ligt. Hebben meer mensen dit 'probleem'??
Wat is nou echt ook een goede opstelling waarmee ik toch weer goud 1 of hoger kan halen heb van alles al geprobeerd kwa opstelling en tactiek maar niets werkt.

Team nu in 4-4-1-1 opstelling:

Lacazette

Oxlade-Chamberlain

Izquerdo - Keita OTW - Wijnaldum - Yarmolenko IF

Robertson - Matip IF - Rudiger - Aurier

Alisson OTW

Waar ik met name moeite mee heb is het verdedigen en scoren. De vrije man krijg ik voorin nauwelijks gevonden en altijd zit er wel iemand tussen van de tegenstander. Zijn hier misschien wat handigheidjes/trucjes of instelligen (tactieken/spelersinstructies) voor?
Verdediging is sowieso een grote gatenkaas. Had gehoord dat je niet aan je verdedigers moest komen maar werkt ook niet met snelle spelers als Aguero of Lucas POTM tegen je.

Tips voor goede opstellingen, gameplay etc. zijn zeer welkom👍.

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21-11 16:49
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 00:24:

En ik hoop dat deze game snel gepatched wordt want hoe fijn het vorig jaar speelde en ik elk weekend goud 1/elite 3 werd en in de divisie 1 zat, verlies ik nu 5 keer achter elkaar in de divisie 5....

Wat is nou echt ook een goede opstelling waarmee ik toch weer goud 1 of hoger kan halen heb van alles al geprobeerd kwa opstelling en tactiek maar niets werkt.

Lacazette

Oxlade-Chamberlain

Alisson OTW

Waar ik met name moeite mee heb is het verdedigen en scoren. De vrije man krijg ik voorin nauwelijks gevonden en altijd zit er wel iemand tussen van de tegenstander. Zijn hier misschien wat handigheidjes/trucjes of instelligen (tactieken/spelersinstructies) voor?
Verdediging is sowieso een grote gatenkaas. Had gehoord dat je niet aan je verdedigers moest komen maar werkt ook niet met snelle spelers als Aguero of Lucas POTM tegen je.

Zelf speel ik 4-1-2-1-2 met constante druk zetten van mijn eigen spelers op de tegenstander dit vereist erg veel energie waar door ik ook spelers met allemaal 80 + Stamina in mijn team heb dit werkt ook erg effectief wanneer ik nu al tegen teams kom met De bruyne,Sane,Mane,Auba,Salah ga zo maar verder maar dan ook een compleet team hier door krijg ik de bal snel terug kan ik mijn eigen spel spelen het heeft gewerkt ben ook gepromoveerd naar divisie 4.

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 18:27

Lacazette

Oxlade-Chamberlain

Alisson OTW

misschien eens 433 spelen en meer via de vleugels spelen?

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-11 08:36

Schuimpje

Couch Warrior

Div 7 rang 2 behaald. Welke optie zal ik kiezen.. 35000 coins of 2 mega packs...

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 11:14
Schuimpje schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 06:14:
Div 7 rang 2 behaald. Welke optie zal ik kiezen.. 35000 coins of 2 mega packs...
Ligt wat mij betreft aan je team. Als je voor 35k een verbetering kan halen dat kiezen, anders lekker packs en hopen op geluk.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Thomas18GT schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 06:39:
[...]

Ligt wat mij betreft aan je team. Als je voor 35k een verbetering kan halen dat kiezen, anders lekker packs en hopen op geluk.
Ja opzich wel een redelijk team, tuurlijk er is altijd plaats voor verbetering. Maar het openen van die packs is zo verleidelijk..

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22-11 11:51
Schuimpje schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 06:14:
Met wat?

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

• Korkss
Daar kun je vandaag nog voor spelen toch? Je rank is dus nog niet zeker?!

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:19
Ik ga voorlopig voor verhandelbare packs, veel leuker! :D

Welke clubs uit de league SBC's geven de meeste 'value' vergeleken met de kosten?

@Tijn: ik vind dit deel juist heerlijk spelen, het voelt minder scripted aan, keepers doen goed hun ding. Daarnaast kan je heerlijk op balbezit spelen en proberen dmv positiespel een opening te vinden in de verdediging van de tegenstander, ik speel trouwens 433(4)

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:52
Korkss schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 08:03:
[...]

Kan zeker zijn als je tegen de grens van rank 1 aan zit :) als je net op rank 2 zit is het niet zeker :)

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Bestaat er al een overzicht zodat je niet meer op console hoeft te kijken voor je rivals rank?

[ Voor 3% gewijzigd door bbblije op 10-10-2018 08:32 ]

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-11 14:15
bbblije schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 08:32:
Bestaat er al een overzicht zodat je niet meer op console hoeft te kijken voor je rivals rank?
Die zoek ik ook, vroeg er gister al om.

• Korkss
stomley schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 08:04:
[...]

Kan zeker zijn als je tegen de grens van rank 1 aan zit :) als je net op rank 2 zit is het niet zeker :)
Ik vlam vandaag nog lekker rang 1 verder in en dan maar hopen dat het genoeg is

• shabalala
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-05-2021
wanneer krijgen we de rewards? is dat morgen?

• MrNobody28
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2023
@Verwijderd de reden dat je nu nog niet mee komt in Divisie 5 is waarschijnlijk omdat iedereen rond die divisie begint bij een redelijke 5 begin potten. Ik had er namelijk 3 gewonnen en 2 gelijk gespeeld en kwam ook in divisie 5.

Denk over een week of twee wordt het kaf van het koren gescheiden en zullen de mensen die wat minder tijd hebben voor FIFA maar toch goed zijn langzaamaan doorstomen naar divisie 1 & 2, zodat die niet meer in divisie 4 & 5 zitten.

Moet zeggen dat ik FUT Rivals een stuk lastiger vond dan WL.
Dit weekend helaas geen WL voor mij dus kan ik m'n token mooi bewaren, dit vind ik een uitstekend systeem!

@shabalala Iedere donderdagavond komen de WL rewards.

• MrNobody28
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2023
gaizka schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 08:03:
Ik ga voorlopig voor verhandelbare packs, veel leuker! :D

Welke clubs uit de league SBC's geven de meeste 'value' vergeleken met de kosten?

@Tijn: ik vind dit deel juist heerlijk spelen, het voelt minder scripted aan, keepers doen goed hun ding. Daarnaast kan je heerlijk op balbezit spelen en proberen dmv positiespel een opening te vinden in de verdediging van de tegenstander, ik speel trouwens 433(4)
Zou ook voor verhandelbare packs gaan, spelers zijn op dit moment relatief nog veel waard.

Verwijderd

Misschien een rare vraag. Maar voor de WL spaar je tot 2000 punten. Vervallen deze punten na aankomende WL weer? Ik zit nu op iets van 800/900, is dit maandag gewoon weer 0?

• shabalala
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 09:11:
Misschien een rare vraag. Maar voor de WL spaar je tot 2000 punten. Vervallen deze punten na aankomende WL weer? Ik zit nu op iets van 800/900, is dit maandag gewoon weer 0?
blijf je houden.

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:30
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 09:11:
Nee de punten kan je meenemen.

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

• ajaxalex
Weer een league SBC, ben benieuwd of ze deze trend doorzetten.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Korkss schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 08:03:
[...]

Klopt, alleen voor mij is deze rank zeker haha. Ik ga vandaag geen +7000 punten meer halen voor rang 1 helaas

• krosis
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-11 10:44
krosis schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 14:52:
Woehoe net van der Sar (91) toe kunnen voegen aan mijn Nederlandse ploeg! Kostte me 360k maar ik ga vrijwel heel fifa 19 met deze doelman spelen.

https://www.easports.com/...ffId=hlrByYZYVI4:FFA19XBO
Van der Sar toch maar weer verkocht. Misschien ligt het aan mij maar volgens mij maken doelmannen bijna geen reet uit. Cillessen UCL editie deed het voor mijn gevoel veel beter... Gekocht voor 360k en net verkocht voor 400k. Jammer, misschien later in het jaar nog eens kijken.

Vanavond maar weer verder grinden om Vormer SBC versie te krijgen. Gister welgeteld 3/16 kunnen completen voor zo'n 20k ...

Edit: leuke toevoeging, op van der Sar zijn debuut bij mij sloeg hij een spits omver (probeerde de bal te pakken maar nam de speler mee) en zorgde daardoor meteen voor een penalty.

[ Voor 10% gewijzigd door krosis op 10-10-2018 09:50 ]

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

MrNobody28 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 08:52:
[...]

Zou ook voor verhandelbare packs gaan, spelers zijn op dit moment relatief nog veel waard.
Ik ga ook voor de 2x Mega pack reward. Heb ik niks dan is het zo, maar vindt het handelen momenteel aantrekkelijker dan de 35.000 coins haha!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-11 11:57
krosis schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 09:46:
[...]

Van der Sar toch maar weer verkocht. Misschien ligt het aan mij maar volgens mij maken doelmannen bijna geen reet uit. Cillessen UCL editie deed het voor mijn gevoel veel beter... Gekocht voor 360k en net verkocht voor 400k. Jammer, misschien later in het jaar nog eens kijken.

Vanavond maar weer verder grinden om Vormer SBC versie te krijgen. Gister welgeteld 3/16 kunnen completen voor zo'n 20k ...

Edit: leuke toevoeging, op van der Sar zijn debuut bij mij sloeg hij een spits omver (probeerde de bal te pakken maar nam de speler mee) en zorgde daardoor meteen voor een penalty.
Ligt niet aan jou, dat idee heb ik ook. Een keeper van 83+ rating lijkt wel genoeg. De 80 rated keeper die ik eerder had was trouwens wel duidelijk minder.

Deze post vond ik toevallig gisteren op reddit over de keepers. Interessant om te lezen en het verklaart ons gevoel over de keepers van dit jaar:
Nihilokrat
27 points
·
1 day ago
·
edited 1 day ago
The differences between goalkeepers are marginal in many cases so that paying 10-20 times more for the top names is not worth it.

The first thing to look for when getting a keeper is height. Everything below 1,88m is not good, top level starts at 1,95m.

Secondly, use Sofifa to find out about the traits the keeper options you are considering have. The most important in my opinion are "Comes for crosses" and "1v1 Rush", followed by "Rushes out of goal". "Save with feet" is not as important this year, especially with the increased manouverability with the right stick.

And now let's take a look at why most people don't feel a difference between Begovic and De Gea, between Fährmann and Neuer, and so on:

This year EA gave us the values by which chemistry styles increase stats for goalkeepers. And look and behold, the stat increases are insane. It's a +15 boost for the improved stats with the various chem styles but maybe more importantly, it's a +10 in each category except Pace when using the Basic chem style.

What that means is that any keeper with low to mid 80s in the important areas will be almost maxed out statwise with the basic chem style. And that devalues high-rated goalkeepers immensely because they can't go over 99 anyway, so lower rated keepers catch up way too easy. It's almost as if usually 84-85 rated players started with a TOTS card and were close to Messi and Ronaldo right from the beginning.

Take these examples for stat distribution for keepers with the Basic chem style (without kicking and speed, as the other 4 are more important), their height, traits and finally their prices:

Begovic - 90 Div / 90 Han / 89 Ref / 87 Pos / 1,99m / "Comes for crosses" and "Saves with feet" / 800

De Gea - 99 Div / 95 Han / 99 Ref / 98 Pos / 1,93m / "Saves with feet" / 150k

Donnarumma - 98 Div / 88 Han / 98 Ref / 88 Pos / 1,96m / "Comes for crosses" and "Rushes out of goal" / 1k

Handanovic - 97 Div / 96 Han / 99 Ref / 99 Pos / 1,93m / "1v1 Rush" / 40k

Fährmann - 93 Div / 91 Han / 97 Ref / 92 Pos / 1,97m / "Comes for crosses" and "Saves with feet" / 1,1k

Neuer - 99 Div / 98 Han / 98 Ref / 98 Pos / 1,93m / "Comes for crosses", "1v1 Rush" and "Rushes out of goal" / 70k

Neto - 96 Div / 94 Han / 92 Ref / 88 Pos / 1,90m / 4k (currently inflated at nearly 10k due to IF)

Courtois - 97 Div / 99 Han / 98 Ref / 97 Pos / 1,99m / "Comes for crosses" / 85k

So, when upgrading your team, especially at the early and mid stages of the game, refrain from pumping large amount of coins into the keeper. The difference is not worth it, while those coins can mean one hell of a difference for your frontline for example.

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:19
Ik heb nu Navas als keeper, maar volgens bovenstaande zou Neto dus een betere keeper zijn voor La Liga? (Courtois is stuk duurder)

• shabalala
Ik heb courtois op goal staan. die houdt echt veel ballen tegen.

Verwijderd

Zelf heb ik Asenjo en als back-up Rulli op doel staan. Merk weinig verschil tussen deze 2. Stellen alle 2 niet teleur! Vervanger van Rulli zal denk ik Neto (misschien IF) worden!

• krosis
@sjakieman

Bedankt voor je reactie, voel me wel wat beter dat het niet perse aan mij ligt haha. 360k was letterlijk al mijn coins dus voelde me beetje genaaid. Ik denk dat ik maar even verder modder met Cillessen (NL squad heh) en investeer in VVD. Totdat er nieuwe items uitkomen zijn Icons eigenlijk het enige waarmee ik mijn team kan upgraden.

Misschien Handanovic halen, lang en 1vs1 rush.

hier idem.
Vorige fifa's was ik een reguliere div 1 speler, nu struggle ik hard op divisie 5 niveau. Het slaat soms nergens op het spel hoe moeilijk het gemaakt is. Bovendien werkt het flipperkast effect ook niet bevorderlijk. Ik heb al een aantal vreemde doelpunten gemaakt die gelukkig in fifa 18 niet voorkwamen. Het lijkt wel of alle kwaliteiten van spelers ernstig gedevalueerd zijn en het niet uitmaakt of je nu met een Berghuis of een Bale speelt. Dat zijn wel serieus ernstige dingen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 10:55:
[...]

hier idem.
Vorige fifa's was ik een reguliere div 1 speler, nu struggle ik hard op divisie 5 niveau. Het slaat soms nergens op het spel hoe moeilijk het gemaakt is. Bovendien werkt het flipperkast effect ook niet bevorderlijk. Ik heb al een aantal vreemde doelpunten gemaakt die gelukkig in fifa 18 niet voorkwamen. Het lijkt wel of alle kwaliteiten van spelers ernstig gedevalueerd zijn en het niet uitmaakt of je nu met een Berghuis of een Bale speelt. Dat zijn wel serieus ernstige dingen.
Wanneer werd de game vorig jaar gepatched?

Hoop dat de gameplay snel veranderd en ik weer naar goud 1 of hoger kan. Wordt afkicken deze week... een FIFA-week zonder 100k packs... :(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2018 11:10 ]

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 05-11 07:54
Grappig om te zien hoe mensen verschillend denken over de nieuwe FIFA.

Ik vind FIFA 19 echt een vooruitgang. De nadruk ligt, voor mijn gevoel, veel meer op de custom tactic die je kan gebruiken. Ik kan bijvoorbeeld niet overweg met 'met team druk zetten'. Dan ligt het bij mij achterin helemaal open. Tegelijkertijd zijn dat de teams waar ik het beste tegen speel. Als ik eenmaal vanuit achter heb weten op te bouwen ligt het bij mijn tegenstander helemaal open.

Ik vind het ook prettig dat de nadruk meer ligt op balans dan enkel op snelheid. Vorig jaar was je aan de bal net zo snel als zonder bal. Wat mij betreft een beetje onrealistisch. Ik hoop dan ook niet dat ze dit gaan patchen en meer terug gaan naar de gameplay van vorig jaar.

• fifanoob
Hopen op een patch zodat je dan weer in hogere divisie komt?

Misschien moet je het spel eerst beter leren kennen?

Het spel is nog geen maand uit en nu al zeuren om een patch..

Deze fifa is juist 1 van de betere, skills en tactiek ben je nodig.
Het is idd niet meer zoals in 18, dat je met snelheid alles kan en gelukkig maar.
Voor die mensen zou ik zeggen ga lekker terug naar fifa 17/18.

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:03
Goed dat een speler met bal trager is dan zonder, maar wat echt niet kan is dat mijn aubameyang ingehaald word door hummels..

Liggen de servers eruit? (Xbox)

[ Voor 12% gewijzigd door biertje79 op 10-10-2018 11:23 ]

• krosis
biertje79 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:21:
Goed dat een speler met bal trager is dan zonder, maar wat echt niet kan is dat mijn aubameyang ingehaald word door hummels..

https://twitter.com/Razza_7/status/967808609492131842

Kompany die aubameyang inhaalt.

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-11 12:07

Kju

biertje79 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:21:

Ik ben juist blij dat ik nog geen enkele aubameyang tegen ben gekomen.. :+

PSN: Kjujay

Verwijderd

Hoe komt het dat de veranderingen die je in je custom tactics maakt niks uit haalt. Ik wil gewoon niet dat mijn verdedigers bij een aanval door mij opgezet helemaal naar de middenlijn gaan. Maar hoe ik het ook aanpas ze blijven dit doen. Hoe kan dit en hoe los ik dit op?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2018 11:26 ]

Verwijderd

fifanoob schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:20:
Hopen op een patch zodat je dan weer in hogere divisie komt?

Misschien moet je het spel eerst beter leren kennen?

Het spel is nog geen maand uit en nu al zeuren om een patch..

Deze fifa is juist 1 van de betere, skills en tactiek ben je nodig.
Het is idd niet meer zoals in 18, dat je met snelheid alles kan en gelukkig maar.
Voor die mensen zou ik zeggen ga lekker terug naar fifa 17/18.
Verdedigers die aanvallers met 90+ pace inhalen. Ik haal met mijn matip IF ook Auba in. Dat kan gewoon niet. En scoren via goed tik-tak spel is bijna onmogelijk geworden altijd zit er wel iemand tussen. Nu moet je scoren via voorzetten of longshots... maar ieder zijn mening en speelstijl natuurlijk..

Misschien wel het ergste vind ik dat als je de bal afpakt met een staande tackel, krijgt de tegenstander hem vaak via een of andere kluts alsnog mee. Neem aan dat ik hem niet iedere keer vol onderuit moet sliden.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2018 11:29 ]

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:03
Had die Aubameyang ook een hunter kaartje over zich heen? :+

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:00
Moet ook wennen aan deze FIFA meer dan eerdere fifa's, dat ik het niet onder de knie heb wil niet zeggen dat het aan het spel ligt.
De gameplay voelt erg soepel aan, enige wat ik minpunt vind zijn de squad battles de ai is nog steeds een cheat op zijn tijd. En elke wedstrijd is onderhand net een wedstrijd brijen staat gewoon zo vol rond de 16 je kan nog geen schot lossen.
Gisteren op prof gespeeld en de bal wil en gaat er hoe dan ook zo lastig in. dan win ik net aan met 1-0 tegen prof met 20 kansen voor. En de dag ervoor met gemak 4-0 bijvoorbeeld.
Waar ik in fifa 18 op legendary wedstrijden met 8-0 had kom ik nu niet verder dan 5-0 :P

Online kan ik vrij simpel over zijn 90% van de wedstrijden is gewoon mijn eigen schuld ben gewoon niet goed genoeg of maak fouten en mis kansen en ja soms mis je het beetje geluk.

En met sommige aanvallen mag pace wel iets aan voordeel hebben, hoewel ik tevreden ben met het aanpassen hiervan zijn er situaties dat het wel erg beperkt is.

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Over patch/update gesproken ik ben hem nu aan downloaden op de Xbox one.

• fifanoob
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:28:
[...]

Verdedigers die aanvallers met 90+ pace inhalen. Ik haal met mijn matip IF ook Auba in. Dat kan gewoon niet. En scoren via goed tik-tak spel is bijna onmogelijk geworden altijd zit er wel iemand tussen. Nu moet je scoren via voorzetten of longshots... maar ieder zijn mening en speelstijl natuurlijk..
ik scoor gewoon met positiespel.
Ik scoor regelmatig omdat mijn spits Suarez 1 op 1 met de keeper komt omdat hij niet ingehaald wordt na een steekpasa..

Het is ook logisch dat iemand zonder bal sneller is dan met bal?
Misschien moet je de bal wat meer afschermen en de verdedigers de pas afsnijden?

Je moet meer nadenken over je spel dan voorheen. Maar dat is juist voetbal!

• fifanoob
homernt schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:32:
Over patch/update gesproken ik ben hem nu aan downloaden op de Xbox one.
Ik hou mijn hart vast..

Ea kennende...

• Korkss
shabalala schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 10:36:
Ik heb courtois op goal staan. die houdt echt veel ballen tegen.
Ik heb van dijk achterin staan, de tegenstander schiet nu helemaal niet meer op goal. Dus Ed de Goey kan komen hoor :+

• shabalala
spelers die snel kunnen draaien zijn echt goed in fifa 19. Griezman speelt namelijk heerlijk.

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
Hoe zit het eigenlijk met die swap-deals. Is er van tevoren bekend hoeveel er gaan komen?
(Heb er al 1 gemist namelijk :X )

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
H_idde schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 12:11:
Hoe zit het eigenlijk met die swap-deals. Is er van tevoren bekend hoeveel er gaan komen?
(Heb er al 1 gemist namelijk :X )
Ja 1 dagje niet opletten en je mist er 1:

https://www.fifauteam.com/fifa-19-swap-deals-guide/

• RFRF
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09-2021
Goelan schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:13:
Grappig om te zien hoe mensen verschillend denken over de nieuwe FIFA.

Ik vind FIFA 19 echt een vooruitgang. De nadruk ligt, voor mijn gevoel, veel meer op de custom tactic die je kan gebruiken. Ik kan bijvoorbeeld niet overweg met 'met team druk zetten'. Dan ligt het bij mij achterin helemaal open. Tegelijkertijd zijn dat de teams waar ik het beste tegen speel. Als ik eenmaal vanuit achter heb weten op te bouwen ligt het bij mijn tegenstander helemaal open.

Ik vind het ook prettig dat de nadruk meer ligt op balans dan enkel op snelheid. Vorig jaar was je aan de bal net zo snel als zonder bal. Wat mij betreft een beetje onrealistisch. Ik hoop dan ook niet dat ze dit gaan patchen en meer terug gaan naar de gameplay van vorig jaar.
Precies dit! En gelukkig belandt niet elk shot meer in de kruising met een beetje topspeler, wat natuurlijk ook zwaar overdreven was. Het komt dit jaar veel meer op je eigen skills aan. Het hele spel lijkt gewoon wat meer op echt voetbal ten opzichte van vorige edities.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:25:
Hoe komt het dat de veranderingen die je in je custom tactics maakt niks uit haalt. Ik wil gewoon niet dat mijn verdedigers bij een aanval door mij opgezet helemaal naar de middenlijn gaan. Maar hoe ik het ook aanpas ze blijven dit doen. Hoe kan dit en hoe los ik dit op?
.

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 12:42
Ik lees en hoor over 14 te behalen kaartjes in de maand oktober. El Shaarawy is 12 kaartjes, dus je kunt er in principe 2 missen. Als je meerdere SBC's wilt doen en je er dus echt 14 nodig hebt wordt het wel lastiger.

In november schijnt er weer een nieuwe te komen, maar je kunt de swapkaartjes niet 'meenemen'

• fifanoob
Doe je toch iets fout. Die van mij staan altijd 10 tot 20 m voor de middenlijn..
Wellicht heb je bij tactics bij verdedigen diepte te hoog staan? zet die eens op 4 balkjes bv?

Verwijderd

fifanoob schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 13:00:
[...]

Doe je toch iets fout. Die van mij staan altijd 10 tot 20 m voor de middenlijn..
Wellicht heb je bij tactics bij verdedigen diepte te hoog staan? zet die eens op 4 balkjes bv?
Ze staan op 1 balkje en zelfs dan komen ze naar de middenlijn toe.

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15:59
Gisteren had ik al 36.000 punten en dat is denk ik vandaag ook nog wel genoeg om rank 1 te eindigen. Ga toch denk ik opnieuw voor de niet verhandelbare rewards morgen, gewoon de beste packs en heb al 1,8 miljoen coins. Omdat ik ook weet hoe ik moet handelen helpt dat ook, maar twijfel nog wel.

Verder speel ik nu met Eriksen op CAM en man wat is dat een fenomenale speler. Heerlijke positionering, erg goed schot en goede dribbeling!

Verwijderd

SH-FR schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 13:25:
Gisteren had ik al 36.000 punten en dat is denk ik vandaag ook nog wel genoeg om rank 1 te eindigen. Ga toch denk ik opnieuw voor de niet verhandelbare rewards morgen, gewoon de beste packs en heb al 1,8 miljoen coins. Omdat ik ook weet hoe ik moet handelen helpt dat ook, maar twijfel nog wel.

Verder speel ik nu met Eriksen op CAM en man wat is dat een fenomenale speler. Heerlijke positionering, erg goed schot en goede dribbeling!
1,8 miljoen?? Heb je een paar handelstrucjes/ tips voor me? :)

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 13:26:
[...]

1,8 miljoen?? Heb je een paar handelstrucjes/ tips voor me? :)
Ik heb momenteel 3,2 miljoen onaangetaste muntjes. Ik wacht even op een goeie prijsdrop. Handelen is zo moeilijk niet. Wil best iemand helpen daarmee, stuur maar een berichtje!

• ajaxalex
08/10/2018
01 73 🇵🇹 LB: Kevin Rodrigues, Real Sociedad
Squad Battles (finish the week on gold 3 or higher)

Dit is wel even belangrijk om te onthouden. Heb er niks over voorbij zien komen namelijk.

• SH-FR
Inderdaad, zolang je de juiste trucjes weet dan is het niet zo lastig. Heb daarnaast ook geluk gehad in packs. Ik kreeg er veel vragen over dus zal mijn methode met jullie delen:

Wat ik doe is gebruik maken van League SBC spelers. Met de SBC’s worden veel zilveren spelers opeens 1k tot 3k of zelfs hoger waard. Deze pik ik op voor de minimumprijs waar zilveren spelers uit die competitie voor gaan. Dat zit zo:

Je zoekt op zilveren spelers uit bijvoorbeeld de Pro League op max 400 (dat is nu de minimumprijs waarop je spelers vind). Je gaat naar 59 minuten, gaat op de laatste speler staan en vernieuwt door vierkantje en rondje te gebruiken de pagina, waardoor een nieuwe speler snel zichtbaar word. Deze pik je vervolgens op. Sommigen zullen slechts 100 muntjes meer waard zijn, op anderen zul je echt enorme winst maken.

Let op: kijk goed naar de spelers die er al voor die prijs staan! Op die spelers zal je geen winst maken en die kun je beter laten zitten! Het is dus ook een kwestie van een beetje herkennen welke speler meer waarde zou kunnen hebben.

Ik doe dit meestal op latere tijdstippen (einde van de avond) en ga zometeen testen of het ook vanmiddag mogelijk is. Dan is het natuurlijk drukker. Gisteravond opnieuw in zo’n 20 minuten 15 tot 20k winst gemaakt met deze methode.

Wil je het proberen of snap je iets niet, stuur ook mij maar gerust een bericht. We zijn hier natuurlijk om elkaar te helpen en ik gun iedereen een fantastisch team :)

[ Voor 17% gewijzigd door SH-FR op 10-10-2018 14:05 ]

RobPete89 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 13:50:
[...]

Ik heb momenteel 3,2 miljoen onaangetaste muntjes. Ik wacht even op een goeie prijsdrop. Handelen is zo moeilijk niet. Wil best iemand helpen daarmee, stuur maar een berichtje!
Aangezien je overspoelt gaat worden kan je beter je tips hier delen ;)
Ik heb vooral mijn coins geinvesteerd. Zonde om ze niks te laten doen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Kalloewase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-11 16:56
Ik koop nu spelers en verkoop ze weer met 200-300 coins winst. Werkt goed, alleen als ik op die manier de 3 miljoen moet halen ben ik nog wel even zoet :')

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
De inbox overspoelt haha. Dan post ik hier mijn handelsmethode. Heb er zelf voorlopig toch geen tijd meer voor:).

Wat ik voornamelijk doe is handelen in bronzen spelers. Enige voorwaarde is dat er een goede gewilde SBC moet zijn (uiteraard met bronzen spelers). Denk hierbij aan Marquee Matchups of zoals nu de FUT Swap.

Veel mensen hebben geen zin om zelf een oplossing te bedenken en kijken hiervoor op Futbin (deze site is voor SBC denk ik de meest gebruikte). Op futbin staan de oplossingen namelijk met prijzen en de lijst zelfs gerangschikt van laag naar hoog.

Wat ik altijd doe is op zoek naar een eigen SBC oplossing en deze het goedkoopst mogelijk maken (zodat hij bovenaan staat). Deze moet je in futbin zelf maken. Zodra ik zie dat hij inderdaad het goedkoopste is dan wacht met hem in te dienen en ga de bronzen spelers die in dat team zitten allemaal op te kopen voor 200 munten. Als het een bronzen speler is met TE veel van op de markt dan kies ik een andere. Je zorgt er dus voor dat deze speler schaars is op de markt. Ik bied deze spelers vervolgens aan voor 900 muntjes. Sommige andere doen dit meteen voor 2500. Maar ik denk dat mensen het dan minder snel kopen. Hier moet je zelf mee spelen. Zodra ik alle spelers heb gekocht en op transferlijst heb geplaatst dan dien ik mijn SBC oplossing in.

Dus het komt er op neer dat je een speler schaars én gewild maakt. Per transferlijst maak ik dan zo'n 70k winst. Het is wel bewerkelijk maar levert zeker veel op. Je kan het testen door nu naar futbin te gaan en naar een sbc met bronzen (of zilveren) spelers te zoeken. Soms zie je dan nog lage prijzen van sommige bronzen spelers. Zet deze te koop (voor niet veel te gekke bedragen dus) en je zult zien dat ie zo weg is.

Kijk bijvoorbeeld hier eens naar (https://www.futbin.com/squad-building-challenges/ALL/112/Lazio%20v%20Fiorentina)

[ Voor 5% gewijzigd door RobPete89 op 10-10-2018 14:25 ]

• sirkeith
  • Laatst online: 20-11 20:33
ajaxalex schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 13:55:
08/10/2018
01 73 🇵🇹 LB: Kevin Rodrigues, Real Sociedad
Squad Battles (finish the week on gold 3 or higher)

Dit is wel even belangrijk om te onthouden. Heb er niks over voorbij zien komen namelijk.
Ik heb wel meer mensen hier over gehoord, maar ik heb deze zelf niet voorbij zijn komen op FUT?

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:09
Wat blijft de transfermarkt toch leuk.. Vanochtend, nav afgelopen weekend, twee OTW Higuains op de kop getikt voor 268k. Aan de ene kant aan de late kant, maar goed. Nu zie ik net dat Futbin 'm noemt in de TOTW predictions en de prijs is 400k :+

Easy profit :)

[ Voor 9% gewijzigd door Jaap. op 10-10-2018 14:29 ]

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-11 15:16
fifanoob schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:38:
[...]

Ik hou mijn hart vast..

Ea kennende...
Dat gezeur of pace... ben eindelijk blij dat ze het nu eens anders hebben gedaan.
Hoewel ik nog steeds heel vaak tegenover een Moura, Lingard, Dembele en Rashford sta, juich ik het eindelijk toe dat ze het hebben aangepast in vergelijkbaar met Fifa 18.

Zonder bal je een snelle speler gewoon absoluut sneller... dus een goede steekpass op een snelle speler maakt echt verschil. Aan de bal is het gewoon anders, wat ook klopt met de realiteit. Een van Dijk die een spits aan de bal eruit sprint, of Kompany die Aubemayang eruit sprint aan de bal komt gewoon over met de werkelijkheid.

Als het straks weer een groot "pacewhore" festijn gaat worden, haak ik af met FUT... echt... Dan heeft het weinig meer moet voetbal te maken en zal je zien dat ze alle ballen zo snel mogelijk op het hun 5 star SKILL en 95 pace speler passen om het vervolgens in zijn eentje op te lossen vanaf de middenlijn.... jaja "net" als de werkelijkheid.

EDIT: Zo te zien is dit (gelukkig) niet gepatcht:

https://fifaforums.easpor...tle-update-2nd-oct#latest

[ Voor 5% gewijzigd door Valandil op 10-10-2018 14:51 ]

wijze woorden

wow, heb ik een Eusebio hype gemist?
Ik heb de 91 rated versie voor 1,65mln opgepickt, maar zie dat die nu al voor 2,6mln gaat. Verleidelijk om nu bijna een miljoen winst te pakken, maar dat moet ik weer investeren in een vervanger.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 13:57
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DpJugYFV4AAJM1z.jpg

Vanaf 19:00 in packs :*) 8)

PSN: Maichel

• homernt
I want Hulk, Hulk smash.

• Maichel
Deal, dan wil ik Mbappe voor mn L1 team _/-\o_

• shabalala
Maichel schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 16:06:
[...]

Deal, dan wil ik Mbappe voor mn L1 team _/-\o_
dan mag ik de rest ;)
Wat een tank, krijg bijna spijt dat ik mijn Braziliaans team gedumpt heb.
edit: zou ook gewoon kunnen terugswitchen inclusief Neymar lol. https://www.futbin.com/19/squad/637751

[ Voor 19% gewijzigd door Bossie op 10-10-2018 16:12 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Mir64za
Zojuist ook Hybride Competities gedaan totaal 35k besteed aan de SBC.
Ik ga de pakketjes vanavond openen i.v.m met de nieuwe team of the week zitten paar mooie namen bij Mpabbe Immobile :D

• Maichel
De Ligt stijgt ineens naar 3.5/4K :D

Kan je mooi mee cashen als je die hebt, vooral als NL in de marquee matchups komt.

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:00
Maichel schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 16:18:
De Ligt stijgt ineens naar 3.5/4K :D

Kan je mooi mee cashen als je die hebt, vooral als NL in de marquee matchups komt.
Had wel 5x barkley ingeslagen voor onder de 3k die gaat nu inmiddels ook naar 4k.
Maar die gaat er vrijdag pas op met de POTM samen met de fabregas 5x die ik nog voor onder de 4k heb kunnen krijgen :P

DIe potm zal voor mij toch teveel gaan kosten dus probeer mijn winst maar beetje te pakken en goed gokken.

• SH-FR
Zojuist Icardi gepackt en bedacht me dus op tijd (in tegenstelling toen ik Mbappe packte) dat ie een inform krijgt. Nu verkopen of pas als de inform in packs zit?

• SH-FR
Zojuist Icardi gepackt uit de Jupiler Pro SBC, en zag dat er een inform van hem komt. Zal ik hem nu verkopen of wachten tot zijn inform in packs zit?
SH-FR schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 16:36:
Zojuist Icardi gepackt uit de Jupiler Pro SBC, en zag dat er een inform van hem komt. Zal ik hem nu verkopen of wachten tot zijn inform in packs zit?
wachten tot zijn IF in packs zit en hij uit pack is, check de prijzen maar van zijn voorgangers :) Ik heb vorige week gehandeld in Pellegrini, ingekocht op dag 2 van zijn IF en die dingen gingen weg 4K gisteren!

Daardoor Bale aan mijn team toegevoegd :) Jammer alleen dat je een 450k speler koopt die na 70 minuten al uitgeblust lijkt :) Denk dat ik hem van RW maar naar de spits zet.

• SH-FR
bvbal79 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 16:43:
[...]

wachten tot zijn IF in packs zit en hij uit pack is, check de prijzen maar van zijn voorgangers :) Ik heb vorige week gehandeld in Pellegrini, ingekocht op dag 2 van zijn IF en die dingen gingen weg 4K gisteren!

Daardoor Bale aan mijn team toegevoegd :) Jammer alleen dat je een 450k speler koopt die na 70 minuten al uitgeblust lijkt :) Denk dat ik hem van RW maar naar de spits zet.
Oke, dan doe ik dat! Als je een walkout krijgt en je ziet Argentinië en dan spits, hoop je toch op Aguero haha. Maar ach heb al zoveel geluk gehad en Icardi gaat ook mooi voor 45k.

Ik heb toevallig dus ook Bale uit een Gold Upgrade gepackt, maar vind m als spits zelf ook fijner en effectiever dan als buitenspeler!
SH-FR schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 16:48:
[...]

Oke, dan doe ik dat! Als je een walkout krijgt en je ziet Argentinië en dan spits, hoop je toch op Aguero haha. Maar ach heb al zoveel geluk gehad en Icardi gaat ook mooi voor 45k.

Ik heb toevallig dus ook Bale uit een Gold Upgrade gepackt, maar vind m als spits zelf ook fijner en effectiever dan als buitenspeler!
Speel je hem op 7 chem of laat je hem ingame switchen, zit daar een beetje in dubio over, want heb toch liever een echte RW als Iago Aspas of Vaszques daarstaan.

• homernt
Net mij Hulk verkocht voor 11k en ik had hem gekocht voor 4k mooi meegenomen zo.

• Mir64za
Zojuist ook de competitie gedaan De Bruyne gekregen ben nu 500k in de plus terwijl ik nooit pack luck heb
Mir64za schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 17:45:
[...]

Zojuist ook de competitie gedaan De Bruyne gekregen ben nu 500k in de plus terwijl ik nooit pack luck heb
Toch niet kunnen wachten tot vanavond met het openen van de pack :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Mir64za
Bossie schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 17:49:
[...]

Toch niet kunnen wachten tot vanavond met het openen van de pack :+
Inderdaad de verleiding hahah

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:26
Jaap. schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 14:27:
Wat blijft de transfermarkt toch leuk.. Vanochtend, nav afgelopen weekend, twee OTW Higuains op de kop getikt voor 268k. Aan de ene kant aan de late kant, maar goed. Nu zie ik net dat Futbin 'm noemt in de TOTW predictions en de prijs is 400k :+

Easy profit :)
Mooi iets de transfermarkt inderdaad, nu is Hiquan OTW voor 150k op te pikken. :P

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:09
AntraXxX schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 18:17:
[...]

Mooi iets de transfermarkt inderdaad, nu is Hiquan OTW voor 150k op te pikken. :P
Klopt, fantastisch dat paniekvoetbal.. Vooral ook omdat Higuain nog wel een IF gaat krijgen..

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
Iemand ervaring met Firmino en/of Jesus? Welke zouden jullie aanbevelen?

• llovesoccerx7
PetrCech_3 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 18:20:
Firmino

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-11 17:35
PetrCech_3 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 18:20:
Beiden

• fifanoob
Valandil schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 14:45:
[...]

Dat gezeur of pace... ben eindelijk blij dat ze het nu eens anders hebben gedaan.
Hoewel ik nog steeds heel vaak tegenover een Moura, Lingard, Dembele en Rashford sta, juich ik het eindelijk toe dat ze het hebben aangepast in vergelijkbaar met Fifa 18.

Zonder bal je een snelle speler gewoon absoluut sneller... dus een goede steekpass op een snelle speler maakt echt verschil. Aan de bal is het gewoon anders, wat ook klopt met de realiteit. Een van Dijk die een spits aan de bal eruit sprint, of Kompany die Aubemayang eruit sprint aan de bal komt gewoon over met de werkelijkheid.

Als het straks weer een groot "pacewhore" festijn gaat worden, haak ik af met FUT... echt... Dan heeft het weinig meer moet voetbal te maken en zal je zien dat ze alle ballen zo snel mogelijk op het hun 5 star SKILL en 95 pace speler passen om het vervolgens in zijn eentje op te lossen vanaf de middenlijn.... jaja "net" als de werkelijkheid.

EDIT: Zo te zien is dit (gelukkig) niet gepatcht:

https://fifaforums.easpor...tle-update-2nd-oct#latest
Ik deel je mening voor de volle 100% hoor :)

Omdat je mij quote leek het een beetje alsof je het tegen mij hebt, maar je hebt het ongetwijfeld natuurlijk in het algemeen maar ben het helemaal met je eens.

Precies om die reden was ik vorig jaar rond november al afgehaakt...

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-11 15:16
fifanoob schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 18:38:
[...]

Ik deel je mening voor de volle 100% hoor :)

Omdat je mij quote leek het een beetje alsof je het tegen mij hebt, maar je hebt het ongetwijfeld natuurlijk in het algemeen maar ben het helemaal met je eens.

Precies om die reden was ik vorig jaar rond november al afgehaakt...
Ik quote jouw inderdaad om aan te sluiten bij jouw mening en meer in het algemeen :D
Vorig jaar een redelijk FUT team bij elkaar gespaard in FIFA18, maar dit bestond voornamelijk uit spelers met veel pace. Iedereen speelde toen standaard 4-3-3 met Sane en Sterling voorin...

Was constant bezig om de snelheid van de tegenstander tegen te houden en werd er constant uitgedribbeld waarna ik de tegenstander niet meer kon inhalen en vrij doorgang had naar mijn doel. Aantal potjes en 1 controller verder was ik er klaar mee en FUT niet meer aangeraakt.

Nu heb ik oprecht plezier in FUT. Ook als ik 1-0 achter kom tegen een snel sterk team, blijf ik ik het voetballend oplossen en kom regelmatig weer gelijk of zelfs winst.

wijze woorden

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:30
Ik snap nog steeds niet helemaal waarom de prijzen van de niet-IF kaarten ineens stijgen als er een IF kaart op de markt komt. De kaarten hebben toch niks met elkaar te maken? Is het puur dat deze spelers 'in the picture' staan en daarom wat meer gekocht worden en de prijs stijgt?

Heb deze FIFA eindelijk is geluk met packs, Leroy Sane gepackt en deel gebruikt om mn team te versterken maar heb nog het grootste deel over, iemand tips om m'n team te versterken? Ik heb nog ong 130k.

https://www.easports.com/...Id=dlN1N1UmnOqdy:FFA19PCC

De spelers die er al een tijdje in zitten en wellicht aan vervanging toe zijn, zijn denk ik Morata, Oxlade en Wijnaldum. Probleem is dat ik juist heel lekker speel met deze spelers...

Als iemand tips heeft graag, ik ben benieuwd :)

[ Voor 8% gewijzigd door Mitchell-CWD op 10-10-2018 19:16 ]

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

• Korkss
Valandil schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 19:11:
Nu heb ik oprecht plezier in FUT. Ook als ik 1-0 achter kom tegen een snel sterk team, blijf ik ik het voetballend oplossen en kom regelmatig weer gelijk of zelfs winst.
Zelfde hier! Vorige fifa heb ik in een jaar nog geen 100 potjes gespeeld. Zit er nu al ver overheen en heb nog steeds plezier!

Waarom gewone kaarten omhoog gaan als ze een otw krijgen? Hype en het feit dat ze nu een week niet in packs zitten (de normale)

• dutchgio
  • Laatst online: 00:25
Mitchell-CWD schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 19:15:
Ik snap nog steeds niet helemaal waarom de prijzen van de niet-IF kaarten ineens stijgen als er een IF kaart op de markt komt. De kaarten hebben toch niks met elkaar te maken? Is het puur dat deze spelers 'in the picture' staan en daarom wat meer gekocht worden en de prijs stijgt?
In die week kun je alleen de IF versie uit packs halen.
De niet-IF wordt dus schaarser want de speler wordt in de schijnwerpers gezet terwijl er maar weinig kaarten van op de markt komen, en dat is nog een duurdere IF variant ook.

• SH-FR
bvbal79 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 16:51:
[...]

Speel je hem op 7 chem of laat je hem ingame switchen, zit daar een beetje in dubio over, want heb toch liever een echte RW als Iago Aspas of Vaszques daarstaan.
Ik wissel in game. Ik heb tot er een prijsdrop komt een team gemaakt met voornamelijk onverhandelbare spelers (Nacho Fernandez, Bale, Eriksen) en daarbij start ik 4/3/3

Wanneer er een drop komt ga ik een vaste formatie kiezen, hou zelf niet van dat pauzeren en dan ga ik zeer waarschijnlijk voor 4-1-2-1-2(2) of 4-2-3-1 wide.

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
Wow. Ik had meer verwacht van de eerste patch van Fifa. Eigenlijk niks noemenswaardig verandert aan FUT.

Ik had persoonlijk gehoopt dat ze de omhaal hadden aangepast. Ik zie mijn spelers echt te vaak en vaker dan realistisch voor een omhaal gaan. Ballen die ze gewoon moeten koppen missen ze daardoor en worden weggekopt.

Daarnaast had ik gehoopt dat je na het kopen van een speler deze gewoon direct in je actieve squad kan plaatsen. Op de console kan dat nu niet. In de app wel.

Iemand anders die ook nog features mist?

• fifanoob
Oh wat fijn als de vrouw zegt, ik ga even naar familie toe ( haar zus ) en ik de tv voor mezelf heb. Lets go fifaaa :$

• dutchgio
  • Laatst online: 00:25
DeBers schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 20:18:
Wow. Ik had meer verwacht van de eerste patch van Fifa. Eigenlijk niks noemenswaardig verandert aan FUT.

Ik had persoonlijk gehoopt dat ze de omhaal hadden aangepast. Ik zie mijn spelers echt te vaak en vaker dan realistisch voor een omhaal gaan. Ballen die ze gewoon moeten koppen missen ze daardoor en worden weggekopt.

Daarnaast had ik gehoopt dat je na het kopen van een speler deze gewoon direct in je actieve squad kan plaatsen. Op de console kan dat nu niet. In de app wel.

Iemand anders die ook nog features mist?
Er stond al bij dat de patch niets aan gameplay zou veranderen.
Dat is wat mij betreft wel goed, de aloude pace patch mag weg blijven.
Omhalen mag nog wel iets minder inderdaad.
Pagina: 1 ... 29 ... 200 Laatste